07/09/2008 13:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σκηνές τέλους

 

________________________________________________________ 

Η σημερινή εικόνα του κ. Καραμανλή ήταν τραγική. Σκιά του παλιού καλού εαυτού του, έφτασε στο σημείο να αρνείται να απαντήσει όταν η ερώτηση δεν ήταν υπαγορευμένη από το γραφείο τύπου του και δεν τον βόλευε («έχω απαντήσει). Το σημαντικότερο από όλα είναι όμως ότι δημιούργησε την εντύπωση πως είναι ανήμπορος να απαλλαγεί από τους στενούς συνεργάτες και υπουργούς του που κυριαρχούν με τα σκάνδαλά τους στην επικαιρότητα. Και επιλέγει να συμπαρασυρθεί μαζί τους προς το τέλος που μοιραία επέρχεται πλέον.

Μεταξύ των άλλων:

Κάλυψε πλήρως τον κ. Γ. Βουλγαράκη λέγοντας: «Επιχειρείται σύγχυση». Από την στιγμή που δεν υπάρχει παρανομία, δεν υπάρχει θέμα». Μπορούν να κερδοσκοπούν δηλαδή οι υπουργοί, αρκεί να το κάνουν …νόμιμα.

Στήριξε πλήρως τον κ. Ρουσόπουλο και την σύζυγό του (ο κύβος ερρίφθη). Υιοθέτησε μάλιστα την γραμμή Ρουσόπουλου ότι όσα γράφονται για την σύζυγό του αποτελούν … «αναχρονιστικές» και «μεσαιωνικές» αντιλήψεις. Προφανώς «μοντέρνες αντιλήψεις» είναι να αμείβεται πλουσιοπάροχα η σύζυγος του υπουργού Τύπου από ένα κανάλι.

Αρνήθηκε να πει οτιδήποτε για τα σκάνδαλα του Βατοπεδίου. Μας ενημέρωσε απλώς ότι αυτά γίνονταν και επί ΠΑΣΟΚ.

Χαρακτήρισε «αξιολογικές κρίσεις» και «αναγωγές» τις αλλεπάλληλες αποκαλύψεις για αδικαιολόγητο πλουτισμό υπουργών του και για άλλα σκάνδαλα.

Συνέστησε μάλιστα σε δημοσιογράφο (πρωτοφανές) που τον ρώτησε σχετικά να αποφεύγει να κάνει παρόμοιες …«κρίσεις» (που αφορούν φυσικά τον κ. Ρουσόπουλο)

Μας είπε ότι η υπόθεση Ζαχόπουλου ήταν μια «άτυχη και τραγική στιγμή» που διογκώθηκε από τη συνωμοσία του σύμπαντος σε πολιτικό σκάνδαλο, που έξι μήνες μετά δεν υπάρχει.

Έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια κάθε έννοια πολιτικής και ηθικής ευθύνης και είπε ότι θα διώχνει τους υπεύθυνους μόνο αν οι ευθύνες τους αποδειχθούν δικαστικά.

Έστειλε το μήνυμα ότι δεν πρόκειται να αυτό - συνταξιοδοτηθεί πρόωρα (Στην παράταση και όποιος κερδίσει)

Τελικά ήταν όντως μια βαρυσήμαντη συνέντευξη του κ. Καραμανλή, όπως γράφαμε στο Βαθιά κρίση. Επειδή κατέστησε σαφές σε όλους ότι δεν αλλάζει πολιτική και ότι θα πορευτεί προς την πολιτική λήθη μαζί με τους συνεργάτες του που τα ξεκίνησαν όλα αυτά.

Και επειδή δωράκια αυτοϋπονόμευσης σαν τα σημερινά σε πολιτικούς αντιπάλους δεν γίνονται, εμείς ρωτάμε απλώς. Ποιος (ή τι) κρατάει τον κ. Καραμανλή από το μανίκι και δεν τον αφήνει να αντιστρέψει αυτή την αυτοκαταστροφική πορεία;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Lavredis avatar
    Lavredis 07/09/2008 13:41:38

    Όλοι στα τάρταρα!

    Λυπάμαι που ο Καραμανλής πήγε να μας μπερδέψει με τις "άμυνες" που έκανε στην εξωτερική πολιτική. Δυστυχώς δεν θέλει να δημιουργήσει μια υγιή χώρα.

    Από χθές οι μπαχαλάκηδες δικαιώθηκαν. Είναι πλέον η μόνη λύση...

  2. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 07/09/2008 13:43:11

    Η μόνη προσφορά του Καραμανλή στον τόπο είναι ότι έφερε τα σκατά στην επιφάνεια κι έκανε ορατή την πηγή τους για να μπορεί να τα καθαρίσει ο επόμενος αν θέλει.

  3. miaouth avatar
    miaouth 07/09/2008 13:52:42

    Να πάει επιτέλους να δουλέψει λίγο!
    Ιδιωτικός υπάλληλος σε κανένα γραφείο, αλλά με δελτίο παροχής υπηρεσιών.

  4. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/09/2008 14:08:04

    Kraepelin Says:
    September 6th, 2008 at 9:41 pm :

    “..πάντα τέτοια κούφια και χωρίς νόημα έλεγε. Άλλοι το καταλάβαιναν από πάντα, άλλοι έπρεπε να περιμένουν μέχρι τώρα. Είναι καθαρά θέμα οξυδέρκειας του καθενός να δει ότι μέσα από τους φιόγκους και τα γυαλιστερά χαρτιά το κουτί ήταν άδειο”.

  5. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 07/09/2008 14:08:28

    Αποδείχθηκε ότι η μπογιά του θείου δεν υπάρχει, όπως ποτέ εξάλλου δεν υπήρξε. Μην έχετε απαιτήσεις από τον ανηψιό γιατί απλώς δεν μπορεί. Πλήρως υποταγμένος στην καμαρίλα και κρυμμένος μέσα στο εμφιαλωμένο Μαξίμου φέρει την ετικέτα σε μία κομματική συμμορία, και τίποτα παραπάνω.
    Η παραδοσιακή δεξιά στερείται ηγεσίας και δεν με νοιάζει αυτό τόσο, όσο ότι η Ελλάδα είναι ένα ακυβέρνητο πλοίο και θα μας πάρει στον λαιμό του.

