#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/09/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σκληρά μέτρα με αντάλλαγμα υποσχέσεις και αέρα κοπανιστό

Η Ελλάδα έδωσε γη και ύδωρ,αλλά  δεν έχει τίποτε χειροπιαστό στα χέρια της και κινδυνεύει και τα μέτρα να έχει πάρει και η παράταση να μη δοθεί



Στον αέρα βρίσκεται ακόμη μια φορά η Ελλάδα και το μέλλον της, παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση των τριών κομμάτων συμφώνησε για τα μέτρα 13,5 δισ. ευρώ. Πρόκειται για το πιο σκληρό από τα πακέτα που περιμέναμε αφού αυξήθηκε σε σχέση με τα 11,5 δισ. ευρώ ενώ οι πολίτες που θα δουν δραματική μείωση των εισοδημάτων τους θα κληθούν να πληρώσουν και 3 δισ. ευρώ σε επιπλέον φόρους. Οι οποίοι φυσικά θα βαρύνουν κατά κύριο λόγο τους ελεύθερους επαγγελματίες αλλά και τους χιλιάδες κακόμοιρους που πληρώνονται με μπλοκάκι.

Ο πρωθυπουργός μπορεί να είπε στον Γ. Στουρνάρα «καλή συνέχεια και καλό κουράγιο», όμως, θα πρέπει και ο ίδιος να βρει πολύ δύναμη για να αντιμετωπίσει όσα έρχονται. Και τις κοινωνικές εκρήξεις που είναι προ των πυλών αλλά και την αδυναμία του κόσμου να εφαρμόσει τα μέτρα.

Τόσο ο κ. Σαμαράς όσο και οι κ. Βενιζέλος και Κουβέλης αντιλαμβάνονται ότι έχουν μπροστά τους έναν εξαιρετικά δύσκολο Οκτώβρη. Ίσως εκτιμούν κάποιοι να υπάρξει η ελληνική... οκτωβριανή επανάσταση που θα δοκιμάσει τη συνοχή της κυβέρνησης. Η κυβέρνηση φοβάται ξεκάθαρα ότι τα μέτρα μπορεί και να μην περάσουν από τη Βουλή αφού ήδη λαμβάνουν πολύ περίεργα μηνύματα. Άλλωστε, το πολιτικό κλίμα είναι τέτοιο που ευνοεί ανταρσίες ενάντια στο πολιτικό σύστημα αλλά και κοινωνικές αντιδράσεις που μπορεί να είναι ανεξέλεγκτες.

Για όλους αυτούς τους λόγους επιχειρήθηκε χθες μέσα κι έξω από το Μέγαρο Μαξίμου μια επικοινωνιακή αντεπίθεση, τόσο από τους αρχηγούς όσο και από τον κ. Στουρνάρα. Στο τραπέζι μπήκε το θέμα της διαπραγμάτευσης για διετή παράταση αφού υπάρχει μια γερή βάση, όπως είπε ο υπουργός Οικονομικών, αλλά και της ρήτρας επίτευξης στόχων, δηλαδή λιγότερα μέτρα αν η Ελλάδα πάει καλά. Είναι το αντίθετο της ρήτρας απόκλισης που έχει ζητήσει η τρόικα και που σύμφωνα με πληροφορίες προέκυψε εξαιτίας της επιμονής του ... Φ. Κουβέλη να μπει ρήτρα για την επίτευξη στόχων. Το ζητούσε δηλαδή η ΔΗΜΑΡ και η τρόικα έσπευσε φυσικά να το αποδεχθεί ευχαρίστως. Πρόκειται όμως για μεγάλο ρίσκο για την Ελλάδα αφού έχει αποδείξει ότι δεν μπορεί να πιάσει τους στόχους που βάζει, πολλώ δε μάλλον τώρα που η χώρα είναι επί 5 χρόνια σε ύφεση.

Ωστόσο, τα πάντα είναι στον αέρα αφού πρέπει να συμφωνήσουν οι ξένοι. Πρέπει η τρόικα δηλαδή να πει το «ναι» για τα μέτρα, να βγάλει την έκθεσή της για το αν είναι βιώσιμο το χρέος και να δώσει το πράσινο φως για την εκταμίευση της δόσης.

Όμως, αν και η Ελλάδα έδωσε γη και ύδωρ δεν έχει τίποτε χειροπιαστό στα χέρια της και κινδυνεύει και τα μέτρα να έχει πάρει και η παράταση να μη δοθεί. Η κυβέρνηση πάει ξυπόλυτη στα αγκάθια της Ευρώπης και θα παρακαλέσει ως ικέτης για μια πολιτική απόφαση. Πρέπει να πείσει ότι θα τα εφαρμόσει.

Να μας λυπηθούν δηλαδή οι Ευρωπαίοι ηγέτες και να μας δώσουν διετή παράταση η οποία, όμως, δε σημαίνει ότι παίρνουμε πίσω τα μέτρα. Και κανείς επίσης, δεν μας εγγυάται ότι δε θα χρειαστούν νέα μέτρα. Πράγμα που θα είναι η τελική καταστροφή για την κυβέρνηση, αν υποθέσουμε ότι θα την γλιτώσει από τα τωρινά.

Από την άλλη, πώς η κυβέρνηση κατέληξε στα μέτρα αυτά; Υπάρχει προσυνεννόηση με την τρόικα ότι θα περάσουν ή θα μας ζητήσουν κι άλλα ...ισοδύναμα; Διότι απ' ότι ξέρουμε η τρόικα έφυγε με πολλές εκκρεμότητες και με τον Τόμσεν να μη μιλιέται με τον Στουρνάρα.

Τα πάντα λοιπόν κρίνονται, και το έχουμε ξαναγράψει, από τις ορέξεις των ξένων, ουσιαστικά της Μέρκελ. Αλλά κρίνονται και σε δύο ακόμη σημεία: Στην κοινωνική αντίδραση και στο αν το πακέτο θα περάσει από τη Βουλή, κάτι όχι και τόσο σίγουρο.

Θεωρείται ποια σίγουρο ότι δε θα κατατεθεί το πακέτο μέσα στην επόμενη εβδομάδα και θα πάει στο διάστημα 8 με 18 Οκτωβρίου. Όμως, ακόμη και στη Σύνοδο Κορυφής δεν αποκλείεται να μην υπάρξει συμφωνία για την Ελλάδα και να έχουμε νέα έκτακτη σύνοδο κορυφής εντός του Νοεμβρίου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Giovanni avatar
    Giovanni 28/09/2012 07:14:38

    Δεν χρειαζόμαστε καμία επιμήκυνση, διότι δεν πρόκειται να επιφέρει κανένα όφελος στην οικονομία μας, ίσα ίσα που θα διατηρήση την δίχως προοπτική ύφεση για παραπάνω χρόνια.

    Το χρέος δεν θα μπορέσουμε ποτέ να το εξυπηρετήσουμε και αυτό το ξέρουν πολύ καλά οι εταίροι μας, ο μόνος λόγος που δεν έχουμε προχωρήσει σε νέο κούρεμα είναι διότι η Γερμανία δεν το επιτρέπει ακόμα(off the record). Σε λίγο μπαίνουν σε προεκλογική περίοδο και η Μέρκελ δεν θα τολμήσει να αναφέρει το θέμα του κουρέματος - αφού τα λεφτά αυτά στην ουσία θα μας τα χαρίσουν - μέχρι την επανεκλογή της.

    Θα θυμηθήτε τα λόγια μου το 2013.

    • alexei avatar
      alexei @ Giovanni 28/09/2012 13:42:12

      συμφωνω μαζι σου φιλε μου αλλα υπαρχει κ το επαχθες χρεος, αν κουρεφτει κ αυτο τοτε ειναι πληρης αναγνωριση απο δικη μας πλευρας ολου του χρεους

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ alexei 28/09/2012 16:31:15

        Τα περί επαχθούς χρέους είναι ανόητα και διακινούνται από Τσίπρα και Καμμένο κυρίως. Το χρέος μας το έχουμε αναγνωρίσει. Το ζητούμενο τώρα είναι να υπάρξει κούρεμα του δημοσίου χρέους.

    • Nikos Petropoulos avatar
      Nikos Petropoulos @ Giovanni 28/09/2012 13:43:50

      Δημιουργήθηκε η ομάδα στο fb its greek to me https://www.facebook.com/groups/188327224634824/?_rdr με ελληνικά προϊόντα στο εξωτερικό. Όσοι πιστοί προσέλθετε..

  2. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/09/2012 07:34:27

    Πραγματικά,ἔχω κι ἐγῶ τήν ἀπορία,τά καινούργια μέτρα πού ἀνακοινώνονται,ὅπως ἡ ἐπιπλέον φορολόγηση τῶν καταθέσεων,ἤ ἡ κατάργηση τοῦ ἀφορολογήτου γιά τά τέκνα,εἰσηγοῦνται στήν τρόϊκα διά τηλεφώνου καί ἐγκρίνονται,πῶς κλειδώνουν;Ἀπό τήν ἄλλη,ἡ ἱ στορία ἐπαναλαμβάνεται,καί κρίσιμη ψηφοφορία στή Βουλή μέ κάποιες ἀπώλειες καί τά μέτρα θά περάσουν καί ἡ ἀγωνία στό κόκκινο μέχρι νά ἐκταμιευθεῖ ἡ δόση καί...πανηγύρια γιά τήν πολλοστή σωτηρία τῆς Ἑλλάδας...Λαέ,ἔβαλες πλάτη,τῶρα σκύψε λίγο ἀκόμη μέχρι τό χῶμα...

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/09/2012 09:13:47

      www.youtube.com/watch?v=Jk7HBugdF70&feature=fvsr

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Φελίζα 28/09/2012 09:27:03

        Καλημέρα Φελίζα,ἐπίκαιρη ὅπως πάντα!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/09/2012 12:52:24

      http://www.youtube.com/watch?v=V7QtoJHS-hs&feature=fvst

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/09/2012 14:59:00

        +100000000000000000000000000000

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/09/2012 21:56:34

        Καλησπέρα Κυθήριε, τρεις μήνες αυτό το ξεκίνημα περιμένουμε ....που δεν έρχεται.

        • tak avatar
          tak @ Φελίζα 29/09/2012 10:39:52

          Αγάλι - αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι!

          • tak avatar
            tak @ tak 29/09/2012 10:43:53

            Ξέχασα τις παρενθέσεις!

  3. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 28/09/2012 08:27:34

    Ποιά "παράταση νά μή δοθεί";
    Αυτό πού τούς καίει είναι η δόση των 31,5 πού όσο πάει καί χάνεται στό άνισο τών διαπραγματεύσεων μέ τόν λέοντα!

