#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/06/2013 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε αδιάκοπο κυνήγι διασημότητας η Ρεπούση



Η Μαρία Ρεπούση μπορεί να είναι μεγάλη επιστήμονας. Μπορεί να ξέρει ιστορία που εμείς οι κοινοί θνητοί δε γνωρίζουμε. Και μπορεί εν πάση περιπτώσει να θεωρεί τον εαυτό της προοδευτικό και να υποστηρίζει τη γνώμη της μέχρι τέλους. Όμως, το μόνο σίγουρο είναι ότι πλέον έχει ξεφύγει και οι δηλώσεις που κάνει έχουν μια και μοναδική σκοπιμότητα. Να συζητηθεί το όνομά της. Να δει την εικόνα της στην τηλεόραση και τις εφημερίδες.

Είναι αυτό το αδιάκοπο κυνήγι της διασημότητας. Εκεί που δε σε ήξερε κανένας φροντίζεις να σε μάθουν όλοι.

Δεν ξέρουμε αν η τελευταία της τοποθέτηση είναι σωστή. Αν υπήρξε δηλαδή χορός του Ζαλόγγου ή όχι. Ποιος να το βεβαιώσει άλλωστε; Μήπως υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες που είδαν τις Σουλιώτισσες να βουτάνε; Μόνο ο μύθος έχει μείνει και κανείς δεν μπορεί να τον αποδείξει. Δεν είναι σαν την άλλη υπόθεση με τον «συνωστισμό» στη Σμύρνη διότι αυτός έγινε σχετικά… πρόσφατα. Ακόμη και σήμερα υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες της καταστροφής και του διωγμού της Σμύρνης, τι να μας πει λοιπόν η Ρεπούση.

Αδιαφορούμε, επομένως, για τις θέσεις της, την ιστορική της επάρκεια και την επιστημοσύνη της. Δε μπορούμε, όμως, να αδιαφορούμε γι’ αυτό το παιχνίδι με τις λέξεις που η ίδια έχει επιλέξει να παίξει προκειμένου να προκαλέσει. Εκτός από αυτούς που συμφωνούν με την κυρία Ρεπούση υπάρχουν κι αυτοί που διαφωνούν και πληρώνουν κι εκείνοι το μισθό της. Ας σταματήσει, λοιπόν, να προκαλεί κι ας κοιτάξει να κάνει τη δουλειά της όσο καλύτερα μπορεί. Διότι απ’ όσο γνωρίζουμε το κοινοβουλευτικό της έργο είναι μηδαμινό, περιορίζεται σε λεκτικούς διαξιφισμούς που παίζουν στα κανάλια και τα ραδιόφωνα.

Στη Βουλή δε μπήκε για να διδάξει ιστορία, αλλά για να υπηρετήσει τον πολίτη. Με… άλματα στο γκρεμό της δικής της λογικής, δεν προσφέρει καθόλου καλές υπηρεσίες στην πατρίδα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αργατεία avatar
    αργατεία 01/06/2013 08:26:46

    θα έλεγα τώρα για το "επιστημονικό" υπόβαθρο αλλά είναι δημόσιος χώρος εδώ μέσα, πάτ'απάν....πολλοί ασχολήθηκε η κοινή γνώμη με την εν λόγω κυρία, έχουμε και σοβαρές δουλειές να κάνουμε με γραφικούς δεν θα ασχολούμαστε.....

  2. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 01/06/2013 09:02:39

    Διαφωνώ με αυτό που γράφετε σχετικά με το κίνητρο των δηλώσεων της Μ.Ρεπούση διότι αυτή η δημοσιότητα μάλλον κακό της κάνει παρά καλό.
    Κατά τη γνώμη μου άλλο είναι το κίνητρό της. Προσπαθεί με κάθε τρόπο να "στρογγυλέψει" τα ιστορικά γεγονότα που έχουν σχέση με τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις γιατί πιστεύει ότι πρέπει να γίνουμε με το "στανιό" φίλοι με τους Τούρκους. Εξάλλου το έχει παραδεχτεί η ίδια δηλώνοντας ότι "η ιστορία δε πρέπει να εξάπτει τον εθνικισμό" Βεβαίως μάλλον τα έχει μπλέξει διότι αυτό που προσπαθεί να αμβλύνει, αν και δεν δικαιούται σαν ιστορικός, είναι η εχθρότητα των Ελλήνων προς τους Τούρκους - ο εθνικισμός είναι άλλο πράγμα.
    Και κάτι τελευταίο , βάζω στοίχημα ότι η συγκεκριμένη ήταν υπέρ του διαβόητου σχεδίου Ανάν.

    • cresswell avatar
      cresswell @ Γιάννης Κιαπέκος 01/06/2013 11:54:30

      Ωραίο στοίχημα έβαλες! Και πολύ δύσκολο!

      Αν παιζόταν στα στοιχήματα του ποδοσφαίρου (για τα οποία ελάχιστη γνώση έχω) θα πλήρωνες ... δεν θα σε πληρώνανε ...

      • Hrthe_to_telos avatar
        Hrthe_to_telos @ cresswell 01/06/2013 13:39:14

        Θα εδινε κατω απο 1? :)

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 01/06/2013 10:44:20

    Συγγνώμη για τη ¨μεγάλη επιστήμονα" Ρεπούση, αλλά ποια είναι η θέση της ως ιστορικός μεταξύ των ακαδημαϊκών ιστορικών; Ποια είναι η θέση της στη βιβλιογραφία; Επειδή είναι εκλαϊκεύτρια των απόψεων της παρέας του Αντώνη Λιάκου; Και επειδή αν δεν ήσουν του εθνομηδενιστικού-αριστεροφιλελεύθερου κλίματος Λιάκου δεν έβλεπες θέση ΔΕΠ, ούτε καν αυτή του νόμου 407, παρά με το μακαρόνι νούμερο 10; Και μόνο στα ΑΕΙ; Για ρωτήστε ποιοι είναι στο Πάντειο και ποιοι στον Συνήγορο του Πολίτη; Από προσωπική μου εμπειρία, σας λέω ότι υπάρχει μία συγκεκριμένη παρέα των 20-30 ατόμων, άντε 50, με επικεφαλής από τη μια τον Νίκο Αλιβιζάτο και από την άλλη τον Αντώνη Λιάκο, κομμουνιστογενείς (ΚΚΕ εσ) που μεταπήδησαν στην φιλελεύθερη Αριστερά, και από εκεί και πέρα όλοι είναι εξαρτήματα της παρέας (του Καμίνη συμπεριλαμβανομένου). Και αν δεν ήσουν της παρέας, ούτε για καφέ μαζί τους δεν μπορούσες να καθήσεις σε διάλειμμα συνεδρίου, σε κοιτούσαν σαν σκουπίδι. Και για να το διευκρινίσω, προς αποφυγή παρεξήγησης, δεν είμαι κανένας που έχασε θέση σε ΑΕΙ λόγω της παρέας αυτής.
    Όσο για τη Ρεπούση, από καθηγήτρια Γαλλικών ξεκίνησε (τη θυμούμαι ως μαθητής Λυκείου), μετά είχε μέσον κάποιον καθηγητή της Ιωνιδείου πολύ χωμένο στο ΠΑΣΟΚ και συνδέθηκε με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, όπου πήγε ο εν λόγω καθηγητής. Διδακτική της ιστορίας, να θυμάμαι καλά έχει κάνει εκ των υστέρων. Και έγινε γνωστή με το διαβόητο βιβλίο της ιστορίας, που έγραψε με ανάθεση.

