#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/09/2011 17:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε ιστορικά χαμηλά τα ποσοστά Παπανδρέου και ΠΑΣΟΚ



Σε δημοσκόπηση της Pulse που δημοσιεύει αύριο ο Τύπος της Κυριακής, η Ν.Δ. έχει ξεφύγει κατά έξι ποσοστιαίες μονάδες από το κυβερνών κόμμα, το οποίο εμφανίζει δραματική πτώση σε όλους τους δείκτες. Η «απουσία» του πρωθυπουργού από την κρίσιμη επικαιρότητα -η τελευταία δημόσια παρουσία του ήταν στη Θεσσαλονίκη σε μια υποτονική ομιλία- αλλά και η αποτυχημένη οικονομική κυβερνητική πολιτική έχουν θρυμματίσει κυριολεκτικά τον κορμό των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ, ενώ τα ποσοστά του Γιώργου Παπανδρέου στην καταλληλότητα πρωθυπουργού αγγίζουν ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Αντίθετα, ο Αντώνης Σαμαράς κερδίζει συνεχώς έδαφος, οι ψηφοφόροι της Ν.Δ. συσπειρώνονται και όπως εκτιμούν «γαλάζια» στελέχη «ο υπεύθυνος πολιτικός λόγος και η σταθερότητα των απόψεών του σύντομα θα πείσουν τους αναποφάσιστους».

Από τον Μάιο μέχρι σήμερα, το ΠΑΣΟΚ έχει κάνει «βουτιά» τεσσάρων ποσοστιαίων μονάδων, ενώ η συσπείρωσή του κυμαίνεται σε επίπεδα συναγερμού, φτάνοντας το 36%. Ο Γιώργος Παπανδρέου συγκεντρώνει μόλις 15% στο ερώτημα της καταλληλότητας πρωθυπουργού, ενώ ο Αντώνης Σαμαράς έχει πάρει κεφάλι με το ποσοστό του 24%. Η «γαλάζια» συσπείρωση αγγίζει το 60%, δημιουργώντας έτσι προσδοκίες στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι υπάρχουν πολλά ακόμα περιθώρια μέχρι την «οροφή» που μπορεί, όπως επισημαίνουν, να κλειδώσει την αυτοδυναμία.



Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, η επόμενη Βουλή θα είναι εξακομματική, καθώς φαίνεται ότι μπαίνει στη Βουλή η Δημοκρατική Αριστερά, ενώ οριακά στο 2,5% βρίσκονται οι Οικολόγοι-Πράσινοι. Λευκό και αποχή «ψηφίζει» το 23,5%, βρίσκεται δηλαδή στα ίδια ακριβώς επίπεδα με την έρευνα του Μαΐου, ενώ οι αναποφάσιστοι αγγίζουν το 6,5% παρουσιάζοντας μείωση κατά μία ποσοστιαία μονάδα.

Άλλα στοιχεία:

Το 62,5% των πολιτών δικαιώνει τον Αντώνη Σαμαρά καθώς θεωρεί εφικτή την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου προς όφελος της χώρας

Οκτώ στους δέκα πολίτες χαρακτηρίζουν ανειλικρινή την κυβέρνηση,

Τρεις στους τέσσερις πιστεύουν ότι οι χειρισμοί του αρμόδιου υπουργού και αντιπροέδρου της κυβέρνησης Βενιζέλου θα επιδεινώσουν την κατάσταση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Bella Donna avatar
    Bella Donna 24/09/2011 17:13:04

    Αναρωτιέμαι τι πρέπει να γίνει ,για να φτάσει στο 10%, στο5%,στο 0%... Αναρωτιέμαι, τι άλλο πρέπει να γίνει για να "πεθάνουν" οι πολιτικές της καταστροφής της χώρας ,απ' όλα τα σημερινά κόμματα, είτε είναι στην κυβέρνηση, είτε απλά περιμένουν να πάρουν σειρά για ..ξεκοκκάλισμα...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Bella Donna 24/09/2011 17:17:44

      Εκτός από ένα ποσοστό Ελλήνων που είναι εξαρτημένοι από το Πασόκ για λόγους βιοπορισμού, και ένα άλλο ποσοστό που απλά είναι ηλίθιοι, να μη ξεχνάμε και το περίφημο σύνδρομο της Στοκχόλμης, από το οποίο προφανώς πάσχει ένα ακόμη ποσοστό Ελλήνων, που πραγματικά γουστάρει να υφίσταται ταπεινώσεις σε βαθμό μαζοχιστικό.
      Εξ ου λοιπόν και τα ποσοστά που ακόμη συγκεντρώνει η πράσινη λαίλαπα.

      • BellaDonna avatar
        BellaDonna @ Strange Attractor 24/09/2011 17:19:57

        +1000

      • LamprosM avatar
        LamprosM @ Strange Attractor 24/09/2011 18:40:32

        +100000

      • Chris Theocharis avatar
        Chris Theocharis @ Strange Attractor 24/09/2011 19:10:08

        Πάντως, αν ο αρθρογράφος του ΤτΚ ήθελε να είναι αντικειμενικός και ενώ ο τίτλος διαγράφει με τον καλύτερο τρόπο την πραγματικότητα, αυτο το "η Ν.Δ. έχει ξεφύγει..." θα έπρεπε να αντικατασταθεί με το "η Ν.Δ. έχει παραμένει στάσιμη γύρω στο 21%..."

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ Strange Attractor 02/10/2011 15:40:36

        Το Σύνδρομο της Στοκχόλμης, όντως!! πολύ καλή παρατήρηση

    • sawas avatar
      sawas @ Bella Donna 24/09/2011 17:31:24

      Υπάρχει απάντηση
      Εγώ είμαι ΠΑΣΟΚ, ο Γιώργος όχι..........άρα συνεχίζω και το ψηφίζω!!! τόσο απλά!!!

      Πάνω απ όλα η ομάδα!!!!

      • Ο Βόγλης avatar
        Ο Βόγλης @ sawas 24/09/2011 17:58:22

        Mr Leke,
        πάνω απ' όλα η πατρίδα σου (αν έχεις)

      • Prometheus avatar
        Prometheus @ sawas 24/09/2011 19:22:46

        χαχαχαχαζαχαχχαχαχ !!! φίλε ...ζωγράφισες ...

        να σου θυμίσω οτι ο αρχηγος ενος κομματος , ειναι αυτος ποθ αντιπροσωπευει το κομμα και χαραζει την πολιτικη ... εφοσον το κομμα τον στηριζει αδιαλλειπτα , μαλλον εχεις προβλημα αντιληψης (στην καλυτερη)

      • ΓΙΑΝΝΑ avatar
        ΓΙΑΝΝΑ @ sawas 24/09/2011 20:33:03

        Επίσης, υπάρχει κι αυτό που λέει πως ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Αυτή εδώ που χάνει συνεχώς πρέπει, όχι μόνο να αλλάξει αλλά και να πάει στα τσακίδια.

