#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/09/2012 21:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σοβαρό ατόπημα το "όχι" του Ρομπέι στο αίτημα Τσίπρα για συνάντησή τους



Ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Χέρμαν Φαν Ρομπέι δεν πρόκειται να συναντηθεί με τον Πρόεδρο της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα.

Τη δήλωση έκανε σήμερα στις Βρυξέλλες, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΑΜΠΕ, η Κάρλα Βαλτόρτα, εκπρόσωπος του Βαν Ρομπέι.

Πρόκειται για σοβαρό πολιτικό ατόπημα του κ. Ρομπέι, αν επιμείνει στην θέση του αυτή. Στην Ελλάδα έχουμε ακόμα δημοκρατία και ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι Αξιωματική Αντιπολίτευση. Τελεία και παύλα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. christinadelta avatar
    christinadelta 05/09/2012 19:23:17

    Ξέχασέ το Άλεξ !Νo υπογραφή,Νo ραντεβού!

    • alexei avatar
      alexei @ christinadelta 05/09/2012 22:00:29

      στην ουσια δειχνουν στους Ελληνες ποιον να ψηφισουν στις επομενες εκλογες διοτι "ειναι το κακο παιδι" και θα μαλλιοτραβηχτει μαζι τους

      οσοι νομιζουν οτι ψηφιζουν ΣΥΡΙΖΑ για να παρουν επανασταση του στυλ δεν πληρωνω ειναι βαθεια νυχτωμενοι

  2. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 05/09/2012 19:34:40

    Aυτός προσπαθεί να δουλέψει τους πάντες.

  3. Salonikios avatar
    Salonikios 05/09/2012 20:16:17

    Οι γελοίοι της ΕΕ δεν προσβάλλουν τον Τσίπρα αλλά τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και το όποιο δημοκρατικό πολιτευμα της Ελλάδας... Η κυβέρνηση, στο βαθμό που κυβερνά, πρέπει να πάρει θέση...

  4. Enzo avatar
    Enzo 05/09/2012 20:17:50

    ολα ειναι ακυρα στην ΕΕ.
    εχουν παραβιαστει τα παντα.
    Η Γερμανια μας καπελωσε ολους με το ετσι γουσταρω.

  5. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 05/09/2012 20:35:36

    Η άρνηση αυτή αποτελεί προσβολεί για την χώρα μας.
    Οφείλει να παρέβει η Κυβέρνηση κι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

  6. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 05/09/2012 20:54:19

    Ακόμα δεν καταλάβαμε ότι οι καρεκλοκένταυροι της Ευρώπης έχουν γραμμένη τη δημοκρατία στις καλένδες; Το μονο που τους νοιάζει είναι το συμφέρον τών τραπεζών. Αλλα "εμείς κύριε γιατί είμαστε ακομα στο ευρώ";;

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ Evro-skeptikos 05/09/2012 21:12:51

      Ο ΣΥΡΙΖΑ , οι συνιστώσες και ο Τσίπρας , εκφραστές της δημοκρατίας;;;Άκρα αριστερά και δημοκρατία συμβαδίζουν;;;Για πες μου ένας μέρος της γης όπου συμβαίνει αυτό για να μετακομίσω εκεί. Μα έχουμε πάρει διαζύγιο από την λογική σ' αυτό τον τόπο;

      • Evro-skeptikos avatar
        Evro-skeptikos @ Στρυμών 05/09/2012 22:44:40

        Το ότι ο ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει μέσα από τις κάλπες έναν στους τέσσερις πολίτες είναι αποδείξη δημοκρατίας σ'αυτόν τον τόπο, είτε σου αρέσει είτε όχι. Το ότι ο καρεκλοκένταυρος αρνείται να συναντήσει τον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ είναι απλή απόδειξη της αντιδημοκρατικότητας του ιερατείου τών Βρυξελλών.

        • εξαρχεας avatar
          εξαρχεας @ Evro-skeptikos 05/09/2012 22:57:06

          συνάντηση με τον αρχηγό μιας οργάνωσης που κλείνει τόσο πονηρά το μάτι στους δολοφόνους ?, τόσοι πολλοί από αυτό το " κόμμα" μάρτυρες υπεράσπισεως την οργάνωσης των δολοφόνων ?

          καθόλου θετικά δεν τα βλέπουν όλα αυτά στην Ευρώπη, πρέπει να κάνετε πολύ καλλίτερο καμουφλάζ....

          • Στρυμών avatar
            Στρυμών @ εξαρχεας 05/09/2012 23:10:35

            Αν , ας πούμε ότι ο Ρομπέι αρνούνταν να συναντήσει την ηγεσία της ΧΑ , και πολύ καλά θα έκανε , θα αντιδρούσες ή θα αντιδρούσε ο ΣΥΡΙΖΑ;;; Η υποκρισία δεν είναι χαρακτηριστικό δημοκρατικών πεποιθήσεων.

          • εξαρχεας avatar
            εξαρχεας @ Στρυμών 05/09/2012 23:16:03

            εσείς θα αντιδρούσατε ?

          • arcane avatar
            arcane @ Στρυμών 05/09/2012 23:28:08

            Αν η ΧΑ ήταν εκλεγμένη Αξιωματική Αντιπολίτευση και του ζητούσε συνάντηση, ναι θα ώφειλε να συνατήσει τον Μιχαλολιάκο.

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ Evro-skeptikos 06/09/2012 01:20:10

      ΑΠΟ πότε ο ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει τη Δημοκρατία;

      • απαπαπα, ντόπα οι Ελληνες αθλητές; avatar
        απαπαπα, ντόπα οι Ελληνες αθλητές; @ Βατάτζης 06/09/2012 09:43:38

        από πάντα

        • εξαρχεας avatar
          εξαρχεας @ απαπαπα, ντόπα οι Ελληνες αθλητές; 06/09/2012 11:09:38

          o συριζα είναι ένα μόρφωμα που εργάζεται συστηματικά για την επιβολή καθεστώτος δικατορίας του προλεταριάτου ( κομμουνιστική δικτατορία τύπου Κούβας, Β.Κορέας κλπ).

          Άλλωστε σχεδόν ανοικτά πια ομολογείται από τους ιδίους χωρίς μάλιστα καν να έχει εγκαταληφθεί ως μέσον και η χρήση βίας.

          Άρα η επίκληση του δημοκρατικού κεκτημένου της Ευρώπης, τα περι θεσμών και όλα τα παρόμοια φληναφήματα μόνο θυμηδία προκαλούν.

