#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/02/2013 18:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ αποκαλεί τα Ιμια «Καρντάκ» και ζητά τη «Μακεδονική γλώσσα»



Νέα βόμβα στην καρδιά του ΣΥΡΙΖΑ από στέλεχος του κόμματος το οποίο με ανάρτησή του στο Facebook, αποκάλεσε τις βραχονησίδες Ίμια «Καρντάκ», όπως δηλαδή τις αποκαλούν οι Τούρκοι και έχουν διεκδικήσεις. Η ανάρτηση έγινε την ημέρα της επετείου από το σοβαρό επεισόδιο στα Ίμια το 1996 που είχε οδηγήσει στο θάνατο τα τρία μέλη του πληρώματος ελικοπτέρου φρεγάτας.

Ο κ. Νάσος Θεοδωρίδης αναφέρει επίσης ότι «η παραχώρηση των Δωδεκανήσων από την Ιταλία προς την Ελλάδα περιελάμβανε μόνο τις παρακείμενες προς αυτά βραχονησίδες», σημειώνοντας πως τα Ίμια «είναι σαφώς πιο κοντά στην Τουρκία παρά στην Κάλυμνο».

Ακόμη, υποστηρίζει ότι το επεισόδιο στα Ίμια αποτελεί την πιο ευφυή επινόηση του ελληνικού καπιταλισμού για την απόσπαση της συναίνεσης των καταπιεζόμενων μαζών, που είναι η επίσημη κρατική προπαγάνδα περί δήθεν ύπαρξης εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων.

Ταυτόχρονα, ο κ. Θεοδωρίδης υπογραμμίζει ότι μια ριζοσπαστική αντιεθνικιστική κομμουνιστική Αριστερά θα απαιτούσε να σταματήσουν εδώ και τώρα οι αναχαιτίσεις αεροπλάνων, που κοστίζουν ζωές και χρήμα, αλλά και να απεμποληθεί η παράλογη αξίωση της επέκτασης της αιγιαλίτιδας ζώνης στα 12 μίλια.

Άμεση ήταν η αντίδραση της ΝΔ που, με ανακοίνωση που εξέδωσε, κατήγγειλε το γεγονός ότι «ο διορισμένος από τον κ. Τσίπρα στην Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και στενός του συνεργάτης, Νάσος Θεοδωρίδης, προκαλεί και πάλι με το ανθελληνικό του παραλήρημα».

Και συνεχίζει η ανακοίνωση: «Ανήμερα της μαύρης επετείου των Ιμίων, ο κ. Θεοδωρίδης, ως άλλος Πήλιος Γούσης, διατείνεται ότι οι νησίδες ανήκουν στην Τουρκία, αποκαλώντας τες μάλιστα “Καρντάκ”!!! Και όλα αυτά σε μία περίοδο που  η χώρα μας προετοιμάζεται να αξιοποιήσει τα δικαιώματά της στη θάλασσα».

«Ο κρυπτόμενος κ. Τσίπρας οφείλει, επιτέλους, να πάρει ξεκάθαρη θέση άμεσα, χωρίς στρογγυλεύματα και υπεκφυγές, να καταδικάσει τις θέσεις του συνεργάτη του και να τον εκπαραθυρώσει. Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα επιβεβαιώσει απλώς ότι πρόκειται για πάγιες θέσεις δικές του και του κόμματός του και πως ο ίδιος κρατά  τα κλειδιά της Κερκόπορτας. Να είναι, πάντως, σίγουρος πως δεν θα τον αφήσουμε να τα χρησιμοποιήσει» καταλήγει η ΝΔ.

Σε άλλη ανακοίνωσή της η ΝΔ σχετικά με την προκλητική πρόταση του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ, Νάσου Θεοδωρίδη, να χρησιμοποιείται η “μακεδονική γλώσσα” στα ελληνικά δικαστήρια, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Ο στενός συνεργάτης του κ. Τσίπρα και μέλος της Επιτροπής Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ Νάσος Θεοδωρίδης ζητά προκλητικότατα, με ανάρτησή του στο facebook, να χρησιμοποιείται η “Μακεδονική”, όπως την αποκαλεί, γλώσσα στα ελληνικά δικαστήρια.

Ο κ. Τσίπρας θα τοποθετηθεί, επιτέλους, για το ζήτημα ή θα ακολουθήσει την πάγια στρατηγική του, της στρουθοκαμήλου; Αν δεν τον αποπέμψει άμεσα, σημαίνει ότι συμφωνεί με την “πρότασή” του και πως πρόκειται για θέση του κόμματος του.

Σε κάθε περίπτωση, η μη αποδοκιμασία των απόψεων του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ προσφέρει γελοία επιχειρήματα στους Σκοπιανούς, ιδιαίτερα όταν τέτοιες απαράδεκτες θέσεις εκφράζονται επισήμως από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης».

 

 

 

 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Zugzwang avatar
    Zugzwang 06/02/2013 19:29:47

    Συμφωνα με μια γαλλικη παροιμια: Qui ne dit mot consent. Δηλαδη οποιος δεν λεει λεξη συμφωνει. Τι θελει η ΝΔ και ρωταει και ξαναρωταει τον Τσιπρα. Αφου ειναι εμφανες οτι ο ανθρωπος συμφωνει με αυτα που λενε τα συγκεκριμενα στελεχη του ΣΥΡΙΖΑ. Αν δεν συμφωνουσε θα ειχε, προ πολλου, ξεκαθαρισει την θεση του.

    • Tsaros avatar
      Tsaros @ Zugzwang 07/02/2013 15:36:25

      Τι γαλλική παροιμία ρε άνθρωπα;

      Αυτό είναι λέξη προς λέξη μετάφραση στα γαλλικά του ρητού «Ο σιωπών δοκεί συναινείν», το οποίο αν δεν είναι αρχαιοελληνικό, υπάρχει με την ίδια ακριβώς δομή στα λατινικά.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Tsaros 07/02/2013 23:22:42

        Ξερεις πολλους που να λενε σημερα την παροιμια αυτη σε αλλη γλωσσα εκτος απο τους Γαλλους; Pε ανθρωπε;

  2. Γιώργος avatar
    Γιώργος 06/02/2013 19:32:54

    Καλά όλα αυτά Antinews αλλά η ΜΚΟ στην οποία ανήκει και που ασχολείται με την ξενοφοβία (sic), την ένταξη των μεταναστών κλπ κλπ χρηματοδοτείται χρόνια τώρα από διάφορα υπουργεία. Και μιλάμε για 100.000 ευρώ και βάλε... Θα δώσει εντολή ο Σαμαράς να κοπούν οι χρηματοδοτήσεις ΜΚΟ που έχουν αδιαφανείς και ίσως αντεθνικούς σκοπούς;

    • Μακεδών avatar
      Μακεδών @ Γιώργος 06/02/2013 20:24:35

      Η ΜΚΟ "ΑΝΤΙΓΟΝΗ" ειναι δημιουργημα του Τρεμοπουλου και απο αυτην ζουν εδω και χρονια αυτος και ο Θεοδωριδης.Εχουν χρηματοδοτηθει τουλαχιστον μια φορα απο τον Σορος ο οποιος μαλιστα σπουδασε με υποτροφια τον Τρεμοπουλο στις ΗΠΑ.
      Στην ΜΚΟ αυτην εργαζονται και Τουρκοι και γενικα τρεφει πολλους ανθρωπους.Μια επισκεψη στην ιστοσελιδα της αρκει για να αντιληφθει καποιος τι κρυβεται απο πισω!
      Γενικα αυτος και ο Τρεμοπουλος αποτελουν γνησια τεκνα του Σορος και γιαυτο δεν εχουν δουλεψει μια μερα στην ζωη τους.
      Οσο για θεμα διαγραφης του δεν υφισταται γιατι αυτη ειναι η πραγματικη θεση του ΣΥΡΙΖΑ πανω στον θεμα.
      Ολα τα αλλα ειναι "αλλα λογια να αγαπιομαστε" απο τον Τσιπρα για να τσιμπαει ψηφους αφελων!

