19/09/2010 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε τι θα εξελιχθεί η κόντρα με τους φορτηγατζήδες;

Στην κόντρα κυβέρνησης και ιδιοκτητών φορτηγών μπορούν να ειπωθούν πολλά για το ποιος έχει δίκιο, τι σημαίνει άνοιγμα του επαγγέλματος, αν αυτοί που αντιδρούν περισσότερο είναι λαμόγια με εκατομμύρια στους λογαριασμούς τους.

Μπορεί κανείς να πει ότι πρόκειται για μια συντεχνία που έχει αποθρασυνθεί και που αποτελεί μια ξεπερασμένη κάστα, ειδικά αν συγκριθεί με τους κακομοίρηδες υπαλλήλους των 700 ευρώ που του κόβει η κυβέρνηση τα επιδόματα.

Από την άλλη, πολλά μπορούν να ειπωθούν για τα απίστευτα λάθη, τις κωλοτούμπες, τα πισωγυρίσματα και τις αστοχίες της κυβέρνησης στην υπόθεση αυτή. Επομένως, το ποιος έχει δίκιο είναι άλλο θέμα.

Κατά τη γνώμη μας το σοβαρότερο θέμα είναι η ατολμία της κυβέρνησης η οποία αφήνει να σέρνεται μια υπόθεση τόσους μήνες και ειδικά τις τελευταίες ημέρες μοιάζει ανίκανη ακόμη και το νόμο να επιβάλει. Διότι τα πράγματα είναι απλά:

Πιστεύει κύριε Ρέππα ότι κάνεις το σωστό, τότε επέβαλε το νόμο. Εσύ τους έχεις επιτάξει, πάρε τους τις άδειες και δώστες αλλού να δουλέψουν άλλοι. Δε μπορεί να αφήνεις μερικές εκατοντάδες να κάνουν άνω – κάτω την κοινωνία.

Όμως, όπως φαίνεται η κυβέρνηση καταλαβαίνει ότι έχει κάνει λάθη και δυσκολεύεται να βρει λύση στο αδιέξοδο. Οπότε τι κάνει: Τη γνωστή θεωρία του κοινωνικού αυτοματισμού. Που θα πάει θα αντιδράσει ο κόσμος και θα απαξιωθούν οι κινητοποιήσεις, σκέφτονται στο Μαξίμου.

Όμως, οι φορτηγατζήδες μάλλον δείχνουν να μην το βάζουν κάτω και συνεχίζουν έναν κλεφτοπόλεμο που δεν έχει προηγούμενο. Διότι πιστεύουν ότι αρκεί μια σπίθα για να ανάψει η φωτιά. Κι άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι είναι έτοιμοι να βγουν στους δρόμους και να τα κάνουν λίμπα αντιδρώντας στα Μνημόνια και τα ΔΝΤ.

Οπότε, μην απορήσετε αν η κινητοποίηση των φορτηγών εξελιχθεί σε κοινωνική αναταραχή.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. rs avatar
    rs 19/09/2010 08:31:07

    Μπορεί κάποιος να αναφέρει πότε έγινε μια απεργία, δίκαιη ή άδικη, συντεχνιακή ή μή υποκεινούμενη ή όχι και δεν υπήρχαν "ευσεβείς" πόθει για "μιά σπίθα που θ' ανάψει τη φωτια"... ¨ωστε "να βγουν στους δρόμους και να τα κάνουν λίμπα".
    Επειδή όλοι είμαστε "μεγάλα παιδιά"-ορισμένοι δε αρκετά μεγάλοι-ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνουν οι "απεργίες" και οι "κοινιτοποιήσεις" και γενικά ο συνδικαλισμός στην Ελλάδα.
    Και φυσικά δεν νομίζω κανένας "υπεύθυνος πολίτης" και "νοικοκύρης" να προσδοκά κάτι ανάλογο με τον Δεκέμβρη του 2008;
    Εν ολιγοις Factor σε τί αποσκοπεί η ανάρτηση; Σχολιασμός των λανθασμένων επιλογών της κυβέρνησης; Γνωστόν.
    Συμπαράσταση στους αδικημένους; Χλωμό.
    "Κάποιος" θα κάνει τα ίδια πιό ήπια και αποτελεσματικά; Επίσης χλωμό.
    "Αντε παιδιά σμπώξτε λίγο να γίνει μπάχαλο και..;" Επικίνδυνο.

