#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/07/2012 12:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σερμπέτια, έρωτες και Γενοκτονία…



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

 

«Σερμπέτια, έρωτες και Γενοκτονία», «Πόθοι πίσω από τα πλιάτσικα». Ενδεχόμενοι τίτλοι νέων τούρκικων σειρών, που θα προβάλλουν, όσοι νέμονται κοψοχρονιά την λαϊκή περιουσία, που λέγεται συχνότητες. Ο αληθινός τίτλος όλων αυτών των σκουπιδιών, που επιδοτούνται από το ισλαμοφασιστικό κράτος – δουλέμπορο, είναι «Εξοικείωση με τον εχθρό».

Προβάλλουν μια εύληπτη και «πέτσινη» εικόνα της Τουρκίας. Παθιασμένοι έρωτες, ίντριγγες, χλιδή, ωραίες γκόμενες, μοιραίοι αρρενωποί εραστές, διάλογοι που κάνουν τον Ξανθόπουλο να μοιάζει με Βισκόντι. Οι φάτσες συχνά μοιάζουν εκπληκτικά μ’ εμάς. Μην απορείτε. Το μεγάλο μυστικό, που κάνει το καθεστώς τους να χάνει τον ύπνο του, είναι πως δεν υπάρχει τουρκικό έθνος. Οι «Τούρκοι» ξέρουν πολύ καλά πως ήρθαν κατά τη θάλασσα και τι ΔΕΝ είναι. Οι φάτσες τους είναι συχνά ίδιες με τις δικές μας, για έναν απλό λόγο. Οι «Τούρκοι» είναι ο κακός μας εαυτός. Είναι εξισλαμισμένοι Έλληνες, Αρμένιοι, Σλάβοι, Αλβανοί κλπ. Οι μεγάλες μάζες του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας δεν εξαερώθηκαν. Προσκύνησε η ελίτ για να διατηρήσει την περιουσία και τα προνόμια της, προσκύνησε κι ο λαός. Κι όταν με το σπαθί και το ντουφέκι τους σπρώξαμε πίσω στην Ασία, πήραν μαζί τους και τους τουρκεμένους Βαλκάνιους. Μην διαβάζετε τα «Μίκυ Μάους» της Ρεπούση και του Βερέμη. Διαβάστε αληθινή Ιστορία, πχ το μνημειώδες έργο του Σπύρου Βρυώνη για την παρακμή του μικρασιατικού Ελληνισμού και τον εξισλαμισμό της όλης Μικράς Ασίας και θα δείτε του λόγου μου το αληθές. Πιο πολύ τουρανικό αίμα θα βρείτε στην Ουγγαρία, παρά στην ίδια την Τουρκία.

Ο τουρκισμός είναι εποικοδόμημα, φτιαγμένο με φόνο, ληστεία, πλιάτσικο, γενοκτονίες και μαζικούς εξισλαμισμούς. Κι η τουρκική ληστρική ελίτ το ξέρει. Γι’ αυτό είναι τόσο ανασφαλής, υστερική, γεμίζει τον τόπο με τεράστιες τουρκικές σημαίες, συνθήματα για την «ευτυχία να είσαι τούρκος». Γι’ αυτό είναι τόσο υπερεύθικτοι, σαν τις κρυφές «αδερφές», που άμα θίξεις τον «ανδρισμό» τους ωρύονται. Γιατί κατά βάθος ξέρουν την αλήθεια. Όπου στρέψουν το βλέμμα τους, όπου σκάψουν έστω μισό μέτρο, βλέπουν τα χνάρια των θυμάτων τους. Τα δικά μας χνάρια. Από τις ακτές του Αιγαίου ως τα βάθη της Ανατολίας.



Όπως είχε πει σε φίλο μου, συνάδελφο του, τούρκος ιστορικός με κάποια επισατημονική καιμ προσωπική ακεραιότητα, μετά από γερή κρασοκατάνυξη και βουρκωμένος: «δεν ξέρεις τι είναι να ξυπνάς κάθε πρωί, να βλέπεις τον Βόσπορο και να νοιώθεις καταπατητής…».

Ο ίδιος όμως ο Σπύρος Βρυώνης σε διεθνές συνέδριο είχε δώσει την καλύτερη απάντηση, εξευτελίζοντας τον Μπέρναρντ Λιούις, τον κάποτε μεγάλο τουρκολόγο, που εξελίχθηκε σε ορντινάτσα της κεμαλικής προπαγάνδας. Ο Λιούις, ο συγγραφέας των «Ασσασίνων» (διαβάστε το για να δείτε τις βαθιές ρίζες της Αλ Κάϊντα), εκτελώντας το «συμβόλαιο» του, τόλμησε να αναφερθεί στην «μεγάλη προσφορά των Τούρκων στον ανθρώπινο πολιτισμό». Ο Βρυώνης πήρε το λόγο και ανέφερε αυτό που είχε γράψει ένας μεγάλος Πέρσης περιηγητής, ο Τζαλάλ Αλντίν αλ-Ρουμί. Είχε σταματήσει στο Ικόνιο, αν θυμάμαι καλά, για να ξεκουραστούν και τ’ άλογα του. Παρατηρούσε λοιπόν επί μέρες κάτι Τουρκομάνους, που προσπαθούσαν να χτίσουν μια μάντρα με ξερολιθιά για λογαριασμό του τοπικού μπέη. Όλο στραβή τους έβγαινε, μια κατέρρεε από τη μια, μια από την άλλη. Οπότε ο Πέρσης είπε στον μπέη: «Μπέη μου, αν θέλεις να χτίσεις, θα βάλεις Ρωμιούς. Αν θέλεις να γκρεμίσεις, θα βάλεις Τουρκομάνους»…

Αυτή είναι η αλήθεια. Δεν είμαστε ίδιοι και δεν θα γίνουμε ποτέ. Σήμερα λοιπόν, το ισλαμοφασιστικό καθεστώς της Άγκυρας, εξακολουθεί απτόητο την επεκτατική, ληστρική πολιτική του τουρκισμού. Ο ικανότατος και γι’ αυτό επικίνδυνος Ερντογάν, κρατάει γερά στα χέρια του την σκυτάλη του αίματος, της γενοκτονίας και των διεθνών τραμπουκισμών. Ακλόνητη η κατοχή στην Κύπρο, οι βομβαρδισμοί στο Κουρδιστάν, οι παραβιάσεις στο Αιγαίο. Απειλές κατά της Ελλάδας και τώρα και κατά του Ισραήλ.



Αυτό λοιπόν το κράτος, χτισμένο πάνω στην γενοκτονία των Χριστιανών της Μικράς Ασίας, οι καταπατητές της Κύπρου και υπονομευτές της εδαφικής μας ακεραιότητας στην Θράκη, επιδοτεί τα σήριαλ που πλημμυρίσανε τα κανάλια των ημετέρων φεουδαρχών. Πίσω βέβαια από τους παθιασμένους έρωτες και τις ίντριγγες, που κρατούν σε αγωνία τις νοικοκυρές του Μνημονίου, υπάρχει η αληθινή Τουρκία, η εικόνα που δεν θα δείτε ποτέ. Υπάρχει ένας κράτος, το οποίο ταυτίζεται με το παρακράτος. Οι συμμορίες των δουλεμπόρων, που σπρώχνουν με αμοιβή κατά κεφαλή στην χώρα μας τις στρατιές των κατσαπλιάδων της Ασίας και της Αφρικής, αποτελούνται από μαφιόζους αλλά και κρατικούς αξιωματούχους. Στρατιωτικοί, στρατοχωροφύλακες, αστυνομικοί και πολιτικοί, μαζί με τους μαφιόζους, μοιράζονται το χρήμα από την διακίνηση των λαθρομεταναστών και της πρέζας. Οι φονιάδες των κούρδων αγωνιστών, οι φονιάδες του Θεόφιλου Γεωργιάδη, του Τάσου Ισαάκ, του Σολωμού Σολωμού, είναι οργανικά στοιχεία του συστήματος εξουσίας της Τουρκίας. Εκεί η μαφία δεν εδρεύει μόνο σε ύποπτα μπαρ και κακόφημες γειτονιές. Έχει παρουσία και λόγο στο Συμβούλίο Εθνικής Ασφάλειας, βρίσκεται στο Γενικό Επιτελείο, στην ΜΙΤ, στο ίδιο το πρωθυπουργικό γραφείο, στα υπουργεία και στις νομαρχίες, στα αστυνομικά τμήματα και τους σταθμούς της Τζιαντάρμα.

Στα τηλεοπτικά αυτά σκουπίδια δεν θα την δείτε αυτή την εικόνα. Δεν θα δείτε τις αχανείς γειτονιές της φτώχειας, τα χιλιάδες καμμένα χωριά του αποικιοκρατούμενου Κουρδιστάν. Δεν θα δείτε τα ερείπια των αρμένικων και ελληνικών χωριών. Δεν θα σας δείξουν την φυλακή, όπου λέγεται πως έκαψαν με φλογοβόλο Έλληνες αγνοούμενους της Κύπρου. Ούτε τα λευκά κελιά, όπου έσβησαν στρατιές Κούρδων πατριωτών και άλλων αμφισβητιών του τουρκικού παραδείσου. Δεν θα σας δείξουν τον πατέρα κτήνος που σκότωσε την δεκαεξάχρονη κόρη του, με την συνέργια των αδερφών της και την γνώση της μάνας, και την έθαψε στο κοτέτσι, γιατί μιλούσε, μόνο μιλούσε, σε άντρες και τόλμησε να προσφύγει στην Αστυνομία γιατί την χτυπούσε. Και φυσικά δεν θα δείτε πως μεγάλο τμήμα της τουρκικής κοινής γνώμης ενέκρινε το έγκλημα!

