29/09/2011 14:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε επιτροπή καταλήγει η εφεδρεία λόγω αντισυνταγματικότητας

(Ανανεωμένο) .«Να φτιάξουμε μία τριμελή επιτροπή από 5 – 6» συνιστούσε ο Βαμβακούλας και το κάνει πυξ – λαξ ο Παπανδρέου. Με αφορμή την εμπλοκή και τα ζητήματα συνταγματικότητας που προέκυψαν με την εργασιακή εφεδρεία ο ΓΑΠ είπε στο υπουργικό να συσταθεί μία διυπουργική επιτροπή η οποία θα αποφασίσει μέχρι την  Κυριακή τι μπορεί να γίνει.

Το απόγευμα της Κυριακής θα γίνει νέο υπουργικό. Μέχρι τότε η τρόικα θα περιμένει.

Δηλαδή νομοθετούν «στο γόνατο». Η κυβέρνηση που έχει δύο υπουργούς (ο ένας είναι και αντιπρόεδρος…) συνταγματολόγους, δεν είχε μεριμνήσει να είναι συνταγματικά νόμιμη η διαδικασία εφαρμογής της εργασιακής εφεδρείας, καθώς προσκρούει στην συνταγματικά κατοχυρωμένη μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων, δεν είχε υπολογίσει την καταβολή των αποζημιώσεων, δεν είχε ετοιμάσει νόμο και προσπαθούσε να τα περάσει όλα με προεδρικά διατάγματα.

Αυτές οι πρωτότυπες διαδικασίες προστίθενται στην αντίδραση πολλών υπουργών, αλλά και στην άρνηση των διοικητών των οργανισμών του δημοσίου να δώσουν ονόματα για την εφεδρεία – η δε απόπειρα του Βενιζέλου να αναλάβουν οι υπουργοί το έργο αυτό έκανε και πρωτοετή φοιτητή του Συνταγματικού Δικαίου να ανατριχιάσει…

Τα πολιτικά, νομικά και διαδικαστικά προβλήματα μπλόκαραν και την συζήτηση και στο σημερινό υπουργικό. Ένας υφυπουργός έλεγε χαμηλοφώνως ότι «υπάρχει ο κίνδυνος οι διαφωνίες να διατυπωθούν μπροστά στον πρόεδρο και αυτός να μην αντιδράσει και να υπάρξει χασμωδία».

Στην χθεσινή διυπουργική σύσκεψη υπό τον Βενιζέλο εκδηλώθηκαν έντονες διαφωνίες και ο αντιπρόεδρος αναγκάστηκε να πει ότι θα ξανασυζητήσει το θέμα με την τρόικα, η οποία έρχεται με άγριες διαθέσεις στην Αθήνα.

Πάντως στην κυβέρνηση ακόμη δεν έχουν ξεκαθαρίσει τι εννοούν όταν λένε εργασιακή εφεδρεία, καθώς υπάρχουν 3 εκδοχές: με απολύσεις, χωρίς απολύσεις και ανάλογα το πόσα άτομα θα αφορά (π.χ. το υπουργείο Υποδομών ζητά η εφεδρεία να αφορά το 3% του προσωπικού στις συγκοινωνίες και όχι το 10% που έχει εξαγγείλει ο Βενιζέλος). Και θα πρέπει πρώτα να συμφωνήσει η τρόικα και μετά να έρθει στο υπουργικό, αλλιώς η τρόικα μπορεί να γυρίσει πίσω την απόφαση του υπουργικού.

Πρωτοβουλία ώστε να τοποθετηθεί δημοσίως ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλκεκτρονικής Διακυβέρνησης Δημήτρης Ρέππας για τις προθέσεις της κυβέρνησης σχετικά με το θέμα της εργασιακής εφεδρείας αλλά και για τα κριτήρια που θα ανακοινωθούν, ανέλαβε η Νέα Δημοκρατία. Οι βουλευτές του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης – μέλη της Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης της Βουλής απέστειλαν σχετική επιστολή προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής, επιστολή που συνυπογράφουν και βουλευτές από τον ΛΑΟΣ και τον ΣΥΡΙΖΑ με την οποία ζητούν να γίνει μια ειδική συνεδρίαση όπου ο κ. Δημήτρης Ρέππας θα τους ενημερώσει για τον τρόπο εφαρμογής της Εφεδρείας στο Δημόσιο και τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα, όπου θα μπουν άμεσα 30.000 εργαζόμενοι, και κυρίως μετά τις πρόσφατες  απαντήσεις της πλειοψηφίας των 151 φορέων που έλαβε το υπουργείο ότι δεν διαθέτουν πλεονάζον προσωπικό. Ζητούν επίσης να είναι παρών στη συνεδρίαση και ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ Γεώργιος Βέης προκειμένου να διαπιστώσει αν η διαδικασία επιλογής του πλεονάζοντος προσωπικού από τις διοικήσεις των φορέων θα γίνει με διαφανή και αντικειμενικά κριτήρια!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ignoramus avatar
    Ignoramus 29/09/2011 13:25:40

    "την τρόικα, η οποία έρχεται με άγριες διαθέσεις στην Αθήνα."

