#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/05/2011 15:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε λίγο η τρόικα θα ζητήσει κι από το ΚΚΕ να καταργήσει το σφυροδρέπανο




Σε ολισθηρό μονοπάτι μας σπρώχνουν να βαδίσουμε ο ΓΑΠ, οι δανειστές  και οι κερδοσκόποι.

Με το μνημόνιο ( Ι)  παραβίασαν το Σύνταγμα (το υποστηρίζουν με επιχειρήματα έγκριτοι συνταγματολόγοι).

Υπάρχει ζήτημα νομιμοποίησης της κυβερνητικής πολιτικής (το υποστηρίζουν ακόμα και υπουργοί  και στελέχη του ΠΑΣΟΚ) καθώς ο ΓΑΠ  με άλλο πρόγραμμα ψηφίστηκε,  και άλλο εφαρμόζει).

Και τώρα κάποιοι ζητούν από την αντιπολίτευση να απαρνηθεί το θεσμικό της ρόλο, να μην αντιπολιτεύεται και να  εξουσιάζει ως απόλυτος άρχων, ως μονάρχης ο ΓΑΠ, με συμβούλους τους δανειστές και την τρόικα.

Τι θα μας ζητήσουν άραγε για την εκταμίευση της 6ης δόσης; Μήπως να καταργήσει το ΚΚΕ το σφυροδρέπανο ως σύμβολο;

Έτσι, για να μη ξεχνάμε, καθώς οι αποστάσεις καμιά φορά γίνονται ξαφνικά πολύ μικρές, ας διαβάσουμε την ερμηνεία της δικτατορίας, σύμφωνα με τη Βικιπαίδεια:

«Ο όρος δικτατορία με την σύγχρονη χρήση της αναφέρεται στην απόλυτη εξουσία ενός ηγέτη ή ομάδας (δικτάτορα) που κυβερνά χωρίς να περιορίζεται από τους νόμους, το σύνταγμα, ή άλλους κοινωνικούς και πολιτικούς παράγοντες του κράτους. Κύριο χαρακτηριστικό της δικτατορίας είναι η συγκέντρωση της εκτελεστικής και της νομοθετικής εξουσίας στο πρόσωπο του δικτάτορα, η οποία συνδυάζεται και με έλεγχο επί της δικαστικής εξουσίας».

Αριστερόχειρ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nik avatar
    nik 28/05/2011 15:51:24

    Έμενα πάντως δεν θα με χάλαγε καθόλου να καταργήσει το ΚΚΕ το σφυροδρέπανο, είτε το πει η τρόικα είτε όχι. Τα εγκλήματα του ΚΚΕ σε βάρος του ελληνικού λαού, στο όνομα του "λαού" είναι τέτοια που μακάρι να βρεθεί κάποιος να εξαφανίσει αυτό το σύμβολο του μίσους, από τον δημόσιο λόγο. Και αφού δεν το κατάφερε η άχρηστη καραμανλική Δεξιά να το κάνει, ας το κάνει η τρόικα. Θα είναι κάτι σωστό. Να γίνουμε άνθρωποι επιτέλους! Χίλιες φορές να πληρώνω τόκο στους ξένους και να ζω σαν άνθρωπος , παρά να πληρώνω νταβατζιλίκι στην Αλέκα και την "τιμημένη αριστερά" και να ζω σαν σκλάβος!

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ nik 28/05/2011 19:13:21

      Σε όλη την ανατολική Ευρώπη που γνώρισε από πρώτο χέρι τι εστί κομμουνισμός τα σφυροδρέπανα θεωρούνται χειρότερα από τη σβάστικα και σε πολλά κράτη απαγορεύεται η χρήση τους και δικαίως. Ο κομμουνισμός ήταν εχθρός της Δημοκρατίας.

