17/11/2009 19:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Σοσιαλιστική» ηρεμία και «τάξις» με 200 προσαγωγές



Κατ’ αρχήν να αποδώσουμε τα εύσημα στον κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη διότι σήμερα δεν άνοιξε μύτη στην πορεία για το Πολυτεχνείο. Άπαντες βέβαια, επιφυλάσσονται για το τι μέλλει γενέσθαι τις επόμενες εβδομάδες, έως την 6η Δεκεμβρίου, οπότε συμπληρώνεται ένας χρόνος από τη δολοφονία του 16χρονου, Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, πέρυσι στα Εξάρχεια από τον ειδικό φρουρό, Επαμεινώνδα Κορκονέα. Άλλωστε, η νευρικότητα και ο φόβος για εκτεταμένα επεισόδια, ακόμα και για ενδεχόμενο τρομοκρατικό κτύπημα, φαίνεται και από την απόφαση να μετακινηθεί η ημερομηνία της δίκης Κορκονέα κατά ένα μήνα. Όπως είναι γνωστό εξάλλου, προκειμένου να αποφορτιστεί το κλίμα, η κυβέρνηση είχε αποφασίσει αρχικώς να γίνει η δίκη στις 15 Δεκεμβρίου, εκτός Αθηνών, στην Χαλκίδα. Στη συνέχεια, λόγω των τοπικών αντιδράσεων, αλλά κυρίως εξαιτίας του ότι η πόλη είναι κοντά στην πρωτεύουσα, αποφασίστηκε να γίνει η δίκη στην Άμφισσα. Εκεί υπάρχουν φυλακές, και άρα καλύτερα φυλασσόμενοι χώροι, αλλά και πιο εκπαιδευμένο προσωπικό.

Το γεγονός ότι στη φετινή επέτειο του Πολυτεχνείου δεν σημειώθηκαν παρά μόνο πολύ μικρής έκτασης επεισόδια (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) αναμφισβήτητα, οφείλεται –και- στον σχεδιασμό της Αστυνομίας, καθώς και στην τακτική των «προληπτικών» συλλήψεων και προσαγωγών.  Διακόσιες (αρ. 200) προσαγωγές έκανε σήμερα η αστυνομία.

Οποίον έβλεπαν οι αστυνομικοί και τα ΜΑΤ στους σταθμούς του Μετρό και σε άλλα μέρη ξεκομμένο από τα μπλοκ, που κουβαλούσε επάνω του σακίδιο ή κρατούσε κράνος, τον υπέβαλαν σε έρευνα, και εάν αυτός αντιδρούσε, τον προσήγαγαν. Να σημειωθεί πως μόνο σε μια περίπτωση βρέθηκε βόμβα μολότωφ σε σακίδιο. Στοιχείο που μαρτυρά ότι οι «προληπτικές» συλλήψεις-προσαγωγές λειτούργησαν ως φόβητρο, ειδικά για τα άτομα νεαρής ηλικίας.

Ανεξαρτήτως, των αστυνομικών μέτρων όμως, τον κύριο ρόλο στη μη εκδήλωση επεισοδίων έπαιξαν οι παρασκηνιακές διεργασίες που είχε η κυβέρνηση με την πανεπιστημιακή κοινότητα, αλλά και μερίδα των ονομαζόμενων αντιεξουσιαστών. Επίσης, το ότι πάνω από το ένα τρίτο των διαδηλωτών ήταν το μπλοκ του ΚΚΕ, ο ΣΥΡΙΖΑ, ήδη για μέρες πριν τη διαδήλωση κράτησε σαφή στάση κατά πιθανών επεισοδίων, ενώ οι «αναρχικοί», αν και αρκετοί, κράτησαν ήπιους τόνους.

Το ερώτημα που προκύπτει από το σημερινό σκηνικό, είναι εύλογο. Γιατί άραγε οι κάθε λογής μπαχαλάκηδες, αλλά και οι διάφοροι «ροζ» επαναστάτες τα προηγούμενα χρόνια, όσο ήταν ο Καραμανλής πρωθυπουργός, τα’ καναν γυαλιά-καρφιά στις επετείους του Πολυτεχνείου, και τώρα εμφανίστηκαν ως … κυρίες. Και μην μιλήσει κανείς για τα μέτρα της ΕΛΑΣ, διότι και τότε τα ίδια μέτρα και αριθμητικές δυνάμεις υπήρχαν.

