#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/07/2011 00:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στάση πληρωμών στην Ελευθεροτυπία!



Κεραυνός εν αιθρία για τους εργαζόμενους όταν η Μάνια Τεγοπούλου τους ανακοίνωσε ότι δεν υπάρχουν χρήματα για τη μισθοδοσία κι αν δεν πάρει δάνειο, λεφτά γιοκ. Αυτό σημαίνει ότι η ιστορική εφημερίδα οδεύει προς το άρθρο 99 και ποιος ξέρει που αλλού. Οι εργαζόμενοι θα κάνουν συνέλευση την Τετάρτη, αλλά τι μπορούν να κάνουν; Απεργίες; Να δώσουν το τελειωτικό χτύπημα;

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. BlueSky avatar
    BlueSky 30/07/2011 00:42:39

    Οι υπόλοιπες πασοκοφυλλάδες σε ποιό επίπεδο βρίσκονται!

  2. ΚΜ avatar
    ΚΜ 30/07/2011 00:52:00

    «Όλα εδώ πληρώνονται.» Χα χα χα χα χα!

  3. vaggelis avatar
    vaggelis 30/07/2011 01:19:11

    αντε και αργησε με τα θαλασσοδανεια που επαιρνε

  4. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 30/07/2011 01:32:02

    Ολόκληρος ο Τύπος περνά βαθιά κρίση.Αυτό δεν αμφισβητείται.Είναι πολύ οδυνηρό να κινδυνεύουν εργασίες ανθρώπων.Ειδικά στις μέρες μας,το διαδίκτυο και η τηλεόραση κερδίζουν τη μερίδα του λέοντος,ως προς τη παρακολούθηση των γεγονότων,και αυτό,φυσικά,διογκώνει το πρόβλημα του γραπτού Τύπου.Ως γνωστόν,η εικόνα έχει τεράστια δύναμη.Από κει και πέρα,η Νέα Δημοκρατία,ας ενδιαφερθεί μέ τον φίλα προσκείμενο σ'εκείνη Τύπο,που βρίσκεται,από πλευράς φύλλων,σε ημιθανή κατάσταση.Μετά τις δολοφονίες Αθανασιάδη(''Βραδυνή'') και Μομφεράτου(''Απογευματινή''),το θάνατο του Βουδούρη(''Ελ.Τύπος''),το κλείσιμο της ''Μεσημβρινής'',την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στη ''Καθημερινή'' και τη κυκλοφοριακή εξαφάνιση της ''Ακροπόλεως'',η παράταξη ΠΑΣΧΕΙ από δικό της Τύπο.Γι'αυτό πρέπει με κάθε δυνατό τρόπο να στηρίξει τις ελάχιστες,σ'εκείνη,φίλα προσκείμενες εφημερίδες.Βλέποντας τις κυκλοφορίες των εφημερίδων,παρατηρούμε,ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,τη κυκλοφοριακή παρακμή του κεντροδεξιού Τύπου.Ένας λόγος,από τους πολλούς,που χωλαίνει η παράταξη να μεταφέρει τα μηνύματά της στη κοινή γνώμη,είναι και η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ισχυρής παραταξιακής γραπτής ενημέρωσης....

  5. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 30/07/2011 01:47:46

    Για τη φυλλάδα, δεκάρα δεν δίνω.
    Τους εργαζόμενους σκέφτομαι

    • xenios avatar
      xenios @ εναςάσχετος 30/07/2011 07:39:48

      Θα έπρεπε να δίνεις.

      Είναι το μόνο έντυπο, που κάνει σοβαρή αντιπολίτευση στο ΠΑΣΟΚ και είναι το έντυπο που τρέμουν, όλα τα πράσινα τρωκτικά.

      Δεν καταλαβαίνω τις χαζοχαρούμενες θριαμβολογίες μερικών. Η Ελευθεροτυπία πρέπει να μείνει όρθια.

      • danaos avatar
        danaos @ xenios 30/07/2011 08:38:06

        Xenie θυμήσου λίγο την πορεία της! Κάνε μια ιστορική αναδρομή και θα δεις...

        • Δήμος avatar
          Δήμος @ danaos 30/07/2011 17:19:28

          Επί του πρακτέου, τον τελευταίο καιρό έχει κάνει κάποιες κινήσεις που ήταν θετικές. Ανακόπηκε η πορεία που είχε πάρει στο παρελθόν. Τώρα, αυτή τη στιγμή, δεν είναι φυσικά τέλεια, αλλά είναι αντοπολιτευτικά απαραίτητη.

          Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, αν είχε συνεχίσει στον παλιό δρόμο, τώρα δεν θα έψαχνε δάνεια. Το έχουμε ξαναδεί το έργο.

  6. Kostas D avatar
    Kostas D 30/07/2011 02:20:36

    ΚΡΙΜΑ για τους εργαζομενους...... ΑΛΛΑ τους γυρισε μπουμεραγκ....ΚΑΠΟΤΕ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΛΑΣΠΗ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΓΑΠ στην εξουσια...!! Ε ....να τα τωρα!!!!!! Ας ΛΟΥΣΤΟΥΝΕ ΤΟ ΓΑΠ τα ηθελαν και τα επαθαν..!!!!!!!

    • BlueSky avatar
      BlueSky @ Kostas D 30/07/2011 15:50:22

      Συμφωνώ απόλυτα !!!

    • καινός avatar
      καινός @ Kostas D 30/07/2011 18:24:27

      Δεν τους λυπάμαι καθόλου. Αν κάτι με κάνει και αισθάνομαι άσχημα, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ. Αυτοί αφού δουλεύουν σε τέτοια φυλλάδα, είναι (ή τουλάχιστον ήταν) σύμφωνοι - ηθικά - με τις πομπές της.

      Ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει, και οι προδότες πάντα μένουν μόνοι και ξεχασμένοι.