    • αρχιμήδης avatar
      αρχιμήδης @ ΒΙΣ 01/06/2013 11:23:14

      Aγαπητέ ΒΙΣ λές όλη την Αλήθεια!
      Βεβαίως τα έχει γράψει δημόσια στην Ελευθεροτυπία ενας Αριστερός Πατριώτης Συρζαίος, ο Στάθης Σταυρόπουλος, με πολύ καυστικό τρόπο όταν είχε ξεσπάσει ο Ρεπούσιος "συνωστισμός" της Σμύρνης. Αυτή η παρέα που περιγράφεις είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα ενός Πασοκοδιεφθαρμένου τμήματος της αριστεράς του εθνομηδενιστικού-αριστεροφιλελεύθερου κλίματος Λιάκου όπως σωστά το αποκαλείς, που αποτελείται απο ανθρώπους-μηδενικά τύπου Ρεπούση που λόγω πνευματικής οκνηρίας παρέμειναν επικίνδυνα ημιμαθείς και κατάφεραν να ανέλθουν έρποντας και γλύφοντας...
      Δεν ευθύνεται σύμπασα η Αριστερά γι αυτά τα ερπετά, ούτα καν η "δήθεν" Αριστερά ΔΗΜΑΡ στην οποία "χώθηκε" με τη προσφιλή της μέθοδο η Ρεπούση. Ακόμα και ο κυρ-Φώτης το κατάλαβε και την άδειασε. Δεν νομίζω οτι θα ξαναχωθεί αλλού πλέον...
      Το κακό με τους ημιμαθείς είναι οτι τελικά έχουν αυτοπεισθεί οτι διαθέτουν "βάθος" επιστημονικής σκέψης, έστω κι αν δεν διαθέτουν ευφυία...Πως να τους πείσεις οτι είναι εντελώς λάθος?...

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ ΒΙΣ 01/06/2013 12:05:56

      επίσης δεν είναι τυχαίο ότι όλοι αυτοί οι απίστευτοι τύποι επί Σημίτη γιγαντώθηκαν...για τον Μανιτάκη δεν γνωρίζω έχουν ενδιαφέρον αυτά που αναφέρεις

      • αργατεία avatar
        αργατεία @ αργατεία 01/06/2013 12:06:29

        οοοοπς σορρυ εννοώ για τον Αλιβιζάτο δεν γνωρίζω πολλά

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ ΒΙΣ 01/06/2013 19:20:45

      εδω αλλοι απο νημιαγωγοι ασκουν ιατρικη.

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ ΒΙΣ 01/06/2013 22:02:02

      "...μετά είχε μέσον κάποιον καθηγητή της Ιωνιδείου πολύ χωμένο στο ΠΑΣΟΚ και συνδέθηκε με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, όπου πήγε ο εν λόγω καθηγητής. Διδακτική της ιστορίας, να θυμάμαι καλά έχει κάνει εκ των υστέρων..."

      Απ' ό,τι έχω ακούσει (μπορεί κι εδώ στο antinews..) δεν ήταν μόνο μέσον της ο εν λόγω καθηγητής. Την "ευθυγράμμιζε" κιόλας!.. Μιλάμε για "ρεκτιφιέ" κανονικό.
      Ε, ήταν στο πνεύμα της εποχής, 'νταξει..
      "Η φαντασία στην εξουσία, χασ.., γαμ.. κι επιστροφή στη φύση!" και τέτοια.
      Και θέση στο Δημόσιο επειδή μας αξίζει που αγωνιστήκαμε εναντίον της επάρατης Δεξιάς..

      Γι' αυτό με βλέπετε απαξιωτικό και ισοπεδωτικό πολλές φορές σε σχόλια μου που αφορούν τέτοιους ανθρώπους. ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ το παραμικρό σαν προσωπικότητες τέτοια άτομα, είναι μηδενικά, μεταφορικά και κυριολεκτικά! Ανήκουν λίγο παραπάνω από την συνομοταξία των ξαδέλφων μας του ζωϊκού βασιλείου, Ας το καταλάβουμε!

      Και αξία της δίνεται που ασχολείστε με την εν λόγω κυρία..

  4. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 01/06/2013 10:53:39

    Μάλλον ετοιμλάζεται για μεταγραφή στο ΣΥΡΙΖΑ ,στο φυσικό της χώρο ,και κάνει επιδειξη ανθελληνισμού για να ανεβάσει τις μετοχές της!

    • ελλην-1821 avatar
      ελλην-1821 @ ΣΤΕΛΙΟΣ 01/06/2013 19:21:52

      εξ ου και το άδειασμα απο τον Κουβελη

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ ελλην-1821 01/06/2013 19:54:28

        Τοσο το σχεδιο νομου Ρουπακιωτη οσο και η προταση νομου ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ δεν αναγνωριζουν την γενοκτονια των Ελληνων του Ποντου και της Ιωνιας. Αυτο σημαινει οτι εχει επικρατησει η αποψη Ρεπουση. Ας μην παριστανουν λοιπον ο Κουβελης και ο Αμοιριδης οτι δεν συμφωνουν μαζι της.
        Κανουν λαθος οσοι υποτιμουν την πολιτικη δυναμη της Ρεπουση. Μεγαλη μεριδα στελεχων ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, ΣΥΡΙΖΑ κ.α την χειροκροτουν για το πολιτικο της "θαρρος" και την δεχονται σαν ιστορικο, οπως αποδεχονται και τις αποψεις της.

