#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/02/2011 17:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε ελεύθερη πτώση το ΠΑΣΟΚ



Σύμφωνα με δημοσκόπηση της εταιρείας Pulse που δημοσιεύει ο «Τύπος της Κυριακής» τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ παρουσιάζουν νέα «βουτιά» στους τελευταίους τέσσερις μήνες ενώ η διαφορά με τη Ν.Δ., στην πρόθεση ψήφου, «κλείνει» στο 3,5%.

Η πρώτη «βουτιά» των ποσοστών του ΠΑΣΟΚ έγινε τον Σεπτέμβριο του 2010 και η δεύτερη μεγάλη πτώση καταγράφεται τώρα ενώ τα δύο νέα κόμματα που εμφανίστηκαν στο προσκήνιο, η «Δημοκρατική Συμμαχία» της Ντόρας Μπακογιάννη και η «Δημοκρατική Αριστερά» του Φώτη Κουβέλη αγγίζουν μόλις το 2%.

Πολύ σημαντικό είναι το στοιχείο σύμφωνα με το οποίο από τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ όπου ποσοστό 23% πιστεύουν ότι η Ν.Δ. πρέπει να επιμείνει στην αντιμνημονιακή της στάση αντί να συμφωνήσει στη λήψη πρόσθετων μέτρων.

Τέλος 6 στους 10 λένε όχι στην προοπτική πρόωρων εκλογών

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 19/02/2011 17:21:01

    Αναμενόμενο. Η ΝΔ όμως πρέπει να κάνει περισσότερα.

  2. thanasis avatar
    thanasis 19/02/2011 17:43:42

    οσο το πασοκ αποδεικνυεται μια ψευτικη ελπιδα
    και οσο αποδεικνυεται οτι την νικη του την
    στηριξε σε σαπια θεμελια ο πυργος θα καταρρεει με παταγο
    θα επαλυθευθηη λαικη ρηση ο ψευτης και ο ψευτης
    το πρωτο χρονο χαιρεται

  3. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 19/02/2011 17:48:04

    περιμένω αναλυτικά τα αποτελέσματα και για αυτή τη δημοσκόπηση και για την άλλη της rass για το ΠΑΡΟΝ..είμαστε ξενιτεμένοι και θέλουμε ενημέρωση..

  4. Aggelos avatar
    Aggelos 19/02/2011 18:01:53

    ο Σαμαρας κραταει η ΝΔ σταθερη στην εντατικη μακρια απο τον θανατο και τη διαλυση..

    πρεπει να ξυπνησει ομως..

  5. βαγόνι avatar
    βαγόνι 19/02/2011 18:08:13

    'Οταν έρθει 20 -20 θα πατσίσουμε σε λαική αίγλη και αποδοχή!

  6. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 19/02/2011 18:19:59

    Ειναι απιστευτο.Με τετοια μετρα, με καθαρση γιαλατζι και ομως ειναι μπροστα 3,5 μοναδες.Οταν στην Αγγλια ο Καμερον δημοσκοπικα εχει βυθιστει.
    Η στρατηγικη πρωτα ξεφτιλιζω τον αντιπαλο για να φανταζω σαν η μοναδικη λυση και μετα κανω τα χειροτερα επιασε.

  7. Misha avatar
    Misha 19/02/2011 18:42:22

    Αν δεν ξεκαθαρίσει ο Αντώνης με Κούληδες, Αρηδες και Μπάρμπυ, που ακούνε Μνημόνιο και τους τρέχουν τα σάλια, θα δυσκολευτεί.
    Δεδομένης και της γκαιμπελικής προπαγάνδας των φαιοπράσινων τρωκτικών στα ΜΜΕ.

  8. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ 19/02/2011 18:49:02

    Η ΝΔ συνεχίζει να υστερεί σε επίπεδο στελεχών και ο Σαμαράς όσο καλός και να είναι θέλει γερό πάγκο γύρω του.

    • man8os avatar
      man8os @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ 20/02/2011 00:50:30

      Εχει παγκο. Νομιζω τον χρησιμοποιει. Αλλα πρεπει να κρατα και εφεδρειες.

  9. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ 19/02/2011 18:50:16

    Πρέπει να επιτύχει την μέγιστη συσπείρωση της κεντροδεξιάς ώστε να επιχειρήσει μετά και τη διεύρυνση που θα φέρει τη νίκη. Έχει πολλή δουλειά ακόμα η ΝΔ αλλά δεν γίνεται αλλιώς..

  10. factorx avatar
    factorx 19/02/2011 18:51:55

    Ευλογητός ο Θεός Μίσα. Μες την γκρίνια είσαι. θα έχεις πολλές αμαρτίες....

    • Misha avatar
      Misha @ factorx 19/02/2011 18:58:59

      Φακτωρ, εσυ εισαι ευχαριστημένος με την πτωση από το 21 στο 20%.
      Η τακτική του ώριμου φρούτου ειναι αυτη που θέλεις;

      • factorx avatar
        factorx @ Misha 19/02/2011 22:57:11

        Πάλι καλά να λες

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ factorx 19/02/2011 23:32:23

          Τους ...Κούληδες, Αρηδες και Μπάρμπυ, οι ΝΔημοκράτες τους ψήφισαν με αυτούς πορεύεται, είναι η απάντηση.
          Στο μεταξύ, πιστεύετε πραγματικά τις "Δημοσκοπήσεις";;;!!!

