#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/11/2011 13:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σκοπός είναι να κερδηθεί ο πόλεμος και όχι να πέσουμε μαχόμενοι



Οι δραματικές εξελίξεις των τελευταίων ημερών, ιδιαίτερα μετά την τορπίλη του Γ. Παπανδρέου περί δημοψηφίσματος, έφεραν το ελληνικό πολιτικό σύστημα στα όριά του. Κεντρικό πρόσωπο της περιδίνησης στον ορίζοντα γεγονότων της μαύρης τρύπας της ελληνικής χρεοκοπίας, ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς. Η κίνησή του να στηρίξει τελικά μια κυβέρνηση συνεργασίας υπό τον Λουκά Παπαδήμο , πυροδότησε σωρεία αντιδράσεων.

Στο εσωτερικό της παράταξης πολλοί είναι εκείνοι που απογοητεύτηκαν, θεωρώντας ότι η κίνηση αυτή αποτέλεσε υπαναχώρηση από την αταλάντευτη αντιμνημονιακή θέση την οποία είχε οικοδομήσει τα δύο τελευταία χρόνια. Πολλοί νεοδημοκράτες αλλά και άλλοι που τον υποστήριξαν σθεναρά, εμφορούμενοι έναν αγνό πατριωτισμό (εδραζόμενο σε τι θεμέλια άραγε;), πληγώθηκαν.

Στην αντίπερα όχθη, το καθεστωτικό ΠΑΣΟΚ και οι δυνάμεις της διαπλοκής εκμεταλλευόμενες τη συγκυρία και "ξεχνώντας" τις ολέθριες συνέπειες της μέχρι τώρα πολιτικής τους συμπεριφοράς, δεν έχασαν την ευκαιρία να τοποθετήσουν στο κάδρο της "συνευθύνης" τον αρχηγό της αντιπολίτευσης για να πετάξουν από πάνω τους λίγο από το Μνημονιακό Άγος. Η Λερναία Ύδρα των τηλεοπτικών διαύλων εχθές εξαπέλυε μύδρους εναντίον του Σαμαρά μέχρι να συνεναίσει. Τα μεγάλα κανάλια τον εγκαλούσαν για ολιγωρία ενώ τα πιο μικρά υπερπατριωτικά τα οποία τον εγκαλούσαν για υποταγή.

Οι μεγάλες δυνάμεις εξ Εσπερίας, δηλαδή η Γερμανία, μόλις ανοίχτηκε μια χαραμάδα αποδοχής της συμφωνίας της 27ης Οκτωβρίου, εφάρμοσαν μέχρι κεραίας τα λόγια του Περικλή στους Αθηναίους για το περίφημο Μεγαρικό Ψήφισμα:

Κανείς όμως από σας ας μη νομίσει ότι ο πόλεμος θα γίνει  για ασήμαντη αφορμή , αν θέλαμε να αρνηθούμε ν' ανακαλέσουμε το περί Μεγαρέων Ψήφισμα, στο οποίον φαίνονται ότι αποδίδουν τόσην σπουδαιότητα, ώστε ισχυρίζονται ότι αν αυτό ανακληθεί, ο πόλεμος θ' αποσοβηθεί. Ούτε πρέπει ν' αφήσετε να υφίσταται στη συνείδησή σας η μομφή ότι πολεμήσατε για ασήμαντη αιτία, γιατί το ασήμαντο αυτό αποτελεί την λυδία λίθο, για την εξακρίβωση και τη δοκιμασία των προθέσεών σας. Επειδή, εάν υποχωρήσετε απέναντι τους, θα βρεθείτε ενώπιον νέας και επαχθεστέρας απαιτήσεως, γιατί θα νομίσουν ότι και σε τούτο θα υποκύψετε εξαιτίας του φόβου. Ενώ, αν αρνηθείτε αποφασιστικά, θα τους δώσετε να καταλάβουν καθαρά ότι οφείλουν να συμπεριφέρονται απέναντι σας ως ίσοι προς ίσους μάλλον.

Με  ιταμό τρόπο απαίτησαν την έγγραφη αποδοχή των επαχθών όρων που συνοδεύουν την εν λόγω συμφωνία από την αντιπολίτευση ενώ διαδίδουν παντού ότι δεν υπάρχει τίποτε προς διαπραγμάτευση. Λειτουργώντας με τον ίδιο τρόπο που λειτούργησαν οι Αθηναίοι στρατηγοί στη Μήλο το 415 π.Χ που έλεγαν τα εξής:

«Έχουμε  την απαίτηση να επιδιώξουμε πιο πολύ να επιτύχουμε τα δυνατά από όσα κι οι δυο μας αληθινά έχουμε στο νου μας, αφού ξέρετε και ξέρουμε ότι κατά την κρίση των ανθρώπων το δίκαιο λογαριάζεται  όταν υπάρχει ίση δύναμη για την επιβολή του κι ότι,  όταν αυτό δε συμβαίνει, οι δυνατοί κάνουν ό,τι τους επιτρέπει  η δύναμή τους κι οι αδύναμοι υποχωρούν κι αποδέχονται.»

Φυσικά η θέση του Αντώνη Σαμαρά ήταν και είναι εξαιρετικά δύσκολη. Για πολλούς ήταν η ευκαιρία που περίμεναν για να τον τσαλακώσουν. Όσοι είναι προκατειλημμένοι εναντίον ξεσπάθωσαν. Μα κι αν συνέχιζε να λέει όχι χωρίς να λογαριάσει τις συνέπειες, αυτοί οι ίδιοι θα τον εγκαλούσαν ότι οδήγησε τη χώρα στη χρεωκοπία μόνο και μόνο για να γίνει πρωθυπουργός.

Όσοι είναι πληγωμένοι από την "υπαναχώρηση" ενθυμούμενοι Μαραθώνες και Θερμοπύλες, ξεχνούν αθέλητα τη δεινή διαπραγματευτική θέση της χώρας αλλά και την πραγματική νοοτροπία μεγάλου τμήματος της ελληνικής κοινωνίας. Γιατί:

«Η ελπίδα,  παρηγοριά την ώρα του  κινδύνου, όσους την έχουν από περίσσια δύναμη κι αν τους βλάψει δεν τους καταστρέφει. Όσοι όμως, στηριγμένοι πάνω της, τα παίζουν όλα για όλα, (γιατί απ’ τη φύση της είναι σπάταλη), μονάχα όταν αποτύχουν τη γνωρίζουν, όταν πια, για κείνον που έκαμε τη γνωριμία της, δεν έχει τίποτε για να το προφυλάξει απ’ αυτήν. Αυτό σεις, αδύναμοι και που η τύχη σας κρίνεται από μια μονάχα κλίση της ζυγαριάς, μη θελήσετε να το πάθετε ούτε να μοιάσετε τους πολλούς που, ενώ μπορούν ακόμη να σωθούν με ανθρώπινα μέσα, όταν τους βρουν οι συμφορές και τους εγκαταλείψουν οι βέβαιες ελπίδες, καταφεύγουν στις αβέβαιες ελπίδες, τη μαντική και τους χρησμούς και όσα άλλα τέτοια, με τις ελπίδες που δίνουν  φέρνουν στην καταστροφή.»

Όσο δε για τους ισχυρούς φίλους και συμμάχους από το Βερολίνο, ας θυμηθούν τι ολέθρια αποτελέσματα προκάλεσε στη χώρα τους η ταπεινωτική συνθήκη των Βερσαλλιών και ας αναλογιστούν ότι οι υπερόπτες και αλαζονικοί Αθηναίοι μπορεί να δήωσαν τη Μήλο αλλά συνετρίβησαν λίγο αργότερα στη Σικελία, δίνοντας τέλος στο όραμά τους για μια Μεσογειακή Ηγεμονία.

Προσωπικά, δεν μπορώ να κρίνω ακόμα τη στάση του προέδρου. Δεν γνωρίζω, όπως όλοι μας άλλωστε, τις κρυφές λεπτομέρειες των διλημμάτων στα οποία βρέθηκε αντιμέτωπος.  Η αλήθεια είναι ότι δε θα ήθελα να είμαι στη θέση του όπως και πολλοί από τους φωνασκούντες  μικρούς πρωθυπουργούς του διαδικτύου και των καφενείων. Αλλά εγώ δε φιλοδοξώ να ηγηθώ της χώρας. Το θυμικό μου ενοχλείται από το ενδεχόμενο απώλειας της εθνικής αξιοπρέπειας. Ενοχλείται που δεν υπάρχουν αντιδράσεις στις προσβλητικές αξιώσεις των ισχυρών. Θυμώνω που τσαλαπατιέται η πατρίδα μου. Αλλά ξέρω ότι το τσαλάκωμα έγινε πρώτα στο εσωτερικό της πατρίδας. Και δε συμμαζεύεται ο ηδονιστικός τρόπος του ζειν, η λατρεία του αυτοειδώλου  και ο συβαριτισμός που διέβρωσαν την ελληνική κοινωνία τα τελευταία τριάντα χρόνια, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Όμως οι χώρες δεν κυβερνώνται με το θυμικό.

Εν κατακλείδι, αν με ρωτήσετε, προτιμώ να είμαι φτωχός και αξιοπρεπής αφού:  δε θεωρείται ντροπή να ομολογήσει κανείς πως είναι φτωχός, αλλά χειρότερη ντροπή είναι να μην προσπαθήσει να ξεφύγει τη φτώχεια του. Όμως από το να κείμαι υπερήφανα νεκρός στα χαρακώματα, αλλά νεκρός, προτιμώ τη μάχη του αντάρτικου αλλά ζωντανός. Και οι εκστρατείς δεν είναι όλες γεμάτες με νίκες, αλλά και με αναδιπλώσεις. Σκοπός είναι να κερδηθεί ο πόλεμος και όχι να πέσουμε μαχόμενοι. Οι ηρωισμοί (των άλλων) που γίνονται τραγούδια και αφορμή για παρελάσεις, είναι το άλλοθι των δειλών και των βολεμένων.

Εγώ έτσι έμαθα αλλά δεν ξέρω αν αυτή είναι η άποψη των πολλών...

Κανείς Θεός δε θα μας βοηθήσει και κανείς πολιτικός δε θα μας «σώσει» αν δεν αποφασίσουμε εμείς τι πραγματικά θέλουμε και τι είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε γι’ αυτό.

Κλείνοντας, θα ήθελα να θυμίσω κάτι που έλεγε ο Σωκράτης σε σχέση με το πως αντιλαμβανόμαστε ως πραγματικότητα και ποια ΕΙΝΑΙ η πραγματικότητα.

«Όποιος όμως έχει νου, θα αναλογιστεί ότι δύο ειδών είναι οι συγχύσεις που συμβαίνουν στα μάτια και δύο ειδών οι αιτίες στις οποίες οφείλονται, ανάλογα με το αν περνάει κανείς από το φως στο σκοτάδι ή από το σκοτάδι στο φως. Και θεωρώντας ότι ακριβώς τα ίδια συμβαίνουν και με την ψυχή, όποτε θα βλέπει κάποια ψυχή να τα 'χει χαμένα και να μην μπορεί να διακρίνει κάτι, αυτός δεν θα βάζει τα γέλια, ασυλλόγιστα, αλλά θα προσπαθεί να διαπιστώσει τι από τα δύο συμβαίνει: Είναι άραγε τυφλωμένη επειδή έχοντας έλθει από μια ζωή φωτεινότερη δεν είναι συνηθισμένη στο σκοτάδι ή, αντιθέτως, επειδή προχωράει από την περισσή αμάθεια σε μια περιοχή φωτεινότερη, κάτι πιο λαμπερό έχει πλημμυρίσει τα μάτια της με εκτυφλωτικό φως; Κι έτσι τη μια ψυχή θα την καλοτυχίσει για το πάθημά της και για τον τρόπο της ζωής της, ενώ για την άλλη θα αισθανθεί λύπη, κι αν θα 'δειχνε τη διάθεση να την περιγελάσει, το γέλιο του αυτό θα ήταν λιγότερο καταγέλαστο απ' ότι το γέλιο για εκείνη που έχει φθάσει εδώ από ψηλά, από το φως».

