#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/08/2011 14:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε άλλον πλανήτη το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ

[caption id="attachment_118785" align="alignnone" width="600" caption="φωτό από το ΕΘΝΟΣ"][/caption]

Σε ένα κράτος που δεν έχει κυβέρνηση, σε μια χώρα που όλα γίνονται στο πόδι, που νόμοι οι οποίοι επηρεάζουν τις ζωές χιλιάδων πολιτών καταρτίζονται σε υπόγεια και χωρίς διάλογο, είναι λογικό να πλακώσουνε και οι… ΠΑΜΕτζήδες.

Λειτουργώντας ως κράτος εν κράτει τα τελευταία χρόνια αποφάσισε να μπλοκάρει τα σημαντικότερα και πιο κεντρικά ξενοδοχεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για να διαμαρτυρηθεί για τη νέα λίστα με τα βαρέα και ανθυγιεινά.

Από τη μια έχουμε την κυβέρνηση που κάτω από την πίεση της τρόικας ξεθεμελιώνει βασικά εργασιακά δικαιώματα. Κι από την άλλη έχουμε το ΠΑΜΕ ή άλλους διαμαρτυρόμενους εργαζόμενους που χάνουν το δίκιο τους βάζοντάς τα με άλλες κοινωνικές τάξεις οι οποίοι κινδυνεύουν να χάσουν το μεροκάματό τους.

Τη μια το ΠΑΜΕ, το οποίο πλέον λειτουργεί ως ξεχωριστό κόμμα που κάνει ότι θέλει και όπου θέλει, κλείνει την Ακρόπολη. Την άλλη, μπλοκάρει κρουαζιερόπλοια, την άλλη μπουκάρει σε εργασιακούς χώρους και τώρα κλείνει τις πόρτες των ξενοδοχείων.

Και τι περισσότερο κάνει από το να δίνει στο εξωτερικό μια άθλια εικόνα τριτοκοσμικής χώρας που δεν μπορεί να διαφυλάξει ούτε το πολυτιμότερο προϊόν που έχει, τον τουρισμό.

Λέτε οι φωστήρες του ΠΑΜΕ να μην ξέρουν ότι πλήττουν τον τουρισμό της χώρας και ντροπιάζουν την Ελλάδα. Φυσικά και το γνωρίζουν, αλλά ό,τι κάνουν, το κάνουν για να προκαλέσουν.

Θα τους παίξουν τα κανάλια, θα απασχοληθεί η κυβέρνηση, η αντιπολίτευση και τα άλλα κόμματα, θα βγει η Λιάνα Κανέλλη και θα τα κάνει λαμπόγυαλο σε κάποιο τηλε-παράθυρο και έτσι θα πετύχουν το σκοπό τους. Που, ας μη γελιόμαστε, δεν είναι η ανάδειξη των εργασιακών προβλημάτων, αλλά η πολιτική και κομματική προβολή του ΠΑΜΕ και του ΚΚΕ.

Όταν συνομιλεί κάποιος με τους εκπροσώπους του ΠΑΜΕ και τους λέει ότι κινδυνεύουν να χαθούν εκατομμύρια για την Ελλάδα από τον τουρισμό, όπως και δεκάδες θέσεις εργασίας, σου απαντούν ότι χαμένο θα είναι το κεφάλαιο, οι μεγαλοξενοδόχοι, οι επιχειρηματίες και πολλά άλλα επαναστατικά που θυμίζουν άλλες εποχές. Διότι, όταν το επίσημο κόμμα κάνει συνεδρίαση για να αποκαταστήσει τον… Στάλιν και τον Ζαχαριάδη και το εργατικό μέτωπο του ΚΚΕ χρησιμοποιεί συνδικαλιστικές μεθόδους άλλων δεκαετιών, τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει.

Φυσικά κανείς από το ΠΑΜΕ δεν υπόσχεται ότι θα αποκαταστήσει τους απολυμένους των ανάλγητων επιχειρηματιών.

Ούτε βεβαίως βγαίνει μιλιά από όλους αυτούς τους στρατευμένους στο μπάχαλο, για τις απολύσεις στις επιχειρήσεις του ΚΚΕ. Ακούσατε ποτέ να μιλούν για τον εργασιακό μεσαίωνα στον Περισσό; Για τη «μαύρη εργασία» Πακιστανών στο τυπογραφείο τους; Για τις απολύσεις και χωρίς αποζημίωση ή για τις περικοπές μισθών;

Διότι το Κόμμα βρίσκεται σε άλλο πλανήτη όπου όλοι δουλεύουν για τον… Σοσιαλισμό, οπότε και να πεινάνε δεν έγινε και τίποτε.

Αλλά το ΠΑΜΕ, όπως είπαμε στην αρχή, βρίσκει και τα κάνει. Σε μια κυβέρνηση που δεν ξέρουν τι τους γίνεται, που ποντάρει για ακόμη μια φορά στον κοινωνικό αυτοματισμό, που δεν μπορεί να λάβει σοβαρές αποφάσεις και που σέρνεται πίσω από τις επιθυμίες των τροικάνων, δεν υπάρχει σοβαρότητα. Ούτε σοβαρές εργασιακές αντιδράσεις.

Η εύκολη λύση είναι να κλείνεις τα ξενοδοχεία, τα λιμάνια τους αρχαιολογικούς χώρους και να προκαλείς ώστε να σε παίξουν τα κανάλια. Αν μάλιστα πέσει και καμιά ψιλή από την Αστυνομία, τότε όλοι γίνονται ξαφνικά ήρωες, "Λαμπράκηδες" κι ακόμη παραπάνω.

Το δύσκολο είναι να κάνεις πραγματική αντιπολίτευση και να λύσεις τα προβλήματα των εργαζομένων.

Αλλά, η επανάσταση ξεκινά από τα του οίκου και μετά εξαπλώνεται…

Α. Ψ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kaiser de avatar
    kaiser de 23/08/2011 14:28:04

    me 4 tropous tous katargeis stin praxi, to efarmose o metaxas

    a-oi apergies epitrepontai kai ine mono ikonomikes. Kanena koma, kamia simaia
    b-diamesolavitis metksi ergodoton kai ergazonenon
    g-katotatos mistos
    d-upourgeio sineterismon kai emporiou

    O Metaksas anagnorise ta dikaia etimata ton ergaton kai agroton alla den afise to kke na mpei mprosta apo tous ergazomenous kai na tous kathodigei.

    • ΖΑΡΚΟ avatar
      ΖΑΡΚΟ @ kaiser de 24/08/2011 01:02:11

      1ον alt+shift ρε Καίσαρα. Μην τεμπελιάζεις. Πονέσαν τα ματάκια μας
      2ον Μπορείς να μας βρεις μια παραπομπή από αυτά που αναφέρεις για τα μέτρα του Μεταξά; Δεν θέλω να θίξω την πιστότητα του σχολίου σου, αλλά θα ήθελα να τα δω και ιδίοις όμμασι...

