24/03/2009 15:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε στρατηγικό αδιέξοδο η Ντόρα


______________________________________________________________________________________________
Σε στρατηγικό αδιέξοδο βρίσκεται η Ντόρα Μπακογιάννη. Οι διαρροές του πρωθυπουργού («αν χάσω φεύγω») έχουν διπλή ανάγνωση: Είτε το εννοεί, είτε προειδοποιεί για να ανεβάσει τη συσπείρωση. Εξάλλου, το «πράσινο φως» που έδωσε για την ηγετική εμφάνιση Σουφλιά δείχνει ότι δεν έχει καμία πρόθεση να δώσει τα κλειδιά του μαγαζιού στην κόρη του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη χωρίς να το παλέψει.

Η Ντόρα έχει επιλέξει την τακτική της «βελούδινης μετάβασης» και της «παράδοσης δαχτυλιδιού» με αποτέλεσμα να εμφανίζεται καραμανλική μέχρι...παρεξηγήσεως. Συνεργάτες της εισηγούνται ήδη ότι πρέπει να αλλάξει ρότα και να αναζητήσει διέξοδο σε περίπτωση που η «φιλική συμφωνία κορυφής» δεν γίνει πραγματικότητα, να εξετάσει δηλαδή στρατηγικές έμμεσης ή ευθείας αντιπαράθεσης με τον πρωθυπουργό. Έτσι, ερμηνεύουν αρκετοί την πρόσφατη «ρουκέτα» του Επίτιμου, ο οποίος ζήτησε απογραφή και αποκάλυψε το πραγματικό δημόσιο χρέος, βγήκε δηλαδή ανοιχτά απέναντι. Το επόμενο διάστημα θα είναι σίγουρα πολύ ενδιαφέρον, καθώς η Οικογένεια θα λάβει τις αποφάσεις της.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/03/2009 16:31:34

    Μεγάλη αξία της δίνετε της Θοδώρας και δεν θα έπρεπε.
    Αν και μη νεοδημοκράτης, θα έλεγα ότι ο ιδανικός διάδοχος του Μπελούσι θα ήταν ο Σαμαράς.
    Δεν έχω τίποτα άσχημο να του καταλογίσω (εκτός από την αθρόα είσοδο Αλβανών το `92 αλλά αυτό έτσι κι`αλλιώς θα γινόταν και με οποιονδήποτε άλλο στο ΥΠΕΞ).

  2. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 24/03/2009 16:37:15

    @1, Αυτός ο Σαμαράς είναι τόσο μετριόφρων και συμπαθής που αρχίζει να μου δημιουργεί φοβερές υποψίες..

  3. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 24/03/2009 16:39:15

    Αν και όλα πρέπει κανείς να τα περιμένει από τους Έλληνες νομίζω ότι έχουν λάβει την απόφαση τους σχετικά με την Ντόρα.

  4. Θύμα avatar
    Θύμα 24/03/2009 16:46:56

    Η Ντόρα θα είναι διάδοχος γιατί όλα τα υπόλοιπα μεγαλοστελέχη που έγιναν υπουργοί της ΝΔ είναι σακατεμένα απο κακές πολιτικές ή σκάνδαλα.

  5. Ηellenic avatar
    Ηellenic 24/03/2009 16:48:45

    Μια ειναι η λυση, να γινει απευθειας εκλογη του αρχηγου οταν και αν ερθει η ωρα μετα τις εκλογες, απο τη βαση της Νεας Δημοκρατιας και απο φιλους του κομματος στα προτυπα της εκλογης στο Πασοκ, γιατι η δημοκρατια ξεκιναει απο τα ιδια τα κομματα (πλην ΚΚΕ)

  6. theo1611 avatar
    theo1611 24/03/2009 16:58:20

    Γιατί σε στρατηγικό(!!!) αδιέξοδο, έχει (!!!)στρατηγική η Ντόρα?

    Dora, who???

  7. Lavazza avatar
    Lavazza 24/03/2009 17:23:09

    Συμφωνώ με τον Hellenic.

    Θα πρέπει ο αρχηγός να εκλεγεί από τη βάση του Κόμματος. 'Οχι από συνέδρια όπου γίνονται διάφορες διεργασίες ώστε να βάζουν μέσα δικούς τους σύνεδρους.

    Πολύ περισσότερο ΔΕΝ πρέπει να γίνει δια του Σημιτοπασοκικού συστήματος (δακτυλίδι)!

    Φανταστείτε να δώσει ο Καραμανλής το δακτυλίδι στον επόμενο και να βγει μετά κι αυτός και να λέει οτι οι Εκλογές δεν ήταν χαμένες, όπως έλεγε ο Σημίτης χωρίς ντροπή χωρίς τίποτα...

  8. ariel avatar
    ariel 24/03/2009 17:48:23

    1@ Strange συμφωνώ μαζί σου. Ο Σαμαράς εχει ικανότητες γενικά, ασχετα αν υπήρξαν άτυχες στιγμές με Μητσοτάκη. Πάντως και από μόρφωση, δεν συγκρίνεται με την ανόητη χαμογελαστή κυρία.

  9. tiramola avatar
    tiramola 24/03/2009 18:05:20

    Μην περιμένετε απο τις Θεοδώρες και τους Σαμαράδες...

    ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8.30 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΠΕΡΓΟ ΠΕΙΝΑΣ ΤΕΝΕΖΟ!
    ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ!
    ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ?
    ΑΠΟΔΕΙΞΗ!

    ΠΑΤΗΣΙΩΝ 70

  10. donaE avatar
    donaE 24/03/2009 18:12:53

    @ 8 ariel
    Τετοιο χαμογελο,να λειπει.Και τελικα ποιο ονομα θα κρατησει απο τα τρια?Κριμα τον τσαμπουκα,παραδειγμα γυναικας που στηριζεται στους ανδρες.

  11. Θύμα avatar
    Θύμα 24/03/2009 18:20:30

    Για να αλλάξει κατακόρυφα το κλίμα στην ΝΔ ώστε να είναι σίγουρη η νίκη της στο ΠΑΣΟΚ στις εθνικές εκλογές μάλιστα αυτοδύναμη πρέπει να επιστρέψει ο Πέτρος Τατούλης και να αναλάβει αρχηγός του κόμματος.

  12. ariel avatar
    ariel 24/03/2009 18:23:53

    dona μην ξεχνάς πως βγήκε με το όνομα του Μπακογιάννη, ζεί πολιτικά με το όνομα του μπαμπά της, όσο για τον σύζυγο....ποιός τον λογαριάζει. Οσο για το χαμόγελο, είναι συνδυασμός. Μάγισσα Φούρκα, Μάτζικα ντελ Σπέλ και Κρουέλα ντε Βιλ. Τρία σε ένα, σαν τα ονόματά της.