  11. Νίκος avatar
    Νίκος 19/02/2011 19:14:49

    Καλά, μετά απο τόσο ψέμμα και κοροϊδία είναι ακόμα 3.5%;

  12. thanos avatar
    thanos 19/02/2011 19:42:54

    Το ΠΑΣΟΚ απολαμβάνει την απάντηση του ελληνικού λαού στην πολιτική που εφαρμόζει.
    Και όσο περισσότερο κάθεται στην εξουσία, τόσο πλησιάζει το φράγμα του 20%. Φράγμα το οποίο δεν πρόκειται μετά να ξεπεράσει.
    Το ερώτημα όμως είναι γιατί η Ν.Δ. δεν ξεκολλάει από το 20%. Προσέξτε την επιλέγουν ένας στους πέντε ή αλλιώς τέσσερις στους πέντε την απορρίπτουν -αφού προστεθούν οι αναποφάσιστοι που θα κερδίσει. Το ποσοστό -για μένα- είναι απογοητευτικό. Όποιος έχει αντίθετη άποψη ή προβάλει δικαιολογίες δεν εξυπηρετεί την ανάκαμψη. Όταν υπάρχει πρόβλημα δεν το κρύβεις κάτω από το χαλί. Το λύνεις με προσπάθειες.

    Τις πταίει τώρα.
    1) Πιστεύω ότι τα μηνύματα που στέλνει η Ν.Δ. δεν είναι ξεκάθαρα. Είναι κατά του μνημονίου, αλλά ψηφίζει τις περισσότερες προτάσεις. Αυτό για μένα, δεν είναι κακό, κάποια πράγματα πρέπει να γίνουν, αλλά δεν ξεκαθαρίζει στον πολίτη ποιά μέτρα και ΓΙΑΤΙ είναι απαραίτητα. Σίγουρα σε αυτό βοηθάει κ η προπαγάνδα των ΜΜΕ του μνημονίου, αλλά αυτός είναι εξωγενής παράγοντας που δεν ελέγχεται.
    2) Οι επιλογές των προσώπων της κομματικής πυραμίδας. Είμαι από αυτούς που υποστηρίζουν ότι τα φθαρμένα πρόσωπα που είτε έχουν προκαλέσει με λαμογιές, είτε δεν μπορούν να ανταποκριθούν χρόνια τώρα στο ρόλο τους πρέπει να αντικατασταθούν με νέα άφθαρτα. Αυτό δεν το είδαμε στο τελευταίο κομματικό "ανασχηματισμό". Είδαμε όμως, πως ένα πρόσωπο σε νευραλική θέση άλλαξε άρδην την εικόνα του κόμματος προς το καλύτερο. Μιλάω για τον Μιχελάκη και ελπίζω να καταλάβει ο Σαμαράς πόσο σημαντικό είναι να πλαισιώσει τον κομματικό μηχανισμό με άξια στελέχη.
    3) Είναι πρόσφατη ακόμη η διακυβέρνηση με ότι αυτό συνεπάγεται. Δεν πρέπει όμως η Ν.Δ. να στέκεται εκεί αλλά να το χρησιμοποιήσει ως αφετηρία για να καταδείξει ότι έμαθε από τα λάθη της, ότι δεν υπάρχει διάσταση πλέον λόγων και έργων και με άξια πρόσωπα πάει μπροστά. Αρκεί όντως να έμαθε από τα λάθη της.

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ thanos 19/02/2011 23:40:38

      Συμφωνώ ΆΠΟΛΥΤΑ !!!!!!!

      Οσον αφορά το 2 ας αξιοποιήσει επιτέλους αυτό το παιδί τον Μυταράκη

      Ο άνθρωπος σε 1 μήνα έβγαλε το οικονομικό πρόγραμμα της Ν.Δ και απάντησε στό Μνημόνιο
      Και σήμερα επαληθεύεται πλήρως 50 δις.......

      Όλο αυτό το κέρδος το καρπώνεται η ΝΔ. (Απο Χαρυ πότερ ο ΣΑΜ. έγινε αξιόπιστος συνομιλητής)

      Είναι ΑΦΘΑΡΤΟΣ , Καθαρό πρόσωπο , και με τεράστιες γνώσεις στα Οικονομικά

      Προχθές στον Παπαχελά τον ξέσκισε τον Παμπούκη .
      Έμοιαζε σαν την γάτα με το ποντίκι . Ο εξ απορήτων ήταν όλο γλύκες ......

  13. bill avatar
    bill 19/02/2011 19:59:55

    Ο κοσμος δεν θελει εκλογες γιατι βλεπει οτι το πασοκ κανει αυτα τα αισχη αλλα και και η νδ δημοκρατια θα σεβαστει το μνημονιο γιατι οπως λεει το κρατος εχει συνεχεια. Το μεγαλο μας προβλημα ειναι το χρεος το οποιο το 2013 θα ειναι 450δισ € και για το οποιο η νδ δεν λεει τιποτα.