  2. Grigoris avatar
    Grigoris 23/08/2011 14:44:54

    Σε αναρχια! και ανομια! ο καθενας κανει οτι θελει στην Ελλαδα! Ο Θεος να βαλει το χερι του στους επομενους μηνες!! που η χρεωκοπια ειναι θεμα χρονου να ανακοινωθει και μετα το ΠΑΜΕ με τι θα ασχολειται - με πτωματα και κλειστες επιχειρησεις? Για αλλη μια φορα, ειμαστε αξιοι της τυχης μας!

  3. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 23/08/2011 14:57:14

    ΕΝΟΣ ΚΑΚΟΥ ΜΥΡΙΑ ΕΠΟΝΤΑΙ: Φυσικά και συμφωνώ με το άρθρο του Α.Ψ. και καταδικάζω όλες αυτές τις ενέργειες του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ. Μα πιό πολύ συμφωνώ με τον τίτλο του άρθρου: Σε άλλον πλανήτη το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ!!!

  4. deldio avatar
    deldio 23/08/2011 15:16:10

    Δηλ. συμφωνείς ή όχι με το να εξαιρεθούν οι σερβιτόροι, οι μάγειροι, οι καθαρίστριες, οι ξενοδοχοϋπάλληλοι κλπ από τα βαρέα και ανθυγιεινά; Γιατί γι' αυτό έγινε η απεργία.

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ deldio 23/08/2011 15:38:12

      ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ: Αν απευθύνεσαι σε μένα το ερώτημα σου είναι παραπλανητικό. Διαφωνώ με το κλείσιμο της Ακρόπολης, το μπλοκάρισμα των κρουαζιερόπλοιων και το κλείσιμο των πορτών των ξενοδοχείων. Επίσης δεν με ικανοποίησε ποτέ η θέση που έχει το ΚΚΕ για τον έλεγχο των οικονομικών του και θέλω να μάθω αν είναι αλήθεια αυτά που λέει ο Α.Ψ. για την μαύρη εργασία των μεταναστών στο τυπογραφείο που έχει το ΚΚΕ στον Περισσό.

      • danaos avatar
        danaos @ Χρήστος Δημάρης 23/08/2011 16:03:54

        κ.Δημάρη, Χρήστο αν θέλεις, το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ είναι μέρος του συστήματος.Είναι το σύστημα το ίδιο: 1ο. Σ' όλες τις τελευταίες διαδηλώσεις του ΠΑΜΕ, όταν η διαδήλωση ήταν στο απόγειό της, ξαφνικά με εντολή των μπροστάρηδων διαλυόταν. Έχω αποδείξεις γι αυτό.
        2ο.Ο έλεγχος των οικονομικών του,άστο καλύτερα. Επτασφράγιστο κιτάπι.
        3ο. Ημέρα απεργίας της ΓΣΕΕ τα τυπογραφεία του Περισσού δούλευαν. Κι εδώ υπάρχουν αποδείξεις.
        Αυτά και πολλά άλλα γνωστά και άγνωστα!

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ danaos 23/08/2011 17:12:46

          ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ: Καλημέρα Δαναέ. Φυσικά και Χρήστο να με φωνάζεις. Άκου μια μικρή ιστορία: Όταν ήμουν 17 χρονών και ζούσα στο Αιγάλεω-city με είχαν στείλει στην Εθνική τράπεζα για κάποιες δουλειές. Κάποια στιγμή μπαίνει μέσα ο μακαρίτης ο Ζαμπέτας. Με το που τον βλέπει ο διευθυντής της τράπεζας σηκώνεται από το κάθισμα του και του λέει: Καλημέρα κύριε Ζαμπέτα. Και ο Ζαμπέτας του απαντά με την γνωστή του φωνή: Όχι και κύριε!!!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ deldio 23/08/2011 15:52:49

      Σε ποια χώρα οι σερβιτόροι, οι μάγειροι, οι καθαρίστριες, οι ξενοδοχοϋπάλληλοι κλπ σε όλο τον πλανήτη τα συγκεκριμένα επαγγέλματα είναι βαρέα και ανθυγιεινά;
      Ας αφήσουμε δε το παραμύθι για τα ανθυγιεινά που ισχύει μόνο στο μαγαζί Ελλάδα....αντί να κοιτάμε τις συνθήκες και τους κανονισμούς εργασίας ανταλλάσσουμε ζωή με χρήμα.

  5. θανος κωττης avatar
    θανος κωττης 23/08/2011 15:22:06

    δηλαδη κατα την γνωμη σου ,το σφαξε μου αγα να αγιασω ,ειναι η μοιρα των εργατων και των υπαλληλων,να μην διαφωνουν,να μην αγωνιζονται,να μην ταραξουν την ,αυτα που γραφεις ειναι γελοιοτητες,ειδικα στις σημερινες συνθηκες.το να σου στερουν την ζωη,το μεροκαματο,και να αντιδρας ειναι καταδικαστεο απο σενα.στο ονομα του τουρισμου,και της εικονας στον υπολοιπο κοσμο.προτιμας τους ελληνες πειναλεους και να μην αντιδρουν ,και τους ξενους ευχαριστημενους μαζι με τους μεγαλοξενοδοχους,και τα ταξιδιωτικα γραφεια.δεν ειμαι με το παμε και το κκε,αλλα αν εχανα την δουλεια μου ,αν μου εκοβαν τον μισθο ,αν δεν μπορουσα να ζησω την οικογενεια μου,τι θα εκανα ,αυτο που λεει το γραφημα σας; η το αντιθετο ,μαλλον το αντιθετο.και δεν πανε τα λεφτα απο τους τουριστες σε ολους ,πηγαινουν στους επιχειρηματιες του χωρου.πιοα ελλαδα και κουραφεξαλα το θεμα λεειτο αρθρο ειναι να κερδισουν αυτοι,για τον κοσμο τι μας νοιαζει.και επειδη ο σαμαρας και ο καθε σαμαρας θα ακολουθησει την ιδια πολιτικη,του γιωργακη,να απαγορευσουμε και τις αντιδρασεις των εργαζομενων.και σεις που νοιζεσται για τους πακιστανους και ολους τους εργαζομενους ,ειτε δουλευουν στο κκε ειτε στον λατση,ειτε στην γυναικα του σηφουνακη,να μας πειτε πως πρεπει να αντιδρουν.αλλα κανεται γαργαρα τα μετρα,και συκοφαντειτε ασυστολα,γιατι δεν μπορειτε να πειτε πως ο σαμαρας και η νδ που υποτιθεται αντιδρα στα μετρα του γιωργακη δεν μπορει και δεν θελει να κατεβασει τον κοσμο στο πεζοδρομιο,γιατι εχουν τα ιδια αφεντικα με τον τζεφρυ