        • εξαρχεας avatar
          εξαρχεας @ απαπαπα, ντόπα οι Ελληνες αθλητές; 07/09/2012 15:12:11

          γιατί δεν λέτε στην Κούρτοβικ και στον Φυτράκη να τού κάνει μήνυση ?

  7. Στρυμών avatar
    Στρυμών 05/09/2012 21:07:58

    Δηλαδή είναι καλό για τον Τσίπρα που δεν τον βλέπουν οι ευρωπαίοι;
    Δεν νομίζω.

  8. Εμμανουήλ Πρόιος avatar
    Εμμανουήλ Πρόιος 05/09/2012 21:42:35

    Ναι είναι ιδιαίτερα καλό για τα ποσοστά του γιατί τον καθιστά εξ΄ορισμού αντισυστημικό. Δες την τελευταία δημοσκόπιση - αύριο στο Ποντίκι - όπου η Χ.Α. είναι τρίτο κόμμα!
    Έτσι όπως το πάνε οι τρόικες εσωτερικού και εξωτερικού ο Τσίπρας θα γίνει με το ζόρι πρωθυπουργός!

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ Εμμανουήλ Πρόιος 05/09/2012 21:44:48

      Το με το ζόρι το έγραψα γιατί δεν νομίζω ο ίδιος να το θέλει και ιδιαίτερα

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Εμμανουήλ Πρόιος 05/09/2012 22:23:16

      Απόλυτα σωστός και πρέπει να τυφλωθώ για να μη βλέπω τη μύτη μου. Τόση τύφλα έχουμε οι Έλληνες πια...

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ Εμμανουήλ Πρόιος 05/09/2012 23:13:59

      Αυτά είναι αποτέλεσμα λανθασμένης πολιτικής κρίσης από την μεριά των Ελλήνων ψηφοφόρων.Οι Έλληνες σε πολιτικό επίπεδο λειτουργούν με βάση το θυμικό και όχι τη λογική.Είναι ένα από τα μεγάλα στραβά που πρέπει να αλλάξουμε και όχι να προσαρμοστούμε σ' αυτό.

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ Εμμανουήλ Πρόιος 05/09/2012 23:46:44

      πάντως όσο κι αν καταστραφούμε το γέλιο δεν θα μάς λείψει.

  9. Ραβινος avatar
    Ραβινος 05/09/2012 21:43:12

    Πολυ καλα κανει !Απο που ως που χαρακτηριζεται ως ατοπημα ?Τι σχεση εχει η δημοκρατια στην Ελλαδα με την αρνηση του Ρομπαι να δει τον Τσιμπρα ?Εχουμε ξεφυγει μου φαινεται !Απο ποτε οι Συριζαιοι σεβονται την δημοκρατια ?Ποτε σεβαστηκαν αυτοι την δημοκρατια το 2008 στα Δεκεμβριανα ,στο πεταγμα των γιαουρτιων ,στις εξεγερσεις της Κερατεας ....?Τι λεμε τωρα ! Εδω μιλαει ο Προεδρευων στην Βουλη στην Κωνσταντοπουλου να τελειωσει την ομιλια της και αυτη τον γραφει κανονικοτατα γελωντας ηλιθια !

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Ραβινος 05/09/2012 22:11:41

      Μα και αυτός ο Ρομπάι δεν έχει τον θεό του...να μην πάει να δεί το παιδί...Να τον σεργιανήσει στις συνιστώσες κανά δυό μέρες ο αλέξης , να τον δούν και οι συνδικαλιστοφορείς απο κοντά, με τον αλέξη δίπλα...
      Εδώ μια εντολή πήρε το παιδί και την γυρόφερνε στα σπίτια φίλων γνωστών,όπως ο Εφραίμ την ζώνη, για καμιά βδομάδα σχεδόν.
      Για μιά ώρα δεν μπορούσε ο ρομπάης?

      Εκτός και αν κάποιος προδότης -κουκουλοφόρος-γερμανοτσολιάς μιλησε στον ρομπάι και του είπε τα δύσκολα που τον περίμεναν.
      Ο λαφαζάνης και ο στρατούλης θα ήταν οι συνομιλητές του.
      Υπό καθεστώς πανικού, δικαιολογημένα, διάλεξε να υποχωρήσει ο θρασύδειλος ,ρόμπα έγινε ο ρομπάης, μπροστά στους γίγαντες τους δικούς μας.
      Ηχείστε σάλπιγγες,υψώστε λάβαρα και σημαίες...Η πρώτη νίκη ήρθε.
      Ο ρομπάης το έσκασε πανικοβλητος.
      Μέρκελ ετοιμάσου ,έρχεται η σειρά σου....Θα σου στείλουμε μόνο του τον στρατούλη ,αρκεί...

  10. gio avatar
    gio 05/09/2012 21:57:25

    Oλοι για τον Τσιπρα δουλευουν....

  11. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 05/09/2012 22:01:13

    To επιχείρημα έχουμε δημοκρατία, αυτόν βγάλαμε για αρχηγό αξιωματικής αντιπολίτευσης υποχρεούσαι να τον δεις , δεν ισχύει.
    Ο Τσίπρας δεν είναι απλά ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
    Είναι ο μόνος αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης που ζήτησε(;) την καταγγελία της Δανειακής με την Ευρωπαική Ένωση. Καταγγέλει μια σύμβαση υπογραφείσα από την ΕΕ. Κανείς αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης προ Τσίπρα δεν ξεστόμισε κάτι παρόμοιο. Ο Έντα Κέννι μίλησε για αλλαγή των όρων και αναδιαπραγμάτευση( και την πέτυχε σε δύσκολους καιρούς), αλλά όχι για καταγγελία σύμβασης με την ΕΕ. Οι Πορτογάλοι το ίδιο. Και ψευτόμαγκας και να αξιώνεις σεβασμό βάσει του πρωτοκόλλου δεν γίνεται. Ο πρόεδρος του ΕΕ υποχρεούται να συναντά τους πρωθυπουργούς. Τους αρχηγούς αξιωματικής αντιπολίτευσης άμα θέλει. Να σοβαρευόμαστε κάποτε γιατί το έχουμε παραξηλώσει. Να βγάλουμε και τον Μιχαλολιάκο αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης - λόγω δημοκρατίας- και να υποχρεώσουμε τους ευρωπαίους αξιωματούχους να βλέπουν τον υμνητή του Χίτλερ, αμά είναι.
    Που να χτυπιέται ο Παπαδημούλης κάτω και ο "θα το ρισκάρουμε με την Τουρκία" Μπαλάφας θα μείνουν παρίες. Γιατί είναι ασόβαροι, κοροιδεύουν και εμπαίζουν.
    Το να είσαι ασόβαρος όπως ο αρχηγός του Μηλιού( δίπλα-δίπλα προχθές στο Ηρώδειο) έχει κόστος. Μέχρι Κορκίδη(πρόεδρο εμπόρων) και πολύ του είναι.

