#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/12/2013 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σε Αραβες και Τούρκους ο Αστέρας Βουλιαγμένης



Η «Jermyn Street Real Estate Fund IV LP» υπέβαλε την υψηλότερη προσφορά για την «Αστήρ Παλλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ». Ειδικότερα, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ανακοίνωσε ότι, σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ, έγινε σήμερα η αποσφράγιση των βελτιωμένων οικονομικών προσφορών που υποβλήθηκαν για την «Αστήρ Παλλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ».

H «Jermyn Street Real Estate Fund IV LP» υπέβαλε προσφορά ύψους 400 εκατ. ευρώ, που αφορά το 90% των μετοχών της «Αστήρ Παλλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ» όπως οι μετοχές αυτές θα διαμορφωθούν μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής. H χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας «Αστήρ Παλλάς Βουλιαγμένη» χθες στο Χρηματιστήριο Αθηνών ανήλθε σε 272,85 εκ. ευρώ.

Τα ΔΣ της Εθνικής Τράπεζας και του ΤΑΙΠΕΔ θα συνεδριάσουν μέσα στην εβδομάδα, προκειμένου να λάβουν τις τελικές αποφάσεις, σύμφωνα με τους όρους της διαγωνιστικής διαδικασίας.

H JERMYN STREET REAL ESTATE FUND IV LP είναι ένα fund που διαχειρίζεται η AGC Equity Partners, οι μέτοχοι του οποίου είναι κατά 85% ισχυρά αραβικά funds και οικογένειες επιχειρηματιών από το Αμπου Ντάμπι, το Κουβέιτ και το Ντουμπάι και κατά 15% ο Ομιλος Dogus που ελέγχεται από τον Τούρκο μεγιστάνα Φερίτ Σαχένκ.

Η «μονομαχία» για την απόκτηση του Αστέρα Βουλιαγμένης έγινε κυρίως μεταξύ της AGC Equity Partners και της κοινοπραξίας των κ. Κωνσταντακόπουλου και Olayan, αν και στην τελική φάση έδωσε προσφορά και η κοινοπραξία που είχαν δημιουργήσει οι εταιρείες Colony Capital Aquisitions και Dolphin Capital.

Η εταιρεία που εξαγοράζει τον Αστέρα Βουλιαγμένης προτίθεται σύμφωνα με πληροφορίες να επενδύσει στο εν λόγω ακίνητο κεφάλαια της τάξης του 1 δισ. ευρώ τα επόμενα 5 χρόνια. Το ακίνητο του Αστέρα είναι η πρώτη επένδυση της AGC Equity Partnes, ωστόσο η εταιρεία θα προχωρήσει και σε άλλες επενδύσεις, καθώς τα στελέχη της εκτιμούν ότι η Ελλάδα είναι «πηγή» ευκαιριών για τοποθετήσεις κεφαλαίων. Και τούτο διότι οι ίδιοι πιστεύουν ότι η χώρα μας βρίσκεται σε σωστή τροχιά για την έξοδό της από την κρίση και την παρατεταμένη ύφεση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Asxetos avatar
    Asxetos 10/12/2013 07:01:47

    Προσοχή
    Να εξετασθεί η συμμετοχή της Τούρκικης εταιρείας (μέσω ΕΥΠ) αν υπάρχουν διασυνδέσεις με Τουρκικό κράτος, υπάρχουν ζητήματα εθνικής ασφαλείας

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Asxetos 10/12/2013 11:38:24

      Λες να θελουν να πανε στη Θρακη μεσω Βουλιαγμενης;
      Το χρημα και το επιχειρειν δεν εχουν συνορα και πατριδα

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Μεγαλες στιγμες 10/12/2013 12:46:59

        Γιατί, μόνο την Θράκη θέλουν;

      • Valter avatar
        Valter @ Μεγαλες στιγμες 10/12/2013 13:01:20

        Απόβαση στον Αστέρα θα κάνουν ρε συ , δεν κατάλαβες?
        Μυστικές βάσεις υποβρυχίων , πυραύλους στα υπόγεια ....

