28/11/2009 21:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σκυλακάκης ,Τρεμόπουλος και ΠΑΣΟΚ αθωώνουν την Τουρκία (!!!)



Θυμάστε τον κ. Σκυλακάκη , το δεξί χέρι της Ντόρας που έβγαινε στα παράθυρα και εκνεύριζε τον κόσμο με εκείνα που έλεγε; Πήγε στο Στρασβούργο για να συνεχίσει τις ανδραγαθίες του.

Ιδού λοιπόν  τι θα συμβαίνει αν η Ντόρα Μπακογιάννη εκλεγεί στην ηγεσία της ΝΔ

Γράφει η κυπριακή εφημερίδα «Φιλελεύθερος»:

 «Αθωωτικό ψήφισμα» για την Τουρκία ενέκρινε η Ευρωβουλή

 Στρασβούργο: «Αθωωτικό ψήφισμα» για την Τουρκία ενέκρινε την Πέμπτη το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, στο πλαίσιο της Στρατηγικής Διεύρυνσης, χωρίς υποδείξεις για κυρώσεις αλλά και χωρίς αναφορά στο ορόσημο του Δεκεμβρίου και στην πολυδιαφημιζόμενη αξιολόγηση. Η παράγραφος που εγκρίθηκε από την ολομέλεια του Σώματος «εκφράζει λύπη για τη συνεχιζόμενη μη εκπλήρωση των υποχρεώσεων που απορρέουν από το Συμπληρωματικό Πρωτόκολλο της Συμφωνίας Σύνδεσης ΕΕ-Τουρκίας και καλεί την Τουρκία να προχωρήσει σε πλήρη και χωρίς δυσμενείς διακρίσεις εφαρμογή (σ.σ. χωρίς να τίθενται χρονικά πλαίσια)». Σε ότι αφορά στο Κυπριακό, η διατύπωση του ψηφίσματος προσλαμβάνει αρνητική κατεύθυνση μετά την υιοθέτηση τροπολογίας των Ευρωπαίων Πρασίνων, διά της οποίας δεν καλείται μόνο η Τουρκία να συμβάλει στην επίλυση του Κυπριακού αλλά και «όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη», φωτογραφίζοντας τόσο την κυπριακή κυβέρνηση όσο και την τουρκοκυπριακή κοινότητα και βάζοντας και τους «3» στο ίδιο καλάθι, μοιράζοντας ισόποσα την ευθύνη.

Η αρνητική αυτή τροπολογία υιοθετήθηκε με μια ψήφο διαφορά (286 έναντι 285) και η εξέλιξη θα ήταν διαφορετική εάν οι Έλληνες ευρωβουλευτές Τρεμόπουλος (Πράσινοι), Σκυλακάκης (Νέα Δημοκρατία) και Αρσένης (ΠΑΣΟΚ) δεν την υπερψήφιζαν και άλλοι έξι επίσης του ΠΑΣΟΚ δεν τηρούσαν αποχή (Κοππά, Παλιαδέλη, Λαμπρινίδης, Ποδηματά, Ράπτη, Σταυρακάκης).

 Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: http://www.philenews.com/main/1,1,22,0,23148-.aspx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 28/11/2009 21:29:16

    και ο Κρίτων Αρσένης βεβαίως βεβαίως...
    Την πατήσανε όμως, πάνε οι εποχές που κρατάγαμε πάκους τους Ριζοσπάστες για να αρχειοθετούμε τα έργα και τις ημέρες τους. Βγήκε ετούτο το μαγικό το μαραφέτι -και τελικά όχι μόνον για το καλό τους..., και τίποτα πια δεν χάνεται!!!
    ....όσο για τους απέχοντες, σιγά μη χαλαλίσω το πληκτρολόγιό μου... ας τους περιποιηθεί η λήθη που τους αξίζει.

  2. Στέργιος avatar
    Στέργιος 28/11/2009 21:50:41

    Ο νεο-οθωμανισμός εν πλήρει αναπτύξει.

    Να δω πότε θα σταματήσει η Ελλάδα να λέει "μπουγιουρούν" στο κεμαλοφασιστικό και ισλαμοφασιστικό καθεστώς τής Άγκυρας.

    Ξεφτίλες πολιτικοί...

    • anthropos avatar
      anthropos @ Στέργιος 29/11/2009 06:14:27

      Δε θα το δεις γιατί δεν θα σταματήσει…
      Αυτή είναι η επιλογή των «προστατών»…

  3. Λάκωνας avatar
    Λάκωνας 28/11/2009 22:08:30

    υπήκοοι ή πολίτες

    οι διαφορές δεν γίνεται να παρουσιαστούν με καλύτερο τρόπο

    υγ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ...

  4. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 28/11/2009 22:13:08

    ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ =

    ΝΙΚΗ ΑΝΤΩΝΗ = 1,35
    ΝΙΚΗ ΝΤΟΡΑΣ = 2.75
    ΝΙΚΗ ΠΑΝΙΚΑ = 500

    Η εκλογη κριθηκε , ο ενδοτισμος του μητσοτακισμου αυριο πεθαινει, οτι και να κανει η 'οικογενεια' , οσους και να προσπαθησει να εξαγορασει και να εκβιασει εστω και την τελευταια στιγμη, οσες βρωμιες μπορει ακομη να εφευρει - ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΜΜΑ ΟΡΓΙΣΜΕΝΩΝ ΝΕΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ αυριο θα πνιξει ολα τα εφιαλτικα σεναρια των ενδοτικων τζουτζεδων και των επαγγελματιων της πολιτικης...

    Καληνυχτα Ντορα...

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΠΙΔΑ -

    Καλημερα Αντωνη..