Προς το παρόν, βρισκόμαστε μέσα στη σπηλιά κυνηγώντας σκιές και ακροβατούμε στο κενό.

Γιάννης Φαίλτωρ

(Τα αποσπάσματα είναι από το την Ιστορία του Θουκυδίδη, και από την Πολιτεία του Πλάτωνος)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 12/11/2011 14:21:19

    Αγαπητέ αιτιολογείτε την πράξη δε κρίνεται το αποτέλεσμα.
    Η ΝΔ και ο κύριος Σαμαράς έκαναν μια επιλογή, να παράσχουν ψήφο εμπιστοσύνης σε μια κυβέρνηση.
    Καλό ή κακό, η επιλογή δηλαδή, όπως και κάθε κυβέρνησης θα κριθεί από το αποτέλεσμα.
    Η προσωπική μου διαφωνία λοιπόν είναι στα πρόσωπα.
    Σχηματίστηκε μια κυβέρνηση με την υποστήριξη της ΝΔ που έχει τον Πάγκαλο; τον Βενιζέλο στο Οικονομικών; τον Παπακωνσταντίνου Υπουργό; και ένα τραπεζίτη ως επικεφαλής;
    Ας ήταν ο Παπαδήμος στο ΥΠΟΙΟ και οι υπόλοιποι ...στα έδρανά τους.
    Η παροχή στήριξης είναι η κολυμβήθρα του Σιλωάμ για κάποια πρόσωπα. Ακυρώνει δύο χρόνια. Μια πορεία και θέσεις. Δεν μπορεί πχ η Proton και το Μνημόνιο να έχουν τη στήριξή μας.
    Εκεί εστιάζεται η κριτική.


    ΥΓ

    ...σε άλλα σχόλια ορισμένοι βασιλικότεροι του βασιλέως προσπαθούν να κάνουν τη ΝΔ ...ΚΚΕ: άλλο το υποστηρίζω αλλά μιλώ και κρίνω και διαφορετικό το ...χειροκροτώ.

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ Ο Ιθαγενής 12/11/2011 15:30:08

      Κε Ιθαγενη,

      Δηλαδη ο κος Παπαδημος, ο εγκαθετος της Trilateral Commission των Rothchilds, ο ανθρωπος του καθεστωτος Σημιτη τον οποίο ο κος Σταυρος Θεοδωρακης αποκαλεσε πριν καμποσα χρονια "υπευθυνο για το oικονομικο θαυμα της Ελλαδας" είναι προσωπο εμπιστοσυνης και κοινωνικων ευαισθησιων; Δεν υπηρξε και ο ιδιος μερος του συστηματος Παγκαλου, Βενιζελου κλπ; Αν δεν ειχε τοτε (το 1999) κοινωνικες ευαισθησιες όταν επι Σημιτη εκοβαν το επιδοματων τριτεκνων θα τις αποκτησει τώρα;

      Ο κοσμος για την κοινωνικη αναλγησια κοντεψε να λιντσαρει μεχρι και τον Παπουλια την 28η Οκτωβριου. Και δεν μας έκαναν ΚΑΘΟΛΟΥ διεθνως ρεζιλι όπως λενε τα παπαγαλακια.

      Αν στο υστερογραφο σας περιλαμβανετε και εμενα, προσωπικα δεν υιοθετω θεσεις του ΚΚΕ, ούτε ιδεολογικες ή κομματικες ντιρεκτιβες. Θεωρω οτι απλα μεταφερω αυτα που λεει συμπασα η κοινωνια σε όλη της την διαστρωματωση πλην καποιων ελαχιστων βολεμενων ή διαπλεκομενων. Αν τωρα οι θεσεις του ΚΚΕ σας φαινονται πιο κοντα σε αυτο που λεει η κοινη γνωμη, και ιδιαιτερα η ακομματιστη, (αυτο το 10-15% που ανεβοκατεβαζει τις κυβερνησεις στις εκλογες - οταν δεν απεχει) δεν ειναι προβλημα του γραφοντος, ούτε του ΚΚΕ, αλλα της ΝΔ που εχει μεταβληθει εδω και χρονια σε ενα κομμα που παραπαίει μεταξυ αποστειρωμενων γιαπηδων-πλασιε συμφεροντων και παραδοσιακών λαμόγιων καταπιεζοντας τις δυναμεις εκεινες που και το know-how διεθετουν αλλα διαθετουν και λιγη τσίπα, και αγαπουν την χωρα που ζουν και το λαό της.

      Οσοι ετρωγαν πορτα απο το συστημα εξουσιας επειδη δεν ήταν αρκουντως διεφθαρμενοι ή είπαν οι ίδιοι ΟΧΙ σε προτασεις ακριβως για να μην διαφθαρουν, καταλαβαινουν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι εννοώ...

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ Theoprovlitos 12/11/2011 15:36:41

        Kαλα τα γραφεις.... το ζητημα ειναι εαν τα λαβαινουννυπ¨οψη τους.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Theoprovlitos 12/11/2011 15:40:45

        Δεν κατάλαβα επί της ουσίας που διαφωνούμε.
        -Η κυβέρνηση που θα πάρει ψήφο εμπιστοσύνης θα κριθεί εκ του αποτελέσματος και των ενεργειών της αν είναι καλή ή κακή.
        -Εαν διάβασες τι έγραψα διαφωνώ απόλυτα με τα πρόσωπα που την συγκροτούν γιατί οι μέχρι πρότινος αρνητές δεν μπορούν να αλλάζουν καρέκλα κα ν γίνονται θιασώτες του κουρέματος. Πόσο μάλλον για τους λοιπούς Υπουργούς που μας οδήγησαν έως εδώ. Η συγκεκριμένη κυβέρνηση δεν είναι ούτε πολιτική ούτε τεχνοκρατική ...τα πάντα όλα είναι και γιούργια στον ταβά με τα κουλούρια.
        -Το υστερόγραφο απευθυνόταν σε όσους ενοχλούνται με την κριτική ορισμένων στις πράξεις και τα λόγια της ΝΔ και συνιστούν ...υπομονή χειροκροτώντας.


        ΥΓ


        Η συγκεκριμένη κυβέρνηση δεν έχει κανένα κοινωνικό έρεισμα, μόνο έδρανα. Δεν έχει λαϊκή εντολή. Θα υπογράψει ότι εκ των υστέρων οι πολίτες θα υποστούν και θα κληθούν στις κάλπες "για το ύψιστο δημοκρατικό τους καθήκον"...
        Θα εφαρμόσει πολιτικές που επιβάλλουν οι Νόμοι που η προηγούμενη κυβέρνηση ψήφισε.
        Για αυτό και ξανά γράφω οι Νόμοι αλλάζουν με νόμους και οι κυβερνήσεις με εκλογές ...στις δημοκρατίες τουλάχιστον.
        Στην Ευρώπη του 21ου αιώνα οι κυβερνήσεις αλλάζουν με συμβόλαια.

        • Theoprovlitos avatar
          Theoprovlitos @ Ο Ιθαγενής 12/11/2011 17:03:46

          ΥΓ Ενημερωνω και εσας και τους υπολοιπους οτι η γιαφκα των Trilateral που ελεγχει και τον Τυπο στην Φινλανδια και σε αρκετες Σκανδιναβικες και Βαλτικες χωρες μεσω του Εβραiκης καταγωγης Μασωνου Aatos Erkko συμμετεχει στην δυσφημιστικη εκστρατεια της Εβραιομασωνιας του ΣΚΑΙ κατα της Μονης Βατοπαιδιου και του Αγιου Ορους γενικοτερα δημοσευοντας μαλιστα και ψευδη και παραπληροφορηση στην εφημεριδα Helsingin sanomat και μαλιστα χωρις εκ των πραγματων να μπορεσει να υπαρξει καποιος αντιλογος.

          Η Εβραιομασωνια μας εχει κυρηξει κανονικο πολεμο. Η μονη λυση ειναι να τους κατωνομασουμε και εν συνεχεια να τους στειλουμε στον πατερα τους τον Εωσφορο όπου και ανηκουν.

          Για οποιον δε νομιζει οτι ο ορος Εβραιομασωνια ειναι αποκυημα αρρωστημενης φαντασιας ή συγκεκριμενων σκοτεινων πολιτικων πεποιθησεων το συγκεκριμενο βιβλιο το οποιο συνεγραψε εβραιος συγγενης του εν λογω "Φινλανδου" μεγαλοκαρχαρια θα τον... "Διαφωτίσει".

          tp://ndpr.nd.edu/news/23414-judaism-and-enlightenment/

          • Geros avatar
            Geros @ Theoprovlitos 12/11/2011 20:25:18

            Τι ρολο παίζει αν ο Aatos Erkko είναι Εβραίος?
            A ξέχασα , είναι όλοι συνωμότες .
            Όχι ότι παίζει ρολο αλλα για την αποκατάσταση της αληθειας και μονο , η οικογένεια Erkko δεν είναι Εβραϊκή . Η μητέρα του είναι Βρετανη και σε κάποια εθνικιστικά φινλανδικά blog γράφηκε ότι είναι Εβραία λες και θα σήμαινε τίποτα αν ήταν (ο αντισημιτισμός δεν είναι Ελληνικό προνόμιο δυστυχώς).

            Φυσικά και έχει πλακα να ακούμε τον καθένα που βυθισμένος μέσα σε θεωρίες συνωμοσίας , κάνει συσχετίσεις ανάμεσα σε πράγματα άσχετα μεταξύ τους και κάνει τις προκαταλήψεις του αποδείξεις αλλα κάπου πρέπει να τραβάμε μια γραμμή και να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους γιατί η σιωπή κάποτε θα γίνει επιβεβαίωση της κάθε παλαβής θεωρίας συνωμοσίας. Την στιγμή μάλιστα που ο συγκεκριμένος λέει ότι αν μας περάσει για .... Εβραιομασόνους θα μας στείλει στον εωσφόρο !! Κάπου εδώ σταματάμε να σπάμε πλακα νομίζω και παύει να είναι αστείο και γραφικό.
            Το να αφήνουμε κηρύγματα μισους αναπάντητα αναισθητοποιεί την κοινωνία σε τέτοια κηρύγματα , τα κάνει να ακούγονται φυσιολογικά.
            Οι συνωμοσιολόγοι λένε ότι μας ψεκάζουν αεροπλάνα με αέριο που μας κάνει βλάκες , εδώ νομίζω ότι έχουν δίκιο , μονο που τα αεροπλάνα είναι αυτοί και το αέριο είναι οι μπούρδες που ανακυκλώνουν.

          • Theoprovlitos avatar
            Theoprovlitos @ Geros 13/11/2011 01:08:47

            Οποιος εχει τη μυγα μυγιαζεται. Και σπευδει να κανει το συνηγορο του διαβολου κυριολεκτικα.

            Ε λοιπον ο Εβραιος Μεγαλομασωνος κος Erkko (και οχι απλα Εβραιος οπως θελετε να τον παρουσιασετε) μπορει μεσω την τεραστιας περιουσιας που διαθετει (ως ενας ακομα εβραιομασωνος μεγιστανας της παραπληροφορησης) αλλα και του τυπου που ελεγχει να παραπληροφορει, να συκοφαντει και να αμαυριζει ρατσιστικα την Ορθοδοξη εκκλησια όταν μαλιστα ο παντες γνωριζουν την διαπλοκη του εβραισμου με οικονομικους κολοσσους. Και αυτο ΔΕΝ θεωρειται ουτε ρατσισμος, ουτε μισαλλοδοξια, ουτε διαπλοκή. Επειδη ειναι εβραιομασωνος, ειναι και στο απυροβλητο και νομιμοποιείται - ο καημενουλης να τα κανει.
            Τουναντιον συμφωνα με τη διεστραμενη σας λογικη ολα τα παραπανω χαρακτηριζουν εκεινον που τα ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ. Με την ιδια λογικη που "δεν ήταν κατα συρροήν βιαστης ο κατηγορουμενος, ήταν τα θυματα που πηγαινανε γυρευοοντας".