        • ελλην-1821 avatar
          ελλην-1821 @ Zugzwang 03/06/2013 16:45:15

          Οταν ακουγα για χρηματοδοτηση Σωρος το θεωρουσα μουφα. Με το φαινόμενο Ρεπουση το θεωρω αληθινο.

  5. drider avatar
    drider 01/06/2013 11:18:38

    Παίδες, στο τέλος θα με κάνετε να συμπαθήσω την Ρεπούση... (ενώ δεν την πηγαίνω, οι "αναθεωρητικοί" ιστορικοί γράφουν τελικά πολλές μπούρδες)

    Η εκστρατεία άρθρων εναντίον της μου θυμίζει λίγο την περίπτωση Κωνσταντοπούλου (εντάξει μας έχετε γράψει 1000 φορές πόσο εκνευρίζει τον Μαρκογιαννάκη, αλλά σιγά σιγά βγαίνουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα από την προανακριτική και με τη συμβολή της)

  6. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 01/06/2013 11:31:57

    H Ρεπούση είναι ψυχοπαθολογική περίπτωση και δεν αξίζει να ασχολείται κανείς μαζί της.
    Το πρόβλημα είναι αλλού και είναι πολιτικό.
    Η ΝΔ το 2006/7 με υπουργό Παιδείας την κα. Γιαννάκου ανέθεσε στην εν λόγω γραφική "ιστορικό" να συγγράψει βιβλίο για το Ελληνικό Σχολείο. Στις νικηφόρες για τη ΝΔ εκλογές του 2007 οι ψηφοφόροι της Ά Αθηνών καταμαύρισαν την κα. Γιανάκου αποδίδοντάς της- και ορθώς- την πολιτική ευθύνη για την άθλια επιλογή της. Την αποδοκίμασαν μαζικά, την μαύρισαν, την τελείωσαν πολιτικά. Η κα. Γιανάκου υπέστη ένα πρωτοφανή πολιτικό εξευτελισμό: ούσα υπουργός και ενώ το κόμμα της κέρδισε τις εκλογές( και άρα εξέλεξε τους περισσότερους βουλευτές) δεν εξελέγη καν βουλευτής. Μαυρίστηκε. Αποδοκιμάστηκε από τον "κυρίαρχο Λαό".
    Και ποιά ήταν η αντίδραση της ΝΔ; Έβαλε μυαλό μήπως; Όχι. Στις ευρωεκλογές του 2009 η ΝΔ την τοποθέτησε/διόρισε επικεφαλής του ψηφοδελτίου Ευρωβουλευτών και την έστειλε στην ευρωβουλή. Η καταμαυρισμένη από τους πολίτες Μαριέτα Γιαννάκου διορίσθηκε ετσιθελικά και με πλήρη περιφρόνηση προς την λαική εντολή αντιπρόσωπος του Λαού στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο.
    Και προφανώς , για να καταδεχθή μετά το φούμο να διορισθεί ευρωβουλευτής, η κα. Γιαννάκου στερείται πολιτικής αξιοπρέπειας. Η ΝΔ όμως δεν έχει ούτε στοιχειώδη ένστικτα πολιτικής αυτοσυντήρησης;

    • Hrthe_to_telos avatar
      Hrthe_to_telos @ Kώστας ΜΠ 01/06/2013 15:09:57

      Πες τα αρχοντα.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Kώστας ΜΠ 01/06/2013 15:13:30

      Γι αυτό κι εγώ στις επόμενες ευρωεκλογές δεν θα ψηφίσω ΝΔ.

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ Kώστας ΜΠ 01/06/2013 15:53:13

      Μα, το Ευρωκοινοβούλιο γενικώς είναι χωματερή ή ψυγείο (αναλόγως). Δε βλέπετε Borgen;

  7. Νικος avatar
    Νικος 01/06/2013 11:37:50

    Ρεpussy......

  8. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 01/06/2013 12:03:10

    Είναι θλιβερό αυτή η χώρα να μη μπορεί ούτε τα κορδόνια της να δέσει!
    Πολιτικούς δεν έχει, επιστήμονες δεν έχει! Μονάχα πορνοστάρ των πρωινών δελτίων τσόντας.

    Η υπουργός ανέθεσε...Βέβαια! Ο καθένας και το μαγαζί του. Όχι θεσμοί...Αυτοί είναι δεσμοί! Θέλουμε το οικόπεδο άφραχτο....το λένε τούτο Ελευθερία!

    Είναι δυνατό ο καθένας δασκαλάκος και υπουργάκος να αποφασίζει τι είναι επιστημονικό, αληθές, αναληθές....!

  9. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 01/06/2013 12:04:50

    Ολα καταληγουν στο ΠΑΣΟΚ ολοι στα μαγειρια του γενηθηκαν πολιτικα

  10. roadrunner avatar
    roadrunner 01/06/2013 12:17:50

    Μα διατί απορείτε ;;; η κ. Μύθος (το Ζάλογγο), είναι σαφέστατη, εντελώς....
    Κυριολεκτικά "εύγλωττα" και τα μηνύματα που εκπέμπει στο βίντεο (σημερινό)
    ειδικά, από το σημείο 10:10'' έως το σημείο 10:18'' !!!!

    http://www.dailymotion.com/video/x10fjyk_enikos-gr-%CF%81%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%BB%CE%B1%CE%B8%CE%BF%CF%83-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1-mega_news?start=390#.UamW_spBnWg

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ roadrunner 01/06/2013 22:51:33

      Λέει μεταξύ ἄλλων ὅτι,εἶναι λάθος οἱ πολιτικοί νά ἀσχολοῦνται μέ τήν ἱστορία,δέν μᾶς λέει ὅμως γιατί ἐκείνη συνεχίζει κι ἀσχολεῖται μέ τήν πολιτική;
      Ἡ γυναῖκα δέν παλεύεται...

