18/02/2009 17:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε άλλη φάση η τρομοκρατία

Στον «Επαναστατικό Αγώνα» οδηγείται η αστυνομία  μετά την εξουδετέρωση του αυτοκινήτου-βόμβας στα κεντρικά γραφεία της τράπεζας Citibank με περισσότερα από 60 κιλά εκρηκτικής ύλης τύπου ANFO, μέσα σε πέντε άδειες φιάλες προπανίου.

Ο τρόπος δράσης και η επιχειρησιακή ικανότητα φωτογραφίζουν τη συγκεκριμένη οργάνωση, ισχυρίζονται αστυνομικές πηγές.

Ερωτηματικά υπάρχουν στο μεταξύ για το λόγο που δεν εξερράγη τελικά η βόμβα. Ηταν λάθος η συνδεσμολογία (ηλεκτρονικοί πυροκροτητές, μπαταρίες και δύο μηχανικά ρολόγια); Πρόλαβε η αστυνομία και την εξουδετέρωσε στο «πάρα πέντε»; Οι τρομοκράτες ήθελαν απλώς να προειδοποιήσουν;

Ο,τι κι αν συνέβη το γεγονός είναι ότι στην Ελλάδα δεν υπήρξε ποτέ μέχρι σήμερα παρόμοιας μορφής και μεγέθους τρομοκρατική επίθεση. Πράγμα που επιβεβαιώνει και την αναβάθμιση των τρομοκρατικών οργανώσεων και την αλλαγή των μεθόδων επιχειρησιακής δράσης τους, οι οποίες κινούνται πλέον από καλά προγραμματισμένες ενέργειες (ΕΑ) μέχρι τα τυφλά χτυπήματα της Σέχτας και το χάος των γκαζάκηδων.

Και για να μην γράφουν διάφοροι ανοησίες ότι «προβληματίζει ο τύπος της εκρηκτικής ύλης (ANFO) που χρησιμοποιήθηκε, καθώς είναι καινούρια και εμφανίζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα» ιδού και μια φωτογραφία της ...κατασκευάστριας εταιρείας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/02/2009 18:32:55

    Αν δούμε την κλιμάκωση της τρομοκρατικής βίας που προηγήθηκε, πρόκειται για την σημαντική - δυστυχώς όμως αναμενόμενη - αναβάθμιση της καταστροφικής μανίας. Το κάνουν οι εξουσιατές κάθε μέρα στο Ιράκ. Την Ελλάδα γιατί να την εξαιρέσουν; Σε πρώτη φάση πρόκειται για δοκιμή, με στόχο να σταθμιστούν οι αντιδράσεις της κοινής γνώμης, γιατί ο κρατικός μηχανισμός είναι έτσι και αλλιώς δοτός και ελέγχεται από τα ίδια κέντρα υπερεξουσίας, που διογκώνουν σήμερα την τρομοκρατία.
    Στρατιωτικοί, σώματα ασφαλείας, μαχητές της άκρας αριστεράς, άνθρωποι που πονάτε αυτόν τον τόπο, επικοινωνήστε μαζί μου με κάθε δυνατό μέσο (botiliastopelagos@gmail.com).

  2. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 18/02/2009 18:51:45

    Λυπάμαι πραγματικά,
    οι απίθανοι "Μαντ Μαξ" που την είδαν τρομοκράτες είναι φανερό ότι οδηγούν τα πράγματα μόνο προς το χειρότερο (προβλέπω έναν νέου τύπου εμφύλιο),με αύξηση της καταστολής ίσως,με φαινόμενα αυτοδικίας ή κάτι άλλο.Οι δύστυχοι αστυνομικοί (οι οποίοι εκπαιδεύονται τόσα χρόνια στο να μη χρησιμοποιούν ποτέ τα όπλα τους ) καλούνται να αντιμετωπίσουν κάποιους τρελλούς.Τα πράγματα δείχνουν πως δεν είναι λίγοι τρελλοί αλλά μάλλον μία κατευθυνόμενη παραστρατιωτική ευάριθμη μονάδα που λειτουργεί με μένος (ταλιμπάν?).Οι δε στόχοι τους μάλλον επιλέγονται με ρίψη ζαριού ή με αναλύσεις του τύπου "Πάμε Alter?" κατά το "Πάμε πλατεία?".Η εκδίκηση των κάφρων...