    • Αριστερός Ψάλτης avatar
      Αριστερός Ψάλτης @ θανος κωττης 23/08/2011 22:49:30

      Ούτε κομμουνιστοφάγοι είμαστε, ούτε το δίκιο του λαού θέλουμε να χτυπήσουμε. Οταν εμείς κάναμε αγώνες στα πεζοδρόμια, η κουκουεδαρία της πορδής που αντιδρά στο άρθρο πιθανόν να μην είχε γεννηθεί ακόμη. Ή το πολύ πολύ να μην έχει βγάλει ακόμη την ταϊστρα που βάζουν στα άλογα στο χωριό μου.
      Φτάνει πια με τις γιαλαντζί επαναστάσεις του ΠΑΜΕ που ζει ακόμη στην εποχή του Μεταξά και νομίζει ότι όλοι θέλουν να χτυπήσουν τον κομμουνισμό.
      Συμφωνούμε απόλυτα ότι το υπέρτατο αγαθό είναι το δίκιο του εργαζόμενου. Ομως δεν μπορεί να υπάρχουν εργαζόμενοι δύο ταχυτήτων. Ούτε οι σερβιτόροι που είναι στα βαρέα και ανθυγιεινά ενώ δεν πρέπει, ούτε και οι εργαζόμενοι που θα χάσουν τη δουλειά τους γιατί κάποιοι αποφάσισαν να διαλύσουν ότι απέμεινε στην Ελλάδα για να πουλήσει.
      Αλλωστε, επειδή μιλάνε κάποιοι για αντικομμουνιστικό παραλήρημα και για κλίμα που δημιουργούμε για να κυβερνήσει η ΝΔ να πούμε και τα εξής: Πόσες φορές το ΚΚΕ δεν έδωσε χείρα βοηθείας στα κόμματα εξουσίας; Μήπως το βρόμικο '89 ξεχάστηκε; Τότε δεν υπήρχε το δίκιο του λαού;
      Εν πάσει περιπτώσει, για τους νεόκοπους κομμουνιστές τύπου Κανέλλη και λοιπών νεοαστών ας το αφήσουμε να το κρίνει η ιστορία.
      Το πρόβλημα είναι πώς θα αντιδράσουμε σε ότι κακό φέρνει αυτή η κυβέρνηση ή οποιαδήποτε άλλη. Και αντίδραση δε σημαίνει να κλείνουμε τα ξενοδοχεία. Αμα έχουν κότσια οι επαναστάτες ας πάνε να κλείσουν το σπίτι του Κουτρουμάνη ή του Παπανδρέου. Ή ας πάνε να κάνουν απεργία στο Ριζοσπάστη που ξεχνά τελευταία να τους πληρώσει ή στην Τυποεκδοτική που δουλεύει με «μαύρη εργασία» αλλά ξεχνά να πει τι συμφωνίες κάτω από το τραπέζι κάνει με την εκάστοτε κυβέρνηση.
      Τόσα χρόνια όλοι, αριστεροί και δεξιοί, φοβόμαστε μη θίξουμε τα συντρόφια του Περισσού και μας κατηγορήσουν για αντικομμουνισμό και στιγματιστούμε. Φτάνει πια.

      • Σωκράτης avatar
        Σωκράτης @ Αριστερός Ψάλτης 24/08/2011 09:17:12

        Αν και το προσδιοριστικό σας είναι αποκλειστικό δικαίωμά σας νομίζω ότι κατάλληλο σύμφωνα με τα γραφόμενά σας θα ήταν'' ακροδεξιός ψάλτης''.
        Όσο για τους αγώνες στα πεζοδρόμια εξαρτάται και η Χρυσή Αυγή αγώνες στα πεζοδρόμια ισχυρίζεται οτι κάνει.
        Καλημέρα σας.

  6. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 23/08/2011 15:32:03

    Οι μόνες απεργίες που κάποιες φορές, κατάφεραν να αλλάξουν κάτι, ήταν οι μακροχρόνιες και οι μαζικές.
    Η μόνη απεργία που δεν κατάφερε ποτέ κάτι, είναι αυτή της λογικής.
    Και είναι η μόνη απεργία, που το ΚΚΕ, εφαρμόζει, στην μέγιστη δυνατή της διάρκεια.

  7. δημητρης avatar
    δημητρης 23/08/2011 15:33:59

    Φυσικα στο αρθρο ουτε κουβεντα για την θεση της Ν.Δ.
    Βλεπετε η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ πισω απο τις πλατες των εργαζομενων μονο το "εχουμε καποιες ενστασεις αλλα μπορουμε και να τις παραβλεψουμε" οπως δηλωνε η Σαλωμη σημερα για το Ν/Σ της Διαμαντοπουλου.
    Για ποιον τουρισμο μιλατε; Των πολυεθνικων τουριστικων επιχειρησεων η των τουριστων με το "βραχιολακι στο χερι";
    Τα εσοδα οι πατριωτες ελληνες ξενοδοχοι που τα καταθετουν;
    Ποιος εινα απο αλλο ημισφαιριο ρωταω εγω.

  8. deldio avatar
    deldio 23/08/2011 15:49:04

    Δεν το έθεσα προσωπικά, αλλά εάν θέλεις πάρε θέση επί της ουσίας για τη σημερινή απεργία. Σου τονίζω ότι με το ΠΑΜΕ στις απεργίες και στις πορείες δεν κατεβαίνουν μόνο οι του ΚΚΕ. Επίσης θα ήθελα να με πληροφορήσεις εάν υπήρξε ποτέ αλληλέγγυο οποιοδήποτε άλλο (πλην ΚΚΕ) κόμμα σε οποιαδήποτε απεργία μισθωτών, πλην των "νοικοκυρέων" αυτοκινητιστών και φορτηγατζήδων.

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ deldio 23/08/2011 16:13:28

      ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ: Αυτή είναι η γενική αρχή που έχω. Για την συγκεκριμένη όμως απεργία δεν μπορώ να πάρω θέση τώρα γιατί δεν το ξέρω το θέμα. Αν τα αιτήματα των εργαζομένων δεν είναι παράλογα φυσικά και είμαι μαζί τους. Για τα άλλα που λες φυσικά και αναγνωρίζω πως το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ είναι στο πλευρό του λαού. Όμως ο αγώνας των αριστερών πρέπει να γίνει κάποτε και αποτελεσματικός. Έχουμε βαρεθεί να κατεβαίνουμε σε πορείες και αποτέλεσμα να μην βλέπουμε. Οι υπερβολικές αντιδράσεις του ΚΚΕ και του ΠΑΜΕ δεν μας βοηθούν καθόλου.

