#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/08/2010 11:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στάση εισφορών από τους μικρομεσαίους



Σε στάση πληρωμών προς το Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς φορείς οδηγούνται οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και οι επαγγελματίες, βιοτέχνες και έμποροι. Τα στοιχεία τα οποία παρουσίασε το προεδρείο της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος (ΓΣΕΒΕΕ) στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης προκαλούν σοκ. Σχεδόν ένας στους δύο ασφαλισμένους στον Οργανισμό Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών (ΟΑΕΕ)- δεύτερος σε μέγεθος ασφαλιστικός φορέας της χώρας- δεν πληρώνει εισφορές. Ειδικότερα, οι κκ. Δ. Ασημακόπουλος και Ν. Σκορίνης, πρόεδρος και γενικός γραμματέας της ΓΣΕΒΕΕ αντιστοίχως, ενημέρωσαν τον υπουργό Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, την υπουργό Οικονομίας κυρία Λούκα Κατσέλη , τον υφυπουργό Εργασίας κ. Γ. Κουτρουμάνη και τον υφυπουργό Περιβάλλοντος κ. Ι. Μανιάτη ότι από τους 830.000 ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ οι 410.000

δεν καταβάλλουν τις εισφορές τους. Οι περισσότεροι μάλιστα εξ αυτών οφείλουν κατά μέσον όρο εισφορές ύψους 10.000 ως 12.000 ευρώ ο καθένας. Η κατάσταση που επικρατεί στην αγορά οδηγεί τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες σε μια αναγκαστική «στάση πληρωμών» προς τα ασφαλιστικά ταμεία, και όχι μόνο.

Την ίδια στάση φαίνεται να τηρούν και όσον αφορά την πληρωμή του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ), τον οποίο εισπράττουν από τους καταναλωτές κατά την πώληση προϊόντων και την παροχή υπηρεσιών. Οπως αναφέρει αρμόδιος παράγοντας του υπουργείου Οικονομικών, η αύξηση των συντελεστών ΦΠΑ έχει οδηγήσει σε άνοδο της φοροδιαφυγής, την οποία κυνηγά καθημερινά το ΣΔΟΕ. Εχει διαπιστωθεί όμως ότι σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια τα περισσότερα καταστήματα, ενώ κόβουν ανελλιπώς αποδείξεις, δεν αποδίδουν τον ΦΠΑ που εισπράττουν καθώς τον κρατούν για να καλύψουν διάφορες λειτουργικές και τρέχουσες δαπάνες τους. Και αυτό διότι δεν μπορούν να αντλήσουν ρευστότητα από τις τράπεζες, οι οποίες έχουν κλείσει τις στρόφιγγες των δανείων.

Ενδεικτικά του κλίματος που επικρατεί στις τάξεις των μικρομεσαίων είναι τα ευρήματα της πρόσφατης έρευνας που παρουσίασε η ΓΣΕΒΕΕ, σύμφωνα με τα οποία οι τέσσερις στους δέκα ερωτηθέντες προκρίνουν ως πιο αποτελεσματικό τρόπο αντίδρασης στην κυβερνητική οικονομική πολιτική «την οργανωμένη στάση πληρωμών προς το Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς φορείς».

Ο υφυπουργός Εργασίας κ. Γ. Κουτρουμάνης μελετά το ενδεχόμενο οι ασφαλισμένοι οι οποίοι δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους, για όσο διάστημα αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, να πληρώνουν εισφορές με βάση την πρώτη κλίμακα του ΟΑΕΕ- που αφορά τους νέους σφαλισμένους -, άρα κατά πολύ χαμηλότερες από αυτές που αντιστοιχούν στην κλίμακα όπου βρίσκονται σήμερα. Η διαφορά ανάμεσα στο ύψος της εισφοράς στην κλίμακα στην οποία ανήκουν και της χαμηλής κλίμακας στην οποία ενδέχεται να τους δοθεί η δυνατότητα να πληρώνουν για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα θα κεφαλαιοποιηθεί και θα ρυθμιστεί. Τα χρέη αυτά θα προστεθούν προφανώς στα χρέη που ήδη συσσωρεύουν οι ασφαλισμένοι που δεν πληρώνουν εισφορές εδώ και μήνες. Επομένως, εφόσον υλοποιηθεί το σχέδιο, θα μιλάμε για συνολική ρύθμιση χρεών των ασφαλισμένων του ΤΕΒΕ και ουσιαστική μείωση της διμηνιαίας εισφοράς ώσπου να περάσει η κρίση.

Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι της ΓΣΕΒΕΕ πρότειναν τα εξής, τα οποία ο κ. Κουτρουμάνης φέρεται διατεθειμένος να συζητήσει σοβαρά μαζί τους:

Να παγώσουν τα χρέη των ασφαλισμένων προς τον ΟΑΕΕ για δύο χρόνια.

Η καταβολή της εισφοράς να γίνει μηνιαία από διμηνιαία που είναι σήμερα και μετά την πάροδο δύο χρόνων να γίνει ρύθμιση των «παγωμένων» οφειλών με εξαμηνιαίες δόσεις που να μην υπερβαίνουν μηνιαίως το ύψος των 100 ευρώ, ώστε να δοθεί στους οφειλέτες η δυνατότητα να αποπληρώσουν τα χρέη τους σε ένα διάστημα 10-12 χρόνων.