  3. Apopsi avatar
    Apopsi 18/02/2009 19:01:13

    Όταν η 17Ν σκότωνε Άγγλους-Αμερικανούς και βιομηχάνους, ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων ήταν είτε αδιάφορο είτε θετικό στην οργάνωση, αφού δεν κινδύνευε η δική του γούνα.

    Όταν η 17Ν για πρώτη φορά δολοφόνησε έναν μη-στόχο, ήταν και η πρώτη φορά που τα αντανακλαστικά της κοινωνίας άρχισαν να λειτουργούν, και κατά την γνώμη μου, η αρχή του τέλους για την οργάνωση.

    Στην συγκεκριμένη περίπτωση, έχουμε ένα τυφλό χτύπημα!! Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;

    - Τυφλό χτύπημα σημαίνει πως δεν αναζητάς έρεισμα στην κοινωνία για να δείξεις το δίκαιο σου - κάτι που δεν συμβαδίζει με την Ελληνική αντιεξουσιαστική σκηνή.

    - Τυφλό χτύπημα σημαίνει πως ο στόχος σου δεν είναι το κατεστημένο, στόχος σου είναι η τρομοκράτηση του λαού, όπως έγινε στην στον σταθμό των τραίνων στην Μαδρίτη και μετά στο Λονδίνο αλλά και Κωνσταντινούπολη κτλ

    - Τυφλό χτύπημα τέτοιου βαθμού, σημαίνει πως είτε είσαι σχιζοφρενής δολοφόνος (πράγμα αδύνατον λόγω αριθμού συνεργών και τεχνογνωσίας), είτε το ότι είσαι ψυχρός επαγγελματίας που δεν σε νοιάζουν ποσώς οι απώλειες και που δεν ανήκεις καν σε αυτή τη χώρα.


    Αποκλείοντας την πιθανότητα θρησκευτικοπολιτικού χτυπήματος, μας μένει μόνο μία πιθανότητα, αυτή των μυστικών υπηρεσιών που είτε ιδιοχείρως είτε με την χρήση φτηνών χεριών (που ίσων δεν ξέρουν καν την αποστολή τους), στοχεύουν με απλό και ξεκάθαρο τρόπο την πολιτική σκηνή στην Ελλάδα.





    "Η απειλή είναι ισχυρότερη από την πραγματοποίησή της..."

  4. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 18/02/2009 19:03:10

    Εγκρινω και συμφωνω με τους προλαλησαντες.
    Δεν παμε καλα μαγκες,και αν βαλετε μαζι και την επιθεση στον καθηγητη το πρωι,χαλια μαυρα τα βλεπω.
    Δηλαδη, απο δω και περα,δε θα τολμαει κανεις να μιλησει γιατι θα φοβαται οτι θα τον χτυπησουν η θα τον σκοτωσουν;
    Φασισμος του κερατα δηλαδη.
    Στο ονομα της ποιας ιδεολογιας η αξιας;

  5. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 18/02/2009 19:23:53

    Απορία:

    Τα εκρηκτικά σε αυτά τα τσουβάλια που έχετε στη φωτογραφία τα βρήκαν;

  6. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/02/2009 19:36:35

    @Apopsi 3
    Στην ουσία έχεις δίκιο. Δεν θα πρέπει όμως να ξεχνάμε, ότι εδώ και κάποιο διάστημα στρατολογούνται ορδές μηδενιστών, για να χρησιμοποιηθούν σε διάφορες πράξης ωμής βίας. Αυτού του είδους οι ενέργειες υποβάλουν ένα νέου είδους φετιχισμό της καταστροφικής μανίας, ο οποίος διοχετεύεται έντεχνα στην ψυχική προπαρασκευή των μηδενιστών.
    Τα Ες ες πριν αιματοκυλίσουν την υφήλιο, εκπαιδεύτηκαν στους τραμπουκισμούς.

  7. χαραλαμπο-π avatar
    χαραλαμπο-π 18/02/2009 19:54:38

    Apopsi

    συμφωνώ με την ανάλυσησπου, μόνο που εάν σκοτώσουν πολλούς πολίτες, θα ε΄χουν πετύχει ακριβώς το αβντίθετο από αυτο που ισχυρίζεσαι. θα συσπειρώσουν κόσμο γύρω απο το διεφθαρμένο και ολιγαρχικό "συστημα" . τίποτε άλλο.

