14/11/2010 21:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε επίπεδα ρεκόρ η αποχή

Σε επίπεδα ρεκόρ κυμαίνεται το ποσοστό της αποχής στο δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών, φθάνοντας βάσει της αρχικής καταμέτρησης το ποσοστό του 55%, πολύ υψηλότερα από το 40% της περασμένης Κυριακής. Στο δήμο Αθηναίων η αποχή εκτινάσσεται στο 66,8% με ενσωμάτωση αποτελεσμάτων 20,87%. Στο 54,66% η αποχή στο δήμο Θεσσαλονίκης με ενσωμάτωση 24,55%.

Συνολικά, με ενσωμάτωση αποτελεσμάτων 34,73% η συμμετοχή των ψηφοφόρων στο δεύτερο γύρο των περιφερειακών εκλογών είναι 45,16%. Τα άκυρα/λευκά ανέρχονται σε ποσοστό 10,59%. Στον πρώτο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών η συμμετοχή των ψηφοφόρων άγγιξε το 60,99%, ενώ στο 9,10% ανήλθαν τα άκυρα/λευκά.

Στην περιφέρεια Αττικής με ενσωμάτωση 18,93% η συμμετοχή φθάνει το 40,65%.
Στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με ενσωμάτωση 36,57% η συμμετοχή φθάνει το 49,07%.
Στην περιφέρεια Βορείου Αιγαίου με ενσωμάτωση 42,34% η συμμετοχή φθάνει το 36,45%.
Στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με ενσωμάτωση 33,86% η συμμετοχή φθάνει το 38,64%.
Στην περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας με ενσωμάτωση 38,12% η συμμετοχή φθάνει το 44,27%.
Στην περιφέρεια Ηπείρου με ενσωμάτωση 41,38% η συμμετοχή φθάνει το 49,98%.
Στην περιφέρεια Θεσσαλίας με ενσωμάτωση 39,61% η συμμετοχή φθάνει το 51,64%. Πρόκειται για τη μόνη περιφέρεια που η συμμετοχή ξεπερνά ελαφρώς το 50%.
Στην περιφέρεια Ιονίων Νήσων με ενσωμάτωση 47,40% η συμμετοχή φθάνει το 40,54%.
Στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με ενσωμάτωση 33,69% η συμμετοχή φθάνει το 49,23%.
Στην περιφέρεια Πελοποννήσου με ενσωμάτωση 43,34% η συμμετοχή φθάνει το 44,05%.
Στην περιφέρεια Στερέας Ελλάδας με ενσωμάτωση 41,47% η συμμετοχή φθάνει το 46,92%.


Στην περιφέρεια Κρήτης η συμμετοχή κυμάνθηκε στον πρώτο γύρο στο 69,26%
Στην περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου η συμμετοχή κυμάνθηκε στον πρώτο γύρο στο 61,21%.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 14/11/2010 22:32:41

    Μπα δεν νομίζω ότι οι κομματικές ηγεσίες θα πάρουν χαμπάρι τίποτε.

    Βλέποντας από δω μέσα τους κομματικά στρατευμένους, τα σχόλια και τη φρασεολογία τους, θεωρώ ότι αυτή η συμπεριφορά και η νοοτροπία έχει προέλευση τον σκληρό κομματικό πυρήνα. Από κει πρέπει να εκπορεύεται αυτή η λογική. Δεν βλέπω λοιπόν τα κόμματα να έχουν την δυνατότητα να καταλάβουν τις διεργασίες που γίνονται στο λαό.

    Τα κόμματα ακόμη νομίζουν ότι ο λαός τους στέλνει μηνύματα.
    Δεν έχουν αντιληφθεί ότι ο λαός τους δίνει εντολή να αλλάξουν.
    Ούτε φαίνεται να καταλαβαίνουν πόσο επικίνδυνη είναι αυτή η διάσταση για την κοινωνική γαλήνη.
    Δεν καταλαβαίνουν ότι η βαρηκοία τους μπορεί να μας βάλει σε περιπέτειες.

    Ο έλληνας δεν είναι αμερικάνος. Δεν κάνει αποχή όπως κάνει ο αμερικάνος, έλεγα σε έναν φίλο σήμερα το μεσημέρι. Ο έλληνας είναι παθιασμένος με την πολιτική. Τον πονάει που δεν πάει στην κάλπη. Εχει ΣΟΒΑΡΟ λόγο που δεν πάει στην κάλπη. Αλλά δεν τον ακούει κανείς. Τον λοιδωρούν και τον βρίζουν κι από πάνω.