        Καλά , James Bond δεν έβλεπες σαν τον Asxetos?

  2. giorgos avatar
    giorgos 10/12/2013 07:38:30

    Εχω μια απορια.αληθεια ξερει κανεις ποσο κοστιζει ενα υποβρυχιο,που γερνει ποσο το χρεωθηκε ο Ελληνικος λαος.ειναι ποτε δυνατον ΕΝΑ υποβρυχιο να ειναι ακριβοτερο απο το καλυτερο φιλετο της Χωρας .

    • aris avatar
      aris @ giorgos 10/12/2013 08:19:56

      2 δις ευρώ αγαπητέ Γιώργο.

    • Valter avatar
      Valter @ giorgos 10/12/2013 13:04:06

      Το καλύτερο φιλέτο της χώρας έκανε 1,5 εκατομμύρια ζημίες τον χρόνο , για φαντάσου και να μην ήταν το καλύτερο ...

  3. Ρηνα avatar
    Ρηνα 10/12/2013 08:08:53

    Στο μελλον θα προστεθουν στα σκανδαλα οι ισοβιτες του Αστερα.....

  4. aris avatar
    aris 10/12/2013 08:25:21

    Αν υπάρχει νοθεία, οι νέοι ιδιοκτήτες θα χάσουν ΟΛΑ τα λεφτά τους έτσι και αλλάξει κυβέρνηση. Αν πάλι δεν υπάρχει καμμία νοθεία, τότε αυτή είναι η Πραγματική αξία του ακινήτου αυτή τη στιγμή, αφού κανένας ενδιαφερόμενος δεν κάνει ένσταση. Το είπε και ο υφυπουργός της οικονομίας? νομίζω. Οι Πραγματικές αξίες είναι πολύ κάτω απ' τις αντικειμένικές. Αν φορολογούσαμε βάσει πραγματικής αξίας, δεν θα μαζεύαμε φράγκο...

  5. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 10/12/2013 10:09:11

    Φίλες και φίλοι, να σας συστήσω τον...Καπιταλισμό.

    • Valter avatar
      Valter @ Βανζέτι 10/12/2013 12:57:56

      Ναι φίλε , καλά τα λες , ο Αστέρας ήταν του λαού , γεμάτος λαό μιλάμε! Τίγκα στον λαό ήταν τελευταία φορά που πήγα ρε συ!
      Τώρα ο καπιταλισμός των δίνει στους πλούσιους ,ντροπή ρε φίλε , ένα μέρος είχε η γιαγιά από τα Πετράλωνα να κάνει τα μπάνια της πάει και αυτό ....

      • Magganas avatar
        Magganas @ Valter 10/12/2013 15:02:46

        κορυφαίο σχόλιο!!!

  6. helios avatar
    helios 10/12/2013 10:25:52

    Μην ξεχάσετε να τους δώσετε και κίνητρα όταν θα πιέζουν να χρηματοδοτήσουν την ανέγερση τζαμιών σε όλη την επικράτεια.
    Η πατρίδα μας μετατρέπεται σιγά σιγά από χώρα σε χώρο όπου το χώμα που θα πατάμε εμείς και πολύ περισσότερο τα παιδιά και τα εγγόνια μας θα ανήκει σε άραβες, τούρκους ,κινέζους και ρώσους.
    Ποιός θα το περίμενε ότι το κορυφαίο τουριστικό συγκρότημα της χώρας ουσιαστικά θα πέρναγε μεταξύ άλλων στα χέρια τούρκων.

  7. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 10/12/2013 10:39:07

    Δεν υπάρχουν Τούρκοι μεγιστάνες υπάρχουν μόνο Τούρκοι μεγιστάνες που κάνουν τα λεφτά τους με ναρκοοπιο,ηρωίνης,λαθρομετανάστες σε συνεργασία με το τουρκικό κράτος