      Στα τσακίδια

      • nikiliki25 avatar
        nikiliki25 @ καινός 02/08/2011 21:03:07

        Εισαι λαθος.Οι φυλλαδες γραφουν αυτα που θελει ο εκδοτης.Ο δημοσιογραφος γραφει και ο εκδοτης λεει ναι η οχι για την εκτυπωση.Οσο για τους εργαζομενους εργαζονται για να βγαλουν το ψωμι τους, οπως κανει ο καθε εργαζομενος.Εργαζομενος ανεργος της ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ.

  7. Pluto avatar
    Pluto 30/07/2011 02:30:42

    H Eλευθεροτυπία είναι η μόνη κεντροαριστερή εφημερίδα με έντονα πατριωτικές τοποθετήσεις καί ευαισθησίες.Επίσης αντιπολιτευόταν από τα αριστερά τον ΓΑΠ καί το μνημονιακό καθεστώς.Η Τεγοπούλου, χωρίς να είναι άγγελος, ειναι 1000 φορές προτιμότερη από Μπόμπολες , Ψυχάρηδες, Αλαφούζους.Αυτοί μαζί με την Κυβέρνηση κλείνουν την εφημερίδα γιά ν` απαλλαγούν....
    Δυστυχώς μερικοί σχολιαστές στο Αntinews δεν βλέπουν την μύτη τους ....
    Δεν μπορεί να δώσει απάντηση στην κρίση καί στο πρόβλημα της χώρας μόνη της η ΝΔ ακόμα καί αν (γράψτε μου..)αποσπάσει εκλογική αυτοδυναμία οριακά.Εχει ανάγκη προκειμένουνα κυβερνήσει καί την ενεργό συμπαράσταση (το λιγότερο) καί πιθανότατα την συμμετοχή καί Κεντροαριστερών.Αν αυτή η συμμετοχή δεν υλοποιηθεί με αντιμνημονιακούς Κεντροαριστερούς σε βάση πατριωτικής ενότητας , η χώρα θα οδηγηθεί σε διακομματική μνημονιακή /ξενόδουλη συγκυβέρνηση, μετά από αποστασία/ανατροπή του Σαμαρά,νέο εκλογικό σύστημα κοκ.
    Τα ΜΜΕ είναι καθοριστικά γιά την όποια εξέλιξη. Γι `αυτό ξεκαθαρίζουν το τοπίο οι καθεστωτικές δυνάμεις από οιοδήποτε αντιθετο (έστω εν δυνάμει) βήμα αντιλόγου.Κάποιοι εδώ έχουν μείνει στην λογική της "πασοκοφυλλάδας"... Εντάξει λεβέντες, πορευθείτε με τον τύπο της Παράταξης, με τους διαλάμψαντες αστέρες της Παράταξης στο νέο φιάσκο της Παράταξης....

    • BlackWhite avatar
      BlackWhite @ Pluto 30/07/2011 07:52:51

      Έτσι μπράβο,σωστός!

    • m.s avatar
      m.s @ Pluto 30/07/2011 09:44:41

      ‘κεντροαριστερή εφημερίδα με έντονα πατριωτικές τοποθετήσεις ΄

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Έχει η ΝΔ ανάγκη προκειμένου να κυβερνήσει και την ενεργό συμπαράσταση (το λιγότερο) και πιθανότατα την συμμετοχή και Κεντροαριστερών

      Ουαχαχαχαχα ουαχαχαχαχαχα
      (το ανάποδο , όπως λέμε ΓΑΠ με Μάνο Ανδριανόπουλο , Ανδρουλάκη….)

      Να σαι καλά μου έφτιαξες τη μέρα.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Pluto 30/07/2011 10:05:12

      Πλούτο, άν είναι η ΝΔ να κυβερνήσει με την «ενεργό συμπαράσταση (το λιγότερο) καί πιθανότατα την συμμετοχή καί Κεντροαριστερών», τότε να καθίσω για πρώτη φορά στον καναπέ μου και να μην πάω να ψηφίσω! Έτσι απλά!

      Αλλά, ασφαλώς, δεν στραβώθηκε ο Σαμαράς να μπλέξει με δαύτους και να διαψεύσει τις ελπίδες της βάσης!

      Σχετικά με την Ελευθερορρυπία: επειδή ο κροκόδειλος δάγκωσε τον εχθρό μου, πάει να πει ότι είναι φίλος μου; Πόσο μάλλον όταν αυτές οι «επιθέσεις» στον ΓΑΠ έρχονται σε μια εποχή που, ούτως ή άλλως είναι τελειωμένος πολιτικά. Παλιότερα όμως, όταν ήταν να βλάψει την ΝΔ, τον λιβάνιζε ούκ ολίγο!

      Όσο για τις υποτιθέμενες «πατριωτικές τοποθετήσεις», αυτές περιορίζονταν ανέκαθεν σε 1-2 στήλες το πολύ (οι οποίες άνετα θα βρουν φιλοξενία και αλλού). Η γραμμή όμως ήταν σκληρά εθνοαποδομητική (με κερασάκι τους Ιούς - την πολλή «δουλειά» την έκαναν πιο «λάιτ» στήλες και αρθρογράφοι).

      Κατ'αντιστοιχία με τις 1-2 «πατριωτικές» (με ροζ βούλες) στήλες της Ελευθεροτυπίας, η Καθημερινή φιλοξενεί μεν την αρθρογραφία του Γιανναρά (για ξεκάρφωμα!) αλλά η γραμμή που περνάει είναι Μανδραβέληδες, Μπουκάλες και άλλα τέτοια... πρότυπα πατριωτισμού και ευσυνειδησίας (βαθύ Εκσυγχρονιστάν).