    χα χα αγοραστε βαζελινη

  2. AUD avatar
    AUD 29/09/2011 13:35:29

    χαχαχαχαχ... βαρελίσια...

    • Κρης avatar
      Κρης @ AUD 29/09/2011 14:41:57

      Βενιζενολίνη

    • Orestios avatar
      Orestios @ AUD 29/09/2011 16:10:08

      @ AUD
      XAXAXAXAXA
      Aπό το βαρελι στο οποίο έβαλε πάτο ο πανέξυπνος Βενιζέλος

      • AUD avatar
        AUD @ Orestios 29/09/2011 16:26:59

        χαχαχαχαχαχα!!!!

        πότε θα του έρθει καπάκι δεν ξέρω!!!

  3. φωνη avatar
    φωνη 29/09/2011 14:00:25

    "άρνηση των διοικητών των οργανισμών του δημοσίου να δώσουν ονόματα για την εφεδρεία"

    Φοβούνται τις συνέπειες. Ξέρουν ότι ο άνθρωπος που έχει να ζήσει οικογένεια και τολμήσει ο διοικητής να του πει "φεύγεις" είναι ικανός για όλα.

  4. kyr avatar
    kyr 29/09/2011 14:39:06

    Ενα δεν μπορώ να καταλάβω.
    Οι 151 οργανισμοί προς κατάργηση γιατί δεν καταργούνται?

    • maria aqua avatar
      maria aqua @ kyr 29/09/2011 15:23:15

      γιατί δεν καταργούνται???? Θα καταργήσεις το Ιδρυμα Τεχνολογίας και ερευνας του Πανεπιστημίου Κρήτης? ὀτι πιο αξιόλογο έχουμε? Θα καταργήσεις την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης? Το Εθνικό Θέατρο???

      Ας μας κάνουνε λοβοτομή οι αχρείοι καλύτερα!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ maria aqua 29/09/2011 15:28:45

        Αν ρίξεις μια ματιά στην αρθρογραφία νεοφιλελευθέρων σε διάφορες ιστοσελίδες, όταν τους τίθεται το ερώτημα ότι υπό τέτοιες συνθήκες το "ξεσκαρτάρισμα" του δημοσίου τομέα δεν θα είναι ούτε δίκαιο, ούτε ορθολογικό, όχι μόνον δεν έχουν τίποτε πειστικό να απαντήσουν, αλλά το αποδέχονται κιόλας ως μια απλή "παράπλευρη ζημιά". Βουρ στον πατσά δηλαδή, εδώ και τώρα μείωση να γίνει, κι ας γίνει όπως-όπως!

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Αυριανιστής 29/09/2011 15:42:16

          Μια πρώτη σκέψη, δεν είμαι ειδικός αλλά έχει βάση νομίζω, όσοι είναι μέσω ΑΣΕΠ μένουν και φιλτράρουμε τους υπόλοιπους. Πότε μπήκαν, μήπως μετά από εκλογές ; Τι προσόντα έχουν ; Είναι στις οργανικές τους θέσεις ή μήπως είναι μετακλητοί, μεταθεσίτες, πως τους λένε δεν ξέρω, σε κάνα γραφείο, σε καμιά βουλή ή μήπως γίνανε σωφέρ του βουλευτή ; Λέω σωφέρ γιατί δεν θυμάμαι που διάβασα σήμερα για το μισθό ενός σωφέρ σε κάποιο υπουργείο, με τα επιδόματα φτάνει κάπου 2.500 το μήνα και είπα χαλάλι του, του ανθρώπου.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Βούρδουλας 29/09/2011 16:08:07

            Εγώ όμως, άλλες προθέσεις βλέπω. Όχι μόνο δεν ξεκινάνε την εκκαθάριση από όσους έχουν αποσπάσει δίκην ορντινάτσας στα ποικίλα κομματικά τους γραφεία, αλλά απεναντίας... μετακινούν κι άλλους σ' αυτά για να τους προστατεύσουν από την εφεδρεία.

