11/09/2008 16:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σκληρή επίθεση Τσίπρα

Ως τον «καλύτερα ...κρυπτόμενο πρωθυπουργό» χαρακτήρισε σήμερα τον Κώστα Καραμανλή, ο πρόεδρος του ΣΥΝ, Αλέξης Τσίπρας από τη Θεσσαλονίκη. Εκτίμησε επίσης ότι η παρουσία του κ. Καραμανλή στη ΔΕΘ σηματοδοτεί ένα τέλος εποχής.

Παράλληλα, κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ ότι δημιούργησε τη γενιά των 700 ευρώ και απέρριψε εκ νέου το ενδεχόμενο συνεργασίας με την αξιωματική αντιπολίτευση.

Ερωτηθείς εάν υπάρχει ηθικό ασυμβίβαστο για τις επαγγελματικές δραστηριότητας της συζύγου του κυβερνητικού εκπροσώπου, είπε ότι διαφωνεί με την αντίληψη περί οικογενειακής ευθύνης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αργόσχολος αριστερός avatar
    Αργόσχολος αριστερός 11/09/2008 16:50:29

    βαρέθηκα με τις μεγαλόσχημες φράσεις τύπου 'τέλος εποχής, γενιά των 700 ευρώ' " αλήθεια γιατί δεν λέει για τους γέρους των 400 ευρώ"
    Θέλουμε πρόγραμμα αριστερής διακυβέρνησης!!!!!

  2. rs avatar
    rs 11/09/2008 16:53:23

    Εμπρός παιδιά η διατύπωση της τελευταίας παραγράφου είναι οτι πρέπει για το "παβλοφικό" σύνδρομο των απανταχού κήνσωρων του ΣΥΝ.
    Μπράβο Factor ωραία...πάσα.

  3. Nick avatar
    Nick 11/09/2008 17:02:44

    Παράλληλα, κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ ότι δημιούργησε τη γενιά των 700 ευρώ
    ---------------------------------------

    Είπε και κάτι σωστό...

  4. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 11/09/2008 17:04:38

    @αργόσχολος αριστερός-μόνος σου βαφτίστηκες, τότε κάτσε γράψε το, ανακοινώσε το και σε μας ,και εμείς θα σε κρίνουμε συνομιλητή .Ειναι απλο,κουρασου και εσει .

  5. Περαστικός avatar
    Περαστικός 11/09/2008 17:06:32

    τελικά μια φορά κνιτης για παντα κνιτης.
    Η λογική του διμετωπου και του τι Παπαγος τι Πλαστηρας σε ανανεωμενη version.

  6. donaE avatar
    donaE 11/09/2008 17:14:08

    rs@ ζητας να μην αντιδρασει καποιος?Τι ειναι αυτο περι οικογενειακης ευθυνης,ετσι διατυπωθηκε?Αυτος τωρα τι ειναι ο καλυτερα κρυπτομενος δεξιος?Εχουν χαλια ολοι τους συγνωμη rs.

  7. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 11/09/2008 17:15:04

    Προσοχή factorx- διότι όπως Πας σε λίγο Ο ΣΥΝ θα σου κανει προσφορά για την συγχώνευση με το Κόκκινο και την Αυγή .Ηρεμια.

  8. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/09/2008 17:19:14

    Είδα την συνέντευξη...
    Κρίμα.
    Επίπεδο πανεπιστημιακού αμφιθεάτρου συνέλευσης φοιτητικών συλλόγων... τουλάχιστον οι σύλλογοι έχουν ..."μπρίο"

  9. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 11/09/2008 17:19:18

    Παντελής έλλειψις παιδείας.
    Όσο αφορά το τέλος εποχής, ας μελετήσει το άσμα του Γιώργου Μουφλουζέλη "Μου μειναν πέντε τάλαρα και τά παιξα στην πρέφα". Όσο αφορά τη γενιά των 700 ευρώ, ας μελετήσει την ταινία "Για ένα τρύπιο δολάριο". Και όσο αφορά την οικογενειακή ευθύνη, ας διαβάσει την "Καταγωγή της οικογένειας, της ατομικής ιδιοκτησίας και του κράτους" του Έγκελς.
    Πρόλαβα, όταν ήμουνα παιδί, κάτι στελέχη του ΚΚΕ, που τρώγανε μια νερόσουπα και τρέχανε όλη μέρα στις φτωχογειτονιές, για να κάνουνε διαφώτιση. Το βλέμμα τους έφτανε για να σε πείσει για την αταξική κοινωνία.

  10. insider avatar
    insider 11/09/2008 17:31:19

    H Διεθνής Σύμβαση Ποινικού Δικαίου για τη διαφθορά που υπογράφηκε στο Στρασβούργο στις 27 Ιανουαρίου 1999 και το Πρόσθετο Πρωτόκολλο Ποινικού Δικαίου για τη διαφθορά που υπογράφηκε στο Στρασβούργο στις 15 Μαΐου 2003 και ενσωματώθηκαν στην Ελληνική Νομοθεσία με τον Ν.3560 / 2007, ΚΑΙ η Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών κατά της Διαφθοράς που υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών στη Νέα Υόρκη στις 31 Οκτωβρίου 2003 και ενσωματώθηκε στην Ελληνική Νομοθεσία με τον Ν.3666 /2008 προβλέπουν ασυμβίβαστες δραστηριότητες για τα μέλη των οικογενειών των κρατικών λειτουργών.
    Ο Τσίπρας αποδεικνύεται πολύ πολύ μικρός.

  11. Αντρέας avatar
    Αντρέας 11/09/2008 17:35:47

    Αυτό το περί "οικογενειακής ευθύνης" του Ρουσόπουλου δεν το κατάλαβα. Τελικά τα βλέπει όλα σωστά; Η Μάρα εόιναι Οκ

  12. Αντρέας Αντωνίου avatar
    Αντρέας Αντωνίου 11/09/2008 17:37:56

    Αυτό το περί "οικογενειακής ευθύνης" του Ρουσόπουλου δεν το κατάλαβα. Τελικά τα βλέπει όλα σωστά; Η Μάρα εόιναι Οκ

  13. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 11/09/2008 17:39:01

    Αφού το δήλωσε ειλικρινά ότι απευθύνεται στην νεολαία δηλ.20-30 ετών δηλ στην σημερινή απολίτικη κοινωνία μας .Περιμένατε θαύματα ? Δουλεία χρειάζεται .Δουλεία !!