    Μα τι αλαζονεία είναι αυτή;

    Θραξ Αναρμόδιος

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Θραξ Αναρμόδιος 14/11/2010 23:05:40

      όταν τα μμε εξυμνούν την αποχή ό έξυπνος άνθρωπος στρίβει αλλού...

      όταν θα γίνει το ντοροκόμμα θα δούμε τι ποσοστό της αποχής θα απορροφήσει και τι ποσοστό θα μείνει στην πούρα, ανατρεπτική, επαναστατική αποχή που θέλει να αλλάξει πολιτέυματα, συντάγματα και καπεταναίους,
      κοντός ψαλμός αλληλούια

      το περίφημο "κίνημα της αποχής" είναι η ολοκληρωτική επικράτηση των μέσων πάνω στον Ελληνικό λαό

      το κόμμα του κανένα το προωθούν με μανία τα κανάλια κανά τριάρι, τεσσάρι χρόνια

      και μη βάζεις και στοίχημα για κομματικά στρατευμένους γιατί θα το χάσεις ...

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ αλλενάκι 14/11/2010 23:18:01

        αλλενάκι: "και μη βάζεις και στοίχημα για κομματικά στρατευμένους γιατί θα το χάσεις"

        Τι στοίχημα να βάλω; Δεν βάζω στοιχήματα εγώ.

        Δεν βλέπουμε εδώ ως σχολιαστές μια συντριπτική πλειοψηφία κομματικά στρατευμένων; Δεν την βλέπουμε εδώ και μήνες αυτή τη στροφή;

        Να βάλω και στοίχημα;

        Και όσο περισσότεροι στρατευμένοι θα καταφθάνουν, και όσο πιο φανατικοί είναι αυτοί, (και τελευταία έχουμε πολλές φορές γίνει καφενείο της δεκαετίας του 50) και θα επικρατεί η μονοσήμαντη συναίνεση, τόσο περισσότερο θα χάνει την θέση της η προσπάθεια για συνολικώτερη θεώρηση της πολιτικής κατάστασης.

        Για μια προσπάθεια να αναλύσουμε την πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα χωρίς κραυγές, εμπάθεια και κυρίως να βλέπουμε την εικόνα από πολλές πλευρές.

        Δεν περιμένω να καταλάβεις.
        Ισως κάποιος άλλος...

        Θραξ Αναρμόδιος

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Θραξ Αναρμόδιος 14/11/2010 23:25:29

          Μτάνοιωσα που σου απηύθυνα και σχόλιο.

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ αλλενάκι 14/11/2010 23:27:36

            Έχεις προπαγανδίσει εδώ μέσα την αποχή λυσσασμένα
            και 'εχεις και απαίτηση να σε καταλάβουμε.

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ Θραξ Αναρμόδιος 14/11/2010 23:12:06

      Στις κάρτες αποτελεσμάτων στα κανάλια απουσιάζουν τα Άκυρα/Λευκά. Γιατί άραγε;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Θραξ Αναρμόδιος 14/11/2010 23:29:51

      Από πού κι ως πού είμαστε "κομματικά στρατευμένοι" εδώ μέσα;

      Αντλούμε κανένα συγκεκριμένο συμφέρον από τη ΝΔ;

      Περιμένουμε να μας διορίσει το παιδί μας;

      Μας στέλνει δουλειές για να θέλουμε να τη βγάζουμε κυβέρνηση;

      Μιλάμε για ΕΜΑΣ Θράκα, εμάς που μας γνωρίζεις και σε γνωρίζουμε.

      Μιλάς έναν λόγο ξύλινο, που δεν συμμετέχει σε καμία διαλεκτική εντός της σελίδας. Λέμε, λέμε, ξαναλέμε κάποια πράγματα, εσύ παίζεις μόνοπαντα την ίδια κασέτα.

      Ακόμη και με τους δηλωμένους πασόκους της σελίδας (τιραμόλα, μήτσοσμς) υπάρχει διαλεκτική, υπάρχει αντιπαράθεση, λέμε κάτι, λένε κάτι, απαντούμε κάτι άλλο, απαντούν κάτι άλλο.

