#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/07/2010 07:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε νευρική κρίση το ΠΑΣΟΚ καθώς πλησιάζει ο Σεπτέμβριος



Σε νευρική κρίση διαρκείας έχει περιέλθει το ΠΑΣΟΚ. Η προχθεσινή ανταρσία της Βάσως Παπανδρέου και των 14 βουλευτών επιβεβαιώνει ότι επικρατεί μεγάλη αναταραχή στο κυβερνητικό κόμμα, παρά τις προσπάθειες του Μαξίμου να παραστήσει το αδιάλλακτο και να δημιουργήσει την εικόνα ομαλής λειτουργίας. Ο Γ. Παπανδρέου δέχεται ισχυρές πιέσεις να κόψει τις φωνές αντίδρασης, αλλά η λογική της σκληρής γραμμής δε φαίνεται να περνά καθώς η κυβέρνηση έχει μείνει με 157 βουλευτές, οπότε δεν της περισσεύουν και πολλοί.

Σε παρασκηνιακό επίπεδο, ρόλο πυροσβέστη έχουν αναλάβει οι Παμπούκης και Πάγκαλος που προσπαθούν να σβήσουν τις φωτιές προτού επεκταθούν, χωρίς όμως μεγάλη επιτυχία.  Τηλεφωνούν καθημερινά σε δυσαρεστημένους βουλευτές και τους ζητούν να σταματήσουν την κριτική, ενώ σε άλλους τους υπόσχονται... ακόμη και υπουργικές καρέκλες. Πόσοι όμως θα δεχθούν να συμμετάσχουν σε μια κυβέρνηση υπό τον Γιώργο Παπανδρέου και υπό αυτές τις συνθήκες;

Μέχρι να το μάθουμε, η «πράσινη» Λερναία Ύδρα θα συνεχίσει να χτυπά τις επόμενες ημέρες με αφορμή πολλά ανοικτά μέτωπα, από το Μνημόνιο και πώς αυτό θα συνεχίσει να εφαρμόζεται,  μέχρι τα θέματα της υγείας.

Στο μεταξύ, η κατάσταση της χώρας επιβαρύνεται ημέρα με την ημέρα πλέον. Όπως ακούγεται ΙΚΑ, πρώην ΤΕΒΕ και Μετοχικό Ταμείο Στρατού ενδέχεται να μην έχουν να πληρώσουν  τον Αύγουστο, καθώς έχει απορροφηθεί ήδη οι κρατικές επιχορηγήσεις . Η κυβέρνηση προς το παρόν δεν γνωρίζει τι θα πράξει. Τι θα συμβεί όμως  αν τον Αύγουστο, η κυβέρνηση δεν έχει βρει λεφτά;

Από την άλλη μεριά, η ύφεση στην οικονομία οδηγεί σε μείωση των εσόδων του προϋπολογισμού. Τα συνεργεία του ΣΔΟΕ έχουν ξεχυθεί σε όλη τη χώρα για να βρουν λεφτά, αλλά τα αποτελέσματα είναι πενιχρά, όταν δεν κινδυνεύει η ζωή των …εφοριακών, όπως έγινε στην Ικαρία.

Η κατάσταση τέλος θα γίνει ακόμα χειρότερη λόγω της φοροεπιδρομής που θα επιβαρύνει εκ νέου την ελληνική οικογένεια (ειδικό πρόστιμο για τους ημιυπαίθριους, υψηλός συντελεστής ΦΠΑ 23%, αύξηση των αντικειμενικών αξιών κλπ)

Το μεγάλο όμως πλήγμα για την οικονομία και τους καταναλωτές ,θα έλθει από την 1η Ιανουαρίου με την αύξηση του ΦΠΑ από 11 σε 23% σε εκατοντάδες προϊόντα και υπηρεσίες, που σχεδιάζει το οικονομικό επιτελείο από 1ης Ιανουαρίου 2011, στο πλαίσιο εφαρμογής του μνημονίου. Η λίστα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα ανατιμηθούν περιλαμβάνει αναψυκτικά και χυμούς, ακριβά είδη διατροφής και ξηρούς καρπούς, εισιτήρια θεαμάτων, υπηρεσίες ανακαίνισης και επισκευής σπιτιών και διαμονή σε τουριστικά καταλύματα. Αυτό σημαίνει ότι σε περίοδος κρίσης, όπως η σημερινή, εστιατόρια, ταβέρνες, ψητοπωλεία, καφετέριες, μπαρ και κέντρα διασκέδασης θα αποτελούν όνειρο θερινής νυκτός για τους καταναλωτές, ενώ ακριβότερες κατά 10,8% θα είναι και οι υπηρεσίες για χρήση αθλητικών εγκαταστάσεων, γραφείων τελετών, καθώς και επιδιορθώσεις ενδυμάτων και υφασμάτων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 15/07/2010 07:24:22

    factorx- αγαπητέ φίλε .. δεν κατάλαβες ..ο ΓΑΠ υπόγραψε συμβόλαιο με τον Πανάγαθο βλέπε ΔΝΤ .. έτσι ούτε πρόκειται .. να βρέξει ..και την περιστροφή της ωραίας μας γης .. σταμάτησε

