#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/09/2009 01:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σημαντικές εξελίξεις στις αντιτρομοκρατικές έρευνες

 

(Ρεπορτάζ του Αntinews). Ένα πολιτικό και αστυνομικό κουβάρι φέρνει στο φως η ανακάλυψη κρησφύγετων τρομοκρατών σε διάφορες περιοχές της Αθήνας. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές οι γιάφκες, αλλά και τα μέλη των τρομοκρατικών οργανώσεων είναι στοχευμένα εδώ και τουλάχιστον τρεις μήνες από τις αστυνομικές αρχές και την ΕΥΠ, η οποία μάλιστα χρησιμοποίησε για άλλη μια φορά, μετά την υπόθεση Βλαστού, το…πολυθρύλητο βαλιτσάκι παρακολούθησης και καταγραφής τηλεφωνικών συνδιαλέξεων. Στο παιχνίδι των ερευνών είχε μπει δυναμικά και ένα νέο εξελιγμένο μηχάνημα παρακολουθήσεων που έχει προμηθευτεί η αντιτρομοκρατική υπηρεσία το οποίο μπορεί να υποκλέψει ακόμα και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο διαδίκτυο.

 Στο σημείο αυτό αρχίζουν οι πολιτικές καραμπόλες. Επίμονες πληροφορίες των προηγούμενων μηνών οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι εξελίξεις στην υπόθεση συνδέονται άμεσα με την αντικατάσταση του πρώην διοικητή της ΕΥΠ και σημερινού υποψήφιου βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ Ιωάννη Κοραντής. Όπως είχε γραφεί τότε αντικαταστάθηκε από τον πρώην εισαγγελέα Δημήτρη Παπαγγελόπουλο, επειδή ο τότε υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος ήθελε έναν εισαγγελέα στην ΕΥΠ ενόψει εξελίξεων που βλέπουμε πιθανώς να εκτυλίσσονται τώρα.

 Η προκήρυξη των εκλογών σε συνδυασμό με τη χθεσινή βομβιστική επίθεση σε βάρος της οικίας της υποψήφιας βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Λούκας Κατσέλη αποτέλεσαν το έναυσμα για την έναρξη της αστυνομικής επιχείρησης. Από τις τουλάχιστον δέκα προσαγωγές που είχαν γίνει έως αργά το απόγευμα επαληθεύεται η θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων μεταξύ του αναρχικού χώρου και των τρομοκρατικών ομάδων.

Το πρόσωπο κλειδί που προσήγαγε η αστυνομία είναι ένας 35χρονος γνωστός για την αντιεξουσιαστική του δράση, που είχε πρωτοστατήσει στα εκτεταμένα επεισόδια του περασμένου Δεκεμβρίου. Τότε, ο συγκεκριμένος αντιεξουσιαστής συμμετείχε σε ομάδα που πυρπόλησε κλούβα των ΜΑΤ στην οδό Μιχαλακοπούλου, με τον οδηγό να κινδυνεύει να καεί μέσα στο φλεγόμενο όχημα. Στο διαμέρισμα που διατηρούσε σε διπλοκατοικία στην οδό 25ης Μαρτίου στο Χαλάνδρι και στο οποίο έκαναν έφοδο οι αστυνομικοί εντόπισαν εκρηκτικές ύλες, πυροκροτητές, ρολόγια  ακόμη και έτοιμη βόμβα μέσα σε μαγειρικό σκεύος, όπως και έντυπο υλικό. Κυρίως σχεδιαγράμματα πολιτικών γραφείων βουλευτών και υπουργών για επικείμενα χτυπήματα, ίσως και το επόμενο 10ήμερο. Επίσης υπήρχαν «κατόψεις» των κτιρίων που στεγάζονταν οι υποψήφιοι στόχοι και εναλλακτικές διαδρομές για την προσέγγιση και ασφαλή διαφυγή από αυτά.

Τα εκρηκτικά που βρέθηκαν είναι παρόμοια αν όχι τα ίδια με αυτά που χρησιμοποιούν οι τρομοκρατικές οργανώσεις που δρουν με τις ονομασίες «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς» σε συνεργασία με τη «Φράξια Μηδενιστών» και την «Ένοπλη Επαναστατική Δράση» ή αλλιώς «ΕΝ.Ε.ΔΡΑ».

Οι αρμόδιοι αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας δεν αποκλείουν η εξάρθρωση να έχει εξέλιξη «ντόμινο» και σε άλλες οργανώσεις, ενώ πηγές κάνουν λόγο και για τη «Σέχτα Επαναστατών». Και αυτό διότι σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι αρχές έχουν στη διάθεση τους μαγνητοφωνημένες συνομιλίες μεταξύ των μελών της «Σέχτας Επαναστατών» και της «Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς».

Στο μεταξύ, αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι γνωρίζουν τον ηλεκτρονικό αποστολέα των προκηρύξεων της «Συνομωσίας Πυρήνων της Φωτιάς-Φράξια Μηδενιστών»,  έπειτα από ψηφιακή έρευνα στην οποία είχαν προβεί μετά την αποστολή προκήρυξης για την ανάληψη της ευθύνης για τις βομβιστικές επιθέσεις στο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης και το προξενείο της Χιλής στη Θεσσαλονίκη. Η έρευνα είχε ταυτοποιηθεί με αντίστοιχη προκήρυξη που αφορούσε στην βομβιστική επίθεση στο σπίτι του πρώην υφυπουργού Εσωτερικών Παναγιώτη Χηνοφώτη στο Π. Φάληρο. Η ίδια οργάνωση, σύμφωνα με τα στελέχη του αντιτρομοκρατικού επιτελείου, κρύβεται πίσω από την βομβιστική επίθεση έξω από το πολιτικό γραφείο και οικία της βουλευτού του ΠΑΣΟΚ Λούκας Κατσέλη.