  12. Αναρχικός Κύον avatar
    Αναρχικός Κύον 05/09/2012 22:01:58

    Τι να συζητήσει με τον Mr Tsipras (Όπως μανδάμ Μερκέλ); Την ανάγκη μετατροπής της Ευρώπης σε Euro-arabia.

  13. αστυαναξ καυσ avatar
    αστυαναξ καυσ 05/09/2012 22:05:19

    Συμφωνώ με τη θέση των αντινεων

  14. Φρόνηση avatar
    Φρόνηση 05/09/2012 22:05:37

    Ἀμα θέλει τον βλέπει. Δεν θέλει. ΤΕΛΟΣ.

  15. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 05/09/2012 22:13:01

    Οι ανθρωποι δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει δημοκρατία θα ξέρουν τι σημαίνει διαπραγμάτευση;
    Δεν γουστάρεις κάποιον; Του δίνεις ευχαρίστως το χέρι αλλά αντί να του πεις καλημέρα του λες κακή και ψυχρή μερα να έχεις - αλλα να παρ η ευχη το χέρι το δίνεις και αν σου ερθει η όρεξη του το δαγκώνεις κι απο πάνω.

  16. Kimon avatar
    Kimon 05/09/2012 22:14:12

    Με τον πολιτικό εκπρόσωπο αυτών που δολοφονούν η καίνε ζωντανούς τους Έλληνες, που καταστρέφουν δημόσια και ιδιωτική περιουσία, που πυρπολούν την Αθήνα, που ληστεύουν τράπεζες στο όνομα της ¨επανάστασης των βορείων προαστίων και της μπριτζόλας¨, τα τελευταία τριάντα χρόνια θα συζητήσουν οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι;

  17. arcane avatar
    arcane 05/09/2012 22:17:59

    Ο Τσίπρας είναι αρχηγός του κόμματος που ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ δεύτερο, δηλαδή αξιωματική αντιπολίτευση. Ολες οι αξιώσεις του στηρίζονται στο ότι ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ. Το αν αρέσει στον καθένα μας είναι άλλο θέμα, σε αυτούς που τον ψήφισαν άρεσε.

    Ο Ρομπάϊ και προχθές ο Γιούγκερ έρχονται στην Ελλάδα ως αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Ενωσης, που έχει βασικές αρχές τη δημοκρατία και τις ελεύθερες εκλογές. Οταν έρχοναι με αυτή την ιδιότητα είναι βαρύτατο ατόπημα να μην συναντούν τον ΕΚΛΕΓΜΕΝΟ αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης αν τους το ζητήσει. Είναι τόσο βαρύ ατόπημα, που ποτέ δεν θα το έκαναν από μόνοι τους - θα το έκαναν μόνο αν το ζητούσε επιτακτικά η Ελληνική κυβέρνηση, η κυβέρνηση Σαμαρά. Το γεγονός ότι ο Σαμαράς φαίνεται να μην καταλαβαίνει ότι έτσι ανεβάζει τον Τσίπρα στη συνείδηση του Ελληνα ψηφοφόρου είναι το θλιβερό της υπόθεσης. Σε μιά εποχή που λαμβάνει τόσο σκληρά μέτρα γιατί τα ζητούν οι Ευρωπαίοι, φροντίζει οι ίδιοι Ευρωπαίοι να αναδεικνύουν τον Τσίπρα σε μέγα πατριώτη αντιστασιακό με την άρνηση να τον συναντήσουν. Τόσο αποκομμένος είναι πιά ο Σαμαράς από τον μέσο Ελληνα;

    • ιέραξ avatar
      ιέραξ @ arcane 05/09/2012 23:41:05

      arcane προβοκάτορα τραγούδα παραπ'ερα

      • arcane avatar
        arcane @ ιέραξ 06/09/2012 01:03:12

        Δες τη τελευταία δημοσκόπηση Ιέρακα, 22.5% - 21.5% και η κυβέρνηση δεν έχει κλείσει τρίμηνο.

        http://www.antinews.gr/2012/09/05/177750/

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ arcane 06/09/2012 00:28:20

      Nαι, ναι ο Σαμαράς φταίει...
      Ας κοιτάξει να μάθει πρώτα αγγλικά ο αρχηγός του Μπαλάφα και του Πάντζα...
      http://www.youtube.com/watch?v=o1pjyh-Cm1M

  18. alex23 avatar
    alex23 05/09/2012 22:18:20

    δεν μπορει η επικοινωνιακη τακτικη του κ.τσιπρα να ειναι πανω απο το καλο της χωρας

    απο την μια δεν θελει να τηρει τις ευρωπαικες δεσμευσεις/υποχρεωσεις της χωρας και απο την αλλη θελει να τον περνουν σοβαρα οσοι ευρωπαιοι το θεωρουν ως προαπαιτουμενο για το μελλον της χωρας

    απο την μια δεν θελει το μνημονιο και απο την αλλη μιλα για αναποτελεσματικοτητα της κυβερνησης στην ληψη των μετρων

    απο την μια δεν συμμετεχει στον κοινο αγωνα για την παραμονη στο ευρω και
    απο την αλλη απαιτει να εχει φωτογραφικο υλικο με ευρωπαιους και συνεντευξεις σε ευρωαπικα εντυπα για να τονωσει το υποτιθεμενο πρωθυπουργικο του προφιλ

    τα θελει ολα, δεν δινει τιποτα και ζηταει και τα ρεστα επικαλουμενος την δημοκρατια αλα καρτ, οπως κανουν ολοι οι αριστεροι*..


    *ασχετο, αλλα πολυ θελω να δω πως θα σχολιασουν οι αριστεροι 'δημοκρατες' και προστατες των 'ατομικων' δικαιωματων σαν τον κ.τσιπρα, τις αγωγες που εγιναν στην αγγλια για ρατσιστικες συμπεριφορες του κρατους και υπαλληλων του απεναντι σε χριστιανους..

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ alex23 05/09/2012 22:27:23

      +1000.

      Παρόλα αυτά επειδή οι Έλληνες είμαστε από τη φύση μας αντιδραστικοί, υπέρ του είναι η μή συνάντηση. Θα φαίνεται εχθρός των εχθρών μας στους πολλούς και αυτό θα τον ανεβάζει.

    • Enzo avatar
      Enzo @ alex23 05/09/2012 22:41:00

      Οι Ευρωπεοι τηρουν τις δεσμευσεις/υποχρεωσεις τους?
      γιατι ο Ελληνικος Λαος αλλα βλεπει και καταλαβαινει.