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/09/2008 14:13:47

    Ο κ Καραμανλής για τα περί ασυμβίβαστου των δημοσιογραφικών δραστηριοτήτων της συζύγου του υπουργού Επικρατείας, Θεόδωρου Ρουσόπουλου, είπε ότι στην εποχή μας δεν υπάρχουν τέτοια ασυμβίβαστα και χαρακτήρισε την κριτική ως «μεσαιωνικού τύπου» και αναχρονιστική.

    Σωστός και προτείνω να γίνει δημοψήφισμα, για την τεράστια πρόοδο που έχει επιφέρει η διακυβέρνησή του στην χώρα:

    από τον 2004 (ο ...Μεσαίωνας κατά τον οποίο επεξεργάστηκε ο αναχρονιστικός νόμος για ασυμβίβαστα, Βασικούς Μετόχους κλπ) μέσα σε 4 χρόνια μας έφερε στην σημερινή μεταβιομηχανική εποχή.

    χαχαχαχαχαχαχαχα έχω να γελάσω τόσο σε συνέντευξη από τότε που μαζευόμαστε να ακούσουμε τον Λεβέντη στη δεκαετία του ΄80. Να είναι καλά

  7. saska avatar
    saska 07/09/2008 14:21:30

    Μονο κάτι μάγκες δημοσιογράφοι τις επαρχίας έκαναν τις ερωτήσεις που έπρεπε, τα τζογλάνια του κέντρου στην παραπληροφόρηση και στο λαικισμό.
    Τι περιμένατε να μην καλύψει τους υπουργούς του;
    2% η νέα δημοσκόπηση καλά τι στο διάολο ούτε τώρα χάνει;

  8. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 07/09/2008 14:30:54

    στο καλό και να μας γράφει...τραγική φιγούρα της πολιτικής σκηνής...φοβισμένο ανθρωπάκι.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:Κάποιοι τον κρατάνε γερά ....ποιοί?

  9. spikol avatar
    spikol 07/09/2008 14:34:28

    Πόσο γελοίοι είναι οι ισχυρισμοί σας!!! Αν δεν ήθελε να απαντήσει σε συγκεκριμένες ερωτήσεις γιατί έδωσε τον λόγο????

    Μετά από αυτό το άρθρο σας στερείτε κάθε αξιοπιστίας. Διαβάστε τις νέες δημοσκοπήσεις και εκφράστε τον κόσμο... οχι τον εαυτούλη σας.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ(Ο)Ν SASKA

  10. Simakos avatar
    Simakos 07/09/2008 14:38:10

    Όλα καλά ρε Φάκτορα, συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφεις. Αλλά "Ρέκβιεμ για ένα όνειρο"; Ποιο όνειρο; Υπήρχε όνειρο σε αυτούς που ψήφισαν τον Καραμανλή; Είχαν ποτέ όραμα; Να διώξουν το ΠΑΣΟΚ ήθελαν και έπεσαν σε χειρότερο λάκκο.

    Ο Γιωργάκης και οι συν αυτώ τώρα χαίρονται ή μήπως απορούν που παρ' όλα αυτά είναι ακόμα πίσω;

    Κάποιος δημοσιογράφος από την επαρχία (φυσικά) ρώτησε τον πρωθυπουργό σήμερα σε τι όραμα να πιστέψουν οι πολίτες και εκείνος σχολίασε ότι δεν θα χρησιμοποιούσε τόσο "μεγαλειώδεις" χαρακτηρισμούς. Αυτό είπε! Μεγαλειώδεις!

  11. Anonymous avatar
    Anonymous 07/09/2008 14:39:16

    Μπράβο Γιώργο Βλάχο.. Πρώτη φορά τόλμησε δημοσιογράφος να μιλήσει έτσι κατάμουτρα σε πρωθυπουργό.

    Ειλικρινά προκαλεί τρόμο το πως καταφέρνουν 2 υπουργοί να "ζυγίζουν" περισσότερο από όλο το πολιτικό κόστος που δημιούργησε η σημερινή αστεία εμφάνιση του Καραμανλή.

  12. sweet revenge avatar
    sweet revenge 07/09/2008 14:42:25

    Άν το μαγαζί που κάνει όλες αυτές τις εργολαβίες είναι εταιρία, ο μπός είναι μάλλον Βασικός Μέτοχος και οι άλλοι μειοψηφίας. Άν όχι, οί -όπουλοι και -άκηδες είναι απλοί υπάλληλοι.
    Το επισημαίνω από τώρα, θα χρειασθεί την ώρα του καταμερισμού των ευθυνών. Πλησιάζει.

  13. Στελιος avatar
    Στελιος 07/09/2008 14:44:46

    Καποιοι δεν καταλαβαινουν η' δεν θελουν να καταλαβουν.
    Το οτι υπαρχει ενα 28% στις δημοσκοπησεις, σημαινει οτι υπαρχει ενα 72% που ειναι δυσαρεστημενο.

    Οταν φτανουμε στο σημειο η λεξη οραμα να χαρακτηριζεται ως κατι μεγαλειωδες, σημαινει οτι η μιζερια ειναι αυτο που μας αρμοζει. Μαλλον τα οραματα ειναι για αλλους που μπορουν να μεγαλουργησουν, εμεις....χαμηλα τη μπαλα.

  14. Kraepelin avatar
    Kraepelin 07/09/2008 14:46:36

    "δεν θα χρησιμοποιούσε τόσο “μεγαλειώδεις” χαρακτηρισμούς". Απολύτως λογικό! Το μόνο μεγαλειώδες πράγμα που έχει γνωρίσει ποτέ είναι η κοιλιά του.