Αυτός ο πληρωμένος εξωραϊσμός του τουρκισμού, η εξοικείωση με τον εχθρό, προβάλλεται μέσα από ένα δημόσιο αγαθό, κτήμα του ελληνικού λαού. Τα κανάλια δεν επενδύουν σε καλές ελληνικές παραγωγές, όπου θα δουλέψουν Έλληνες.  Προτιμούν ν’ αγοράζουν φτηνά τα σκουπίδια της τουρκικής προπαγάνδας, τα οποία λόγω εντυπωσιασμού κι επειδή είναι εύληπτα, θυμίζοντας παλιές ελληνικές ταινίες, έχουν μεγάλη θεαματικότητα.

Εμείς όμως τι κάνουμε; Τι κάνει η πολιτεία; Ναι, ελεύθερη αγορά έχουμε αλλά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να έρθουν στα ίσα τους αυτοί που πρέπει…

(δημοσιεύεται στην "Κυριακάτικη Δημοκρατία")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φελίζα avatar
    Φελίζα 01/07/2012 10:45:56

    Καλημέρα Φαήλο
    Τι και αν αυτές οι σειρές είναι φθηνές και ,βεβαίως, δείχνουν την "καλή" πλευρά.
    Δυστυχώς δεν είναι μόνο οι γιαγιάδες που τις βλέπουν, αλλά και νέοι άνθρωποι-ενεργοί πολίτες.
    Βγες ..βρε συμπολίτη μου μου σε μια παραλία ..βρες δυο ανθρώπους να πεις μια κουβέντα...άκου λίγο μουσική ,,,διάβασε ένα βιβλίο....ας είναι και άρλεκιν...

    • tak avatar
      tak @ Φελίζα 02/07/2012 08:38:38

      Καλημέρα Φελιζάκι... Φαίνεται πως κατά βάθος παραμείναμε ... γιουσουφάκια! Δεν εξηγείται αλλιώς... Όσο για βιβλία, οι Έλληνες προτιμούν το ... πιτόγυρο. Με διπλή πίτα!

      • Φελίζα avatar
        Φελίζα @ tak 02/07/2012 10:08:52

        Καλή σου μέρα tak! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα! Όλα τα μπορούμε οι Έλληνες...και στα δύσκολα ... ακόμα καλύτερα. ......σα να μας σπρώχνει ένας αέρας μαζί προς ένα δρόμο φιδωτό που σβει στα χάη.....

        • tak avatar
          tak @ Φελίζα 02/07/2012 11:30:29

          Ναι καλή μου Φελίζα! Ότι πεις! Νοιώθω όμως πως οι μισοί Έλληνες χτίζουν, για να γκρεμίζουν οι υπόλοιποι μισοί!

  2. man8os avatar
    man8os 01/07/2012 10:57:39

    Καλημερα Φαηλο, υπαρχει και ΕΣΡ, ο αρχηγος τολμα να τους ξεσκισει?
    Μπορει. Θελει?

    Εαν ναι δεν χρειαζονται πολλα λογια, να δουμε πραξεις

    • Kραντωρ avatar
      Kραντωρ @ man8os 01/07/2012 11:32:50

      Στο ΕΣΡ μέλος είναι και η παλαιά δημοσιογράφος τωνΝΕΩΝ Λίνα Αλεξίου, μητέρα της βουλευτού, πλέον, του ΣΥΡΙΖΑ Ζωής Κωνσταντοπούλου.

      • WY avatar
        WY @ Kραντωρ 02/07/2012 13:55:53

        Kραντωρ είπε:
        01/07/2012 στις 11:32 am
        .............................................................

        Kαί κάποια,τέως διαχρονικά κρατικοδίαιτη δημοσιογράφος(!!!!)/παρουσιάστρια ειδήσεων στά κρατικά κανάλια (ΕΡΤ/ΝΕΤ) καί εκτός από ##πασόκα## ήταν (είναι ???) καί σύζυγος τού εκπροσώπου στήν Αθήνα τήν 10ετία τού ΄80 +΄90,τής παλαιστινιακής τρομοκρατικής-δολοφονικής οργάνωσης τού Αραφάτ, ##Μαύρος Σεπτέμβρης #!!!!!!!
        Όλα αυτά φυσικά,επί Ανδρέα Παπανδρέου μέ συνέχεια όμως καί στό σήμερα (κι όχι μόνον)!!!!!!!!!!!!!!!
        ΕΣΡ??????
        Όταν αναφέρεται τό ΕΣΡ,σκάω στά γέλια,όπως κι ή Δημοκρατία φυσικά!!!!!!

  3. Νικήτας avatar
    Νικήτας 01/07/2012 11:11:55

    ΣΠΥΡΟΣ ΒΡΥΩΝΗΣ
    Η-ΠΑΡΑΚΜΗ-ΤΟΥ-ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ-ΣΤΗ-ΜΙΚΡΑ-ΑΣΙΑ-ΚΑΙ-Η-ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ-ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΟΥ
    Εξαιρετική έρευνα.

    http://www.cup.gr/Η-ΠΑΡΑΚΜΗ-ΤΟΥ-ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ-ΣΤΗ-ΜΙΚΡΑ-ΑΣΙΑ-ΚΑΙ-Η-ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ-ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΟΥ_p-271162.aspx?LangId=1



    Είμαστε ακόμα εδώ. Δεν καταπίνεται με τίποτα απο μερικούς. :-)

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Νικήτας 01/07/2012 20:42:50

      Πέστα Νικήτα, Άϊ να αγιάσει το στόμα σου. Εμένα επίσης με ενοχλεί που η τουρκοκρατία συνεχίζεται στις ψυχές των Ρεπούσων και Δραγώνων αυτού του τόπου.

  4. Kραντωρ avatar
    Kραντωρ 01/07/2012 11:27:20

    Tα τουρκοσίριαλ εντάσσονται στο ίδιο σχέδιο με την «δημιουργική» ιστοριογραφία τύπου Ρεπούση και αποβλέπουν στο « να φέρουν πιο κοντά τους δύο λαούς», ώστε να καταστή ευκολώτερη η δορυφοροποίηση μας στην Τουρκία. Υφίστανται υπεραντλαντικά σχέδια για μία Τουρκία περιφερειακή δύναμη που θα ελέγχεται από την Ουάσιγκτων. Οι καναλάρχες,είναι γνωστον, ότι εκπροσωπούν αυτό το σύστημα ξένων συμφερόντων.

  5. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 01/07/2012 11:33:05

    ..."φιλήθηκες" στο Βόσπορο για δυό κιλά ηλιόσπορο... !

  6. Stefanos avatar
    Stefanos 01/07/2012 11:33:55

    Μένω στην τελευταία φράση του αρθρογράφου και θα ήθελα να το επεκτείνω λίγο. Στην Ελληνική(;) Βουλή προχθές δεν ψηφίστηκε ως 7ος αντιπρόεδρος ο εκπρόσωπος της Χ.Α., απόστρατος αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού, γιατί κάποιοι τους θεωρούν φασίστες. Θα ήθελα να μας πει κάποιος από τους κυρίους της Βουλής, πόσοι από αυτούς έχουν εκπληρώσει πλήρως τη στρατιωτική τους θητεία; Πόσοι αρχηγοί κομμάτων, πρωθυπουργοί, υπουργοί, νυν και πρώην; Προχθές, επίσης, ο αρχηγός των γκρίζων λύκων, ακραίο φασισταριό, αλώνιζε την ελληνική επικράτεια (Θράκη, Θεσσαλονίκη) με την άδεια του ελληνικού κράτους. Τελικά, με ποιον να αγανακτίσω ως έλληνας πολίτης; Με τους Τούρκους που απλά κάνουν τη δουλειά τους ή με τα προσκυνημένα εγχώρια γιουσουφάκια που έχουν παραδώσει αμαχητί τη χώρα;

  7. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 01/07/2012 11:38:47

    Είτε ελληνικό είναι το χαζοσήριαλ είτε τουρκικό θα το δεί αυτός που το απόγευμα δεν έχει τί άλλο να κάνει και έχει προδιάθεση στα ... χαζοσήριαλ. Όταν αυτό συμβαίνει με νέους υπάρχει πρόβλημα. Εκτός του γεγονότος ότι δεν έχουν να περάσουν δημιουργικά το απόγευμά τους έχουν και προδιάθεση στο ...χαζοσήριαλ. Βέβαια αυτό είναι το αποτέλεσμα της κουλτούρας της τριακονταετίας αλλά για αυτό δεν γίνεται λόγος. Τελικά, το πρόβλημα της οικονομίας είναι, για μένα, το λιγότερο. Το πραγματικά μεγάλο πρόβλημα είναι κοινωνικό, ηθικό και αξιακό. Η ελληνική οικονομία θα βρεί το δρόμο της. Η ελληνική όμως κοινωνία για να συνέλθει από την αριστερόστροφη διαβρωτική προπαγάνδα θα πρέπει πράγματι να γίνει τιτάνιο έργο.