            Καποια στιγμη λοιπον όταν το σιναφι του συγκεκριμενου κυριου αρχιζει και γινεται επιθετικο και διεκδικητικο γιατι νομιζει οτι ο κοσμος του ανηκει, θα πρεπει να λεγονται τα πραγματα με το ονομα τους.

            Τα ψευδή και συκοφαντικα που γραφει και τα οποια καποια ατομα απο το ιδιο σιναφι του τα ενεχειρησαν (ειναι καρμπον συγκεκριμενων δημοσιευματων σκοτεινων κυκλων στην ελλαδα) για να τα κανει αρθρο στον Τυπο της Φινλανδιας αυτα ΔΕΝ ειναι κατ εσας κηρυγματα μισους;

            Για το οτι ο κος αυτος -αγνωστο πως- απεκτησε τετοια τεραστια περιουσια στη Σοσιαλιστικη Φιναλνδια, οτι ανηκει στο δημιουργημα του επισης Εβραιομασωνου Rotchilds που ελεγχει και την Goldmans Sachs, την Trilateral Commision που επιβαλλει πρωθυπουργους στην Ελλαδα και την Ιταλια, και που γραφει ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ αρθρα κατα των Ελληνων για να δικαιολογησει ηθικα το εγκλημα, αυτα τα προσπερνατε με το συστημα "κανω την πάπια";

            Όπως επισης προσπερνατε το γεγονος οτι σας παραθετω αρθρο από ΕΒΡΑΙΟ, το οποίο αν δε το διαβασατε γραφει:

            Where Sutcliffe goes beyond ... is in his claim that not only did certain heterodox Jewish figures play an influential role in the genesis of a radical stream in the Enlightenment, but Judaism itself — its history, its texts, its status — was “inescapably of special significance in the formation of Enlightenment rationalism”.
            __________

            He gave early Enlightenment radicals messianic hope that a universalistic reign of reason was close at hand. “The dawn of Enlightenment is thus given a subliminally millenarian tinge, with Spinoza performing the key Messianic role as its necessarily originally, and then no longer, Jewish harbinger”

            Με αλλα λογια εννοει την Μασωνια η οποια ως Εβραιογεννης εχει και ενα ψευδομεσσιανικο χαρακτηρα, θελωντας να επιβαλει τον εκλεκτο της ως 'Σωτηρα του Κοσμου" (μετα την κριση) με τον ιδιο ΑΚΡΙΒΩΣ τροπο που το μασωνικο παρακρατος μας επεβαλε και τον Papademos και τον Monti.

            Αλλα εσεις δεν αντιλαμβανομαι, εχετε καποιο ΛΟΓΟ να υπραμυνθειτε του πλεον πλουσιου ανθρωπου της Φινλανδιας ο οποίος απο θεση ισχυος όχι μονο δυσφημιζει εθνη και αντιπαλες θρησκειες απο αυτην που ανηκει (καλυπτωντας φυσικα την δικη τους βρωμια) αλλα ανηκει ΚΑΙ αυτος σε συλλογους όπως η Trilateral Commision και η Bilderberg.

            Σας το "υπαγορευει" καποια αναγκη αυτο;

        • JOHN avatar
          JOHN @ Ο Ιθαγενής 12/11/2011 17:44:54

          Ιθαγενη.Αλλαζουν με συμβολαια,οπως πολυ σωστα γραφεις,γιατι ο κοινοβουλευτισμος και η δημοκρατια εχουν εκφυλιστει κατα τετοιο τροπο ωστε να μπορουν να ελεγχονται απο τα εκαστοτε λομπυ και συμφεροντα.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Ο Ιθαγενής 12/11/2011 18:12:27

      Αν και Ιθαγενής, δεν μασάς από "καθρεπτάκια και φανταχτερές χαντρες! Συμφωνώ σε όλα από την αρχή μέχρι το τέλος.

  2. Κάποιος avatar
    Κάποιος 12/11/2011 14:25:32

    "Σκοπός είναι να κερδηθεί ο πόλεμος και όχι να πέσουμε μαχόμενοι".

    Καλό θα ήταν να αποσαφηνιστεί από τον αρθρογράφο, ποιος είναι κατά την γνώμη του ο αντικειμενικός σκοπός που πρέπει να κερδηθεί (κομματικός,εθνικός,κοινωνικός,οικονομικός ;) και ποιες ακριβώς θεωρεί ότι είναι οι εμπόλεμες παρατάξεις (Έλληνες εναντίον Γερμανών, ΕΕ εναντίον ΗΠΑ, πλούσιοι εναντίον φτωχών, χρηματοπιστωτικοί οίκοι εναντίον εθνών ;)

    Αφού αποσαφηνιστούν αυτές οι βασικές έννοιες του άρθρου μπορούμε να κάνουμε το επόμενο βήμα, δηλαδή να συζητήσουμε για το ποια συμφέροντα θεωρούμε ότι εξυπηρετεί ο κάθε αρχηγός κόμματος και η παράταξη του, με ποιους πολεμά μαζί, υπέρ ποίου σκοπού και πόσο αποτελεσματικά το καταφέρνει.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Κάποιος 12/11/2011 16:24:35

      Aυτό που πρέπει να κερδηθεί είναι το μ΄ρλλον του τόπου. Οσο για τις εμπόλεμες παρατάξεις ... από τη μια μεριά είναι οι φορείς των νοοτροπιών που μας έφεραν ως εδώ (οπαδοί της "ήσσονος προσπάθειας", του ρουσφετιού , του βολέματος, της αναξιοκρατίας, της απουσίας ελέγχου και αξιολόγησης, του "δε βαριέσαι", του "ό,τι φάμε κι ο,τι πιούμε.."...) και από την άλλη οι υπόλοιποι.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ firiki2010 12/11/2011 17:07:46

        Το μέλλον του τόπου όπως το περιγράφεις είναι μια αφηρημένη έννοια. Δεν καθορίζεις τις επιθυμητές παραμέτρους του μέλλοντος που ονειρεύεσαι και ποιους ακριβώς θα αφορά αυτό. Επίσης αν πιστεύεις ότι τα στρατόπεδα είναι αυτά, τότε θα πρέπει πρώτα να γίνει ξεσκαρτάρισμα στους πολιτικούς των κυβερνητικών παρατάξεων που ευθύνονται κατεξοχήν για τις αρνητικές νοοτροπίες και πρακτικές που ανέφερες και μετά να επιδιώξουν να κυβερνήσουν ή να συγκυβερνήσουν. Εκτος κι αν θεωρείς ότι τα μέλη της πρόσφατης κυβέρνησης και των κομμάτων που διεκδικούν την εξουσία είναι στην πλειοψηφία τους θιασώτες της μείζονος προσπάθειας, της αξιοκρατίας,του δημοσιονομικού ελέγχου, της δικαιοσύνης και των εθνικών οραμάτων. Γιατί εγώ βλέπω τις ίδιες μούρες που στελεχώνουν μεταπολιτευτικά το άθλιο πολιτικό σκηνικό που όλοι κατακρίνουμε. Με σκάρτα και φθαρμένα υλικά, δεν μπορείς να φτιάξεις κάτι αξιόλογο, όπως και αν τα συνδυάσεις ή τα αναμείξεις .

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Κάποιος 12/11/2011 18:18:28

          Δεν βλέπω τίποτα αφηρημένο στην τοποθέτηση μου Η περιθωριοποίηση των νοσηρών ννοτροπιών στις οποίες αναφέρθηκα καθορίζει και το μέλλον που θα ήθελα και το ποιος θα ωφεληθεί από αυτό.
          Εχεις απόλυτο δίκιο για το ξεσκαρτάρισμα πολιτικών προσώπων μόνο που θα διαφωνήσω στο "των δύο κυβερνητικών παρατάξεων". Οι νοσηρες νοοτροπίες διατρέχουν το σύνολο του πολιτικού συστήματος για ορισμένους δε πολιτικούς χώρους (εκτός των δύο μονομάχων) η μαχητική υπεράσπιση των νοσηρών αυτών νοοτρπιών αποτελεί την πεμπτουσία της ύπαρξης τους.
          Το ξεσκαρτάρισμα αυτό -απολύτως απαραίτητο- μπορεί να γίνει μόνο μέσω εκλογικών διαδικασιών. Και βέβαια δεν θεωρώ ότι όλα μπορούν να γίνουν μέσα σε μια νύχτα ή σε 100 μέρες ή στη διάρκεια μιας κυβερνητικής θητείας. Πόλεμος διαρκείας είναι , Κάποιε. Από κάπου και κάποτε πρέπει να αρχίσουμε.

  3. maria avatar
    maria 12/11/2011 14:32:00

    έχουμε ήδη την πρώτη επίσημη κυβέρνηση των αγορών (με τρία μόλις ηγετικά στελέχη και με αρκετές πολιτικές «μαριονέτες» – στις οποίες ευχόμαστε ειλικρινά να αντιληφθούν το μοιραίο λάθος τους και να μην μετατραπούν σε μισθοφόρους των τοκογλύφων), η οποία πιθανολογούμε ότι θα ολοκληρώσει το έγκλημα εναντίον της πατρίδας μας, το οποίο ξεκίνησε ουσιαστικά στα τέλη του 2008 (τυπικά τον Οκτώβριο του 2009). πηγή http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2475.aspx

    • dimitrisag avatar
      dimitrisag @ maria 12/11/2011 17:13:04

      Μπράβο Μaria για την παραπομπή, αξίζει!!!!!!

  4. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 12/11/2011 14:48:10

    Ο Πλάτων καλά τα λέει αλλά και τότε και τώρα ισχύει επί του πρακτέου το εξής: Αυτό λοιπόν εκεί το βλέπεις άνθρωπο (ζώον έμψυχο) ,ρωτάς και τους γύρο σου και σου δίνουν την ίδια απάντηση. Εάν σου δώσω ένα εκατομμύριο ευρώ και θέλω αυτό που βλέπεις ως ζώον έμψυχο να το περιγράφεις (γιατί έχεις την δυνατότητα) ως ζώον άψυχο θα μου έκανες την ''χάρη'' ναι ή όχι; Όταν ήξερες ότι αρκεί ένα ''φτύσιμο'' μου για να σε πνίξω και στη θέση των ''ζώων '' βάλεις τους Έλληνες θα έλεγες ναι ή όχι; Αυτό ακριβώς συμβαίνει αυτή την στιγμή. Και εγώ τουλάχιστον είμαι σίγουρος ότι έχουν αντιστραφεί οι όροι των '' ζώων ''. Μακάρι να κάνω λάθος και να μας κυβερνούν έμψυχα αλλά δεν νομίζω.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΣΠΥΡΟΣ 12/11/2011 15:42:40

      Ο Πλάτων; μόνο θιασώτης της δημοκρατίας και του λαού ...του όχλου δεν ήταν.
      Οπότε να χρησιμοποιούμε τον Πλάτωνα για στήριξη δημοκρατικού πολιτεύματος δεν συνάδει...

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Ο Ιθαγενής 13/11/2011 04:49:07

        Το να χρησιμοποιούμε Πλάτωνα για να δικαιολογήσουμε την κυβέρνηση της 6ης δόσης είναι ακόμη πιο αστείο.