  8. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 10/12/2013 10:50:36

    Αναρωτήθηκε ποτέ κανένας εδω μέσα Φίλοι μου πως π.χ η türkisch airline έγινε Μεγάλη κ´ τρανή τα τελευταία χρόνια κ´ την βλέπουμε να διαφημίζεται κ´ να μπαίνει σπονσορας παντού. Πριν κάτι λίγα χρόνια η Τουρκία κατήργησε την βίζα με πολλά μουσουλμανικά κρατη τις Ασίας κ´ Αφρικής με αποτέλεσμα πολλοί(χιλιάδες) με κόστος μόνο το αεροπορικό εισιτήριο να ταξίδευουν στην Τουρκία με διπλό όφελος για τους Τούρκους κέρδη γ´την αεροπορικήεταιρια λαθρό για εμάς

  9. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 10/12/2013 12:00:55

    Η χρηματιστηριακη αξια δεν μου λεει κατι γιατι σημερα ειναι αυτη,αυριο μπορει να ειναι τριπλασια.Ουτε φυσικα η εθνικοτητα των επενδυτων,αυτα ειναι για γελια.Πολλοι Ελληνες επενδυουν στην Τουρκια,δεν βλεπω να πηραμε πισω την Πολη.
    Το ''ζουμι'' της υποθεσης ειναι η τιμη πωλησης.Και σε εμενα μοιαζει μικρη αλλα αυτο σημαινει πλειοδοτικος διαγωνισμος.Οποιος δωσει τα περισσοτερα,οχι οποιος δωσει αυτα που εγω ζηταω

  10. Magganas avatar
    Magganas 10/12/2013 12:24:52

    Οι Έλληνες επιχειρηματίες τα κάναν "μασούρια" και τα βγάλαν στο εξωτερικό...

  11. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 10/12/2013 12:57:58

    Για το συγκεκριμενο φιλετο της μεσογειου ειναι σκανδαλο αυτη η τιμη. Αξιζει πολυ περισσοτερο,το λιγοτερο τα διπλασια.....Τωρα το ποιος το παιρνει ειναι πολυ λαικιστικο.

  12. η Dimi avatar
    η Dimi 10/12/2013 13:07:34

    Έχει μια ψύχρα περίεργη η σημερινή πένθιμη Τρίτη 10/12/13. Ευχόμαστε και προσευχόμαστε η Ελλάδα, ποτέ να μη βιώσει ένα νέο Αρκάδι. Θαλάσσιο αυτή τη φορά.

    Σιγά μα σταθερά, και με την επίφαση της τουριστικής ανάπτυξης, συνεχώς σφίγγει η «Τουριστική Τανάλια Νταβούτογλου», γύρω από την Αττική. Και όταν το «Έργο» θα έχει ολοκληρωθεί, θα ξεχάσουμε (;) την Ελλάδα που γνωρίσαμε.

    Επιτέλους! Ώρα να παραπεμφθεί και σε σκόνη να διαλυθεί η προδοτική αλητεία που έσυρε την Ελλάδα σ' αυτή τη κατάντια. Έλληνας να μη πατήσει και ούτε λεπτό από το πανάκριβο ευρώ του στον Αστέρα της ημισελήνου, να μη ξοδέψει.
    Καταισχύνη!

    «Επιθυμούμε μια νέα Βαλκανική, που θα θεμελιώνεται στις πολιτικές αξίες, στην Οικονομική ΑΛΛΗΛΕΞΑΡΤΗΣΗ, στη συνεργασία και στη πολιτιστική αρμονία. Όλα αυτά εξασφαλίζονταν στα Οθωμανικά Βαλκάνια, ήταν μια επιτυχημένη ιστορία, και τώρα πρέπει να αναγεννηθούν.» ~Αχμέτ Νταβούτογλου, το Εφιαλτικό «Ισλαμικό Βάθος» http://www.noiazomai.net/turkoislam.html

    • Magganas avatar
      Magganas @ η Dimi 10/12/2013 15:15:51

      Εδώ ήταν ο Αστέρας.
      Γιατί δεν προσέτρεξε κανείς Έλληνας επιχειρηματίας;;;

      Θα σας πω εγω Dimi γιατι δεν προστρέξαν οι Έλληνες επιχειρηματίες:
      Επειδή στον Αστέρα σαν επιχειρηματίας απευθύνεσαι με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου σε ΙΔΙΩΤΕΣ. Πρέπει να προσελκύσεις ΙΔΙΩΤΕΣ.