  13. Hase avatar
    Hase 24/03/2009 18:27:34

    Στην παρουσα φαση το βλεπω δυσκολο να φυγει ο ΚΚ απο αρχηγος. Θα πιει το πικρο ποτηρι μεχρι τελους. Για το μετα θα δουμε, δεν ειναι ιδια περιπτωση με του ΠΑΣΟΚ και του Σιμητη που δεν μπορουσε να κανει τιποτα αλλο απο το να δωσει το δαχτυλιδη στον ΓΑΠ.
    Στην ΝΔ θα γινει σφαγη για την διαδοχη.

  14. Πνεύμα του Μάη avatar
    Πνεύμα του Μάη 24/03/2009 18:32:47

    Σε στρατηγικό αδιέξοδο, πέρα απ' τη Ντόρα, βρίσκεται η Ελλάδα όλη. Ιδέτε,

    Την αποχή των παιδιών του δημοτικού σχολείου από τις εκδηλώσεις εορτασμού της επετείου της 25ης Μαρτίου, αποφάσισαν οι κάτοικοι του Αγαθονησίου, διαμαρτυρόμενοι για το πρόβλημα, που παρατηρείται με τις καθημερινές αφίξεις, στο νησί, λαθρομεταναστών από τα τουρκικά παράλια.

    «Λόγω της αποχής των μαθητών, δεν θα γίνουν στο νησί εκδηλώσεις για την εθνική επέτειο», αναφέρει ο κοινοτάρχης, Κ. Κόττορος, με επιστολή που απέστειλε... σήμερα στο υπουργείο Εσωτερικών, στους βουλευτές του νομού, στον νομάρχη Δωδεκανήσου και άλλους φορείς.

    Στο πλαίσιο της ίδιας διαμαρτυρίας, οι εθνοφύλακες του νησιού αποφάσισαν να παραδώσουν τον οπλισμό τους, επιδιώκοντας με τον τρόπο αυτό «να ευαισθητοποιήσουν την πολιτεία για το μέγεθος του προβλήματος».

  15. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 24/03/2009 18:54:06

    @tiramola,
    Θα είμαι εκεί.

  16. tiramola avatar
    tiramola 24/03/2009 18:56:57

    Είσαι γίγαντας νοών..νοείτω
    Εγώ θα κάνω 80 χιλόμετρα με φίλους

  17. tiramola avatar
    tiramola 24/03/2009 18:58:36

    Θα κυκλοφορήσει και μπάνερ, σήμερα.

  18. tiramola avatar
    tiramola 24/03/2009 19:07:59

    Μακρή , strange ?
    Ελάτε να κοιταχτούμε στα μάτια και μετά να κοιτάξουμε τον Τενέζο στα μάτια και να του πούμε
    ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ , ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΝΑΛΓΗΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ , ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΛΙΝΙΚΑ ΝΕΚΡΟΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

  19. PATRA avatar
    PATRA 24/03/2009 19:17:40

    tiramola,
    θα'ρθω και εγω. (ελπιζω τουλαχιστον)

  20. παλιός αναγνώστης avatar
    παλιός αναγνώστης 24/03/2009 19:28:57

    @tiramola κλπ

    Τα σχόλια συμπαράστασης των σχολιαστών του Antinews για τον Θόδωρο Τενέζο είναι εντατικά και συνεχή. Αυτό με παρακίνησε σε μία σύντομη περιήγηση στο διαδίκτυο για τον Θόδωρο Τενέζο και την εταιρεία του (όπως έχουμε μάθει από το διαδίκτυο, η εταιρεία αυτή, η IRON TENCO, έκλεισε και 200 εργαζόμενοι έμειναν χωρίς δουλειά εδώ και αρκετούς μήνες ή και περισσότερο).

    Βρέθηκα μπροστά στα παρακάτω στοιχεία.

    Υπάρχει μια επίσημη, σωστά εμπορικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα εταιρείας IRON TENCO S.A. στα αγγλικά (φιλοξενούμενη στο αλι μπαμπα ντοτ κομ) με προφίλ εταιρείας, με στοιχεία ηλεκτρονικής επικοινωνίας και αρκετές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την πράγματι εντυπωσιακή εμπορική πορεία της (company profile, contact, about us). Στην καρτέλα about us αναγράφεται το όνομα G. Kosmopoulos ως legal representative/business owner.

    Το όνομα Θ. Τενέζος δεν υπάρχει πουθενά στη σελίδα.

    Αυτά τα στοιχεία με παρακίνησαν να μιλήσω με τον Θόδωρο Τενέζο, έχοντας εύλογες απορίες. Τον ρώτησα για την ιστοσελίδα, τον ρώτησα ποιος είναι ο G. Kosmopoulos.

    Ο Θόδωρος Τενέζος μου είπε λοιπόν ότι δεν γνώριζε!!! ότι υπάρχει τέτοια σελίδα!!!
    Το άκουσε εκείνη τη στιγμή πρώτη φορά!!!
    Μου είπε επίσης ότι ο G. Kosmopoulos ήταν ο συνέταιρός του και ότι θα το ψάξει περισσότερο όσον αφορά την δημιουργία της σελίδας.
    Τη στιγμή που μιλούσαμε συνδέθηκε με τη σελίδα και την είδε.
    Επειδή ήταν καταβεβλημένος δεν συνέχισα με καμία άλλη ερώτηση.
    Ευχαριστεί τον κόσμο που καθημερινά του δίνει κουράγιο και του συμπαραστέκεται και κάνει έκκληση να συνδεθούν μαζί του στην απεργία πείνας ένας ή δύο ακόμα εθελοντές, έστω για μία ημέρα, ώστε να ακουστεί περισσότερο η φωνή του.

    Από τη συζήτηση δημιουργήθηκαν ακόμα περισσότερες απορίες:

    1. Πότε δημιουργήθηκε αυτή η σελίδα;

    2. Αν είναι παλιά η σελίδα, γιατί το όνομα Θ. Τενέζος δεν εμφανίζεται πουθενά στη σελίδα;

    3. Πως, αφού έχει κλείσει η εταιρεία, τρέχει μια επίσημη;; και ενεργή σελίδα στο διαδίκτυο; Στην οποία προβάλλονται τα προϊόντα της, ο κύκλος εργασιών της, ο αριθμός των εργαζομένων, οι εργασίες της. Με email και συγκεκριμένο νομικό εκπρόσωπο/ιδιοκτήτη άλλον από το Θεόδωρο Τενέζο;

    4. Τι σημαίνει στην περίπτωση αυτή legal representative/business owner που δημοσιεύεται στα στοιχεία της εταιρείας;
    Λογικά ο Τενέζος Θ. είναι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που ταυτίζεται περισσότερο μαζί της και για αυτό ακριβώς το λόγο βρήκε το σθένος να επιλέξει αυτόν τον τρόπο διαμαρτυρίας.
    Ο Θόδωρος Τενέζος επικοινωνεί ακόμα πάρα πολύ καλά με το περιβάλλον.

