#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/07/2011 22:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στημένες οι επιθέσεις στη Νορβηγία;



Πριν από τα τραγικά γεγονότα της Νορβηγίας, το αμερικανικό υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας δημοσιοποίησε ένα προπαγανδιστικό βίντεο που χαρακτηρίζει τους λευκούς Αμερικανούς της μεσαίας τάξης ως τρομοκράτες, και ως μέλη της «λευκής Αλ Κάιντα», ενός όρου που σχεδιάστηκε για να συμμαζέψει, και να συνενώσει την εικόνα της κατασκευασμένης από τη CIA ισλαμικής οργάνωσης, και των ακροδεξιών εξτρεμιστών των ΗΠΑ.

Το βίντεο αποτελεί μέρος της εκστρατείας υστερίας που έχει ξεκινήσει η κυβέρνηση, και είναι συνέχεια μιας αναφοράς που διέρρευσε στα ΜΜΕ το 2009, που χαρακτήριζε τους ελευθεριστές και τους οπαδούς της Δεύτερης Τροποποίησης*, ως τρομοκράτες, και ακροδεξιούς εξτρεμιστές.

Ο φερόμενος ως δράστης στις νορβηγικές αιματηρές επιθέσεις, περιγράφεται ως ακροδεξιός εξτρεμιστής, πρώην μέλος λαϊκίστικου κόμματος που αυτοπροσδιορίζεται ως «ελευθεριακό λαϊκό κόμμα», με μια ιδεολογία που βασίζεται στον κλασικό φιλελευθερισμό.

Ο Anders Behring Breivik ανήκε στο Κόμμα της Προόδου, από το 1997 έως το 2007. Ο δηλωμένος σκοπός του κόμματος αυτού είναι η μείωση των φόρων και της κρατικής παρέμβασης. Είναι δηλαδή κάτι σαν μια ευρωπαϊκή εκδοχή του αμερικανικού Tea Party.

Η ΕΕ, το ΔΝΤ, και οι διεθνείς τραπεζίτες, ανησυχούν για την αυξανόμενη άνοδο τέτοιων κινημάτων και κομμάτων στην Ευρώπη. Όπως έγραψε πριν από μερικούς μήνες το Reuters: «Η αύξηση της επιρροής του πολιτικού λαϊκισμού στην Ευρώπη, που πυροδοτείται από την λαϊκή οργή για τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης, απειλεί να δυσκολέψει την επίλυση των ευρωπαϊκών προβλημάτων».

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι αντιτίθενται στο άδειασμα των δημόσιων ταμείων, προκειμένου να πληρωθούν τα χρέη που οφείλονται στους τραπεζίτες, και εντάσσονται σε πολιτικά κόμματα τύπου «Πραγματικοί Φιλανδοί», το οποίο αντιτίθεται στη διάσωση της Πορτογαλίας. Η ξαφνική δημοτικότητα του συγκεκριμένου κόμματος αιφνιδίασε το ευρωπαϊκό πολιτικό κατεστημένο.

Η επιχείρηση false flag (ΣΣ να το μεταφράσουμε "επιχείρηση μούφα;) της Νορβηγίας, έρχεται σε φάση που ο λαϊκισμός φουντώνει στη Γερμανία, τον διστακτικό θησαυροφύλακα της Ευρώπης σε αυτή τη τελευταία κρίση.

Οι καθεστωτικοί πολιτικοί της Γερμανίας δεν συμφωνούν με αυτή τη δεύτερη διάσωση των τραπεζιτών. Όπως λέει ο Jochen Sanio επικεφαλής της γερμανικής ομάδας BaFin, που παρακολουθεί τις χρηματαγορές της χώρας, «Ήδη το κάναμε μια φορά, και δεν μπορούμε να το ξανακάνουμε. Δεν γίνεται… αν η κυβέρνηση λεηλατήσει και πάλι τα δημόσια ταμεία, οι φορολογούμενοι θα τους κρεμάσουν όλους».

 



Η ΕΕ  και το ευρωπαϊκό πολιτικό κατεστημένο χρωστάνε στους τραπεζίτες και στην «ελεύθερη αγορά» τους, μια αγορά που είναι ελεύθερη να λαφυραγωγεί, και στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές τους. Αυτό το διάστημα κάνουν τα πάντα για να πνίξουν κάθε αντίθετη φωνή, και κάθε αντίσταση στις ατελείωτες διασώσεις που έχουν ως σκοπό τους τη διάλυση των τοπικών οικονομιών και τη καταστροφή κάθε εθνικής κυριαρχίας.

Δεν είναι τυχαίο που τα συμβατικά ΜΜΕ συγκρίνουν ήδη τον  Anders Behring Breivik με τον  Timothy McVeigh. Λίγες μόνο ώρες μετά την επίθεση, το νορβηγικό κρατικό κανάλι NRK παρουσίασε τον Tore Bjørgo της αστυνομικής Ακαδημίας του Όσλο, ο οποίος ανέφερε πως η επίθεση μοιάζει με την επίθεση στο ομοσπονδιακό κτίριο της Oklahoma City το 1995, που σκότωσε 168 άτομα και που αποδόθηκε στον Timothy McVeigh. Ανέφερε μάλιστα και το Ημερολόγιο Turner, ένα αντικυβερνητικό μυθιστόρημα του William Luther Pierce, πρώην ηγέτη της ρατσιστικής εθνικιστικής οργάνωσης National Alliance, το οποίο είχε χρησιμοποιηθεί και ως στοιχείο ενοχής στη δίκη του «στημένου θύματος» Timothy McVeigh, στον οποίο φόρτωσαν την επίθεση της Oklahoma.

Η βομβιστική επίθεση στην Oklahoma ήταν μια κλασική επιχείρηση false flag, που χρησιμοποιήθηκε ως αφορμή για εγκαθίδρυση κάποιων δρακόντειων αστυνομικών μέτρων στη δεκαετία του 1990. Μετά από εκείνη την επίθεση, το κογκρέσο ψήφισε για χάρη του προέδρου Clinton, μια ολόκληρη σειρά από νόμους ασφάλειας, οι οποίοι χρησίμευσαν ώστε να φτάσουμε στο περίφημο PATRIOT Act, που ίσχυσε μετά από τη στημένη επίθεση στους δίδυμους πύργους την 11/9/01.

Εκτός από τη παραπάνω χρησιμότητά της, η επίθεση στην Oklahoma έπαιξε μεγάλο ρόλο στη δαιμονοποίηση του πατριωτικού κινήματος που είχε ξεκινήσει με αφορμή την επίθεση του FBI στους Branch Davidians στο  Waco  του Τέξας το  1993.