Οι αστυνομικές επιχειρήσεις αναμένεται να επεκταθούν και στη Θεσσαλονίκη όπου έχει αναπτύξει δράση η «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς».

 Antinews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Le canard avatar
    Le canard 24/09/2009 01:15:42

    Ο 35χρονος γνωστός αντιεξουσιαστής που γράφει η ανάρτηση είναι ο Μπ.. που λέγεται ότι ήταν φίλος του Μαρίνου. Στα Εξάρχεια επίσης, ακούγεται ότι επίσης έγινε έρευνα σε σπίτι ζεύγους και βρέθηκαν κάποια εκρηκτικά, τα οποία εξετάζονται μήπως συνδέονται με κτυπήματα. Ερευνα έγινε και στο σπίτι του Μα..., κατά πληροφορίρες στο Γαλάτσι.

    Εάν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα περιγρέφει η ανάρτηση και ξετυλιχτεί το κουβάρι, τότε πρόκειται για σοβαρή υπόθεση.
    Εφόσον, μέσω αυτών αοδηγηθούν και στη Σέχτα, το πράμα γίνεται άκρως ενδιαφέρον.

  2. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 24/09/2009 01:23:49

    Στην Αργεντινή υπήρχαν οι διαδηλώσεις με τις κατσαρόλες. Στην Ελλάδα μας προέκυψε η τρομοκρατία της κατσαρόλας. Για να δούμε...

  3. palios avatar
    palios 24/09/2009 01:27:00

    Φαίνεται λοιπόν ότι οι παρεμβάσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εσωτερικών άφησαν ανεκπλήρωτο τον…διακαή πόθο του κ. Κοραντή και κράτησε τα στοιχεία για να τα χρησιμοποιήσει σε πολιτικά συμφέρουσα στιγμή σαν «άσσος στο μανίκι», διαρρέοντας ταυτόχρονα ότι οποιεσδήποτε εξελίξεις στο χώρο της εξάρθρωσης της τρομοκρατίας θα αρχίσουν το Σεπτέμβριο.

    • Le canard avatar
      Le canard @ palios 24/09/2009 01:38:56

      Μάλλον τον πρόλαβε ο Παπαγγελόπουλος. Ξέχασε τον φάκελλο φαίνεται στην Κατεχάκη και δεν τον πήρε μαζί του στο γραφείο του Καρατζαφέρη για να του τον δώσει. Πάει και ο Καρατζαφέρης, έχασε την ευκαιρία.

  4. Le canard avatar
    Le canard 24/09/2009 01:27:25

    Στη Χιλή

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ Le canard 24/09/2009 02:44:47

      Έχεις δίκιο. Η πρώτη φορά ήταν επί Αλλιέντε. Αλλά οι τελευταίες μεγάλες ήταν το 2001 στην ιστορική Plaza de Mayo του Μπουένος Άιρες.

    • leon avatar
      leon @ Le canard 24/09/2009 16:55:08

      Μην ξεχνατε την Αγγλια...

  5. qaz avatar
    qaz 24/09/2009 01:30:20

    Τις τελευταίες ώρες βρίσκεται σε εξέλιξη ένα ιδιότυπο και επικίνδυνο μπραν ντε φερ, μη απολύτως ελέγξιμο από πολιτικές δυνάμεις.

    • Le canard avatar
      Le canard @ qaz 24/09/2009 01:37:20

      qaz says:ιδιότυπο και επικίνδυνο, μη απολύτως ελέγξιμo μπρα ντε φερ.

      Τι θες να πείς; Προφανώς το "ξήλωμα" γίνεται προεκλογικά. Τους είχαν στο κατόπι. Τώρα, με τη σημερινή βόμβα, το ξετυλίγουν. Στημένο ή όχι, εσύ αφήνεις υπονοούμενα για παρακράτος. Τι είναι αυτά?

      • Le canard avatar
        Le canard @ Le canard 24/09/2009 01:45:14

        Σίγουρα, έτσι όπως πάει η τρομοκρατία θα "παίξει" ("παίζει") στον προεκλογικό καμβά, προκειμένου να κλείσει η ψαλίδα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Le canard 24/09/2009 01:50:18

        Ή και να ανοίξει Le canard. Μην είσαι τόσο σίγουρος.

      • Le canard avatar
        Le canard @ Le canard 24/09/2009 01:52:09

        @Orestios
        Χλωμό το βλέπω. Η επιτυχία βοηθάει την κυβέρνηση

      • Orestios avatar
        Orestios @ Le canard 24/09/2009 01:56:22

        Αν δεν σκάσουν άλλες κατσαρόλες.
        Αν σκάσουν θα θυμίζουμε Ισπανία.

  6. qaz avatar
    qaz 24/09/2009 01:41:22

    το ξήλωμα είναι η μία όψη, η ελέγξιμη
    από την άλλη τις τελευταίες ημέρες υπήρξαν βίαια περιστατικά φαινομενικά άνευ συνοχής
    δε χρειάζεται να φανταζόμαστε πολλά, απλή αξιολόγηση γεγονότων που μπορεί να είναι και εσφαλμένη

  7. Κώστας Μπ. avatar
    Κώστας Μπ. 24/09/2009 01:50:32

    Τώρα περιμένετε να βγούν οι θολωμένοι του ΣΥΡΙΖΑ να υπερασπιστούν τα παιδιά , όπως κάνουν κάθε φορά.
    Ήδη τα σχόλια το πάνε προς την υποβάθμιση 'κατσαρόλες, πιπέρια κλπ¨ και μετά αρχίζουμε να μιλάμε για αγωνιστές.
    Η τροπμοκρατία δεν έχει κανένα μέλλον χωρίς τους καραγκιόζηδες που αποτελούν τον πολιτικό της βραχίονα.