  5. tpe avatar
    tpe 29/09/2011 14:40:46

    Ξέρετε ποια είναι η απορία μου;
    Όταν 700000 ιδιωτικοί υπάλληλοι βρέθηκαν στο δρόμο μέσα σε 2 χρόνια, δεν χύθηκαν τόσα δάκρυα, δεν ξοδέψαμε τόσο bandwidth και δεν χαλάσαμε τόσους τόνους χαρτί και μελάνι...
    Τελικά, μήπως είναι όντως κοπρίτες; Ή τους πειράζει που θα γίνουν οι 1000000 άνεργοι 1.300.000;
    Απορία έχω...

    • φωνη avatar
      φωνη @ tpe 29/09/2011 15:18:58

      tpe
      H ελληνική κοινωνία έριξε δάκρυα και δε διαμοιράζει την δυστυχία σε προερχόμενη από τον ιδιωτικό ή από το δημόσιο τομέα.
      Τα κυβερνητικά κανάλια και η κυβέρνηση δε έκλαιγαν 2 χρόνια για τους ιδιώτες και θυμήθηκαν να κλάψουν υποκριτικά τώρα. Να θυμόμαστε ότι δουλειά της κυβέρνησης δεν είναι να κλαίει για καμία ομάδα, δουλειά της είναι να λύνει τα προβλήματα όλων των κοινωνικών ομάδων. Πολύ απλά τα υποκριτικά δάκρυα της κυβέρνησης για τους ιδιώτες, δε θα τους κάνουν πλουσιότερους, αντιθέτως η πολιτική της Κυβέρνησης τους κατέστρεψε και συνεχίζει να τους καταστρέφει.

      • m.s avatar
        m.s @ φωνη 29/09/2011 23:26:24

        πολύ σωστά

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ tpe 29/09/2011 15:19:16

      Σκέψου τι θα γίνει αν (λεμε τώρα) απολυθεί ο 1ος ΔΥ...
      Θα γίνει εμφύλιος, δεν κάνω πλάκα...
      (ήδη υπάρχουν περιπτώσεις ΔΥ που έχουν αρχίσει απειλές κατά ζωής προς τους προϊσταμένους, ώστε να μην ενταχθουν στους προτεινόμενους για αποχώρηση)..

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tpe 29/09/2011 15:21:45

      Καλές οι σοφιστείες, αλλά δεν πιάνουν πάντα. Θέλεις δηλαδή να μας πεις ότι πριν από αυτά τα 2 χρόνια η ανεργία ήταν μηδενική, και ότι όλοι οι 700.000 άνεργοι του ιδιωτικού τομέα έμειναν άνεργοι εντός της διετίας...

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ tpe 29/09/2011 15:34:59

      Ιδιωτικοί υπάλληλοι και ανεργία; ΑΑΑΑΑΑΑΑ πιπέρι. Τι είναι αυτά που λες.

  6. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 29/09/2011 14:41:00

    Συνεχίζουμε τις αργομισθίες λοιπόν...
    Έρχονται νέες έκτακτες εισφορές για όλoυς εμας τα κορόιδα της υπόθεσης...
    τα σπίτια μας να τα πάρουν χαλάλι, προς θεού ΔΥ να μην απολυθούν....

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 29/09/2011 15:18:25

      Λαϊκίζεις αφόρητα, αγαπητέ...

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 29/09/2011 15:23:09

        Εγώ, φίλε Αυριανιστή, δεν έχω κομματική θητεία...δεν ξέρω απο λαϊκισμούς, προπαγάνδες, προβοκάτσιες...κακώς όπως αποδείχθηκε στην πορεία...

        Πάντως παρακολουθώ τα σχόλια σου υπέρ της δραχμής και κοντεύεις να με πείσεις..

      • AUD avatar
        AUD @ Αυριανιστής 29/09/2011 15:37:04

        Αυρ... σα πολύ σε βλέπω να υποστηρίζεις τον εν γένη ΔΥ κηφήνα, τεμπέλαρο, βυσματούχο, βολεμένο και συνδικαλιστή της δεκάρας... σου το έχω ξαναπεί σε άλλο ποστ.. έτσι όπως οι ίδιοι ΔΥ και πολιτικοί τα έχουν κάνει, είναι όλοι στο ίδιο τσουβάλι.. και όσο το ΜΠΑΣΤΟΚ δεν ξεβολεύει τον άθλιο ΔΥ παράσιτο ψηφοφόρο του, την πληρώνω εγώ ο Ιδιωτικός υπάλληλος. Σε παρακαλώ μην προκαλείς....