    μποτίλια, σπας κόκκαλα. αφού ελέγχουν το ολιγαρχικό "σύστημα", γιατί να τροκμοκρατήσουν το λαό; (δεν περιμένω απάντηση-θα είναι έκπληξη0

  8. χαραλαμπο-π avatar
    χαραλαμπο-π 18/02/2009 20:02:19

    οι μέθοδοι αυτο΄λι μποτίλια, δεν πρόεκιται να περάσουν. είναι ΟΛΟΙ υποψιασμένοι και ενημερωμένοι τα μάλλα για αυτες τις πρακτικες πολύ καλά, απο τις "δράσεις" του Μπους και της τρομοκρατίας. Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2009 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 65. Κανείς δεν έχει μασήσιε το κουτόχορτο, κανείς ΔΕΝ θα το μασήσει.

  9. daris avatar
    daris 18/02/2009 20:08:44

    Πολλοί είναι αυτοί που από το πρωί μέσω ραδιοφώνου και τηλεοράσεως αναρωτιούνται γιατί άραγε η επιλογή ήταν να χτυπηθεί ένα ΜΜΕ.
    Μάλιστα "σοβαροί και παλαιοί" δημοσιογράφοι και εκδότες χωρίς ντροπή και χωρίς ίχνος σεβασμού προς το κοινό αναρωτιόταν τι σχέση έχουν οι δημοσιογράφοι με την πολιτική κατάσταση της χωράς και με τις επιλογές των κυβερνόντων αυτή τη χωρά. Ανέφεραν και το εξής εκπληκτικό:
    -μα οι δημοσιογράφοι είναι αυτοί που ελέγχουν και ξεσκεπάζουν κάθε ανομία και κάθε σκάνδαλο!
    Δεν ανέφεραν όμως ότι είναι οι ίδιοι που σκεπάζουν και κάθε σκάνδαλο και που συναλλάσσονται με την εκάστου εξουσία με τεράστιο ίδιον όφελος!!!
    Ο κόσμος έχει καταλάβει, και όποιος δεν καταλαβαίνει ή είναι ή παριστάνει τον χαζό. Ο κόσμος έχει ανάγκη το δημοσιογράφο δίπλα του.
    Οι δημοσιογράφοι δεν θα πάψου ποτέ να παίζουν το παιχνίδι της κάθε εξουσίας και η πολλή σημαντική προσφορά τους την οποία δεν θα αμφισβητήσω ποτέ (θεωρώ ότι είναι λειτουργοί) εξανεμίζεται από την απληστία και την εξουσιομανία που τους διακατέχει.
    Βία δεν είναι μονό οι σφαίρες.
    Βία είναι και αυτό που καθημερινά μας επιβάλλεται από μεγάλη μερίδα του τύπου και της τηλεόρασης.
    Βία υπάρχει και στο διαδίκτυο.
    Βία είναι αυτό που συνέβη στο ΑΛΤΕΡ αν και έχω ισχυρές αμφιβολίες για την πατρότητα του χτυπήματος.
    Και εγώ ανησυχώ πολύ.
    Σε κάθε περίπτωση η βία είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ!!!

  10. χαραλαμπο-π avatar
    χαραλαμπο-π 18/02/2009 20:15:34

    έχετε αναλογιστεί αυτή τη στιγμή οτι ο ΜΟΝΟΣ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΡΗΣ;

    Αυτός που πήρε 3 εκατομ απο τις τσέπες μας για να γκρεμίσει τον παπανδρεισμό; αυτός που μετά τα 3 εκατομ μετέδιδε οτι ο σορος παέ να ρίξει την κυβέρνηση Μπόμπολα - θεοδώρας;;

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/02/2009 20:21:45

    η νιτρική αμμωνία είναι πάμφθηνο λίπασμα. Το πετρέλαιο είναι λίγο φθηνότερο από το εμφιαλωμένο νερό.

    Τρομοκράτης δεν είμαι αλλά ξέρω πως δουλεύουν τα φουρνέλα στην απομακρυσμένη επαρχία... το καψούλι είναι το δύσκολο. Το ammonium nitrate και το fuel oil είναι εύκολο.