    • Le canard avatar
      Le canard @ Κώστας Μπ. 24/09/2009 01:53:36

      Η παλιά σχέση με Μαρίνο, έμμεση ή άμεση, δείχνει συνέχεια. Ακόμα κι αν ο Μαρίνος τα τελευταία χρόνια του δεν είχε και τόσο καλή φήμη στον ονομαζόμενο αντιεξουσιαστικό χώρο.

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ Κώστας Μπ. 24/09/2009 02:51:39

      Δεν βολεύει τον ΣΥΡΙΖΑ που μόλις μπόρεσε να σταθεροποιηθεί. Κι έτσι βοηθά από την άλλη εμμέσως το ΠΑΣΟΚ.

    • enas pikramenos... avatar
      enas pikramenos... @ Κώστας Μπ. 24/09/2009 13:05:33

      η κούρτοβικ εμφανίστηκε ή έστειλε άλλον?

      • Περίεργος avatar
        Περίεργος @ enas pikramenos... 24/09/2009 16:21:51

        Φτού!!!
        Πάει η ατάκα μου.....

    • Stathis avatar
      Stathis @ Κώστας Μπ. 24/09/2009 17:35:05

      Θα πω ένα ένα όνομα: Horst Mahler και ο νοών νοήτω. Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα είχε ξεψαχνιστεί το θέμα...και άλλο ένα όνομα: Jacques Vergès...

  8. qaz avatar
    qaz 24/09/2009 01:51:07

    Θεμιτό εάν υπάρξει εξάρθρωση, η ανησυχία έγκειται στην αντίδραση που φέρνει η δράση. Ενδιαφέρον το σχετικό σχόλιο στο olympia.gr.

  9. Edo avatar
    Edo 24/09/2009 02:01:06

    Μπράβο στο Αντινιούς. Το μόνο που έχει ρεπορτάζ καλό για το θέμα. Ολα τα άλα σάϊτ και τα κατεστημένα, τίποτε, μικροπράγματα.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Edo 24/09/2009 02:12:26

      Μερσί

      • osaperas avatar
        osaperas @ Factorx 24/09/2009 14:42:06

        Έτσι είναι φάκτορα. Μόνο εσύ έχεις πλήρες ρεπορταζ και κυρίως την ουσία του θέματος που είναι το πιθανό ντόμινο με άλλες οργανώσεις.

  10. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 24/09/2009 02:53:47

    Ενημέρωση:
    Μπλόκα έχουν στηθεί σε μία μεγάλη νοητή γραμμή των βορείων προαστίων..

  11. zorro avatar
    zorro 24/09/2009 08:57:14

    Κώστα Μπ. τα καραγκιοζιλίκια σχόλια σου δεν βοηθούν τον επικοδομητικό διάλογο του antinews.

  12. SKAIs avatar
    SKAIs 24/09/2009 09:10:13

    Ας μην θεωρηθεί "γλύψιμο" αλλά.... Μπράβο στο ANTINEWS!!! Είναι σήμερα ότι ήταν το BBC και η DEUTCHE WELLE επί χούντας!
    Οι άλλοι μιλούν για ... κατσαρόλες!!!!

  13. Vachus avatar
    Vachus 24/09/2009 09:33:19

    Πάντως η επανάσταση ξεκίνησε από τα βόρεια προάστεια.

  14. Νίκος avatar
    Νίκος 24/09/2009 10:15:02

    Ευγε παιδια των ΑΝΤΙνεων. η καλυτερη ανταποκριση.
    Εγω θελω να δω εκκαθαρισεις σαν εκεινες που εκανε η ομοσπονδιακη κυβερνηση στις ΗΠΑ με τη Μαφια στη δεκαετια του '30. Αν δεν σταλουν στο διαολο μερικα απο τα προοδευτικα κουφαρια των χρησιμων ηλιθιων δεν θα υπαρξει αποτροπη. Η αντιτρομοκρατικη πρεπει να εστιασει την προσοχη της και σε διασυνδεσεις τους με ξενες μυστικες υπηρεσιες, οχι οτι οι περισσοτεροι απο τους επιδοξους Λενιν ξερουν οτι δουλευουν για ξενα συμφεροντα.

  15. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 24/09/2009 10:32:57

    να φτιαξουμε σωμα ανεγγιχτων δηλαδη; που να τους βρεις τετοιους στην ελλαδα μας;

  16. Γραμματικός avatar
    Γραμματικός 24/09/2009 10:46:26

    Το θλιβερό είναι πως οι συλληφθέντες είναι πιτσιρίκια, 18 έως 22 χρονών. Να τους χαίρεται η μαμάκα τους!
    Πιτσιρίκια μεν, ενήλικοι δε, και με υπεροψία που σε τρελλαίνει, άμα διαβάσεις τις προκηρύξεις τους. Τζάμπα μαγκιά και θρασυδειλία, όμως... Τώρα να δούμε τι θα λένε. Το μέλλον τους πάντως (στη φυλακή, αλλά και μετά) προβλέπεται λαμπρό! Υποθέτω πως π.χ. ο ΗΣΑΠ (αλλά και οι άλλοι καμμένοι) θα διεκδικήσει αποζημιώσεις για το τραίνο του, οπότε τους βλέπω χρεωμένους δια βίου.

    • Σαος avatar
      Σαος @ Γραμματικός 24/09/2009 10:52:56

      Έτσι εξηγούνται και τα περί μπάτσων που τρώνε ντόνατς. Γενναίες μεγαλωμένες με τις επαναλήψεις της "Μεγαλής των Μπάτσων Σχολής"...

  17. Olympiada avatar
    Olympiada 24/09/2009 11:47:25

    Να μην ψαρώνουμε με τα "πιτσιρίκια". Πριν ήταν "παπαδοπαίδια". Οι ινστρούχτορες πρέπει να βρεθούν. Αλήθεια, ο Μπ. είχε συλληφθεί τον Δεκέμβρη, πήγε ο γνωστός οχετός Γερμανοτσολιάδων δικηγόρων και ο αστυνομικός χ... και άλλαξε την κατάθεση του. Έχουμε δημοκρατία ή τρομοκρατία;
    ΥΓ. και συ ρε Φάκτορα δεν βάζεις μυαλό... Εκεί στο κόκκαλο συνέχεια! Πες για καμιά κατσαρόλα!