  14. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 19/02/2011 20:15:12

    Η δημοσκόπηση μπορεί να ερμηνευτεί και ως αποτυχία του Σαμαρά να πείσει τον κόσμο για τις ικανότητες του κόμματός του. Αυτό που λέγαμε για το κτίσιμο του καινούριου με παλιά υλικά. Άρα η στρατηγική του είναι ανεπαρκής. Δεν έχει σημασία αν φταίνε τα ΜΜΕ, η βλακεία του Έλληνα ή δεν ξέρω τι άλλο. Από τη στιγμή που δεν πείθει τον κόσμο να προτιμήσει τη ΝΔ από το ΠΑΣΟΚ, ενώ το ΠΑΣΟΚ αφανίζει τη χώρα, δεν πρέπει να αλλάξει στρατηγική; Εκτός αν σκέφτεται ότι σε 2,5 χρόνια που θα γίνουν εκλογές θα έχει πια περάσει η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ από τη φθορά που θα έχει υποστεί μέχρι τότε. Μην εθελοτυφλούμε. Ο Σαμαράς προσπαθεί αλλά αν δεν έρθει σε ρήξη με το σύστημα ο κόσμος δε θα επιστρέψει στη ΝΔ.
    Πείτε τώρα τα γνωστά για τον Γκεβάρα...

    • kolokotronis avatar
      kolokotronis @ Δημήτρης 19/02/2011 20:29:13

      Το σύστημα, φίλε μου, είναι ο Καπιταλισμός
      και ο Σαμαράς, προφανώς, ούτε θέλει ούτε μπορεί
      να έρθει σε ρήξη μαζί του.

    • man8os avatar
      man8os @ Δημήτρης 20/02/2011 00:55:54

      Εσενα δηλαδη οτι η ψαλιδα επεσε σε 1,5 χρονο απο τις 11 στις 3 μοναδες σου φαινεται λιγο?

      • περήφανος δεξιός avatar
        περήφανος δεξιός @ man8os 20/02/2011 03:33:50

        έλα ντε..μου φαίνεται οριμένοι ξέχασαν που είμασταν πριν 6 μήνες..και στην τελική το πασοκ βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο εδώ και 2 εβδομάδες..η φθορά είναι ραγδαία και η στρατηγική Σαμαρά αποδίδει κατά τη γνώμη μου..

  15. Ηλίας Πιερίδης avatar
    Ηλίας Πιερίδης 19/02/2011 20:50:58

    Αντιπολίτευση και δημιουργία ρεύματος δεν γίνεται όταν η ΝΔ πατάει σε δύο, τρεις , τέσσερις βάρκες.Απαιτούνται ξεκάθαρες κουβέντες και όχι λαϊκισμοί (γιατροί, δικηγόροι, φορτηγά, κτλ), δεν θέλουμε ένα άλλο ΠΑΣΟΚ αλλά, άλλη πολιτική πέρα από συντεχνιακές λογικές και πέρα από το να θυμιατίζουμε τις δημόσιες και ιδιωτικές κάστες, για αυτό το λόγο η ΝΔ δεν ξεκολλάει από το 20%.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Ηλίας Πιερίδης 19/02/2011 22:09:25

      Εσύ άν θυμάμαι καλά είσαι ο «μη λαϊκιστής» που έλεγες να ηλεκτροδοτούνται τα νησία μας από Τουρκία γιατί... θα μας έρθει πιο φτηνά (και καλά)! Και εγκαλούσες όσους δεν αποδέχονται την πρόσδεση στην Τουρκία επί «νεο-πατριωτισμώ» και τελείωνες με την ίδια επωδό για ΝΔ που «δεν ξεκολλάει από το 20%» ενώ οι προχώ, νεοθωμανικές λογικές σου θα δημιουργούσαν «πλειοψηφίες ανάτασης» (sic)!

      Μήπως κακίζεις την ΝΔ και για την αντίθεσή της στην εκποίηση κρατικής περιουσίας (όπως κάτι αρθρογράφοι της «Καθημερινής» που την αποκαλούν «λαϊκισμό»); Έτσι για να ξέρουμε τί πιστεύετε εσείς οι σοβαροί.

      • Tassos avatar
        Tassos @ ΚΜ 20/02/2011 00:21:40

        Τον ξ...κωσες! :-)

      • Ηλίας Πιερίδης avatar
        Ηλίας Πιερίδης @ ΚΜ 20/02/2011 13:17:36

        Ναι αγαπητέ φίλε εγώ είμαι που δεν έκανα ΤΙΠΟΤΕ από αυτά που μου προσάπτεις, είδες όμως που είχα δίκιο και η ΝΔ δεν ξεκολλάει με τίποτε από το 20%, γιατί άραγε;

        υ.γ. "Αυτά τα περι προτασής μου για "πρόδεση" με την Τουρκία μόνο στην φαντασία σου και στο copyright νεοπατριωτισμού τα αποδίδω, ε λοιπόν σε ενημερώνω ότι δυστυχώς δεν είσαι "μοναδικός πατριώτης"

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Ηλίας Πιερίδης 20/02/2011 22:54:44

          Ευλογημένε, η σχετική συζήτηση βρίσκεται εδώ

          http://www.antinews.gr/2011/02/16/85956/

          και δεν γίνεται να κρυφτείς. Αυτά και χειρότερα έλεγες (παραπέμπω στα σχόλια σου δημοσιευμένα στις 08:22, 09:54, 09:36, 09:56).