  5. Crash&Burn avatar
    Crash&Burn 28/11/2009 22:48:53

    ερχεται ο σωσιας ....

    • markella avatar
      markella @ Crash&Burn 28/11/2009 22:54:27

      crash @ burn

      εμεις δεν το βλεπουμε σαν σωσια!! εσυ γιατι το εισπραττεις ετσι ειναι το θεμα..!!

      και αυτο ακριβως θα τον κανει διπλα νικητη.

    • kanis avatar
      kanis @ Crash&Burn 28/11/2009 23:03:59

      Εννοείς ότι ο Σκυλακάκης μοιάζει με σωσία του Πολύδωρα;
      Δεν έχεις κι άδικο ...

  6. sauraki avatar
    sauraki 28/11/2009 23:10:58

    ΑΥΡΙΟ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ Χ Α Λ Α Ρ Α ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΕΡΜΠΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

    • kanis avatar
      kanis @ sauraki 28/11/2009 23:40:32

      Ασε τα "χ α λ α ρ ά" μην δούνε αύριο τις ουρές και πάνε για φραπέ πλατεία!!!

      • lsz avatar
        lsz @ kanis 29/11/2009 00:32:13

        καλα σας λεει ρε...πατε καλα?εφησυχαζετε τον κοσμο?το αντιθετο πετυχαινετε...ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΤΟ ΜΑΤΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΕΡΜΠΥ..ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟς ΧΑΜΕΝΗ

  7. Greco avatar
    Greco 28/11/2009 23:52:34

    στο κεντρο της θεσσλονικης μοιραζαν δωρεαν εφημεριδες που προετρεπαν σαφως για ψηφο στη μπακογιαννη με τεραστια γραμματα.Στο δευτερο φυλλο ο ζορπιδης(ναι ο τουριστικος πρακτωρας) προετρεπε τους θεσσαλονικεις να ψηφησουν ψωμιαδη γιατι το οφειλουν οπως ανεφερε χαρακτηριστικα(φανταζομαι για την τεραστια συμβολη του στην αναπτυξη της πολης και τον πολιτικο του πολιτισμο) ,ενω παραπεταμενος στο τριτο φυλλο ο αντωνης σαμαρας

    η στραηγικη ειναι αποτι φαινεται ο πανικας να κοψει ψηφους απτον σαμαρα

    ενω στη σελιδα της ντορας ειχε και μεγαλο πλαισιο με ποιοι την στηριζουν---και ευελπιστουν να φανε καλα προσθετω εγω αν εκλεγει η αρχηγος τους----ιερα τερατα της πολιτικης οπως η παρθενα φουντουκιδου και αλλοι....

  8. ΜΑΡΙΑ avatar
    ΜΑΡΙΑ 28/11/2009 23:54:22

    ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΑΥΡΙΟ
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ.[αν χρειαστει 2η]

  9. Σπίθας Δημήτριος avatar
    Σπίθας Δημήτριος 28/11/2009 23:59:26

    3.ΟΟΟ Η/Υ Χ 12 ώρες = 36.ΟΟΟ ώρες που διατίθενται για ψήφο. (2.160.000 λεπτά)
    Αν αναλογισθούμε ότι ο μ.ο να ψηφίσει κάποιος θα είναι περίπου 4 λεπτά
    2.160.000: 4 = 540.000 άτομα είναι η δυνατότητα περίπου που μπορουν να ψηφίσουν σε συνεχή ροή από το πρωί στις 7 έως 7 το βράδυ και αν λειτουργήσουν όλα τα τμήματα χωρι΄ς προβλήματα.
    Οι ουρές κάποιες ώρες σε κάποια κεντρικά εκλογικά μεγάλων πόλεων θα είναι σίγουρα μεγάλες και ίσως (ελπίζω πως όχι) να είναι αποτρεπτικές για νέους και για μεγάλους στην ηλικία. Παμε λοιπόν με υπομονή και νωρίς νωρίς το πρωί να δώσουμε τη νίκη στον Αντώνη.

    • lsz avatar
      lsz @ Σπίθας Δημήτριος 29/11/2009 00:36:49

      οι δημοσκοπησεις που βγαινουν ειναι φλου...εχουν περιθωριο λαθους 8 με 10 τα εκατο..επειδη ουδεις ξερει ποσοι θα προσελθουν..απο αυτες τις δημοσκοπησεις βγαινουν και τα στοιχηματα συνεπως δεν καταλαβαινω πως εφησυχαζετε καποιοι τον κοσμο..ολοι στις καλπες ..καμια ψηφος χαμενη...
      ας μην ξεχναμε η ντορα παιρνει τους ιδιους αν οχι πρισσοτερους εστω ελαχιστα ψηφους απο τους ηδη εγεγγραμενους ..δηλαδη απο τους μηχανισμους που εστησε εδω και καιρο το μητσοτακεικο..αντιθετα πατωνει οσο ανοιγει το πραγμα...συνεπως αν παμε εμεις εληξε το ματς...αν λουφαρουμε ολα πιθανα!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Σπίθας Δημήτριος 29/11/2009 00:52:42

      Οι κάλπες είναι 1.584 σε όλη τη χώρα. Στις ώρες αιχμης (10-3) ίσως υπαρξουν ουρές.ΥΠΟΜΟΝΗ..ΟΛΟΙ ΑΝΤΩΝΗ

  10. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 29/11/2009 00:50:10

    Όσοι μενουμε στο Λεκανοπεδιο Αττικης και ειδικα σε Α-Β Αθηνων πρεπει μαζικα να προσελθουμε στην καλπη. ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ. Παρτε το γείτονα, το συγγενή, το φίλο, το συνάδελφο. Υπομονη αν εχει λιγο ουρά. Δεν γίνεται κάθε μέρα αυτη η διαδικασία. Μία φορά γίνεται. Προσοχη γιατι οι παγιδες καραδοκουν. Από Μουσουλμάνους Θράκης, ΚΡΥΦΟ-ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΙΚΟΥΣ, ή ακομη και πασόκους τύπου Κακαουνάκη που παρακαλάνε για να βγει η Ντόρα. Να καθαρίσουμε από πρώτο γύρο να τελειώνουμε.

