Σημάδια παρακμής
26/09/2014 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σημάδια παρακμής

Σημάδια βαρεμάρας, σήψης, αλαζονείας ή μήπως κάποιοι αποφάσισαν να διαλύσουν την κυβέρνηση πριν την ώρα της;

Μπορεί ο τάφος της Αμφίπολης να μην είναι ρωμαϊκός, αλλά σίγουρα το πολιτικό σκηνικό και ιδιαίτερα η κυβέρνηση περνά σημάδια προϊούσας παρακμής αντίστοιχης της... ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.

Σε μια εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή και με την αντιπολίτευση ουσιαστικά να φορά την προβιά του προβάτου για να καταλάβει την εξουσία, η νέα Δημοκρατία αποφάσισε και πάλι να αυτοκτονήσει. Σημάδια βαρεμάρας, σήψης, αλαζονείας ή μήπως κάποιοι αποφάσισαν να διαλύσουν την κυβέρνηση πριν την ώρα της;

Ποιος ιθύνων επικοινωνιακός τους έδωσε εντολή για να εξελιχθεί σε σήριαλ η υπόθεση με τη φυγή κεφαλαίων από τις τράπεζες αν έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία; Ο πρωθυπουργός είπε κάτι στη Βουλή σε κατ' ιδίαν συνάντηση με βουλευτές και κάποιοι αποφάσισαν να γίνουν βασιλικότεροι του Βασιλέως. Και τελικά εξευτελίστηκαν.

Ποιος είπε στον Άδωνι Γεωργιάδη, που έτσι κι αλλιώς άμα τον αφήνουν να ανοίξει το στόμα του γίνεται επικίνδυνος, ότι πρέπει να τραβήξει τόσο το σχοινί; Τη μια είπε ότι ο Βαρεμένος θα του πάρει λεφτά κι αυτός θα τα βγάλει έξω, την άλλη είπε ότι δεν θα μείνει φράγκο στα γκισέ αν ο ΣΥΡΙΖΑ εκλεγεί και μόλις κατάλαβε την γκάφα του, τα μάζεψε. «Δεν εννοούσα αυτό, παρερμηνεύτηκαν οι δηλώσεις μου, ήμουν ωμός και υπερβολικός αλλά πέρασα το μήνυμά μου» και άλλα τέτοια.

Η πλάκα ήταν ότι η δήλωση του Γεωργιάδη έκανε ντόρο για δύο ημέρες, το πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ και άλλαξε την ατζέντα κι ενώ έπρεπε να γίνεται αποτίμηση της ομολογουμένως καλής προσπάθειας στο Βερολίνο, όλα τα κανάλια ασχολούνταν με τις καταθέσεις στις τράπεζες. Από την άλλη δίχασε και τη ΝΔ. Την ίδια ώρα το πρωί στον Σκάι η Άννα Ασημακοπούλου συμφωνούσε με τον κ. Γεωργιάδη και στο Mega ο Αν. Παπαμιμίκος έλεγε ότι αυτός δεν θα έκανε ποτέ τέτοιες δηλώσεις και εν πάση περιπτώσει ο Άδωνις είναι κάπως υπερβολικός όταν μιλάει. Μπάχαλο δηλαδή.

Αλλά να δούμε το θέμα επί της ουσίας: Τη στιγμή που η κυβέρνηση κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ ότι κινδυνολογεί και κατασυκοφαντεί τη χώρα, κυβερνητικά στελέχη έκανα ακριβώς το ίδιο. Και ξαναέφεραν το θέμα στο προσκήνιο λες και είναι η Ελλάδα του 2012 που κρύβαμε λεφτά στο μαξιλάρι μην τύχει και ξυπνήσουμε με κλειστές τις τράπεζες.

Για τόσο σοβαρά θέματα δεν παίζουν, δεν το έχουν καταλάβει αυτό στη Νέα Δημοκρατία; Μόλις του τράβηξαν τα αυτιά του Άδωνι από το Μαξίμου και από την Τράπεζα της Ελλάδας, κατάλαβε τι είπε; Αφήστε που θα μπορούσε να παρέμβει η δικαιοσύνη γιατί πρόκειται περί αδικήματος.

Όμως τα σημάδια παρακμής είχαν κι άλλο επεισόδιο. Είναι η παραίτηση του πρέσβη στο Βερολίνο Π. Ζωγράφου, ενός διπλωμάτη με πείρα 30 ετών και μάλιστα εξάδερφο του πρωθυπουργού. Οι φήμες λένε ότι κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στη Μέρκελ έγινε χαμός και μάλιστα καταγράφηκε και σοβαρό επεισόδιο μεταξύ του πρώην πρέσβη και συνεργάτη του πρωθυπουργού, επεισόδιο που δεν έχει διαψευστεί.

Οι απόψεις διίστανται για το ποιος φταίει για την παραίτηση και τι πραγματικά συνέβη. Ο Ζωγράφος λέει ότι δεν τον πήραν στη συνάντηση με τη Μέρκελ αν και γνωρίζει άριστα τη γερμανική πολιτική. Και προτίμησαν πέντε συμβούλους του πρωθυπουργού που ταξίδεψαν από την Αθήνα. Να θυμίσουμε ότι ο κ. Σαμαράς δεν είχε τετ-α-τετ συνομιλία με την κ. Μέρκελ καθώς συνοδευόταν από τους συμβούλους του Χρύσανθο Λαζαρίδη, Σταύρο Παπασταύρου, Σταύρο Βασιλόπουλο και τον επικεφαλής του Οργανισμού Διαχείρισης του Δημοσίου Χρέους, Στέλιο Παπαδόπουλο. Και την Σοφία Βούλτεψη βεβαίως βεβαίως.

Λέγεται μάλιστα ότι ο πρέσβης είχε κάνει εισήγηση να μη γίνει τώρα η συνάντηση με τη Μέρκελ γιατί το κλίμα δεν ήταν καλό και δεν θα έπαιρνε η Ελλάδα αυτά που ήθελε. Φημολογείται ότι εισέπραξε στο Βερολίνο τη δυσαρέσκεια του πρωθυπουργικού γραφείου, επειδή όπως του καταλογίσθηκε δεν είχε προσφέρει ικανοποιητική εικόνα των γερμανικών διαθέσεων σε ότι αφορούσε τη συνάντηση με την Άνγκελα Μέρκελ. Και έπειτα ακολούθησε το επεισόδιο στο Χίλτον.

Ποιος φταίει και ποιος όχι για την εξέλιξη δεν έχει τόση σημασία όσο ότι σε μια από τις σημαντικότερες στιγμές της ελληνικής διπλωματίας συνέβη αυτό το επεισόδιο. Είναι ή δεν είναι παρακμιακό φαινόμενο αυτό;

Και τι να πούμε για την επικοινωνιακή διαχείριση με την απόφαση για απεμπλοκή από το ΔΝΤ. Καλό το σχέδιο, το έχουν σκεφτεί όμως; Κι αν ναι το συζήτησαν πρώτα με την Λαγκάρντ προτού το ξεφουρνίσουν; Βγήκε ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ και είπε «εμείς δεν ξέρουμε τίποτε, δεν έχουμε καμιά ενόχληση». Άλλη μια αβάντα στον ΣΥΡΙΖΑ, άλλη μια μαχαιριά στο σώμα της κυβέρνησης.

Τι να πει κανείς; Από το δόξα το Θεό στο βοήθα Παναγιά. Όμως, προσοχή παιδιά στην κυβέρνηση. Έχει αρχίσει και μυρίζει... φορμόλη το πτώμα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 26/09/2014 07:12:52

    Πολύ σωστό άρθρο. Δεν φτάνει που η κατάσταση είναι δύσκολη έτσι κι αλλιώς γίνονται και λάθη στην επικοινωνία. Ο Άδωνις είναι επικίνδυνος. Δεν το πιστεύω ότι μία σοβαρή κυβέρνηση τον έκανε υπουργό. Έχει πει πολλές κοτσάνες και θα συνεχίσει να λέει νέες. Τι να θυμηθώ; Αυτό με τις απολύσεις; Ότι δεν θέλει να του πάρει ο Τόμσεν την δόξα γιατί είναι αυτός που ηδονίζεται με κάτι τέτοια; Και μετά πάντα βγαίνει για να δώσει εξηγήσεις, να πει τι ακριβώς εννοούσε, να πει ότι επιμένει στην ουσία των λόγων του αν και τις διατύπωσε περίεργα κτλ κτλ. Φιλαράκο, να φροντίζεις αυτά που λες να μην είναι παρεξηγήσιμα και να χρήζουν εξηγήσεων. Με εξηγήσεις η χωρίς η ζημιά γίνεται κάθε φορά.