  14. Αργόσχολος αριστερός avatar
    Αργόσχολος αριστερός 11/09/2008 17:43:17

    Αθανάσιε πήρα το ψευδώνυμο 'αργόσχολος αριστερός' διότι στη σημερινή μας εποχή φίλε έχουν εκλείψει οι ιδεολογικές συγκρούσεις. Αριστερά χωρίς ιδεολογική πάλη είναι αριστερά για την 'Disneyland'. Με 'lifestyle' κουτσομπολιό και 'μαγκιές' τύπου να σε 'δένουν σε καρέκλα τα λυκειόπαιδα' καλλίτερα να πάμε για ξάπλα.......

  15. salmonellas avatar
    salmonellas 11/09/2008 17:58:29

    Η αληθεια ειναι οτι δυστυχως δεν εχει τα κυβικα του Αλαβανου και αυτο δεν θα διορθωθει αν πουλησει τη μηχανη και παρει ΙΧ. Ο Αλαβανος ανεβασε τα ποσοστα, ο νεος τα κατεβασε, οταν θαπρεπε μα ειχαν ανεβει κι' αλλο. Το φαινομενο ειναι γνωστο και απο αλλα κομματα. Εκεινο που δεν καταλαβα ειναι αν συναινει με τον πλουτισμο πολιτικων μεσω συζυγων.

  16. rs avatar
    rs 11/09/2008 18:05:39

    Δυστυχώς το πρώτο σχόλιο μου ξέφυγε μισό. Συνεχίζω ....
    Αν όντως το είπε έτσι (για την οικογενειακή ευθύνη) γιατί δεν είδα την συνέντευξη, τότε θέλει ακόμη πολύ δουλειά για την θέση που κατέχει.Αυτό όμως διορθώνεται και δεν είναι και κακό.
    Αν όμως το εννοεί, τότε τα πράγματα είναι προβληματικά.

  17. Dennyl avatar
    Dennyl 11/09/2008 18:29:51

    Αθανάσιος Ι. Says:
    'Αφού το δήλωσε ειλικρινά ότι απευθύνεται στην νεολαία δηλ.20-30 ετών δηλ στην σημερινή απολίτικη κοινωνία μας'

    Δεν εντάσσομαι στις ηλικίες 20-30, αλλά δεν καταλαβαίνω, γιατί τόση απαξία γι'αυτές τις ηλικίες? Αλήθεια Αθανάσιε, όταν ήσουν εσύ 20-30, πώς αντιμετώπιζες τα αντίστοιχα σχόλια των μεγαλύτερων για τη γενιά σου? 20-30 είναι οι δυναμικές ηλικίες που θα καθορίσουν το μέλλον, έστω κι αν κάποιοι δεν τολμάτε να το συνειδητοποιήσετε. Κι αν τελικά όντως είναι
    απολίτικες, μάλλον φταίνε οι μεγαλύτερες γενιές γι'αυτό. Δηλαδή σε τι να πιστέψει ο νέος των 20 χρόνων σήμερα??? Και ποιος να τον κατηγορήσει μέσα σ'αυτήν την κοινωνία που μεγαλώνει το ότι στο μόνο που πιστεύει μπορεί να είναι η αρπαχτή? Αν και εγώ δεν το πιστεύω αυτό, πιστεύω ότι ακόμα κάνουν όνειρα σ'αυτήν την ηλικία, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.


    'Δουλεία χρειάζεται .Δουλεία'
    Δεν κατάλαβα τι εννοείς...Εννοείς όντως δουλεία, ή δουλειά?????????

  18. Ζαχαροπλάστης Χωρίς Σύνορα avatar
    Ζαχαροπλάστης Χωρίς Σύνορα 11/09/2008 18:41:39

    Με το ΓΚΟΥΒΕΡΝΟ τι θα γίνει τελικά;
    Υπάρχει πρόταση; Έξω μυρίζει πολύ άσχημα.
    Και σαν να μήν έφθανε αυτό, πρέπει κάποιος να τους υπενθυμίσει πάλι ότι με πορδές αυγά δεν βάφονται.

  19. ςςς avatar
    ςςς 11/09/2008 18:46:27

    Κρίμα γιατί αλλιώς ξεκίνησε κι αλλού η ζωή (ή έπαρση) τον πάει.Λίγη σεμνότητα(όχι ταπεινότητα) δεν βλάπτει.

  20. rs avatar
    rs 11/09/2008 18:49:44

    Ζαχαροπλάστη με ...τρομάζεις.
    Υποθέτω πως οι "άσχημες μυρωδιές" και οι "πορδές" δεν έχουν σχέση με το ψευδώνυμο.

  21. rs avatar
    rs 11/09/2008 18:54:15

    Ανώνυμε 6:49
    επαναλαμβάνω ένα παλιό μου σχόλιο.

    "Δυσκολεύομαι να καταλάβω την έννοια του μεσαίου χώρου. Είτε αυτό λέγεται Κεντροδεξιά ή Κεντροαριστερά. Ουσιαστικά ο χώρος αυτός δεν υπάρχει. Προσδιορίζεται κάθε φορά από το ποσοστό των πολιτών που «λανθάνουν».
    Μην μας πούνε δεξιούς , αλλά και αριστερούς, έ!! όσο νάναι έχει (ή καλύτερα είχε) το ρίσκο του. Ειδικά στην Ελλάδα.
    Και το ανάποδο φυσικά. Μην μας πούνε αριστερούς αλλά όχι και δεξιοί.
    Ο χώρος αυτός είναι ανέκαθεν γκρίζος και ψαρεύει το κάθε…ΠΑΣΟΚ.
    Πολύ παλαιότερα η Ένωση Κέντρου.