      Και στην τελική, όταν η ίδια η Ελευθεροτυπία «κεφαλαιοποιούσε» τον θάνατο του Αθανασιάδη και του Μομφεράτου (το ξήλωμα δηλαδή του Δεξιού τύπου προς όφελος του συστήματος ΠΑΣΟΚ), το λιγότερο που επιβάλλεται να νιώσει κάποιος είναι ικανοποίηση για το επερχόμενο λουκέτο.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Pluto 30/07/2011 15:22:02

      Για αντιμνημονιακή συμπαράσταση από "αριστερά", υπάρχει πάντα η εφημερίδα "ΠΡΙΝ".
      Και τώρα πιά, ωιμέ, ποιός το περίμενε, η παλιά αγαπητή "Αυγούλα" (σκέφτομαι το παρελθόν, και αυτό πονάει αφόρητα!).
      Άχ, προέκυψε, μάς αξίωσε ο Θεός και είδαμε ακόμη και "αριστερούς" πατριδοκάπηλους!
      "Κύττα πώς αλλάξανε τα χρόνια Δημητράκη"!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Ο Θείος 30/07/2011 16:32:57

        Τι να κάνουμε, Θείο μου, με 2% οι σαλονάτοι ψευτοαριστεροί της Κύρκαινας ούτε εφημερίδα... τοίχου δεν μπορούν να βγάλουν. Αρκέσου λοιπόν στην "Αυγούλα" όπως τη λες, κι ας μην υποστηρίζει πια τον ευρωλιγουρισμό.

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Αυριανιστής 30/07/2011 18:42:07

          Το βαθύ Πασόκ πάει τέλειωσε, το βλέπουν και τυφλοί πιά.
          Νομίζεις πώς θ' αντέξει η βαθειά Νουδού (λέγε καλύτερα ΕΡΕ με αδιάβροχο - για να μη πώ Συναγερμός με φερετζέ) και τα σκόρπια σταλινο-μαο -μαγαζάκια;

          "Τα παίρνεις όλα πολύ στα σοβαρά,
          ήταν τα λόγια του ληστή
          Έχουν περάσει όλα αυτά
          πάει καιρός πολύς
          Εδώ απάνω στα βουνά
          δεν δίνουν δεκάρα τσακιστή
          Για ό,τι έχει κερδηθεί
          για ό,τι έχει πια χαθεί "
          (Νιόνιος)

    • BlueSky avatar
      BlueSky @ Pluto 30/07/2011 15:54:49

      Pluto τελείωσαν οι πασοκικές παροχές, τελείωσαν τα καλά!
      Και αφού τελείωσαν όλα αυτά, κάνουμε αντιπολίτευση μπας και τσιμπήσουμε κανά ευρώ!!!!;;;
      Ωραία αντιπολίτευση πλούτο με ηθικές αξίες και πατριωτισμό!
      Μπράβο πλούτο πασοκική νοοτροπία!
      Μάλλον κάποιοι άλλοι δεν μπορούν να δουν πέρα από τη μύτη τους!!
      Πρέπει να κοιταχτούμε!!!

  8. AD avatar
    AD 30/07/2011 02:33:42

    Αργά ή γρήγορα θα συνέβαινε. Η κρίση απλά επιτάχυνε τις εξελίξεις. Η ελευθεροτυπία χρόνια τωρα πνιγεται στα χρεη εξαιτίας της σπατάλης. Για όσους την γνωρίζουν καλα λένε ότι η κατασταση μοιάζει σαν το δημόσιο που κλέβουν πολλοι, αλλά το παραδοξο στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι το χορό σερνει η ιδιοκτήτρια!!! Ναι, ακόμη και η Μανια ρίχνει έξω την εφημερίδα!!! Ο τρόπος ήταν ο εξης: Η Χ.Κ.ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ έπαιρνε δάνεια ή εμπαινε ως εγγυητρια και ένα σημαντικό μέρος των χρημάτων πήγαινε, νομοτυπα φυσικά, να καλύψει ζημιές άλλης επιχείρησης, επίσης οικογενειακής, της Planatech η οποία κατασκευάζει πολυτελή σκάφη. (Η αριστερή εκδότρια, είδε φαινεται ότι η επανάσταση αργεί και σκέφτηκε έναν πιο γρηγορο τρόπο να τα πάρει από τους κακούς καπιταλιστές, αλλά απεδείχθη λαθος). Τα υπόλοιπα χρήματα των δανείων ξοδεύτηκαν σε υπερπολυτελείς και αποτυχημένες εκδόσεις περιοδικών τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ως προσωπικά οχήματα για παραγοντισμό ορισμένων στελεχών. Αλήθεια, γιατί όλοι οι εργαζόμενοι να κληθούν να πληρώσουν αυτές τις επιλογές; Θα απολυθούν άραγε όσοι ευθύνονται για την πορεία ή θα την πληρώσουν πάλι οι "συνήθεις υποπτοι";

    • The Saint avatar
      The Saint @ AD 30/07/2011 04:32:43

      "Αλήθεια, γιατί όλοι οι εργαζόμενοι να κληθούν να πληρώσουν αυτές τις επιλογές; Θα απολυθούν άραγε όσοι ευθύνονται για την πορεία ή θα την πληρώσουν πάλι οι “συνήθεις υποπτοι”; "

      Ετσι είναι ο ιδιωτικός τομέας. Αν το αφεντικό πάρει λάθος αποφάσεις και μπατάρει το καράβι, την πληρώνουν όλοι, ακόμη και οι "μούτσοι" που απλά κάνουν τη δουλειά τους.
      Πώς θα μπορούσε να συμβεί κάτι διαφορετικό άλλωστε;

  9. Berlousconication avatar
    Berlousconication 30/07/2011 02:37:14

    +1

  10. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 30/07/2011 03:16:04

    τα είπες ολα, ωραίος

  11. Ένας avatar
    Ένας 30/07/2011 03:34:41

    Ξέχασες να αναφέρεις και τα διαμάντια του "Ιού της Κυριακής" που μεγαλούργησαν στην εν λόγω εφημερίδα.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Ένας 30/07/2011 09:40:01

      +1

      'Ετσι ακριβώς.

