03/05/2009 07:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στην Αθήνα η σύνοδος της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ

Δύο βασίλισσες και πληθώρα πολιτικών, τραπεζιτών, ακαδημαϊκών και επιχειρηματιών θα καταφθάσουν στις 14 Μαΐου, αρκετοί με τα ιδιωτικά τους τζετ, στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος». Από εκεί, θα κατευθυνθούν στο ξενοδοχείο του Αστέρα, στη χερσόνησο της Βουλιαγμένης, όπου για τις επόμενες δύο ημέρες θα συμμετάσχουν στην ετήσια σύνοδο της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ.

Είναι η δεύτερη φορά -η πρώτη ήταν το 1993- που η Ελλάδα φιλοξενεί την ετήσια συνάντηση του κλειστού κλαμπ, στο οποίο κάθε χρόνο προσκαλούνται περίπου 130 προσωπικότητες από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού... Ο κλειστός χαρακτήρας των όσων διαμείβονται στις κλειστές συσκέψεις της Λέσχης  εξάπτει τη φαντασία των επικριτών της σε όλον τον κόσμο, που την κατηγορούν για μυστικοπάθεια και προώθηση του νεοφιλελευθερισμού και της παγκοσμιοποίησης.

Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, ο «ύποπτος» διεθνής ρόλος της Λέσχης αποτελεί προσφιλές θέμα των αρεσκόμενων στη συνωμοσιολογία. Είναι δε απορίας άξιο πώς καταφέρνει να έχει πολέμιους τόσο στους κόλπους της Αριστεράς (ως εκπρόσωπος του συντηρητικού κατεστημένου) όσο και της Εκκλησίας (ως εκπρόσωπος του... Εωσφόρου), ενώ λειτουργεί ως κόκκινο πανί για τα άκρα του πολιτικού φάσματος, συμπεριλαμβανομένων αναρχοαριστερών και ακροδεξιών. Χαρακτηριστική είναι η πρόσφατη, δημόσια καταγγελία του μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ εναντίον «της εγκληματικής Λέσχης του διεθνούς σιωνισμού... και των προσπαθειών της για την επιβολή στυγνής παγκόσμιας δικτατορίας... ενοποιώντας τις θρησκείες στην πανθρησκεία του δυσώνυμου Εωσφόρου». Δηλώσεις, που αξίζει να σημειωθεί ότι προβλήθηκαν και χαιρετίσθηκαν δεόντως σε ιστοσελίδες εθνικιστικού περιεχομένου.

... Όσο για τη φήμη που συνοδεύει τη Λέσχη ότι «ανεβάζει» τους πολιτικούς της αρεσκείας της στην εξουσία, αρκεί μία παράθεση των Ελλήνων πολιτικών που έχουν συμμετάσχει στις συναντήσεις της για να βγάλει κανείς τα συμπεράσματά του: Προσκεκλημένοι του κλαμπ έχουν υπάρξει τόσο ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής όσο και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου. Και οι δύο έχουν προσκληθεί και φέτος, όπως άλλωστε και οι επίσης «γνώριμοι» του κλαμπ Γ. Αλογοσκούφης, Άννα Διαμαντοπούλου και Ντόρα Μπακογιάννη. Στο παρελθόν έχουν επίσης συμμετάσχει οι Στ. Μάνος, Αντ. Σαμαράς και Θ. Πάγκαλος. Εκτός από τους πολιτικούς, στις συναντήσεις αυτές λαμβάνουν μέρος ακαδημαϊκοί, όπως ο προσκεκλημένος για δεύτερη φορά πρόεδρος του ΕΛΙΑΜΕΠ Λ. Τσούκαλης, ενώ ειδικά εφέτος υπάρχουν επίσης αρκετά ονόματα από τον επιχειρηματικό κόσμο: ο πρόεδρος της Coca Cola 3E Γ. Δαυίδ (ο οποίος διαδέχθηκε τον διευθυντή των εταιρειών Πόρτο Καρράς Κ. Καρρά στην εκπροσώπηση του κλαμπ στην Ελλάδα), ο διοικητής της Εθνικής Τράπεζας Τ. Αράπογλου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ Π. Βουρλούμης...