Οι επιχειρήσεις False flag, που πάντα  ακολουθούνται από έντονες εκστρατείες προπαγάνδας, είναι μία μόνο από τις πολλές μεθόδους που χρησιμοποιούν οι κυβερνήσεις για να εξουδετερώσουν τις πολιτικές διαφωνίες.

Ο Breivik σίγουρα αποτελεί τη βιτρίνα για μια επιχείρηση τύπου Gladio που έχει σκοπό να καταπνίξει την αντίδραση στους τραπεζίτες. Η αρχική επιχείρηση Gladio ήταν μια στρατηγική έντασης, σχεδιασμένη από  τις ελίτ, που χρησιμοποίησαν την τρομοκρατία έτσι ώστε να δυσφημιστούν οι πολιτικοί τους αντίπαλοι στην Ευρώπη. Την είχε στήσει η CIA, και την στελέχωναν κυρίως πρώην μέλη της μυστικής αστυνομίας του Μουσολίνι.

Τις επόμενες ημέρες θα πρέπει να περιμένουμε και άλλες τρομοκρατικές επιχειρήσεις false flag. Μάλιστα, θα χρησιμοποιηθούν από τα μεγάλα ΜΜΕ για να περιγράψουν τους αντίπαλους των τραπεζιτών απατεώνων ως δολοφόνους μωρών παιδιών.

Για τις παγκόσμιες ελίτ, οι μαζικές δολοφονίες που αποδίδονται σε πολιτικούς αντιπάλους, αποτελούν ένα νόμιμο εργαλείο καταστροφής των εθνικών οικονομιών και της εγκαθίδρυσης μιας παγκόσμιας ολοκληρωτικής κυβέρνησης και ενός νέο-φεουδαρχικού τραπεζικού συστήματος.

S.A.-Prison Planet

 

http://www.prisonplanet.com/evidence-shows-norway-terror-attack-a-false-flag.html

Σημ.* Αφορά στο δικαίωμα των Αμερικανών να φέρουν όπλα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. O Θείος avatar
    O Θείος 23/07/2011 23:09:58

    Άχ, πάλι το ίδιο τροπάριο: "Κακοί οι τραπεζίτες" (και ξέρετε την καταγωγή τους), αλλά προπάντων "πολύ πιό κακό το κράτος", που παίρνει πολύ ψηλούς φόρους από τους πλούσιους. Και θέλει κι από πάνω "εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης":
    "Κινδυνεύει το έθνος" (και τα πορτοφόλια της μεγαλομεσαίας τάξης).
    Τα έχουμε ξανακούσει όλα αυτά παλιά, από κάποιον μπογιατζή άν δεν απατώμαι. Μόνο που τώρα παλεύει το "Άριο" Tea Party με ένα Πρόεδρο "κατώτερης φυλής" σε μια Βαιμαριανή μισο-χρεωκοπημένη και σχεδόν ανυπόληπτη πρώην κοσμοκράτειρα.
    ¨Ολα είναι μαζικά, είναι μαγικά και προπαντός Μεσοπολεμικά". Μόνο που τώρα, τα πολλά γίδια δεν μασούν πιά τον εθνικιστικό ταραμά.

  2. factorx avatar
    factorx 23/07/2011 23:13:06

    Θείο γιατί βιάζεσαι; διάβασε προσεκτικά τι λέει το κείμενο, μια αντιθετη δηλαδή απόψη απο τις κρατούσες;

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ factorx 23/07/2011 23:32:05

      Αποκαλυπτικότατο το κείμενο, και ο SA άριστα πράττει που το μεταφράζει.
      Αποκαλύπτει ακριβώς πώς ετοιμάζεται η εσωτερική "άμυνα" της εθνικιστικής νεοφιλελεύθερης δεξιάς, σήμερα, στην κορύφωση της κρίσης: Είναι μποστά η day of the days - 2 Αυγούστου, ήρθε τυχαία "καπάκι" και η Νορβηγία. Ξέρουν ότι έχουν "ανοιχτά νώτα" τώρα. Και όλα αυτά τα ευρωπαικά ρεύματα, άν και δεν "παίρνουν πολιτική γραμμή", ως σημείο αναφοράς έχουν τα Αμερικανικά WASP ρεύματα - δηλαδή στον καιρό μας Tea Party.
      Έχει πολλές αναγνώσεις. Επειδή ακριβώς δεν πιστεύω στις θεωρίες συνωμοσίας, επιλέγω τη στρατηγική ανάγνωση.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ O Θείος 24/07/2011 23:43:43

        Πολύ θα ήθελα από κάποιον αξιοσέβαστο και σκεπτόμενο, όπως "indeed " είσαι εσύ, Θείο, να έμπαινε κάποτε στον κόπο να μου εξηγούσε ΓΙΑΤΙ δεν πιστεύει στις 'θεωρίες συνωμοσίας'...

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ (A)θανάσης 25/07/2011 00:30:09

          Για πολλούς λόγους φίλε μου.
          Κυρίως επειδή οι πραγματικές συνωμοσίες, όταν γίνονται, είναι σαν παρονυχίδες σε νύχι ελέφαντα. Ο "ελέφαντας" είναι ο πραγματικός κόσμος και οι δυνάμεις μέσα του: Άλλοι τις λένε "balance of power", "συσχετισμό δύναμης", άλλοι "ταξικούς αγώνες", ο ιστορικός Toynbee τις λέει "κύκλους της ιστορίας", ο Hegel "διαλεκτική", ο Αριστοτέλης "εντελέχεια" και πάει λέγοντας.
          ¨Η να το πώ αλλοιώς, η εξουσία ΔΕΝ βγαίνει από την κάννη του τουφεκιού. Ο Μάο έκανε λάθος. Κανείς άνθρωπος ή ομάδα ανθρώπων δεν κυριαρχεί στα εγκόσμια, πάντα το "έργο υπερβαίνει τον σκηνοθέτη".
          Από την άλλη, είναι κυρίως δουλειά όσων πιστεύουν στις "θεωρίες συνωμοσίας" να αποδείξουν ότι έχουν δίκιο, και όχι των "απίστων", όπως η αφεντιά μου.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ (A)θανάσης 25/07/2011 11:27:39

          Άν και στα οικονομικά είμαι σοσιαλιστής και μαρξιστής, στο θέμα αυτό, της "καθοδήγησης των εγκοσμίων", αποδέχομαι τη Χριστιανική κοσμοαντίληψη και όχι τη μαρξική: Ο άνθρωπος, ακόμα και ο πιό δυνατός, είναι εντελώς αδύνατο να γίνει ένας "μικρός Θεός στα εγκόσμια". Ούτε στη φύση, ούτε στην κοινωνία, ούτε στην πολιτική.
          Ως άνθρωποι γενικώς, είμαστε όντα φθαρτά και αδύναμα, πάει τέλειωσε. Δεν υπάρχουν, ούτε ποτέ θα υπάρξουν "υπεράνθρωποι" που πάιρνουν την τύχη και τον κόσμο στα χέρια τους.
          Η Χριστιανική κοσμοαντίληψη δεν είναι συμβατή ούτε με τον "νέο άνθρωπο" του "θαυμαστού καινούργιου κόσμου" της καπιταλιστικής τεχνοκρατίας αλλά και της μαρξικής καζουιστικής, ούτε με τις φαντασιώσεις για "ανώτερα και κατώτερα έθνη" (ή και για "ανθρώπους από το Σείριο") των εθνικιστικών μυθευμάτων.