    • Juanito avatar
      Juanito @ rs 19/09/2010 14:00:52

      rs, mallon den exeis suneidhtpoihsei oti h katastash einai polu diaforetikh apo to 2008... twra akomh kai bamenoi pasokoi kanoun antipasokikh propaganda.

      enas ellhnas pou bar8ehke to ellhniko kratos

  2. helas george avatar
    helas george 19/09/2010 11:29:00

    H APERGIA THA LHXEI K UA YPARXEI ALAGH PROSOPVN,FAINETAI OTI TO YPOPTO MELLON THS STOKXOLMHS POY AFORA MEROS TVN STRATHGIKVN METAFORVN THS EE PROS DYSMAS (K MH GELASETE GIATI OI EN LOGV KYRIOI APOTELOYSAN TON MONO FOREA ANAKTHSHS PLHROFORIVN APTHN TOYRKIA PRIN LIGA XRONIA APO TOYS GERMANOPLHKTOYS TOY GEEUA)GIA NA EPELUEI O ELEGXOS STIS METAFORES.H UEVRIA TOY CAOYS OMVS POY PAIZEI UA MILHSEI O LAZARIDHS?ALLIVS AS AFHSOYMRE THN FRONTEX NA PAIZEI MPALA.AS JANAPAEI O SAMARAS NA MILHSEI ME THN DIEYUYNSH EIDIKVN EPIXEIRHSEVN TOY GEEUA K OXI MONO ME TON k.BENIZELO.SYNTAXTEITE ME TON ARXHGO K AFHSTE THN PARATAJIAKH ANTILHCH DEN BOHUAEI GENIKVS

  3. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 19/09/2010 14:26:56

    ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ!

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΑΣΥΝΤΑΚΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΠΩΣ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΘΙΣΕΤΕ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ.
    ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΑΤΟ ΕΠΙ ΣΦΑΓΗΝ ΑΝ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ.
    ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.
    ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙ Η ΕΛΙΤ. ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΞΕΓΕΡΣΗ. ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ. ΓΙΑΥΤΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ.

    ΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΣΤΟΧΟ:

    ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΤΗΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΛΙΤ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ Η ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ. ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ.ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ.
    ΑΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥΡΛΑΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑ ΚΑΙ ΘΟΛΟΥΡΑ, ΤΟΤΕ ΚΛΑΨΤΕ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΔΑΚΡΥ. ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΔΕΙΝΑ, ΔΙΟΤΙ Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΛΙΤ, ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΑΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΜΑΖΕΣ.

  4. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 19/09/2010 14:57:58

    1) μπορεί να μας πει ο αρθρογράφος -έστω επιγραμματικά- 5 χρόνια η κυβέρνηση της ΝΔ τι έκανε για το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων π.χ φορτηγατζήδων, συμβολαιογράφων κτλ?

    2) Μπορεί να μας πει ο αρθρογράφος ποια ήταν η θέση της ΝΔ και τι μάλιστα δήλωναν υψηλόβαθμα στελέχη της ΝΔ στην περίπτωση των ταξιτζήδων που διαμαρτυρόντουσαν έντονα(όπως τώρα οι φορτηγατζήδες), όταν η σημερινή κυβέρνηση τους επέβαλλε βιβλίο εσόδων-εξόδων και κατάργησε τον ετήσιο τεκμαρτό υπολογισμό ΦΠΑ?

    3)Μπορεί να μας πει ο αρθρογράφος ποια η σημερινή αναλυτική θέση της ΝΔ για το επίκαιρο θέμα με τους φορτηγατζήδες(και όχι ένα γενικόλογο "η ΝΔ στηρίζει τις διαρθρωτικές αλλαγές")?