  11. ΠΑΠΑΦΛΕΣΑΣ avatar
    ΠΑΠΑΦΛΕΣΑΣ 29/11/2009 00:54:02

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ 8 ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΣΑΚΙΖΕΙ ΤΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΟΔΥΝΑΣΤΕΙΑΣ


    ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΦΕΟΥΔΟ ΣΤΟΝ ΣΚΟΥΠΙΔΟΝΤΕΝΕΚΕ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

    Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΘΑ EINAI Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓIA THN ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΕΣ.
    Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ

  12. kanis avatar
    kanis 29/11/2009 00:59:17

    Τυχαίο είναι που στις πρόσφατες εθνικές εκλογές πολλοί Μητσοτακικοί ψηφίζανε ή τους Οικολόγους του Τρεμόπουλου ή το ΛΑΟΣ του Καρατζαφέρη;
    Οι ίδιοι αντίστοιχα Μητσοτακικοί ψηφοφόροι παλαιότερα ψηφίζανε Σημίτη!!!

  13. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 29/11/2009 01:30:40

    ¨Μα ένα είναι το κόμμα¨ του ¨επαναστατικού καπιταλισμού¨ στην Ελλάδα που ¨σπάει σύνορα, φύλα και γένη ¨ και ενώνει τους ανθρώπους στην Παγκόσμια-Άνιση- Αγορά.

    Ξεκινάει από τους Μάνο-Ανδριανόπουλο , περνά από την Ομάδα Ντόρας Μπακογιάννη , αγκαλιάζει την Ομάδα Γεωργίου Ανδρέα Παπανδρέου και καταλήγει στην εφεδρεία των Ανανεωτών του Συνασπισμού.

    Αισθητικά η φυσιογνωμία του Α. Σκυλακάκη θυμίζει αυτές του Ανδρέα Ανδριανόπουλου , του Ι. Βαρβιτσιώτη , της Μαριλένας Κοππά , του Σταύρου Λαμπρινίδη και της Άννας Διαμαντοπούλου.

    Όταν τις αντικρίζω μου προκαλούν τους ίδιους συνειρμούς , τα ίδια συναισθήματα.

    Γιατί συμβαίνει αυτό , ενώ ανήκουν σε ¨ριζικά¨ διαφορετικούς πολιτικούς σχηματισμούς ;

    Μήπως είμαι τρελός ;

    Υ.Γ. Την Δευτέρα που μας πέρασε το περιοδικό ¨Μηνιαία Επιθεώρηση¨ διοργάνωσε μια συζήτηση για τις τελευταίες εξελίξεις στο Κυπριακό.

    Ο σύζυγος της υπουργού οικονομικών μας μίλησε για την θεωρία του ¨ενιαίου αμυντικού δόγματος¨, χωρίς να πάρει θέση για τις αιτίες και τους παράγοντες εγκατάλειψης του. Τώρα διάβασα για την συμμετοχή στο ψήφισμα του Ευρωκοινοβουλίου. Τι να πει κανείς , ¨άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου¨ , όπως και την νύχτα των νυχτερίδων του πολιτικού κόσμου , την νύχτα των Ιμίων , όταν δεν φύσαγε ούριος άνεμος για τους απόγονους τους Αχιλλέα και του Κανάρη.

    Όλοι οι συμμετέχοντες , από τον εκπρόσωπο του ΕΔΕΚ μέχριτου ΔΗΣΣΥ και τον ¨αντιιμπεριαλιστή δημοσιογράφο¨ , Σταύρο Λυγερό , άσκησαν ¨δριμύτατη κριτική¨ στο ΑΚΕΛ και τον Δ. Χριστόφια που ¨απομονώνει¨ την Κυπριακή Δημοκρατία και δεν την εντάσσει στα ¨Ευρωπαϊκά Προγράμματα Άμυνας¨ , δηλαδή στον προθάλαμο του ΝΑΤΟ , στον λεγόμενο ¨Συνεταιρισμό για την Ειρήνη ¨.

    Κάποιος μάλιστα μίλησε με ¨θαυμασμό¨ για την ¨έξυπνη¨ πολιτική του Νταβούτογλου ( χωρίς να αναφερθεί στα Νέο-Οθωμανικά του οράματα ) , ο οποίος μιλά σήμερα για μια πολιτική ¨μηδενικών προβλημάτων με τους γείτονες¨.

    Πολιτική στην οποία πρέπει η Κύπρος και Ελλάδα να απαντήσουν με ¨θαρραλέα¨ ανοίγματα , ¨ρεαλιστικά¨ , με την προσπάθεια ένταξης όχι μόνο στον ¨Συνεταιρισμό της Ειρήνης¨ , αλλά απευθείας στο ΝΑΤΟ...και με αυτό τρόπο να ¨εμβολίσουμε¨ τους Τούρκους με τις ¨συμμαχικές δυνάμεις¨ .