    • Kράντωρ avatar
      Kράντωρ @ Γιώργος 06/02/2013 20:39:54

      Οι ΜΚΟ τύπου «Αντιγόνη» στην εποχή μας αντιστοιχούν με ειρηνιστικές οργανώσεις , καθοδηγούμενες από την Μόσχα για την διεξαγωγή ψυχολογικού πολέμου. Στην Ελλάδα αυτή την τακτική την γνωρίσαμε με τον φόνο του Γρ.Λαμπράκη, κατά την διάρκειαν επιχειρήσεως ψυχολογικού πολέμου στην Θεσσαλονίκη.

      Ο Στρατός και τα Σώματα Ασφαλείας πρέπει να εντάξουν στα εγχειρίδια τους ως πιθανούς στρατιωτικούς στόχους μορφώματα σαν τις διάφορες ενώσεις τύπου «διεθνούς αμνηστείας», διαφόρων «παρατηρητών» που κόπτονται για «ανθρώπινα δικαιώματα» και προωθούν την εισβολή αφροασιατών στα ευρωπαϊκά κράτη υπό την ιδιότητα του « μετανάστου» ή «πρόσφυγος».
      Οι πιο ύπουλες μονάδες μάχης των νεοταξιτών-παγκοσμιοποιητών είναι οι ποικιλώνυμες ΜΚΟ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιώργος 07/02/2013 00:32:14

      Μα έχουν παγώσει εντελώς οι πληρωμές σε ΜΚΟ εδώ και καιρό. Ήταν από τα πρώτα που έκανε ο Σαμαράς! Ψάξε.

  3. Σοφία avatar
    Σοφία 06/02/2013 19:46:34

    Ουτε ενα ευρω σε ΜΚΟ εννοειται.
    Οσο για την δηλωση του Θεοδωριδη μαλλον δεν ειναι τοσο τυχαια.
    Η θεση της αντιπολιτευσης ειναι βολικη τωρα στα δυσκολα. Αργοτερα...οταν η κατασταση καλυτερευσει και κανουν αλλοι την βρωμικη δουλεια...ε...τοτε θα κυβερνησει και ο συριζα...

  4. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 06/02/2013 19:52:27

    Ακόμα τό σκέφτεστε;

    Όλοι στό κάμμα τού Theodoridi.
    Αυτοί ξέρουνε τί θέλουνε.

  5. Α. Πέτρόπουλος avatar
    Α. Πέτρόπουλος 06/02/2013 19:56:56

    "Η ανάρτηση έγινε την ημέρα της επετείου από το σοβαρό επεισόδιο στα Ίμια το 1996 που είχε οδηγήσει στο θάνατο δύο στρατιώτες."

    Φάκτορα ποιός το έγραψε αυτό; Οι 3 αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού έγιναν 2 στρατιώτες; Τα σχόλια για τον Προδότη έπονται της διόρθωσης...

  6. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 06/02/2013 20:01:46

    ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ....!!!!

    ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠ@ΥΡΔ3Λ# ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΕ ΤΗΝ Μ@Λ@ΚΙ@ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ......

    • dim avatar
      dim @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 06/02/2013 20:20:48

      Την Καλογεροπούλου γιατί την κρατάνε ακόμα στο Σκάι? Γιατί δεν πάει να δουλέψει στην Αυγή ή στο τομέα επικοινωνίας του Σύριζα? Βαμμένη μέχρι το κόκκαλο Σύριζα, καμία αντικειμενικότητα, ούτε τα προσχήματα δε κρατάει πια...

      • Kράντωρ avatar
        Kράντωρ @ dim 06/02/2013 20:50:27

        Στα ΜΜΕ του Αλαφούζου το 80 % των δημοσιογράφων είναι κομμουνιστές.
        Η Καλογεροπούλου παλαιότερα εργαζόταν στον ΔΟΛ επίσης σφηγγοφωλιά μαρξιστών.
        Ο Ευαγγελάτος, κνίτης στα νειάτα, διορίστηκε από τον Έβερτ στην «δημοτικη ραδιοφωνία» του γνωστού 9.84.

        • Tsaros avatar
          Tsaros @ Kράντωρ 07/02/2013 15:40:34

          Ναι ρε παιδιά, μας έχει πρήξει SKAI και ΔΟΛ όλο με προπαγάνδα υπερ ΣΥΡΙΖΑ...

          ΛΟΛ, δηλαδή...

      • Tassos avatar
        Tassos @ dim 06/02/2013 20:51:45

        Είναι στο γραφείο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ.

      • nikos avatar
        nikos @ dim 06/02/2013 21:38:50

        ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΤΗΣ ΟΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ

      • JE NE REGRETTE RIEN avatar
        JE NE REGRETTE RIEN @ dim 07/02/2013 00:12:37

        ίσως γιά την ομορφιά και την γλύκα της...

        • JE NE REGRETTE RIEN avatar
          JE NE REGRETTE RIEN @ JE NE REGRETTE RIEN 07/02/2013 00:17:00

          ...επειδή δημοσιεύθηκα πολύ πιό κάτω, προσδιορίζω ότι το σχόλιό μου απαντά στην dim...

  7. trooper avatar
    trooper 06/02/2013 20:02:12

    ο ίδιος τύπος είχε γράψει και αυτό :

    h--p://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=592633

  8. Kimon avatar
    Kimon 06/02/2013 20:02:23

    Ανασκολοπισμό!

  9. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 06/02/2013 20:26:12

    Άν ο Theodoridis έχει κάποιο λόγο νά αισθανθεί άβολα (από ντροπή δέν τό συζητάμε) δέν ξέρω.
    Οι υπόλοιποι (μή ανήκοντες στούς Theodoridides) πρέπει νά αισθανόμαστε αφάνταστη ντροπή.
    Εμείς τούς δώσαμε τό δικαίωμα νά βιάζουν τήν μνήμη μας, τό παρόν μας καί νά φτιάξουν τό μέλλον τους καταργώντας τό δικό μας.
    Ο Theodoridis δέν είναι στέλεχος τών πυρήνων τής φωτιάς, ούτε στέλεχος κάποιας περιθωριακής ομαδούλας.
    Είναι στέλεχος τής αξιωματικής αντιπολίτευσης καί μπορεί νά γίνει υπουργός σέ μιά μελλοντική κυβέρνηση.

    Σταυρώστε τον μέ τήν ψήφο σας καί αυτόν καί τό κόμμα του.
    Νά χαίρεστε στό μέλλον τό γελαστό πρόσωπο τού αρχηγού του.
    Τίποτα άλλο πιό ευχάριστο δέν νομίζω ότι θά μείνει στήν μνήμη μας.