  8. sofia or8h avatar
    sofia or8h 01/07/2012 11:45:46

    «δεν ξέρεις τι είναι να ξυπνάς κάθε πρωί, να βλέπεις τον Βόσπορο και να νοιώθεις καταπατητής…».
    Μακαρι να το αισθάνονται ολοι οι Τουρκοι..
    Δεν ξέρεις ομως τι είναι ενας Ελληνας να βλέπει τον Βόσπορο και να νοιώθει βιασμένος ,δεν μπορεις να ξεχάσεις τις ομορφιές που σου έκλεψαν...
    και μετά ήρθαν αυτές οι σειρές,και δυστυχώς με το ιδιο πάθος τα βλέπουν σε ολα τα Βαλκανια,ισως και σε άλλες χωρες της Ερώπης,αυτοί κάνουν την προπαγανδα τους,εμείς τι κάνουμε?
    Θα συνεχίσουμε στα ιδια?

  9. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 01/07/2012 11:48:50

    Πολύ σωστό άρθρο!

  10. ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ avatar
    ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ 01/07/2012 12:16:32

    Αποσπάσματα από σχόλιο που ανάρτησα το 2008 με τίτλο ΕΛΛΗΝΟΣΥΝΗ.
    Είναι νομίζω η απάντησή μας στην Τουρκιά.


    ΕΛΛΗΝΟΣΥΝΗ
    .......
    Ο Έλληνας είναι Έλληνας» Έχει μάθει; Έχει γεννηθεί;Έχει; Έχει στο DNA του την επιβίωση , τη συντήρηση, την αφομοίωση ξένων στοιχείων χωρίς να χάνει την ελληνικότητά του. Ο Έλληνας δεν αλλάζει. Απλώς μερικές φορές , ίσως πολλές φορές κοιμάται. Μα σαν ξυπνήσει… Τρέμετε !!!(Δεν είναι απειλή). Ο Έλληνας δεν φοβάται , το «τέλος της ιστορίας» . Ο Έλληνας ( κι όχι ο Ελληναράς) γράφει ιστορία.
    Για να παραφράσω τη διαφήμιση : «Ο καϋμένος ο Τούρκος θέλει τον Έλληνά του». Χάσανε πολλά που έδιωξαν τους Έλληνες. Κάποιοι απ’ αυτούς το ‘χουν καταλάβει και ψάχνουν να τους βρουν. Πότε θα γίνει αυτό σε 10 -100 -1000 χρόνια , όποτε γίνει μόνο τότε θα σωθούν. Ως τότε ας μη ρίχνουμε εμείς οι ίδιοι τις γέφυρες. Βέβαια πρέπει να φυλάμε τα νώτα μας. Βέβαια πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί κι έτοιμοι για παν ενδεχόμενο. Βέβαια πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί στις τσιριμόνιες, στα τερτίπια, στις δήθεν αγάπες. Αυτό μας το επιτάσσει ο «ηγέτης νους» όπως σωστά θάλεγες κι εσύ Φαίδωνα Θεοφίλου.
    Και φυσικά μακριά κι από τους υπερπατριώτες μας , τους κουραμπιέδες ελληναράδες εθνικιστές.
    Αυτοί ερμηνεύουν τον Σπανουδάκη (βλέπε το video που έχω αναρτήσει) με εθνικιστικές κορώνες. Πιστεύουν στο βασιλιά (θεός φυλάξει) κι όχι στη βασιλική γενειά. Πιστεύουν στα σπαθιά και στα κουμπούρια κι όχι στη δύναμη του λόγου. Πιστεύουν στο παπαδαριό κι όχι στα ιερά της Ελληνοσύνης μυστήρια . Είναι οι μοιρολάτρες που πρόδωσαν την Πόλη. Είναι της ύλης οι αργυρώνητοι. Αχ, να ήξεραν ποιος ήταν πραγματικά ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος και ποιες μάχες έδωσε.
    Η ΕΛΛΗΝΟΣΥΝΗ είναι φίλε μου μια αρετή που δεν περιγράφεται .
    Η ΕΛΛΗΝΟΣΥΝΗ είναι η ΟΔΟΣ , Ο ΛΟΓΟΣ.
    Η ΕΛΛΗΝΟΣΥΝΗ είναι η φωνή των Αγγέλων.
    Τα τεριρέμ της τα ακούν κι Έλληνες και Τούρκοι κι όλοι οι λαοί.
    Ο Άγγελος της ΕΛΛΗΝΟΣΥΝΗΣ δεν είναι Γλυξβούργιος.
    Κάποτε ο Άγγελος θα φέρει το μήνυμα (στον σωστό καιρό) στην ΠΎΛΗ ΤΟΥ Ρωμανού. Μέσα στην Αγία Σοφία όλοι οι ταγοί της ΕΛΛΗΝΟΣΥΝΗΣ σε μια μελλοντική λειτουργία θα άδουμε τους επινίκειους ύμνους του Σύμπαντος Κόσμου :
    Το πλήρες κείμενο :
    http://alfavitario.blogspot.gr/2008/09/blog-post_02.html

  11. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 01/07/2012 12:23:17

    Φαήλε, καλημέρα. Όλα τα λεφτά στο ότι "η τουρκική ελίτ ξέρει πως η μάζα των σημερινών τούρκων είναι -κυρίως- εξισλαμισμένοι έλληνες". Στη ΝΥ που γνω΄ρισα τούρκους από τα "ανώτερα στρώματα" της Πόλης όχι μόνο το ξέρουν αλλά δεν βγάζαν τσιμουδια όταν το συζητούσαμε.

  12. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 01/07/2012 12:27:45

    κ. Κρανιδιώτη
    Βλέπω ότι ασχολείστε και πάλι με το προφιλές σας θέμα τον εξ Ανατολής κίνδυνο.
    Συμφωνώ ότι είναι υπαρκτός αλλά όχι άμεσος και με αυτό το σκεπτικό το άρθρο σας έχει σκοπό να "στείλει τη μπάλα στη εξέδρα".Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την Ελλάδα αυτή τη στιγμή προέρχεται από τις "κόκκινες" κάρτες της Τρόικας και τα nein της Μέρκελ και του Σόιμπλε, και γιαυτό το θέμα δε βλέπω να αρθρογραφείτε._

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιάννης Κιαπέκος 01/07/2012 13:08:07

      Να με διαβάζεις πιο τακτικά. Έχεις χάσει "τεύχη" και στο Αntinews και στη "Δημοκρατία".

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/07/2012 13:26:24

        >Έχεις χάσει “τεύχη”
        έχεις τη καλοσύνη να μου στείλεις (URL's) κανα δυο από αυτά τα "τεύχη" με ενδιαφέρει πραγματικά._

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιάννης Κιαπέκος 01/07/2012 13:45:30

          Πήγαινε στην αναζήτηση του Antinews βάλε το όνομα μου στη γενική "Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη" και θα στα βγάλει όλα με χρονική σειρά. Και η "Δημοκρατία" έχει επίσης σελίδα.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/07/2012 13:47:44

            Πχ, το πιο πρόσφατο περί οικονομικών : http://www.antinews.gr/2012/06/22/167178/

          • Geros avatar
            Geros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/07/2012 07:35:27

            Νομίζω ότι έκαστος στο είδος του , δεν είναι κακό να κατανοεί κανεις και να δηλώνει ότι δεν γνωρίζει τα πάντα. Δεν συμφωνώ ότι είναι σωστό να σας εγκαλεί κανεις ότι δεν ασχολείστε αρκετά με την οικονομία. Όσο αφορά το περί τα οικονομικά άρθρο που παραθέσατε το διάβασα και επιβεβαιώνει αυτό που είπα αρχικά , έκαστος στο είδος του , αφήστε την συγκεκριμένη θεματολογία για κάποιους στο κόμμα που προφανώς την κατανοούν καλύτερα. Εκτος αν μπορείτε να μας αναλύσετε πως στο καλο μπορεί να έχουμε φιλελεύθερη οικονομία με παρεμβατικό κράτος! Σε αυτή την ζωή αγαπητέ δεν μπορούμε να έχουμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο και αυτοί που νομίζουν ότι μπορούμε ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 02/07/2012 13:22:44

            @Geros
            1) από το Φ.Κρανιδιώτη δε ζήτησα να κάνει οικονομική ανάλυση απλώς να σχολιάσει την επικείμενη "κυβίστηση" της κυβέρνησης από τις πρόσφατες εξαγγελίες (συμφωνία των τριών)
            2) Ασφαλώς και γίνεται διότι έχουμε καπιταλισμό
            "α λα καρτ" επεμβαίνει νομοθετικά για τη μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα αλλά δεν επεμβαίνει για τη συγκράτηση των τιμών.
            3) τα περί "σκύλων και πιττών" θα σου μεταφέρω κάτι που άκουσα πρόσφατα και μου άρεσε. "Αν οι Έλληνες είχαν αυτά τα μυαλά το 1821, σήμερα θα βλέπαμε τα Τουρκικά σήριαλ χωρίς υποτίτλους "
            4) Σωστά μάντεψες ! ψήφισα ΣΥ.ΡΙΖ.Α

          • Geros avatar
            Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 02/07/2012 17:50:54

            Έχω μια δικιά μου θεωρία για αυτούς που ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ (και όχι μόνο αυτοί που ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ δυστυχώς , γενικά όσοι πιστεύουν στον παρεμβατισμό)
            Πιστεύω ότι η πιστη στον παρεμβατισμό στην οικονομία ξεκινάει από την αδυναμία ορισμένων ανθρώπων να κατανοήσουν ότι η οικονομία δεν είναι παίγνιο μηδενικού αθροίσματος.
            Τα λεφτά δεν διανέμονται απλώς , γεννιούνται κιόλας .
            Για να το κάνω απλό: δεν πρέπει να σας νοιάζει πόσο μεγάλο είναι το κότερο του καπιταλιστή αλλα πόσο μεγάλος είναι ο μισθός του εργάτη , όταν καταλάβετε ότι αυτά τα δυο πάνε μαζί (αν δεν πάνε μαζί τότε έχουμε το γνωστό παραμύθι με την χήνα που κάνει τα χρυσά αβγά) μιλάμε πάλι.