  3. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 23/07/2011 23:16:35

    Κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το τι,πραγματικά,συνέβη στη Νορβηγία.Άραγε,θα το μάθουμε ποτέ;Το 1986,δεν μάθαμε ποτέ ποιος ήταν πίσω από το δολοφονικό χέρι που σκότωσε τον Πάλμε στη γειτονική Σουηδία.Πολλές δολοφονίες,κατά το παρελθόν,έχουν μείνει ανεξιχνίαστες....Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς....

  4. O Θείος avatar
    O Θείος 23/07/2011 23:21:12

    Και η ομοιότητα στρατηγικής και τακτικής με το Μεσοπόλεμο είναι εντυπωσιακή - παρόλο που οι νέοι εθνικιστές και ακροδεξιοί στα περιεχόμενα είναι εντελώς μεταμοντέρνοι:
    Η ακροδεξιά πάντα είχε πρόχειρες ασπίδες από "θεωρίες συνωμοσίας" για να αμύνεται. Ξέρει ότι οι "Αληθινοί Νορβηγοί" (και Φινλανδοί, Σουηδοί ή τα Αμερικανικά πρότυπά τους) θα σταμπαριστούν ανεξίτηλα ως ηθικοί αυτουργοί δολοφόνων παιδιών. Και σηκώνει την ασπίδα - άλλοθι της "θεωρίας συνωμοσίας".
    "Για τη βαρβαρότητά γύρω μας (και τη δική μας ακόμα) φταίνε οι κομμουνιστές και οι διεθνιστές", προπαγάνδιζαν οι Ναζί και οι βιομήχανοι σπόνσορές τους. "Για τη βαρβαρότητα γύρω μας φταίει το κακό σοσιαλίζον κράτος και οι ρυθμιστικοί τραπεζίτες", λένε οι νέοι νεοφιλελεύθεροι εθνικιστές και οι σπόνσορές τους, οι πετρελαιάδες και τα "εκτός ρύθμισης" Funds.

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ O Θείος 24/07/2011 00:58:44

      Πώς δουλεύει στρατηγικά το κόλπο;
      "Ο Δημητρώφ και οι κομμουνιστές έκαψαν το Ράιχσταγκ για να φορτώσουν τη ρετσινιά στο NSDAP".
      " Οι άνθρωποι του Clinton ανατίναξαν την Οκλαχόμα για να εκθέσουν τους αντι-ομοσπονδιακούς και ακροδεξιούς - πρόσχημα για να ενισχυθούν οι Ομοσπονδιακοί νόμοι ασφάλειας".
      "Η ΕΕ, το ΔΝΤ, η FED η Ομοσπονδιακή κυβέρνηση και οι διεθνείς τραπεζίτες (προσοχή οι "επίσημοι", προς Θεού όχι το "σκιώδες" χρηματοεπενδυτικό), ανατίναξαν το Οσλο και σκότωσαν τα παιδιά για να φορτώσουν τη ρετσινιά στους εθνικιστές και να περάσουν την παγκόσμια διακυβέρνηση".

      Σταθερή η στρατηγική από το 1932, η false "False flag": Πασάρω στο κοινό τη μούφα ότι δήθεν ο αντίπαλος διέπραξε μούφα για να εκθέσει εμένα, καλύπτομαι και αμύνομαι, προσπαθώντας να μετατρέψω την άμυνά μου σε επίθεση.
      Με το Reichstag, το κόλπο έπιασε, για 6 - 7 χρόνια (Τσάμπερλαιν, Μόναχο). Μετά, ο Ρούσβελτ και ο Τσώρτσιλ τα βρήκαν με τον Στάλιν.
      Η Οκλαχόμα απέτυχε.
      Το Όσλο; Στις 2 Αυγούστου θα ξέρουμε λίγο περισσότερα από τώρα, για το προς που πάει αυτό το πράμα.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ O Θείος 24/07/2011 07:05:21

        Συμφωνω αλλα δεν τα λες ολα.Εγω εζησα στη χωρα και την εποχη οπου "μυστικες υπηρεσιες" εκαναν τις δολοφονιες της 17Ν για να προβοκαρουν το "προοδευτικο λαικο κινημα".
        Η συνωμοσιολογια στην Ελλαδα ειχε αλλη κατευθυνση.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ψυχραιμια 24/07/2011 12:08:06

          Συμφωνώ. "Συμμετρική" κατεύθυνση, "αριστερόστροφη", είχαν οι πολιτικώς ορθές συνωμοσιολογίες στην μεταπολιτευτική Ελλάδα.
          Γι αυτό μιλώ συνεχώς για ολοκληρωτισμούς, "δεξιούς" και "αριστερούς", και για κυκλικό πολιτικό φάσμα, που έχει ραφή πίσω, στην αόρατη, σκοτεινή πλευρά.
          Και η "κοινοτοπία του κακού" (Hanna Arendt), είναι εξίσου κοινότοπη στο ερυθρό και τό φαιό του φάσματος. Ίσως υπάρχει μόνο διαβάθμιση στη μαζικότητα των τρομοκρατικών χτυπημάτων.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ψυχραιμια 24/07/2011 13:08:29

          Ο ίδιος ο Anders Behring Breivik, στο μανιφέστο μίσους 1500 σελίδων που "ανέβασε" εκ των προτέρων, λέει "άν συναντούσα πριν 10 χρόνια τον τωρινό εαυτό μου, θα νόμιζα τότε ότι είναι μπροστά μου ένα τέρας, ή ένας τρελός". Ήταν τότε ένας συνηθισμένος νέος άνθρωπος, εν τω μεταξύ πείσθηκε να γίνει αυτό που είναι τώρα και να κάνει αυτά που έκανε.
          Πείσθηκε. Όπως πείσθηκε άλλοτε ο "φαρμακοχέρης", τα "παπαδοπαίδια", ο Άιχμαν, και άλλοι πρώην κοινοί άνθρωποι...
          Αυτό είναι η κοινοτοπία του κακού: "Ένας κοινός άνθρωπος είμαι, αλλά έπρεπε να το κάνω".
          Πίσω βέβαια από αυτό το "έπρεπε" και το "πείσθηκα", είναι κάποιες ιδέες. Ιδέες πιό κοφτερές από μαχαίρια, πιό φονικές από σφαίρες. Ιδέες που μετατρέπουν τον κοινό άνθρωπο της διπλανής πόρτας σε "άγγελο της κολάσεως".

