#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/06/2012 12:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ: "Είμαστε επικίνδυνοι αν κυβερνήσουμε"!!!



Eμείς το έχουμε καταλάβει ότι αν κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ θα διαλυθεί η χώρα την ίδια στιγμή. Άλλο όμως εμείς που είμαστε και «εχθροί» του κ. Τσίπρα κι άλλο τα ίδια τα στελέχη του κόμματός του. Πλέον κι αυτοί σιγά – σιγά αντιλαμβάνονται ότι αν γίνει ένα… στιγμιαίο λάθος την Κυριακή η Ελλάδα θα το πληρώνει μια ζωή.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Νέων, στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ έστειλε επιστολή παραίτησης και στην οποία γράφει ότι ακόμη και μια ώρα κυβερνητικής θητείας θα κατέστρεφε την Ελλάδα.

Ο λόγος για τον Νίκο Χανιά υποψήφιο στην Κορινθία (έλαβε 2.104 ψήφους) και μέλος της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής του κόμματος. Απευθυνόμενος στον γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΝ, Δημήτρη Βίτσα δηλώνει ότι αποχωρεί από το κόμμα αφού όπως σημειώνει είναι πλέον σίγουρος (!) ότι έστω και μία ώρα κυβερνητικής θητείας του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι καταστροφική για την Ελλάδα και το μέλλον των παιδιών μας. Υπογραμμίζει δε ότι ο ίδιος τρέμει  στην προοπτική να αναλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ την εξουσία καθώς αν πέσουν τα φώτα της δημοσιότητας στις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ «θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι».

«Είναι αισχρό και ανέντιμο, εκμεταλλευόμενοι τη δίκαιη οργή της κοινωνίας, να τζογάρετε το μέλλον μας, ποντάροντας στην ανύπαρκτη πιθανότητα ότι οι δανειστές μας μπλοφάρουν, χωρίς να προτείνετε κάτι για την αντίθετη περίπτωση, όταν μάλιστα γνωρίζετε ότι οι μαξιμαλιστικές και σουρεαλιστικές θέσεις σας δεν ακουμπάνε καν στην πραγματικότητα», προσθέτει και καταλήγει  επαναλαμβάνοντας ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να συμμετέχει σε ένα κόμμα του οποίου η κυβερνητική προοπτική «είναι άκρως επικίνδυνη για τον ελληνικό λαό και το μέλλον του».

Μιλάμε ότι πέφτει πολύ γέλιο στην Κουμουνδούρου αφού και οι ίδιοι τρέμουν στην ιδέα μήπως κερδίσουν στις εκλογές και αναγκαστούν να κυβερνήσουν.

Γραμματέας της ΠΑΣΚ Πυροσβεστών (!!!).

Όπως σημειώνει σε σχόλιό του στην ανάρτηση ο "Αυριανιστής" ο κ. Χανιάς είναι πρώην  αρχισυνδικαλιστής του ΠΑΣΟΚ στο Πυροσβεστικό Σώμα, που είχε διακριθεί ιδιαιτέρως στη συκοφάντηση της κυβέρνησης Καραμανλή (και των υπουργών δημόσιας τάξης της περιόδου 2004-2009). Όμως στις αρχές του 2010 ο κ. Χρυσοχοΐδης, στις έκτακτες κρίσεις που έκανε στο ΠΣ, τον… αποστράτευσε! Ο κ. Χανιάς προφανώς “τα πήρε” και στράφηκε στον ΣΥΡΙΖΑ, με τον οποίο κατέβηκε υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης το 2010 και υποψήφιος βουλευτής το Μάιο.

Αποδεικνύεται δηλαδή για μια ακόμα φορά ότι το "βαθύ ΠΑΣΟΚ" συστρατεύεται με τον ΣΥΡΙΖΑ

Αντιγράφουμε από το συνδυασμό του: “Υπηρέτησε ως αξιωματικός στο Πυροσβεστικό Σώμα και από το 1992 ως και τον Ιανουάριο του 2010 ήταν διοικητής διαφόρων υπηρεσιών του σώματος. Επέδειξε έντονη συνδικαλιστική δράση. Τα τελευταία 8 χρόνια εκλεγόταν ανελλιπώς στο Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πυροσβεστών. Διετέλεσε πρόεδρος πρωτοβάθμιων συνδικαλιστικών ενώσεων και από τους πρωτεργάτες του συνδικαλισμού στα σώματα ασφαλείας. Έχει διατελέσει γραμματέας της ΠΑΣΚ Πυροσβεστών”.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dim avatar
    dim 12/06/2012 12:56:57