Μία ηχηρή απουσία, πάντως, εφέτος, θα είναι αυτή του παλαιού θαμώνα του κλαμπ και παλαίμαχου της αμερικανικής διπλωματίας, Χένρι Κίσσινγκερ. Φοβούμενος για την ασφάλειά του στη χώρα μας, ο πρώην υπουργός Εξωτερικών επιμένει να αποφεύγει την Ελλάδα όπως ο... διάβολος το λιβάνι, και έτσι θα χάσει τις φετινές εργασίες, όπως άλλωστε είχε συμβεί και το 1993.

news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_100069_03/05/2009_313109

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 03/05/2009 08:39:53

    Γιατί να φοβάται μόνον ο Κίσσινγκερ για την ασφάλειά του στην Ελλάδα κι όχι τ' άλλα "μυστικοπαθή" μπουμπούκια του νεοφιλελευθερισμού και της παγκοσμιοποίησης(της φινάντσας και της ντεκαντάτσιας που λέγαν παλιά)?
    Αυτό κι αν είναι ντροπή για το φρόνημα του λαού!

    ΥΓ. Καλογ

  2. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 03/05/2009 08:45:45

    Καλογραμμένο το ρεπορτάζ, παρότι "τα σκιάζει η φοβέρα..." στην Καθημερινή, μετά την τελευταία "αναδιάταξη πρακτόρων". Πάντως κάποιον προσκεκλημένο της λέσχης ονόματι Παπαχελά τον εξεχάσανε κανονικά και με το νόμο. Φέτος δεν είναι στη λίστα ?

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 03/05/2009 09:01:13

    νομίζω ότι το εφέ της λέσχης είναι η ψυχολογική εντύπωση που δημιουργεί. Μερικά από τα ονόματα που αναφέρατε είναι έξυπνοι άνθρωποι, μερικοί έχουν IQ βούρλου, μερικοί είναι καβαλημένοι δικαιολογημένα, μερικοί αδικαιολόγητα, μερικοί είναι ετοιμοθάνατοι παλιόγεροι και μερικοί δεν το έχουν σε τίποτα να βγάλουν το ψωμί τους με τα πόδια στο ταβάνι ή τον πισινό να μην πω τι.

    Psychological warfare. Να κάνουμε μία Λέσχη Ουτσαρπάχτεν, να πληρώσουμε κανέναν ανόητο να έρθει βίζιτα να δείτε πως γινόμαστε τρανοί.

  4. osaperas avatar
    osaperas 03/05/2009 09:12:24

    Διαβάζοντας τον αρχαιοπτέρυγο και ειδκότερα το κομματι "νομίζω ότι το εφέ της λέσχης είναι η ψυχολογική εντύπωση που δημιουργεί".

    μου ήλθε μια ιδεά. Εάν έκανε μία λέσχη ο φάκτορας και μάζευε δύο φορές το χρονο όποιους ήθελε από τους σχολιαστές έστω κι εάν κάποιοι ήταν iq βούρλου, τι αντίκτυπο θα είχε άραγε στην ελληνική πολιτική σκηνή;

  5. osaperas avatar
    osaperas 03/05/2009 10:31:46

    @6 Δεν συμφωνώ για τον Σαμαρά. Δεν είναι τελειωμένος. Μπορείς να διαφωνείς μαζί του (και εγώ διαφωνώ) αλλά τελειωμένος δεν είναι. Τουλάχιστον τα γεγονότα των τελευταίων μηνών δεν δείχνουν κάτι τέτοιο.

  6. ataktos avatar
    ataktos 03/05/2009 10:42:52

    @7-Έχει ένα πλεονέκτημα είναι πιστός στον ΚΚ έτσι υπάρχει πιθανότητα να λάβει το δαχτυλίδι όπως όπως ο ΓΑΠ από Σημίτη .