  18. Stathis avatar
    Stathis 24/09/2009 12:31:45

    Μόλις τώρα διάβασα στο troktiko ότι οι συλληφθέντες αρνούνται τις κατηγορίες (φυσιολογικό αυτό) και ότι αρνούνται να δώσουν δακτυλικά αποτυπώματα. Υπάρχει νομικό έρεισμα για κάτι τέτοιο; Ρωτάω γιατί συνήθως όλοι αυτοί είναι καλά δασκαλαμένοι ως προς τα νομικά από τους γνωστούς δικηγόρους.

    • ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
      ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ @ Stathis 24/09/2009 13:41:45

      Το να μη δίνουν αποτυπώματα είναι αδίκημα από μόνο του.Προφανώς γνωρίζουν ότι θα συνδεθούν με διάφορα χτυπήματα ή δασκαλεμένοι επιθυμούν αυτόφωρο για κάτι επουσιώδες (π.χ. αποτυπώματα),πριν προλάβουν να ανακαλυφθούν βαρύτερα αδικήματα.Θα ισχυριστούν παράνομη κράτηση,νομικός τσαρλατανισμός.

  19. palios avatar
    palios 24/09/2009 12:35:01

    Προσέξτε την Ξεφτύλα του φιλορπασοκικού Τύπου στο Πρώτο Θέμα:


    "Προεκλογικά «πυροτεχνήματα» της Αντιτρομοκρατικής
    24 Σεπτεμβρίου 2009, 11:05

    των Δημήτρη Πώποτα, Αριας Καλύβα
    Γνώριζαν από τις αρχές Αυγούστου όλες τις λεπτομέρειες για το σπίτι-γιάφκα του Χαλανδρίου, όμως περίμεναν δέκα ημέρες πριν τις εκλογές για να ξεκινήσουν την επιχείρηση εξάρθρωσης των δύο μικρής εμβέλειας τρομοκρατικών οργανώσεων που δρουν τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.

    Είναι απίστευτη πρόκληση, να χρησιμοποιείται ακόμη και η Αστυνομία σε προεκλογικά παιχνίδια εντυπώσεων, σε μια προσπάθεια της κυβέρνησης να χειραγωγήσει τους συντηρητικούς ψηφοφόρους για να «κλέψει» ψήφους από το κόμμα του κ. Γιώργου Καρατζαφέρη. Απόλυτα έγκυρη «πηγή», τονίζει στο protothema.gr πως «Κάποιους από τους προσαχθέντες τους παρακολουθούσαν ακόμα και στις καλοκαιρινές τους διακοπές στα νησιά του Αιγαίου. Για ποιο λόγο λοιπόν περίμεναν να φθάσουμε στο παρά πέντε των εκλογών για να τους πιάσουν; Φυσικά με τα μέχρι στιγμής στοιχεία μιλάμε για οργανώσεις μικρού βεληνεκούς όπως είναι η Συνομωσία Πυρήνων της Φωτιάς και η Ε.Ν.Ε.Δ.Ρ.Α και όχι για τη Σέχτα Επαναστατών και των Επαναστατικό Αγώνα. Ωστόσο, δεν ξέρουμε αν στη συνέχεια η έρευνα επιβεβαιώσει τη θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων και μας οδηγήσει στη Σέχτα και των Ε.Α».

    Είδατα την κατάληξη; αφου περνάει γεννεές δεκατέσσερις την αστυνομίοα, στο τέλος γράφει "δεν ξέρουμε, μπορεί και να είναι αλήθεια"

  20. Factorx avatar
    Factorx 24/09/2009 13:03:37

    Σημερινό: Στον εισαγγελέα αναμένεται να οδηγηθούν σήμερα οι τέσσερις συλληφθέντες που κατηγορούνται για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση. Σε δύο έρευνες που έγιναν σε σπίτια στο Χαλάνδρι και στο Γαλάτσι, προσήχθησαν πέντε άτομα. Δύο άνδρες και μία γυναίκα συνελήφθησαν από μονοκατοικία στο Χαλάνδρι, 20 και 21 ετών και από την οικία στο Γαλάτσι συνελήφθη άλλος ένας 21χρονος. Στη γιάφκα της ομάδας στο Χαλάνδρι βρέθηκε αυτοσχέδιος εκρηκτικός μηχανισμός πανομοιότυπος με αυτόν που τοποθέτησαν οι δράστες χθες το πρωί στο σπίτι της κας Κατσέλη στο Κολωνάκι, ενώ βρέθηκαν μηχανισμοί χωρίς εκρηκτική ύλη, ποσότητες εκρηκτικής ύλης διάσπαρτες, συστήματα συναρμολόγησης των μηχανισμών, έντυπο υλικό και ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Στο σπίτι στο Γσαλάτσι βρέθηκε ένα πιστόλι-μπρελόκ με μεγάλο αριθμό φυσιγγίων, 3.800 ευρώ, εργαλεία συναρμολόγησης εκρηκτικών μηχανισμών και ΗΥ.Οι τέσσερις κατηγορούμενοι δεν ανέφεραν τίποτα στις αρχές ενώ αρνήθηκαν να δώσουν δακτυλικά.

  21. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 24/09/2009 13:09:42

    ενώ αρνήθηκαν να δώσουν δακτυλικά!!!!