  2. Sta_a avatar
    Sta_a 15/07/2010 08:49:56

    Όταν εκείνος ο άθλιος ο μπάτσος σκότωσε τον 15χρονο Αλέξη, κάηκε ολη η Αθήνα και η Ελλάδα και τα blogs έκαιγαν παντού. Όταν η άθλια αυτή κυβέρνηση μας φορτωσε στο ΔΝΤ και μας πεθαίνει μέρα με την μέρα, πέρα βρέχει. Δεν είναι δυνατόν κεκτημένα δεκαετιών να έχουν εξανεμιστεί και ο πρωθυπουργός να μας ξεφτιλίζει κάθε μέρα με το να λέει είμαστε απατεώνες και άλλα τέτοια και να μην γίνεται τίποτα. Δηλαδή όταν το ψωμί φτάσει 4 ευρώ το κιλό, θα είμαστε εντάξει. Τι πράγματα είναι αυτά. Γιατί δεν ξεσηκωνόμαστε. Μας αποτελειώνουν σιγά σιγά και εμείς περιμένουμε να πεθάνουμε. Εσείς εκεί στο Πασοκ, έχετε υπογράψει κάτι με τον θεό ή το διάβολο και δεν σας ενδιαφέρει τίποτα; Δεν πρέπει να αντιταθείς στην αδικία; Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, που αν νοιώθουν πως γίνονται σκλάβοι μέσα στην δική του οικογένεια, αντιδρούν. Εσείς γιατί δεν το κάνετε. Πόσο καιρό θα ζήσουμε σε αυτή την ζωή. Δεν πρέπει να ζούμε με αξίες και ιδανικά ε; H αντίσταση είναι υποχρέωση απέναντι και στον ίδιο μας τον εαυτό. Εκτός φυσικά αν σας έχει εξάγοράσει και εσάς το ΔΝΤ και ο Σόρος. Δεν καταλαβαίνετε που πάμε; Αλλά και εσείς στην νέα δημοκρατία, άλλη μια φορά το ξαναλέμε, εσείς μας φορτώσατε το πασοκ. Να πάρει!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Sta_a 15/07/2010 08:56:32

      Γιατί να μη μας ξεφτιλίζει; Καλά κάνει, όταν εμείς προτιμούμε τη δροσιά του κλιματιστικού μας από τις απεργιακές συγκεντρώσεις.

    • axristos avatar
      axristos @ Sta_a 15/07/2010 10:27:54

      Την Αθήνα την έκαψαν οι αλλοδαποί με τους αναρχικούς και τα παιδάκια βγήκαν στους δρόμους.
      Ως τώρα το ΔΝΤ έχει μειώσει τους μισθούς στο δημόσιο μόνο.
      Στα blog μιλάνε μόνο άτομα 15-30 χρονών, δηλαδή μη εργαζόμενοι.
      Τα 3 εκατομμύρια συνταξιούχων δεν ξεσηκώνονται γιατί θυμούνται το αντάρτικο της αριστεράς και την καταστροφή.
      Οι άνω των 30 έχουν δουλειές, έξοδα και οικογένεια, δεν μπορούν να συλληφθούν για πλάκα από την αστυνομία όπως ένα παιδάκι-φοιτητής 20 χρονών, που δεν έχει και μεγάλο πρόβλημα να μείνει 2 μέρες φυλακή.
      Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτοί που μας κυβερνάνε τώρα είναι οι χθεσινοί επαναστάτες του πολυτεχνείου.

      Η λύση στο ΔΝΤ είναι μία οργανωμένη(όχι αναρχική) αντίδραση(χωρίς πορείες) που δεν θα μπορεί να την εκμεταλλευτή κάποιο κόμμα.

  3. 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
    30ς δρομος για τον κορυδαλλο 15/07/2010 09:03:10

    23% ΦΠΑ τα γραφεια τελετων...χα χα χα....παει και το ονειρο για μια γκλαμορους κηδεια

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 15/07/2010 09:06:58

      Ανεκδιήγητε πασοκάνθρωπε δεν ξέρεις τι είναι να κηδεύεις στα 23 σου τρία άτομα το ένα μετά το άλλο γι΄αυτό.

      Και με ανάποδη σειρά πρώτα τους μικρότερους και μετά τους μεγαλύτερους.

      • 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
        30ς δρομος για τον κορυδαλλο @ αλλενάκι 15/07/2010 09:11:22

        θα ποινικοποιηθει και το χιουμορ?...ξερεις εγω και και η οικογενεια μου ειμαστε αθανατοι..κατι σαν τον χαϊλάντερ

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 15/07/2010 09:15:00

        Το ποιός είναι τι φάνηκε.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ αλλενάκι 15/07/2010 09:20:46

        To χιούμορ όχι, αλλά η ακατάσχετη μπουρδολογία θα έπρεπε.