            Γιάννη , όταν ο καπιταλισμός είναι a la carte δεν είναι καπιταλισμός.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 02/07/2012 20:54:58

            @Geros είπε:
            @02/07/2012 στις 5:50 pm
            Γέρο (δε ξέρω το μικρό σου)
            1) Ψήφισα Τσίπρα όχι γιατί πιστεύω ότι θα μας σώσει ο Τσίπρας αλλά γιατί μπορεί ?!
            να σωθούμε ΛΟΓΩ Τσίπρα(if you get my meaning)
            2) Ασφαλώς είμαι υπέρ της ελεύθερης αγοράς αλλά ποιας ; πάντως όχι αυτής που υπάρχει στη Χώρα μας με τα ολιγοπώλια και τις εναρμονισμένες τιμές.
            3) Λίγο με ενδιαφέρει το κότερο του καπιταλιστή αλλά στη Ελλάδα συμβαίνει το παράδοξο να μεγαλώνουν τα κότερα και να εξαφανίζονται οι μισθοί του εργάτη.
            4) Ακόμη και στη μέκκα του καπιταλισμού υπάρχει κάποιος παρεμβατισμός για την θέσπιση και τήρηση κανόνων. Η θεωρεία ότι οι αγορές "αυτορυθμίζονται" είναι μύθος, απόδειξη οι "Lehman Brothers" που λίγο έλλειψε να τινάξουν την παγκόσμια οικονομία στον αέρα.
            5) Και ... last but not least greed-is- ΝΟΤ – good αλλά very,very,very – BAD

          • Geros avatar
            Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 03/07/2012 19:18:31

            1. Όχι , δεν κατάλαβα τι εννοείς , σωτήρας από σπόντα ο μικρός ? Δεν νομίζω Γιάννη. Ηγέτη θέλουμε αρχηγέ όχι ένα κανίς που γαβγίζει στα χαμένα νομίζοντας ότι είναι λυκόσκυλο. Αν περιμένεις την λύση από το κανίς την πάτησες.
            2. Φυσικά , στην Ελλάδα έχουμε κρατισμό όχι καθαρό καπιταλισμό.
            3. Τα μεγάλα κότερα και τα μεγάλα τζάκια στην Ελλάδα φτιάχτηκαν τις δεκαετίες του 60 και του 70 , τότε που ο ρυθμός ανάπτυξης στην Ελλάδα ήταν δεύτερος στον κόσμο πίσω από την Ιαπωνία και τότε που άλλαξε η μοίρα του μέσου Έλληνα , τυχαίο?
            4. Κανεις δεν πιστεύει ότι οι αγορές αυτορυθμίζονται απόλυτα εκτος από μια μικρή ομάδα οικονομολόγων που ονομάζονται αναρχοφιλελεύθεροι , το ότι οι νεοφιλελεύθεροι πιστεύουν στην πλήρη αυτορρύθμιση των αγορών είναι μύθος. Ο βασικός λόγος διαφωνίας με τους κλασικούς του φιλελευθερισμού ήταν ακριβώς αυτός , δεν πίστευαν στην αυτορρύθμιση τόσο πολύ όσο οι κλασικοί. Αυτά παθαίνεις όταν νομίζεις ότι κατάλαβες οικονομικά διαβάζοντας μια γελοία σαν την Naomi Klein , έχει και η Αμερική λαϊκιστές βλέπεις και εσείς τα Τσιπρακια καταπίνεται τις μπούρδες τους αμάσητες.
            5. Όσο αφορά την απληστία και το πόσο είναι καλό ή κακό πράγμα αφήνω τον δάσκαλο να απαντήσει.

            http://www.youtube.com/watch?v=RWsx1X8PV_A

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Γιάννης Κιαπέκος 04/07/2012 10:10:10

            @Geros03/07/2012 στις 7:18 pm

            Δε ξέρω τι είδους κυνοειδές είναι ο Τσίπρας πάντως η προοπτική να πάρει 50% τις επόμενες εκλογές (που δε θα αργήσουν) μπορεί ?! να κάνει τους ποικιλώνυμους νεοφιλελεύθερους να καταλάβουν ότι πρέπει να αλλάξει το καταστροφικό οικονομικό πρόγραμμα που μας έχουν επιβάλει.(αυτό εννοώ)

            "...άκι" δεν υπήρξα ποτέ στη ζωή μου αν όμως δεν είχα επιλογή θα προτιμούσα το "Τσιπράκι" παρά το "Ανδριανοπουλάκι".(αν δε κατάλαβες και αυτό μάλλον έχεις πρόβλημα με τον Δ.Ν. σου)

            Με οικονομικές θεωρίες δεν ασχολούμαι διότι πιστεύω ότι είναι τόσο αξιόπιστες όσο και η Αστρολογία. Με ενδιαφέρουν όμως πολύ οι επιπτώσεις αυτών των θεωριών στη ζωή των ανθρώπων.

            Αν θεωρείς δάσκαλο τον Milton Friedman τον άνθρωπο τον οποίο ο John Kenneth Galbraith θεωρούσε υπεύθυνο για περισσότερους θανάτους από ότι ο Χίτλερ, μάλλον κάπου τα έχεις μπλέξει. Όσο για το συγκεκριμένο βιντεάκι ο πονηρούλης «παππούς» σκόπιμα έμπλεξε το greed με το ambition.Παρόλο που η Αγγλική Γλώσσα δεν είναι τόσο πλούσια όσο η Ελληνική , η κινητήρια δύναμη προόδου της Ανθρωπότητας είναι η «Φιλοδοξία» - φιλοδοξία για καλλίτερη ζωή , φιλοδοξία για επιστημονική - κοινωνική καταξίωση κ.λ.π.

            Και μια τελευταία ερώτηση τι είδους οικονομικό σύστημα είναι αυτό στο οποίο ο Warren Buffett (κατά δήλωσή του) πληρώνει λιγότερους φόρους από τον σοφέρ του;

          • Geros avatar
            Geros @ Γιάννης Κιαπέκος 04/07/2012 13:40:38

            Για κάποιον που δεν ασχολείται με οικονομία και την θεωρεί κάτι σαν την αστρολογία κανεις πολλά οικονομικού περιεχομενου σχόλια , από την μια λες ότι δεν σε ενδιαφέρουν τα οικονομικά και από την άλλη κανεις λες και τα ξέρεις όλα.
            Νεοφιλελεύθερα μετρα επιβλήθηκαν στην Ελλάδα στο μυαλό σου και μονο , το ότι ονομάζεις τα μετρα του μνημονίου νεοφιλελεύθερα δείχνει την πλήρη σου άγνοια για το αντικείμενο που με τόση ευκολία σχολιάζεις.


            Που και ποτε το είπε αυτό ο Galbraith αυτό για τον Friedman? Νομίζω ότι έπεσες θύμα παραπληροφόρησης , το θεωρώ αδύνατο να έχει ειπωθεί κάτι τέτοιο και όσο και αν έψαξα δεν βρήκα το σχόλιο που αναφέρεις.

            Εγώ τα έχω μπλέξει που θεωρώ δάσκαλο στα οικονομικά έναν νομπελίστα και έναν από τους πιο σημαντικούς οικονομολόγους του αιώνα του ή εσύ που θεωρείς δάσκαλο τον Στρατούλη???

            Ο Buffett πληρώνει εκατομμύρια τον χρόνο (17% επί των κερδών του), η γραμματέας του (δεν μίλησε για τον σοφέρ) πληρώνει μερικές χιλιάδες δολάρια (30% επί των αποδοχών της). Το υψηλότερο ποσοστό σχολίασε ο Buffett και όχι το απόλυτο νούμερο. Κατά την γνώμη μου έχει δίκιο , είναι τρελό να πληρώνει τόσα πολλά ένας μέσου εισοδήματος Αμερικανος για να ταΐζει ένα τεράστιο κράτος που του γυρίζει πίσω ελάχιστα , πρέπει να μειωθεί η φορολογία στα εισοδήματα και να μειωθεί το κράτος.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Geros 04/07/2012 21:32:40

            @Geros 04/07/2012 1:40 pm
            Αχ Γέρο Γέρο μου δε με προσέχεις. Με τις οικονομικές θεωρείς δεν ασχολούμαι,
            τα αποτελέσματά τους όμως μπορώ να τα διακρίνω ως άτομο με κοινό νου.[Δυστυχώς δε τα ξέρω όλα, ακόμη :) ]

            Δηλαδή το κόψιμο των μισθών και συντάξεων και γενικά ο περιορισμός του κοινωνικού κράτους τι είναι νεοσοσιαλιστικά ; άσε δε αυτή το νεοφιλελεύθερη
            αρλούμπα με την εσωτερική υποτίμηση. [μη μπεις στο πειρασμό να μου πεις περί ανταγωνιστικότητας γιατί ένα θετικό ; θα μου λες δέκα αρνητικά θα σου ανταπαντώ]. Θα μου πεις ότι o νεοφιλελευθερισμός επιτάσσει μείωση της φορολογίας αλλά και αυτό εμπίπτει στην γενική αρχή ότι όλα γίνονται στρεβλά στη Ελλάδα.