  5. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 12/11/2011 14:49:47

    @Γιάννης Φαίλτωρ
    Με ολο το σεβασμο στα γραφομενα σας.
    Βλεπω και ξαναβλεπω και ματαβλεπω που ελεγε και η γιαγια μου τα βιντεο με τις παραδοσεις παραλαβες και την συνθεση της νεας(;;;;) κυβερνησης.
    Δεν βλεπω ειλικρινα να αλλαζει κατι.
    Βλεπω μονο την ηγεσια της ΝΔ να εχει μπλεξει σε ενα κυκεωνα και τα χειροτερα να ερχονται. Περα απο την χαρα της κυριας ΔΝΤ, μιας και δεν εχω υπνο αυτες τις ημερες , σημερα το πρωι παρακολουθησα ΝΕΤ και ΜΕΓΚΑ( ναι το ομολογω το αμαρτημα μου!!) Ειχαν στησει χορο με ντεφια και νταουλια πρωι-πρωι διαφοροι ειδικοι και ελεγαν οτι 100 ημερες ειναι λιγες πολυ λιγες, οτι σιγουρα θα παμε πιο περα τον χρονο των εκλογων, για Κ.Ο. Παπαδημου ελεγαν κτλ.
    Τα χειροτερα ερχονται μαλλον....
    Η ΝΥΧΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΝΥΧΤΑ

    Υ.Γ. Ο Θουκιδιδης στο βιβλιο Γ&82 ανεφερει επισης: “…….για να δικαιολογουν τις πραξεις τους αλλαζαν ακομα και την σημασια των λεξεων….”
    Το αφιερωνω στους πολιτικους μας

  6. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 12/11/2011 14:58:23

    ΑΠΛΩΣ, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!
    "Προς το παρόν, βρισκόμαστε μέσα στη σπηλιά κυνηγώντας σκιές και ακροβατούμε στο κενό."
    Η ακροτελεύτια φράση ως επιμύθιο μιας εξαιρετικής ανάλυσης (πώς θα μπορούσε διαφορετικά με τη ΛΟΓΙΚΗ ενός Θουκυδίδη και την ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ενός Πλάτωνα) λέει τόσα πολλά με τόσο λίγες λέξεις...
    ΜΠΡΑΒΟ, ΑΓΑΠΗΤΕ!

  7. Stand avatar
    Stand 12/11/2011 15:03:37

    Ας ελπίσουμε ότι ο Αντώνης όπως και ο Φίλιππος κατά την αρχαιότητα δεν υποχωρεί, απλά κάνει ένα βήμα πίσω ώστε να πάρει μεγαλύτερη φόρα για την τελική επίθεση.

  8. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 12/11/2011 15:04:49

    Τον Σαμαρά τον έβαλαν στη μέση και όρχισε το σφυροκόπημα από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Ο τελικός σκοπός τους είναι το ξεπουπούλιασμα των δεξιών ψηφοφόρων, μέχρι τις εκλογές και η μεταφορά τους σε "πρόθυμα κόμματα" ,που βγάζουν άθροισμα 180. Από τη μεταβατική κυβέρνηση, όπως είναι ο σωστός όρος, κερδισμένος βγαίνει ο Καρατζαφέρης και ο ΓΑΠ που γλιτώνουν τα ειδικά δικαστήρια. Ίσως προκύψει και το κόμμα Παπαδήμου, ως αρωγός της παγκοσμιοποίησης. Ο Σαμαράς πρέπει να επιβάλει το 15% φορολόγηση στις επιχειρήσεις από σήμερα!Αλλιώς θα κυνηγάει τους λαγούς των Τραπεζών

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 12/11/2011 18:00:11

      Δεν γλυτωνει απολυτως τιποτα ο Παπανδρεου.Η επομενη βουλη μπορει να ασκησει διωξεις.

  9. yianna avatar
    yianna 12/11/2011 15:04:49

    Αγαπητοί,
    Με συγχωρείτε αλλά εγώ δεν έχω καταλάβει μέχρι σήμερα ότι η Νέα Δημοκρατία είναι κατά του Μνημονίου, έτσι όπως το τοποθετείτε. Διαφώνησε μεν σε ορισμένα θέματα, αλλά δεν είναι κατά. Και πως θα μπορούσε άλλωστε. Η Ελλάδα δεν μπορεί να βγεί στις αγορές. Τώρα, ότι το ΠΑΣΟΚ μας έφθασε ως εδώ, δεν υπάρχει καμμιά αμφιβολία. Ήταν και είναι μοιραίο κόμμα για την πατρίδα μας.
    Πιστεύω ότι ο Σαμαράς κράτησε μια γενναία στάση και πήρε ρίσκα. Μπορούσε να κάνει αλλιώς ? Όχι, εδώ που φτάσαμε.
    Είναι βέβαιο ότι οι εκλογές είναι η μόνη λύση, αλλά ποιος σας είπε ότι θα έχει η ΝΔ αυτοδυναμία? ή ακόμα και άν έχει οι σταμουλοκολάδες και οι φωτόπουλοι θα τον αφήσουν να κυβερνήσει? Όσο άφησαν τον Κ. Καραμανλή. Το καθεστώς του ΠΑΣΟΚ, διότι περί καθεστώτος πρόκειται, δεν θα πέσει εύκολα. Μια λύση υπάρχει, οι ξένοι και οι πιέσεις για να μειώσουν τις δαπάνες του δημόσιου τομέα και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Εκτός εάν και εμείς, της από δω πλευράς, δεν το θέλουμε, γιατι μέχρι σήμερα περί του φόνου... δεν ακούω κουβέντα.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/11/2011 15:08:45

    Αρνούμαι αποφασιστικά, Γ.Φ.

  11. Βατάτζης avatar
    Βατάτζης 12/11/2011 15:31:14

    Η ίδια στενοκεφαλιά που χαρακτηρίζει διαχρονικά τον μέσο δεξιό ψηφοφόρο, παραμένει και σήμερα ο χειρότερος εχθρός του κόμματος.

    Η ίδια στενοκεφαλιά, που οδήγησε στην εξουσία τον ΓΑΠ....

    Να υπενθυμίσω ότι το ΠΑΣΟΚ το 2009 κέρδισε με αριθμό ψήφων ΙΔΙΟ με το 2004 που είχε χάσει με 6 μονάδες διαφορά...

    Προσθέστε το (διαχρονικό πλέον) 5-6% του ΛΑΟΣ και έχετε στα χέρια σας το πρόβλημα της ΝΔ. Ότι δηλαδή, με τέτοιο δυναμικό να μην μπορεί να συσπειρωθεί επαρκώς και να βαδίσει ξεκάθαρα μπροστά, ιδεολογικά, εκλογικά και κυβερνητικά...

    Το 2009, οι δεξιοί "απογοητευμένοι" ήταν αυτοί που πήγαν για μπάνιο και χάθηκαν 700.000 ψήφοι.. Ετσι, το ΠΑΣΟΚ βγήκε με 10 μονάδες διαφορά, αλλά ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟ ΨΗΦΩΝ αριθμητικά! Και άλλοι ακόμα, δεξιοί, κρίνοντας ότι θα "τιμωρήσουν"την ΝΔ ψήφισαν ΛΑΟΣ. Τελικά η στενοκεφαλιά των δεξιών μας έφερε τον ΓΑΠ και τίποτα άλλο... Αβυσσος η ψυχή του δεξιού…

    Αυτή η αδυναμία συσπείρωσης όμως, δεν οφείλεται μόνο στον επικοινωνιακό σχεδιασμό του κόμματος και τις ψυχώσεις των δεξιών ψηφοφόρων, αλλά και στην πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ εναντίον της ΝΔ, ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ της μεταπολίτευσης και κυρίως μετά την εξαφάνιση των εκδοτών της δεξιάς (Μομφεράτος, Αθανασιάδης, Βουδούρης) χωρίς ποτέ να αντικατασταθούν αυτοί στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης...

    Εδώ κατάφερε και πέρασε ντούκου η λαίλαπα ΓΑΠ με όλη την καταστροφή που έφερε σε δυο χρόνια και σήμερα, ΔΕΞΙΟΙ, αντί να κάνουν κριτική στα δύο αυτά χρόνια ΠΑΣΟΚ, κάνουν κριτική στον...Σαμαρά, τη στιγμή μάλιστα που μας απάλλαξε από την παρουσία του, μεσούσης της πρώτης κυβερνητικής περιόδου του, και ταυτόχρονα, καταφέρνοντας να ελέγξει τα κρισιμότερα Υπουργεία της χώρας! Ελεος, λίγο νιονιό δεν βλάπτει πια!

    Για να ξυπνήσουμε λίγο και να ηρεμήσουμε λίγο με την εσωστρεφή κριτική μας! Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο από εξάλειψη των όποιων ενοχών μπορεί ακόμα και σήμερα να κουβαλάει στην πλάτη του ο «μέσος Δεξιός».

    Και το κυριότερο, να μην ξεχνάμε ότι η ΝΔ εξακολουθεί να έχει εναντίον της (κόμμα και ψηφοφόροι) το 95% των μέσων, εντύπων και ηλεκτρονικών, και εσχάτως και το πανευρωπαϊκό Σύμπαν! Και να σκεφτούμε ακόμα καλά, αν υπάρχει αυτή τη στιγμή άλλος από τον Σαμαρά, που να μπορεί να εγγυηθεί την ενότητα μέσα στην ΝΔ αλλά και την αύξηση της εκλογικής επιρροής της σε άλλους χώρους. Μάλλον δεν υπάρχει...

    Για αυτό, σας παρακαλώ, λίγη υπομονή με τον Σαμαρά!!! Πάρτε το σαν "έκκληση προς συσπείρωση στα δύσκολα", παρά το γεγονός ότι και εγώ ο ίδιος στο τσακ την γλύτωσα την κατάθλιψη την Κυριακή το βράδυ της “συνεννόησης”...

    • Mara avatar
      Mara @ Βατάτζης 12/11/2011 15:47:33

      Bατάτζη,

      ++++++1000000

      • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
        Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ Mara 12/11/2011 16:18:10

        Bατάτζη,
        και από μένα +1000

    • gynner avatar
      gynner @ Βατάτζης 12/11/2011 16:23:12

      Εχώ βαρεθεί να το γράφω.Τις διαδικασίες για να ξεκουμπιστεί ο γαπ φίλε μου τις ξεκίνησε ο λαός που βγήκε στους δρόμους την 28η Οκτωβρίου.Αυτά είδαν οι πασόκοι βουλευτές και ξεκίνησαν το κράξιμο στον σωτήρα μας.Τώρα απο που κι ως που ο Σαμαράς έδιωξε τον γαπ επίτρεψε μου να μην το καταλαβαίνω.Αντίθετα εγώ κατάλαβα οτι για δεύτερη φορά μετά το μεσοπρόθεσμο του έδωσε χέρι βοηθείας.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Βατάτζης 12/11/2011 16:55:31

      Δεν είναι στενοκεφαλιά του μέσου δεξιού ψηφοφόρου (μ.δ.ψ. στη συνέχεια)
      Κατ΄ αρχήν ο μ.δ.ψ. δεν είναι πρόβατο και δεν επιθυμεί να λειτουργεί σαν πρόβατο. Είναι πιο ανοιχτός σε αλλαγές, παίρνει πολύ πιο εύκολα κριτική στάση προς την παράταξη του και σ΄ ένα επικοινωνιακό περιβάλλον που κυριαρχούν "οι άλλοι" είναι πιο εύκολο να παρασυρθεί. Και βέβαια ο μ.δ.ψ. δεν έχει συνδέσει τις βιοτικές ανάγκες του με το κόμμα (τουλάχιστον όσο στον βαθμό που συμβαίνει στο ΠΑΣΟΚ)
      Οσο για την κριτική που ασκείται στη συγκεκριμένη φάση στο Σαμαρά είναι ΚΑΙ αποτέλεσμα του ότι καλλιεργήθηκε (και στο blog) μια άποψη ότι ο Σαμαράς είναι κάτι σαν δεξιός Τσε Γκεβάρα, κάτι διαφορετικό από τη ΝΔ, κάτι εντελώς ξεχωριστό που εν ονόματι του δίκιου του δεν παίρνει υπ' όψη του ούτε συσχετισμούς δυνάμεων , ούτε ειδικές συνθήκες ούτε τίποτα. Ηρθε λοιπόν η πραγματικότητα και πολλούς τους προσγείωσε απότομα. Γιατί ο Σαμαράς (ευτυχώς) δεν ήταν αυτό που είχαν φαντασθεί.
      Το θέμα δεν είναι το "λίγη υπομονή με τον Σαμαρά !!!" που απευθύνεις. Το θέμα είναι " λιγότερο συναίσθημα, περισσότερος ρεαλισμός !"

  12. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 12/11/2011 15:35:37

    Συμφωνώ απολύτως!