  2. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 28/05/2011 16:10:10

    Άντε μακάρι να εξαφανιστεί για πάντα αυτή το μίασμα από την ανθρωπότητα που ακούει στο όνομα μαρξισμός.Απορώ πώς υπάρχουν κάποιοι που ασπάζονται τον κομμουνισμό ενώ στό όνομα του έχουν διαπραχθεί εγκλήματα χειρότερα από αυτά του ναζισμού!
    Δεν λέω σε καμιά περίπτωση να διαλύθει η αριστέρα, αντιθέτως είμαι ύπερ της δημιουργίας ένος κομμάτος(που να αντικαταστήσει το ΚΚΕ) που θα εκπροσωπεί τους εργαζόμενους(βλ. Labour Party στην Αγγλία) και θα έχει ως ιδεολογικό υπόβαθρο τον σοσιαλισμό.Αλλά η Αριστερά πρέπει να απαλλάγει μια και καλή από το φάντασμα του μαρξισμού που όχι μόνο αντιδημοκρατικό, ξεπερασμένο και δυσλειτουργικό είναι αλλά και απάνθρωπο!( θυμίζω την ισοπεδώση της ανθρώπινης ελευθερίας, προσωπικότητας και κουλτούρας στα κομμουνστικά καθεστώτα)

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Ανδρέας 28/05/2011 17:00:11

      Και στο όνομα του χριστιανισμού έχουν διαπραχθεί τεράστια εγκλήματα.
      Οσο είναι ο Χριστός και η διδασκαλία του υπεύθυνος γι'αυτά, άλλο τόσο είναι υπεύθυνος ο Μαρξ και η θεωρία του για τα εγκλήματα που έγιναν στο όνομα του κομμουνισμού.

      • Ανδρέας avatar
        Ανδρέας @ Κάποιος 28/05/2011 17:42:59

        Ο Μαρξ πρόβαλλε ένα οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό σύστημα.Δηλάδη οι ιδεές του αφορούν το πώς πρέπει να λειτουργεί μια ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
        Οι θρησκείες από την άλλη πλευρά δεν είναι κοινωνικά συστήματα και είναι μεγάλο σφαλμά να συγκρίνουμε δυο ανόμοια πράγματα(μια θρησκεία και ένα κοινωνικό σύστημα).Οι θρησκείες εστίαζουν στο άτομο,στην πνευματικότητα του και στην καθημερινή ζωή.Δεν υπάρχει πολιτικό σύστημα Χριστιανισμός.
        Άς μην γελιόμαστε όμως, στα κομμουνιστικά καθεστώτα εφαρμόστηκαν όλες οι ιδεές του Μαρξ.Αυτό σημαίνει κομμουνισμός και μέχρι εκεί μπορεί να πάει.Αν εσύ πιστευείς σε μια πανίσχυρη κεντρική εξουσία όπως αυτήν στην Σοβιετική Ένωση δικαίωμά σου αλλά δεν έχουν θέση τέτοιες αντιλήψεις σε μια δημοκρατία.
        Αν κατάλαβες από τα λεγόμενά μου δεν αναφέρθηκα στους σκοτώμους που έλαβαν χώρα τότε αλλά στην πλήρη εξάφανιση της κουλτούρας αλλά και στην αντιφιλελεύθερη εξουσία(δικτατορία προλεταριάτου)
        Θα μου πεις όμως πώς είναι ένα στάδιο που θα το ακολούθησει μια αταξική και δίκαιη κοινωνία.Δεν καταλαβαίνω πώς αυτή η αταξική κοινωνία προκύπτει από τον ιστορικό του υλισμό του Μάρξ.Κατά την γνώμη μου αυτή η ουτοπία που πρόβαλλε ήταν απλά ένα τεράστιο ψέμμα , μια ψευτική ελπίδα που χρησιμοποίησε για να φλομώσει τον κόσμο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κάποιος 28/05/2011 17:45:14

        Έκανε κι ο Μαρξ την επανάσταση του στην Γερμανία. Μην λές ότι θέλεις κάποιε.

      • Ανδρέας avatar
        Ανδρέας @ Κάποιος 28/05/2011 17:53:24

        Βρες μου ένα κομμάτι της διδασκαλίας του Χριστού που να δικαιολογεί κάποια από τα εγκλήματα που έγιναν στο όνομά του.
        Κάνε και το ίδιο για τον Μαρξ...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Κάποιος 28/05/2011 21:39:11

        Μπα, μμπα, μπα. Νατα μας. Μπα, δεν είναι ο Χριστός υπευθυνος για τα εγκληματα της ...Ιεράς Εξέτασης. Μην είναι ο Πλάτων; Μην έιναι ο Μεγαλέξανδρος;
        Ρε, άϊ Χυτήρ απο έδώ. νεοταξίτη φασιστα. Συγκεντρωσου στο θέμα και πές κάτι με ουσια ή παράτα μας.