    Ο ΚΊΝΔΥΝΟΣ - ΘΆΝΑΤΟΣ
    --------------------

    Σύμφωνα με τα τουρκικά Μ.Μ.Ε. την ίδια περίοδο που έγινε η η συγκεκριμένη εκδήλωση στο ¨σπίτι της Κύπρου συνεδρίασε στην Αθήνα μια άλλη ¨δεξαμενή σκέψης¨ στην οποία συμμετείχαν και παράγοντες του τουρκικού ΥΠΕΞ.

    Ένας από αυτούς σε συνέντευξη σε τουρκική εφημερίδα δήλωσε πως έφτασε η ώρα να αποσύρει η Τουρκία ¨κάποια¨ στρατεύματα κατοχής ( αρχικά μέχρι 5000 από τις 40 ) για αποδείξει , εν όψη της κρίσιμης συνεδρίασης στην Ε.Ε. τον Δεκέμβρη , την ¨καλή θέληση¨ και πως ο ¨πολιτικός κόσμος ελέγχει τους στρατιωτικούς¨.

    Εξάλλου όπως δήλωσε ο ίδιος , ¨τι να την κάνει η Τουρκία την υπέρτερη στρατιωτική δύναμη στην Βόρεια Κύπρο , όταν σε κάθε στιγμή , όταν το θελήσει , μπορεί να επέμβει άμεσα από τα κοντινά της παράλια...

    Και ποιος είναι ο κίνδυνος ;

    Η αναμενόμενη ¨θεαματική¨ , και χωρίς ουσία, αποχώρηση τουρκικών στρατευμάτων , εάν θα γίνει , θα γίνει βέβαια όχι μόνο για τα ¨μάτια της Μέρκελ και του Σαρκοζί , ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ - ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ - για να διευκολύνει τους εθνομηδενιστές ¨εντολοδόχους πολιτικούς¨ του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. ( και τις αντίστοιχες δυνάμεις στην Κύπρο ) να πουλήσουν φούμαρα στον ελληνικό λαό ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ που ζητά η Τουρκία σε ένα νέο ¨Σχέδιο Ανάν¨ ( ο δολοφόνος γυρνά πάντα στον τόπο του εγκλήματος ).

    Δηλαδή δύο απόλυτα αυτοδιοικούμενα - αυτόνομα- κράτη με χαλαρούς ¨Ομοσπονδιακούς Δεσμούς¨ και απόδοση κυπριακής υπηκοότητας σε όλους τους μετά από το 1974 έποικους από την Ανατόλια.

    Δυσανάλογες με τους εθνικούς πληθυσμούς ποσοστώσεις σε όλα τα κρατικά ομοσπονδιακά όργανα. Περιορισμένη και υπό έλεγχο μετακίνηση Ελλήνων στον βορρά , όπως και επενδύσεις.

    Δηλαδή ένα νέο Ευρωπαϊκό Προτεκτοράτο όπως στην Βοσνία σήμερα και την Κρήτη του 1896.

    Μήπως είμαι τρελός ;

    • Κάποιος που σκέφτεται... avatar
      Κάποιος που σκέφτεται... @ ΝΤΑΝΤΟΝ 29/11/2009 05:48:19

      Προφανώς και δεν είσαι τρελός... τα σχέδια ΝΑΤΟποίης του Αιγαίου και της Κύπρου είναι σε πλήρη εξέλιξη. Θα προσυπέγραφα σχεδόν το σύνολο των εκτιμήσεων πλην δυο:

      πρώτον, στο κόμμα του "επαναστατικού καπιταλισμού" (αλήθεια, τι εμπνευσμένη ονομασία!) θα πρότεινα την ένταξη όλου του ΣΥΝ και μάλιστα με χειρότερη την ομάδα Αλαβάνου, Τσίπρα κλπ. "ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ" από τους "ανανεωτές". Οι τελευταίοι, ταλαντεύονται ανάμεσα στον προαιώνιο φιλοΠΑΣΟΚισμό τους που τους φέρνει κοντά στο George και στην εκσυγχρονιστική τους πολιτική πλατφόρμα που τους φέρνει κοντύτερα στο Βενιζέλο και στην πιο "φιλογερμανική" πτέρυγα της αστικής τάξης στη χώρα. Οι άλλοι, αντιθέτως, είναι φουλ με το αμερικάνικο σχέδιο - φυσικά με "αριστερή σάλτσα". Ένα μόνο παράδειγμα αρκεί: ερωτηθείς πρόσφατα ο Τσιπράκος για το αν το Αιγαίο είναι ελληνική θάλασσα, δήλωσε ότι "όποιος ξέρει στοιχειώδη γεωγραφία, γνωρίζει ότι το Αιγαίο βρέχει και τις δύο χώρες". Τα σχόλια δικά σας...

      δεύτερον, εγώ δε θα ποντάριζα ούτε σεντς στο ΑΚΕΛ. Το "όχι" του στο σχέδιο Ανάν ήταν "όχι σήμερα για να το επαναφέρουμε αύριο ώστε να περάσει". Στις συνομιλίες με τον Ταλάτ, ο Χριστόφιας διαμορφώνει κλίμα "προσέγγισης" και σ'αυτό συμπίπτει απόλυτα με τις επιδιώξεις των ΗΠΑ και τους χειρισμούς του George Papandreou. Ακόμα πιέζεται, βέβαια, από μεγάλο μέρος της βάσης του και της βάσης του ΔΗΚΟ (με το οποίο συγκυβερνά, ουσιαστικά, όπως και με την ΕΔΕΚ), αλλά για πόσο;

    • Κάποιος που σκέφτεται... avatar
      Κάποιος που σκέφτεται... @ ΝΤΑΝΤΟΝ 29/11/2009 05:48:49