    Ο Σαμαράς δεν πρέπει να έχει απλά έναν ένδοξο θάνατο όπως ο Αχιλλέας! Πρέπει να μνείνει όρθιος να κερδίσει τον πόλεμο!

    Και επαναλαμβάνω:Τα κάστρα πέφτουν εκ των έσω!

    Ο Αχιλλέας πολεμούσε δεκα χρόνια αλλά ακόμα να πέσει η Τροία.
    Η Τροία έπεσε όταν ανέλαβε ο Οδυσσσέας.

    Ο Α. Σαμαράς ξέρει ότι πρέπει να φερθεί σαν Οδυσσέας και όχι σαν Αχιλλέας.

    Η ελπίδα ( με τον Α. Σ) υπάρχει ακόμη, και ο νοών νοήτω…

  13. S.K avatar
    S.K 12/11/2011 15:37:40

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΝΤΟΜΑ. ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΑΚΗ (ΠΛΕΟΝ) ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ ΧΟΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΘΟΔΕΥΤΕΙ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ. (ΤΙΤΛΟΣ ΑΡΘΡΟΥ: "ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΔΝΤ ΚΑΙ ΒΕΡΟΛΙΝΟ")

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=325251

  14. Maria-Maria avatar
    Maria-Maria 12/11/2011 15:39:33

    Η Ελλαδα δεχεται εναν εμπορικο αποκλεισμο τελευταιας κοπης http://www.eglimatikotita.gr/2011/11/blog-post_7769.html ,περα απο αυτο , και ενω βλεπουμε οτι συζητουν για το ποτε θα επιτεθουν στο Ιραν , λενε κοντα στα χριστουγεννα, εμεις λογω του αποκλεισμου, http://www.eglimatikotita.gr/2011/11/reuters_12.htm αγοραζουμε πετρελαιο απο το Ιραν , τελικα αναρωτιεμαι , ποιος ειναι ο εχθρος , ποιες ειναι οι μαχες που πρεπει να δωσουμε και ποσο πολυ επικινδυνα ειναι ολα οσα συμβαινουν τριγυρω μας ....

    Α, μηπως να θυμηθουμε και τι προκειται να γινει με το Γ' σωμα στρατου?http://www.enkripto.com/2009/12/10.htm apo 1-1-2012 ?

    Επισης πως κερδιζεται ο πολεμος απεναντι στα κινεζικα μεροκαματα ?

    ....Πολλα τα ερωτηματα μου, μπορει ο Σαμαρας να μου τα λυσει ?

  15. Mara avatar
    Mara 12/11/2011 15:41:07

    Εξαιρετικό άρθρο!
    Φαντάζομαι ότι εκφράζει σε ένα μεγάλο ποσοστό, την κατάσταση της ψυχολογίας, του κόσμου της Ν.Δ.
    Περισσότερο από τον θυμό και την πικρία για την εξέλιξη της κατάστασης, θεωρώ ότι είναι η ανησυχία, για το τί θα συμβεί από εδώ και πέρα.
    Ο δοτός πρωθυπουργός που επιβλήθηκε μετά μανίας από τους πάντες, σίγουρα δεν είναι καθόλου τυχαίος...
    Σίγουρα δεν ήρθε για να κάνει τον πρωθυπουργό μόνο 3 μήνες.
    Το έχω ξαναγράψει, ότι ανάλογο έργο, έχουμε ξαναδεί το 1955 με τον δοτό τότε Κων/νο Καραμανλή και την γνωστή συνέχεια...
    Από την άλλη πάλι, ένας πρωθυπουργός σε μιά κυβέρνηση χωρίς λαϊκή νομιμοποίηση και χωρίς δικούς του υπουργούς, δύσκολα να "επιβιώσει".
    Μου θυμίζει πολύ την περίπτωση του Κων/νου Κόλλια, του πρώτου πρωθυπουργού της Χούντας.

    Τα γεγονότα που θα ακολουθήσουν σύντομα, θα κρίνουν πολλά...
    Θεωρώ ότι, έχει πολλούς άσσους ο Σαμαράς να γυρίσει τούμπα την ψυχολογία του κόσμου στο λεπτό.... (ειδικά με τα δύο σημαντικότατα υπουργεία που πήρε)
    Μακάρι να τον ευνοήσουν και οι συγκυρίες....
    Μεγάλο το ρίσκο που πήρε για την πατρίδα και δύσκολο εγχείρημα....
    Ή θα του/μας βγεί...???
    Ή...??? Αυτό δεν θέλω να το σκέφτομαι, σε τί περιπέτειες θα μας βάλει.

    Ίδωμεν!

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Mara 12/11/2011 17:00:13

      H "γνωστή συνέχεια" με τον "δοτό τότε Κων/νο Καραμανλή" ήταν πάντως μάλλον εξαιρετική για τον τόπο.

      • Mara avatar
        Mara @ firiki2010 12/11/2011 18:40:02

        firiki2010,

        Ήταν σίγουρα μεθοδευμένη... και καταστροφική.. (βλέπε Κύπρο... και όχι μόνο...)
        Δεν τρέφω ιδιαίτερη εκτίμηση για τον μακαρίτη Κων/νο Καραμανλή.
        Αλλά για το ανηψιό του Κώστα Καραμανλή, η εκτίμηση μου είναι ότι καλύτερο έχει περάσει μεταπολεμικά απ΄αυτόν τον τόπο.

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Mara 12/11/2011 22:13:48

          Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής υπήρξε ένας πραγματιστής πολιτικός με βαθύτατο αίσθημα προσωπικής ευθύνης που στέγνωσε την ψυχή του για ν΄ αλλάξει την Ελλάδα. Και την άλλαξε! Ο Κώστας Καραμανλής είναι ένας θαυμάσιος άνθρωπος, εξαιρετικά καλοπροαίρετος, που ως πρωθυπουργός όμως βάλτωσε στην "ήπια προσαρμογή" και του έτυχε και μια διεθνής κρίση, στην οποία όταν προσπάθησε να αντιδράσει του προέκυψε ο ΓΑΑΠ. Τώρα βέβαια του φορτώνουν κάποιοι όλα τα δεινά της Ελλάδος.
          Χαίρομαι να "συναντώ" διαδικτυακά Καραμανλικούς/- κές (έστω κατά το ήμισυ). Σπανίζουν τελευταία.

          • Κωνσταντινα avatar
            Κωνσταντινα @ firiki2010 12/11/2011 22:22:44

            Να συναντηθειτε παιδιά και να πάτε και για σουβλάκια!

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ firiki2010 12/11/2011 18:48:25

        ...αν η ιστορία .......επαναληφθεί;
        Παραδώσαμε σε ένα τραπεζίτη που από κυβέρνηση τεχνοκρατών έκανε κυβέρνηση πολιτικών συμμαχιών.
        Στη θέση του θα κατέβαινα στις εκλογές και οι πρόθυμοι ένθεν και κείθεν δεν είναι .........και λίγοι.

        • Mara avatar
          Mara @ Ο Ιθαγενής 12/11/2011 21:38:57

          Ιθαγενή,

          Πολύ πιθανό να συμβεί. Άν βέβαια προλάβει...

  16. S.K avatar
    S.K 12/11/2011 15:42:26

    ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΝΤΟΜΑ. ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΑΚΗ (ΑΚΗΣ ΠΛΕΟΝ) ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ ΧΟΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΕ ΤΟΣΟ ΤΟΝ ΓΑΠ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΝΤΟΡΙΤΣΑ. ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ.

    ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΘΟΔΕΥΤΕΙ Η ΜΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΛΟΓΩΝ. (ΤΙΤΛΟΣ ΑΡΘΡΟΥ: ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΔΝΤ ΚΑΙ ΒΕΡΟΛΙΝΟ).

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=325251

  17. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 12/11/2011 15:45:33

    Η πρώτη δήλωση του Λουκά Παπαδήμου:

    “Κύριο έργο αυτής της κυβέρνησης είναι να υλοποιηθεί η συμφωνία των Βρυξελλών και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με αυτές τις αποφάσεις”

    Τα συμπεράσματα δικά σας…

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ρήγας Φερραιος 12/11/2011 16:02:58

      Μπα μην γράφεις άδικα φίλε μου ορισμένοι πανηγυρίζουν απλά γιατί θα ....κάνουμε εκλογές.
      Δεν βλέπουν ότι η ψήφος εμπιστοσύνης στους Υπουργούς: Πάγκαλο Βενιζέλο Παπακωνσταντίνου της Κυβέρνησης Παπαδήμου ακυρώνει δύο χρόνια.
      Δεν βλέπουν ότι πρώτα θα υπογραφεί η δανειακή σύμβαση και μετά θα ψηφίσουν.
      Τώρα πανηγυρίζουν και δεν ακούν ακόμα και τώρα που ο Παπαδήμος του μιλά για εφαρμοστικούς νόμους.

      ΥΓ

      πολύ σύντομα θα σιγοσφυρίζομε...όταν θα πρέπει να μιλάμε για τον προϋπολογισμό.
      Ξεχνούν πχ ότι το 2011 θα κλείσει με νέα μέτρα για να επιτύχει τους στόχους του το μνημόνιο.

  18. anastasia avatar
    anastasia 12/11/2011 16:11:20

    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/11/to_12.html#.Tr58XkP9Wu8
    φάκτωρα διάβασε το άρθρο του Κωνσταντακόπουλου σε παρακαλώ!!!

  19. ΕΛΕΝΗ Τ. avatar
    ΕΛΕΝΗ Τ. 12/11/2011 16:27:52

    Συγχαρητήρια για το άρθρο σου. Έθιξες όλες τις πλευρές του ζητήματος με απόλυτη αντικειμενικότητα. Πιστεύω πως έδωσες σε πολλούς το ερέθισμα να σκεφθούν νηφάλια και να δουν πίσω από λέξεις και πράξεις.
    Πεποίθησή μου είναι πως ο Σαμαράς δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.Μπορεί όλοι να θέλαμε να αντιδράσει διαφορετικά, αλλά την επομενη μέρα, αν όλα πήγαιναν στραβά, θα του ρίχναμε το ανάθεμα. Επειδή , όμως, μέχρι τώρα έχει αποδείξει ότι είναι ενας ακέραιος πολιτικός, καλώ όλους να κάνουν αυτό που μας έχει ζητήσει: Να τον εμπιστευθούμε.

    • gynner avatar
      gynner @ ΕΛΕΝΗ Τ. 12/11/2011 16:37:32

      Οταν λές στραβά τι ακριβώς εννοείς;Ακόμα πιο στραβά απο τώρα δηλαδή;Και τι ακριβώς αλλάζει τώρα που η χώρα παραδόθηκε και επίσημα στους τραπεζίτες;Δυστυχώς είναι άλλο πράγμα ο αρχηγός ενός κόμματος και άλλο ο ΗΓΕΤΗΣ που ζητάει απο όλον τον ελληνικό λαό να τον εμπιστευτεί και όχι μόνο τους οπαδούς του κόμματος του.Εσύ ποιόν ακριβώς απο τους δύο θέλεις;

      • ΕΛΕΝΗ Τ. avatar
        ΕΛΕΝΗ Τ. @ gynner 12/11/2011 16:57:27

        Επειδή πραγματικά μας βομβαρδίζουν από παντού,ελληνικά και ξένα ΜΜΕ και όσο κι αν διαβάζουμε οικονομικές, πολιτικές, κοινωνικές αναλύσεις με αντικρουόμενες απόψεις,δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι αν ο εκβιασμός των Ευρωπαίων ήταν μπλόφα ή όχι, το "στραβά" αναφέρεται σε μια τάχιστη κατάρρευση που θα είχε ολέθρια αποτελέσματα. Στην ερώτησή σου απαντώ ότι θέλω ένα ΗΓΕΤΗ που ζηταει απ΄όλον τον ελληνικό λαό να τον εμπιστευθεί.Και ο Σαμαράς δεν απευθύνθηκε στο κομματικό του ακροατήριο, όταν το ζήτησε. Πίστεψέ με, αυτός ο άνθρωπος έχει αξίες. Αν τον άφηναν θα μπορούσε να μας οδηγήσει, μέσα από δύσκολα μονοπάτια, αλλά πάντως σε ξέφωτο.