Οπως έλεγαν αρμόδιες πηγές «ένα μέρος από τους 410.000

οφειλέτες του ΟΑΕΕ έχει καταστραφεί οικονομικά, όμως με αυτό τον τρόπο ρύθμισης είναι δυνατόν τουλάχιστον 200.000-

250.000 μικρομεσαίοι επιχειρηματίες να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους».
Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=350863&dt=28/08/2010#ixzz0xsyQMNgF

ΣΧΟΛΙΑ

  1. montechristos avatar
    montechristos 28/08/2010 11:48:47

    Τα πράγματα οδηγούν όπως τα αντιλαμβάνομαι στο κλείσιμο όλων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εξαφανίζοντας τον ανταγωνισμό για τα μεγάλα πολυεθνικά υπερκαταστήματα τα οποία και θα συσσωρεύουν το κεφάλαιο το οποίο και θα φεύγει σταδιακά από την χώρα μας. τυχαίο δεν νομίζω !!

  2. Περσευς avatar
    Περσευς 28/08/2010 11:56:03

    κλειστε το το μπορ...λο τι το θελουμε να πληρωνουμε 400 τον μηνα και να μην προσφερει τιποτα?

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Περσευς 28/08/2010 13:22:17

      To χω ξαναγράψει...η ασφάλεια τουλάχιστον των ελεύθερων επαγγελματιών πρέπει να είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ.
      Από τη στιγμή που ο ελ.επαγγελματίας είναι εν δυνάμει εργοδότης το λιγότερο που μπορεί να κάνει η πολιτεία είναι να του δώσει την επιλογή ΠΟΤΕ θα ασφαλιστεί, ΠΟΣΑ θα πληρώνει, ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ θα τα πληρώνει και ποιες θα είναι οι απολαβές του μετά από Χ χρόνια εισφορών.Το λιγότερο που πρέπει να γίνει είναι να μπορεί να παγώνει ο επαγγελματίας τις εισφορές του σε περιόδους σαν αυτήν και να επανέρχεται όποτε ορθοποδήσει.Αν έχει χάσει δλδ 1 χρόνο εισφορές αυτό καταγράφεται και ο ίδιος γνωρίζει ότι κάποια στιγμή θα πρέπει αν τις αναπληρώσει προκειμένου να μην χάσει το Ψ δικαίωμα που έχει κατοχυρώσει.

      Βέβαια όλα αυτά είναι μπούρδες καθότι τα ασφαλιστικά ταμεία είναι κρατικά μονοπώλια εδώ και πάρα πολλά χρόνια τα οποία καταληστεύτηκαν από το ίδιο το κράτος και τους επιτήδειούς του.
      Γι αυτό έλεγα μέρες πριν για ένα σύμφωνο τύπου Glass Steaggal Act όπου διαχωρίζονται τα επενδυτικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα από τα καταθετικά (ταμιευτήρια, ασφαλιστικά ταμεία) και απαγορεύεται διά ροπάλου η οποιαδήποτε πράξη σύγχρονης "επενδυτικής" σπέκουλας από την δεύτερη κατηγορία ιδρυμάτων.

      Όταν υποχρεώνεις τόσο σκληρά έναν ασφαλιζόμενο να σου πληρώνει βρέξει-χιονίσει εισφορές που ΕΣΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ το λιγότερο που πρέπει να κάνεις είναι να του αναβαθμίσεις τις υπηρεσίες που του προσφέρεις ΚΑΙ να του παρέχεις περισσότερες επιλογές.

      Αγανακτούν τον πολίτη-εργαζόμενο ώστε να περάσει όλη η ασφαλιστική μερίδα στις ιδιωτικές εταιρίες.Ότι έγινε στην Αμερική και απέτυχε δλδ θα το φέρουν εδώ οι προφέσορες του τζέφρυ.
      Γι αυτό έγιναν και οι εκκαθαρίσεις στις ασφαλιστικές εταιρίες λίγα χρόνια πριν.
      Καθαρίζει το τοπίο για να παίξουν μπάλα οι μεγάλοι.

      Ξύλο και μόνο ξύλο τους πρέπει...και να καθαρίσει το μυαλό του Έλληνα από τις κομματικές ανοησίες για να αρχίσουν οι φάπες.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 28/08/2010 13:28:30

        Πόσο σύμφωνο με βρίσκουν όλα αυτά που λες, να 'ξερες. Πόσο σύμφωνο. Ολα. ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ tsilivithras 28/08/2010 13:36:41

        Το λέει και ο τίτλος του.
        Ελεύθερος επαγγελματίας.
        Έλα όμως που θέλουν να τον μετατρέψουν σε δούλο-υπάλληλο.
        Σκοτώνουν την ατομική πρωτοβουλία.
        Δεν θα έπρεπε να υπάρχει διαχωρισμός του συνταξιοδοτικού μέρους από αυτό της νοσοκομειακής περίθαλψης;
        Ξεχωριστά ταμεία που να μην επηρρεάζει το ένα το άλλο;
        Ενώ τώρα τσουβαλιάζονται και τα δύο σε μία εισφορά για να καλύπτει το ένα τις ρεμούλες του άλλου.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 28/08/2010 13:42:01

        Γιατί είναι η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ αδερφέ Θράκα...
        Ακομμάτιστα και μακριά από προσωπικά συμφέροντα.

        Θέλω να έχει κοινωνικό κράτος η πατρίδα μου και δέχομαι να το πληρώσω.
        Αλλά να είναι ξεκάθαρο, έντιμο και ΔΙΚΑΙΟ!!!!

        Δεν είναι δυνατόν σε αυτόν τον τόπο να θέτουν όρους οι Ε-Ι-Σ-Π-Ρ-Α-Κ-Τ-Ο-Ρ-Ε-Σ...!!!!Έλεος δλδ...