  5. politis avatar
    politis 19/09/2010 16:48:09

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΒΙΑΙΟΠΡΑΓΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΟ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΑΓΛΑΡΩΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΙΑΙΟΠΡΑΓΟΥΝΤΕΣ. ΣΦΟΔΡΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ (ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ)

  6. antonios avatar
    antonios 19/09/2010 17:44:23

    μπορεί να μας πει κάποιος εκεί που υπήρξε απελευθέρωση πότε υπήρξε και μείωση τιμών. Μη μου πειτε για την κινητή τηλεφωνία γιατί εκει νομίζετε ότι υπάρχει μείωση τιμών.

  7. lpap avatar
    lpap 19/09/2010 18:06:46

    Η ανικανότητα της κυβέρνησης είναι δεδομένη. Όπως δεδομένη είναι και η ομηρία της χώρας για μια ακόμη φορά από ομάδες βολεμένες που αρνούνται να αποδεχτούν κάποια μείωση των συμφερόντων τους. Δεν είναι οι μόνοι ασφαλώς που αντιδρούν έτσι ή που θα αντιδράσουν. Το ζήτημα είναι πως η κάθε ομάδα ζητά να μη χάσει τα δικά της πολλά προνόμια και στο τέλος και θα τα χάσει κι όφελος για κανένα δεν θα υπάρξει. Μην περιμένετε να υποχωρήσει η κυβέρνηση, δεν έχει τέτοιο περιθώριο, ευτυχώς ή δυστυχώς άλλο θέμα. Ασφαλώς και η απελευθέρωση θα οδηγήσει σε συντεχνίες πιο κλειστές και λιγότερο συμφέρουσες, όπως έγινε σε τόσα άλλα θέματα...
    μάλλον σε αυτή τη χώρα θα πληρώσουμε μαζεμένα, συγγνώμη πληρώνουμε, λάθη δεκαετιών και ειδικά του ΠΑΣΟΚ και του πατέρα Παπανδρέου..Αλήθεια εκείνο το ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο το θυμάται κανένας;; Σίγουρα κάποιοι από τους φορτηγατζήδες κι όχι μόνο θα το φώναζαν με πάθος στις συγκεντρώσεις του...Αντρέα!!!!!
    Το πήγα πολύ μακριά..

  8. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 19/09/2010 18:19:23

    βρε μεγαλοι, εμείς για τίς αναγκες της επιχείρησης στην οποία ειμαι ανωτερο διοικητικό στέλεχος, χρησιμοποιούμε 2.300 νταλίκες ετησίως, πληρεις φορτιου 25 τόνων για κάθε αποστολή-μεταφορά των προιόντων και των πρωτων υλών μας. Τα κόμιστρα που πληρώνουμε για κάθε μεταφορά απο Αθηνα για Θεσσαλονικη είναι 500 ευρω. Στην απελευθερωμένη αγορά της Γερμανίας για μια ανάλογη μεταφορά 500 χιλ. ξέρετε πόσο είναι τά κομιστρα για μια νταλίκα με φορτίο 25 τόνους? 1.100 ευρω! Δηλαδη υπερδιπλάσιο!

    Ενας μέρος των προιόντων μας εξάγεται Ιταλία και πληρώνουμε στίς ελληνικές εταιρείες διεθνων μεταφορών 750 ευρω για κάθε τέτοιο φορτίο απο Αθηνα παραδοτέο στην Βόρειο Ιταλία.
    Λόγω της απεργίας, χρειάστηκε να απευθυνθούμε σε μεγάλη Αυστριακή εταιρεία μεταφορών για να μας μεταφέρει 6-7 φορτία για τους ίδιους προορισμούς. Ξέρετε πόσο ηταν η προσφορά τους? 1.380 ευρω!!!