    • m.s avatar
      m.s @ Φακ Κωστας 29/09/2011 23:33:34

      @ Φακ Κώστας
      θα μου λύσεις και μένα μια απορία.
      Η απόλυση των 35000 χιλιάδων σταζιέρ πόσο βελτίωσε τα Δημόσια οικονομικά, τι πιστεύεις ότι ήταν , και πως παρουσιάστηκε από το ΠΑΣΟΚ;

  7. Μαλτέζος avatar
    Μαλτέζος 29/09/2011 15:30:48

    Αυριανιστής 3:18 pm, οι δημόσιες δαπάνες είναι το πρόβλημα.. τουτέστιν, η κυβέρνηση πρέπει να μειώσει τα έξοδά της, απλά.

    Αφού δε μπορούν να τα βάλουν με τους δανειστές, ας θέσουν προτεραιότητες τότε. Και επειδή όλοι θέλουμε δημόσια νοσοκομεία και κανένα στρατό να φυλάει τα σύνορα (για δημόσια σχολεία το συζητάμε) θα πρέπει να κοπεί το κομμάτι του δημοσίου που δε χρειάζεται σε τέτοιες εποχές - τελεία.

    Αυτό σημαίνει απολύσεις.. ούτε εφεδρείες ούτε σαχλαμάρες τέτοιες. Κανείς δεν χαίρεται όταν χάνει τη δουλειά του ο κοσμάκης, αλλά δεν βρίσκω κανένα λόγο γιατί να επιμερίζεται το κόστος (συνέχεια) σε όλη την κοινωνία.

  8. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 29/09/2011 15:31:18

    Ο Βαγγέλης πρέπει να της πει της Τρόικας πως δεν θέλουμε την τεχνογνωσία της και τις αστείες ιδέες τους για κόψιμο δημοσίου και άλλες τέτοιες αηδίες. Θέλουμε μόνο τα λεφτά τους γιατί πρέπει να πληρώσουμε κόσμο και κοσμάκη. Τέλος. Σταράτα λόγια, Βαγγέλη στο στόμα το έχεις να το πεις, σε νιώθω, πες το επιτέλους γιατί ξέρω πως θα σκάσεις. Αντε γιατί μας τα ζάλισαν με τις εφεδρείες και τις άλλες μπαρούφες.

    Ζήτω ο τελώνης της πρέβεζας με τα 40 χιλ το χρόνο, απόφοιτος δημοτικού -με βύσμα, είχε θείο τον δάσκαλο-, με σκληρό ωράριο 8-1, άφθονα κουλούρια στο γραφείο, τελευταία μαθαίνει και υπολογιστή και ιντερνέτ (να τονίζεται στη λήγουσα), ζήτω. Ρε άιντε χαθείτε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Βούρδουλας 29/09/2011 15:49:01

      Τι μας λες βρε φίλε μου! Έχεις πρόσβαση και στα υπηρεσιακά στοιχεία και βλέπεις τα προσόντα των προϊσταμένων των τελωνείων; Δε μας δίνεις κι εμάς τα passwords για να δούμε και με τα μάτια μας διευθυντές με απολυτήρια δημοτικού (!) και να αναθεματίσουμε το δημόσιο; Τς, τς, τς...

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Αυριανιστής 29/09/2011 15:54:37

        α καλά, τζάμπα κάθομαι και σου απαντώ. Μάλλον μιλάω με τον τελώνη τελικά.

  9. alakran avatar
    alakran 29/09/2011 15:35:02

    Στη γλώσσα του τελώνη δεν λέγεται υπολογιστής,αλλά gοbιούτερ.
    χαχαχα

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ alakran 29/09/2011 15:37:45

      +1000

    • AUD avatar
      AUD @ alakran 29/09/2011 15:46:08

      αμμμ ο άλλος, "...μου μαθαίνουν και υπολογιστήρα...."

  10. Χρήστος avatar
    Χρήστος 29/09/2011 15:40:11

    AUD τι ψάχνεις. Σε προηγούμενη ανάρτηση πλακωθήκαμε γιατί εξακολουθούν να πιστεύουν στον Αη Βασίλη με τα δώρα...

    • AUD avatar
      AUD @ Χρήστος 29/09/2011 15:41:51

      αυτό βλέπω!!!!!!!