      Για αυτό δεν έκανε κίνηση κανείς Έλληνας επιχειρηματίας (πλην Λάτση)!

      Διότι οι Έλληνες επιχειρηματίες είναι μαθημένοι να απευθύνονται με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους στο ΚΡΑΤΟΣ...
      Κοιτάζουν να πιάσουν πελάτη το ΚΡΑΤΟΣ...
      Τώρα που το ΚΡΑΤΟΣ φαλήρησε, τα κάναν μασούρια και τα πήγαν στο Λιχτενσταϊν, στο Σαν Μαρίνο, στο Λουξεμβούργο και στη Μάλτα διότι η Ελβετία αρχίζει και κάνει τζιζ...

  13. Paola avatar
    Paola 10/12/2013 13:11:56

    Έλεος με τον σκοταδισμό και τα φαντάσματα. Η επένδυση αυτή είναι μια απάντηση σε όλους εντός και εκτός, για την τεράστια προσπάθεια που συντελέστηκε τον τελευταίο χρόνο. Συγχαρητήρια σε όσους εργάστηκαν γι'αυτό!

  14. Λαέρτης avatar
    Λαέρτης 10/12/2013 13:17:10

    Αυτή η επένδυση ας μη λησμονούμε πως έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά πολλών άλλων όπως της Νόκια, της Κόκα-Κόλα κτλ. Αυτό σημαίνει πολλά και δημιουργεί σαφώς καλές συνθήκες στο επενδυτικό τοπίο για την χώρα μας.

  15. Vlado avatar
    Vlado 10/12/2013 13:21:17

    Αλήθεια τι θα κάνει με το θέμα ο Τσίπρας όταν... κυβερνήσει; Θα τους στείλει τους έρμους απο κει πού'ρθανε;

  16. Persian avatar
    Persian 10/12/2013 13:27:53

    Είναι πολύ ευχάριστο εκεί που κάθε μέρα ακούγαμε ανεργίες, απολύσεις και πείνα, σιγά σιγά να περνάμε σε τέτοιες ειδήσεις που χωρίς δεύτερη σκέψη, φέρνουν χαμόγελα και αποδεικνύουν πως με σκληρή δουλειά, όλα είναι δυνατά.

  17. Σπορέας avatar
    Σπορέας 10/12/2013 14:30:55

    Η διαχείριση έφερνε τις ζημιές, όχι το οικόπεδο.
    Θύμωσε, όμως, ο Αγάς και έκοψε τα ...φρύδια του.

    • Valter avatar
      Valter @ Σπορέας 10/12/2013 14:48:28

      Το παραμύθι το έχω ακούσει χίλιες φορές τουλάχιστον. Η τάδε κρατική εταιρεία , ή ο δείνα οργανισμός είναι φιλέτο , τεφαρίκι και μαγαζί γωνία.
      Έλα όμως που είναι ΟΛΟΙ ζημιογόνοι!
      Ναι αλλα -σου λένε τα αριστερά- , η διαχείριση φταίει ρε φίλε! Η προηγούμενη και η προπροηγούμενη διοίκηση , το κράτος , η συγκυρία.
      Καλά φίλε , δίκιο έχετε αλλα έχω μια ερώτηση: Πως στο καλό κάθε φορά κάποιος φταίει?
      Πως είναι δυνατόν σε ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις να φταίει το ριζικό μας ρε φίλε?
      Έχεις σκεφτεί πως η διαχείριση εταιρειών από το δημόσιο είναι by default αποτυχία?

