#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/09/2013 08:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σκηνικό εμφυλίου πολέμου: Δολοφονική ενέδρα φασιστών με θύμα αριστερό

[caption id="attachment_227475" align="alignnone" width="600" caption="Το σημείο της δολοφονίας"][/caption]

(Ανανεωμένο) Με απανωτά δημοσιεύματα  («Το πολιτικό κλίμα πολώνεται επικίνδυνα” και «Η κοινωνία φτάνει στα όριά της”) το antinews προειδοποιούσε ότι το κλίμα πολώνεται επικίνδυνα και το εμφυλιοπολεμικό κλίμα που καλλιεργείται είναι θέμα χρόνου να προκαλέσει κοινωνική έκρηξη. Η σπίθα που θα βάλει φωτιά στον κάμπο δεν φαίνεται να αργεί, με την οικονομική κρίση να τεντώνει τα νεύρα όλων και την Χρυσή Αυγή να προκαλεί ως φασιστικό κόμμα τσαμπουκάδων. Πριν από λίγες ημέρες εξάλλου είχαμε προειδοποιήσει ότι είναι θέμα χρόνου να υπάρξει κάποιος νεκρός που θα πολώσει ακόμη περισσότερο το ήδη τεταμένο κλίμα.

Η όξυνση των τελευταίων ημερών ξεκίνησε στο Πέραμα με τη δολοφονική επίθεση σε βάρος αφισοκολλητών. Συνεχίστηκε και πήρε ξεκάθαρες πολιτικές διαστάσεις στον Μελιγαλά. Και κορυφώνεται πλέον με τη δολοφονία του 34χρονου στην Αμφιάλη.

Το θύμα ανήκε στο χώρο της Αριστεράς, στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ συγκεκριμένα, ενώ ο συλληφθείς θύτης παραδέχθηκε, σύμφωνα με την αστυνομία, ότι ανήκει στη Χρυσή Αυγή, όπως προκύπτει άλλωστε και από τις μαρτυρικές καταθέσεις. Αν επιβεβαιωθεί το γεγονός ότι πλακώθηκαν αρχικά για το ποδόσφαιρο και στη συνέχεια η αντιπαράθεση πήρε πολιτικές διαστάσεις, τότε μιλάμε για μια ξεκάθαρη πολιτική δολοφονία.

Το επεισόδιο σημειώθηκε γύρω στις 12.10 το βράδυ σε καφετέρια επί της οδού Παναγή Τσαλδάρη 60 και Ξάνθου στην Αμφιάλη. Σύμφωνα με μαρτυρίες το θύμα και η παρέα του, 5-6 άνδρες και γυναίκες, κυνηγήθηκαν από περίπου 25 άτομα με μαύρες μπλούζες, μετά το τέλος του αγώνα του Ολυμπιακού και συνεπλάκησαν.

Κατά τη διάρκεια της συμπλοκής τραυματίστηκε από μαχαίρι τρείς φορές στο στήθος ο 34χρονος Παύλος Φύσσας, ο οποίος μεταφέρθηκε σε πολύ σοβαρή κατάσταση στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας, όπου και κατέληξε.

Ο  νεκρός, προέρχεται από οικογένεια εργατών και τόσο εκείνος όσο και ο πατέρας του ήταν μέλη συνδικάτου μετάλλου. Ο άτυχος άντρας ήταν γνωστός ως Killah P καθώς ασχολούνταν με τη χιπ χοπ μουσική.

[caption id="attachment_227476" align="alignnone" width="600" caption="Ο Π. Φύσσας"][/caption]

Πριν το θύμα μεταφερθεί στο νοσοκομείο, πρόλαβε να υποδείξει σε αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ, που είχαν φτάσει στο σημείο της συμπλοκής, τον άνθρωπο που τον μαχαίρωσε. Σύμφωνα με πληροφορίες, μία κοπέλα αστυνομικός ήταν εκείνη που προέταξε το όπλο της στον 45χρονο δράστη καταφέρνοντας να τον ακινητοποιήσει και στη συνέχεια να τον συλλάβει.

"Έβγαλα μαχαίρι για να αμυνθώ"

«Επισκεπτόμουν τα γραφεία της Χρυσής Αυγής πέντε ως δέκα φορές τον μήνα. Δεν ήμουν όμως μέλος της. Όταν βγήκα από την καφετέρια και πήγα προς το αυτοκίνητό μου, με περικύκλωσαν πολλά άτομα κι έβγαλα το μαχαίρι, για να αμυνθώ...» δήλωσε σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες ο δράστης στην αστυνομία.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο 45χρονος δράστης ονομάζεται Γιώργος Ρουπακιάς μένει στη Νίκαια, είναι πατέρας δύο παιδιών και εργαζόταν στην ιχθυόσκαλα Κερατσινίου ως υπάλληλος σε ιχθυοπωλεία που ανήκαν σε συγγενείς του. Προσφάτως εργαζόταν σε εταιρεία πετρελαιοειδών ως οδηγός βυτιοφόρου που έκανε διανομές σε τουριστικά νησιά.

Ο πατέρας του νεκρού δήλωσε: «Μου είπαν ότι έβλεπαν τη μπάλα ο γιος μου με δυο άλλα άτομα. Κάποιος από την παρέα είπε κάτι για τους χρυσαυγίτες και κάποιος ειδοποίησε τους χρυσαυγίτες. Οι αστυνομικοί ήταν εδώ, φύγανε και ξαφνικά τον κυνήγησαν. Ο γιος μου ήταν εδώ και τον κυνήγησαν εδώ. Ο γιος μου μπήκε μπροστά, έδιωξε τα παιδιά και ένας έρχεται με το αμάξι ανάποδα βγαίνει και τον καρφώνει στην καρδιά. Ο γιατρός μου είπε ότι είναι επαγγελματικό χτύπημα».

Μεταφέροντας εξάλλου όσα του είπαν αυτόπτες μάρτυρες, πρόσθεσε: «Τα παιδιά πήραν μπύρες για να πάνε να κάτσουν κάπου εδώ. Τους μιλούσαν και μετά μου είπαν ότι αφού έβγαλε το μαχαίρι κατέβηκε μια κοπέλα αστυνομικός και του λέει όχι το μαχαίρι. Η κοπέλα του γιου μου τους έλεγε “χωρίστε τους, δεν βλέπετε τι γίνεται;” Της είπαν “είναι πολλοί, πώς να τα βάλουμε εμείς μαζί τους;”».

Σύμφωνα εξάλλου με ανακοίνωση της αστυνομίας και όπως προκύπτει από την αστυνομική έρευνα, την ώρα που στην οδό Παναγή Τσαλδάρη 60 βρισκόταν σε εξέλιξη επεισόδιο-συμπλοκή μεταξύ δύο ομάδων ατόμων, ο δράστης κατέφθασε στο σημείο με το αυτοκίνητό του και αφού το στάθμευσε, κατέβηκε και με ένα μαχαίρι που είχε μαζί του κατάφερε χτυπήματα στο θύμα.

Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. που ενεργούσε περιπολία στην ευρύτερη περιοχή και ενημερώθηκε από το κέντρο της Άμεσης Δράσης για τη συμπλοκή, προσέτρεξε άμεσα στο περιστατικό. Την ώρα που οι αστυνομικοί έφτασαν στο σημείο, το θύμα είχε δεχθεί ήδη τα χτυπήματα, ενώ αυτόπτες μάρτυρες υπέδειξαν ως δράστη τον 45χρονο, ο οποίος και συνελήφθη επιτόπου.

Στο χώρο της συμπλοκής και σε κοντινή απόσταση από το αυτοκίνητο του δράστη, βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα μαχαίρι-στιλέτο με ίχνη αίματος.

Ο δράστης, κατά την εξέτασή του στη Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής, ομολόγησε την πράξη του και παραδέχτηκε ότι ανήκει σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από μαρτυρικές καταθέσεις.

Σε έρευνα που έγινε στο σπίτι του, βρέθηκε και κατασχέθηκε ένας ηλεκτρικός εκκενωτής (tazer). Όπως κατέθεσε η σύζυγός του, στην οικία, υπήρχαν επιπλέον ένα πτυσσόμενο γκλομπ και έντυπο υλικό συγκεκριμένου πολιτικού χώρου, τα οποία απομάκρυνε, μετά το περιστατικό, και αναζητούνται.

Ο δράστης με τη δικογραφία που σχηματίζεται σε βάρος του θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά.



Απο την αστυνομία εξετάζεται το ενδεχόμενο ο δράστης να είχε πρωτοστατήσει σε πρόσφατες επιθέσεις ακροδεξιών στην περιοχή του Κερατσινίου. Αλλες πληροφορίες επιβεβαιώνουν ότι ο δολοφόνος ανήκει σε μια ομάδα  ατόμων με μαύρες μπλούζες που όπως υποστηρίζουν κάτοικοι της περιοχής έχουν γίνει φόβος και τρόμος στην περιοχή του Κερατσινίου. Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης υποστήριξε πως η Χρυσή Αυγή θα κινηθεί νομικά κατά όσων προσπαθούν να τους εμπλέξουν στη δολοφονία.

Νωρίτερα μιλώντας στο σταθμό ο Πέτρος Κωνσταντίνου συντονιστής της κίνησης Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό, δήλωσε ότι δεν υπήρξε κανένας διαπληκτισμός στην καφετέρια, απλώς υπήρχε μία παρέα με αντιφασίστες και τους περίμεναν έξω περίπου 40 άτομα της Χρυσής Αυγής.

Το λόγο έχει πλέον η Δικαιοσύνη για να βρει τα πραγματικά αίτια της δολοφονίας. Αν επιβεβαιωθεί όμως ότι μια φασιστική ομάδα σκότωσε εν ψυχρώ έναν ιδεολογικά «εχθρό», τότε ο εμφύλιος είναι πλέον μέσα στην πόλη μας και δεν πρέπει να κάνουμε ότι δεν βλέπουμε. Και πρέπει να γίνει κάτι εδώ και τώρα διότι τα φαινόμενα που έχουν καταγραφεί τελευταία είναι άκρως ανησυχητικά. Σκεφτείτε τα εξής:

- Στον Μελιγαλά η Χρυσή Αυγή χτύπησε γέρους πολίτες, που δεν ήταν… αριστεροί, μετανάστες, ομοφυλόφιλοι ή Εβραίοι. Χτύπησαν συγγενείς θυμάτων, δεξιούς, κι αυτό πλέον ξεφεύγει από τις συνηθισμένες πρακτικές των Χρυσαυγιτών.

- Ο Π. Καμμένος προτρέπει πολίτες να λιντσάρουν δήμαρχο και αυτός θα είναι μαζί τους. Αν δεν είναι μια… λεκτική υπερβολή τότε η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή.

- Ο Θ. Πάγκαλος αποκαλεί το δεύτερο κόμμα στην Ελλάδα τρομοκρατικό. Κι αν και είναι γνωστός ο πρώην αντιπρόεδρος για τις… εκρήξεις σακχάρου, τέτοιες κουβέντες είναι πολύ βαριές.

-Η Χρυσή Αυγή έχει ξεφύγει και κάποιος πρέπει να τους μαζέψει. Μπορεί η δημοσκοπική έκρηξη να τους δίνει αέρα στα πανιά τους, όμως, άλλο οι τσαμπουκάδες κι άλλο οι ξυλοδαρμοί και οι δολοφονίες.

- Βουλευτές όπως ο υφυπουργός Παιδείας, κ. Κεδίκογλου λέει ότι έκανε… λάθος και δεν ψήφισε υπέρ της άρσης ασυλίας του κ. Γερμενή γιατί τράβηξε όπλο, τότε κάτι στραβό υπάρχει.

-  Δεν πρέπει να ξεχνάμε και το χώρο της Αριστεράς, κυρίως του ΣΥΡΙΖΑ που συνεχώς μιλά για χούντες, για αντιδημοκρατική κυβέρνηση, για ανατροπές και επαναστάσεις. Όταν ένα υποτίθεται μεγάλο κόμμα αναφέρεται και επιτίθεται με τέτοιο τρόπο στη δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση και πολώνει τόσο επικίνδυνα το κλίμα, τότε θα πρέπει να κάνει άμεσα την αυτοκριτική του. Οι τζάμπα μαγκιές κοστίζουν κ. Τσίπρα.

Δεν ξέρουμε αν βρισκόμαστε σε συνθήκες Βαϊμάρης ή νέου εμφυλίου πολέμου. Δεν ξέρουμε αν τελικά τα άκρα είναι αυτά που θα επικρατήσουν της μετριοπάθειας και της σοβαρότητας. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι πρέπει εδώ και τώρα να υπάρξει αντίδραση των δημοκρατών αυτής της χώρας. Της χώρας που γέννησε τη δημοκρατία και δεν ανέχεται εν έτει 2013 να σκοτώνονται μεταξύ τους νέοι άνθρωποι για πολιτικές διαφορές.

Πρέπει άμεσα να γίνουν κινήσεις απομόνωσης των ανόητων που προτρέπουν σε βία και των υπανθρώπων που χρησιμοποιούν τη βία για να επιβληθούν. Δεν είναι αστεία τα πράγματα φίλοι Έλληνες. Εδώ κινδυνεύει ξεκάθαρα η πατρίδα από τον φασισμό, απ’ όπου κι αν προέρχεται.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 18/09/2013 08:59:25

    Καμία "συμπλοκή"!
    Οι χρυσαυγήτες επιτέθηκαν ύπουλα και μαφιόζικά.