  11. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/09/2011 15:45:10

    Λάθος κάνεις. Δεν υποστηρίζω κανέναν "εν γένΕΙ", όπως λες, "ΔΥ κηφήνα,τεμπέλαρο, βυσματούχο" κ.λπ. Υποστηρίζω όμως ότι μέσα από τον κοινωνικό αυτοματισμό, την ανθρωποφαγία και την "όλα-στο-πόδι" τακτική που πάει να εφαρμόσει η κυβέρνηση μες στην τούρλα του Σαββάτου, ΔΕΝ πρόκειται να γίνει καμία δίκαιη εκκαθάριση. Αυτοί που θα διωχθούν θα είναι οι ευσυνείδητοι που πραγματικά δουλεύουν και "κρατάνε" το δημόσιο, ενώ θα παραμείνουν τα κομματόσκυλα και οι αφισοκολλητές της δεκαετίας του '80. Αν λοιπόν δεν είμαστε σε θέση να κάνουμε ΣΩΣΤΑ μια δουλειά, ας περιμένουμε μέχρι να μπορούμε να την κάνουμε και όχι να ρίχνουμε γενικό και αδιάκριτο μαχαίρι επειδή έχει πιάσει κωλοπιλάλα τους τροϊκανούς τοκογλύφους.

    • AUD avatar
      AUD @ Αυριανιστής 29/09/2011 15:48:49

      συμφωνώ μαζί σου...

    • AUD avatar
      AUD @ Αυριανιστής 29/09/2011 15:50:39

      ευχαριστώ και για το "εν γένΕΙ.."

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ Αυριανιστής 29/09/2011 15:52:00

      Αυριανιστής η ιστορία αυτή, όπως και με τις απκρατικοποιήσεις, πάει 2 χρόνια πίσω. Όταν φωνάζαμε ότι πρέπει να γίνει κάτι σύντομα, τότε που είχαμε και χρόνο και περιθώριο για κέρδος είμασταν σατανάδες, νεοφιλελεύθεροι, κτλ. Ακόμη και τότε πολλοί έλεγαν έλ μωρέ, λόγια είναι.

      Τώρα που πρέπει να τα κάνουν όλα άρον-άρον να δούμε τι θα γίνει. Βούτυρο στο ψωμί τους μεγάλε: ξεπούλημα περιουσίας, απόλυση και κραημα μόνο των δικών τους, γιατί μας πιέζει ο χρόνος...

      Η χρονική μετάθεση τα κομματόσκυλα ευνοεί, αλλά είπαμε ο Αη Βασίλης υπάρχει.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Αυριανιστής 29/09/2011 15:53:01

      Αν υπάρχει διάθεση όλα γίνονται, βήμα βήμα. Εγώ δεν βλέπω τίποτε, καμία πρόθεση, ιδέες άρπα κόλλα. Και δεν είναι δύσκολο κάποιες στοιχειώδεις λογικές ιδέες να κατεβάσει κάποιος από τους φωστήρες. Κανείς δεν θέλει να την πληρώσει ευσυνείδητος, ούτε ένας δεν υπάρχει. Μακάρι το δημόσιο να ήταν τίγκα στην ευσυνειδησία, να νιώθαμε κι' εμείς πως πραγματικά προσφέρει υπηρεσία, πως είναι σύμμαχος και πως δεν είναι τελικά τόπος βολέματος αφισσοκολλητών. Μέχρι και πλάτη θα βάζαμε. Πως πιστεύεις δημιουργήθηκε αυτό το κλίμα και αυτό που όλοι λέμε "δημοσιουπαλληλική νοοτροπία". Μη μου πεις από ζήλια ή άλλα τέτοια, σε παρακαλώ.

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Βούρδουλας 29/09/2011 15:56:53

        Βούρδουλας εγώ βλέπω και προθέσεις και ιδέες. 100% κομματικοποίηση του δημοσίου. Είναι φως φανάρι ότι προσπαθούν με κάθε μέσο να προστατέψουν το κομματικό κράτος και το απίστευτο είναι ότι έχουν και αρωγούς!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Βούρδουλας 29/09/2011 16:04:53

        Θέλεις μήπως να μας εξηγήσεις πώς θεωρείς "αρωγή" την απαίτηση για δικαιοσύνη και όχι για βιαστικές, εν κρυπτώ κομματικές εκκαθαρίσεις με μόνο "κριτήριο" το πόσο βιάζονται οι τροϊκανοί;

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Βούρδουλας 29/09/2011 16:11:13

        Έχετε ευθέως ευθύνη που ενώ 2 χρόνια η κυβέρνηση κωλοβαράει, ενώ γνωρίζει ότι ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ θα τα εφαρμόσει ΟΛΑ, τη χαιδέυατε και ήσασταν αρωγοί στην απραξία. Τότε που υπήρχε χρονικό περιθώριο και δικαιοσύνη και για όλα.