    Δεν είναι καθόλου για γέλια το πράγμα. Όλοι καταλαβαίνουν πια ότι ακύρωση του μνημονίου = επιστροφή στη δραχμή. Οι Ευρωπαίοι δε μπλοφάρουν. Έχουν θωρακιστεί, και τους είναι πολύ πιο χρήσιμο να τους προκαλέσουμε, για να χρησιμοποιήσουνε μετά τις σκηνές που θα ζήσουμε στην Ελλάδα ως παραδειγματισμό για τις άλλες χώρες...

    Αυτό πρέπει να παιχθεί σε όλα τα κανάλια.... Εναν υποψήφιος βουλευτής του Σύριζα με πάνω από 2000 σταυρούς στη Κορινθία, να δηλώνει ξεκάθαρα και αιτιολογημένα ότι με την επικράτηση Σύριζα η χώρα οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στη καταστροφή

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ dim 12/06/2012 13:59:56

      Σαφώς δεν είναι για γέλια το πράγμα. Εδώ παίζεται η τύχη της χώρας.
      Τελικά αποδεικνύεται ότι οι ΣΥΡΙΖΑίοι είναι κατώτεροι των ευθυνών. Χθες στον Πρετεντέρη ο Θ. Αθερίδης (αριστερός κι αυτός) είπε ότι θα το ρίξει ΣΥΡΙΖΑ γιατί θέλει οπωσδήποτε να είναι στο κυβερνητικό σχήμα και να πάψει να τη σκαπουλάρει, με σκοπό να δει τη γλύκα της κυβέρνησης κι όχι να κάνει αντιπολίτευση καταλήψεων Αλέξη εν δεκαετία 90.

      • avanti avatar
        avanti @ Πατωματζής 12/06/2012 14:25:58

        Ο Αθερίδης ήταν στην ΝΕΤ στην εκπομπή της Στάη, και τα είπε έτσι ακριβώς, για να δουν στον σύριζα πόσα απίδια βάζει ο σάκκος.

        • airman avatar
          airman @ avanti 13/06/2012 00:52:31

          Ναι, αλλά είπε και το απίθανο ότι θα ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ επειδή είναι σίγουρος πως δεν θα τηρήσει μετά τις εκλογές όσα υποστηρίζει προεκλογικά!
          Τώρα βέβαια εάν εννοούσε ότι δεν θα τα τηρήσει επειδή δεν θα κυβερνήσει, δεν το διευκρίνισε.
          Το ζητούμενο πάντως είναι ο παραλογισμός της αιτιολόγησης της επιλογής.
          Είχαμε ψήφο ''αντισυστημική'', ''διαμαρτυρίας'', ''θυμού''. Τώρα έχουμε και την ψήφο ''Αθερίδη''.
          Σε ψηφίζω γιατί δεν θα κάνεις όσα λες.
          Θυμίζει αυτό με το γέρο και την πιτσιρίκα, που αυτός της λέει ''θα σε ..... ψηφήσω'' και αυτή είναι σίγουρη ότι πλέον στερείται του ..... δικαιώματος!

    • Πεπόνης avatar
      Πεπόνης @ dim 12/06/2012 14:17:57

      Σωστά όλα αυτά, αλλά οι "Ευρωπαίοι" έχουν θωρακιστεί και απέναντι σε μια χρεοκοπία της Ισπανίας και της Ιταλίας; Η Ελλάδα από μόνη της δεν ήταν ποτέ το κυρίως πιάτο και ούτε τώρα είναι... Αποτελώντας το 3% της ΕΕ την έσωζαν (σώζουν) από το ταμείο για τα κάλαντα, (ότ)αν θελήσουν.

      Είναι σαν να έχεις ένα διαμέρισμα, δυάρι των 100.000 ευρώ και να σου χαλάει η τηλεόραση, όχι εντελώς, να μην δείχνει πχ ταινίες... Αυτό είναι τελείως διαφορετικό από το να αρχίσουν να γκρεμίζονται οι τοίχοι και η οροφή.