  12. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 30/07/2011 05:00:21

    Τα ΝΕΑ πότε με το καλό θα κλείσουν;

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ Δημήτρης 30/07/2011 11:42:07

      Μεγάλε με πρόλαβες,το ίδιο ήθελα να ρωτήσω κι εγώ,αλλά μετά σκέφτηκα τι θα κάνουν χωρίς δουλειά ο Πρετεντεράκος,ο αδερφός Καψή και μελαγχόλησα.....Α σκέφτηκα και την κα Κοραή το πράσινο παπαγαλάκι και απορώ τώρα πως θα επιβιώσει αφού έμεινε και εκτός 9,84 μιλάμε για μεγάλη πίκρα......

  13. Valessia avatar
    Valessia 30/07/2011 08:46:57

    Γιά όσους ενδιαφέρονται σοβαρά και στοχοποιημένα γιά τα Social Media, αυτά είναι μερικά από τα πολλά θετικά παραδείγματα ROI (Return Οn Investment): Socialnomics (Kοινωνικονομικά) http://goo.gl/8JOR

  14. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 30/07/2011 09:16:29

    Ε όχι και να λυπηθουμε τους θολοαριστερους φασιστες τόσα χρόνια βγαζαν μόνο χολή τώρα ξαφνικά ξύπνησαν και γιναν πατριώτες ρε ουστ

  15. AD avatar
    AD 30/07/2011 09:23:49

    Στην εποχή του ιντερνετ είναι αστείο να συζητάμε ότι η κριτική, ο ριζοσπαστικός λόγος και αντιπολίτευση για να διαδοθούν έχουν ανάγκη μιας εφημερίδας και μάλιστα της συγκεκριμένης. Αλλωστε, η Ελευθεροτυπία υπήρξε αδέσμευτη εφημερίδα γνώμης όσο ζούσε ο Κίτσος. Από την ημέρα που ανέλαβε η Μάνια διολισθαίνει σε μια εφημερίδα γνώμης του πολιτικού περιθωρίου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η εξωκοινοβουλευτική λογική και το κίνημα διαμαρτυρίας δεν έχει το, περιορισμένο έστω, κοινό του. Τετοιες εφημερίδες εκδίδονται χρόνια και έχουν απήχηση κυρίως στην περιοχή των Εξαρχείων. Δεν δανειοδοτούνται, όμως, από τις Τράπεζες. Θα ήταν ανακόλουθες.

  16. pprs avatar
    pprs 30/07/2011 10:16:04

    "Πατριωτικές τοποθετήσεις".... Φανταζομαι αναφέρεσαι στον Βότση, τους συντάκτες του Ιού καθώς και την ... εθνική αρθρογραφία των Δημητρά και των παρατηρητων του Ελσίνκι (Σορο-παρακλάδια). Φίλε Pluto, ληγμένα παίρνεις;

  17. Ένας avatar
    Ένας 30/07/2011 10:38:08

    "Στηρίζουμε την Αλλαγή", δεν έγραφε ως το 1989 η "Ε";
    Ε, φάε μια αλλαγή τώρα, γιατί είσαι κι εσύ συνυπεύθυνη για τα χάλια τής Ελλάδας.

    Δεν μπορεί η ανεξέλεγκτη τέταρτη εξουσία να μην υφίσταται τις συνέπειες των αποφάσεών της.

  18. armagedon avatar
    armagedon 30/07/2011 10:45:08

    ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...ΑΣ ΤΟΥΣ ΣΩΣΕΙ ΤΩΡΑ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝΕ

  19. alakran avatar
    alakran 30/07/2011 10:55:54

    Όσοι θυμόμαστε τα τελευταία 30 χρόνια της Ελλάδας, έχουμε να κάνουμε μόνο ένα σχόλιο: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

  20. konstantinos avatar
    konstantinos 30/07/2011 11:37:58

    Εκτός από την “Καθημερινή” που την διαβάζω χρόνια ολόκληρα και δεν την αλλάζω, ο συγκεκριμένος τίτλος περί υπαγωγής της “Ελευθεροτυπίας” στο άρθρο 99 και κατ’ επέκταση στην χρεοκοπία μόνο χαρά δε μπορεί να μου φέρει. Όχι δεν είμαι φαντασιόπληκτος ότι οι εργαζόμενοι φταίνε για την κατάντια στην οποία υπεισέρχεται η εν λόγω εφημερίδα, αλλά θεωρώ υπεύθυνο μόνο το Δ.Σ. της εφημερίδας το οποίο κατά την γνώμη μου μόνο λάθος χειρισμούς έχει κάνει τόσο σε οικονομικό όσο σε διαδικαστικό επίπεδο περί σωστής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού της.
    Για να μην πλατειάσω επικίνδυνα το μόνο που εύχομαι είναι να μπορέσει η εφημερίδα να παραμείνει ανοικτή έτσι ώστε να μην “θρηνήσουμε” και άλλους ανέργους αλλά και επιπρόσθετα να μην έχουμε νέα “θαλασσοδάνεια” για την στήριξη της.
    Επιτέλους, η έκδοση εφημερίδων θα πρέπει να ζει από την αγορά και όχι σε στήριξη από κόμματα. Τι πάει να πει κέντρο -αριστερή , κέντρο- δεξιά? Δηλαδή οι επιχειρηματίες που ανήκουν σε κάποιο χώρο είτε σε κάποιο πολιτικό φορέα και μετουσιώνουν τις ιδέες στην αγορά και τις προωθούν θα πρέπει να επιχορηγούνται από τα κόμματα μέσο ύποπτων δανείων?
    Τη λύση θα πρέπει να την δώσει η αγορά, όσοι μπορούν θα τα καταφέρουν όσοι όχι ας κάνουν κάτι άλλο στη ζωή τους. Είναι αυτό που λέει ο λαός (περιπαικτικά) : <>.