  9. BlackWhite avatar
    BlackWhite 23/08/2011 17:50:19

    Καλά κάνουν,άι σιχτίρ ποια με τον τουρισμό σαν φόβητρο που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση δεν θα κάτσουμε να μας πηδήξουν.Άντε να γυρίσουμε δραχμούλα να ησυχάσουμε από τους Ευρωπαίους νταβατζήδες,θα είναι δύσκολα αλλά ως λαός είμαστε καλοί σε αυτό.

  10. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 23/08/2011 17:54:52

    Το πανώ στη φωτογραφία λέει "σωματείο εργαζομένων ΑΤΗΕΝS PLAZA" όχι ΠΑΜΕ.
    Αν είναι σωματείο λοιπόν ξέρουν και αποφασίζουν και ενεργούν.
    Και η απεργία είναι οδυνηρή πρώτα απ όλα για τους εργαζόμενους και γίνεται μόνο για πραγματικά σοβαρούς λόγους.
    Κατά τα άλλα είναι γνωστό το συνδικαλιστικό κίνημα στην Ελλάδα είναι σχεδόν ανύπαρκτο και οι εκπρόσωποι του εξαγορασμένοι από τις παροχές του συστήματος για την κατοχή των σφραγίδων .
    Και αυτό είναι σοβαρώτατο πρόβλημα για τη λειτουργία της χώρας ,που πρέπει να απσχολήσει σοβαρά πρώτα απ όλα τους ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ δεξιόθεν και αριστερόθεν γιατί τα λειτουργικά συνδικάτα είναι προυπόθεση ομαλότητας.

  11. danaos avatar
    danaos 23/08/2011 17:59:58

    Μάλιστα κύριε. Ό,τι πεις! Και επειδή σε άλλη ανάρτηση πριν λίγο ανταλλάξαμε τραγούδια με τον DJ Stelio kai ton alakran ένα και σε σένα για καλησπέρα, μια πολύ καλή εκτέλεση:www.youtube.com/watch?v=Y-Vnobg3mLY

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ danaos 23/08/2011 18:19:46

      ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΑΙ Η ΨΥΧΟΥΛΑ: Χα χα χα. Ο υπολογιστής μας έκανε ανώτερους πιθήκους!!! Και για να πατσίσουμε τα βίντεο και για να θυμηθούμε τον Ζαμπέτα και για να δούμε ποιό είναι το πρόβλημα και ποιά η λύση του ας δούμε και αυτό το βίντεο: http://www.youtube.com/watch?v=O-mkkQ5QKI4

  12. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 23/08/2011 18:09:09

    Προς "συντρόφους" και "συναγωνιστές": αδέλφια, οι εργαζόμενοι της "Τυποεκδοτικής Α.Ε." ξοφλήθηκαν ή ακόμα; Εσείς, εφαρμόρζετε τις κείμενες νομοθετικές διατάξεις για τους δικούς σας υπαλλήλους και εργάτες;
    "Συντρόφια", σοβαρευτείτε...δεν έχετε πλέον την έξωθεν καλή μαρτυρία.

    • kolokotronis avatar
      kolokotronis @ ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 23/08/2011 18:37:26

      Μάθε, λοιπόν, επειδή το ρωτάς (με κακοήθεια μάλλον παρά από άγνοια)
      πως η Τυποεκδοτική είναι από τις ελάχιστες επιχειρήσεις
      στον χώρο του Τύπου, όπου η κείμενη εργατική νομοθεσία
      εφαρμόζεται μέχρι κεραίας.
      Και αυτός είναι ένας από τους λόγους, για τους οποίους αντιμετωπίζει
      σοβαρώτατα οικονομικά προβλήματα αυτή την εποχή
      και αναγκάζεται να απολύσει κάποιους εργαζομένους της.
      Όμως άλλο το ένα και άλλο το άλλο.

      • ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
        ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ @ kolokotronis 24/08/2011 00:35:40

        Κακοήθεια....χμ...Μια λοιπόν που είμαι "κακοήθης" ερωτώ;
        Υπάρχουν εργαζόμενοι της εταιρίας που επέστρεψαν τις κομματικές τους ταυτότητες, ναι ή όχι;
        Υπάρχουν εργαζόμενοι που προσέφυγαν στο Σ.Ε.Ε. (τμήμα Αγίου Στεφάνου) ναι ή όχι;
        Υπάρχουν εργαζόμενοι που κοινοποίησαν εξώδικα, ναι ή όχι;
        Υπάρχουν πτυχιούχοι Α.Ε.Ι. των οποίων δεν αναγνωρίζεται ο τίτλος σπουδών, ναι ή όχι;
        Αυτό που δημόσια αναγνωρίζω είναι η ασφαλιστική ενημερότητα της εταιρίας (μέχρι τούδε συνεπής)
        Αγαπητέ μου, μερικοί "κακοήθεις" εργαζόμενοι της εταιρίας ήλθαν ως πελάτες στο δικηγορικό μου γραφείο...
        Τελικά οι διαπραγματεύσεις με Γιαννίκο και Μπόμπολα προχώρησαν,δεν έμαθα...
        Μ΄εκτίμηση, ένας "κακοήθης" που υπογράφει επωνύμως...

  13. mosquito avatar
    mosquito 23/08/2011 18:27:26

    Ποιος σας ειπε οτι εκλεισε το ΠΑΜΕ τις πορτες των ξενοδοχειων;Συγκεντρωση εξω απο τα ξενοδοχεια εκανε και μοιραζε ενημερωτικα φυλλαδια σε δυο γλωσσες για τον σκοπο της κινητοποιησης.Η κινηση των πελατων δεν εμποδιστηκε σε καμμια περιπτωση.
    Και απαντησεις του τυπου και εσεις καταπιεζετε τους νεγρους μονο για λαικη φτηνη καταναλωση ειναι χρησιμες........

  14. danaos avatar
    danaos 23/08/2011 18:45:31

    Ακριβώς έτσι Χρήστο! Ψυχούλα!

  15. sxolioblog avatar
    sxolioblog 23/08/2011 19:58:36

    Ναι καλα ...οσα δε φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια ...

    Τωρα το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ μας φταει ..
    που καταστρεφουν τον τουρισμο ...
    και που φυσικα αυτο το κανουν λογω ζαχαριαδη και σταλιν ...