      • 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
        30ς δρομος για τον κορυδαλλο @ αλλενάκι 15/07/2010 09:24:51

        com'on...ολοι εχουμε τις προσωπικες μας ασχημες ιστοριες.μην απεμπολουμε οπως και το χιουμορ.το τελευταιο καταφυγιο του σκεπτομενου ανθρωπου.οπως θα ελεγε και ο οσκαρ γουαϊνλτ...βεβαιως βεβαιως

    • ataktos avatar
      ataktos @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 15/07/2010 09:22:03

      30ς δρομος για τον κορυδαλλο- με τον κορυδαλλό τι σε έχει πιάσει πρωι πρωι .. τόσες επενδύσεις .. τόσα μοναστήρια στην χώρα.. άδεια είναι με λίγες λαμπρές εξερεσης Π.Χ. Βατοπέδι ,Εσφυγνενου .. θέλεις να πληρώνουμε όλοι μας την ζωή .. ηρέμησε .. δεσμεύσει όλης της κινητής και ακίνητης περιουσίας ...

  4. 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
    30ς δρομος για τον κορυδαλλο 15/07/2010 09:05:36

    το προβλημα-μεγαλο κατα τη γνωμη μου-που θα αντιμετωπισουν ΝΔ κ ΠΑΣΟΚ ειναι η αδυναμια τους να ταξουν πλεον διορισμους- ρουσφετια και να γινουν πιστευτοι..θα πρεπει να απευθυνθουν με πολιτικους ορους στον ψηφοφόρο..ο οποιος σε αλλα εχει μαθει

  5. νεόπτωχος avatar
    νεόπτωχος 15/07/2010 09:20:31

    Γράφεις:
    "Το μεγάλο όμως πλήγμα για την οικονομία και τους καταναλωτές ,θα έλθει από την 1η Ιανουαρίου με την αύξηση του ΦΠΑ από 11 σε 23% σε εκατοντάδες προϊόντα και υπηρεσίες, που σχεδιάζει το οικονομικό επιτελείο από 1ης Ιανουαρίου 2011".
    Δεν υπάρχει θέμα για τον Παπανδρέου, φίλε μου.
    Έτσι και αλλιώς αυτό το μεγάλο πολιτικό κόστος θα το υποστεί ο Αντωνης Σαμαράς.
    Κάθε μέρα θα βλέπεις τα "ρεπορτάζ" του Αυτιά και του Λυριτζή για την ακρίβεια που έφερε η επάρατη.
    Μια ζωή τα ίδια κάνουνε.
    Μια ζωή παραγγέλνουνε και αφήνουν στη Νέα Δημκρατία να πληρώνει το λογαριασμό. Μετά της ασκούν και κριτική γιατί η ταβέρνα ήταν ακριβή, άρα η Ν.Δ. έκανε σπατάλες.
    Όσο ο λαός έχει παρωπίδες τα ίδια θα ακούμε.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/07/2010 09:26:20

    ΜΙΑ ΦΟΡΑ Πασόκος ΠΑΝΤΑ Πασόκος.
    Το πασόκ ειναι σαν τη προβιά του Ηρακλή.
    Βγαίνει μόνο μαζί με το δέρμα.

    Το πασοκ δεν διατελεί σε κατασταση νευρικης κρισης, ουτε διακατέχεται απο τύψεις για το έγκλημα κατά του Ελληνικού λαού.
    Αυτό που το χαρακτήριζε πάντα ήταν η ζωτική ομοψυχία για να διατηρηθεί στην εξουσία, γι αυτό κατόρθωσε να εξουσιάσει 25 χρόνια και βάλε.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ αλλενάκι 15/07/2010 09:31:41

      Σωστά. Χαρακτηριστικά συμμορίας δηλαδή...

      Ωιμέ!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 15/07/2010 09:39:32

        Επώνυμε έχουν ενεργοποιήσει όλους τους προπαγανδιστικούς βραχίονες πλέον.
        Θα το έχεις διαπιστώσει και εδώ που ξεπρόβαλαν πάλι σιγά σιγά προσεκτικά και εναλλάξ οι ουρίτσες τους.

        Όσοι απαιτούν εθνική ανεξαρτησία, αποδορυφοροποίηση από την Τουρκία, ακύρωση του μνημονίου, εκδίωξη του ΔΝΤ, εκδίωξη των ξένων συμβούλων ων ουκ έστιν αριθμός ειναι οι ΦΟΒΙΚΟΙ.