    5. Οι 200 εργαζόμενοι της εταιρείας Iron Tenco που βρίσκονται σήμερα; Πέρασαν στο ταμείο ανεργίας; Υπάρχει κάποιο μέλλον γι’ αυτούς;

    6. Έχει ενδιαφερθεί ως τώρα κάποιος από τους 200 εργαζόμενους να καθίσει μαζί του στην απεργία για 1 ημέρα, όπως το ζητάει – ή να δημιουργήσουν ένα δίκτυο συμπαράστασης με εναλλαγές ίσως σε κάποιες βάρδιες συμπαράστασης; -. Δεν ζητάει κάτι υπερβολικό.

    7. Κινητοποιήθηκαν αυτοί οι 200 εργαζόμενοι με δικούς τους τρόπους για την εταιρεία; Αν ναι, πότε έγινε αυτό, έχει δει τη δημοσιότητα η τυχόν κινητοποίησή τους ή όχι;

    8. Υπάρχει πιθανότητα κάποτε στο μέλλον αναδημιουργίας/ανασύστασης της εταιρείας;

  21. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 24/03/2009 21:08:44

    Η Ντόρα δεν έχει σχέση με σκάνδαλα; Ας καγχάσω. Γνωρίζω από ΠΟΛΥ ΜΕΣΑ ότι όσο ήταν στο Δήμο Αθηναίων δεν μπορούσες να κάνεις καμία δουλειά αν δεν περνούσες από το γραφείο της για τα σχετικά. Οι... οικιακές συσκευές της Siemens και η παραίτηση του συνεργάτη της "επειδή ξέχασε να πληρώσει το τιμολόγιο" τι είναι; Άλλο ότι τα θάβουνε. Πάντως υπάρχουν και πάντως θα είμαστε εδώ όλοι εμείς για να τα θυμίζουμε συνέχεια.

    Χαίρομαι πολύ με την ανάρτηση του antinews. Ήταν πάγια άποψή μου αυτό που έγραψε η κεντρική ανάρτηση και χαίρομαι που δικαιώνεται δια αυτής της ανάρτησης. Όχι δηλαδή τόσο εγωιστικά χαίρομαι (που χαίρομαι και γι' αυτό, μην το παίζω μετριόφρων), αλλά κυρίως επειδή δικαιώνεται η πρόβλεψη ότι η Ντόρα δεν έχει κανένα μέλλον στην αρχηγία αυτού του κόμματος. Καθώς επίσης και επειδή το δούλεμα του Κωστάκη φαίνεται ότι τόσο καιρό δεν το καταλάβαινε.

    Τελικά ο Κωστάκης είναι τύπος playstation. Τα αντιμετωπίζει όλα σαν ένα παιχνίδι. Ρίχνει τρελό δούλεμα στο αντίπαλο. Έχει το πάνω χέρι που του δίνει το τρανταχτό του επώνυμο, μαζί και το μικρό του όνομα. Ο Σαμαράς είναι ο μόνος που έχει καταλάβει τι γίνεται και ξέρει ότι δεν έχει να ελπίζει αν γίνει δελφίνος, αλλά μόνον αν γίνει "ειλικρινής χειροκροτητής" του Καραμανλή και όχι "υποκριτής χειροκροτητής" σαν τη Ντόρα. Σε μια τέτοια εκδοχή, ίσως κάποια στιγμή αναγκαστεί ο ΚΚ να του δώσει αρχηγία. Υπάρχει όμως ένα μυστικό: Αν πάρει μια φορά ο Σαμαράς το κόμμα, μετά τελείωσε. Ξεχάστε τον τον Καραμανλισμό. Θα δημιουργήσει ο Αντωνάκης δική του σχολή και θα τους σβήσει όλους τους άλλους. Αυτό το ξέρει ο Κωστάκης και δεν θα του δώσει εύκολα το κόμμα, παρά μόνον αν δεν γίνεται αλλιώς και αν πάρει συγκεκριμένα ανταλλάγματα. Αλλά με τα σημερινά δεδομένα αυτό είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Τα σημερινά δεδομένα είναι: Τον Κωστάκη δεν τον κουνάει κανένας. Η Ντόρα δεν θα γίνει ποτέ αρχηγός και οι εξελίξεις θα καθοριστούν από το πόσο γρήγορα θα το καταλάβει. Ο Αντωνάκης ακόμη είναι χαρούμενος που ξέφυγε ανέλπιστα από την πολιτική εξαφάνιση. Όταν θα του περάσει αυτή η χαρά σε κάνα-δυο χρόνια και αρχίσει να πεινάει κι άλλο, θα δούμε αν αυτό δρομολογήσει ίσως κι άλλες εξελίξεις. Προς το παρόν δεν φαίνεται να πεινάει και κινείται πολύ προσεκτικά.

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/03/2009 21:14:14

    @ 22 Ο Κοσμόπουλος δηλαδή την έφαγε την εταιρία του Τενέζου; Πήρε και τους εργαζόμενους με το μέρος του; Για αυτό δεν ακούγονται; Αθάνατη Ελληνική λαμογιά....

  23. γκαλλοπάκιας avatar
    γκαλλοπάκιας 24/03/2009 21:17:15

    Στη χώρα που κάθε άχρηστος φελλός έχει γίνει αποδεκτός ή έστω ανεκτός σαν πολιτικός, υπουργός και βάλε, είναι περίεργο το μένος ορισμένων για την Ντόρα, που αν μη τι άλλο τουλάχιστον έχει μια ορθολογιστική και ψύχραιμη παρουσία, χωρίς μέχρι τώρα να έχει πρωταγωνιστήσει σε πολωτικές πολιτικές που να δικαιολογούν τόσο πάθος από τόσο κόσμο. Λογική και θεμιτή η αντίθεση, περίεργος ο υπερβάλλων ζήλος. Ποιά είναι τα βαθύτερα αίτια; Τσεκάρετε κατά το δοκούν:

    (α) Σεξισμός. Κάποιοι δεν θα μπορούσαν να αντέξουν γυναίκα πρωθυπουργό.

    (β) Φόβος μην περάσει το κόμμα στην "αντίπαλη" οικογένεια και τα φτύσει ο Καραμανλισμός.

    (γ) Εθνικισμός. Προφανώς η Ντόρα δεν ανταποκρίνεται στα υψηλά στάνταρ τύπων σαν τον Καρατζαφέρη.

