#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/05/2012 14:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε εξέλιξη η ύστατη προσπάθεια για τον σχηματισμό κυβέρνησης



Ξεκίνησε η σύσκεψη του Προέδρου της Δημοκρατίας με τους πολιτικούς αρχηγούς, πλην της κ. Παπαρήγα και του κ. Μιχαλολιάκου, για τον σχηματισμό κυβέρνησης προσωπικοτήτων.

Στη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών υπό τον Κάρολο Παπούλια θα συμμετάσχουν ο Αντώνης Σαμαράς, ο Αλέξης Τσίπρας, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο Πάνος Καμμένος και ο Φώτης Κουβέλης.

Στη συνάντηση δεν έχει προσκληθεί ο γενικός γραμματέας της Χρυσής Αυγής.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tasos1 avatar
    tasos1 15/05/2012 14:18:18

    Από το θέατρο του παραλόγου, πήγαμε στα παράλογα του θεάτρου ... σκιών!

  2. Mara avatar
    Mara 15/05/2012 14:18:53

    Σαν να μου φαίνεται ότι θα τα βρούνε....

  3. Πτωχοπρόδρομος avatar
    Πτωχοπρόδρομος 15/05/2012 14:29:47

    Μάλλον ήρθε το χαμπέρι απ' την Εσπερία , αυτό που είχε παραλύσει τον Σαμαρά κάποτε...

  4. avanti avatar
    avanti 15/05/2012 15:07:45

    Καλά η Παπαρήγα δεν ήθελε να πάει και δεν πήγε, ο Μιχαλολιάκος γιατί να μην παρευρεθεί, δεν έχει μεγαλύτερο ποσοστό από τον Κουβέλη?
    Αρες μάρες κουκουνάρες δηλαδή, η ξεφτίλα μας είναι πολλών μεγατόνων. Δεν μπορούσαν να τα βρουν οι αρχηγοί στις διερευνητικές εντολές? Μπρούσαν αλλά δεν ήθελαν γιατί πάντα υπερισχύει το στενόμυαλο κομματικό συμφέρον. Τώρα θα μα λύσει το πρόβλημα ο πρόεδρος που έχει και πλήρη διαύγεια.
    Τρικυμία εν κρανίω απανταχού.

  5. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 15/05/2012 15:18:41

    Κανένα από τα πρόσωπα της φωτογραφίας δεν μπορεί να κάνει κάτι μόνο του.
    Οσοι δεν μπορούν να συνεργαστούν ή ΦΟΒΟΥΝΤΕ να αποχωρήσουν.
    Το μήνυμα είναι ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.
    Δεν θέλουμε αρνητές όπως το ΚΚΕ.
    Οι μονοκομματικές κυβερνήσεις ΤΕΛΟΣ.

  6. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 15/05/2012 15:48:59

    Πάντως ἂν πέσει τὸ ὄνομα τοῦ Μαρκεζίνη θὰ γίνει (θετικὸς) χαμός.

  7. alakran avatar
    alakran 15/05/2012 16:04:16

    Είναι σίγουρο πλέον ότι πάμε σε νέες εκλογές.Αύριο θα ανακοινώσουν την υπηρεσιακή κυβέρνηση.