        Όσοι είναι ρευστοσυνείδητοι, υπέρ της "συμφιλίωσης", υπέρ της απάλειψης των εθνικών χαρακτηριστικών, υπέρ των ανοιχτών συνόρων διακίνησης ναρκωτικών, γυναικών και δούλων, όσοι γουστάρουν ζειμπέκικα μπροστά στον πασά, είναι οι "γενναίοι".

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/07/2010 09:44:57

        Το κρίσιμο είναι να παραμείνουμε εμείς οι υπόλοιποι ενωμένοι εναντίον τους και να έρθετε ακόμη και όσοι ακούγατε ΝΔ και τρέχατε πέρα, να πυκνώσετε τις τάξεις υποστήριξης του Αντώνη, που, αντικειμενικά, είναι αυτή τη στιγμή η μόνη περίπτωση να απαλλαγούμε από αυτή την κυβέρνηση.

        Αυτή τη στιγμή έχουν μαζευτεί όλοι απέναντί μας και είναι η ευκαιρία που πάντοτε ψάχναμε για να τους τσακίσουμε.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 15/07/2010 09:58:21

        Αυτό εξαρτάται πλέον απολύτως και μόνο απο τον ίδιο το Σαμαρά.
        Μπορεί να πάρει κεφάλια;
        Μπορεί να επιταχύνει;
        Μπορεί να αντιδρά περισσότερο άμεσα;
        Τον αφήνουν;
        Επιτέλους έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι για τα πολιτικά αντανακλαστικά ορισμένων.

        Αν δεν τον παίζουν τα μέσα να αναγκάσει αυτός τα μέσα να τον παίξουν.

        Εκεί έξω υπάρχει πάρα πολύς κόσμος από όλες τις πάντες του πολιτικού φάσματος που παραμένει ακέφαλος.
        Ο κόσμος αυτός ξέρει πολύ καλά προς τα που θέλει να πάει και τείνει ο ίδιος το χέρι αλλά το χέρι μένει κρεμάμενο.

        Επί ξύλου κρεμάμενος είναι αυτή τη στιγμή ο Ελληνικός λαός και πνέει τα λοίσθια.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/07/2010 10:02:33

        Δεν διαφωνώ ότι συμβαίνει αυτό που περιγράφεις, αλλενάκι, αλλά μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις, γιατί στο καλό συμβαίνει αυτό;

        Πολλοί εδώ μέσα σίγουρα δεν είμαστε σε θέση να το εξηγήσουμε, για τον απλούστατο λόγο ότι πειστήκαμε από τον Αντώνη νωρίς. Για μένα, ήταν ο άνθρωπος που έψαχνα για να στηρίξω και πιστεύω και για πολλούς άλλους. Οπότε, δεν είμαστε κατάλληλοι για να καταλάβουμε γιατί "το χέρι μένει κρεμάμενο".

        Αν εσύ το καταλαβαίνεις καλύτερα για ποιο λόγο συμβαίνει, θα ήταν ανεκτίμητη η συνεισφορά σου να μας το εξηγούσες και σε μας που έχουμε ήδη πειστεί από το Σαμαρά.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 15/07/2010 10:27:03

        Δεν έχω καταλήξει συγκεκριμένα Επώνυμε.
        Και είναι πολλοί σαν κι εμένα που αναρωτιούνται.
        Ένας παράγοντας είναι η πολύχρονη τριβή του και η "εξοικείωσή" του με τους μηχανισμούς εξουσίας στο κόμμα του.
        Τα βαρίδια που όμως χωρίς αυτά ΔΕΝ κάνεις.

        Ένας άλλος παράγοντας είναι η αστική του ευγένεια και παιδεία.
        Αυτό το ΣΑΡΑΚΙ της πολιτικής ορθότητας που κατατρώει τα σωθικά της Ελλάδας.
        "Διαφωνώ με την ειλημμένη απόφασή σου να με σφάξεις αλλά θα υπερασπίζομαι μέχρι θανάτου το δημοκρατικό σου δικαίωμα να το πράξεις"
        Δεν έχουμε καιρό, η κλεψύδρα μας τελειώνει.

        Επίσης έχω διαπιστώσει ότι μετρά το κάθε βήμα του, το σκέπτεται διπλά και τριπλά πριν τοποθετηθεί δημόσια, διότι θέλει να είναι απολύτως στα πλαίσια του συντάγματος και να μην κρούει ανοιχτές θύρες.
        Το ότι μετρά το κάθε βήμα του συνεπάγεται καθυστέρηση, και προς τα έξω βγαίνει σαν έλλειψη αντανακλαστικών.

        Ίσως έχει δεσμευθεί άτυπα απέναντι στο συμμαθητή του να επιβραδύνει "ανεπαίσθητα" το βηματισμό.
        Αυτή η "ανεπαίσθητη" επιβράδυνση του βηματισμού φρενάρει πολύ άγαρμπα πάρα πολύ κόσμο.