  22. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/09/2008 19:02:43

    Επειδή μπερδεύομαι μα αυτά τα αριστερά και δεξια,θα ήθελα να ρωτήσω από τον κύριο Τσίπρα τα εξής (και χαλαρά, στο περίπου):

    Πως βλέπει την φορολογία των ΑΕ γενικά και των εισηγμένων ειδικότερα;

    Τι πιστεύει για το δικαίωμα της ιδιοκτησίας;

    Πως βλέπει τα ιδιωτικά ΑΕΙ εδώ και στο εξωτερικό

    Πως προβλέπει επίλυση του ενεργειακού ή μάλλον του ηλεκτροδοτικού προβλήματος

    Τι άποψη έχει για την ισοτιμία ευρώ/δολλαρίου

    Πως θα αντιμετώπιζε φαινόμενα μειωμένου εσωτερικού ανταγωνισμού

    Πως σκέπτεται να αντιμετωπίσει την διαφθορά και την έφεση για «αρπαχτές»

    Πως σκοπεύει να χειριστεί την ανεργία και την φτώχεια;

    Σιγά μην απαντήσει σε μένα ο Τσίπρας, αλλά θα με ενδιέφερε να ακούσω κάποια δημόσια τοποθέτησή του σεχτικά με αυτά τα θέματα.

  23. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 11/09/2008 19:08:39

    @ ανωνυμος
    Η αριστερα μενει μόνη της στο περιθώριο. Οριοθετώντας την πολιτική ως εμεις και οι άλλοι, ουσιαστικά αρνειται να συμμετάσχει στην διακυβερνηση της χώρας και προτιμα το ρόλο του καταγγέλοντος εκτος του ασφαλούς. Αυτό έκανε πάντα, αυτό κανει και σήμερα. Είτε πρόκειται για την παλία ηλίθια θεωρεια των σταδίων, ειτε πρόκειται για πολιτική αναπηρία, το αποτέλεσμα ειναι το ίδιο.
    Ανήκω σ αυτούς που πιστευουν πως μια ενεργή, θαραλέα αριστερά θα επρεπε αντι να καταγγέλει να συμμετεχει δημιουργικά να ΜΗ ΦΟΒΑΤΑΙ να συγκλινει και να συνεργαστεί. Θα ήταν καλό για τη χώρα και για την συνθεση μιας μετα-σταλινικής αριστερας στην ελλάδα.

  24. t avatar
    t 11/09/2008 19:14:05

    Aπόρρητο της ΕΥΠ με ημερ. 16 Φεβρουαρίου 1982 από αρχείο ΠΑΣΟΚ??? Στα Σκόπια.
    http://macedoniaonline.eu/content/view/3338/45/

  25. rs avatar
    rs 11/09/2008 19:15:23

    Προσυπογράφω το σχόλιο του "αρχαιοπτέρυγα" και την τελευταία του "περαστικού". Την πρώτη την θεωρώ κυνική και προβοκατόρικη. όχι οτι όλα στην αριστερά ήταν καλώς καμωμένα αλλά....

  26. rs avatar
    rs 11/09/2008 19:16:01

    Την πρώτη παράγραφο εννοώ

  27. factorx avatar
    factorx 11/09/2008 19:17:30

    Το νέο δεκανίκι για τον Ρουσόπουλο δεν το επεσήμανε κανείς, έτσι; Μόνο ο Αντρέας.

    Ζήτω η κριτική σκέψη της νέας Αριστεράς.

    Πως το έλεξε εκείνος ο άσχετος ο Μαρξ; Η κριτική της κριτικής κριτικής;

  28. ςςς avatar
    ςςς 11/09/2008 19:19:09

    ...Ο χώρος αυτός είναι ανέκαθεν γκρίζος και ψαρεύει το κάθε…ΠΑΣΟΚ.
    Πολύ παλαιότερα η Ένωση Κέντρου.... Αν ρώταγα ο κάθε ΣΥΝ που ψαρεύει,μια και τόσο υποτιμητικά περιγράφεις μερίδα Ελλήνων πολιτών ,θα ήμουν αφελής και αγενής?

  29. Καρφί avatar
    Καρφί 11/09/2008 19:26:58

    Ο μπαμπάς Ζαχαρέας τι υποστηρίζει;
    ΝΔ η ΣΥΝ;

    Τι γραμμή στο πίτι Ρουσόπουλου ποιος την περνάει;

    Μήπως θα έπρεπε να υποστηρίζουμε ΣΥΝ για να διαλύσει οικογενεικώς τη ΝΔ

    Υπάρχει ελπίς

  30. donaE avatar
    donaE 11/09/2008 19:27:32

    Αριστερα μπλα,μπλα...Τι εννοειται οταν λετε αριστερα.Την παληα 'ιδεοληψια' της αστικης ταξης,την αμφισβητηση,το γκρεμισμα των παντων,τι ακριβως?Πρεπει να ορισθει με καποιο τροπο εστω και μεσα απο την εξελιξη.Μετα θα εχει ρολο στην πολιτικη.

  31. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/09/2008 19:28:03

    Ο ΣΥΝ δεν είναι δυνατόν να συμμετέχει σε κυβέρνηση που αποδέχεται τη Συνθηκη του Μάαστριχτ όπως θα είναι και η επόμενη γιατί με τη Συνθηκη αυτή είναι αδύνατη οποιαδήποτε έστω και λίγο αριστερή πολιτική.
    Εάν το κάνει θα καταρρεύσει αμέσως από την κριτική του ΚΚΕ.

  32. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 11/09/2008 19:31:21

    Factorx –μην υπερβάλεις τα της Όλγας ,και τα καυτηριάσαμε με τον τρόπο μας , συλλογική η οικογενειακή εύθηνη δεν υπάρχει!!! . Ο καθένας μας έχει ταυτότητα .Η Ζαχαρέα διπλή .Αλλά όλοι μας ούτε Λένιν ούτε Μαρχ ήμαστε .
    Πολλές φορές τα οικογενειακά μας είναι πολύ ποιο δύσκολα από γενικά κοινωνικά , πολιτικά, επαγγελματικά μας .