  15. Simakos avatar
    Simakos 07/09/2008 14:47:40

    Anonymous 2.42
    Και τι να κάνουμε αν ισχύουν όσα λες; Έφοδο για να καταλάβουμε τα θερινά ανάκτορα; Γι' αυτό είναι αρχηγός ο Γιωργάκης, για να τα βγάζει πέρα και με τη διαπλοκή. Αλλιώς ας πάει σπίτι του, τόσο απλά. Σου θυμίζω ότι παραμένει πίσω από τον στριμωγμένο Καραμανλή.

  16. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 07/09/2008 14:48:00

    Προσωπικα προβλεπω και τριτη συνεχομενη θητεια,το γιατι ειναι θεμα μεγαλης συζητησης.Πως θα το καταφερει αυτο το "φοβισμενο ανθρωπακι" θα το δουμε στην πορεια..

  17. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 07/09/2008 14:49:22

    Τελικά αποφάσισε να οχυρωθει στο γραφικό Κορλεόν..Ραφήνα μέχρι τέλους..

  18. La_Mogio avatar
    La_Mogio 07/09/2008 14:51:15

    Απο τη στιγμη που τα παιρνει ολα επανω του, ενα πραγμα θα πρεπει να ευχηθουμε για τον ιδιο και τους συνεργατες του. ΝΑ ΤΑ ΦΑΤΕ ΣΕ ΚΟΛΥΒΑ, Ρε Μαγκες.

  19. Στελιος avatar
    Στελιος 07/09/2008 14:57:22

    Δεν μπορει να κανει και τιποτα παραπανω. Δεν εχει ουτε την πειρα, ουτε τις ικανοτητες για να ηγηθει καποιας προσπαθειας που υπαρχουν προκλησεις και προβληματα.
    Στη Θεσσαλονικη οταν ειχε εκλεχθει αρχηγος της Νεας Δημοκρατιας ειχαμε φτιαξει κοιλιακους απο τα γελια. Ως ανηψιος του θειου εκλεγοταν βουλευτης χωρις να εχει να επιδειξει τιποτα οσων αφορα το πολιτκο του εργο. Οταν λεμε 0 ομως εννοουμε 0.
    Μετα απο λιγα χρονια μας επισκεπτεται ο ιδιος ανθρωπος ως αρχηγος της χωρας. Τρομακτικο αν καποιος το σκεφτει λιγο αποστασιοποιημενα. Ειναι να απορει κανεις για το ποσο δυναμη εχουν καποιοι κομματικοι μηχανισμοι και τα ΜΜΕ.

  20. Serios avatar
    Serios 07/09/2008 15:02:28

    Απλά τα πράγματα.

    Ο Καραμανλής θέλει να χάσει τις εκλογές.

    Ετοιμαστείτε για συγκυβέρνηση συνασπισμού Πασοκ-Συριζα-ΚΚΕ γιατι το χαζό το Γκιόργκο δεν μπορεί να κυβερνήσει μόνο του, ούτε το Πασοκ ποτέ να ξαναεκλεγεί, και Ντόρα αντιπολίτευση μέχρι να έρθει η σειρά της να κυβερνήσει, έτσι όπως τα έχουν κανονίσει εδώ και καιρό με τους Αμερικανούς, και ΙΣΩΣ Σημίτη Πρόεδρο Δημοκρατίας μετά τον Παπούλια.

    Και εαν συμβεί κάτι τέτοιο, καλύτερα να τα μαζέψουμε και να φύγουμε απο την χώρα.

  21. saska avatar
    saska 07/09/2008 15:04:36

    Στέλιο αυτό καταλαβαίνεις από μια δημοσκόπηση αν αυτός πάρει 28 τότε το 72 είναι αλλιώς, σαΐνι είσαι με το συμπάθιο.
    Το τρέμουλο της κάλπης το ξέρεις;
    Μπα απλά σου λέω ότι το 2% στις δημοσκοπήσεις μεταφράζετε σε 4-5 μονάδες στην κάλπη.
    Ρώτα ένα δημοσκόπο !
    Αυτό το γνωρίζουν πολλοί από δω μέσα και ένας από αυτούς ο Ανώνυμος 14 που από την αγωνία του το ρίχνει στα ανταλλάγματα!
    Η καλύτερη του Καραμανλή είναι η φτηνή αντιπολίτευση που του κάνετε!
    Άλλο που δεν θέλει και αυτός κτυπήματα κάτω από την μέση για να τον λυπούνται τα γεροντάκια και οι γριούλες.
    Την απάντηση του για την τελευταία φορολογία δεν είδα πουθενά να την σχολιάζετε !
    Μάλλον δεν την ακούσατε γιατί σας συνεπήρε η μαγκιά του κατά τα άλλα γραφικού Βλάχου!
    Χωρίς ουσία και αντιπολίτευση ο Καραμανλής δεν πέφτει!

    "Τρεις μήνες φύλαγε σαν εφτασφράγιστο μυστικό την υπόθεση νοθείας ο Παπατζής και περίμενε την παραμονή της ΔΕΘ για να ρίξει την κυβέρνηση"
    Άραγε τα κατάφερε;
    Μπά μόνο που εκτέθηκε σε όλους μας με τον τρόπο που ενήργησε σαν .. διλιοτρομοκράτης. Αυτός που απεχθάνεται τις ηγεσίες και σέβεται την ανθρώπινη αξία περίμενε την κατάλληλη στιγμή για να …εκτεθεί .

    Ανατρίχιασα.