        • sawas avatar
          sawas @ ΓΙΑΝΝΑ 24/09/2011 21:32:07

          Σωστά, σκέψου πως αυτή η ομάδα εδώ και ~30 χρόνια παίρνει πρωτάθλημα. Έτυχε τώρα να έχει προπονητή και παίκτες που εκτός του πρωταθλήματος παίρνουν και ο,τι έχει η τσέπη μας....Ε! δεν αλλάζεις ομάδα, αλλάζεις παίκτες προπονητές.....και προχωράς.....με την ίδια ομάδα πάντα.

          Κάπως έτσι ψυχολογώ τους ΟΠΑΔΟΥΣ ομάδων, κομμάτων κτλ. Το γεγονός πως πρώτα απ όλα είναι άνθρωποι δεν περνάει από το μυαλό. Αν η ομάδα σε ξεσκίζει (ένθεν κακείθεν) δεν το λαμβάνεις υπόψη, αρκεί και μόνο να παίρνεις κάθε 4 χρόνια το πρωτάθλημα. Για μια στιγμή νικητής, αυτό είναι το ζητούμενο.

          Κατάντια.....

    • Ο Βόγλης avatar
      Ο Βόγλης @ Bella Donna 24/09/2011 17:54:08

      Θα έπρεπε περισσότεροι άνθρωποι
      να σκέπτονται ακριβώς όπως εσύ.

    • of8almos avatar
      of8almos @ Bella Donna 24/09/2011 22:44:49

      Εγω αναρωτιέμαι πως έχουν απαντήσει τόσα μηνύμαρα στην πρώτη 1.5 σειρά που γράφεις και κανείς δεν κατάλαβε την επόμενη 1,5 σειρά που τελειώνεις το σχόλιο σου.
      Μάλλον αυτή είναι απάντηση και στην δική σου απορία και στην δική μου.
      Όλα αυτά συμβαίνουν γιατί ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων όχι μόνο δεν ξέρει να κρίνει αλλά δεν ξέρει ουτε να διαβάζει μια απλή Ελληνική πρόταση. Οπότε ακυβέρνητο το καράβι και δεν φταίει σίγουρα ο Παπανδρέου και το Πασοκ και ο καθένας...

    • netakias avatar
      netakias @ Bella Donna 25/09/2011 03:15:19

      Παιδια έτσι και τους πουλήσει το δίλλημα "Απολύσεις με ΠΑΣΟΚ vs Απολύσείς με ΝΔ" σε ένα καταπράσινο Δημόσιο Τομέα, έχουν ένα 30% στις κάλπες από τα αποδυτήρια. Ηδη άρχισαν να καταφτάνουν τα πρώτα χαρτιά εφεδρείας για να δείξουν ότι δεν παίζουν.

  2. μαρικα avatar
    μαρικα 24/09/2011 17:18:42

    Exει ακομα ποσοστα το ΜΠΑΤΣΟΚ?εγω ελεγα οτι αυτο το μορφομα θα ειχε ειδη σβησει απο τον χαρτι,ο Βενιζελος παει να εκμηδενιση τον Γωγο,αλλα ετσι οπως παει θα σβησουναι και οι δυο με το ΜΠΑΤΣΟΚ μαζι.

  3. lianos avatar
    lianos 24/09/2011 17:19:21

    Το λυπηρό είναι - κατά την άποψή μου - ότι ακόμη και σ' αυτή την δημοσκόπηση αποτυπώνεται ότι το 23,5% του πληθυσμού θα ¨απέχει¨ ή θα ρίξει ¨λευκό¨ και το 6,5% δεν γνωρίζει τι θα ψηφίσει....!!!
    Έτσι είναι δυνατόν να μας παίρνουν στα σοβαρά οι ξένοι;;;

    • papado avatar
      papado @ lianos 24/09/2011 17:34:12

      ''Έτσι είναι δυνατόν να μας παίρνουν στα σοβαρά οι ξένοι;;;''
      Ο ορισμός του ραγιαδισμού..Αμα το ακούω μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.
      Αμάν ορισμένοι με την ξενολαγνεία σας...θα σας έλεγα που γράφω την γνώμη των ξένων αλλά θα με κόψουν.

      • lianos avatar
        lianos @ papado 24/09/2011 18:39:21

        Μήπως δεν έχεις καταλάβει ότι οι ξένοι τελικά το μόνο που υπολογίζουν είναι η γνώμη του κόσμου και όχι των κυβερνώντων;
        και σε παρακαλώ μην με αποκαλείς ξενολάγνο, εκτός κι αν νομίζεις ότι ο Σαμαράς θα επαδιαπραγματευτεί μαζί σου και όχι με τους ξένους!!!!!!!!

        • Prometheus avatar
          Prometheus @ lianos 24/09/2011 19:27:24

          ξενολαγνε Λιανε ... αυτο που αδυνατεις να συλλαβεις με το μυαλουδακι σου και που μαλλον σε κατατασει σε κατηγορια απατριδη, ειναι οτι ο καθε ξενος , εχει αλλη πατριδα και αλλου το σπιτι του .... εγω που δηλωνω ελλην, εχω εδω την πατριδα μου και το σπιτακι μου και τους προγονους μου και με κοφτει διαφορετικα απο καποιον που δεν ρισκαρει και τπτ στο κατω κατω.... αντε μαζευτειτε επιτελους η σκεφτειτε πριν πεταξετε την μορταδελλα σας ... για να μην σας περιθωριοποιησει η ελληνικη κοινωνια αυριο...

          • lianos avatar
            lianos @ Prometheus 24/09/2011 22:03:55

            επειδή εκτός από από φελλός είσαι και στόκος, δεν απάντησες και έκανες γαργάρα αυτό που έγραψα..........
            να στο ξαναρωτήσω, μαζί σου νομίζεις ότι θα διαπραγματευτεί ο Σαμαράς;

  4. Aggelos avatar
    Aggelos 24/09/2011 17:23:04

    εγω βλεπω η ΝΔ να ειναι στα ιδια ποσοστα,,περιπου..

    απλα επεσε παρα πολυ το πασοκ..

    ακομα δεν δημιουργηθηκε το ρευμα υπερ σαμαρα,,απλα κραταει σταθερη μαζα..

    αλλα το πασοκ πεθαινει..δοξα τω θεω..
    ισως πρεπει το πασοκ να μηδενισει στην καρδια του Ελληνα για να στηριχθει η ιδεολογια οπως του σαμαρα,..

    • φωνη avatar
      φωνη @ Aggelos 24/09/2011 17:39:18

      "Η «γαλάζια» συσπείρωση αγγίζει το 60%, δημιουργώντας έτσι προσδοκίες στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι υπάρχουν πολλά ακόμα περιθώρια μέχρι την «οροφή» που μπορεί, όπως επισημαίνουν, να κλειδώσει την αυτοδυναμία."

      Και δεν είναι ίδια τα ποσοστά, έχει αυξητική τάση.