  5. sxizofrenis me to prioni avatar
    sxizofrenis me to prioni 23/07/2011 23:23:21

    Τι σχέση έχει η Νορβηγία με τα πετρέλαια στην Κύπρο και στην Ελλάδα;
    Έγινε καμιά έκρηξη στην Κύπρο πρόσφατα;

    • Orestios avatar
      Orestios @ sxizofrenis me to prioni 24/07/2011 00:04:46

      Καμία Νορβηγική εταιρία???????

    • χρηχα avatar
      χρηχα @ sxizofrenis me to prioni 28/07/2011 16:54:46

      Τα πετρέλαια στην Κύπρο και στην Ελλάδα είναι σε μεγάλο θαλάσιο βάθος....η τεχνολογία εξόρυξής τους είναι Νορβηγική....εξάλλου έχει ακουστεί ότι κάποια πρόταση για εκμετάλλευση (και) από την Νορβηγία έγινε πέρισυ στον αΓΑΠούλη μας...

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/07/2011 23:40:07

    Πολύ καλό.
    Είναι προβλέψιμοι πλέον οι ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ γιατί αποκαλύφθηκαν και γι' αυτό επιταχύνουν με το ένα χτύπημα να ακολουθεί το άλλο, δεν τους παίρνει να καθυστερήσουν άλλο και το ξέρουν.
    Έχουμε μπει στην τελική ευθεία.
    Αυτό ακριβώς λέει ο Jones.

    Όοοχι, δεν υπάρχει συνωμοσία, όπως δεν υπήρξε Βρούτος.
    Ούτε Νέρων.
    Ούτε Κερκόπορτα.
    Ούτε Ρισελιέ.
    Ούτε Εφιάλτης.
    Ούτε Ηρώδης.
    Ποτέ σε κανένα στράτευμα, σε κανένα πολίτευμα.
    Ούτε ανετράπησαν καθεστώτα από μυστικές υπηρεσίες.
    Ούτε ξεκίνησαν πόλεμοι από πολιτικές δολοφονίες.
    Ποτέ.
    Δεν υπάρχει λέμε...

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 24/07/2011 00:15:11

      +1000 αλλενάκι.

    • anetos avatar
      anetos @ αλλενάκι 25/07/2011 08:09:22

      +1000

    • Δ.Μ. avatar
      Δ.Μ. @ αλλενάκι 30/07/2011 22:53:38

      Μιά σημαντική διαφορά. Αυτά που αναφέρεις είναι ιστορική καταγραφή. Τα του άρθρου είναι υποθέσεις με συγκεκριμένο σκοπό. Δεν το καταλαβαίνεις;

  7. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 24/07/2011 00:00:59

    Πέστα αλλενάκι! Πέστα!

    Ακούς εκεί συνωμοσίες... Ανοησίες και υπερβολές. Στην πολιτκή και βέβαια στην οικονομία, ειδικά αυτή των δισσεκατομυρίων, ΤΑ ΠΑΝΤΑ είναι τυχαία γεγονότα!

  8. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 24/07/2011 00:18:55

    Το κλέψει - κλέψειπάει σύνεφο στην αγνη ελληνική μπλογκόσφαιρα.

    Δείτε αυτα και δεν δεν είναι τα μόνα:

    http://24wro.blogspot.com/

    http://www.roufianos.com/showthread.php/640361

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αυτόνομος 24/07/2011 08:14:26

      Καλά τώρα...
      Ο δεύτερος μάλιστα έχει πηγή τον....πρώτο!
      Ο τυφλός κι ο μονόφθαλμος.

  9. Decodex avatar
    Decodex 24/07/2011 00:35:48

    The adjustment bureau.

  10. Decodex avatar
    Decodex 24/07/2011 00:45:51

    Και σε τι διαφερει ο δικος σου σχολιασμος απο τους υπολοιπους δηλαδη;

  11. Καραισκάκης avatar
    Καραισκάκης 24/07/2011 01:13:25

    μια ενδιαφερουσα ερμηνεία

    Νορβηγία: Νεοναζισμός, ΜΜΕ, Συνωμοσιολόγοι – Σφυρίζοντας αδιάφορα

    http://parallhlografos.wordpress.com/2011/07/23/%CE%BD%CE%BF%CF%81%CE%B2%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%BD%CE%B5%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82%CE%BC%CE%BC%CE%B5%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CF%89%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%BB/

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ Καραισκάκης 24/07/2011 01:44:37

      Αγαπητέ φίλε,
      αποτελεί κλισέ η αντίληψη, ότι η συνωμοσιολογία αποτελεί ακροδεξιό κατασκεύασμα.
      Αυτοί που έχουνε ξεπατώσει ιδεολογικά στην κυριολεξία την άκρα δεξιά είναι οι συνωμοσιολόγοι (όχι βέβαια οι ελλαδέμποροι τύπου "Λά"ος, "Χρυσής Αυγής", Λιακό και λοιπή τερατογένεση).
      Μήπως έχεις ακούσει κάτι για το "Golden Down" του αρχιμασόνου Αλάιστερ Κρόουλυ, για να δούμε και από που προέρχεται η "χρυσή αυγή";
      Το ίδιο στριπ-τιζ όμως επέβαλαν και στην αριστερά.
      Θέσεις κατά τα άλλα για την μασονία έχεις, ή την θεωρείς "φιλανθρωπικό" σωματείο;

  12. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 24/07/2011 01:20:22

    Εντύπωση προκαλεί, το γεγονός, οτι τα ελληνικά καθεστωτικά μμε (που συνήθως αδιαφορούν γιά ακόμα και σημαντικά διεθνή γεγονότα) προβάλλουν και "αναλύουν" μανιωδώς το συγκεκριμένο περιστατικό, έχοντάς το πρώτο και κύριο θέμα στα δελτία.