  22. Στελιος avatar
    Στελιος 07/09/2008 15:14:15

    @ saska

    Αν και δεν μ'αρεσει καθολου το υφος με το οποιο απαντας, σου λεω οτι σαφως και το γνωριζω. Αυτο και παλι δεν αλλαζει την ουσια του θεματος. Οι δημοσκοπησεις, ως συλλογη γνωμεων και οχι προθεσης ψηφου (γιατι οντως ισχυει το τρεμουλο), δειχουν οτι η συντριπτικη πλειοψηφια αποδοκιμαζει την παρουσα κατασταση.
    Τωρα για τα χτυπηματα κατω απο τη μεση που αναφερεις....αν εχει παραπονο ο Καραμανλης τι να πω. Συγκρτικα με τον αντιπαλο του απολαμβανει ασυλια, αν και σε αυτο βοηθαει και ο ρολος φαντομα που εχει διαλεξει. Εγω οπως βλεπεις δεν τον κατηγορω, τον γνωριζω ως πολιτικο πολλα χρονια και δεν περιμενα και τιποτα παραπανω απο αυτον.

  23. talos avatar
    talos 07/09/2008 15:14:50

    Γιατί βάζεις μαζί ΓΑΠ και ΠΑΣΟΚ; Ο George κοντέυει να το κλείσει το μαγαζί με τα αυτογκόλ που βάζει καθημερινά.

    Ετσι όπως το πάει ο Γιώργος, και ένας χαζός θα φτάσει να σκεφτεί: Ρε μπας και είναι και αυτός στην ομάδα Ρουσόπουλου; Ξέρετε μωρέ, στην ίδια που ανήκει και ο Κώστας... ίδρωσε σήμερα για να τους ξελασπώσει...

  24. Simakos avatar
    Simakos 07/09/2008 15:21:39

    Πέρυσι τέτοιο καιρό, λίγο πριν τις εκλογές, δημοσιεύτηκε μια συνέντευξη του Καραμανλή στην «Καθημερινή», συνέντευξη που έγινε σε δύο «δόσεις», καθ’ ότι τη μια μέρα ο κ. Πρωθυπουργός έλεγε τις γνωστές κοινοτυπίες του αλλά μέχρι τη δημοσίευση η χώρα μας δέχθηκε την ασύμμετρη επίθεση με τις γνωστές… πασοκικές προβοκατόρικες πυρκαγιές κι έτσι χρειάστηκε να υπάρξει και συμπλήρωμα.

    Συνήθως τα ΜΜΕ λειτουργούν με βάση τον εντυπωσιασμό. Αυτό σημαίνει ότι για να πουλήσουν περισσότερα φύλλα προτάσσουν το πιο σημαντικό τους θέμα στην πρώτη σελίδα γιατί θεωρούν ότι αυτό θα τραβήξει το ενδιαφέρον των αναγνωστών. Τώρα τι σόι ενδιαφέρον μπορεί να προκαλέσει ο τίτλος «Χρειαζόμαστε πιο σύγχρονο και λειτουργικό κράτος», που είναι φράση του κ. Καραμανλή, μόνο οι ιθύνοντες της εφημερίδας το γνωρίζουν. Αν συνυπολογίσεις ότι ως «φίλα προσκείμενο» μέσο δίνεις και έναν πόντο παραπάνω στον συνεντευξιαζόμενο, σημαίνει ότι εκείνος δεν έχει πει τίποτα ενδιαφέρον. Εντελώς τίποτα, όμως.

    Πρωθυπουργό που δεν μπορεί να τα καταφέρει στα δύσκολα μπορεί να αντέξουμε, άλλωστε αυτό κάνουμε εδώ και χρόνια. Όμως ένας πρωθυπουργός που δεν βρίσκει κάτι πρωτότυπο να πει σε μια προεκλογική συνέντευξη, και χωρίς μεγάλη πίεση, δεν αφήνει πολλά περιθώρια αισιοδοξίας. Όταν σου λέει ότι η Ελλάδα χρειάζεται μεταρρυθμίσεις κανονικά έπρεπε να τον ρωτήσεις σε πόσα τέρμινα σκοπεύει να τις κάνει. Κι όταν τον ακούς να καλύπτει όλους τους υπουργούς του που τα έχουν κάνει ρόιδο, γυρίζεις σελίδα, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Ούτε να θυμώσεις μπορείς πια.

  25. saska avatar
    saska 07/09/2008 15:25:18

    Ανώνυμε α β γ όποιος και αν είσαι Πασοκ ποτέ, Καραμανλής δεν κάνει, αλλά και με τέτοια αντιπολίτευση που κάνουμε τι καλύτερο θα περίμενες.
    Επιχειρήματα για να πεισθούν οι άνεργοι, οι συμβασιούχοι, οι πολίτες υπάρχουν;
    Αν ο τάδε είναι πλούσιος, αν η γυναίκα του δείνα εργάζεται, αν το παιδί του άλλου είναι πούστρα δεν είναι επιχειρήματα για να ρίξουν μια ελληνική κυβέρνηση.
    Φυσικά και αλήθεια να είναι με τόσες ζούφιες μπόμπες που έχουν πέσει ποιος θα (μας) σας πιστέψει τώρα.
    Μου θυμίζετε το παραμύθι με τον λύκο και το άτακτο προβατάκι.
    Απλά βρισκόμαστε τα λέμε λέμε και κανένα μπινελίκι και αγιος ο θεός.

    Όσο για τον Serio που είπε:
    Απλά τα πράγματα.
    Ο Καραμανλής θέλει να χάσει τις εκλογές
    θα του έλεγα οτι ποιο απλά τα πράγματα:
    Με αυτά που κάνει ο ΓΑΠ μάλλον δεν θέλει αυτός να κυβερνήση"

  26. Λεον avatar
    Λεον 07/09/2008 15:40:08

    Όσο οι δημοσκοπήσεις θα φέρνουν μπροστά τον Καραμανλή, αυτός θα επιδεικνύει την ίδια αλαζονεία και τον ίδιο - ανέξοδο - τσαμπουκά.
    Το σύστημά του υπερασπίζεται εξ άλλου.
    Το ΠαΣοΚ έχει δρόμο να τρέξει ακόμα, μέχρι να καταφέρει να ενσωματωθεί στην "κεντρική εικόνα" που προβάλουν τα μίντια, χωρίς ταυτόχρονα να εισπράττει και τις λοιδορίες κάθε πρετεντέρη.
    Δεν είναι εύκολη υπόθεση. Μέχρι τότε, ό,τι κι αν λέει για την οικονομία, για το κοινωνικό κράτος, για κάθε θέμα που απασχολεί την κοινή γνώμη, θα διαστρεβλώνεται ή, στην καλύτερη περίπτωση, θα υποβαθμίζεται.