    • Λακμος avatar
      Λακμος @ alex23 05/09/2012 22:55:28

      Με τετοιες αποψεις ανεβαινουν στα υψη τα ποσοστα του ΣΥΡΙΖΑ και της Χ.Α. Το θεμα δεν εχει να κανει με το Τσιπρα αλλα με το γοητρο της χωρας. Ο ξενος επισημος που επισκεπτεται, ακολουθει αυτα που οριζει η εθιμοτυπια του κρατους υποδοχης. Στην Ελλαδα εχουμε, καλως η κακως (κακως κατα τη γνωμη μου), το θεσμο του Αρχηγου της Αξιωματικης Αντιπολιτευσης και ο ξενος επισκεπτης οφειλει να τον σεβαστει. Αν δεν το κανει υποπιπτει σε σοβαρο διπλωματικο παραπτωμα. Το παραπτωμα αυτο ειναι ευθεως αναλογο με τη σπουδαιοτητα του αξιωματος που κατεχει ο επισημος επισκεπτης. Η αρνηση του Βαν Ρομπαï ειναι κολαφος για την Ελλαδα και οχι για τον Τσιπρα. Ο Τσιπρας απλως θα κερδισει ψηφους απο τη γελοια σταση του Βαν Ρομπαï. Η κυβερνηση - η εστω η Ν.Δ - οφειλει να διαμαρτυρηθει αν δεν θελει να παιξει το παιγνιδι του ΣΥΡΙΖΑ.

  19. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 05/09/2012 22:22:09

    Σωστός! Αν τους άρεσε ο Σαμαράς θα είχαν ήδη κάνει την επιμήκυνση, θα είχαν αποδεχθεί τα ισοδύναμα μέτρα και δε θα τον έστελναν σε σύγκρουση με το λαό για να περάσει τα μέτρα. Και μη διανοηθεί κανείς να απαντήσει χωρίς επιχείρημα που να χτυπάει όσα γράφω...

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ Γεώργιος Τ. 06/09/2012 01:19:16

      ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ: Δεν μπορούν να μιλήσουν ευθέως για τον ΦΙΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ρόλο του ΣΥΡΙΖΑ, απλό...

    • εξωκοινοβουλευτική αριστερά avatar
      εξωκοινοβουλευτική αριστερά @ Γεώργιος Τ. 06/09/2012 11:10:01

      Δηλ., κατα την αποψη σου , ο Σαμαρας δεν τους αρεσει; Για ρωτα και κανα δεξιο , να δουμε τι θα σου πει...ετσι απο περιεργεια..

    • Φιλιππος avatar
      Φιλιππος @ Γεώργιος Τ. 06/09/2012 11:34:56

      Γιατι ο Σαμαρας εχει ζητησει,εστω ψελλισει,επιμηκυνση;ή εχει μελετησει ισοδυναμα μετρα;γιατι ηξερε,οπως και ο Βενιζελος,πως δεν θα υπηρχαν αν δεν εφαρμοζονταν κατα γραμμα οι συμφωνιες που ειχαν υπογραψει και οι δυο επι κυβερνησης Παπαδημου,οποτε ποιος ο λογος υπαρξης ισιδυναμων;

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Γεώργιος Τ. 06/09/2012 12:20:58

      Και ποιος τους αρέσει; Ο Βενιζέλος ή ο Τσίπρας;

  20. Στρυμών avatar
    Στρυμών 05/09/2012 23:06:30

    Έχεις τις ίδιες απόψεις και για την Χρυσή Αυγή;

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ Στρυμών 05/09/2012 23:08:45

      παράξενο, ήμουν έτοιμος να κάνω μια πολύ σχετική ερώτηση , εσείς ?

  21. Προκόπιος avatar
    Προκόπιος 05/09/2012 23:10:33

    Σιγά να μην ασχοληθεί η Ευρώπη με τον Τσίπρα. Λες και δεν έχουν ανθρώπους να αναλύσουν τις προθέσεις του και τις σκέψεις του και τον ρόλο του. Λες και δεν γνωρίζουν ότι είναι η μόνη κομμουνιστικογενής αξιωματική αντιπολίτευση στην Ευρώπη. Και στην Ευρώπη όποιος μιλάει για κομμουνισμό σε υψηλό επίπεδο τον κοιτούν με συμπόνια συνοδεύοντάς την με τον "Α τον καημένο" ! Ή φρασεολογία του ,το ανάθεμα προς όλους και όλα στην Ευρώπη ,οι απειλές ,ο τσαμπουκάς δεν περνούν έτσι. Υπάρχει ένα σύστημα που ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί δολάριο, γουάν και θα ασχολείται με τον κάθε ένα που είναι αναντίον της! Τι περιμένετε Παυλόπουλο που πανηγύριζε ότι δεν είχαμε θύματα όταν κάηκε η Αθήνα και ταράχθηκαν τα θεμέλια της δημοκρατίας μας από τους αδέσποτους ; Δεν περνούν έτσι τα νταηλίκια.
    Υγ. Στις τελευταίες εκλογές όλες οι μεγάλες και αγγλικές αμερικάνικες εφημερίδες είχαν συνεντεύξεις του Τσίπρα. Τυχαίο;

    • ιέραξ avatar
      ιέραξ @ Προκόπιος 05/09/2012 23:58:51

      Το ΠΑΣΟΚ του ΄74 δια του αντιαμερικανισμού,

      ο ΣΥΡΙΖΑ του 2012 δια του αντιευρωπαισμού,

      απεδείχθησαν θεραπενίδες του ατλαντισμού.
      Αλήθεια ακούσατε ποτέ τις λέξεις ιμπεριαλισμός,πολυεθνικές,σοσιαλισμός,φονιάδες των λαών τωρα τελευταία απο τους συριζαίους????

  22. Λάμπρος avatar
    Λάμπρος 05/09/2012 23:25:30

    Δεν ψήφισα Σύριζα (ουτε και πρόκειται). Αλλά αυτός ο διορισμένος δεν φτύνει τον Τσίπρα.Φτύνει ΕΜΕΝΑ.

  23. Θανάσης Μ avatar
    Θανάσης Μ 05/09/2012 23:42:32

    Είναι απαράδεκτο το γεγονός αυτό. Διαφωνώ με την πολιτική ΤΣΙΠΡΑ - ΣΥΡΙΖΑ , αλλά η άρνηση συνάντησης είναι αντίθετη με το ευρωπαικό κεκτημένο!

    Οφείλει η κυβέρνηση να πάρει ξεκάθαρη θέση !

