15/07/2008 13:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε κατάσταση αποσύνθεσης ο ΟΣΕ

Το χθεσινό ατύχημα στη Φθιώτιδα ήταν το 22ο μέσα στους τελευταίους 30 μήνες, γεγονός που απειλεί με... εκτροχιασμό το πιο ασφαλές μέσο για τις μετακινήσεις επιβατών και εμπορευμάτων! Στο διάστημα αυτό έχουν χάσει τη ζωή τους 4 άτομα και έχουν τραυματιστεί 45. Η ελλιπής συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου και του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, η μείωση του προσωπικού και οι συνεχείς εκπτώσεις στη λήψη και την τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων ασφαλείας, οδηγούν τον Οργανισμό με το σωρευτικό έλλειμμα των 7,5 δισ. ευρώ, σε πλήρη διάλυση.
Την ίδια στιγμή, οι καταγγελίες για κομματικές προαγωγές και αναξιοκρατικές τοποθετήσεις προσωπικού σε κρίσιμους τομείς, εντείνουν την ανασφάλεια στις σιδηροδρομικές μεταφορές: μόνο από τις αρχές του 2007 έχουν γίνει 14 εκτροχιασμοί τρένων και σε δύο περιπτώσεις έχουν εκδηλωθεί φωτιές. (από τα ΝΕΑ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. lemmy avatar
    lemmy 15/07/2008 14:03:41

    Γράψτε και κάτι για την αναίτια και αιφνίδια κατάργηση του φνηνότερου δρομολογίου του ΟΣΕ της γραμμής Θεσσαλονίκη Αθήνα, το δρομολόγιο 602, με επιχειρήματα του στυλ έπρεπε να κοπεί γιατί έπρεπε να κοπει

  2. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 15/07/2008 18:08:50

    ο Χατζηδάκης αυτός που νομίζει ακόμη ότι είναι ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ μία ημέρα πριν από το ατύχημα λέει στη εφημερίδα του Κύρτσου:εκσυγχρονίσαμε τον ΟΣΕ με νέες
    γραμμές και η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνετε σε 3 ώρες.
    Αντε ρε Χατζηδάκη δεν γαρυφαλώνεσαι αν αφήνετε στη διαδρομή μερικά βαγόνια φυσικό είναι να κάνετε πιο γρήγορα...αθάνατη δεξιά της μπαρούφας.

  3. Μάκης avatar
    Μάκης 15/07/2008 19:14:23

    Και που να δειτε τι μπάχαλο γίνεται τελευταία από το Πάσχα του 2008 και μετά με τα εμπορικά βαγόνια του ΟΣΕ, που έρχονται από το Εξωτερικό και λόγω έλλειψης μηχανών ή προσωπικού ή χώρου στους Σταθμούς Θήβας, Οινόης, Αγίου Ιωάννη Ρέντη, παραμένουν ημέρες στη Θεσσαλονίκη ή στη Λάρισα και στο τέλος αυτά που πληρώνει Ο ΟΣΕ στα ξένα δίκτυα, γιατί αργεί να τους επιστρέψει τα βαγόνια, είναι πολύ περισσότερα από αυτά που υποτίθεται ότι βγάζει από την μεταφορά των εμπορευμάτων. Στο τέλος βέβαια θα κατηγορηθούν οι εργαζόμενοι για να πουληθούν πιό εύκολα τα "φιλέτα" του ΟΣΕ. Ψάξτε το δημοσιογραφικά το Θέμα "έχει πολύ ψωμί".

  4. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 15/07/2008 19:57:59

    Για την αντιγραφή:

    http://gerontakos.blogspot.com/2008/07/blog-post_5624.html

    Σαν δεν ντρέπονται! Κυβέρνησαν τη χώρα επί είκοσι χρόνια. Διαχειρίστηκαν ιλιγγιώδη ποσά από τις κοινοτικές επιδοτήσεις, από τα οποία ένα μεγάλο μέρος κατασπαταλήθηκε σε έργα βιτρίνας ή φαγώθηκε από τους πρασινοφρουρούς που αλώνιζαν όλους τους χώρους, επί παντοκρατορίας κυρίως του Αντρέα. Τσαλαβούτησαν μέσα σε όλα , σε κάποιους τομείς έχουν να επιδείξουν αξιόλογο έργο , όμως σε άλλους η προσφορά τους είναι σχεδόν μηδενική. Ένας από αυτούς είναι και ο ΟΣΕ. Τον πήραν από τη Δεξιά σοβαρά ασθενή και τον παρέδωσαν πάλι στη Δεξιά σε κωματώδη κατάσταση. Τώρα διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για τα "χάλια του ΟΣΕ" και καταγγέλλουν υποκριτικά τη Νέα Δημοκρατία για τη διάλυσή του. Τι περίμεναν να γίνει; Να ασχοληθεί μια σκληρή νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση με τον εκσυγχρονισμό του και την επέκταση του δικτύου του. Αυτό που δεν έπραξαν οι εξ ορισμού κοινωνικώς ευαίσθητοι σοσιαλιστές , θα το έπρατταν οι αδυσώπητοι λάτρεις της Αγοράς, άνθρωποι που είναι ικανοί ,
    προκειμένου να αποφύγουν τα έξοδα,
    να εκχωρήσουν το ίδιο τους το σπίτι στον πρώτο "στρατηγικό επενδυτή" ; Και ιδού το αποτέλεσμα:μετέτρεψαν και οι δυο τους τον ΟΣΕ σε ένα σωρό από παλιοσίδερα, που και αυτά τα κλέβουν οι επιτήδειοι αθίγγανοι , που κόβουν ανενόχλητοι τις νύχτες τις ράγες του μπροστά στα μάτια νυσταλέων σταθμαρχών
    και απαθών μηχανοδηγών.
    Καθολική είναι πια η διαπίστωση ότι:
    1. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΚΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ.
    2. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΔΙΠΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.
    3. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ 95% ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΓΡΑΜΜΩΝ ΤΗΣ. 4. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΚΤΥΟ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    5. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΣΙΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
    6. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ,
    ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    7. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΠΑΡΑΛΟΓΑ" ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ , ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ, ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.
    8. ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΧΩΡΑ ΟΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΟΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ.
    9.ΤΟ ΠΙΟ ΜΑΖΙΚΟ, ΤΟ ΠΙΟ ΛΑΪΚΟ,
    ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΕΤΟ, ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΘΑΡΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ, ΤΟ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΕΣΟ
    ΕΓΙΝΕ ΒΟΡΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΜΥΩΠΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ
    ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΟΤΙ Η ΚΥΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΥΣ.

    ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!


    ΥΓ

    δυστυχώς άλλη μια φορά που η πραγματικότητα είναι χειρότερη και από εφιάλτη.
    Ελλάδα η χώρα που κανένας μας δεν φταίει, πάντα ο άλλος (ο προηγούμενος, ο νυν, ο επόμενος) και όταν γίνεται η στραβή το μόνο που εύχεσαι είναι να ήσουν αλλού.
    ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΝΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΦΑΙΝΟΤΑΝ (ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ) ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.