  10. Α. Πέτρόπουλος avatar
    Α. Πέτρόπουλος 06/02/2013 20:37:28

    Δεν της κόβει και λέει σαχλαμάρες παριστάνοντας την Συριζαία. Αντίστοιχα η Ακριβοπούλου τοποθετημένη επί ΝΔ στο αγροτικό κανάλι (δεν εξέπεμψε ποτέ αλλά οι μισθάρες έπεφταν) σε αγρομισθία όταν έχασε τη θέση ήταν λαύρη ενατίον του ΓΑΠ. Τώρα πιέζει φαίνεται με τον τρόπο της για 2η ή 3η αργομισθία , δεν εξηγείται διαφορετικά το μένος της κατά της Κυβέρνησης .. Ήθελα να μάθω τι σπουδές έχουν κάνει και οι δύο. Δεν τις κόβω για κάτι περισσότερο από κανένα εργαστήρι δημοσιογραφίας ...

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ Α. Πέτρόπουλος 06/02/2013 21:27:04

      Έχετε δίκιο...
      Πρέπει να τις αναλάβει λίγο η "καθηγήτρια" δημοσιογραφίας κυρία Παναγιωταρέα (αυτή με το τσουλούφι) για να ανανήψουν...

  11. Νικήτας avatar
    Νικήτας 06/02/2013 20:49:24

    Στην Ελλάδα κάθε νας πετάει ότι του καπνίσει κι ας είναι διορισμένος σε κρατικές επιτροπές μαζί με την μαρία , χοντρές κονόμες ο καράφλας βαρύς κι ασήκωτος να πούμε με άποψη ο κεφτές
    Εθνική Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και καλά
    και τι ακριβώς προσφέρουν στην πατρίδα έξω απο βρισίδια ας μας πεί κάποιος
    κάποιος ψηλά ιστάμενος ρεεε
    εμείς γιατί τα ανεχόμαστε όλα τούτα ακόμη
    και πως γείναμε τόσο ξεφτίλες ρε θείο ;

  12. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 06/02/2013 20:49:45

    Κριμα, οχι για αυτον αλλα για το 20% που ακομη εχει σαν ποσοστο στις ταξεις του ο ΣΥΡΙΖΑ ακομη και με τετοιες δηλωσεις.

  13. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 06/02/2013 20:50:47

    Μόνο μέ μιά λέξη στήν τελευταία παράγραφό σου δέν συμφωνῶ ἀγαπητέ Φάκτορα.Τέτοιες ἀντιεθνικές ἀπόψεις,δέν προσφέρουν γελοία,ἀλλά πολύ σοβαρά ἐπιχειρήματα στούς Σκοπιανούς καί τούς Τούρκους,μέ τό σκεπτικό ἀπ' τήν πλευρά τους ὅτι''ὀρίστε κι οἱ δικοί σας τά λένε,εἴδατε πώς ἐμεῖς ἔχουμε δίκιο;''...

  14. tzagerCrete avatar
    tzagerCrete 06/02/2013 20:58:41

    Η αέναη αντιπαλότητα μεταξύ των γειτονικών χωρών πρέπει να σταματήσει ΑΜΕΣΑ.

    Ποιόν απο τους δύο λαούς συμφέρει η διατήρηση αυτής της έντασης;;;
    ΚΑΝΕΝΑΝ!!!

    Επιβάλλεται οι δύο κυβερνήσεις να τα βρουν με εκατέρωθεν παραχωρήσεις. Αμιβαίοι συμβιβασμοί πρέπει να γίνουν και να συναφθούν συνεργασίες στους τομείς του τουρισμού και της ενέργειας, που θα καταστήσουν την Ελλάδα και την Τουρκία περιφερειακές υπερδυνάμεις στους τομείς αυτούς.

    Αν όλα αυτά δε γίνουν, ένας και μόνος δρόμος απομένει στις δύο χώρες για να λύσουν τις διαφορές τους: ο ΠΟΛΕΜΟΣ.

    Αν συνεχίσουμε όμως να τσακωνόμαστε αν η βραχονησίδα ανοιχτά της Καλύμνου και των Τουρκικών ακτών ονομάζεται Ίμια ή Kardak, να εξακολουθούμε να τιμάμε ήρωες πεσόντες στις μεταξύ μας συρράξεις, τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας!!!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ tzagerCrete 06/02/2013 22:23:52

      Πῶς ἀκριβῶς ἐννοεῖς τίς ἑκατέρωθεν παραχωρήσεις;
      Παραδίδοντας δικά μας ἐδάφη στούς Τούρκους ἤ ὅποιους ἄλλους τά ἐποφθαλμιοῦν;
      Νά μήν ἐξακολουθοῦμε ἐπίσης,νά τιμοῦμε τούς πεσόντες γιά τήν Πατρίδα ἤρωές μας;Αὐτούς πού ἔπεσαν γιά νά μποροῦμε ἐσύ κι ἐγῶ νά γράφουμε ἐλεύθερα αὐτά πού γράφουμε;
      Ἄξιοι τῆς μοίρας μας εἴμαστε,γιατί δυστυχῶς ὑπάρχουν Ἕλληνες μέ τέτοιες ἀπόψεις...

      • tzagerCrete avatar
        tzagerCrete @ Κυθήριος 06/02/2013 23:46:01

        Κυθήριε,

        Τόσα χρόνια που η δικιά σου ή παρόμοιες απόψεις επικρατούν στα ηγετικά κλιμάκια του υπουργείου των εξωτερικών και των εκάστοτε κυβερνώντων, τι ακριβώς έχουμε πετύχει;;;;

        Εδώ δεν μπορούμε να ανακηρύξουμε ΑΟΖ γιατί φοβόμαστε να μην προκληθεί ένταση και θερμό επισόδειο με τους γείτονες.

        Εξοπλιζόμαστε ασύστολα για να διατηρήσουμε την ισορροπία δυνάμεων στο Αιγαίο, η Κύπρος είναι ακόμα διχοτομημένη, η Χάλκη παραμένει κλειστή και οι συμπατριώτες μας Ίμβριοι δεν μπορούν να αξιοποιήσουν τις περιουσίες τους!!!

        Αν αυτή η κατάσταση σε ικανοποιεί... ΕΥΓΕ!

        Μπορούμε τουλάχιστον στην περιοχή του νοτιοανατολικού Αιγαίου να συνεκμεταλευτούμε τα κοιτάσματα και να δημιουργήσουμε ένα ισχυρό ενεργειακό consortium με τους γείτονες. Ούτε εδάφη θα δώσουμε, ούτε τίποτα.

        Απλά θα δημιουργήσουμε συνθήκες σταθερότητας και ευημερίας και για τους δύο λαούς.

        Προτιμώ στην περιοχή των Ιμίων να υπάρχουν από κοινού πλατφόρμες εξόρυξης αερίου και πετρελαίου ή ένα μεγάλο θαλάσσιο πάρκο ανεμογεννητριών, παρά Τουρκικές και Ελληνικές ακταιωρούς να περιφρουρούν κατσίκες στα βράχια...

        Κάτι όμως θερμοκέφαλοι σαν κι εσένα κάθονται αναπαυτικά στον καναπέ τους και ονειρεύονται την εξαφάνιση του γείτονα απο τον παγκόσμιο χάρτη.