  5. λαλακης avatar
    λαλακης 24/09/2011 17:34:11

    Το 15,5% της πασοκαρας προκειται για ποσοστο που εκφραζει ενα σκληρο πυρηνα πασοκων ΔΥ οι οποιοι φοβουνται μη χασουν και τη μονιμοτητα τους.
    Παλιες καραβανες στο χοιροστασιο του δημοσιου ξερουν καλα οτι
    το πασοκ ειναι ο επισημος νταβατζης τους και θα τους προστατεψει
    μεχρι να πεθανει απο πεινα και τελευταιος ΙΥ και μεχρι να αδειασει
    η χωρα απο τη μεταναστευση.
    Προκειται για κοσμο των ΔΟΥ που τα ξυνουν , εκπαιδευτικους με 2 ωρα
    νοσοκομες που πινουν εσπρεσσο εν ωρα υπηρεσιας , ατελειωτους διευθυντες
    υπηρεσιων κλπ
    Ολοι αυτοι τρεμουν μηπως και χαθει η βολη τους με μια κυβερνηση δεξιας
    που οσο και διεφθαρμενη να ειναι δε θα τους λυπηθει.

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ λαλακης 25/09/2011 00:08:36

      Μάλλο κάνεις λάθος. Πες καλύτερα η ΔΕΗ, τα ΕΛΠΕ, οι οργανισμοί Λιμένων και τα υπόλοιπα εκτροφεία πασόκων με παχυλότατους μισθούς και προκλητικότατες παροχές, άγνωστες για τους εργαζόμενους στη δημόσια παιδεία και υγεία.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ καθηγητής 01/10/2011 22:04:37

        έχεις δίκιο. Είμαι εκπαιδευτικός με 10 χρόνια υπηρεσία και πριν αρχίσουν οι περικοπές έπαιρνα 1280. Πες μου ποσο παίρνει υπάλληλος στη ΔΟΥ με τα ίδια χρόνια υπηρεσίας; Σίγουρα πολύ πάνω από 2000 ευρώ. Για τετοια ανισότητα μιλάμε. Και πάντα κάνω το κανονικό μου ωράριο.

  6. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 24/09/2011 17:37:02

    Εδώ που τα λέμε επιτυχία του πασοκ είναι αυτή η δημοσκόπηση. Έπρεπε να έχει εξαφανιστεί. Επίσης ο Σαμαράς εχει δυσκολο έργο διότι ο κόσμος σε μεγάλο βαθμό μουτζώνει και τα δύο μεγάλα κόμματα θεωρώντας τα υπεύθυνα για το σημερινό κατάντημα.

  7. papado avatar
    papado 24/09/2011 17:37:11

    Και μόνο οτι το ΠΑΣΟΚ έχει μετά αυτή την εσχάτη προδοσία 15% με θλίβει παρά πολύ.Οι συμπατριώτες μας είναι άξιοι της μοίρας τους...'
    Να υποθέσω οτι και επι κατοχής 1941-44 η κυβέρνηση των γερμανοτσολιάδων δοσιλόγων θα είχε ανάλογα ποσοστά αν υπήρχαν εταιρείες δημοσκοπήσεων.

  8. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 24/09/2011 17:46:39

    Αυτοί οι 15 στους 100 που είπαν πως αν αύριο γίνονταν εκλογές θα ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ μάλλον δεν θα είχαν ψηφίσει ποτέ άλλοτε ΠΑΣΟΚ!!

  9. fevrouarios avatar
    fevrouarios 24/09/2011 17:50:40

    15,5 ΠΑΣΟΚ
    5,5 ΛΑΟΣ
    2 ΔΗΜ.ΣΥΜ.
    =
    23%
    (με υποπτο το 3% της ΔΗΜ.ΑΡ)

    Επισημαινω τα ποσοστα του Μνημονιου

  10. Theo avatar
    Theo 24/09/2011 17:57:50

    Πρός Λαλάκη
    Σε κάποια κέντρα υγείας στην επαρχία , όπου αποσπάστηκαν νοσηλευτές από τα μεγάλα νοσοκομεία της Αθήνας , μπορεί να συμβαίνει αυτό που λές. Στα μεγάλα νοσοκομεία της Αθήνας , που έχω ιδία γνώση , δεν συμβαίνει. Πήγαινε να κάνεις κυλιόμενο ωράριο, με τριάντα ασθενείς , για 1000 ευρώ το πολύ , και μετά μου λές. Χωρίς να είμαι ούτε κατά διάνοια ΠΑΣΟΚ , θα σε πληροφωρήσω ότι οι περισσότερες αποσπάσεις στην υγεία , από θέσεις χρήσιμες ( νοσηλευτές , νοσοκόμοι , βοηθοί θαλάμων, τραυματιοφορείς κλπ ) σε διοικητικές θέσεις ( θέσεις γραφείου , ακόμα και απολυτήριο Λυκείου ) ή στην επαρχία , έγιναν επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Theo 24/09/2011 23:53:57

      ...Πήγαινε να κάνεις κυλιόμενο ωράριο, με τριάντα ασθενείς , για 1000 ευρώ το πολύ...

      Τι λες ουρέ λιβέντη μ'.

      Μου θυμίζεις τον πυροσβέστη το 2007 που καιγόταν η Πελοπόννησος και ο τύπος έλεγε δεν πάω για 600 ευρώ που μου δίνουν ή τον ταξιτζή που δεν ήθελε να με πάει σπίτι μου και με ρώταγε πόσα παίρνει ένας ταξιτζής στο Παρίσι που ζούσα.

      Δλδ πόσα έπρεπε να παίρνεις με κυλιόμενο ωράριο και τριάντα ασθενείς; 1000 ευρώ την ημέρα; Όσοι φοράνε παντελόνια και τα τιμάνε κάνουνε το καθήκον τους όπως ο Λεωνίδας στις Θερμοπύλες για 1000 ευρώ.

      Και όσους δεν φτάνουν τα 1000 ευρώ παραιτούνται και πάνε στον ιδιωτικό τομέα.

      Απορώ δε πως δεν βγήκε ακόμα ο Αυριανιστής να σε υπερασπίσει...

  11. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 24/09/2011 18:05:10

    Όλοι σχολιάζετε το 15% του ΠΑΣΟΚ, που θα έπρεπε βεβαίως να είναι ακόμη πιο κάτω και σκόπιμα (;), μάλλον, αγνοείτε ότι η ΝΔ απέναντι στη χειρότερη κυβέρνηση της νεώτερης Ελλάδας, δεν λέει να ξεκολλήσει από το 20%... Αυτό είναι το πρόβλημα αγαπητοί μου και πέστε ότι θέλετε. Και το πρόβλημα καταγράφετε και δεν κρύβετε.

    Που έπρεπε και μπορούσε να βρίσκεται η ΝΔ; Το 35% θα ήταν λίγο! Και αυτό το χαμηλό ποσοστό, θα αποτελέσει το σημείο κριτικής στο τύπο και τα μμε τα επόμενα 24ωρα και όχι το 15% του πασοκ.

    Και όπως βλέπεις Φάκτορα, αυτά έγραψα αργά χθες βράδυ στο άρθρο «Αριστερισμός, παιδική ασθένεια του αγώνα κατά του Μνημονίου» και τελικά δεν «δεν έγραψα κάτι που έβριθε ανακριβειών»

    • φωνη avatar
      φωνη @ Αρματιστής 24/09/2011 18:30:44

      Υπάρχουν 2 τρόποι να ανεβάσεις τα ποσοστά σου. Ο ένας είναι να πεις αυτά που οι πολλοί αρέσκονται να ακούν, ακόμα και αν είναι ανεύθυνα ή αναληθή. Με αυτόν τον τρόπο τα ποσοστά ανεβαίνουν γρήγορα, αλλά είναι ποσοστά φούσκα. Σαν αυτά που είχε το ΠΑΣΟΚ πριν 2 χρόνια.