  2. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 26/09/2014 08:36:42

    Τρικυμία σε ποτηράκι σνάπς το θέμα του πρέσβη, ο καυγάς για το τραπέζωμα έγινε. Το θέμα του αδώνιδος, όπως είναι το σωστό όνομα, όμως είναι που έχει το ζουμί...Το πραγματικό διακύβευμα των εκλογών αλλά και της χώρας είναι αυτό που έθεσε με δυό κουβέντες ο Άδωνις. Όταν ο θλιβερός Γιωργάκης υπόγραφε το μνημόνιο, ήταν σαββατοκύριακο αν θυμάστε, δεν είχε μείνει ούτε ευρώ στις τράπεζες, οι ελληναράδες τα είχαν σηκώσει όλα την Παρασκευή , φοβούμενοι ότι θα μας πετάξουν απο το ευρώ. Και δεν το είχε πεί κανένας Άδωνις. Στο τελευταίο χωριό και στάνη, το είχαν πάρει το μήνυμα και είχαν γεμίσει τα σεντούκια. Κάτι πανταλάκηδες και λοιπά είχαν ήδη κινηθεί, οι υπάλληλοι των τραπεζών το ίδιο μετά, οι γνωστοί και φίλοι αμέσως μετά, σε 2 μέρες όλη η Ελλάδα ξέρει το τάχα μυστικό.. Αν πάμε για εκλογές και ο κόσμος αντί να τρέχει στις πλατείες για να ακούει τον δραχμαζάνη συνωστίζεται στα γκισέ και στα ΑΤΜ για να πάρει τα ευρά του τότε να δείς πανηγύρια και επαναστάσεις του γελοίου... Ακόμη και οι συριζαίοι θα τρέξουν να τα σηκώσουν , όσοι δεν τα έχουν στα λονδίνα και πουλάνε πατριοφροσυνη εκ του ασφαλούς. Το πρόβλημα υφίσταται, για να λυθεί πρέπει να κάνει κίνηση ,κωλοτούμπα δηλαδή τεράστια ο τσίριζα πολύ πριν τις εκλογές. Διαφορετικά, το σύστημα εξουσίας που στηρίζει την κυβέρνηση εντός και εκτός χώρας θα φτιάξει το παιχνίδι έτσι ώστε, η τρόικα θα έχει φύγει, το ΔΝΤ θα έχει φύγει, τα μνημόνια θα έχουν λήξει πριν τις εκλογές...Το μόνο που θα μπορεί να κάνει ο στρατούλης είναι να τρομάζει τον κόσμο και να βγάλει τα λεφτά του από τις τράπεζες γιατί μερικοί κολλημένοι στο 1917 και στην έφοδο των ανακτόρων έχουν κάνει δηλώσεις και εσωτερικό δανεισμό, έλεγχο των τραπεζών και ροής κεφαλαίων, υποχρεωτικό δανεισμό και πολλά φαιδρά και εν πολλοίς επικίνδυνα για τους ίδιους πέρα από την χώρα. Οσο θα μιλάνε μαζί για το θέμα τραπεζών οι λαπαβίτσες και οι σταθάκηδες λέγοντας εντελώς διαφορετικά πράγματα, δεν χρειάζεται κανένας Άδωνις να τρομάζει τον κόσμο. Το κάνουν και μόνοι τους. Το θα αφήσω τα ωραία μου ευρουδάκια να μου τα φάει ο βαρεμένος επηρεάζει περισσότερο στις εκλογές από την αναβάθμιση της χώρας από τους φίτσιδες ή από τις παλαβομάρες του στρατούλη και του γλέχου ότι θα ανοίξουν τα σεντούκια των τραπεζών και βα βρούν μέσα παρκαρισμένα τα δισεκατομμύρια των καταθέσεων για να μπορούν να πληρώνουν όσο χρειαστεί μισθούς και συντάξεις.

    • danas avatar
      danas @ ορεσείβιος 26/09/2014 08:45:12

      αυτό που παίρνεις είναι το χειρότερο κινδυνολογικό σενάριο. Για να γίνει όμως bank run πρέπει να υπάρχει και ο κόσμος. Αυτό ξέχασες να μας πείς . Πόσοι ποσοστιαία σήμερα στην ελλάδα έχουν καταθέσεις ? Εγώ ως ελεύθερος επαγγελματίας ξέρω οτι όλοι έχουν τα τρεχούμενα και οτι πληρωμές σταματάν στις 5 του μηνός και αρχίζουν στις 27 που πληρώνονται οι μισθωτοί. Όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα. Και κάποιοι προκλητικά μας επιδεικνύουν τα πλούτη τους όχι μόνο οι ζάμπλουτοι αλλά και οι άνετοι που σε μια επαρχιακή πόλη φαίνονται σαν την μύγα μες στο γάλα και κανείς δεν τους πιάνει για φοροδιαφυγές κλπ.Αυτά μας κούρασαν αυτά φοβόμαστε και όχι το bank run . Αυτό είναι last year που λεγαν και στη διαφήμιση.

      • Tassos avatar
        Tassos @ danas 26/09/2014 09:13:12

        Με ΣΥΡΙΖΑ θα διακινδυνεύσεις και αυτά τα λίγα που έχουμε. Αν διαβάσεις το πρόγραμμά του καταλαβαίνεις ότι οι φόροι που θα πληρώσουμε θα είναι κόλαση μπροστά σε αυτό που ζούμε. Στο είπε κι ο Σταθάκης: Η Ελλάδα πληρώνει 4% λιγότερους φόρους σε σχέση με το ΑΕΠ συγκριτικά με τις υπόλοιπες χώρες της ΕΟΚ

        • ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ avatar
          ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ @ Tassos 26/09/2014 09:25:59

          Με ΣΥΡΙΖΑ θα πέσει ο ουρανός στα κεφάλια μας Με ΣΥΡΙΖΑ θα γίνει το νερό αίμα Με ΣΥΡΙΖΑ θα βρέχει φωτιά 5 μέρες (Και τα γνωστά) Με ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ θα έχουμε λεφτά (τώρα έχουμε), φάρμακα (τώρα έχουμε), πετρέλαιο και βενζίνη (τώρα έχουμε) κλπ Παιδιά έλεος. Ετοιμάζομαι να θάψω στην αυλή τα χρυσαφικά αλλά δεν λέω που μένω γιατί θα μου τα πάρετε

          • Tassos avatar
            Tassos @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 26/09/2014 09:56:33

            Τέτοιοι τύποι σαν και σένα, που τρέχουν μια ζωή πίσω από αγύρτες που τους παραμυθιάζουν ότι "λεφτά υπάρχουν" κατέστρεψαν την Ελλάδα. Να μουν από μια μεριά να σε βλεπα όταν θα σε ρθει το εκκαθαριστικό της εφορίας από τον Λαπαβίτσα...

          • George N avatar
            George N @ Tassos 26/09/2014 10:17:16

            Από κάποιο σημείο και πέρα δεν έχει σημασία. Σε άτομο με φετινό εισόδημα 5Κ του ήρθε ΕΝΦΙΑ 10Κ. Αν ο Λαπαβίτσας του το κάνει 30Κ, μικρή σημασία έχει. Και για αυτόν (απλά θα γελάσει περισσότερο) και για τον Λαπαβίτσα που απλά θα βάλει το μηχάνημα να κόβει monopoly money για να πληρώνει μισθούς/συντάξεις. Το θέμα είναι να μην χάνετε η επαφή με την πραγματικότητα. Αν μπεις στην Χώρα της Αλίκης όλες οι περιπέτειες φαντάζουν νορμάλ.