  3. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 28/08/2010 12:07:22

    Σε μερικούς μήνες, όχι πολλούς, η αγορά θα είναι σαν να έχει βομβαρδισθεί από σμήνη εχθρικών αεροπλάνων. Στόρια κατεβασμένα. Ενοικιαστήρια παντού. Οι μισοί θα κλείσουν. Και δεν θάχουν ούτε 10 ευρώ στην τσέπη. Θα χρωστάνε τα μαλλιοκέφαλά τους. Δεν θάχουν να δώσουν στην γυναίκα τους να πάει στο σούπερ-μάρκετ να ψωνίσει. Δεν θα χουν ούτε να φάνε δηλαδή. Δεν θα μπορούν να πληρώσουν ούτε τη ΔΕΗ φυσικά (που μου προτείνει και αυξήσεις η ΡΑΕ), ούτε το νοίκι του σπιτιού τους, όσοι είναι στο νοίκι. Και νομιζω ότι αυτή την καταστροφή πια κανείς δεν μπορεί να την προλάβει. Ξεπεράσαμε το μη-παρέκει δηλαδή. Τελειώσαμε ήδη. Νάναι καλά όλοι τους.

    Εδώ είναι και το πρόβλημα με τη ΝΔ, την μόνη μας αυτή τη στιγμή ελπίδα για μια κάποια, μικρή έστω βελτίωση: Η ΝΔ έχει ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ. Δυστυχώς. Δεν φαίνεται να θέλει να πάρει την κυβέρνηση τώρα κοντά. Δεν θέλει να κυβερνήσει τώρα. Θέλει να κυβερνήσει μετά...

    Η αγορά όμως δεν μπορεί να περιμένει τόσο.
    Δεν έχει τις αντοχές.
    Και η αγορά δεν είναι κάτι άψυχο. Είναι άνθρωποι, με οικογένειες και παιδιά. Με υπαλλήλους.

    Ολοι αυτοί οι μικρο-επιχειρηματίες-έμποροι-μαγαζάτορες-αυτοαπασχολούμενοι κλπ κλπ, οι τώρα μισο-κατεστραμμένοι ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ αν τους το ζητούσε ένα κόμμα εξουσίας σαν την ΝΔ. ΤΩΡΑ. Και θα της δίναν την εξουσία ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ.

    Αλλά αυτοί στη ΝΔ με το πάσο τους.
    Δεν καταλαβαίνω τι τους κάνει να πιστεύουν ότι έχουν δικαίωμα να καθυστερούν έτσι;
    Τι τους κάνει να πιστεύουν ότι καθυστερώντας δεν γίνονται συνένοχοι σε αυτό το μεγάλο έγκλημα;

    Αν και όταν θα έρθει στην εξουσία η ΝΔ, θα έχει καταστραφεί το σύμπαν. Κι εμείς εδώ θα συζητάμε ακόμη για τον Μαρκογιαννάκη, τον Τατούλη, τον Κικίλια και τ' άλλα παιδιά.

    Α, ναι, και για το νόημα και την κρισιμότητα των δημοτικών εκλογών.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 28/08/2010 12:20:41

      Για την οπτικοποίηση της κατάστασης, εδώ η καλύτερη γελοιογραφία

      http://ankyr.blogspot.com/2010/08/blog-post_27.html


      ΘΑ

    • ο νοών...νοείτω avatar
      ο νοών...νοείτω @ Θραξ Αναρμόδιος 28/08/2010 12:33:54

      Αγαπητέ δεν βλέπεις πόσους "φίλους" έχει η μεθοδικότητα και η πραότητα των ενεργειών του;
      Σπεύδε...βραδέως το σύνθημά τους.
      Έλα όμως που οι παροιμίες και τα γνωμικά του λαού μας δεν ταιριάζουν σε όλες τις καταστάσεις.
      Κανείς λογικός άνθρωπος δεν ζητάει βίαιες και χωρίς ουσία λύσεις, που να μην συνοδεύονται από εναλλακτικό σχέδιο για την αυριανή ημέρα.
      Απαραίτητη προϋπόθεσις όμως, να υπάρχει αυριανή ημέρα.
      Και δεν ομιλώ για τους νόμους και τα μνημόνια.
      Αυτά μπορούν καλλιστα να καταργηθούν, με τον ίδιο τρόπο που νομοθετήθηκαν.
      Ομιλώ για αυτούς που υπόκεινται στα τραγικά αποτελέσματα των εφαρμογών τους.
      Αυτοί, εμείς, είναι αμφίβολο εάν θα μπορέσουμε να ορθοποδήσουμε.
      Δέκα μήνες τώρα κοιτάει να φτιάξει το "μαγαζί του", και όταν το φτιάξει δεν θα υπάρχει "καταναλωτής" για να αποσβέσει την ανακαίνηση.
      Θα μου πεις, όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος, και αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι.
      Έλα όμως που, στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ ο νοών...νοείτω 28/08/2010 12:43:24

        "Αν δε φαντάζεσαι φωτιές, με κάρβουνα μην παίζεις" λέει στον Τρελλό του ο εξαίρετος Μίλτος Πασχαλίδης (όσο έχουμε τέτοια παιδιά, έχουμε ελπίδες).

        Ιδού οι πλήρεις στίχοι.

        Χορεύει ο κόσμος ξέφρενα, καθένας στο ρυθμό του...
        Για να 'βρει ταίρι ένας τρελός, πουλάει τον εαυτό του...
        Αν δεν πιστεύεις μη ρωτάς, κι αν δεν ακούς μη με κοιτάς...
        Αν δε φαντάζεσαι φωτιές, με κάρβουνα μην παίζεις...

        Γυρνάει ο κόσμος γρήγορα και γίναμε όλοι σκλάβοι,
        Κι ένας τρελος φρένο πατά, τον κόσμο να προλάβει...
        Αν δεν μπορείς να προσκυνάς, κι αν όλα τα κατέχεις,
        Τον κόσμο σου να κυβερνάς, μα σ' αγκαλιές μην πέφτεις...