        Τέλος η νδ δεν είναι έτοιμη ακόμα εσω-παραταξιακά να δώσει εκλογική μάχη, διότι η νδ δεν είναι κκε από όλες τις απόψεις, και αυτή την ανετοιμότητα ο ίδιος τη γνωρίζει πολύ καλά.
        Άρα περιμένει και προετοιμάζεται.
        Και εδώ είναι το δίκοπο μαχαίρι.
        Η αναμονή τον αποδυναμώνει προς τα έξω, ενώ αυτός προσπαθεί να ενδυναμωθεί προς τα μέσα.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 15/07/2010 10:30:20

        Οταν ρωτας Επωνυμε θα σου απαντω παρα τους ....κινδυνους.
        Αυτο συμβαινει γιατι υπαρχουν αντικειμενικα δεδομενα που το επιβαλλουν.
        Ενας ανθρωπος δεν μπορει να αλλαξει την πορεια της ιστοριας ευκολα και ιδιως αν δε θελει να την αλλαξει οσο νομιζουν διαφοροι.Ο Σαμαρας στοχο εχει καποια εθνικη πολιτικη μεσα στα πλαισια της ΕΕ και του παγκοσμιου συστηματος και οχι αυτα που φανταζονται μερικοι.Δεν εχει πει αλλωστε ποτε ψεματα.
        Οι θεσεις του πχ. για το μεταναστευτικο ειναι καθαρες και φυσιολογικα οι θεσεις ενος κεντροδεξιου ευρωπαικου κομματος και φυσικα περιλαμβανουν και ενσωματωση μεταναστων με αλλους ορους απο του ΠΑΣΟΚ.
        Στα οικονομικα εχει δεσμευθει για την τηρηση των συμφωνιων με την ΕΕ (πως θα γινοταν αλλιως),εχει απορριψει ιδεες τυπου σταση πληρωμων και αλλα παρομοια.
        Στην εξωτερικη πολιτικη καθε υπευθυνη πολιτικη παιρνει υποψιν της το συσχετισμο δυναμεων και δεν κινειται στα κουτουρου.
        Απο ολα αυτα συναγεται οτι για οσους ζητουν επαναστατικες λυσεις δεν ειναι ο Σαμαρας ο ανθρωπος τους και η ΝΔ ο φορεας τους.Η ΝΔ και ο Σαμαρας ειναι απλως η "διορθωση" απο τις εξτρεμιστικες διεθνιστικες τασεις του ΠΑΣΟΚ και ιδιως του ΓΑΠ (αν αρχηγος του ΠΑΣΟΚ ηταν ο Βενιζελος οι διαφορες θα ηταν ακομη μικροτερες).

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/07/2010 10:33:23

        Νομίζω ότι κάνεις μια πολύ καλή κωδικοποίηση και ότι όσα λες ισχύουν. Ακόμη και το "ίσως" που λες, δεν έχει καμία, μα καμία σημασία αν πράγματι ισχύει αυτό (αν δηλαδή πράγματι έχει κάποια "άτυπη δέσμευση" με τον πρώην συμφοιτητή). Σημασία έχει ΜΟΝΟΝ ότι περνάει αυτή η εντύπωση - και πράγματι περνάει.

        Φάκτορα, προτείνω να γίνει ανάρτηση αυτό που έγραψε η αλλενάκι, διότι θα πρέπει να το δουν εκεί στη Ρηγίλλης και να το καταλάβουν ότι αυτά είναι τα στραβά που δεν λέει να πάρει δημοσκοπικά πάνω της η ΝΔ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/07/2010 10:41:33

        Ψυχραιμία, ξέρεις πολύ καλά τι με εξοργίζει και τι όχι. Η εσκεμμένη διασπορά ηττοπάθειας (άμεσης και, κυρίως, έμμεσης), όποιο και να είναι το κίνητρο. Οπότε, η ειλικρινής ανταλλαγή απόψεων ποτέ δεν εμποδίστηκε από το ότι με εξοργίζει η εσκεμμένη διασπορά ηττοπάθειας.

        Τώρα, σε αυτά που λες: Δεν εξετάζω καν αν έχεις δίκιο. Σημασία έχει ότι ένα τέτοιο μοντέλο είναι εντελώς ξεπερασμένο από τις εξελίξεις. Ούτε έχει σημασία αν μπορεί ή θέλει να πάει σε ένα άλλο μοντέλο ο Αντώνης. Αν κάνει, έστω, αυτά που λες, τότε όλα αυτά ΕΙΝΑΙ επανάσταση, θα είναι η επανάσταση του αυτονόητου. Να σου πω ένα παράδειγμα: Θα είναι ή όχι επανάσταση η γενική τήρηση της νομιμότητας, περιλαμβανομένης της κατάργησης του ασύλου; Εμ, δε θα είναι; Τεράστια επανάσταση. Θα είναι ή όχι επανάσταση η σωστή λειτουργία των θεσμών και η απαλλαγή του κράτους από τις συμμορίες που το λυμαίνονται (των γιατρών στα νοσοκομεία, των γνωστών δημοσιογράφων στα κανάλια, των επίορκων ή υπερβολικά ευθυνόφοβων εφοριακών, των επίορκων ή υπερβολικά ευθυνόφογων δικαστών κλπ.); Για να κάνει λοιπόν αυτά που επαγγέλλεται, ας πούμε, να έχει μια σώφρονα "πολιτική ενσωμάτωσης" των μεταναστών, θα πρέπει να κάνει πραγματική επανάσταση ενάντια στις ΜΚΟ που είναι τμήμα των δυνάμεων εσωτερικής κατοχής του ελληνικού κράτους από τη Νέα Τάξη (όσο και αν διαφωνείς εσύ ειδικά με τον όρο αυτόν).