  11. αργατεία avatar
    αργατεία 01/06/2013 12:21:55

    τέτοιους σοβαρούς ιστορικούς έχει ανάγκη η Ελλάδα να ηγούνται των ιστοριογραφικών πραγμάτων της χώρας μας και όχι τα γραφικά του Λιάκου.....Μαρία Μαυρουδή από Αριστοτέλειο και Μπέρκλεϋ τώρα, ρίξτε μια ματιά εδώ για την πρόσφατη ομιλία της στην Αθήνα..http://www.tovima.gr/culture/article/?aid=515138

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ αργατεία 01/06/2013 12:25:43

      και ένα ενδιαφέρον κουτσομπολιό που άκουσα από ιστορικό στην αμερική....γνωστός βρετανός βυζαντινολόγος εργαζόταν παράλληλα και για τις βρετανικές μυστικές υπηρεσίες, ήταν το κοινό μυστικό στην παρέα των βυζαντινολόγων και ουδέποτε το διέψευσε, άραγε τι μπορεί να προσφέρει ένας ιστορικός στις μυστικές υπηρεσίες μιας αυτοκρατορικής χώρας όπως π.χ Βρετανία.....στην παγκόσμια σκακιέρα κυρίαρχοι είναι αυτοί που δεν παράγουν μόνο αεροπλάνα, όπλα και τεχνολογίες, αλλά και ιδέες,γνωση, τρόπους θέασης τους παρελθόντος...... τέχνες, θεωρίες, τρόπους σκέψης και ζωής....και ο νοών νοείτω....

      • Αλέξ avatar
        Αλέξ @ αργατεία 01/06/2013 20:05:49

        Πιθανά η κα Ρεπούση να ανήκει στους "χρήσιμους ηλίθιους", πιθανά και όχι... Σίγουρα όμως ο κος Κουβέλης που είναι τετραπέρατος, με πιασιάρικο σε συνθήκες κρίσης προφίλ "Σημίτη με αστεράκια", όταν την παίρνει στο κόμμα του, κάτι έχει στο μυαλό του.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Αλέξ 01/06/2013 22:40:58

          Σε παρακαλώ, μην γίνεσαι αφελής, αφού δεν είσαι: Οι απόψεις της Ρεπούση είναι ΟΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ στον χώρο της Δημ.Αρ. Γνωρίζω πολύ καλά τι λέω. Ο ακαδημαικός χώρος κυριαρχείται απόλυτα από τη Δημ.Αρ., ειδικά σε ορισμένες ειδικότητες. Τελευταία μόνο άρχισε να σπάζει αυτό το μονοπώλιο ιδεολογίας. Η Ρεπούση λέει φωναχτά τι σκέφτεται σύμπασα η Δημ.Αρ. και δεν θέλει να το πει. Είναι "η τρελή του χωριού" της Δημ.Αρ.

          • αργατεία avatar
            αργατεία @ ΒΙΣ 01/06/2013 23:33:38

            έχει δίκιο ο ΒΙΣ Αλεξ...δυστυχώς έτσι είναι!
            μια ειναι η λύση, να πλημμυρίσουμε με ποντίους και μικρασιάτες την δημαρ και τον σύριζα, να πάρουμε το κάστρο εκ των έσω χαχαχαχαχαχ, υπάρχουν αυτές οι φωνές και εκεί αλλά δεν ακούγονται πολύ......

          • Aφροδίτη avatar
            Aφροδίτη @ ΒΙΣ 02/06/2013 13:30:37

            Είναι η τρελή του χωριού; Ή τη βγάζουν μπροστά εκείνοι που έχουν χώσει το κεφάλι τους στην άμμο, για αυτονόητους λόγους οι ανόητοι! Στον τόπο μας η λαϊκή σοφία έχει πει ασύλληπτα πράγματα, όπως: "Χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει"!
            Αν η ΔΗΜΑΡ διαφωνούσε μαζί της, μετά από τις τόσες προκλήσεις της, θα την έστελνε στην ομάδα των «ανεξαρτήτων» βουλευτών και δεν θα την είχε τοποθετήσει εξ αρχής μάλιστα ως υπεύθυνη του τομέα Παιδείας. Η ΔΗΜΑΡ είναι ο δούρειος ίππος του εθνομηδενισμού, ως η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος που είναι φανερά ο ΣΥΡΙΖΑ.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Aφροδίτη 02/06/2013 14:08:30

            Ἔκανε τήν ἀρχή ἡ ΔΗΜΑΡ σήμερα Ἀφροδίτη.
            Ἀποστασιοποιήθηκε ἀπό τήν Φ. Σκοπούλη...

          • Aφροδίτη avatar
            Aφροδίτη @ Κυθήριος 02/06/2013 14:59:16

            Καλημέρα Κυθήριε και ευχαριστώ για το νέο! Λόγοι αυτοπροστασίας προφανώς! Στην άλλη όμως παρέχει προστασία και οι λόγοι προφανείς, νομίζω.

  12. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 01/06/2013 12:46:26

    Η κ.Ρεπούση όπως και οποιοσδήποτε άλλος Ελληνας ή Ελληνίδα έχει "δικαίωμα" στην "ιστορική και στην πολιτική της άποψη ..."
    Ετσι συμβαίνει σε όλες τις "ώριμες δημοκρατίες" του κόσμου - δεν είμαστε δα και Τουρκία !!!
    Οταν κάποιος διαφωνεί πολιτικά με την κάθε κ.Ρεπούση, το πιο απλό που μπορεί να κάνει, είναι να μην την ψηφίσει. Επειδή έχουμε μια συγκυβέρνηση 3 κομμάτων ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και πολιτικές/ιδεολογικές διαφορές.
    Δεν νομίζω άλλωστε ότι οι πολιτικές θέσεις της κ.Ρεπούση απευθύνονται στους παραδοσιακούς συντηρητικούς ψηφοφόρους της ΝΔ !!!!
    Οσο για τις Ιστορικές της απόψεις - πχ για το Ζάλογγο, για την "δημιουργία του Νεοελληνικού Εθνους" κλπ - μάλλον είναι ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ στην Νεώτερη Ιστορία παρά ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ.
    Αλλά όπως είπα και στην αρχή, Δημοκρατία έχουμε και από την κατάθεση απόψεων σε μια "ώριμη κοινωνία", όλοι μπορούμε να βγούμε κερδισμένοι ...
    Γι αυτό άλλωστε διαφωνώ και με την "ποινικοποίηση απόψεων" (πχ άρνηση του ολοκαυτώματος) στα προτεινόμενα "αντιρατσιστικά νομοσχέδια".