        Αυτό αγαπητέ δεν πρόκειται να συμβεί. Ο ΑΜΙΒΑΙΟΣ συμβιβασμός αποτελεί ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ tzagerCrete 07/02/2013 08:46:42

          Φίλε tzagerCrete,σαφῶς καί δέν μέ ἰκανοποιοῦν οἱ καταστάσεις πού περιγράφεις στίς τρεῖς πρῶτες παραγράφους σου!
          Κι ἐγῶ προτιμῶ νά ἀναπτυχθοῦν συνθῆκες εὐημερίας ὄχι μόνο στούς δυό λαούς,ἐμᾶς καί τούς Τούρκους,ἀλλά καί ἀνάμεσα σέ ὅλους τούς γειτονικούς λαούς.
          Γιά νά εὐδοκιμήσουν ὅμως τέτοιες συνθῆκες,πρέπει οἱ προσπάθειες νά εἶναι ἀμοιβαῖες καί ἀμφίδρομες.
          Κοίταξε γύρω σου,ἀκουσε τίς δηλώσεις τῶν ἑκάστοτε ἠγετῶν τῶν γειτόνων,ὀδηγοῦν πρός τήν κατεύθυνση τῆς συναλλαγῆς,ἤ συνεχῶς ρίχνουν λάδι στή φωτιά,γιατί ἀποσκοποῦν σέ ἴδια συμφέροντα εἰς βάρος τῶν δικῶν μας!
          Ἐγῶ πάντως ἀντιλαμβάνομαι νά συμβαίνει τό δεύτερο.
          Ὅλα αὐτά πού περιγράφεις,περιλαμβάνονται σέ μιά ἰδανική συνγειτονία,ἡ ὁποία ὅμως δέν ὑπάρχει καί γι' αὐτό νομίζω φταῖνε οἱ γείτονές μας ἀποκλειστικά ἐξαιτίας,ἐκτός τῶν ἄλλων,καί τῆς δικῆς μας ὑποχωρητικότητας.Δέν μπορεῖ νά ὑποχωρεῖ πάντα μόνο ὁ ἕνας καί ὁ ἄλλος συνέχεια νά ἐκμεταλλεύεται τόν πιό ἀδύναμο ἀπό ἐκεῖνον!
          Δέν μπορεῖ,ὑπό τέτοιες συνθῆκες,νά γίνουν ἀμοιβαῖοι συμβιβασμοί! Τί λές; Φιλικά!

          • tzagerCrete avatar
            tzagerCrete @ Κυθήριος 07/02/2013 14:56:45

            Αγαπητέ Κυθήριε λέω τα εξής:

            Περιγράφεις ένα περιβάλλον αδιαλαξίας και προκλήσεων από τον εξ ανατολών γείτονα μας που δεν αφήνει περιθώρια συμβιβασμών εκατέρωθεν. Χωρίς να το λες, θα προτιμούσες είτε να παραμείνουμε σε αυτήν την τελματώδη ακινησία με την Τουρκία διατηρώντας ο καθένας τις θέσεις του, είτε να προχωρήσουμε σε κινήσεις αντιπερισπασμού στην τουρκική προκλητικότητα με τις όποιες συνέπειες.

            Εκτιμώ ότι η προσέγγιση σου είναι λανθασμένη γιατί ξεκινάς από θέση μειονεκτικά αμυντική. Δηλαδή, με το να καταγράφεις τις διαχρονικές πτυχές της 'βουλιμικής' συμπεριφοράς των γειτόνων, να καταγγέλεις και να ταμπουρώνεσαι στο καβούκι σου πολύ απλά Καταλήγεινσε ΑΔΙΕΞΟΔΟ! Αυτό κάνει και η ελληνική ηγεσία τα τελευταία 40 χρόνια!

            ΤΩΡΑ είναι η κατάλληλη συγκυρία να πάρουμε πρωτοβουλίες επίλυσης- ΠΑΚΕΤΟ των διαφόρων μας με τους γείτονες. Και όταν λέω πακέτο φυσικά και δεν εννοώ μόνο την υφαλοκρηπίδα. Εννοώ τα πάσης φύσεως θέματα που κατά καιρούς έχουν τεθεί από τις δύο χώρες (υφαλοκρηπίδα-ΑΟΖ- "γκρίζες ζώνες"- casus beli, Πατριαρχείο- πληθυσμιακό- περιουσιακό, αποστρατικοποίηση- εξοπλισμοί, μουφτήδες-μειονοτική εκπαίδευση- τζαμί στην Αθήνα και οτιδήποτε άλλο).

            Εκτιμώ ότι ο διεθνής παράγοντας (Αμερικάνοι, Ρώσοι, ΕΕ και Ισραήλ) θα στηρίξει την πρωτοβουλία της Ελλάδας και θα πιέσει την Τουρκία για μια αμοιβαία αποδεκτή λύση επικυρωμένη με την υπογραφή συνθήκης ειρήνης και οικονομικής συνεργασίας.

            Δηλαδή, φίλε Κυθήριε, αν εμείς επιμένουμε ότι μοναδική διαφορά μας με την Τουρκία είναι η υφαλοκρηπίδα, πώς θα μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων στο Αιγαίο και πότε ακριβώς;;;

            Πώς θα μπορέσει να επαναλειτουργήσει η θεολογική σχολή της Χάλκης και να ανακτήσει το Πατριαρχείο και οι ομογενείς μας έστω μέρος της μεγάλης περιουσίας τους στην Πόλη, την Ίμβρο και την Τένεδο;;;

            Πώς θα ξανάλειτουργήσουν μειονοτικά σχολεία στην Πόλη, στην Ίμβρο και την Τένεδο για τα παιδιά με Ελληνική καταγωγή;;

            Πώς θα σταματήσουμε να ξοδεύουμε τεράστια ποσά για εξοπλισμούς;;;

            Πώς θα σταματήσει το τουρκικό προξενείο στη Δυτική Θράκη να αποτελεί παράγοντα αποσταθεροποίησης;;;

            Το τίμημα του συμβιβασμού μπορεί να φαίνεται βαρύ αλλά δεν είναι όταν οδηγός θα είναι η ειρήνη, η συνεργασία και η οικονομική πρόοδος.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ tzagerCrete 07/02/2013 20:17:38

            Φίλε tzagerCrete,ἐγῶ τά ἐρμηνεύω λίγο διαφορετικά τά πράγματα ἀπό σένα.
            Καταρχήν,γιά μένα,δέν γίνεται νά μποῦν σέ μιά ἀντζέντα,σέ ἕνα πακέτο οἱ διαφορές μας μέ τούς Τούρκους,γιατί ὁρισμένα θέματα πού κατά καιρούς ἐκεῖνοι ἐγείρουν ὥς διαφορές,γιά ἐμᾶς δέν ὑφίστανται.Ἀντιθέτως,οἱ δικές μας οἱ ἀπαιτήσεις ἔναντί τους ἀφοροῦν καταστάσεις εἴτε κατοχῆς εἴτε κακῆς διαχείρισης εἴτε ἀπειλῶν ἐκ μέρους τους ἐναντίον μας,βλέπε κατοχή μισῆς Κύπρου,κλείσιμο καί μή ἐπαναλειτουργία Ἑλληνικῆς Σχολῆς Χάλκης,ἀπειλή γιά πόλεμο σέ περίπτωση ἐρευνῶν γιά ὑδρογονάνθρακες ἀπό μέρους μας σέ οἰκόπεδα πολύ κοντύτερα στήν ἠπειρωτική Ἑλλάδα ἀπ' ὅ,τι στήν Τουρκία,καθαρά μέσα στήν ἑλληνική ΑΟΖ,λές καί θά πρέπει νά πάρουμε τήν ἄδειά τους.Ἐπίσης τήν ἀρπαγή μέ βίαιες μεθόδους τῶν περιουσιῶν τῶν Ἑλλήνων πού κατοικοῦν στά ἑλληνικότατα νησιά Ἴμβρο καί Τένεδο καί στήν Κωνσταντινούπολη...
            Μέ ποιά λογική θά πρέπει ἐμεῖς νά δεχθοῦμε ὅτι γιά τήν ἀνακήρυξη τῆς Ἑλληνικῆς ΑΟΖ θά πρέπει νά δεχθοῦμε συνδιαχείριση τῶν κοιτασμάτων μέ τούς Τούρκους;
            Δέν λέω νά πᾶμε σέ πόλεμο ὅπως ἐκείνοι θέλουν νά μᾶς σύρουν,ἀλλά ὄχι καί νά τούς τά χαρίσουμε!Ὑπάρχουν συσχετισμοί πού ἄν τούς ἐκμεταλλευθοῦμε θά γλιτώσουμε τόν πόλεμο...
            Ἐν ὁλίγοις,καί πλυθησμιακά καί ἀμυντικά εἴμαστε σέ μειονεκτική θέση,δέ νομίζω ὅμως ὅτι ἐνισχύουμε τή θέση μας κατ' ἐλάχιστο,ἑάν προσπαθήσουμε νά ἔλθουμε σέ συνεννόηση μέ τούς Τούρκους,γιατί πολύ ἀπλά αὐτοί δέν συνεννοοῦνται, μόνο ἐπιβάλλονται...