  2. Tassos avatar
    Tassos 18/09/2013 09:30:54

    Εγώ δεν ξέρω αν όλοι οι Χαυγίτες είναι εγκληματίες (το πιο πιθανό) αλλά σίγουρα όλοι οι εγκληματίες είναι Χαυγίτες

  3. ΑΙΚ avatar
    ΑΙΚ 18/09/2013 10:05:20

    Δεν καταλαβαινεις; Το κομμα εναντιον του οποιου θα γινει η "αντιφασιστικη" στερει απο καποιους τους ψηφοφόρους που θα επετρεπαν σε αντιπροεδρους και αλλες δημοκρατικες δυναμεις να συνεχίσουν να το παιζουν "παραγοντες" με την ανοχη των "καποιων" και παρα τη θεληση των προειρημμενων ψηφοφορων. Η περιοδος θυμιζει εντονα τον Οκτωβρη του 44. Αιντε να δουμε αν θα γινουν και Δεκεμβριανα, κατι οχι και πολυ κακο

    • viper avatar
      viper @ ΑΙΚ 18/09/2013 14:01:53

      Τρίποντο

  4. Δαρβινος avatar
    Δαρβινος 18/09/2013 10:12:18

    Συμφωνα με αυτοπτες μαρτυρες δεν προηγηθηκε κανενας "διαπληκτισμος" με αφορμη το προδοσφαιρο. Οταν εφυγε απο το καφενειο του επιτεθηκαν ανθρωποι με ροπαλα, δεν προκειται λοιπον για "συμπλοκη" αλλα για κανονικη ενεδρα.

  5. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 18/09/2013 10:14:15

    To τεράστιο πρόβλημα αυτή τη στιγμή στη χώρα είναι ότι, μέσα στο όλο σκηνικό της κατάρρευσης, δεν υπάρχει μία ισχυρή φωνή - ΟΧΙ από τον χώρο της πολιτικής - που να καλέσει σε νηφαλιότητα. Κινδυνεύουν οι λογικοί άνθρωποι να συνθλιβούν από τα ανερμάτιστα και ανεγκέφαλα ή κακόβουλα άκρα....

    • Petronius avatar
      Petronius @ ΒΙΣ 18/09/2013 14:33:10

      Τις προάλλες μας έλεγες εδώ μέσα με νόημα ότι η μητέρα σου "σκέφτεται να ψηφίσει Χρυσή Αυγή". 'Ενα δε μας είπες μόνο: προσπάθησες να την μεταπείσεις ή της έδωσες συγχαρητήρια για την πολιτική της ωριμότητα;

      • Γιώργος Καλύτερος avatar
        Γιώργος Καλύτερος @ Petronius 18/09/2013 15:32:53

        Δεν είχε πει μόνο αυτό αλλά και σχετικά με τα γεγονότα στο Πέραμα τις προάλλες είπε "από πίτα που δεν τρώω...". Βρήκε στιγμή να επισημάνει τα περί ίσων αποστάσεων μη τυχών και ψελλίσουμε μερικοί οτι ανάμεσα στα δυο άκρα που είναι καταδικαστέα, σαφώς και οι χρυσαυγίτες είναι ποιοτικά ειδεχθέστεροι στο προφίλ, τις πρακτικές τους αλλά και ως αισθητική. Οι προκεκαλυμμένοι φιλο-χρυσαυγίτες, οι “νεοδημοκράτες με το ένα πόδι στον Μιχαλολιάκο”, είναι χειρότεροι και από τους ανοιχτά υποστηρικτές της χρυσής αυγής. Κάτι τέτοιοι είναι που κοντεύουν να παλαβώσουν όλη τη συντηρητική παράταξη. Και μας στιγματίζουν όλους.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Γιώργος Καλύτερος 18/09/2013 18:49:11

          Ας κάνω τον κόπο να απαντήσω σε δύο φαιδρούς: 1. Η μητέρα μου δεν είμαι εγώ. Και όταν στο παρελθόν είχα ψηφίσει Συνασπισμό, εκείνη ψήφιζε σταθερά ΝουΔου. Και από το τί είπε μέχρι το τί θα κάνει στις εκλογές, υπάρχει τεράστια απόσταση...
          2. Και όντως, θεωρώ τη βία ίδιον των δύο άκρων. Δεν είναι θεωρία τα δύο άκρα, είναι η βεβαιωμένη και βιωμένη πραγματικότητα. Δεν νομίζω ότι η ΧΑ είναι κάτι πολύ διαφορετικό στη φιλοσοφία της περί βίας από τον Ανταρσύα και τον Σύριζα. Ξυπνήσατε μερικοί της Κουμουνδούρου και πάτε να το παίξετε Νεοδημοκράτες και δεξιοί; Υπάρχουν πάρα πολλά ράμματα για τη γούνα σας. Όπως και ανεξιχνίαστα εγκλήματα... Από το 1974 η Αριστερά βιαιοπραγεί και κανείς δεν τολμάει να κατονομάσει την αριστερή βία. Απλά, αυτό που συμβαίνει τώρα είναι ότι ξεχείλισε και ο δεξιός βόθρος, ενώ μέχρι τώρα είχαμε συνηθίσει στην μυρωδιά του μονίμως ξέχειλου αριστερού βόθρου, τόσο ώστε δεν μας πείραζε...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Petronius 18/09/2013 18:55:25

        Θα σου πρότεινα να διαβάσεις όλα όσα έχω γράψει εδώ μέσα εναντίον της ΧΑ και τους διάφορους χαρακτηρισμούς με τους οποίους τους έχω στολίσει. Η συμπεριφορά σου δείχνει κακοήθεια και σε χαρακτηρίζει. Προτείνω να ρωτήσεις το περιβάλλον σου τι γνώμη έχουν για εσένα, είναι μία καλή μέθοδος αυτογνωσίας....

    • γελωτοποιος avatar
      γελωτοποιος @ ΒΙΣ 18/09/2013 15:47:04

      ειπαμε παιδια, πολιτικη αβυσσος τους χωριζει...σας παρακαλω πολυ...

  6. Tonia G. avatar
    Tonia G. 18/09/2013 10:49:11

    Τα ρεπορτάζ θα πρέπει να σταματήσουν να είναι παρελκυστικά. Από το πρωί ακούμε ότι εν χορώ: το θύμα είχε "αντιφασιστική δράση".
    Αυτό είναι προπαγανδιστικό και ψευδές. Και ο Στάλιν, ο Τσώρτσιλ και ο Αλ Καπόνε είχαν αντιφασιστική δράση και μάλιστα σε εποχές πολύ δυσκολότερες. Δεν σημαινεί όμως ότι οι τρεις τους είχαν καμιά ομοιότητα. Ακόμη και οι λόγοι για τους οποίους ήταν "αντιφασίστες" ήταν τελείως μα τελείως διαφορετικοί.
    Το ορθό για το θύμα θα ήταν ότι είχε αναρχική ή αριστερή ή κομμουνιστική δράση.

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ Tonia G. 18/09/2013 13:13:21

      Και σου συμπληρώνω: "Και του άξιζε να πεθάνει" γιατί μόνο αυτό λείπει από το σχόλιο όταν στην είδηση στέκεσαι στο "αντιφασιστική δράση" Το ότι δημόσια και χωρίς να νοιαστούν 20-25 άτομα την πέσανε σε κάποιον που ήταν έξω με παρέα για διασκέδαση και τον σφάξανε δεν σε νοιάζει. Το ότι αν έφευγε ο δράστης θα ακούγαμε πάλι για προβοκάτσια και για ξέπλυμα λογαριασμών και οτιδήποτε άλλο εκτός από την πραγματικότητα και θα περνούσαν μέρες χωρίς να τον βρουν (Στο πέραμα υπάρχουν καταθέσεις κατά συγκεκριμένων και ακόμα να τους βρουν) δεν σε νοιάζει. Αλλά προς θεού το σημαντικό είναι να πούμε ότι είχε αναρχική ή αριστερή ή κομμουνιστική δράση λες και αυτά τα τρία έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους και όχι ότι πλέον τραμπουκίζουν (Μελιγαλάς, Πέραμα) και σφάζουν (Κερατσίνι) Έλληνες. Με αυτά να μυαλά άντε και στα δικά μας. Δεν θα αργήσει να έρθει η ώρα που φοβισμένοι μη πούμε τίποτα θα κρυβόμαστε ή στην καλύτερη θα κάνουμε τουμπεκί.

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ gonzilaus 18/09/2013 17:23:42

        Από που καταλάβες ότι συμφωνώ με τη δολοφονία ενός ανθρώπου;
        Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα "αγοράζω" την παρουσίαση που κάνουν τα διάφορα ΜΜΕ μαζί με τις σχετικές αγιογραφίες...
        Συλλυπούμαι κάθε γονιό που χάνει το παιδί του. Σήμερα αυτός ο νεαρός αυρίο από την άλλη πλευρά κάποιος άλλος. Τα κοράκια όμως θα μείνουν τα ίδια και θα κράζουν πάνω από τα κουφάρια των νεκρών.... βάζοντας "ταμπέλες" στους τάφους τους.

        • jgreek avatar
          jgreek @ Tonia G. 18/09/2013 18:33:50

          Έχετε απόλυτο δίκιο.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Tonia G. 18/09/2013 14:20:08

      " Το ορθό θα ήταν ότι είχε α.... ή α..... ή κ..... δράση"
      'Οθεν,η πράξη αιτιολογείται ή μήπως και... καθαγιάζεται;
      Αφήστε που,στα "ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ"-που μόνο σχέση με την
      εικαζομένη δράση του δεν έχουν-δημοσιεύονται στίχοι του,
      ζεστοί,ευαίσθητοι και αρκετά υποσχόμενοι,χωρίς κάν
      αυτούς τους γνωστούς πολιτικούς υπαινιγμούς!
      Μου είναι αδιάφορη η όποια πολιτική του ένταξη...ήταν ένας
      άνθρωπος και ενδεχομένως ένας ποιητής....σύμφωνοι,δεν ήταν
      ο... "Τσώρτσιλ"!
      Κυρία μου,αιτιολογήσατε στον εαυτό σας πρώτα,
      αφήστε τους άλλους,τον...αποχρώντα λόγο του σημειώματος σας;

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ βαγόνι 18/09/2013 17:19:44

        κ. Βαγόνι,
        βασικό μου πιστέυω είναι πως κανείς δεν πρέπει να δολοφονείται για τις ιδέες του. Από που καταλάβες ότι συμφωνώ με την πράξη αυτή;
        Με πειράζουν οι αγιογραφίες των ΜΜΕ. Οι δικαστές και οι εισαγγελείς να κάνουν βάσει νόμου τη δουλειά τους, πραγμα που επί πολλά χρόνια δεν κάνουν σε χιλιάδες υποθέσεις εξίσου μεγάλης σημασίας, όπως στα θέματα τρομοκρατίας, ληστειών, παρακράτους, πολιτικής διαφθοράς, οπαδισμού γηπέδων κτλ. κτλ. Ολα τ΄αλλα είναι οι γνωστές φωτοβολίδες της επικαιρότητας...

    • Rainbow avatar
      Rainbow @ Tonia G. 18/09/2013 14:21:57

      Εχει καμιά σημασία εαν ηταν αριστερός ή αναρχικός ή οτιδήποτε αλλο?Ανθρωπος δεν ηταν?Επρεπε να δολοφονηθεί κατά το δικό σου το μυαλό?Θα επρεπε να ντρέπεσαι για το σχόλιο που εκανες.

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ Rainbow 18/09/2013 17:13:52

        Κανείς δεν πρέπει να δολοφονείται για τις ιδέες του. Από που καταλάβες ότι συμφωνώ με την πράξη αυτή;
        Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα "αγοράζω" την παρουσίαση που κάνουν τα διάφορα ΜΜΕ μαζί με τις σχετικές αγιογραφίες...

    • Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
      Η Πηνελόπη βαρέθηκε @ Tonia G. 18/09/2013 14:26:03

      Πολύ σωστά.
      Αυτό που οι φασίστες μισούν πάνω απ’ όλα, είναι η ευφυΐα.
      Μίγκουελ Ντε Ουναμούνο, Ισπανός συγγραφέας & φιλόσοφος

      • jgreek avatar
        jgreek @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 18:36:01

        Εκτός από την επίκληση συγγραφέων,ιστορικών κλπ, διαθέτετε και πρωτότυπη άποψη;
        Ή σας είναι περιττή;

        • Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
          Η Πηνελόπη βαρέθηκε @ jgreek 18/09/2013 18:56:28

          Όχι καλέ.....Δε διαθέτω απόψεις, γιατί μου είναι εντελώς περιττές, τόσο, όσο και η άποψη που έχετε για μένα :-). Απορώ δε, γιατί δεν ασχολείστε με κάποιον άλλον, που μπορεί και να σας δώσει τη σημασία που τόσο απελπισμένα ''επαιτείτε''....
          Μη χάνετε άσκοπα το χρόνο σας μαζί μου.
          Καλό βράδι.

  7. Tassos avatar
    Tassos 18/09/2013 10:57:41

    "Ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις διάλογο μ' έναν φασίστα είναι να του πετάξεις ένα τούβλο στο κεφάλι"

    Μπέρτολντ Μπρεχτ

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Tassos 18/09/2013 13:08:46

      Όμως τελικά ίσως έχεις κάπου ακούσει πώς πέθανε ο Μπέρτολντ Μπρεχτ. Όχι από φασίστες πάντως.
      Ξέρεις, τα κλισέ όταν πολυλέγονται κάνουν τον άνθρωπο κασέτα...

      • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
        Γεωργία Βασιλειάδου @ ΒΙΣ 18/09/2013 14:35:18

        Ο φασισμός - Μπέρτολτ Μπρεχτ

        Ο φασισμός δεν έρχεται απ’ το μέλλον
        καινούργιο τάχα κάτι να μας φέρει
        τι κρύβει μεσ’ τα δόντια του το ξέρω
        καθώς μου δίνει γελαστός το χέρι.