  12. Factorx avatar
    Factorx 18/02/2009 20:25:36

    Στα τηλεοπτικά παράθυρα βλέπω την φωτογραφία του ANFO που κατασκευάζει και η ΠΥΡΚΑΛ. Ευτυχώς που μας διαβάζουν και είοναι ενημερωμένα. Γιατί με τέτοιο κύρο βαριούνται να κανουν ρεπορτάζ

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/02/2009 21:43:11

    είπες τηλεοπτικά παράθυρα και έτυχα να δω δελτίο καιρού στο Σταρ. Δεν πάμε καλά...

  14. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 18/02/2009 21:52:05

    @χαράλαμπο-π
    Φιλαράκι σε συμπαθώ, γιατί δεν είσαι κακό παιδί και αυτό στο έχω ξαναγράψει. Θα σου κάνω όμως κριτική, ότι διαβάζεις το ANTINEWS πολύ περιθωριακά, αυτό φάνηκε και στο άλλο Ποστ, που μου μου έγραψες για τον Καραμανλή και τη Ντόρα. Γι αυτά τα πράγματα έχω ανεφερθεί εδώ επανειλημμένα και αγνοείς τις απόψεις μου τελείως.
    Όταν σου γράφω διάβαζε το ANTINEWS συστηματικά, δεν εννοώ τα σχόλιά μου, αλλά ότι γράφει η σελίδα συνολικά - αναρτήσεις και σχόλια. Δεν αμφιβάλω για τις καλές σου προθέσεις, μια και τα ίδια πίστευα και γω στην ηλικία σου, αλλά χρειάζεται να δομήσεις λίγο περισσότερο τη σκέψη σου. Στο έγραψε και ο Decay στην άλλη συζήτηση, ότι φάσκεις και αντιφάσκεις, όταν ισχυριζόσουν, ότι η ΚΥΠ δεν χρειάζεται να εκπαιδεύει τρομοκράτες, από τη στιγμή που υπάρχουν οι άνθρωποι του Σόρος.
    Βέβαια, από τη στιγμή που ασχολείσαι έντονα μαζί μου, αυτό δείχνει τη χημική μας συγγένεια και το εκτιμάω ιδιαίτερα, γιατί συμπαθώ τους ανθρώπους, που θέλουν να είναι μαχητικοί.
    Έστω και εάν επιμείνεις, ότι κατέχεις από πολιτική, παρ' όλα αυτά θα μου επιτρέψεις να ισχυριστώ, ότι δεν έχεις ιδέα από καζίνα και στημένα παιχνίδια με σημαδεμένες τράπουλες.
    Εγώ δε θήτευσα μόνο δίπλα σε καθοδηγητές και πνευματικούς πατέρες, αλλά και δίπλα σε άνθρωπο καζινόβιο μεν, τίμιο δε. Που μου έμαθε τα κόλπα, που εφαρμόζουν οι χαρτοκλέφτες. Όχι για να κλέβω, αλλά για να προσέχω και να αμύνομαι. Γι' αυτό τος μπαρμπάδες της HOCH TIEF που φτειάξανε το εροδρόμιο στα Σπάτα, τους ρεζίλεψα μέσα στην έδρα τους. Το έχω γράψει στο παρελθόν, το επαναλλαμβάνω και τώρα: Μου έχουν απαγερεύσει την είσοδο σε όλα τα κρατικά καζίνα της Γερμανίας, χωρίς να δώσω την παραμικρή πρόκληση. Το αμάρτημα μου ήταν, ότι κατά την μια και μοναδική είσοδό μου στο κεντρικό καζίνο, έπεξα σαράντα φορές και τους πήρα τις τριάντα εννέα. Όλο το κέρδος μου ήταν 380 Μάρκα, γιατί δεν έπεξα για να βγάλω λεφτά, αλλά για να τους δείξω ότι είναι σάπιοι και ρεντίκολα, που τρώνε τα λεφτά του κοσμάκι.
    Πρέπει να ξέρεις ότι όταν κάτσεις σε τραπέζι, που το παιχνίδι είναι στημένο, κατά κανόνα συμβαίνουν τα εξής:
    1. Στο παιχνίδι συμμετέχουν περισσότεροι συνενοημένοι χαρτοκλέφτες.
    2. Ο αρχηγός τους βγαίνει εικονικά χαμένος.
    3. Αυτός που θα βγεί ο "μεγάλος χαμένος", δεν θα είσαι εσύ, αλλά άλλος από την ομάδα των χαρτοκλεφτών.
    4. Τα χρήματα που έχασες, αυτός που τα "κέρδισε", τα δίνει στον αρχηγό, κρατώντας ένα μικρό ποσό για την εκδούλευση.
    Τα ανωτέρω σκέψου τα ΚΑΛΑ. Εάν δεν κατάλαβες ακόμη, γιατί η υπερεξουσία, που ελέγχει την εξουσία, κλιμακώνει και το παρακράτος, ξαναγράψε μου.
    Μπορούμε να τα κάνουμε ακόμη πιο λιανά. Και για πάρτη σου δεν υπολογίζω ούτε χρόνο, ούτε κόπο.