            Δυστυχώς δε μπορώ [ακόμη :) ] να αναστήσω τον Galbraith αλλά σε διαβεβαιώ ότι κάπου το άκουσα και όπως κατάλαβες επειδή μου άρεσε το θυμάμαι.[αν το βρω θα σου το στείλω]

            Για τα βραβεία ΝΟΜΠΕΛ μη το ψάχνεις. Ξέρουμε με τι σκοπιμότητες απονέμονται μερικά εξ αυτών , Νόμπελ Ειρήνης στον Χένρυ Κίσινγκερ ;;; έλεος !!! Το ότι δεν υπάρχει βραβείο για τα μαθηματικά ενώ υπάρχει για τα Οικονομικά δε σου κάνει εντύπωση ; Δεν απαξιώνω συλλήβδην το θεσμό αλλά κράτα μικρό καλάθι όταν ακούς Νομπελίστας ειδικά στα οικονομικά.

            Ο Στρατούλης δεν είναι Οικονομολόγος ! Οι οικονομολόγοι του ΣΥ.ΡΙΖ.Α είναι
            οι Γιάννης Δραγασάκης ,Γιώργος Σταθάκης & Ευκλείδης Τσακαλώτος.

            Σχετικά με τον Buffett έχει σημασία αν ανεφέρετο στο σοφέρ ή στη γραμματέα του ; το νόημα των λεγομένων του ήταν "TAX THE RICH, TAX ME!" http://www.youtube.com/watch?v=8dePMo9MK30&feature=related

            Τελικά εσείς οι Νεοφιλελεύθεροι έχετε τη συνήθεια κάνετε επιτιμητικούς χαρακτηρισμούς (τσιπράκι εγώ , γελοία λαϊκίστρια η Naomi Klein *** κ.λ.π.)
            σε όποιους διαφωνούν μαζί σας και ιδίως όταν στερείστε επιχειρημάτων.

            ***
            Σε ευχαριστώ για τη πληροφορία σχετικά με τη Naomi Klein από ότι είδα έχει πλούσια αρθρογραφία - βιβλιογραφία και ειδικότερα το «The Shock Doctrine» που αναλύει τις «ευεργετικές» συνέπειες των θεωριών του δασκάλου σου στη Χιλή του Πινοσσέτ!!! και τη Ρωσία του Γιέλτσιν!!! θα πρέπει να παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, θα το διαβάσω και θα σε ενημερώσω.

  13. ROCK avatar
    ROCK 01/07/2012 13:00:39

    ΕΛΑ ΤΩΡΑ
    ΑΣΕ ΤΗ ΦΘΗΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ.
    ΚΥΒΕΡΝΑΣ ΠΛΕΟΝ. ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΛΗΦΘΗΣ ΕΙΣΕΤΙ;
    ΑΜ ΕΠΟΣ ΑΜ ΕΡΓΟΝ ΛΟΚΑΤΖΗ!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ROCK 01/07/2012 13:08:36

      Εγώ; Που, πότε; Έλα ρε!

  14. ROCK avatar
    ROCK 01/07/2012 13:02:27

    ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ..
    ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΑΝΑΛΥΣΗ.
    ΟΛΟΙ ΓΩΝΡΙΖΟΥΝ ΠΟΣΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΠΙΕΙ..
    ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ
    ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ.

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ ROCK 01/07/2012 14:01:18

      OΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ;;;;Το σωστότερο θα ήταν :
      Ὀλοι θα όφειλαν να γνωρίζουν.

  15. anonymous avatar
    anonymous 01/07/2012 13:40:45

    Διαφωνώ εν μέρει με το άρθρο. Στη Μ. Ασία δε ζούσαν μόνο Έλληνες αλλά και άλλοι πληθυσμοί. Αυτοί εκχριστιανίστηκαν. Οι πληθυσμοί που εκχριστιανίστηκαν μεν δεν ήταν κοινωνοί του Ελληνικού τρόπου σκέψης δε, δεν το είχαν σε τίποτε να αλλάξουν θρησκεία. Αυτοί είναι ο κύριος όγκος των εξισλαμισμένων. Ποιος πχ. ξέρει τι ήταν οι Ίσαυροι; Μαθαίνουμε για τη δυναστεία των Ισαύρων στο σχολείο. Αυτοί κατοικούσαν στα βουνά του Ταύρου στη νότια Μ. Ασία. Έδωσαν αυτοκράτορες και ήταν ο κύριος στρατός του Βυζαντίου. Εξισλαμίστηκαν περί το 1000 μ.χ. και ήταν από τους πρώτους που το έκαναν. Αυτοί δεν ήταν Έλληνες. Απλοί χριστιανοί ήταν.

    Σαφώς και υπήρξαν και κάποιοι Έλληνες που είτε εθελοντικά είτε με τη βία άλλαξαν θρησκεία.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anonymous 01/07/2012 14:11:57

      Φυσικά και υπήρχαν και άλλοι λαοί. Όμως ο κορμός, ειδικά στις μεγάλες πόλεις και φυσικά η ίδια η Πόλη και όλα τα παράλια στην Μ. Ασία, στον Πόντο, ήταν γεμάτα Έλληνες. Οι υπόλοιποι είχαν κι αυτοί αφομοιωθεί στον Ελληνικό Τρόπο.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/07/2012 14:25:52

        Οι υπόλοιποι είχαν κι αυτοί αφομοιωθεί στον Ελληνικό Τρόπο.

        Αυτή είναι οι διαφωνία μας. Αυτοί που είχαν αφομοιωθεί δεν αλλαξοπίστησαν. (Υπάρχουν κι εξαιρέσεις, μηδίσαντες έχουμε από την εποχή των Περσών). Όσοι δεν είχαν αφομοιωθεί αλλαξοπίστησαν. Θεωρώ δηλ. ότι δεν είχαν αφομοιωθεί όλοι.

        Σε όλα τα άλλα συμφωνώ. Επίσης γενετικές μελέτες DNA δείχνουν ότι οι σημερινοί Τούρκοι είναι γηγενείς της Μ. Ασίας.

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ anonymous 01/07/2012 15:22:30

          "γενετικές μελέτες DNA δείχνουν ότι οι σημερινοί Τούρκοι είναι γηγενείς της Μ. Ασίας"

          Δλδ, απόγονοι εξισλαμισθέντων -κυρίως- Ελλήνων.

          • anonymous avatar
            anonymous @ Νίκος Αργεάδης 01/07/2012 17:35:46

            Και Φρυγών, και Παφλαγόνων και Ισαύρων και άλλων.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ anonymous 02/07/2012 02:09:25

            Δεν υπάρχουν καθόλου στοιχεία που να δείχνουν ότι, όταν εισέβαλαν οι Τούρκοι και Τουρκομάνοι στο εσωτερικό της Μικράς Ασίας (τέλος 11ου-12ος αι.) μιλούσαν ακόμα γλώσσες όπως τη φρυγική, την καππαδοκική, τη λυκαονική. Συγχέεις την πρώιμη βυζαντινή περίοδο, όταν όντως ομιλούνταν ακόμα αυτές οι γλώσσες, με το τέλος της μέσης βυζαντινής περιόδου. Δεν φαίνεται οι γλώσσες αυτές να επιβίωσαν μετά το 800. Διάβασε τον βίο του Θεοδώρου του Συκεώτη (7ος αι.) που διαδραματίζεται αποκλειστικά στο εσωτερικό της Μ. Ασίας, δεν υπάρχει καμία νύξη για ετερογλωσσία, παρά τις άφθονες λεπτομέρειες . Τον 11ο αιώνα πρέπει να μιλάμε για απόλυτη επικράτηση της ελληνοφωνίας στη Μικρά Ασία. Οι Ίσαυροι ειναι μία ξεχωριστή περίπτωση, καθώς η περιοχή τους συνορεύει με μη ελληνόφωνες περιοχές (τη Συρία, συγκεκριμένα).
            Και έπειτα, με βάση ποια στοιχεία λες ότι οι "γνήσιοι" Έλληνες δεν εξισλαμίστηκαν; Πώς διακρίνεις τον "γνήσιο" από τον "μη γνήσιο" Έλληνα; Και γιατί να είναι μη γνήσιος Έλληνας ο εξελληνισμένος Καππαδόκης και να είναι γνήσιος ο εξελληνισμένος Θραξ των Βαλκανίων; Θυμίζω ότι ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος (αρχές 5ου αι.) αναφέρεται σε θρακική γλώσσα.

          • anonymous avatar
            anonymous @ ΒΙΣ 02/07/2012 20:34:36

            Δεν αναφέρομαι σε γλώσσα και γνησιότητα αίματος αλλά σε νοοτροπία. Αυτό που γράφω είναι ότι όσοι είχαν γίνει κοινωνοί του ελληνικού τρόπου σκέψης και ζωής, σε επίπεδο βιώματος δεν εξισλαμίστηκαν. Οι άλλοι ναι εξισλαμίστηκαν.