 Επι επαράτου Δεξιάς, λοιπόν, νομιμοποιούνται οι «επαναστατικές» να κάνουν επιθέσεις στα χειμερινά ανάκτορα. Επί «σοσιαλισμού», όμως, ποτέ! Ε, συντρόφια;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. AMAN avatar
    AMAN 17/11/2009 20:02:34

    Αυτο μπορεί να θεωρηθεί προβοκάτσια "σύντροφε".!

  2. δδφ4 avatar
    δδφ4 17/11/2009 20:05:53

    dim

  3. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 17/11/2009 20:07:52

    Για να είμαστε δίκαιοι με τους μπαχαλάκηδες, και σε "σοσιαλιστικές" χρονιές γίνονταν γυαλιά-καρφιά όλα. Αυτό βέβαια ανεβάζει ακόμη περισσότερο τις μετοχές Χρυσοχοϊδη. Η διαφορά φέτος ήταν ότι εκδηλώθηκε έμπρακτη σαφής πολιτική βούληση για καμία ανοχή σε φαινόμενα βίας. Έμπρακτη σημαίνει και τις καθημερινές επιδρομές στα Εξάρχεια και όλα.

    Τελικά αναρωτιέμαι: η νεολαία χρειάζεται παιδονόμο; Προβλέπω επανάληψη του "το ξύλο βγήκε απ' τον παράδεισο"...

    • Lavazza avatar
      Lavazza @ Blimblomblim 18/11/2009 00:48:24

      Ακριβώς και συμφωνώ και με το σχόλιο του ΚΒΣ. Τελικά ο φόβος φυλάει τα ερημα...

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 17/11/2009 20:09:27

    Το κειμενο αφηνει υπονοουμενα που τα σκεφτομαι αλλα δεν μπορω να τα πω γιατι δεν εχω αποδειξεις.
    Ειναι δεδομενη η σχεση του ΣΥΝ με τους αναρχοβανδαλους.Η σχεση του ΠΑΣΟΚ ειναι αγνωστη.Εαν ομως ειναι αυτο που υπονοειται τοτε τα Δεκεμβριανα ειναι πραξικοπημα και συνταγματικη εκτροπη που ολοκληρωθηκε "ειρηνικα" με τις εκλογες.Αφοου ομως η ιδια η ΝΔ δεν θελει να το παει εκει καλυτερα να το αφησουμε.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ ψυχραιμια 17/11/2009 20:35:56

      Είναι σωστή η επισήμανση, αλλά να προστεθεί κάτι ακόμα:
      Το φοβικό "αφεντικό" δεν το φοβάσαι. Ο Παυλόπουλος ήταν φοβικός υπουργός μιας φοβικής κυβέρνησης ενός φοβικού πρωθυπουργού. Γιατί να φοβηθούν οι Συριζο-μπαχαλάκηδες; Ο Χρυσοχοϊδης δεν είναι φοβικός. Μας αρέσει, δεν μας αρέσει, παίζει σε πολλά ταμπλώ (βλ. χάιδεμα Συριζαίων στο Φλοράλ) αλλά φοβικός δεν είναι. Είναι κεντροαριστερός αμιγής. Ο Παυλόπουλος τί ήταν; Απλά, ένας Πάκης...

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 17/11/2009 20:36:38

    Δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ δεξιάς και σοσιαλισμού στην Ελλάδα. Υπάρχει απόλυτη σύγκλιση, και οι όποιες διαφορές είναι συνθηματικού περιεχομένου με μοναδικό σκοπό τη συσπείρωση κομματικών στρατών και διάφορων παρατρεχάμενων που κάθε 4 ή 8 χρόνια εναλλάσσονται στο μπουκάρισμα στα κρατικά ταμεία για να ακολουθήσει το ανάλογο φαγοπότι. Οι ιδεολογίες τελείωσαν όπως και τα διαφοροποιημένα πολιτικοοοικονομικά συστήματα. Αυτή είναι η νέα τάξη στη σύγχρονη Ελλάδα. (Σίγουρα απομένουν κάποιοι ρομαντικοί ιδεολόγοι, αλλά είναι εκτοπισμένοι εκτός παιδιάς...)