        Μεγάλα ψέματα μη λες, γιατί θα τα πιστέψεις...
        Για τον ψηλό σου το λαιμό, χίλιες θηλειές θα πλέξεις...

        Ξεχνάει ο κόσμος στη στιγμή, και ιστορίες γράφει...
        Την πόρτα κλείνει ο τρελός, μήπως και δει τα λάθη...
        αμα δεν νοιώθεις, μη μιλάς...Σώπα και μη δικάζεις...
        Χίλια κεφάλια πέφτουνε, όταν εσύ δειλιάζεις...

        Αν δεν πιστεύεις μη ρωτάς, κι αν δεν ακούς μη με κοιτάς...
        Αν δε φαντάζεσαι φωτιές, με κάρβουνα μην παίζεις...

        Και εδώ η μουσική υπόκρουση
        h**p://www.youtube.com/watch?v=_4UttfvF7Nk

        Θραξ Αναρμόδιος

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ ο νοών...νοείτω 28/08/2010 12:52:58

        Σε ευχαριστώ, για την γνωριμία με αυτούς τους στίχους και τον δημιουργό τους.

      • ένας Άμλετ avatar
        ένας Άμλετ @ ο νοών...νοείτω 28/08/2010 13:34:00

        Πραγματικά ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ!

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 28/08/2010 13:36:24

      @ Θράκας

      "Σε μερικούς μήνες, όχι πολλούς, η αγορά θα είναι σαν να έχει βομβαρδισθεί από σμήνη εχθρικών αεροπλάνων. Στόρια κατεβασμένα. Ενοικιαστήρια παντού. Οι μισοί θα κλείσουν"

      ΘΑ κλείσουν;;;Φίλε έχουν κλείσει ήδη.Δεν ξέρω που κινείσαι αλλά εγώ είμαι ερμού (καράκεντρο δλδ) και τα βλέπω μέρα με τη μέρα...τα ροζ και κόκκινα ΠΩΛΗΤΗΡΙΑ έχουν δώσει άλλη εσάνς στο κέντρο της πόλης.΄
      Όταν σε μερικούς μήνες όπως λες θα μοιάζουμε με βομβρδισμένο πεδίο δεν θα κυκλοφορεί άνθρωπος στο κέντρο...μέχρι και τα περίπτερα θα κλείσουν...ούτε τσιγάρα να καπνίσουμε δεν θα χουμε.

      Η Ελλάδα γίνεται το πρώτο πείραμα για το πόσο γρήγορα και εύκολα μπορείς να καταστρέψεις ολοσχερώς μια μικρή οικονομία και την κοινωνία που την περικλείει.
      Κατόπιν αυτού θα έρθουν οι Ξένες Εταιρίες Ανοικοδόμησης όπως έγινε στο Ιράκ δλδ και θα αναλάβουν όλα όσα μπορούν να παράξουν κερδοφορία ενώ ταυτόχρονα το μπλε χαπάκι θα μας κάνει όλους να ξεχάσουμε όσα δυσάρεστα διαδραματίστηκαν στη χώρα μας.
      Ο πλούτος θα συνεχίζει να παράγεται εδώ και να εξάγεται σε Αμερική και Γερμανία ενώ οι ηλίθιοι Έλληνες θα θεωρήσουν πως όλα βαίνουν ομαλώς και πως μπορούμε πλέον ανενόχλητοι να χαιρόμαστε την επίπλαστη ευδαιμονία του matrix.

      Είναι πόλεμος.Είναι κατοχή.Είναι πειράματα στην πλάτη της χώρας μας. Αν δεν δράσουμε άμεσα δεν θα χει μείνει απολύτως τίποτα σε ένα χρόνο από τώρα.
      Αν ο Σαμαράς νομίζει ότι ο χρόνος λειτουργεί υπέρ του τότε να ξέρει ότι η ΝΤΠ δεν θέλει πολύκαιρες διαδικασίες γιατί τα πρόβατα ξυπνάνε και η πληροφορία διαχέεται real time.

      Θράκα μέχρι Δεκέμβρη το αργότερο θα δεις internet black out.

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ tsilivithras 28/08/2010 13:42:30

        Επειδή αυτό ακούγεται κατά κόρον τον τελευταίο καιρό, θα ήθελα να ρωτήσω αφελώς, τι εναλλακτική έχουμε σκεφθεί για μία τέτοια περίπτωση;
        Μην ξυπνήσουμε μία μέρα και ξαφνικά δεν θα ξέρουμε που μας πάνε...με τα τέσσερα.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 28/08/2010 13:49:45

        Για ποιο εννοείς;;Το να "πέσει" το ίντερνετ;;

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ tsilivithras 28/08/2010 14:39:05

        Ακριβώς.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 29/08/2010 12:27:46

        @ νοών

        Το ίντερνετ όπως και τα κινητά τηλέφωνα είναι οι πλέον πρόσφατες ανακαλύψεις που διαχύθηκαν σε τεράστια κλίμακα του πληθυσμού.
        Αμφότερα στρατιωτική τεχνολογία που πέρασε στο καταναλωτικό κοινό είτε επειδή ο στρατός τα είχε ήδη ξεπεράσει είτε για λόγους μαζικού ελέγχου του πληθυσμού (tracking devices) είτε και για τα δυο.
        Σε κάθε περίπτωση είναι too much of an asset για έναν απλό πολίτη ο οποίος με ένα κινητό κι ένα λαπ τοπ εντελώς wireless με μια απλή σύνδεση μπορεί να ανταλλάσει πληροφορίες σε κανονικό χρόνο (real time) με οποιονδήποτε άλλο άνθρωπο οπουδήποτε (σχεδόν) στη γη.
        Πρέπει να είναι κάποιος εντελώς αφελής για να πιστέψει ότι η άρχουσα τάξη άφησε ένα τόσο σημαντικό κομμάτι τεχνολογίας στα χέρια του λαουτζίκου χωρίς να υπολογίσει τις συνέπειες και πιθανότητες "ανάκλησης δικαιώματος".