        Οι ρίζες του το σύστημα αγκαλιάζουν
        και χάνονται βαθιά στα περασμένα
        οι μάσκες του με τον καιρό αλλάζουν
        μα όχι και το μίσος του για μένα.

        Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον
        δεν θα πεθάνει μόνος, τσάκισέ τον!

        Ο φασισμός δεν έρχεται από μέρος
        που λούζεται στον ήλιο και στ’ αγέρι!
        το κουρασμένο βήμα του το ξέρω
        και την περίσσεια νιότη μας την ξέρει.

        Μα πάλι θε ν’ απλώσει σαν χολέρα
        πατώντας πάνω στην ανεμελιά σου
        και δίπλα σου φτάσει κάποια μέρα
        αν χάσεις τα ταξικά γυαλιά σου.

      • Tassos avatar
        Tassos @ ΒΙΣ 18/09/2013 15:51:52

        Το αίμα των θυμάτων της ΧΑ είναι στα χέρια των ψηφοφόρων της

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Tassos 18/09/2013 18:53:26

          Άρα, όχι στα δικά μου...
          Αλλά για το αίμα των οπαδών της Αριστεράς, τί έχεις να πεις εσύ που είσαι βαμμένος Συριζαίος;
          Κάτι για τα κάλαντα της Αυγής θυμάσαι ή έχουν παρέλθει οι χρόνοι εκείνοι;
          Ο δολοφόνος θα σαπίσει μόνος του στη φυλακή, όπως ζήτησε ο βουλευτής σας Παπαδημούλης (ο εκ των "σοβαρών") ή θα τον σαπίσουμε με βιοχημικές μεθόδους;
          Το νομικό μας σύστημα περιλαμβάνει σάπισμα;

    • κεντρώος εξτρεμιστής avatar
      κεντρώος εξτρεμιστής @ Tassos 18/09/2013 14:28:35

      ....είπε ο σύντροφος Μπρεχτ υποβάλλοντας τα σέβη του στο σύντροφο δικτάτορα Ούλμπριχτ , την ίδια ώρα που στους δρόμους νωπό ηταν το αίμα των νεκρών της αντικομουνιστικής εξέγερσης του '53

      • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
        Γεωργία Βασιλειάδου @ κεντρώος εξτρεμιστής 18/09/2013 15:09:18

        Το είπε για να το ακούσεις εσύ, 50 χρόνια μετά

        • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
          ΠΙΛΟΤΟΣ @ Γεωργία Βασιλειάδου 18/09/2013 15:47:10

          Βλέπεις τότε ήταν όλοι κουφοί. ...

          • Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
            Η Πηνελόπη βαρέθηκε @ ΠΙΛΟΤΟΣ 18/09/2013 16:07:39

            Οι ποιητές αγαπητέ, απευθύνονται ΚΥΡΙΩΣ στο μέλλον..... Όταν είναι μεγάλοι, τα λόγια τους είναι διαχρονικά!

        • κεντρώος εξτρεμιστής avatar
          κεντρώος εξτρεμιστής @ Γεωργία Βασιλειάδου 18/09/2013 18:38:16

          να ακούσω τι; Μαθήματα αντιφασισμού από οπαδούς του ολοκληρωτισμού και υμνητές της DDR ;

  8. Hawk avatar
    Hawk 18/09/2013 11:23:01

    Ο δολοφόνος ομολόγησε ήδη ότι ανήκει σε πολιτικό χώρο της άκρας δεξιάς, ποιός προωθεί την πόλωση και τον διχασμό?

    • αύρα avatar
      αύρα @ Hawk 18/09/2013 12:14:03

      Μετά κι από τα του προηγούμενου ΣΚ στο Μελιγαλά, κάποιος φαίνεται να επισπεύδει εμφύλια σύρραξη....

      • γελωτοποιος avatar
        γελωτοποιος @ αύρα 18/09/2013 15:48:55

        ρωσικα πρακτορεια...αλωνιζουν...

  9. κατερίνα avatar
    κατερίνα 18/09/2013 11:33:06

    Η δημοκρατία κινδυνεύει.
    Αυτή η κουτσή, στραβή και ανάπηρη, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ όμως, εκπέμπει SOS.
    Η κυβέρνηση της χώρας δεν έχει περιθώριο να "νίπτει χείρας"

    • ΧΚΟ avatar
      ΧΚΟ @ κατερίνα 18/09/2013 11:56:05

      απαπαπα δεν νίπτει τίποτα πουλά και το νερό οπότε περιμένει τα πρωτοβρόχια.

  10. Νηλέας avatar
    Νηλέας 18/09/2013 11:54:59

    H κατάληξη του εκρηκτικού μίγματος ποδοσφαιρικού και πολιτικού χουλιγκανισμού.
    Ετοιμάζεται λέει αντιφασιστική εκδήλωση .Μάλιστα και εγώ μαζί .Αλλά ποιοί άραγε τη διοργανώνουν? Μήπως αυτοί που στο πρόσφατο παρελθόν βιαιοπραγούσαν ,γιαούρτωναν πετροβολούσαν όσους είχαν την άλλη άποψη?έκαναν αντισυγκεντρώσεις και εμπόδιζαν νόμιμες διαδικασίες? Βέβαια τότε ονόμαζαν τους πολιτικούς τους αντιπάλους δωσίλογους τσολάκογλου ,προδότες και άρα αντιστασιακή πράξη εκείνη η βία .
    ..Το αυγό του φιδιού έχει γίνει οχιά και δηλητηριάζει τη κοινωνία μας .Μιλάω βέβαια γιά την παραστρατιωτική ναζιστική οργάνωση που λέγεται χ.α.Η συντριπτική πλειοψηφεία των εν δυνάμει ψηφοφόρων της όμως είναι απλά αγανακτησμένοι ,και λειτουργούν παρορμητικά .Θεωρούν ότι με τα μπράτσα και τη βία θα αλλάξουν τα πραγματα .Ουσιαστικά μπολιάζουν το σώμα της χώρας με τον γυιό του έητζ γιά να πολεμήσουν τη πνευμονία.Ας συνέλθουν πριν είναι αργά και γιά τους ίδιους. Ο δρόμος είναι χωρίς επιστροφή.

  11. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 18/09/2013 12:16:35

    Ισχυει οτι ειχε και ενδο-οπαδικο περιεχομενο η δολοφονια?? Δηλαδη επειδη και οι 2 (θυμα- δραστης) ηταν στον οπαδικο χωρο του Ολυμπιακου, κι επειδη στον οπαδικο αυτο χωρο υποβοσκει μια κοντρα μεταξυ Εθνικιστων και Αντι-εξουσιαστων, μηπως υπηρχε και αυτη η προεκταση??
    /παντως πλεον η ανθρωπινη ζωη, εχει χασει καθε αξια /

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Μικρασιάτης 18/09/2013 13:19:14

      Επειδή κατοικώ στην ευρύτερη περιοχή, σου λέω ότι εδώ το κλίμα μεταξύ των κάφρων (ακροδεξιών ΧΑ και ακροαριστερών Συριζο-Ανταρσύα) είναι πολύ τεταμένο, όπως και το οπαδικό κλίμα, το οποίο άνοιξε τον δρόμο για το πολιτικό. Εδώ και χρόνια γίνονταν άγρια "πεσίματα" μεταξύ συνδέσμων, διακίνηση ναρκωτικών και άλλα, κανείς δεν ασχολιόταν. Σου λέω υπεύθυνα ότι κύριος τόπος στρατολόγησης των πολιτικών κάφρων είναι οι οπαδικοί "σύνδεσμοι". Το θύμα ήταν γνωστός ακροαριστερός και Παναθηναϊκός, λέγεται ότι ειπώθηκε αρχικά κάτι για το χτεσινό αποτέλεσμα του Ολυμπιακού, γύρισε στο πολιτικό, το "πέσιμο" που κατέληξε στη δολοφονία του ήταν από γνωστούς ακροδεξιούς χρυσαυγίτες και μάλλον γαύρους (οι γειτονιές μας είναι "γαυρογειτονιές" 90%).
      Με τους ανθρώπους αυτούς, αμφότερων των πλευρών, ΔΕΝ υπάρχει συννενόηση. Ούτε με χρυσαυγίτες μπορείς να μιλήσεις νηφάλια και λογικά, ούτε με Συριζαιο-ανταρσύες. Τα μυαλά είναι καμμένα, σε βάθος. Και μόνο το ότι δεν αρκέστηκαν οι χρυσαυγίτες στο "πέσιμο", αλλά τράβηξαν μαχαίρι δείχνει πόση μικρή νοημοσύνη υπάρχει. Το ζήτημα είναι ότι οι νηφάλιες φωνές στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά αδύναμες. Ποιος μπορεί να οργανώσει μία ειρηνική διαδήλωση κατά της βίας, χωρίς αυτή να καπελλώνεται από ακροδεξιά και ακροαριστερά στοιχεία; Κανείς. Είμαστε μία κοινωνία θρυμματισμένη...

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΒΙΣ 18/09/2013 14:27:50

        ΒΙΣ
        Εύγε!!!

      • mara M avatar
        mara M @ ΒΙΣ 18/09/2013 17:28:10

        Πως μπορείτε να εξισώνετε το θύμα με το θύτη; Tέτοιες λογικές μας έφτασαν εδώ. Αυτά που λένε οι αυτόπτες μάρτυρες δεν έχουν καμμία σχέση μ'αυτά που γράφετε. Eνημερωθείτε καλύτερα ή αλλιώς καλύτερα σιωπείστε.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΒΙΣ 18/09/2013 18:11:18

        Αυτό είναι το θέμα. Κατάφεραν να μας διχάσουν και να πάμε στα άκρα. Είναι στιγμή να μαζέψουμε το μυαλό μας που το είχαμε ξεχάσει που είναι με τα μνημόνια.

  12. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 12:19:25

    Τα ζόμπι κάθε μέρα που περνάει, θα μας θυμίζουν οτι λίγο λίγο παίρνουνε τον έλεγχο. Στην αρχή με σημαίες, μετά με συνθήματα και στο τέλος με αίμα.
    Το παρακράτος, βρίσκεται ήδη εδώ. Τώρα το στοίχημα είναι να μη μπούμε στο ...παιχνίδι του.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 18:15:08

      Ολόσωστη.

  13. Τάσος avatar
    Τάσος 18/09/2013 12:19:56

    15 άτομα κυνήγησαν και εγλώβισαν το θύμα, ένας εκ των 15 τον μαχαίρωσε
    εν ψυχρώ μπροστά σε κόσμο και τον σκότωσε
    ο ορισμός της συμπλοκής

    • viper avatar
      viper @ Τάσος 18/09/2013 14:05:21

      Πολύ κραυγαλέο, δε νομίζεις;

  14. Πίθηκας avatar
    Πίθηκας 18/09/2013 12:21:04

    Να τεθεί η Χρυσή Αυγή εκτός νόμου.
    Απειλεί ευθέως πια την κοινωνική ειρήνη και τη δημοκρατία.
    Οι εμείς ή αυτοί!
    Οι τραμπούκοι της Χρυσής Αυγής δεν έχουν πια καμμία νομιμοποίηση.

    • Δαρβινος avatar
      Δαρβινος @ Πίθηκας 18/09/2013 13:17:28

      Εαν τεθει εκτος νομου η Χ.Α, τοτε θα ηρωποιηθει στα ματια των αφελων που νομιζουν οτι ειναι "αντισυστημικη" και θα αυξησει τα ποσοστα της. Η απαντηση ειναι να τιμωρουνται παραδειγματικα οσοι προβαινουν σε εγκληματικες ενεργειες, οχι μονο εναντια σε Ελληνες αλλα και σε ξενους. Το μεγαλο προβλημα ειναι οτι πολλοι νεαροι που στελεχωνουν τα ΜΑΤ -που γοητευονται απο την επιδειξη δυναμης γι αυτο εχουν ενταχθει σ' αυτο το σωμα- κανουν τα στραβα ματια και τους καλυπτουν εμφανως, οι δε υπολοιποι τους ανεχονται λογω "συναδελφικης αλληλεγγυης". Το φαινομενο της Χ.Α δεν ειναι μονο πολιτικο -αν και σιγουρα εχει γεννηθει λογω της πολιτικης καταστασης- αλλα και κατ' εξοχην ψυχολογικο (σε επιπεδο κοινωνικης ψυχοπαθολογιας, οπως συμβαινει παντοτε με τον φασισμο) γι αυτο και η αντιμετωπιση του ειναι πολυ δυσκολη. Παντως, η χειροτερη απαντηση απο την πλευρα της πολιτειας θα ηταν η απαγορευση της, η δε χειροτερη απαντηση απο την πλευρα των αντιφασιστικων δυναμεων θα ηταν να αρχισουν να χρησιμοποιουν αντι-βια, γιατι με τον τροπο αυτο θα νομιμοποιησει στους αφελεις την θεωρια των "δυο ακρων" που βολευει το πολιτικο κατεστημενο : Να τρομαξουμε τους οικογενειαρχες ωστε να κατσουν στα αυγα τους, να μας ξαναψηφισουν επειδη εκπροσωπουμε την "νομο και την ταξη" κι ετσι να διατηρησουμε τις καρεκλες μας. Το ιδιο ακριβως παιγνιδι ξαναπαιχτηκε παληα στην Γερμανια και δυστυχως η ιστορια εχει την ταση να επαναλαμβανεται, εστω κι ως γελοιογραφια.