    • alakran avatar
      alakran @ konstantinos 30/07/2011 12:45:34

      ¨Επιχειρηματίες που ανήκουν σε κάποιο χώρο"????????????
      Θυμάμαι τον Ραφαηλίδη,μέσα από τις σελίδες της Ελευθεροτυπίας, που αποκαλούσε την ΑΡΙΣΤΕΡΗ τρομοκρατία "ένοπλο αγώνα" και τους ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ τρομοκράτες της 17Ν "αγωνιστές για την ελευθερία".
      Αυτές είναι οι ιδέες που οι επιχειρηματίες ¨μετουσιώνουν και προωθούν στην αγορά"?
      Εκδότες σαν και αυτούς που θέλεις υπήρχαν στην Ελλάδα, πράγματι.Τον έναν τον έλεγαν Αθανασιάδη.Τον άλλον Μομφεράτο.Μόνο που και οι 2 είχαν την τάση να πεθαίνουν από μη φυσικά αίτια...Οι υπόλοιποι πήραν το μύνημα.Και μετά εδραιώθηκε το πασοκ.

      • alakran avatar
        alakran @ alakran 30/07/2011 12:46:30

        μήνυμα, γμτ!

      • konstantinos avatar
        konstantinos @ alakran 30/07/2011 12:48:39

        Μα αυτό ακριβώς λέω φίλε μου. Αυτές οι ύποπτες συναλλάγες βλέπε (Βαθύ ΠΑ.ΣΟ.Κ) πρέπει να εκλείψουν στο μέλλον.Δε είπα ποτέ ότι ημούν είμαι ή θα είμαι υπέρμαχος της εν λόγω εφημεριδας.

        • alakran avatar
          alakran @ konstantinos 30/07/2011 13:25:13

          Χαίρομαι που συμφωνούμε.
          Ας εκδίδει ο καθένας ό,τι θέλει, χωρίς όμως άμεση ή έμμεση οικονομική στήριξη από το κράτος.
          Όσο για την Ελευθεροτυπία, ας μην με παρεξηγήσετε.Δεν θεώρησα ποτέ κανέναν αριστερό δημοσιογράφο, πόσο μάλλον τον πανέξυπνο Ραφαηλίδη, συνεργάτη των τρομοκρατών,Αλλίμονο.
          Ιδεόπληκτους,όμως, ναι.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ konstantinos 30/07/2011 12:59:46

      Η Καθημερινή είναι σήμερα η πλέον αντιπροσωπευτική εφημερίδα της Νέας Τάξης. Είσαι σίγουρος για την ποιότητα των αναγνωσμάτων σου από αυτήν; Πάντοτε κάποιο αντεθνικό δηλητήριο με εθνικό μανδύα πηγαίνουν να περάσουν οι Αλαφούζοι.

      • konstantinos avatar
        konstantinos @ Επώνυμος 30/07/2011 13:05:32

        Δεν λέω ότι διαβάζω μόνο Καθημερινή για την Ενημερωσή μου. Αλλά είναι σίγουρη η αγορά της όταν θα παω στο περίπτερο για εφημερίδες.Διαβάζω επίσης κ τον Ελεύθερο Τύπο πολύ.Πλέον υπάρχουν αρκετά μέσα ενημέρωσης blogs , online εφημερίδες που πολύ άνετα μπορέις να διασταυρώσεις πολλές δημοσιεύσεις.Τώρα όσον αφορά τους αλαφούζους δεν μπορώ να κάνω κάποιο σχόλιο η Ιστορία τους είναι γνωστή σε όλους κ η Ιστορία είναι αυτή η οποία θα τους κρίνει.Γελάω πάρα πολύ όμως με την ιδιότυπη κόντρα που έχει ξεσπάσει με τον Κουρή.Όλα τα λεφτά.Η Καθημερινή αν μη τι άλλο έχει μια διαχρονική Ιστορικότητα που κανένας Αλαφούζος δεν μπορεί να την σβήσει όσο και να προσπαθήσει.

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ konstantinos 30/07/2011 13:35:13

          Γιατί, Κωνσταντίνε;
          Γιατί έχει η Καθημερινή "μια διαχρονική ιστορικότητα"; Επειδή έχει κρατήσει τον ίδιο τίτλο;

          Το να λες ότι η Καθημερινή τού Αλαφούζου και του Παπαχελά είναι η ίδια με την Καθημερινή τής Βλάχου είναι σαν να λες ότι η Ολυμπιακή τής Μιμής ήταν η ίδια με την Ολυμπιακή τού Ωνάσση.

  21. nasos avatar
    nasos 30/07/2011 12:27:30

    όποιος αγοράζει τις διαπλεκόμενες φυλλάδες,στηρίζει με τα ευρώ του το πολιτικο-οικονομικό σύστημα που μας έφερε στην σημερινή κατάντια
    τα να μην αγοράζεις τις φυλλάδες είναι μια πράξη αντίστασης που μ΄πορεί ο καθένας μας να κάνει

    • Mm avatar
      Mm @ nasos 03/08/2011 09:43:36

      Σωστότατος!

  22. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/07/2011 12:58:40

    Λοιπόν, παρατηρώ κι εγώ ότι συχνά η Ελευθεροτυπία είναι η μόνη απο τις καθεστωτικές εφημερίδες που τολμά να λέει και να γράφει ορισμένα πράγματα. Η μόνη που έχει το θάρρος να στεγάζει έναν Στάθη, μια Μπουγάτσου, μια Κύρα Αδάμ.