        Συνεπώς, είναι αναγκαίο να μεταβάλλει πολιτική για να κάνει, έστω, αυτά που λες. Να πάει σε επαναστατικές λύσεις και πολιτικές. Δεν είναι ανάγκη το επαναστατικό να έχει βία μέσα του, ο Ανδρέας έκανε την "επανάστασή" του χωρίς βία (τουλάχιστον, χωρίς επίσημη βία, δεν ξέρουμε ακριβώς τι ρόλο είχαν οι 17Ν κλπ.).

        Εδώ οι άλλοι έφεραν το ΔΝΤ και για να φύγει το ΔΝΤ θα φύγει με τριαντάφυλλα και γαρύφαλλα! Δεν φεύγει έτσι. Μια διεθνής συμμορία είναι και το ΔΝΤ, η ισχυρότερη και αποτελεσματικότερη. Αλλά, όλοι νικιούνται κάποτε.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 15/07/2010 10:42:36

        μου βάζεις δύσκολα Επώνυμε, ωχ, έγραψα πέντε στοιχειώδη πράγματα...μόνο...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/07/2010 10:46:14

        Ε, αυτά τα πέντε πράγματα είναι όλη η ουσία του πολιτικού προβλήματος του Σαμαρά. Τι δύσκολα, το δύσκολο το έκανες, μόλις τα είπες. Τα σκεφτόμουν κι εγώ, αλλά δεν τα είχε μορφοποιήσει στο προσκήνιο της σκέψης μου με τον τρόπο που τα μορφοποίησες εσύ.

        Παραγωγή πολιτικής σκέψης κάνει το antinews, είπαμε!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 15/07/2010 10:56:04

        Ξέχασα να γράψω ένα πολύ σημαντικό: για να διαβάσω τις θέσεις του π.χ. για την παιδεία, το οικονομικό, την έξοδο από το μνημόνιο πρέπει να αφιερώνω μία ώρα.
        Είναι τεράστια τα κείμενα.
        Νομίζει ότι έχουμε χρόνο;
        Πρέπει να τα κωδικοποιεί.

        "Χαμένοι στην ανάλυση..."

        Έχει δίκιο ο Ψυχραιμία όταν λέει: έρχεται το Πασοκ, πετάει ένα: λαικιστές, φοβικοί [ειδικά το φοβικοί είναι το βασικό επιχείρημα της προπαγάνδας τους] και καθαρίζει.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 15/07/2010 11:05:04

        Αυτό αλλενάκι είναι πολύ πιο εύκολο από τα άλλα που είπες. Τα άλλα είναι δομικά προβλήματα. Η κωδικοποίηση όμως σε ατάκες-συνθήματα έξυπνα και εύληπτα από τον καθένα (το "εξαπτέρυγα" το "κοινωνική πτώχευση" κλπ. είναι τέτοια) κολλάνε στο άλλο που είπες ότι διπλοτσεκάρει και τριπλοτσεκάρει την κάθε κουβέντα του.

        Αντιλαμβάνομαι ότι ένας άνθρωπος έχει το χαρακτήρα του και είμαι βέβαιος ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει διαφορετικά ο Αντώνης. ΠΡΕΠΕΙ όμως να βρει τον τρόπο να επιταχύνει τη διεργασία διπλο- και τριπλοτσεκαρίσματος της κάθε κουβέντας, ώστε να αρχίσει να τους χτυπάει ανελέητα.

    • 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
      30ς δρομος για τον κορυδαλλο @ αλλενάκι 15/07/2010 09:42:24

      ζεϋμπεκιες και κουμπαριες ξερεις που να τις αναζητησεις

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ 30ς δρομος για τον κορυδαλλο 15/07/2010 09:43:28

        Μόλις με ξαναεπιβεβαίωσες.