        • gynner avatar
          gynner @ ΕΛΕΝΗ Τ. 12/11/2011 21:40:41

          Τι θα πεί αν τον άφηναν;Τον κρατούν κάποιοι δηλαδή;Ποιοί είναι αυτοί;Γιατί δεν βγαίνει στο λαό να τους καταγγείλει αλλά αντίθετα τους στηρίζει;Και αν πάρα πολλοί απο το κομματικό ακροατήριο όπως λές απογοητεύτηκαν ξέρεις που θα έχουν φτάσει ήδη οι υπόλοιποι;Πάααααρα πολύ αριστερά!

  20. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 12/11/2011 16:40:22

    Υπάρχει και το μισοσκόταδο του δειλινού ή της χαραυγής..ελπίζω να είμαστε σε αυτό της χαραυγής κι όπου να 'ναι θα ξημερώσει....

  21. Τασος avatar
    Τασος 12/11/2011 16:45:16

    Μπράβο στον : Γιάννης Φαίλτωρ

    Ερώτηση: Πιστευτή στον νομο της ανταπόδοση με τα Ιστορικά παραδείγματα που λες!
    Αλλά όταν στον Β παγκόσμιο πόλεμο, η Γερμανοι και η Ιταλοι ήθελαν καποια λιμάνια τρενα και γενικα την Ελλαδα να την εχουν ως βαση, και ενας εγνωσμένος φιλος των Γερμανων είπε Οχι και μαζι με αυτον και ολος το Ελληνικό Εθνος !
    Στην Ελλαδα του Μιλτιάδου του Θεμιστοκλή του Λεωνίδα... τι είπαν;;;.... (Αν ακουγαν τα Ιερατια τους η Ευρωπη θα ηταν Περσική!

    Μητρός τε και πατρὸς και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερόν εστιν η Πατρὶς ....
    Πατρίδα δεν εχει αλλά, και αν, και ως!

    Είμαι λίγο ακραίος, θα πρεπει να τεθεί ενα θεμα τι είναι η Πατρίδα;;;
    Για τον Καθενα απο εμας, την είναι το Εθνος; την είναι η ευρωπη;
    ΕΝΑ ΜΕΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑ μπορουμε να σκοτώσουμε τον Ελληνικό Έθνος για χάρη του Ελληνικού Κράτους;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Τασος 12/11/2011 17:16:13

      Τώρα δεν υπάρχει ούτε Ελληνικό κράτος. Ας υπήρχε αυτό το Ελληνικό Κράτος και να λειτουργούσε σωστά και προς τα έξω και προς τα μέσα, και ας είχε "σιδηρούν προσωπείο" που έχουν όλα τα Κράτη.

      Διαφορετικά ποιο το νόημα του σημερινού μνημοσύνου σε Ελληνικό έδαφος (στην Ξάνθη, στο προξενείο) υπέρ Τούρκων στρατιωτών που έπεσαν στην Τουρκία!!! σε μάχες με Κούρδους ??? και των Βουλγάρων αστυνομικών να κάνουν περιπολία στη Θεσσαλονίκη?

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ αλλενάκι 12/11/2011 18:06:37

        Προεξενεια και πρεσβειες ειναι ξενα εδαφη. Οσο για τη Βουλγαρια και στο Παρισι παρελαυνουν στην εθνικη γιορτη γερμανικα τμηματα. Οι σχεσεις Ελλαδος - Βουλγαριας σημερα ειναι ιδιες με αυτες Γαλλιας -Γερμανιας (παλιοι εχθροι που ειναι οικονομικοι συνεταιροι).

        • torn avatar
          torn @ ψυχραιμια 12/11/2011 19:31:29

          Ένα χαρακτηριστικό σύμπτωμα του σύγχρονου εκφυλισμού της Ελλάδας είναι το αδιάφορο ως μπλαζέ ύφος με το οποίο αντιμετωπίζονται τα εθνικά θέματα. Οι κίνδυνοι υπάρχουν γύρω μας και εμείς κάνουμε σαν να μη συμβαίνει τίποτε. Οι πρεσβείες μπορεί να είναι ξένα εδάφη, αλλά κάθε πρεσβεία, θα διοργανώσει τις εκδηλώσεις εκείνες που την "παίρνει" να διοργανώσει. Αν υπάρχει ένα σοβαρό και στιβαρό κράτος διαπίστευσης, καμία διπλωματική αποστολή δεν θα το προκαλέσει. Το μέλλον αυτής της χώρας, ανεξαρτήτως των τάσεων παγκοσμιοποιημένης ομογενοποίησης που επικρατούν, δυστυχώς είναι ζοφερό.

  22. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 12/11/2011 16:47:33

    Εκλογες;;; ποιες εκλογες;;; Ας ψαξουν το σημερινο βιντεο ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΤΗ ΝΕΤ. Παγκαλος και λοιποι συγγενεις!!!! Τι ονειδος!!!! Να σε βριζουν και να λες δωσε και αλλο..δεν φτανει!!!

  23. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 12/11/2011 16:47:55

    Η ενσταση μου (εκτος αν δεν καταλαβα καλα) εγκειται στο οτι αναφερεστε στους Β και Γ ρολους αυτης της κυβερνησης οταν ο πρωτος ρολος ειναι του αυτου περιβαλλοντος.

    Θα μπορουσα να συμφωνησω στο οτι η θεση του υπαλληλακου στο ΥΠΟΙΟ θα του ηταν αρκετη, πλην ομως μετα απο αυτο που γινεται και στην Ιταλια, δηλαδη για να το πουμε ετσι... καπως... "κομψα" με την επιβολή μη εκλεγμενων οικονομικων δικτατορων με καθιστα εξαιρετικα καχυποπτο για το ρολο του.

    Ηδη τα πρωτα μηνυματα που λαμβανω απο Ιταλους ειναι εξαιρετικη ΑΝΗΣΥΧΙΑ για αυτον που θα τους επιβληθει.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Theoprovlitos 12/11/2011 18:44:47

      Χωρίς παρεξήγηση, δεν κατάλαβες καλά καθώς συμφωνώ απόλυτα ότι το "περιβάλλον" καθορίζει τους ρόλους.
      Αυτό διαφάνηκε ότι ακόμα και με τον εξευτελισμό του Συντάγματος, των διαδικασιών, των θεσμών και των λειτουργιών τους, ακόμα και με την ωμή περιφρόνηση της λαϊκής εντολής, το περιβάλλον δημιούργησε μια κυβέρνηση που δεν μπορεί να την χαρακτηρίσει κανείς ...τεχνοκρατική.
      Μια κυβέρνηση εκτέλεσης προσυμφωνημένου συμβολαίου είναι, που θα επικυρώσει τα συμφωνηθέντα.

  24. Aris. A avatar
    Aris. A 12/11/2011 17:08:02

    Γιάννη εξαιρετικό.

    Η ελληνική κοινωνία κινδυνεύει από σχιζοφρένεια.

    Μίλαγα με νεοδημοκράτες που μέχρι χθες δεν πίστευαν ότι υπάρχει άλλη λύση από το μνημόνιο και το ΔΝΤ και αμφισβητούσαν την αντιμνημονιακή τακτική Σαμαρά και σήμερα αν είναι δυνατόν λένε ότι ο Σαμαράς τους πούλησε.

    Πάρα πολλοί από αυτούς που έπρεπε να είχε κοντά του ο Πρόεδρος το προηγούμενο διάστημα κρύβονταν στο δεν ξέρω δεν απαντώ κανένας από τους δύο των δημοσκοπήσεων.

    Σήμερα διαμαρτύρονται.

    Είναι εύκολο να κάνεις κριτική ειδικά όταν δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο κακοί πόσο επιθετικοί πόσο απόλυτοι γίνονται οι ισχυροί όταν θίγονται τα συμφεροντά τους.

    Η κρίση στην Ευρώπη φουντώνει και η χώρα είναι απροετοίμαστη αυτή την στιγμή για οποιαδήποτε άλλη λύση εκτός από την παραμονή στην ευρωζώνη.

    Ακόμα και η λύση της δραχμής που εγώ δεν την πιστεύω και τόσο αν είναι αγια και άριστη δεν μπορεί να την ακολουθήσεις τελείως ανέτοιμος.

    Είναι δεδομένο ότι ο Σαμαράς δέχθηκε πιέσεις και εκβιασμούς πάρα πολύ σκληρούς.

    προσωπικά δεν αμφισβητώ την επιλογή του περιμένω να δω τι θα επακολουθήσει.

    Αναμφίβολα ο μεγάλος χαμένος είναι η ΝΔ και ο Σαμαράς προσωπικά μήπως όμως αν τράβαγε το σχοινί αύριο ΄τα πράγματα θα ήταν χειρότερα.

    Είναι η πρώτη φορά που γράφω μετά την απόφαση Σαμαρά να στηρίξει ην νέα κυβέρνηση επειδή το παιχνίδι είναι πολύ πολύπλοκο και πρέπει να περιμένουμε πριν καταλήξουμε σε τελικές αποφάσεις.

  25. Underdog avatar
    Underdog 12/11/2011 17:19:53

    Μπορεί κάποιος να πει πως θα βγει η ΝΔ και ο Σαμαράς από το σημερινό τέλμα. Υπάρχει πρόβλημα στρατηγικής και μάλιστα κορυφαίο μετά τα γεγονότα των τελευταίων ημερών. Δυο απλά ερωτήματα: Τι θα πει βάλτε όποιον θέλετε πρωθυπουργό; Θα το αναλύσει κάποιος ωστε να δει ότι είναι θεμελιώδες λάθος; Δευτερο , πως και με ποια δυναμική θα επιβάλλει τις εκλογες στις 19 Φεβρουαρίου; Η μήπως μπορεί να ρίξει την κυβέρνηση;

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Underdog 12/11/2011 17:59:14

      Νομίζω ότι θέτεις καίρια ερωτήματα, με τα οποία μάλλον δεν ασχολείται κανένας.
      Για μένα το λάθος δεν ήταν ότι η ΝΔ άλαξε στάση (υποψιάζομαι την ένταση των πιέσεων για να φτάσει σε κάτι τέτοιο) αλλά ότι δεν άλλαξε στάση αρκετά. Το "βάλτε όποιον θέλετε πρωθυπουργό" ήταν απλώς απαράδεκτο. Από τη στιγμή που η ΝΔ υπεχώρησε από το αίτημα για εκλογές έπρεπε να πάρει πρωτοβουλίες και στο μέτρο του δυνατού να "επιβάλει" καταστάσεις Να στείλει στον κόσμο το παρακάυω περίπου μήνυμα
      ” Η προηγούμενη κυβέρνηση τα έκανε μπάχαλο. Τόσο μπάχαλο που έστειλε τον πρωθυπουργό σπίτι του και υποχρεώθηκε να ζητήσει την βοήθεια μας για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που η ίδια -και παρά τις προειδοποιήσεις μας- δημιούργησε. Τόσο μπάχαλο που οδήγησε στην πλήρη κατάρρευση της αξιοπιστίας της χώρας, προς την οποία ασκούνται πλέον ασφυκτικές διεθνείς πιέσεις που μερικές φορές ξεπερνούν και τα όρια. Η κατάσταση αυτή που απειλεί την ίδια την υπόσταση της χώρας δεν μπορούσε να μας αφήσει αδιάφορους. Η συμμετοχή μας ενεργή και ουσιαστική στη νέα κυβέρνηση γνωρίζουμε πολύ καλά ότι συνεπάγεται πολιτικό κόστος για την παράταξη μας αφού καλούμαστε να διαχειριστούμε μια ήδη διαμορφωμένη από άλλους δυσάρεστη κατάσταση και σε μεγάλο βαθμό και μια διαμορφωμένη πορεία. Το κόστος αυτό είμαστε πρόθυμοι να το αναλάβουμε. Η χώρα πρέπει να σωθεί και θα σωθεί.”
      Σε αντίθετη περίπτωση η ΝΔ κινδυνεύει ΚΑΙ να μπεί στο ” κάδρο” των ευθυνών ΚΑΙ να απουσιάζει από το “κάδρο” της τυχόν σωτηρίας.
      (Ο επίλογος από το ""Μικρές υποχωρήσεις ή φυγή προς τα εμπρός" 8/11 στο firiki2010)

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Underdog 12/11/2011 18:10:46

      1) Θα πει : θελω παση θυσια να φυγει ο Παπανδρεου και ας αναλαβει οποιος αλλος ναναι.
      2) Δεν μπορει να τις επιβαλλει γιατι το ΠΑΣΟΚ εχει 153.Μπορει να καταγγειλει την παραβαση των συμφωνηθεντων και να αποσυρει τη στηριξη του απο την κυβερνηση.