    • Const avatar
      Const @ Πίθηκας 18/09/2013 13:19:19

      Οι αναρχικοί, αριστεριστές και λοιπά κόκκινα και ροζ φασισταριά δεν απειλούν την δημοκρατία;

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ Const 18/09/2013 18:42:19

        Όχι μωρέ... Αυτοί είναι Παναγίες και καθυποταγμένοι στην ¨δημοκρατια" του Στάλιν...

    • Hawk avatar
      Hawk @ Πίθηκας 18/09/2013 14:16:18

      Τέθηκαν ποτέ οι τραμπούκοι, οι μπράβοι και οι δολοφόνοι εκτός νόμου?
      Υπάρχει ο νόμος απλά και περιμένει το ευνομούμενο κράτος να συλλάβει .... τον παρανομίσαντα την εκάστοτε φορά .........
      Ας το βάλουμε καλά στο μυαλό μας, τα μέλη της ΧΑ δεν είναι μέλη πολιτικού κόμματος, είναι ένας συρφετός μπράβων που έχασαν την δουλειά τους λόγω κρίσης, τραμπούκων και άλλων εγκληματικών στοιχείων, δεν έχουν καμιά σχέση με ιδεολογία, πατριωτισμό ή εθνικισμό. Ανοιξαν τις πόρτες οι πρωτομάστοροι της ΧΑ και μπούκαραν όλοι αυτοί μέσα φορώντας τους πατριωτική προβιά, όπως ξεχύθηκαν οι διάφοροι εγκληματίες αλβανοί όταν τους απελευθέρωσαν στην μετά χότζα εποχή.

    • θανασης avatar
      θανασης @ Πίθηκας 18/09/2013 16:30:13

      Ρε συ Πίθηκα,το ίδιο πράγμα έχω που το λέω εδώ και πόσο καιρό και ανταπόκριση δεν βρήκα απο κανέναν.Ελπίζω τώρα μετά το τραγικό αυτό γεγονός κάποιος να ακούσει επιτέλους και να ΘΕΣΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ την Χ.Α!!!!!!!

  15. μπαμπουίνος avatar
    μπαμπουίνος 18/09/2013 12:58:48

    ..θέλω να πιστεύω οτι δεν θα καταφέρουμε να γινουμε Λίβανος

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ μπαμπουίνος 18/09/2013 13:32:15

      Υποτιμάτε τον Έλληνα... Όλα τα καταφέρνει αν προσπαθήσει λιγάκι...

    • Άτη avatar
      Άτη @ μπαμπουίνος 18/09/2013 14:12:46

      Αυτό θέλουν τα φασισταριά, ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ.

  16. man8os avatar
    man8os 18/09/2013 13:03:58

    Τωρα η ακρα αριστερα θα απαντησει?

  17. GIANNIS avatar
    GIANNIS 18/09/2013 13:07:36

    15 μαφιόζοι δεν μαζεύτηκαν με σήματα καπνού ..... δούλεψαν τα κινητά τηλέφωνα... είναι εύκολο να ξεμπλέξουν όλο το κουβάρι και να βρουν όλες τις άκρες ( ..άμα θέλουν .. ) το ερώτημα είναι αν θέλουν .....γιατί τότε ΠΟΛΙΤΙΚΑ που θα πάνε οι πελάτες της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

    • xmkm avatar
      xmkm @ GIANNIS 18/09/2013 15:16:58

      +++++++

  18. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 18/09/2013 13:20:51

    Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι οι οχιές κάποια στιγμή θα δαγκώσουν. Ο υπόλοιπος πολιτικός κόσμος πόνταρε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στη ΧΑ, προσπαθώντας να αποκομίσει οφέλη.
    Δεν είναι αργά, δημοκρατία δεν σημαίνει ασυδοσία. Δεν μπορεί εγκληματική οργάνωση να συμμετέχει στην πολιτική σκηνή. Είναι απόλυτα εφικτό να στηριχτεί με αποδείξεις μετά από δικαστική διερεύνηση η προτροπή σε βία (και τα απτά αποτελέσματα αυτής της προτροπής και των κηρυγμάτων μίσους) και η διάπραξη βίας από επίσημα κομματικά στελέχη της ΧΑ. Δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζεται κάθε περίπτωση άσκησης βίας από βουλευτή της ΧΑ ξεχωριστά, λες και είναι μεμονωμένα επεισόδια, αποκομμένα από τον πυρήνα της πολιτικής της. Όλα μαζί, σε "φάκελλο Χρυσή Αυγή", δικαστική διερεύνηση με το ερώτημα του αποκλεισμού του κόμματος και των στελεχών του από τις εκλογές και το κοινοβούλιο.

  19. Κωστής Διαμαντόπουλος avatar
    Κωστής Διαμαντόπουλος 18/09/2013 13:29:48

    Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη λύση, να τεθούν ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ το συντομότερο δυνατο, χωρίς φόβο για μαρτυροποίηση τους κλπ. τα ζώα που τους ψήφισαν θα στραφούν αλλού πολύ απλά ...

  20. GO avatar
    GO 18/09/2013 13:34:00

    Μάνος Χατζηδάκις, 'Το πρόσωπο του τέρατος":
    http://www.youtube.com/watch?v=1ZHP2SUbBg0

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ GO 18/09/2013 17:01:01

      Μάννος Χατζιδάκις: ΕΕ = ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ
      http://www.youtube.com/watch?v=7ZrjwsUyavw

      • GO avatar
        GO @ Τί να λέμε; 18/09/2013 18:34:56

        Άσε τις τιναλεμεκίες. Το έχουμε πει!

  21. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 18/09/2013 13:36:54

    Ο λαός είναι σοφός. Σου λέει, η Γερμανία πόνταρε στο Χίτλερ και μετά τον πόλεμο την ανοικοδόμησαν οι σύμμαχοι και έφτασε να είναι η πρώτη δύναμη στην Ευρώπη. Σου λέει ο σοφός λαός, να βαδίσουμε και μεις στον ίδιο δρόμο. Σε 50 χρόνια θα γίνει η Ελλάδα υπερδύναμη. (Τις ενδιάμεσες σελίδες της ιστορίας ο σοφός λαός δεν τις διάβασε, είχε Σουλεϊμάν στην του-βου).

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ MAYRO XABIARI 18/09/2013 18:10:00

      Αυτός ο λαός μόνο με τέτοια γεγονότα μπορεί να καταλάβει πόσο κακό είναι τα άκρα στην εξουσία. Εδώ χωρίς καμιά εξουσία και συμπεριφέρονται έτσι. Ώρα να συνετιστούμε λοιπόν γιατί καλη η αντιμνημονιακή ρητορική αλλά υπάρχουν πολύ χειρότερες καταστάσεις και αυτό ήταν ο στόχος του Σαμαρά και έκανε πίσω τότε. Να αποφύγουμε εμφυλίους ή κανονικούς πολέμους με οικονομικό κόστος που μπορεί να υπερκαλυφθεί σε μια πενταετία. Είμαστε χώρα που έχει πολλούς εχθρούς εκτός και πολλούς πράκτορές τους εντός.

  22. ορεσέιβιος avatar
    ορεσέιβιος 18/09/2013 13:46:34

    Ηταν θέμα χρόνου να φτάσουμε ως εδω και δυστυχώς,αν δεν γίνει κάτι δραστικό, θα είναι ένα απλό επεισόδιο μπροστά στα επακόλουθα.
    Οι υποτιθέμενοι ταγοί ,που εμείς όμως τους στείλαμε να μας εκπροσωπούν ως χώρα, έχουν σαλτάρει περισσότερο απο όλους.
    Το σπιράλ του θανάτου δεν είναι η οικονομία.Είναι αυτό του φρενοκομείου μας που παρασύρει όλους μας, δυστυχώς εκεί δεν μπορεί να επικρατεί η φωνή της λογικής.
    Εσπειραν ,σπείραμε όλοι μας ,άλλος πολύ άλλος λίγο τους ανέμους των γιαουρτομάτων, των λυντσαρισμάτων,των γουδιών και προδότών και τώρα τρομάζουμε για το που έχουμε φτάσει.
    Εμείς είμαστε η φριχτή κοινωνία που μας τρομάζει,όσο και να αρνούμαστε να το συνειδητοποιήσουμε...Μαζί τα φάγαμε, μαζί σπρώχνουμε τον κάθε τραμπούκο η βλάκα να γίνεται πολιτικός εκπρόσωπος , μαζί διαλέξαμε όλους αυτούς που έπρεπε να είναι στα ψυχιατρία αντί στην βουλή.
    Μαζί χειροκροτούμε κάθε φορά που κάποιος δέρνει,προπηλακίζει,φτύνει και βρίζει τον πολιτικό μας αντίπαλο..
    Αυτοί εμέις είμαστε η ελληνική κοινωνία και δεν πρέπει να αισθανόμαστε έκπληξη, τουλάχιστον όσοι μπορούν να δούν λίγο πιό πίσω στην ιστορία.
    Θα την κάνουμε την πατάτα,αρχίζει να φαίνεται πια σίγουρο.
    Οι βλάκες είναι πολλοί ...Οι χρησιμοι ηλίθιοι ακόμη περισσότεροι και εμείς τάχα μου έξυπνοι, διασκεδάζουμε απο τα πληκτρολόγια και προσπαθούμε με εξυπνάδες να δικαιολογούμε τον κάθε τραμπούκο που βαφτίζει πολιτική το ροπαλιστάν και μαχαιριστάν του.
    Θα έρθει και η σειρά όλων των υμνητών...
    Δεν υπάρχει πιά καμιά δικαιολογία ούτε βολική αιτία για τό ότι θέλουμε τους ηγέτες που μας αρμόζουν.
    Ούτε αγανάκτηση ούτε μνημόνιο δικαιολογεί πιά τον τραμπουκισμό...Δεν είναι λύση ούτε σωτηρία το ρόπαλο και το μαχαίρι της χρυσής αυγής.
    Οποιος την επιλέγει θα λουστεί και ο ίδιος και δυστυχώς και οι υπόλοιποι τα επιχείρια της επιλογής του και αυτός και όλοι οι υπόλοιποι.
    Σε μας δεν προβλέπει βαιμάρη το σχέδιο...Εμφύλιο στα ίσια,μόνοι μας.Δεν θα μπλέξουμε ξένους και αλόθρησκους.Ξέρουμε να βγάζουμε τα ματάκια μας μόνοι μας.
    Δεν θα είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία.

    • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
      Γεωργία Βασιλειάδου @ ορεσέιβιος 18/09/2013 15:00:37

      ''σπείραμε όλοι άλλοι λίγο άλλοι πολύ τους ανέμους των γιαουρτομάτων, των λυντσαρισμάτων,των γουδιών και προδότών και τώρα τρομάζουμε για το που έχουμε φτάσει.''
      Καμία σχέση. Ατυχής η αναφορά σου. Οι υπεύθυνοι των εγκλημάτων της εσχάτης προδοσίας, φυλάσσονται καλά από στρατούς μπράβων και δεν κινδυνεύουν. Μη φοβάσαι.
      Εμφύλιο όμως, δε θα τους χαρίσουμε. Όποιος παρεκτρέπεται και βιαιοπραγεί ενάντια σε πολιτικό αντίπαλο, στη στενή με συνοπτικές διαδικασίες. ΙΣΟΒΙΑ, να τελειώνουμε. Υπάρχουν νόμοι, καιρός να εφαρμοστούν απαρέγκλιτα.

      • μαγκαλι avatar
        μαγκαλι @ Γεωργία Βασιλειάδου 18/09/2013 15:06:54

        @Γεωργία Βασιλειάδου
        Σωστα! Και ειναι καιρος να βρουμε και τους δολοφονους της Μαρφιν. Αν θυμαμαι καλα, τοτε (ηταν αλλη πολιτικη ηγεσια) δεν εγιναν ερευνες σε γραφεια πολιτικου κομματος. Ουτε καν εξωκοινοβουλευτικου...

        • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
          Γεωργία Βασιλειάδου @ μαγκαλι 18/09/2013 16:12:40

          Γιατί λοιπόν δεν συνελήφθησαν οι δολοφόνοι της Μαρφίν; Σκοπιμότητα ή ανικανότητα; Μήπως ήταν παρακρατικοί φασίστες σε υπηρεσία τελικά και δεν έπρεπε να κελαηδήσουν; Έρευνες σε γραφεία κόμματος, γίνονται όταν ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ δηλώνει μέλος του κόμματος, όπως έγινε με τον ψυχοπαθή δολοφόνο-Χρυσαυγίτη. Καταλάβατε ή θα το πούμε 7.989 φορές ακόμη για να πάψετε να επαναλαμβάνεστε κουραστικά;

      • Samurai avatar
        Samurai @ Γεωργία Βασιλειάδου 18/09/2013 16:49:05

        Έτσι όπως τα περιγράφεις είναι τα πράματα ΒΙΣ .
        Ευτυχως υπάρχουν ακόμα κάποιοι που αντιμετωπίζουν με νηφαλιότητα τα ακραία αυτά φαινόμενα.
        Ο φίλτατος Ορεσείβιος η Μάρα ο Διογενης
        εχουν (καθένας απο την πλευρά του) θέσει σε σωστές βάσεις τα πλαίσια μέσα από τα οποία μπορεί και πρλεπει να αντιδράσει η κυβέρνηση και η κοινωνία.