        • Ανδρέας avatar
          Ανδρέας @ Νίκος Αργεάδης 28/05/2011 23:01:44

          Ο Μάρξ το είπε ξεκάθαρα, ανατρόπη της άρχουσας τάξης με ΒΙΑ και εγκαθίδρυση δικτατορίας του προλεταριάτου.
          Άσχετως με το τι κάνανε κάποια λαμόγια στο όνομα του, μίλησε ο Χρίστος για βία.Είσαι τελείως ηλίθιος;;;;;;;Κατ'άλλα χωρίς κάποιο λόγο με βρίζεις και μου δείχνεις οτι είσαι εκτός θέματος
          Κάποιε,προφανώς δεν διάβασες τι είπα πριν, σου εξήγησα την διαφόρα θρησκείας και κοινωνικού συστήματος.Ακόμα να μου βρεις κάτι που να είπε ο Χριστός που να πυροδοτεί βία.Ο Στάλιν έκανε ακριβώς ότι έλεγε ο Μαρξ(αν μπορείς διεψευσέ με)!

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Ανδρέας 28/05/2011 23:48:21

            Κατά Ματθαίον ι' 34-36
            μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν· οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἀλλὰ μάχαιραν.ἦλθον γὰρ διχάσαι ἄνθρωπον κατὰ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ καὶ θυγατέρα κατὰ τῆς μητρὸς αὐτῆς καὶ νύμφην κατὰ τῆς πενθερᾶς αὐτῆς, καὶ ἐχθροὶ τοῦ ἀνθρώπου οἱ οἰκιακοὶ αὐτοῦ.

          • Ανδρέας avatar
            Ανδρέας @ Κάποιος 29/05/2011 10:10:52

            Σε λίγο θα μου πεις ότι ο Χριστός ενθάρρυνε την βία και την ένοπλη επανάσταση!Πίστευω αν έχεις κάποια στοιχειώδη παιδεία πάνω στον Χριστιανισμό θα καταλάβεις πώς ο Ιησούς με την στάση του και με το κήρυγμα του μόνο βίαιος δεν ήταν(αγάπα τους εχθρόυς, στρίψε το άλλο μάγουλο)
            Όσον αφορά το χωρίο που παρεθέσες προφανώς δεν έχεις διαβάσει και την συνέχεια
            ''Ο φιλών πατέρα ή μητέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος· και ο φιλών υιόν ή θυγατέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος·''
            Θέλει να πει πώς το πρόσωπό του και το έργο του θα διχάσει την ανθρωπότητα στο μέλλον.Δεν μίλησε για μίσος αλλά για αγάπη(φιλών).Θέλει να πει πώς μπορεί να έρθετε σε ρίξη ακόμα και με την οικογενειά σας για εμένα και τους καλεί να διαλέξουν τον δρόμο του.
            Για τον Μάρξ δεν θέλω να συνεχίσω την κουβέντα.Είναι χαζό κατά την γνώμη μου να πιστεύεις σε ουτοπίες που είπε κάποιος καλοπροαίρετος άνθρωπος(γιατί αυτό ήταν) γιατί στο τέλος πέφτεις θύμα εκμετάλλευσης. Οι ουτοπίες που εκφράζει δεν μπορούν να προκύψουν από τις θεωρίες του.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Ανδρέας 29/05/2011 10:44:37

            Μου είπες να βρω κάτι που να είπε ο Χριστός που μπορεί να πυροδοτήσει βία και σου απάντησα.
            Υπάρχουν κι άλλα όπως:
            "ἐὰν μή τις μένῃ ἐν ἐμοί, ἐβλήθη ἔξω ὡς τὸ κλῆμα καὶ ἐξηράνθη, καὶ συνάγουσιν αὐτὰ καὶ εἰς τὸ πῦρ βάλλουσι, καὶ καίεται."
            "Πῦρ ἦλθον βαλεῖν ἐπὶ τὴν γῆν, καὶ τί θέλω εἰ ἤδη ἀνήφθη"
            "Ἀλλὰ νῦν ὁ ἔχων βαλάντιον ἀράτω, ὁμοίως καὶ πήραν, καὶ ὁ μὴ ἔχων πωλήσει τὸ ἱμάτιον αὐτοῦ καὶ ἀγοράσει μάχαιραν."