  7. janizary panteion avatar
    janizary panteion 03/05/2009 12:12:24

    η λεξη γενιτσαρος εχει ενα ιδιαιτερο περιεχομενο ιστορικο.στα πλαισια ομως της υποταγης στην ιστορικη θεωρηση της τουρκιας απο την ελλαδα,εμφανιζονται τσασοι πανεπιστημιακοι που με την στηριξη του επισημου κρατους ανελαβαν να εφαρμοσουν στην κοινωνια αυτη την εξωεπιστημονικη επιλογη.ετσι και οι γενιτσαροι μεσα στο γενικοτερο κλιμα αυτο γινονται απο τους τσατσους περιπου τυχοδιωκτες πρωην βυζαντινοι και νυν οσμανοι υπηκοοι που για τον παρα μεσα στην τρελη χαρα αυτο στρατολογουνται ως ειδικες δυναμεις του σουλταν εφεντι.δεν ειναι τυχαιο οτι οι λυκοι της ταταρομογγολικης στεπας με τις ελληνικες βαλκανιες αραβικες αρμενικες και φραγκικες[οδαλισκες] γενετικες σεξο μπασταρδευσεις εχουν κοσκινισει και τα λεξικα και εγκυκλοπαιδειες αλλα και βιβλιοθηκες πανεπιστημιων ανα τον κοσμο με εξαγορες προσωπων,ωστε να εξαφανιζουν οτι αντιμαχεται την δικη τους ψευδη ιστορικη καταγραφη.αφορμη της σκεψης η αναζητηση στον γουγλη του λημματος janizary.παραδειγμα λοιπον τι γραφει το ιστορικο χερι και μαθαινουν για τους μογγολους τα φοιτηταρια και καθεις ανα τον κοσμο για αυτο ειναι πχ εδω http://dictionary.reference.com/browse/janizary

    αλλα και εδω το merriam webster

    http://mw1.merriam-webster.com/dictionary/janizary
    πολιτικαντηδες και οι ομογενειες ημπορουν να συνεχισουν να παιζουν το βιολι τους ακουραστα.

    ετσι και αλλιως εχουν μοιρολατρικα δεχτει οτι μεχρι το τελος του αιωνα 2100 μαλλον ελλας ως χωρα δεν θα υφισταται.αλλα και ελληνισμος ως εννοια οικουμενικη οπως λχ οι ιουδαιοι επι 2 χιλιαδες χρονια συντηρουσαν υπαρξη χωρις χωρα land ειναι αμφιβολο αν θα υπαρχει αφου ο αφελληνισμος ειναι ραγδαιος και στο εδω land και στις επομενες γενεες ομογενων στην αλλοδαπη.φροντιζει για αυτο ο εθνομηδενισμος και τα προταγματα της παγκοσμιας οικονομικης συγκυριας καθως και ο εποικισμος της υπαρχουσας ελληνικης γης.

    ισως λοιπον ως το 2150 θαυμασουν στην θεση της μπαναλ ακροπολεως [που δεν θα εχει πιθανον και ουδενα πολιτισμικο δεσμο με του τοτε διαβιουντες] ενα μεγαλοπρεπες ισλαμικο ανακτορο..

  8. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 03/05/2009 13:53:44

    αχ αγαθοι μου φιλοι... για παρατηρειστε παρακαλω οτι μετα τη προηγουμενη της συνεδριαση στην Ελλαδα το 93 αρχισαν τα γεγονοτα στη Σερβια, κοσσυφεδιο και γενικα η αναδιανομη των χωρών της Βαλακανικης...Ακομα η πολιτικη δεν γινεται μονο στο προσκηνιο αλλα κυριως στο παρασκηνιο...και ο Ζολωτας τελειωμενος ηταν για χρονια και "ετυχε" να γινει πρωθυπουργος.Απλα σκεφθειτε μονο απο το 93 μεχρι σημερα ποσα "ιδεολογηματα" και ΜΚΟ άλωσαν την ελληνικη κοινωνιοα και αντιληψη πειθοντας μας οτι ολα τα σκληρα και απανθρωπα και αναχρονιστικα συστηματα και δοξασιες ειναι δηθεν προοδευτισμος... Αλωθηκε η ουσια της δημοκρατιας, τα ηθη και εθιμα, η γλωσσα, οι συμπεριφορες,οι αντιληψεις... καποτε μας επειθαν οτι πρεπει να καταργηθουν τα συνορα και αγωνιζομαστε για τη παγκοσμια ειρηνη...απ[οτελεσμα ? η επιβολη της pax americana..οταν ολα τα κρατη ειναι υπο την αμερικανικη παγκοσμοιποιηση εχουμε "ειρηνη"....