      • ορεσέιβιος avatar
        ορεσέιβιος @ Γεωργία Βασιλειάδου 18/09/2013 17:11:15

        Κυρία Γεωργία, όταν ημείς και υμείς αρχίζουμε να μοιράζουμε πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων,καταδίκες εσχάτης προδοσίας, να γιαουρτώνουμε πολιτκούς αντιπάλους και να πουλάμε πνεύμα για υγειεινή διατροφή ,γιατί και το κάθε όρκ στο μυαλό της χρυσής αυγής να μην αποφασίσει να μοιράσει καταδίκη και τιμωρία συγχρόνως στους κατ αυτόν εγκληματίες.
        Κανένας νόμος δεν προβλέπει να μπαίνουν ισόβια όσοι χαστουκίζουν πολιτικούς αντιπάλους όμως και καμιά κοινωνία δεν μπορεί να θεωρηθεί ώριμη και πολιτισμένη όταν επικροτεί και επιβραβεύει αυτές τις πρακτικές.
        Ούτε μικρά παιδάκια είναι οι ψηφοφόροι ούτε δεν ξέρουν τι και γιατί το διάλεγαν.
        Μας πρεπει ένας ακόμη εμφύλιος πόλεμος,δεν είμαστε έτοιμοι να ζήσουμε στην Δύση..Αφρική και μέση ανατολή και πολύ μας πάει.
        Με λυντσαρισματα στους δρόμους, αγανακτισμένυς τάχα πολίτες, συμμορίες να επιβάλουν δικαιοσύνη και δεν συμμαζεύεται.
        Και να ρίχνουμε κάπου κάπου έναν ηρωικό δεκάρικο δια το ένδοξο παρελθόν ,τα φώτα του πολιτισμού που δώσαμε στους βάρβαρους και άλλα ωραία .
        Δεν είμαστε ικανοί να διαχειριστούμε την δημοκρατία μας.Είμαστε μια κοινωνία ανώριμη,σε νηπιακό επίπεδο που απαιτεί ,όπως τα παιδάκια, συνεχές χαρτζιλίκι,προστασία και χαιδέματα για το πόσο έξυπνοι όμορφοι και μετριόφρονες είμαστε.
        Αυτή είναι η ελλάδα μας και όσοι βιαστικά προσπαθούν να γράψουν αστειότητες για τυχαία συμπλοκή εν βρασμώ ψυχής κλπ καταντούν ούτε καν αξιολύπητοι.
        Το ότι ομοίως συμπεριφέρονται και οι ηλίθιοι της άλης πλευράς , οι αριστεροί τραμπούκοι δεν αλλάζει διόλου την κατάσταση.Η επίκληση ως δικαιολογία χειροτερεύει την κατάσταση και επισημαίνει το πόσο χαμηλά έχουμε πέσει ως κοινωνία.
        Οσο για τον εμφύλιο, κανείς δεν τον ξεκίνησε ως εμφύλιο....Ολοι ήθελαν να ξεκάνουν τους προδότες εσχάτης προδοσίας της άλλης πλευράς.
        βλέπω ότι ήδη το δικαστήριο της κας βασιλειάδου έχει ετυμηγορίες και κατηγορίες.
        Καλά πάμε λοιπόν...Στον γκρεμό ολοταχώς..

    • cynthia avatar
      cynthia @ ορεσέιβιος 18/09/2013 15:16:45

      "Εμφύλιος στα ίσα, μόνοι μας ...." Οπως έχει προβλεφθεί από καιρό εξ άλλου από τους ελάχιστους ελεύθερα σκεπτόμενους της ελληνικής διανόησης που δεν πολιτικολογούν ανοήτως .
      Κάποτε ο Τσίρκας έγραφε γιά τον Σεφέρη " τα έχει πεί όλα ο ποιητής ". Δυστυχώς κανείς δεν ακούει τους " ποιητές" παρά μόνο όταν είναι αργά.

  23. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 18/09/2013 13:47:37

    Ἄνοιξε ὁ ἀσκός τοῦ αἰόλου...
    Ὁ Θεός νά βάλει τό χέρι του..

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κυθήριος 18/09/2013 18:18:49

      Αμήν! Το περιμέναμε καιρό να συμβεί. Μακάρι λοιπόν να συμβεί και η βοήθεια άνωθεν τώρα. Αλλιώς...

  24. μαγκαλι avatar
    μαγκαλι 18/09/2013 13:50:31

    Ας αναπαψει ο Κυριος την ψυχη του θυματος!
    Να τιμωρηθει αυστηρα απο την δικαιοσυνη ο δραστης!
    Κατα τα αλλα, ας προσεξουμε μην γινουμε θυματα της Αγκιτπροπ (агитация и пропаганда)...

  25. Γιωργος Μακρης avatar
    Γιωργος Μακρης 18/09/2013 13:54:11

    οχι, αυτοι αγωνιζονται για δημοκρατια

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιωργος Μακρης 18/09/2013 18:16:49

      Ποια δημοκρατία; Της ΕΣΣΔ; Ο ορισμός του μη δημοκρατικού καθεστώτος; Έχετε εδώ και δεκαετίες μπερδέψει τα ελληνικά με κάποια άλλη άγνωστη στους μη πορωμένους κομμουνιστές διάλεκτο...

  26. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 13:56:19

    Έτσι, εν ονόματι της Δικαιοσύνης, της Ισονομίας και της Ισοπολιτείας, τα πλήρη στοιχεία, το βιογραφικό και η φωτογραφία ανφάς, προφίλ του ψυχασθενή δολοφόνου που παραδέχτηκε ήδη την ενοχή του (άρα δεν προστατεύεται δια της ανωνυμίας έως ότου αυτή αποδειχτεί), γιατί δεν έχουν ανέβει ακόμη στο διαδίκτυο, όπως έγινε όοοολες τις προηγούμενες φορές που έδρασαν εγκληματικά στοιχεία, αν και τότε ΔΕΝ υπήρχε καν νεκρός;
    Όλοι διαπιστώνουμε τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά .......
    Δεν είναι σωστό.

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 18:54:36

      Συγκρινεις ...ασε να μην πω το γνωστο σλογκαν
      Εδω δεν ψαχνουν συνεργατες,μαρτυρες,λεφτα ,οπλα οπως στους τρομοκρατες και τις ''απαλλοτριωσεις'' τους.
      Εγινε μια δολοφονια,πιαστηκε επ'αυτοφωρο,υπαρχουν καταθεσεις,οπλα εγκληματος και τον λογο εχει η δικαιοσυνη.
      Δεν χρειαζεται να εχεις γνωμη ειδικου για τα παντα!

  27. Απορών avatar
    Απορών 18/09/2013 14:08:32

    Όταν έγραφα ότι η χα δεν είναι απλά ακροδεξιοί, ούτε καν ιδεολόγοι εθνικοσοσιαλιστές αλλά εγκληματική συμμορία, πολλοί, ενδεχομένως η πλειοψηφία, έπεσε να με φάει με αστεία επιχειρήματα του τύπου "οι άλλοι καλύτεροι είναι;"... αν συνεχίσουμε όλοι με τα ίδια μυαλά έρχονται χειρότερα... ελπίζω να μην είναι πλέον αργά...

  28. Ηλίας avatar
    Ηλίας 18/09/2013 14:12:04

    Εμένα γιατί όλα αυτά μου φαίνονται "τηλεκατευθυνόμενα";

  29. Μara avatar
    Μara 18/09/2013 14:12:05

    Ο ακραίος τρόπος που ενεργούν τα μέλη της ΧΑ, έχουν ένα και μοναδικό στόχο και δεν είναι άλλος από το να τεθούν εκτός νόμου. Αυτό θέλουν και το επιδιώκουν προκαλώντας με κάθε τρόπο γιατί ξέρουν πολύ καλά ότι αυτό θα τους ΕΚΤΟΞΕΥΣΕΙ...., γιατί ο κόσμος θα τους θεωρήσει το μόνο αντισυστημικό κόμμα (...και εκεί να δείτε... τί έχει να γίνει...)
    Το ανόητο πολιτικοδημοσιογραφικό σύστημα παίζει εξαιρετικά επικίνδυνα με την φωτιά..... παίζοντας κυριολεκτικά το παιχνίδι τους.

    Όσο για τον δράστη ο οποίος συνελήφθει, ομόλογησε ότι σκότωσε το θύμα, θα οδηγηθεί στην δικαιοσύνη και φυσικά θα καταδικαστεί. Τέλος.
    Πόσοι έγκλειστοι στις φυλακές της χώρας είναι μέλη των διαφόρων κομμάτων?
    Αυτό τί σημαίνει ότι πίσω από κάθε εγκληματική ενέργεια κρύβονται τα κόμματα?
    Είδε κανένας να βγαίνει η ΧΑ επίσημα ως κόμμα και να υπερηφανεύεται πως έστειλε τον 45χρονο "παλληκαρά" της να σκοτώσει το θύμα?
    Λοιπόν... άς σοβαρευτούνε όσο είναι καιρός γιατί τα πράγματα οδηγούνται σε ανεξέλεγκτες και επικίνδυνες καταστάσεις.
    Εκτός άν θέλούν να μας φυλάξουν για το τέλος της μεταπολίτευσης το "δωράκι" του εμφυλιοπολεμικού χάους.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Μara 18/09/2013 14:17:21

      Εὔγε Μάρα!!!

    • EL CID avatar
      EL CID @ Μara 18/09/2013 14:49:40

      Πολύ σωστό και νηφάλιο σχόλιο!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Μara 18/09/2013 18:14:43

      Το θέμα δεν είναι αν πήρε εντολή άνωθεν. Το σημαντικό είναι πως έτσι δρουν άνθρωποι των άκρων που βρίσκουν απάγγειο σε οργανώσεις τέτοιου είδους για να είναι αποδεκτοί. Συμμορίες τις λένε στην καθομιλουμένη. Και τέοτια είναι και η Χα, και ο Ανταρσύα και άλλοι. Και ο σύριζα δυστυχώς τόσα χρόνια καλύπτει και ενθαρρύνει τέτοιες συμπεριφορές και τρόπους σκέψης. Ασχέτως ότι δεν υπάρχει επίσημη σύνδεση. Η προπαγάνδα δε γίνεται πάντα φανερά, ούτε η πλύση εγκεφάλου. Μόνο όποιος είναι ουδέτερος καταλαβαίνει την τρέλα. Ποτέ ο τρελός...

  30. Ηλίας avatar
    Ηλίας 18/09/2013 14:14:59

    Εμένα γιατί όλα αυτά μου φαίνονται "τηλεκατευθυνόμενα"; Ας πούμε τώρα, που, έστω τύποις πιάνουμε πλεόνασμα και πάμε για προεδρία της ΕΕ;

  31. yellow avatar
    yellow 18/09/2013 14:24:01

    Νομίζω ότι είναι πλέον ο καιρός τα πολιτικά κόμματα και κυρίως η κυβέρνηση
    "να καταδικάσει τη βία από όπου και αν προέρχεται ...."

    • dimx avatar
      dimx @ yellow 18/09/2013 14:34:37

      Επίσης να μην ξεχάσει η κυβέρνηση ‘‘ το μαχαίρι να φτάσει μέχρι το κόκαλο ...’’

      • daresome avatar
        daresome @ dimx 18/09/2013 15:03:36

        Βρε παιδιά, το "όλα στο φως" το ξεχάσατε !!!

  32. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 18/09/2013 14:30:54

    Θα έλεγε κανείς ότι ήρθατε χθες από τον Άρη.

    Ότι τηλεφώνησε στη γυναίκα του και ζήτησε να πετάξουν στα σκουπίδια ότι τον συνέδεε με την ΧΑ, ότι η ΧΑ έσπευσε (για πολλοστή φορά) να αρνηθεί κάθε σχέση και να απειλήσει με μηνύσεις, "μυρίζει" πάγια οδηγία της ΧΑ προς τα στελέχη και οπαδούς της για το πως θα δράσουν αν κινδυνεύσουν να συλληφθούν και για το πως θα αντιδράσει η ίδια στη δημόσια κατακραυγή. Θεωρούν έτσι ότι πετυχαίνουν το σκοπό τους, που είναι η τρομοκράτηση αφενός (διότι όλοι θα ξέρουν ότι η ΧΑ είναι πίσω από την επίθεση) και η δυνατότητα αποφυγής ποινικών ευθυνών για το κόμμα αφετέρου.

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ MAYRO XABIARI 18/09/2013 15:05:35

      Ορθό το νηφάλιο άρθρο Μάρας.

      To "μυρίζει¨δεν σημαίνει ότι η ΧΑ είπε "μαχαιρώστε τον"...Ας κρατήσουμε την ψυχραιμία μας γιατί αλλιώς βάζουμε νερό στον μύλο των "μπαχαλάκηδων"...Η ανάκριση μόλις άρχισε και οι έρευνες συνεχίζονται...

  33. Δημήτριος ο Μυροβλύτης avatar
    Δημήτριος ο Μυροβλύτης 18/09/2013 14:32:24

    Εχθές το απόγευμα περιμένω το λεωφορείο στην στάση 30 μέτρα από το ΟΠΑ (πρώην ΑΣΟΕΕ) στην Πατησίων, μαζί με καμιά δεκαριά άλλους μεταξύ των οποίων και μία μαμά με ένα μικρο παιδάκι. Ξαφνικά φωνές και ποδοβολητά. Σφαίρα περνάνε μπροστά μου δύο ένστολοι αστυνομικοί και ένας τρίτος με πολιτικά (δεν γνωρίζω αν αυτός είναι αστυνομικός) γυρίζω από την άλλη και τους ακολουθούν από απόσταση τρεις τέσσερεις με καλυμμένα πρόσωπα οι οποίοι εκτοξεύουν μπουκάλια μπύρας που σκάνε στα πόδια όλων αυτών που περιμένουν στην στάση. Δεν υπέπεσε στην αντίληψη μου τραυματισμός.