      Αν ήταν τόσο χαλαροί και ωραίοι η Μέρκελ και οι διάφορες συνιστώσες της, όσο θέλουν με το ζόρι να μας πείσουν ότι είναι, θα μας είχαν στείλει στον αγύριστο εδώ και καιρό, δεν συμφωνείς;

      Για αυτό φωνάζω εδώ και καιρό: Ανεξάρτητα από βαθμό διαφθοράς της Ελλάδας, το κυρίως πρόβλημα αποτελεί η λανθασμένη συνταγή της ΕΕ. Δεν γίνεται να ξεζουμίσεις μέχρις εσχάτων τους όλους τους υπόλοιπους ευρωπαίους πολίτες απλά και μόνο για να ελλατώσεις τον ανυπόστατο φόβο και πανικό κάποιων γερμανών πολίτων για έναν (υποτιθέμενο..) υπερπληθωρισμό, που ίσως έρθει, ίσως δεν έρθει, με μεγαλύτερη την πιθανότητα να μην έρθει.

      Θέλουν να αρπάξουν τα πάντα δωρεάν, αυτό είναι όλο. Δεν πρόκειται περί ηλιθίων!

      Αν δεν "τυπώσουν" σύντομα και άφθονα θα γίνει χαμός.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Πεπόνης 12/06/2012 17:54:53

        Λάθος, το κύριο πρόβλημα για την Ελλάδα (γιατί γι αυτή πρωτίστως μας νοιάζει) είναι οι μεταρρυθμίσεις που δε γίνονται, με πρώτο και καλύτερο το σάρωμα και ξαναφτιάξιμο της κρατικής μηχανής που είναι τροχοπέδη για κάθε αλλαγή και για κάθε εκσυγχρονισμό. Αν γίνουν οι μεταρρυθμίσεις, είτε με ευρώ είτε με δραχμή η χώρα δε χάνεται. Αν δε γίνουν, η Ελλάδα θα είναι failed state και θα διαλυθεί.

  2. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 12/06/2012 13:19:57

    Και παρολα αυτα υπαρχει ακομα κοσμος που πιστευει οτι ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι η καλυτερη επιλογη για να κυβερνηθει η Ελλαδα μας σε συνθηκες ακραιας κρισης... Τι να πω... ΕΛΕΟΣ....

    • Σφύριζας avatar
      Σφύριζας @ Μικρασιάτης 12/06/2012 16:24:26

      Ο λαός έχει κρίση... :lol:

  3. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 12/06/2012 13:25:16

    Τώρα το μόνο που μένει, είναι να μας πουν οι Συνιστώσες, ότι ο Χανιάς δεν μετράει, επειδή είναι από ... τα Χανιά, την εκλογική περιφέρεια της Ντόρας.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ dikefalosaitos 12/06/2012 14:38:34

      ...και σημερα μιλαει στα Χανια κι η Σακοραφα... επικο ταιμινγκ η αποχωρηση του κ. Χανια. Εχει γεμισει ο ΨΥΡΙΖΑ τη πολη μας με αφισες και λοιπα σκουπιδια, μιλαμε για τονους χαρτι πεταμενο, οχι μονο στα προβλεπομενα ταμπλω, αλλα και σε καθε ειδους επιφανεια. Ακομα και σε τοιχους σπιτιων, καφαο, στυλους δεη, συν φυλλαδια πεταμενα παντου, φεηγ βολαν κτλ.
      Κατα τα αλλα εχουν... και οικολογικες ευαισθησιες οι ΣΥΡΙΖΑιοι και θελουν ομορφα και καθαρα αστικα κεντρα. Ε ρε γιαουρτια που θα φανε.
      /Εχει βελτιωθει πολυ το κλιμα στα Χανια, ΟΛΟΙ οι βουλευτες κανουν αγωνα σπιτι-σπιτι, οικογενεια-οικογενεια και παμε για πολυ μεγαλη ανατροπη και παρα πολλες χιλιαδες ψηφους παραπανω απ την 6 Μαιου/