    Βλέπετε, το κυρίαρχο οικονομικο-μιντιακό σύστημα στην χώρα μας, γεννήθηκε την εποχή του Ανδρέα (άρα τον στήριζε), ανδρώθηκε την εποχή Σημίτη (άρα τον ανεχόταν) και θριαμβεύει την εποχή Καραμανλή (άρα ο Γιώργος κι ο κάθε Γιώργος είναι απλά, ενοχλητικός)...

  27. noname avatar
    noname 07/09/2008 15:40:36

    με τους άχρηστους στην αντιπολίτευση... ΕΝΑΣ μπορεί να δώσει μόνο τη λύση πλέον. Η οικογένεια Μητσοτάκη και το ιστορικό της παρελθόν. Έναν αποστάτη ρε παιδια επιτέλους...

  28. sofistis avatar
    sofistis 07/09/2008 15:52:46

    Οχι μόνο το τέλος του Καραμανλή αλλά και της τρέχουσας αντιπολίτευσης..

  29. Λεον avatar
    Λεον 07/09/2008 16:04:53

    Για να εξηγούμααστε:
    Η μιντιοκρατία είναι γενικότερο - σχεδόν παγκόσμιο - φαινόμενο και εκφράζει την τεράστια δύναμη των οικονομικά ισχυρών που προωθούν την άνευ όρων παγκοσμιοποίηση. Οι πολιτικοί είναι σήμερα εξαιρετικά αδύναμοι, αφού έχουν καταρρεύσει όλες - ή σχεδόν όλες - οι κοσμοθεωρίες και κοσμοαντιλήψεις με τις οποίες είχε γαλουχηθεί το κοινωνικό κράτος στην Ευρώπη του '50 και του '60.
    Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για πολιτικές που υπακούουν σε "υπό όρους" παγκοσμιοποίηση. Όρους που θα μπορούσε να απαιτήσει μια ισχυρή, κοινωνική πλειοψηφία.
    Είναι όμως ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα και προαπαιτεί ιδιαίτερη συγκυρία και πολιτική και οικονομική.
    Γι αυτό, για κάποιον που διαφωνεί με την παρούσα γελοία κατάσταση, την "κυβέρνηση" Καραμανλή δηάδή, το να μέμφεται τον ΓΑΠ ή το ΠαΣοΚ και να τους λοιδορεί, δεν έχει αξία.
    Αξία έχει να αναλύει τις προϋποθέσεις επικράτησής τους και να τις προβάλλει.
    Αν μπορεί...

  30. ΛΟΛΑΣ avatar
    ΛΟΛΑΣ 07/09/2008 16:06:11

    Μάλλον ο Κωστάκης είναι στο κόλπο και οι Υπουργοί μαζί με το Ζαχό τα παραγιουδάκια του. Λοιπόν Τόσο ο Ζαχό όσο και οι Αλογοσκούφης, Βουλγαράκης, Ρουσόπουλος μάζευαν τα φράγκα προσκυνούσαν το νονό και μετά του τα ακουμπούσαν. Τώρα λοιπόν πρέπει να τους στηρίξει.

  31. teiresias avatar
    teiresias 07/09/2008 16:14:26

    μηπως ηρθε η ωρα να παρουμε τις τυχες μας στα χερια μας; ενταξει, το 50% ειναι βολεμενο στα κοματα και εχει γαλουχηθει με τη νοοτροπια: εντασσομαι, υπηρετω, βολευομαι, σκυβω. Το υπολοιπο 50% πως μπορει να οργανωθει; Ποιος θεσμος μπορει να λειτουργησει στη θεση των κοματων, χωρις την αναξιοκρατια τους, τις εξαρτησεις, τη χαλιναγωγιση τους; Αλτρουιστες, φιλοπατρεις, ρομαντικοι, ηθικοι και αξιοι υπαρχουν ακομη πολλοι στην ελληνικη κοινωνια αλλα φυσικα ειναι στην απεξω η απεχουν συνειδητα! Ας πεσουν λοιπον ιδεες για ενα νεο κινημα, για την ( πολυσυζητημενη )" κοινωνια των πολιτων ". Πως μπορουν οι ανθρωποι αυτοι να ενεργοποιηθουν; Η κοινωνια ειναι ετοιμη να δεχτει την αλλαγη! Θυμηθειτε πως η κοινωνια ηταν ετοιμη να δεχτει τον Αντρεα και το ΠΑΣΟΚ του 1981, οπως και ηταν ετοιμη να απαλλαγει απ αυτο το 2001 και τελικα το 2004. Blogαρετε την αναγκη της κοινωνιας! Καντε το γιατι μας αξιζει ν αλλαξουμε κι αυτο το 50% που βουτηξε στη μετριοτητα του κομματικου βολεματος. Καντε το κυριως για μας και τα παιδια μας που η μονη τους ελπιδα - κι η μονη μας ελπιδα σαν γονιων - ειναι να την κανουν γι αλλου..

  32. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 07/09/2008 16:27:34

    @ teiresias. Μην είσαι ρομαντικός. Οι αναρτήσεις στο μπλογκ μου που αναφέρονται στη διαφθορά έχουν τα λιγότερα κλικ και αυτές που αναφέρονται σε οικονομικά θέματα τα περισσότερα. Όσο το στομάχι είναι γεμάτο δεν κουνιέται φύλλο.