      • engineer avatar
        engineer @ ΚΜ 20/02/2011 16:26:21

        Η ΝΔ δεν είχε μιλήσει το καλοκαίρι, και σωστά, για αξιοποίηση της κρατικής περιουσίας; Τώρα που προσπαθεί να το κάνει ο άλλος, έγινε ξαφνικά εκποίηση; Άλλαξε κάτι στο πρόγραμμα της ΝΔ;

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ engineer 20/02/2011 22:36:49

          Engineer, άλλο η αξιοποίηση, άλλο η πώληση και άλλο η εκποίηση (ξεπούλημα). Αυτό που προαλείφεται από το ΠΑΣΟΚ (η τρόικα είπε για πώληση) είναι ξεπούλημα σε τιμές ευκαιρίας. Όταν βγαίνεις και διατυμπανίζεις ότι πρέπει επειγόντως να πουλήσεις 50 δις ευρώ (για να πάνε στους Γερμανούς), ο υποψήφιος αγοραστής θα εκμεταλλευτεί την ανάγκη σου και θα στα πάρει όσο-όσο.

          Αντιθέτως, η ΝΔ προέταξε (και προτάσσει) κυρίως

          1) αξιοποίηση χωρίς απώλεια της κυριότητας από το κράτος (πχ μακροχρόνια εκμίσθωση) και

          2) χωρίς να επιτρέψουμε στους αγοραστές να μας βρούν στην ανάγκη και να επιβάλουν τους όρους τους. Αυτό επιτυγχάνεται δια του μηχανισμού της προείσπραξης. Δηλαδή, παίρνεις εδώ και τώρα στο χέρι (πχ από μια τράπεζα) ένα μεγάλο μέρος της αξίας και έχεις όλη την χρονική άνεση να βρεις νοικάρη που θα πληρώνει ικανοποιητικά (σε 1, 2, 5 χρόνια - όσο χρειαστεί!). Μετά, από τα λεφτά που θα πάρεις, ξεπληρώνεις τα λεφτά της προείσπραξης.

          Το ΠΑΣΟΚ δεν είπε τίποτα τέτοιο. Άν κρίνουμε από την κλίση ορισμένων υποβρυχίων, φοβάμαι καί την κυριότητα της γης μας θα χάσουμε, καί κοψοχρονιά θα μας τα πάρουν.

          • engineer avatar
            engineer @ ΚΜ 21/02/2011 09:33:20

            Τα όρια ανάμεσα στην αξιοποίηση και το ξεπούλημα είναι μάλλον ασαφή. Δηλαδή αν οποιαδήποτε κυβέρνηση "αξιοποιήσει" κάτι εισπράττοντας 100, θα βγουν οι αντίπαλοι να πουν ότι ξεπούλησε γιατί έπρεπε να εισπράξει 130! Και εξαρτάται φυσικά από το πόσο ελκυστική θα είναι η επένδυση γι' αυτόν που θα πληρώσει, απαιτούνται τουλάχιστον 2 μέρη για συμφωνία!

            Αλλά εγώ είχα την εντύπωση ότι η ΝΔ ήταν πάντα υπέρ των ιδιωτικοποίησεων και του μικρότερου κράτους. Και δεχόταν τα πυρά της αριστεράς με κατηγορίες για ξεπούλημα. 'Εχει αλλάξει κάτι;

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ engineer 21/02/2011 16:05:42

            Καθόλου ασαφή δεν είναι τα πράγματα.

            Δεν ξέρω άν το έχεις συνειδητοποιήσει engineer, αλλά εδώ πέρα που φτάσαμε, δεν μιλάμε πλέον για τον ΟΣΕ ή για την Ολυμπιακή ή για κάποιο άλλο άντρο πασοκοκρατίας που πρέπει να συντηρούν οι φορολογούμενοι, για να ζουν καλά οι βολεμένοι πασόκοι. Η τρόικα μίλησε ξεκάθαρα για πούλημα γης! Και φυσικά, δεν μιλάμε για κανα οικοπεδάκι εδώ κι εκεί, έτσι δεν μαζεύονται 50 δις.

            Άρα τα πράγματα είναι πολύ σαφή: ή πουλάς τη γη ή δεν την πουλάς (και κοιτάς να την αξιοποιήσεις με κάποιον άλλο τρόπο, πχ μίσθωση).

  16. kp8 avatar
    kp8 19/02/2011 22:09:17

    Οσο δημοσιεύονται τέτοιες δημοσκοπήσεις τόσο αυτοί λυσσάνε και ρίχνουν στη μάχη όλα τα επικοινωνιακά δαιμόνια που έχουν μαζέψει για να βρουν με τι τερτίπια και μηχανορραφίες (και σαφώς όχι με κάποια ειλικρινή προσφορά) θα γυρίσουν τον κόσμο με το μέρος τους.