            Για την απώτερη καταγωγή των Φρυγών και άλλων γηγενών Μικρασιατών υπάρχουν ισχυρισμοί ότι ήταν από την ηπειρωτική Ελλάδα.

  16. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 01/07/2012 14:11:29

    Φαήλο Κρανιδιώτη καλημέρα,
    γράφεις: τα οποία λόγω εντυπωσιασμού κι επειδή είναι εύληπτα, θυμίζοντας παλιές ελληνικές ταινίες, έχουν μεγάλη θεαματικότητα.
    και θα ήθελα να προσθέσω με χύμα λόγια για την αλητεία των ελληνικών καναλιών που επιχειρεί μετά μανίας να αλλάξει το πολιτισμό πρότυπο της ελληνικής οικογένειας με χυδαία σήριαλ, όπου όλα και όλοι ανακατεύονται σε έναν εμμετικό χυλό.
    Είμαστε ανίκανοι να κάνουμε σήριαλ με μαγιά τις ελληνικές ταινίες; ε, ο κόσμος θα κοιτάξει τα τούρκικα που του τις θυμίζουν.
    Το πρόβλημα για τα ξεπουλημένα βοθροκάναλα είναι ο κώδικας αξιών που κομίζουν οι ελληνικές ταινίες. Συνεπώς εξυπηρετούν το τερπνόν μετά του ωφελίμου: και υπηρετούν τους αφέντες τους και μέσα από ένα φαίνεσθαι που προσομοιάζει στον πάλαι κώδικα αξιών της ελληνικής κοινωνίας τον μεταστρέφουν ύπουλα μέσω των τούρκικων σήριαλ προς τα μονοπάτια που δεν καταφέρνουν να το κάνουν με τα επιθετικά προς το κοινό αίσθημα "ελληνικά" σήριαλ που στήνανε και περιορισμένα συνεχίζουν να στήνουν ακόμα

  17. DI.KO avatar
    DI.KO 01/07/2012 14:36:09

    Κύριε Κρανιδιώτη,

    Όσον αφορά στο γενικότερο πνεύμα του άρθρου σας για τα τούρκικα σήριαλ καμιά αντίρρηση. Τι επιδιώκετε όμως με το άρθρο; Να πάψουν οι Έλληνες να τα βλέπουν; Τότε η ανάλυση σας μάλλον κάπως διαφορετική θα έπρεπε να ήταν. Η ελληνική κοινωνία πάσχει από το τέλος του 2ου ΠΠ. Είμαστε το μόνο κράτος που είχε έναν εμφύλιο στην Ευρώπη μετά τον 2. ΠΠ και αυτό λέει πολλά. Τότε που οι άλλοι λαοί προσπαθούσαν να βγουν από την καταστροφή εμείς κτυπιόμαστε μεταξύ μας (και σ’ αυτό φυσικά δεν μας έφταιγαν οι Τούρκοι). Πρέπει κάποτε να αναζητήσουμε λάθη και αιτίες και σε μας τους ίδιους για να μπορέσουμε να διορθώσουμε κάτι. Αλλά δυστυχώς αυτό που μετά από πολλά χρόνια φασισμού (χούντα) κατορθώσαμε πάλι να κάνουμε είναι να βάλουμε την ΧΑ στο κοινοβούλιο. Και πιστεύω ότι θα έχετε αναθεωρήσει σαν κριτικά σκεπτόμενος σχολιαστής αυτά που είχατε γράψει πριν τις εκλογές στις 17.6 «Δεν με χωρίζει τίποτα με τα 9/10 της Χρυσής Αυγής, αφού είναι απλά δίκαια θυμωμένοι συμπολίτες μας, που ψήφισαν έτσι από απελπισία κι οργή κι όχι «νεοναζί».
    Τα αποτελέσματα των εκλογών και στην δική σας περιφέρεια, αν δεν απατώμαι, έδειξαν το εντελώς αντίθετο.
    Και τέλος όσον αφορά στο μεγάλο μας δράμα, την μικρασιατική καταστροφή, ο θείος μου που πολέμησε εκεί στα βάθη της Βιθυνίας και έφερε την ελληνική σημαία πίσω στην υποχώρηση μου έλεγε: γιατί μας στείλανε τόσο βαθειά χωρίς τρόφιμα και πυρομαχικά. Για να λύσουμε το Γόρδιο Δεσμό.
    Τους «ισλαμοφασίστες της Άγκυρας» τους γνωρίζουμε καλά. Καλό θα ήταν όμως κάποτε να γράψετε και για τους δικούς μας φασίστες. Μην αρχίσετε όμως πάλι με τους λαθρομετανάστες.

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία

  18. Κυριακος avatar
    Κυριακος 01/07/2012 15:32:37

    Οι Τουρκοι οταν κατακρινουν τους εαυτους τους λενε οτι λεμε κι εμεις οταν κατακρινουμε τους εαυτους μας. Οταν οι Σμυρνιοι Τουρκοι (κατω των 30 ετων) περιγραφουν τους υπολοιπους θυμιζουν τα σχολια (γλωσσα, χιουμορ, κλπ) που εκαναν οι παππουδες μας. Εχουν απολυτη επιγνωση του οτι ζουν σε περιοχες που δεν ηταν δικες τους το οποιο ειναι αποτελεσμα των προσπαθειων να τους κανουν να νιωσουν Τουρκοι.Οσο περισσοτερο Τουρκοι νιωθουν, τοσο πιο πολυ καταλαβαινουν οτι ειναι σε μερη αλλων. Εαν τους πεις 'εσυ μαλλον Ελληνας εισαι' το αρνουνται δινοντας σου την αισθηση οτι αρνουνται κατι που τους αρεσει η κατι που εχουν ακουσει οταν 'τα λενε με τον εαυτο τους', δηλ. μια αληθεια κρυμμενη. Το σιγουρο ειναι οτι δεν ειναι σιγουροι.

    Ο Ερντογαν ειναι ο Παπανδρεου της Τουρκιας. Τους μαλθακευει και τους σπρωχνει προς το καταναλωτισμο.

  19. arslonga avatar
    arslonga 01/07/2012 16:28:49

    Ο μεγάλος γάλλος συγγραφέας και διανοητής Julien Gracq είπε:

    " Ο κόσμος που δημιούργησε τον πολιτισμό δεν γνώρισε παρά δύο απόλυτες μάστιγες και μάλιστα χωρίς κανένα αντάλλαγμα: τον κατακλυσμό και την τουρκική κατάκτηση"

    ("Le monde où la civilisation s'est fait n'a connu que deux fleaux absolus et sans
    contrepartie aucune: le déluge et la conquête turque").

  20. Κυαίστωρ avatar
    Κυαίστωρ 01/07/2012 17:48:03

    Συμφωνώ απόλυτα πως σταδιακά γίνεται μια πλύση εγκεφάλου ώστε μέσω των τουρκικών σειρών που παίζονται καθημερινά να απαλειφθούν τα "αρνητικά" στερεότυπα των συμπατριωτών μας για τους Τούρκους.
    Μόνο που δεν είναι "στερεότυπα" αλλά μια αλήθεια που επιμελώς κρύβεται στα περισσότερα απο αυτά τα "έργα"...
    Απο την άλλη υπάρχουν σειρές όπως πχ το Muhtesem Yuzyil (Μεγαλοπρεπής Αιών - για το Σουλειμάν Α' τον "Μεγαλοπρεπή") που μπορεί να το κατεβάσει κανείς και να το δει όχι για κανένα άλλο λόγο παρά μόνο για να δει πως βλέπουν τον εαυτό τους οι νεο-Οθωμανοί...
    Όπως και η ταινία του Faruk Aksoy "Fetih 1453" / Κατάκτηση 1453...
    Άποψή μου είναι πως πρέπει να δούμε το πως σκέφτεται ο απέναντι (αν και λίγο πολύ το ξέρουμε) και να είμαστε προετοιμασμένοι για όλα. Η ιδεολογική και κοινωνική τους προπαγάνδα δεν πρέπει να μένει αναπάντητη, σε κανένα επίπεδο.
    Θυμάμαι έναν καθηγητή μου στο Πανεπιστήμιο να μου λέει "Δυο πράγματα έχουν ακόμη οι Τούρκοι που τα έχουμε χάσει εμείς ως λαός...Φόβο απέναντι στους νόμους και σεβασμό προς το Θεό".
    Νομίζω πως το δεύτερο ισχύει ως ένα βαθμό, για το δεύτερο έχω κάποιους ενδοιασμούς Φαήλο γιατί αν είναι να υπακούει κάποιος στους νόμους με τη βία και τον καταναγκασμό μέσω ενός κρατικού "παρακράτους" τότε έχουμε αποτύχει.
    Έχω επισκεφθεί ως τώρα την Τουρκία 5 φορές (2 μόνο Κωνσταντινούπολη - 5ήμερα), και τις υπόλοιπες 3 σε εκπαιδευτικές εκδρομές (Παράλια Μ.Ασίας, Καππαδοκία, Πόντος), κάθε φορά η ίδια ανατριχίλα μπροστά σε κάθε βεβηλωμένο ναό, σε κάθε κατεστραμμένο ελληνικό σπίτι, η σιχασιά του να βλέπεις τους ελληνικούς μαχαλάδες στο Αιβαλί κυριευμένους απο Τουρκομάνους, τη Βασιλίδα των Πόλεων να πνίγεται απο την ημισέληνο...
    Θα έγραφα και άλλα, όμως μόνο που τα θυμάμαι γίνεται πιο δύσκολο...