          • Geros avatar
            Geros @ George N 26/09/2014 11:35:25

            Δέκα χιλιάρικα ΕNΦΙΑ φίλε μου δεν είναι λίγα .... τι έχει στην κατοχή του ο φίλος σου? Την μισή Κηφισιά? Μπορεί βασικά να προσφύγει και να δηλώσει πλήρη αδυναμία πληρωμής, στην πράξη όμως λίγοι το κάνουν. Το κάνουν λίγοι επειδή μετά πρέπει να αποδείξεις ότι δεν έχεις εισοδήματα στο εξωτερικό , λογαριασμούς γυναίκας , παιδιών ..... μπελάς ρε φιλε. Οπότε τον φίλο σου τον κόβω να τον πληρώνει. Από που θα βρει τα λεφτά θα μου πεις , από τους λογαριασμούς που δεν θέλει να του ανοίξουν και για αυτό δεν προσφεύγει ......

          • George N avatar
            George N @ Geros 26/09/2014 16:20:09

            Μεγάλο πατρικό σπίτι (του 1932) στην Κυψέλη σε οικόπεδο με συντελεστή...Κυψέλης! Πλήρωνε όσο είχε δουλειά ουσιαστικά.....γιατί δεν το είχε κάνει πολυκατοικία μέσω αντιπαροχής. Λόγω ανεργίας φέτος δεν πρόκειται. Αλλά ήταν απλά ένα παράδειγμα (το πιo extreme που ξέρω) για το τι μπορεί να συμβεί όταν δεν συνδέεται ο φόρος με την φοροδοτική ικανότητα.

          • Geros avatar
            Geros @ George N 26/09/2014 18:17:04

            Δέκα χιλιάρικα ΕΝΦΙΑ βγάζει σπίτι 800 τετραγωνικά σε τιμή ζώνης πάνω από 5000 χιλιάδες φίλε. Εγώ τέτοια σπίτια δεν ξέρω , να μας πει ο φίλος σου που είναι να πάμε να το κάνουμε χάζι ....

          • George N avatar
            George N @ Geros 27/09/2014 05:25:56

            Μα δεν είναι τόσο το σπίτι Geros (αν και δεν υπάρχει συντελεστής απομείωσης αξίας λόγω παλαιότητας μετά από ένα σημείο, ενώ η πραγματική αγορά έχει) όσο το οικόπεδο στο οποίο είναι το σπίτι το οποίο κάνει την ζημιά (πληρώνει δλδ για κάτι που μπορεί δυνητικά να κάνει και όχι για κάτι που έχει κάνει, σε αξίες που δεν υπάρχουν, μάλιστα για την συγκεκριμένη περιοχή όπως και για την Πατησίων και που ποτέ δεν υπήρξαν) Αυτό ήταν το ένα που είπα και το άλλο ότι δεν υπάρχει σύνδεση φοροδοτικής ικανότητας και φόρου. BTW δεν πρόκειται για φίλο.

          • Geros avatar
            Geros @ George N 27/09/2014 15:08:40

            Εγώ φιλε μου έχω γίνει φοβερα καχύποπτος στις .... μνημονιακές τραγωδίες που ακούω γύρω μου. 99% είναι ηλιθιότητες , παρερμηνείες και το γνωστό φωνάζει ο κλέφτης για να φύγει ο νοικοκύρης. Θα σου έλεγα να κανεις και εσύ το ίδιο , να είσαι καχύποπτος. Δεν υπάρχει οικόπεδο στην Κυψέλη αγαπητέ με τέτοια αντικειμενική. Αν υπάρχει αναντιστοιχία ας απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές , στην πραγματική αναντιστοιχία η επιείκεια είναι δεδομένη. Στην ουσία όσοι δεν καταγγέλλουν τον φόρο λόγω πλήρης αδυναμίας απλά δεν θέλουν κάποιος να ψάξει τους λογαριασμούς τους. Το αντιμνημόνιο είναι γεμάτο λαμόγια αγαπητέ.

          • George N avatar
            George N @ Geros 27/09/2014 17:42:00

            Καταλαβαίνω τι λες Geros και για πολλές περιπτώσεις έχεις δίκιο. Εδώ μια και απλά κάνεις μια διαίρεση, αγνοώντας συντελεστές δόμησης που στην Κυψέλη (αλλά και σε άλλες συνοικίες στο κέντρο) είναι στο Θεό, συντελεστές εμπορικότητας που στην Πατησίων (αλλά ακόμα και σε δεύτερες οδούς στο Κολωνάκι με σχεδόν όλα ξενοίκιαστα) είναι στο Θεό, προσόψεις, ορόφους κτλ που λειτουργούν πολλαπλασιαστικά σε baseline αντικειμενικές που δεν υπάρχουν, ενώ αγνοείς και τον συμπληρωματικό φόρο που μπαίνει στα πιο πάνω, πιστεύω ότι μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί. Η αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ είχα ασχοληθεί μια και το δικό μου είναι στανταράκι 500άρι αλλά να τους έπιασε όλους όσους ξέρω με ακίνητα στο κέντρο ή στο Πόρτο Ράφτη (άλλη ιστορία εκεί) ξαφνικά υστερία, μου μοιάζει χλωμό.

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Tassos 26/09/2014 10:19:30

            Όταν έρχονται ή θα έρχονται πλέον τα εκκαθαριστικά είτε από τον Χαρδούβελη είτε από τον ...Λαπαβίτσα, αυτό που δεν έχετε καταλάβει μερικοί (που λεφτά έχετε), είναι οτι για τους περισσότερους Έλληνες, ισχύει το '' Ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος''. Είστε ωραίοι όλοι εσείς με τις ομπρέλες και τα αδιάβροχα τα Βurberrys που προσπαθείτε να τρομοκρατήσετε τον μουλιασμένο από τις συνεχόμενες μπόρες 5 ετών. Φοβηθείτε μονάχοι σας τώρα. Τρομάζει ωρέ ζαγάρια ο μουσκεμένος; Χαχαχα

          • IASVN avatar
            IASVN @ Τρελό νερό 26/09/2014 11:04:10

            τα ζαγάρια σίγουρα δεν τρομάζουν από το μούσκεμα οι νοήμονες όμως δεν θα έλεγαν όχι σε μια ομπρέλα! και για να αποκτήσεις ομπρέλα έχουμε ακόμα δρόμο!!

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ IASVN 26/09/2014 14:45:13

            Πάρε βρε αδερφέ μιά ομπρελίτσα κι εσύ! Μόλις ψιχαλίσει, σμάρι εμφανίζονται οι Πακιστάνοι. Τσιφούτη, μόνο 5€ θα σου κοστίσει. Οk., μαϊμού μεν, πλην όμως Burberry!!

          • Tassos avatar
            Tassos @ Τρελό νερό 26/09/2014 11:42:31

            Μιλάς σε ακτήμονα και φτωχό. Αλλά φάγατε ότι φάγατε σε μισθούς και δάνεια, και την πληρώνουμε εμείς οι φτωχοί και η επόμενη γενιά. Σα δεν ντρέπεστε λέω γω...

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Tassos 26/09/2014 12:03:37

            ...Τότε βρε ...ακτήμονα κι ολότελα ...φτωχέ, τι οδύρεσαι, τρέμεις και μας προτρέπεις να φοβηθούμε κι εμείς; Να μη σου πάρουνε το τρύπιο σου βρακί; Σα δεν ντρέπεστε λέω γω, όλοι οι τάχατες καημένοι, οι καραβολεμένοι υποκριτές. Tα περί ''τα φάγατε σε μισθούς και δάνεια'', να το πείς στους συγγενείς σου. Αυτοί, σίγουρα θα ξέρουν.