  4. sirios avatar
    sirios 28/09/2012 09:24:34

    Τα μέτρα θα ψηφιστούν. Τα 32 δις θα δοθούν στις τράπεζες. Μόλις αρχίσει η "εφαρμογή" των μέτρων η κυβέρνηση θα διαλυθει εις τα εξ ών συνετέθει.
    Στη συνέχεια “Ομπάμα, Τζιαμπάο και Μέρκελ, κρατούν την Ελλάδα στην Ευρωζώνη”, πάση θυσία ανεξαρτήτως εφαρμογής ή όχι των μέτρων, με πολιτική απόφαση, επειδή αυτό επιβάλλει το συμφέρον των τριών Μεγάλων.(βλ. παράπλευρη ανάρτηση antinews).
    Μετά θα έρθει η "χαλάρωση" για όλη την Ευρωζώνη οπότε η νέα Ελληνική κυβέρνηση που θα προκύψει είτε με εκλογές είτε με εκουσία παράδοση της εξουσίας στην αξιωματική αντιπολίτευση, θα μπορεί να αρχίσει νέες διαπραγματεύσεις απο μηδενική βάση και με με πρώτο όρο το κούρεμα και τη σύνδεση πληρωμής χρέους με ανάπτυξη.
    Η λύση αυτή είναι μάλλον μονόδρομος για όλη την Ευρωζώνη. Η διάλυσή της απολκλείεται.

    • GO avatar
      GO @ sirios 28/09/2012 09:33:09

      'Ολοι βλέπουμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μετασχηματίζεται, τη βοηθεία Παλαιοπασόκων, σε αστικό ανάχωμα.

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ GO 28/09/2012 20:08:17

        Από την πρώτη στιγμή σας το έλεγα και θα το δείτε : Το ΠΑΣΟΚ είναι πολύ σκληρό για να πεθάνει ! Συγκεκριμένα, είχα "παρουσιάσει" το φαινόμενο με εικόνα cartoon, όπου υπάρχουν δύο ¨μορφώματα", ένα πολύ μεγάλο και ένα πολύ μικρό, που επικοινωνούν μεταξύ τους με μια πολύ στενή, σχεδόν αόρατη δίοδο.Το πρώτο πράσινο και το άλλο ροζέ. Στις μέρες που πέρασαν έλαβε μέρος μια τεράστια ώσμωση από το πράσινο προς το ροζέ, με αποτέλεσμα τα μορφώματα να αλλάξουν το μέγεθος τους αντιστρόφως(το δεύτερο άλλαξε και χρώμα, αλλά θέλει ειδικά γυαλιά, για να το διακρίνεις ). Και τώρα καμώνονται ότι τελείωσε η εναλλαγή στην εξουσία των δύο μεγάλων κομμάτων και θα αναλάβει ένα .."νέο", που λέγεται ΣΥΡΙΖΑ.
        Κούνια που τους κούναγε !

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ sirios 28/09/2012 12:38:28

      Θα φάει το σκατό με το κουτάλι δηλαδή αυτή η κυβέρνηση, θα παίξει τελικά αυτή το πολύμνημονευμένο ρόλο της Ιφιγένειας, για να οδηγηθούμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος θα εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι όλα θα έχουν γίνει π@@@να και θ' αρχίσει αυτός να συνδιαλέγεται με την ΕΕ με άλλους όρους ως αποτέλεσμα όχι της μεγάλης πολιτικής "μαγκιάς" του φοβερού και τρομερού αρχηγού του, αλλά λόγω συνθηκών. Και οι Ευρωπαίοι τότε θα έχουν κατουρηθεί πάνω τους από τα όσα θα έχουν γίνει και αφού θα έχουν τότε καταλάβει ακόμα περισσότερο ότι το συμφέρον τους είναι η Ελλάδα να βρίσκεται εντός Ευρώ, από αυτό και μόνο θα ξεβρακωθούν και θα μας δίνουν ό,τι ζητήσουμε εμείς κι ο Αλέξης. Ουάου!

      • siros avatar
        siros @ GreekInLux 28/09/2012 15:39:16

        "Αφού θα έχουν τότε καταλάβει ακόμα περισσότερο ότι το συμφέρον τους είναι η Ελλάδα να βρίσκεται εντός Ευρώ, από αυτό και μόνο θα ξεβρακωθούν και θα μας δίνουν ό,τι ζητήσουμε εμείς κι ο Αλέξης. Ουάου!"
        Μη φάς! Τους ξέρεις για τόσο γαλαντόμους? Αυτοί ψωνίζουν 1 λεμόνι και 3 πατάτες στο μανάβη τους.
        Και με τον Αλέξη πάλι βήμα βήμα θα κάνουν την ανάγκη φιλοτιμία και θα υποχωρούν αρπάζοντας ό,τι φτάνει το χέρι τους.
        Οταν ο Αλέξης τους πεί αναστολή των μέτρων ή δεν πληρωνουμε τους Τραπεζίτες, αυτοί θα του πουν Ο.Κ. Αναστολή για 6 μήνες . Και θα αρχίσει το Τούρκικο παζάρι κατα τα ειωθότα εις την Εσπερίαν. Κι αν ο Αλέξης τους πεί περιμέντε μας νάχουμε ανάπτυξη τουλάχιστο 3%, αυτοί θα του πουν όχι, αρκεί να έχετε πλεόνασμα... κ.ο.κ

  5. tak avatar
    tak 28/09/2012 09:25:53

    http://www.youtube.com/watch?v=aOoTyWKEr_Q&feature=related

  6. tak avatar
    tak 28/09/2012 09:40:29

    Το πολιτικό παιχνίδι η κυβέρνηση το έχει χαμένο από τη μια και από την άλλη η χώρα δε θα κερδίσει τίποτα... Αντί να σβερκώσει τους έχοντες και κατέχοντες παρανόμως, τα λαμόγια και τους εξωνημένους πολιτικούς και φυσικά τους μεγαλόσχημους του κράτους, ζητάνε από τους συνταξιούχους του ΟΓΑ να πληρώσουν τις μ@λ@κίες του πάσα ένα σωτήρα! Βρε άντε στα κομμάτια επιτέλους...

    • blue nile avatar
      blue nile @ tak 28/09/2012 09:48:16

      ...πες'τα...

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ tak 28/09/2012 21:59:59

      ....τώρα κατάλαβα που αναφέρεται το τραγουδάκι.

  7. Kst avatar
    Kst 28/09/2012 09:42:13

    Το μεγαλο προβλημα ειναι και παλι η ασυνεπεια λογων και εργων μετεκλογικα. Ας σταματησουν να μας παραμυθιαζουν για να τους εκλέξουμε και μετά να κανουν αυτά τα οποια μας διαβεβαιωναν οτι δεν θα εκαναν. Ελεος πια με τα ψεματα και την υποκρισια τους.

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/09/2012 09:50:12

    Η τρέχουσα ισχύουσα άποψη, σχετικά με την οικονομία, είναι πως η διάλυση της ευρωζώνης θα ήταν καταστροφή, που θα οδηγούσε σε τραπεζικό χάος και κατάρρευση τόσο της πραγματικής οικονομίας όσο και των παγκόσμιων αγορών.
    Υπ αυτή την έννοια, οποιαδήποτε παράταση της διάλυσης θα ήταν ανακουφιστική.
    Μια άλλη άποψη θέλει το όλο σύστημα να είναι μη βιώσιμο, αφού τα πιο αδύναμα κράτη (π.χ. Ελλάδα), δεν μπορούν να ανταγωνιστούν την Γερμανία, ή την Ολλανδία, και άρα δεν μπορούν να επιβιώσουν εντός του ευρώ.
    Ότι και να κάνουν οι χώρες αυτές, αυτό που θα «κερδίσουν» θα είναι επιπλέον απόγνωση, λιτότητα, και ύφεση. Οι όποιες πολιτικές πρωτοβουλίες, είναι πάντα πίσω από την οικονομική πραγματικότητα, και άρα το μοιραίο δεν πρόκειται να αποφευχθεί.
    Υπάρχει όμως και μια τρίτη άποψη, που λέει ότι είτε καταρρεύσει το ευρώ σήμερα, είτε σε δέκα χρόνια από τώρα, δεν έχει καμιά σημασία, επειδή το κοινό νόμισμα είναι ήδη νεκρό!
    Συνεχίζει να κυκλοφορεί, το σύστημα πληρωμών συνεχίζει να λειτουργεί, αλλά υπό μία άλλη έννοια το ευρώ δεν υπάρχει, ή αν υπάρχει δεν είναι λειτουργικό.
    Ένα νόμισμα δεν είναι μόνο η κυκλοφορία του. Θα πρέπει να είναι και αποδεκτό ως μέσο συναλλαγής από την αγορά. Θα πρέπει να έχει μια αξία, αποδεκτή από τους συναλλασσόμενους.
    Κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
    Πολλοί οικονομικοί σύμβουλοι, κλπ συστήνουν, εδώ και καιρό, στους πελάτες τους να αποφεύγουν το ευρώ, και τα όποια συμβόλαια που συνυπογράφουν να είναι βασισμένα στο βρετανικό δίκαιο.
    Κανένας δεν θέλει να πραγματοποιήσει μια παραγγελία σε ευρώ, και να καταλήξει να πληρώνεται σε δραχμές ή πεσέτες.
    Αυτός είναι ο βασικός φόβος που έχει καταστήσει το ευρώ μη βιώσιμο. Οι διεθνείς εμπορικές συναλλαγές έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα, χώρια τα επιτόκια με τις πελώριες διαφορές μεταξύ κρατών.
    Δυστυχώς, στον οικονομικό τομέα η Ευρώπη «βαλκανοποιείται», επιστρέφοντας στα εθνικά οικονομικά σύνορα αντί στα κοινά ευρωπαϊκά.
    Το βλέπουμε και με όλους όσους μετατρέπουν τα ευρώ τους σε άλλα νομίσματα. Άλλοι τα πάνε στην Ελβετία, και άλλοι αγοράζουν γη, επιχειρήσεις, και κατοικίες στη Βρετανία. Αυτό αποδεικνύει πως οι πλούσιοι αποφεύγουν πια το ευρώ.
    Δυστυχώς, στην πραγματική οικονομία, μόλις ένα νόμισμα πάψει να είναι αρεστό, παύει και να είναι λειτουργικό. Πεθαίνει. Και μαζί του πεθαίνει η οικονομία. Το εμπόριο σταματά, όπως και οι επενδύσεις. Αυτό οδηγεί στην αύξηση της ανεργίας, στη μείωση του ΑΕΠ, και στην ολική ύφεση.
    Εδώ βρισκόμαστε σήμερα. Και όχι μόνο στην Ελλάδα.
    Το ευρώ λοιπόν αποδεικνύεται κλινικά νεκρό.
    Συνεπώς, ότι και να κάνει ο Σαμαράς και η κυβέρνηση, το παιχνίδι είναι μάλλον χαμένο για ολόκληρη την ευρωζώνη, και όχι μόνο για την Ελλάδα.
    Μήπως χρειάζεται πλήρης αναδιάρθρωση της πολιτικής μας, μπας και προλάβουμε τα αναπόφευκτα, και πριν αρχίζουν να πανηγυρίζουν πών από το πτώμα μας, οι δραχμολάγνοι Καμένοι και Τσίπρες;
    Μήπως η Ελλάδα θα πρέπει να μπεί σε φάση μάχης εμπροσθοφυλακής αντί να μάχεται στα μετόπισθεν;

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ Strange Attractor 28/09/2012 10:22:19

      Η αναξιοπιστία τής ΕΖ(επενδύσεων σέ ευρώ) είναι μέν γεγονός τετελεσμένο αλλά τό μεγάλο κανόνι, αγγλοσαξωνικής κατασκευής, έπεται!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Strange Attractor 28/09/2012 11:31:51

      ΖΗΤΩ ΤΟ $$$$$$ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Νενίκηκεν!!!!