    Συγνωμη δεν ειμαι δικηγορος, αλλα ας μας πει καποιος αν υπαρχει αυτο το δικαιωμα οταν καποιος συλληφθει.
    Ο Τσιπρας τι λεει για τις συλλγψεις αραγε;

    • Περίεργος avatar
      Περίεργος @ Αρχίδαμος 24/09/2009 16:26:09

      Εξέγερση.... τι άλλο θα λέει....

  22. ηλιθιος avatar
    ηλιθιος 24/09/2009 13:25:44

    έ ρε χαρές η φιλοσαμαρική αριστερά τύπου αντινιούζ. χαρές και η Αλέκα, και ο Καρατζαφέρης, και όλα τα συνειδητά και αποφασισμένα ερείσματα της παρασιτικής μας κλεπτοδημοκρατίας. Άντε, όποιος βάζει κατσαρόλες, στο κελί, έξω όμως για πάντα ο Εφραίμ. Μπορώ να πω ότι ζηλεύω τη χαρά σας, θα θελα κι εγώ λίγη. Η ελλάδα πάει κατ' ευθείαν προς την κατεύθυνση που επιθυμείτε. Πατρίς θρησκεία χρήμα και μισαλλοδοξία.

    Φυσικά από ένα ιστότοπο που χθες διαμαρτυρόταν γιατί δόθηκε νοσηλεία σε 13χρονη αλλοδαπή, όλα αυτά είναι αναμενόμενα.....

    Αντε παληκάρια, σε λίγο καιρό πιθανώς να βουλιάζει το κράτος μας βάρκες με μετανάστες, οπότε και ο στρέηντ ατράκτορ θα απολαύσει μια ελλάδα κατοικούμενη μόνο από καλόψυχους χριστιανούς.

    Φάκτορα, άντε, όλα πάνε αριστερά, όπως το επιθυμείς. Και η μακεδονία είναι ελληνική βρε.

    • Λέλος avatar
      Λέλος @ ηλιθιος 24/09/2009 18:57:46

      Ο στρέηντ ατράκτορ (sic)διαμαρτυρήθηκε διότι ένας μεγαλοδημοσιογράφος σε ένα χαζοκάναλο που όλη μέρα καταγγέλλει τη διάλυση του ΕΣΥ και των ταμείων, την ίδια ώρα βγαίνει και καταγγέλλει το λογιστήριο ενός νοσοκομείου, διότι δεν πληρώνει από τη τσέπη του μάλλον τα 200 000 Ευρώ,για τη θεραπεία ενός ανασφάλιστου αλλοδαπού κοριτσιού, που μπήκε στη χώρα πριν 2 μηνες και μόνο αφού πρώτα διαγνωσθήκε με την επάρατο.
      Τώρα εσύ τι και πως κατάλαβες από την ανάρτηση εκείνη, θεός και ψυχή σου. Πάντως επέλεξες σωστό ψευδώνυμο.

    • διερωτώμαι avatar
      διερωτώμαι @ ηλιθιος 24/09/2009 21:23:14

      Έχεις απόλυτο δίκιο. Η μισαλλοδοξία κυριαρχεί στην Ελλάδα, απόδειξη το γεγονός οτι κάποιοι ανενόχλητοι πυρπόλησαν προχθές τα γραφεία του Ρεσάλτο. Και τα παιδάκια θα σαπίσουν στην φυλακη όπως όλοι οι σύντροφοί τους, κάνοντας απεργία πείνας κάποιων μηνών και αποφυλακιζόμενοι καλοθρεμμένοι. Εδώ βεβαίως μάλλον θα τους αποδοθούν πολλές κακουργηματικές πράξεις, αλλά ποτέ δεν ξέρεις... Μιάς και κυριαρχεί και το χρήμα, ίσως οι οικογένειές τους κάτι καταφέρουν. Τις βάρκες των μεταναστών βουλιάζουν συνήθως οι τούρκοι δουλέμποροι, αλλά με συγχωρείς, βασικά τους υποκινούν η ρατσιστική ελληνική αριστερά-φιλοσαμαρική, φιλοκαραμανλική, φιλομητσοτακική, δεξιά-φιλοσταλινική, φιλορεβιζιονιστική, αρχειομαρξιστική, φιλελεύθερη, φιλοφασιστική, συντηρητική, κέντρο -λέμε τώρα, κλπ, ολόκληρη η ελληνική κοινωνία η άτιμη. Και η Μακεδονία δεν είναι ελληνική, και σε αυτό έχεις δίκιο, είναι μακεδονική με σλάβους κατοίκους, έτσι το θέλει ο ελεύθερος κόσμος (σε αντίθεση με τους άξονες του κακού), οι οποίοι πλακώνονται με τους σλάβους και με τους ιλλυριούς γείτονές τους, που ξεφεύγουν που και που από την επίβλεψη του μεγάλου αφεντικού και προσπαθούν να τους αφαιρέσουν την ταυτότητά τους. Ευχαριστώ πολύ, με υπενθύμισες την πραγματικότητα κάνοντας επανάληψη και στα αγγλικά μου. Ακούς στρέηντ;;;;;;;

    • Σαος avatar
      Σαος @ ηλιθιος 24/09/2009 21:44:29

      @ ηλιθιος

      Εσύ φαίνεται πως χαίρεσαι μόνο όταν η Ελλάδα είναι ξέφραγο αμπέλι για κάθε πρακτοράκι της CIA που μπαίνει στην Ελλάδα με το πρόσχημα της τρομοκρατίας των 10-15 20χρονων που δεν έχουν δουλέψει ούτε μια μέρα στην ζωή τους. Η τακτική σου να παραποιείς και να ειρωνεύεσαι με άσχετα ζητήματα είναι τελείως αποτυχημένη και ξεπερασμένη. Ξεκόλλα και get a life όπως το λένε στην πολιτισμική σου πατρίδα...By the way Macedonia is Greek, you like it or not you Monkeydonian slavophone...