  24. Citizen D avatar
    Citizen D 05/09/2012 23:51:43

    Ο Ρομπάϊ θα ώφειλε να δει τον Τσίπρα (όπως και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κλπ) εάν θα έκανε ΕΠΙΣΗΜΗ επίσκεψη στη χώρα μας - Θυμηθείτε τον Πέρες.

    Οποιος έρχεται για μιά "συνάντηση εργασίας" βλέπει όποιον πρέπει και όποιον του κάνει κέφι.

    Πόση φαιά ουσία και χρόνος καταναλώθηκε για ένα απλό θέμα !!!!

  25. Δικερως avatar
    Δικερως 05/09/2012 23:53:08

    Καλα εκανε.
    Ετσι και ο Τσιπρας βολευεται,και ο Ρομπεϊ δειχνει την θεσμικη του ανωτεροτητα,
    και εσεις εκτονωνετε τον "πατριωτισμο"σας στηριζοντας τον παρ'ολιγο καταστροφεα της χωρα σας.
    Ισως να βολεψει και την Κυβερνηση εαν διαρρευσει την δυσαρεσκεια της.
    Τι να πεις...

  26. xp avatar
    xp 05/09/2012 23:54:58

    Αν το πρωτόκολλο το απαιτεί ,φοβούμαι δεν το γνωρίζουμε,είναι απαράδεκτο! Αν όχι είναι αρκετά αγενές.Δείχνει υπεροψία και ότι δεν υπολογίζει την β'επιλογή.ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ!!

  27. Λακμος avatar
    Λακμος 06/09/2012 00:19:43

    Το ν'αρνηθει ο Βαν Ρομπαï να δει το Τσιπρα ειναι προκληση οπως προκληση ειναι και το αιτημα του Τσιπρα να δει τον Βαν Ρομπαï ενω ηξερε οτι αυτος θα αρνηθει. Ειναι jeu de dupes. Ποιος κοροÏδευει ποιον; Μηπως κοροÏδευουν και οι δυο τον Ελληνικο Λαο; Παντως ο Βαν ΡομπαÏ - τον οποιο δεν υπολογιζει κανεις στην Ευρωπη - εστω και σε "επισκεψη εργασιας" δεν επρεπε ν'αρνηθει να δει τον Αρχηγο της Αξιωματικης Αντιπολιτευσης.

  28. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 06/09/2012 00:33:14

    Ποτε θα καταλαβετε οτι Η ΕΥΡΩΠΗ (ολες οι χωρες..) θεωρουν το ΣΥΡΙΖΑ (και πολυ σωστα..) ΣΑΝ ΑΚΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ , δηλαδη ενα περιθωριακο κομμα στις παρυφες της τρομοκρατιας... τον δε Τσιπρα τον βλεπουν σαν τον Μιχαλολιακο και δεν υπαρχει περιπτωση να ασχοληθουν σοβαρα μαζι του... τον τονο τον εδωσε ο ΟΛΑΝΤ που του εκλεισε την πορτα στη μουρη και τον εστειλε με τις κλωτσιες στο περιθωριο που ανηκει.

    Η Ευρωπη δεν εχει ακροαριστερους δημοσιογραφισκους να χειραγωγουν τον κοινη γνωμη και να βαφτιζουν 'δημοκρατικο' ενα συνοθυλευμα ακροαριστερων συνιστωσων.. εκει τα λενε (και καλα κανουν) τα πραγματα ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ.

    Αρα μην εκπληττεσθε καθολου...

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Νικηφορος Φωκας 06/09/2012 00:35:31

      Πες τα χρυσοστομε.

    • ΕΕΕΕΕ avatar
      ΕΕΕΕΕ @ Νικηφορος Φωκας 06/09/2012 00:51:01

      Φαε τους ευρωπαίους σου τότε στην μάπα και γίνε η μπανανίας τους

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ Νικηφορος Φωκας 06/09/2012 00:53:50

      πολύ σωστά, συμφωνώ.

    • livas avatar
      livas @ Νικηφορος Φωκας 06/09/2012 00:59:44

      Καλά τώρα, στην Ευρώπη νομίζουν και πολλά άλλα για την Ελλάδα...

    • dim avatar
      dim @ Νικηφορος Φωκας 06/09/2012 02:53:59

      Σωστός, τα άκρα (είτε αριστερά τύπου Σύριζα - Ανταρσύα, είτε δεξιά τύπου ΧΑ) δεν έχουν καμία θέση στη Ευρώπη. Τι να συζητήσει μαζί τους δηλαδή ένας Ευρωπαίος αξιωματούχος? Να κάτσει να ακούσει για τα πυρηνικά που διαθέτει η Ελλάδα, και την απειλή του Τσίπρα ότι αν δεν ακυρωθεί το μνημόνιο και αν δεν διαγραφούν τα χρέη μας θα πατήσει το κουμπί?

      Αλλά τώρα που το σκέπτομαι, θα έπρεπε να συναντηθεί μαζί του. Και μετά σε ζωντανή μετάδοση, στις δηλώσεις του να βάλει τα γέλια και να πει: "Έλληνες, ο τυπάκος αυτός που επιλέξατε για αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, είναι για πολλά γέλια. Νομίζει οτι διαθέτει πυρηνικά, ότι μπλα μπλα μπλα κλπ. Του συνέστησα ή να μη ξαναμιλήσει για αυτές τις μπούρδες και να στηρίξει την υπεύθυνη προσαρμογή της χώρας να μπεί ξανά στη σωστή τροχιά, ή να πάει να κάνει παρέα με το κολλητάρι του τον Τσάβες, και να αφήσει την πολιτική για αυτούς που έχουν αίσθημα ευθύνης και πατριωτισμού"

  29. dim avatar
    dim 06/09/2012 02:43:11

    Όταν ο Σύριζα, διαγράψει όλους αυτούς που υπήρξαν υπερασπιστές τρομοκρατών, όταν θα σταματήσει να συναντά πρώτο πρώτο στις εντολές σχηματισμού κυβέρνησης το αδελφό του κόμμα την Ανταρσύα, τότε θα μπορεί να ζητάει συναντήσεις με ευρωπαίους αξιωματούχους. Ως τότε, θα είναι ένα ακροαριστερό αντιεξουσιαστικό κίνημα, και τα άκρα (είτε αριστερά είτε δεξιά) οι ευρωπαϊοι καλά κάνουν και τα απομονώνουν, καλό θα ήταν να το κάνουμε και εμείς....