  17. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 19/02/2011 22:46:33

    Αν σκεφτεί κανείς οτι πάνω απο το 70% των δημοσιων υπαλληλων ειναι βαμμένοι πρασινοι, δηλ. αποτελούν το 10% του εκλογικού σώματος, τότε δεν πρεπει να παραξενευόμαστε που παρα τα οσα μυρια εχει κανει το πασοκ, διατηρείται ακομα στο 31%...

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ DeltaLamda 20/02/2011 03:35:32

      έγραψες..

  18. Decodex avatar
    Decodex 19/02/2011 23:00:12

    Υπομονή... Υπάρχει κόσμος που θέλει μπουρδολογία και φανφάρες για να δώσει την ψήφο του. Όταν έρθει η ώρα θα γίνει και αυτο. Δεν συμφωνώ είναι αναγκαίο κακό. Ειναι θέμα παιδείας και υφιστάμενου " δημοκρατικού συστήματος.

  19. ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ avatar
    ΑΝΤΙΛΑΜΟΓΙΟ 19/02/2011 23:09:52

    τα γαλαζια και πρασινα κεφάλια μεσα!!η πλακιτσα τελειωσε, ο ενας επανίδρυση του κράτους, και ο άλλος λεφτά υπάρχουν!!Δεν μπορεί κανείς πλεον να υποσχεθεί στο λαό τιποτα ΓΙΑΤΙ ΚΥΒΕΡΝΟΎΝ ΆΛΛΟΙ!! Μονο φτωχεια και εξαθλίωση!Φακτορα το ξέρω οτι στεναχωριέσαι αλλα τι να κάνεις ετσι ειναι η ζωή!Μετ ά το μαύρο στον καταλληλότερο και σε λίγο και στο ΓΑΠ έρχονται οι μπολσεβίκοι!!περαστικά σας!

  20. Kennan avatar
    Kennan 19/02/2011 23:15:31

    Μήπως η Ν.Δ πρέπει να ξαναδεί την αντιπολιτευτική της τακτική;;;
    Όχι πώς έχει καμία αν η διαφορά μεταξύ των δύο κομμάτων βρίσκεται στο 3,5% η στο 1,5% αλλά το κλείσιμο της ψαλίδας έχει πολιτικά μηνύματα...
    ΚΑΙ για τους ΔΥΟ...

    Το ΠΑΣΟΚ πληρώνει ΤΩΡΑ τον ΛΑΪΚΙΣΜΌ που είχε προεκλογικά...
    Η Ν.Δ πληρώνει την διετία 2007-2009 της κυβέρνησης Καραμανλή...
    Βλέποντας λοιπόν αυτή την δημοσκόπηση η Ν.Δ θα πρέπει να είναι ικανοποιημένη;;;
    Κατά την ταπεινή μου άποψη ...

    ΟΧΙ.
    Όχι αν επιθυμεί να κυβερνήσει αυτοδύναμη ξανά...
    ΝΑΙ.
    Αν ο στόχος της είναι οι πολυκομματικές κυβερνήσεις...

    Πρέπει λοιπόν η Ν.Δ να ξεκαθαρίσει τον στόχο της σαν κόμμα.
    Πόσο ικανοποιημένη μπορεί να είναι βλέποντας την γραμμή του ΠΑΣΟΚ σε ελεύθερη πτώση και την δική της σχεδόν επίπεδη σαν κάποιου βαριά ασθενή;;;
    Πόσο ικανοποιημένη θα νιώσει αν σε επόμενη δημοσκόπηση το ΠΑΣΟΚ πέσει κάτω από την δική της Flat Line;;;

    Η αντιπολίτευση που ασκεί μέχρι σήμερα η Ν.Δ μπορεί να διαφημίζεται (και να είναι ...) σαν ΥΠΕΥΘΥΝΗ πολιτική και "ΟΧΙ σαν το ΠΑΣΟΚ" , μπορεί να λέει ότι "Ψηφίσαμε τα μισά νομοσχέδια" αλλά οι πολίτες δεν μαζεύονται γύρω από αυτή...
    Η Ν.Δ έχει μείνει στον σκληρό πυρήνα της.
    http://antilogos-gr.blogspot.com/2011/02/blog-post_1232.html

    • man8os avatar
      man8os @ Kennan 20/02/2011 00:59:37

      Η ΝΔ ειναι σε φαση ανακαμψης. Γιατι πολυς κοσμος ακουει την ΝΔ αν και δεν λεει οτι θα την ψηφισει. Οσο περισσοτερο ομως αναιβενει η ενταση, ο κοσμος ολο και περισσοτερο θα συσπειρωνεται γυρω απο τη ΝΔ και τον Σαμαρα.