  33. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 11/09/2008 19:36:21

    αυτή η μπλέ σημαία με τα κίτρινα αστεράκια της φωτό;

  34. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/09/2008 19:41:24

    O ΣΥΝ είναι υπερ της " Ευρωπης των λαών" και άρα έχει και τη σημαία με τα κίτρινα αστεράκια.
    Επί της ουσίας όμως εάν μπει σε διακυβέρνηση εφαρμόζοντας τους όρους του Μάαστριχτ θα έχει την τύχη της ιταλικής αριστεράς που είχαν και σαν πρότυπο παλιά.

  35. ataktos avatar
    ataktos 11/09/2008 19:55:49

    Τι καθόμαστε και βγάζουμε μάτι του Αλέξη ,εδώ ολόκληρο σύστημα δεν είναι σε θέση να φωνάξει «Πτωχεύσαμε»

  36. fantomas avatar
    fantomas 11/09/2008 19:59:02

    Επί εποχής Χίτλερ εδραιώθηκε η αντίληψη της "οικογενειακής ευθύνης"
    Το ίδιο συνέβαινε στη χώρα μας την εποχή του εμφυλίου. Μην ξεχνάτε ότι την πλήρωνε ο εγγονός γιατί ο παππούς ήταν αριστερός.
    Δυστυχώς σήμερα εν έτη 2008 στη χώρα μας επανέρχεται η αντίληψη της "οικογενειακής ευθύνης".
    Οι διάφοροι Bloggers και πολλοί επισκέπτες των BLoggs σήμερα εκτός των χυδαιολογιών (που απορρέουν από φασιστική νοοτροπία) εκφράζουν και φασιστικές απόψεις όπως αυτή "περί οικογενειακής ευθύνης".
    Δεν παρακολούθησα τη συνέντευξη του κ. Τσίπρα αν όμως εξέφρασε την διαφωνία του "με την αντίληψη περί οικογενειακής ευθύνης" τον παραδέχομαι.
    Χρόνια ολόκληρα η ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΉ ΑΡΙΣΤΕΡΑ είχε παρόμοιες απόψεις και τις εξέφραζε ευθαρσώς με τον Λεωνίδα Κύρκο.
    Τις ίδιες θέσεις εξέφραζε και εκφράζει το ΚΚΕ είτε με τον κ. Φλωράκη είτε με την κ. Παπαρήγα επικεφαλής.

  37. Factorx avatar
    Factorx 11/09/2008 20:14:20

    Άτακτε, ο Κόκκινος Στρατός Σωτηρίας είσαι;
    Ο Ερυθρός Σταυρός μήπως;

  38. miaouth avatar
    miaouth 11/09/2008 20:28:27

    Σωστή η παρατήρηση για το δεκανίκι Factorx (28). Μή ρίξουμε όμως πάλι το ανάθεμα στη Μάρα, είναι ο Ρουσσό που δεν είναι εντάξει. Αυτός με τον Παυλόπουλο και τον Κωστάκη έκαναν το "βασικό μέτοχο" κτλ και τώρα παίρνουν τούμπα σε στύλ Λούα Λούα. Ο Τσίπρας και οι λοιποί κάνουν πάλι τους αθώους και βραχυμνήμονες θεατές. Όμως, όποιος το παίζει θεατής σε τέτοια πράγματα, δεν είναι αθώος

  39. donaE avatar
    donaE 11/09/2008 20:32:26

    Fantomas@ δεν προκειται για οικογενειακη ευθυνη γενικα και αοριστα.Ουτε για ιδεολογια παπου και εγγονου,ουτε καν για ιδεες.Εδω προκειται για κοινη φορολογικη δηλωση,για εσοδα ζευγαριου που τα εισπρατουν και οι δυο.Μιλαμε για Συμφερον.Πλακα κανεις πιστευω.

  40. Jiovani avatar
    Jiovani 11/09/2008 20:58:27

    Δε μπόρεσε ο Αλέξης να τα βάλει με το συγκρότημα του Ταύρου, αλλιώς δεν θα έμενε στα θεωρητικά περι οικογενειακής ευθύνης, αλλά θα περνούσε και στα "πρακτικά" περί διαπλοκής μέσων κι εξουσίας, όπου Μάρα και Ρουσώ αποτελούν το πλέον τρανταχτό παράδειγμα.
    Δεν ήταν εύκολο, αλλά καλύτερα να μην τόπιανε καθόλου, αφού έτσι είδε το τυρί αλλά δεν είδε τη φάκα, δεν πιάστηκε αλλά λερώθηκε...

  41. ant avatar
    ant 11/09/2008 21:16:36

    Με τη δήλωση περί "οικογενειακής ευθύνης" ο μικρός Αλέξης επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά ότι βρίσκεται σε παράλληλο συμπάν και δεν έχει και μεγάλη επαφή με την πραγματικότητα και τη διεθνώς καταδικαστέα "σύγκρουση συμφερόντων".

  42. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 11/09/2008 21:43:31

    Ο όρος ειναι ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΨΑΛΤΗΣ Η γραμμή τσιπρα ειναι παραπληρωματική με τη γραμμή ρουσό.

  43. rs avatar
    rs 11/09/2008 22:08:34

    Factor(ες), ή δεν διαβάζετε καλά τα σχόλια ή είστε πολλοί και διασπάται η συνολική εικόνα.
    Σαφώς και σχολιάσθηκε το "δεκανίκι" όπως το ονομάζεις (16). Και άν πράγματι είπε αυτό είναι πρόβλημα.
    Πάντως είναι πολύ επιλεκτικό να προβάλεις αυτή την δήλωση απ' όλη την συνέντευξη. Δεν λέω να την αποκρύψεις αλλά στόχος του σχολίου είναι αυτή η δήλωση. Τελικά δεν είπε τίποτε άλλο;

  44. rs avatar
    rs 11/09/2008 22:17:00

    @ςςςς(29)
    Συγνώμη για το απόλυτο της άποψής μου αλλά απλά είμαι ενάντια στον "φασισμό" του μέσου όρου και της μετριότητας. Πάντα με την ένοια της "μέσης". Σε "..δυό βάρκες" που ανέφερε και ο Factor.