        Τώρα που δεν υπάρχει μου κόπτεστε για δικαιοσύνη. Με αυτό το πλευρό να κοιμάστε.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Βούρδουλας 29/09/2011 16:14:33

        Ποιοι ακριβώς "έχουΜΕ" ευθύνη; Φίλε μου, λυπάμαι, ατύχησες. Δεν είμαι ΔΥ. Αλλά δεν είμαι ούτε κοινωνικός αυτοματιστής.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Βούρδουλας 29/09/2011 16:15:01

        Αυριανιστή, μια μικρή συμβουλή:
        Σήμερα και αύριο, μη προκαλείς..ακόμα δε στέγνωσε το μελάνι πάνω στο παράβολο της έκτακτης εισφοράς που πληρώσαμε οι περισσότεροι σήμερα, για να εξακολουθούν να παίρνουν τα 40,000 οι τελώνηδες φίλοι του Βούρδουλα..
        Ασ'το απο βδομάδα, που θα έχουμε ξεχαστεί..

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Βούρδουλας 29/09/2011 16:16:26

        Δεν χρειάζεται να είσαι ΔΥ για να είσαι αρωγός.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 29/09/2011 15:58:09

      Μην ανησυχείς...όπως βλέπεις για τους φόρους αποφασίζουν σε ένα απόγευμα...
      Για την εφεδρεία το "παλεύουν" απο τον Απρίλιο..
      Σε διαβεβαιώνω, κανένας ΔΥ δεν πρόκειται να απολυθεί...
      (αν ποτέ γινόταν, θα τέλειωνε εκείνη τη στιγμή η μεταπολίτευση, θα έσπαζε το απόστημα βολευτής-κομματόσκυλο...αλλά όπως διαπιστώνεις, το φαύλο αυτό καθεστώς εξακολουθεί να είναι ισχυρό)

  12. ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ avatar
    ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 29/09/2011 15:57:46

    Συγγνώμη, ἀλλὰ βλέποντας στὰ σχόλια τὸν ζῆλο μὲ τὸν ὁποῖον μερικοὶ νεοδημοκράτες (ὑποτίθεται) ὑποστηρίζουν τὶς προσπάθειες τοῦ ΠΑΣΟΚ νὰ σώσῃ τὸν κομματικὸ στρατό του, ἔστω καὶ ἂν χρειαστῇ νὰ ἐξοντωθῇ ἡ ἰδιωτικὴ οἰκονομία, κινδυνεύω νὰ γίνω θαυμαστὴς τῆς Μιράντας Ξαφᾶ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ 29/09/2011 16:06:16

      Μόνον "ο κομματικός στρατός του ΠΑΣΟΚ" υπάρχει στο δημόσιο; Για το ΑΣΕΠ, που ισχύει εδώ και μισή εργασιακή γενεά, δεν σου έχει μιλήσει κανείς;

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ Αυριανιστής 29/09/2011 16:45:02

        Με ΑΣΕΠ δεν βγαζει 60% και 70% το ΠΑΣΟΚ στα συνδικατα του δημοσιου; Δηλαδη αν δεν ηταν και το ΑΣΕΠ ποσο θα εβγαζε;

  13. Χρήστος avatar
    Χρήστος 29/09/2011 16:13:10

    Μόνον “ο κομματικός στρατός του ΠΑΣΟΚ” υπάρχει στο δημόσιο; Όχι, αλλά μόνο αυτός θα παραμείνει με τόσες πλάτες που τους κάνατε.

  14. λαλακης avatar
    λαλακης 29/09/2011 16:16:12

    Αυτο που οι περοσσοτεροι δεν εχουν καταλαβει ειναι πως το πασοκ πηγαινει
    οσο μπορει πισω τις απολυσεις ΔΥ με ενα στοχο :
    Να κρατησει ενα 15-17% μετα την ηττα του και να παιξει ξανα το ρολο του νταβατζη του δημοσιου .
    Εαν το ποσοστο του πασοκ πεσει κι αλλο τοτε υπαρχει κινδυνος υπαρξης
    του πασοκ ως κομμα .
    Το θεμα ειναι ποτε θα γινουν εκλογες.
    Και τι θα ακολουθησει μετα...