  15. saaladin avatar
    saaladin 18/02/2009 22:18:14

    μήπως θα σας βοηθούσε στις βαθυστόχαστες αναλύσεις σας περί ’τρομοκρατίας’ κάτι που έγραψε ο Σουρής;’ουαί που το άρπαξε να φας,ώς Νόμον θεωρείτε κι ύστερα όλοι έκπληκτοι,αδίκως απορείτε,γιατί σηκώνεται θρασύ,το φονικό μαχαίρι,πεινώντος χασομέρη..’
    Τι ακριβώς φοβάστε με την δήθεν ’αποσταθεροποίηση’;Τι είναι μέχρι τώρα η ασύληπτη βαρβαρότητα των ’ελεύθερων Αγορών’;
    Το βλέμμα των ανέργων το βλέπετε έξυπνοι των βαθυστόχαστων αναλύσεων;

  16. ariel avatar
    ariel 18/02/2009 22:25:15

    Φάκτορα, το 15 δεν το έγραψα εγώ, εκτός αν υπάρχει και άλλη ariel, αλλοιώς πως βρέθηκε εδώ πέρα??

    ΟΚ

  17. Decay avatar
    Decay 18/02/2009 22:26:07

    Σε καλή "φάση" η τρομολαγνεία...

    Σύντομα προβλέπω να κάνει την εμφάνισή της μια καινούργια ομάδα.
    Ο Αντιφασιστικός Αγώνας .(ωραίο όνομα έ!)

    Ενώ η επαναφορά της 17Ν φαντάζει απο δύσκολη εως αδύνατη, ο αντιεξουσιαστικός χώρος ως γνωστόν προσφέρεται για τη στρατολόγηση νέων μελών στη μάχη ενάντια στο "σύστημα".
    Όπως λέει και ένα ρητό
    "Άν φοβάσαι μια επανάσταση, τότε δημιούργησέ την"

    Σήμερα βέβαια, δεν τίθεται θέμα φόβου του συστήματος, αλλά ανάγκη δημιουργίας ομάδων εκτελεστών, μόλις οι οργανώσεις μας περάσουν στην επόμενη φάση τους.
    Στο μεταξύ, δικαιολογείται πολύ καλά η μαζική παραβίαση των δικαιωμάτων των πολιτών από τις αρχές στο όνομα της αντιτρομοκρατικής δράσης.

    Το τί ακριβώς θα αντιπροσωπεύει ο "Αντιφασιστικός Αγώνας" δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.
    Σημασία έχει η εμβάθυνση της "επανάστασης" στην Ελλάδα με πολλές οργανώσεις, μέχρι του σημείου οι "εργοδότες", φίλοι, συνάδελφοι, και συγγενείς των ανθρώπων που αυτές θα εκτελέσουν, να θεωρούν δεδομένο και αληθινό τον κίνδυνο στον οποίο αυτοί είχαν εκτεθεί, και να πιστεύουν ότι οι δικοί τους πήγαν υπερ πίστεως και το κυριότερο οτι ενώ είχαν επίγνωση των κινδύνων, απλά τους έκατσε στραβά.

  18. χαραλαμπο-π avatar
    χαραλαμπο-π 18/02/2009 23:00:03

    "Στο έγραψε και ο Decay στην άλλη συζήτηση, ότι φάσκεις και αντιφάσκεις, όταν ισχυριζόσουν, ότι η ΚΥΠ δεν χρειάζεται να εκπαιδεύει τρομοκράτες, από τη στιγμή που υπάρχουν οι άνθρωποι του Σόρος."