  9. Νεος ΥΠΕΞ στην Τουρκία avatar
    Νεος ΥΠΕΞ στην Τουρκία 03/05/2009 15:09:25

    Μας αφορά

    Με τον ορισμό ενός εξωκοινοβουλευτικού, του καθηγητή Αχνέτ Νταβούτογλου στη θέση του υπουργού Εξωτερικών, αλλά και την ένταξη στο νέο κυβερνητικό σχήμα, ονομάτων που στο παρελθόν είχαν βρεθεί στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης των κυβερνητικών και κεμαλιστών, σφραγίστηκε ο ευρύς ανασχηματισμός που ανακοίνωσε το απόγευμα της Παρασκευής, ο Τούρκος πρωθυπουργός Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

  10. Κανένας avatar
    Κανένας 03/05/2009 15:18:19

    Το 1993, όπως και σήμερα, είχαμε κυβέρνηση ΝΔ. Το 1993, όπως και σήμερα, η κυβέρνηση διένυε τον τελευταίο της χρόνο στην εξουσία.

    Απορία: Είναι η λέσχη Μπίλντεμπεργκ που επιλέγει να «ενισχύει» ετοιμόροπες δεξιές κυβερνήσεις ή μήπως αυτές την προσκαλούν ως σανίδα σωτηρίας;

  11. αντικαθεστωτικος avatar
    αντικαθεστωτικος 03/05/2009 15:22:05

    @κανενας

    είναι που έβαλε ο σορος στο μάτι τον καραμανλή και η πρωθυπουργάρα για να γλιτώει κάλεσε τον πυρήνα του διεθνούς κεφαλάιου και τους αρχηγούς των μεγαλύτερων στοών...

  12. αντικαθεστωτικος avatar
    αντικαθεστωτικος 03/05/2009 15:25:30

    καλα από άποψη "θέσεων", το γεγονός οτι προωθείτε ως "ακακο καλό" τη συνεδρίαση των αρχιμασώνων και ως "κακιστο κακό" που μάλιστα διοργανώθηκε από συμμετέχοντες της λέσχης, λέει πολλά,

    αλλά λέει και ακόμη περισσότερα το οτι κάποιοι "σχολιαστές" σπεύδουν να επαυξήσουν...

    άξιες οι "αυθεντικότητες" των

  13. αντικαθεστωτικος avatar
    αντικαθεστωτικος 03/05/2009 15:26:31

    αρχιμασώνων και ως “κακιστο κακό”

    την εξέγερση του δεκέμβρη εννοώ

  14. Gutemberg Club avatar
    Gutemberg Club 03/05/2009 16:15:14

    @ 18 καθεστωτικός,

    Ο βασιλιάς, ο βασιλιάς τριαλαρό!
    Τριαλαρί τριαλαρί λαρίλα!
    Οοοο βασιλιάς, τριάλαρο λαρί-λαρί λαρίλαα!

    Την εξέγερση του δεκέμβρη εννοώ ώ - ώ!
    Άααξιες οι αυθεντικόότητες των αρχιμασώνων τριαλαρίλαααα!

  15. αντικαθεστωτικος avatar
    αντικαθεστωτικος 03/05/2009 16:22:58

    γουτεμβέργιε,

    κτανοώ την κατάσταση σου και τη "θεση σου". έχεις διαβήτη?

  16. Gutemberg Club avatar
    Gutemberg Club 03/05/2009 16:24:14

    Αφού κτανοείς... τότε εντάκθει!

  17. Gutemberg Club avatar
    Gutemberg Club 03/05/2009 16:43:21

    @ 22

    Το θέμα είναι η Λέσχη Μπίλντενμπέργκ
    σε συνδυασμό με την εξέγερση του δεκέμβρη και τον Τζώρτζ Θόροθ.

    Εσένα τί σε ενόχλησε ο καθεστωτικός?

  18. ο αγιος avatar
    ο αγιος 03/05/2009 16:54:42

    ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΩΣ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΙΣ "ΣΥΝΕΥΡΕΣΕΙΣ" ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΛΕΣΧΕΣ

    Τουρκικά παίγνια στο Αιγαίο
    Το επόμενο τριήμερο είναι πολύ πιθανή τουρκική παρέμβαση στον προεκλογικό σαματά στην Ελλάδα.

    Η παρέμβαση αναμένεται να έχει τη μορφή ανοιχτής στρατιωτικής πρόκλησης, ασυνήθιστου μεγέθους και όλα είναι έτοιμα για να δημιουργηθεί επεισόδιο ή επεισόδια στο Αιγαίο. Ήδη τις προηγούμενες ημέρες η τουρκική αεροπορία «έπαιξε» διάφορα σενάρια πετώντας εντός του ελληνικού εναέριου χώρου.