        Me thinks ότι έχουμε μπει σε μια χρονική "περίοδο δοκιμών" πάσης φύσεως. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε κάποια πάρε-δώσε σχετικά με ΝΑΤΟΙΚΑ θέματα συν της πυραυλικής ασπίδας εδώ δίπλα μας και η συγκυρία της απόσυρσης των αμερικανών από το Ιράκ και η λύσσα των σιωνιστών να επιτεθούν στο Ιράν μόνο τυχαία δεν είναι.
        Ένα black out στο διαδίκτυο θα μπορούσε να σημαίνει πρόβα τζενεράλε (δύσκολο, την έχουν κάνει ήδη προφανώς αλλά έστω για τα μάτια του κόσμου) ή ένα προπέτασμα καπνού για να δείξουν στον κόσμο "κενά ασφαλείας" ΑΡΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ή ως έμμεση πίεση προς αντίπαλα στρατόπεδα.
        Φυσικά η επιβολή φόρου στο ίντερνετ δεν είναι μυστικό πλέον οπότε το θεωρώ δεδομένη πιθανότητα πρόκλησης black out έτσι κι αλλιώς.
        Απλά είμαστε σε πολύ κρίσιμο χρονικά σημείο...και οι αμερικανοί δώσαν ένα παράθυρο μέχρι τον επόμενο αύγουστο ώστε να αποδεσμευτούν από το Ιράκ (αν θυμάμαι καλά)...και θεωρώ ότι μια κίνηση "pull the plug" θα χει περισσότερο συμβολική σημασία (to make a point) παρά κάτι που να δημιουργήσει άμεσο χάος.

        Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια...ή να ισχύει μια συνισταμένη όλων αυτών.

        Όσο για το τι θα κάνουμε...τι να σου πω;;
        Εγω όλα τα τηλέφωνα από το κινητό μου τα χω σε ένα χαρτί εδώ και χρόνια.Τα e-mail τα εκτυπώνω και τα κρατάω (όσα θεωρώ σημαντικά).Η δουλειά μου δεν βασίζεται πάρα πολύ στο διαδίκτυο αλλά ακόμα και on-line πωλήσεις που θέλω να προσθέσω σκοπεύω να το πάω λάου-λάου και πάντα να κρατάω σε χαρτί ονόματα και διευθύνσεις.
        See my point?
        Εξαρτάται από την εξάρτηση της δουλειάς του καθενός από το διαδίκτυο...
        Αλλά κάτα βάση έχεις δίκιο.
        Η εμπορική εξάρτηση όλου του κόσμου σχεδόν από το ίντερνετ είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα.Άλλωστε πιστεύω ότι αυτό ίσως είναι κι ένας λόγος που ΔΕΝ έχουμε δει ένα πολυήμερο black out μέχρι τώρα...too much money is involved...και πολύ μεγάλες εταιρίες.

        Κατά τα άλλα...υπομονή.
        Πιστεύω ότι το οικονομικό πείραμα που διεξάγεται εδώ στα μέρη μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις εξελίξεις στη μέση ανατολή.
        Είναι αυτά τα περιβόητα plan A plan B κτλ...

        Νομίζω ότι είναι εξαιρετικά δύσκολες νοητικές ασκήσεις το να προσπαθείς να βγάλεις άκρη μέσα απ΄όλες αυτές τις πληροφορίες...αλλά είπαμε το δίκτυο είναι το όπλο μας κι όσο ακόμα είναι ελεύθερο ας το εκμεταλευτούμε.

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ tsilivithras 30/08/2010 12:03:20

        Αγαπητέ tsilivithra,
        Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
        Συμφωνώ σε όλα όσα λές και δεν σου κρύβω ότι σε πολλά πράγματα ακολουθώ τις ίδιες τακτικές.
        Ένα σημαντικό, επίσης, εκτός όλων των άλλων που παραπάνω αναφέρεις, ως κυρίαρχο αποτέλεσμα, θα είναι η αδυναμία όλων όσων έχουν επιλέξει το διαδίκτυο για την επικοινωνία τους με άλλους.
        Φαντάσου, έστω και για μία ημέρα, εκατομμύρια κόσμος να αδυνατεί να επικοινωνήσει την καθημερινότητά του, έτσι τουλαχιστον όπως την έχει διαμορφώσει.
        Και ψυχολογικό πείραμα, εκτός των άλλων;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 30/08/2010 15:04:47

        @νοών

        Όλα όσα μας ταίζει μασημένα το matrix είναι και ψυχολογικά πειράματα.
        Δεν διάβασες τα τελευταία χρόνια άρθρα για το βαθμό εθισμού των παιδιών στα war games και στο ίντερνετ;
        Δεν είδες ειδικά τμήματα απεξάρτησης από τα προαναφερθέντα σε ελληνικά νοσοκομεία;;

        Δεν χρειάζεται "ευχαριστώ" φίλε.Συζήτηση κάνουμε και είπα καλόπιστα την άποψή μου.Όπως έγραψα και πιο πάνω είναι δύσκολες νοητικές ασκήσεις το να προσπαθείς να βγάλεις άκρη από όλα αυτά...αλλά τι να κάνουμε;;;...γι αυτό είμαστε εδώ...για να συγκρίνουμε απόψεις και να βγάζουμε κοινά συμπεράσματα και να μοιραζόμαστε.
        Τα παιδιά πιο κάτω (θράκας και Nick) δίνουν πολύ χρήσιμες τεχνικές γνώσεις γύρω από το πως λειτουργεί το ίντερνετ χωρίς να αναιρεί σε τίποτα τον σκεπτικισμό και την καχυποψία όλων μας.