  34. Διογένης avatar
    Διογένης 18/09/2013 14:33:52

    Ψυχραιμία! Η κυβέρνηση δεν πρέπει να πέσει στην παγίδα ηρωοποίησης της Χ.Α.! Ακόμη και εάν τα κίνητρα της δολοφονίας ήταν αμιγώς πολιτικά και δεν είχαν και οπαδικό περιεχόμενο, θα είναι τεράστια λάθος για την κυβέρνηση να μην κρατήσει την αναγκαία πολιτική ουδετερότητα σε μια υπόθεση καθαρά ποινικού χαρακτήρα.

    Αν ένας χρυσαυγίτης ή δεκαπέντε χρυσαυγίτες σκότωσαν έναν ακροαριστερό, αυτό δεν σημαίνει ότι "η Χ.Α. σκοτώνει αριστερούς". Σημαίνει ότι ένας ΧΑυγίτης (ή δεκαπέντε μαζί) σκότωσε αριστερό. Αυτό είναι όλο! Είναι κακό από μόνο του, αλλά αυτό είναι! Τεράστιο λάθος να του δοθούν πολιτικές διαστάσεις και να παίξει η κυβέρνηση το παιχνίδι της ηρωοποίησης της Χ.Α.

    Όσο πιο πολύ απομονώνεται η Χ.Α. με αφορμή τέτοια περιστατικά, τόσο περισσότερο προβάλλεται ως το μοναδικό αντισυστημικό κόμμα.

    Όταν ο δεξιός βλέπει επί δεκαετίες την ακροαριστερή βία και το ακροαριστερό ψέμα να θριαμβεύει πολιτικά, τόσο περισσότερο θα αγανακτεί για την πολιτική δίωξη κατά της Χρυσής Αυγής, που θα προκύψει και ήδη προκύπτει λόγω αυτού του εγκλήματος.

    Όταν ο δεξιός βλέπει ότι η αριστερά "δικαιούνταν" να κάψει την Αθήνα για τον Γρηγορόπουλο, ενώ δεν κουνήθηκε φύλλο για την εν ψυχρώ δολοφονία των τεσσάρων νεκρών της Μαρφίν, αγανακτεί να βλέπει την αριστερά πάλι να δημιουργεί καινούργια αγωνιστικά ψευδοείδωλα, καινούργιους Γρηγορόπουλους και καινούργιους "χιλιάδες νεκρούς του Πολυτεχνείου", που όλοι συμφωνούν τελικά και πάλι σήμερα ότι ήταν 17 και ήταν όλοι εκτός Πολυτεχνείου, ακριβώς όσους και όπως τους είχε μετρήσει και το πόρισμα Τσεβά το 1975 για την δίκη του Πολυτεχνείου (αυτήν δεν την διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στο σχολείο, διδάσκονται μόνον τους πολιτικούς μύθους της αριστεράς), στην οποία καταδικάστηκαν οι χουντικοί για το έγκλημα που έκαναν (και μόνον για αυτό).

    Να τεθεί εκτός νόμου η Χ.Α.! Ας γελάσω! Για να δημιουργήσουν μετά την "Ελληνική Αυγή" και να πάρουν 25% στις επόμενες εκλογές!

    Η κυβέρνηση πρέπει να αντιμετωπίσει την Χ.Α. πολιτικά. Δεν έχει άλλο τρόπο. Κινδυνεύει και κινδυνεύει σοβαρά. Από αλλού τα περιμένει τα πολιτικά χτυπήματα και από αλλού θα τα βρει. Το αγόρι με τα Burberry δεν μπορεί να απειλήσει την σταθερότητα της χώρας, όμως "τα παλληκάρια με τα μαύρα", που λέει και ο Μιχαλολιάκος, αποτελούν έναν τεράστιο αντισυμβατικό κίνδυνο για την σταθερότητα της χώρας και την βιωσιμότητα της κυβέρνησης.

    • Μara avatar
      Μara @ Διογένης 18/09/2013 15:51:35

      Διογένη,
      ένας πολίτης δολοφόνησε έναν άλλο πολίτη πάνω σε καυγά. Αυτό είναι όλο.
      Δεν συμβαίνει για πρώτη φορά και ούτε φυσικά για τελευταία.
      Γιατί αν το πάμε.... εκεί που το έχουν πάει όλοι από χθές το βράδυ, να σκαλίσουμε όλα τα εγκλήματα που έχουν γίνει πάνω σε καυγάδες και να δούμε τί ψήφιζαν θύτες και θύματα ή άν ήταν μέλη κομμάτων.
      Ε... τότε με αυτή τη λογική όλα τα κόμματα είναι εγκληματικές οργανώσεις.

  35. nikos avatar
    nikos 18/09/2013 15:04:52

    Aπ" οτι αντιλαμβάνομαι τό πρόβλημα είναι ότι ο δράστης είναι Ελληνας γιατί εαν ήταν αλλοδαπός ο δράστης καί θύμα ο έλληνας π.χ τού uck δέν θά έτρεχε καί τίποτα..

    • greekfournaris avatar
      greekfournaris @ nikos 18/09/2013 15:13:23

      μα τι σας λενε στα γραφεια της χα ηθελα να 'ξερα? τι πλυση εγκεφαλου σας εχει γινει για να βλεπετε παντου εχθρους και να εξυφαινετε σεναρια συνομωσιας!

      • nikos avatar
        nikos @ greekfournaris 18/09/2013 16:14:44

        greekfournaris
        Είδες πώς ρουφάμε τό παραμύθι ? Πού νά παρακολουθήσουμε σεμινάρια δημοκρατίας στήν επαρχία ? Ούτε μία έγκυο δέν καψατε εδώ..

      • nikos avatar
        nikos @ greekfournaris 18/09/2013 16:29:29

        Ο ΦΑΚΤΩΡ ΕΓΡΑΨΕ
        Εμφανές ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στις επιθέσεις των αλλοδαπών πάσχει από ρατσιστική αχρωματοψία κατά των Ελλήνων.
        Αναφορικά με τα φυλλάδια στο σπίτι του ενός δράστη, καλό είναι να καταλογίζονται στην Χρυσή Αυγή όσα της αναλογούν.
        1) στην έγκληση του Αλέξη Τσίπρα για την δολοφονία του ταξιτζή και την ληστεία της τραπέζης στην Πάρο, από τον τρομοκράτη Θεοφίλου , φανατικό οπαδό του ΣΥΡΙΖΑ

        2) στην έγκληση του Νίκου Βούτση για την ληστεία της τραπέζης στου Γκύζη από τον γιο του – υπάρχει μεγαλύτερη επιρροή από την πατρική

  36. manu avatar
    manu 18/09/2013 15:16:48

    Σύμφωνα με την αντίληψη της ΧΑ, η οποία σε μια μίνι νύχτα κρυστάλλων έδερνε όποιον μετανάστη έβρισκε μετά τη δολοφονία του Μανώλη Καντάρη, θα έπρεπε να βγούμε όλοι στους δρόμους και να δέρνουμε όποιον μαυροντυμένο χρυσαυγίτη συναντούμε. Προφανώς δεν πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο, αλλά καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε σε όλους και ειδικά στους ψηφοφόρους τους πως αυτό θα πρόσταζε η Χ/αυγίτικη νοοτροπία.

    Δυστυχώς αν αυτό το θλιβερό κράτος δεν τελειώσει τώρα την ιστορία αυτή με τους Νεοναζί, θα τα δούμε όλα. Το δηλητηρίο που ονομάζεται Χρυσή Αυγή και εκφυλίζει την ελληνική κοινωνία γρηγορότερα από ολα τα άλλα δηλητήρια δεν αντιμετωπίζεται με το 'σεις και το σας'.

    • The Camel avatar
      The Camel @ manu 18/09/2013 17:01:06

      Απο την μεταπολίτευση και μετά, η άκρα αριστερά είχε το μονοπώλιο στις διαδηλώσεις, στο κάψιμο περιουσιών, στις προκλήσεις και ενιοτε στις δολοφονίες πολιτικών αντιπάλων στη χώρα.

      Ομως, κανενός δημοκράτη το αυτί δεν ίδρωνε. Ερχεται τώρα η Χ.Α. και τους ανταγωνιζεται στους δρόμους κι αλλού. Γίνεται το χθεσινό τραγικό περιστατικό και ξυπνούν όλων τα δημοκρατικά συναισθήματα. Ομως, εκτός των αριστερών, οι υπόλοιποι το κάνουν κυρίως για ψηφοθηρικούς λόγους. Αν είχε σκοτωθεί άτομο της Χ.Α., ούτε καν θα το γνωρίζαμε.
      Καταδικαστέα η πράξη αλλά είναι σαφές οτι γίνεται πολιτική εκμετάλλευση του θανάτου του ακροαριστερού για να πληγεί η Χ.Α.. Προσωπικά, ουδόλως με νοιάζει για το μορφωμα της Χ.Α.. Ομως, με ενοχλεί η υποκρισία.

  37. nikos avatar
    nikos 18/09/2013 15:24:51

    Φάκτορα Πές τους εκει στη ΝΔ νά σοβαρευτούνε γιατί μεταξύ Λάσκαρης καί Μριζίτ Μπαρντό σήμερα.. αδυνατώ νά επιλέξω

    • Zame avatar
      Zame @ nikos 18/09/2013 17:43:34

      :))

  38. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 15:25:59

    '' Ο τραγικός πατέρας περιέγραψε τη δολοφονία του γιου του λέγοντας ότι το άγριο έγκλημα έγινε μπροστά στα μάτια της κοπέλας του η οποία κάλεσε σε βοήθεια αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ που βρίσκονταν στο σημείο αλλά η απάντηση που έλαβε ήταν ότι οι επιτιθέμενοι «είναι πολλοί». Τον 45χρονο δράστη συνέλαβε τελικά μια γυναίκα αστυνομικός.
    Τελικά μόνο μια γυναίκα αστυνομικός ανταποκρίθηκε στην έκκληση για βοήθεια και ακινητοποίησε τον δράστη.
    Σε τι συμπέρασμα καταλήγει αναγκαστικά κανείς;

    • γελωτοποιος avatar
      γελωτοποιος @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 16:03:20

      Αγαπητη Βασιλισσα, σαν να γινατε ακομα πιο σοφη τωρα που βαρεθηκατε...τα σεβη μου.

  39. MCA avatar
    MCA 18/09/2013 15:26:52

    Οι ακραίες κοινωνικές συνθήκες αυξάνουν τον ιδεολογικό φανατισμό, που έχει ως επακόλουθο την βία και το μίσος. Βία με εξαθλίωση πάνε χέρι χέρι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ MCA 18/09/2013 18:24:11

      άσε μας με τις βλακείες σου κι εσύ! Αντιμνημονιακέ κολλημένε! Δε βλέπεις που πάει το πράγμα; Σε εμφύλιο! Και έχεις κολλήσει στην οικονομία; Τέτοια μυαλά ψηφίζετε με το μυαλό στην τσέπη ή στο συναίσθημα και βγαίνουν τέρατα στη βουλή όπως τώρα. Και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ έχουν κάνει αίσχη και το 1980-1995 είχαμε πολιτικές κόντρες και φανατισμό, αλλά ένοπλες συμμορίες δεν υπήρξαν ποτέ. Ξεκόλλα λοιπόν!

  40. manu avatar
    manu 18/09/2013 15:27:43

    Έχουν γίνει πολλά "ποδοσφαιρικά" εγκλήματα μεταξύ χουλιγκάνων και αυτό προφανώς δεν ήταν έγκλημα με "ποδοσφαιρικά" κίνητρα. Από όσα ξέρουμε μέχρι στιγμής δεν υπήρξε καμία λογομαχία σε σχέση με τον αγώνα. Η λογομαχία αφορούσε τη ΧΑ. Προφανώς δεν διέταξε ο Μιχαλολιάκος την επίθεση, η ΧΑ όμως εδώ και δεκαετίες αυτό κάνει. Πουλάει τσαμπουκά, μαχαιρώνει, τραμπουκίζει. Τώρα που βολεύτηκε στη βουλή έδωσε στους υποστηρικτές της -στους οποίους συμπεριλαμβάνονται ένα σωρό υποκοσμιακοί και άλλοι χουλιγκάνοι- την εντύπωση πως μπορούν να κάνουν ό,τι γουστάρουν. Η ΧΑ έχει ήδη εξελιχθεί σε μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα. Όπως με τους λαθρομετανάστες, δεν πρέπει να θρηνήσουμε νεκρούς πριν αποφασίσουμε να δράσουμε.

  41. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 15:32:15

    Δυστυχώς για σας, οι παραπλανητικές εξισώσεις, η εκτόξευση ...ληγμένων λεκτικών κροτίδων και βεγγαλικών ειδικά σήμερα, είναι απελπιστικά απλοϊκές και θλιβερά προκαταδικασμένες. Ιδού ο Χρυσαυγίτης νεοναζί δολοφόνος, ιδού το έγκλημα, ιδού και ο νεκρός. Καλύτερα να επιλέξετε λοιπόν τη σιωπή, γιατί εκτίθεστε άδικα, χωρίς κανένα απολύτως αποτέλεσμα....

    • Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
      Η Πηνελόπη βαρέθηκε @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 15:35:26

      Υ.Γ : Αυτούς που με τις προδοσίες τους έφεραν στο προσκήνιο τη Χ.Α, τους ξέρουμε πολύ καλά όλοι. Μην προσπαθείτε να τους κρύψετε πίσω από αφελείς ερμηνείες, γιατί δεν κρύβονται με τίποτε. Περισσεύουν οι αγυρτίες, οι κλεψιές και τα αίσχη τους και τους ...προδίνουν.

    • jgreek avatar
      jgreek @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 16:47:29

      Δεν σας έχει κουράσει αυτός ο στόμφος;(ο δικός σας εννοώ).