    Οι πληροφορίες που έφτασαν σε εμάς προέρχονται και από στρατιωτικούς και από το Υπουργείο Εξωτερικών. Με μια μάλιστα πρωτοφανή διαφορά.
    Οι στρατιωτικοί εμφανίζονται πολύ πιο καθησυχαστικοί για τις ενδεχόμενες συνέπειες από παράγοντες του Υπουργείου Εξωτερικών.

    Ο σημερινός ανασχηματισμός στην Τουρκία και η ανάληψη του Υπουργείου Εξωτερικών, από τον μέχρι πρότινος επικεφαλής του διπλωματικού συμβουλίου του πρωθυπουργού, Αχμέτ Νταβούτογλου, ο οποίος σημειωτέον δεν είναι βουλευτής και γνωρίζει άριστα τα Ελληνο-Τουρκικά, προκαλεί πρόσθετη ανησυχία για τις προθέσεις του Ταγίπ Ερντογάν αυτή την περίοδο.

    Η τοποθέτηση του Αχμέτ Νταβούτογλου στο ΥΠΕΞ της Τουρκίας ίσως συμπίπτει με ένα γενικότερο σχέδιο αξιοποίησης οποιουδήποτε επεισοδίου που θα προκληθεί με στρατιωτικά μέσα, στο πεδίο της διπλωματίας με στόχο την ανακίνηση του συνολικού πακέτου των τουρκικών διεκδικήσεων στο Αιγαίο, από την Άγκυρα.

    Ασφαλώς αν το timing συμπέσει με αυτό της προεκλογικής περιόδου στην Ελλάδα είναι πρόδηλο ότι θα μεταβάλει εντελώς το πολιτικό/προεκλογικό σκηνικό και θα δώσει μία άλλη διάσταση στις εκλογές και στην κομματική αντιπαράθεση.

    Ας είναι ιδιαίτερα προσεκτικά τα κόμματα της αντιπολίτευσης και οι πολίτες, καθώς οι καιροί είναι πονηροί και οι κουμπάροι πονηρότεροι!

  19. ο αγιος avatar
    ο αγιος 03/05/2009 16:55:57

    και θα περίμενα περισσότερη ποιότητα απο τους διχειριστες αν δεν θελουν να γινουν πρεςς τζι-αρ ή ινφο-πρεςς

  20. giorgos avatar
    giorgos 03/05/2009 17:03:57

    Η ΛΕΣΧΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ .

  21. osaperas avatar
    osaperas 03/05/2009 17:39:00

    "Ας είναι ιδιαίτερα προσεκτικά τα κόμματα της αντιπολίτευσης και οι πολίτες, καθώς οι καιροί είναι πονηροί και οι κουμπάροι πονηρότεροι"

    Αυτό άγιε δεν το πολυκατάλαβα. Εαν θα πρέπει να ειναι κάποιος προσεκτικός για τους λόγους που ανέφερες είναι η κυβερνηση. Το υπουργείο εθνικής΄άμυνας, το υπουργείο εξωτερικών κλπ. Εμεί οι πολίτες σε τι θα πρεπει να ειμαστε προσεκτικοί;

  22. ... avatar
    ... 03/05/2009 17:58:23

    μάλλον εννοεί για στημένο σκηνικό έντασης μεταξύ των κουμπάρων, Καραμανλή και Ερντογάν, με σκοπό την άνοδο της δεξιάς. Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα.

  23. osaperas avatar
    osaperas 03/05/2009 18:00:36

    @28
    Ααααααα. Είναι καθηγητες οι τούρκοι σε αυτα.

  24. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 03/05/2009 18:06:22

    @ Μαυρη αντίδραση 10
    Φίλε(η) εύγε. Επί τέλους ένα σχόλιο μέσα στο θέμα και με συγκεκριμένο περιεχόμενο.
    Ψοφάω για μαυρίλα. Κατά κανόνα την βρίσκω στην ψυχή μου, άν κατάφερα να εντοπίσω κάπου ένα κόκκο φωτός.