  13. rally monkey avatar
    rally monkey 01/06/2013 13:01:06

    κανει μια χαρά τη δουλειά του κυκλώματος που τους φυτευσε και τους προστατεύει
    με ποσες ψήφους ειναι στη Βουλή ?
    που ειναι το βιογραφικό της ?
    κατι πηγε να πει ο ΒΙΣ και το αφησε στη μέση
    να καταλάβει και ο τελευταίος για τι τενεκέδες μιλάμε

  14. Κρης avatar
    Κρης 01/06/2013 13:29:52

    από το google

    "Συγγραφέας του βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού η Μαρία Ρεπούση. Αξιολογητής του βιβλίου η Α. Λεωντσίνη-Γλυκοφρύδη,
    φίλη της Ρεπούση και σύζυγος του καθηγητού της Παιδαγωγικής
    στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Γ. Λεωντσίνη!

    Και η Ρεπούση και η Λεωντσίνη- Γλυκοφρύδη πήραν διδακτορικό
    από τον Γ. Λεωντσίνη, ο οποίος νυμφεύθηκε την μία, έδωσε εργασία
    στο γραφείο του επί χρόνια στην δεύτερη (η Ρεπούση, ως καθηγήτρια γαλλικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ήταν αποσπασμένη για σειρά ετών στο γραφείο του),
    και τίς προώθησε στο πανεπιστήμιο!
    Στην μία ανατέθηκε η συγγραφή του βιβλίου, και στην άλλη η αξιολόγηση!"
    ....
    Στο ΦΕΚ με ημερομηνία 13/09/1980, τεύχος τρίτον,
    με αριθμό φύλλου 266, εκδοθέν από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και
    Θρησκευμάτων, όπου αναφέρονται οι διορισμοί των διαφόρων πτυχιούχων σε
    θέσεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαιδεύσεως στην σελίδα 2347, του κλάδου Α5
    των πτυχιούχων Γαλλικής Φιλολογίας βρίσκουμε το εξής όνομα: Ρεπούση
    Μαρία του Βασιλείου, διορισθείσα σε Γυμνάσιο στην Άρτα.
    Καθηγήτρια Γαλλικών δηλαδή .

    Στο ΦΕΚ αρ. φύλλου 86, της 15ης Απριλίου του
    2005, σελ. 598 προκηρύχθηκε μία θέση μέλους Δ.Ε.Π. του Παιδαγωγικού
    Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου
    Θεσαλονίκης από την κ. Μαριέττα Γιαννάκου. Στο ΦΕΚ αρ. φύλλου 73, της
    2ας Φεβρουαρίου του 2007 στην σελίδα 612 γίνεται ο διορισμός της κας
    Ρεπούση, ως επίκουρης καθηγήτριας με μονιμότητα σύμφωνα με την
    προηγουμένως προκηρυχθείσα θέση.
    Δηλ. η προκήρυξη της θέσεως έγινε αφού είχε αναλάβει την συγγραφή του βιβλίου και ο διορισμός, έγινε, αφού είχε συγγράψει προηγουμένως το βιβλίο.

    Δηλ. όταν παρέδωσε το βιβλίο αυτό η κα Ρεπούση
    δεν ήταν μόνιμη Επίκουρος Καθηγήτρια Πανεπιστημίου.

    Προφανώς θα πει κάποιος είχε διδακτική εμπειρία,
    μεταπτυχιακά, διδακτορικούς τίτλους, όλα καλά, πτυχίο Ιστορίας όχι.
    Δεν ήταν Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιστορίας, όταν παρέδωσε το βιβλίο

  15. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 01/06/2013 15:31:43

    Όταν δόθηκε το βιβλίο της στα παιδιά της έκτης, επηρμένη και αμετροεπής θέλησε να απολαύσει τους καρπούς του επιτεύγματός της δίδοντας 4σελιδη συνέντευξη στο Ε, μια συνέντευξη που θα πρέπει να διδάσκεται στα πανεπιστήμια ως υπόδειγμα του ναρκισσευόμενου σύγχρονου ανθρώπου.
    Ας μου επιτραπεί να παραθέσω ένα πρόσφατο άρθρο του Στάθη, όπου αποδομεί χειρουργικά, ως αριστερός, αυτό το όνειδος της σημερινής αριστεράς:


    Έναν χρόνο τώρα η τρικομματική κυβέρνηση έχει αλαλιάσει τη χώρα, την έχει μετατρέψει σε ένα πεδίο βολής που ασκούνται ληστεύοντας ξένιοι και ντόπιοι τοκογλύφοι, κι όμως περί τη συνοχή της έως τώρα δεν είχε ανοίξει μύτη. Πέρα από κάτι κόνξες και κόκκινες γραμμές για πράσινα άλογα της ΔΗΜΑΡ, η τριανδρία της ελεεινής μορφής επέδειξε εκπληκτική ομοφωνία στο σφάξιμο της χώρας, στην κατάλυση της κυριαρχίας της και στη μετατροπή της σε Φόρου Υποτελές προτεκτοράτο.

    Κι αίφνης, άρχισε να γίνεται της κακομοίρας με το «αντιρατσιστικό» νομοσχέδιο - τρικυμία εν κρανίω, φουρτούνα στο φλιτζάνι, πνιγμοί στο κουτάλι. Πρόκειται για μια ψευδοκρίση στη συνοχή της κυβέρνησης, η οποία μάλιστα συνεχίζει να εξελίσσεται σε δραματικούς τόνους, ενώ η πραγματική κρίση γύρω της, στην κοινωνία και την οικονομία, εξακολουθεί να βράζει, με τον 13ο και 14ο μισθό στον ιδιωτικό τομέα να τίθενται ήδη εν κινδύνω, ενώ ένας νέος φορολογικός Αρμαγεδδών βρίσκεται σε εξέλιξη μέσω των φορολογικών δηλώσεων, αλλά και των λυπητερών που αναμένεται να καταφθάσουν στα σπίτια μας καταμεσοκαλόκαιρο με τον ΦΑΠ του 2011, τον ΦΑΠ του 2012, το επ’ αόριστον πλέον χαράτσι μέσω ΔΕΗ, τον ΦΑΠ του 2013 και βλέπουμε, διότι οι εισπράξεις είναι μείον, η ύφεση βαθαίνει, η ανεργία απλώνεται σαν πανώλη και το «success story» του κ. Σαμαρά παραμύθι με κινέζικους δράκους.