  7. linari avatar
    linari 15/07/2010 09:48:47

    Μην τολμήσεις φασίστα Παπακωνσταντίνου να αυξήσεις τα εισητήρια

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ linari 15/07/2010 09:56:15

      Και να τα αυξήσει, υπάρχει ήδη εν εξελίξει το "κίνημα" (αφού του αρέσει τόσο ο όρος) της μεταβίβασης εισιτηρίων για τον εναπομέναντα χρόνο...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 15/07/2010 09:59:43

        Άλλο ένα κίνημα μπαταχτσήδων... Μου έρχεται να τους βρίσω κάθε φορά που μου "προσφέρουν" το εισιτήριό τους.

      • ataktos avatar
        ataktos @ Αυριανιστής 15/07/2010 10:02:51

        επωνημε - αυτοάμυνα λέγετε του λαού .. τίποτα άλλο .. μπαταχτσήδες είναι στο Μαξίμου

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 15/07/2010 10:04:14

        Μπορείς κάλλιστα να μην το πάρεις. Ούτε και εγώ το παίρνω. Αλλά όσο τα χαράτσια θα αυξάνουν, μην περιμένεις ότι τέτοιες μορφές νομότυπης αντίστασης θα βαίνουν μειούμενες. Απεναντίας, θα αυξάνουν (και καλά θα κάνουν).

        Η πλάκα είναι ότι βγήκαν ανακοινώσεις -με προφανή "ψαρωτικό" στόχο για τους αδαείς, γιατί νομικά δεν είναι παρά γελοία κουρελόχαρτα"- σύμφωνα με τις οποίες είναι, λέει "παράνομη" η μεταβίβαση εισιτηρίου. Εδώ γελάνε πραγματικά...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Αυριανιστής 15/07/2010 10:15:47

        Δεν είναι αυτοάμυνα, είναι αυτοπυροβολισμός. Καθορίζεται μια τιμή στο εισητήριο με τη λογική ότι το χρησιμοποιούν χι άνθρωποι την ημέρα, το χρόνο, και ότι αυτοί πληρώνουν εισητήριο για τη μετακίνησή τους. Κάποιοι δεν πληρώνουν καθόλου, αυτό είναι φανερά παράνομο, αυτοί επειδή δεν είναι πιο έξυπνοι απο εμάς που πληρώνουμε, είπαμε να τους βάζουμε πρόστιμο, για να αναγκάζονται τελικά να πληρώνουν και όσοι κάνουν τον έξυπνο. Τώρα, αυτοί που δίνουν το εισητήριό τους σε άλλο επιβάτη, στην ουσία επιδιώκουν να μην πληρώσει ο άλλος επιβάτης, αλλά να μην μπορούν να τον πιάσουν κιόλας ότι δεν πληρώνει. Δηλαδή, όχι μόνον δεν πληρώνουν (και χαλάνε την πιάτσα και τον προγραμματισμό της τιμής του μέσου συγκοινωνίας που ανήκει σε ΟΛΟΥΣ μας), αλλά επιζητούν και κάλυψη για να μην πιαστούν από αυτούς που έχουμε βάλει για να μην χαλάει η πιάτσα από εξυπνάκηδες, από υπερβολικά ξύπνιους Συνέλληνες.

        Οπότε, για μένα, είναι διπλό έγκλημα. Δεν πληρώνουν και ζητούν και απατεωνίστικη κάλυψη απέναντι στον ελεγκτή, ότι τάχατες πλήρωσαν. Ή μάλλον, τριπλό έγκλημα. Γιατί δεν το κάνουν οι ίδιοι, για να κερδίσουν αυτοί, αλλά επιχειρούν να διαφθείρουν άλλους με το να γλιτώσουν την πραγματικά ασήμαντη αυτή δαπάνη και καταστρέφοντας τις συνθήκες που έχει συμφωνήσει μεταξύ της η κοινωνία για να μοιράζεται κάποιο κόστος για τις παροχές συκγοινωνίας που έχει.

        Είναι τα μικρολ@μόγια της καθημερινότητας, αυτοί οι τύποι, ενδεδυμένοι βεβαίως με κοινωνικό μανδύα. Η καλή λ@μογιά πρέπει να έχει και την ηθική της βάση.

      • 30ς δρομος για τον κορυδαλλο avatar
        30ς δρομος για τον κορυδαλλο @ Αυριανιστής 15/07/2010 10:39:33

        MANU CHAO και αριστεριλικια του κωλου

      • ataktos avatar
        ataktos @ Αυριανιστής 15/07/2010 10:55:28

        επωνημε -οταν σε μαθαίνουν από μικρο παιδί ...στον ονανισμο ..η ...στιγμιαίο "κέρδος¨" .. είναι όπως τα λες ..και έχεις απόλυτα δίκαιο... δεν αντίδικό ..βλεπε τζάμπα παιδιά ..παιδικος σταθμός στο χωρίο μου μέσα σε μια αθλεια αγροτική παράγκα .. τζάμπα ρεύμα .. τζάμπα λιγνίτη κλπ .. βλέπεις μας έκαναν το τελευταίο κράτος του ¨¨ κομμουνισμού ¨¨