    (δ) Φόβος του Πασοκ ότι θα χαλάσει η εικόνα του Γιώργου σαν μόνη εναλλακτική λύση, μια που τώρα και το αντίπαλο κόμμα θα διαθέτει αντίστοιχο προιόν.

    (ε) Ερεθισμός των αντανακλαστικών του Έλληνα που λέγονται "αποστασία", "ξεπούλημα", "προδοσία".

    (στ) Προσβολή της αισθητικής τους. Κάποιοι δεν θα μπορούσαν να ανεχθούν γυναίκα πρωθυπουργό ή έστω αρχηγό κόμματος με χαμόγελο υποδεέστερο της Ζιζέλ ή έστω της Τζούλιας.

    (ζ) Όλα τα παραπάνω.

  24. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/03/2009 21:51:42

    @27γκαλλοπάκιας Says:
    March 24th, 2009 at 9:17 pm

    Στη χώρα που κάθε άχρηστος φελλός έχει γίνει αποδεκτός ή έστω ανεκτός σαν πολιτικός, υπουργός και βάλε....

    Μη μιλάς έτσι για την Ντόρα. Θα φας στη μάπα την Καιλή αν συνεχίσεις έτσι....

  25. κ. Χόρτης avatar
    κ. Χόρτης 24/03/2009 22:29:20

    Το καραμανλικό γονίδιο αποκλείεται να ενδώσει τόσο εύκολα. Δεν πιστεύω ότι θα παραδώσει αναίμακτα το κόμμα του!

  26. PATRA avatar
    PATRA 24/03/2009 22:38:25

    @ γκαλλοπάκια,
    Ειναι κορη του Μητσοτακη.-

  27. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 25/03/2009 00:28:45

    Ανεξάρτητα του τι θα γίνει με τη Ντόρα ορισμένες σκέψεις σχετικά με τους μεγάλους "Έλληνες ηγέτες"...είναι χρήσιμο να το γνωρίζουν όσοι φερέλπιδες "μεγάλοι ηγέτες" υπάρχουν και τη σήμερον.

    Το κοινό που είχαν οι

    Καποδίστριας, Τρικούπης, Βενιζέλος, Κων. Καραμανλής, Ανδρ. Παπανδρέου οι άνθρωποι που καλώς οι κακώς έθεσαν το σημαδι τους στην ιστορία αυτού του τόπου και έφτιαξαν και τις μεγάλες σημερινές φαμίλιες, κόμματα και ιδεολογικά ρεύματα, είχαν δύο κοινά:

    1) Ήρθαν "απέξω" ή εκτός του "Αθηναικού κατεστημένου" ως παράκλητοι ή ως σωτήρες σε συνθήκες πολιτικής έντασης ή μετά απο εντονότατες ανακατατάξεις, δηλαδή ήταν "Από μηχανής θεοί"

    2) όλοι είχαν άσχημο τέλος -με εξαίρεση τον Καραμανλή- αλλά γιαυτό υπάρχουν οι εξαιρέσεις...για να επιβεβαιώνουν το κανόνα!


    Εάν η ιστορική γνώση δέιχνει κάτι είναι ότι κανένας από τους σημερινούς πολιτικούς ηγέτες δεν θα γίνει ποτέ "μεγάλος".

    Ο παράκλητος δεν έχει φανεί ακόμα...μπορέι να είναι ακόμα νεαρός φοιτητής στο εξωτερικό ή μεσίληκας διανοούμενος σε αυτοεξορία ή ακόμα ακόμα ο παράξενος γειτονάς σας που το βράδυ ξεγλυστρά για να συμμετάσχει σε μυστικές πολιτικές λέσχες...ποτέ δεν ξέρεις!

  28. Lavazza avatar
    Lavazza 25/03/2009 01:24:25

    Τί Ντόρα, Αβεαμόπουλος, Τζέφρεϋ και πράσινα άλογα...

    Ελέγξτε τα κοινοβούλια όλων των ευρωπαϊκών χωρών να δούμε εάν θα βρείτε άλλη χώρα όπου το 1/3 της βουλής απαρτίζεται από μοντέλα, ηθοποιούς, αθλητές, προπονητές, δημοσιογράφους και γενικώτερα από ανθρώπους που ουδεμία σχέση έχουν με την πολιτική, όπως εδώ...

    Εδώ υπάρχουν Έλληνες που επιθυμούν να εκπροσωπούνται στο κοινοβούλιο από την Καϊλή, την Γκερέκου, τη Μάρω Κοντού, την Πιπιλή, τον Ψαριανό, την Βάνα Μπάρμπα, τον Καρρά, τον Κουκοδήμο, την Κανέλλη κτλ.

    Η Μενεγάκη με την Μπάστα και την Μπεζεντάκου λείπουν για να εκπροσωπείται επάξια και ο τελευταίος Έλληνας ανά την επικράτεια...

    Η Ντόρα κι ο Σαμαράς σας μάραναν...;;;

  29. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/03/2009 02:05:40

    @27 γκαλλοπάκιας
    Ουστ πληρωμένο ντοράκι.
    Ντενεκέ ξεγάνωτε. Κι εσύ και όλο το μητσοτακέϊκο.
    Μόλις ψοφήσει ο δράκουλας τελειώσατε.
    Που θα μιλήσεις για σεξισμό.

    Γυναίκα άξια να εκπροσωπήσει την κοινωνία είναι η Αλίκη Γιωτοπούλου-Μαραγκοπούλου.
    Και η Μαρία Δελιβάνη-Νεγρεπόντη.
    Και κάποιες που 5 η ώρα το πρωί βρίσκονται στη στάση του λεωφορείου.
    Και οι γιατρίνες που κάνουν 24ωρες βάρδιες στα εφημερεύοντα.
    Και αυτές που ανατρέφουν παιδιά μόνες και δουλεύοντας.
    Κι αυτές που κρατάνε επιχειρήσεις.

    Όχι το αφεντικό σου, η Διαμαντοπούλου και οι μοντελοβιζιτούδες.

  30. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 25/03/2009 03:10:14

    Να ΓΕΙΑΣΕΙ το στομα σου Προφητη

  31. donaE avatar
    donaE 25/03/2009 10:02:34

    @ 35 Προφητη
    Καλυτερα,να ακουσθει και απο αντρα κατι τετοιο.Καποιες που βρισκονται στις 5 η ωρα στη σταση συμφωνω,αλλα η Δελιβανη γιατι,και αυτη με δυο επιθετα πορευτηκε απο οτι θυμαμαι.