      Ο δεύτερος τρόπος είναι να πείσεις εσύ τους άλλους, γιαυτά που πιστεύεις ότι πρέπει να γίνουν. Με αυτόν τον τρόπο απαιτείται περισσότερη προσπάθεια και τα ποσοστά ανεβαίνουν πιο αργά. Αλλά δημιουργείς μια γερή βάση.

      Για έναν πολιτικό που δεν τον ενδιαφέρει απλά να κερδίσει την εξουσία,αλλά τον ενδιαφέρει να συμφωνήσει με τον λαό για μια συγκεκριμένη πολιτική και να μπορέσει να την εφαρμόσει μετά, ο ενδεδειγμένος τρόπος είναι ο δεύτερος, ο δύσκολος δρόμος, γιατί χρειάζεται γερή βάση, δε χρειάζεται φούσκες.

      Πολύ διαφορετικό, λοιπόν, να έχεις πείσει εσύ ένα 21% για την πολιτική σου από το να σε έχει παρασυρεί ένα 21% ή 35% και να διαμορφώνει το ποσοστό την πολιτική σου.

      Λάβε, επίσης, υπόψιν σου ότι τα ποσοστά, όποια αυτά είναι, τα έχουν πετύχει σε συνθήκες πρωτόγνωρου επικοινωνιακού πόλεμου. Και λάβε υπόψιν σου τη συσπείρωση των ψηφοφόρων που είναι στο 60%.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αρματιστής 24/09/2011 18:31:45

      Αρματιστή, δυστυχώς τείνω να συμφωνήσω μαζί σου. Ειδικά μετά τις εμφανίσεις και των δύο στη ΔΕΘ, η διαφορά έπρεπε να είναι όχι στο 6, αλλά στο 16 και βάλε. Όταν όμως έχεις διάφορους, στυλ Καράογλου, να τα μασάνε όταν ερωτούνται αν το χαράτσι στα ακίνητα μέσω ΔΕΗ θα καταργηθεί, μετά ας μην αναρωτιόμαστε "τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε".

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Αρματιστής 24/09/2011 18:35:20

      Ο κόσμος είναι επιφυλακτικός κανένας δεν εμπιστεύεται κανένα μετά το κάζο με τα λεφτά υπάρχουν. Μην ξεχνάμε ότι η ΝΔ έβαλε το χεράκι της και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε κυριώς θα έλεγα εγκατέλειψε νύχτα την εξουσία αμαχητί υποκύπτοντας στην εσωστρέφεια και στα θέλω μιας συμμορίας ψευτών.

    • unfair avatar
      unfair @ Αρματιστής 24/09/2011 18:41:17

      Αν μου επιτρέπεις, θα σου πω μια σκέψη μου.
      Οι περισσότεροι, είναι κουρασμένοι κ έχουν έχουν πιστέψει, το "όλοι είναι ίδιοι", κ βεβαίως, υπάρχει ακόμη!!! [δεν κατάλαβα ποτέ γιατί] το σύνδρομο της ενοχής το να είσαι δεξιός!
      Χώρια το γεγονός, που κυριαρχεί η ανασφάλεια για το αύριο, που με τους "ίδιους" δεν προσφέρει την πεποίθηση πως θα αλλάξει κάτι.
      Όμως, στην περίπτωση εκλογών, πιστεύω πως η διαφορά θα είναι μεγάλη, κ η αυτοδυναμία της ΝΔ σίγουρη, καθώς δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί που δεν θα προτιμήσουν την εναλλακτική της.

    • Prometheus avatar
      Prometheus @ Αρματιστής 24/09/2011 19:32:54

      (+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + ) x 1.000.000

    • factorx avatar
      factorx @ Αρματιστής 24/09/2011 19:58:06

      Εσυ και 35% να ειχε η ΝΔ θα έλεγες 45%. Μονίμως οταν σου δείχνουν το δάσος κοιτάζεις το δάκτυλο

  12. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 24/09/2011 18:05:15

    ειναι ακομη πιο κατω τα ποσοστα του πασοκ.
    αν κρινω απο την κοσμο που μιλαω , φτανει , δεν φτανει το 12%.
    αυτη ειναι και η πραγματικη δυναμη του , που με εκβιασμους , απειλες κλπ λαμογιες , επιανε το 25 με 30.
    βαλε και ενα 10 με 12 του κεντρου , που παει οπου φυσαει ο ανεμος , εβγαινε εξουσια.
    το τελος της μεταπολιτευσης και της πολιτικης που λενε τα παπαγαλακια δημοσιογραφακια , ειναι απλα το τελος του πασοκ και κανενος αλλου κομματος.
    θελουν να συμπαρασηρουν την κοινωνια , οτι ''ολοι ειναι ιδιοι'' , αλλα δεν ειναι και ο κοσμος το ξερει.
    τις επομενες μερες , εκτος της απαξιωσης , θα παιζουν και την ''αποχη'' , πραγμα που εννοειτε κανεις δεν πρεπει να πεσει στην παγιδα τους.
    ψηφιζουμε και δεν απεχουμε , οταν ερθει η ωρα , που θα ερθει πολυ συντομα.
    η δε κυβερνηση του γαπ , δεν πρεπει να παει απλα στο σπιτι της , αλλα σε δικαστηρια , με ενορκους συνταξιουχους , ανεργους , μισθωτους , μικροεπαγγελματιες.
    οχι απλα να πανε στα σπιτια τους , η προδοτικη , η δοσιλογη , κυβερνηση του πασοκ , ΑΛΛΑ ΣΕ ΔΙΚΗ.

  13. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 24/09/2011 18:09:28

    Δηλαδή ο Κουβέλης μαζί με τον Χατζησωκράτη βγάζουν 3% ?
    Κάτι άλλο μέτρησαν.

  14. Γιώργος avatar
    Γιώργος 24/09/2011 18:29:53

    Η ανάλυση πρέπει να γίνει πλέον στην κατεύθυνση του γιατί υπάρχει ένα 15,5 που ψηφίζει ΠΑΣΟΚ! Για σκεφτείτε το πάνω από 1,5 Έλληνες ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ σήμερα. Δηλαδή επικροτούν τον Μπενι και τον ποδηλάτη.

  15. S.K avatar
    S.K 24/09/2011 18:54:22

    Συμφωνώ ότι το ΠΑΣΟΚ είναι σε φάση διάλυσης, αλλά και η ΝΔ δεν λέει να ξεκολλήσει. Ωστόσο το ζητούμενο είναι άλλο. Να σταματήσει το ξεπούλημα του τόπου και η απάνθρωπη φορολόγηση των πάντων που ισοπεδώνει κάθε πιθανότητα ανάπτυξης.
    Γι αυτό το λόγο από αύριο θα πρέπει το μόνιμο επιχείρημα της ΝΔ να είναι ότι επιτέλους "ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΠΛΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ 15%"!!!!!!! ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΘΗΛΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑ - ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ. ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΑΪΚΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ?
    Παράλληλα πρέπει να αρχίσει να εμφανίζει περισσότερο την προοπτική του Ειδικού Δικαστηρίου και της αναζήτησης ευθυνών.