          • Άπαντα Επιστάμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμενος @ Tassos 26/09/2014 12:25:49

            Βρε τάσσε, Εισαι πολύ φτωχός και μπράβο σου. Αλλά γιατί λες ότι πληρώνεις για τους υπόλοιπους; Δεν πληρώνεις για τα σπίτια αφού δεν έχεις σπίτια. Δεν πληρώνεις για χωράφια αφού δεν έχεις. Πιθανόν δεν πληρώνεις και για αυτοκινητα. Ζεις μάλλον στο ενοίκιο που φαντάζομαι μπορεί να έχει μειωθεί αφου οι ενοικαιστές είναι πλέον περιζήτητοι! Αν ο μισθός σου είναι πολύ χαμηλός θα έχει μειωθεί λίγο ή καθόλου. Μπορεί να παίρνεις και κανένα επίδομα αλληλεγγύης που πριν δεν έπαιρνες! Μπορεί να σου πληρώνουμε τον κοινωνικό τουρισμό ή το μειωμένο σου πετρέλαιο. Καλά κάνουμε και σε πληρώνουμε. Είμαι υπέρ της αλληλεγγύης. Όλα καλά για σένα! Η κρίση σε αβαντάρει και μπράβο σου! Αλλά ξαναέρχομαι στο αρχικό ερώτημα: γιατί λες ότι πληρώνεις για μας;

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Άπαντα Επιστάμενος 26/09/2014 12:40:56

            Σοβαρά; Η κρίση αβαντάρει τους οικονομικά αδύναμους; Δεν τό 'χα σκεφτεί αυτό. Πρωτότυπη οικονομολογική ερμηνεία. Βλέπω τον Στιγκλιτς, τον Κρούγκμαν και τον Αμάρτυα Σεν να τα σκίζουν τα κιτρινισμένα Νόμπελ τους. ¨Ασε που μπορεί να κάνει καμμιά κουτουράδα και ο Κέυνς, και να αυτοκτονήσει μέσα στο μνήμα...

          • Άπαντα Επιστάμενος avatar
            Άπαντα Επιστάμενος @ Uncle Stgm 26/09/2014 21:24:45

            Το τάσσο τον αβαντάρει σίγουρα, μπορεί κι εσένα.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Άπαντα Επιστάμενος 27/09/2014 01:43:42

            Τι είναι τέλος πάντων αυτός ο Τάσσος; Μήπως είναι ο πανταλάκης;
            Πάντως εγώ δεν είμαι ο Βύρωνας ο shogun, και η απόδειξη είναι ότι έχω μόνον γιό άνεργο, και όχι κόρες διορισμένες εκεί που δεν υπάρχει απόλυση.

          • Τι να λέμε τώρα... avatar
            Τι να λέμε τώρα... @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 27/09/2014 05:33:06

            Έχεις ΚΑΙ αυλή και χρυσαφικά? Α πα πα πα

        • danas avatar
          danas @ Tassos 26/09/2014 09:27:26

          ναι γιατί όμως? λόγω της εκτεταμένης φοροδιαφυγής. ποιός λογικός άνθρωπος θα μιλήσει για τον ελέφαντα στο δωμάτιο επιτέλους? και να σου πώ κάτι? αν ο σταθάκης δεν κυνηγήσει την φοροδιαφυγή πρώτος θα μαι που θα τον διώξω. Ομως και αυτή η τωρινή κατάσταση ασφυξίας είναι μαρτύριο της σταγόνας και δεν βλέπουμε φώς απο πουθενά.Η χρεοκωπία είναι δώ, η στάση πληρωμών είναι γεγονός μέσα στην χώρα μας και πρέπει όλοι νδ συριζα κατα κύριο λόγο να βρούμε μια λύση . ΕΝΩΤΙΚΗ.Να μπούν στην άκρη οι φανατικοί του κάθε κόμματος και όλοι οι άλλοι να συγκροτήσουν μια κυβέρνηση που πραγματικά θα συγκρουστεί και με τις παράλογες απαιτήσεις των δανειστών αλλά και με την ντόπια ολιγαρχία που ρουφάει ότι μεδούλι έμεινε. Δεν γίνεται αλλιώς δεν μπορώ να το παίζω ντέρμπι δικομματικό πάλι αυτό μας τελείωσε.

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ danas 26/09/2014 09:38:50

        Συμφωνώ απόλυτα,η πόλη μου ζει από 27 μέχρι 05 του μηνός,μετά δεν υπάρχει τίποτε.......

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Κώστας 26/09/2014 12:04:08

          Και σε εμάς και παντού το ίδιο,μένει πολύς μήνας στο τέλος του μισθού...

  3. Seagull avatar
    Seagull 26/09/2014 09:01:17

    Θα έπρεπε να έχουν κοστολογίσει στην κυβέρνηση τα οφέλη από την περίπτωση ' Αδωνι..... αν συνεχίζουν να πιστεύουν ότι είναι θετικά, τότε εντάξει και μπράβο τους αν πιστεύουν ότι ο Αδωνις φέρνει αντί να διώχνει. ΄Αποψή μου είναι ότι ο εν λόγω κύριος είναι ένας απλός καιροσκόπος και θρασύς τύπος που λαϊκίζει 24 ώρες το 24ωρο. Είναι επικίνδυνος και το μέλλον θα το δείξει, διότι ουσιαστικά δεν ενδιαφέρεται ούτε για το κόμμα, ούτε για ιδεολογία ούτε για τίποτα πέραν της ιδικής τους αναρύχισης σε ανώτατα αξιώματα.

  4. sub avatar
    sub 26/09/2014 09:58:09

    αν θέλετε να το δημοσιευσετε.Αν το διαβάσει κάποιος μόνο καλό θα κάνει γιατί είναι καλοπροαίρετο.Όσο και αν κάποιοι δε θέλουν να το καταλάβουν, τα προσωπα που υπάρχουν στην κυβέρνηση είναι κατώτερης πολιτικής ποιότητας από αυτά του 05 στην κυβέρνηση καραμανλή.Και πρέπει στις επόμενες εκλογές να υπάρξει μια ανανέωση με όπλο τη σοβαρότητα.Φτάσαμε στο σημείο ο αντώναρος να φαντάζει ως γκουρού μπροστά στη βουλτεψη και τον κεδίκογλου

    • Seagull avatar
      Seagull @ sub 26/09/2014 10:17:29

      Συμφωνώ μαζί σου, πρέπει να γίνει ένας γενναίος ανασχηματισμός αύριο κιόλας και να πάρει και να σηκώσει τα πάντα, μόνο με γερά χαρτιά μπορεί η κυβέρνηση να πάει μέχρι την εκλογή προέδρου και να έχει ελπίδες να συγκινήσει μερίδα των ανεξάρτητων για να ξεπεραστεί ο σκόπελος των εκλογών που θα βουλιάξει εντελώς το καράβι. Αν ο Σαμαράς πιστεύει ότι με τον ακολουθούμενο δρόμο θα βγούμε από το τούνελ οφείλει να συνεχίσει απερίσπαστος και όχι να γίνονται πισογυρίσματα ή να μοιάζει ότι η κυβέρνηση σέρνεται από τα φουστάνια του σύριζα. Τομές τώρα, σε συγκεκριμένους τομείς και με χρονοδιαγράμματα. Αυτό το πράγμα να παρακαλάμε και να επαιτούμε κάθε τρεις και λίγο την Μέρκελ κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει.

    • ΣΤΑΘΑΚΗΣ avatar
      ΣΤΑΘΑΚΗΣ @ sub 26/09/2014 10:19:34

      ΣΩΣΤΟΣ!!!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ sub 26/09/2014 16:25:00

      Τί λέτε τώρα,ανασχηματισμός και ιστορίες για αγρίους... Έγινε ανασχηματισμός, όποια ανανέωση ήταν να γίνει,έγινε κι αυτή. Πάει τώρα μας τελείωσε,δεν έχει άλλο πώς το λένε. Ή αυτοί είναι και τους ψηφίζουμε ή αλλάζουμε κόμμα... Εδώ τα είπανε πολύ σωστά και αναλυτικά χθές οι κ.κ. Ζήσης και Μητραλέξης,για το τί χρειάζεται πλέον από δώ και πέρα. Μπορούν να γίνουν; Καλώς,αλλιώς ξεχάστε τους ανασχηματισμούς,διότι θα αρχίσουμε να αναπολούμε και τη Βούλτεψη σε λίγο...