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Strange Attractor 17/11/2009 20:45:17

      Τώρα να σου πω ότι έχεις άδικο; Δεν μπορώ να το πω, μάλλον δίκιο έχεις!

  6. denpsinomai avatar
    denpsinomai 17/11/2009 20:41:00

    Λέω να κρατήσω μικρό καλάθι πάντως.

  7. nasos avatar
    nasos 17/11/2009 20:51:51

    Όταν κυβερνούσε η κακιά Δεξιά ο ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζονταν για τον Τέταρτο Γύρο,σήμερα όμως κυβερνούν οι Σύντροφοι Σοσιαλιστές οπότε τα φυσεκλίκια και οι γκράδες μπήκαν στην ντιβανοκασέλα,χώρια που ο Υπουργός κ.Ραγκούσης πήγε μάρτυρας υπεράσπισης του Τσίπρα μετά την μήνυση Βγενόπουλου για Συκοφαντική Δυσφήμιση,η ΝΔ έπεσε,ο Αγώνας δικαιώθηκε οπότε δικαιολογούνται τέτοιου είδους δημόσιες επαφές με την Εξουσία.

  8. aris lalidis avatar
    aris lalidis 17/11/2009 20:53:26

    Συνομιλητης υπουργος και τα σκυλια δεμενα.

  9. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 17/11/2009 20:59:57

    Ακριβώς. επίδειξη επιχειρησιακής ισχύος.
    Από το μεσημέρι φαινόταν οι προθέσεις του Χρυσοχοϊδη. Είχε παραλύσει όλο το λεκανοπέδιο, δεν μπορούσε να πλησιάσει κανένας με αυτοκίνητο. Τους είχε στήσει μια τεράστια φάκα να πέσουν μέσα, δεν θα είχαν με κανένα τρόπο να ξεφύγουν οδικώς.
    ΥΓ. έδωσε απάντηση ο Μίκης Θεοδωράκης στους πυρήνες της φωτιάς. Εάν δεν ήξερα την ηλικία του ακούγοντάς την θα ένοιωθα πολύ γρηά μπροστά του... Υποκλίνομαι. (δεν την βρήκα μέχρι στιγμής στο διαδίκτυο, την ψάχνω και θα την φέρω)

    • inquisitor avatar
      inquisitor @ B.K.Σ. 18/11/2009 11:10:23

      Έδωσε μόλις η ...φωτιά άρχισε να πλησιάζει τον ίδιο.

  10. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 17/11/2009 21:01:50

    "Λεβέντες μου σας καμαρώνω! Είστε οι συνεχιστές του Κολοκοτρώνη , του Ανδρούτσου και του Άρη σε σύγχρονη εκδοχή. Και γιαυτό η τελευταία ελπ΄΄ιδα του προδομένου λαού μας. Με τηνγενναία σας δημόσια αποκήρυξη μου, μου ανοίξατε τα μάτια. Ομολογώ,έστω κξαι καθυστερημένα ότι υπήρξα ένας ελεεινός και σιχαμερός προδότης-συνεργάτης...

    της χούντας και της αντιλαικής δεξιάς και τώρα μετανοιωμένος αναζητώ την δίκαιη τιμωρία μου. Το σπίτι μου βρίσκεται σε μικρή πάρροδο της οδού Γαριβάλδη και Επιφάνους 1 και καθώς είμαι ξαπλωμένος , έχω απέναντι μου την πλαγιά του Φιλοπάππου, απ'όπου σας είναι πανεύκολο να με κάψετε ζωντανό και να με λυτρώσετε από τις τύψεις


    που με ζώνουν. Προς τούτο έχω ορθάνοιχτα τα παράθυρα μου για να σας διευκολύνω με κίνδυνο να πάθω γρίπη. Όμως ποιος λογαριάζει τέτοιεςψ λεπτομέριεες όταν έχει να κάνει με terroristes-τιμωρούς όπως εσείς;"
    Je vous remercie
    Μίκης Θεοδωράκης