  16. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 24/09/2011 19:09:15

    σιγα μην εχει τετοιο ποσοστο.
    το πολυ 12% να παρει.

  17. JOHN avatar
    JOHN 24/09/2011 19:14:27

    Εαν η δημοσκοπηση ειναι εγκυρη,γενικα η αντιπολιτευση δεν πρεπει να αισθανεται υπερηφανη για τις επιδωσεις τις.Τι αλλο πια πρεπει να υποστει αυτος ο λαος για ν απαιτησει ριζικη αλλαγη?Μηπως εχει αλοιωθει το εκλογικο σωμα με εισαγωμενους χειροκροτητες που ενισχυουν τους παραδοσιακους δικους μας?Μεγαλο επισης ποσοστο εχουμε και στα ακυρα λευκα,που μαζυ με τους αναποφασιστους φτανουν το 31%!!Γενικα η αντιπολιτευση δεν πειθει σε ικανοποιητικο βαθμο οτι δεν ειναι ολοι ιδιοι.Ο κοσμος μολονοτι στη συντριπτικη του πλειοψηφια υποφερει περιμενει κατι καινουριο απαλαγμενο απο τα κλισε του παρελθοντος και το ξυλινο πολιτικο λογο οπως τον γνωριζουμε.Περιμενει τον ηγετη της ανατροπης και οχι του μπαλωματος η της βελτιωσης της σαπιλας που ζουμε.

  18. Tem avatar
    Tem 24/09/2011 19:39:22

    Οσοι ψηφίζουν ακόμα ΜΠΑΤΣΟΚ πάσχουν από σύνδρομο ηλιθιότητας και μόνο.

  19. Απορία avatar
    Απορία 24/09/2011 19:39:47

    Αυτό το ρημάδι το 21.5% δεν το βλέπει κανείς στη Συγγρού;...

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Απορία 24/09/2011 21:16:08

      αυτο το ρημαδι το 21.5% ειναι στην πραγματικοτητα τουλαχιστον 38%, και παω και στοιχημα!
      ο Αντωνης Σαμαρας βαδιζει ακαθεκτος για ισχυρη αυτοδυναμια!!
      θα τον παρακαλανε... ηδη αρχισαν...

      • Απορία avatar
        Απορία @ stanley@gr 24/09/2011 23:44:55

        Δεν διαφωνεί κανείς σε αυτό και 40% μπορεί να είναι.

        Το ζήτημα όμως είναι ότι όσο περνάει ο καιρός και η ανέχεια θεριεύει, τόσο πιο εύκολο θα είναι αυτό το 38% να γίνει 15% εαν ο Σαμαράς δεν βελτιώσει τα πράγματα μέσα σε τρεις μηνες διακυβέρνησης του.

  20. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 24/09/2011 19:43:10

    Τι έγινε καραγκιοζάκο; Αφησες το Ολυμπία του Καραμανλή και του Καρατζαφέρη και βγήκες να βρωμίσεις και άλλου το διαδίκτυο; Να κάνεις παρέα με τον άλλο στρατόκαυλο, τον αρματιστή;

  21. dimitris avatar
    dimitris 24/09/2011 19:44:03

    Παρακαλώ δείτε το ακόλουθο βιντεο. Είναι πάρα πολυ σχετικο με τον τίτλο της ανάρτησης (ναι υπάρχουν ακομα και σήμερα άτομα που θα ψηφισουν πασοκ λογω..βλακείας γιατί ακόμα και να έχουν περάσει 2 χρόνια απο το βιντεο κάποια πράγματα δεν αλλάζουν)
    http://www.youtube.com/watch?v=_CxgJimr7os

    • φωνη avatar
      φωνη @ dimitris 24/09/2011 21:07:56

      Με κάτι τέτοια δεν μπορείς να μη σκεφτείς ότι η δημοκρατία είναι το ιδανικό πολίτευμα υπό προϋποθέσεις.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ dimitris 25/09/2011 03:58:38

      Άφωνος....

  22. Γιαδικιάρογλου avatar
    Γιαδικιάρογλου 24/09/2011 19:49:24

    Είναι φυσικό και για τα ποσοστά της Νδ, αλλά και των άλλων κομμάτων . Ολα πέφτουν. Είναι η συνολική απαξίωση του πολιτικού συστήματος και ο κόσμος είναι μουδιασμένος, μη μπορώντας πλέον να πιστέψει σε κανένα. Υπάρχει δυσπιστία, φόβος και αβεβαιότητα κυρίως για το αύριο σ΄εναν χειμαζόμενο λαό.

    Θεωρώ ότι ο Α.Σαμαράς, επειδή έχει πρώτα τον κοινόν νούν αλλά και ως οικονομολόγος, τήν ώρα των εκλογών θα πάρει "κανονικό" κεφάλι από τους λοιπούς με σημαντική διαφορά. Εξάλλου, μην ξεχνάμε ότι ο Σαμαράς είναι συνηθισμένος σε εκλογές "θρίλλερ" -από την αναμέτρηση για την προεδρία του κόμματος- που κανένας δεν του έδινε ποσοστά πλειοψηφίας πριν και μετά έγινε η ανατροπή.

  23. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 24/09/2011 19:50:20

    Πάντως, το γεγονός ότι ένα παλαιολιθικό σταλινικό κόμμα όπως το ΚΚΕ λαμβάνει στην πρόθεση ψήφου το 9%, είναι σαφώς δείγμα κοινωνικής καθυστέρησης για την Ελλάδα. Δεν μας τιμά ως χώρα και ως λαό.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΒΙΣ 24/09/2011 20:44:13

      ΒΙΣ, συμφωνώ μεν με αυτά που λες, αλλά πέρα από αυτά, θεωρώ ότι είναι κορυφή ενός παγόβουνου: μιας πολύ χειρότερης πραγματικότητας για τον τόπο μας. Αυτό το 9% (ταβάνι) είναι απλώς ο «σκληρός πυρήνας» των καταναλωτών του μαρξιστικού/λενινιστικού κουτόχορτου. Είναι όμως τόσο περιχαρακωμένοι και γραφικοί πλέον, που δεν μπορούν να αποτελέσουν παράγοντα ουσιαστικών εξελίξεων (είτε για καλό, είτε για κακό). Είτε υπάρχουν είτε δεν υπάρχουν, δεν έχει μεγάλη διαφορά. Το πρόβλημα είναι άλλο:

      Στο 9% των ακραιφνών σταλινικών αντιστοιχεί ένα αρκετά μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων που έχουν αφομοιώσει, σε μικρότερο μεν βαθμό αλλά ικανό να τους αλλοτριώσει, μέρος της αριστερίστικης ρητορικής με όλα τα παρελκόμενα (διεθνιστουλισμός, υλισμός, αντιχριστιανισμός, παραμερισμός των παραδόσεων). Αυτοί οι άνθρωποι, είναι ευπαθείς στην χειραγώγηση από την «ροζ προβιά» της Νέας Τάξης (Σύριζα, Ανταρσύα, ΜΚΟ) που επιδιώκει, ως εργαλεία επίτευξης των στόχων της, την άμβλυνση της ταυτότητας του λαού μας και την παγκόσμια διακυβέρνηση.