    Τι αλλο θ ακουσουμε ..και για την ταμπακιερα ουτε λεξη ..τα βαρεα και ανθυγεινα δηλαδη

    Αλλα αμα βγει η Καννελη και λεει σε τι θερμοκρασιες δουλευουνοι πλυστρες στα ξενοδοχεια και στα νοσοκομεια .. παλι κατι με την τυποεκδοτικη θα παιζει η το χρυσο του Σταλιν η τα εγκληματα του Μπερια και μην ξεχναμε και τους εβραιους που ηταν πισω απο τους μπολσεβικους .. Α ναι κι εναν απο τους ιδρυτες της ΓΣΕΕ, που ηταν και σαλονικιος εβραιος μελος του ΚΚΕ νομιζω τον ελεγαν Βενσουσαν ...

    Ε ειναι να μην θελουν οι ΠΑΜΕΤΖΗΔΕΣ , κατα το κομιτατζηδες που και αυτοι ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ηταν στις ταινιες του James Paris, να καταστρεψουν την Ελλαδα ?

    Αχ...χωρα κι αυτη ...

  16. CAT avatar
    CAT 23/08/2011 21:21:10

    Για να ειμαστε σοβαροι και να ξερουμε τι λεμε,δεν φταιει το ΠΑΜΕ που στον τουρισμο απασχολουνται αλλοδαποι ανασφαλιστοι ουτε που οι λιγοι Ελληνες που δουλευουν πλεον στον κλαδο ειναι με μεροκαματα πεινας !Η λογικη του να στρεφεται ο ενας εργαζομενος εναντιον του αλλου, ειναι μια κατασταση που προοθουν τα καναλια και τοΛΑΟΣ. Εμεις σαν απλοι εργαζομενοι πρεπει να ειμαστε ο ενας στο πλευρο του αλλου αν θελουμε να περισωσουμε κατι.Αν οχι ξαπλωστε και απολαυστε το!

  17. kopritis avatar
    kopritis 23/08/2011 22:15:31

    αρχισε το αντικομμουνιστικο παραληρημα παλι?ψαχνετε η δημιουργειτε κλιμα οταν αναλαβει η νδ εναντιον κκε και παμε
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΜΕ....ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ
    γιατι ο τουρισμος μας...αυτο ντε.το πραμα...
    που στην σκιαθο εχει το ποτο 15 ευρω..που 6 ατομα σε σουβλατζιδικο πληρωνουν 50 ευρω....με τα φτηνα εισιτηρια μονο 465% ΑΥΞΗΣΗ σε 5 χρονια...με τα κινεζικα τσολιαδακια...με την πελατεια του μεγ βρετα....με τον λαγανα με το φαληρακι...με την σαλατα 15 ευρω....με το δωματιο για τον ελληνα 70 και τον ξενο 30....για τα μαγαζακια του κεντρου που δεν κοβουν αποδειξη...για τον καφε των 5 ευρω, για τα ξενοδοχεια που λειτουργουν και καλα με μαθητες απο σερβια...για τις υπερωριες που δεν πληρωνουν για τα 12 δισ τζιρου και ουτε το ενα δισ δεν παει στον εργαζομενο.............για ολα αυτα λοιπον παμε καλα κανεις και τα κλεινεις ολα......
    γιατι αυτοι οι απατεωνες τολμανε και μιλανε και δειχνουν εσενα με το δαχτυλο που τους μπαινεις στην μυτη...μπραβο παμε αργησες αλλα μπραβο

    • kolokotronis avatar
      kolokotronis @ kopritis 23/08/2011 23:09:18

      Έχω παρατηρήσει κι εγώ, μία έντονη αντιΚΚΕ στροφή στο antinews
      εδώ και ένα 2μηνο περίπου. Και μάλιστα στο επίπεδο των αναρτήσεων
      και όχι τόσο των σχολίων (όπως βλέπεις και στη συγκεκριμένη ανάρτηση
      τουλάχιστον τα μισά σχόλια δεν είναι αντι-ΠΑΜΕ).
      Αυτή η στροφή συμπίπτει χρονικά με το πέρασμα της ΝΔ μπροστά στις
      δημοσκοπήσεις.
      Συμφωνώ μαζί σου, πως η ΝΔ προετοιμάζεται για την αντιμετώπιση
      του ΠΑΜΕ, όταν αυτή μεν θα είναι κυβέρνηση, το δε ΠΑΜΕ θα συνεχίσει
      να κάνει την δουλειά του.
      Πάντως, η τόσο μεγάλη ενασχόληση με το ΠΑΜΕ, ακόμα και η αρνητική,
      δείχνει ότι αυτό είναι μιά πολύ ζωντανή συνδικαλιστική οργάνωση,
      σε αντίθεση με το πτώμα της ΠΑΣΟΚοκρατούμενης ΓΣΕΕ,
      με την οποία ουδείς ασχολείται.

      • Factorx avatar
        Factorx @ kolokotronis 24/08/2011 00:01:04

        Τρία πουλάκια κάθονταν στου Διάκου το ταμπούρι

      • ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
        ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ @ kolokotronis 24/08/2011 00:45:44

        Αγαπητέ μην ψάχνεις για "κυνηγούς φαντασμάτων". Απλά δεν υπάρχουν.Πολλά χρωστάμε όλοι μας και στο Κ.Κ.Ε. και στο Π.Α.Μ.Ε. (τουλάχιστον όσοι είμαστε άνθρωποι της δουλειάς).Αλλού είναι το ζητούμενο: εν έτει 2011 δεν μπορείς να εφαρμόζεις τακτική "οικοδόμων του 1965".Διευκολύνεις τον αγωνιζόμενο εργατοϋπάλληλο, τον μικροβιοτέχνη, τον μαγαζάτορα,δεν τον παρεμποδίζεις με την κινητοποίησή σου.Αλλο η κινητοποίηση, άλλο η επίδειξη κομματικής δύναμης ή η κομματική "γυμναστική".
        Επί τη ευκαιρία: με την εισαγγελική έρευνα που διεξάγεται για την "Ζώνη" στο Πέραμα, μήπως έχεις κανένα νέο;

        • kolokotronis avatar
          kolokotronis @ ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 24/08/2011 01:17:20

          @ Κωνσταντίνε,
          είμαι σίγουρος, πως οι εμπειρίες σου από το δικηγορικό σου
          γραφείο, σού επιβεβαιώνουν, ότι η ελληνική κοινωνία
          επιστρέφει ραγδαία σε προηγούμενες δεκαετίες.
          Εάν λοιπόν γυρίσουμε στην δεκαετία του '60,
          τότε που κάναμε οικογενειακό συμβούλιο,
          για το " ποιός θα αγοράσει φέτος παπούτσια" (!),
          (δεν ξέρω εάν τα πρόλαβες)
          μην απορείς καθόλου όταν θα βλέπεις
          "τακτικές οικοδόμων του '65" εν ετει 2011.
          Εξάλλου, ας μην εθελοτυφλούμε:
          το ότι μπουκώσαμε αυτά τα χρόνια
          με διάφορα καταναλωτικά "αγαθά"
          καθόλου δεν σημαίνει πως μειώθηκε
          η εκμεταλευση ανθρώπου από άνθρωπο
          (ίσα-ίσα που στις μέρες μας φουντώνει πάλι).
          Για το Πέραμα δεν έχω ιδέα.