  33. Greek citizen avatar
    Greek citizen 07/09/2008 16:32:52

    Παιδια τα δυσκολα ερχονται! Περιμενετε μετα τις 16 Σεπτεμβριου.... και θα δειτε... ο Κωστακης μετραει μερες....Τελος Καραμανλη και φυσικα ΑΔΙΕΞΟΔΑ αφου η "παιδικη χαρα" του Γιωργακη δεν μπορει να ανταπεξελθει. ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ... ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ!

  34. aionios avatar
    aionios 07/09/2008 16:33:50

    Ο Καραμανλής έχει αποδεχθεί την δεινή κατάσταση στην οποία βρίσκεται.
    Αναζητά ένα σχέδιο απόδρασης σαν αυτό του Σημίτη γιατί φάνηκε καθαρά από την τρέλα που πουλούσε και την άρνηση να απαντήσει πως δεν θα εκτεθεί ξανά σε εθνικές εκλογές.
    Σκασίλα του για το κόμμα ας κάνει και 100 χρόνια να ξαναβγεί. Μήπως σκάει ο Σημίτης για την κατάντια του ΠΑΣΟΚ?
    Προσωπικές στρατηγικές από δω και μπρος.

  35. donaE avatar
    donaE 07/09/2008 16:57:09

    Μηπως τελικα ο κοσμος το δεχτει και αυτο φυσιολογικα οπως τοσα αλλα?Παιρνει τοσο μπερδεμενα μηνυματα καθημερινα που μπορει να το θεωρησει και 'μαγκια'.Μηπως τρελαθηκαμε ...

  36. kinezos avatar
    kinezos 07/09/2008 17:09:29

    Ρε παιδια, ολα ωραια, αλλα μηπως πρεπει να αναρωτηθουμε τελικα γιατι καταληγουμε απο τον ενα αχρηστο στον αλλο? Δηλαδη δεν εχει βρεθει κανενας να περασει απ'αυτον τον τοπο που να καταφερει να κανει 5 πραγματακια που να δειξουν? Γιατι η αληθεια ειναι οτι καποιοι στο μακρινο παρελθον μπαιναν στην πολιτικη λογω ματαιοδοξιας, που μπορουσε δυνητικα να οδηγησει σε αποτελεσματα. Ουτε αυτοι τα καταφεραν ομως. Μηπως τελικα φταιει ο λαος ρε παιδια? Μηπως τελικα αυτος ο λαος εχει του ηγετες που του αξιζουν και προτου ψαξουμε να βρουμε τον επομενο καραγκιοζη, να ψαχναμε να δουμε μηπως μπορουμε να αλλαξουμε νοοτροπια? ο καθενας απο μας στο μικροκοσμο του. Προσθετικα παει. Γιατι, για καντε εναν αυτο-ελεγχο...χειροκροτουμε ολοι τις κατα καιρους ανακοινωθεισες "μεταρρυθμισεις"...αλλα ρε σεις θελουμε να αλλαξουμε πραγματικα?
    Π.Χ.:
    1. Μιλαμε για ουσιαστικοτερο φορολογικο ελεγχο ως λυση για την φοροδιαφυγη και ειναι σωστο, αλλα πολλοι απο μας κοιταμε να ξεγλυστρισουμε. Ειτε με αδηλωτη εργασια ειτε με "λαδακι"
    2. Μιλαμε για κυκλοφοριακο χαος στους δρομους αλλα ολοι μας διαπρατουμε 2-3 παραβασεις του ΚΟΚ καθημερινα.
    3. Μιλαμε για πλημμελη αστυνομευση αλλα οταν δουμε μπατσο βγαζουμε σπυρια (στο γηπεδο, σε διαδηλωσεις, κλπ) ή ποσο μαλλον αν πεσουμε σε μπλοκο....
    4. Μιλαμε για συμμαζεμα των ασφαλιστικων ταμειων αλλα εμεις απασχολουμε ανασφαλιστους ή εργαζομαστε ως ανασφαλιστοι.
    5. Μιλαμε για υπονομευση της παιδειας αλλα εμεις οι ιδιοι γινομαστε πρωτεργατες της "μαζικοποιησης" της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης (κλεισαμε τους δρομους για την καθιερωση της βασης 10)
    6. Μιλαμε για ακριβεια αλλα το εχουμε ριξει στην υπερκαταναλωση και στα ακριβα γουστα.

    Γενικα μιλαμε για πραγματα που θελουμε να εφαρμοστουν απο τους αλλους ομως...οχι απο μας.Ρε παιδια δεν γινεται να αποκτησουν ολοι συνειδηση εκτος απο εμας. Αν αυτος ο λαος δεν βαλει μυαλο (ολοι μας δηλαδη), απο το κακο στο χειροτερο θα πηγαινει. Και οι εκαστοτε κυβερνωντες (ικανοι, αχρηστοι, νωθροι, κεφατοι, τιμιοι, λαμογια) θα καταληγουν σε συμβιβασμους για να κρατησουν την καρεκλα για μια 4ετια, 8ετια. Τωρα τελευταια (για καμια 15ετια) τα κονομανε κιολας. Μαλακες ειναι? Γιατι να μπουν σε ριξη αφου εμεις θελουμε να βγαλουμε τα ματια μας.

    Παντως θελω να σας πω οτι εχω γυρισει ολο τον κοσμο...και αυτη την κατασταση διαλυσης κρατικου μηχανισμου και παντελους ελλειψης λαικης συνειδησης μονο σε κατι μπανανιες της νοτιας αμερικης και σε κατι " χασανιες" (αιγυπτο, συρια, μαροκο, κλπ) τις εχω δει.

  37. talos avatar
    talos 07/09/2008 17:34:50

    aionios is right. Μοντέλο Σιμήτη ακολουθεί ο Κωστάκης πλέον. "...να κερδάει ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω και όλοι οι άλλοι να πάνε να γ.. "

    Κι ας διαλυθούμε τελείως, ας γίνουμε μια ανατολικοευρωπαϊκή επαρχία...
    Λεφτά αυτοί φτιάξανε.