            Οσον αφορά τις ουτοπίες που ανέφερες, ποια θεωρείς ότι είναι η μεγαλύτερη, το Βασίλειο των Ουρανών ή η αταξική κοινωνία ;

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Ανδρέας 29/05/2011 00:08:36

            Οσον αφορά τον Μαρξ, η ταξική πάλη δεν ορίζεται σαν ατομική ή εκδικητική βία αλλά ως ανατροπή των καπιταλιστικών εξουσιαστικών δομών από το συνειδητοποιημένο και αφυπνισμένο προλεταριάτο και παρομοιάζεται με τις οδύνες του τοκετού.

          • Ανδρέας avatar
            Ανδρέας @ Κάποιος 29/05/2011 12:13:56

            Δεν σου είπα οτι σύμφωνω με το βασίλειο των ουρανών ως ουτοπία επί της γης, αλλά ως μια ανώτερη πνευματική πραγματικότητα.
            Προφανώς δεν έχεις ακούσει ποτέ την έννοια ''αλληγορική χρήση του λόγου'' κάτι που ο Χριστός έκανε συχνά.
            Η πρώτη περίοδος που μου έφερες λεέι για όσους δεν τον ακολουθήσουν θα κάουν όπως τα ξήρα και άχρηστα χόρτα(όχι από ανθρώπους)
            Στην δέυτερη περίοδο με την φωτιά εννοεί το πνεύμα και την δίψα για πίστη
            Το μαχαίρι που αναφέρεις στο τέλος, να σκεφτείς μπέρδεψε ακόμα και τους μαθητές του και του έφεραν μαχαίρια μπροστά του!Αν θές διάβασε του Παύλου την επιστολή προς του Εφέσιους 6:17 για απάντηση.
            Από όλα όσα είπες συμφωνώ με το μπορεί.Συμφωνώ οτι κάποια αρρωστημένα μυάλα μπορούν να διαστρεβλώσουν τον λόγο του Χριστού λαμβάνοντας την κυριολεκτική του σημασία.Και αν κατάλαβα καλά ανήκεις και εσύ σε αυτήν την κατηγορία(και παρακαλώ να τελειώσει εδώ η συζήτηση γιατί με κούρασες)

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Ανδρέας 29/05/2011 13:00:42

            Αντίστοιχα λοιπόν κάποια αρρωστημένα μυάλα μπορούν να διαστρεβλώσουν την μαρξιστική θεωρία για να δικαιολογήσουν την εγκαθίδρυση απάνθρωπων καθεστώτων.

            Επίσης λανθασμένα συμπέρανες σε ποια κατηγορία ανήκω εγώ.
            Τόνισα επανειλημμένως ότι δεν ευθύνεται ο Ιησούς για τα εγκλήματα των ιεροεξεταστών ή των σταυροφόρων και όλων των διαστρεβλωτών της διδασκαλίας του.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Κάποιος 28/05/2011 22:43:34

        Επαναλαμβάνω ότι όσο ευθύνεται ο Χριστός για τα εγκλήματα των Σταυροφόρων άλλο τόσο ευθύνεται ο Μαρξ για τα εγκλήματα των σταλινικών.

    • SAVAS avatar
      SAVAS @ Ανδρέας 28/05/2011 17:00:15

      Είπες την λέξη κλειδή: .... καθεστώτα.... όπως σοσιαλιστικά, καπιταλιστικά, κομμουνιστικά ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ..... ο επιθετικός προσδιορισμός είναι για λαοπλανία, το ΚΑΘΕΣΤΩΣ έχει σημασία. όπως και ορισμένοι σ' αυτή τη χώρα που αυτοχαρακτηρίζονται με το επίθετο σοσιαλιστής αλλά στην πραγματικότητα είναι εκφραστές του κεφαλαίου και το καπιταλισμού έτσι και κάποια καθεστώτα χρησιμοποιούσαν την ιδεολογία του Μαρξ για να επιβάλλονται στους λαούς.