  18. Plakman avatar
    Plakman 23/08/2011 22:16:25

    Αριστερες ιδεες δεξια πορτοφολια.
    30 χρονια ετσι δουλευει η αριστερα.
    Μια απο τα ιδια

  19. Twins avatar
    Twins 23/08/2011 22:42:17

    Ο Φραπεδομεταφορέας ειναι βαρύ και ανθυγειινό επάγγελμα ;

    • barman avatar
      barman @ Twins 23/08/2011 23:33:50

      Αν είχες μαγαζί θα προσλάμβανες έναν η μία φραπεδομεταφορέα ηλικίας 55-60 χρονών; Δεν νομίζω. Το επάγγελμα του σερβιτόρου και του barman, είναι ενταγμένα στα βαρέα (και όχι στα ανθυγιεινά) για αυτό ακριβώς το λόγο, ότι έχει ημερομηνία λήξεως και θα έπρεπε όποιος το ακολουθούσε να έχει και κάποια κίνητρα.

  20. daffy avatar
    daffy 24/08/2011 00:07:22

    καθε κινηση εναντια στο κεφαλαιο και την αμερικανοδουλη κυβερνηση δεκτη
    τι παει να πει δικαια αιτηματα αλλα απαραδεχτος τροπος

    και ποιος ειναι παραδεχτος τροπος ποιος θα το ορισει αυτο ...
    αν οχι οι εργαζομενοι και ο λαος
    οι τουριστες να καθισουν στα σπιτια τους η να πανε διακοπες στην λυβιη που την κατεστρεψαν οπως προσπαθουν να καταστρεψουν και εμας ...
    εδω τωρα εχουμε προτεραιοτητα εμεις ....πρωτα θα τα βρουμε εμεις και μετα εαν θελουν ας ξανα ερθουν οι τουριστες

  21. kolokotronis avatar
    kolokotronis 24/08/2011 00:22:43

    "...το 'να τηράει τη Λειβαδιά και τ'άλλο το Ζητούνι..."

    • kolokotronis avatar
      kolokotronis @ kolokotronis 24/08/2011 00:43:23

      "...το τρίτο το καλύτερο μοιρολογάει και λέει:
      "Πολλή μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα..."

      Γράψτο ολόκληρο, βρε Φάκτωρα,
      που είναι και επίκαιρο !!

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ kolokotronis 24/08/2011 08:13:55

        +10000!!!

      • Dee Jay Stelios avatar
        Dee Jay Stelios @ kolokotronis 24/08/2011 19:26:16

        Κολοκοτρώνη εγραψες

  22. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 24/08/2011 00:29:18

    Κλασσική περίπτωση μικροαστικής αριστερίστικης άποψης.
    Ο απεργός σέβεται τον χρήστη της υπηρεσίας του.
    Ο τουρίστας έχει περισσότερα διακαιώματα γιατί στηρίζει τη δουλειά του εργαζόμενου και την οικονομία και εμείς πρέπει να τον κάνουμε να θέλει νάρθει και να ξανάρθει και όχι να τον διώχνουμε.

  23. cornelsen avatar
    cornelsen 24/08/2011 00:38:21

    Ναι, να παίρνουμε την άδεια κάθε φοβισμένου για το αν θα υπερασπίσουμε την ζωή και τα συμφέροντά μας. Όσοι είναι αυτής τής λογικής ας κάνουν παρέα με τον ΓΑΠ και την τρόικα.

    ΥΓ.: Αλήθεια οι επαναστάσεις μήπως θα έπρεπε να παίρνουν και την άδεια από τα ανώτατα δικαστήρια;

    • ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
      ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ @ cornelsen 24/08/2011 01:45:59

      Οι τουρίστες που ενισχύουν την οικονομία δεν είναι οι κ.κ.ΟΜΠΑΜΑ,ΜΕΡΚΕΛ,ΣΟΡΟΣ,διευθυντές τραπεζών και μονοπωλίων κλπ.
      Είναι εργαζόμενοι,συνταξιούχοι ,μικρομεσαίοι σαν και μας ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟΙ και φίλοι.
      Όποιος λοιπόν τους αντιμετωπίζει περιφρονητικά και υβριστικά ,είναι σοβαρός εχθρός και καθόλου φίλος των εργαζομένων και αυτή είναι και η γνώμη ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ.

  24. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 24/08/2011 08:37:09

    ω λα λά. στην πορεία προς την εξουσία αποχαιρετάμε βλέπω το φαιοκόκκινο μέτωπο που με τόση μαεστρία φτιάχναμε για να διώξουμε τους νεοφιλελεύθερους Πασόκους.. Ενδιαφέρον κι αποκαλυπτικό. Θα ξέρουμε από τώρα τί μας περιμένει όταν αναλάβει το κόμμα των.. νοικοκυραίων τις τύχες ( sic) του τόπου.
    Κατά τα λοιπά, τριτοκοσμική χώρα αγαπητέ αρθρογράφε είναι αυτή που εμφανίζεται σαν πόρνη πολυτελείας. ήτοι, έχει βλεννόρροια, είναι αλκοολική αλλά φοράει Λουί βιττόν για να χτυπήσει φραγκάτο πελάτη.
    Προφανώς οι Λονδρέζοι που τα έκαναν γυαλιά ΄καρφιά είναι αντιπατριώτες και δεν νοιάζονται για τον τουρισμό τους. ομοίως και οι Ιταλοί που βρίσκονται επί ποδός πολέμου..
    Υ.Γ Ενδιαφέρουσα η κριτιική για το γεγονός ότι το ΚΚΕ ασχολείται με την ιστορία του εν μέσω κρίσης. Προφανώς πετάξατε στις ( wanna be υπουργικές) καλένδες αυτά που έλεγε (δικαίως) ο Σαμαράς μολις ανέλαβε το κόμμα: εξουσία χωρίς ιδεολογία και επιστροφή στις ιδεολογικές ρίζες είναι πουκάμισο αδειανό. Άξιοι συνεχιστές του Γιωργάκη.