  21. The Saint avatar
    The Saint 19/02/2011 23:33:51

    Η δημοσκόπηση είναι -απ'όσο διάβασα εδώ έτσι; - άλλη μκιά δικομματική παγίδα...
    Τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ που φεύγουν ΠΟΥ ΠΑΝΕ αφού δεν πάνε ΝΔ?
    Μήπως το αριστερο κομμάτι του ΠΑΣΟΚ έχει αποφασισει να κινηθεί ...αριστερότερα (ΚΚΕ)? Του οποίου τα ποσοστά στις επόμενες βουλευτικές δεν θα με εκπλήξουν, αν αγγίξουν ακόμη και το 15-16%.
    Και είναι αυτό το κομμάτι που αδυνατεί να προσελκύσει η ΝΔ. Το πρόβλημα της ΝΔ όμως δεν είναι εκεί, βρίσκεται στο γεγονός, ότι ΔΕΝ μπορεί να προσελκύσει ούτε αυτό το κομμάτι των -ιδεολογικά- κεντρώων ή αλλιώς "αναποφάσιστων" όπως έχουμε συνηθίσει να λέμε, μιάς και δεν έχουν πολιτική στέγη...
    Και αυτό είναι σοβαρότατο πρόβλημα γιά τον Σαμαρά....

  22. Aris. A avatar
    Aris. A 19/02/2011 23:43:07

    Η δημοσκόπηση περιγράφει με ακρίβεια την απελπισία του Ελληνα ψηφοφόρου που έχει κουραστεί από υποσχέσεις.

    Πιστεύω ότι οι επόμενες θα είναι οι πρώτες εκλογές που θα τις κερδίσει όποιος υποσχεθεί τα λιγότερα ή και τίποτα.

    Σιγά μην υπάρχει Ελληνας που με τέτοια οικονομική κρίση πιστεύει ότι μπορεί να γυρίσει στην προ ΔΝΤ οικονομική κατάσταση.

    Αυτό που απασχολεί όλους είναι να αποφευχθούν τα χειρότερα και οι θυσίες να πιάσουν τουλάχιστον τόπο.

    Η κοινή γνώμη θα ακολουθήσει όποιον πει ωμές αλήθειες.

    Οποιος πει αυτά που σκέφτεται ο μέσος πολίτης.

    Για να ξεκολλήσει η ΝΔ πέρα από τα πρόσωπα πρέπει να μιλήσει την γλώσσα της ωμής πραγματικότητας.

    Ουτε το γνωστό Πασοκικό τάξιμο ούτε την μονομερή νεοφιλελεύθερη προσέγγιση της Μπακογιάννη Μάνου και λοιπών που για όλα φταίνε οι εργαζόμενοι πρέπει να ακολουθήσει.

    Για παράδειγμα ο Σαμαράς επισκέφθηκε τα ναυπηγεία Ελευσίνας.

    Μαζί με του Σκαραμαγκά στηρίζονται μόνο στις κατασκευές του Πολεμικού Ναυτικού δηλαδή είναι κατεξοχήν κρατικοδίαιτα.

    Την περασμένη δεκαετία που οργίαζε η παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία και η Ελευσίνα και ο Σκαραμαγκάς δεν μπόρεσαν να ανοιχθούν στην ελεύθερη αγορά και να πάρουν έστω ένα συμβόλαιο newbuilding πλοίου.

    Φταίει και η λογική των επιχειρηματιών και των εργαζομένων.

    Των επιχειρηματιών γιατί συνήθισαν την σιγουριά των δημόσιων αναθέσεων δεν ανοίχτηκαν σε νέες αγορές και καλόμαθαν και κάθε φορά που δεν παίρνουν κάποια υπερκοστολογημένη δουλειά να κατεβάζουν τους εργαζόμενους στον δρόμο για να πιέζουν την κυβέρνηση.

    Των εργαζομένων γιατί με την χαμηλή παραγωγικότητα και τις υψηλές αμοιβές δεν μπορεί ποτέ τα ναυπηγεία να γίνουν ανταγωνιστικά.

    Τέτοιες νοοτροπίες που έφεραν την οικονομική κατάσταση της χώρας ως εδώ πρέπει να αναδεικνύονται από ένα κόμμα εξουσίας όπως η ΝΔ και να απαιτείται η διορθωσή τους.

    • thanos avatar
      thanos @ Aris. A 20/02/2011 13:14:06

      Χτύπησες στην ουσία του ελληνικού προβλήματος.
      Εργαζόμενοι μη παραγωγικοί κ όχι μόνο στο δημόσιο και επιχειρηματίες κρατικοδίαιτοι και εσωστρεφείς (εισαγωγές, παροχή υπηρεσιών κ άγιος ο Θεός).
      Κ όσον αφορά τους εργαζόμενους η χαμηλή παραγωγικότητα δεν αφορά τους ίδιους αλλά μια σειρά διαδικασιών. Αρκεί να σκεφτούμε ότι τα καρτέλ (είδος εν αφθονία στην Ελλάδα) στις βιομηχανίες τροφίμων δημιουργούν κέρδη κ δεν αφήνουν να αναπτυχθούν καινοτομίες, ανταγωνισμός κλπ.
      Το μέλλον είναι η εξωστρέφεια της οικονομίας. Έχουμε τους πυλώνες ΤΟΥΡΙΣΜΟ κ ΝΑΥΤΙΛΙΑ, πρέπει να τους ενισχύσουμε αλλά πρωτίστως να εκμεταλλευτούμε ως κράτος τις ευκαιρίες που διανοίγονται πχ. την καλλιέργεια κ τις εξαγωγές σαλιγγαριών μέσω διαδικτύου που κατάφεραν δύο νέες γυναίκες παραγωγοί δείχνουν το δρόμο στον αγροτικό τομέα. Αντίστοιχα παραδείγματα, με ευρεσιτεχνίες υψηλής τεχνολογίας υπάρχουν πολλά, αλλά ανεκμετάλλευτα.
      Η ελληνική αγορά είναι μικρή, πρέπει να δημιουργηθεί νοοτροπία εξωστρέφειας.