      .... και για να το μακρίνω λιγάκι παραπάνω και να φύγω και απο τις ιδεολογίες πολύ χρησιμοποίησαν και τις θρησκείες Χριστιανισμός, Ισλαμισμός κτλ. για να κυριαρχήσουν στις μάζες. Και αυτά ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ήταν.
      Άρα δεν είναι τόσο απλό να καταδικάζουμε τις ιδέες και τα οράματα γιατί κάποιοι τα χρησιμοποίησαν με λάθος τρόπο διότι τότε οδηγούμαστε στην αδιαφορία και στο μηδενισμό, που στα μαθηματικά έχουν το ίδιο αποτέλεσμα με το άκρο.

      • Xmm avatar
        Xmm @ SAVAS 28/05/2011 19:32:51

        ++

  3. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 28/05/2011 16:14:47

    «Ο όρος δικτατορία με την σύγχρονη χρήση της αναφέρεται στην απόλυτη εξουσία ενός ηγέτη ή ομάδας (δικτάτορα) που κυβερνά χωρίς να περιορίζεται από τους νόμους, το σύνταγμα, ή άλλους κοινωνικούς και πολιτικούς παράγοντες του κράτους. Κύριο χαρακτηριστικό της δικτατορίας είναι η συγκέντρωση της εκτελεστικής και της νομοθετικής εξουσίας στο πρόσωπο του δικτάτορα, η οποία συνδυάζεται και με έλεγχο επί της δικαστικής εξουσίας».

    !!! + 1000

    Τι κάνουμε συνεπώς ;

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/05/2011 16:28:04

    άσχετο...

  5. SAVAS avatar
    SAVAS 28/05/2011 16:30:44

    To ΚΚΕ ξέρει τι πρέπει να κάνει... μια είναι η λύση.... στο πραξικόπημα οφείλεις να κάνεις αντιπραξικόπημα..... Ωστόσο ακόμα ο λαός δεν ξυπνάει για να το στηρίξει αλλά αν κινηθεί σωστά μπορεί να βρεθεί και ο λαός μαζί του.
    Σκεφτήτε πάντως να ήταν εκτός βουλής το ΚΚΕ (να είχαν παραιτηθεί πριν 1,5 χρόνο) τι δύναμη θα είχε τώρα;

  6. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 28/05/2011 16:34:18

    Λοιπόν για να συναινέσει ηΝ.Δ 1) Διαγραφή του σφυροδρέπανου απο το ΚΚΕ 2) Διαγραφή απο τον πολιτικό χάρτη του ΣΥΝ 3) Στην σημαία του Κωλοτούμπα να τοποθετηθεί η Κομανέτσι 4)Στην σημαία της Κόρης Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΟΥΛΑΣ 5) Στην σημαία του ΠΑΣΟΚ Η ΓΛΑΥΚΩΠΙΣ ΜΙΜΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟ ΓΑΠ

  7. alarmist avatar
    alarmist 28/05/2011 17:28:46

    Το ΚΚΕ είδε την εξαφάνιση δεκάδων κομμάτων και κομματιδίων τα τελευταία 90 χρόνια. Θα δει και την δική σας εξαφάνιση.

  8. trooper avatar
    trooper 28/05/2011 17:37:52

    ναι...ναι...για όλα τα κακά το ΚΚΕ φταίει....

    • ataktos avatar
      ataktos @ trooper 28/05/2011 17:43:45

      xixii

  9. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 28/05/2011 17:57:27

    Με την λογική αυτή να τοποθετούμε σβάστικες δημοσίως αφού οι θεωρητικοί του ναζισμού δεν είναι υπέυθυνοι για τα έγκληματα που έγιναν αλλά κάποιοι επιτήδειοι που ήθελαν να επιβληθούν στις μάζες..