  4. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 12/06/2012 13:29:21

    Σωστά λέει ο άνθρωπος όταν μάλιστα προέρχεται από τους εντός των τειχών.
    Πρέπει οπωσδήποτε να υπερψηφισθεί η ΝΔ για να αποφύγουμε όσο είναι δυνατόν τις περιπέτειες για την πατρίδα. Και για να αποφευχθούν οι περιπέτειες είναι απαραίτητος ο ιστορικός συμβιβασμός, στον οποίο είχε με ανάρτησή του αναφερθεί προ ημερών o FactorX. Διότι το να έχεις απέναντί σου
    καθημερινά στους δρόμους όχι απλώς αγανακτισμένους πολίτες αλλά εξαγριωμένους οπαδούς συνιστωσών που θα θεωρούν ότι για κάποιες λίγες ψήφους τους στέρησαν την εξουσία και μέσω αυτής την πραγμάτωση των ονειρώξεων τους απλούστατα Δ Ε Ν γίνεται...
    Το ουσιαστικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι ο άκρατος λαϊκισμός που διατρέχει οριζόντια την κοινωνία, είναι αυτό που κάνει τον "κακό" Σύριζα (+ Πασόκ, ΚΚΕ κλπ) και την "καλή" ΝΔ να είναι οι δύο όψεις του ίδιου κίβδηλου νομίσματος. Αυτό πρέπει όλοι μας να αντιπαλαίψουμε (που λέι και το ΚΚΕ) από Δευτέρα.

  5. anonymous avatar
    anonymous 12/06/2012 13:30:54

    Ας υποθέσουμε ότι ο Σύριζα δεν είναι πρώτο κόμμα και ότι έχει μια διαφορά 3 μονάδων από το πρώτο με ένα ποσοστό 20-25%.

    Πιστεύετε εσείς ότι η οποιαδήποτε συμμαχία των κομμάτων που θα αναλάβει μετεκλογικά να κυβερνήσει δε θα πέσει σε μερικούς μήνες;
    Πιστεύετε εσείς ότι η Αθήνα θα την βγάλει καθαρή και δε θα καεί ουκ ολίγες φορές;

    Η κατάσταση Κύριοι είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, και αυτό κυρίως λόγω της ανευθυνότητας των πολιτικών στελεχών της αριστεράς. Αν δεν κάτσουμε να συνεργαστούμε για να φτιάξουμε ένα πλάνο διακυβέρνησης της χώρας η χώρα θα διαλυθεί. Εγώ δεν έχω αντίρρηση να χρεωθεί η ΝΔ το κόστος υπό τον όρο να μαζέψει ο Αλέξης τους άπλυτους και να μην καίγεται η Αθήνα. Πολύ φοβάμαι όμως ότι δε θα γίνει.

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 12/06/2012 13:31:53

    Δεν είναι και η πλέον επιτυχής η επιλογή του συγκεκριμένου παραδείγματος. Για όσους δεν θυμούνται, να θυμίσω ότι ο Χανιάς είναι πρώην πρασινοφρουρός αρχισυνδικαλιστής του Πυροσβεστικού Σώματος, που είχε διακριθεί ιδιαιτέρως στη συκοφάντηση της κυβέρνησης Καραμανλή (και των υπουργών δημόσιας τάξης της περιόδου 2004-2009). Για να καταλάβετε μάλιστα περί τίνος επρόκειτο, στις αρχές του 2010 ο Χρυσοχοΐδης, στις έκτακτες κρίσεις που έκανε στο ΠΣ, τον... αποστράτευσε! Ο Χανιάς προφανώς "τα πήρε" και στράφηκε στον ΣΥΡΙΖΑ, με τον οποίο κατέβηκε υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης το 2010 και υποψήφιος βουλευτής το Μάιο. Δηλαδή, μιλάμε για κλασική περίπτωση αρριβίστα.

    Αντιγράφω από το συνδυασμό του: "Υπηρέτησε ως αξιωματικός στο Πυροσβεστικό Σώμα και από το 1992 ως και τον Ιανουάριο του 2010 ήταν διοικητής διαφόρων υπηρεσιών του σώματος. Επέδειξε έντονη συνδικαλιστική δράση. Τα τελευταία 8 χρόνια εκλεγόταν ανελλιπώς στο Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πυροσβεστών. Διετέλεσε πρόεδρος πρωτοβάθμιων συνδικαλιστικών ενώσεων και από τους πρωτεργάτες του συνδικαλισμού στα σώματα ασφαλείας. Εχει διατελέσει γραμματέας της ΠΑΣΚ Πυροσβεστών.
    Έχει επιδείξει σημαντική παρουσία σε σοβαρά κοινωνικά θέματα, όσο και σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον με συνεχείς παρεμβάσεις, δράσεις και αρθρογραφία.
    Η στάση του στις καταστροφικές φωτιές της Ηλείας το 2007, όπου υπηρετούσε είχε σαν αποτέλεσμα να προταθεί η ψήφιση του στο διαδίκτυο σαν πρόσωπο της χρονιάς."