  23. Σαος avatar
    Σαος 24/09/2009 13:34:13

    Το άλλο δεν σας παραξενεύει; Πως παιδαρέλια 20, 21 χρονών έχουν και διατηρούν οικήματα-γιάφκες; Που και πως βρήκαν τα χρήματα για να αγοράσουν ή νοικιάσουν τις εν λόγω οικίες; Να υποθέσω πως υπάρχει μηχανισμός χρηματοδότησης από πίσω ή τα μαζεύουν από έρανο οι λεγόμενοι αναρχικοί;

    • pizza avatar
      pizza @ Σαος 24/09/2009 16:29:21

      Καλη ερωτηση. Η γενια των 700 ευρω που τα βρισκει τα λεφτα?

  24. σταύρος avatar
    σταύρος 24/09/2009 13:46:34

    σε μία χώρα στην οποία η CIA υπέκλεπτε τις συνδιαλέξεις του ίδιου του προθυπουργού και ο προθυπουργος (ο πάντα πίσω από κόκκινες γραμμές σε ότι αφορά τα εθνικά θέματα) απλά γύρισε και το άλλο μάγουλο

    είναι αστείο να αναζητάμε τους χρηματοδότες των "τρομοκρατών"

    και είναι αστείο να αναδυκνείουμε ως ενεργούμενα της νεοταξικής παγκοσμιοποίσησης τους αναρχικούς, όταν

    τα πραγματικά συνειδητά και αδίστακτα ενεργούμενα βρίσκονται στο Μαξίμου, στην βουλή, και παντού αλλού

    • Factorx avatar
      Factorx @ σταύρος 24/09/2009 14:47:25

      1. καταρχήν μην αλλάζεις ψευδώνυμα, εν πρόκειται να σε κόψουμε, διασκεδάζουμε πολύ

      2. αν όπως μας διαβεβαιώνεις η CIA υπεκλεπτε τα τηλέφωνα του Καραμανλή, τότε γιατί το έκανε; Μήπως λόγω αγω γών, Πουτιν και Αναν. τα ίδια δηλαδή [που τώρα ο Γιώργος; υπόσχεται ν α αλλάξεις

      3 Μηπως στην πραγματικότητα είσαι γαλάζιος και βοηθάς έτσι τον Καραμανλή;

  25. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 24/09/2009 13:48:47

    Τελικά σε ποια από τις οργανώσεις ανήκουν, ή είναι το πιθανότερο ότι ανήκουν;

  26. Νίκος avatar
    Νίκος 24/09/2009 14:03:39

    Αγαπητε Σταθη, τουλαχιστον στις ΗΠΑ συμφωνα με το νομο οταν υπαρχει βασιμη υποψια, και δεν χρειαζεται να ειναι κανεις νομικος για να αντιληφθει οτι η παρουσια οπλοστασιου μονο για...Πασχαλινα πυροτεχνηματα, τοτε οι υποπτοι προσαγονται και ανακρινονται απο την αστυνομια, με δακτυλικα αποτυπωματα και κολωνοσκοπιση κανονικη δλδ. Ο δε νομος τους θεωρει αθωους μεχρις αποδειξεως του εναντιου σε δικαστηριο και τους προστατευει, αλλα μεχρι την εναρξη της δικης ειναι ΠΡΟΦΥΛΑΚΥΣΤΕΟΙ και χτενιζονται ΤΑ ΠΑΝΤΑ περι αυτων, π.χ. το σωβρακα φορουν, ποιοι ειναι και με ποιους κανουν παρεα. ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν κρινονται για γνωμες αλλα για πραξεις.

  27. ΣΑΚΗΣ avatar
    ΣΑΚΗΣ 24/09/2009 14:38:24

    ο ιθυνων νους της ΣΕΧΤΑ και ο πιο ευαλωτος απο τον ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ εγκαταλειψαν την χωρα με την ιδια πτηση στις 5/8/2009 οταν και πληροφορηθηκαν οτι η αντιτρομοκρατικη εχει δεσει τις κατηγοριες εναντιον τους....τωρα απολαμβανουν το καφεδακι τους πιθανοτατα στην μεση ανατολη....το γιατι τους αφησαν αφου ειχαν δεσει τις κατηγοριες οφειλεται προφανως σε συμφωνια μεταξυ αυτων και της αντιτρομοκρατικης.....

    • osaperas avatar
      osaperas @ ΣΑΚΗΣ 24/09/2009 14:43:55

      Είναι πολύ σοβαρό αύτό που λες. Δεν προσθέτεις κάτι παραπάνω;

      • ΣΑΚΗΣ avatar
        ΣΑΚΗΣ @ osaperas 24/09/2009 14:48:52

        ο νοων νοειτω

  28. Tηλέμαχος avatar
    Tηλέμαχος 24/09/2009 15:23:08

    Το ότι υπήρχαν πληροφορίες από αρχές Αυγούστου και το κράτησαν προεκλογικά δεν γράφτηκε μόνο στο Πρώτο Θέμα, αλλά σχεδόν παντού. Στα έντυπα δηλαδή που στηρίζουν ανοιχτά ΠΑΣΟΚ.

    Τα ερωτήματα είναι 1. μπορούν αυτοί να κρίνουν τι έγινε εντωμεταξύ; δηλαδή την επόμενη στιγμή που ανακαλύπτεις που βρίσκεται μία γιάφκα ορμάς για να συλλάβεις; δεν κάθεσαι να παρακολουθήσεις ποιος μπαινοβγαίνει; Εγώ αν έχω να κάνω μία κριτική -μη γνωρίζοντας περισσότερα από τις δημόσιες πληροφορίες- είναι ότι βιάστηκαν.