  10. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 28/05/2011 18:03:53

    Δε θα ζητήσει τίποτα τέτοιο. Η εθνομηδενιστική μανία της αριστεράς είναι το καλύτερο όπλο διάδοσης και επιβολής της παγκοσμιοποίησης. Για αυτό άλλωστε ακόμη και οι φιλελεύθεροι καθηγητές πανεπιστημίου έχουν υιοθετήσει τον ιστορικό υλισμό. Καπιταλισμός και (ιστορικός) υλισμός πάνε χέρι χέρι εδώ και πάρα πολύ καιρό. Γάτα ο Μαρξ. Έκανε το μαύρο άσπρο και τον πίστεψαν όλοι. Όταν καταλάβουμε ότι η πολιτική δεν είναι εποικοδόμημα της οικονομίας αλλά του πολιτισμού ίσως και να διεκδικήσουμε ξανά την ελευθερία μας.

  11. sofia avatar
    sofia 28/05/2011 18:13:21

    Aν νομιζεισ νικ οτι οι ξενοι ηρθαν να σε σωσουν εισαι βαθια νυχτωμενοσ η ιστορια εχει αποδειξει οτι οποτε βασιστηκαμε σε αυτουσ τα ανταλλαγματα ηταν βαρια δε σε σωνει κανενασ χωρισ να εχει προσωπικο ωφελοσ και στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι βαρυ

    • nik avatar
      nik @ sofia 28/05/2011 19:02:51

      Δεν έχω αυταπάτες για το αν θα μας σώσουν οι ξένοι οι όχι. Από την ιστορία ξέρω ότι όποτε παρενέβησαν οι ξένοι στην Ελλάδα ήταν γιατί μόνοι μας, μεταξύ μας τα είχαμε κάνει χάλια. Από το Ναβαρίνο, τον Όθωνα, τον ατυχή πόλεμο του '97, το 45-49, οι παρεμβάσεις των ξένων έγιναν γιατί μόνοι μας δεν μπορέσαμε να τα καταφέρουμε. Ντρέπομαι σαν Έλληνας που το λέω αυτό, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Πολλές φορές οι παρεμβάσεις των ξένων χειρότερες από τις "παρεμβάσεις" των Ελλήνων. Και πάλι χίλιες φορές να πληρώνω τόκους στους ξένους για να ζω σαν άνθρωπός, παρά το νταβατζιλίκι στην "ελληνική" αριστερά!

  12. nik avatar
    nik 28/05/2011 18:41:20

    "Το ΚΚΕ είδε την εξαφάνιση δεκάδων κομμάτων και κομματιδίων τα τελευταία 90 χρόνια. Θα δει και την δική σας εξαφάνιση."

    Την εξαφάνιση των "σοσιαλιστικών παραδείσων" του παραπετάσματος το ΚΚΕ την είδε ή πως ξέχασε να την δει μαζί με τις μαζικές δολοφονίες και τις εκτοπίσεις που έκαναν οι απανταχού αριστεροί για το καλό της ανθρωπότητας και για να πάψει να υπάρχει "εκμετάλλευση από άνθρωπο σε άνθρωπο". Περιμένω να ακούσω τι άλλο εκτός από φτώχεια, πόνο και καταπίεση έχουν προσφέρει η μαρξιστικές ιδέες στην ανθρωπότητα. Για την Ελλάδα δεν το συζητάμε, 50.000 νεκροί, οικονομική καταστροφή και πνευματική υποβάθμιση.

    • Ανδρέας avatar
      Ανδρέας @ nik 28/05/2011 19:08:14

      Πές τα χρυσόστομε

  13. ΝικοςΜπουρ avatar
    ΝικοςΜπουρ 28/05/2011 18:50:23

    Αμαν ρε συ φακτορα,εριξες μπασμο και πεσαν τα λαυρακια.Πολλοι δεν καταλαβαινουν πως ισως επαναληφθει η Ιστορια και καταφερουμε παλι να ασκησουμε τον "πατριωτισμο" μας ακονιζοντας μαχαιρια σε σβερκους συννεληνων.Μην παμε αδιαβαστοι αυτη φορα.

    • juliet avatar
      juliet @ ΝικοςΜπουρ 28/05/2011 20:00:19

      Νίκο,όταν ρίχνεις δίχτυα θα πιάσεις και .....χάνους.
      Κάτι ήξερε ο Φάκτορας,είναι γάτος .