    Αυτό θα ειναι το αποτέλεσμα αν εξαφανιστούν όλοι αυτοί οι μικρομεσαίοι που τους ειρωνεύεστε και έλθουν οι πολυεθνικές σε κάθε κλάδο. Θα πέσουν οι τιμές προσωρινά για μερικούς μηνες αντε ενα χρόνο και μετά τα καρτελ που θα δημιουργηθούν θα εκτινάξουν τις τιμές οπως στο παραδειγμα παραπανω.

    Τότε για ποιά ανταγωνιστικότητα των ελληνικών προιόντων και επιχειρήσεων θα μιλάμε οταν θα υποχρεωθούνε σε διπλάσιο μεταφορικό κόστος?

    Τό ιδιο θα γίνει και με την ηλεκτικη ενέργεια. Αν δεν ξέρετε κοιτάξτε να μάθετε πόσο ειναι το κόστος ανα κιλοβατώρα στην απελευθερωμένη αγορά της ενέργειας στην Γερμανία ή την Ιταλία και πόσο ειναι στην Ελλάδα. Θα δείτε οτι ειναι 50-60% ακριβωτερο απο την "κλειστή" δική μας αγορά!

    Γι' αυτό οσοι δεν εχουν προσωπικές εμπειρίες και μιλάνε θεωρητικά επι παντός επιστητού καλά θα κάνουν να ρωτάνε πριν ή να το βουλώνουν καλύτερα.

    • straydog avatar
      straydog @ DeltaLamda 19/09/2010 21:04:37

      Μηπως το χαμηλο κοστος οφειλεται στα χαμηλα μεροκαματα των οδηγων,
      τα μη ελεγχομενα ωραρια εργασιας(ποσες ωρεςοδηγουν πραγματικα οι οδη-
      γοι;),τις νταλικες-καρμανιολες με τα φθαρμενα λαστιχα,την φοροαποφυγη
      των ιδιοκτητων;

      • Enzo avatar
        Enzo @ straydog 19/09/2010 21:08:38

        καμια σχεση. εξω απλα οι μεταφορικες εταιρειες ειναι μεγαθηρια και ελεγχουν τις τιμες. καρτελ με λιγα λογια

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ straydog 19/09/2010 22:13:13

        Σε αυτά που αναφέρεις αδέσποτε,(νταλικες-καρμανιολες με τα φθαρμενα λαστιχα,την φοροαποφυγη των ιδιοκτητων) οφείλονται οι μερσεντές και οι παραθαλάσσιες βίλες των ιδιοκτητών-αυτοκινητιστών.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ DeltaLamda 19/09/2010 21:07:06

      ΑΨΟΓΟΣ !

    • michal avatar
      michal @ DeltaLamda 19/09/2010 21:18:01

      Metra to real exchange rate ka8e fora pou kaneis sugkriseis Germanias Elladas, dhladh times asfalishs, kausimwn, mis8oi odhgwn klp.

  9. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 19/09/2010 18:27:57

    Προσωπικά θεωρώ τους φορτηγατζήδες παληκάρια.
    Μπράβο τους! Δεν φοβούνται το "τέρας" της κυβέρνησης
    και των ξένων κέντρων. Αν όλοι οι κλάδοι είχαν αντιδράσει
    με τέτοιο τρόπο στο "πετσόκομά" τους, αυτή τη στιγμή δεν θα υπήρχε
    δοσιλογική κυβέρνηση μνημονίου.