    • sirios avatar
      sirios @ Strange Attractor 28/09/2012 13:03:42

      "Μήπως χρειάζεται πλήρης αναδιάρθρωση της πολιτικής μας, μπας και προλάβουμε τα αναπόφευκτα, και πριν αρχίζουν να πανηγυρίζουν πών από το πτώμα μας, οι δραχμολάγνοι Καμένοι και Τσίπρες;"

      Αγαπητέ Strange, εχω σε πολύ μεγάλη εκτίμηση τον δείκτη ευφυίας σου και την καλλιεργημένη και ορθολογική σου σκέψη.
      Απ' την άλλη διακρίνω μια μόνιμη και παράλογη (όπως όλες ) φοβία να σε διακατέχει, έναντι των πολιτικών σου αντιπάλων...
      Οπως το διατυπώνεις δίνεις την εντύπωση οτι " οι δραχμολάγνοι Καμένοι και Τσίπρες" δεν είναι Ελληνες, αλλά εχθροί μας που θα "πανηγυρίζουν πάνω από το πτώμα μας".
      Εγώ πιστεύω οτι δεν θα γίνει ποτέ αυτό, είναι και αυτοί εκλεγμένοι Ελληνες πολιτικοί, που δεν έχουν δοκιμαστεί στην εξουσία, και έχουν κάθε δικαίωμα να δοκιμασθούν. Αλλωστε "αρχή άνδρα δείκνυσι".
      Αν γίνουμε εμείς πτώματα όπως λες, δεν θα πανηγυρίσουν καθόλου γιατί θα είναι και αυτοί πτώματα.
      Εκτός αν εννοείς οτι υπάρχει τρόπος να σωθούνε οι μισοί Ελληνες και να πεθάνουν οι άλλοι μισοί? Αυτό είναι ελπιδοφόρο μάλλον παρά απογοητευτικό, αλλα εγώ δεν το βλέπω. Αν φουντάρουμε, κανένας (εντός Ελλάδος εννοείται) δεν θα γλιτώσει...Μην πανικοβάλλεσαι λοιπόν. Αν δεν τα καταφέρουμε εμείς, ας τα καταφέρουν να μας σώσουν (και εμάς ) αυτοί. Αλλωστε μετα τις εκλογές ΟΛΟΙ οι Ελληνες είναι με την κυβέρνηση όπως ξέρεις...

  9. Storm avatar
    Storm 28/09/2012 10:07:08

    Προσδεθείτε...
    Αν ψηφιστούν, δεν θα αποδώσουν - δεν υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστούν - αν δεν ψηφιστούν...
    Σε κάθε περίπτωση, η Κυβέρνηση πρέπει πια να είναι έτοιμη για όλα.
    Ίσως θα ήταν καλύτερο να προκαλέσει "μερικά", παρά να περιμένει το μοιραίο.

    ΥΓ:Είμαι πολύ περίεργος πως θα τα μεταδώσει ο Σίμος.
    Αν τον αφήσει η ΕΡΤ...

  10. θησεας avatar
    θησεας 28/09/2012 10:13:47

    το προβλημα ειναι αν θα καταστραφει η κυβερνηση ? ή η κοινωνια ?

    • ERASMUS avatar
      ERASMUS @ θησεας 28/09/2012 10:22:49

      Αγαπητέ φίλε χρόνια τώρα και ανεξαρτήτως πολιτικής απόχρωσης η κυβέρνηση δεν καταστρέφεται , καταστρέφουν την κοινωνία για να διατηρηθούν στην Κυβέρνηση ..... Ξέρεις όλοι αυτοί οι αμερικανοθρεμένοι γιάπιδες την λέξη "φιλότιμο" και την λέξη "τσίπα" δεν την έχουν στο λεξιλόγιο τους και δεν την καταλαβαίνουν διότι αυτές οι λέξεις δεν εχουν κυριολεκτική αντιστοιχη μετάφραση στα Αγγλικα

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ θησεας 28/09/2012 17:06:45

      Αν είναι έτσι τα πράγματα, καλά θα κάνουν οι Ισλαμιστές να μας σφάξουν και να μας αντικαταστήσουν με τους εαυτούς τους. Μπορεί να είναι κολλημένοι στο μεσαίωνα, αλλά σε αντίθεση με εμάς έχουν τουλάχιστον κοινωνική συνείδηση. Υπερασπίζονται αυτά που τους ενώνουν, ενώ εμείς τα αφήνουμε έρμαια στο έλεος του Θεού. Η επερχόμενη ήττα της Δύσης από το Ισλάμ δε θα είναι λοιπόν παρά η εφαρμογή του δαρβινικού νόμου σε επίπεδο πολιτισμών: ο πιο προσαρμοσμένος επιβιώνει. Οι όμορφοι λαιμοί όμορφα κόβονται. Λευκοί, Δυτικοί, Χριστιανοί, παρακαλούμε αποχωρήστε από τον πλανήτη ησύχως.

  11. drider avatar
    drider 28/09/2012 10:23:45

    Διακινδυνεύω να κάνω την πρόβλεψη ότι οι Ευρωπαίοι θα δώσουν κάποια "ανταλλάγματα" στην σύνοδο κορυφής - έχουν ήδη επενδύσει πολλά στο πείραμα-εργαστήριο Ελλάδα... Το "ανταλλάγματα" το βάζω σε εισαγωγικά γιατί ο καθένας θα τα κρίνει από τη δικιά του (πολιτική) σκοπιά.

    Προσωπικά εκτιμώ ότι θα είναι στην κατεύθυνση συντήρησης της υπάρχουσας κατάστασης, δηλαδή της κατασπάραξης του λαϊκού πλούτου και μόχθου. Επικοινωνιακά τα "ανταλλάγματα" δεν θα μπορέσουν να μετριάσουν τις σφοδρές κοινωνικές αντιδράσεις, ειδικότερα δε εφόσον δεν υπάρχει πλέον προοπτική για το κτίσιμο νέων κοινωνικών συμφωνιών.

  12. Νικολαος avatar
    Νικολαος 28/09/2012 10:40:55

    Τι ανταλλαγματα μπορει να ζητησει μια χωρα που εχει εκχωρησει καθε κυριαρχικο της δικαιωμα στις δυναμεις των δανειστων-κατακτητων;Ποιος Ελληνας πολιτικος εχει ορθωσει το αναστημα του,οχι τσαμπουκαλιδικα σαν τους Βενιζελο,Στουρναρα που τα αποτελεσματα τους ηταν καταστροφικα για το λαο και οχι για αυτους, με σχεδιο,με πραγματικη εθνικη συνειδηση και εθνικη πολιτικη,αληθινος απεναντι στο λαο;Αντ'αυτου καποιοι αξιολυπητοι''σωτηρες'' που η πολιτικη τους ικανοτητα φτανει μεχρι τις υποσχεσεις για μη οριζοντιες περικοπες,τα ισοδυναμα ,τις επαναδιαπραγματευσεις και να δεχονται εντολες απο τους Ραιχεμπαχ,Φουχτελ.

  13. πολιτης avatar
    πολιτης 28/09/2012 11:00:43

    το μονο θετικο που θα μπορουσε η χωρα να αποκομισει απο τη σημερινη καταντια εξαθλιωσης και μαρασμου ειναι η αρση παντος ειδους κατεστημενου που καταδυναστευει και αλυσοδενει το λαο της απο την απελευθερωση του 21 και μετα.
    -θεσπιση ανωτατης και κατωτατης συνταξης ανεξαιρετως για ολους ( υπουργων δικαστων κλπ συμπεριλαμβανομενων) 2000 και 1000 αντιστοιχα.
    -καταργηση του θεσμου ασφαλισης και ασφαλιστικων ταμειων, αφου ουτως ει αλλως ειναι αδεια και βαρελι χωρις πατο.
    -ενα ταμειο υγειας και συνταξεων για ολους.
    -μειωση φπα και φορολογικων συντελεστων με απολυτη διευρυνση της φορολογικης βασης με ταυτοχρονη εισαγωγη του πλαστικου χρηματος στις συναλλαγες ως μοναδικο μεσο.
    -απλοποιηση της νομοθεσιας σε ολους τους τομεις, με ταυτοχρονη καταργηση ολων των προγενεστερων εκτρωματικων ρουσφετολογικων νομων, διαταξεων, ρυθμισεων κλπ.κλπ.
    -τελος στη εμπλοκη προσωπων στη φορολογια και λοιπες κρατικες δραστηριοτητες με εισαγωγη ηλεκτρονικων διαδικασιων στις συναλλαγες κρατους πολιτη.
    -απαρεγγλιτη τηρηση των νομων και θεσπιση "ρητρας χρονου" στην απονομη της δικαιοσυνης.
    -ελεγχος ποθεν εσχες για το συνολο των ελληνων πολιτων
    -ενισχυση της παιδειας , της ερευνας και της υγειους επιχειρηματικοτητας.
    -θεσπιση εθνικων κριτηριων για ληψη υπηκοοτητας
    -αξιοποιηση εθνικου πλουτου σε ολους τους τομεις
    κι αλλα παρομοια που ειναι λιγο πολυ γνωστα σε ολους..........

    εν ολιγοις πρεπει να κανουν κουμαντο πλεον οι πολιτες και οι πολιτικοι κι οχι τα διαφορα επιχειρηματικα συμφεροντα με τους εκαστοτε ντοπιους η ξενους εκφραστες τους να ανεβοκατεβαζουν κυβερνησεις, προφανως αδιαφορωντας για τους ιθαγενεις υποζυγια και χαχολους.

  14. The Camel avatar
    The Camel 28/09/2012 11:11:16

    Κατ'αρχάς το πακέτο ήταν 13,5 δισ. ευρώ απο την αρχή κι αυτό επιβεβαιωνόταν απο τους αρμοδίους. Ο Τύπος επικεντρωνόταν στα 11,5 δισ. είτε γιατί μέρος του έκανε ρεπορτάζ για τα μπάζα είτε γιατί αυτοί που το γνώριζαν το απέκρυπταν υπακούοντας στις επικοινωνιακές σκοπιμότητες του γκουβέρνο.
    Η απάντηση στην ερώτηση αν υπάρχει προσυνενόηση της κυβέρνησης με την τρόικα για το πακέτο που προτείνει η ελληνική πλευρά θα πρέπει να είναι αρνητική. Τα περισσότερα αν όχι όλα τα μέτρα είνια λίγο-πολύ γνωστά και επομένως συζητήθηκαν με την τρόικα. Ομως, η ελληνική πλευρά κάνει κάτι ακομη πιο παράτολμο που όμως συμβαδίζει με την νοοτροπία του πολιτικού συστηματος.
    Αδυνατώντας να μειώσει το κρατος προτιμά να αυξήσει τους φόρους σε 3 δισ. απο 2 δισ. ευρώ στο προτεινόμενο πακέτο, παραβιάζοντας την συμφωνία του Μνημονίου ΙΙ που αναφέρεται σε περικοπές 11,5 δισ. ευρώ και όχι 10,5 δισ.