  21. TopGunZ avatar
    TopGunZ 01/07/2012 17:53:34

    Θα σας μεταφέρω την ειλικρινά αφοπλιστική απάντηση συγγενή μου μεγαλύτερης ηλικίας όταν τον ρώτησα πως κάθεται και τα βλέπει: "Γιατί μου αρέσει να βλέπω τα μέρη που ήταν δικά μας. Και δεν τους βλέπεις κι αυτούς? Σχεδόν ίδιοι είμαστε, αν χαμηλώσεις την ένταση να μην ακούς την απαίσια αυτή γλώσσα, σα να βλέπεις Ελληνική ταινία είναι."
    Εννοείται πως σας μεταφέρω το ζουμί της απάντησης. Φυσικά δεν τάσσομαι υπέρ του κατακλυσμού μας από την Τουρκική προπαγάνδα, αλλά εγώ και με άλλους μεγαλύτερης ηλικίας ανθρώπους που μίλησα, αυτό εξέλαβα. Ότι δε μασάνε, ειδικά όσοι έχουνε πάει Πόλη ή Σμύρνη και έχουνε δει τους μαχαλάδες που ζει ο πολύς ο κόσμος, ίσα ίσα... πεισμώνουν. Όταν βλέπουν Ελλάδα στο Βόσπορο, στη Σμύρνη και στα χαρακτηριστικά των πριν ελάχιστες γενιές εξισμαλισθέντων ηθοποιών δεν σκέφτονται "τι καλοί που είναι οι Τούρκοι"... οι περισσότεροι θαρρείς και έχουν στο βλέμμα τους τις λέξεις "πάλι με χρόνια με καιρούς...". Συγχωρήστε με αν είμαι λίγο ρομαντικός ή αφελής ίσως, αλλά ειδικά μετά από τον τελευταίο οχετό νεοταξίτικων βοθροσειρών (βλέπε Πολυκατοικία π.χ. με τον αεροψεκασμένο και ακράνωτο Χαικάλη), λίγη αίσθηση μου κάνουνε οι "εξελληνισμένες" (με την παλιά καλή έννοια) τούρκικες σειρές.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ TopGunZ 01/07/2012 18:10:53

      *εξισλαμισθέντες (ότι να'ναι έχω γράψει)

  22. ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ avatar
    ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙΟ 01/07/2012 18:31:20

    Μεγάλωσα ως τα 12 μου χρόνια στη Μυτιλήνη.
    Η εικόνα που κουβαλώ πάντα μαζί μου είναι το καλοκαιριάτικο "αναγκαστικό" πρωινό ξύπνημα στα Πάμφιλα της Λέσβου. Με ξυπνούσε ο θείος μου να δω τον ήλιο να βγαίνει απ' τα αντικρινά βουνά. "Εμείς κι αυτοί. Εμείς και τ΄Αϊβαλί" μου έλεγε. Και μόλις έβγαινε ο ήλιος ξαναέπεφτα να ονειρευτώ τις απέναντι πατρίδες.
    Ο κόσμος μου είναι απέναντι. Θέλω τον Τούρκο φίλο, μα πάντα με την επιφύλαξη, μα πάντα με τη σοφή κουβέντα του λαού μας, που ξέρει να κρατά πισινή : " Αν θες Τούρκο φίλο, κάλιο κράτα κι ένα ξύλο".

  23. Φλου avatar
    Φλου 01/07/2012 19:19:21

    Δεν μας φταίνε οι Τούρκοι, αν τα κεντρικά κανάλια μας παίζουν τούρκικα σίριαλ.
    Και αυτό είναι άλλο ένα δείγμα ότι η Κρίση στην χώρα μας είναι πρωτίστως ηθική, δηλαδή, πολιτισμική, ήτοι, αισθητική.

    Όχι ένα, εικοσιένα μνημόνια μας αξίζουν, μόνο και μόνο που η συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας ΨΥΧΑΓΩΓΕΊΤΑΙ, οπότε, ΧΑΊΡΕΤΑΙ και ΔΙΑΣΚΕΔΆΖΕΙ με το πολιτιστικό προϊόν αυτών που μας υποδούλωσαν. Αυτών που κατέχουν, ακόμα και τώρα, ελληνικά εδάφη στην Κύπρο.

    Την πλάκα μου, όμως, την έπαθα προχθές. σε ένα ημίχρονο της Εθνικής, κάνοντας ζάπινγκ, έπεσα πάνω σε κάτι βραβεία του MAD. Τι καρνάβαλος ήταν αυτός, ρε, φίλε! Τι αντιαισθητική παρέλαση!! Τι φλίπα κακού γούστου και ασχήμιας. Ειδικά, δε, οι άνδρες. Και όλοι μεσ΄ την τρελή χαρά. Και όλοι με τουπέ δέκα Χατζηδάκιδων και είκοσι Αρμάνιδων, (Μουσική και ενδυμασία "πούλαγαν"). Και από ελληνικά; Προφορικά γκρίκλις, -κακής ποιότητας, μάλιστα. Εδώ, πλέον, όποιος μιλάει αγγλικά, πιστεύει ότι ...είναι υπεράνω. Τα πρότζεκτ, τα εβέντ και τα σόου ανάθεμα αν ξέρουν να τα πουν στα ελληνικά. Αυτοί πιστεύουν ότι το "τράτζικ" είναι λέξη αγγλική.

    Με χαρά θα άνοιγα μια Μακρόνησο αισθητικής, μπαγλαρώνοντας, πρώτα απ' όλους, τους ιδιοκτήτες, διευθυντές ειδήσεων και προγράμματος, διαφημιστές και λοιπούς παράγοντες ΜΜΕ.

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ Φλου 01/07/2012 20:11:58

      ''Προφορικά γκρίκλις, ''

      Τέλειο! Ἀψογη περιγραφή.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φλου 01/07/2012 22:22:40

      "Μακρόνησο αισθητικής"! Τι είπες μεγάλε/η!
      Πρώτα όμως μια "Υπηρεσία Δίωξης Κιτς και Αριστερών Ντιντήδων".
      Πχ, έχετε δει για χρόνια τι ταινίες επιδοτούσε συνήθως το Κέντρο Κινηματογράφου;
      Αριστερή υπνηλία.

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 02/07/2012 04:37:51

        +1000000000000000000000

    • tak avatar
      tak @ Φλου 02/07/2012 08:44:23

      Εσύ δεν είσαι ... Φλου! Είσαι ... παραφλού! Μέσα...

  24. Nikos avatar
    Nikos 01/07/2012 19:52:00

    Kalimera Faile apo tin Ameriki..
    Opos ta les einai ta eida kai stin Tourkia. Oi kaliteroi Aksiomatikoi tou Nautikou einai Tourkokritikoi paradeigma. Ta panepistimia tous mexri to 2000 peripou asxoloutousan pos na kanoune kakko stin Ellada. Tora mas mathane. To spoudaioteroomos faile ienai oti san tin KGB mathane tis Ellinikes adynamies apo tin Maxi tou Malatzikert , Ali Veran kai mexri tin prodosia gia Makedonia Voreio Ipeiro kai tin Kypro kai poios Ellinikos paragontas tra teleutaia apo to 1918 einai panta enantion tis patridas. Ena kai ena kani dyo. Oso afora ton Beremi to allo yneteraki tou sto Eliamep exei grapsei ta kalitera logia gia to Kemal ..psaksto kai tha to vreis ... Oi tholokoultouriarides to paizoune aristeroi alla panta me deksies tsepes.

  25. Παναγιώτης Λιάκος avatar
    Παναγιώτης Λιάκος 01/07/2012 20:38:05

    Σπουδαίο το κείμενο. Κρίμα που δεν γράφτηκε στα greeklish. Θα το διάβαζαν και οι διευθυντές προγράμματος. Τα ελληνικά τα θεωρούν λίγο "πασέ".

  26. voter avatar
    voter 01/07/2012 21:05:29

    Το ότι τα τουρκικά σήριαλ υποβιβάζουν το ηδη χαμηλό επίπεδο της ελληνικής τηλεόρασης ,είναι προφανές και κανένας σκεπτόμενος άνθρωπος δεν το αρνείται .Φαντάζομαι ούτε οι σοβαροί Τούρκοι σκηνοθέτες και κινηματογραφιστές της γείτονος με το πολύ καλό και διεθνώς αναγνωρισμένο έργο ,που έχει φθάσει και μέχρι τις ελληνικές αίθουσες .
    Αναλόγου επιπέδου είναι βέβαια και τα σηριαλ Μεξικανικής και Βραζιλιάνικης προέλευσης . Αρα , το κέρδος των καναλαρχών είναι η πρωτεύουσα αιτία των εν λόγω σήριαλ και όχι η ενορχηστρωμένη εθνοαποδόμηση .
    Για την τελευταία εξ'αλλου δεν χρειάζονται τα σήριαλ . Εχουν φροντίσει με πολύ συστηματικό τρόπο ,πολύ πριν την τηλεόραση , οι Βερέμηδες , Ρεπούσηδες , Δραγώνες κλπ και βέβαια οι εγκληματικές πολιτικες της Πασοκο -παιδείας με την συρρίκνωση της ελληνικής γλώσσας , την περιθωριοποίηση ποιητών οπως ο Παλαμάς και ο Σικελιανός από την ύλη των γυμνασίων-λυκείων ,την αλλοίωση των επετείων ,παρελάσεων κλπ.
    Αυτά είναι τα ουσιαστικά όπλα του έθνους που παραδόθηκαν και οδηγούν ύπουλα και μεθοδικά σε αναθεώρηση της ιστορίας και εθνοαποδόμηση , ενώ παράλληλα , άνοιξαν διάπλατο τον δρόμο στη Χρυσή Αυγή να θεωρεί εαυτόν υπέρμαχο του έθνους.