  38. ςςς avatar
    ςςς 07/09/2008 17:46:12

    Όραμα ποιο όραμα? Μεγαλειώδης κουβέντα.Άντε να τλειώνουμε,είπε ο κ. Πρωθυπουργός,είχω εξάλλου πεινάσει.

  39. ΨΧ avatar
    ΨΧ 07/09/2008 18:37:59

    Μπανανία η Ελλάδα κι όλοι μέσα στο κόλπο: Μικροί, μεγάλοι, πλούσιοι και φτωχοί, φάτε πιείτε κι ό,τι αρπάξει ο κ... μας!

  40. Ν.Δ.Σ. avatar
    Ν.Δ.Σ. 07/09/2008 18:48:51

    @Εξακτινε- Έχεις και έχουμε σε μεγάλο βαθμό και εμείς της ευθύνες ,αναμφίβολα ,αλλά ο Κωστάκης είναι αυτός που μας «εκπροσωπεί» υποτίθεται πάντα . Όλοι εμείς όμως δεν έχουμε τα χουγια του γ αυτό αυτός και όχι εσύ και εγώ αναλάβαμε της ευθύνες .
    Τώρα όμως να το παίζει τρέλα και άντρας πάει κάτι τι .
    Αν είναι επιτέλους η μανά του δεν το είπε «παιδί μου αν δεν μπορείς υπάρχει και η παραίτησε το» ,εμείς το λέμε όλοι αυτός στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα .
    Καλά ότι είναι «καλό παιδί» το καταλαβαίνουμε (έτσι λένε σε όλους μας ) ,αλλά εδω εμείς βλάκα τον κατεβάζουμε ,βλάκα τον ανεβάζουμε .Τίποτα αυτός .Ε τότε ας ξανά πάει στην παραλία της Ραφήνας να πει κάνα τσίπουρο με τον φίλο μου τον Αριστοτέλη και αυτός ανεστητος βλάξ . Τι να κάνουμε εμείς .Δεν μας είπαν έχουμε Δημοκρατία .

  41. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/09/2008 18:58:28

    Άσχετα από ταμπέλες, κόματα και τρίχες. Ακόμα και τώρα. Πάρε μια σκούπα, Πρωθυπουργέ, διώξε την κόπρο και τα τρωκτικά, παράτα την ξύλινη γλώσσα, πες κάναμε σκατολάθη αλλά είμαστε σε δύσκολη συγκυρία και πρέπει να τα καταφέρουμε και ίσως, ίσως, μπορείς να σώσεις κάτι. Δεν είμαι ψηφοφόρος σου και παρα-είμαι ακραίος νεοσυντηρητικός φιλευλέυθερος για να σου είμαι χρήσιμος, αλλά δεν βάλλεσαι απλά εσύ και το κόμμα σου, βάλλεται η χώρα, η οικονομία.

    Δεν διαχειρίζεσαι μια τυπική κατάσταση, διαχειρίζεσαι κρίση. Τα επικοινωνιακά δεν μετράνε. Η αλήθεια και οι ενέργειες μετράνε

    Κόψε αμέσως κάθε υπόνοια μόστρας και λούσου. Το κεφάλι οποιουνού τα πιάνει ή ακούγεται ότι τα πιάνει. Έξοδα μείον 10%. Φορολογικοί συντελεστές μείον 5%. Αφορολόγητα αποθεματικά για εταιρίες και ιδιώτες (δηλαδή αφορολόγητα συνταξιοδοτικά ταμεία). Μην ψάχνεις για συγραφείς των ομιλιών σου. Πες τα με δικά σου λόγια.

  42. Ν.Δ.Σ. avatar
    Ν.Δ.Σ. 07/09/2008 19:20:17

    @archaeopteryx-Αυτά που του λες εσύ είναι δύσκολα και τα μάθαμε στην 2 τάξει γυμνασίου .Το παιδί τότε απουσίασε από το σχολείο ακλουθούσε το θειο του στο Παρίσι σε μια από της εκδρομές .Ποιος θα τον μάθει τώρα αυτοί που έδωσαν το πτυχίο χειρουργικής στη Νατάσσα Σοβαρά.

  43. Τι εννοεί ο ποιητής; avatar
    Τι εννοεί ο ποιητής; 07/09/2008 19:24:13

    @ 14. Anonymous September 7th, 2008 at 2:42 pm
    Αν είναι έτσι, ήταν και ο Βαγγέλαρος μέσα στο κόλπο; Ή την πάτησε λόγω υπερφίαλης φιλοδοξίας και ιδιοσυγκρασίας, και χρησιμοποιήθηκε παρά φύσιν από τον κυρ Σταύρο, τον pretender και το τσούρμο τους; Και το κατάλαβε πολύ αργά, μετά το "κουτούπωμα", γι' αυτό έκανε πίσω;

    Στο αυτό το απόκοσμο το φώς
    όλα φωτίζονται αλλοιώς

  44. Ν.Δ.Σ. avatar
    Ν.Δ.Σ. 07/09/2008 19:34:09

    @Τι εννοεί ο ποιητής- μηπως ο Στεργιος ?

  45. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 07/09/2008 19:42:42

    Πάντως να σας πω την αλήθεια εγώ έχω την αίσθηση ότι ακλούθησα μια κηδεία

  46. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 07/09/2008 22:09:28

    @ατακτος
    Ζωή σε μας.

  47. salmonellas avatar
    salmonellas 07/09/2008 22:34:23

    Περιμενουμε εξελιξεις. Το πραγμα δεν μπορει να σταθει ετσι. Ολα δειχνουν τι κατι σημαντικο ειναι αναποφευκτο.