      • Underdog avatar
        Underdog @ ψυχραιμια 12/11/2011 19:01:40

        Σε καμμία περίπτωση δεν κάνω τον έξυπνο. Το επαναλαμβάνω, κατά την άποψη μου η ΝΔ έχει τεράστιο πρόβλημα στρατηγικής. Θα αποχωρήσει από την κυβέρνηση, αφου θα έχει υπογράψει, θα έχει " ξεπλύνει" στη κολυμπηθρα της συναίνεσης το ΠΑΣΟΚ και τον ΓΑΠ, θα έχει αποσυσπειρωμένο το βασικό της κορμό, δεν θα μπορεί να επιβάλλει εκλογές ..και μετά θα πάει στη Συγγρού να περιμένει τι; πότε θα της παραδώσει το σύστημα ΠΑΣΟΚ την εξουσία. Γιατί και οι εκλογές να γίνουν το 2013 δεν σημαίνει ότι θα πάρει την εξουσία

  26. η Dimi avatar
    η Dimi 12/11/2011 17:46:48

    «Μία ἐθνική ἐπέτειος δέν εἶναι ... ἐπαίτειος. Οἱ νεκροί δέν ἐπαιτοῦν· ἀπαιτοῦν. Πρωτίστως τό σεβασμό μας. Αὐτά πού ἔγιναν στή Θεσσαλονίκη τήν 28η Ὀκτωβρίου δέν ἐκθέτουν ἁπλῶς τήν Ἑλλαδα διεθνῶς. Ἀποτελοῦν ἀσέβεια ἑνός ἄδοξου παρόντος πρός ἕνα ἔνδοξο παρελθόν. Ο πρόεδρος τῆς δημοκρατίας ὄφειλε -ἔστω καί μόνος- νά σταθεῖ στήν ἐξέδρα σέ στάση προσοχῆς καί νά ἀποτίσει φόρο τιμῆς στίς παρελαύνουσες σκιές τῶν νεκρῶν πού μέ τό αἷμα τους ἔγραψαν τό ἔπος του '40. Ἐπέλεξε ν' ἀποχωρήσει σέ ἔνδειξη διαμαρτυρίας. Εἶναι κι αὐτό μιά στάση· νιώθεται, ὅπως λέει ὁ ποιητής. Οφειλε ὅμως ὡς τηρητής καί ὄχι παρατηρητής τοῦ Συντάγματος νά παραιτηθεῖ, γιά νά θέσει τόν πολιτικό κόσμο καί τούς πολίτες πρό τῶν εὐθυνῶν τους. Δέν θέλώ νά πιστεύω ὅτι ὁ ἄνθρωπος, πού γνώρισα κάποτε ὡς ἀθλητή, ἔχει ἀσπασθεῖ σέ παραλλαγή τήν περιλάλητη φράση τῆς αὐτοκράτειρας Θεοδώρας: "Καλόν ἐντάφιον ἡ ... Προεδρία"!» ~Σαράντος Καργάκος .

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ η Dimi 12/11/2011 19:06:10

      Εύστοχο!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ ΕΥΑ 12/11/2011 21:08:33

        Χρειάζεται να είμαστε σε εγρήγορση, Εύα.
        Επειδή οι "θεατές", είναι αυτοί που πληρώνουν πάντα.

  27. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 12/11/2011 18:30:07

    Και ποιός εγγυάται ότι δεν θα πέσουμε; Μήπως πέσαμε ήδη και μάλιστα αμαχητί;

    Ποιός είπε ότι ότι πρέπει να γίνουμε υπερδύμαμη πριν αποφασίσουμε να "πολεμήσουμε";

    Αλλά εδώ δεν τίθεται ζήτημα πολέμου. Διότι πριν τον πόλεμο υπάρχει η Απόφαση. Εδώ δεν υπάρχει αποάφαση, ούτε αποφασισμένοι.

    Έγινε πολύ του συρμού αυτό το απόσπασμα του Θουκυδίδη, αλλά εδώ δεν είναι το κατάλληλο παράθεμα. Καταλληλότερος ο Ηρόδοτος. Και καταλληλότερος ίσως όλων ο Ηράκλειτος:

    «πόλεμος πάντων μεν πατήρ εστι πάντων δε βασιλεύς, και τους μεν θεούς έδειξε τους δε ανθρώπους, τους μεν δούλους εποίησε τους δε ελευθέρους»

    ΥΓ. Ειλικρινά όλο αυτό το σύνδρομο στέρησης για την ν-οστή δόση με εχει κάνει να γίνομαι πολύ κακός. Πώς έλεγε ο κακός στον batman? "this city needs an enema"... "This country needs an enema"!

  28. Ναπολιτάνος avatar
    Ναπολιτάνος 12/11/2011 18:58:55

    Από τις ωραιότερες αναρτήσεις που είδα. Για τους "διαβασμένους" είναι εύκολο να πιάσουν το νόημα. Συμφωνώ απόλυτα Γιάννη Φαίλτωρ και μπράβο σου. Μπράβο και σε σένα Βασίλη που δίνεις μεσου Antinews βήμα σε τέτοιες πένες

  29. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 12/11/2011 19:07:03

    Ο Έκτορας ήταν ο αγαπημένος μου ήρωας...

  30. Νίκος avatar
    Νίκος 12/11/2011 19:11:15

    Το κακό πρέπει να κτυπηθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, διότι η αιμοβόρα και αδίστακτη "λερναία ύδρα" έχει απλώσει τα κοφτερά σαγόνια της σχεδόν σε όλη τη γη.
    Φυσικά δεν προτείνω σαν λύση την δικτατορική παγκόσμια υπερκυβέρνηση των τραπεζιτών, όπως προτείνεται από κάποιους, αλλά αναφέρομαι σε άλλα γεγονότα (που θα μας έρθουν απρόσκλητα) μεγάλης έκτασης και μεγάλης έντασης (τα οποία αποσιωπώ, για ευνόητους λόγους).
    Η Ελλάδα θα απελευθερωθεί πραγματικά και μόνιμα από το θηρίο, ΜΟΝΟ όταν θα συμβούν τα προαναφερόμενα.

  31. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 12/11/2011 19:14:12

    Φαίλτωρ
    Πολύ καλή ανάρτηση.
    Παράκληση γιά πολλούς. Διαβάστε πολύ προσεκτικά τήν τελευταία δήλωση τού Σαμαρά. Μήν βγάζετε εύκολα συμπεράσματα καί μήν αντιδράτε συνθηματολογικά.

    «Δεν υπόσχομαι τίποτε.
    Σας κοιτάω όμως στα μάτια – όλους σας – και σας λέω:
    Υπάρχει προοπτική!
    Υπάρχει τρόπος να βγούμε από το σημερινό εφιάλτη.»

    Άν χαθεί η εμπιστοσύνη μένουν μόνο τα συνθήματα και η βουή τής μάζας.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ιαπετός 12/11/2011 20:09:04

      Και η έκφραση του προσώπου του έλεγε πολλά....!

  32. dracon avatar
    dracon 12/11/2011 19:25:05

    Η σημερινή ελευθεροτυπία δημοσιεύει άρθρο σύμφωνα με το οποίο υπάρχει σχέδιο ματαίωσης κάθε εκλογικής διαδικασίας επ αόριστον ,στην Ελλάδα,λόγω "οικονομικής κρίσης"
    Ηδη καθεστωτικοί συνταγματολόγοι έχουν πιάσει δουλειά για να νομιμοποιήσουν τη νέα χούντα.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ dracon 12/11/2011 19:29:15

      Παντελώς αναμενόμενο...

    • Φευγατος avatar
      Φευγατος @ dracon 12/11/2011 21:20:36

      Αυτο εχει υπαρξει εδω και καιρο....Μιλαμε για μια χουντα copyright 2011,ειναι πολυ εξελιγμενο το μοντελο για να το καταλαβουμε ολοι με τη μια........Ειναι φοβερο

  33. SERTIS avatar
    SERTIS 12/11/2011 19:44:12

    ΠΡΟΣ ΟΣΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑΝ.......το 09 πολλοι νεοδημοκράτες τσαντισμένοι με τους τότε κυβερνώντες δεν κατέβηκαν να ψηφίσουν.....το αποτέλεσμα το είδαμε όλοι μας.Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι το 09 αν ξαναρχόνταν θα πηγαίναν σύσσωμοι να ψηφίσουν Καραμανλή.Δε νομίζω κανένας να ευχαριστήθηκε με το τότε αποτέλεσμα........ΛΟΙΠΟΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ....ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΛΕΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ

  34. mx avatar
    mx 12/11/2011 19:48:11

    Ψάχνουν προσχήματα

    Κατά την άποψη αυτή, θα πρέπει να αναζητηθούν εκείνη την εποχή τα «κατάλληλα προσχήματα» για να ξεπεραστεί η κατ' αρχήν συμφωνία των δύο πολιτικών ηγετών για εκλογές τον Φεβρουάριο κατά τη σχετική απαίτηση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ο «κίνδυνος» που μπορεί να υπάρξει εκείνη τη στιγμή είναι να μετατραπεί η σημερινή εκτόνωση της κοινής γνώμης σε «ερεθισμό» της και συνεπώς μόνο με την προβολή επιχειρημάτων αρκούντως «χρωματισμένων» με τις συνθήκες της εποχής περί συνθηκών «εκτάκτου ανάγκης» να στηριχθεί αξιόπιστα η παράταση της ζωής της κυβέρνησης Παπαδήμου. Αλλά και τότε, η υποψία περί «κοροϊδίας» μπορεί να οδηγήσει σε εκρηκτικές καταστάσεις.

    Οπως απέδειξε η λίαν πρόσφατη ιστορία και λέγεται εγκύρως από ευρωπαϊκούς κύκλους, «κατά τον ίδιο τρόπο που ξέκοψαν την ιδέα του δημοψηφίσματος, έτσι θα ξεκόψουν και την ιδέα των εκλογών» και, επιπλέον, «δεν θα πρέπει να λησμονείται πως εκ των πραγμάτων η παραιτηθείσα κυβέρνηση Παπανδρέου κατ' ουσίαν έχει εκχωρήσει στους διεθνείς δανειστές την εθνική κυριαρχία της χώρας και τη λήψη των αποφάσεων στους γραφειοκράτες των Βρυξελλών και του ΔΝΤ» και πάντα θα υπάρχουν διαθέσιμοι μοχλοί πιέσεων προς τη... «σωστή» κατεύθυνση.

    Σε οποιαδήποτε περίπτωση, με τέτοιες μεθοδεύσεις εγγράφονται υποθήκες για να φτάσει η χώρα σε εκλογές ακόμη και το 2013 κατά τις πάγιες επιθυμίες του Βερολίνου ή ακόμη και πέραν εκείνης της ημερομηνίας «αν το υπαγορεύουν οι συνθήκες της εποχής». Οπως λέγεται, το μόνο που χρειάζεται είναι μια συνταγματική «ερμηνεία» για αναπροσδιορισμό της «εμπόλεμης κατάστασης» και εξίσωσή της με «οικονομικό πόλεμο».

  35. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 12/11/2011 19:55:05

    ..κι αφελής ίσως...!