      (Ασφαλώς, για διαφορετικά «τάργκετ γκρουπ», η Νέα Τάξη διαθέτει κι άλλες προβιές (πχ Μάνος, Ντόρα, Open Society).)

      • Agni avatar
        Agni @ ΚΜ 24/09/2011 22:29:09

        Παιδιά Το ΚΚΕ ηταν πίσω,με τα δεδομένα μιας δύσης που ευημερούσε,και που η μετα-μοντέρνα αριστερά της δεν είχε να ασχοληθεί με κάτι σοβαρότερο απο τα δικαιώματα κάποιας λεσβίας φώκιας στη Βαικάλη..Το ΚΚΕ όμως πλέον στην εποχή του αναδυόμενου πολυπολικού κόσμου δεν είναι καθόλου πίσω,δεν πρόκειται ποτέ να εξυγχρονιστεί με τα δεδομένα του αγγλοσαξονικού φιλελεύθερισμου που αντιλαμβάνεται με αφέλεια τον κόσμο προτεσταντικα(δηλαδή γραμμικά,μπροστά πίσω,ΓΑΠ-μόνο προεκλογικά)αλλά με αυτά του ευρύτερου Κρατικά ελεγχόμενου καπιταλισμού της ενέργειας, των ασιατικών δυνάμεων,οι Άριστες σχέσεις με το ΚΚΚίνας και οι Ευρασιανικές τάσεις σε αυτό ΠΧ Καννέλη,ήδη έχουν απαγκιστρώσει το ΚΚΕ απο το μαρξιστικό δόγμα σε βαθμό που να μην είναι πλέον αριστερό κόμμα,αλλα κάτι άλλο..Το θεωρώ πολύ πιο χρήσιμο την επόμενη μέρα απο το Πασόκ και μακάρι να ήταν δέυτερο κόμμα,μετά την ΝΔ, θα έκανε πολύ πιο υγιή αντιπολίτευση και θα βοηθούσε ωστε να βγεί η χώρα απο τη διεθνή απομόνωση-δεν μιλάω για απομόνωση απο τιποτένιους αχυρανθρώπους όπως ο Σαρκοζί αλλα απο τους μελλοντικούς κυρίαρχους του Παιχνιδιού...

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ Agni 24/09/2011 23:10:05

          Αγνή, δίχως κολακείες, έχεις από τις πιο φρέσκες και ρεαλιστικές οπτικές γωνίες στον ιντερνετικό σχολιασμό, διεθνώς όχι μόνο εγχώρια - και παρακολουθώ ~τα πάντα.
          Χαίρομαι που συνυπάρχουμε σ΄αυτή τη διαδικτυακή γωνιά και σε διαβάζω.
          Χωρίς να συμφωνώ σε όλα οι πρώτες σου διαπιστώσεις είναι όλα τα λεφτά.

  24. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 24/09/2011 20:08:36

    ΒΙΣ καλησπερα.
    το προβλημα δεν ειναι το κκε , με τα ποσοστα του,γιατι εκει στο κκε ειναι συμπαγης και με τιποτα δεν θα πανε στο πασοκ.
    αντιθετα απο το πασοκ , οσοι ξυπνησουν μπορει να πανε στο κκε και καλα θα κανουν.
    το προβλημα ειναι τα εξαπτερυγα , το ''κεντρο'' ,δησυ, και τα παιδακια του κουβελη που θα στηριξουν το πασοκ μεταεκλογικα.

  25. popolaros avatar
    popolaros 24/09/2011 20:24:39

    H ΝΔ είναι ικανοποιημένη με το 21% ?
    Ο λαός είναι σοφός.
    Θα εμπιστευτεί εκείνον που θα του δείξει πρώτος εμπιστοσύνη.

    Το ποσοστό του ΠΑΣΟΚ αντιπροσωπεύει αυτά που έκανε και κάνει...
    Το ποσοστό της ΝΔ αντιπροσωπεύει αυτά που Δεν έκανε και Δεν κάνει...

  26. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 24/09/2011 20:26:13

    ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ: Η γυναίκα μου δουλεύει σαν γαζώτρια σε μια βιοτεχνία. Εγώ είμαι άνεργος. Είμαστε και οι δυό απογοητευμένοι και αυτό είναι ότι χειρότερο υπάρχει. Η δε Παπαρήγα είχε πει ότι η απογοήτευση είναι χειρότερη και από την ίδια την ανεργία. Έχει απόλυτο δίκιο παιδιά. Αν σε δημοσκόπηση μας ρωτούσαν τι θα ψηφίζαμε θα λέγαμε: Δεν μας παρατάτε και σεις! Στην κατάσταση την δική μας είναι πολλοί συμπολίτες μας. Γιατί τα λέω αυτά; Για να καταλάβουμε όλοι μας πως μόνο τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ είναι πραγματικά. Τα ποσοστά των άλλων κομμάτων είναι απρόβλεπτα και θα σχηματισθούν την ώρα της ψηφοφορίας. Ο κόσμος αυτήν την φορά δεν θα ψηφίσει ιδεολογικά. Έχουμε πρόβλημα και θα ψηφίσουμε αυτόν που θα πιστέψουμε ότι θα μας λύσει το πρόβλημα.

  27. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 24/09/2011 21:16:41

    Μάλλον ήταν θέμα moderation του wordpress...
    Ζητώ συγνώμη αν βιάστηκα.

  28. factorx avatar
    factorx 24/09/2011 21:49:07

    Σαφές προβάδισμα της ΝΔ, αλλά και μεγάλο ποσοστό αδιευκρίνιστης ψήφου, καταγράφουν τρεις δημοσκοπήσεις που δημοσιεύονται στον Τύπο. Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης προηγείται του κυβερνώντος κόμματος από 4,3 έως 6 ποσοστιαίες μονάδες. Μεγάλο το ποσοστό της αδιευκρίνιστης ψήφου.

    Συγκεκριμένα, στη δημοσκόπηση της ALCO για το «Πρώτο Θέμα» η ΝΔ προηγείται του ΠΑΣΟΚ με 5,8%, συγκεντρώνοντας 21,3%. Το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει 15,5%, το ΚΚΕ προσεγγίζει το 7,4%, το ΛΑΟΣ 5,6%, ο ΣΥΡΙΖΑ 5%, η ΔΗΣΥ 2,2%, η ΔΗΜΑΡ 2,5%, οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ -ΠΡΑΣΙΝΟΙ 3,5%, το Αρμα Πολιτών 1,6%, άλλο κόμμα επιλέγει το 3,3%, ενώ η αδιευκρίνιστη ψήφος 32,6%. Με αναγωγή επί των εγκύρων η διαφορά ΝΔ (29,3 %) - ΠΑΣΟΚ (21,3%) φθάνει τις 8 μονάδες.