      Αυτά που μας λες και μας ξαναλές εσύ, ποια βάση έχουν; Πού οδηγούν; Πώς αντιπαρατίθενται σε αυτά π.χ. που σου λέει εδώ το αλλενάκι για το πόσο πολύ προωθούν (και το βλέπουμε!) τα ΜΜΕ την αποχή; Τι απαντάς σε αυτό; Πώς σου φαίνεται εσένα αυτή η ταύτιση;

      Θα ακούσουμε ποτέ κάτι άλλο πέρα από τον ξύλινο και ανεπίδεκτο διαλεκτικής ενσωμάτωσης λόγο που περιφέρεις από τότε που σε ξέρουμε εδώ σε αυτή τη σελίδα;

      Οι φασίστες του Μνημονίου θέλουν η οργή των πολιτών, αντί να κατευθυνθεί στην καταψήφισή τους, να κατευθυνθεί στην αποχή.

      Το καταφέρνουν περίφημα, χάρη και στη δική σου συμπαράσταση...

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Επώνυμος 14/11/2010 23:43:10

        Καλά τώρα, σιγά να μην φταίει ο Θράκας που ούτε οι νεοδημοκράτες δεν ψήφισαν τους υποψηφίους τους.
        Εντάξει διαφωνώ κι εγώ μαζί του στο συγκεκριμένο θέμα αλλά η θέση του όπως την διατυπώνει είναι καθαρά πολιτική.
        Στην τελική αν ο Θράκας μπορεί να πείσει με την γραφή του μερικές χιλιάδες να απέχουν από τις κάλπες είναι ικανότερος από κάποιους άλλους που δεν έπεισαν ούτε τους ψηφοφόρους τους να τους στηρίξουν.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Κάποιος 14/11/2010 23:57:30

          Το θέμα δεν είναι η πραγματική απήχηση του λόγου του.

          Το θέμα είναι πώς βλέπει ο ίδιος το ρόλο του μέσα σε αυτό το γενικευμένο προμοτάρισμα της αποχής, της αυτοακύρωσής μας ως λαού, ως υπέρτατου δηλαδή θεσμικού οργάνου του κράτους μας.

          Δεν τον προβληματίζει ότι το ελλαδικό σύστημα εξουσίας και παραεξουσίας προσπαθεί με κάθε τρόπο να περάσει στον κόσμο την ιδέα της αποχής; Δεν τον προβληματίζει ότι ταυτίζεται μαζί τους;

          Ας δούμε, επιτέλους, μια απάντηση στα όσα ερωτήματα του έχουμε απευθύνει τόσον καιρό!

          Παράπονο το έχω να πει κάτι επί της ουσίας των όσων του λέμε. Μόνο τα ίδια και τα ίδια!

          Εμείς είμαστε κομματικά στρατευμένοι, αυτός δεν είναι στρατευμένος υπέρ της αποχής!

          • Greg avatar
            Greg @ Επώνυμος 15/11/2010 11:09:37

            Βρε επώνυμε, είναι τόσο ξεκάθαρο, στο διλημμα "μνημόνιο ή κακλαμάνης" δεν μπορει να πάρει θέση κανονικός πολίτης.
            Το 30% που ψήφισε στην Αθηνα είναι καθυστερημένοι ή κομματοσκυλα. Ευτυχώς είναι μικρό το ποσοστό.

  2. antiparagogikos avatar
    antiparagogikos 14/11/2010 22:51:58

    Ας πούμε όλοι ένα μεγάλο ευχαριστώ -και ειδικότερα ο Αγωνιστής Πρόεδρος και όλοι οι Νδημοκράτες στους μεγάλους αγωνιστές -σε παρένθεση -Βύρωνα Πολύδωρα,Κυριάκο Μητσοτάκη ,κ.ά που αντί να βγουν στο πλευρό του Προέδρου και του Υποψηφίου μας αυτοί Τότε και μόνο Τότε που κατάλαβαν το ξεσκέπασμα αγωνίστηκαν στέλνοντας μυνήματα από τα κινητά τους χρεόνοντας οι αχρείοι πάλι εμάς ,αφου ως γνωστό ο λογαριασμός είναι στον προυπολογισμό της ΒΟΥΛΗΣ!Κύριε Πρόεδρε σπάσε αυγά για να φάμε ομελέτα!

  3. Count Cagliostro avatar
    Count Cagliostro 14/11/2010 22:56:00

    Democracy, here we come!

    Δυστυχώς γίναμε δυτική δημοκρατία made in the British empire!
    Με τέτοια ΤΕΡΑΣΤΙΑ αποχή η λέξη νομιμοποίηση της εξουσίας θα μοιάζει με αντιεξουσιαστικό ανέκδοτο παλαιάς κοπής.

    Το μόνο που μένει είναι να μας βάζουν να ψηφίζουμε κάτι Τρίτες πρωινά και να χρειαζόμαστε εξουσιοδότηση από το εργοδότη για την προσφυγή στις κάλπες just like they do in the good ol' USA!!! Yeeehaaaaah!!!