    Όμως και η μόνη που έθρεψε τους "Ιούς", η μόνη που είχε πρωτοσέλιδα του τύπου "Μάθημα πρώτο: επίθεση σε αστυνομικά τμήματα", η μόνη που στήριξε με κάθε δυνατό τρόπο τον αριστερισμό και τις καταστροφικές παραφυάδες του.

    Αντιφατική εφημερίδα, αντιφατικές δράσεις. Αν διαβάσει κανείς τα όσα γράφει ο Μ. Γιομπαζολιάς στο μπλογκ του για το πώς έκλεψε ο Τεγόπουλος τον τίτλο "Ελευθεροτυπία" από το Φιλιππόπουλο, θα φρίξει. Από κει και μόνο μπορεί να καταλάβει ότι οι προθέσεις από την αρχή δεν ήταν καθόλου αθώες - παρά τα όσα σερβίρονταν στον κοσμάκη.

    Από όλες τις καθεστωτικές εφημερίδες που κυκλοφορούν, η Ελευθεροτυπία είναι αναμφίβολα η πιο αξιόπιστη. Πρόκειται όμως για βαθιά πασοκική φυλλάδα, που στην κρίσιμη στιγμή (με την εξαίρεση του 1989-90) πάντοτε στηρίζει το ΠΑΣΟΚ και το βγάζει από τα δύσκολα. Πάνε χεράκι-χεράκι, ΠΑΣΟΚ και Ελευθεροτυπία, πακέτο. Μαζί σχεδόν ήρθαν στη ζωή, μαζί πηγαίνουν και στο θάνατο.

    Μέσα μου δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι η όποια αξιοπιστία διατηρεί η Ελευθεροτυπία υπάρχει και συντηρείται προκειμένου να χρησιμεύσει ως άλλοθι απέναντι στον σκεπτόμενο αναγνώστη. Ως άλλοθι για να επιθυμούμε την ύπαρξή της. Στην πραγματικότητα, όμως, αυτά που περνάει και συντηρεί ως καθεστωτική γνώμη στην ελληνική κοινωνία, είναι ο πυρήνας της κακοδαιμονίας μας: Είναι η πεμπτουσία της αποδομητικής του έθνους μας ιδεολογίας.

    Στάθηδες θα έπρεπε να υπάρχουν παντού. Να κυριαρχείται η Ελλάδα από αυτούς. Ιοί δεν θα έπρεπε να υπάρχουν πουθενά. Νεοταξικά σκουπίδια δεν επιτρέπεται να θρέφει κανείς. Ο Στάθης ήταν άλλοθι για τους Ιούς. Μπορεί σήμερα να μην υπάρχουν πια Ιοί, όμως είναι άραγε τυχαίο που στην εποχή της Κύρας Αδάμ η Ελευθεροτυπία τα βρήκε μπαστούνια ενώ, οικονομικά, είναι η πιο υγιείς από τις κλονιζόμενες εφημερίδες;

    Είχε έναν συγκεκριμένο ρόλο να παίξει που με την απρόβλεπτη Μάνια παίζεται δυσκολότερα για τα αφεντικά. Τώρα θα την κλείσουν. Δεν κλαίω, διότι όλα αυτά που κατέστρεψε είναι πολύ περισσότερα από αυτά που δημιούργησε. Μια νεοταξική φωλιά λιγότερη, που θα απελευθερώσει υγιείς δυνάμεις για να φτιάξουμε όλοι μαζί μετά κάτι καλύτερο - χωρίς την πανούκλα του αριστερισμού και τον έλεγχο της Νέας Τάξης.

    Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες. Το αύριο θα είναι πολύ καλύτερο. Ας μην κλαίμε για τον κόσμο της μεταπολίτευσης που χάνεται. Ποτέ δεν τον αγαπήσαμε πραγματικά, όπως αγάπησαν οι παππούδες μας την Ελλάδα...

    • alakran avatar
      alakran @ Επώνυμος 30/07/2011 13:34:22

      Επώνυμε,
      συμφωνώ μαζί σου, και για το Στάθη και για την Μπουγάτσου και για την Αδάμ.
      Αλλά δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι όταν ο Στάθης κριτικάρει το Μέγκα είναι αξιοσημείωτη κριτική, ενώ όταν το κάνει κάποιος δεξιός είναι λαικισμός.
      Και όταν η Αδάμ γράφει για το Αιγαίο, είναι (και πολύ σωστά) πατριώτισσα, ενώ όταν τα γράφει πχ,ο Φαήλος, τον αποκαλούν φασίστα.
      Πρέπει οι σκεπτόμενοι αριστεροί να τα βρουν με τους σκεπτόμενους δεξιούς.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ alakran 30/07/2011 13:56:19

        Πάρα πολύ σωστά!

        Και γι' αυτό το φαινόμενο ευθύνεται πρωτίστως η Ελευθεροτυπία!

  23. dimitris avatar
    dimitris 30/07/2011 14:45:48

    Diavazo ANTINEWS ke glifo ta daktila mou ap ti gefsi! ti na tis kano oles tis paliofilades; as pane apo kei pou irthane. As iste kala oli esis pou grafete ke enimeronomaste osi imaste ekso ke mas lipi i patrida.

  24. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 30/07/2011 15:01:07

    Ξεχασαμε οτι ηταν η μοναδικη εφημεριδα που δημοσιευε τις προκυρηξεις της 17 Νοεμβρη και η αγαπημενη του Γιωτοπουλου? Ο τι διευθυντης της κλεισθηκε φυλακη για να εχει δικαιωμα η ανωτερω τρομοκρατικη οργανωση, η οποια αποτελουσε τον σιδηρο βραχιονα ολοι γνωριζετε τινος κομματος να εκφραζεται.Ξεχασατε η μαλλον θυμαστε καποιο μη ανθελληνικο αρθρο απο τους σκοπιανους Ιους.Δεν λυπαμαι για τους εργαζομενους ουτε αυτοι λυπουνται για μενα . ειληκρινως χαιρομαι και δεν μπορω να το κρυψω. εξαλλου η Μανια ζει ο δε πατηρ της απεδημησε απο φυσικα αιτια οπως και αλλοι εκδοτες του ιδιου χωρου.