  30. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 06/09/2012 06:37:11

    Ο αλέξης ρώτησε την ρόζα, τους κόκκινους και τις άλλες συνιστώσες αν του δίνουν την άδεια να μιλήσει με τον ρομπάη αυτόν?
    Ετσι καταπατάμε τους θεσμούς?
    Εξ άλλου όλοι είναι ισότιμοι στον τσίριζα. Ποιός θα καθόταν στο τραπέζι με τον ρομπάη?
    Εγινε ,ζύμωση, συζήτηση και απόφαση του σύριζα ή ο αλέξης κάνει του κεφαλιού του?
    Οι θεσμοί είναι θεσμοί και δεν μπορούμε να τους παρακάμπτουμε...
    Για να σοβαρευτείτε μερικοί μερικοί...
    Ρωτήσατε την ρόζα κατ αρχάς αν επιτρέπει τον κάθε ρομπάη να πατήσει στα ιερά και άδυτα των επαναστατών?

    Η φιλοερευπαική φράξια να σταματήσει αμέσως να μιξοκλαίει για τον ρομπάη αυτόν,είναι μέρος του συστήματος και ένας σοβαρός επαναστατης δεν συνομιλεί με τους ταξικούς εχθρούς.
    ΥΓ.
    Είμαστε πραγματικά για γέλια σαν κοινωνία και λαός...Ξεφουρνίζουμε ότι μας έρθει στο μυαλό, οι φερέλπιδες ηγέτες μας δηλαδή,εναντίον των ξένων ηγετών που μας δίνουν κιόλας τα λεφτά τους, έχουμε αναγάγει τις κουβέντες καφενείου σε εξωτερική πολιτίκή και μετά φωνάζουμε επειδή αυτοί που βρίζουμε δεν έρχονται στο καφενείο μας να συσκεφτούν και στα σοβαρά, ποιός θα έχει σειρά να τους "βρίζει"...η ρόζα ή το κόκκινο?

  31. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 06/09/2012 10:24:22

    Η Δημοκρατία είναι ένα κακό πολίτευμα αλλά δεν υπάρχει καλλίτερο.
    Συνιστώσα της Δημοκρατίας μας είναι και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ( Εγώ προσωπικά δεν το θέλω, αλλά υπακούω σαν γνήσιος δημοκράτης!).
    Συνεπώς, η μη αποδοχή από του ξένους αυτού του θεσμού, αποτελεί προσβολή για μένα ως Έλληνα και θα πρέπει να υπάρξει στοιχειώδης Πολιτειακή αντίδραση!

  32. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/09/2012 10:44:49

    Μήν χαίρεστε θιασώτες της θεωρίας περί "ανάδελφης" Ελλάδας, δεν είμαστε οι μόνοι που έχουμε "ΣΥΡΙΖΑ" !!!
    Στην χώρα των αγελάδων της τουλίπας και της Μικρής Ολλανδέζας διεκδικεί τα πρωτεία ο "ΣΥΡΙΖΑ" -plus.
    To εκεί "Σοσιαλιστικό κόμμα" (πρώην Μαοικό) είναι κάτι, σαν να ήταν η φράξια Δραχμαζάνη ξεχωριστό κόμμα.
    h**p://www.antinews.gr/2012/08/31/177038/#comment-1039853

  33. tpe avatar
    tpe 06/09/2012 11:27:42

    Καλά, τι δεν καταλαβαίνετε μερικοί από εδώ μέσα;
    Για να ξαναδούμε τι έγινε:
    Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, ΑΡΝΗΘΗΚΕ, να δει τον ΑΡΧΗΓΟ της ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ.

    Αν δεν συνηθίζεται κάτι τέτοιο, τότε η Ελληνική κυβέρνηση πρέπει να κάνει διάβημα, στην καλύτερη των περιπτώσεων. Μικροκομματικά παιχνίδια δεν χωράνε με τους θεσμούς

    Ξεκολλήστε λίγο...

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ tpe 06/09/2012 15:26:36

      οταν αρνιοταν να δει τον νικητη των εκλογων στην Αυστρια (ακροδεξιο) και τελικα δεν συναντηθηκαν ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΟΥΣ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΥΣ να διαμρτυρονται - ουτε και σενα που δεν λογαριαζαν την ψηφο των Αυστριακων... βεβαια τοτε ηταν ηταν ακροδεξιος και ετσι το κανατε γαργαρα, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ σας επιασε η 'ευαισθησια' , ε μαθε λοιπον οτι οποιο ακραιο νουμερο βγαζουμε εμεις ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ... φυσικα αν ηταν ο Μιχαλολιακος στην θεση αυτη (καλομελετα και ερχεται) και τοτε δεν θα τον δεχοντουσαν σαν συνομιλητη , αλλα τοτε ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΨΕΥΤΟΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ θα λεγατε 'ειναι ντροπη μας που βγαλαμε ενα τετοιον αξιωματικη αντιπολιτευση και ευτυχως δεν τον δεχονται στην ευρωπη και αποφευγουμε το ρεζιλικι΄ Ε ΤΩΡΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ για την αντεθνικη ακροαριστερα και τον wannabe Andreas κυριο τσιπρα..... ας περιορισθει σε αρβανιτη / κατσιμη / σταη κλπ να συνομιλει και να τον αναγνωριζουν ως 'σημαντικο παραγοντα' , απο εκει και περα θα τρωει πορτα απο ολη την (ευτυχως ακομη) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ ....

      Ας ρωτησει και την ΡΟΖΑ και το ΚΟΑ και την ΑΚΟΕ και τον Ανταρ-ΣΙΑ αν του επετρεπαν να κανει τετοια ραντεβου , η ειναι ακομη απασχολημενοι να καινε ελληνικες σημαιες ?

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ Νικηφορος Φωκας 06/09/2012 15:54:10