  5. Αθηνών πολίτης avatar
    Αθηνών πολίτης 26/09/2014 10:03:00

    Βλέπω πολλούς εδώ να γράφουν διάφορα μόνο και μόνο για να κάνουν πλακίτσα. Ο Άδωνις είπε αυτό που όλοι σιγοψυθιρίζουν (φωναχτά) σε όλη την Ελλάδα. Δεν είναι άποψη μόνο του Άδωνι το bank run αλλά και του Σαμαρά. Επειδή είπαν δημόσια την άποψη τους σημαίνει ότι θα συμβεί κιόλας; Δηλαδή δεν πρέπει κάποιος να μας προειδοποιήσει ότι ερχόμενος ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία τους πρώτους που θα βολιδοσκοπίσει είναι τα σώματα ασφαλείας, τους στρατιωτικούς και τις καταθέσεις; Έχει κανείς αντίθετη άποψη;Τώρα γιατί έγινε τόσος ντόρος; Μήπως ήθελαν από τον ΣΥΡΙΖΑ να καλύψουν το κάζο του Βατικανού;

    • ΣΤΑΘΑΚΗΣ avatar
      ΣΤΑΘΑΚΗΣ @ Αθηνών πολίτης 26/09/2014 11:19:15

      Eχεις πλάκα φίλε Αθηνών πολίτη. Λες αλήθεια να ήθελαν από τον ΣΥΡΙΖΑ να καλύψουν το κάζο του Βατικανού και έβαλαν τον Άδωνι να τσιρίζει για το Bank run, το οποίο υποτίθεται (λέμε τώρα) ποτέ δεν θα συμβεί οσο είναι Πρωθυπουργός ο Σαμαράς, ασχέτως αν συνέβη πρόσφατα μετά την Κύπρο και στην Πορτογαλία (τράπεζα espirito santo)? Τελικά δεν μπορούμε να ξέρουμε ποιανού παιχνίδι παίζει ο Άδωνις. Αλλωστε ποτέ δεν ήταν ΝΔ. Συγκυβέρνηση όπως και ο Βενιζέλος και ο Λοβέρδος, είναι κι αυτός...

      • Αθηνών πολίτης avatar
        Αθηνών πολίτης @ ΣΤΑΘΑΚΗΣ 26/09/2014 18:12:17

        Φίλε Σταθάκη και βέβαια ήθελαν να καλύψουν το κάζο του Βατικανού (αλήθεια τι το ήθελαν;;;).Τώρα για το αν έβαλαν οι συριζαίοι να τσιρίζει τον Άδωνι, δεν θα σου απαντήσω για το αυτονόητο εκτός αν είσαι μικρόμυαλος!!!!

        • ΣΤΑΘΑΚΗΣ avatar
          ΣΤΑΘΑΚΗΣ @ Αθηνών πολίτης 26/09/2014 19:34:02

          Οταν λες: "Τώρα γιατί έγινε τόσος ντόρος; Μήπως ήθελαν από τον ΣΥΡΙΖΑ να καλύψουν το κάζο του Βατικανού;" δεν εννοείς οτι ο ντόρος έγινε επειδή το ήθελαν απο τον ΣΥΡΙΖΑ ? και πως θα γινόταν ο ντόρος αν δεν μίλαγε ο Αδωνις? Θα έβρισκαν κάποιον άλλο να πεί οτι ο ερχομός του ΣΥΡΙΖΑ θα φέρει bank run? Εξήγησέ μου λίγο μπας και καταλάβω τελικά...

  6. ΆλυτηΕξίσωση avatar
    ΆλυτηΕξίσωση 26/09/2014 10:25:51

    Δεν πρόκειται για ένα σημάδι παρακμής που ξαφνικά παρουσιάστηκε και μας εκπλήσσει. Εδώ και δύο χρόνια, όλο επανέρχεται η τραγική διαπίστωση, εξ αφορμής κάθε φορά διαφορετικών γεγονότων. Όταν οι εγωπαθείς στρατηγοί, οι άτολμοι λοχαγοί κι οι φλύαροι τιποτελόγοι αξιωματούχοι κάθε λογής περισσεύουν, όσο κι αν καταστρώνεις εσύ μεγαλόπνοα σχέδια επί χάρτου στο γραφείο σου, όσο σκληρά κι αν το παλεύεις, αυτοί εκ παραλλήλου ''εργάζονται'', με όποια ... όπλα διαθέτουν. Αφθονεί δυστυχώς η ανοησία, η αμετροέπεια, η αλαζονεία και η αδυναμία ορθής κρίσης. Δεν σου αξίζουν, σε μικραίνουν και απορεί κανείς.... Δεν το βλέπεις; Δεν έχεις εναλλακτικές;

  7. χμμμμμ avatar
    χμμμμμ 26/09/2014 10:29:11

    Γενικώς μου φαίνεται πως ως χώρα είμαστε εκτός τόπου και χρόνου. Τώρα τελευταία η τηλεόραση γέμισε με διαφημίσεις αυτοκινήτων, για να τ αγοράσουν όμως ποιοί? Η αλήθεια είναι πως και η πόλη που ζω γέμισε με νέα αυτοκίνητα, τα οποία όμως αγόρασαν ποιοί? Μια που τους ξέρω σχεδόν όλους, οι 8 στους 10 κάτοχοι νέων αυτοκινήτων είναι δημόσιοι υπάλληλοι και οι 2 στους 10 φαινομενικά άνεργοι. Τι στραβό λοιπόν πάει στη χώρα? εξακολουθούμε να ταίζουμε το τέρας που επί 5 χρόνια πολεμάμε; Φυσικά στην πόλη μου οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να βάζουν λουκέτα η μια μετά την άλλη , αφήνοντας όλο και περισσότερους ανέργους. Τι καταφέραμε λοιπόν τρομάρα μας? Σταθεροποιήσαμε τον δημόσιο τομέα και τον χρησιμοποιούμε ως μοχλό ανάπτυξης? ευγε μας. Αφήσαμε το παρεμπόριο ανέγγιχτο για να έχουν κάποιοι να ξοδευουν λεφτά? ξανά ευγε μας. Φυσικά οι 2 πιο πάνω κατηγορίες στις εκλογές θα ψηφίσουν και με τα 2 χέρια ΣΥΡΙΖΑ γιατι είναι αχόρταγες και θέλουν και τα παραπάνω που τους τάζει ο Αλέξης. Κι όλοι οι άλλοι?? Ολοι εκείνοι που πραγματικά σηκώνουν τον σταυρό του μαρτυρίου? Τι κάνουμε για εκείνους? Τους τρελαίνουμε στους φόρους, τους απειλούμε με κατασχέσεις, τους βάζουμε φυλακή, τους κόβουμε κάθε ελπίδα επιβίωσης. Και το περίεργο είναι πως όλοι αυτοί κατά πλειοψηφία κάποτε ψήφιζαν Ν.Δ. Κάποτε....Τώρα γιατί να ψηφίσει κάποιος τον δήμιο του? Κύριοι στραβά αρμενίζουμε... εστω κι αργά ας στριψουμε το τιμόνι επιτέλους.

    • George N avatar
      George N @ χμμμμμ 26/09/2014 11:24:18

      "είμαστε εκτός τόπου και χρόνου" Αυτή ήταν και η γοητεία της χώρας όμως... "Σταθεροποιήσαμε τον δημόσιο τομέα" famous last words! Είναι απλά πριν κάνει το κρακ ή κλάρα που κάθεται μετά το ατέλειωτο πριόνισμα που έριξε. "Κύριοι στραβά αρμενίζουμε" Είστε πολύ αισιόδοξος. Αυτό προϋποθέτει χάραξη πορείας (έστω και λάθος) αλλά και μηχανισμό κατεύθυνσης.

  8. Seagull avatar
    Seagull 26/09/2014 10:35:24

    Πάει το έχουμε χάσει εντελώς σε αυτήν την παλαβοχώρα, και ο Ντινόπουλος λέει συμφωνεί με την Δούρου να μην γίνει καμία απόλυση στους δήμους, όλοι είναι καλά παιδιά και άξια, κατά τα άλλα ο Μητσοτάκης πήγε κάποιους δημάρχους στον εισαγγελέα. Τελικά ο Ντινόπουλος θα προσχωρήσει στον σύριζα για να ξέρουμε.