    Υ.Γ. Καημένε Παπαδόπουλε που είσαν να καμαρώσεις την σπορά σου


    Read more: http://trelospapagalos.blogspot.com/2009/11/blog-post_5240.html#ixzz0X931UKcU

    • Έλεος avatar
      Έλεος @ B.K.Σ. 17/11/2009 22:41:11

      Κάτι να προτείνει σε αυτή τη γενιά, την εντελώς ορφανή γενιά, που έχει το 1/4 της ηλικίας του και το 1/100 της πείρας του, έχει;
      Ή μήπως η πρότασή του είναι νά κάτσουν κι αυτοί ξαπλωμένοι και να κοιτάνε το δάσος...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Έλεος 17/11/2009 22:53:58

        Kαι τι να σου πει βρε ελεος.Οτι οι ιδεες για τις οποιες αγωνισθηκε σε ολη τη ζωη του αποδειχθηκαν τζουφιες και εχουν αποκαθηλωθει παντου στον κοσμο πλην Ελλαδος ενω εδω θεωρουνται παρα πασα λογικη θεσφατα και συμβαλλουν στο χαος;

  11. Kranoforos avatar
    Kranoforos 17/11/2009 21:05:10

    Ξεχάσαμε να σε βάλουμε και σενα μέσα σε μια κλούβα......να νιώσεις Σοσιαλιστής.

  12. aris lalidis avatar
    aris lalidis 17/11/2009 21:18:51

    B.K.Σ. says:
    Μαλλον δεν εγινε κατανοητη η λεξη ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗΣ.

  13. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 17/11/2009 21:54:32

    Άρη Λαλίδη,
    συμφωνώ έως ρανίδος με το συμπέρασμα της ανάρτησης:
    "Επι επαράτου Δεξιάς, λοιπόν, νομιμοποιούνται οι «επαναστατικές» να κάνουν επιθέσεις στα χειμερινά ανάκτορα. Επί «σοσιαλισμού», όμως, ποτέ! Ε, συντρόφια;"
    Επιχείρησα να συνεισφέρω στη συζήτηση καταγράφοντας όμως και το φαίνεσθαι το πραγμάτων έτσι όπως του το σέρβιραν σήμερα σε δύο εκατομμύρια καταταλαπαιρωμένους εργαζόμενους και δυστυχείς κατοίκους αυτού του λεκανοπεδίου.

  14. Aggelos avatar
    Aggelos 17/11/2009 23:20:19

    "Κατ’ αρχήν να αποδώσουμε τα εύσημα στον κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη διότι σήμερα δεν άνοιξε μύτη στην πορεία για το Πολυτεχνείο"

    σιγα..τα τελυταια 3 χρονια δεν γινεται καμια ζημια στο Πολυτεχνειο την 17Νοεμβρη..Ο Πολυδωρας εκανε την αρχη που τους μαζεψε πριν τα πολεμοφοδια κλπ.και δεν ναοιξε μυτη,,και μετα εγινε το ιδιο..η γιορτη της 17 Νοεμβρη εχει ξεφτισει ως αρχη επεισοδιων πια...τα επεισοδια γινονται ανεξαρτητα..

    ετοιμαστητε το γεναρη που θα γινει η δικη γρηγοπουλου..τοτε θα ειναι κρας τεστ

  15. Gastos avatar
    Gastos 17/11/2009 23:41:24

    Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά της και δεν εννοώ τα κοντινά προβλήματα στην επέτειο Γρηγορόπουλου ,που θα αποτελέσει τα εισαγωγικά…. αλλά τις ομαδικές αντιδράσεις των εργαζομένων που λογικά έρχονται πολύ σύντομα, πάντα βέβαια με το μέγεθος του παλουκιού……

  16. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 18/11/2009 00:22:46

    ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.
    Η ΝΔ ΦΑΝΗΚΕ ΑΝΑΞΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΔΟΜΗΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ,ΜΕ ΘΕΜΙΤΑ Ή ΑΘΕΜΙΤΑ ΜΕΣΑ ,ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ή ΟΧΙ.