  48. OWL avatar
    OWL 07/09/2008 22:59:24

    παει και αυτός...Το χειροτερο ειναι ότι δεν υπαρχειδιαδοχη κατασταση..
    Και τα σκανδαλα Βουλγαρακη & Co ειναι το λιγοτερο..Ακουστε τα χειροτερα:
    -Στις τελευταιες εισαγωγικες το 35,6% εγραψε κατω απο τη βαση..Και κανενας δεν ανησυχει, κανενας δεν πιανει απο το αυτι τους καθηγητες που τους εδωσαν απολυτηριο Λυκειου
    - Κατα το 2007 η Ευρωπη των 25 ειχε μεσο ορο ξενω επενδυσεων και εισαγωγης κεφαλαιων +31%. Η Ελλαδα ειχε απωλεια 63%..
    Και μετα Βλαχο μου απορεις αν ο Κ.Κ. κανει χαρακιρι...ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ!!

  49. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 07/09/2008 23:16:27

    @OWL
    Η διάδοχη κατάσταση υπάρχει προ πολλού.
    Μόνο που είναι παλιοκατάσταση.
    Το σύστημα δεν παίζει. Ριμάζει.

  50. miaouth avatar
    miaouth 07/09/2008 23:26:40

    Η ισορροπία έχει καταστραφεί.
    Στο χάος θα επιπλεύσει και θα ηγεμονεύσει όποιος θέσει το ζήτημα της ΕΞΟΥΣΙΑΣ: “Είμαι εδώ και θέλω ν’ αρπάξω ΤΩΡΑ το τιμόνι αυτού του κάρρου, που πάει στο γκρεμό να συντριβεί. Και να κάνω στροφή, ΑΜΕΣΩΣ”.
    Κι αυτό πρέπει να το κάνει σε απόλυτη ρήξη και σε πλήρη αντιπαράθεση με τη σαπίλα του τριγώνου ΜΜΕ - “εθνικοί επιχειρηματίες” (κοινώς νταβατζήδες) - τοπικοί πολιτικοί άρχοντες και βλαχοδήμαρχοι.
    Έτσι μπορεί να αρχίσει να οικοδομεί μιά άλλη ισορροπία των δυνάμεων.
    Is there anybody out?

  51. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 07/09/2008 23:35:45

    @miaouth
    Η ισορροπία ήταν πάντοτε πλασματική.
    Η μόνη διαφορά είναι, ότι ο Παπαδόπουλος είναι πιο sexy από τον Καραμανλή.
    Από την εποχή του Πελοποννησιακού Πολέμου για somebody ψάχνουμε.

  52. thanos avatar
    thanos 07/09/2008 23:47:27

    @10.spikol September 7th, 2008 at 2:34 pm

    Βρε μεγαλε δεν ειδες στην πορτα οταν εμπαινες στο site αυτο που γραφει, "Δεν επιτρεπεται η εισοδος σε Μαμακες"? αντε απο εκει που ηρτθες τεκνιδιο του Εφραιμ.

  53. koinos_nous avatar
    koinos_nous 08/09/2008 08:52:25

    Για να μην τρελαθουμε εντελως το 28-29% των τωρινών δημοσκοπήσεων για μένα σημαίνει 37-40% στην κάλπη.Η ΝΔ δεν θα πάει απο το 41,κάτι στο 29.Δηλαδή 136-144 βουλευτές για τη ΝΔ.Από κει και μετά ή συγκυβέρνηση με Καρατζαφέρη (δυσκολο) ή ΣΥΝ ή ΚΚΕ η ξανά εκλογές με το διλημμα ακυβερνησία η αυτοδυναμία (εχοντας αυτή τη φορά μπονους 50 αντι 40 εδρες)και θα βγάλει απο 146 εως 154 βουλευτές.Οι αναλύσεις περί τέλους του δικοματισμού είναι για κατανάλωση.Αν οι δημοσκοπήσεις του κυρ Σταύρου γινονται ευαγγέλιο τι να πω.Οτι θα πάρει 17% ο Τσίπρας;Μην τρελαθούμε κιόλας.

  54. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/09/2008 10:43:30

    @μποτίλια,
    ο πειρασμός να πεις ότι ο Παπαδόπουλος είναι καλύτερος είναι προφανής. Ωστόσο, trust me, ο χειρότερος Καραμανλής είναι καλύτερος από τον καλύτερο Παπαδόπουλο.

    Δεν πρέπει να ψάχνουμε για somebody, είναι δείγμα υποβάθμισης. Πρέπει να επιμένουμε να λειτουργούν οι θεσμοί. Όχι στην σύγκρουση συμφερόντων. 'Οχι στι επιδοτήσεις που γίνονται αυτοσκοπός. Ναι σε βουλευτές που σκέπτονται. Ναι σε ανεξάρτητους δικαστικούς. Όχι σε τυφλή αντιαναπτυξιακή φορολογία. Ναι στην φορολογία της κατανάλωσης. Όχι στην φορολογία της αποταμίευσης.

    Κάτι τέτοια έκαναν άλλους τόπους να μεγαλουργήσουν. Μπορούμε και εμείς. (Αν δεν ψηφίζαμε άβουλα ανθρωπάρια)

  55. saska avatar
    saska 08/09/2008 20:39:31

    Factorx τον 61 τι τον κρατάς στα σχόλια!
    Πέτα τον !

  56. cat avatar
    cat 09/09/2008 11:18:42

    Dεν υπάρχουν σωτήρες και μή τους ψάχνετε. Ο κόσμος είναι στο μέρα είναι θα περάσει. καλη η ανταλλαγή απόψεων αλλά το αποτελεσμα πίκρα. θαρρείς καί είμαστε όλοι σε ύπνωση. Αν δεν τους πάρουμε με τις ντομάτες όλους δεξιούς,αριστερούς και Πασόκους σωτηρία δεν υπάρχει. Κάντε ανένδοτο να τελειώνουμε .Μη πληρώνετε τίποτα. Άει σιχτίρ πιά βαρέθηκα 20 χρόνια με όλους .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.