        Έτσι είναι.
        Ο Τσίπρας για άλλη μια φορά αποδεικνύεται φαιδρός, δημαγωγός και μάλιστα κακής ποιότητας. Και υποκριτής.
        Ας μάθει λοιπόν ο Αλέξης Τσίπρας- εκτός από αγγλικά- και το ότι θεσμοί είναι και τα κόμματα στην Ελλάδα. Και σπίτι του θεσμού η Βουλή. Όταν αυτός λοιπόν αποχωρεί μαζί με τους Πάντζες από την Βουλή όταν μιλά η ΧΑ κάνει αυτό για το οποίο κατηγορεί τον ( αντιπαθέστατο σε όλους μας) Ρομπάι. Να μην κλαίγεται λοιπόν.
        Και να το χωνέψει. Η ΕΕ δεν είναι ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ. Οι ακρότητες δεν περνάνε. Στην Δ.Γερμανία πχ το νεοναζιστικό κόμμα τίθεται εκτός νόμου. Το να αμφισβητείς το Ολοκαύτωμα είναι ποινικό αδίκημα. Επί της πολιτικής ουσίας: πρότεινε-με μισόλογα και υπονοούμενα ως κρυψίνους και θεομπαίχτης που είναι-μονομερή καταγγελία Σύμβασης που έχουν υπογράψει τα ευρωπαικά κοινοβούλια( δηλαδή οι αντιπρόσωποι των ευρωπαικών λαών). Όχι αλλαγή. Καταγγελία. Κινείται δηλαδή εξωθεσμικά για να αλιεύει ψηφαλάκια. Δικαίωμα του. Και υποχρέωση του ευρωπαίου αξιωματούχου να μην βλέπει όσους κινούνται εξωθεσμικά.
        Μήπως να ήταν η πρώτη χυλόπιτα που τρώει;
        -Ζητάει να δει τον Ολάντ; Χυλόπιτα
        -Πάει στην Ιταλία. Και ο μόνος που δέχεται να τον δει είναι ο ...αρχηγός της κομμουνιστικής επανίδρυσης. Και ας επιδίωξε να δει και θεσμικούς παράγοντες. Νέες χυλόπιτες
        - Ζητά να δει τον Γιούνκερ; Χυλόπιτα.
        Η ΕΕ δεν είναι σπίτι για ακραίους που προσβάλλουν. Αυτά με το φίλο του το Φωτόπουλο. Και καμία προσβολή δεν αισθάνομαι ως Έλληνας. Αυτός να αισθάνεται ντροπή που αποκαλεί λίγο πολύ μειοδότη τον ψηφοφόρο του αντίπαλου κόμματος επειδή υιοθετεί τη θέση "δανειακή με αλλαγές και επαναδιαπραγμάτευση".
        Είναι ασόβαρος, παρίας και ακραίος. Και εκτός των ευρωπαικών πλαισίων. Απόβλητος.
        Ας κλάψει στον ώμο του Παπαδημούλη τώρα( ως παρατημένη γκόμενα).

  34. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 06/09/2012 11:39:43

    δεν πάει καλύτερα η δις Δούρου στην Βενεζουέλα να πάρει λίγο πετρέλαιο να το μοιράσει δωρεάν στους λαικούς αγωνιστές ....?

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ εξαρχεας 07/09/2012 07:53:56

      η δις Δούρου επικεφαλής πορείας ενστόλων,.... τι τσίρκο......

  35. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 06/09/2012 11:49:32

    θυμίζει την απαξίωση του σημερινού Πρωθυπουργού από τους Ευρωπαίους, όταν τους φώναζε ότι το πρόγραμμα δεν βγαίνει. Γι' αυτό ο Αντώνης πρέπει να διαμαρτυρηθεί στους ομολόγους του και να δείξει ότι δεν δέχεται προσβολές σε οποιονδήποτε έλληνα πολίτη. Ας πάει ο Τσίπρας σε συνομιλίες έξω, κι ας ξεφτυλισθεί μόνος του. Τουλάχιστον, η Κυβέρνηση θα αποδείξει το πατριωτικό της καθήκον....

  36. kimon avatar
    kimon 06/09/2012 12:17:06

    Και οι Μουλάδες της Τεχεράνης έχουν 100%.

  37. dimx avatar
    dimx 06/09/2012 15:02:39

    Συντομα θα τον συναντησει σαν πρωθυπουργο .

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ dimx 06/09/2012 16:31:39

      Στο Μαρκομιχελακειο η στο Δρομοκαιτιο ανεβαινει το εργο ' Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ-ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ' ?

      Μα ειναι δυνατον να εχεις σωας τας φρενας και να 'βλεπεις' πρωθυπουργο τον ακροαριστερο alexis ?

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ dimx 06/09/2012 17:37:36

      αυτό δεν θα συμβεί ποτέ, ξεχάστε το.

  38. arcane avatar
    arcane 06/09/2012 15:48:07

    Το 1999 στην Αυστρία το νεοναζιστικό κόμμα του Χάϊντερ είχε έρθει πρώτο με 26.9%. Σχημάτισε κυβέρνηση συνασπισμού με τους Χριστιανοδημοκράτες, με Χριστιανοδημοκράτη πρωθυπουργό. Τότε όλοι οι Ευρωπαίοι πήραν την ανόητη απόφαση να κόψουν κάθε μη υποχρεωτική επαφή με την Αυστριακή κυβέρνηση. Αυτή η κουταμάρα κράτησε 8 μήνες, γιατί διαπίστωσαν ότι έτσι ανέβαζαν τον Χάϊντερ στις δημοσκοπήσεις. Την εποχή εκείνη το μόνο Ελληνικό κόμμα που είχε διαφωνήσει με αυτόν τον αποκλεισμό ήταν το ΚΚΕ.