    Όπως προκύπτει από την ιδία δημοσκόπηση το 79% πιστεύει ότι πήγαν χαμένες οι θυσίες των πολιτών τους τελευταίους 12 μήνες ενώ 6 στους 10 φοβούνται ότι θα χάσουν τη δουλειά τους.

    Στη δημοσκόπηση της εταιρείας PULSE για τον «Τύπο της Κυριακής» η ΝΔ προηγείται του ΠΑΣΟΚ κατά έξι ποσοστιαίες μονάδες. Συγκεντρώνει 21,5%, και ακολουθούν: ΠΑΣΟΚ 15,5%, ΚΚΕ 9%, ΛΑΟΣ 5,5%, ΣΥΡΙΖΑ 5%, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ -ΠΡΑΣΙΝΟΙ 2,5%, ΔΗΜΑΡ 3%, ΔΗΣΥ 2%, Αρμα Πολιτών 2%, άλλο κόμμα 4%, ενώ όσοι δηλώνουν ότι θα ψηφίσουν λευκό ή αποχή ή είναι αναποφάσιστοι φθάνουν το 30%.

    Η συσπείρωση του ΠΑΣΟΚ είναι στο 36% και της ΝΔ στο 60%. Το 59,5% δεν επιλέγει ως καταλληλότερο πρωθυπουργό κανέναν μεταξύ των κυρίων Παπανδρέου και Σαμαρά ενώ ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης συγκεντρώνει 24% και ο πρωθυπουργός 15%.

    Προβάδισμα 4,3 μονάδων δίνει στη Nέα Δημοκρατία η δημοσκόπηση της εταιρείας RASS για την εφημερίδα «Το Παρόν». Στην πρόθεση ψήφου το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει ποσοστό 20,8% και η Ν.Δ. 25,1%. Ακολουθούν το ΚΚΕ με 8%, ο ΛΑΟΣ με 5,2%, ο ΣΥΡΙΖΑ με 4,1%. Ποσοστό εισόδου στη Βουλή συγκεντρώνει η Δημοκρατική Αριστερά με 3,2% και οι Οικολόγοι Πράσινοι με 3,1%. Ποσοστό 2,6% συγκεντρώνει η Δημοκρατική Συμμαχία και 1,5% το Αρμα Πολιτών.

    Μεγάλο και σε αυτή τη δημοσκόπηση είναι το ποσοστό της αδιευκρίνιστης ψήφου, 20,7%, ενώ το άκυρο-λευκό είναι 2,9%.

    Σύμφωνα με την εφημερίδα δημιουργούνται νέα δεδομένα στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος, με τους ψηφοφόρους τους ΠΑΣΟΚ να δηλώνουν ότι το κόμμα θα είχε περισσότερες πιθανότητες νίκης με αρχηγό τον Ε. Βενιζέλο σε ποσοστό 28,7% έναντι του πρωθυπουργού, ο οποίος συγκεντρώνει ποσοστό 11,7%. Ποσοστό 51,3% των ψηφοφόρων απαντά «με κανέναν από τους δύο».

    • netakias avatar
      netakias @ factorx 25/09/2011 14:50:48

      Δηλαδή αν δώσει το δαχτυλίδι στον Βενιζέλο, θα δούμε πάλι στο ΠΑΣΟΚ ποσοστά 30%+ ;;;; Αυτό το πράσινο κράτος είναι σαν την λερναία ύδρα, πως θα γλιτώσουμε.

      Επίσης για τον Σαμαρά με τέτοια συσπείρωση, έχει αρχίσει να ξαναφέρνει την βάση της ΝΔ, τώρα όμως το δύσκολο είναι να πείσει και τον κόσμο, γιατί όλα τα ΜΜΕ πουλάνε "όλοι το ίδιο είναι", με την βοήθεια κιόλας των Αριστεριζόντων δημοσιοκάφρων. Πολύ πολύ δύσκολο έργο, αυτό το "ολοι το ίδιο είναι" τους καίει το μυαλό και δεν σκέφτονται...

  29. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 24/09/2011 22:49:51

    Oι δημοσκοπήσεις αυτές είναι το ίδιο πονηρές όσο και οι εποχές στις οποίες ζούμε. Αυτός ο κατακερματισμός με πολλά μικρά κόμματα που εμφανίζονται να έχουν από 1% - 3% αλλά και το μεγάλο ποσοστό αδιευκρίνιστης ψήφου για μένα είναι ύποπτα. Εάν το ΠΑΣΟΚ μετά από όσα έχουν γίνει συνεχίζει να έχει διψήφιο ποσοστό νομίζω ότι ο επόμενος πρωθυπουργός θα πρέπει να προσλάβει ψυχιάτρους να εξετάσουν ολόκληρο τον ελληνικό λαό γιατί θα πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία !!!!!

  30. Προφήτης avatar
    Προφήτης 24/09/2011 23:13:45

    Δεν μπορεί να γίνει ένα εκλογικό "τσαφ" και να περάσει ο Τσίπρας ΓΑΠ και Συνταγματάρχη Βενιζέλο, να γελάμε, εν μέσω θρήνων, μέχρι το 2020...

    • man8os avatar
      man8os @ Προφήτης 25/09/2011 01:57:05

      Σωστος!
      Αλλα να μην το αποκλειουμε το σεναριο αυτο. Αν το ΠΑΣΟΚ παρει 15-20% και η ΝΔ παρει ενα 5% του ΠΑΣΟΚ που θα παει το υπολοιπο 20%?
      Ακομη και αν μοιραστει 10-10 ΚΚΕ -ΣΥΡΙΖΑ θα εχουμε εναν εκλογικο χαρτη ΠΑΣΟΚ 15-20 ΚΚΕ 20 ΣΥΡΙΖΑ 15-20.
      Η πιθανοτητα που διατυπωθηκε πιο πανω ειναι αρκετα πιθανη (το ΠΑΣΟΚ τριτο η αν ημαστε απιστευττα τυχεροι τεταρτο κομμα) και το ΚΚΕ μπορει να ελπιζει στη θεση της αξιωματικης αντιπολιτεσης στις ερχομενες εκλογες αν αυτες αργησουν.