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ tzagerCrete 07/02/2013 19:19:15

          Θα στο πω όσο πιο κομψά μπορώ: έχεις κατεβάσει τα βρακιά, η ψυχή σας είναι ήδη υπόδουλη. Για ένα ξερονήσι θα σκοτωνόμαστε τώρα; Δεν ξέρω, το πολύ τζάμπα φαϊ φταίει, το ότι δεν έχετε αρχές και όλα είναι η άτιμη η ησυχία σας, με κάθε κόστος; δεν ξέρω. Θα σηκωθεί ο Καζαντζάκης και θα σε σφαλιαρίσει φίλε "Κρητικέ". Και ένα τελευταίο ερώτημα; Αν βρείς νερό στο κτήμα σου κα ιο διεκδικώ εγώ ο γείτονας θα το μοιραζόσουνα; Αν σου πώ πως δεν αναγωνρίζω το σύνορο του κτήματός σου θα το συζητούσες για την έρμη την ησυχία σου; Μετά από αυτό πιστεύεις πως δεν θα στο έπαιρνα όλο. Μα τόσο χαλβάδες σας έχουν κάνει ετσί κάτω;

    • Egon avatar
      Egon @ tzagerCrete 06/02/2013 23:00:57

      Εσύ είπες τη μαγική λέξη: ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ υποχωρήσεις. Είδες να έχει υποχωρήσει πουθενά η Τουρκία; Και μη μου πεις για τη Σχολή της Χάλκης, αυτό ήταν υποχρέωσή της από τη Συνθήκη της Λωζάνης, την οποία και κατακουρέλιασε.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ tzagerCrete 06/02/2013 23:43:58

      Εκατέρωθεν υποχωρήσεις είναι η σωστή οπτική.
      Εμείς κρατάμε μόνο τήν Μικρά Ασία, Πόλη καί Πόντο καί αυτοί ΟΛΟΚΛΗΡΗ τήν Ανατόλια.

      • tzagerCrete avatar
        tzagerCrete @ Ιαπετός 06/02/2013 23:57:51

        Ναι, ναι...

        Αυτοί ολόκληρη την ενδοχώρα, ολόκληρη την Κύπρο, τα Δωδεκάνησσα και την Κρήτη...

        Κούνια που σας κούναγε...

    • alex23 avatar
      alex23 @ tzagerCrete 07/02/2013 00:19:19

      αξιοι της μοιρας μας ειμαστε αν πιστευουμε οτι ενα πρωι ξυπνησαν οι τουρκοι και ειπαν οτι αυτες οι βραχονησιδες ειναι δικες τους και οτι αυτο ειναι κατι τελειως αθωο..

      αυτην την στιγμη κινα και ιαπωνια ειναι στα μαχαιρια για καποια νησακια..και αυτες ξυπνησαν ενα πρωι και αποφασισαν οτι πρεπει να δειξουν στον αλλο οτι τους ανηκουν..ολως τυχαιως οταν ανακαλυφθηκαν ενεργειακα κοιτασματα..

      στα φοκλαντ οι αγγλοι σκοτωθηκαν με τους αργεντινους απο την στιγμη που ανακαλυφθηκε πετρελαιο..

      τα ιμια απλως κοβουν την ΑΟΖ μας στην περιοχη και δινουν στους τουρκους το αλλοθι να κλεψουν ενεργειακο πλουτο της χωρας που της ανηκει βαση των διεθνων συνθηκων(που ο συριζα επικαλειτε αλα καρτ, ακομα και για χωρες που δεν τις εχουν υπογραψει ή τηρησει)

      αν ο συριζα θελει να χαρισει τον εθνικο πλουτο, ας κανει δημοψηφισμα..

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ tzagerCrete 07/02/2013 00:40:15

      Για να πάψει η ένταση μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας πρέπει:
      1) Να καταργήσει το casus beli η γείτονος χώρα αν επεκτείνουμε τα χωρικά ύδατα στα 12 ν.μ. όπως γίνεται παντού σοτν πλανήτη μας
      2) Να επιστρέψει τις περιουσίες στους Έλληνες της Κων/λης, της Ίμβρου και της Τενέδου μαζί με μεγάλες αποζημιώσεις για τις δολοφονίες, τους βιασμούς και τις απειλές το 1955
      3) Να φύγουν τελείως οι Τούρκοι με το στρατό τους από την Κύπρο, να μείνονυν οι απόγονοι των Τουρκοκυπρίων που ζούσαν πριν το 1974 και να αποζημιώσουν για δολοφονίες αιχμαλώτων πολέμου και για κατασχέσεις περιουσιών και βεβηλώσεις ναών.

      Εμείς αποδεικνύουμε χρόνια τώρα πως σεβόμαστε διεθνείς συνθήκες και δε ζητάμε κάτι ξένο. Αυτοί μόνο ζητούν τα δικά μας από όταν πρωτοήλθαν από τη Μογγολία. Όχι και να κάνουμε πίσω!

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ tzagerCrete 07/02/2013 01:44:47

      Από τη στιγμή που αναφέρετε πως ένα από τα ζητήματα που μας καθιστούν "άξιους την μοίρας μας", είναι η τιμή προς τους ήρωες που έπεσαν φυλάσσοντας Θερμοπύλες, κατάλαβα!!! Τώρα δε νομίζω να χρειάζεται να σας ρωτήσω ούτε ποιά είναι η θέση σας σχετικά με την αυτονόμηση του νησιού σας, ούτε αν θεωρείτε σωστή την απόδοση τιμών στον Ήρωα και συμπατριώτη σας Ηλιάκη! Ειλικρινά κρίμα!!!

      • tzagerCrete avatar
        tzagerCrete @ Aφροδίτη 07/02/2013 08:44:09

        Αφροδίτη,

        Με τον Κώστα είμασταν συμμαθητές.

        Ναι. Θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας (οι δύο λαοί) αν συνεχίσουμε να θρηνούμε νεκρούς και να κάνουμε μνημόσυνα στους μελλοντικούς ήρωες πεσόντες για καμμιά πενηνταριά χρόνια ακόμα!!!