      • Panos avatar
        Panos @ Valter 10/12/2013 16:10:16

        Kαι από τον κακό διαχειριστή που είναι το δημόσιο άς το δώσουμε και στους Τουρκαλάδες;;;

      • Magganas avatar
        Magganas @ Valter 10/12/2013 17:45:17

        Valter,

        συμφωνώ και επαυξάνω!!!
        Στο παρελθόν είχαμε κάνει μια έρευνα για ιδιώτη επιχειρηματία του εξωτερικού (ελληνικής καταγωγής όμως) που ενδιαφερόταν για την Ολυμπιακή και είχαμε βρει μεταξύ άλλων στο μισθολόγιο παραμεθορίου αεροδρομίου, 67 οδηγούς για δύο πουλμανάκια!!!
        Στο αεροδρόμιο ερχόταν μία πτήση ημερισίως από Αθήνα και έφευγε μία ημερισίως προς Αθήνα (αεροσκάφη 45 ατόμων).
        Ένα πουλμανάκι πήγαινε το πρωί τους επιβάτες στο αεροσκάφος, ένα πουλμανάκι έπαιρνε το απόγευμα τους επιβάτες από το αεροσκάφος.
        Για τα δύο αυτά πουλμανάκια λοιπόν πληρώνονταν μηνιάτικο (συν επιδόματα παραμεθορίου περιοχής) 67 οδηγοί!!!
        Μάλιστα είχανε καταρτίσει και καθιερώσει άτυπο εργασιακό πρόγραμμα μεταξύ τους και καθενός ερχόταν η σειρά του να πάει για δουλειά ανά 27 ημέρες!!!!!!!!!!!!
        Ο Βγενόπουλος φυσικά τα βρήκε και αυτός αυτά τα χάλια και σίγουρα ρώτησε τον υπουργό: "κι αυτούς εγώ θα τους αναλάβω;".
        Τί απάντησε ο υπουργός δεν γνωρίζω αλλά γνωρίζω όμως ότι πληρώθηκαν πολλά "κατοστάρικα" (χιλιάδων εξυπακούεται) για εθελούσια έξοδο...

        Πού να σας γράψω στοιχεία για τον ΟΣΕ να δείτε....

        Πού να σας γράψω για το ΚΕΕΛΠΝΟ στο οποίο επί σειρά ετών διορίζονταν φωτογραφικά για μία ημέρα όλες οι γκόμενες (με απολυτήριο λυκείου) των "γενικών" και των υφυπουργών και την δεύτερη μέρα έφευγαν με απόσπαση στα πολιτικά γραφεία και στα υπουργεία. Και να παίρνουν και δύο μισθούς μάλιστα, έναν από το ΚΕΕΛΠΝΟ και έναν από τα γραφεία!!! Να παίρνουν μισθό από το ΚΕΕΛΠΝΟ και να μην ξέρουν καν πού είναι το κτίριο!!!

        Να δούμε μετά όλοι τον "πλούτο" που ξεπουλάει η κυβέρνηση και τα "φιλέτα" που δίνει κοψοχρονιά...

        Δυστυχώς δεσμεύομαι και δεν μου επιτρέπεται να βγάλω εδώ στοιχεία από τέτοιες έρευνες, να ΦΡΙΞΕΙ ο κόσμος και να φωνάζουν για στρατιωτικό νόμο μέχρι και οι Αριστεροί...

        Κατόπιν ερευνών και βάσει ευρωπαϊκών προτύπων, χρειαζόμαστε στην Ελλάδα 350.000 δημοσίους υπαλλήλους για να δουλεύει το δημόσιο ΡΟΛΟΙ (με τις κατάλληλες αποκρατικοποιήσεις και την κατάργηση απίθανων "επιτροπών"). ΡΟΛΟΙ και για τα κρατικά ταμεία και φυσικά και για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
        Ε!, το ελληνικό κράτος πληρώνει πάνω από ένα εκατομμύριο μισθούς και δεν λειτουργεί τίποτε...

      • Βαθιά Νερά avatar
        Βαθιά Νερά @ Valter 10/12/2013 17:58:26

        Είδαμε και τα διόδια !

      • Σπορέας avatar
        Σπορέας @ Valter 10/12/2013 19:57:56

        Valter :
        Τρικυμία εν κρανίω.
        Το Μακεδονία Παλλάς εξακολουθεί να ανήκει στο ΙΚΑ, άλλαξε μόνο διαχειριστή, ήταν ο Δασκαλαντωνάκης είναι τώρα ο Σαβίδης.
        Όταν έχεις ζημιές λοιπόν αλλάζεις το διαχειριστή δεν ξεπουλάς το ακίνητο.