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/11/2010 23:42:25

    Σε κάθε έναν Έλληνα που δεν ψήφισε στην Αθήνα και στη Θράκη αντιστοιχεί ένας λαθρομετανάστης και ένας Τούρκος που ήρθε από την Τουρκία αντίστοιχα και ψήφισε.

  5. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 15/11/2010 00:00:59

    Αποχή έκαναν ψηφοφόροι όλων των κομμάτων. Και του ΠαΣοΚ, και της ΝΔ, και των άλλων κομμάτων.

    Και μάλιστα, ορισμένοι από αυτούς που απείχαν, ΔΕΝ υπήρχε και ΔΕΝ υπάρχει πιθανότητα να ψηφίσουν κάποιο άλλο κόμμα, εκτός από το κόμμα τους. Το κόμμα τους ή αποχή. Και πρέπει να είναι αρκετοί αυτοί. Και μάλλον και οι πιο θυμωμένοι.

    Τι σημαίνει αυτό;

    Σημαίνει ότι οι εκλογείς αυτοί, για ΚΑΠΟΙΟΥΣ λόγους, είναι δυσαρεστημένοι με τις επιλογές και την πολιτική του κόμματός τους. Δυσαρεστημένοι είτε με τις πολιτικές θέσεις των κομμάτων τους, είτε με τους υποψηφίους που τους πρότειναν τα κόμματά τους.

    Αυτά τα απλά, παραπάνω, οι δηλώσεις των πολιτικών αρχηγών πριν λίγο, δεν σε αφήνουν να πιστέψεις ότι τα κατάλαβαν. Τουλάχιστον φανερά. Αντ' αυτού συνεχίζουν όλοι, λίγο πολύ, τους επινίκιους λόγους και τις θριαμβολογίες. Που να ελπίσει ο πολίτης;

    Οι ψηφοφόροι του ΠαΣοΚ, που απείχαν, έστειλαν εντολή στο ΠαΣοΚ να αλλάξει πορεία, κι ότι το Μνημόνιο δεν θέλουν ούτε να το ακούν ούτε να το βλέπουν, και να σταματήσει αυτή την εθνομηδενιστική κατηφόρα και την οικονομική αφαίμαξη.

    Οι ψηφοφόροι της ΝΔ, που απείχαν, έστειλαν εντολή στη ΝΔ να αλλάξει πορεία, να συγκρουστεί με την κυβέρνηση και να την ανατρέψει και να βάλει στο στόχαστρό της όχι μόνο την "κυβέρνηση του Μνημονίου" αλλά και αυτούς που είναι από πίσω, όπως το ΔΝΤ.

    Οι φηφοφόροι που απείχαν, έστειλαν εντολή και στους δυο, να πάψουν να σκέφτονται να στέλνουν τον λογαριασμό μόνο στον λαό. Να του δώσουν δημοκρατία. Να επιλέγει αυτός τους υποψήφιους και όχι οι αρχηγοί. Να δώσουν στον λαό την δυνατότητα να πάρει πραγματικά μέρος στις αποφάσεις. Οχι στα λόγια μόνο.

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Μερικοί σχολιαστές εδώ μέσα είναι έτοιμοι να κατηγορήσουν εμένα και άλλους υπερασπιστές της αποχής, για το φαινόμενο. Εύκολος στόχος, εύκολη δουλειά. Που αθωώνει βέβαια και το κόμμα τους, η στάση του οποίου προκάλεσε την τόση αποχή.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Θραξ Αναρμόδιος 15/11/2010 00:16:47

      Καμία σχέση. Δεν φταις εσύ, τα ΜΜΕ φταίνει. Εγώ το μόνο που θέλω προς το παρόν, είναι να απαντήσεις σε αυτό που σε ρωτάω: Πώς βλέπεις ότι η εκ μέρους σου προπαγάνδιση της αποχής ταυτίζεται με την προπαγάνδιση της αποχής εκ μέρους των καναλιών, του βασικού δηλαδή βραχίονα παραεξουσίας στη χώρα και του βασικού μοχλού υποταγής μας στο ΔΝΤ και στην εγχώρια οικονομική ολιγαρχία.