    Προφανώς, η κοινωνία δεν πρόκειται να καταστραφεί αν συνταξιούχοι π.χ. των 1200-1400 ευρώ δουν το ποσό να μειώνεται κατα 2%. Ούτε αν οι συντάξεις του ΟΓΑ μειωθούν κατα 30 ευρώ τον μήνα κ.τ.λ..

    Απλώς, τα εισοδήματα συμπιέζονται περαιτέρω και μαζι η κατανάλωση ενω η δυσαρέσκεια διογκώνεται και ολοένα και περισσότερος κόσμος φθάνει στα όριά του. Ομως, αυτό είναι το κόστος της συντήρησης της κρατικής γραφειοκρατίας και είναι επιλογή του πολιτικού συστήματος που μας κυβερνά με την ψήφο μας.

  15. Crocodile avatar
    Crocodile 28/09/2012 11:27:08

    Αν είχαμε πρωθυπουργό με κότσια, θα πήγαινε στους ευρωπαίους, όχι παρακαλετά (που δεν αποφέρει τίποτα) αλλά με ένα "τινάζω την ευρωζώνη στον αέρα". Να δεις πως έσκαγαν και τα 31,5 δις και πως θα έδιναν και παράταση....

  16. Kst avatar
    Kst 28/09/2012 11:31:08

    Διαβαστε το βιβλιο του Ρουμελιωτη γα να δειτε τα πολιτικα αισχη και τα ανταλλαγματα προς τους ξενους... Μετα απο 3 χρονια θυμηθηκε και αυτος να τα βγαλει στο φως, που εχει γινει το εγκλημα... Βεβαια τι να περιμενεις απο καποιον που για να γινει υπουργος, ειχε δωσει "αλλα" ανταλλαγματα....

  17. unfair avatar
    unfair 28/09/2012 12:11:19

    σ' ένα μήνα έχουμε την παρέλαση του ΟΧΙ! νομίζω πως αυτή την φορά, μιας κ δεν μπορούν ή δεν θέλουν οι πολιτικοί μας, είναι σειρά του λαού να παρελάσει κ να πει ΟΧΙ! Η κυβέρνηση έφτασε τις 100μέρες, κ φαίνεται πως ΞΕΧΑΣΕ τις προεκλογικές ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ της.
    Μπορεί σαν έθνος να 'χουμε τα ελαττώματα μας, αλλά το να γίνουμε σκλάβοι στην χώρα μας, πάει πολύ!
    Έχουμε περάσει δύσκολα, ξέρουμε να υπομένουμε, αλλά τώρα υπάρχει μόνο μαστίγιο, κ καρότο πουθενά!
    Έχει στεγνὠσει το στόμα μας από τις προτάσεις, ιδέες, εναλλακτικές λύσεις.
    Είμαστε άνθρωποι! Δεν είμαστε αριθμοί!
    Αν θέλουν αριθμούς, ας μας δούνε στην παρέλαση!

  18. Δράκουλας avatar
    Δράκουλας 28/09/2012 12:25:28

    Δεν μας έφτανε το "λεφτά υπάρχουν", θέλαμε και "επαναδιαπραγμάτευση". Από την πολλή επαναδιαπραγμάτευση, τα 11,5 δις γίνανε 13,5 δις. Άντε τώρα να χάψουμε και την ανάπτυξη που έρχεται.

    • Kst avatar
      Kst @ Δράκουλας 28/09/2012 12:50:28

      Ακριβώς...

  19. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 28/09/2012 12:46:55

    http://www.youtube.com/watch?v=OIV7SWMYk_o&feature=related

    Κι ήθελε ακόμη
    Στίχοι: Μανώλης Αναγνωστάκης
    Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
    Πρώτη εκτέλεση: Μαρία Δημητριάδη

    Κι ήθελε ακόμη πολύ φως να ξημερώσει
    όμως εγώ δεν παραδέχτηκα την ήττα,
    έβλεπα τώρα πόσα κρυμμένα τιμαλφή έπρεπε να σώσω
    πόσες φωλιές νερού να συντηρήσω μέσα στις φλόγες.

    Μιλάτε, δείχνετε πληγές, αλλόφρονες στους δρόμους.
    Τον πανικό που στραγγαλίζει την καρδιά σας σαν σημαία
    καρφώσατε σ' εξώστες, με σπουδή φορτώσατε το εμπόρευμα.
    Η πρόγνωσή σας ασφαλής: Θα πέσει η πόλις.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ BLACKQUEEN 28/09/2012 15:29:21

      !!!
      Δέν θέλει πολύ ἀκόμη...

  20. Κωνσταντινος avatar
    Κωνσταντινος 28/09/2012 12:55:22

    Εχουμε και λεμε... Παιρνουν μετρα 13, 5 δις ( αρχικως 11,5 για να μη ξεχνιομαστε) και οπως λενε ειναι και τα τελευταια. Οκ!! Ανακοινωση της Γρ. Πληροφ. Συστηματων αναφερει ο, τι τα εσοδα , εως το τελος Αυγουστου, υπολειπονται κατα 3 δις. Συνολικα το δημοσιο πρεπει να εισπραξει εως το τελος του χρονου 5,2 δις. Ερωτηση, ''θα τα βρουν και απο που'';.
    Νομιζω ο,τι ενας ''ιεροφαντης'' της ελληνικης γλωσσας , οπως ο κ. Μειμαρακης , μπορει να δωσει την καταλληλη απαντηση, τι τελικως θα εισπραξουν. Τωρα, αναρωτιεμαι γιατι εχουμε την αναγκη ενος οικονομολογου κ. Στουρναρα αφου ενας ιατρος, δικηγορος, μπακαλης, πιλοτος, ιερεας κλπ (ασχετοι δηλαδη με το αντικειμενο), τα ιδια μετρα θα επαιρναν.

  21. 0030salvador avatar
    0030salvador 28/09/2012 13:06:28

    και φυσικά με ακόμα 9 δις να λείπουν απο την αγορά και την φορολογία στο 35% +55% προκαταβολή για όσους επιχειρηματίες επιβιώσουν θα είναι μονόδρομος η εκ νέου μείωση σε μισθούς και ημερομίσθια στον ιδιωτικό τομέα,κατάργηση δώρων και απολύσεις κλπ κλπ.
    φαύλος κύκλος λοιπόν και φώς απο πουθενά απο μια κυβέρνηση εξίσου ολίγιστη και καθόλου πατριωτική.μέχρι τώρα καποιοι έφυγαν σαν μετανάστες τώρα θα φύγουμε ακόμα περισσότεροι σαν οικονομικοί πρόσφυγες για όσους καταλαβαίνουν την διαφορά....

  22. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 28/09/2012 13:42:59

    Τα μέτρα δεν θα εφαρμοστούν όπως ανακοινώθηκαν ή διέρρευσαν (είναι η λογική του Χότζα).
    Θα αφαιρεθεί κάτι που κάνει εντύπωση (π.χ. το αφορολόγητο των παιδιών).
    Σε κάθε περίπτωση, ούτε αυτό το πρόγραμμα θα επιτύχει, καθότι "ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος".
    Αυτό δεν το γνωρίζουν οι οικονομολόγοι της συμφοράς που είναι στην κυβέρνηση εσωτερικού;
    Το γνωρίζουν, αλλά βλέπετε σημασία έχει τί λέει η Κυβέρνηση εξωτερικού.
    Επειδή οι δικοί μας κυβερνάνε γονατιστοί.

  23. ano-kato avatar
    ano-kato 28/09/2012 13:52:19

    Κάπιοι σε αυτό τον δικτυακό χώρο πριν τις εκλογές έλεγαν άλλα ότι η λύση ήταν κάποιες εξαγγελίες που έγιναν στο Ζάππειο και στην προεκλογική περίοδο.
    Κάπιοι άλλοι "έβλεπαν" την διαφαινόμενη "μετάλλαξη" σε σχέση με τα μνημόνια της ΝΔ αλλά και στις θέσεις της για συγκυβερνήσεις και αυτοδυναμίες και το επεσήμαναν.Και δυστυχώς είχαν δίκιο από ότι φαίνεται μέχρι στιγμής.Μακάρι να διαψευστούν έστω την τελευταία στιγμή.Νομίζω πως υπάρχει ελπίδα μικρή βέβαια όσο επισημα δεν ανακοινώνεται κάτι.

  24. tak avatar
    tak 28/09/2012 13:57:28

    Η πολιτική αυτοκτονία της Νέας Δημοκρατίας ή αν θέλετε της συντηρητικής ή φιλελεύθερης παράταξης, έχει συντελεσθεί ήδη....
    Κανένας από αυτούς τους κουφιοκεφαλάκηδες συμβούλους, τους τροφίμους του πρυτανείου των τεμπελχανάδων του Μαξίμου και περιχώρων, δεν είπε στον πρωθυπουργό ότι η χώρα δεν καταστράφηκε ούτε από τη φοροδιαφυγή ούτε από τους μικρομεσαίους.
    Στο σύνολό του ο ιδιωτικός τομέας, με όλα τα κακά του, έχει θετικό πρόσημο και δεν δημιούργησε ούτε μαύρη τρύπα ούτε κανενός άλλου χρώματος όρυγμα στην οικονομία.
    Η διόγκωση του δημόσιου χρέους οφείλεται στο σπάταλο κράτος και τους υπαλλήλους του, οι οποίοι παρήγαγαν και εξακολουθούν να παράγουν ανελαστικές δαπάνες, χωρίς ωστόσο να έχουν δημιουργήσει τις στοιχειώδεις έστω υποδομές για τον ιδιωτικό τομέα και την κοινωνία...
    Έρχεται λοιπόν η ανεύθυνη Νέα Δημοκρατία και υιοθετεί τις βλακώδεις πολιτικές των προκατόχων της ή μάλλον τα φρικτά αποτελέσματά τους, τα οποία προστιθέμενα στις δικές της ατολμίες και σοβαρά λάθη, δημιούργησαν το σημερινό οικονομικό μπάχαλο. Φορτώνει δε την ευθύνη στον ιδιωτικό τομέα, καταργώντας στην πράξη από τη μια τα δικά της πολιτικά ερείσματα και πνίγοντας πριν από τη γέννησή της κάθε ιδέα ανάπτυξης!
    Αν ήθελε ο πρωθυπουργός και η παρέα του στην κυβέρνηση σωστότερη αντιμετώπιση του κόσμου, θα μπορούσαν να επιβάλουν τον κατώτατο μισθό των περίπου εξακοσίων ευρώ, όπως ισχύει στον παραγωγικό ιδιωτικό τομέα και στον αντιπαραγωγικό και καταστροφικό δημόσιο τομέα και όποιος ήθελε ας διάλεγε εργοδότη!
    Επιτέλους, τι δουλεία, τι αγκύλωση, τι κόμπλεξ και γιατί το έχει η Νέα Δημοκρατία με το Δημόσιο τομέα; Τι προσδοκούν από αυτόν; Να σώσει το κράτος; Προφανώς αγνοούν βασικά στοιχεία της οικονομίας στην πράξη, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με κανένα Γέιλ και κανένα Χάρβαρντ.
    Λυπάμαι που το γράφω και λυπάμαι ιδιαίτερα για δικούς μου λόγους, όμως ο κόμπος έχει ξεπεράσει το χτένι και οι συνέπειες προβλέπονται συνταρακτικές για το λαό, που υφίσταται την ισοπέδωση του οποιουδήποτε...
    Εμείς είμαστε από αυτούς, που δεν ωφεληθήκαμε πουθενα, αλλά να πληρώσουμε δικαίως τις συνειδητές πολιτικές επιλογές μας... Ο λαός όμως; Φωνάζει δικαίως γιατί -και πώς να το κρύψουμε άλλωστε- εξαπατήθηκε προεκλογικά, συνεπώς αυτή την κρίσιμη ώρα, η βούλησή του δεν συνάδει με τις επιλογές των εγχώριων και αλλοδαπών τροϊκανών... Δεν στηρίζει την κυβέρνηση, δεν ψηφίζει τα κόμματα που τη συγκροτούν... Συνεπώς ας μη προχωρήσει άλλο αυτό το επικίνδυνο παιχνίδι... Δε βγάζει πουθενά, πέρα από την τρομακτική καταστροφή της χώρας, δεδομένων των συνθηκών και των στοιχείων, που απεικονίζουν την κατάσταση σήμερα.