        Εvery bit of knowledge helps.

        Cheers

    • Redim avatar
      Redim @ Θραξ Αναρμόδιος 28/08/2010 13:49:05

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου
      Τα έχω γράψει και σε προηγούμενο σχόλιο
      Αν οι της ΝΔ πιστεύουν ότι θα έρθουν σε δυο χρόνια να διορθώσουν τα αίσχη του ΓΑΠ, δεν έχουν καταλάβει ότι τότε δεν θα υπάρχει τίποτα να κυβερνήσουν.
      Ελπίζω καταλάβουν γρήγορα το λάθος τους.

      • lampros avatar
        lampros @ Redim 29/08/2010 00:56:53

        Πέστα.

  4. AegeanHawk avatar
    AegeanHawk 28/08/2010 12:08:41

    Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και πρέπει κάτι να κάνουν.....
    Αφού αντικατέστησαν την 13η και 14η σύνταξη με τα γνωστά μικροποσά... γιατί αυξάνουν τις εισφορές...?
    Γιατί διατηρούν το "τοκογλυφικό" ποσοστό σαν ποινή καθυστέρησης στην διμηνιαία εισφορά??????

    • lampros avatar
      lampros @ AegeanHawk 29/08/2010 00:57:25

      Επειδή μπορούνε και δεν έχουν φάει ξύλο ακόμα...

  5. tony avatar
    tony 28/08/2010 12:37:39

    Θα κλείσει ούτως η άλλως.Τα δανεικά τελειώνουν.Μετά θα κάνουμε λογαριασμό.
    Τι έγινε σε αυτή τη χώρα πως έγινε και τι θα γίνει στο μέλλον.
    Και θα είναι ωραία στιγμή πίστεψε με.
    Ίσως η κορυφαία στιγμή της ζωής όλων μας ίσως η κορυφαία στιγμή του ανθρώπινου είδους.
    Η ώρα της αληθείας η ώρα της κρίσης κοντά είναι.

  6. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 28/08/2010 15:59:06

    Στη Θεσσαλονίκη μιλάμε για την απόλυτη καταστροφή.Μακάρι να ήμουν υπερβολικός κ η πραγματικότητα να ήταν άλλη.Σε κεντρικές οδούς τα λουκέτα κ τα ενοικιαστήρια έχουν ξεπεράσει το 1/3 των μαγαζιών,ενώ σε συνοικίες η καταστροφή είναι σχεδόν απόλυτη.Σωστά το περιέγραψε κάποιος κύριος, ώς βομβαρδισμό...Γιατί να κρατήσει ο έμπορος το μαγαζί του κ να πληρώνει εισφορές,όταν βλέπει ακριβώς έξω απ το μαγαζί λαθρομετανάστες να πουλάνε προιόντα παράνομα με την ανοχή,αν όχι με την παρότρυνση του κράτους;Προχτές ήμουν παρών σε ένα εξοργιστικό γεγονός.Περνούσε ο υφυπουργός Δημόσιας τάξης ο Βούγιας απο την Τσιμισκή κ μπροστά του οι λαθραίοι είχαν ανοίξει τα πανιά τους στο πεζοδρόμιο.Ποιά ΕΛΛΑΔΑ μου λέτε τώρα,Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο με χιλιάδες αναμνήσεις φορτωμένο που λέει κ το άσμα

  7. deldio avatar
    deldio 28/08/2010 16:15:53

    Πριν από λίγα χρόνια οι μικρομεσαίοι δεν ήταν υπέρ της απελευθέρωσης της αγοράς έχοντας τη φαντασίωση ότι ξαφνικά θα γιγαντωθούν; οι μικρομεσαίοι δεν ήταν παραμυθιασμένοι όταν υποστήριζαν την απελευθέρωση του ωραρίου και την κήρυξη δήμων όπως το Μαρούσι σε ...τουριστικούς (χα, χα χα!) για να ανοίγουν και τις Κυριακές; οι μικρομεσαίοι δεν πάσχιζαν για την πρόσβαση σε τραπεζικό δανεισμό χωρίς όρους και προϋποθέσεις; οι μικρομεσαίοι δεν λένε (ακόμη και σήμερα τρομάρα τους!) ότι η κρίση αποτελεί ευκαιρία για ξεκαθάρισμα στην αγορά από τυχάρπαστους και λαμόγια και ότι όσοι επιζήσουν μετά την κρίση θα είναι ανθηροί; Ποιός λοιπόν ζούσε σε φανταστικό κόσμο;

  8. deldio avatar
    deldio 28/08/2010 16:25:04

    Α και να μην ξεχάσω: Τώρα που έρχεται πείνα και δυστυχία στους μικρομεσαίους ας μην βγουν να διαδηλώσουν και να φωνάξουν διότι με τις πορείες τους θα αποκλείσουν το κέντρο της Αθήνας και δεν θα μπορούμε οι υπόλοιποι να πάμε να ψωνίσουμε!

  9. Ένα Πρόβατο avatar
    Ένα Πρόβατο 29/08/2010 11:56:17

    ...Εδώ είναι και το πρόβλημα με τη ΝΔ, την μόνη μας αυτή τη στιγμή ελπίδα για μια κάποια,...

    οι τώρα μισο-κατεστραμμένοι ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ αν τους το ζητούσε ένα κόμμα εξουσίας σαν την ΝΔ. ΤΩΡΑ. Και θα της δίναν την εξουσία ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ.

    ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΝΔ...

    "η μέρα της μαρμότας" έγινε πραγματικότητα.Και δε μπορείς να αυτοκτονήσεις κιόλας

    'Οποιος πιστεύει ακόμα σε κάποιο κόμμα πάσχει από σοβαρή ψυχική διαταραχή και θα πρέπει να το κοιτάξει

  10. Nick avatar
    Nick 29/08/2010 17:41:08

    @tsilivithras:

    Για να υπάρξει γενικό black-out στο Internet θα πρέπει να καταστρέψεις και τα 13 clusters των DNS root servers. Το προσπάθησαν αλλά είναι σαν να λές σε ένα μυρμηγκι να επιτεθεί στον ελέφαντα.

    Α, και έτσι όπως έχει γίνει το Internet, δεν ελέγχεται. Φάνηκε περίτρανα με το wikileaks...

    Όσο για τα περί οικονομίας, αυτά παθαίνουν οι οικονομίες που έχουν την πίστωση και την κατανάλωση με δανεικά σαν... οξυγόνο.

    • Nick avatar
      Nick @ Nick 29/08/2010 17:44:00

      Και φυσικά ας μην παραλείψω ότι κράτη με εσωτερικά προβλήματα όλος τυχαίως κάνουν πόλεμο με τους γειτονες. Σας θυμίζει κάτι: Ω, ναι Φώκλαντς 1982. Αμφότερες Αργεντινή και Βρετανία είχαν προβλήματα και φυσικά ευκαιρία και των 2 να στρέψουν αλλού τα βλέματα.

      Η συνέχεια επί του... Αιγαίου.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Nick 29/08/2010 19:47:40

      "Για να υπάρξει γενικό black-out στο Internet θα πρέπει να καταστρέψεις και τα 13 clusters των DNS root servers"

      Που βρίσκονται όμως, γεωγραφικά, οι 13 DNS root servers;
      Και ποια "υπηρεσία" τους έχει στην κατοχή της;
      Ποια χώρα;

      Εδώ η πληροφορία: h**p://en.wikipedia.org/wiki/Root_nameserver . Στην παράγραφο Root server addresses.

      Εν πάσει περιπτώσει το DNS (Dynamic Name Resolution) είναι μόνο ΕΝΑ ζήτημα. Ενα "τοπικό" εθνικό δίκτυο (.gr) έχει την δική του δυνατότητα να κάνει address resolution για διευθύνσεις ΕΝΤΟΣ του δικού του δικτύου. Φαντάζομαι σε μεγάλο μέρος ή και όλο.

      Δεν ξέρω βέβαια τι θα γίνει όταν μια αίτηση για να δρομολογηθεί (rout) χρειάζεται να βγει ΕΚΤΟΣ του κορμού του εθνικού δικτύου (backbone), πχ. gr (εδώ για τα σχετικά h**p://en.wikipedia.org/wiki/Internet_backbone)

      Επίσης το TCP/IP σαν πρωτόκολλο, δρομολογεί τα "πακέτα" με ΠΟΛΥ έξυπνο τρόπο. Στρατιωτικό. Λόγω της φύσης του και της ιστορίας του. Δηλαδή μπορεί να φτάσει από το Α στο Ζ "μέσω Πάτρας", αν οι άλλοι κόμβοι οι ενδιάμεσοι και πιο σύντομοι, είναι "βομβαρδισμένοι".

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 29/08/2010 21:11:58

        Θράκα

        Ίσως τα πράγματα να είναι σχετικά απλούστερα.
        Οι παροχείς ιντερνετ σε κάθε χώρα είναι συγκεκριμένοι.
        Έτσι όταν παραστεί ανάγκη να προστατευθούν μείζονα συμφέροντα της αλίτ που διαγουμεύει λχ την Ελλάδα πέφτει ένα «μπλακ άουτ» ,δλδ ένα γιγάντιο firewall που μπλοκάρει κάθε διαδικτυακή επικοινωνία (το κάνουν κατά καιρούς σε Κίνα, Ιράν κ.α).
        Ας μη ξαφνιαστούμε λοιπόν αν τους επόμενους μήνες οι διαδικτυακές συνδέσεις μας αντιμετωπίσουν προβλήματα.
        Έτσι κι αλλιώς ο μεγαλύτερος παροχέας , ο ΟΤΕ, ανήκει στην Γερμανική κυβέρνηση που βολεύεται μια χαρά από το κατοχικό μνημόνιο και την εξαθλίωση των ελλήνων.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Nick 29/08/2010 21:02:55

      Νick

      "Σε κάθε περίπτωση είναι too much of an asset για έναν απλό πολίτη ο οποίος με ένα κινητό κι ένα λαπ τοπ εντελώς wireless με μια απλή σύνδεση μπορεί να ανταλλάσει πληροφορίες σε κανονικό χρόνο (real time) με οποιονδήποτε άλλο άνθρωπο οπουδήποτε (σχεδόν) στη γη."

      Αυτό είναι το ζητούμενο για μένα.Είναι too much για να το χουμε ελεύθερο στα χέρια μας.Αυτά που πολύ ωραία περιγράφεις είναι τεχνικές λεπτομέρειες που άσχετοι σαν κι εμένα δεν καταλαβαίνουν.
      Βλέπουμε λοιπόν την εικόνα σαν σύνολο από απόσταση...και κρίνουμε.
      Χωρίς να έχω απολύτως καμμία διάθεση να προσβάλω την πρόθεση ή το γνωστικό σου πεδίο επέτρεψέ μου να σου πω ότι ένα "όπλο" σαν το διαδίκτυο έχει διαχειριστές με γνώσεις που ξεφεύγουν΄από το συμβατικό επίπεδο καθότι και διότι το ρημάδι είναι στρατιωτική τεχνολογία κι έχει τεσταριστεί απειροτρόπως πριν διοχετευθεί στην εμπορική χρήση.