  25. BlueSky avatar
    BlueSky 30/07/2011 16:00:11

    Είσαι άπαιχτος βορινέ, μπράβο σου που το θυμήθηκες!

  26. charulisN avatar
    charulisN 30/07/2011 17:53:09

    Όπως μου έλεγε φίλος πέρυσι τέτοια εποχή ο μεγαλοεργολάβος Κ. Σαραντόπουλος έβαζε σε περιπέτειες τους εργαζόμενους της «Απογευματινής», μέχρι που την έκλεισε στα τέλη του Οκτώβρη του 2010, αφήνοντας απλήρωτους και τους 130 από αυτούς.
    Χωρίς να έχει βγει η δικαστική απόφαση για πτώχευση ή μη της εταιρίας οι εργαζόμενοι επίσημα δεν είναι και άνεργοι, δηλαδή δεν μπήκαν στο ταμείο ανεργίας. 12 μήνες απλήρωτοι, χωρίς δώρο Χριστουγέννων 2010 και φυσικά χωρίς αποζημιώσεις τραβάνε το δικό τους Γολγοθά.
    Να προσθέσω ότι η αλητεία του μεγαλοεργολάβου έφθασε στο σημείο να μην τους επιδώσει και τις βεβαιώσεις αποδοχών για να τις προσκομίσουν στη Εφορία καθώς έτσι θα έπαιρναν μια επιστροφή φόρου.
    Κάποιες επερωτήσεις βουλευτών, μέχρι εκεί. Με τους ρυθμούς της η δικαιοσύνη μάλλον δεν θα δικάσει τις μηνύσεις εναντίων του μεγαλοεργολάβου Σαραντόπουλου.
    Το θέμα θάφτηκε από τα μεγάλα κανάλια ένεκα κουμπαριάς Σαραντόπουλου-Μπόμπολα.
    Τη Νέα Δημοκρατία απασχολούσαν άλλα προβλήματα εκείνη την εποχή. Τώρα ψάχνει να βρει τα δικά της έντυπα γιατί στα «μεγάλα» κανάλια αντιμετωπίζεται σαν ΣΥΡΙΖΑ.
    Με τον Ρίζο να το παίζει μια Ντορικός και μια Σαμαρικός, φυσικά μη σοβαρό λαϊκιστικό έντυπο με τον εκδότη να έχει μείνει στη δεκαετία του ’70 με απαράδεκτο κασέ, την «Βραδυνή» και τον «Ελεύθερο» παρακμιακό συντηρητικό τύπο, μένει η «Δημοκρατία» μόνη και αδύναμη που έχει μαζέψει την κάθε «άρα μάρα» και τον «Ελεύθερο Τύπο» ο δεύτερος καμία σχέση με το παλιό «Τύπο» του Βουδούρη και με ένα ελεεινό γραφιστικά πρωτοσέλιδο.

    • Μνημων avatar
      Μνημων @ charulisN 31/07/2011 08:43:09

      ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ .ΜΗΠΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΗΘΩΡΙΣΜΟ 'ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟΥ ΧΩΡΟΥ"?ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΝΩ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ,ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΟΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ?ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΔΕΞΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΟΤΑΝ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΥΠΗΡΧΕ?ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ Η ΔΕΞΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΕΝΤΥΠΑ ΠΟΥ ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΛΑΜΠΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΥΡΙΑΝΗ .

      • charulisN avatar
        charulisN @ Μνημων 31/07/2011 09:13:01

        Προφανώς λόγω ιδεολογικής σύγκλισης. Τη φιλελεύθερη ιδεολογία μάλλον τη διαχειρίστηκε καλύτερα το ΠΑΣΟΚ. Από τη στιγμή που παραδοσιακοί εκδότες του φιλελεύθερου χώρου βγήκαν από το παιχνίδι –μέσω εγκληματικών ενεργειών- όπως Τζώρτζης Αθανασιάδης (Βραδυνή), Μομφεράτος (Απογευματινή), ή σε τροχαία ζεύγος Βουδούρη (Ελεύθερος Τύπος) ή κλεισίματος της παραδοσιακής (Μεσημβρινής) από τον Βαρδινογιάννη, έγιναν εκδότες ο Ρίζος, ο Μάστορας και ο Τράγκας.
        Πολλοί δημοσιογράφοι μετακόμισαν στις εφημερίδες του κεντροαριστερού χώρου και τα καλύτερα ονόματα της δημοσιογραφίας έφυγαν από τις λεγόμενες «δεξιές» και πήγαν «Ελευθεροτυπία», «ΝΕΑ», «Εθνος».
        Με τη βοήθεια και τα θαλασσοδάνεια από τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ γιγαντώθηκαν, μπήκαν στο χρηματιστήριο ενώ παράλληλα έστηναν και τα ιδιωτικά κανάλια. Όταν υπάρχουν σωστές κινήσεις, άπλετο χρήμα, αλλά το βασικότερο ευφυείς επικεφαλείς, όπως Κίτσος Τεγόπουλος, Λαμπράκης, Βαρδινογιάννης, Μπόμπολας, το αποτέλεσμα θα ήταν θετικό.
        Συνέβησαν όμως απρόοπτα γεγονότα, ΔΝΤ, έκλεισαν οι κρουνοί, κρίση, πέθανε ο Χρήστος, πληθωρισμός προσωπικού και άρχισε η κατηφόρα.