  18. Natalia avatar
    Natalia 10/12/2013 15:46:36

    Το επενδυτικό κεφάλαιο ειναι πολύ σημαντικό, αποδεικνύει την εμπιστοσύνη των ξένων επενδυτών στο πρόσωπο του Αντώνη Σαμαρά και της Κυβέρνησής του. Μακάρι να έχουμε πάντα τέτοιες ευχάριστες ειδήσεις!

  19. kotstak avatar
    kotstak 10/12/2013 17:04:46

    Πού κρύφτηκαν όλες αυτές οι "μαϊμούδες", αυτά τα "ανθρωποειδή", που έλεγαν ότι είναι στημένος ο διαγωνισμός, για να πάρει τζάμπα το "φιλέτο" ο Κωνσταντακόπουλος;

    Δυστυχώς κρύφτηκαν μόνο για μια μέρα, αύριο θα ξαναπιάσουν το πληκτρολόγιο και θα "ανακαλύψουν" καινούργια σκάνδαλα.

    • Magganas avatar
      Magganas @ kotstak 10/12/2013 17:46:12

      !!!

    • helios avatar
      helios @ kotstak 10/12/2013 23:41:22

      μακάρι να δινόταν σε πραγματικούς πατριώτες σαν τον Κωνσταντακόπουλο παρά στους άθλιους ισλαμιστές που χρηματοδοτούν την "αραβική άνοιξη" σε Λιβύη και Συρία με όλα τα γνωστά ολέθρια αποτελέσματα, με επικεφαλής έναν τουρκικό όμιλο με στενές σχέσεις με το "βαθύ" τουρκικό κράτος

  20. Asxetos avatar
    Asxetos 10/12/2013 17:17:42

    Μπορεί να δηλώνω άσχετος αλλά όπως λέει και η ιστορία μας οι ανίκανοι Βυζαντινοί ηγέτες τους τελευταίους αιώνες είχαν καταργήσει τον στρατό (λόγω κόστους) και αγόραζαν υπηρεσίες ασφάλειας απο τους Τούρκους (κάτι σαν outsourcing), όσπου ξύπνησαν μία ημέρα απαλλαγμένοι απο τα καθήκοντά τους όπως στην περίπτωση της Νίκαιας!! Τον λαό, την θρησκεία και την πολιτιστική ταυτότητα ΔΕΝ την υπολόγιζαν, έτσι χάσαμε ολόκληρη την Μ. Ασία απο 30 χιλιάδες Ασιάτες νομάδες!!
    Ξυπνήστε Ο Ερντογκάν θέλει την Θράκη μας μαζί με την Μακεδονία. Οι Τούρκοι δεν παραβιάζουν απλώς τα εναέρια και θαλάσσια σύνορα αλλά συσσωρεύουν στρατεύματα στα σύνορά μας και εξοπλίζονται. Ήδη κατέχουν με εισβολή το 40% του δεύτερου Ελληνικού κράτους.
    Αν οι νόμοι της αγοράς ισχύουν μόνο, ας δώσουμε το Μαξίμου στους Τούρκους σαν επέκταση της πρεσβείας τους (που είναι δίπλα), θα μας πληρώσουν καλά.
    Ας βγάλουμε σε διαγωνισμό πλειοδοτικό και το πρώην παλάτι του βασιλιά, δηλαδή το κοινοβούλιο όλο και και κάτι θα μαζέψουμε.
    Τον στρατό τι τον θέλουμε ας πληρώνουμε τους Τούρκους να μας φυλάνε (έτσι Valter) και οι πολιτικοί μας να χορεύουν ζεμπέκικο με τους Τούρκους.
    Θα δούμε τότε τα παιδιά μας να γίνονται σίγουρα Τουρκάκια σε λίγα χρόνια!!
    Έχετε σκεφθεί γιατί οι Αμερικάνοι, Ρώσσοι, Ισραηλινοί, κλπ ΔΕΝ πουλάνε τα λιμάνια και τα αεροδρόμιά τους σε Άραβες και Τούρκους μουσουλμάνους (ούτε ακόμη και σε Κινέζους).
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Asxetos 10/12/2013 18:43:04

      Ἔτσι!!!