  32. ariel avatar
    ariel 25/03/2009 10:14:39

    donaE@
    δεν είναι πάντα κατακριτέα τα 2 επώνυμα. Οταν δούλευα και εγώ, είχα το συζυγικό μου επώνυμο από το νόμο, αλλά έπρεπε να χρησιμοποιώ και το όνομα που έγραφε το πτυχίο μου στην δουλειά μου. Τώρα βέβαια χρησιμοποιώ μόνο το ένα. Ετσι και η Δεληβάνη. Ο Δεληβάνης ήταν καθηγητής Νομικής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει βαρύτητα το όνομα.

  33. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/03/2009 10:15:40

    Γκαλλοπάκια: Άξιος ο μισθός σου. Θα την πατήσεις όμως τελικά από εμάς τους ερασιτέχνες, πες στην αφεντικίνα σου γιατί οι πληρωμένοι bloggers σταματούν να είναι bloggers.

    (α) Κάτι τέτοια έλεγε και η Σεγκολέν, όταν δεν είχε επιχειρήματα, και τελικά της έφαγε το κόμμα μια γυναίκα (βλ. http://www.antinews.gr/?p=4370 και σχόλιό μου αριθμός 20).

    (β) Χεστήκαμε για τον Καραμανλή και το κόμμα. Αυτά να τα πεις στους νεοδημοκράτες.

    (γ) Ελλείψει άλλων επιχειρημάτων, θυμηθήκαμε πάλι τη γνωστή ταύτιση πατριωτισμού-εθνικισμού και το τσουβάλιασμα με τον Καρατζαφέρη. Τη Χρυσή Αυγή ξέχασες. Να 'στε καλά ρε παιδιά που μας δείχνετε με το καλημέρα ποιοι πραγματικά είστε.

    (δ) Τελικά νεοδημοκράτες είμαστε ή πασοκτσήδες; Μάθε ότι εγώ ατομικά, είμαι διατεθειμένος να ψηφίσω ΚΚ για να μην βγει ο ΓΑΠ, αλλά αν γίνει η Ντόρα αρχηγός το σκέφτομαι σοβαρά να ψηφίζω ΓΑΠ για να μην βγαίνει η Ντόρα (ε, ρε tiramola, που θα καταντήσω ακόμη με αυτό το πολιτικό σκηνικό).

    (ε) Σωστό το "ε".

    (στ) Σωστό και το "στ".

    (ζ) Όλα τα παραπάνω.

    Θα μπορούσαμε να γράφουμε ώρες για να σου αναλύσουμε τους λόγους της εχθρότητας προς τη Ντόρα, αλλά αφού δεν το καταλαβαίνεις από μόνος σου, είναι περιττό. Μια μέρα θα καταλάβεις από μόνος σου. Μέχρι τότε, φάε το παραμύθι που σου σέρβιρε το Μητσοτακέικο.

  34. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/03/2009 10:19:38

    ariel Says:
    March 25th, 2009 at 10:14 am
    Τώρα βέβαια χρησιμοποιώ μόνο το ένα.

    Του συζύγου σου θα χρησιμοποιείς, υποθέτω.

  35. kanis avatar
    kanis 25/03/2009 10:21:00

    Η Ντόρα έχει κάθε δικαίωμα, να διεκδικήσει την αρχηγία της ΝΔ, όπως και κάθε έλλην πολίτης του Δημοκρατικού μας πολιτεύματος.

    Οφείλει όμως πρώτα η κυρία Ντόρα,
    να μας απαρυθμίσει, τις πράξεις που τεκμηριώνουν τη θετική της συμβολή στις αναγκες αυτής της χώρας, από το πόστο που κατέλαβε πραξικοπιματικά με την παρέμβαση του επιτίμου πατρός της!

    Τι καλό έκανε για αυτή τη χώρα, έστω φορώντας την Καραμανλική μάσκα, πάνω από την Μητσοτακική κουκούλα;

  36. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/03/2009 10:24:01

    @39 Η γυναίκα (Δεληβάνη) ήταν και πρύτανης ΑΕΙ, τι σχέση έχει με την Ντόρα; Ήταν και πολιτευτρια του ΔΗΚΚΙ. Δεν πήγαινε για θέσεις εξουσίας.
    Ξεχάσαμε και την Αρβελερ....

  37. donaE avatar
    donaE 25/03/2009 10:43:33

    @ 38 ariel
    Την Δελιβανη την ειχα καθηγητρια στην Βιομηχανικη,τοτε.Ρωτω συγκεκριμενα,οχι γενικα,απαντωντας για τα προτυπα.

  38. donaE avatar
    donaE 25/03/2009 11:03:00

    @ 42
    Και για την βαρυτητα που αναφερεις,αν με εννοεις.

  39. γκαλλοπάκιας avatar
    γκαλλοπάκιας 25/03/2009 11:05:21

    @35 Προφήτη

    "Ουστ πληρωμένο ντοράκι", "Ντενεκέ ξεγάνωτε" κλπ κλπ

    Τσκ τσκ τσκ...Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός για ένα γκαλλοπάκι με αιχμές προς όλες τις πλευρές; Αυτό το ήθος πρεσβεύετε και προτείνετε εσείς;

  40. ariel avatar
    ariel 25/03/2009 11:14:24

    39 Επώνυμε
    Aσφαλώς του συζύγου μου. Είμαι παλαιάς κοπής. Το του πτυχίου δεν το χρειάζομαι πια, συνταξιούχος γαρ.

  41. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/03/2009 11:19:17

    Eπειδη η Δεληβανη ειναι φουλ κατα της ΟΝΕ όπως φανταζομαι και ο Προφητης.

  42. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/03/2009 11:37:53

    Οικογενειοκρατία - κουμπαροκρατία - δοτοί γόνοι με κληρονομικό δικαίωμα - κατασκευάσματα των μμα: η μάστιγα της Ελλάδας. Δεν ξεκινούν όλοι από την ίδια αφετηρία. Πως μπορεί να σπάσει αυτό το κέλυφος;

  43. Μητσοτάκουλας avatar
    Μητσοτάκουλας 25/03/2009 11:42:23

    @ 35
    "Και οι γιατρίνες που κάνουν 24ωρες βάρδιες στα εφημερεύοντα".
    Ξέρω μία που είναι και νηπιαγωγός.
    Αντί Ντόρας, Νατάσα!
    Δεν έχει βέβαια το "γονίδιο" με την καρφίτσα και το τρίκυκλο, αλλά βολευόμαστε και με την αγχιστεία!
    Έ όχι και να συγκρίνετε το καμαρι μου με τη Διαμαντοπούλου!

  44. kanis avatar
    kanis 25/03/2009 12:57:28

    @50
    "Και ας γίνει στάχτη και burbery το μαγαζί!"




    ...με ολίγον από τσίκνα PRADA !