  27. Pluto avatar
    Pluto 31/07/2011 07:22:51

    Λυπάμαι που απαντάω καθυστερημένα αλλά δεν γινόταν αλλιώς .
    Συμφωνώ πλήρως με την ανάλυυση του "Επώνυμου" γιά την ιστορική πορεία/ρόλο κλπ της Ελευθεροτυπίας.Δεν επιχείρησα να δικαιώσω αυτή την πορεία καί ρόλο (σε ποιά βάση άλλωστε;;)της εφημερίδας.Επισήμανα καί ανέλυσα τι σημαίνει γιά την συγκυρία του σήμερα το κλείσιμό της : βοηθάει την απαλλαγή από το μνημονιακό καθεστώς,την ανατροπή του;;
    Εθιξα το ζήτημα των απαραίτητων συμμαχιών,απαραίτητων για την υπέρβαση του σημερινού υπόδικου πολιτικου συστήματος,αυτού που μας έφερε στο μνημόνιο καί στην απροσχημάτιστη ακύρωση της κατ` επίφασιν έστω εθνικής κυριαρχίας. Η Αδάμ. ο Στάθης ,η Μπουγάτσου καί οι λοιποί πατριώτες αριστεροί δημοσιογράφοι δεν θα βρουν πουθενά δουλειά, οι Ιοί αμέσως!Από τα blog δεν προκύπτει βιοπορισμός...Ανθρωποι σαν κι αυτούς θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην σφυρηλάτηση ενός αντιμνημονιακού/πατριωτικού μετώπου.
    Μου κάνει εντύπωση που ένα κάρο κολλημένοι δεξιοί (με το αζημίωτο εθνικόφρονες αλλά η Ντόρα, ο Χατμάνος δεν τους ενοχλούσαν εν εξουσία ) νομίζουν πως ό,τι καί να προκύψει από την παρούσα κρίση θα είναι μιά από τα ίδια τα παλιά.Αρα ζαχαρώνουν αυτοδυναμίες...
    Είναι εντυπωσιακό πως τόσοι σχολιαστες έχουν δυσκολία ν` αντιληφθούν ότι καί πολλοί αριστεροί καί κεντροαριστεροι είναι (ήσαν ανέκαθεν) ενεργοί, μαχητικοι καί ειλικρινέστατοι πατριώτες καί ως εκ τούτου σωτήριοι σύμμαχοι γιά την διατήρηση της εδαφικής μας ακεραιότητας που πλέον κι` αυτή διακυβεύεται σήμερα! Οχι, για ορισμένους το πρωτεύον είναι η αυτοδυναμία της ΝΔ καί η επάνοδος στην κουτάλα με τα μέλια...
    Ενα μόνο θα πω :αν θριαμβεύσει η μνημονιακή νέα τάξη ,πολλοί από τους εθνικόφρονες νικητές του Εμφυλίου (καί τους εξ αυτών έλκοντες την κοινωνικο- πολιτική καταγωγή ) θα περιέλθουν στην κατηγορία των ανδραπόδων. Χειρότερα θα πάθουν απ` αυτά που επιφύλαξαν στους ηττημένους αριστερούς το `50 καί το`60. Είθε να μην το ζήσουν,γιατί είναι καί άμαθοι τα πουλάκια μου...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Pluto 01/08/2011 14:56:39

      Καμια συμμαχία με άτομα/χώρους που ζητάνε (τα πουλάκια) ρεβάνς για τον εμφύλιο σαν και σένα (πολύ κάρφωμα η τελευταία πρόταση φίλε.) Άν τέτοιοι είστε όσοι θρηνείτε την Ελευθεροτυπία, ας γινότανε να κλείσει και δυό φορές.

      Όσο για τα υπόλοιπα, όποτε τα βρίσκετε μπαστούνια, παίζετε την κασέτα με τα ξερονήσια. Τα παθήματα των «ηττημένων αριστερών» όμως δεν συγκρίνονται με τίποτα με τα παθήματα των αθώων θυμάτων τους. (Από τον Άλλο Κόσμο δεν γυρνάς τόσο εύκολα όσο από τις επίγειες εξορίες). Οπότε μπορεί αυτοί που ειρωνεύεσαι να μην είναι και τόσο άμαθοι όσο νομίζεις απο ιστορικές δυσκολίες και προκλήσεις. Άλλωστε, στον κοινωνικό αποκλεισμό μεγαλώσαμε, 30 χρόνια Πρόοδος. Άλλοι καλόμαθαν στην κουτάλα.

  28. Μνημων avatar
    Μνημων 31/07/2011 08:27:52

    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΟΥΣ ΙΔΕΟΛΟΓΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΝΑΚΗΡΥΞΟΥΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΔΩΡΟ ΤΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΑΚΙ ΤΟΥ ΤΥΦΛΟΥ.

  29. k. avatar
    k. 01/08/2011 01:34:15

    Οι εφημερίδες κρίνονται πρωτίστως από τα εξώφυλλά τους. έκει δημιουργούν κλίμα κια για αυτό ανταμείβονται, όχι με το τί γράφει ο κάθε Στάθης στην σελίδα 22.
    Μπείτε στο σάητ της Ε και δείτε τα τρία διαδοχικά εξώφυλλα από 21 ως 23 Απριλίου 2010. Παραμονές Καστελλόριζου. Τα συμπεράσματα δικά σας. Εγώ λέω πως ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕ Μνημόνιο και είναι αφελής όποιος δε το βλέπει.
    Τέτοιες κ@λ@φυλάδες δε θα μου λείψουν, αλίμονο! Mονο για τους εργαζόμενους να λυπάστε (και όχι όλους).
    Ο Στάθης, η Μπουγάτσου, ο Τριάντης και η Αδάμ κάπου θα αξιοποιηθούν. Μακάρι και από μια ''δεξιά'' φυλλάδα, γιατί όχι;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.