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ tak 28/09/2012 14:11:14

      Ο παραγωγικός ιδιωτικός τομέας που δε δημιούργησε ποτέ μαύρες τρύπες;;; Οι μεγαλύτεροι κλάδοι του ιδιωτικού τομέα ήταν πάντα κατεξοχήν είτε κρατικοδίαιτοι, όπως ο Κατασκευαστικός σε αηδιαστικό βαθμό, είτε μεγιστοφοροδιαφεύγοντες όπως ο Τουριστικός - φέτος σε πόσες περιοχές άγγιξε το 100% η μη έκδοση αποδείξεων όπως στη Λευκάδα - είτε κρατικοδίαιτοι ΚΑΙ παρήγαγαν αέρα κοπανιστό , όπως οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ που έχουν λάβει πόσα, 130 δις τα τελευταία 4 χρόνια στις πλάτες των φορολογούμενων; Η καταστροφή της χώρας είναι ο ιδιωτικός τομέας!

      • Scarface avatar
        Scarface @ Βασίλης 28/09/2012 16:47:59

        Τωρα μαθαμε οτι καταστροφη της χωρας ειναι ο ιδιωτικος τομεας. Ευτυχως που βρεθηκες κι εσυ να μας το πεις. Εγω μεχρι τωρα νομιζα οτι εφταιγαν αλλα πραγματα, οπως οι τριψηφιες συνταξεις και τα πενταψηφια εφαπαξ μερικων εκατονταδων χιλιαδων ΡΕΤΙΡΕ (θυμασαι ποιος εβγαλε τον ορο?) με μηδενικες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ-ΜΕ ΛΕΦΤΑ ασφαλιστικες εισφορες, οι μιζες σε οπλα, εργα, νοσοκομεια κλπ, η φαρμακευτικη δαπανη, διπλασια της Σουηδιας με ιδιο πληθυσμο, η εκτοξευση απο 8 σε 22 δις του μισθολογικου κοοστους στο δτ σε μια δεκαετια, οι συνταξεις στα 48 με μπονους, το κουρεμα στα αποθεματικα των ταμειων κλπ κλπ κλπ. Καλα που μας ανοιξες τα ματια.

        Κριμα παντως που υπαρχει τετοια φοροδιαφυγη. Αν δεν υπηρχε τοσα χρονια, θα μπορουσε για παραδειγμα ο Ακης, να εχει αγορασει την ιδια την Ακροπολη και οχι ενα σπιτι απο κατω της η ο γιος του ταχυδρομου πεντε βιλες σε πεντε χρονια αντιο για μονο τρεις. Ο δε σιδερενιος, αντι για ροζ βιλα θα μπορουσε να ειχε χτισει το ροζ πυργο. Κριμα στα παιδια λοιπον... Ατιμοι ιδιωτες...

      • sirios avatar
        sirios @ Βασίλης 28/09/2012 18:17:30

        Στις τουριστικές χώρες ο ΦΠΑ είναι απο 2-6%. Επομένως στην Ελλάδα λόγω κρίσης ο ΦΠΑ για να θεωρηθεί νόμιμος και ηθικός και όχι χαράτσι έπρεπε να είναι το πολύ 2% .
        Αρα στη Λευκάδα αν όντως δεν κόπηκε καμμία απόδειξη όπως λες και σε πιστέψουμε, ο ιδιωτικός τομέας πλήρωσε προκαταβολικά φόρο εισοδήματος 21% (σε σχέση πάντα με τις ανταγωνιστικές χώρες) κατα μέσο όρο!!!
        Ληστρική φορολογία για ελεύθερη οικονομία.
        Οσον αφορά τα υποζύγια που έκοψαν και αποδείξεις δεν το συζητάμε...
        Τις Τράπεζες και τις κατασκευές η κοινή γνώμη στην Ελλάδανέκαθεν και δικαίως τα θεωρεί κρατικό τομέα!
        Αλλωστε το γράφει και το πτυχίο τους: Εργολάβοι Δημοσίου ή Προμηθευτές Δημοσίου. Οι άνθρωποι του Κόκκαλη πχ, όταν συλλαμβάνονται να παρανομούν στον ΟΠΑΠ προβιβάζονται στην ΙΝΤΡΑΛΟΤ και τούμπαλιν...

        • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
          Εμμανουήλ Πρόιος @ sirios 28/09/2012 19:24:44

          ΑΨΟΓΟΣ!!!

        • kapar13 avatar
          kapar13 @ sirios 28/09/2012 20:07:20

          Μην τσακώνεστε, παιδιά.
          Και τα δύο φταίνε εξίσου: Οι μεν γιατί δεν δουλεύουν και οι δε διότι (εισ)φοροδιαφεύγουν.
          Οι μόνοι που δεν φταίνε είναι οι έρμοι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι που ούτε να λουφάρουν μπορούν, ούτε να φοροδιαφύγουν.

    • sirios avatar
      sirios @ tak 28/09/2012 18:53:05

      Αν και εσύ αγαπητέ ΤΑΚ με την Ιώβεια υπομονή έφτασες να διατυπώσεις δημόσια αυτές σου τις διαπιστώσεις, με κάνεις να νοιώθω απόλυτα δικαιωμένος που στις εκλογές δεν εμπιστεύτηκα το Σαμαρά και ψήφισα Τσίπρα για ναμαι σίγουρος οτι δεν θα με ξεγελάσει με την "επαναδιαπραγμάτευση "της συνταγής που σκοτώνει την Ελλάδα..(Α.Σαμαράς).
      Το τι θα κάνει τελικά ο Τσίπρας βεβαίως δεν μας πέφτει λόγος. Αρκεί που ψηφίζοντάς τον δεν εξαπατηθήκαμε απο τους "δικούς" μας. Αυτός τουλάχιστο δεν μας χρώσταγε τίποτε...

  25. Aggelos avatar
    Aggelos 28/09/2012 14:09:40

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=165137&catid=3

    πανε να ανεβασουν το φορο στο υγραεριο στο υψος του πετρελαιου..!

    ενα τροπο βρηκαμε και μεις να εχουμε φτηνη κθνηση και θα το παρουν και αυτο?

  26. firiki2010 avatar
    firiki2010 28/09/2012 14:20:40

    "Ολα είναι στον αέρα" , ".... η Ελλάδα δεν έχει τίποτα χειροπιαστό...", "..... πρέπει να συμφωνήσουν οι ξένοι..."
    Ακριβώς έτσι ! Αλλά μήπως δεν το ξέραμε ότι σ΄ αυτή τη διαπραγμάτευση ΔΕΝ έχουμε το πάνω χέρι; Δεν ξέραμε ότι ΔΕΝ υπάρχουν εύκολες λύσεις; Νόμισαν κάποιοι ότι με Σαμαρά πρωθυπουργό το πρόβλημα θα λυνότα; Προς τιμήν του ούτε ο ίδιος δεν το ισχυρίσθηκε !
    Αφηστε να δούμε πως θα διαμορφωθεί όλο το "πακέτο", γιατί αυτή τη στιγμή ρίχνεται το ανάθεμα με βάση ... σενάρια.
    Και ας το συνειδητοποιήσουμε! Ούτε εγγυήσεις μπορεί να μας δώσει ΚΑΝΕΝΑΣ ούτε στο εσωτερικό ούτε στο εξωτερικό, ούτε μπορούμε να βγούμε από αυτό το χάλι εύκολα και γρήγορα.
    Και κυρίως ας καταλάβουμε ότι αυτά τα 11.5δις ή 14 δις περικόπτονται επειδή δεν τα έχουμε !

    • Tasos avatar
      Tasos @ firiki2010 28/09/2012 16:50:07

      Οχι, τα 11,5 δις περικόπτονται για να πάρουν ξανά μια 30αρα δις οι τράπεζες οι οποίες έχουν ταϊστεί ήδη άλλες 2 φορές τα τελευταία χρόνια χωρίς όμως να διοχετεύουν τίποτα στην αγορά.
      Είναι προφανές πως αν δεν δίνονταν στις τράπεζες τότε δε θα υπήρχε και λόγος να κοπούν 11,5 δις από δω για να τα πάρεις πίσω από τη δόση.
      Το σωστό είναι ότι περικόπτονται γιατί δεν τα έχουμε για τις τράπεζες και όχι δεν τα έχουμε για τον κόσμο (μισθούς, συντάξεις κλπ κλπ).

  27. Νικολαος avatar
    Νικολαος 28/09/2012 14:29:02

    Το ζητημα ειναι η πολιτικη αυτοκτονια της ΝΔ;Η παραταξη και ο αρχηγος της επελεξε να συμπορευτει με τη πολιτικη που ειχε χαραξει ο προκατοχος του και να τη παει και ενα βημα παρακατ, με ανταλλαγμα την εξουσια και τη διεκπεραιωση των συμφεροντων των δανειστων.Το αποτελεσμα;ας ρωτησει το Καρατζαφερη.Το θεμα ειναι οτι αυτος θα ακολουθησει το δρομο του ΓΑΠ,εμεις ομως θα μεινουμε να τρωμε τις σαρκες μας.

  28. Ανιψιός avatar
    Ανιψιός 28/09/2012 14:54:50

    Κύριοι, μη προτρέχετε. Είμαι σίγουρος ότι ο ΑΣ παίζει ένα παιχνίδι τακτικής με μπλόφες.
    Από Δευτέρα θα τρίβετε τα μάτια σας με τα πραγματικά μέτρα που οπωσδήποτε θα είναι στη λογική της ανάπτυξης και της ελάφρυνσης των βαρών από τους πολλούς, μη προνομιούχους.
    Επίσης πιστεύω ότι ο Στουρνάρας θα τρίβει τα αυτιά του από το τράβηγμα που θα τους κάνει ο ΑΣ, εκτός και αν είναι και ο Στουρνάρας ενήμερος της μπλόφας του Σαμαρά και παίζει το παιχνίδι πολύ καλά.
    Αλλά το μεγάλο γέλιο θα πέσει με τις φάτσες των Τροϊκανών, όταν θ'ακούσουν τα μαντάτα από τον ίδιο τον ΑΣ.
    Περιμένετε και θα δείτε.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ανιψιός 28/09/2012 15:26:47

      Ξέρεις κάτι πού δέν ξέρουμε;
      Νά περιμένουμε λοιπόν,ἡ Δευτέρα κοντά εἶναι.
      Καί ἡ Δευτέρα Παρουσία δέν θά ἀργήσει...