  42. manu avatar
    manu 18/09/2013 15:34:51

    Δεν έχω καμία συμπάθεια σε καμία φονταμενταλιστική ομάδα και ως τέτοια αντιλαμβάνομαι και το ΚΚΕ. Αλλά η σύγκριση είναι τουλάχιστον ατυχής. Η ΧΑ είναι και ήταν μια εγκληματική συμμορία που στηρίχθηκε στα μαχαιρώματα και τους τσαμπουκάδες από τη δεκαετία του 90 τουλάχιστον. Η δράση τους είναι απείρως πιο επικίνδυνη και διχαστική για την ελληνική κοινωνία από οποιοδήποτε άλλον επίσημο πολιτικό φορέα.
    Και εν κατακλείδι, γιατί πάντα ως επιχείρημα προσπαθεί κάποιος να αλλάξει το θέμα συζήτησης; Όταν λέμε για τη ΧΑ, πρέπει να απαντάτε με μια ερώτηση για το ΚΚΕ; Δηλαδή όταν εσείς μιλάτε για το ΚΚΕ, να σας απαντάω με μια ερώτηση για τη ΧΑ; Η κολοκυθιά αυτή είναι πολύ βολική και επικίνδυνη.

  43. Γιώργος Καλύτερος avatar
    Γιώργος Καλύτερος 18/09/2013 15:47:37

    Και ψεύτικη είναι αυτή η κολοκυθιά, εντελώς προσχηματική. Αν η εξέλιξη του ατυχούς συμβάντος ήταν ακριβώς αντίστροφη, οι περισσότεροι αντιλαμβανόμαστε πως οι ίδιοι άνθρωποι θα αφιέρωναν τρεις γραμμές επισήμανσης οτι δεν υποστηρίζουν ούτε την χρυσή αυγή, για να συντάξουν αμέσως από κάτω ίσα με δυο-τρεις εκτενείς παραγράφους εναντίον των ληστοσυμμοριτών, των άπλυτων, των αναρχοσυριζέων κλπ. Προσπαθούν να κρυφτούν αλλά η χαρά ούτε καν ίσες αποστάσεις δεν τους αφήνει να κρατήσουν.

  44. γατάκι avatar
    γατάκι 18/09/2013 15:48:34

    Οι δηλώσεις των υπουργών επίσης δεν ηρέμησαν τα πράγματα... το πρόβλημα δεν ειναι μόνο η βία της Χρυσής Αυγής....
    Η βία είναι κατακριτέα σε όλες τις μορφές της!!!
    Το τελευταία διάστημα έχει "κουκουλωθεί" η βία από την πιο απλή μέχρι την πιο εγκληματική εναντίον απλών πολιτών και την ίδια στιγή "μεγαλοποιείται" η πιο απλή μορφή βίας (που κ αυτή βεβαίως κατακριτέα είναι) εναντίον "ανευθυνοϋπεύθυνων" κυβερνόντων και μη....
    η ουσια ειναι μία... βγείτε ξεκάθαρα και αποδείξτε εναντίον όλες τις μορφές βίας ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ!!!!!
    η Χ.Α τρέφεται από την απραξία των ανευθυνοϋπευθυνων ....

  45. gonzilaus avatar
    gonzilaus 18/09/2013 15:54:14

    Ρε σαχλαμάρα ο δολοφόνος δεν ήταν καν παρών στον διαπληκτισμό. Τον πήραν τηλέφωνο και πήγε. Αλλά με τέτοια μυαλά που αυτές τις ώρες δικαιολογούν τις κατσαρίδες περιμένετε και έρχεται και ώρα μας. Εκτός και αν είσαι αποφασισμένος να ξυρίσεις το κεφάλι σου και να ντυθείς στα μαύρα!

  46. Tεμπέλης καθηγητής avatar
    Tεμπέλης καθηγητής 18/09/2013 15:56:06

    Αρχίζω και υποψιάζομαι ότι στην πραγματικότητα η ΧΑ εκτός από εγκληματική οργάνωση είναι και ...τηλεκατευθυνόμενη από κέντρα για τη δημιουργία σκηνικού Συρίας. Τα πράγματα είναι πολύ πολύ ανησυχητικά.

    • Hawk avatar
      Hawk @ Tεμπέλης καθηγητής 18/09/2013 16:01:59

      Βεβαίως, πρέπει να κλείσει ο κύκλος της Μεσογείου, ξεκίνησε από την βόρειο-δυτική αφρική, βρίσκεται στην Ανατολική Μεσόγειο και θα καταλήξει κλείνοντας στο Γιβραλτάρ. Εχουμε καιρό ακόμη.

    • greekfournaris avatar
      greekfournaris @ Tεμπέλης καθηγητής 18/09/2013 16:48:17

      δεν ειστε ο μονος...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Tεμπέλης καθηγητής 18/09/2013 18:24:40

      Χαλαρά! Μόνο τυφλοί ψήφιζαν και δεν έβλεπαν που πάει το πράγμα...

  47. Hawk avatar
    Hawk 18/09/2013 15:56:23

    Συγνώμη κύριε αλλά για ποιούς χουλιγκάνους μας λέτε τώρα, διαβάστε τα στοιχεία που αποκαλύπτονται, ο δολοφόνος δεν ήταν στον ίδιο χώρο με το θύμα, τον πήραν τηλέφωνο και ήρθε, με σκοπό να τον σκοτώσει... τηλεφώνησε δε στην γυναίκα του να κρύψει ότι μπορεί να τον ενοχοποιούσε αναφορικά με την χρυσή αυγή!!
    Ο Σαμαράς πάλι τι σας φταίει αν η ΧΑ εξελίσεται ή εν πάσει περιπτώσει είναι συμμορία δολοφόνων?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Hawk 18/09/2013 18:21:08

      Που αλλού να ρίξει την ευθύνη τώρα που τρέχουν τα θύματα-ψηφοφόροι να φύγουν; Στον μόνο σοβαρό πολιτικό που έχει ξελαρρυγγιαστεί να φωνάζει για ενότητα...

  48. factorx avatar
    factorx 18/09/2013 15:57:45

    "Έβγαλα μαχαίρι για να αμυνθώ"

    «Επισκεπτόμουν τα γραφεία της Χρυσής Αυγής πέντε ως δέκα φορές τον μήνα. Δεν ήμουν όμως μέλος της. Όταν βγήκα από την καφετέρια και πήγα προς το αυτοκίνητό μου, με περικύκλωσαν πολλά άτομα κι έβγαλα το μαχαίρι, για να αμυνθώ...» δήλωσε σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες ο δράστης στην αστυνομία.

    Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο 45χρονος δράστης ονομάζεται Γ. Ρ. μένει στη Νίκαια, είναι πατέρας δύο παιδιών και εργαζόταν στην ιχθυόσκαλα Κερατσινίου ως υπάλληλος σε ιχθυοπωλεία που ανήκαν σε συγγενείς του. Προσφάτως εργαζόταν σε εταιρεία πετρελαιοειδών ως οδηγός βυτιοφόρου που έκανε διανομές σε τουριστικά νησιά.

  49. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 16:21:49

    Εγώ πάλι αγαπητέ Γιδοβοσκέ, καταλήγω σε άλλα, λίγο πιο ....σύνθετα συμπεράσματα! Για ρωτήστε κι εσείς τον Αρχιτσέλιγκα που ξέρει περισσότερα. Όλο και κάτι παραπάνω θα σας πει, απ΄όσα δύνασθε να εννοήσετε μόνος..... Δεν σας υποτιμώ, τη δουλειά σας κάνετε κι εσείς.

  50. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 18/09/2013 16:24:47

    Ας μην πεσουμε στην παγιδα των κενων κουστουμιων(μπραβο μανιατη) των βρωμικων ΜΜΕ των διαπλεκομενων δημοσιογραφων της αρπαχτης και της πολιτικης ΕΛΙΤ που θελει το ΔΙΧΑΣΜΟ. Το ιδιο εργο το εχουμε δει πολλες φορες με χαρακτηριστικοτερη την περιπτωση της ΜΑΡΦΙΝ. Το ειχε πει και ο Τσωρτσιλ οτι αν οι Ελληνες αποκτησουν μορφωση και ενοτητα τοτε αλλοιμονο μας........Τους φασιστες της αριστερας και της δεξιας να τους ψαξετε ΑΛΛΟΥ....

  51. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 16:26:23

    ''Έξω από τη ΜΑΡΦΙΝ δεν βρέθηκε δυστυχώς κανείς αστυνομικός να συλλάβει τους “οργισμένους νέους” με τις μολοτοφ…''
    Είδατε τι πάθαμε; Να είναι λέτε ....συμπωματική αυτή η ....ατυχής απροθυμία τελικά; Μήπως και στη Μαρφίν οι δράστες κάτω απ΄τις μάσκες είχανε σβάστικες; Για φανταστείτε λίγο! Είναι αυτό που λέμε...προβοκάτσια. Τι ...πρόβατα, τι προβοκάτσια!!

    • μαγκαλι avatar
      μαγκαλι @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 16:57:40

      Και ο δολοφονος του ταξιτζη της Παρου, που τον εξυμνουσαν για την πραξη του στο Ιντιμιντια και που ανηκε "σε συγκεκριμενο πολιτικο χωρο", και αυτος ειχε αγκυλωτο σταυρο;

      • Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
        Η Πηνελόπη βαρέθηκε @ μαγκαλι 18/09/2013 17:06:42

        Σε μιά ληστεία Τράπεζας όπου οι πανικοβλημένοι ληστές προσπαθούν να διαφύγουν, καθένας μας μπορεί να γίνει θύμα τους. (Εν μέσω διασταυρούμενων πυρών).
        Το προσχεδιασμένο, απρόκλητο, εν ψυχρώ έγκλημα όμως, δε συμφωνείτε οτι είναι κάτι εντελώς διαφορετικό; Τι να πείτε όμως κι εσείς. Σε δύσκολη θέση βρισκόσαστε και την αξιοπρεπή ΣΙΩΠΗ, δε θέλετε (κακώς) να την επιλέξετε).

        • jgreek avatar
          jgreek @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 18:48:54

          Μάλιστα.Πανικόβλητοι ληστές,τυχαία θύματα κλπ.
          Και έχετε το θράσος να μιλάτε εσείς για αξιοπρεπή σιωπή (και μάλιστα με κεφαλαία γράμματα - δείγμα αγένειας,αξεσιάς και προσπάθειας χειραγώγησης του συνομιλητή).
          Κρίμα. Τόση μόρφωση να πηγαίνει εντελώς χαμένη.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ μαγκαλι 18/09/2013 17:09:00

        Μέσα στην καρδια του είχε.
        Δεν τον φορούσε στα ρούχα ή σε τατουάζ.
        Έ και;

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 18:59:59

      Εισαι αστεια πια..

  52. Στρούγκα Στρούγκα avatar
    Στρούγκα Στρούγκα 18/09/2013 16:29:15

    Πλάκα έχεις εσύ! Παρατηρώ πως ο..... ειρμός των σκέψεών σου ο ...ανερμάτιστος, είναι πραγματικά αξιοθαύμαστος. Χαχαχαχα.

  53. Στρούγκα Στρούγκα avatar
    Στρούγκα Στρούγκα 18/09/2013 16:32:43

    ...Προβατοκάτσια Αρμεκτή. Καταλαβαίνεις;

  54. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 18/09/2013 16:53:06

    Σὲ ὅλες τὶς νεωτερικὲς κοινοβουλευτικὲς δημοκρατίες ἡ Πολιτεία αὐτοαμύνεται θέτοντας τέτοιες ὁμάδες ἐκτὸς νόμου καὶ ἀπαγορεύοντάς τους την συμμετοχὴ στὶς ἐκλογές.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σωτ Μητραλ 18/09/2013 18:33:36

      Δεν πάει έτσι. Η ιδεολογία των αριστερών είναι κατακριτέα ως αντεθνική και εναντίον της Ορθοδοξίας. Αν καταδικάζουμε ιδεολογίες:
      1) ΚΚΕ και Σύριζα θα ήταν εκτός νόμου ανέκαθεν
      2) Δε θα κυκλοφορούσε ούτε εφημερίδα που να στηρίζει αριστερές ιδέες στην Ελλάδα.

      Σου θυμίζει χούντα μήπως αυτό; Τότε πως είναι δημοκρατικό να κυνηγάς ιδέες και όχι να βάζεις φυλακή όποιον κάνει αδίκημα και μαζί του όποιον αποδειχθεί ότι τον παρακίνησε; Τα κόμματα διώκονται σε μη δημικρατικά καθεστώρα. Κατάλαβέ το γιατί το γυρνάς εκεί που δεν πρέπει κι εσύ και το πασόκ και ο σύριζα. Το ΚΚΕ που είναι καθαρό ιδεολογικά δε το θέλει επειδή καταλαβαίνει πως ανοίγει κερκόπορτα. που τελικά μας στέλνει πιο γρήγορα σε εμφύλιο διχασμό.

  55. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 18/09/2013 16:58:25

    Game over.
    Ώρα ν' αντιλαλήσουν οι φυλακές από τους ναζιστικούς ύμνους κρατουμένων.

  56. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 17:00:53

    Όχι. Έχω αστείρευτες αντοχές. Προσπαθείστε να αποκτήσετε κι εσείς, ή απλά, προσπεράστε με. Δε θα ενοχληθώ καθόλου.
    Σας διαβεβαιώ :-).

    • jgreek avatar
      jgreek @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 18/09/2013 18:38:10

      Δύσκολο να αποκτήσει κανείς τόσο στόμφο αν δεν είναι θαυμαστής της συγχωρεμένης Μερκούρη.