  9. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/09/2014 10:44:25

    Στο δια ταύτα, διατελώ παγερά αδιάφορος. Γιατί; 1. Οι τράπεζες, ως επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα είναι σήμερα απολύτως χρεοκοπημένες. Ως ζόμπι, ζούν. ¨οχι μονον οι Ελληνικές. Ας είναι καλά οι ανακεφαλαιοποιήσεις και το διπλό σωληνάκι με τον ορρό απο την ΕΚΤ - κυρίως ο μηχανισμός target2. Διευκρινίζω, με εγγυήσεις δουλεύει το σύστημα όχι με ρευστό. Εγγυούνται φυσικά οι Ευρωαπαίοι φορολογούμενοι. Όλοι. Άν σκάσει η φιάλη, είτε με Άδωνι - export ή με Στράτα-στρατούλη, το ίδιο είναι. Θα ψάχνουν για το που πήγε το "αλατούχο νερό" που μάζεβαν οι φουκαράδες απο τα Μάταλα μέχρι το Ροβανιέμι. 2. Σε τι ουσιαστικό διαφέρει ο προεκλογικός Σύριζας hard του Λαπ-Λαφ (Λαπαβίτσα - Λαφαζάνη) απο την προεκλογική ΝΔ των Ζαππέιων; Και τι δεν καταλαβαίνεται επι της ερωτήσεως; Τα λοιπά, ψιλοπράγματα.

    • ΆλυτηΕξίσωση avatar
      ΆλυτηΕξίσωση @ Uncle Stgm 26/09/2014 11:00:12

      ''Σε τι ουσιαστικό διαφέρει ο προεκλογικός Σύριζας hard του Λαπ-Λαφ (Λαπαβίτσα - Λαφαζάνη) απο την προεκλογική ΝΔ των Ζαππείων;'' Στο οτι έχουνε μεσολαβήσει δυό τραγικά κι ανθρωποκτόνα έτη ακατάσχετης αιμορραγίας των καλοκάγαθων...ακροατών και άρα οι ψαλμοί σε μάταιη επανάληψη δεν συγκινούν, δεν αρκούν, δεν επουλώνουν;

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 26/09/2014 11:06:15

      Διορθώνω το πληκτρολογικό λάθος στο 2 (παραλείφθηκε ένα "πλήν") και ζητώ συγγνώμη: 2. Σε τι ουσιαστικό διαφέρει ο προεκλογικός Σύριζας - πλήν του hard του Λαπ-Λαφ (Λαπαβίτσα - Λαφαζάνη) - απο την προεκλογική ΝΔ των Ζαππείων; Και τι δε καταλαβαίνετε επί της ερωτήσεως;

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Uncle Stgm 26/09/2014 11:38:26

        Τώρα το έθεσες σωστά... Και οι δυό υπέγραψαν ότι θα σεβαστούν τις υποχρεώσεις της χώρας και μετά πήγαμε σε εκλογές..Εεεε, μια διόρθωση, τις επόμενες εκλογές αφορά αυτό..

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ ορεσείβιος 26/09/2014 11:54:15

          Δίκιο έχεις για την υπογραφή του "παλιού", όμως ο "νέους" μάλλον την αντικαθιστά με διαρκείς επισκέψεις, δημόσιες σχέσεις και με την ευλογία του Ποντίφικος...

          • ορεσείβιος avatar
            ορεσείβιος @ Uncle Stgm 26/09/2014 13:39:07

            Κάθε πράμα στον καιρό του...Δεν ήρθε η ώρα της υπογραφής. Το πικρόν ποτήριον δεν μπορείς να αρνηθείς αν θέλεις να είσαι κανονικός παίχτης. Ο σόιμπλες το δήλωσε από την αρχή.. Το πολιτικό σύστημα της Ελλάδος πρέπει να προσυπογράψει την όποια ευρωπαϊκή λύση. Μίλησε για το σύστημα, όχι για ψεκαμμένους, τον κουτσούμπα και τους καραφλούς πορτιέρηδες. Διαλέγεις και παίρνεις...Ουδείς αναμάρτητος εξάλλου. Μόνο που ο χρόνος είναι περιορισμένος , δεν μπορούν να περιμένουν τους στρατουλολαφαζάνηδες να μάθουν επιτέλους πως λειτουργεί το σύστημα της οικονομίας. Ο μπαρμπα μηλιός είναι για τα μουσεία και τα μαυσωλεία του Λένιν...Αν δεν έχει αντιληφθεί, το χρήμα κινείται πλέον ψηφιακά και λογιστικά. Ακόμη και οι βενετοί χαρτιά έστελναν στην ανατολή όχι κανονικό χρυσό. Αν δεν σοβαρευτούν και δεν δώσουν δείγματα γραφής στους οξαποδώ και δήγματα σε μερικούς ρούντηδες και παπασούρες στο σπίτι τους, εξουσία δεν έχει...

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Uncle Stgm 26/09/2014 11:41:04

      Για το 1, δεν το ξέρουν εκεί στην Κουμουνδούρου που σκέφτονται να στείλουν τον στρατούλη πρωί της δευτέρας και να εισπράξει τα 11 δις του ΤΧΣ? Τόσες επισκέψεις έχουν κάνει στους τραπεζίτες, μέχρι και στην "αγία" του Βατικανού έχουν πάει, δεν τα ρωτάνε αυτά? Τι στο διάολο βλέπουν, το μετρητό στα ταμεία μόνο?

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ορεσείβιος 26/09/2014 11:51:52

        ..μαθαίνω ότι ο μπάρμπα-μηλιός αυτή την εποχή μελετά επισταμένως το target2 και οι 2 Κρητικοί ξεσκονίζουν τα καταστατικά και τα αρχεία των 2 Μηχανισμών Στήριξης. Κάλλιο αργά παρά ποτέ θα μου πείς... εγώ λέω "έφτασαν αργά, άργησαν πολύ και το `χασαν το τρένο
        άργησαν πολύ δε τους περιμένω".

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ ορεσείβιος 26/09/2014 12:09:38

        @ορεσείβιος Καλώς ήλθες. Τα σέβη μου.

  10. Νικήτας avatar
    Νικήτας 26/09/2014 11:28:20

    Ό Άδωνις με αυτό που είπε κατέδειξε τα όρια της σκέψης του αφενός και για ακόμη μία φορά φάνηκε πως δεν μπορεί να επιβληθεί στο θυμικό του . Διαθέτει βεβαίως στοιχεία εργατικότητας θέλησης και πυγμής που είναι απαραίτητα στην παράταξη και στην χώρα και είναι θέμα δικό του να διορθωθεί εκεί που νομίζει. Θα συμφωνήσω ότι η κυβέρνηση παρουσιάζει χαλαρότητα στις σκοπιές της οφειλόμενη κατά την αποψή μου στην διαφαινόμενη αλλαγή προς το καλύτερο της χώρας απο την ασκούμενη πολιτική , τηρουμένων των αναλογιών , κάτι που δεν περνά απαρατήρητο απο τον κόσμο που βλέπει και ακούει ηλιθιότητες απο τον σύριζα . Με λίγα λόγια η όποια καλή πορεία αντί να βάλει τις μηχανές να δουλέψουν πρωοθώντας μεταρυθμίσεις και αλλαγές που έχει ανάγκη πρωτίστως ο τόπος , δημιουργεί ραστώνη και παλαιοκοματική νοοτροπία βαρεμάρας συνέπεια και της ανανέωσης που καθυστερεί . Και αυτό , δηλαδή ο εκμοντερνισμός της πολιτικής είναι ένα πολύ μεγάλο αίτημα της κοινωνίας. Χρειάζεται εγρήγορση απο μεριάς του προέδρου που τον εμπιστεύεται ο λαός .