  25. Δεξιός avatar
    Δεξιός 24/08/2011 11:37:19

    Τα ίδια κάνανε το '20 - '22. Τα ίδια κάνανε το '40. Τα ίδια κάνουν πάντα. Αν ο Ελληνικός λαός δεν τους έχει ακόμη πετάξει στον υπόνομο της ιστορίας αυτό οφείλεται στην εικόνα Βασιλάκη Καΐλα που περνάνε (εμείς οι αγνοί και φτωχοί πλην τίμιοι αγωνιστές που διωχθήκαμε από το κράτος της Δεξιάς, κλπ.) Επιπλέον φταίει η Δεξιά μετά τον Εμφύλιο που στην προσπάθεια λήθης και ενστερνιζόμενη τις κατηγορίες που της απεύθυναν, τους άφησε να αλωνίζουν ξερνώντας την εμετική τους προπαγάνδα και διαστρεβλώνοντας την ιστορία. Επιπλέον φταίει η μετεμφυλιακή δεξιά, διότι ποτέ δεν κατάφερε να γίνει πραγματικά λαϊκή, εξοβελίζοντας όλους αυτούς τους αυτόκλητους "υπερασπιστές" του λαού. Ξεχνάμε ότι το '70 - '80 αποτέλεσαν το δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ και έχουν ευθύνη για ότι περνά η χώρα σήμερα.
    Όσο για το Μεταξά και τα έργα του, μια απλή υπενθύμιση: Ποιός ίδρυσε το ΙΚΑ;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Δεξιός 24/08/2011 11:54:33

      Στο τελευταίο που ρωτάς, ο ίδιος που έφερε και το 8ωρο.

  26. Juozas Bacius avatar
    Juozas Bacius 24/08/2011 11:47:17

    Καλά κάνει το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ. Μέσα απο τέτοιες δράσεις μπορεί να προκύψει κάτι καινούριο σε αυτή τη κοινωνία.

    Τώρα αν θα χαθούν εκατομμύρια ευρώ...έτσι κι αλλιώς αυτα τα εκατομμύρια ευρω δεν επιστρέφονται σε δρόμους, νοσοκομεία, σχολεία και νέες θέσεις εργασίας, γιατί αυτός είναι ο σκοπός της εργασίας μας και όχι να θωρακίζεται ο ανταγωνισμός (Μας αρκεί η αλληλεγγυή και η αλληλοβοήθεια και όχι ο ανταγωνισμός).

    Όσο για τις θέσεις εργασίας που μπορεί να χαθούν, αυτές χάνονται έτσι κι αλλιώς όταν ο επιχειρηματίας αποφασίζει, εξαιτίας του ανταγωνισμού να μειώσει τους μισθούς για να μειωθεί το κόστος παραγωγής. Άρα το πρόβλημα υπάρχει και εντοπίζεται στο τρόπο που λειτουργεί το παρών σύστημα και όχι σε άλλους παράγοντες δευτερογενείς.

    • ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
      ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ @ Juozas Bacius 24/08/2011 13:45:19

      Aν δεν γίνεται κατανοητό,ότι το πρόβλημα είναι η επιθετική ενισχυση της κυριαρχίας των χρηματοπιστωτικών αγορών και των μονοπωλίων και ότι ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας είναι ο πρώτος στόχος του σήμερα ,δεν πρόκειται να καταφέρουμε τίποτα ,όσα πανώ και αν απλώσουμε στην Ακρόπολη και όσους "δεξιούς","ξένους" κλπ εύκολους στόχους και αν έχουμε.
      Απλά μαθήματα κλασικής πολιτικής οικονομίας από τους κλασσικούς που οι εκλεκτοί υπάλληλοι των μονοπωλίων τα γνωρίζουν καλύτερα από μερικούς "φίλους των εργαζομένων" που τρέφονται από το σύστημα που υποτίθεται ότι θέλουν να αλλάξουν.

  27. Abadistas avatar
    Abadistas 24/08/2011 12:02:52

    To IKA ιδρύθηκε το 1934 με τον ν. 6298/34 από την κυβέρνηση Παναγή Τσαλδάρη. Να σου στείλω και το ΦΕΚ αν θες να το διαβάσεις.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Abadistas 24/08/2011 12:39:22

      Το θέμα είναι πότε επιτέλους εφαρμόστηκαν όλα αυτά. Το μόνο που μπορώ να χρεώσω είναι η πρότερη (32-37) πολιτική αστάθεια, αλλά δεν παύει να ισχύει το ότι εφαρμόστηκαν από τον Μεταξά.

  28. Abadistas avatar
    Abadistas 24/08/2011 12:06:27

    Το οκτάωρο ψηφίστηκε και έγινε νόμος το 1932 από την κυβέρνηση Ελ. Βενιζέλου.
    Και μια συμπλήρωση: Το 1937 ο Μεταξάς τροποποίησε το νόμο για το ΙΚΑ προκειμένου να μπορεί να βάλει χέρι στα "χρυσά" αποθεματικά του, ανοίγοντας το δρόμο για όλους να διορθώνουν τα κρατικά λογιστικά τσιμπώντας χρήμα από το ΙΚΑ.

    • Abadistas avatar
      Abadistas @ Abadistas 24/08/2011 12:09:14

      Διόρθωση: Όχι με νόμο, αλλά με προεδρικό διάταγμα ίσχυσε η οκτάωρη απασχόληση.

  29. Juozas Bacius avatar
    Juozas Bacius 24/08/2011 14:07:44

    @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ

    Τι παει να πει οτι το ΚΚΕ τρέφεται απο το σύστημα? Αυτο δεν είναι επιχείρημα. Όλοι τρέφονται, όλοι τρεφόμαστε απο αυτό το σύστημα διότι ζούμε μέσα σε αυτο. Όλοι τρεφόμαστε είτε παλεύουμε για να το ανατρέψουμε είτε μας αρέσει και το αποδεχόμαστε.

  30. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 24/08/2011 14:15:39

    Αδυναμία αντίληψης. εξήγηση τρέφονται=εκτρέφονται με κάθε είδους πρόσθετες απολαβές και ο νοών νοήτω.Μερικοί ,όχι όλοι ,αλλά με καρέκλες και σφραγίδες.

  31. factorx avatar
    factorx 24/08/2011 14:16:34

    Πραγματικά λυπάται κανείς όταν βλέπει Έλληνες πολίτες τόσο κολημένους σε ένα παλαιολιθικό κόμμα που λατρεύει ακόμα τον Στάλιν. Για το Κόκκαλη έχετε να μας πείτε τίποτα και την Στάζι; Για την εκλογική πριμοδότηση και πρικοδότηση επί χρόνια του ΠΑΣΟΚ από το ΚΚΕ γνωρίζετε τίποτα; Για τον Χαρίλαο που αποφάσισε με τον Ανδρέα και τον Μητσοτάκη την παράδοση των ελληνικών τηλεπικοινωνιών στην Ζήμενς και τον Κόκκαλη σας λένε στα κομματικά αχτίφ; Σας εξηγούν πως γίνεται πρώην στελέχη του ΚΚΕ όπως ο Τσίμας (επικεφαλής του ΟΔΗΓΗΤΗ) και άλλοι πολλοί να τροφοδοτούν τα ιδεολογικό οπλοστάσιο του κεφαλαίου; Ξέρετε ότι η Τρέμη ήταν η ευνοούμενη του Φαράκου και οργάνωνε τα φεστιβάλ της ΚΝΕ;

    • Juozas Bacius avatar
      Juozas Bacius @ factorx 24/08/2011 16:27:26

      Sorry αλλά αδυνατώ να απαντήσω στις φαντασιώσεις σου.

      • ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
        ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ @ Juozas Bacius 24/08/2011 22:47:54

        H αλήθεια έιναι το όπλο του πολίτη.
        Το ψέμμα το όπλο του νεκροθάφτη της υπόθεσης της δικαιοσύνης.
        Και πρωταθλητής ήταν ο μεγάλος ατσάλινος ηγέτης που κατάφερε να εξανεμίσει τις ελπίδες του κόσμου στην πάλαι ποτέ σοβιετική ένωση και τώρα πάνε να τον αναστήσουν για να συνεχίσουν το καταστροφικό έργο του.

  32. Abadistas avatar
    Abadistas 24/08/2011 14:20:36

    Το ΚΚΕ δεν έχει καμία δουλειά στη Βουλή. Και για να προλάβω αντεπίθεση από τους ταλιμπάν, εννοώ ότι από την ώρα που άρχισε να τρέφεται από την κοινοβουλευτική επιχορήγηση και να κάνει χρήση των απιστεύτων σχετικών προνομίων, έχασε κάθε επαφή με τον κόσμο του και κλείστηκε στον Περισσό.
    Ενώ διαφωνώ κάθετα με το αναχρονιστικό κοινωνικό και "οικονομικό" μοντέλο που μας αντιπροτείνει, θα το προτιμούσα πιο προσγειωμένο στην Ελληνική πραγματικότητα. Πιο συντονισμένο με τις πραγματικές και όχι τις ονειρικές εξελίξεις. Κάτι τέτοιο θα ήταν προς το συμφέρον όλων μας. Και βεβαίως, κατι τέτοιο θα το έφερνε πιο κοντά στον Σαμαρά, όχι ιδεολογικά αλλά σε πολιτική πρακτική "πρώτων βοηθειών". Να φύγει ο θίασος των πρακτόρων του ΓΑΠ. Για να δούμε τι θα κάνουμε επιτέλους.

  33. daffy avatar
    daffy 24/08/2011 14:47:45

    Οργή, αγανάκτηση, θλίψη, έκπληξη, ντροπή, βάρβαρο πισώπλατο κτύπημα στον τουρισμό από τα κομάντο του ΠΑΜΕ... και άλλα γελοία ακούστηκαν χτες για την κινητοποίηση των εργαζομένων στον τουρισμό. Μέχρι και για... εσχάτη προδοσία είπε ο γνωστός ...δε λέω το όνομά του, δεν του κανω διαφήμιση.
    Τα περίεργα είναι όμως δύο.
    Πρωτο πως συντονίστηκαν όλα ανεξαιρέτως τα ΜΜΕ γύρω απο ένα κυριολεκτικά "μη θέμα" αφου ουσιαστικά κανείς δεν ενοχλήθηκε.
    Δευτερο και σπουδαιότερο, πως είπαν όλοι "συμπτωματικά",οπως και εδω στο συγκεκριμενο μπλογκ, το ΙΔΙΟ ΨΕΜΑ χρησιμοποιώντας τηνΙΔΙΑ ΛΕΞΗ, "αποκλεισμός των εισόδων".
    Βαζοντας στο γλυκό και τα περί κομάντο του Γκίνη, θα φανταζόταν κανεις πεσμένους ένοπλους στην άσφαλτο σε θέση μάχης με στολές παραλαγής, να μην αφήνουν να περάσει ψυχή ζώσα!
    Ποια ηταν η πραγματικότητα όμως;
    Κανείς δεν απαγόρευε σε κανέναν ένοικο των ξενοδοχείων να μπεί η να βγεί όσες φορες του γούσταρε. Σε κάποιο δελτίο το διευκρίνησε και ο εκπρόσωπος των εργαζομένων εκεί, ενω σήμερα το βρήκα και σε κάποια από τις αστικές εφημερίδες που μιλούσαν για αποκλεισμό."...χωρίς, ωστόσο, να εμποδίζουν την είσοδο και την έξοδο των πελατών" έγραφε η εφημερίδα αφου πρώτα είχε καταγγείλει τις ακρότητες και τα "μπλόκα ντροπής"(!).
    Απλά περιφρουρούσαν την Απεργία τους -όχι σκληρά λέω εγώ αφου είδα να μπαινοβγαίνει χωρίς πρόβλημα με βαλίτσες ο υπάλληλος στην πορτα του Μ.Βρεττανία. Αυτό ηταν όλο. Να μην ξεχνάμε το τι τρομοκρατία ασκείται στον ιδ.τομέα στις απεργίες, και το πόσο αναγκαία είναι η περιφρούρηση προκειμένου να βρουν το κουράγιο οι εργαζόμενοι να απεργήσουν.

    Αυτό που μου έκανε επίσης εντύπωση ηταν η σταση του προέδρου των εργαζομένων στον κλάδο Π.Προύντζου, που από την Πλ.Κλαυθμώνος ορμώμενος πλην αραχτός, αντί να επικροτήσει την περιφρούρηση της απεργίας από το ΠΑΜΕ (αφου απεργία χωρίς περιφρούρηση δεν υπάρχει) διαχώρησε τη θεση του λέγοντας πως δεν εχει σχεση με τέτοια πράγματα...
    Εψαξα σημερα θυμωμένος να βρω ποιος ηταν ο πρόεδρος. Ηταν μελος της ΠΑΣΚΕ και μέλος της διοίκησης της ΓΣΕΕ. Ω, τι έκπληξη....

    Αυτα για να ξερουμε τι θα βλέπουμε μόνιμα πλέον στις ειδήσεις όποτε εργαζόμενοι θα αποφασίζουν να παλέψουν για τη ζωή τους. Ας μην καταπίνουμε άκριτα λοιπόν, κι εν πάση περιπτώσει όποτε κάποιος κάνει κατι θετικό και δύσκολο ας το χειροκροτάμε κι ας μην ψάχνουμε από που προέρχεται η κίνηση για να την κρίνουμε.

  34. giannis avatar
    giannis 24/08/2011 18:59:19

    Γι' αυτό πρέπει να ξανά ανοίξει το νησί , μόνο που πρέπει να είναι μεγαλύτερο
    τώρα.

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ giannis 24/08/2011 19:34:03

      Αντε τράβα το να ισιώσει....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.