    2. Εάν όντως υποτεθεί ότι τα ξέρανε από αρχές Αυγούστου και κάνανε την έφοδο τώρα, προεκλογικά, αυτό μειώνει μήπως την αποτελεσματικότητά τους;

  29. ti le re file avatar
    ti le re file 24/09/2009 16:05:43

    Ζητω στην Αντιτρομοκρατικη, στην ΚΥΠ, στο Εθνος ολοκληρο.
    Η επιτυχια ειναι φοβερη, αδιαμφησβητητη.
    Οι τρομοκρατες εχουν πανικοβληθει, υποθετω και ο Μπιν Λαντεν.
    Ενας γειτονας μου φοιτητης πεταξε πριν μιση ωρα στον καδο της γειτονιας 2 κατσαρολες, ενα τηγανι, ενα ταψι γαλακτομπουρεκο, 2500 ευρω, ενα γκαζακι και μισο μετρο καλωδιο κεραιας για να μην θεωρηθει υποπτος. Νομιζει... Αν δε ξυριστει και δε γραψει 100 φορες "δεν θα ξαναπαω στα Εξαρχεια" τον βλεπω
    στην ψειρου στις επομενες εκλογες....
    Ζητω ειπαμε? Ζητω ξανα (να το εμπεδωσουμε)
    Α, ξεχασα, και ... Κατω οι Δικηγοροι...

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ ti le re file 24/09/2009 16:48:13

      Α, αυτός ήρθε...

  30. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 24/09/2009 16:13:10

    Κοροϊδέψτε όσο θέλετε... η ψαλίδα κλείνει...

  31. Stathis avatar
    Stathis 24/09/2009 17:20:04

    Σχετικά με τα αποτυπώματα, πιθανόν τα τυπάκια να επικαλεστούν, πέραν των νομικών τσαρλατανισμών που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω, και άσκηση βίας από τα αστυνομικά όργανα ("είχαμε τις γροθιές σφιγμένες και μας χτυπούσαν με λοστούς") και τα παρόμοια....και οι γνωστοί ντιζαϊνάτοι κουλτουριάδες δικηγόροι με ύφος 100 νομπελιστών και άνω (η εξής μια προαναφερθείσα κυρία) θα τρέχουν να υπερασπιστούν τα καημένα τα παιδιά εναναντια στην βαρβαρότητα του αστυνομικού κράτους που πνίγει "τα όνειρά τους".

  32. Χρήστος avatar
    Χρήστος 24/09/2009 17:41:31

    πατήστε στο google ένα ένα τα επώνυμα των συλληφθέντων...

  33. Stathis avatar
    Stathis 24/09/2009 17:50:50

    Χμμμ...έψαξα στο Google όπως λέει ο Χρήστος αλλά δεν κατάλαβα το τί σημαντικό υπάρχει, αν βέβαια έχουν αποδοθεί σωστά τα επώνυμα.

  34. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/09/2009 17:59:59

    Ζήτω η Ελλάδα των πολιτικών σημαιών και των ηλιθίων που τις κουνούν.
    Δεν έχω βρίσει ποτέ, όσο σχολιάζω εδώ, αλλά επιτέλους το κοντάρι της σημαίας μπορεί να ανοίξει και νέες οδούς στην ανθρώπινη διανόηση....
    Λοιπόν:

    -κάποιοι βάζουν βόμβες, στρακαστρούκες ή πετούν βεγγαλικά.
    Δεν επιτρέπεται να συλληφθούν:
    α) σε προεκλογική περίοδο όταν κυβερνά η Δεξιά
    β) αν χρησιμοποιούν λεξούλες από αριστερά φυλλάδια, οι βομβιστές δεν είναι τρομοκράτες αλλά αγωνιστές της Δημοκρατίας και πρέπει να τους χειροκροτούμε, διαφορετικά αν δεν τους πάμε είναι φασίστες δεξιοί κλπ
    γ) η χρήση βίας είναι καλή ή κακή, ο δε χαρακτηρισμός της εξαρτάται από ποιος κάνει χρήση βίας και ποιος είναι το θύμα. Στη χώρα της Δημοκρατίας, αυτό αποκαλείται θέσεις της αριστεράς για διάλογο
    δ) αν τα ΜΜΕ και οι πεφωτισμένοι αγωνιστές σε υμνούν, έχεις δικαίωμα να τοποθετείς βόμβες, να σπας, να καις και να πυροβολείς. Αν σε πιάσουν το κράτος συνωμοτεί.Αν δεν σε πάνε και κάνεις κάτι από αυτά είσαι φασίστας, αυγό του φιδιού, δεξιός, εθνικιστής κλπ. Αν δεν σε πιάσουν το κράτος σε καλύπτει.

    Να σοβαρευτούμε, κάποιοι έκαναν για μια φορά (σπάνιο για τη χώρα) καλά τη δουλειά.
    Ισως από τύχη, όπως στη 17Ν
    Ισως από σκοπιμότητες
    Ισως από βλακεία
    Αλλά εμάς μας ενοχλεί, όχι τα γεγονότα, όχι ή σύλληψη κάποιων που δεν είναι ούτε αθώοι ούτε ένοχοι αφού δεν έχει γίνει δίκη, αλλά γιατί έγινε κάτι.
    Η μόνη λύση λοιπόν είναι το κράτος, που δεν λειτουργεί αλλά αν λειτουργήσει και κάνει κάτι, να ενεργεί αφού ρωτήσει τηλεμαιντανούς, την εκάστοτε αντιπολίτευση, το Πρώτο Θέμα, την "αριστερή διανόηση", την Πλάτεία Εξαρχείων κλπ

    ΥΓ

    τις άλλες πλατείες να τις ρωτάμε ή είναι ανάρμοστο;

    • ti li re file avatar
      ti li re file @ Ο Ιθαγενής 24/09/2009 21:54:07

      Μονιμως οποιον διαφωνει μαζι σου τον χαρακτηριζεις ηλιθιο -χρησιμο ή αχρηστο.
      Ας ζητησουμε λοιπον απο το Φακτορα να βαλει ενα τεστ IQ το οποιο θα πρεπει να απαντα καθε σχολιαστης και το σκορ να αναγραφεται διπλα στο nickname.
      Εκει θα δεις γελιο...