    • Storm avatar
      Storm @ Ανιψιός 28/09/2012 16:19:27

      Noμίζω ότι το σχόλιο του "Ανιψιού", είναι ειρωνικό.

    • Κυαίστωρ avatar
      Κυαίστωρ @ Ανιψιός 28/09/2012 16:26:21

      Εμείς μπορεί να παίζουμε με μπλόφες, αλλά πιστεύετε πραγματικά πως οι Ευρωπαίοι και οι Υπερατλαντικοί παίκτες θα τις ανεχθούν;
      Τα πράγματα δεν είναι πλέον υπο τον έλεγχό μας - αν και δεν είναι κάτι νέο αυτό - ακολουθούμε τις επιταγές των δανειστών και προσαρμοζόμαστε.
      Μετά την υπογραφή του Μνημονίου ΙΙ είμαστε δεμένοι απόλυτα σε αυτά που έχουμε δεσμευθεί.

      Pacta sunt servanda, ή μήπως όχι ?

    • kitsos avatar
      kitsos @ Ανιψιός 28/09/2012 16:28:24

      Ξερεις κατι τετοια νοστιμα ελεγε και ο τιραμολα επι ΓΑΠ.
      Ειδες ποσο αραια εμφανιζεται πλεον.
      Εκτος αν αλλαξεις νικ, εκει παω πασο.

    • Scarface avatar
      Scarface @ Ανιψιός 28/09/2012 16:49:45

      Η μονη μπλοφα του ΑΣ ηταν η επαναδιαπραγματευση. Ολοι ξερουμε που κατεληξε αυτο.

      • Ανιψιός avatar
        Ανιψιός @ Scarface 28/09/2012 17:21:23

        Εντάξει ρε παιδιά. Αν δε σας άρεσε αυτό, να σας γράψω ένα άλλο, καινούριο με το Τοτό, που έχει πιο πολύ γέλιο.

  29. Inno avatar
    Inno 28/09/2012 14:57:40

    με 80 εκατομμύρια λέει το κέντρο τύπου στον Λάτση για 90 χρόνια!!!

    και ο grecotel να χρωστάει 500, ο express service πόσα άλλα, ο ξυνής να διακανονίζει χρέη για 200 χρόνια.

    συζητάνε όλοι για τα σκάνδαλα, τη στιγμή που οι τραπεζίτες λεηλατούν τη χώρα, με δικά μας λεφτά, ψωνίζοντας στην ξεφτίλα κρατική περιουσία, σε συνέχεια ΑΤΕ και ΤΤ.

    και τι έχουμε να δούμε ακόμα. ΞΕΦΤΙΛΑ!

  30. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 28/09/2012 15:14:46

    Kαί πάλι φτηνό θά εἶναι,ἀλλά μήπως ἡ κίνηση αὐτή εἶναι προάγγελος γιά τήν ἐξίσωση τῆς τιμῆς του μέ τό πετρέλαιο κίνησης; Ἀντί γιά τό 2018 δηλαδή,γίνει νωρίτερα;

  31. nestrom avatar
    nestrom 28/09/2012 15:15:06

    Η κυβέρνηση μας "δολοφονεί".
    Η ίδια "αυτοκτονεί".

  32. Scarface avatar
    Scarface 28/09/2012 16:36:46

    Πιστευω οτι ενας μπακαλης, μαναβης, κουλουρτζης, περιπτερας κοκ, αποκλειεται να ειναι τοσο ασχετος οσο οι "κυβερνωντες" μας ωστε να επαιρνε τετοια μετρα.
    Αφου θελουν να σωσουν την Ελλαδα και τα κουκια δε βγαινουν, γιατι δε βαζουν ενα πλαφον ,1500 ο ανωτερος μισθος στο δημοσιο και 1000 η ανωτερη συνταξη για ολους κι αν χρειαζονται κι αλλα μετρα το συζηταμε. Αλλα πως να ζησουν τα παιδια με 1500 ψωροευρω. Τοσα θελουν για καφεδες και κρουασανακια καθε πρωι.

  33. xp avatar
    xp 28/09/2012 16:38:33

    Ο δημοσιος και ιδιωτικός τομέας ειναι ενιαιος στις συγχρονες κοινωνίες.Την επανεκκίνηση της οικονομίας την κάνει ΠΑΝΤΑ ο δημόσιος τομεας μην το ξεχνάμε.Μπορεί στην Ελλάδα το κράτος να ήταν σε πολλά σημεία ανορθολογιστικό ,αλλά απο κει μπορεί να ξεκινήσει η ανάπτυξη.Ποιος τρελλός θα βάλει τα λεφτά του εκτός και εαν είναι γύπας? Στον δημοσιο τομέα βάζω και την ΕΕ φυσικά ,με την τράπεζα επενδύσεων.Αναπτυξη λοιπόν με ευρώ ή πτώχευση ,δραχμή ,ανάπτυξη.
    Το λάθος του ΑΣ είναι ότι Δεν κράτησε πισινή,"το ευρώ με κάθε τρόπο "ειναι η ταφόπλακα.Δεν άκουγε τον Σίλβιο?

  34. Scarface avatar
    Scarface 28/09/2012 16:55:04

    Δε θυμαμαι ποιος, στην αρχη της κρισης ειχε πει οτι "χωρα με 300 δις καταθεσεις δε χρεοκοπει". Απο την αρχη μου κολλησε στο μυαλο. Στοχος δεν ειναι το να γινουμε προτεκτορατο, πραγμα που θα αποφερει κερδη μετα απο δεκαετιες.
    Στοχος ηταν απο την αρχη αυτα τα 300 ζεστα, ζωντανα δισσεκατομυρια στο πιο σκληρο νομισμα του πλανητη. Το μεγαλυτερο μερος τους αποτελουσε ιδιωτικη αποταμιευση. Τωρα το κρατος τα δημευει σιγα σιγα, μεσω φορων, χαρατσιων, ανεργιας κλπ. Μιλαμε για το μεγαλυτερο ριφιφι στην ιστορια. ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ ΔΙΣΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ. Αυτα ειχαν στο ματι απο την αρχη.

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ Scarface 28/09/2012 17:06:16

      Ενδιαφέρουσα άποψη... νομίζω ο Μπεννυ το είχε πει.

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Scarface 28/09/2012 17:07:55

      Αμ δε θα πάρουν δεκάρα από καταθέσεις. Δε θα τους περάσει. Καλύτερα να πεινάω και να φυτεύω μαρουλάκι στην αυλή παρά να τους δώσω καταθέσεις έστω και ένα ευρώ.

    • Ανιψιός avatar
      Ανιψιός @ Scarface 28/09/2012 17:30:27

      Σωστός Αλ(Πατσίνο).
      Φαντάσου τώρα να είναι έστω εν μέρει σωστές οι αναλύσεις που ανεβάζουν την αξία της χώρας σε πολλαπλάσιο από τα 300δις ποσό(υπέδαφος, υποθαλλάσιος χώρος, παραθαλάσια και ορεινά οικόπεδα κλπ) και δες για τι ποσά μιλάμε, σε ποιούς θα πάνε και σε ποιό ύψος ανέρχονται οι προμήθειες των "ατζέντηδων". Ποιοί είναι οι "ατζέντηδες";
      Αυτοί που κανονίζουν και ολοκληρώνουν την αγοροπωλησία, σε τιμές προσφοράς. Το αφεντικό τρελλάθηκε και ξεπουλάει τζάμπα!

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ Scarface 28/09/2012 19:09:20

      +1000!

  35. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 28/09/2012 18:44:10

    Θα μιλήσω απλοϊκά,
    Τροικανοι, ο κόμπος έφτασε στο χτένι, ο κοινωνικός ιστός διαλύεται, θέλετε να μας εξυπηρετήσετε πραγματικά και να παύσετε να μας διαλύετε; Τότε έχει καλώς! Διαφορετικά δεν έχει φράγκο και σταματάμε τις πληρωμές. Ξέρουμε ότι θα αποκαταστραφούμε αλλά έτσι και αλλιώς με αυτή την πολιτική συνεχίζοντες πάλι εκεί θα καταλήξουμε, πλην όμως και σεις δεν θα πάρετε δεκάρα τσακιστή.
    Και εφόσον είμαστε αποφασισμένοι να πούμε και να ΠΡΑΞΟΥΜΕ αυτά, τότε θα δούμε και πόσα απίδια χωράει ο σάκος της ΤΡΟΙΚΑΣ!!!

  36. akisenv avatar
    akisenv 28/09/2012 19:00:48

    Δυο λογια μονο γιατι η κατασταση, η κυβερνητικη πολιτικη ,πολλω μαλλον δε, η πολιτικη Σαμαρα - Βενιζελου - Κουβελη μετατρεπεται σε ενα εξωφρενικο οικονομικο και κοινωνικο σφαγειο και δεν αντεχει πλεον σε κανενος ειδους λογικης κριτικης.
    Ολοι θα πληρωσουν εκτος απο τους τραπεζιτες που θα εισπραξουν....
    Ενταξει, οι εφοπλιστες και ισως καμια 20 επιχειρηματιες προς στιγμην να γλυτωσουν (αλλα και για αυτους εχει φροντισει η τροϊκα...)
    Η Ιερη Αγελαδα του μνημονιου, της χωρας , της κυβερνησης, των κομματων που μετεχουν σε αυτη και ψηφιζουν μετρα εξαθλιωσης τα τελευταια 2μιση χρονια, δεν ειναι το δημοσιο, αλλα οι ΤΡΑΠΕΖΕΣ!!!

  37. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 28/09/2012 19:05:32

    Με τα χτεσινά μέτρα κλείνει κάθε ελπίδα ανάκαμψης και η χρεοκοπία πρέπει να θεωρείται δεδομένη, εντός εξαμήνου

  38. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 28/09/2012 19:10:35

    Υπάρχει κάποιος που να ψήφισε ΝΔ και να μην ήξερε πως στο πρόγραμμα συμπεριλαμβάνονται μέτρα πειοκοπής δαπανών 11, 7 δις;
    Το σημείο 9 -από τα 18 -σημεία τί λέει;
    Υπάρχει κανείς που ψήφισε/θα ξαναψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ και να πιστεύει πως θα ακυρώσει ο Τσίπρας το Μνημόνιο;

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ Kώστας ΜΠ 28/09/2012 19:27:39

      Ναι, εγώ.

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ Βασίλης 28/09/2012 21:03:39

        Συγχαρητήρια.
        Κάποιοι πίστευαν πως το 1981 ο ΑΠ θα μας βγάλει από το "συνδικάτο".
        Δεν σου συμβαίνει κάτι παράξενο, ούτε πρωτοφανές
        Δες την συνέντευξη Τσίπρα με τον επικεφαλής του Ευρωκοινοβουλίου γερμανού σοσιαλδημοκράτη Σούλτς. Αν τον ακούσεις να μιλά περί καταγγελίας πες μου.