      Προφανώς και δεν είσαι τρελός... τα σχέδια ΝΑΤΟποίης του Αιγαίου και της Κύπρου είναι σε πλήρη εξέλιξη. Θα προσυπέγραφα σχεδόν το σύνολο των εκτιμήσεων πλην δυο:

      πρώτον, στο κόμμα του "επαναστατικού καπιταλισμού" (αλήθεια, τι εμπνευσμένη ονομασία!) θα πρότεινα την ένταξη όλου του ΣΥΝ και μάλιστα με χειρότερη την ομάδα Αλαβάνου, Τσίπρα κλπ. "ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ" από τους "ανανεωτές". Οι τελευταίοι, ταλαντεύονται ανάμεσα στον προαιώνιο φιλοΠΑΣΟΚισμό τους που τους φέρνει κοντά στο George και στην εκσυγχρονιστική τους πολιτική πλατφόρμα που τους φέρνει κοντύτερα στο Βενιζέλο και στην πιο "φιλογερμανική" πτέρυγα της αστικής τάξης στη χώρα. Οι άλλοι, αντιθέτως, είναι φουλ με το αμερικάνικο σχέδιο - φυσικά με "αριστερή σάλτσα". Ένα μόνο παράδειγμα αρκεί: ερωτηθείς πρόσφατα ο Τσιπράκος για το αν το Αιγαίο είναι ελληνική θάλασσα, δήλωσε ότι "όποιος ξέρει στοιχειώδη γεωγραφία, γνωρίζει ότι το Αιγαίο βρέχει και τις δύο χώρες". Τα σχόλια δικά σας...

      δεύτερον, εγώ δε θα ποντάριζα ούτε σεντς στο ΑΚΕΛ. Το "όχι" του στο σχέδιο Ανάν ήταν "όχι σήμερα για να το επαναφέρουμε αύριο ώστε να περάσει". Στις συνομιλίες με τον Ταλάτ, ο Χριστόφιας διαμορφώνει κλίμα "προσέγγισης" και σ'αυτό συμπίπτει απόλυτα με τις επιδιώξεις των ΗΠΑ και τους χειρισμούς του George Papandreou. Ακόμα πιέζεται, βέβαια, από μεγάλο μέρος της βάσης του και της βάσης του ΔΗΚΟ (με το οποίο συγκυβερνά, ουσιαστικά, όπως και με την ΕΔΕΚ), αλλά για πόσο;;;

      • ahbach avatar
        ahbach @ Κάποιος που σκέφτεται... 29/11/2009 08:42:00

        Στις διαπιστώσεις σου για το τι παίζεται εντός Συν/Συριζα συμφωνώ. Ωστόσο, αν και δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη στον Χριστόφια, ούτε κι εγώ, θεωρώ ότι η παρατήρηση του ΝΤΑΝΤΟΝ έχει σημασία, όπου κι αν οφείλεται το γεγονός που επισημαίνει:
        « Όλοι οι συμμετέχοντες , από τον εκπρόσωπο του ΕΔΕΚ μέχριτου ΔΗΣΣΥ και τον ¨αντιιμπεριαλιστή δημοσιογράφο¨ , Σταύρο Λυγερό , άσκησαν ¨δριμύτατη κριτική¨ στο ΑΚΕΛ και τον Δ. Χριστόφια που ¨απομονώνει¨ την Κυπριακή Δημοκρατία και δεν την εντάσσει στα ¨Ευρωπαϊκά Προγράμματα Άμυνας¨ , δηλαδή στον προθάλαμο του ΝΑΤΟ , στον λεγόμενο ¨Συνεταιρισμό για την Ειρήνη ¨.»

        • Κάποιος που σκέφτεται... avatar
          Κάποιος που σκέφτεται... @ ahbach 29/11/2009 14:26:31

          Επί της ουσίας συμφωνούμε. Κι εγώ ανέδειξα το γεγονός και το ερμηνεύω - από την πλευρά Χριστόφια γιατί από την πλευρά των άλλων δε χρειάζεται ιδιαίτερη ερμηνεία - ως συνειδητή επιλογή που σχετίζεται με τον εσωτερικό συσχετισμό στον ελληνοκυπριακό λαό. Για να παίξει καλύτερα το ρόλο του και να τύχει ευρύτερης συναίνεσης ένα "σχέδιο ΑΝΑΝ" με face-lifting, δε μπορεί ο προτείνων να "καρφώνεται" τόσο στα γενικότερα... Δε θα "πουλήσει" το "εμπόρευμα" έτσι...

        • ahbach avatar
          ahbach @ ahbach 29/11/2009 16:02:19

          @Κάποιος που σκέφτεται

          Απλώς φαίνεται ότι κάποιοι βιάζονται και …πιέζουν –δεν τον λυπούνται τον άνθρωπο!

    • ahbach avatar
      ahbach @ ΝΤΑΝΤΟΝ 29/11/2009 08:09:02

      Κανονικά ναι! Είσαι για δέσιμο…. Το λέω χωρίς να περιμένω τη διάγνωση του «ειδικού», του κ. Αντιπροέδρου της κυβερνήσεως.
      Αλλά σαν πολλοί τρελοί δεν μαζευτήκαμε εδωπέρα; (Αν κρίνω και από τα σχόλια που ακολουθούν…!)
      Να δω πότε θα μας «μαζέψουν»…
      (Τρελός είμαι ότι θέλω λέω!)

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ahbach 29/11/2009 09:05:37

        καλημέρα ahbach, είδα την άλλη μέρα την απάντηση με το λινκ που είχες αφήσει για το Μπέρναρ Σω, είχε χαθεί μέσα στο μεγάλο ποστ, σε ευχαριστώ.