  13. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 24/07/2011 01:23:18

    Νομίζω, ότι η επιλογή και η μετάφραση κειμένων μεγάλων εφημερίδων και ιστοσελίδων από τον Strange Attractor είναι μόνιμα ιδιαίτερα επιτυχής, διότι παρέχει μια αξιόλογη βάση προβληματισμού και συζήτησης, πέρα από τον τρόπο που βλέπει ο καθένας τα πράγματα.
    Όσο αφορά το κύριο συμπέρασμα της ανάρτησης, συμφωνώ με αυτό.
    Είναι απορίας άξιο, ότι δεν βρήκε την ανάλογη προβολή στην δημοσιότητα, ότι μερικές ώρες πριν τις πρόσφατες δολοφονικές ενέργειες η κυβέρνηση της Νορβηγίας είχε λάβει απόφαση για να αποχωρήσει από τις δυνάμεις του ΝΑΤΟ, οι οποίες επιτίθενται εναντίον της Λιβύης. Αυτή την απόφαση πλήρωσε με την false flag operation.
    Όπως διαφαίνεται από τις φωτογραφίες του δολοφόνου, οι οποίες δημοσιεύθηκαν, αυτός έχει υπερβολικά διεσταλμένες κόρες οφθαλμών. Είναι προφανές, ότι πρόκειται για ένα δια ψυχικών μεθόδων προγραμματισμένο δολοφόνο.
    h--p://www.spiegel.de/netzwelt/netzpolitik/0,1518,776087,00.html
    Συμφώνως προς τα στοιχεία, ο δολοφόνος είναι ελευθεροτέκτων, όπως κατά κανόνα είναι τα άτομα, τα οποία παρασκευάζονται από νηπιακή ηλικία στους "οίκους επωάσεως" των πεφωτισμένων.
    Το πολιτικό του προφίλ, όπως παρουσιάζεται, είναι έντεχνα προκατασκευασμένο με βάση το ORDO NOVO SECLORUM.

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ Μποτίλια στο Πέλαγος 24/07/2011 02:13:54

      Δυο αποκαλυπτικές βιντεοσκοπίσεις για τους γνώστες γερμανικής:
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xspQhsyk3lE#at=11
      http://www.youtube.com/watch?v=2R-lXnItbl4&feature=player_embedded

      • ThW avatar
        ThW @ Μποτίλια στο Πέλαγος 24/07/2011 08:05:40

        To δευτερο το κατεβασανε.

  14. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 24/07/2011 01:24:20

    Το κείμενο αποκαλυπτικό ...έτσι ακριβώς!!!!

  15. Δήμος avatar
    Δήμος 24/07/2011 01:42:57

    Ήμαρτον με τους Λιακόπουλους της Αμερικής.

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ Δήμος 24/07/2011 01:49:11

      Πρόσεξε στο όνειρό σου μην γκρεμίσει κανένα δίδυμο πύργο ο Μπιν Λάντεν.

  16. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 24/07/2011 01:56:13

    ''...............Για τις παγκόσμιες ελίτ, οι μαζικές δολοφονίες που αποδίδονται σε πολιτικούς αντιπάλους, αποτελούν ένα νόμιμο εργαλείο καταστροφής............''

    Κατα τα άλλα ο Μιλόσεβιτς - ο Κάραζιτς - ο Μλάντιτς - ο......ο.....ο......
    είναι εγκληματίες πολέμου και τους επικύρηξαν.

    Απορώ πως άφησαν απ΄ έξω τον Κολοκοτρώνη τον Καραισκάκη ........

  17. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 24/07/2011 02:16:34

    Συμπληρώνω το παζλ με ορισμένες ειδήσεις της πρόσφατης περιόδου :

    1. Πετρέλαιο - Φυσικό αέριο
    Παίρνει... φωτιά η Αρκτική
    7/7/2011 9:00:01 πμ

    ΗΠΑ, Ρωσία, Νορβηγία, Καναδάς και Δανία ανταγωνίζονται για την εκμετάλλευση του υπόγειου θησαυρού. Πυκνώνουν τα σύννεφα "θερμού επεισοδίου"

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22769&subid=2&pubid=63203150
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    2. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ ¨ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ¨

    30.03.2011, 12:30

    Επικύρωση της Συμφωνίας Ρωσίας-Νορβηγίας για τη διαχωριστική γραμμή στη θαλάσσια περιοχή

    Το Συμβούλιο Ομοσπονδίας επικύρωσε τη Συμφωνία ανάμεσα στη Ρωσία και τη Νορβηγία για το διαχωρισμό της θαλάσσιας περιοχής και τη συνεργασία στη θάλασσα Μπάρεντς και το Βόρειο Παγωμένο ωκεανό.

    Η Ρωσία και η Νορβηγία υπέγραψαν τη Συμφωνία τον Σεπτέμβριο του 2010, βάζοντας τελεία στην σχεδόν σαραντάχρονη διαπραγματευτική διαδικασία για το διαχωρισμό των αποκλειστικών οικονομικών ζωνών και της ηπειρωτικής υφαλοκρηπίδας.
    Η Βουλή της Νορβηγίας επικύρωσε τη Συμφωνία στις 8 Φεβρουαρίου.

    http://greek.ruvr.ru/2011/03/30/48179337.html

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

    3. ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΟΦΩΝΗ ¨ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ¨

    19/7/2011

    Ο Υπουργός των εξωτερικών της Νορβηγίας , Γκαρ Στέρε ( Gar Störe ) δήλωσε ότι η χώρα του θα υποστηρίξει το αίτημα της Παλαιστινιακής Αρχής να αναγνωριστεί η Παλαιστίνη σαν ανεξάρτητο κράτος-μέλος του Ο.Η.Ε. , ανεξάρτητα από την πορεία των διαπραγματεύσεων με το Ισραήλ και τις Μεγάλες δυνάμεις για την συνολική επίλυση του Παλαιστινιακού προβλήματος...

    http://german.ruvr.ru/2011/07/19/53430649.html

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    4. Συνδυάστε επίσης ορισμένα σχόλια , όπως και τα link δημοσιεύσεων που παραπέμπουν ( ιδιαίτερα αυτό :http://www.wakeupfromyourslumber.com/blog/joeblow/oslo-bomber-norwegian-freemason-and-super-zionist ) από τους χρήστες ¨αλλενάκι¨ και ¨εναλλακτικός¨ στο άλλο σχετικό θρεντ που ανέβασε το antinews , εδώ : http://www.antinews.gr/2011/07/23/114356/#more-114356

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΝΤΑΝΤΟΝ 24/07/2011 21:24:46

      Και τι σημαινει αυτο ακριβως;Οτι τη δολοφονια την οργανωσαν οι Ρωσοι;
      Α,οχι.Θεος φυλαξει θα πουν οι παρανοικοι.Αυτοι ειναι καλοι ανθρωποι ,ποτε δεν κανουν τετοια.Οι μονοι που κανουν τρομοκρατικες επιθεσεις ειναι οι Αμερικανοι ακομη και οταν σκοτωνουν αλλους Αμερικανους;
      Ποιοι ησαν πισω απο τη 17Ν; Οι Αμερικανοι.
      Ποιοι ησαν πισω απο την Αλ Καιντα; Οι Αμερικανοι.
      Ποιοι ειναι πισω απο ακροδεξιους; Οι Αμερικανοι.
      Ποιοι ειναι πισω απο ακροαριστερους; Οι Αμερικανοι.
      Ποιοι ειναι πισω απο αναρχικους που καινε την Αθηνα; Οι Αμερικανοι.
      Οι αλλοι ολοι ειναι αθωοι (εκτος απο τους Γερμανους οταν ζητανε πισω τα λεφτα τους).
      ΤΟ κομπλεξ δεν κρυβεται.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ ψυχραιμια 25/07/2011 14:29:18

        Ξέχασες να ρωτήσεις "ποιοί είναι πίσω" από τους Αμερικάνους, όμως...

