03/05/2012 14:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στα δύσκολα ένας λαός κοιτάζει πίσω, στην ιστορία του

Το τελευταίο τηλεοπτικό spot του Αντώνη Σαμαρά



 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tak avatar
    tak 03/05/2012 14:43:05

    ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ, ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΤΩΝΗ
    ΟΛΟΥΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ!

  2. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 03/05/2012 14:52:22

    Όλα τα Λεφτά είναι το Spot Μπράβο σ´αυτους που το σκέφτηκαν

  3. Jim Bim avatar
    Jim Bim 03/05/2012 14:55:01

    ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ !!! ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ !!!

  4. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 03/05/2012 14:56:03

    Ὡραῖο καὶ ἐμπνευσμένο ἀλλὰ....αὐτὸς ὁ Κοραῆς δὲν καταπίνεται μὲ τίποτα... (τὸν χαβᾶ μου ἐγώ)

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 03/05/2012 19:08:46

      Ἀστυάνακτα,

      τό νά εἶναι κανείς σύμφωνος μέ τό πνεῦμα τοῦ Νεοελληνικοῦ Διαφωτισμοῦ, μέ ὅ,τι κατέφασκε τήν χριστιανική ὀρθόδοξη παράδοση καί ἀπέκρουε κοραϊκές (δυτικοφερμένες) θεωρίες μετακένωσης τοῦ ἑλληνισμοῦ ἀπό τήν κλασσική ἀρχαιότητα κατ’ εὐθείαν στό σήμερα ἀγνοώντας τό Βυζάντιο, προφανῶς εἶναι σωστό. Ἀλλά δέν μπορεῖ κανείς νά ἀγνοήσει τήν προσφορά τοῦ Κοραῆ σέ ἄλλους τομεῖς ὅπως εἶναι ἡ ἀποτουρκοποίηση τῆς νεοελληνικῆς γλώσσας τά χρόνια ἐκεῖνα καί ἡ μεσολάβησή του στούς λόγιους κύκλους τῆς Εὐρώπης γιά νά ἐνσκήψουν στό Ἑλληνικό ζήτημα, γεγονός πού βοήθησε καθοριστικά τό φιλελληνικό κίνημα καί στήριξε ἔξωθεν τήν Ἑλληνική Ἐπανάσταση τοῦ ‘21.

      Μήν γινόμαστε ἄδικοι. Ὁ Κοραής ἦταν κι αὐτός ἕνας μεγάλος Ἕλληνας, προσέφερε πολλά καί σημαντικά, ὅπως καί πολλοί ἄλλοι βέβαια πού ἀναίρεσαν ἐμπράκτως κάποιες δυτικόπληκτες καί ἀβάσιμες θεωρίες του.

    • ΔΚ avatar
      ΔΚ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 03/05/2012 22:51:59

      Ο Κοραής έχει παρεξηγηθεί από τον Γιανναρά και αυτός με τη σειρά του έχει μεταφέρει αρνητικά συναισθήματα σε αρκετό κόσμο, δυστυχώς. Προτείνω να διαβάσετε τον ίδιον τον Κοραή, όμως στο σύνολο του έργου του, ώστε να βγάλετε το δικό σας συμπέρασμα.

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ ΔΚ 04/05/2012 00:51:07

        Χωρὶς νὰ θέλω νὰ κάνω τὸ Antinews φιλολογικὸ σύλλογο Παρνασσό, ἁπλῶς νὰ σημειώσω ὅτι δὲν εἶναι ὁ Γιανναρᾶς ἀλλὰ ὁ παμμέγιστος Stephen Runciman ποὺ ὀνομάζει τὸν Κοραῆ "κακὸ δαίμονα τοῦ Ἑλληνισμοῦ".

        Τό ὅτι πρόσφερε, πρόσφερε. Ἀλλὰ ἔγινε τὸ ἄλλοθι γιὰ πολλά, ἀσύμμετρα πολλά...

    • kas avatar
      kas @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 03/05/2012 23:58:36

      πέστα αδελφέ...πέστα
      μας έπρηξαν με τον πράκτορα του βοναπάρτη

  5. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 03/05/2012 15:03:33

    Πέρα ἀπ' τὴν πλάκα, τὸ ἐπιτελεῖο ἔχει ἀνεβάσει τρελλὲς στροφὲς αὐτὴν τὴν περίοδο... Μπράβο!

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 03/05/2012 15:45:46

      Πραγματι, ειδικα τα τηλεοπτικα σποτ ειναι τα καλυτερα που εχω δει...

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 03/05/2012 17:35:50

      Είναι ο Επιτελάρχης που εμπνέει.....!!!!!