    • Valter avatar
      Valter @ Asxetos 10/12/2013 18:55:10

      Είπαμε ρε φίλε να το ξεχειλώσεις λίγο αλλα εσύ το παράκανες!
      Από το 15% μιας τουριστικής εκμετάλλευσης μέχρι να δώσουμε τον στρατό στους Τούρκους απέχει έτη φωτός.
      Όλοι υπερβάλλουν λίγο αλλα εσύ πας για Oscar!

    • helios avatar
      helios @ Asxetos 10/12/2013 23:42:11

      Που να τα καταλάβουν ορισμένοι εδώ,πόσο ξεφτίλα να παραδίνουμε υποδομές,φιλέτα κλπ... σε τούρκους,η αξιοπρέπεια έχει πάει περίπατο μόνο η ξεφτίλα μας αρμόζει τελικά,αλλά είπαμε χειρότεροι και από τους τούρκους είναι οι τουρκολάγνοι.
      Υπενθυμίζω ένα καταπληκτικό άρθρο εδώ στο antinews του Φαήλου με τον τίτλο ''Είναι αδιανόητη μια οικονομική εισβολή των Τούρκων επί κυβέρνησης Σαμαρά''.


      Πώς να διαλύσεις ένα έθνος – κράτος και να το μετατρέψεις σε δορυφόρο σου.

      Βήμα πρώτον, αλλοιώνεις την πληθυσμιακή του σύνθεση μέσω των λαθρομεταναστών που προωθεί τα τελευταία χρόνια η Τουρκία.
      Βήμα δεύτερον, εγκατάσταση τουρκικής τράπεζας αρχικά στη Θράκη, η οποία σταδιακά επεκτείνεται και θα επεκταθεί και σε άλλα μέρη της επικράτειας της Ελλάδας.
      Βήμα τρίτο, τουρκική ”πολιτιστική” εισβολή μέσω του τουρισμού και των τουρκικών τηλεοπτικών σειρών.
      Βήμα τέταρτον, εξαγορά ελληνικών επιχειρήσεων, εγκαταστάσεων και υποδομών και εγκατάσταση τουρκικών επιχειρήσεων σε όλη την επικράτεια της Ελλάδας

      Βήμα πέμπτον, μόνιμη εγκατάσταση τουρκικού πληθυσμού στην Ελλάδα, η αρχή θα γίνει με την αγορά εξοχικών κατοικιών.

      έχει και συνέχεια …

  21. TopGunZ avatar
    TopGunZ 11/12/2013 10:28:16

    Ας πουλήσουν οι έλληνες αγρότες τα καγιέν να μαζέψουνε λεφτά για να "χτυπήσουνε" οι ίδιοι την επόμενη επένδυση. Αν και αν τους έλεγε κανείς και νησί να δώσουμε στους Τούρκους για να πάρουνε αυτοί καμιά επιδότηση παραπάνω, την σκούφια τους θα πετούσανε (και, ναι, το έχω ακούσει αυτό). Οπότε αφήστε τα γιαταγάνια και δώστε συγχαρητήρια που από μην-ακουμπάτε-κάνει-τζιζ, αρχίσαμε σιγά σιγά να γινόμαστε πόλος έλξης επενδύσεων.

    Αλήθεια, όσοι βγάζετε... τιμολόγιο για τον "ξεπουλημένο" Αστέρα, σε τι οικονομοτεχνική μελέτη το έχετε βασίσει? Πέραν προφανώς του να μυρίσετε τα δάχτυλά σας.

  22. Asxetos avatar
    Asxetos 11/12/2013 12:54:44

    H πώληση του Αστέρα αποτελεί αναμφισβήτητα επιτυχία της κυβέρνησης.
    Δεν διαφωνώ ούτε με το τίμημα αλλά έχω ενστάσεις ώς προς μία ενδεχόμενη κρυφή ατζέντα των αγοραστών

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.