    Το κακό με όλην αυτήν την ιστορία ξεκίνησε από τον δημοσκοπικό θάνατο του ΠΑΣΟΚ και τις διαρκείς ταπεινώσεις της ΔΗΜΑΡ. Καταλύτης αποδείχτηκε ο «αντιρατσιστικός νόμος», πάνω στον οποίον, μάλλον προς έκπληξιν του κ. Σαμαρά, ο κ. Ρουμπακιώτης είχε προλάβει να αποτυπώσει με ιδεοληπτική μανία όλο τον κομφορμισμό, τον υπολανθάνοντα σταλινισμό και τον καθεστωτισμό μιας ορθοπεδικής αριστεράς που συνέπλευσε όλα αυτά τα χρόνια με τον «εκσυγχρονισμό» κατά την πολιτική ορθότητα, τον ευρωλιγουρισμό, την πολυπολιτισμικότητα κι όλες εκείνες τις αμερικανιές που προτάσσουν μια κοινωνία της φορμόλης εις ό,τι αφορά τις ιδέες και των βομβαρδισμών εναντίον εκείνων των οποίων τη διαφορετικότητα υποτίθεται ότι υπερασπίζεται.

    Ένα τέτοιο νομοσχέδιο, στην πραγματικότητα φασιστικό, θα το υποστήριζε με μεγάλη ευκολία ο κ. Βενιζέλος, ο οποίος έως τώρα υπήρξε ο δημιουργός του νόμου περί ευθύνης Υπουργών, του (Τυποκτόνου) νόμου περί Τύπου, ο άνθρωπος που επέβαλε το χαράτσι μέσω ΔΕΗ, που «έφαγε» με το PSI περίπου 13 δισ. απ’ τα ασφαλιστικά ταμεία και διαφόρισε τον ΦΠΑ στην εστίαση σε μπουγάτσες με κρέμα ή χωρίς κανέλα.

    Πανικόβλητος ο κ. Βενιζέλος της λίστας Λαγκάρντ από την εξαέρωση του ΠΑΣΟΚ αρπάχτηκε απ’ το «αντιρατσιστικό» για να αποδείξει ότι υπάρχει. Από κοντά και ο κυρ Φώτης, γδαρμένος απ’ τις επιτυχίες Μανιτάκη, προσπάθησε να μην πάθει κι άλλη νίλα.

    Το τραγικό σε αυτήν την ιστορία είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πιάστηκε στον ύπνο (ίσως επειδή ένα μέρος των στελεχών του δυσκολεύεται να διακρίνει ότι μπορούν να διώκονται οι πράξεις αλλά ουδέποτε οι ιδέες) και, αντί να διαμορφώσει μια δική του ατζέντα κατά το δη λεγόμενο για αυτήν την ψευδοκρίση, μπήκε στο κάδρο ως παρακολούθημα της ΔΗΜΑΡ και του ΠΑΣΟΚ, ως «ουρά» όπως θα λέγαμε παλιότερα
    . Καθόλου ενθαρρυντικό δείγμα γραφής για ένα κόμμα της μείζονος αντιπολίτευσης, που αύριο ίσως λάβει την εντολή να κυβερνήσει.
    Μόλις χθες ο κ. Βενιζέλος έλεγε, αναφερόμενος πλέον στη δική του πρόταση για αντιρατσιστικό νόμο που θα φέρει το ΠΑΣΟΚ στη Βουλή, ότι: «θα τη στηρίξει σίγουρα ο ΣΥΡΙΖΑ! έτσι έχει πει». Τόμπολα!

    Βεβαίως, ως φαίνεται, από χθες ο ΣΥΡΙΖΑ ξύπνησε, κάλλιο αργά παρά ποτέ, και διά του κ. Παπαδημούλη έγινε γνωστό ότι το κόμμα του θα φέρει δικιά του πρόταση νόμου στη Βουλή.

    Μάλιστα ο κ. Παπαδημούλης τόνισε -κι αυτό πρέπει να προσεχθεί ιδιαιτέρως- ότι στην πρόταση νόμου του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι σαφής η διάκριση μεταξύ δίωξης πράξεων και μη δίωξης ιδεών.

    Άριστα! διότι αυτή ήταν η αχίλλειος πτέρνα του νόμου Ρουπακιώτη - οι διώξεις για ιδέες που παροτρύνουν σε πράξεις χωρίς αυτές να έχουν συντελεσθεί. Ένας καφκικός εφιάλτης.

    Αλλά, αν με αυτήν την κίνηση, που από καιρό θα έπρεπε να έχει κάνει, ο ΣΥΡΙΖΑ απαγκιστρώνεται απ’ αυτό το φιάσκο, το πρόβλημα για την Αριστερά παραμένει. Διότι το φέρει μέσα του ένα μέρος της. Απόδειξη ότι το πρόβλημα αυτό έρχεται κι επανέρχεται.

    Η κυρία Ρεπούση δεν είναι ένα ατύχημα του εκλογικού νόμου. Ούτε η καριέρα της (μια καθηγήτρια γαλλικών με μεταπτυχιακό στην παιδαγωγική της ιστορίας, να συγγράψει, ως να ήταν ιστορικός, διδακτικό βιβλίο) υπήρξε σύμπτωμα τύχης. Ούτε οι απόψεις της είναι «προσωπικές», καθώς δηλώνει η ΔΗΜΑΡ κάθε φορά που ζορίζεται και τις αποκηρύσσει (ενώ ταυτοχρόνως την κρατά στο τμήμα παιδείας του κόμματος). Η κυρία Ρεπούση είναι γνήσιο τέκνο του «θαυμαστού νέου μας κόσμου». Ενώ η ίδια υποστηρίζει την ποινικοποίηση της άρνησης του Ολοκαυτώματος, δεν υποστηρίζει το ίδιο για την άρνηση της Γενοκτονίας των Ποντίων.

    Δύο μέτρα και δύο σταθμά; Καθόλου! Το είδος της κυρίας Ρεπούση υποστηρίζει κι επιδιώκει την ποινικοποίηση των ιδεών, την ποινικοποίηση της ιστορίας, αλλά επιλεκτικά.

    Δεν πρόκειται για υποκρισία. Πρόκειται για διατεταγμένη σκέψη προς την κατεύθυνση της ομογενοποιημένης σκέψης.

    Προϋπόθεση για την ομογενοποιημένη σκέψη είναι η λήθη. Όταν ο Χίτλερ

    αποφάσιζε την «τελική λύση» που οδήγησε στη Γενοκτονία των Εβραίων, γνωστή με την ελληνική λέξη Ολοκαύτωμα, τη μόνη που μπόρεσε να αποδώσει τέτοια φρίκη, ένα απ’ τα ισχυρότερα κίνητρά του προς αυτή την κατεύθυνση ήταν η λήθη στην οποίαν είχε περιπέσει η Γενοκτονία των Αρμενίων απ’ τους Τούρκους - «ουδείς τη θυμάται» έλεγε ο Χίτλερ και σχεδίαζε τον επόμενο εφιάλτη.