        • ahbach avatar
          ahbach @ αλλενάκι 29/11/2009 09:36:47

          Καλημέρα αλλενάκι!
          Νά ‘σαι καλά!

  14. blue nile avatar
    blue nile 29/11/2009 05:12:03

    Ειλικρινά δεν επιθυμώ το κακό κανενός ανθρώπου σε αυτόν τον πλανήτη. Ακόμα και αν είναι πρακτορίσκος της Νέας Τάξης και υπηρέτης της νατοκεμαλικής θηριωδίας. Αλλά ως πότε αυτός ο δοσιλογισμός ως πότε πρέπει να υπομένουμε όλα αυτά τα ανθρωπάρια που επιμένουν να συνεχίζουν το αποτρόπαιο πατριδοπροδοτικό έργο τους με γνώμονα το ατομικό τους συμφέρον. Έχει περισσέψει τόσο καιρό τώρα η αλητεία τους η ευτέλεια τους η υπαγωγή τους σε ξενόφερτα συμφέροντα. Κάθε μέρα συναντάμε Εφιάλτες άλλους πιο μικρούς και άλλους πιο μεγάλους. Τι πρέπει να κάνουμε με αυτούς τι πρέπει να τους κάνουμε; Η περιφρόνηση μόνο είναι αρκετή;
    Διά βίου εξοστρακισμός από τα κοινά τους πρέπει.
    Και είναι και μικρή τιμωρία.

    • anthropos avatar
      anthropos @ blue nile 29/11/2009 10:07:01

      «Ειλικρινά δεν επιθυμώ το κακό κανενός ανθρώπου σε αυτόν τον πλανήτη.» Καταλαβαίνω τι λες…..
      Όμως αυτοί επιθυμούν τον δια βίου εξανδραποδισμό μας…
      Τί το ήθελα το «δια βίου»; Τη «δια βίου μάΣηση» μου θύμισε…

  15. ahbach avatar
    ahbach 29/11/2009 08:14:50

    “Να δεις τι σου ‘χω για μετά…..» λέει «προφητικά» το τραγούδι.

  16. anthropos avatar
    anthropos 29/11/2009 08:19:39

    Συμφωνώ απολύτως με «Νταντόν», «Κάποιος που σκέφτεται», «blue nile».
    Και που να καταλάβουμε τι ακριβώς εννοούν όταν μιλάνε για πράσινη ανάπτυξη και πράσινο Αιγαίο!
    Τα σύννεφα πυκνώνουν με ασύλληπτη ταχύτητα ενώ ο δωσιλογισμός «θεωρητικοποιείται» με άρθρο του Ν.Θ. σε πρωϊνή εφημερίδα…
    Ας μην λησμονούμε πάντως ότι όλοι αυτοί οι «τρεμάμενοι τρομόπουλοι» είναι εκλεγμένοι (πράγμα που δείχνει πόσο απληροφόρητοι είναι οι πολίτες αυτής της χώρας…)

  17. ahbach avatar
    ahbach 29/11/2009 08:31:42

    Πώς καταχωνιάστηκε έτσι αυτό το ποστ;;;;;;;

  18. Βραχυκέφαλος avatar
    Βραχυκέφαλος 29/11/2009 10:20:46

    "Γεννημένοι Δούλοι"{Αριστοτέλης},"Υποτακτικοί πού πλαισιώνουν κάθε είδους ιστούς"{Μπρέχτ],οί ποιό σωστοί προσδιορισμοί γιά νά περιγραφούν άνθρωποι πού εξαρτούν τήν ύπαρξη τους από τί λέει τό μεγάλο αφεντικό.Βρίσκονται όμως στήν Ευρωβουλή γιατί τούς στείλαμε ΕΜΕΙΣ.Ας προσέχαμε.

    • anthropos avatar
      anthropos @ Βραχυκέφαλος 29/11/2009 12:24:17

      Ακριβώς Βραχυλέφαλε, ΕΜΕΙΣ ! -- αυτούς που εύστοχα χαρακτηρίζουν οι φράσεις από Αριστοτέλη και Μπρεχτ!
      «Ας φρόντιζαν», λέει κάπου ο Καβάφης…

    • Κάποιος που σκέφτεται... avatar
      Κάποιος που σκέφτεται... @ Βραχυκέφαλος 29/11/2009 14:30:23

      μικρή παρατήρηση, με όλη την καλή διάθεση βεβαίως: ο στίχος που αποδίδεις στον Μπρεχτ, ανήκει στον Wolf Biermann, εκτός κι αν ο δεύτερος παρέφρασε στίχους του πρώτου που μου διαφεύγουν...

      • ambrosiac avatar
        ambrosiac @ Κάποιος που σκέφτεται... 29/11/2009 16:13:28

        Wolf Biermann, "Die hab' ich satt":

        http://www.youtube.com/watch?v=WY5S9cBfh3s

  19. theokost avatar
    theokost 29/11/2009 18:50:19

    Κάποτε στην Αρχαία Αθήνα δικαίωμα είχαν μόνον οι πολίτες και οχι δούλοι.Σήμερα που ζούμε σε μια ευνομούμενη δημοκρατία ψηφίζουμε σαν εκπροσώπους ανθρώπους για να μας κάνουν δούλους. Μια πράσινη κομπλεξικιά κάμπια χρησιμοποιώντας την οικολογία και ο Ν2 της πρώην ΥΠΕΞ (υποτίθεται γνωρίζει) καθώς και αυτοί που απείχαν, φροντίζουν δυστυχώς κάθε φορά να μας θυμίζουν τι εκπροσωπούν.Ας ελπίσουμε οτι σήμερα ξεκουμπίζεται η κυρία και μαζί της ότι εκπροσωπεί η Αγία οικογένεια (δουλοπρέπεια, υποτέλεια, κυνισμό, διαπλοκή και διαφθορά και πολλά αλλα εμετικά) Ας ελπίσουμε οτι απο απο αύριο ενας Αντώνης Σαμαράς θα στέκεται απέναντι στον Παπανδρέου στα εθνικά θέματα για να σταματήσει αυτός ο ραγιαδισμός. Αυτό θέλω να πιστεύω γιατί αν δεν είναι έτσι αυτός που δείχνει ο Σαμαράς τότε αλοιμονό μας.