        Εγώ δεν ανέχομαι τα παιδιά μου και τα παιδιά κανενός να θυσιάζονται για μία βραχονησίδα, για τα πετρέλαια και για την ανικανότητα και ατολμία των πολιτικών εκατέρωθεν να βάλουν ένα τέλος σε αυτό το κρυφτούλι με την ιστορία!

        Φυσικά και δεν επιθυμώ να δώσουμε εδάφη και να παραχωρήσουμε κυριαρχικά μας δικαιώματα. Αλλά είμαστε γείτονες και η μοίρα μας είναι να ζήσουμε μαζί αρμονικά και ειρηνικά, προς ώφελος όλων.

        Αυτό το παιχνιδάκι με τους εξοπλισμούς πρέπει να σταματήσει. Θέλω ανάπτυξη και σταθερότητα στην περιοχή και όχι άλλα στρατόπεδα, πλοία και αεροσκάφη.

        Η κατάσταση που συντηρείται στην περιοχή είναι γελοία και απαράδεκτη τόσα χρόνια.

        Αφού όλοι ξέρουν ότι ή θα τα βρούμε με απ´ευθείας συνομιλίες και αμιβαίους συμβιβασμούς ή θα προσφύγουμε στη Χάγη για επιδιαιτησία και τις απαραίτητες παραχωρήσεις εκατέρωθεν ή θα κάνουμε πόλεμο με τις όποιες συνέπειες.

        Γιατί τόσα χρονια κρύβονται πίσω από το δάχτυλο τους οι πολιτικοί μας;;;;

        Μα φυσικά από το φόβο του πολιτικού κόστους.

        Ε αυτό δεν το ανέχομαι πια. Αν το ανέχεται εσύ και οι περισσότεροι εδώ μέσα, είστε πραγματικά άξιοι της μοίρας σας!!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ tzagerCrete 07/02/2013 12:33:25

      Δυσκολευομαι να αποδεχτω οτι εισαι πανω απο 15 χρονων ή οτι εχεις οποιαδηποτε - εστω και στοιχειωδη - γνωση γεοπολιτικης για να γραψεις αυτες τις ανοησιες.

      • m.s avatar
        m.s @ anonymous 07/02/2013 14:57:49

        εκεί στις συνιστώσες πρέπει να έχουν βρει μια μαγική φόρμουλα , ματζούνι πες το, χαρμάνι πες το , που το χτυπάν και γίνονται ένα με τα συννεφάκια και τα βλέπουν όλα τόσο όμορφα, σχεδόν αγγελικά, ακόμα και όταν τους λέει ο άλλος δεν ξέρω κανένα κράτος με το όνομα Κύπρος αυτοί μες στην πυκνή θολούρα μιλάν για ειρηνικές συνυπάρξεις και συνεκμεταλλεύσεις. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.

        • tzagerCrete avatar
          tzagerCrete @ m.s 07/02/2013 15:13:38

          Υπάρχει και μία άλλη εξήγηση φίλε μου.

          Ότι εσύ είσαι τόσο γενναίος που μαζί με τους ομοϊδεάτες σου θα εξτρατεύσετε στη γείτονα και θα συντρίψετε τους Μογγόλους κατακτητές...

          Αυτά πίστευαν και οι Απριλιανοί και οι τωρινοί θαυμαστές τους και οι γείτονες τώρα προσποιούνται ότι δε γνωρίζουν την ύπαρξη της Κυπριακής Δημοκρατίας...

          Με το μυαλό σας καρφωμένο στο παρελθόν δεν μπορείτε να δείτε καθαρά ούτε το παρόν ούτε το μέλλον.

          Χτίζετε τοίχοι και απλά κραυγάζεται μισαλλόδοξα.

          • m.s avatar
            m.s @ tzagerCrete 07/02/2013 23:14:01

            δεν διεκδικούμε τίποτα από τους γείτονες, θέλουμε να απολαύσουμε αυτό που μας ανήκει ΒΑΣΕΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ και προετοιμαζόμαστε σε περίπτωση που κάποιος δεν ξέρει να τις διαβάσει ή κάνει πως δεν τις καταλαβαίνει ή νομίζει ότι είναι τόσο δυνατός που μπορεί να επιβάλλει τη θέλησή του με τη βία .
            ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      • tzagerCrete avatar
        tzagerCrete @ anonymous 07/02/2013 15:01:52

        Δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω την ένδοια των επιχειρημάτων σου και την πεισματική και ανέξοδη προσκόληση σου σε ιδεοληψίες του παρελθόντος που δεν προσφέρουν καμμία προοπτική.

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ tzagerCrete 07/02/2013 23:32:13

          Το μοντερνο λοιπον κατα την γνωμη σας ειναι αυτο που λενε οι Τουρκοι: "Το δικο μου δικο μου και το δικο σου δικο μου"; Μοντερνα πραγματα, ε;

  15. Καρεότης avatar
    Καρεότης 06/02/2013 21:00:29

    Νάσος Θεοδωρίδης: Εχθρός του Ελληνικού εθνικισμού. Φίλος όλων των άλλων(εθνικισμών).

  16. άναρχος βοσκός avatar
    άναρχος βοσκός 06/02/2013 21:10:47

    παικταράς. με κάτι τέτοιους θα αναστηθεί η πασοκάρα.

  17. Κώστας Ν. avatar
    Κώστας Ν. 06/02/2013 21:22:02

    Kαλά ρε παιδιά, όλα τα ουφο στο Σύριζα πλάκωσαν?
    Και να τα πίστευε αυτά που γράφει, έπρεπε να το κάνει δημόσια?
    Εκτός αν είναι πράκτορας της Tουρκίας επ' αμοιβή όπως λέει ο φίλος Γιώργος παραπάνω. Στείλτε το στον Τσίπρα μην τυχόν δεν το είδε, γιατί δε φαντάζομαι οτι κι αυτός θεωρεί τα Ιμια Τούρκικα?

    • AIK avatar
      AIK @ Κώστας Ν. 06/02/2013 22:05:18

      Ωπως εχει πει και ο Μυριβυλης δεν ειναι δυνατον συνειδητος κομμουνιστης να ειναι Ελληνας. Προφανως η μια ιδιοτης αναιρει την αλλη. Ετσι ανοιγει ο δρομος για την επανεφαρμογη του "ιδιωνυμου"

      • Κώστας Ν.. avatar
        Κώστας Ν.. @ AIK 07/02/2013 11:32:54

        Kαι δεν είναι δυνατό να γίνει συνειδητός κομμουνιστής ο Ελληνας αν πρώτα δεν γίνει ο Τούρκος, ωστε να μας παραδώσει τη Πόλη πίσω και την Αγιά Σοφιά όπως θα έκανε κάθε συνειδητός κομμουνιστής...

    • άναρχος βοσκός avatar
      άναρχος βοσκός @ Κώστας Ν. 06/02/2013 23:44:46

      αυτός είναι 100% πασόκος και πάει να κάνει ζημιά στο σύριζα. εκτός πια κι αν είναι τόσο πόντιος.

  18. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 06/02/2013 21:41:45

    μήν είσαι σίγουρος

  19. ΜΙΧΑΛΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΛΗΣ 06/02/2013 21:47:43

    ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ.ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΟΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ!Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΕ ΤΟΥ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ!ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΑΥΤΟΙ, ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΜΩΡΕ....... Α!!! ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.Η ΛΕΞΗ ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΤΑ ΣΥΡΙΖΑΚΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ <> ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ!!!!