    • Ηλίας Πιερίδης avatar
      Ηλίας Πιερίδης @ Aris. A 20/02/2011 13:23:34

      Συμφωνώ και επικροτώ

  23. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ 19/02/2011 23:46:47

    Είναι ανάγκη να ξεκολλήσει η ΝΔ από το 20% γιατί η ψαλίδα κλείνει από την κατάρρευση ΠΑΣΟΚ και ΜΌΝΟ..

    • man8os avatar
      man8os @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ 20/02/2011 01:02:34

      Γιατι εισαι απαισιοδοξος? Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να μιλησεις στους συγγενεις σου και να τους εξηγησεις οτι ειναι πατριωτικο καθηκον αυτη τη φορα (και μονο για αυτη τη φορα αν δεν τους αρεσει η ΝΔ) πρεπει να ψηφισουν τον Σαμαρα, ωστε να μπορεσει αυτος που δεν μπλεκεται σε σκανδαλα, να καθαρισει την χωρα απο τους κλεφτες των μισθων.

  24. Mυρσινη avatar
    Mυρσινη 20/02/2011 00:28:32

    Τα 600 δις στην Ελβετια ειναι ολα των πασοκων? Δεν υπαρχει ουτε ενας δεξιος γιατρος, δικηγορος, φαρμακοποιος, μηχανικος, πανεπιστημιακος, επιχειρηματιας αναμεσα στους καταθετες; Το κομμα που θα εμπιστευτει καποιος σημερα δεν πρεπει να βασιζεται στα ηδη υπαρχοντα στελεχη. Για αυτο και η Ν. Δ. δεν εμπεει εμπιστοσυνη. Ηταν και ειναι μερος του συστηματος τα περισσοτερα. Το ιδιο γινεται και με το ΚΚΕ. Δεν μπορει να ξεφυγει απο το 8 τοις εκατο. Ειναι μικρη η Ελλαδα και γνωριστηκαμε μεταξυ μας. Για αυτο το 81 ο Ανδρεας λανσαρησε νεους και αφθαρτους.

  25. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 20/02/2011 13:24:47

    Ώστε στο 3,5% η διαφορά ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, έ? Και πριν από 3-4 μέρες το γκάλοπ της VPRC, που έδινε διαφορά μόλις 1% μεταξύ των 2 κομμάτων, (στο όριο στατιστικού σφάλματος), ήταν λάθος? Ποιο από τα 2 γκάλοπς να πιστέψουμε? Μάλλον κανένα. Λίγο πολύ, όλοι μας κάνουμε στα καφενεία και γενικά, στις διάφορες ομηγύρεις, τις δικές μας σφυγμομετρήσεις. Βρήκατε πολλούς συμπολίτες μας, που στις προηγούμενες εκλογές ψήφισαν ΠΑΣΟΚ, να εκδηλώνουν πρόθεση να το ξαναψηφίσουν? Αυτοί είναι οι πιο θυμωμένοι,(έξαλλοι), δηλώνοντας ταυτόχρονα προδομένοι και αηδιασμένοι. Αλλού λοιπόν αυτά τα γκάλοπς να ψαρέψουν αφελείς. Δυστυχώς,διαπιστωμένα πλέον, δεν ενεργούν σφυγμομετρήσεις της κοινής γνώμης. Απλά την προβοκάρουν και την διαστρέφουν. Είμαι πολύ περίεργος, πού θα είχε καταγραφεί η διαφορά μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, αν είχαν μεταδόσει τα αντικειμενικότατα τηλεοπτικά μας κανάλια τον προχθεσινό προπηλακισμό της πρωθυπουργικής κουστωδίας στην Κομοτηνή.

  26. Χρήστος avatar
    Χρήστος 22/02/2011 18:20:29

    Απλά ο Παπανδρέου δεν ξέρει να κυβερνήσει, τελεία και παύλα.