  31. καθηγητής avatar
    καθηγητής 25/09/2011 00:29:16

    Η ανθρωπογεωγραφία των ψηφοφόρων ΠΑΣΟΚ εξηγεί και τα παραπάνω ποσοστά

    Εξηγώ:όσοι μένετε ή έχετε καταγωγή από επαρχία γνωρίζετε ότι ο μη δεξιός έχει ταυτιστεί με το ΠΑΣΟΚ είτε λόγω ιδεολογίας (ο θεός να την κάνει) είτε κυρίως λόγω μικρο- ή μεγαλορουσφετιών. Ειδικά σε πράσινες περιοχές όπως Κρήτη ή Δυτ. Ελλάδα έχουμε ελάχιστα εγγυημένα ποσοστά (όπως λέμε ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα χαχα). Αυτός είναι ο αγροτοπασόκος.
    Σε κυριλέ περιοχές της Αθήνας διαμένουν ευκατάστατοι ευυπόληπτοι πολίτες συνήθως ασυνεπείς στις φορολογικές τους υποχρεώσεις που πλούτισαν στις ένδοξες εποχές του Χρηματιστηρίου ή πραγματοποιώντας οικονομοτεχνικές μελέτες στα χρόνια της ισχυρής Ελλάδας του σαλατόφατσα του Σημίτη.
    Συγγενικός τύπος πασόκου είναι και νεόκοπα μικρομεσαιομεγαλοστελεχάκια εταιρειών κρατικοδίαιτων, τα οποία αντλούν τα παχυλά τους bonus κλείνοντας συμφωνίες μέσω των κομματικών τους διασυνδέσεων. Αυτός είναι ο παρασιτοπασόκος ή αλλιώς σοσιαλιστής της Εκάλης.
    Προχωράμε. Δημοσιοπασόκος. Υπάλληλος που απαντά κυρίως σε ΔΕΚΟ ή συνδικαλιστής σε κάθε δημόσια υπηρεσία, ένα ανελέητο τρωκτικό που κατατρώει τους δημόσιους πόρους. Εμφανίζει συμπτώματα λύσσας όταν βλέπει μπλε χρώμα.
    Τελευταίο άφησα τον πιο συμπαθή ελέω αναπηρίας τύπο πασόκου, το σκυλοπασόκο. Χαμηλότατου νοητικού δείκτη ή προχωρημένης ηλικίας με ό,τι αυτή συνεπάγεται (μαλάκυνση εγκεφάλου) όταν ακούσει εκλογές αντιδρά σαν το συμπαθές τετράποδο στο πείραμα του Pavlov, εξού και η ονομασία που το προσέδωσα.
    Σκεφθείτε τα παραπάνω, βάλτε τα κουκιά κάτω, μετρήστε τα και αν νομίζετε ότι το επαίσχυντο αυτό κόμμα δεν θα πάρει πάνω από 30% στις εκλογές πλανάστε πλάνην οικτράν.

    • τάσος avatar
      τάσος @ καθηγητής 25/09/2011 01:08:03

      και συγκεκριμένα 35 με 38% γκαραντίσια κύριε καθηγητά.

  32. tassos avatar
    tassos 25/09/2011 00:46:57

    savez-vous comprendre le chien pasoquique? moi non plus.

  33. trooper avatar
    trooper 25/09/2011 09:51:58

    πολύ σωστά κύριε καθηγητά....κάτω από 30 % δεν πέφτει με τίποτα...ατυχώς για όλους εμάς τους υπόλοιπους...

  34. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 25/09/2011 11:03:56

    Απορω με τις ...βαθυστοχαστες αναλυσεις σας! Τ α ποσοστα που αναφερετε τα υπολογιζετε συμπεριλαμβανομενων και των ποσοστων που δεν εξεδηλωσαν καμια γνωμη.(Περιπου το 30%) . Αν κανουμε αναγωγη τοτε θα προκυψει 31% για τη ΝΔ και 23% για το ΠΑΣΟΚ. Επισης παντοτε το κυβερνων κομμα δειχνει μεγαλυτερα ποσοστα απο τα πραγματικα. Αυτα!!!!

    • kolokotronis avatar
      kolokotronis @ ΝΤΙΝΟΣ 25/09/2011 12:02:42

      Ακριβώς, φίλε!
      Εκτός εάν κάποιος πιστεύει, ότι στις επόμενες εκλογές
      η αποχή+άκυρα και λευκά θα είναι μικρότερη από 30%.
      Αστεία πράγματα. Μάλλον μεγαλύτερη θα είναι.

      Επομένως, τα πραγματικά ποσοστά της συγκεκριμένης
      δημοσκόπησης, ασχέτως επιφυλάξεων,
      επί των αριθμών που παρουσιάζονται, είναι με αναγωγή:

      -ΠΑΣΟΚ...................22,2%
      -ΝΔ...........................30,7%
      -ΚΚΕ.........................12,9%
      -ΛΑΟΣ........................7,8%
      -ΣΥΝ...........................7,1%
      -ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ............3,6%
      -ΔΗΜ. ΑΡΙΣΤ............4,3%
      -ΔΗΜ. ΣΥΜΜ............2,8%
      -ΑΡΜΑ.........................2,8%

      • netakias avatar
        netakias @ kolokotronis 25/09/2011 14:43:53

        @kolokotroni

        Τελικά με ποιο ποσοστό βγαίνει αυτοδύναμη κυβέρνηση; Ξέρεις αριθμούς;

  35. netakias avatar
    netakias 25/09/2011 14:41:23

    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΠΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΑΚΟΜΗ 5%!

    Μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει; Από τους γνωστούς μου, πατριώτες, που ξεγελάστηκαν, ούτε ζωγραφιστό δεν θέλουν να τον βλέπουν, ποιος στο δ@$%#$λο θα τον Ψηφίσει;

  36. charulisN avatar
    charulisN 25/09/2011 17:45:14

    Το άλλο πέρνει 3,5%. Ποιο είναι το άλλο

  37. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 25/09/2011 23:57:19

    ΡΕ ΠΑΤΑΜΕ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟ 15% ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ;;;;;
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΡΕ!!!!!

  38. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 26/09/2011 14:48:52

    Το έχω ξαναγράψει: οι γνωστές, δημοσιευόμενες, δημοσκοπήσεις υπηρετούν τους σκοπούς και τα συμφέροντα όσων τις παραγγέλλουν και τις διακινούν, για να "διαμορφώνουν" κλίμα. Ετσι, και οι εταιρίες συνήθως δεν πέφτουν "έξω". Είναι κάτι σαν "αυτοεκπληρούμενη προφητεία". Η ανάμιξη πραγματικών και σκοπούμενων αριθμών επιφέρει σύγυχυση στον αναγνώστη τους.
    Ενδεικτικά στοιχεία για την κρίση αυτή αποτελούν και τα ποσοστά που αναφέρονται σε ΛΑΟΣ, ΔΗΜΑΡ, Οικ.-Πράσ. και αδιευκρίνιστη ψήφο.
    Προσωπικά, θεωρώ ότι οι δημοσκοπήσεις τα τρία ανωτέρω κόμματα τα "δίνουν" "ενισχυμένα" για να τους βοηθήσουν επικοινωνιακά.
    Τον καιρό που "χάνει η μάννα το παιδί" από τα αδυσώπητα "μνημονιακά" μέτρα, εμφανίζονται με σχετικά ενισχυμένα ποσοστά κόμματα που είτε συναίνεσαν στο μνημόνιο και στην έλευση του ΔΝΤ είτε ασκούν εντελώς "χλιαρή" και "για τα μάτια του κόσμου" αντιπολίτευση, αναιρώντας ή φρενάροντας κάθε προσπάθεια για τη σύμπηξη ευρέων αντιμνημονιακών μετώπων.
    Εάν επί πολύ καιρό οι δημοσκοπήσεις αυτές επηρέαζαν τους ψηφοφόρους, δεν είναι καιρός να διαψευστούν και μάλιστα πολύ γρήγορα;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.