  20. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 06/02/2013 22:02:35

    Δεν χρειάζεται να ερωτάται ο Alexis αν συμφωνεί ή διαφωνεί με το Θεοδωρίδη, ούτε αν θα συνεχίσει να πορεύεται μαζί του. Και βέβαια θα συνεχίσουν να συμπορεύονται!
    Οι απόψεις αυτές είναι κυρίαρχες στο κονκλάβιο αυτό που λέγεται ΣΥΡΙΖΑ. Άλλωστε ο ίδιος ο αρχηγός-μαέστρος των συνιστωσών, καλόν είναι να θυμόμαστε πως ανέβασε Τούρκους βουλευτές, στην εξέδρα της κεντρικής του προεκλογικής ομιλίας των τελευταίων βουλευτικών εκλογών. Τι να ήθελε άραγε τότε να πει ο ποιητής;
    Αυτοί λοιπόν έτσι θα πορεύονται, αγκαλιά με τους λαθρομετανάστες, υπερασπιζόμενοι τις διεκδικήσεις της Τουρκίας στο Αιγαίο και στη Θράκη (ίσως και στη Γαύδο, γιατί όχι), στηρίζοντας τον εθνικισμό των Σκοπιανών και του Μπερίσα και ό, τι άλλο ήθελε προκύψει! Το οτιδήποτε μικραίνει την Πατρίδα μας και αλλοιώνει την Εθνική μας συνοχή.
    Άραγε ο Θεοδωρίδης λογικά πάει για αναβάθμιση!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Aφροδίτη 06/02/2013 22:27:32

      Ἕνα ἀπό τά ἐξοργιστικά τῆς ἰδεολογίας τους εἶναι καί αὐτό,καταπολεμοῦν τόν ἐθνικισμό τῶν Ἑλλήνων καί ὑποστηρίζουν τούς Τούρκους,τούς Σκοπιανούς καί τούς Ἀλβανούς ἐθνικιστές...

      • Λύκος avatar
        Λύκος @ Κυθήριος 06/02/2013 23:26:25

        Είναι δηλαδή αυτό που λέγαμε παλιά για τους αριστερούς. Προδότες.

      • tzagerCrete avatar
        tzagerCrete @ Κυθήριος 07/02/2013 00:08:22

        Δεν υποστηρίζουν κανέναν εθνικιστή, ούτε εσάς ούτε και τους γείτονες ομοϊδεάτες σας...

        Η Αριστερά πάγια στηρίζει την συμφιλίωση και την συνεργασία των λαών!!! Την ΕΙΡΗΝΙΚΗ συνύπαρξη των γειτονικών κρατών.

        Εσείς πάρτε το όπλο σας και τραβάτε να πάρετε την Πόλη...

        Για σας η μειονότητα μας στην Αλβανία και την Τουρκία είναι Ελληνική, αλλά η μειονότητα των γειτόνων μας στη Θράκη είναι μόνο μουσουλμανική...

        Πολύ παρέα με τον Μιχαλολιάκο τον Τουρκοφάγο κάνετε...

        • Bob ο μάστορας avatar
          Bob ο μάστορας @ tzagerCrete 07/02/2013 02:27:03

          :)
          Τι βαθμό είχες στην Ιστορία;

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ tzagerCrete 07/02/2013 06:14:37

          Δεν έχεις ιδέα και λες ανοησίες, μου φαίνεται...

        • Γιώργος avatar
          Γιώργος @ tzagerCrete 07/02/2013 06:17:19

          Συμφιλίωση των λαών λέγοντας για "μακεδονική" γλώσσα και "μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα; Για τουρκικά Ίμια; Ότι το Αιγαίο είναι διεθνή ύδατα και όχι ελληνικά; Ότι η Θράκη δεν είναι ελληνική; Ρε τι πίνετε μερικοί;

          • tzagerCrete avatar
            tzagerCrete @ Γιώργος 07/02/2013 09:00:51

            Αφού κάποια στιγμή ρε Γιωργάρα το γειτονικό κρατίδιο θα το αναγνωρίσουμε με κάποιο παράγωγο, γιατί θες να συντηρείται μία ανώφελη αντιπαλότητα;;;

            Είστε αφελείς και προσπαθείτε να κρύψετε την πραγματικότητα από τους ίδιους τους εαυτούς σας...

          • Α. Πέτρόπουλος avatar
            Α. Πέτρόπουλος @ Γιώργος 07/02/2013 11:51:22

            Το μεγάλο μας λάθος είναι ότι μόλις διαλύθηκε η Γουγκοσλαβία δεν βάλαμε αμέσως θέμα εδαφικών διεκδικήσεων στα Σκόπια (ιστορικά υπάρχουν σοβαρά επιχειρήματα , είναι θέμα των ειδικών) . Ως ηττοπαθείς αφήσαμε να το κάνουν εκείνοι και προσπαθούσαμε να λαδώσουμε τον Γκλιγκορωφ και χάψαμε την στημένη υποχώρηση με τη σημαία. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ και ακόμα ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΜΑΣ.
            Ένας δεν βρέθηκε να μηνύσει τον ανθέλληνα; Αυτεπάγγελτα δεν διώκεται; (Εδώ τον πολιτευτή του ΑΝΕΛ που κάτι έγραψε στο facebook για τον Στουρνάρα , τον διώκουν).

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ tzagerCrete 07/02/2013 08:51:46

          Σοῦ ἀπάντησα καί πιό πάνω,ἀλλά ἐδῶ τό χοντραίνεις,λέγοντας ''ἐσᾶς'',ἐγῶ εἶμαι ΕΛΛΗΝΑΣ πού ἀγαπῶ τήν Πατρίδα μου καί τόν Ἄνθρωπο.
          Ἐσύ στό ''ἐμεῖς'' πού τοποθετεῖς τόν ἑαυτό σου;

        • Γιώργης Α. avatar
          Γιώργης Α. @ tzagerCrete 07/02/2013 08:54:37

          Φίλε. ΑΝΑΓΝΩΣΗ ξέρεις. Αμε και ψάξε τις συνθήκες και πως περιγράφουν τις μειονότητες,και ξαναέλα. Μπορεί να σου φαίνονται λογικά αυτά που λές διότι τα κρίνεις με τη σημερινή διαστρευλωμένη οπτική ποου περνά ο γείτονας, όμως δεν είναι έτσι. Και μιας και είσαι κρητικός, δες τις δηλώσεις τους για μας , κατά καιρούς.

        • anonymous avatar
          anonymous @ tzagerCrete 07/02/2013 12:37:44

          Καλά εσύ το παρακανες με τα ληγμενα. Και εισαι και Κρητικος? Ο Βενιζελος πρεπει να γυριζει στον ταφο του

      • Κώστας Ν. avatar
        Κώστας Ν. @ Κυθήριος 07/02/2013 09:12:27

        @Αφροδίτη & Κυθήριε,
        Επειδή δεν σας ταιριάζει να λέτε αφέλειες, δείτε το παραπάνω σχόλιό μου που απαντά στον aik...

  21. dem avatar
    dem 06/02/2013 22:43:08

    Ο Θεοδωρίδης εκφράζει πάγιες πολιτικές θέσεις και επιλογές ενός κόμματος με εθνομηδενιστικές και αναρχικές συνιστώσες.