  6. leste avatar
    leste 15/11/2010 02:07:03

    Είναι πολύ πιθανότερο να πείσεις κάποιον να κάνει το πιο εύκολο,δηλαδή να μείνει σπίτι ,παρά να παρακινηθεί να ψηφίσει. Γιατί αν πας να ψηφίσεις θα πρέπει να ψάξεις να βρεις τι είναι αυτό που σε εκφράζει περισσότερο,απόλυτα ποτέ δεν πρόκειται να βρεις κάτι, ή τουλάχιστον τι είναι αυτό που δεν μπορείς να ανεχτείς με τίποτα και παράλληλα να αποδεχτείς και τις όποιες ευθύνες για την πολιτική που θα ακολουθηθεί ,ενώ πιστεύοντας ότι αρκεί να μην ψηφίσεις για να αλλάξει η κατάσταση προς το καλύτερο για την πατρίδα αλλά και για σένα δεν κάνεις τον κόπο να ψάξεις αλλά και απαλλάσσεσαι,στο δικό σου μυαλό, από τις όποιες ευθύνες. Για όσους νομίζουν ότι έτσι απειλούν το σύστημα αυτό έχει ήδη έτοιμη τη λύση .... ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ.

  7. Kostas D avatar
    Kostas D 15/11/2010 02:27:10

    Παιδιά κάθομαι και διαβάζω τώρα τις αναρτήσεις και σκέφτομαι, για όνομα Θεού, καθόμαστε κι αναλύουμε το τι ελαττωμα είχε ο Α η Β γαλάζιος υποψήφιος.... Το Μνημόνιο/ Τροικα... δε μας αφορά καθόλου...???? Που από αυριο θα δουμε κι άλλες συνέπειες?? Δηλαδή η αντιμνημονιακή πολιτικη τους ΔΕΝ ήταν κίνητρο για τον κοσμο... Σε άλλη χώρα ζούνε? ΔΕ θα τους επηρρεάσει???? Αυτό μας καίει πρωτίστως, από αύριο κιόλας.. Που έρχονται κι άλλα μέτρα με ευθύνη όσων απείχαν η ψηφισαν τα τσιράκια του μνημονιου/πασοκους....
    Πολύ χάρηκα που ο Μπουτάρης ευχαρίστησε τη Ντόρα..... Ετσι να πέφτουν οι μάσκες.. επιτέλους!!!!!
    (Μην κάθονται μερικοί και γενικολογουνε΄με αοριστίες )

  8. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 15/11/2010 12:49:55

    Το πολιτικό σύστημα συγκεντρώνει, μετά βίας το 25% των εκλογέων, συνολικά. Δηλαδή η συνολική δύναμη των κομματικών στρατών, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, δεν υπερβαίνει το 1/4 του εκλογικού σώματος.

    Και είναι νίκη του πολιτικού συστήματος το ότι ακόμη μπορεί να εμποδίσει τις δημοκρατικές αλλαγές που απαιτούνται, και που ζητάει ο λαός, έχοντας στην διάθεσή του μόνο το 25%.

    Δηλαδή το 25% εμποδίζει να γίνει αυτό που θέλει το 75%.

    Με μόνο το 25% σαν στρατό το πολιτικό σύστημα, εμποδίζει τον έλληνα να κατέβει και να διαδηλώσει για να φύγει το Μνημόνιο και να έρθουν δημοκρατικές αλλαγές και καλύτερες μέρες.

    Με μόνο το 25%

    Θραξ Αναρμόδιος

  9. leste avatar
    leste 15/11/2010 16:15:33

    Συμφωνώ ότι σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό αυτοί που δεν ψηφίζουν απαξιώνουν τους πολιτικούς. Τους λένε,δηλαδή, ότι τους σιχάθηκαν και ότι θέλουν να αλλάξουν.
    Δεν τους δείχνουν όμως πως θέλουν ν' αλλάξουν. Κάποιοι μπορεί να θέλουν περισσότερο συμμετοχική δημοκρατία , κάποιοι όμως μπορεί να ονειρεύονται συνταγματάρχες και τανκς να κόβουν βόλτες και κάποιοι τρίτοι την επιστροφή του Γλίξμπουργκ,κάποιοι τέλος μπορεί να απέχουν επειδή θέλουν το χάος . Και υπάρχει ο κίνδυνος που ένας υποψιασμένος θα έπρεπε να δει και επαναλαμβάνω ότι αυτός είναι η χρήση των δημοσκοπήσεων κατά το δοκούν. Εγώ προτιμώ να ψηφίζω και να δείχνω και με αυτόν τον τρόπο αυτό που θέλω να γίνει ή να μην γίνει , παρά να με κοροϊδεύουν με τις ψευτοδημοσκοπήσεις και να μου σερβίρουν αυτό που θέλουν αυτοί ως πιστεύω δικό μου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.