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Αυριανιστής 12/06/2012 13:42:18

      Ίσα ίσα, που είναι η πλέον επιτυχής η επιλογή το συγκεκριμένο παράδειγμα.
      Για να βλέπουν κάποιοι ποιοί έχουν μαζευθεί εκεί μέσα.
      Όλη η μούρκα.

      • avanti avatar
        avanti @ dikefalosaitos 12/06/2012 14:23:46

        Μάλλον " μούργα" ήθελες να γράψεις , το κατακάθι δηλαδή.

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ avanti 12/06/2012 14:40:50

          Καλά βρε, μην ξεφύγει κανένα γράμμα, να τον φάτε. :)
          Αφού δεν έγινε και μπούργκα πάλι καλά.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ dikefalosaitos 12/06/2012 14:54:19

        Από την άποψη αυτή, δηλαδή να φαίνεται ποιοι έχουν μαζευτεί εκεί, ναι, συμφωνώ ότι βοηθάει. Όμως, "ο βίος και η πολιτεία" τέτοιων ανθρώπων καθιστά τις δηλώσεις τους τόσο αξιόπιστες όσο του... Φωτόπουλου. Αυτό λοιπόν που θεωρώ ατυχές παράδειγμα, είναι ο συνδυασμός των συγκεκριμένων δηλώσεων με το πρόσωπο που τις έκανε.

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ Αυριανιστής 12/06/2012 21:10:55

          Την συγκεκριμένη στιγμή, αυτό που μετράει ότι τα λέει ένας υποψήφιος βουλευτής των συνιστωσών.
          Και έτσι λήγει και το "παρ' ολίγον βουλευτής".

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Αυριανιστής 12/06/2012 13:53:25

      ε και; είναι ακόμα μια απόδειξη ότι όλο το παλιό και φθαρμένο ΠΑΣΟΚ μετακόμισε αριστερότερα. Είναι ίσως και μια προβολή από το μέλλον...τότε που όλοι οι στυγνοί επαγγελματίες πρώην πασόκοι και νυν συριζαίοι θα σπεύδουν να εγκαταλείψουν ως ποντίκια το πλοίο γιατί θα έχουν καταλάβει ότι από τις 12 τρύπες του μπάζει άφθονο νερό.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ GreekInLux 12/06/2012 14:46:56

        Ακριβώς. Δύο σε ένα εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ: Μαζέψανε όλο τον κατιμέ του ΠΑΣΟΚ, αλλά ακόμα κι αυτοί τρομάξαν με το πόσο προδότες και επικίνδυνοι είναι.

  7. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 12/06/2012 13:33:52

    Το σχολιο μου : "Χα , χα , χα".

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 12/06/2012 13:38:24

    Αχ χώρα του Ομήρου. Πως κατάντησες όμηρος όλου αυτού του συρφετού που σε λεηλάτησε και τώρα φωνάζει για μια ακόμα φορά. Οίκαδε! Οίκαδε!

  9. Factorx avatar
    Factorx 12/06/2012 13:48:33

    ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας: Ανεξήγητη και ανήθικη πράξη

    Εντονη ήταν η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας που χαρακτήρισε τη στάση του κ. Χανιά «ανεξήγητη και ανήθικη πράξη που δεν ταιριάζει με τη συμπεριφορά του οποιουδήποτε πολιτεύεται πόσο μάλλον όποιου επικαλείται την ιδιότητα του ενεργού αριστερού πολίτη».