  22. dim avatar
    dim 06/02/2013 22:58:36

    Δεν είναι ενα απλό στέλεχος... Ειναι διορισμένος από το Τσίπρα ως μέλος της Εθνικής Επιτροπής για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, πιο πάνω δηλαδή και από τους "τομεάρχες" του ΣΥΡΙΖΑ... Σιγά μην τον διαγράψουν, αφού όλα τα κολλητάρια του στο ΣΥΡΙΖΑ έχουν κάνει και like στο σχόλιο του... Γαϊτανη, Θεοδωρίδης, Διαμαντόπουλος, Καραγιαννίδης, Σκουρλέτης, Μηλιός, Μπαλάφας, καμιά δεκαριά συνιστώσες κλπ κλπ κλπ, εδώ μιλάμε για τη συντριπτική πλειοψηφία των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ που έχουν εκφράσει κατά καιρού αντεθνικές απόψεις... και ο Ελληνικός λαός έκανε αυτούς τους ανθέλληνες και αξιωματική αντιπολίτευση... Ελπίζω να τους ψήφισε χωρίς να ξέρει, μόνο και μόνο από θυμό, και τώρα που αποκαλύφθηκαν να τους "επιστρέψει" στο γνωστό τους 4%...

  23. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 06/02/2013 23:58:34

    Μιλαμε οι τυποι ειναι ο ορισμος του αισχους. Δεν ξερω τι αλλο πια να πω. Κριμα που πολλοι απ αυτους προερχονται απ το-ΚΚΕ Εσωτερικου το οποίο φαινοταν παλια να εχει καποιες φορες, μια σχετικα αξιοπρεπη σταση σε εθνικα θεματα. Αλλα οι τωρινοι ειναι πραγματικα αισχροι Ανθ-Ελληνες. Δεν υπαρχουν λογια.... ΝΤΡΟΠΗ...!!!

  24. roadrunner avatar
    roadrunner 07/02/2013 00:17:50

    Αυτές τις προοδευτικές τζάμπα μαγκιές του, για τη «μακεδονική γλώσσα»,
    ας τολμήσει, στη Μακεδονία να τις πει δημόσια, ο κυρ Νάσσος,
    για να γευτεί αυτοπροσώπως, τη γνώμη των άμεσα ενδιαφερομένων.

  25. δημης avatar
    δημης 07/02/2013 01:50:09

    ΜΗΠΩΣ...ΓΡΑΦΤΗΚΕ Ο..ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΣΤΟΝ ΤΣΙΡΙΖΑ;;;

  26. yiannos avatar
    yiannos 07/02/2013 05:57:42

    Τόσο χάλια είναι η ΝΔ που ούτε απέναντι από τους Teo δεν μπορεί να πιάσει αυτοδυναμία σε εκλογές.

  27. Αεροπόρος avatar
    Αεροπόρος 07/02/2013 08:20:12

    Η Ηλιθιότητα και η Βλακεία δεν έχει όρια. πια.!!!!!!!!!!!!!

    Κάποια θέματα αποτελούν πάγιες Εθνικές θέσεις ….που τουλάχιστον θα πρέπει να γνωρίζουν ….
    έχουν ακούσει οι κοι αυτοί για Εθνικό Εναέριο χώρο….. Γκρίζες Ζώνες…. FIR. κλπ..

    Αν δεν Ξέρουν…… ας φωνάξουν κάποιον από το ΥΠΕΞ η το ΥΕΘΑ να ενημερωθούν…….θα πρέπει να καταλάβουν ότι η βλακεία γίνεται Εθνικά επικίνδυνη…

  28. Κώστας Ν. avatar
    Κώστας Ν. 07/02/2013 09:18:20

    Μην θυμώνετε και μην στενοχωριέστε. Αν είναι τόσο ηλίθιοι στο Σύριζα ωστε να μας παραδώσουν αμαχητί στους Τούρκους ελπίζοντας οτι αυτοί χωρίς να καταργήσουν τα σύνορά τους και χωρίς να γίνουν σοσιαλιστές έστω, θα μας φερθούν σαν αδέλφια, δεν υπάρχει περίπτωση να κερδίσουν εκλογές. Ας μην ανησυχούμε λοιπόν άδικα...

  29. AναρχοΝοικοκυραίος avatar
    AναρχοΝοικοκυραίος 07/02/2013 14:30:29

    Τελικά καλύτερα να δηλώνουν ''Αναρχικοί'' σαν τον Διαμαντόπουλο, παρά υποχωρητικοί, διαλλακτικοί, ανθέλληνες. Πόσα να πήρε αυτός ο αχρείος, για να αποκαλέσει ''Καρντάκ'' τα Ίμια; Σ΄αυτές τις ....περιπτώσεις κι αναλόγως τη ....ζημιά, τα λεφτά πρέπει να είναι πολλά!! Ε, Nassos???

  30. Α. Πέτρόπουλος avatar
    Α. Πέτρόπουλος 07/02/2013 17:45:43

    Αυτό το κόμμα δεν είναι Συνασπισμός, Συρφετός είναι. Όλα τα κατακάθια μαζεύτηκαν εκεί και ελέω Πασόκων που πήγαν όλοι μαζί φτάσανε δεύτερο κόμμα. Δεν μπορούν όμως να κρυφτούν ποιοι πραγματικά είναι και τα περιστατικά είναι πλέον καθημερινά (λαθρολάγνοι , υπερασπιστές μπαχαλάκηδων και τρομοκρατών , εθνοπροδότες , αναρχικοί , υπερασπιστές καταλήψεων και κάθε μορφής ανομίας). Για τους Έλληνες που σφάζονται από αλλοδαπούς δεν βρίσκουν μια κουβέντα , για τους βρωμύλους όμως στα κάγκελα.
    Ελπίζω οι ηλίθιοι Πασόκοι που ονειρεύονται ακόμα διορισμούς και αρπαχτές να αντιληφθούν που πήγαν και να φύγουν τρέχοντας.....

  31. Evangelos avatar
    Evangelos 08/02/2013 03:13:35

    ο συκεκριμένος έχει υποστηρίξει και ΠΟΛΥ πιο αντεθνικές θέσεις σε σημείο που να αποδέχεται ΟΛΕΣ τις διεκδικήσεις ΟΛΩΝ των γειτόνων μας !!! ... και από τύχη θα έπρεπε ΕΣΤΩ σε ΕΝΑ θέμα να ταυτίζεται με τα Εθνικά μας δίκαια !!!

    χρειάζεται πολύ μεγάλο ξεκαθάρισμα στο Σύριζα μέχρις ώτου μετασχηματισθεί σε αστικό πολιτικό σχηματισμό ...

    είναι ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΟ να εκπροσωπείς (σε οποιοδήποτε βαθμό) κομματικό σχηματισμό που επιθυμεί να ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ... και να διατυπώνεις θέσεις που το 99% των πολιτών τις θεωρούν ΑΝΤΕΘΝΙΚΕΣ ...

    το προβλημα είναι κατ εμέ ότι ενώ η πλειοψηφία των ψηφοφόρων του Σύριζα (του Ιουνίου) και των "ηγετικών" στελεχών του είναι ΕΝΤΕΛΩΣ αντίθετοι με τέτοιες απόψεις , ένα σημαντικό τμήμα των μεσάιων στελεχών του (από την εποχή που ήταν ακτιβιστικό κόμμα του 3%) φαίνεται να τις υποστηρίζουν !!!

    θέλει πολύ δρόμο ακόμα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.