  57. ζονκ avatar
    ζονκ 18/09/2013 17:14:00

    σημερα κατα τη διαρκεια του συλλαλητηριου αναρχικοι πεταξαν μολοτωφ και εδειραν εκπαιδευτικο που πηγε να τους εμποδισει να καψουν μια ελληνικη σημαια , δεν παιζει πουθενα γιατι η αναρχοαριστερη βια που ευθυνεται για δεκαδες δολοφονιες τραυματισμους εκατονταδες κατεστραμενα μαγαζια και περιουσιες αγωνιζεται για την δημοκρατια και η δεξιουλα τους ανεχεται .... η υποκρισια σας περισσεύει για τα ψηφαλακια που την κανουν

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ζονκ 18/09/2013 18:29:19

      Σιγά το νέο! Τόσα χρόνια τα ίδια γίνονται με αυτούς τους κόκκινους φασίστες. Το θέμα είναι πως αυτοί έμειναν στο 1% ή μπήκαν ως τάση στο σύριζα ενώ οι μαύροι είναι κόμμα του 10% και βάλε στις δημοσκοπήσεις. Και τα δύο επικίνδυνα. Το ένα όμως μεγάλωσε πολύ και απειλεί ευθέως και προκαλεί κλίμα εμφυλίου μήνες τώρα. Μπορεί αυτό να αλλάζει τις ισορροπίες που υπήρχαν αλλά δε σημαίνει ότι επιφέρει ισοζύγιο. Μάλλον δρα για να προκαλέσει αντίδραση και να γίνουμε Αίγυπτος ή Συρία. Και μακάρι να μην επιτευχθεί ο στόχος των πρακτόρων των εχθρών μας που μας πλάσαραν την ΧΑ για πατριώτες. Αυτή ήταν Η παγίδα...

  58. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 18/09/2013 17:23:00

    Ἡ ΧΑ θά'πρεπε νὰ εἶναι ἐδῶ καὶ καιρὸ ἐκτὸς νόμου, διότι ἔτσι λειτουργοῦν τὰ πράγματα μὲ αὐτὲς τὶς ὁμάδες στὸ καθεστὼς τῆς κοινοβ. δημοκρατίας, ὅπου ἐφαρμόζεται. Ἡ κοινωνία ἀμύνεται θεσμικά. Ἡ δική μας ἔμεινε ἀνυπεράσπιστη.

    Νὰ ποῦμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ποιοί φταῖνε γιὰ τὴν μὴ ἔγκαιρη ἀπονομιμοποίησή της: οἱ χυδαῖοι ἄνθρωποι ποὺ αὐτοαποκαλοῦνται «πολιτικὴ τάξη τῆς Ἑλλάδος» καὶ δὲν εἶχαν πραγματικὰ πρόβλημα μὲ τὴν Χρυσὴ Αὐγή ὅσο ἔκανε τὴ δουλειά τους. Τὴ δουλειά τους, δηλαδή (α) ἀποσυμπίεση τῆς πολιτικῆς ὀργῆς, διότι στὸ μικρὸ κομματικὸ μυαλό τους πάει χίλιες φορὲς τὸ νά'χεις 10% ΧΑ παρὰ τὸ νὰ ἔχεις τριακόσιες χιλιάδες 'ἀγανακτισμένους' κάθε μέρα ἔξω ἀπὸ τὴ Βουλή, καὶ (β) 'ἀντιμεταναστευτικὴ δράση', μὲ τὴν ἄσκηση τῆς βίας ποὺ τὸ κράτος εὐτυχῶς αἰσχύνεται νὰ ἀσκήσει, μήπως καὶ... αὐτο-ἀπελαθοῦν.

    Παρὰ τὰ λογύδρια καὶ τὰ κομιλφῶ, ἡ Χρυσὴ Αὐγὴ βόλευε, βόλευε πολύ. Ἐρχόταν κουτὶ σὲ μιὰν ἐποχὴ ποὺ ἡ ὀργὴ καὶ ἡ ἐπιθυμία γιὰ ἀλλαγὴ θὰ μποροῦσε νὰ εἶχε ρίξει δημοκρατικὰ τὶς ἰσορροπίες ἐξουσίας στὸν σκουπιδοτενεκέ. Καὶ τώρα ἔρχεται βέβαια ὁ λογαριασμός. Ἀλλὰ δὲν τὸ ἀντιλαμβάνονται ἀκόμα ὡς «λογαριασμό». Γιὰ τὴν ἀκρίβεια, ὁ λογαριασμὸς θὰ ἔρθει ὅταν τὸ θύμα δὲν θὰ εἶναι ὑποζύγιο-πολίτης, ἀλλὰ κάποιος ἀπὸ τὴν πολιτικὴ τάξη. Φοβᾶμαι ὅτι κατὰ 'κεῖ πᾶνε τὰ πράγματα, τὸ φοβᾶμαι καὶ τὸ ἀπεύχομαι μὰ αὐτὸ διακρίνω.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Σωτ Μητραλ 18/09/2013 18:29:29

      Κύριε Μητραλέξη,

      Δεν μπορούμε να απαγορεύσουμε τον πόνο, τον έρωτα, το μίσος. Ειδικά ο πόνος και το μίσος αντριεύονται κα θεριεύουν στο σκότος στις υπόγειες διαδρομές.
      Σίγουρα κάποιοι βολεύονται από την ΧΑ. Γνωστό οι ποιοί. Όμως, την κύρια ευθύνη την έχει η ΝΔ ως η ηγετική δύναμη του συνασπισμού εξουσίας. Η ηγετική ομάδα της ΝΔ, ο Α. Σαμαράς πρέπει να πάρει ηρωικές και υπερβατικές πρωτοβουλίες εθνικής εντιμότητας κι όχι των θεωριών των παιγνιδίων που αρέσουν στο Χ. Λαζαρίδη.
      Μπορούν;

  59. panos2 avatar
    panos2 18/09/2013 17:25:23

    Ειμαι εναντια οσο δεν παει στη Χ.Α
    http://youtu.be/XDW8RsjroIk
    Εδω ενα βιντεο με χιλιαδες προβολες οπου 100 αναρχικοι ξυλοκοπουν εναν Χρυσαυγιτη..

    Τοτε ολη η αριστερα χαιροταν και λεγαν να τσακισουμε τους φασιστες..

    Θελω να καταληξω οτι πρεπει να βγει εκτος νομου η Χ.Α αλλα και η Ανταρσυα και παρομοια κομματα που προωθουν την βια.

    Οψη του ιδιου νομισματος βαραμε οποιον δεν συμφωνει μαζι μας

  60. Πέτρος avatar
    Πέτρος 18/09/2013 17:44:56

    Γιώργος Ρουπακιάς ονομάζεται ο Χρυσαυγίτης δολοφόνος του Παύλου Φύσσα.

  61. factorx avatar
    factorx 18/09/2013 17:45:34

    Λέμε και ψεμματάκια ε; Παντού το γράφουν - και εμείς

  62. Α. avatar
    Α. 18/09/2013 17:50:20

    Μην το φοβάστε άδικα. Αυτούς τους φυλάει καλά, ο έστω και ...κακοπληρωμένος τους ΣΤΡΑΤΟΣ.

  63. Α. avatar
    Α. 18/09/2013 17:52:08

    '' Γιώργος Ρουπακιάς, λέγεται ο δράστης της δολοφονίας του 34χρονου Παύλου Φύσσα''

  64. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 18/09/2013 17:54:21

    Αν η ΝΔ δεν πάρει υπερβατικές πρωτοβουλίες. Αν η ΝΔ δεν ξεκαθαρίσει τη θέση της έναντι τιποτένιων ανθρωπίσκων όπως η φαμίλια Σιούφα.
    Αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ανταποκριθεί στο επιβεβλημμένο κάλεσμα Εθνικής Αναγέννησης.
    Αν όχι, η Ελλάδα μας οδηγείται σε σφαγή.
    Όσοι πραγματικά είναι πατριώτες να το δείξουν στην πράξη.
    Όχι πια πλαστικά σημαιάκια και μεγαλοστομίες.
    Μπορούμε!

  65. Fotios1 avatar
    Fotios1 18/09/2013 17:55:59

    Απ' τη στιγμή που οι χρυσαυγίτες μπήκαν στο κοινοβουλευτικό παιχνίδι, στη θέση του ΛΑΟΣ που μπήκε στην κυβέρνηση, θα έπρεπε να καταλάβουν οτι μόνο αν σκοτώσουν όλους τους αριστερούς ψηφοφόρους που πλεονάζουν απο το τελικό ποσοστό της οιασδήποτε Δεξιάς συμπαράταξης, θα μπορέσουν και αυτοί να έχουν την τύχη του Αδωνη και του Βορίδη...
    Τώρα ο αγανακτισμένος Δεξιός που προβληματιζόταν μεταξύ Χ.Α. και ΣΥΡΙΖΑ δεν θα προβληματίζεται πλέον...

  66. αύρα avatar
    αύρα 18/09/2013 18:17:35

    Κυρία,..δεν κατάλαβα τίποτε,έβαλα ερωτηματικό (;)
    Εξηγείτε,ότι το κυρίως θέμα σας είναι η
    ενόχληση σας απο τους χειρισμούς και τις
    αγιογραφίες των μμε...διαπιστώνω ότι έχετε
    άμεσα αντανακλαστικά στην εκτίμηση των...
    "προτεραιοτήτων"!

    • αύρα avatar
      αύρα @ αύρα 18/09/2013 18:18:56

      βαγόνι...κοινή χρήση του λάπ-τοπ!

  67. Zame avatar
    Zame 18/09/2013 18:21:53

    αυτό το ποικιλόμορφο & πολυεπίπεδο -τσουναμι- πού κεντράρισε..
    ήρθε και κυριολεκτικα μας τσαλαπάτησε ..
    δίδοντας την απαραίτητη ώθηση για μαζική μετατόπιση στα οποιαδήποτε άκρα..είτε δεξιά είτε αριστερά..
    αναδημιουργώντας αυτό το ακραίο περιβάλλον..
    όπου αναβαθμισμένο πλέον με αυτήν την νεοφερμένη επιβαλλόμενη λογική
    τού -ελάσσονος-κακού-περνώντας από το ένα μη χειρον..στο επόμενο..
    όπου ο θεός να βάλει το χέρι του & να πρυτανεύσει η καταδιωκόμενη
    & απαξιωμένη ανθρωποκεντρική λογική
    προσοχη..πολύ άνετα μπορει να φτάσουμε τελικά στο -χείριστο-
    Αφορμή ψάχνει ο κάθε ισως δικαιολογημένα..
    προδομένος, πικραμένος, ταπεινωμένος,
    να απαλλαγή από την επιβαλλόμενη εξαθλίωση
    & να δώσει ίσως παρορμητικά & με την θολωμένη ευρηματικότητα του ..
    ένα τέλος στην αναξιοπρεπή
    & καρα-παρανοϊκή νεο-πραγματικότητα του-μας

  68. popaia avatar
    popaia 18/09/2013 18:46:30

    Επειδή κάπου είδα να παρομοιάζεται ο δράστης και γενικά οι χρυσαυγίτες με το αποτρόπαιο δίδυμο Κοτζαμάνη-Εμμανουηλίδη, ελπίζω να μην αδράξουν κάποιοι την ευκαιρία να εξομοιώσουν και τους ανταρσύες με το Γρηγόρη Λαμπράκη....

  69. WY avatar
    WY 18/09/2013 19:00:21

    Ό πλήρης τίτλος τού συγκεκριμένου άρθρου,θά πρέπει,κατά τήν γνώμην μου,νά είναι ώς έξής :

    ## Σκηνικό εμφυλίου πολέμου: Δολοφονική ενέδρα φασιστών με θύμα αριστερό Δημοκράτη ##.

  70. Νηλέας avatar
    Νηλέας 19/09/2013 08:07:14

    Δεν κατηγόρησα τον Καραμανλή γιά σχέσεις με το παρακράτος . Γιά χρόνια όμως κυβερνούσε αυτός και η δεξιά την Ελλάδα και δημιουργούσαν το κατάλληλο περιβάλλον και άφηναν αυτά τα ...λουλούδια να ανθίζουν,και να τα στηρίζουν.

  71. Νηλέας avatar
    Νηλέας 19/09/2013 08:12:14

    Γιατί πας τόσο μακρυά φίλε μου.Αν το 2001 ο Σαμαράς δεχόταν την πρόταση γιά στήριξη του Παππαδήμου γιά τετραετία ,πιστεύω ότι θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα σήμερα.

  72. Άρχισαν τα όργανα avatar
    Άρχισαν τα όργανα 19/09/2013 08:31:59

    Βρε κομπογιαννίτη ψυχαναλυτή της συμφοράς (που αλλάζεις ονόματα και επιτίθεσαι κατά καιρούς και σε άλλον), αφού ενοχλείσαι τόσο, μη διαβάζεις ότι σε χαλάει. Μην κάνεις κακό στον εαυτό σου και μη μας ζαλίζεις. Είσαι τόσο κολλημένος που το απλό σου είναι αδύνατο;

  73. Άρχισαν τα όργανα avatar
    Άρχισαν τα όργανα 19/09/2013 08:34:18

    Τέλειο Θείε!!!

  74. Πέτρος avatar
    Πέτρος 19/09/2013 08:37:24

    Κι εσύ μας φτιάχνεις το κέφι. Όχι τώρα. Από πάντα. Τι πειράζει;

  75. Άρχισαν τα όργανα avatar
    Άρχισαν τα όργανα 19/09/2013 08:45:33

    Πολύ σωστά το αντιμετωπίζουν οι γερμανοί αστυνομικοί. Έτσι μόνο γίνεται. Το τρελό μάτι του εντελώς σαλεμένου πάντως, είναι κοινό χαρακτηριστικό των φασιστών!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.