    @ Ο Αγιος
    Σαν κολασμένος εδώ και δεκαετίες, βαραίθηκα να περιδιαβαίνω στην κόλαση τσαντίρια Αγίων. Πριν ζητήσεις ποιότητα από άλλους, απαίτησε την από τον εαυτό σου. Οι φήμες που αναπαράγεις είναι παιδαριώδεις.
    Κάτσε μελέτα και σκέψου, πριν βγάλεις συμπεράσματα. Αναπαράγεις - αναμφίβολα άθελά σου - την πολιτική της Ντόρας, η οποία, μόλις καθορίστηκε ο νέος πρωθυπουργός της "τουρκίας", έστειλε διαμαρτυρία για τις παραβιάσεις στο Αιγαίο (προφανώς με εντολή των ΗΠΑ).
    Η "τουρκία" δρομολογείται για διαμελισμό. Ο δρόμος προς την κόλαση (που δεν είναι φίλε πάντα μόνο οι άλλοι) είναι στρωμένος με τις πιο αγαθές (αφελείς) προθέσεις.
    Και τα φωτοστέφωνα λειτουργούν με αίμα και όχι με μπαταρία.

  25. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 03/05/2009 18:09:05

    Στο 30 εννοώ υπουργός εξωτερικών (αντι πρωθυπουργός).

  26. factorx avatar
    factorx 03/05/2009 19:06:41

    @25
    Άγιος

    Δεν ξέρουμε πόσο "ποιοτικός" είσαι, Άγιε, αλλά στις πολύ λίγες μέρες που είσαι εδώ δεν είδαμε και πολλά πράγματα.

    Αν δεν μας βρίσκεις αρκετά ποιοτικούς, μπορείς απλά να μην μας επισκέπτεσαι.

  27. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 03/05/2009 19:23:13

    Σωστός ο 11. Στο μέτωπο της τρομοκρατίας(δεν ξέρω ποιά αν πρέπει να βάλω εισαγωγικά) μας κοροϊδεύουν με τρίχες, όπως στην πολιτική.
    "Οσο κι αν μια τρίχα φαντάζει ασήμαντη, οι αστυνομικοί γνωρίζουν την αξία της ως τεκμηρίου..."
    Η έλευση ξανά της λέσχης Μπίλντεμπεργκ αναδεικνύει την τηλεκατευθυνόμενη από τους πλανητικούς νταβάδες κοροϊδία του ελληνικού λαού σε όλες της τις διαστάσεις.

  28. Μελπομένη avatar
    Μελπομένη 03/05/2009 19:28:15

    «Άγιος ο Θεός,
    άγιος ισχυρός,
    άγιος αθάνατος,
    ελέησον ημάς».

  29. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/05/2009 20:28:15

    Ακούγεται ότι φέτος θα προσκληθεί και ο πολιτικός ανήρ Τσουκάτος στις εκδηλώσεις της Λέσχης. Ίσως να είναι και κεντρικός ομιλητής....

  30. TOM avatar
    TOM 03/05/2009 21:32:38

    αμα βρητε ενα μελος της παρα πανω λεσχης να εχει κανει κατι για τα συμφεροντα της ελλαδας και εις βαρος των τουρκων να μου τον δειξετε ....

  31. t avatar
    t 03/05/2009 21:52:09

    @ 13 Νεος ΥΠΕΞ στην Τουρκία.
    Ahmet Davutoğlu.
    New foreign minister to seek greater regional role for Turkey.

  32. ο αγιος avatar
    ο αγιος 04/05/2009 16:30:21

    φίλε Μποτίλια στο πέλαγος θα έπρεπε να είχες αντιληφθεί οτι δεν μιλώ σε στενά οικογενειακά πλαίσια ούτε παίρνω το μέρος κανενός στις ενδοκαθεστωτικές διαμάχες.

    η συνεύρεση κι διαβούλευση μετξύ των ελιτ των δυο πλευρών δεν είναι δα και κανένα κρυφό γεγονός. το σκηνικό στην ελλάδα τείνει προς το τελείως απρόβλεπτο και καμια απο της φράξιες του καθεστώτους δεν μπορίς να έιναι σιγουρη για την επιβίωση της. σε αυτές τις περιπτώσεις πρώτα κοιτούν την ομαδική τους επιβίωση, και εν συνεχεία τα οφέλη της εκάστοτε φατρίας - το ποιά δηλ θα υπερισχύσει - χωρίς να ανατρέψει ή αφανίσει - την άλλη. όσο για την ντόρα, πουμου προσάπτεις, είναι γνωστο τοις πάσει στο υπεξ οτι κινείται και εργάζεται αποκλειστικά για την προσωπική της προβολή και μονον. το υπεξ στις ημερες της έχει μεταβληθεί σε εκδοτικό συγκρότημα και έμπειροι διπλωμάτες έχουν παραγκωνιστεί προς χάριν συγγεικών της προσώπων.
    μην προτρέχεις λοιπόν, και ξαναδιάβασε τα οσα λέγω