  14. sofiaoi avatar
    sofiaoi 28/05/2011 20:24:03

    οι εμφυλιοι οπωσ και ολοι οι πολεμοι εχουν παντα δυο πλευρεσ καλα ειναι να μαθαινουμε απο τα λαθη και να μην επαναλαμβανονται λαοσ ενωμενοσ ποτε νικημενοσ αλλα οπωσ καταλαβαινω απο τισ απαντησεισ σασ εχετε μεινει πολλα χρονια πισω η βαρκιζα τελειωσε .

    YΓ.οι χανοι παντοσ ειναι πολλοι νοστιμοι αλλα να προσεχουμε τουσ καρχαριεσ

  15. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 28/05/2011 21:17:07

    Καλά......
    Άμα ζητήσει η τρόικα το ΚΚΕ να βγάλει το σφυροδρέπανο, ξέρει ότι θα πάρει το σφυρί να το βάλει εκεί που της αρέσει περισσότερο.
    Κατά τα άλλα, τα σχόλια .....όλα τα λεφτά.

  16. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 28/05/2011 21:18:09

    Δύο είναι τα καθεστωτικά πολιτεύματα: ο φασισμός και ο κομμουνισμός. Όπου ανά τον κόσμο υπήρξαν επέφεραν το χειρότερο αποτέλεσμα: την κατάργηση της δημοκρατίας. Αυτό λέει τα πάντα και δεν χρειάζεται ανάλυση του τι σημαίνει να μην έχεις το δικαίωμα της άποψης. Εκείνο που χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι μην καταλήξει ένα δημοκρατικό πολίτευμα (καλή ώρα) με ύπουλα μέσα, δικτατορία.

  17. ενασ σχετικοσ avatar
    ενασ σχετικοσ 28/05/2011 22:15:41

    υπαρχει και τριτο καθεστος το καθεστος τησ τροικασ

  18. Θετταλός avatar
    Θετταλός 28/05/2011 22:57:13

    Πιθανότερο είναι να ζητήσει να καταργήσει το σταυρό από τη σημαία, παρά αυτό που λές.

  19. dim avatar
    dim 29/05/2011 03:46:50

    κάποιοι σα κ σένα κάναν τα Δεκεμβριανά του 41.
    Δεν μπήκες καν στον κόπο να πιάσεις το νόημα του άρθρου αγανακτισμένε του φραπέ...

  20. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 29/05/2011 15:22:22

    Καλό θα έκανε, αν το καταργούσε.Αλλά εδώ στην Ελλάδα τους έχουν όλοι παραχαϊδεμένους. Τα δυο μεγάλα κόμματα κάνουν διαγωνισμό δηλώσεων " κομμουνιστολατρείας". Κι ο μπούλης έδωσε εντολή στους ευρωβουλευτές της ΝΔ να μην υπερψηφισθεί στο Ευρωκοινοβούλιο το ψήφισμα καταδίκης των εγκλημάτων του Κομμουνισμού.

  21. kaneis avatar
    kaneis 29/05/2011 18:06:06

    Ο Μάρξ το είπε ξεκάθαρα, ανατρόπη της άρχουσας τάξης με ΒΙΑ και εγκαθίδρυση δικτατορίας του προλεταριάτου.
    Απο όλο αυτο, το μόνο που πήρε ο Στάλιν ήταν η λέξη δικτατορία

  22. thersitis avatar
    thersitis 01/06/2011 20:10:32

    ΕΧΕΙ ΧΕΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΤΗΣ Η ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΣΙ Η ΔΩΡΕΑΝ.

    ΤΡΟΜΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΗ ΑΝΟΔΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΟΠΟΥ ΓΗΣ.

    ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ. ΑΡΚΕΙ ΤΟΤΕ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.

    ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠ' ΟΛΑ ΚΥΡΙΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΕΝΟΣ ΚΚ.

    ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΘΕΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΑ. ΤΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΜΑΚΑΡΘΙΣΜΟΥ.

    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΤΕ ΣΕ ΠΟΙΑ ΤΑΞΗ ΑΝΗΚΕΤΕ.

    ΤΟ ΗΡΩΙΚΟ ΚΚΕ ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ, ΑΓΡΟΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.