    «Αναρωτιόμαστε τι συνέβη τις τελευταίες πέντε μέρες και άλλαξαν οι πολιτικές (;) απόψεις του Νίκου Χανιά», σημειώνεται χαρακτηριστικά και αφού διευκρινίζεται ότι το συγκεκριμένο στέλεχος ήταν υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ στην Κορινθία στις εκλογές της 6ης Μαϊου και εκ νέου υποψήφιος για τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, υπογραμμίζεται πως «η φυγομαχία αυτή προσβάλλει βάναυσα όλους τους ανθρώπους που τον στήριξαν στις εκλογές της 6ης Μαΐου (2.100 Κορίνθιες και Κορίνθιοι), όλους τους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ στο νομό και όλους τους δημοκρατικούς πολίτες του νομού μας που εν δυνάμει είχε κληθεί να αντιπροσωπεύσει στη βουλή».

    «Τέτοιου είδους πρακτικές», διαμηνύει ο ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας, «μας δυναμώνουν περισσότερο και μας διαβεβαιώνουν ότι η ανατροπή του σκηνικού της διαφθοράς και της υποταγής είναι πιο κοντά από ποτέ και γι αυτό τις επόμενες μέρες ο πόλεμος που θα δεχτούμε θα είναι λυσσαλέος». «Όσοι όμως επιχειρήσουν αντίστοιχες πρακτικές υπονόμευσης του αγώνα μας να ξέρουν ότι δε μας φοβίζουν γιατί οι ιδέες και οι αρχές μας δεν είναι διαπραγματεύσιμες», καταλήγει η ανακοίνωση.

    • Bob ο μάστορας avatar
      Bob ο μάστορας @ Factorx 12/06/2012 16:46:28

      Θα τέλειωσε το μαγικό φίλτρο σύντροφοι.

      Ειδοποιήστε τον Δραγασίξ και πείτε στη Ρόζα να βάλει τσουκάλι.

      Κατά την παρασκευή να τραγουδήσετε και το παλαιο-ροκάδικο άσμα του Κατεστημένου (Status Quo), «Ότι Θέλεις» ("Whatever you want").
      http://www.youtube.com/watch?v=krK7Q49o6uA

  10. WY avatar
    WY 12/06/2012 13:49:17

    Καί μόνον ότι ένας πρώην ανώτατος αξιωματικός τού Πυροσβεστικού Σώματος,είναι στέλεχος καί υποψήφιος βουλευτής μέ τό μόρφωμα τής άκρας αριστεράς (ΣΦΥΡΙΖΑ),μέ αφήνει κατάπληκτο!!!!
    Πόσο τελικά έχει διαβρωθεί ή Εθνική Συνείδηση τών στελεχών τού Στρατού καί τών Σωμάτων Ασφαλείας καί μάλιστα ακόμη καί στίς υψηλόβαθμες βαθμίδες,ουδείς γνωρίζει!!!!
    Πλήρης παρακμή!!!!!!!

    Y.Γ.

    Τί έχει νά μάς πή άραγε,ό κύριος Χανιάς, διά τόν ##κουκουλοφόρο στρατηγό άνεμο##,στίς πυρκαιές τής Ηλείας (κι όχι μόνον)????????

    Ανώτατος αξιωματικός κομμουνιστής!!!!!!
    Κύριε ελέησον ημάς!!!!!!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ WY 12/06/2012 16:08:38

      Στα ειδικά εκλογικά τμήματα που ψήφισαν οι αξιωματικοί και τα λοιπά σώματα ασφαλείας ο Σύριζα πήρε 20%

      • WY avatar
        WY @ anonymous 12/06/2012 16:38:16

        Eλπίζω όχι πιλότος τής Π.Α.,διότι εάν υπήρξε έστω κι ένας,θά πέσει ό ουρανός νά τόν πλακώσει!!!!!!!

  11. dimis avatar
    dimis 12/06/2012 13:50:47

    Την επιστολή την έστειλες πρώτα στον ΔΟΛ για έγκριση…και μετά στον «αγαπητό» Δημήτρη «σου»….μπαγασάκο λίγες μέρες πριν μας τά λεγες αλλιώς για δείτε το vid….αν του έταξαν να τον κάνουν μεγαλοδημοσιογράφο στην θέση του Ντερμπεντέρη ….ε!!! δεν το έχει
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lDRfsIO6qJo

    • Ollandos avatar
      Ollandos @ dimis 12/06/2012 14:33:22

      Τελικά λεφτά υπάρχουν..