  20. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 29/11/2009 18:50:53

    Πρώτη δουλιά του Σαμαρά, που από αύριο θα είναι πρόεδρος της ΝΔ πρέπει να είναι η διαγραφή Σκυλακάκη γι' αυτό που έκανε.

    • anthropos avatar
      anthropos @ Ανώνυμος 30/11/2009 11:13:16

      Αμ δε!
      Προέχει η ενότης….

  21. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 29/11/2009 19:21:50

    IANE
    "ΧΕΥΒΡΠΜΙΣΕΙ" μάλλον ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ ήθελες να πείς.

    ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ!!!


    Υ.Γ. : Μην πίνεις από τώρα. Περίμενε. Η νύντα θα είναι μεγάλη!!!!

  22. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 29/11/2009 19:22:39

    ΗΤΤΑ ΝΕΟΤΑΞΙΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ – ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΗΣΗ

    Οι πραγματικοί Νεοφασίστες ¨φιλελεύθεροι¨ , εχθροί της ελεύθερης έκφρασης και των ελεύθερων επιλογών και προτιμήσεων των ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΩΝ , και οι υποστηρικτές της επιβολής των επιθυμιών κάθε ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ …

    Οι υποστηρικτές της δικτατορίας των μειοψηφιών των οποίων η πολιτική – θρησκευτική και πολιτιστική ¨βούληση¨ και επιλογή ανάγεται σε βασικό ¨ανθρώπινο δικαίωμα¨ που δεν επιδέχεται καμία κρίση και απόρριψη , μέσω εκλογών και δημοψηφισμάτων , από την δήθεν ¨φασιστική¨ αρχή της ¨ πλειοψηφίας – μειοψηφίας¨, ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ .

    Συγκεκριμένα στην ¨φασιστική¨ Ελβετία έγινε σήμερα ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ , το οποίο είχαν προτείνει το συντηρητικό και ακροδεξιό κόμμα της χώρας ( μην σας φοβίζουν τα ονόματα των δυνάμεων που πρωτοστάτησαν , η ουσία παίζει ρόλο ) για το εάν θα πρέπει να απαγορευτεί η παραπέρα κατασκευή – ανέγερση μουσουλμανικών μιναρέδων στη χώρα ή όχι.

    Το ερώτημα δεν ήταν εάν θα πρέπει να υπάρχουν μουσουλμανικοί χώροι λατρείας , στην Ελβετία υπάρχουν ήδη για τους 400.000 μουσουλμάνους , προερχόμενους κυρίως από την πρώην Γιουγκοσλαβία και την Τουρκία , 130 μουσουλμανικά τεμένη από τα οποία μάλιστα 4 διαθέτουν και τον γνωστό μιναρέ ( ! ) .

    Το ερώτημα ήταν εάν θα πρέπει να γίνει δεχτό να ανεγερθούν και άλλοι ¨μιναρέδες¨ , με τους ορθογώνιους ψηλούς ¨πύργους¨ , των οποίων η εικόνα θα αλλοίωνε την πολιτιστική ταυτότητα και ιστορία της Ελβετίας , στην συντριπτική της πλειοψηφία μια ¨χριστιανική χώρα ¨ που προκύπτει και από το σύμβολο της ¨φασιστικής της¨ σημαίας. Γεγονός που όπως φαίνεται ¨αποξένωνε¨ μεγάλο τμήμα του λαού της .

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ ¨ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ¨ προέβλεπαν , μετά από την τεράστια Νεοταξική ¨διεθνιστική¨ και ¨πανανθρώπινη¨ προπαγάνδα των Σοσιαλδημοκρατών , Νεοφιλελεύθερων , των ¨κομμουνιστών¨ και όλων των ¨πρακτορείων¨, των επιδοτούμενων κυβερνητικών-¨μη¨-κυβερνητικών οργανώσεων του ρατσισμού ( των ¨αντιρατσιστών¨ ) ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΤΑ ΤΩΝ ¨ΦΑΣΙΣΤΩΝ – ΛΑΪΚΙΣΤΩΝ¨ και νίκη των ¨δυνάμεων της αγάπης¨ .

    Εδώ πρέπει να σταθούμε και στο ¨βασικό¨ τρομοκρατικό ¨ανθρωπιστικό¨ επιχείρημα των Νεοταξιτών της άρχουσας αστικής τάξης της Ελβετίας και των συμμαχικών δυνάμεων της ¨Αριστεράς¨ : ¨Εάν απορριφθεί η παραπέρα κατασκευή μιναρέδων κινδυνεύει η Ελβετία να μπει στο ¨στόχαστρο των Αράβων¨ , ακόμα και της Αλ-Κάϊντα ¨ ! Ωραίοι ¨δημοκράτες¨ και ¨αντιφασίστες¨ .

    Αποτέλεσμα : Υπήρξε , σε σχέση με τις πολιτικές συνθήκες της Ελβετίας , η ασυνήθιστη μεγάλη προσέλευση και συμμετοχή από το 57 % του εκλογικού σώματος.