  45. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 11/09/2008 22:58:25

    μπαινω στον πειρασμό να θυμίσω τους διθυράμβους για τον Τσιπρα και τισ εκτιμησεις ορισμένων οτι ο Συριζα θα ειναι δευτερο κόμα στις ευρωεκλογές. Πάλι προβοκάτορας και κυνικός τότε εγραφα οτι ειναι θέμα πολιτικής και όχι επικοινωνιακών τρικ, οτι το πρόβλημα ειναι η κυβερνηση Καραμανλή και όχι ποιός θα ρεφάρει από την κρίση του ΠΑΣΟΚ αλλά....
    Εξι μηνες πριν. Τωρα 46 σχόλια και ουτε μια καλή κουβέντα.....

  46. nikosx avatar
    nikosx 11/09/2008 23:01:43

    Θα μπορούσε να συμπληρώσει σε αυτά της "μη αναγνώρισης οικογενειακής ευθύνης" και το "δεν ζούμε στο μεσαίωνα" ;)

    Μάλλον θα έχει περάσει μπροστά το πασοκ για αυτό και η στήριξη πανικού στο σύστημα μαξίμου.


    Ισως παίζει το παιδί να έχει και τίποτα δικά του οικογενειακά αμαρτήματα οπότε παίρνει προληπτικά μέτρα. Άραγε τι δουλειά να κάνει ο πατέρας του; Οικοδόμος;

  47. thanos avatar
    thanos 11/09/2008 23:32:42

    Σαν να λεμε στο ΣΥΡΙΖΑ εχουν, το Κυριλλο και τον Μεθοδιο.Ο ενας(Τσιπρας) για τη Νεολαια και ο αλλος(Αλεκος) για την γερουσια.

  48. thanos avatar
    thanos 11/09/2008 23:43:17

    @20 Anonymous
    September 11th, 2008 at 6:49 pm

    Αν περιμενει ο Ελληνας να του λυσει τα προβληματα η Κανελλη με τον Τσιπρα...κουνια που τον κουναγε.

  49. Παλιός σύντροφος avatar
    Παλιός σύντροφος 11/09/2008 23:45:45

    Να πιάσουν έστω και τώρα δουλειά, να σπρώξουν κατά δύναμη, μη τυχόν και υπάρχει ελπίδα να βγεί το κάρο από το βούρκο. Ν' αφήσουν στην άκρη την τήλο, τους μαιμουμυκονιάτες και τις πλούσιες συζύγους των golden boys. Ν' αφήσουν το lifestyle και τις παιδικές ασθένειες για τους καλογερομανατζαραίους και τους αναρχογκλάμουρες τύπου μάκη. Να διαβάσουν λίγο Γκράμσι. Να βάλουν το μυαλό τους να δουλέψει, να δούν που βρισκόμαστε, τι και πως μπορεί να γίνει.
    Ακουει κανείς από τον ΣΥΝ;

  50. thanos avatar
    thanos 11/09/2008 23:58:56

    @30.Καρφί

    September 11th, 2008 at 7:26 pm

    Ριζες καταγωγης Φιλεμου ειναι αυτες.Για αυτο Κανελλη και Τσιπρας στηριζουν Μαρα και Ρουσοπουλο.

  51. thanos avatar
    thanos 12/09/2008 00:11:33

    @34# archaeopteryx Says:
    September 11th, 2008 at 7:36 pm

    αυτή η μπλέ σημαία με τα κίτρινα αστεράκια της φωτό;

    Απο το CLUB των βιομηχανων...

  52. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 12/09/2008 00:22:27

    @ παλιε συντροφε:
    Τσιπρας και Αλαβανος ειναι ΚΝΙΤΕΣ. Ο Γκραμσι απαγορευεται.

  53. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 12/09/2008 00:23:11

    Λιγος ΜΑΟ της πρωτης περιοδου μονο.

  54. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/09/2008 01:20:29

    Επειδή το παραμύθι έχει παλιώσει, νομίζω πως
    καλύτερο δεκανίκι της ΝΔ από το ΠΑΣΟΚ και αντίστροφα, δύσκολα θα υπάρξει:

    ΓΙΑΤΙ;

    1. Το ΠΑΣΟΚ και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ πρωτοεφάρμοσε τα ελαστικά ωράρια, τα 3ωρα, τετράωρα, και μάλιστα πρώτοι αυτοί πρότειναν στο Λαύριο ανασφάλιστη εργασία στους νέους.

    2. Το ΠΑΣΟΚ και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ (πρωτο)έβγαλε στο σφυρί ΟΤΕ, ΠΙΣΤΕΩΣ-ΕΥΔΑΠ 25%, ΛΙΜΑΝΙΑ -Κ.Α. για να τις αποτελειώσει η ΝΔ.

    3. Το ΠΑΣΟΚ και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ (πρωτο)απήλλαξε την εκλησιαστική περιουσία από τη φορολογία ,για να τα δώσει όλα μετά η ΝΔ.

    4. Το ΠΑΣΟΚ και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ (πρωτο)άρχισε το χορό των ιδιωτικών πανεπιστημίων, για να πάρει τη σκυτάλη η ΝΔ και να τα κάνει λίμπα. (η άτακτη υποχώρηση στο αρθ. 16, τη χρωστάει στη νεολαία ΠΑΣΟΚ που θα τους έτρωγε ζωντανούς.

    5. Το ΠΑΣΟΚ και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ άφισε να διαλυθή το Σύστημα Υγείας και πριμοδότησε μέχρι σκασμού τα ιδιωτικά θεραπευτήρια των φίλων του, για να το τσακίσει η ΝΔ.

    6. Το ΠΑΣΟΚ και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν προχώρησε στη τιμαριθμοποίηση της φορολογικής κλίμακας, για να έρθει η ΝΔ να φορολογεί τα 400 και 700 €.