  45. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/03/2009 13:04:22

    Προς φίλους πλην γκαλλοπάκια : παιδιά, οι δύο κυρίες με τα δυο ονόματα αναφέρθηκαν παραδειγματικά, λόγω αξιοσύνης, σε αντιδιαστολή με τις άχρηστες τα στο τέλος.
    Μην κολλάτε σε λεπτομέρειες.
    Το σημαντικό είναι να φύγουν από το δημόσιο χώρο τα απολίτικα σαχλοκούδουνα.

  46. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/03/2009 13:42:37

    γκαλλοπάκια
    Πήγαινε πες στην εργοδοσία σου - αν και άκουσα διαβάζει antinews

    1. Να πάει στο Carlyle Group και γονατιστή να ζητήσει απόσυρση από την κούρσα εξουσίας. Να ζητήσει έλεος (για να γλυτώσει το κεφάλι της, οι τύποι δεν αστειεύονται) αλλά ΔΕΝ μπορεί.
    Και δεν μπορεί γιατί ο ελληνικός λαός ΔΕΝ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.
    Αλλοιώς, για να (μάς) τους επιβάλλουν, θα πρέπει να μάς βομβαρδίσουν

    2. Να κάνει ταμείο, αρκετά μαζεύτηκαν από 60 χρόνια καθισιού σε διάφορες θέσεις, και να συμβιβαστεί με την ιδέα πως τα παιδιά της και τα εγγόνια της δεν θα μάς κυβερνήσουν και πως η "Δυναστεία" θα εκλείψει.
    Σού φαίνομαι αιθεροβάμων; Εδώ εξέλειψαν οι Αψβούργοι και οι Ρομανώφ - και οι "εγχώριοι" Γλύξμπουργκ.

    3. Γνωρίζουμε τους μπροστινούς της. Ο Πειραιάς βοά για μια "βιτρίνα" της που είχε 5 σαπιοκάραβα και τώρα βρίσκεται με 75, προφανώς δικά της, και ο οποίος αγόρασε το 25% μιας χωρίς ικανούς διαδόχους ιστορικής εφημερίδας, κατά Φάληρο μεριά, που διευθύνεται από το γκεσέμι των αμερικανοτσολιάδων.
    Ας κρατήσει η εργοδοσία σου τα καραβάκια, η εφημερίδα δεν ξαναείδε δεκάρα μας.

    4. Αν επιμένει, που θα επιμένει, οι τύποι έχουν πουλήσει τη ψυχή τους στο διάβολο για την εξουσία - εμένα θ' ακούσουν;, εγώ, και πολλοί άλλοι, αν δεν με φιλοξενεί ο Φ., θα κάνω 3 μπλογκς, και θα γράφω νυχθημερόν για την ιστορία και την πολιτεία της φαμίλιας, διότι υπάρχουν πολλοί που δεν γνωρίζουν.
    Πέσατε έξω : και μετά 20/40 χρόνια θυμόμαστε.
    Αν αμφιβάλλεις γι΄ αυτά που λέω, ψάξε τα αρχεία των πολιτικών blogs του Φθινοπώρου 2007. Έκανα προπαγάνδα υπέρ του Γιωργάκη (ναι, εγώ) για να μην περάσει των νταβατζήδων.

  47. kanis avatar
    kanis 25/03/2009 13:57:30

    Προφήτη 1:42

    Τι είναι το Carlyle group;

  48. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/03/2009 14:09:25

    είναι το γκρουπ follow the money ...

  49. kanis avatar
    kanis 25/03/2009 14:10:56

    ..το υποθέτω, αλλά ρωτάω, γιατί δεν ξέρω, τι ακριβώς είναι.

  50. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/03/2009 14:52:53

    επενδύσεις σε ότι πετάει κολυμπάει κινείται αναβλύζει φυτρώνει στοχεύει δημοσιεύεται ...

  51. γκαλλοπάκιας avatar
    γκαλλοπάκιας 25/03/2009 16:22:42

    Καλά λένε τελικά "Πας Μετά Χριστόν Προφήτης Γάιδαρος".

  52. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/03/2009 16:39:28

    kanis
    Το Carlyle Group διοικείται από τον Frank Carlucci III, πρώην Υπ. Άμυνας και Διευθυντή της CIA μεταξύ άλλων θέσεων, και έχει συνεταίρους, μεταξύ άλλων, Bush, Baker, Bin Laden, Soros.

    Δες και
    [http://www.antinews.gr/?p=5704#comment-243948]
    [http://www.antinews.gr/?p=5704#comment-244019]

  53. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 25/03/2009 17:26:07

    @ 48 αλλενακι
    Μπορουμε να σπασουμε το κελυφος της οικογενειοκρατιας, κουμπαροκρατιας και "γονοκρατιας" με κληρονομικο δικαιωμα μαυριζοντας στις εκλογες που ερχονται ολους τους υποψηφιους, χωρις καμμια εξαιρεση, που ειναι "γονοι" πολιτικων (παιδια - αγορια και κοριτσια - εγγονια, αδερφια, ξαδερφια, θειοι, ανηψια, γαμπροι και νυφες), καθως και οσους διετελεσαν βουλεCFτες και ευρωβουλευτες απο τη μεταπολιτευση ως τωρα, ως την ημερα των εκλογων. Αρκει να το διαλαλησουμε σε ολους τους τονους και προς καθε κατευθυνση, διοτι ολοι οι πολιτες - εκτος τους πολυ μεγαλους μακακες, γι' αυτο αλλωστε ειναι και "κολλημενοι" - θελουν να ριξουν μια καρπαζια σε ολα αυτα τα παλιοπαιδα που μας το παιζουν εξουσια, αλλα και σε ολους τους υπευθυνους για την σημε1ινη καταντια του τοπου και των Ελληνων, που ειναι οσοι διετελεσαν βουλευτες απο το 1974 ως σημερα και που ενω στην αρχη βρωμουσαν τα χνωτα τους απο την πεινα, τωρα εχουν οι περισσοτεροι, το λιγοτερο, βιλες σε αριστοκρατικα προαστια.
    Και ενα ερωτημα για ολους: Ποιος πληρωνει τα εξοδα για τα καθημερινα, σχεδον, ταξιδια που κανει η κυρια με τα τρια επιθετα επειδη, ταχαμου, εχουμε (η20Ελλαδα) μια προεδρια, ταξιδια που γινονται, οπως ολα δειχνουν, μονο και μονο για να εχει η ιδια μια διεθνη προβολη?

  54. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/03/2009 17:42:36

    @Ξενητεμένος: αν ξεσκαρταριστούν όλοι αυτοί οι υποψήφιοι-λοιποί συγγενείς- φοβάμαι ότι δεν θα μείνουν και πολλοί έξω από το "μαντρί της οικογενειοκρατίας" για να αξίζει ψήφο.
    Αυτή εξάλλου είναι η υστεροβουλία της κουμπαριάς, να δημιουργεί συνενόχους.