      Όσο για το ότι δεν ελέγχεται...αν εννοείς ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να συμμαζευτεί συμφωνώ.
      Είναι σαν να άφησαν τον κόσμο να μαζευτεί κάτω από το μπαλκόνι του Πόντιου Πιλάτου για να κάνουν χάζι κι αυτός αντί να πλύνει τα χέρια του άρχισε να φωνάζει ονόματα και διευθύνσεις εχθρευόντων μπας και Τον σώσει!!! (ελπίζω να εκτιμάς την αλληγορία)

      Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν για να τραβήξουν το χαλί κάτω από τα πόδια μας...and see what happens.

      • Nick avatar
        Nick @ tsilivithras 29/08/2010 21:35:32

        Αυτό είναι το ζητούμενο για μένα.Είναι too much για να το χουμε ελεύθερο στα χέρια μας.
        -----------

        Έχεις ακουστά τη θεωρία του Μαύρου Κύκνου; Κάτι τέτοιο είναι και το Internet.

        en.wikipedia.org/wiki/Black_swan_theory

        Αμφιβάλλω αν το 1993 στο CERN ο Tim Burners Lee θα φανταζόταν ότι το 2010 θα μπορούσαμε να διαβάζουμε ειδήσεις τύπου newsflash, να βλέπουμε βίντεο και ταινίες ή να κατεβάζουμε τα πάντα σε σκληρό υπολογιστή. Ή να ανοίγουμε διάλογο στο Antinews. :lol:

        Πόσο μάλλον τη δεκαετία του 1950 και 1960 που ακόμη και το e-mail θεωρούνταν επανάσταση...

        Bottom line, στη ζωή τίποτα δεν είναι δεδομένο.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 30/08/2010 14:55:49

        Nick έτσι είναι φίλε.
        Αλλά από την άλλη τράβε εξήγησε την χαζογκόμενα και στον βαψομαλλιά σαραντάρη ότι αυτά τα ρημάδια που έχουν στα χέρια τους δεν τους δόθηκαν από την καλοσύνη της ψυχής των αρχόντων...they are there for a reason!!!

        Λες για το cern το 1993...είμαι σίγουρος ότι θα γνωρίζεις την ιστορία της ΙΒΜ και των προβλέψεων για την απορρόφηση των πρώτων personal computers που πάει αρκτές δεκαετίες πίσω.
        Άντε δλδ να βρεις κόσμο να γνωρίζει τα απολύτως βασικά για το πως βρέθηκαν όλα αυτά τα assets στα χέρια τους (για να μην πούμε για την ιστορία της ΙΒΜ και των punching cards πριν το β παγκόσμιο ακόμα και την εμπλοκή με το ναζιστικό σύστημα).

        Bottom line φίλε Nick πολλά από όσα βλέπουμε σήμερα έχουν σερβιρισθεί αποκομένα από την γεμάτη αίμα και ιδρώτα "γέννεσή" τους και θα πρέπει να βρούμε τον ομφάλιο λώρο που οδηγεί πίσω στην τροφό/κίνητρο...και όχι απλά να ανεβάζουμε φώτο στο facebook ή να αλλάζουμε ring tones στο κινητό σαν χαζοχαρούμενα 8χρονα.

        Cheers...

  11. athamas avatar
    athamas 29/08/2010 17:54:05

    Άμα δεν υπάρχουν χρήματα να πληρώσει κάποιος το ενοίκιο της επιχείρησης θα πληρώσει φόρους;
    Άμα κάποιος για να κρατήσει ζωντανή την επιχείρηση έχει δανειστεί και πληρώνει δόσεις θα πληρώσει φόρους;
    Άμα κάποιος δεν εισπράττει που θα βρεί να αποδώσει;
    Και πως να εισπράξει αφού κανένας δεν αγοράζει;
    Και πως να αγοράσει κάποιος όταν δεν έχει εργασία ή αν έχει με το ζόρι πληρώνει τα εντελώς απαραίτητα;
    Και πως να έχει εργασία όταν οι επιχειρήσεις κλείνουν η μία μετά την άλλη;

    Πως το λένε αυτό;
    Σπιράλ θανάτου;

    Ε σε αυτό μας έχουν βάλει οι ΜΕΓΑΛΟΙ ΨΕΥΤΕΣ του νανο-πασοκ.

    Μόνο φοροεισπρακτικές πρακτικές χωρίς καμμία αναπτυξιακή πολιτική.

    Ας προσέχαμε!
    (όσοι τους ψήφισαν δλδ. επειδή ποτέ στην ζωή μου δεν έκανα αυτό το ιδιαζόντως ειδεχθές έγκλημα να ψηφίσω νανο-πασοκ.)

    • Misha avatar
      Misha @ athamas 29/08/2010 21:27:41

      Πώς θα λειτουργήσει μια επιχείρηση χωρίς πελάτες;
      Κι όταν πάνω από το 50% των κατοίκων αυτής της χώρας κάνουν «το σκατό τους παξιμάδι» για να επιβιώσουν στοιχειωδώς, θα στραφούν προς τις πολυεθνικές αλυσίδες που έχουν δυνατότητα μαζικών αγορών χονδρικής και συνεπώς μειωμένων τιμων σε σχέση με τα καταστήματα των μικρομεσαίων.
      Το σπιράλ θανάτου πρέπει να το κάνουμε εμείς στους δρόμους.όσο μας βλέπουν νωθρούς θα μας «αυτοκτονούν λόγω χρεών» χωρίς κανέναν οικτο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.