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ ti li re file 25/09/2009 09:09:29

        Συμπονώ τους σημαιοφόρους των κομμάτων, έτσι και αλλιώς δεν χρειάζονται τεστ IQ για να χειροκροτεί κάποιος.
        Η Ελληνική Αστυνομία, συνέλαβε κάποιους που τυχαία είχαν εκρηκτικά στο σπίτι. Οι συλληφθέντες δεν είναι ένοχοι ούτε αθώοι, το αποφασίζει η δικαιοσύνη αυτό όχι εμείς.
        Αν θέλεις να συζητήσουμε για την αστυνομία ή την δικαιοσύνη, για δυσλειτουργίες ή παθογένειες, ναι, αλλά εδώ ορισμένοι κρίνουν την ενέργεια, αν έγινε προεκλογικά ή για να ωφεληθεί το Α κόμμα ή για να πληγεί το Γ κόμμα.
        Λυπάμαι που θα σε στενοχωρήσω, αλλά η τρομοκρατία δεν έχει χρώμα είτε είναι από την άκρα δεξιά είτε είναι από την πεφωτισμένη αριστερά.
        Η βία, η τοποθέτηση βομβών και οι δολοφονίες είναι καταδικαστέες πράξεις, είτε τα θύματα είναι 15χρονοι είτε είναι 20χρονοι αστυνόμοι.
        Το ξέρω ότι η ταμπελοποίηση είναι η ευκολότερη δίοδος καθώς γλιτώνει το μυαλό από την σκέψη.
        Το να λέει κάποιος είμαι μπλε, πράσινος, κόκκινος ή μαύρος και το χρώμα μου πράττει μόνο σωστά και όλοι οι άλλοι έχουν λάθος, είναι μια ανώδυνη χαραγμένη πορεία.
        Συμπονώ που κάποιος φοιτητής γείτονάς σου πέταξε το γαλακτομπούρεκο από το μπαλκόνι(ελπίζω να μη λερώθηκες), αλλά κάποιοι συνελήφθησαν όχι γιατί είχαν γλυκά, αλλά γιατί κατείχαν εκρηκτικά.
        Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα περίμεναν όλοι το αποτέλεσμα της δίκης, εδώ έχουμε κραυγές για τα καημένα τα παιδιά που παίζανε με τις κατσαρόλες.

        ΥΓ

        Συγνώμη, μπορείς να βρεις μια ανάρτηση, που αποκαλώ κάποιον ηλίθιο ή άχρηστο, εκτός από τον εαυτό μου για όσα ακούω όταν δεν καταλαβαίνω;

  35. Χρήστος avatar
    Χρήστος 24/09/2009 18:31:41

    δες επαγγέλματα...πατεράδων;...με επιφύλαξη πάντα...

  36. suhoi avatar
    suhoi 24/09/2009 20:03:10

    Τα τέσσερα νεαρά άτομα που προσήχθησαν στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση, δήλωσαν φοιτητές και σπουδαστές, ενώ είναι γόνοι εύπορων οικογενειών, εμπόρων και επιχειρηματιών.

    Όπως έλεγε και ο Λένιν η συνείδηση στην εργατική τάξη θα έλθει απο την αστική τάξη

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ suhoi 24/09/2009 21:59:50

      Ποια αστικη ταξη;
      Αστικη ταξη λενε τωρα τους απατεωνες της γενιας του Πολυτεχνειου που πλουτισαν με γνωριμιες στα χρονια του ΠΑΣΟΚ,μετακομισαν στα βορεια προαστεια και ανεθρεψαν τα παιδια τους να γινουν και αυτα επαναστατες;

  37. palios avatar
    palios 24/09/2009 20:06:33

    Ακόμα και το ΕΘΝΟΣ δεν μπορεί να υποτιμήσει την σημασία των συλλήψεων:

    Χτύπησαν τη «νέα γενιά» τρομοκρατών

    Εάν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες ότι πρόκειται για μέλη της οργάνωσης Συνομωσία Πυρήνων της Φωτιάς, πρόκειται για σημαντικό πλήγμα στην νέα γενιά τρομοκρατών που προέκυψε στη χώρα μας μετά την εξάρθρωση της 17 Νοέμβρη και την αντίστοιχη επιτυχία με τον ΕΛΑ.

  38. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/09/2009 20:28:09

    Εκεινο που ειναι απαραδεκτο ειναι οτι οι συλληψεις αποφασισθηκαν μολις χτυπηθηκε το γραφειο της Κατσελη.Δηλαδη τοσο καιρο δισταζαν φοβουμενοι την αντιδραση του "προοδευτικου" τυπου που υποστηριζει τις αναρχικες συμμοριες και μονο οταν βεβαιωθηκαν οτι δεν θα φωναξει πολυ -αφου ειναι ενοχοι για βομαβ στην Κατσελη - τους επιασαν.Επιβεβαιωνεται ετσι οτι η πραγματικος λογος πολλων δισταγμων και αμφιταλαντευσεων της κυβερνησης ηταν η ανησυχια για το τι θα πουν οι αντιπολιτευομενοι και το γλυψιμο της αριστερας.
    Φυσικα αν δεν ηταν ο Μαρκογιαννακης και ο Παπαγγελοπουλος και ηταν μονος του ο Παυλοπουλος ουτε τα σημερινα θα γινονταν.

    • andr3as avatar
      andr3as @ ψυχραιμια 24/09/2009 23:17:36

      μα νομίζω το είπε και στις δηλώσεις ο αστυνομικός,οτι αυτή τη φορά τους επέτρεψε η πολιτική ηγεσία να κάνουν προσαγωγές....
      τις άλλες φορές ήξεραν οι αστυνομικοί ποιούς να τσιμπήσουν αλλά δεν τους άφηναν...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.