    Φαίνεται φρικτό αλλά η διατεταγμένη σκέψη εις ό,τι αφορά, φέρ’ ειπείν, την άρνηση της Γενοκτονίας των Ποντίων είναι η άλλη όψη στο ίδιο νόμισμα της ποινικοποίησης της άρνησης του Ολοκαυτώματος.

    Αν μάλιστα το νόμισμα αυτό είναι του Σόρος, άνετα στη μια όψη μπορεί να υπάρχει η ποινικοποίηση της άρνησης του Ολοκαυτώματος και στην άλλη η άρνηση της Γενοκτονίας των Ποντίων, ή των Αρμενίων, ή των Παλαιστινίων.

    Τι δουλειά έχει με όλα αυτά η Αριστερά; Εχει ένα μέρος της. Εκείνο που κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ για «εθνολαϊκιστικόν», τους κομμουνιστές για «φαιοκόκκινους» και τον λαό για «λαϊκιστή». Οροι οργουελιανοί, στους οποίους αυτή η αλαζονική ελίτ που εμφανίζεται ως αριστερή (πάντα με τις πλάτες της διαπλοκής ή του πανεπιστημιακού κατεστημένου που η ίδια έχει δημιουργήσει) είναι «μανούλα».

    Το μόνον καλό σ’ αυτήν την ιστορία είναι ότι αυτή η εκδοχή του «εκσυγχρονισμού» υπό αριστερή δορά έχει με τον καιρό αποκαλυφθεί στα μάτια του λαού. Ότι η επιρροή αυτής της ομάδας μέσα στην Αριστερά συρρικνώνεται.

    Ουδέν κακόν αμιγές καλού...

  16. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 01/06/2013 15:34:12

    Ας μην ασχολούμεθα συνεχώς με την Ρεπούση, διότι παίζουμε το παιχνίδι της. Η γυναίκα θέλει δημοσιότητα και γι αυτό προκαλεί. Ας μην της κάνουμε την χάρη.

    Έχει γίνει το υπ'αρ. 2 θέμα, μετά την ΧΑ.

    • arcane avatar
      arcane @ Επισκέπτης 01/06/2013 19:55:00

      Δεν θέλει δημοσιότητα, τα πιστεύει και θέλει να τα κάνει κρατική πολιτική. Εχει σημασία να καταγγέλεται, αναγκάζει το κόμμα της να πάρει δημόσια αποστάσεις. Αυτή η ιστορία είχε ένα καλό, ο Φώτης Κουβέλης δήλωσε δημόσια ότι αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Ποντίων και των Ελλήνων της Ιωνίας, αυτό έχει σημασία. Το ίδιο ισχύει και γιά τον άλλο ανοησιολόγο του Σύριζα, τον Νάσο Θεοδωρίδη. Οι κουταμάρες του μικρή έχουν σημασία, το γεγονός όμως ότι αναγκάστηκε ο Τσίπρας να διαχωρίσει τη θέση του έχει τεράστια σημασία μελλοντικά. Αυτά τα ζητήματα δεν είναι μικροκομματικά, δημιουργούνται προηγούμενα που μπορεί να έχουν επικίνδυνες επιπτώσεις στο μέλλον, αν εκληφθούν ότι εκφράζουν επίσημες πολιτικές κοινοβουλευτικών κομμάτων ή ακόμα χειρότερα, επίσημες πολιτικές του κράτους.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ arcane 01/06/2013 23:44:23

        Αφου ο Κουβελης λεει οτι αναγνωριζει την γενοκτονια των Ελληνων του Ποντου και της Ιωνιας γιατι προωθησε(μαζι με το ΠΑΣΟΚ) στην Βουλη προταση νομου που δεν την αναγνωριζει;

        • ελλην-1821 avatar
          ελλην-1821 @ Zugzwang 03/06/2013 16:48:11

          Δειτε ολο το βιντεο Κουβελη ειδικα στο τελος. Δειτε τον πως αποφευγει να πει ξεκαθαρα το ξεκληρισμα των Ελληνων. Δειτε το ολο

  17. Χρήστος avatar
    Χρήστος 01/06/2013 18:11:17

    Χαιρετισμούς στην "συντρόφισσα " της Ρεπούση, την Γιαννάκου-Κουτσίκου! Επί των ημερών της έγραψε η κυρία. Επί "εθνικόφρωνος" (ωχαχαχαχα!) ΝΔ διέπρεψε η μανδάμ!

    • Θόδωρος 17.06.2012 avatar
      Θόδωρος 17.06.2012 @ Χρήστος 01/06/2013 22:11:18

      Επί "εθνικόφρωνος" ΝΔ θα γράψει? Πότε να γράψει? Επί αξιολύπητων νοσταλγών του ολοκληρωτισμού ή επί ασυνάρτητων μισότρελλων αεροψε-καμμένων?

  18. Giorgos avatar
    Giorgos 01/06/2013 18:46:14

    Το google scholar επιστρέφει μόνο 2 citations για την κυρία - και h-index 2!!! Κοιτάζοντας το Cv της στη σελίδα της στο AUTH φαίνεται οτι έχει μόνο έναν φοιτητη διδακτορικό τελειωμένο μέχρι το 2010. Σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα δεν θα τις έδιναν ούτε θέση postdoc. Στην ξεφτιλισμένη Ελλάδα της έδωσαν έδρα. ΟΚ αλλά όχι να πλασάρεται και για επιστήμονας! Ουτε η μανα της δεν την ξέρει στην διεθνή επιστημονική κοινότητα!

  19. Nik avatar
    Nik 01/06/2013 19:14:34

    Ως πρώην κάτοικος Αμμοχώστου έχω άποψη για την κυρία και το συνάφι της. Δεν είναι δημοσιεύσιμη βέβαια. Ελληνοτουρκική φιλία και τρίχες, 38 χρόνια κρατούν μια πόλη φάντασμα ως διαπραγματευτικό χαρτί, αυτό δεν της λέει τίποτε για την διάθεση των "φίλων" της!

    Πως τους ανεχόμαστε είναι το μυστήριο!

  20. Nik avatar
    Nik 01/06/2013 19:18:09

    Ο ναρκισσισμός είναι το κύριο κίνητρο ανέλιξης στην πολιτική, και αυτός συνοδεύεται από ένα κάρο χούγια.