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/09/2014 11:31:55

    Διευκρίνηση για τις τράπεζες - λύνει και την απορία του "χμμμμ" απο πού έρχονται τα λεφτά και αγοράζουν τόσα αυτοκίνητα ή χλαπακιάζουν σαν πούτηδες στα γουρουνάδικα τόσοι πολλοί): Στην Ευρωπαϊκή Νομισματική Ένωση οι ρυθμίσεις που ισχύουν, προβλέπουν ότι μια χώρα μπορεί να έχει στη διάθεσή της ΔΙΑΡΚΩΣ απεριόριστη ποσότητα ρευστότητας της Κεντρικής Τράπεζας, μέσω των εμπορικών της τραπεζών. Η ΕΚΤ δεν χρειάζεται να τυπώνει χρήμα: το δημιουργεί λογιστικά. Αυτό γίνεται μέσα στα πλαίσια του μηχανισμού που δημιούργησε η ΕΚΤ υπό το όνομα „Target-2“ .
    Με αυτό, η ΕΚΤ χρηματοδοτεί μέσω των εμπορικών τραπεζών τόσο την κατανάλωση μέσα σε κάθε χώρα, όσο και τη φυγή των κεφαλαίων σε απεριόριστο ύψος (είτε μέσα στην ΕΝΕ όσο και προς την κατεύθυνση τρίτων χωρών). Το TARGET (Trans-European Automated Real-time Gross Settlement Express Transfer System – Διευρωπαϊκό αυτόματο σύστημα διακανονισμού εντολών πληρωμής σε συνεχή χρόνο) είναι σύστημα πληρωμών μεταξύ των τραπεζών στις χώρες-μέλη της ευρωζώνης. Για πολλά χρόνια σ' αυτά τα υπόλοιπα λογαριασμών δεν παρουσιάζονταν μεγάλα ποσά. Αυτό άλλαξε με την κρίση της Ευρωζώνης. Το θετικό υπόλοιπο (λαβείν) λογαριασμών της γερμανικής Ομοσπονδιακής Τράπεζας έχει εν τω μεταξύ εκτοξευτεί στα ύψη, πάνω από 700 δις ευρώ. Απέναντί της είναι υψηλά ελλειμματικά υπόλοιπα (δούναι) λογαριασμών, προπάντων της Ιταλίας και της Ισπανίας. Έτσι τα υπόλοιπα λογαριασμών TARGET2 είναι κυρίως ένα υποκατάστατο για τα δάνεια που συνάπτονται μεταξύ των εμπορικών τραπεζών της νομισματικής ένωσης, που σε κανονικές συνθήκες λειτουργούν σαν σύστημα συγκοινωνούντων δοχείων και διασφαλίζουν την ισορροπία της ρευστότητας μεταξύ των εμπορικών τραπεζών. Φυσικά, πρόσβαση στην κατανάλωση έχει ΜΟΝΟΝ όποιος έχει πρόσβαση στην κυκλοφορία του χρήματος (τραπεζική ή άλλη), που χρηματοδοτείται απο το target2 της ΕΚΤ. Αυτοαπασχολούμενος, καλοπληρωμένος μισθωτός ή "άνεργος". Έχει όμως πρόσβαση και αυτός που είναι εξασφαλισμένος μέσω του κρατικού προυπολογισμού - μισθωτός ή συνταξιούχος. Εδώ δεν δουλεύει η ΕΚΤ με το target2 αλλά, τα κρατικά έσοδα (δηαδή πληρώνει ο φορολογουμενος) και ο διακρατικός δανεισμός. Φυσικά και για τις 2 εισροές εγγυάται "σε πρώτο πλάνο" το Ελληνικό δημόσιο, δηλαδή ο Έλλην φορολογούμενος. Άν όμως "καταπέσει" το Ελληνικό δημόσιο, τότε την εγγύηση φορτώνεται ο τελικός εγγυητής, ο Ευρωπαίος φορολογούμενος. Σε περίπτωση bank run ισχύει ακριβώς το ίδιο: θα "φορτώσουν" στο target2 ένα έκτακτο ενισχυμένο φορτίο. Έχετε την αντύπωση ότι αυτό που έγινε το 2012 δεν ήταν "ελαφρό" bank run; Ήταν. Πώς το αντιμετώπισαν;
    * Επίσης, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, της απεριόριστης πρόσβασης στο target 2, τα ευρώ της συνεχιζόμενης φυγής των κεφαλαίων εκρέουν από τις χώρες PIIGS προς το εξωτερικό, το υποτίθεται ασφαλέστερο (δεν έχουν ελβετικά ονόματα όλοι οι τόποι-καταφύγια, μερικοί όμως έχουν).

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/09/2014 11:46:50

    Το μεγάλο πρόβλημα για την ΕΚΤ είναι ότι τα bank-runs είναι σαν τις επιδημίες. Μπορούν να μεταδοθούν ταχύτατα, σε όλη τη νομισματική ζώνη, και πολύ πέρα απο αυτήν. Η "ασπίδα" του target2 "θεωρητικά" είναι αδύνατο να καταστραφεί απο υπερφόρτωση. Όμως όσο η ανισορροπία μέσα του μεγαλώνει, θα μεγαλώνουν και οι πολιτικές πιέσεις για τελική λύση "εκτός συστήματος", με τον ένα ή τον άλλο τρόπο: διάλυση της Νομισματικής Ένωσης ή κοινοτικοποίηση του χρέους (αυτές οι δύο υπάρχουν). Δηλαδή πλησιάζουμε στην "ώρα 0".

    • ΕΕ avatar
      ΕΕ @ Uncle Stgm 26/09/2014 13:24:30

      TΕΛΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΙΟ!!! Μόνο μια μικρή προσθήκη: Υπάρχει και ο τρίτος τρόπος: έξοδος της Γερμανίας απο την Ευρωζώνη και είσοδος Αγγλίας και Ρωσίας σ΄αυτήν... Τολμηρό ε? Ομως ο Ντεγκώλ μ΄αυτη την προοπτική ξεκίνησε την ΕΕ. Τότε η μισή Γερμανία ήταν Κομμουνιστική και δεν έμπαινε με τίποτε στην ΕΕ...

  13. Stormy Night avatar
    Stormy Night 26/09/2014 13:06:28

    Προς κ. Α.Γεωργιάδην : - Κρείττον σιωπάν ή λαλείν ά μη πρέπει.(Αρχαίος ημών πρόγονος) - Διά τούτο δύο ώτα έχομεν, στόμα δε εν,ίνα πλείω μεν ακούωμεν, ήττονα δε λέγωμεν. - Η σιωπή σπουδάζεται κατόπιν πολλών ατυχημάτων της ζωής. (Σενέκας) - Στην αγωγή της σιωπής, οι άνθρωποι είναι αυτοδίδακτοι. Γι΄αυτό γνωρίζουν τόσο λίγα γι’ αυτή, την μεγάλη ηθική επιστήμη. (Ιάσων Ευαγγέλου)