        • petros avatar
          petros @ Kώστας ΜΠ 29/09/2012 02:06:37

          Ξαναδιάβασε τι έλεγε η ΝΔ για τους Πολύτεκνους και τι κάνει σήμερα.
          Επαναφορά έλεγε για τα επιδόματα., τώρα θα παίρνουν τα επιδόματα μόνο οι μουσουλμάνοι, οι μετανάστες, οι Ρομά και οι φοροφυγάδες.
          Καταργεί το αφορολόγητο για παιδιά! Μεγάλη αθλιότητα κι αυτή !
          Καταργεί τα δώρα σε όλους και σε αυτούς που έχουν πολλά παιδιά.
          Και εξαιρεί από το επίδομα θέρμανσης το 4ο παιδί και πάνω, λες και αυτά δεν έχουν ψυχή.
          Η αθλιότητα και η εξαπάτηση των ψηφοφόρων στο μεγαλείο της. Το 10% που ανέβηκε από τις άλλες εκλογές ήταν γιατί θα άλλαζε πολιτική. Τώρα, χάνει και τους πλέον παραδοσιακούς ψηφοφόρους της, που ψήφισαν και στις 2 κάλπες ΝΔ ...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Kώστας ΜΠ 28/09/2012 20:01:17

      Καλά τα λες! Και μου φαίνεται πως σε λίγο καιρό θα έχουμε μια κατάσταση ανάλογη με το 1981. Η χώρα θα έχει μπει σ΄ ένα δρόμο και στις εκλογές κάποιοι θα ψηφίζουν Τσίπρα βέβαιοι ότι δεν θα κάνει αυτά που θα λέει (αν τα λέει). Οπως κάποιοι ψήφιζαν το 81 Ανδρέα με τη σιγουριά της ΕΟΚ και του Καραμανλή στην Προεδρία, θεωρώντας ότι ο Ανδρέας δεν θα έκανε αυτά που έλεγε. Μπορεί να μην τα έκανε, σκ... όμως τα έκανε ούτως ή άλλως. Ας το έχουν κάποιοι υπ΄ όψη τους όταν έρθει η ώρα.

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ firiki2010 28/09/2012 20:35:08

        Eκλογές;
        Nα δούμε αν θα δικαιωθούν όσοι υποστηρικτές της δραχμής προβλέπουν με ακλόνητη σιγουριά την πτώση της κυβέρνησης(κάποιος έχει γράψει με περισσή σιγουριά πως τα Χριστούγεννα θα πεσει). Εδώ θα είμαστε να θυμίζουμε ο ένας στον άλλο τι έγραφε.
        Ένα είναι σίγουρο: δεν νοείται κάποιος να είναι "αντιμνημονιακός"(με την έννοια της μονομερούς καταγγελίας) και υπέρ του ευρώ και της παραμονής στην Ευρωζώνη/ΕΕ. Είναι μια αντίφαση που πρέπει να είναι κανείς αφόρητα υποκριτής για να μην το παραδέχεται ανοιχτά.
        Το μόνο αντιμνημονιακό κόμμα είναι το ΚΚΕ. Το μόνο που εννοεί όσα λέει. Οι υπόλοιποι είναι χειρότεροι του Δηλιγιάννη. ΑΝΕΛ και ΣΥΡΙΖΑ πουλάνε κουτόχορτο περί παραμονής στο ευρώ+κατάργησης του Μνημονίου συγχρόνως. Από την άλλη οι οπαδοί της Δραχμής δεν δείχνουν να προβληματίζονται γιατί και τα δύο γιαλαντζί αντιμνημονιακά κόμματα απορρίπτουν ως ύβρη και λάσπη την κατηγορία πως θέλουν να βγάλουν τη χώρα από το ευρώ δια της καταγγελίας. Όχι λένε. Και στο ευρώ θα μείνουμε και το μνημόνιο θα ακυρώσουμε. Γίνεται.... Κατά τα λοιπά "ξυπνήσαμε" που έλεγαν και οι Αγανακτισμένοι...

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Kώστας ΜΠ 28/09/2012 21:55:30

          Nα το διευκρινίσω: Εκλογές δεν θεωρώ πως θα γίνουν γρήγορα. Οταν θα γίνουν κάπως έτσι νομίζω ότι θα είναι το σκηνικό. Δεν είναι υποχρεωτικό να κερδίσει πάλι ο "Ανδρέας"

  39. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 28/09/2012 21:11:22

    Οι κοκκινες γραμμες εγιναν κοκκινα κραγιον για να τα φορανε οι κοπελες . Μαλλον αυτες που κανουν τις ακατανομαστες πραζεις που δεν θελει ο Πειραιως .

    • Εμμανουήλ Πρόιος avatar
      Εμμανουήλ Πρόιος @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 28/09/2012 21:54:31

      Καλό!!!

  40. zame avatar
    zame 28/09/2012 21:19:21

    αυτα τα ΑΘΛΙΑ μετρα ειναι καρα-καταδικασμενα απο τα δικα του..
    εσωτερικα του αδιεξοδα.

  41. sotos avatar
    sotos 28/09/2012 21:31:07

    "Σκληρά μέτρα με αντάλλαγμα υποσχέσεις και αέρα κοπανιστό".......
    Ανακάλυψες την... Αμερική!!!!!!!!
    S:)

  42. dim avatar
    dim 29/09/2012 00:03:24

    Σκληρά μέτρα με αντάλλαγμα μόνο υποσχέσεις δε τα δέχομαι ούτε εγώ, από τους πιο θερμούς και σταθερούς υποστηρικτές του ΑΣ.

    Τα σκληρά μέτρα ΠΡΕΠΕΙ να συνοδεύονται από χειροπιαστές αποφάσεις σε επίπεδο κορυφής. Πρέπει ο ΑΣ να τους πει στη σύνοδο κορυφής. Αυτό είναι το πακέτο, μέσα και οι ρήτρες απόκλισης, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω, αλλά για να το αποδεχθεί αυτό ο λαός που είναι στα όρια του, θέλω 3 πράγματα: 1) επιμήκυνση, 2) πακέτα για ανάπτυξη, 3) ενέργειες ώστε να καταστεί το χρέος βιώσιμο (νέο κούρεμα?, διαγραφή των 50δις των τραπεζών? κλπ). Χωρις αυτά τα 3, ό,τι μέτρα και να παίρνουμε, θα χάνονται μέσα από τον φαύλο κύκλο της ύφεσης, και οι στόχοι δεν πρόκειται να πιαστούν, αφού θα μειώνονται τα έξοδα, αλλά λόγω ύφεσης θα μειώνονται και τα έσοδα του κράτους...

    Τα 3 όμως αυτά, αποτελούν συνδυαστικά εγγύηση επιτυχίας τους προγράμματος. Διότι μειώνουμε μεν το σπάταλο κράτος, τα ρετιρέ και τους υπεράριθμους, αλλά με την επιμήκυνση επιτυγχάνουμε ταυτόχρονα να κερδίσουμε χρόνο ώστε να αποδόσουν και οι πιο βαθιές μεταρρυθμίσεις, με τα πακέτα ανάπτυξης θα αναστρέψουμε την ύφεση, και καθιστώντας το χρέος βιώσιμο, θα μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε τις αδικίες στα πολύ χαμηλά στρώματα, αφού δεν θα μας πνίγει το χρέος και οι τόκοι του, αλλά μέρος του πλεονάσματος θα μπορεί να ξαναπάει σε κοινωνική πολιτική...

    ΑΣ προχώρα. Φέρε αυτά τα 3, και όλο το κλίμα θα αλλάξει... Η πλειοψηφία του λαού έχει κρίση (αφήνω απέξω τους ακραίους και αυτούς με άι κιου ραδικιού), και μπορεί να δεχθεί και θυσίες, μόνο όμως αν βλέπει ότι αυτές οι θυσίες θα πιάσουν τόπο. Και χωρίς τα 3 αυτά, καμία θυσία δε πρόκειται να πιάσει τόπο, πρώτος εσύ το επισήμανες αυτό πρίν 2,5 χρόνια, μη το ξεχάσεις τώρα. Η συνταγή είναι λάθος, και στο λάθος εσύ δεν συναινείς. Πέτυχε επιμήκυνση, πακέτα ανάπτυξης και διαγραφή 50 δις, ώστε να δει και ο λαός έμπρακτα ότι η συνταγή αλλάζει, ότι η ανάπτυξη δεν είναι μια ευχή, αλλά χειροπιαστές αποφάσεις σε επίπεδο κορυφής. Και αν έρθεις με όλα αυτά πίσω, και παρόλα αυτά οι λαϊκιστές και τα άκρα πάνε να δημιουργήσουν κλίμα αποστεθορποίησης κλπ, πάμε για δημοψήφισμα: σκληρά μέτρα πακέτο όμως με επιμήκυνση, αποφάσεις για ανάπτυξη και διαγραφή 50 δίς, εγγυημένα άνω του 60% το «ναι»

    • Χωρις Μασκα avatar
      Χωρις Μασκα @ dim 29/09/2012 01:23:35

      Συμφωνώ ότι μόνο με την λήψη από μεριάς των Ευρωπαίωντων
      τριών αποφάσεων που λες Dim,πιθανόν και άλλων,όπως μείωση
      ληστρικών επιτοκίων μπορεί να περάσει ένα τέτοιο πακέτο σαν κι
      αυτό που ακούμε,στον κόσμο.Αλλοιώς μας πήρε ο διάβολος και μας σήκωσε.
      Γιατί μπορεί να έγινε ο Αντ. Σαμαράς Πρωθυπουργός , αλλά όλοι
      που αγωνιστήκαμε γι αυτό , έχουμε ήδη να αρχίσει να εισπράτουμε
      από ανθρώπους που πείσαμε ότι δεν υπήρχε καλυτερη επιλογή,την ειρωνία ,όπου νάναι και τις καρπαζιές.Εγώ έχω δυστυχώς πολλούς
      τέτοιους,του εαυτού μου συμπεριλαμβανομένου.
      Μέχρι στιγμής όλοι αισθανόμαστε σαν να βλέπουμε το ίδιο ακριβώς
      έργο με το χθεσινό και το προχθεσινό και το.....προπέρσινο.Κάποιος
      σαν τον Σαμαρά που τον εμπιστευτήκαμε πρέπει να το καταλάβει.
      Αλλοιώς ούτε τα διαγγέλματα θα ωφελήσουν ούτε τίποτε.Η τύχη του
      όπως και η δική μας είναι προδιαγεγραμένη.

    • T.V avatar
      T.V @ dim 29/09/2012 08:13:22

      Δηλαδη εαν γινει η επιμυκηνση αυτος που παιρνει τωρα 500-700 ευρω και δεν μπορει να θρεψει την οικογενεια του θα βρει το μαγικο ντουλαπι που θα βγαζει απο μεσα τροφιμα ή ο μισθος του θα αποκτησει διπλη αγοραστικη αξια;

  43. tiramola avatar
    tiramola 29/09/2012 00:09:35

    Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά έχουμε και τον Ρουμελιώτη με το μπεστ σελερ της χρονιάς σε μιά συνέχεια αποπροσανατολισμού του λαού εδώ και 3 χρόνια από τότε που μας πέταξε ο ΓΑΠ την αλήθεια στο πρόσωπο.
    Από κοντά και ο συντοπίτης του πρωθυπουργού που αντικατέστησε(για ποιό λόγο άραγε?)τον Διώτη κυκλοφορεί λίστες με ονοματα πολιτικών που τα "εφαγαν"..
    Πολύ ωραία ατμόσφαιρα στην πιό δύσκολη στιγμή της χώρας...