    7. Το ΠΑΣΟΚ και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ τα έκαναν πλακάκια με τον ΕΦΡΑΙΜ για να διαμοιράσουν τα ιμάτια της Χαλκιδικής, παίρνοντας επάξια τη σκυτάλη της ρεμούλας η ΝΔ.

    8. Το ΠΑΣΟΚ (μαζί με τη ΝΔ), αποδεδειγμένα, και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ , τα έπιαναν χοντρά από τη ΖΗΜΕΝΣ και τώρα οι δυό τους πάνε μαζί να τα κουκουλώσουν.

    9. Το ΠΑΣΟΚ και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ προχώρησε πρώτο στην απαλλαγή της φορολογία της μεγάλης ακίνητης περιουσίας, και στη γενναία μείωση των φορολογικών συντελεστών στους επιχειρηματίες, για να έρθει η ΝΔ να συνεχίσει το θεάρεστο έργο του
    δίνοντας τους όλα ,κτλ,κτλ. κτλ.

    Ποιοί λοιπόν είναι δεκανίκια και ποιού ;

    Αυτοί που τους βρίζουν και τους λοιδωρούν και οι δύο μαζύ, (μετρήστε και τα σημερινά σχόλια) ή αυτοί που πολιτικά συμπλέουν, και που εδώ είμαστε, που σύντομα θα τους δούμε, αλά ΜΕΡΚΕΛ-ΣΡΕΝΤΕΡ, να συνασπίζονται .....για να μας σώσουν;

    Τότε βέβαια, πολλοί και πολλές γλώσσες θα καταπιούν, με τι όμως αποτέλεσμα; ....

  55. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 12/09/2008 01:28:47

    @Δημήτρης: φίλε, δεν έχουμε εμπιστοσύνη στο ΠΑΣΟΚ, αλλά θέλουμε να ρίξουμε την ΝΔ. Πες μας ΠΩΣ θα το κάνουμε.

  56. Nik the Greek avatar
    Nik the Greek 12/09/2008 07:16:25

    Eίδα τη συνέντευξη ζωντανή ατη ΝΕΤ σε καφετέρια δυτικού προάστειου όπου ήταν μαζεμένοι καμμιά δεκαριά νέοι. Μου έκανε εντύπωση που σχεδόν όλοι προσηλώθηκαν και παρακολούθησαν το μεγαλύτερο μέρος της.

  57. καρδάσης avatar
    καρδάσης 12/09/2008 09:09:43

    "νήπιος γέρων",αλλά θέλουμε να ρίξουμε την ΝΔ. Πες μας ΠΩΣ θα το κάνουμε.


    Σπρώξε την, που ξέρεις.....

  58. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 12/09/2008 09:19:34

    "νήπιος γέρων"-μην "σκας" αυτο απο μονο του εχει σαπιση δεν βλεπεις που τα παπαγαλακια ΜΜΕ μας εχουν πρηξει στη προπαγανδα!!

  59. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/09/2008 10:33:10

    νήπιος γέρων”,..η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα!..

    Ψήφο (με τα δυό χέρια) στην αριστερά(κυρίως ΣΥΡΙΖΑ)-οικολόγους .

    Και είτε στις πρώτες εκλογές ή στις δεύτερες, η ΝΔ θα πιάσει πάτο και οι αριστερές δυνάμεις (εκτός γνωστού ΠΑΣΟΚ), με τον ένα ή άλλο τρόπο θα τα βρούν και θα σχηματίσουν κυβέρνηση.

    Εκτός αν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ σχηματίσουν αυτοί,πολύ πιθανόν, δυστυχώς .

  60. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 12/09/2008 12:37:37

    Και ένα τελευταίο ότι η εποχή που μας έρχεται μας φέρνει δουλεία φαίνεται ,αν δεν δουλέψουμε και εμείς και τα παιδία μας ανησυχώ αγαπητοί μου συνομιλητές .Τα άλλα είναι κούφια λόγια να αγαπιόμαστε .

  61. ςςς avatar
    ςςς 12/09/2008 12:50:19

    Δημήτρης Says:
    September 12th, 2008 at 10:33 am Για καλό πιστεύω ότιτο έγραψες,αλλά εμένα πάντως, αντί να με χαροποιεί το σχόλιό σου, μου φέρνει στο νού άσχημες μνήμες που την πλήρωσε άσχημα η αριστερά κι ο αριστερός πολίτης.Λίγη αυτοσυγκράτηση δεν θα έβλαπτε, κατά τη γνώμη μου.Τι θα πει με τον έναν ή άλλο τρόπο,μήπως όπως λέμε,ζήσε Μάη μου να φας τρυφίλλι?

  62. Ζαχαροπλάστης Χωρίς Σύνορα avatar
    Ζαχαροπλάστης Χωρίς Σύνορα 12/09/2008 15:42:42

    Μη συζητάς Ανώνυμε, μιά από τα ίδια.
    Nuetzliche Idioten, κατά πώς λένε οι Γερμανοί.
    Χρήσιμοι ηλίθιοι.
    Νομίζουν ότι σε κενό διακυβέρνησης θα πάρουν όντως 16 και 18 %.
    Τον .... παπά (Εφραίμ) θα πάρουν.

  63. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/09/2008 17:24:44

    Αγαπητέ ςςς Says:
    September 12th, 2008 at 12:50 pm

    Δεν πρέπει να σου φέρνει το σχόλιο μου, Άσχημες μνήμες από Αριστερά, ειδικά ΣΗΜΕΡΑ, γιατί ΜΑΘΑΜΕ καλά και δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να συνεργαστούμε ή να συμμετάσχουμε σε κυβερνητικό σχήμα αν:

    1. Δεν έχουμε ποσοστό περίπου στο 17-25%.
    2. Αν δεν υπάρχει προγραμματική συμφωνία ευνοϊκή προ των εκλογών και υπέρ των λαϊκών συμφερόντων, (αδύνατοι, χαμηλόμισθοι χαμηλοσυνταξιούχοι, νεολαία), που να βγαίνουν τουλάχιστον από τα πλαίσια του Μάαστριχ και της ΕΕ.