  15. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/09/2011 16:16:58

    Για το δεύτερο πληθυντικό πρόσωπο που χρησιμοποιείς, σου απάντησα και παραπάνω. Και προφανώς δεν είσαι ούτε κι εσύ ΔΥ. Αλλά σίγουρα έχεις καταπιεί αμάσητη την παραμύθα του κοινωνικού αυτοματισμού.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 29/09/2011 16:17:36

      (Αφορά στο σχόλιο του Χρήστου, 4:13)

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Αυριανιστής 29/09/2011 16:24:01

        α) Δεν έχω τίποτα με τους ΔΥ, αλλά έχω πολλά με τα κομματόσκυλα. Είχαμε μία ευκαιρία να καθαρίσουμε και επειδή όλοι κάν πλάτες στις καθυστερήσεις, θα μέινουν μόνο τα κομματόσκυλα.

        β) Τουλάχιστον εγώ δεν πιστεύω στον Αη Βασίλη με τα δώρα.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Αυριανιστής 29/09/2011 16:40:45

      Ελεος με τον κοινωνικο αυτοματισμο! Δεν αντεχουμε αλλο να πληρωνουμε αργομισθους και αντιπαραγωγικους ΔΥ! Το μονο θεμα που θα επρεπε να μας απασχολει ειναι τα κριτηρια απομακρυνσης, οχι αν θα πρεπει να περιοριστει ο αριθμος τους.

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ Jimakos 29/09/2011 16:55:41

        @jimakos

        Η επιβιωση της χωρας φιλε μου εξαρταται αμεσα απο τη μειωση του αριθμου των ΔΥ.
        Δυστηχως οσοι τα λεμε αυτα ειμαστε ''κοινωνικοι αυτοματιστες'' κακοι και νεοφιλελευθεροι.
        Μονος πολιτικος που ειπε αληθειες για την οικονομια
        ηταν ο Μητσοτακης μαζι με τους Μανο και Ανδριανοπουλο.
        Και τον εφαγαν.
        Τοτε η Ελλαδα εχασε την ευκαιρια να γινει πολιτισμενη χωρα της Δυσης με φιλελευθερη συχγρονη οικονομια.
        Τωρα το Σοβιετ α λα Ελληνικα καταρρεει.

        • Jimakos avatar
          Jimakos @ λαλακης 29/09/2011 17:22:02

          Τωρα λες κακες λεξεις Μητσοτακης, Ανδριανοπουλος, Μανος, ειχαν παρει και κατι μετρα για το ασφαλιστικο... τωρα ειναι καλυτερα τα μετρα, πιο αποδοτικα! Αληθεια ποσοι αντιλαμβανονται οτι η τωρινη περικοπη των συνταξεων, ειναι για βραχυπροθεσμο βολεμα της καταστασης κι οτι σε μερικα χρονια θα χρειασθουν κι αλλα; Τωρα μετρανε μονο ποσα μπορουν να καλυψουν με τις δοσεις της τροικας. Μετα; Και δεν μιλαμε για πολυ μετα...

          • Χρήστος avatar
            Χρήστος @ Jimakos 29/09/2011 17:27:37

            Είπαμε! Μετά θα έρθει ο Αη Βασίλης

            ΓΑΠ (λεφτά υπάρχουν)--->Πούτιν--->Κινέζοι--->Θησαυρός Αλή Πασσά--->Τράπεζα Ανατολής,

            χμ... μάλλον σειρά έχουν οι Νεφελίμ ή οι Ελ.

          • ο ξένος avatar
            ο ξένος @ Χρήστος 29/09/2011 17:53:00

            Καλά, δεν έχεις ακούσει τίποτα για τα κοιτάσματα του Αιγαίου, που μπροστά τους ωχριά η Μέση Ανατολή ολόκληρη; Μιλάμε για πολλά λεφτά, αλλά είναι τα συμφέροντα βλέπεις. Μας φάγαν τα διεθνή κυκλώματα.

          • Χρήστος avatar
            Χρήστος @ Χρήστος 29/09/2011 18:01:22

            Δεν αμφιβάλλω ότι στην ελληνική επικράτεια υπάρχουν υδρογονάθρνακες και φυσ. αέριο. Από αυτό το σημείο μέχρι να γίνουμε Σαουδ. Αραβία όμως υπάρχει μεγάλη διαφορά.

            Δεν υπάρχει βασιλική οδός για την Ελλάδα, όπως και για κανέναν. Η ξυπνάμε και φτιάχνουμε κράτος και ή δυαλυόμαστε περιμένοντας το μαρμαρωμένο βασιλιά.