    • T.V avatar
      T.V @ tiramola 29/09/2012 08:19:08

      Δηλαδη οτι ο Τρισε με τον Παπαδημο δεν δεχτηκαν αναδιαρθωση του χρεους οταν θα μπορουσε πραγματικα να γινει βιωσιμο και εμεις για επιβραβευση μετα (με τις ευλογιες του Σαμαρα) τον καναμε και πρωθυπουργο ειναι λιγο;

      Δεν ψηφιζα Ψωμιαδη καλλιτερα....

  44. aristos avatar
    aristos 29/09/2012 10:37:14

    @Aγαπητέ ΜΠ,
    την εξίσωση "αντιμνημόνιο"=δραχμή σου την έχει εγκαταστήσει με πλύση εγκεφάλου ο Μπάμπης Παπαδημητρίου στο μυαλο.
    Να εμπιστεύεσαι μόνο το antinews που εδώ δίπλα λέει:
    "Ομπάμα, Τζιαμπάο και Μέρκελ είναι οι τρεις πολιτικοί ηγέτες που κρατούν ως τώρα την Ελλάδα στην ευρωζώνη αναφέρει σήμερα σε άρθρο της η γερμανική έκδοση των Financial Times. Οι ηγέτες των τριών αυτών οικονομικών υπερδυνάμεων (ΗΠΑ, Κίνα, Γερμανία) είναι τελικά πιο ισχυροί από τις αγορές, γράφει η εφημερίδα."
    Αυτό έχει υπ' όψη του ο Τσίπρας οταν λέει παραμονή στο ευρώ+κατάργηση του Μνημονίου συγχρόνως. Και έχει δίκιο, αφού αυτή είναι η μοναδική λύση παραμονής της Ελλάδας ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ 17 στο ευρώ . Παραμονή στο Ευρώ χωρις κατάργηση του Μνημονίου είναι αδύνατη και το έχει πει όταν έλεγε αλήθεια και ο ίδιος ο Σαμαράς : "Το μνημόνιο σκοτώνει την Ελλάδα".(Δεν το έχει ανακαλέσει).
    Με εναργέστατο μάλιστα τρόπο το εξηγεί παραπάνω ο Νίκος Αργεάδης με τίτλο: "Μιά από τα ίδια, δυστυχώς"….

  45. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 29/09/2012 16:14:34

    Ετσι και κανει ο Α. Σαμαρας το λαθος, να βαλει ενιαιο φορολογικο συντελεστη για ολα τα εισοδηματα , ανεξαρτητα του υφους τους, τοτε τελειωσαμε. ΘΑ ειναι οτι πιο ΝΕΟ-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ...!!

    Επισης ειναι απαραδεκτο το αφορολογητο για μισθους, συνταξεις και μικρα εισοδηματα πχ απο αγροτικες δουλειες ή ενοικια, να μην ειναι τουλαχιστον 8.000-9.000 ευρω. Επισης ειναι αδιανοητο να μην υπαρχει μια χαμηλη φορολογικη κλιμακα για τα πολυ χαμηλα εισοδηματα κατω των 10.000 ευρω. Η προοδευτικη φορολογηση ειναι κατι αυτονοητο, και πιστευω οτι ο Προεδρος ΔΕΝ θα μας απογοητευσει.

  46. ELIAS.K avatar
    ELIAS.K 30/09/2012 21:25:06

    Στην βαση του προβλήματος "χαμηλή ανταγωνιστικότητα" και "χαμηλή παραγωγική βαση" βρίσκεται το κοινό μας νόμισμα, το ευρώ. Την τριακονταετια 1974-2001, η δραχμή είχε υποτιμηθει/διολισθήσει σε σχεση με το δολάριο, σε ποσοστό 80%. Αυτό εν' μέρει στήριζε την εγχώρια κατανάλωση, περιοριζε τις εισαγωγες και ενίσχυε τις εξαγωγες των ελληνικών προϊόντων. Απο την εποχή που μπήκαμε στο ευρώ, το εθνικό μας νόμισμα [το ευρώ] ανατιμήθηκε σε σχεση με το δολλάριο κατα 40% περίπου. Οσοι μιλάνε για "ελλειμμα στην παραγωγικότητα" εντός και εκτος των συνόρων το παραβλέπουν επιδεικτικά. Παρόλαυτα για την κατεστραμένη και τριτοκοσμική Ελλάδα, η αιφνίδια εξοδος απο το ευρώ θα ισοδυναμουσε με μια πυρηνική καταστροφή. Σίγουρα όμως δεν θα είναι το ιδιο για την γειτονική Ιταλια, μια χώρα με ισχυρή και καινοτόμο βιομηχανια που μπορεί να ενισχυσει σημαντικα την θεση της στον διεθνή ανταγωνισμό επιστρέφοντας στο εθνικό της νόμισμα.
    Οι Ιταλοι - σε μεγαλο βαθμό - το ψυχανεμίζονται αυτό. Ας μην προκαλέσει λοιπόν εκπληξη να τεθεί πρώτα απο την Ρώμη το ζήτημα της επιστροφής στο παλιο νόμισμα. Η Ελλαδα πρεπει και μπορεί να διαπραγματευτει μοναχα με γνώμονα το κοινό συμφερον των βορείων και των νοτίων Ευρωπαίων. Κανέναν δεν συμφερει η καταρευση της Ελλαδας. Κανεναν [και κυριως τους Ελληνες] δεν συμφέρει η - με οποιοδήποτε τίμημα και υπο οποιαδήποτε θεση [= υποτέλεια] - παραμονή της χώρας μας στην Ευρωζώνη. Πρεπει να διαπραγματευτούμε την ομαλή και σε βαθος 3/ετίας ή 5/ετιας εξοδο της Ελλαδας απο το Ευρώ. Για το συμφέρον όλων των λαων της Ευρώπης η διαδικασία θα πρεπει να είναι ομαλή και να περιλαμβανει κολοσιαίες μεταρυθμίσεις στο εσωτερικό της χώρας μας, όπως και σημαντικού βαθμού απώλειες [haircut/ PSI] των ομολόγων που κατεχουν τα κρατη και οι υπόλοιποι θεσμικοί [όπως η ΕΚΤ] πιστωτες μας. Η δευτερη - και καλύτερη εναλλακτική - λυση θα ήταν η παραμονή μας στην ευρωζωνη αλλα με ενα υποτιμημένο [σε σχεση με το δολλάριο] και περισσότερο ανταγωνιστικό ευρώ. Κατι τέτοιο θα ευνοούσε τις χώρες του νοτου. Ομως μια τετοια εξέλιξη φανταζει εντελώς απίθανη, τοσο εξαιτιας των συμφερόντων της Γερμανιας [και όχι της πολιτικής τακτικής της Μερκελ] όσο και της κουτσης πολιτικής εκπροσώπησης των ισχυρών χωρων του νότου [ο Μόντι ως γνήσιο πνευματικό τέκνο των τραπεζιτων της ΕΚΤ, δεν θα δράσει ποτε ως Ιταλός αλλα θα κινηθεί ως "Ευρωπαίος" ως το τελος]. Αν θελουμε να ξανα-αποκτησουμε το δικαίωμα της αυτόνομης δρασης και την δυνατότητα καθορισμού του μέλλοντος της πατρίδας μας, θα πρεπει τωρα να κινησουμε την διαδικασια της σταδιακής [δηλαδη με την στηριξη των Ευρωπαίων και σε βαθος χρόνου] αποδεσμευσης της Ελλαδας απο το ευρώ, χωρίς όμως να αμφισβητηθεί η συμμετοχή μας στην Ε.Ε και στους υπόλοιπους δυτικούς οργανισμούς.Τα παραπαπω προϋποθέτουν την σοβαρή και ψύχραιμη πολιτική διαπραγματευση. Τα επιχειρήματα που μπορεί να παρουσιασει η ελληνική πλευρα είναι ισχυρα και μπορει φυσικά να πείσουν τους "δύστροπους" βορειο-Ευρωπαίους. Κατα την γνώμη μου το ζητημα της σταδιακής και συντεταγμένης εξόδου της Ελλαδας απο το ευρώ θα πρέπει να τεθεί ανοιχτα πάνω στο τραπέζι της διαπραγματευσης και οχι συγκαλυμένα. Πρεπει να μείνουμε σταθεροί στις θέσεις μας, όσο σκληρή κι αν είναι η αντιδραση των Γερμανων κατα την εναρξη της διαπραγματευσης. Σε λίγους μήνες - και με την βοήθεια των "αγορών" θα πεισθούν για το δίκαιο και το ορθο του αιτήματος και θα βοηθήσουν.
    Εκ του αποτελέσματος φαίνεται οτι οσοι υποστηριζαν την σταση πληρωμων το 2010 αντι του μνημονιου δεν ήθελαν η χωρα να φορεσει σομπρερος ούτε να συνεχίζει να μοιραζει μισθούς στο δημοσιο,συνταξεις και επιχορηγησεις. Το εξωτερικό χρεος ΔΕΝ ηταν [οπως αποδείχθηκε αλλωστε] διαχειρησιμο και στις περιπτωσεις αυτες δεν παιζεις με τις λέξεις. Αν δεν μπορεις να αποφυγεις μια αναδιαρθρωση,μην το προσπαθησεις. Το παν/μιο του Χαρβαντ και η κορυφαια για τα θέματα αυτα νομικη εταιρεια "Cleary Gottlieb & Hamilton LLP" κατεληξαν στο συμπερασμα αυτό,προτρεποντας την ελληνική κυβερνηση να προχωρήσε αμεσα στην οσο το δυνατο μεγαλυτερη - αλλα δικαιη - αναδιαρθρωση του χρεους και μην αποδεχτει τις εκτιμησεις βιωσιμότητα που είχε κανει το ΔΝΤ. Την συμβουλή της Cleary Gottlieb ειχε ζητησει και ο Βενιζελος μολις ανέλαβε το ΥΠΟΙΚ,τις έγραψε όμως στα παλαιότερα των υποδηματων του. Ακολουθησε τις οδηγιες των Βρυξελλων και του Βερολίνου με το αδικο για τους ιδιωτες PSI,και προστατεψε την ΕΚΤ. Ομως τα δυο τελευταια χρόνια και με την αμέριστη συνδρομη των ΜΜΕ,το "λόμπυ των Νενέκων" παραπληροφορει επιχειρώντας την ταυτιση όλων οσων κατακρινουν την αδιεξοδη πολιτικη του μνημονιου,με την Αργεντινη! Την ιδια στιγμή ο Ρεσλερ και ο Χατζιδακης προωθούν την δημιουργια "Ζωνών Ελευθερης εκμεταλευσης" αλλα καμια δημιοσιογραφαρα δεν τους ταυτίζει με την Ταϋλανδη,τις Φιλιππίνες,το Μπαγκλαντες και την Κινα! Το σχεδιο για την "επιμήκυνση" της κυβερνησης των "Νενεκων" δεν είναι παρα αερας κοπανιστός. Δεν απαντα σε κανέναν και σε τίποτα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.