  55. kanis avatar
    kanis 25/03/2009 17:49:02

    Προφήτη

    Σε ευχαριστώ. Επρεπε να το θυμόμουνα, από τις ταινίες του Μαίκλ Μουρ, όπου τους έχει κάνει εκτεταμένη "διαφήμιση".

  56. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/03/2009 19:39:55

    Χωρίς πλάκα τώρα, διαβάζω σε παραδιπλανό ποστ ότι ο Χατζηδάκης είναι, λέει, φουλ Καραμανλικός αυτή τη στιγμή; Ε, ρε τι κάνει η εξουσία... Τελικά ο Κωστάκης στον ανασχηματισμό την έστειλε τη Ντόρα, έβαλε όλους τους δικούς της μέσα και τους έκανε... δικούς του. Πρωτοπαλίκαρο λέει του καραμανλισμού ο Χατζηδάκης!;... Σωπάτε βρε παιδιά!

    Μου είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να καταλάβω, πώς είναι δυνατόν ορισμένες ελίτ να στηρίζουν άτομα τόσο αντιπαθή στο σύνολο του ελληνικού λαού, όπως η Ντόρα και το όλο Μητσοτακέικο. Πρέπει να πω ότι παλιότερα είχα την αίσθηση ότι η Ντόρα ήταν ισχυρή προσωπικότητα. Κυκλοφορούσαν και κάτι ανέκδοτα το 1990-93, όταν ήταν διευθύντρια του πολιτικού γραφείου του μπαμπά της, του τύπου "Γιατί έμεινε ο Μητσοτάκης στην κυβέρνηση στον τελευταίο ανασχηματισμό; -Διότι είναι μπαμπάς της Ντόρας" που δεν ξέρω πόση βάση είχαν, αλλά πάντως έδειχναν ότι υπήρχε μια αυτόνομη δυναμικότητα από την πλευρά της θυγατέρας. Ωστόσο η πολιτεία της στο ΥΠΕΞ έδειξε τη γύμνια της. Η γυναίκα είναι καθαρά κατευθυνόμενη. Τέτοιος παραγκωνισμός της διπλωματικής υπηρεσίας δεν υπήρξε ούτε επί ΓΑΠ - που πρωτοξεκίνησε το σπόρ του συστηματικού παραγκωνισμού των διπλωματών. Διαπράττεται η μία ανοησία πίσω από την άλλη. Η κυβερνήσεις Καραμανλή δεν έχουν να επιδείξουν κανένα καταπληκτικό έργο, όμως το ΥΠΕΞ της Ντόρας είναι με απόσταση το χειρότερο υπουργείο και νομίζω ότι δεν μου φαίνεται απλώς έτσι επειδή δεν γουστάρω τη Ντόρα.

    Πρόκειται λοιπόν για καθαρή ανοησία, όσων στηρίζουν τη Ντόρα. Πολύ σωστά είπε ο Προφήτης ότι και ο Φάκτορας π.χ. κάποια στιγμή να λακίσει, θα ανοίξει αυτός ένα μπλογκ και θα γράφει μέρα-νύχτα κατά του Μητσοτακέικου - μαζί του κι εγώ. Και αν ο Προφήτης να λακίσει θα γράψει άλλος και άλλος και άλλος και άλλος και άλλος και άλλος. ΞΕΧΕΙΛΙΖΟΥΝ τα έργα και οι ημέρες της φυλής των Μητσοτάκηδων.

    Υπάρχει και κάτι άλλο που πρέπει να δούμε ως κοινωνία, ως λαός: Οι Μητσοτάκηδες πρέπει να γίνουν το πρώτο "θύμα" μιας πραγματικής λαϊκής "εξέγερσης" κατά του πολιτικού κατεστημένου. Αν φύγουν αυτοί από το ημιθανές σώμα της Ελλάδας που το λεηλατούν μέχρι τελικής πτώσεως, αν τους διώξουμε εμείς δηλαδή και τους διώξουμε με θόρυβο και για τους σωστούς λόγους, αυτό θα είναι ένα σημαντικό και διαρκές μάθημα και για τους υπόλοιπους. Η Ντόρα νομίζω ότι αυτή τη στιγμή είναι ο πιο εύκολος στόχος για ένα τέτοιο "διώξιμο". Θα ακολουθήσουν όσοι άλλοι δεν προασπίζονται τα συμφέροντα του όλου, τα συμφέροντα του συνόλου, αλλά τα ξεπουλούν για χάρη των προσωπικών τους συμφερόντων.

    Κάποτε είχαμε ήρωες στην ηγεσία της χώρας, του Ελληνισμού. Ανθρώπους που έβγαιναν από την ενασχόληση με τα κοινά πιο φτωχοί από ό,τι έμπαιναν. Ο Γέρος του Μοριά παραδόθηκε στους πολιτικούς του αντιπάλους για να τελειώσει η εμφύλια διαμάχη. Ήταν ένας πραγματικός ήρωας, όμως έπρεπε να τους είχε καθαρίσει αντί να τους παραδοθεί. Άλλο ζήτημα αυτό. Το θέμα είναι ότι σήμερα βλέπεις παντού ανθρωπάκια και, το χειρότερο, κυρίαρχη τη νοοτροπία τους, τον "ανθρωπακισμό", αν υπάρχει τέτοια έκφραση.

    Πιστεύω ότι αν διώξουμε τους Μητσοτάκηδες θα γίνει μια καλή αρχή για να πάρουμε την κατάσταση της χώρας στα χέρια μας. Πρέπει να κάνουμε την αρχή. Και η αρχή να γίνει σαφές σε όσους από τις ελίτ επενδύουν στη Ντόρα, ότι η επένδυση σε αυτήν είναι αποτυχημένη, διότι ΕΜΕΙΣ, ο λαός, δεν τη θέλουμε. Συγχωρήστε με που μιλώ εξ ονόματος όλων, πάντως πιστεύω ότι δεν σας βρίσκει αντίθετους το "δεν τη θέλουμε".

  57. kanis avatar
    kanis 25/03/2009 19:54:37

    Επώνυμε

    Εύγε!
    Μια καλή αρχή, ίσως και να ήταν απαρίθμηση, των έργων του Μητσοτακέικου, υπέρ της ανόδου του στην εξουσία και κατά του όλου του ελληνικού λαού.
    Κάθε πολιτευόμενος εκπρόσωπος τους, έχει και τη δική του "ένδοξη" ιστορία!

  58. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/03/2009 20:45:58

    Επώνυμε
    Μπραβο!
    Οι τρεις τελευταίες σου παράγραφοι είναι ό,τι κι εγώ εννοώ.