  17. Έλεος avatar
    Έλεος 18/11/2009 03:10:46

    Μην παραλείπεις ότι:

    μεγάλες ομάδες αντιεξουσιαστών από διάφορες χώρες, κυρίως μεσογειακές, ετοιμάζονται να έρθουν στην Αθήνα, για το μνημόσηνο του Αλέξη. φίλοι και σύντροφοι από παντού, εδώ και μήνες, μου ζητάνε κατάλυμα. θεωρούν, με ένα δικό τους, προφανώς αφελή, τρόπο, ότι η ελληνική νεολαία αποτελεί, μετα τα "Δεκεμβριανά", την παγκόσμια αντιεξουσιαστική πρωτοπορία (δεν κάνω πλάκα) και ετοιμάζονται να έρθουν για να νοιώσουν κι αυτοί κάτι από την αίγλη μας - είδατε η Ελλάδα;

    • inquisitor avatar
      inquisitor @ Έλεος 18/11/2009 11:23:32

      "μεγάλες ομάδες αντιεξουσιαστών από διάφορες χώρες, κυρίως μεσογειακές, ετοιμάζονται να έρθουν στην Αθήνα, για το μνημόσηνο του Αλέξη"

      Μάλιστα, καλά θα περάσουμε δηλαδή.
      Μήπως δεν θα έπρεπε να τα γράφεις αυτά; Ξέρεις, συνωμοτικοί κανόνες κι έτσι.

  18. σκέψου διαφορετικά avatar
    σκέψου διαφορετικά 18/11/2009 12:24:36

    Πιστεύω πως αν ο ΣΥΡΙΖΑ βγει ποτέ κυβέρνηση πολλά φαινόμενα βίας θα εκλείψουν με τη νέα μηδενική ανοχή που θα δείξουν.
    Αν έβγαινε το ΚΚΕ, δε το συζητώ. Όποιος θα διαφωνούσε με το κόμμα και προέβαινε σε καταστροφές θα εξοριζόταν σε κανένα νεογκουλάκ.

    Πέραν από το κωμικό στοιχείο της ανάρτησης μου, υπάρχει ένα φαινόμενο όπου τα πολιτικά σχήματα προσεταιρίζονται τη βία των ταραξιών προς ψηφοθηρία. Αν όμως επιτευχθεί ο σκοπός (κυβέρνηση του τόπου) τότε δεν θα είναι χρήσιμες οι αντιδράσεις και θα υπάρξει άμεση επέμβαση.
    Είναι ειρωνικό για πολλούς από εσάς αλλά όσο πιο αριστερά πάμε τόσο μικρότερη ανοχή έχουμε. Και όσο πιο δεξιά πάμε τόσο πιο πολύ αντίδραση συναντάμε.

  19. Νίκος Πέρρος avatar
    Νίκος Πέρρος 19/11/2009 16:37:20

    Αυτό που γίνεται στους δρόμους πλέον δεν έχει σχέση με την πολιτική.
    Είναι ένας αστικός πόλεμος (Οι αναρχοεπαναστάτες εναντίον των αστυνομικών).
    Δεν έχει σχέση με την πολιτική.
    Λειτουργεί με την νοοτροπία του ποδοσφαιρικού χουλιγκανισμού
    Αστυνομικοί-Αναρχικοί όπως λέμε Παναθηναϊκοί-Ολυμπιακοί (βαλτέ οποία ομάδα σας βολεύει).
    Οι Έλληνες είμαστε των άκρων.
    Τίποτα δεν μας φταίει και όλα μας φταίνε.
    Προχθές το κέντρο είχε τι πιο πολύ αστυνομία από όσες φορές έχω δει σε πορεία.
    Υπερβολή
    Κρίμα και για τις 2 μεριές που δυστυχώς δεν μπορούν να σεβαστούν την μνήμη αυτών των ανθρώπων που πέθαναν για τα ιδανικά τους….

    (Όπως θα είναι και κρίμα να γίνουν φασαρίες και μπάχαλα για την μνήμη ενός νεκρού παιδιού.. Ο μικρός Αλέξης δεν το αξίζει αυτό…)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.