  6. juliet avatar
    juliet 03/05/2012 15:09:46

    ''Το ιστορικό γίγνεσθαι το βλέπω σαν μια παρένθεση ζωής μέσα στην ανυπαρξία.Μέσα σε αυτή,μια παρένθεση στενότερη απειλεί το γίγνεσθαι της οργανικής φύσης ,με μια άλλη λέξη της ζωής ,και μέσα σε αυτή εμπεριέχεται μια ακόμη στενότερη παρένθεση που απειλεί την ιστορίαν του ανθρώπου .Αρχίζει εκεί όπου αρχίζει η συνείδηση και θα τελειώσει ,όταν αυτή βασιλέψει''.
    Κωνσταντίνος Τσάτσος

    • Διηνεκης avatar
      Διηνεκης @ juliet 03/05/2012 15:50:14

      Ρε juliet

      • juliet avatar
        juliet @ Διηνεκης 03/05/2012 15:59:36

        Διηνέκη ,
        χαιρετώ ,πιάσανε οι ζέστες .Πλησιάζει η μεγάλη ώρα !!!!
        :) :)

        • Διηνεκης avatar
          Διηνεκης @ juliet 03/05/2012 16:35:57

          Μωρε ακόμα κρύο έχει, ανάλογα πια μεγάλη ώρα εννοείς την μεγάλη επιστροφή εμου στην πατρίδα η την νίκη του Σαμαρά που θεωρώ αυτονόητη

          • juliet avatar
            juliet @ Διηνεκης 03/05/2012 16:53:05

            Επιστροφή......η ρημάδα δεν είναι εύκολη αν δεν σταθεροποιηθεί η κατάσταση.Τουλάχιστο ας το περάσουμε εμείς ,εσείς έτσι και αλλιώς πονάτε.Καιρός να πάρουμε και εμείς τις ευθύνες μας .

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ juliet 03/05/2012 19:44:40

      !!!!!!!!!!!!

  7. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 03/05/2012 15:51:06

    Απλά καταπληκτικό.

  8. βαγγέλης avatar
    βαγγέλης 03/05/2012 15:58:21

    ... πολλά μπράβο για την εμπνευσμένη καμπάνια...με αρχή ,μέση, κορύφωση...με ελληνοκεντρική δύναμη ...με συμβολισμούς ,γεμάτη ΕΛΛΑΔΑ... ότι καλύτερο έχω θυμηθεί σε προεκλογική καμπάνια ...πολλά συγχαρητήρια στους εμπνευστές της !!!



    Υ.Γ ...ακόμα και η κάτω παύλα έχει παίξει το ρόλο της...

    • airman avatar
      airman @ βαγγέλης 04/05/2012 01:24:43

      Ο ''πάγουρας'' τα έδωσε όλα!
      Γρηγόρη έγραψες, την Κυριακή θα τους φουντάρουμε στο ''δώδεκα''!

  9. Νίκος avatar
    Νίκος 03/05/2012 16:01:25

    30 εκ. πληρώσαμε για τις διαφημίσεις και τα φυλλάδια των κομμάτων, γιατί να μην μας αρέσουν;
    Θα ήθελα όμως κάτω από κάθε διαφήμιση να γράφει και το κόστος που πληρώνει ο κοσμάκης, πόσα χαράτσια, πόσες έκτακτες εισφορές αντιπροσωπεύει...

  10. Arxontas avatar
    Arxontas 03/05/2012 17:36:53

    Μου άρεσε πολυ το τελευταίο σποτ ειδικά με την αγία Σοφια δώσε ελπίδα στον λαό

  11. avanti avatar
    avanti 03/05/2012 17:46:30

    Πάρα, μα πάρα πολύ καλό το spot αυτό!!!! Το καλύτερο και σοβαρότερο μήνυμα της ΝΔ από όσα θυμάμαι. Μπράβο σε όλους.

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ avanti 04/05/2012 04:11:49

      Ενας αβάντι έσπασε το σερί...
      23 σχόλια μέτρησα μέχρι να γράψει κάποιος τα αρχικά ΝΔ!!
      Ολοι οι παραπάνω ας το θυμούνται οταν αναφέρουν παράπονα για τους πολιτευτές μας που δεν μιλάνε για τον Σαμαρά στις ομιλίες τους.

  12. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 03/05/2012 18:26:47

    Πράγματι, στα δύσκολα ένας λαός κοιτάζει την Ιστορία του. Και τι ωραιότερο παράδειγμα από τη σύγχρονη Ιστορία από το Γουδή;

    • ΔΚ avatar
      ΔΚ @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 03/05/2012 22:46:42

      Όταν ένας λαός κοιτάει πίσω στην Ιστορία του, διδάσκεται και δεν ανοίγει νέους κύκλους αίματος και διχασμού. Υπάρχει Δικαιοσύνη και οφείλει να κάνει τη δουλειά της.