        Εκεί είναι το ζουμί...

  18. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 24/07/2011 02:43:56

    Παιδια κουλάρετε. Φτάνει το conspiracy theory. Tο αγόρι ήταν προφανώς...χοντροβαρεμένο με όσα κάνουν έναν φυσιολογικό άνθρωπο(που κυκλοφορεί π.χ. στο κέντρο της Αθήνας) απλώς να αγανακτεί. Η συμπεριφορά παραπέμπει σε παράφρονα και όχι σε εντολοδόχο. Απλώς, για όσους ξέρουν λίγο από όπλα, και να πυροβολείς δυό μέρες ζωσμένος με πιστόλια και αυτόματα, 8Ο άτομα δεν σκοτώνεις. Κάτι άλλο παίχτηκε στο νησάκι. Προφανώς ο Αριος-παλαβός, είχε παρεούλα...

  19. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 24/07/2011 03:52:51

    Το πιθανότερο είναι ότι όλη η ενέργεια ήταν σκηνοθετημένη.
    Η ημέρα της έκρηξης ήταν αργία και τα γραφεία στα κτίρια ήταν σχεδόν άδεια.
    Προφανώς συμμετείχαν αρκετοί κομπάρσοι των μυστικών υπηρεσιών, γνωστοί και από άλλες σκηνοθεσίες.
    http://www.sovereignindependent.com/?p=23661

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/07/2011 07:18:15

    Θα επαναλαβω το ελληνικο προηγουμενο της 17Ν που το ξερουμε καλα.
    Απειρες συνωμοτικες θεωριες κυκλοφορησαν και τελικα οι 17νοεμβριτες ηταν αυτοι ακριβως που ελεγαν.
    Το κυριοτερο ομως ειναι οτι η δραση της 17Ν δεν ειχε καμμια επιδραση στις πολιτικες εξελιξεις οπως φανταζονταν οι συνωμοσιολογοι.
    Ουτε η ανοδος του ΠΑΣΟΚ επηρεασθηκε ουτε η προσωρινη πτωση του που προσπαθησαν να εμποδισουν με τη δολοφονια Μπακογιαννη ουτε η ανοδος Σημιτη.Με αλλα λογια για τρεις δεκαετιες καποιοι τυποι εβαζαν βομβες και σκοτωναν ανθρωπους με πολιτικο αποτελεσμα μηδεν.
    Η Νορβηγια ειναι τοσο απομονωμενη απο τα παγκοσμια προβληματα και τοσο σταθερη πολιτικη που και αυτο δεν θα εχει μαλλον καμμια επιδραση.

    • σάκος με απίδια avatar
      σάκος με απίδια @ ψυχραιμια 24/07/2011 11:23:05

      το μοναδικό πολιτικό αποτέλεσμα είναι ότι σήμερα πολλοι απλοί πολίτες κάνουν συχνά επικλήσεις στον φαρμακοχέρη.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ σάκος με απίδια 24/07/2011 11:42:00

        Και αλλοι τοσοι στον Παπαδοπουλο.Θα παρετε χουντα ή 17Ν;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ψυχραιμια 24/07/2011 12:15:05

          Φαντάσου να σου βάλουν το πιστόλι στον κρόταφο: Διάλεξε, "τρία αδέλφια" ή "παπαδοπαίδια με μπαγλαμάδες".
          Στην ηλικία μου δεν τόχω δύσκολο να πώ "τώρα με στρίμωξες, αλλά τράβα τη σκανδάλη, ελεύθερα".

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ ψυχραιμια 24/07/2011 13:30:50

      Κατά πόσο όλες τις βασικές δολοφονίες τις έκανε ο "κουλοχέρης", όπως ισχυρίσθηκε, αφού παραδόθηκε οικειοθελώς για να "αναλάβει όλη την ευθύνη", ή οι πράκτορες της CIA, οι οποίοι συνελήφθησαν στο φορτηγάκι της οδού Ριανκούρ με περούκες και οπλισμό και άλλοι της μισθοδοσίας, πιστεύει όποιος αρέσκεται. Το εξέχον στέλεχος της οργάνωσης Τζωρτζάτος έχει καταγγείλει τον Κουφοντίνα ως χαφιέ.
      Η 17η Ν. πέτυχε επ' ακριβώς τους στόχους της:
      - Έκλεισε μια για πάντα τα στόματα σημαντικών μαρτύρων του φακέλου της προδοσίας της Κύπρου, όπως οι Χατζιζήσης, Τσάντες, Θεοφανόπουλος.
      - Έθεσε τις βάσεις για την άρδην αλλαγή του του μιντιακού περιβάλλοντος προς όφελος των νταβατζήδων, οι οποίοι το ελέγχουν μέχρι σήμερα, με την δολοφονία παραδοσιακών εκδοτών εφημερίδων.
      - Έκλεισε το στόμα ανθρώπων, οι οποίοι απείλησαν τον Παπανδρέου, ότι θα προέβαιναν σε αποκαλύψεις σχετικά με το ξεπούλημα των πυρομαχικών του στρατού και στους δυο εμπολέμους στον πόλεμο Ιράκ - Ιράν (Πέτσος)
      - Έβγαλε από την μέση σημαντικά στελέχη της εγχωρίου πρωτογενούς παραγωγής, ώστε να μην παράγει η χώρα τίποτε.
      - Και μάζεψε βεβαίως και αρκετά λίτρα, ώστε να μην ξοδεύονται οι μυστικές υπηρεσίες για την μισθοδοσία των χαφιέδων και των πρακτόρων τους στον δοτό και άνωθεν στημένο χώρο της τρομοκρατίας.
      Το γεγονός, ότι σημαντική μερίδα του λαού εκφράζει χωρίς ενδοιασμούς την πλήρη συμπάθειά της προς την τρομοκρατία, ή την χούντα, καταδεικνύει, ότι το υπάρχον πολιτικό σύστημα έχει απολέσει πλήρως την νομιμοποίησή του στην συνείδηση της πλειοψηφίας των πολιτών. Μάλλον μελλοντικά, όπως διαπιστώνεις, την χώρα δεν πρόκειται να κυβερνήσουν τρομοκράτες ή χουντικοί. Σιγά - σιγά όμως η πολιτική σαπίλα έχει φάει τα ψωμιά της. Οι άνθρωποι, οι οποίοι αναζητούν ανάδειξη νέων πολιτικών φορέων είναι πάρα πολλοί. Αλλά και περισσότερες πρωτοβουλίες ξεκίνησαν να διαμορφώνονται. Εάν η επόμενη κυβέρνηση δεν επιτύχει σε σύντομο χρονικό διάστημα να δώσει στον λαό τουλάχιστον ένα βασικό μέρος του ψωμιού, το οποίο του έκλεψε η συμμορία Γκαπ. θα αντιμετωπίσει λαϊκή λαίλαπα, η οποία βαθμηδόν θα μορφοποιείται. Όσο αφορά την συμμορία, από ότι διαφαίνεται, μάλλον δεν θα είναι καλό το τέλος της.