  12. Σταράτα avatar
    Σταράτα 12/06/2012 14:18:46

    τό πασοκ καί οί ψηφοφοροι του ήταν καί είναι εδώ.τό πρόβλημα τής ελλάδας είναι αυτοί.πάνε έρχονται όπου φυσάει τό θυμικό τους ή τσέπη τους καί ή βολεψή τους.ό τύπος καραπασόκος πού εχασε τήν μπάλλα είναι καί τώρα μάς λέει τού χαβά του τήν ιστορία.γιατί ίσως κάποιος τού σφύρηξε οτί τής εκλογ'ες τής κερδίζει ή νδ.καί μάς τσαμπουνάει τά αυτονόητα,αλλά μέ τυπούς σάν καί αυτόν δέν κερδιζουμε τίποτα

  13. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/06/2012 14:39:19

    Συνήθως ἓνα...στιγμιαῖο λάθος τό πληρώνουν δύο,ὂχι πάντως γιά μιά ζωή.
    Πολλά ὃμως στιγμιαῖα λάθη,θά τά πληρώνουν πολλές ζωές...γιά μιά ζωή!

  14. avanti avatar
    avanti 12/06/2012 14:43:35

    Μετά από αυτές τις εξελίξεις ο σύριζα βγάζει το " ενωτικό " και μένει μόνο με το κοινωνικό μέτωπο, εκτός εάν μέχρι τέλος της εβδομάδας βγει και το κοινωνικό, και μείνει μόνο το μέτωπο.... ποτέ δεν ξέρεις, σύριζα είναι αυτός.

  15. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 12/06/2012 14:46:29

    Για πότε θα τον αποκηρύξουν και θα τον πετάξουν σαν την τρίχα από το ζυμάρι, να μου το θυμάστε!
    Αυτοί τη συντροφικότητα, την εννοούν και τη σέβονται μόνον όσο πας με τα νερά τους και όσο δεν υφίσταται καμία κριτική εκ μέρους σου. Έτσι και ξεφύγει κανείς, αυτόματα μετατρέπεται σε άγνωστο ή σε τρελό, ή σε προδότη, ή σε οτιδήποτε άλλο που θα τον αποτελειώσει. Δέστε τί μεταχείριση επεφύλαξαν στον Αμυρά και θα καταλάβετε και τί περιμένει όποιον τολμήσει να τους κριτικάρει.
    Εν τέλει είναι «σύντροφοι» του γλυκού νερού και αυτό ισχύει όσο υπάρχει η γλύκα της σχέσης!

  16. Περσέας avatar
    Περσέας 12/06/2012 15:21:15

    Στις εκλογές της 6ης Μαΐου, ο κ. Χανιάς είχε έλθει 2ος σε ψήφους μετά την κ. Θελερίτη που ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ βουλευτής, στέλεχος χαμηλού προφίλ με μεγάλο έργο σε θέματα πολιτισμού και κυρίως περιβάλλοντος.
    Στα ψηφοδέλτια όμως των προσεχών εκλογών ο κ. Χανιάς είναι ΠΡΩΤΟΣ, δηλαδή ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΚΛΟΓΟΜΕΝΟΣ.
    Αυτό έχει βαρύνουσα σημασία

    • Περσέας avatar
      Περσέας @ Περσέας 12/06/2012 15:33:44

      Συγγνώμη ..'ΘΑ ΕΚΛΕΓΕΙ', αν δεν καταβαραθρωθεί, όπως του αξίζει, ο ΣΥΡΙΖΑ

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Περσέας 12/06/2012 15:54:07

      πλήρης επιβράβευση δηλαδή του αρχιπασόκου συνδικαλιστή για την προσφορά του στο νέο πασόκ. Κάτι είχε πάρει τ'αυτί μου για διαμαρτυρίες στην Ηλεία όταν υπήρξαν φήμες ότι προερχόμενος από τη ΔΗΣΥ θα υποσκέλιζε την εκλεγμένη με τη ΝΔ βουλευτή του νομού; κι εδώ ο υποσκελισμός θα γινόταν από υποψήφιους του ιδίου χώρου. Είχε ανοίξει ρουθούνι για το συγκεκριμένο ζήτημα πριν τη σημερινή επιστολή στην οποία κατηγορούν το πρώην σύντροφο για ανηθικότητα; όχι βέβαια...βλέπετε πως λειτουργούν οι "προοδευτικοί" κομματικοί στρατοί. Ούτε η μακεδονική φάλαγγα τέτοια συνοχή. Κι εμείς μέσα στη γκρίνια.