  8. cruber avatar
    cruber 15/07/2010 10:47:20

    Allenaki says

    ""Ίσως έχει δεσμευθεί άτυπα απέναντι στο συμμαθητή του να επιβραδύνει “ανεπαίσθητα” το βηματισμό.""΄

    Αυτό θέλεις επώνυμε να γίνει ανάρτηση;

    • ares avatar
      ares @ cruber 15/07/2010 14:54:26

      @ Επώνυμο, Αλλενάκι, Ψυχραιμια
      Το Antinews είχε την επιβαλλόμενη θέληση να δημοσιεύσει ολόκληρη την επερώτηση της Β.Παπανδρέου (Νέο κτύπημα της Β. Παπανδρέου για τον διακανονισμό ομολόγων / http://www.antinews.gr/?cat=1&paged=2 ) την οποία κακώς δεν έχει περιλάβει στα «άρθρα που προτείνει».
      Και όμως, αυτός ο κόλαφος προκάλεσε μόνο 40, αντί για ατελείωτα και επίμονα σχόλια αναγνωστών της ιστοσελίδας, που να έχουν εξελιχθεί σε συνεχιζόμενη συζήτηση όσο αυτό το θέμα εκκρεμεί!
      Ετσι ακριβώς όπως αντιμετωπίζει το θέμα η ΝΔ!
      Ένα θέμα φυτίλι για τις εξελίξεις που ακολούθησαν και που έχει αναγκάσει Κυβέρνηση, ΤτΕ και ΕΕΤ να τραυλίζουν ανίκανες ν’ απαντήσουν,.
      Η Β.Παπανδρέου δεν κατέφυγε ούτε επεδίωξε καμία δημοσιότητα του θέματος μέσα από το ΜΜΕ! Και παρόλο που τα ΜΜΕ έχουν θάψει το θέμα, αποδίδοντας, μάλιστα, υστεροβουλίες στη ενέργειά της δεν παύει να προκαλεί σεισμό.
      Ματαιοπονούν, νομίζω, αντιπολίτευση και κοινωνία αναζητώντας θέσεις και συνθήματα επικοινωνίας για να αντιμετωπίζουν πρακτικές και σφάλματα της Κυβέρνησης. Μόνον με πράξεις και ενέργειες μπορεί μια αντίδραση να έχει αποτελέσματα.

      • Factorx avatar
        Factorx @ ares 15/07/2010 15:06:03

        Αγαπητέ Ares δυσκολευομαι να καταλαβω το σχόλιό σου. Προφανως ξεχνας οτι πρώτοι, ή απο τους πρώτουςε αναδειξαμε το θέμα με το Τ10 κλπ όπως μπορείς να διαπιστωσεις με μια απλή αναζήτηση και επιμείναμε κι εμεις και οι σχολιαστές μας. Τωρα, σχετικά με το τι κάνει για το θέμα αυτό η ΝΔ μπορείς να διατυπωσεις ελευθερα την αποψή σου, όπως και τόσοι άλλοι. Εμας θα μας επικρίνεις μόνο γι αυτα που γραφουμε, οχι για τις πράξεις αλλων

      • ataktos avatar
        ataktos @ ares 15/07/2010 15:08:41

        ares- την συμφωνία με το ΔΝΤ ..η Μανταμ ψήφισέ ..το ασφαλιστικό .. επίσης . έτσι για πλάκα ..τι άλλο θέλεις να μας κάνει .... τώρα που έμεινε ξεδοντιασμένη... Μπουμπουλίνα

      • ares avatar
        ares @ ares 15/07/2010 16:00:57

        Προς Θεού! Το σχόλιό μου δεν επικρίνει το άρθρο σας ούτε το έργο σας ούτε έχει καμία πρόθεση να αναδείξει την Β.Παπανδρέου. Αντίθετα επιδοκιμάζει την προσπάθεια του antinews (και μάλιστα υποδεικνύω ότι αυτή η καταχώρηση θα πρέπει να περιληφθεί και να παραμείνει, οσο το θέμα εκκρεμεί, στην λίστα των «άρθρα που προτείνουμε») καθώς και την συγκεκριμένη επερώτηση.(δηλ. αν απορρίπτουμε την Β.Π. θα περιφρονήσουμε το θέμα που με τόσο σωστό τρόπο αναδεικνύει;)
        Το σχόλιο θέλει να υπογραμμίσει ότι όπως η ΝΔ αναλώνεται στην επικοινωνία και όχι στην πράξη έτσι και ο περισσότερος κόσμος επικεντρώνεται κυρίως σε θέσεις και απόψεις και όχι σε ενέργειες που έχουν αποτέλεσμα (και θα προκαλέσουν αναπόφευκτα την πολυπόθητη δημοσιότητα)
        Αν δεν πλανώμαι αυτό απασχολεί τα σχόλια που προηγούνται

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.