  21. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 01/06/2013 19:29:56

    Η λύση για να γλιτώνουμε από κάτι τέτοιες απίστευτες ασημαντοτητες είναι η επαναφορά του εξοστρακισμου

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ ΤΑΚΗΣ 02/06/2013 16:02:49

      Όχι, προς Θεού! Θα ερημώσει η Ελλάδα και θα μείνει μία ώρα αρχύτερα στα χέρια των λαθρομεταναστών!

      • ελλην-1821 avatar
        ελλην-1821 @ Επισκέπτης 03/06/2013 16:49:49

        τον πατριωτισμο τον εχεις μονοπωλιο; 10.000.000 κατοικοι Ελληνες ειναι.

        • Επισκέπτης avatar
          Επισκέπτης @ ελλην-1821 05/06/2013 12:10:44

          Όχι, απλώς εννοώ ότι θα πρέπει να φύγουν πάρα πολλοί. Ούτε τον πατριωτισμό έχω μονοπώλιο, ούτε το χιούμορ, που κάποιοι μάλλον δεν καταλαβαίνουν.

  22. Αθώρ avatar
    Αθώρ 01/06/2013 22:32:49

    Φαντάζομαι ετούτη η ... κυρία να κάηκε πια αρκετά, ώστε να μην την ξαναπληρώνουμε με 10.000 € / μήνα και στην επόμενη Βουλή!!! Ένας-ένας οι επιζήμιοι κι οι επικίνδυνοι, σπίτι τους. Ας βρουν άλλο εργοδότη.

  23. αργατεία avatar
    αργατεία 01/06/2013 23:38:30

    και κάτι τελευταίο, θεωρώ μεγάλη αποτυχία του ελληνικού "αστικού" όπως θέλει να αυτοαποκαλείται κόσμου στο θέμα των γενοκτονιών. Ενώ αν κανείς τολμήσει να αμφησβητήσει το ολοκαύτωμα στιγματίζεται ως ρατσιστής, ναζιστής, φασίστας κλπ, το να αμφισβητείς τις γενοκτονίες Ελλήνων, Αρμενίων Ασσυρίων, ειδικά των Ελλήνων όχι μονο δεν στιγματίζεται, το αντιθετο μάλιστα στην κουλτούρα της μίκυ μάους ελλαδικής αριστεράς θεωρείται και εχέγγειο αντεθνικισμού,μιλάμε για τρέλα! δεν χρειάζονται νομοι και απαγορεύσεις κοινωνικός στιγματισμός του φιλοκεμαλιστή και νεο-οθωμανού φασίστα χρειάζεται! επιπλέον πως μπορούν αυτοί οι γραφικοί της δημαρ και του συριζα να είναι αντιμιλιταριστές, κατά του αυταρχισμού κλπ κλπ και να εκθειάζουν τον πρώτο μεγάλο δικτάτορα και δολοφόνο που γνώρισε η ανατολική μεσόγειος στον 20 αιώνα τον Μουσταφά Κεμάλ! Καρμοίρηδες!

  24. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 02/06/2013 00:41:35

    Θα μου επιτρέψετε μια διαφορετική προσέγγιση στο ζήτημα ανέλιξης ορισμένων στα πανεπιστήμια και ειδικά στις επιστήμες που σχετίζονται με την ιστορία, τον πολιτισμό, την κοινωνιολογία κ.α. Πιστεύω πως κάποιοι επιλέγονται για τις πεποιθήσεις τους, αναμφισβήτητα εθνομηδενιστικές και προωθούνται εκεί και στη συνέχεια περνάνε και "στελεχώνουν" το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, για να "διεκπεραιώσουν" κανονικά τη δουλειά. Δεν θεωρώ τυχαίο την κυριαρχία της συγκεκριμένης ιδεολογίας, κυρίως στους τομείς που σχετίζονται με την Παιδεία. Ξέρουν πως η παρεχόμενη Παιδεία - το εκπαιδευτικό σύστημα- είναι καθοριστική, για τη διαμόρφωση της ποιότητας του αυριανού πολίτη.
    Η συγκεκριμένη κυρία που απανωτά κτυπά την ιστορική μας μνήμη είναι μία συνεπής «μισθοφόρος», δεν μιλά τυχαία και ούτε είναι αφελής να θέλει να γίνεται αντιπαθής στη συντριπτική πλειονότητα του ελληνικού λαού. Απλά ξέρει πολύ καλά, πως έχει πλάτες και την απαιτούμενη προστασία από τον ευρύτερο χώρο των λεγόμενων διεθνιστών – εθνομηδενιστών, καθώς και από εκείνον που την έβαλε στο ψηφοδέλτιό του. Άλλωστε από αυτόν το χώρο ξεπήδησαν και ο εμπνευστής του πρόσφατου αντιρατσιστικού νομοσχεδίου και από τον ίδιο πολιτικό χώρο στηρίχθηκαν και ο λαθρολάγνος δήμαρχος της πρωτεύουσας και ο φιλοκεμαλιστής δήμαρχος της συμπρωτεύουσας! Αυτή η λεγόμενη ανανεωτική αριστερά για πότε μεταβλήθηκε σε ροζ φιλονεοταξικό μόρφωμα, ούτε που το καταλάβαμε!

  25. Apostolos Vlahos avatar
    Apostolos Vlahos 02/06/2013 09:43:30

    Μια σύντομη ματιά στο βιογραφικό της (όπως φαίνεται στο ΑΠΘ) δείχνει μια κάτω του μετρίου επιστημονική διαδρομή, στηριγμένη σε καλές "επαφές". Οι δημοσιεύσεις που επικαλείται, ιδιαίτερα στην πρώιμη καριέρα της, είναι ακόμη και σε συνδικαλιστικά έντυπα. Δυστυχώς δεν μπορώ να την πάρω στα σοβαρά και δεν θα ξανασχοληθώ με τοι θέμα. Ένα, όμως, συμπέρασμα βγαίνει αβίαστα: τα προβλήματα του ΑΠΘ δεν είναι τα κινητά που κάποιοι ανόητοι μοίραζαν σε ηθοποιούς αλλά οι θέσεις ΔΕΠ που μοιράστηκαν με πολιτικά και "κολλητικά" κριτήρια.

  26. Zugzwang avatar
    Zugzwang 03/06/2013 18:10:32

    Που και που λεει και κανενα καλο ο Μικης.
    Μικης θεοδωρακης προς Ρεπουση: Αν δεν σ'αρεσει στην Ελλαδα, πηγαινε στη Νιγηρια!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.