    διαχειριστά

    το σχολιο μου περι ποιότητος αφορά κάποια απο τα σχόλια που εμφανιστηκαν εδω μέσα πχ το 21.

    ην σπέυδεις να (αντ)επιτεθείς, προσβάλλεις τον εαυτό σου

  33. ο αγιος avatar
    ο αγιος 04/05/2009 16:32:09

    συγχωρέστε μου κάποια εκ παραδρομής ορθογραφικά στο άνωθεν σχολιο

  34. ο αγιος avatar
    ο αγιος 04/05/2009 16:33:55

    και επίσης, "μποτίλια"

    Θα σου πω 'τι κάνει η Ντόρα'.

    Κατηγορεί όσους ζουν και αναπνέουν μέσα στους κλάδους των στρατηγικών σπουδών και των διεθνών σχέσεων, ως λίγο-πολύ κοντόφθαλμους και ανόητους, καθώς δεν κατάλαβαν ακόμη ότι δεν υπάρχουν εθνικά συμφέροντα να υπηρετηθούν, αλλά αποκλειστικά ιδιωτικά συμφέροντα να διευθετηθούν.

    Έχουμε μείνει πίσω επιστήμονες και διπλωμάτες που ξημεροβραδιαζόμαστε μελετώντας σύγχρονες case studies και δεν αντιλαμβανόμαστε ότι τα κράτη δεν υπάρχουν πια για να εξυπηρετήσουν κυριαρχικά δικαιώματα, καθώς ο κόσμος είναι επίπεδος!!

    Άρα, τα κράτη και οι κυβερνήσεις με τους αρμόδιους υπουργούς τους και τους δήθεν αναρμόδιους πρωθυπουργούς τους - άρα και η Ντόρα- υπάρχουν για να ισοπεδώνουν κατά την άποψη της Υπουργού γεωπολιτικές πραγματικότητες και γεωστρατηγικές επιδιώξεις μιας παγκοσμιοποιημένης ελίτ.

    Η υπόθεση αυτή έχει διπλή πλάκα:
    1) τα λένε αυτοί που κλαίνε τώρα και πανικοβάλλονται για την οικονομική κρίση, προστρέχοντας σε κρατικές πρωτοβουλίες, ενώ μέχρι τώρα αντιμετώπιζαν την οικονομία όπως ακριβώς την εξωτερική πολιτική.
    2) τα υποστηρίζουν όσοι δήθεν ανακάλυψαν τον (νέο)ρεαλισμό που δίνει έμφαση σε διεθνή κέντρα διευθέτησης τοπικών διενέξεων, ενώ έκαναν ότι μπορούσαν να υπονομεύσουν αυτή την ίδια την δική τους ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ προσέγγιση, εγκλωβίζοντας και το «σκοπιανό» και το «Αιγαίο» στο πλαίσιο διμερούς διαφοράς.

    Τι να σου πω είναι απόλυτα χαμένοι στον κόσμο τους!
    Έναν απατηλό κόσμο που δήθεν διεκήρυττε το τέλος της ιστορίας και της ιδεολογίας, αποκρύβοντας ότι επιχειρούσε λάθρα να μεταβάλει την «ιστορία», ερήμην των ιστορικών υποκειμένων, εμφορούμενος από την πλέον δογματική ιδεολογία που έχει υπάρξει ιστορικά.

    Αγαπητέ φίλε, μου δόθηκε κάμποσες φορές η ευκαιρία στα 50 χρόνια που κλείνω την πρωτομαγιά να διαπιστώσω ότι η ιστορία είναι το πιο εκδικητικό πράγμα στο κόσμο αυτό όταν …παραγνωρίζεται!

  35. Decay avatar
    Decay 05/05/2009 16:06:05

    @ 41 Άγιος,

    Μή το παίζεις αντιντορικός, δεν πιάνει πια το κόλπο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.