  39. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 06/09/2012 22:29:35

    Ορθή η ανάρτηση.
    Κάποιοι εδώ ξεχνούν τους θεσμούς.
    Ακόμα και αν ο χίτλερ ή ο στάλιν ή ο φράνκο εξελέγοντο με δημοκρατικές διαδικασίες, εκφράζοντας ένα σοβαρό ποσοστό του λαού τους, ο θεσμικός μεν, αλλά "δοτός" επισκέπτης θα είχε την υποχρέωση να τον συναντήσει, όσο και αν τον αποστρεφόταν.
    Δεν προσέβαλε τόσο τον Τσίπρα όσο το κράτος μας, τη χώρα μας, τους Ελληνες.
    Αν αύριο, για παράδειγμα στην Ολλανδία (νομίζω ότι είναι η πατρίδα του Ρομπάϊ) νικήσει ο αντίστοιχος ΣΥΡΙΖΑ, δεν θα τον βλέπουν;
    Στο κάτω-κάτω ο Τσίπρας είναι εκλεγμένος από ευρωπαίους πολίτες, διαθέτει πολιτική νομιμοποίηση μέσω δύο αλλεπάλληλων εκλογικών διαδικασιών, ο εν λόγω "βαν τέτοιος" είναι δοτός, διορισμένος.
    Ας έχει περισσότερο σεβασμό σε κάποιον που ένα σημαντικό μέρος ενός ευρωπαϊκού λαού εξέλεξε ως αρχηγό του 2ου σε δύναμη κόμματος.
    Και το επαναλαμβάνω: το ίδιο ακριβώς θα έλεγα όποιος και αν βρισκόταν στη θέση του Τσίπρα. Ελληνες τον εξέλεξαν, όχι κάτοικοι του Μαλάουϊ (τους οποίους επίσης σέβομαι).
    Και μιας ο λόγος για την ευρωπαϊκή πολιτική ελίτ, βλέπουμε πού έχουν οδηγήσει τα πράγματα, οι υποτελείς των αγορών. Το δημοκρατικό έλλειμμα όλο και διευρύνεται στην ΕΕ. Προτιμούν να φτωχαίνουν τους λαούς της Ενωσης, παρά να βάλουν φραγμούς στους αδηφάγους διεθνείς τοκογλύφους.
    Ας θυμηθούμε και λίγο κάποιους άξιους προγόνους μας σαν τον Κολοκοτρώνη, τον Μακρυγιάννη και άλλους.
    Δεν θα βάλουμε και τον κάθε δοτό (όσο υψηλό αξίωμα και αν έχει), αλλά και εκλεγμένο ξένο ηγέτη, τιμητές της ψήφου μας (σε αντίθεση με πολλούς πολιτικούς μας και αρκετούς -δυστυχώς- ευρωλάγνους, αμερικανόδουλους, ρωσόδουλους, κινεζόδουλους κλπ. συμπολίτες, που θέλουν να ρωτούν τους δαρείους της εποχής και να τους υποβάλουν τα "σέβη τους").
    Πρώτα απ΄όλα είμαστε Ελληνες. Σεβόμαστε τους άλλους λαούς και τους δημοκρατικά εκλεγμένους ηγέτες τους (άσχετα εάν πρόκειται για τους καλύτερους ή τους χειρότερους κατά την [εύστοχη ή όχι] κρίση μας) και το αυτό απαιτούμε από κάθε λαό και από το κάθε ξένον αξιωματούχο (ιδιαιτέρως εάν είναι διορισμένος, δοτός). Ο μη σεβόμενος εξ αυτών τους θεσμικούς μας και δημοκρατικά αναδεδειγμένους εκπροσώπους μας θα έπρεπε να θεωρείται από αυτούς που εκπροσωπούν τη χώρα μας persona non grata, όποιος και αν είναι.
    Η εθνική, η δημοκρατική και η λαϊκή αξιοπρέπεια δεν μετράται κατά περίπτωση, αλλά υπόκειται σε ενιαία κριτήρια. Και, προπαντός, υπερτερεί έναντι παντός κομματικού σχηματισμού και πολιτικού προσώπου και δεν υπείκει σε καμμιά μικροκομματική σκοπιμότητα. Τους ηγέτες μας εμείς τους αναδεικνύουμε, εμείς τους "λουζόμαστε", εμείς τους στέλνουμε στο "σπίτι". Τουλάχιστον, έτσι θα έπρεπε να είναι τα πράγματα. Δεν θα μας πεί κανένας "βαν τέτοιος" ή Ολαντρέου ή Γιούνκερ ποιόν θα ψηφίσουμε. Εάν κάνουμε καλή επιλογή, εμείς θα έχουμε τα οφέλη, εάν όχι, εμείς θα είμαστε οι πρώτοι που θα το πληρώσουμε.
    Δυστυχώς αυτή η αντίληψη δεν βρίσκεται στην αναγκαία επάρκεια στη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία, διαφορετικά δεν θα είχαμε περιέλθει στη δεινή θέση που είμαστε και σήμερα, όσο και αν το επιχειρούσαν οι καλοί μας "εταίροι" και "σύμμαχοι" ή οποιοσδήποτε άλλος. Δυστυχώς, ο Κωλέττης και ο Μαυροκορδάτος, καθώς και οι παρατρεχάμενοι των βαυαρών ή των γλύξμπουργκ δημιούργησαν "εθνική σχολή" υποτέλειας. Για να μην πάμε πολύ πίσω στην εποχή του "εφιάλτη" Αλκιβιάδη και άλλων τέτοιων παραδειγμάτων.

    • dim avatar
      dim @ Γιαγκούλας 07/09/2012 03:47:40

      Καμία απολύτως υποχρέωση δεν έχουν να συναντήσουν τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης γιατί απλούστατα δεν είναι επίσημη επίσκεψη... Γιούνκερ και Ρομπάι στέλνουν το μήνυμα ότι ο Σύριζα με τις προτάσεις του κινείται εκτός Ευρωπαϊκής λογικής, και άρα δεν υπάρχει κάτι που θα μπορούσαν να συζητήσουν μαζί του...

      Ας περιοριστεί ο Τσίπρας σε συζητήσεις με τον Τσάβες και τους ομοίους του, γιατί αν ποτέ ο ελληνικός λαός τον επιλέξει για πρωθυπουργό, θα τον επιλέξει επειδή θα έχει αποφασίσει ότι θέλει να βγούμε από την Ευρώπη. Καταλάβε τε το επιτέλους όλοι, Σύριζα και Ευρώπη δεν πάνε μαζί, είναι αμοιβαίως αποκλειόμενα, τελεία και πάυλα, το λένε κάποιες ειλικρινείς φωνές μέσα στο Σύριζα, και αμέσως πέφτει απαγορευτικό για να μην χάσουν ψήφους λέγοντας την αλήθεια....

  40. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 07/09/2012 01:49:34

    Τσιπρα μου, και η Χρυση Αυγη δημοκρατικα εκλεχτηκε. Εσυ γιατι αποχωρεις απο το κοινοβουλιο οταν της δινεται ο λογος απο τον Προεδρο; Εσυ δεν υποτιμας το λαο σου στην ιδια σου τη χωρα;

  41. xp avatar
    xp 07/09/2012 03:37:34

    ΥΓ Ο Ρομπαι παιρνει μεγαλυτερο μισθο απο τον Ομπαμα! Ο γίγας με το μυρμίγκι ,το οποίο πληρώνω! Καλύτερα να δώσω κατι σε ένα πακιστανό στο φανάρι ,παρά να πληρώνω το άχρηστο κατασκεύασμα,που ειναι το απολυτο μηδέν!

    • εξαρχεας avatar
      εξαρχεας @ xp 07/09/2012 08:04:42

      τώρα είναι απολύτως σαφές γιατί χρεωκοπήσαμε.

  42. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 07/09/2012 21:54:49

    πολύ γρήγορα θα επιστρέψει στο 3,00%.

  43. dimitrtf avatar
    dimitrtf 08/09/2012 00:18:08

    Δεν ειναι νεα η συμπεριφορα των διορισμενων γραφειοκρατων της Ε Ε .περιφρονουν την δημοκρατια και το δικαιωμα των λαων να ασκουν εξουσια.Εμεις φταιμε που δεν τους γκρεμιζουμε,τους τα εχει πει ο αγγλος ευρωβουλευτης φαρατζ και ειδικα στον ανεκδιηγητο ρομπα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.