  21. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 24/07/2011 09:02:11

    Το πιθανότερο είναι αυτό

    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/

  22. Orestios avatar
    Orestios 24/07/2011 09:06:59

    +1000

  23. Orestios avatar
    Orestios 24/07/2011 09:33:21

    Ο τύπος αυτός ντύθηκε αστυνομικός και σκότωσε μια καραβιά σοσιαλιστές.
    Όλοι ξέρουμε ότι η αστυνομία ποτέ δεν θα στρεφόταν εναντίον πολιτών.
    Στην Ελλάδα το διαπιστώσαμε βλέποντας τί έκανε η αστυνομία στην πλατεία Συντάγματος
    χο χο χο

  24. σάκος με απίδια avatar
    σάκος με απίδια 24/07/2011 11:21:50

    οπότε ένα από τα συμπεράσμτα είναι ότι οι "χρήσιμοι ηλίθιοι" υπάρχουν και μπορούν να βρεθούν σε διάφορους και διαφορετικούς ιδεολογικούς χώρους. Συμφωνώ απόλυτα. Αν και υπάρχουν χώροι που έχουν περισσότερους "χρήσιμους" και άλλοι που έχουν περισσότερους ηλίθιους.

  25. brankaleon avatar
    brankaleon 24/07/2011 13:03:11

    Θυμίζουν Φλωρεντία.
    Κάτι σαν "Κόκκινη Προβιά" μήπως;
    Σαν Αθήνα τον Δεκέμβρη του '08;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ brankaleon 24/07/2011 13:09:56

      Προπαντός Οκλαχόμα.
      Η Οκλαχόμα της Ευρώπης λέγεται Όσλο.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Ο Θείος 24/07/2011 15:17:05

        Ο δραστης ομως της Οκλαχομα εκτελεσθηκε.Αυτος σε 20 χρονια θα ειναι εξω (ανωτατη ποινη στη Νορβηγια).
        Υπεροχη ευρωπαικου πολιτισμου,ε Θειο;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ ψυχραιμια 24/07/2011 20:01:52

          Και όμως, ως δικαιικό-πολιτιειακό σύστημα, οι Ευρωπαίοι υπερέχουμε: Ο άνθρωπος αυτός νόμιζε ότι "είναι το χέρι του Θεού".
          Αυτό δεν σημαίνει όμως, ότι πρέπει να υποθέτει το ίδιο για τον εαυτό της μια ευνομούμενη Πολιτεία.

        • anonymous avatar
          anonymous @ ψυχραιμια 25/07/2011 00:03:23

          Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι θα βγει και δε θα πεθάνει στη φυλακή.

  26. Orestios avatar
    Orestios 24/07/2011 14:51:30

    Λοιπόν, ένας (και μόνο ένας), αφού έφτιαξε μια βόμβα από 6 τόνους λίπασμα, την μετέφερε σε κυβερνητικό κτήριο (έτσι απλά) και την πυροδότησε.
    Στη συνέχεια πήγε μόνος του και καθάρησε περίπου 100 ανθρώπους, που τους κυνηγούσε σε ένα νησί (έτσι απλά).
    Αν ένας μπορεί να καταφέρει κάτι τέτοιο, τότε γιατί για να σκοτώσουν 10 ανθρώπους στο πλοίο έξω από τη γάζα χρειάστηκε να επέμβουν τα κομάντο του ισραηλινού στρατού???????

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Orestios 24/07/2011 20:06:33

      Αυτός σκότωσε παιδιά, σ΄ένα μικρούτσικο νησί όπου ο ίδιος είχε το μοναδικό όπλο, και ανατίναξε ένα αφρούρητο κυβερνητικό κτίριο, σε μια πόλη όπου οι αστυνομικοί δεν οπλοφορούν.
      Οι άλλοι είχαν να κάνουν με ψημένους και αποφασισμένους ακτιβίστες (χωρίς με αυτό να επιδοκιμάζω πολιτικά την αιματηρή "λύση" που τελικά βρήκαν οι στρατιώτες).

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Θείος 24/07/2011 21:10:12

        Θείε, σε λίγο θα μας πεις πως το Ράιχσταντ δεν το έκαψαν οι ναζιστές.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Orestios 25/07/2011 11:32:39

          Ψάξε πάντως καλού κακού, για τον φουκαρά τον Marinus van der Lubbe, που τον έμπλεξε ο Goebbels, Κύριος οίδε πώς.
          Πάντα οι ακροδεξιοί βρίσκουν "χρήσιμους ηλίθιους" στο υποτιθέμενο "άλλο άκρο", βλέπε και χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας σήμερα.

  27. Δήμος avatar
    Δήμος 24/07/2011 17:23:57

    Φαντάζομαι πως κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται τα λογικά σφάλματα που κάνουν. Εκτός του «πιστεύω» και του «θέλω να πιστέψω», υπάρχει και η επιλογή «ερευνώ και καταλαβαίνω», κάτι που έμαθα από τους προγόνους μου και όχι τους πάσης φύσεως εμπόρους - τρόμου ή ελπίδας.

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ Δήμος 24/07/2011 18:04:52

      Ο λόγος σου είναι αφοριστικός, χωρίς να διεισδύει καθόλου σε αυτά που αρέσκεσαι να χαρακτηρίζεις ως "λογικά σφάλματα".
      Μια τέτοια πρακτική υποδηλώνει μόνο προκατάληψη και όχι έρευνα.
      Δόθηκαν συγκεκριμένοι σύνδεσμοι, σε συνδυασμό με διατύπωση συγκεκριμένης γνώμης επί διαφόρων ζητημάτων. Εάν διαθέτεις συγκεκριμένη γνώμη κατάθεσέ την με επιχειρήματα, ώστε να γίνει διάλογος.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Δήμος 24/07/2011 19:58:39

      "Διαφωτισμός είναι η έξοδος τους ανθρώπου από την κατάσταση εθελούσιας ανωριμότητας στην οποία βρίσκεται".
      Ιμμάνουελ Κάντ, λίγο πρίν το 1790.
      Δεν έχουμε πάει και πολύ πιό πέρα, ως ανθρώπινος πολιτισμός στον πλανήτη αυτό, έ;

  28. Δήμος avatar
    Δήμος 24/07/2011 17:29:55

    Είπαμε, χρειάζεται έρευνα, αλλά η σύγκριση που κάνεις είναι άστοχη. Τι θα έκανε μόνο ένας Ισραηλινός; Με το ένα χέρι θα οδηγούσε το φουσκωτό και με το άλλο θα πυροβολούσε προς τη μεριά όσων θα είχαν μαζευτεί σε απρόσβλητο μέρος του πλοίου, από την πρώτη τουφεκιά;

  29. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 24/07/2011 18:57:33

    Σίγουρα είναι στημένη η δουλειά. Πίσω από τα φρικτά γεγονότα κρύβεται το Νορβηγικό σοσιαλιστικό κόμμα. Αλλά πίσω από αυτούς κρύβεται η ίδια η σοσιαλιστική διεθνής με βασικό σχεδιαστή τον γαπ. Πίσω όμως από όλους αυτούς κρύβονται όπως πάντα οι Εβραίοι. Διαχρονική σταθερά!