    σε ποιά συζήτηση; πας να δημιουργήσεςι εντυπώσεις;

    πράγματι θα ήθελα να το κάνεις λιανά μποτίλια αυτό της υπερεξουσίας και της εξουσίας, γιατί τα περι σόρος τον δεκέμβρη μπάζουν από παντού, και δεν έχετε παρα εικασίες και φήμες σπαρμένες επίτηδες απο τον κουρή τον Καρα-Τζαφερ και τον πρετεντέρη για να τα ενισχύσετε. Απτό στοιχείο ουδέν.

    όπως και το πώς αυτό το μπλόγκ διαφημίζει έκδοση του Μπόμπολα. "επιτέλους έμαθε να κυβερνά" έγραφε οταν προσκύνησε τον μπόμπολα ο Καραμαν-Αλης

    kourdistoportocali(DOT)blogspot(DOT)com/2008/10/blog-post_27(DOT)html

    για δώσε μου εξήγηση;

  19. Factorx avatar
    Factorx 18/02/2009 23:25:54

    @χαραλαμπο-π: σου απάντησα και στο σχετικό ποστ αλλλα εκεί δεν ανταπαντας και έρχεσαι εδώ για να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Αυτη τη δουλειά θα κάνω; να απαντάω σε ανεγκέφαλους; Αν νομίζεις οτι στηρίζουμε τον Μπόμπολα έτσι είναι. και η βλακεία άλλωστε δεν έχει σύνορα

  20. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 19/02/2009 13:20:39

    @Χαράλαμπο-π, Ανώνυμο 15
    Ευχαρίστως φίλοι θα σας γράψω αναλυτικότερα το απόγευμα, μετά την εργασία μου.

  21. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/02/2009 13:59:45

    Ειναι ρε συ Νταρη,αυτο που λενε,οτι η ακριβοτερη ειδηση,ειναι αυτη που ΔΕΝ δημοσιευεται.

  22. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/02/2009 14:04:45

    Διαμαρτυρομαι εντονως.
    Εγω,δεν ειμαι απ αυτους.Ειμαι απο τους αλλους.Αυτους,που θελουν μονο να ταραζουν τα νερα,με τη σκεψη και οχι με τις μπομπες.

  23. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 19/02/2009 16:21:38

    Ποιοί διαμόρφωσαν την "περιρρεόυσα ατμόσφαιρα" έρωτος προς Ταλιμπάνηδες, Χεσμπολάχηδες, Χαμάδες και λοιπές "αντιιμπεριαλιστικές" δυνάμεις; Μόνον χρήσιμοι ηλίθιοι δήθεν αριστεροί; Φυσικά όχι μόνον, και το ξέρει και η γιαγιά μου.
    Ερευνήστε τους ίδιους τους καναλάδες και τους υποτακτικούς τους. Ειναι τόση η καφρίλα εκεί γύρω, που αυτοί οι αποενημερωτές μας είναι ικανοί να έχουν χρηματοδοτήσει τους δυναμιτιστές που στρέφονται εναντίον τους.

  24. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 19/02/2009 16:26:27

    @ 10 χαράλαμπος
    Ξεχνάς ότι πριν γκρεμίσει τον παπανδρεισμό, είχε γκρεμίσει και τον καραμανλισμό (Α'). Ε, πολύ του πάει να γκρεμίσει (στην κυριολεξία) και τον ΑλτεροΚουρισμό;
    Και κλάααμα ο Χατζηνικόλας!

  25. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/02/2009 19:58:53

    Το "δημοσιογραφο",τον ακουσατε να μιλαει για τους βομβιστες,και "λοιπες δημοκρατικες δυναμεις";
    Εκει να δειτε προσοχη στην εκφραση.
    Να φυλαμε και τον κωλο μας,ενα πραμα.

  26. παλιός συντάκτης avatar
    παλιός συντάκτης 19/02/2009 20:26:28

    δείτε την ταινία του Φασμπίντερ "3η γενιά" (αναφορά στην Μπάντερ Μαινχοφ) όπου οι "αρχιεπαναστάτες" που απαγάγουν το βιομήχανο διαπιστώνουν ότι τους καθοδηγεί ο αρχηγός της αστυνομίας και στο τέλος ο βιομήχανος γελάει μαζί τους

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.