    • Περσέας avatar
      Περσέας @ Περσέας 12/06/2012 15:59:42

      Ταραχή έχει πέσει στον ΣΥΡΙΖΑ για το ψηφοδέλτιό του στην Κορινθία.
      Έχω κρατήσει εκτυπώσεις οθόνης (με printscreen) στις 3:46 και 3:50 της 12/07/2012, στις οποίες φαίνεται ότι στην 1η είναι πρώτος ο Ν. Χανιάς και στην 2η πρώτη η Μ. Θελερίτη.
      Θα ρίξουμε πολύ γέλιο εδώ στη Κόρινθο !!!

  17. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 12/06/2012 15:46:52

    Πολιτικό θέμα έχει δημιουργηθεί από την επιστολή που έστειλε ο αποτυχών υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας κ. Ν. Χανιάς, με την οποία χαρακτηρίζει «καταστροφική» την ενδεχόμενη διακυβέρνηση της χώρας από τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο κ. Χανιάς με δηλώσεις του στο ΒΗΜΑ FM, επιβεβαίωσε την ύπαξε της επιστολής. Αναλυτικά οι δηλώσεις του κ. Χανιά:

    Είναι δική σας η επιστολή;

    «Είναι γεγονός, υπάρχει αυτή η επιστολή, δεν την έστειλα εγώ στα ''Νέα'', δεν ξέρω πώς πήγε».

    Γιατί είναι επικίνδυνος ο ΣΥΡΙΖΑ;

    «Μετά τις προγραμματικές εξαγγελίες, πριν από μιάμιση βδομάδα περίπου, διαπιστώνει κανείς πολύ εύκολα, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μπροστά σε ένα αδιέξοδο. Είτε θα πρέπει να εφαρμόσει το μνημόνιο, διαχειρίζοντάς το κάπως καλύτερα, οπότε εξαπατά όλους αυτούς στους οποίους, σήμερα, δίνει ελπίδες, είτε να καταγγείλει και να ακυρώσει το μνημόνιο, οπότε μοιραία σταματά η χρηματοδότηση και πάμε σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Είναι εγκλωβισμένος σε αυτές τις θέσεις.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ λέει θα ακυρώσω το μνημόνιο και τους εφαρμοστικούς νόμους και θα κρατήσει τη δανειακή σύμβαση. Εγώ νομίζω ότι αυτό είναι όχι μόνο σουρεαλιστικό, αλλά εκτός πραγματικότητας».

    Αυτές οι θέσεις ήταν γνωστές

    «Αυτές ήταν θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ, εγώ πίστευα ότι μέχρι τις εκλογές τις 6 Μαΐου, στοχεύει να πολιτευτεί κάπως διαφορετικά. Βλέποντας ότι δεν μπορεί να τα κάνει αυτά, αρχίζει και στρογγυλεύει. Ή εξαπατάς αυτούς που τους έχει δώσει ελπίδα και στρογγυλεύεις το λόγο σου και προσπαθείς να φτιάξεις ένα καλύτερο μνημόνιο, ή πας από την απέναντι πλευρά που είναι και αυτή καταστροφική».
    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=461939&h1=true

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ιαπετός 12/06/2012 18:46:27

      Ο "αποτυχών"? Έτσι γράφει το βήμα? Γιατί εάν ενθυμούμαι καλώς δεν το έχω ξαναδιαβάσει ως χαρακτηρισμό για υποψήφιο βουλευτή που δεν βγήκε. Αβάντα στο ΣΥΡΙΖΑ?

  18. αηνέρμος avatar
    αηνέρμος 13/06/2012 12:13:15

    Αν ήταν αστέρι δε θα τον έδιωχνε ο Χρυσοχοίδης αλλά θα τον έπαιρνε σύμβουλό του γιατί ο υπουργός ήξερε να ξεχωρίζει τα αστέρια,όσον αφορά τις πυρκαγιές που καρέστρεψαν την Ηλεία ουδέν σχόλιο,από τα αποτελέσματα βγάζεις εύκολα συμπεράσματα....................

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.