    Πάντως αυτές τις μέρες δεν ανέβηκε και πολύ ο υδράργυρος. Φανταστείτε σε συνθήκες καύσωνα τι θα ακούγαμε.

    • Μαριαννα avatar
      Μαριαννα @ Χαζούλης 24/07/2011 22:39:32

      Σίγουρα είναι στημένη η δουλειά. Πίσω από τα φρικτά γεγονότα κρύβεται η ελληνική δεξιά. Αλλά πίσω από αυτούς κρύβεται η ίδια η χριστιανική θρησκεία με βασικό σχεδιαστή τον Χριστόδουλο (δεν έχει σημασία που είναι μακαρίτης, αυτά τα λαμόγια οι Χριστιανοί βρίσκουν τον τρόπο). Πίσω όμως από όλους αυτούς κρύβονται όπως πάντα οι Έλληνες. Διαχρονική σταθερά!

      Πάντως αυτές τις μέρες δεν ανέβηκε και πολύ ο υδράργυρος. Φανταστείτε σε συνθήκες καύσωνα τι θα ακούγαμε.

      • Πρασινος Παπας avatar
        Πρασινος Παπας @ Μαριαννα 25/07/2011 01:31:12

        Δηλαδή ο σοσιαλισμός ειναι θρησκευτικο δόγμα??

        Σώσον, Κύριε το Πασοκ σου...

  30. demgroc avatar
    demgroc 24/07/2011 19:26:57

    όσο ισλαμιστης ειναι (ήταν) ο μπιν Λάντεν άλλο τόσο ισλαμοφάγος είναι ο Νορβηγός...

  31. chien andalou avatar
    chien andalou 25/07/2011 13:41:13

    Οι πολιτικοί σύμμαχοι του ακροδεξιού δολοφόνου Αντρες Μπέρινγκ Μπρέιβικ στην Ελλάδα, όπως καταγράφονται στην πολυσέλιδη "διακήρυξή" του (A European Declaration of Independence, σ. 1245):

    1) Hellenic Front (anti-immigration)
    2) Laikos Orthodoxos Sunagermos
    3) Patriotiki Summahia/Patriotic Alliance (nationalist movement)
    4) Chrysi Avyi (nationalist/racial conservative)
    5) Hellas-Antepithesi

  32. egersis avatar
    egersis 25/07/2011 15:13:18

    Έχετε μπλέξει τη λούτσα με τη βούρτσα. Αυτό που συνέβη ήταν απολύτως αναμενόμενο. Μέχρι τώρα έχετε συνηθίσει ισλαμιστές να ανατινάζονται σ όλη την ευρώπη και τη σοσιαλθολοκουλτούρα να επικρατεί και να διαλύει έθνη, να δηλητηριάζει λαούς και να αποσυνθέτει κοινωνίες. Ε λοιπόν τώρα έγινε από την ανάποδη. Στη δράση αυτών υπήρξε αντίδραση. Ακραία; Σαφέστατα. Αποκρουστική; Όσο αποκρουστική είναι και η δράση της άλλης πλευράς. Αλλωστε οι ακραίες καταστάσεις απαιτούν ακραία μέτρα.

    Το πως χρησμοποιείται η κάθε αντίδραση από το καθεστώς είναι ένα ζήτημα άκρως πονηρό. Στο φόβο του πως θα καταγραφεί και θα εκμεταλευτεί το γεγονός υπάρχει η λούμπα της μη αντίδρασης. ''Μην αντιδράς, θα σε πουν ρατσιστή'', ''μην αντιδράς το καθεστώς θα πάρει περισσότερα αστυνομικά μέτρα''.κτλ Κάθε αντίδραση θα χαρακτηριστεί στημένη και ελεγχόμενη. Αυτό σε συνδιασμό με τους αποδεδειγμένα ακίνδυνους για το καθεστώς αντιδρόντες και τους αποδεδειγμένα βαλτούς εγκλωβίζει τον προβληματισμένο πολίτη και το αδιέξοδο του ατομικισμού και του καναπέ γίνεται μονόδρομος.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ egersis 25/07/2011 17:30:51

      Congratulations!
      Βάλε και τον τρελό μέσα στο σπίτι σου, άν το επιθυμείς τόσο, ελεύθερα.
      Αλλά σημάδεψέ το στο Google Earth με ένα video που κάνει "τικ-τάκ", για να κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας.

  33. egersis avatar
    egersis 25/07/2011 18:46:32

    Θείε το σκέφτηκες πολύ για να γράψεις...τίποτα;

  34. John avatar
    John 10/07/2012 08:23:54

    Σύντομα θα δούμε άλλη μία επιχείρηση-"μούφα" άρτια οργανωμένη απο τη Λέσχη Bilderberg και ενορχηστρωμένη από τις ισραηλινές και αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες: μια πυρηνική έκρηξη μέσα στην καρδιά του Λονδίνου στο στάδιο που θα φιλοξενήσει τη λεγόμενη "Σιωνιστική/Ναζιστική Ολυμπιάδα".

    Σύμφωνα με απόρρητη έκθεση του ιδρύματος Rockefeller η οποία δημοσιεύτηκε πρόπερσι περισσότερα από 13.000 άτομα θα πεθάνουν από τη ραδιενέργεια και άλλα 100.000 θα τραυματιστούν πολύ σοβαρά από το φονικό "μανιτάρι" που θα σκεπάσει τη πόλη.

    Η νέα επιχείρηση-μούφα με τη κωδική ονομασία Blackjack αποσκοπεί να ενοχοποιήσει το λεγόμενο "τρίγωνο του διαβόλου" (Συρία, Ιράν, Βόρεια Κορέα) προκειμένου να δικαιολογηθεί ένας παγκόσμιος θερμοπυρηνικός πόλεμος με τη Ρωσία και την Κίνα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.