    Είμαι ελεγχόμενα αισιόδοξος όσον αφορά τη δυνατότητα ανάδειξης ηγεσιών που να διαθέτουν το ήθος των ιστορικών ηγετών του Ελληνισμού, μην ξεχνάμε είμαστε και δημιουργήματα της εποχής που μεγαλώσαμε και της παιδείας/ανατροφής που λάβαμε.
    Είναι δύσκολο σήμερα να διδαχθούν τα παιδιά αυταπάρνηση υπέρ συλλογικότητας(Έθνους, Πατρίδας κ.α.). Έχουμε ψιλοξεφτίσει. Εδώ ο Α ΓΕΕΘΑ κατάπιε το Ζορμπά στην Άγκυρα.

    Αλλά και η παγκοσμιοποίηση, που υπονόμευσε τα έθνη, φθίνει. Αν τη γλυτώσουμε, λόγω της ιστορικής συγκυρίας, θα σημαίνει ότι όντως "η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει!".

    Η καλύτερη αρχή είναι το πολιτικό στρίμωγμα του μητσοτακέϊκου (και μετά των "ελαστικών εθνικά συνειδήσεων"). Κάποιος βουλευτής ας μείνει, σε πρώτο στάδιο, μέχρι την πολιτική εξαφάνιση, που ευχόμαστε.

    Αλλά αν κοπεί οριστικά η πορεία της Ντόρας λαμβάνεται το μήνυμα από εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες.
    Πλέον, οι Έλληνες πολιτικοί θα αντιληφθούν ότι δεν μπορούν να παίζουν ανθελληνικά παιγνίδια.
    Αν μη τι άλλο για λόγους καθαρά πολιτικής αυτοσυντήρησης - είναι ο καλύτερος σύμβουλος.

    ΥΓ. Βέβαια, στο παραπάνω πλαίσιο, μη ξαφνιαστείς να δεις "πατριωτική" στροφή Ντόρας.

  59. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/03/2009 10:28:17

    Και όσοι δεν έχουν άμεσα συγγενική ιδιότητα έχουν κουμπαρική ιδιότητα ή είναι επιλεγμένοι από τις πολιτικές οικογένειες. Σφηκοφωλιά κανονική.

  60. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/03/2009 10:29:25

    Και ο Τενέζος παιδί μεταναστών από την Γερμανία ήρθε στην Ελλάδα να στήσει μια δουλειά και πίστευε ότι θα προχωρήσει αξιοκρατικά.

  61. kanis avatar
    kanis 26/03/2009 15:17:07

    @ Anonymous 1:28 am

    "Τελος στην οικογενιοκρατια της πολιτικης, το λιγότερο 15 χρόνια ένσημα στον ιδιωτικό τομέα ξεκινώντας από χαμηλά και όχι σαν τον γιο Μητσοτάκη σύμβουλο στην ΄Τραπεζα της ελλαδος με 10,000 πρώτο μισθό πρώτη εργασί (τον κυριάκο μητσοτάκη τον αναφαιρω σαν κραχτό παρ’αδειγμα και όχι απο εμπαθεια)"


    >> Στην Εθνική Τράπεζα ήταν σύμβουλος ο φωστήρ, εκμεταλευόμενος την σχέση του πατρός του με τον Καρατζά, κολλητό του Σημίτη (για να μην ξεχνάμε και το κύκλωμα)

    >>Δεκτή και προύπηρεσία στο δημόσιο τομέα, μετά από εισαγωγή με διαφανείς διαδικασίες και επίδειξη ικανών αποτελεσμάτων.

  62. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 26/03/2009 16:49:48

    Η "πατριωτική στροφή" είναι γνωστά κόλπα του Μητσοτάκη, όμως η Ντόρα δεν πήρε από τον πατέρα της σε αυτό το θέμα. Ας μελετήσουμε το σενάριο που έπαιξε ο Μητσοτάκης με την αποπομπή Σαμαρά: Προποιήθηκε πρώτα ότι υιοθετεί την πολιτική Σαμαρά για να ξεγελάσει τη βάση του κόμματός του, πήρε την "απόφαση της Λισαβώνας" όπου η ΕΕ απαγόρευε τη χρήση του ονόματος Μακεδονία ή παραγώγου στα Σκόπια και μετά από λίγους μήνες το πούλησε το θέμα εμφανίζοντάς το τάχα ότι "τι να κάνουμε, μας πίεσαν οι ξένοι και δεν είχαμε άλλοι επιλογή". Βέβαια οι ξένοι μας έλεγαν ότι υποχωρήσατε πολύ γρήγορα και δεν μας δώσατε χρόνο να σας βοηθήσουμε...

    Πολλές φορές σκέφτηκα ότι "τώρα θα κάνει την πατριωτική στροφή η Ντόρα για να μας ξεγελάσει" αλλά δεν την είδα πουθενά και ποτέ. Δεν μπορεί να το κάνει ούτε στα προσποιητά, μου φαίνεται! Εξάλλου, ήδη τους έχουμε μάθει. Ποιον θα ξεγελάσει σήμερα μια τέτοια "πατριωτική στροφή";

  63. kanis avatar
    kanis 26/03/2009 17:30:15

    Επώνυμε

    Σε αυτή την συχνότητα, ενημερωθήκαμε, για την "πατριωτική στροφή"της Ντόρας, που αποφασίστηκε σε κλειστό της κύκλο στο Καρπεννήσι.
    Ε, χρειάζεται και προετοιμασία λίγο, για να φτιαχτεί το "πακέτο".
    Μόνο να διάβαζε εδώ, τα χθεσινά περί '21, όλο και κάτι θα σημείωσαν οι διαφημιστές σύμβουλοι της....
    Αν μη τι άλλο εσύ,΄με όσα μας έμαθες και μας θύμισες και σε ευχαριστούμε, συνέβαλες πολύ στην "πατριωτική" της "αφύπνιση"...

  64. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/03/2009 17:35:57

    Θα κορόϊδευε μερικούς. Αλλά πολλοί χαζοί, πια, δεν υπάρχουν .

    Κυρίως δεν τής "βγαίνει".
    Είναι τόσο εμποτισμένη με αμερικανισμό και ενδοτικότητα που αν μιλήσει υπέρ της Ελλάδας θα πάθει η ίδια αποπληξία.

    Αντι για πατριωτική ρητορεία θα προσπαθήσουν να παραπλανήσουν πλασάροντας το ενδοτικό για πατριωτικό.
    Θυμήσου και σημείωσε τη δήλωση : "ο πατριωτισμός δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο κανενός".

    Δηλαδή "το προσωπικό μας συμφέρον είναι εθνικό συμφέρον".
    Λογική Βουλγαράκη, "το νόμιμο είναι ηθικό".
    Επειδή έτσι με βολεύει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.