    Πιστεύω ότι έγινα σαφής, τι εννοούσα "με τον έναν ή άλλο τρόπο".
    Έχεις απόλυτο δίκιο, ΟΧΙ ζήσε Μάη μου να φας τρυφίλλι

    # Anonymous Says:
    September 12th, 2008 at 3:30 pm

    Επειδή, όχι μόνο είδαμε ,αλλά και μας έτσουξε "..πως κάηκαν στο χυλό.." κάποιοι (σχεδόν) ομοϊδεάτες μας στην Ιταλία, γι'αυτό "..φυσάμε και το γιαούρτι!!.. (ίδε προηγούμενο σχόλιο).

    Συμφωνώ μαζί σου, πως η ΝΔ δεν πιάνει εύκολα πάτο. Άν όμως φτάσει στο 30-33% και ο ΣΥΡΙΖΑ στο 17% τουλάχιστον; Τί γίνεται;

    Τίποτε δεν είναι δεδομένο..

    Γιά παράδειγμα : Για πετάξου για λίγο σε Λατινική Αμερική, μεριά.

    Περίμενες ποτέ φίλε μου, ότι στη Βολιβία όπου (αν δεν κάνω λάθος) σκοτώθηκε ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΣΕ, θα έλεγαν του Γιάνκη πρεσβευτή "Σε 72 ώρες Goo Home" , το ίδιο νομίζω και στη Βενεζουέλα, όπου επιπλέον ο Τσάβες κάνει ...προσομοίωση σε ειδικό κέντρο!!!.. για να πετάξει με Τουπόλεφ πάνω από την Κούβα.... και να χαιρετήσω το φίλο μου ΦΙΝΤΕΛ", είπε...

    Πράγματα αδιανόητα, μέχρι πρότινος .

    Που έχε υπόψη σου, τίποτε δεν είναι τυχαίο και ασύνδετο στο ..μάταιο αυτό κόσμο!!... Νομίζω.

    Και άσε να αναθαρρούν οι Ρουσσόπουλοι και Σουλτάνοι, που σήμερα στραπατσαρίστηκαν δεόντως.

  64. Ο Anonymous 65 avatar
    Ο Anonymous 65 12/09/2008 17:39:02

    Δημήτρης (67)
    Καλά κρασιά, κατάλαβα, εσείς μάλλον ζείτε στη Βολιβία.
    Θα το εκτιμούσα πλύ πάντως άν έφερνε ο τσίπρας καμμιά ανεμογεννήτρια από τη Δανία, αντί να κουβαλάει βρωμομπιτόνια του Τσάβες. Για τη μηχανή του τα θέλει;
    Που μυαλό όμως; Και, ψίτ, ενθουσιάζει κανέναν σας μήπως ο Τσάρος Βλαδίμηρος; Εδώ μέχρι κι ο Ριζοσπάστης δουλεύει τους "κόκκινους" Πουτινιστές και τρίζουν τα κόκκαλα του Τσέ με τους πετρελαιάδες του.

  65. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/09/2008 17:46:39

    @ Anonymous (68)
    Εντάξει διαφωνούμε στα "εξωτερικά",
    Τις υπόλοιπες 15 σειρές γιατί τις περνάς ντούκου;

  66. Ο Anonymous 65 avatar
    Ο Anonymous 65 12/09/2008 17:49:19

    Γιατί είναι όνειρα θερινής νυκτός

  67. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/09/2008 17:54:41

    Ο Anonymous (68)

    Και βέβαια δεν μας ενθουσιάζει ο Πούτιν.

    Δεν θα αρχίσουμε όμως και να κλαίμε γιατί άρχισε να ξηλώνεται το πουλόβερ της αυτοκρατορίας;

    Ούτε και θα τα βάψουμε μαύρα αν δημιουργείται σήμερα ένα, αύριο ποιός ξέρει ίσως δύο (Κίνα), ίσως τρία ,(Ινδία) αντίπαλα δέη στους αλλαζόνες Γιάνκηδες;
    Που γ...ούν και δέρνουν ξεδιάντροπα ένα Πλανήτη.
    Διαφωνείς;

    Υ.Γ. Όσο για τα ...μπιτόνια και τις ...μηχανές Τσίπρα, τα θεωρώ απλά ως ατυχείς εκφράσεις ...

  68. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/09/2008 17:57:47

    Anonymous (70)

    Ναι, αλλά μην ξεχνάς ότι ο κόσμος προχωράει προς τα εμπρός με αυτούς που ονειρεύονται και κυνηγούν το αδύνατο και όχι με τους "ρεαλιστές" και τους βολεμένους .

  69. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/09/2008 18:02:51

    Anonymous (70)

    Γιατί τότε, αν δηλαδή δεν ονειρευόμασταν και δεν κυνηγούσαμε το αδύνατο, θα είμασταν στο 3% και όχι στο 12-18%, και ανατρέχοντας παλαιότερα, θα είχαμε ακόμη εμείς μεν τους Τούρκους, οι δε Ρώσοι τους Τσάρους, οι Γάλλοι ..τη Μαριά Αντουανέττα και πάει λέγοντας.

  70. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/09/2008 18:05:52

    Anonymous (70)
    Κλείνω για να δουλέψουμε και λίγο.
    Και εγκάρδια, σου εύχομα καλό και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο.

  71. Ο Anonymous 65 avatar
    Ο Anonymous 65 12/09/2008 18:24:27

    Δημήτρη φεύγω κι εγώ:
    Μα οι Ρώσοι έχουν πάντα Τσάρους (τώρα μπλέ, μερικές δεκαετίες πρίν κόκκινους. Και δυστυχώς, είχαν πάντα Τσάρους, με εξαίρεση τη σύντομη περίοδο μεταξύ της πρώτης επανάστασης και της μπολσεβίκικης, και την επίσης σύντομη περίοδο Γκορμπατσώφ.
    Μέχρι να το καταλάβουμε, μαιμού αριστεροί θα είμαστε πάντα.