  14. η Dimi avatar
    η Dimi 26/09/2014 13:21:15

    MSN Eιδήσεις / Παρασκευή, 26-9-2014 @08:37 / «Βγάλτε με έξω» φώναζε η γυναίκα, λένε οι μάρτυρες «Ήταν νεκρή, δεν μπορεί να έγινε λάθος» λέει γιατρός του ΕΚΑΒ για τη 49χρονη που καταγγέλλεται ότι θάφτηκε ζωντανή - Κάναμε και καρδιογράφημα που επιβεβαίωσε το θάνατο, λένε στην κλινική - Μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου από τους συγγενείς της άτυχης γυναίκας. Σε... θρίλερ εξελίσσεται η υπόθεση που είδε την Πέμπτη το φως της δημοσιότητας στη Θεσσαλονίκη μετά τις καταγγελίες των συγγενών μιας 49χρονης γυναίκας, σύμφωνα με τις οποίες η άτυχη γυναίκα θάφτηκε ζωντανή με αποτέλεσμα να βρει βασανιστικό θάνατο από ασφυξία μέσα στο φέρετρο. Όπως υποστηρίζουν συγγενείς της, η άτυχη γυναίκα ξύπνησε από το κώμα που είχε περιέλθει, αλλά πέθανε από… ασφυξία μέσα στον τάφο, λίγη ώρα μετά την κηδεία της χθες, Πέμπτη, στο νεκροταφείο της Περαίας. «Βγάλτε με έξω» φώναζε η 49χρονη γυναίκα που θάφτηκε ζωντανή, σύμφωνα με τις μαρτυρίες που επικαλείται ο Νίκος Διαλυνας, δικηγόρος της οικογένειας. Μιλώντας στο protothema.gr, δήλωσε πως η οικογένεια κατέθεσε μήνυση κατά παντός υπευθύνου και ακόμα πως όλοι τους αισθάνονται συντετριμμένοι, καθώς κηδεύουν για δεύτερη φορά τον άνθρωπό τους. Αφού αποχώρησαν και οι τελευταίοι συγγενείς από τον τάφο, λίγη ώρα αργότερα κάτοικοι της περιοχής, αλλά και δύο νεαροί, άκουσαν μια γυναικεία φωνή να καλεί σε βοήθεια, μέσα από τα έγκατα της γης! Κάποιοι είπαν ότι άκουσαν μία φωνή που έλεγε: «Βοήθεια, σώστε με!». Την ίδια ώρα κι ο νεκροθάφτης ισχυρίστηκε ότι άκουσε χτυπήματα. Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία και άμεσα ξεκίνησε η διαδικασία εκταφής. Ωστόσο, όπως αποκαλύφθηκε ήταν ήδη πολύ αργά. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, η γυναίκα ίσως είχε νεκροφάνεια, ίσως έπεσε σε κώμα και έγινε λάθος διάγνωση με αποτέλεσμα την τραγική της κατάληξη. Το συγκλονιστικό είναι ότι όπως καταγγέλλεται, όταν ξέθαψαν τη 49χρονη είδαν ότι τα χέρια της βρίσκονταν σε διαφορετική θέση από εκείνη της ταφής, ενώ τα μάτια της ήταν ανοιχτά. Για την υπόθεση ενημερώθηκε η Εισαγγελία Θεσσαλονίκης, ενώ οι συγγενείς της καταγγέλλουν τους γιατρούς του ιδιωτικού θεραπευτηρίου και αναμένεται να καταθέσουν μηνύσεις κατά παντός υπευθύνου. Γιατρός του ΕΚΑΒ: Η 49χρονη ήταν νεκρή - Αυτό δεν μπορεί να έχει συμβεί. Από την άλλη, σύμφωνα με την κυρία Χρυσή Ματσικούδη, γιατρό του ΕΚΑΒ, που έφτασε στο σημείο και εξέτασε τη σορό της γυναίκας, η 45χρονη είχε νεκρική ακαμψία. Όπως είπε μιλώντας στο Mega «αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει. Εγώ δεν το πιστεύω. Η γυναίκα ήταν καρκινοπαθής τελικού σταδίου. Την περιμέναμε να πεθάνει. Ο θάνατός της πιστοποιήθηκε στο νοσοκομείο. Οι ιατροδικαστές θα πουν τι έχει συμβεί». Σύμφωνα με την προσωπική της άποψη, η εκδοχή της νεκροφάνειας δεν μπορεί να έχει συμβεί στη συγκεκριμένη περίπτωση. «Δεν μπορεί άνθρωπος με νεκρική ακαμψία να φώναζε και να χτυπούσε το φέρετρο» είπε η γιατρός του ΕΚΑΒ τονίζοντας την ίδια ώρα πως δεν αμφισβητεί τα παιδιά που κατήγγειλαν ότι άκουσαν την άτυχη 49χρονη να καλεί σε βοήθεια από τον τάφο της. Κλινική: Έγινε και καρδιογράφημα που πιστοποίησε τον θάνατο. Η ιδιωτική κλινική στην οποία νοσηλευόταν η 49χρονη που σύμφωνα με τις καταγγελίες φέρεται να θάφτηκε ζωντανή, απαντάει υποστηρίζοντας ότι δεν υπήρχε τέτοια περίπτωση, καθώς όλες η εξετάσεις έδειξαν ότι η γυναίκα ήταν νεκρή. Σύμφωνα με την ανακοίνωση: «Στις 25/09/2014 και ώρα 06.31 π.μ. διαπιστώθηκε από τον ειδικό ιατρό ο κλινικός θάνατος της Κ. Δ. Ζ. , διατελούσης σε τελικό στάδιο καρκίνου.
    Η διαπίστωση του θανάτου, πέραν της κλινικής εξέτασης, επιβεβαιώθηκε από το αμέσως προηγηθέν ηλεκτροκαρδιογράφημα. Το καρδιογράφημα κατέστησε βεβαία τη διακοπή λειτουργίας της ζωής της ως άνω ασθενούς».

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ η Dimi 26/09/2014 13:47:45

      Σε ένα άρθρο για σημάδια παρακμής είδα πολλά σχόλια για τον Άδωνι που είπε τα αυτονόητα και κανένα για τον Ντινόπουλο που βγήκε σήμερα και είπε ότι είναι με τη Δούρου και κατά του Μητσοτάκη και κατά της αξιολόγησης.Αυτό είναι παρακμή,αριστερισμός και αυριανισμός.Αυτό ,η άρνηση της αξιολόγησης δεν έχει καμμιά σχεση με τις αξίες της παράταξης και είναι στον αντίποδα.Το ξέρετε όλοι άσχετα εάν ο υστερικός αντιμητσοτακισμός κάποιων τους έχει φέρει σε αμηχανία.

      • George N avatar
        George N @ ψυχραιμια 26/09/2014 14:15:50

        Οι σχολιασμοί είχαν γίνει στον ανασχηματισμό αλλά τότε είχες πει ότι για τους συγκεκριμένους δεν έχει καμιά σημασία. Είχες δίκιο!

      • sender avatar
        sender @ ψυχραιμια 26/09/2014 15:22:42

        Σωστός,ψυχραιμία.Ολο και περισσότεροι από την κυβέρνηση πιάνουν στασίδι στα κανάλια διατρανώνοντας την αποστασιοποίησή τους ή τις διαφωνίες τους,καλλιεργώντας ένα κλίμα ανασφάλειας,διάσπασης και διάλυσης,έχοντας πάντα κατά νου τις εκλογές και το όψιμα αντιστασιακό προφίλ τους που θα πλασάρουν στους(διορισμένους) πελάτες τους.Είναι όλοι αυτοί που''τον πάνε τον σύριζα''.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ η Dimi 26/09/2014 16:25:08

      Κάποτε,πρίν αρκετά χρόνια εδώ στο νησί έθαψαν μιά έγκυο νέα κοπέλα. Όταν μετά από λίγα χρόνια έγινε εκταφή,βρήκαν στα πόδια της τα οστά του μωρού.

    • Crevettes à la provençale avatar
      Crevettes à la provençale @ η Dimi 26/09/2014 17:48:09

      Να κάνουμε ένα πείραμα. Να γεμίσουμε το στόμα μας με βαμβάκι και μετά να αναφωνήσουμε, όλο ζωή: "Βγάλτε με έξω". Ημαρτον!

  15. Ένας ΚΟΥΚΟΥΕΣ avatar
    Ένας ΚΟΥΚΟΥΕΣ 26/09/2014 13:40:43

    Το άρθρο με βρίσκει σύμφωνο παρότι Κουκουές.Εξηγούμαι.Το δικομματικό ματς ΝΔ ΠΑΣΟΚ του 1981 με 2009 έχει μετατραπεί σεντέρμπι γ' εθνικής ΛΑΟΣ ΣΥΡΙΖΑ.Δεν εννοώ ότι οι πολιτικοί ογκόλιθοι του παρελθόντος ήταν πιο ξύπνιοι , αλλά ήξεραν τους κανόνες του παιχνιδιού και δεν υπήρχε και κίνδυνος εμφύλιας σύρραξης σε πολιτικό επίπεδο όπως τώρα. Σήμερα χάνεται το μέτρο και από τους 2 , περισσεύει η υποκρισία και από τους 2 και κάθε μέρα ο Άδωνις ο Σταθάκης πχ τα 2 ονόματα, στα πρωινάδικα και στα τουιττερ κοκορομαχούν.

    • Ιπτάμενο Χαλί avatar
      Ιπτάμενο Χαλί @ Ένας ΚΟΥΚΟΥΕΣ 26/09/2014 15:42:20

      Τύφλα να έχουνε οι ...Κουκουέδες ! Πρόσεχε να μη σου βραχεί το σφυροδρέπανο σύντροφε και σου σκουριάσει, γιατί έρχεται άκρως βροχερό Σαββατοκύριακο. Χουχουχου!

  16. toxo avatar
    toxo 26/09/2014 20:37:30

    Σήμερα πλήρωσα τον ΕΝΦΙΑ σε Τράπεζα και είδα πολύ κόσμο που πλήρωνε με βιβλιάριο καταθέσεων και μάλιστα εξοφλώντας και όχι την δόση.Ακούγονταν βέβαια πολλά"Γαλλικά".Σκέφθηκα ότι κάποιοι μπορούν να πούν ότι έγινε bank run εξ αιτίας των δηλώσεων Γεωργιάδη.Από αυτό που είδα υπολογίζω,εαν συμβαίνει παντού ,ότι εξόφληση του ΕΝΦΙΑ θα κάνει πανω άπό 50%.Ισως θα το μάθουμε 3 ή 4 Οκτωβρίου εάν το ανακοινώσει το ΥΠ.ΟΙΚ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.