  10. bgtrotel avatar
    bgtrotel 19/09/2010 19:40:58

    Εγώ ο άσχετος με τα μεταφορικά έχω μία απορία. Η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων που ξεκινάει τυχαία(;) απο τους φορτηγατζήδες ποιούς θα ωφελήσει. Θα γίνει η μεταφορά των καυσίμων πχ φθηνότερη και θα δούμε την τιμή να κατεβαίνει; Θα γίνουν τα τρόφιμα στα Μπακάλικα φθηνότερα λόγω του ανταγωνιστικού κόστους μεταφοράς; Τι θέλουν να κάνουν τελικά. Ποιές οδηγίες έχουν και προσπαθπούν να τις επιβάλλουν με ψευδεπίγραφα επιχειρήματα.
    Και ας αφήσουμε τους φορτηγατζήδες. Τι γίνεται με τους συμβολαιογράφους, που απο ότι φαίνεται είναι ο επόμενος στόχος. Το κόστος των υπηρεσιών που αυτοί προσφέρουν έχει καθορισθεί απο το κράτος. Αν θέλουν να το μειώσουν μπορούν να το κάνουν. Θα το κάνουν ή πάλι τα ιδια θα πληρώνουμε για μία συμβολαιογραφική πράξη, απλά θα έχουμε να επιλέξουμε απο περισσότερους που θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το ποιός γράφει γρηγορότερα και ενδεχομένως αμελέστερα.
    Και οι υπόλοιποι στόχοι εξαθλίωσης που πρόκειται απελευθερωθούν; τι θα προσφέρει ρε παιδιά αυτό. Αν μειωθούν οι τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών το καταννοώ. Αλλά ποιών προϊόντων και ποιών υπηρεσιών.
    Αντι να ξεκινήσουν απο την παραγωγή , να διευκολύνουν την ανάπτυξη νέων βιομηχανιών και βιοτεχνιών, που με την οικονομική πολιτική τους απο το 1980 και μετά κατέστρεψαν, αρχίζουν απο το τέλος, απο την διακίνηση των προϊόντων που δεν παράγουμε. Νομίζουν ότι απευθύνονται σε τελείως γκα-γκα,ιθαγενείς; Γιατί μια χοντρή δόση μα.α.ίας την έχουμε αφου τους ψηφίσαμε, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ bgtrotel 19/09/2010 21:13:22

      Γκα-γκα, ιθαγενείς ή προβατάκια με τη βίτσα…. Με τους φορτηγατζήδες δεν τους βγαίνει πάντως, παρά την ευγενική χορηγία των μουμουέδων. Ούτε με τους άλλους θα τους βγει.

  11. Enzo avatar
    Enzo 19/09/2010 19:45:38

    σωστος.
    κανουμε ακριβως την ιδια δουλεια, αλλα ο υπολοιπος κοσμος δεν γνωριζει.

  12. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 19/09/2010 19:52:34

    Μπορείς να μας πεις κε fatfat τι νόημα έχουν οι ερωτήσεις σου τώρα που κυβερνά το ΠΑΦΟΚ? Η κάψα σου είναι να αποδομήσεις τον Σαμαρά και ότι βρέξει... Και ούτε καν διότι είσαι πασοκάριο, αλλά διότι είσαι πένα της Μητσοτάκαινας (φτου φτου φτου...)

  13. napo98 avatar
    napo98 19/09/2010 22:09:21

    Αναρωτηθητε γιατι απο τι μια λενε οτι απελευθερωνουν το επαγκελμα του μεταφορεα για να εχει προσβαση ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ πολιτης και απο την αλλη ψηφιζουν ενα ν/σ οπου δινει δυνατοτητα προσβασης ΜΟΝΟ σε εταιρειες ΑΕ
    καιΕΠΕ? Γιατι κυριοι οχι προσβαση σε φυσικα προσωπα??? Μην γελιεσται το ανοιγμα ειναι προς τις μεγαλες πολυεθνικες.Σε λιγοτερο απο δυο χρονια
    θα καταλαβουμε τι ειναι καρτελ και μονοπωλιακες πρακτικες.

    • 11888 avatar
      11888 @ napo98 19/09/2010 23:42:25

      Ε καλα εχουμε και το παραδειγμα των σουπερ μαρκετ ,των γαλακτοκομικων,των πετρελαιοειδων,των τηλεπικοινωνιων κοκ.Συνηθισμενα τα βουνα.Οποιος θελει να στησει καρτελ η Ελλαδα ειναι η χωρα του.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.