    ΨΗΦΙΣΑΝ ¨ΝΑΙ¨ ΣΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ : 57 % παραπλανημένοι ¨φασίστες¨ και ¨ΟΧΙ¨ 43 % ¨δημοκράτες¨ - ¨αντι¨-φασίστες !

    Όπως είχε πει κάποτε ο Μπ. Μπρεχτ : ¨εάν δεν σου αρέσει ο λαός – μπορείς να αλλάξεις λαό…¨ .

    Υ.Γ.

    Με την τοποθέτηση αυτή ο ¨Νταντόν¨ δεν τάσσεται κατά της κατασκευής μουσουλμανικού τεμένους στα περίχωρα της Αθήνας , όπως και νεκροταφείου.

    Το θεωρεί μάλιστα απάνθρωπη συντηρητική βλακεία ότι δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα. Αυτό που θέλει να πει είναι ότι οι απρόσκλητοι , και νυν φιλοξενούμενοι αλλοδαποί στην Ελλάδα , δεν θα πρέπει να χάνουν το ¨μέτρο¨ , υποκινούμενοι από αντιλαϊκούς ¨Αριστερούς¨ που ψάχνουν νέα κοινωνικά ¨στηρίγματα¨ για να συμψηφίσουν την μέχρι τώρα πολιτική τους αποτυχία από τον ¨μαραζιάρη ελληνικό λαό ¨ .

    Θα πρέπει να σέβονται την ιστορία και τον πολιτισμό της χώρας που αναζητούν βοήθεια και εργασία. Δεν θα πρέπει με την εμφάνιση , τις συνήθειες και τα έθιμα τους να προκαλούν ¨αποξένωση ¨ στην συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού.

    Προπαντός δεν πρέπει να ζητάνε από μια χώρα να πράξει , αυτό που οι χώρες καταγωγής τους δεν το πράττουν , και οι ίδιοι δεν το υποστηρίζουν.

    Η θρησκευτική λατρεία των χριστιανών και οι πολιτιστικές τους συνήθειες και αξίες , ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ στις περισσότερες μουσουλμανικές χώρες .

    Γι΄αυτό ας είναι ¨πιο σεμνοί¨ . Μια βασική αρχή της Δημοκρατίας είναι η αρχή της ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑΣ .

    Και βέβαια ένα ή περισσότερα μουσουλμανικά τεμένη στην Ελλάδα πρέπει να τελούν κάτω από τον έλεγχο του αρμόδιου υπουργείου του ελληνικού κράτους.

    Ο ελληνικός λαός δεν έχει κανένα συμφέρον να εμπλακεί και να επιτρέψει τις έριδες και τους ανταγωνισμούς μεταξύ διαφόρων ¨δογμάτων¨ , Σουνιτών και Μουσουλμάνων , Βαχαμπιστών ή πιο ¨lite¨ .

    Ο ελληνικός λαός έχει αγωνιστεί ενάντια στις θεοκρατικές αντιλήψεις στην ορθόδοξη χριστιανική εκκλησία , τύπου Καντιώτη , Χιλιαστών και άλλων ¨ζηλωτών¨ του Άγιου Όρους , τους έχει περιορίσει την λατρεία στα μοναστήρια τους.

    Η δε σχολική διαπαιδαγώγηση , δεν ανήκει πια στην Εκκλησία , όλα είναι υποχρεωτική και δημόσια , και δεν μπορεί να αντικατασταθεί από ¨σχολεία ¨διδασκαλίας του κορανίου¨.

    Το ¨τσαντόρ¨ αποτελεί επίσης προσβολή της ανθρώπινης προσωπικότητας και αξιοπρέπειας. Μιλώ για την δημόσια εμφάνιση . Δεν θα είχα τίποτα ενάντια να φοριέται σε ειδικούς χώρους λατρείας και μοναστήρια. Εξάλλου και οι ορθόδοξες χριστιανές ¨καλόγριες¨ , ένα είδος ¨τσαντόρ¨ φοράνε στα μοναστήρια…

    Πέρα από το γεγονός ότι θα είχε και ο κ. Χρυσοχοϊδης πρόβλημα με την εφαρμογή του νόμου περί ¨κουκούλας¨ .

    ¨

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 29/11/2009 19:41:50

      Επειδή πάντα πρέπει να αναφέρουμε στις ειδήσεις και τα γεγονότα που σχολιάζουμε μια επίσημη ειδησεογραφική πηγή :

      http://www.zeit.de/politik/ausland/2009-11/schweiz-minarett-wahl

      Πιστεύω ότι για το συγκεκριμένο θέμα θα απαιτηθεί ένα νέο , ξεχωριστό, ¨post¨.

    • anthropos avatar
      anthropos @ ΝΤΑΝΤΟΝ 30/11/2009 11:10:32

      «Το ¨τσαντόρ¨ αποτελεί επίσης προσβολή της ανθρώπινης προσωπικότητας και αξιοπρέπειας.»
      Αναρωτιέμαι αν το (γενικευμένο και κοινωνικά ορθό) «ξέκωλο» δεν αποτελεί επίσης προσβολή της ανθρώπινης προσωπικότητας. Αν οι τα περισσότερα «ψυχαγωγικά» τηλεοπτικά προγράμματα δεν αποτελούν βαρύτατη προσβολή του ανθρώπινου προσώπου. (Αφήνω κατά μέρος τις καθημερινές προσβολές που υφίσταται αδιαμαρτύρητα η ανθρώπινη νοημοσύνη ή τα εναπομείνανα ίχνη της.)
      Αυτά χωρίς να διαφωνώ εφ’ όλης της ύλης μαζί σου…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.