  27. Ηλίας Πιερίδης avatar
    Ηλίας Πιερίδης 22/02/2011 20:19:39

    Ασχέτως αν ο ΓΑΠ ξέρει να κυβερνήσει η όχι αυτό το οποίο είναι πολύ καθαρό είναι ότι η ΝΔ δεν μπορεί να ξεκολλήσει από το 20%.
    Μπορεί ο καθένας μας να δώσει τη δική του ερμηνεία, αλλά η πικρή αλήθεια είναι ότι ο λαός δεν ενστερνίζεται τη λαική(στικη) άποψη που εκφράζει η ΝΔ που συνήθως είναι και με τον "χωροφύλαξ και με τον αγροφύλαξ" μπορεί να μη σας αρέσει αγαπητοί διαχειριστες του blog αλλά έτσι είναι.
    Σας παρακαλώ δεχθείτε τη κριτική και μην "αποπαίρνετε" με τον δικό σας τρόπο την διαφορετική άποψη, αυτό θα μας κάνει όλους καλλίτερους νεο"δημοκράτες" η δημοκράτες΄.

    Ευχαριστώ

  28. Aλεξόπουλος Κωνσταντίνος avatar
    Aλεξόπουλος Κωνσταντίνος 19/03/2011 00:02:59

    Θα ήταν φρόνιμο σε κάθε περίπτωση οι αναγνώστες που θέλουν να σκέπτονται να λάβουν υπ΄όψιν τα εξής:

    1. Οι δημοσκοπήσεις συνήθως είναι κατευθυνόμενες, και μόνο με τα ερωτήματα που θέτουν, με τον τρόπο που τα θέτουν. Αν παρακολουθήσουμε άλλη πρόσφατη της public issue, εμφάνισε το κυβερνών κόμμα να προηγείται σχεδόν 7%. Έχει σημασία δηλαδή, που δημοσιεύονται οι δημοσκοπήσεις και προς τίνων τις επιδιώξεις. Αντιπαραβάλλοντας τις μεν και τις δε, ο μέσος πολίτης του οποίου ο εγκέφαλος είναι πια καμμένος συνεπεία χρόνιας προπαγάνδας από Μέσα Μαζικής Εξαθλίωσης και κόμματα, μόνο σύγχυση βιώνει. Μόνη ελπίδα του, οι αναλαμπές αντανακλαστικών που τυχόν να έχει.

    2. Σίγουρα οι κυβερνώντες έχουν φθορά, την οποία όμως φροντίζουν να ''επιστρέψουν'' στους πολιτικούς αντιπάλους τους, όσο είναι δυνατόν, με άριστη χρήση προπαγάνδας, τεχνικών ελέγχου της ψυχολογίας της μάζας και ποταμούς ψεμμάτων, τόσο αληθοφανώς επενδεδυμένων που δεν είναι πολύ εύκολο να αντεπιχειρηματολογήσει κανείς....

    3. Αξιοσημείωτη είναι η καθήλωση της ΝΔ σε ιστορικά χαμηλά. Τούτο έχει να κάνει με διάφορα αίτια, φανερά και όχι, παραθέτω μερικά:

    α. Το αμαρτωλό παρελθόν των μελών των προσφάτων κυβερνήσεών της. Εκτός από τους ολοφάνερους διεφθαρμένους και οι μη φαινόμενοι αλλά και οι πιθανόν αμέτοχοι, συγκατάνευσαν σιωπηρώς στην κατρακύλα. Πιστεύετε πως ακόμα και οι ''καμμένοι'' εγκέφαλοί μας δεν το αντιλαμβάνονται?

    β. Ο επαίσχυντος τρόπος παράδοσης της εξουσίας, σε μια εκκωφαντικά σιωπηρή παραδοχή ότι τα έκαναν θάλασσα σχεδόν παντού. Άνοιξαν έτσι και επισήμως το δρόμο για μια κυβέρνηση που αναρριχήθηκε υφαρπάζοντας με ψεύδη την ψήφο του κοπαδιού των Ελλήνων. Και τώρα περαστικά μας......

    γ. Η παραμονή στην παράταξη ''ανθρώπων'' οι οποίοι πρωτοστάτησαν σε κάθε ενέργεια που μόνο τους πολίτες και συμφέροντα της χώρας δεν βοήθησαν. Αν πιστεύει ο Σαμαράς ότι επειδή μερικοί έφυγαν και έδιωξε άλλους λίγους, ''άλλαξε ο Μανολιός'', να ξέρει ότι δεν είναι καθόλου πιστευτός. Προέρχεται από το ίδιο πολιτικό σύστημα που κατρακύλησε τη χώρα σταδιακά, οι πολιτικοί του μέντορες υπήρξαν τόσο καταστροφικοί όσο μας επιτρέπει το άνοιγμα της ψαλίδας του χρόνου να διαπιστώσουμε.

    δ. Κατανοώ πως ένας ηγέτης ελίσσεται ανάμεσα σε συμπληγάδες μέχρι να μπορέσει να επιβιώσει και έχει ευκαιρία να διορθώσει. Ο χρόνος πρέπει να του δοθεί. Αλλά στην περίπτωσή μας, ο χρόνος τελείωσε, και η ρήξη ενός ηγέτη με τους προδότες έπρεπε να είχε ήδη γίνει με τρόπο άλλο, ότι τα χλιαρίσματα που χρόνια βλέπουμε. Αλλιώς, να μιλάμε για κομματάρχη, όχι για αρχηγό και ηγέτη....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.