  16. ο ξένος avatar
    ο ξένος 29/09/2011 17:29:14

    Καλύτερα θα ήταν να μην γίνει καμμία απόλυση. Δυστυχώς, όμως, αυτό που θα γίνει στο άμεσο μέλλον, ξεπερνά και το πιο υγρό όνειρο του πιο ακραίου κοινωνικού αυτοματιστή, ενώ οι συνέπειες θα πλήξουν εξίσου βάρβαρα κοινωνικούς αυτοματιστές ή μη. Ίσως κακοφανεί περισσότερο αυτούς στις υπηρεσίες που περιφέρονται με βαρύτερα @@ ακόμη κι από αυτά του εκάστοτε υπουργού. Αυτό που δεν είναι σίγουρο, είναι το μετά. Θα στηθεί κάτι βιώσιμο που θα περπατήσει σχετικά γρήγορα ή θα μεταναστεύσουμε πεζή προς Αλβανία μεριά, όσοι δεν έχουμε δυνατότητες για πιο σικ προορισμούς.

  17. k avatar
    k 29/09/2011 17:34:34

    ΕΔΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ. ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΚΕΙ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ k 29/09/2011 17:57:02

      Μα, αυτό θέλουν οι κοινωνικοί αυτοματιστές. Τώρα το κατάλαβες;

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ k 29/09/2011 18:05:39

      Ποιός έβρισε ΔΥ; Απλώς μιλάμε για τα κομματόσκυλα που κακώς είναι εκεί που είναι, ασχέτως κομματικής προτίμησης. Εσένα ας πούμε δεν σε ενοχλεί το κομματόσκυλο-συνδικάλιστής που του πληρώνεις τα ταξίδια, εκδρομές και δεν κάνει και τη δουλειά τους;

      Εμένα με ενοχλεί και τώρα είναι η ευκαιρία να τους διώξουμε.

      • καθηγητής avatar
        καθηγητής @ Χρήστος 30/09/2011 00:41:37

        Και εμένα που είμαι ΔΥ διορισμένος αξιοκρατικά με γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ με ενοχλούν τα κομματόσκυλα και οι κηφήνες, αλλά γνωρίζοντας το σύστημα από μέσα αμφιβάλλω αν θα εξαλειφθούν τα κομματόσκυλα. Πιθανότερο είναι να φάνε λάχανο κάποιους κακομοίρηδες που έγιναν αορίστου μετά από συνεχόμενα χρόνια συμβάσεων επειδή έτυχε να υπάρχει σε παρόμοια θέση και κάποιο βύσμα που ΕΠΡΕΠΕ να μονιμοποιηθεί.

  18. k avatar
    k 29/09/2011 18:17:40

    ΟΚ. ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΝ, ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ, ΤΟΝ ΕΞΕΛΕΞΑΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΣ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ.

  19. Χρήστος avatar
    Χρήστος 30/09/2011 01:14:24

    Συμφωνώ απόλυτα καθηγητή, αυτό φοβόμουν από την αρχή βλέποντας το πασοκ να κωλυσιεργεί, πιστεύω ηθελημένα.

    Επειδή ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται, τώρα που δεν έχουν χρόνο θα έχουν τη λογική: ψέκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε. Που είναι ο Σαμαράς και οι υπόλοιποι; Δεν ήξεραν ότι με το να μεταθέτουν τα προβλήματα για μετά άλειφαν το βούτυρο στο ψωμί των πασόκων; Δεν έχουν ευθύνες ή μήπως δεν ήξεραν τι άτομα έχουν απέναντί τους;

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ Χρήστος 30/09/2011 01:18:03

      Χρήστο έχουν και απύθμενο θράσος. Πήγα χθες στη δουλειά της γυναίκας μου (ερευνητικό κέντρο) και κάτι πρασινοφρουροί εκεί που πατάνε 11-2 και όχι όλες τις ημέρες, υπερθεμάτιζαν για την ανάγκη της εφεδρείας και της μείωσης του δημοσίου. Όταν έχεις το γάιδαρο δεμένο...

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ καθηγητής 30/09/2011 01:32:39

        Αυτά τα κοπρόσκυλα κρύβονται πίσω από την εργατική αληλλεγγύη όταν τους συμφέρει και αισθάνονται απειλή. Από την αλλη, όπως λές, έχουν το γαίδαρο δεμένο και το παίζουν και εξουσία.

        Για να χαλαρώσουμε λίγο αυτός που θα βρει τη θεραπεία για τον ιό homo pasokus θα πάρει ΣΙΓΟΥΡΑ νόμπελ ιατρικής και το Μεγαλόσταυρο του Τάγματος του Σωτήρος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.