  72. Ο Anonymous 65 avatar
    Ο Anonymous 65 12/09/2008 18:42:07

    Δημήτρη ευχαριστώ ειλικρινά για τα καλά λόγια σου

  73. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 13/09/2008 01:43:39

    @Δημητρης: Η ερώτηση ήταν: "φίλε, δεν έχουμε εμπιστοσύνη στο ΠΑΣΟΚ, αλλά θέλουμε να ρίξουμε την ΝΔ. Πες μας ΠΩΣ θα το κάνουμε". Και η απάντηση:

    ""νήπιος γέρων”,..η δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα!..

    Ψήφο (με τα δυό χέρια) στην αριστερά(κυρίως ΣΥΡΙΖΑ)-οικολόγους .

    Και είτε στις πρώτες εκλογές ή στις δεύτερες, η ΝΔ θα πιάσει πάτο και οι αριστερές δυνάμεις (εκτός γνωστού ΠΑΣΟΚ), με τον ένα ή άλλο τρόπο θα τα βρούν και θα σχηματίσουν κυβέρνηση.

    Εκτός αν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ σχηματίσουν αυτοί,πολύ πιθανόν, δυστυχώς".

    Δηλαδή, ρε, φίλε, αν σε ρωτούσαμε "Γιατί αν ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ, θα βγει ξανά η ΝΔ αυτοδύναμη ή σε συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ", τι ...διαφορετικό θα απαντούσες;;;

    Το ζητούμενο είναι να πέσει η ΝΔ, αλλά να μην πάρει την θέση της το αφερέγγυο ΠΑΣΟΚ. Αυτό μπορεί να γίνει, ΜΟΝΟΝ, αν ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ συνεργαστούν προγραμματικά, ώστε, αν κληθούν να κυβερνήσουν, ο ΣΥΡΙΖΑ να ελέγχει το ΠΑΣΟΚ και το ΠΑΣΟΚ να διαθέσει την εμπειρία και την κομματική του στελέχωση, που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει. "Το ένα χέρι νίβει τ' άλλο και τα δυο το πρόσωπο". Για συμβιβασμό μιλάμε, όχι για αδελφοποίηση...


    ΥΓ. Καλή ξεκούραση, καλό ΠΣΚ να 'χεις

  74. Jiovani avatar
    Jiovani 13/09/2008 10:10:57

    ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχουν οι πολιτικές προϋποθέσεις να συνεργαστούν κυβερνητικά.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει φυσιολογική κάμψη, που θα συνεχιστεί και να δούμε μέχρι που. Συνεπώς τα δεδομένα καθιστούν ανέκδοτο την εκδοχή να είναι δεύτερο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Για το ελληνικό λαό όμως το ζήτημα είναι ποιός θα είναι ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑ.
    Αν δεν είναι το ΠΑΣΟΚ θα είναι ξανά η ΝΔ και με δεύτερες εκλογές θα πάρει και την αυτοδυναμία.
    Τα πράγματα είναι τόσο απλά για όποιον θέλει να τα δει και δεν έχει πάθει κομματική τύφλωση.-

  75. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 13/09/2008 11:40:49

    @ "νήπιος γέρων"

    (...)“Γιατί αν ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ, θα βγει ξανά η ΝΔ αυτοδύναμη ή σε συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ”, τι …διαφορετικό θα απαντούσες;

    Σωστό το ερώτημα, απαντώ:

    Η άποψη μου δεν στηρίζεται μόνο στο ΜΕΤΑ τις εκλογές, αλλά κύρια (και) στο ΠΡΙΝ.

    Προγραμματική συμφωνία (με τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις) θα γίνει ή ΠΡΙΝ ή ΠΟΤΕ.

    Αν δε γίνει, το ΠΑΣΟΚ θα έχει πια κάνει τις επιλογές του, (συνεργασία με ΝΔ), και θα συμβεί ότι λες.

    Αν γίνει, η δυναμική των εκλογών θα είναι συγκλονιστική, φυσικά η ΝΔ θα πέσει κι'άλλο, η συνεργασία θα φτάσει πολύ ψηλά, με δύσκολα να προβλεφθούν τα ποσοστά. Και στις επαναληπτικές εκλογές ΝΔ πάπαλα...

    Τέλος, με συμβιβασμούς, για να μη βγή η ΝΔ, το Ιταλικό φιάσκο Πρόντι (αλλά και Γαλλικό, κ.α.) είναι πολύ πρόσφατο, για να αγνοηθεί.

    Και ο Μπερλουσκόνι βγήκε, και η αριστερά εξαφανίστηκε.

    Άρα: Ή αποφασίζεις να αλλάξεις τα πάντα στην Ελλάδα, και προχωράς εν γνώσει των συνεπειών ή όχι. Απλά πράγματα.

    Jiovani 10:10 am

    Για το ελληνικό λαό το ζήτημα, δεν είναι ποιός θα είναι ΠΡΩΤΟΣ και ποιος ΔΕΥΤΕΡΟΣ, όπως λες, αλλά πως θα επιβιώσει από τη νεοφιλελεύθερη θύελλα που σαρρώνει την Ελλάδα (και όχι μόνο). (Αυτό, το ΠΡΩΤΟΣ κλπ, απασχολεί κυρίως τους διαπλεκόμενους και τα παπαγαλάκια τους στα ΜΜΕ, για να τρώνε αιώνια").

    Πρέπει να κάνουμε όλοι το παν, ώστε να δημιουργηθούν προϋποθέσεις προγραμματικής συμφωνίας, και όχι να τις αποκλείουμε εκ των προτέρων.

    Αν θέλουμε ειλικρινα να αναθαρρήσει, να σηκώσει κεφάλι και να δεί "άσπρη μέρα" ο λαός μας.

    Υ.Γ. Δεν είπε κανείς στο ΣΥΡΙΖΑ ότι θα είναι δεύτερο κόμμα.

  76. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 13/09/2008 11:40:56

    @Jiovani: "ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχουν οι πολιτικές προϋποθέσεις να συνεργαστούν κυβερνητικά". Γιατί;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.