  36. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 12/11/2011 21:37:27

    Ευχαριστώ τους φίλους σχολιαστές για τα καλά λόγια και τις παρατηρήσεις. Εξαιτίας ανειλλημένων υποχρεώσεων δεν μπορώ να απαντήσω σε στα σχόλια αυτή τη στιγμή.
    Το νόημα του τίτλου δεν έχει αν κάνει μόνο με τη συγκεκριμένη συγκυρία.
    Η μεγαλύτερη μάχη, κατά τη γνώμη μου, πρέπει να γίνει εναντίων των ψευδαισθήσεών μας. Αυτός είναι ο πρώτος εχθρός.
    Αν δεν ξέρουμε που βρισκόμαστε, δεν μπορούμε να σχεδιάσουμε το που πρέπει να πάμε.
    Αν έχει χαθεί ο πόλεμος αμαχητί, όπως εύστοχα λέει ο Professor Moriarty πιο πάνω, δεν χάθηκε προχτές, ούτε καν τα δυο τελευταία χρόνια.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 12/11/2011 22:01:48

      Εξαιρετικό κείμενο.

      Τα συγχαρητήριά μου Γιάννη.

  37. ER avatar
    ER 12/11/2011 21:54:16

    Στο δια ταυτα...................εκλογες θα γινουν πριν το 2013

  38. Epavrio avatar
    Epavrio 12/11/2011 22:13:24

    Συγνώμη, αλλά όταν δεν δείχνεις διάθεση να πέσεις στη μάχη, πόλεμο δεν κερδίζεις.

  39. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 12/11/2011 23:00:55

    Τελικά κwλοι υπάρχουν το enema λείπει !

  40. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 12/11/2011 23:13:59

    να κανω και γω τωρα μια προβοκατορικη αναλυση για την μετατοπιση σαμαρα.
    πειτε πως πηγαιναμε σε εκμλογες στις 4 δεκεμβριου. και ο σαμαρας κερδιζε και μαλιστα αυτοδυναμα. οπως φαιναταν τα πραγματα πριν την κολοτουμπα θα κερδιζε την αυτοδυναμια. εχετε την εντυπωση εσυς οτι θα αλλαζε τα οικονομικα και εισπρακτικα μετρα παπανδρεου προς ωφελος των πολιτων? εγω πιστευω πως με τιποτα. αν λαβουμε υπ οψιν οτι οι στοχοι του προυπολογισμου ειχαν ξεφυγει. αν τα αλλαζε θα επρεπε να παρει νεα μετρα ισοδυναμα.
    μηπως γιαυτο λεω εγω δεχτηκε την κυβερνηση παπαδημου για να παρει εκεινη τα μετρα που θα αναγκαζοταν να επερνε αυτος? για σκεφτειτε το λιγακι.
    αν εβγαινε στην κυβερνηση ο σαμαρας και συνεχιζε τα μετρα παπανδρεου σε ποσο καιρο θα ειχε πεσει? εγω πιστευω σε ενα εξαμηνο.

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ mhtsos karditsa 12/11/2011 23:41:49

      ΑΝ γινόταν ο Σαμαράς πρωθυπουργός την 4η Δεκεμβρίου φίλε μου θα έκανε όσα δεν έκανε ο Καραμανλής και άλλα τόσα γιατί δεν θα είχε άλλη επιλογή . Ούτε μπορείς να φανταστείς πόσοι θα έφευγαν από την χώρα ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ. Γι αυτό τον απείλησαν ( και όταν απειλούν σου δίνουν να καταλάβεις ότι το εννοούν) και έκανε πίσω.

      • Ελλην avatar
        Ελλην @ ΣΠΥΡΟΣ 14/11/2011 17:24:34

        τι ευκολες δικαιολογιες. και εσεις που τα ξερετε; μπορειτε να πειτε τις απειλες; μην μου πειτε οτι ειναι απορρητες χα χα

  41. rally monkey avatar
    rally monkey 12/11/2011 23:20:09

    μονο που η Γαλλια διαθετει πυρηνικά και η Γερμανια διαθετει-δεν διαθετει στρατό ...

  42. Mara avatar
    Mara 12/11/2011 23:57:46

    ++++1000

  43. firiki2010 avatar
    firiki2010 13/11/2011 00:23:50

    Να θυμίσω πάντως ότι ο Σαμαράς στη ΔΕΘ είχε πει : "ΘΥΣΙΕΣ κάναμε και ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, αλλά να βλέπουμε αποτέλεσμα" Να το θυμόμαστε και να το θυμίζουμε σε όσους νομίζουν ότι ο Σαμαράς ως πρωθυπουργός θα μας λύσει σε μια μέρα το πρόβλημα. Δεν γίνεται! Και προς τιμήν του ούτε έχει ισχυρισθεί κάτι τέτοιο

  44. mx avatar
    mx 13/11/2011 00:37:27

    quiz : to an einai katoikoimena ta nisia pezei rolo stin anakyrixi tis AOZ.....?


    Στο έλεος του Θεού η Γαύδος λόγω γραφειοκρατίας


    Οι κάτοικοι της ακριτικής Γαύδου έχουν πλέον απελπιστεί, καθώς παραμένουν αποκλεισμένοι εξαιτίας ενός νέου γραφειοκρατικού προβλήματος που έχει καταδικάσει το νησί σε ακτοπλοϊκή απομόνωση! Κι ενώ αναζητείται επί μέρες μία υπογραφή του υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, που θα επιτρέψει στο πλοίο «Σαμαριά» να βάλει πλώρη για το νησί, ο Δήμος Γαύδου μίσθωσε την Πέμπτη πλοίο για να πραγματοποιήσει ένα δρομολόγιο μεταφέροντας τα απολύτως απαραίτητα για την επιβίωση των ανθρώπων...

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ mx 13/11/2011 01:17:10

      Θα φταιει οτι το πλοιο το λενε... ΣΑΜΑΡιά και το υπονομευουν. Αν το λεγανε ΜΗΤΣΟΤΑΚιά θα είχαν πεσει τα φράγκα.

      • mx avatar
        mx @ Theoprovlitos 13/11/2011 01:27:25

        ......otan pethanoun apo tin peina i otan barethoun kai fygoun oi katoikoi tote tha anakyrixtei i AOZ....

        • Theoprovlitos avatar
          Theoprovlitos @ mx 13/11/2011 01:59:11

          Δεν μου φαινεται παραξενο αλλα μου φαινεται δυσκολο. Υπαρχουν και καποιοι Ρωσοι εγκαταστημενοι εκει.

          Παντως εντυπωση μου κανει που η "επιχειρηματικοτητα" εκ Κρητης που εχει κανει το Αιγαιο ιδιωτικη θαλασσα δεν φιλοτιμηθηκε να βαλει ενα πλοιο. Και ειναι και απο την περιχοη μερικοι... παρακρατικοι.

  45. mx avatar
    mx 13/11/2011 00:54:55

    Ὁ καημένος.


    Στὸ λιβάδι ξεχασμένος ἕνας γάιδαρος βοσκοῦσε,
    τίποτ’ ἄλλο δὲν ζητοῦσε ὁ καημένος.
    Τὸ χορτάρι του μασοῦσε
    κι ἦταν τρισευτυχισμένος,
    καὶ τὸ ξύλο λησμονοῦσε ὁ καημένος.
    Καὶ τὴν τύχη εὐχαριστοῦσε, ποὺ δὲν ἧταν φορτωμένος, καὶ τὰ δυό του αὐτιὰ κουνοῦσε ὁ καημένος. Τοὺς ἐχθρούς του συγχωροῦσε
    κι ἤτανε συγχωρεμένος,
    καὶ τὸν κόσμο ἀγαποῦσε
    ὁ καημένος. Τὸν Θεὸ παρακαλοῦσε,
    γιὰ νὰ μείνῃ ἐκεῖ δεμένος
    καὶ νὰ βόσκῃ ὅσο θὰ ζοῦσε
    ὁ καημένος.


    Ζαχαρίας Παπαντωνίου

  46. akisenv avatar
    akisenv 13/11/2011 01:59:35

    Απο τον μονοδρομο του πρωτου μνημονιου στο...αναποφευκτο του δευτερου....
    Η ιδια ρητορικη, τα ιδια διλημματα, οι ιδιες λυσεις. Επι της ουσιας μας λενε οτι το δευτερο μηνμονιο θα διορθωσει τις καταστροφικες συνεπειες του πρωτου...κινουμενο ομως στην ιδια λογικη, τα ιδια μεσα, την ιδια στοχευση και τους ιδιους αποδεκτες.
    Ενταξει, δεν εχουμε παρανοησει ολοι, αυτο τουλαχιστον πρεπει να γινει επιτελους κατανοητο απο το πολιτικο συστημα.

  47. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 13/11/2011 03:21:07

    Εδώ και μερικές μέρες νομίζω ότι μου έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι , ότι δεν υπάρχει ελπίδα και έχω εκφράσει την διαφωνία μου για τις επιλογές του ΑΣ αρκετές φορές εδω μέσα .
    Χωρίς να αλλάζω άποψη σήμερα κατάλαβα το εξής:
    Η κίνηση του ΑΣ είναι κίνηση σημαντικού ρίσκου. Εγώ είμαι κάθετα αντίθετος αλλά είμαι και εκλωβισμένος (όπως και αρκετοί άλλοι φαντάζομαι).
    Είμαι εγλωβισμένος γιατί δεν μπορώ να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ ή αριστερότερα και ΛΑΟΣ και ΔΗΣΥ είναι κόμματα του Μνημονίου. Αναγκαστικά λοιπόν ή θα ψηφίσω ΝΔ ή θα πάω για μπάνιο (το Φεβρουάριο κάνει κρύο και τα πράγματα είναι κρίσιμα άρα μάλλον θα πάω να ψηφίσω)
    Η κίνηση αυτή λοιπόν δεν αποσκοπεί σε μένα αλλά μάλλον στο ευρύ εκλογικό σώμα το οποίο έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
    1 δεν δίνει δυναμική στη ΝΔ (παρά τα τραγικά λάθη του ΠΑΣΟΚ)
    2 Δεν αποδέχεται το μνημόνιο αλλά δεν αποδέχεται και τις θέσεις του ΑΣ (έχουν έγκαιρα αποδομηθεί από ΜΜΕ και πρόθυμους)
    3 Θεωρεί ότι η ρητορική της ΝΔ εκτός από ουτοπική είναι και ανεύθυνη με μόνο στόχο την ανάληψη της εξουσίας.
    4 Θεωρεί τη ΝΔ απομονωμένη από την Ευρώπη
    Για όλα τα παραπάνω φταίνε τα ΜΜΕ , η προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ αλλά και η εκπροσώπηση της ΝΔ (π.χ. τους αντιπροέδρους τους ακούσαμε μόνο στις δηλώσεις για την ανάληψη των υπουργειων)
    Η κίνηση λοιπόν του ΑΣ έγινε με τους παρακάτω στόχους:
    1 Στηρίζει μια κυβέρνηση η οποία εκτίμησε πως ούτως ή άλλως θα γινότανε.
    2 Δίνει μύνημα υπευθυνότητας στην κοινωνία (εκτός από εμάς που τον βρίζουμε) χρισιμοποιόντας τα μπινελίκια που ακούει για να δείξει ότι μπορεί να πάρει και δύσκολες αποφάσεις.
    3 Δίνει μύνημα υπευθυνότητας στη Ευρώπη που τον βλέπει πρώτη φορά να πηγαίνει με τα νερά της
    4 Ανοίγεται προς τους άλλους χώρους ψαρεύοντας (σε θολά νερά) αλλά προσπαθώντας να διευρύνει την βάση και να δώσει δυναμική
    5 Κατάλαβε ότι η επαναδιαπραγμάτευση περνάει μέσα από αυτοδυναμία και μεγάλα ποσοστά τα οποία προϋποθέτουν άνοιγμα προς τα δεξιά κα τα αριστερά.
    6 Διατηρεί την αντιμνημονιακή στάση μέσα από αντιφάσεις (στηρίζω μνημόνιακή κυβέρνηση) αλλά διαφωνώ με το μνημόνιο

    Αν τα πραπάνω θα βγουν είναι θέμα εβδομάδων να το δούμε. Έτσι και αλλιώς είναι ζαριά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.