  27. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 01/07/2012 21:49:00

    Φυσικά και είναι βάσιμα όσα αναφέρει ο κύριος Κρανιδιώτης. Ολόκληρη η νέα Τουρκία χτίστηκε πάνω σε ένα ψέμα. Σε μία συγκάλυψη. Ο Κεμάλ Ατατούρκ εύλογα χαρακτηρίζεται "πατέρας της νέας Τουρκίας" από τη στιγμή που συγκόλλησε ετερόκλιτα στοιχεία, τα έντυσε με έναν φθηνιάρικο μανδύα εξευρωπαϊσμού και τα ονόμασε κράτος. Τα παράλια της Τουρκίας είναι ελληνικά. Η Ιωνία είναι ελληνική, όπως άλλωστε αντανακλάται στην τουρκική λέξη για την Ελλάδα (Γιουνανιστάν εκ του Ιωνία) και την αντίστοιχη αραβική λέξη για την Ελλάδα (Γιουνάν). Η ιστορία δεν αλλάζει και δεν παραχαράσσεται, όσο και αν κάποιοι το επιθυμούν. Επίσης, αμελητέο δεν είναι πως η βορειοανατολική Τουρκία είναι κοιτίδα των Αρμενίων, των οποίων τη γενοκτονία κάθε μορφωμένος και πολιτισμένος άνθρωπος παραδέχεται. Εξίσου τραγική αν και λιγότερο γνωστή στο ευρύ κοινό είναι η γενοκτονία των Αραμαίων (γνωστών επίσης και με τους όρους Ασσύριοι και Συροχαλδαίοι), η οποία εκτυλίχθηκε σε τρεις φάσεις (δεκαετία του 1890, 1914-1918, 1922-1925) στο νοτιοανατολικό τμήμα της σημερινής Τουρκίας. Τούτη η γενοκτονία είναι ίσως λιγότερο πολυσυζητημένη, διότι αντίθετα με τους Έλληνες και τους Αρμενίους, οι Αραμαίοι ουδέποτε κατόρθωσαν να αποκτήσουν ανεξάρτητο κράτος στη σύγχρονη ιστορία, κυρίως λόγω των εσωτερικών διενέξεών τους και του αρκετά βρώμικου ρόλου της βρετανικής διπλωματίας. Και πάλι τονίζω πως η ιστορία δεν ξαναγράφεται κατά το δοκούν.

    Οπότε, οι σφαγείς είναι και παραμένουν σφαγείς. Οι καταπατητές είναι και παραμένουν καταπατητές. Όπως, όμως, ορθά επεσήμανε κάποιος φίλος παραπάνω, αυτοί τη δουλειά τους κάνουν. Και άνθρωποι σαν το Μπαχτσελί είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί στη δουλειά τους... Η Ελλάδα που είναι; Και η Ελλάδα δεν είναι και δε θα μπορούσε να είναι οι οργισμένοι Χρυσαυγίτες ή οι Κύπριοι εν Ελλάδι φοιτητές, που δυναμικά αντιδρούν στις αθλιότητες της Τουρκίας. Η Ελλάδα ως συντεταγμένη πολιτεία απουσιάζει και αυτό δε μπορεί παρά να μας ζημιώνει ολοένα και περισσότερο...

  28. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 01/07/2012 22:36:13

    Στην Ελληνική τηλεόραση επικράτησε το καρακιτσαριό σε όλο του το μεγαλείο.
    Απλώς τώρα ελλείψει χρημάτων, το εισάγουμε από τους ... αυθεντικούς.
    Κατά τα άλλα να μην ξεχνάμε, οι Τούρκοι είναι ... φίλοι μας (χαρακτηριστική ατάκα μεταξύ στρατιωτικών) :)

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ dikefalosaitos 01/07/2012 22:38:29

      Όταν βλέπετε κάποιους να είναι φανατικοί των Τούρκικων και αντιΕλληνικών οτιδήποτε, δείξτε τους συμπάθεια, και οι τουρκόσποροι κάπως πρέπει να εκφρασθούν.

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/07/2012 23:14:07

    Tα τουρκικα εργα ησαν πολυ δημοφιλη στην Ελλαδα πριν το 1974 για οσους ζουσαν τοτε και θυμουνται.Ο λογος ηταν ακριβως το μελοδραματικο στυλ Ξανθοπουλου που ειχαν οπως τα αντιστοιχα ελληνικα.Πηγαιναν και πολλοι Μικρασιατες που τοτε ζουσαν ακομη για να δουν μερη και να ακουσουν.
    Μετα το 1974 λογω της εντασης σταματησαν.Ξαναρχισαν προσφατα μετα τη δηθεν ελληνοτουρκικη φιλια για τους ιδιους λογους που κυκλοφορουσαν πριν το 74.Φθηνα και μελο με το επιπλεον προσον οτι ο ελληνικος κινηματογραφος εχει γινει κουλτουριαρικος και δεν ικανοποιει τη ζητηση του κοινου για φωσκολικες καταστασεις.
    Δεν ειναι ομως μονο τα εργα.Αν προσεξετε σε πολλα καναλια μεταδιδουν και διεθνεις ειδησεις παρμενες απο τα τουρκικα καναλια π.χ. βλεπετε ειδηση για ενα τυφωνα στις Φιλιππινες και εχει σημα καποιο τουρκικο καναλι.Προφανως ειναι κοντα και ειναι φθηνα.

  30. roadrunner avatar
    roadrunner 01/07/2012 23:55:05

    Επιτέλους ! Καιρός ήταν να ασχοληθούμε με αυτήν την πληγή των τουρκικών σήριαλ.
    Εγώ όμως θα το πάω λίγο πιο πίσω. Εδώ και χρόνια λοιπόν, τα εγχώρια ΜΜΕ σερβίρουν κάθε λογής τηλεοπτικό σκουπίδι, προβάλλοντας μια διεφθαρμένη ελληνική κοινωνία γεμάτη από γκέι, ψυχασθενής, προβληματικούς, κτλ. Θυμάμαι από το 2004 νομίζω, τα πρώτα ρεάλιτυ, και την κατρακύλα που ακολούθησε στην ποιότητα της ελληνικής τηλεόρασης. Όπως είναι λογικό, ο μέσος θεατής ποτέ δεν αποδέχτηκε όλα αυτά τα τηλεοπτικά σκουπίδια, αφού ήταν αδύνατο να αναγνωρίσει σημεία ταύτισης με τον εαυτό του .
    Δεν συγχωρείται η πολιτεία, για το χάλι των τηλεοπτικών προγραμμάτων εδώ και μια δεκαετία. Θα έπρεπε να έχει καταρτιστεί ένας κώδικας δεοντολογίας, κάποιοι ουσιαστικοί κανονισμοί που θα επέβαλαν στο ΕΣΡ να επεμβαίνει δραστικά, ανεξάρτητα από τα πρόσωπα που το στελεχώνουν.

    Αντίθετα, τα τούρκικα σήριαλ προβάλουν σχετικά υγιή πρότυπα ζωής, φυσιολογικούς έως παραδοσιακούς χαρακτήρες και παλαιομοδίτικες για τα ελληνικά ΜΜΕ αξίες, όπως η οικογένεια, η φιλία. Δεν προβάλλονται στα τουρκικά, ούτε γκέι κομμωτές να ξεσαλώνουν, ούτε ημίγυμνες παρουσίες να προκαλούν, ούτε ψυχάκηδες. Δηλαδή, σαν αξίες και προβαλλόμενα κοινωνικά πρότυπα εκφράζουν τον απλό Έλληνα τηλεθεατή, ο οποίος μπορεί ως ένα βαθμό να ταυτιστεί με κάποιους από τους ήρωες. Ακόμη και να νοσταλγήσει μπορεί, ειδικά αν πρόκειται για προσφυγικής καταγωγής υπερήλικες.

    Άρα, δεν μιλάμε απλά για εξωραϊσμό, αλλά για «εξιδανίκευση» του τουρκικού στοιχείου και του τουρκικού τρόπου ζωής, με ταυτόχρονη απόρριψη και απαξίωση του ελληνικού στοιχείου. Το τελευταίο έχει τη βάση του, όχι μόνο στα τηλεοπτικά σκουπίδια των ελληνικών ΜΜΕ, αλλά και στη συνολική αδιέξοδη πραγματικότητα στη χώρα.
    Γνωρίζω περίπτωση συμπολιτών μου, που ξεκίνησαν να μαθαίνουν την τουρκική γλώσσα με μέθοδο διδασκαλίας στο σπίτι, γιατί τους φάνηκε ελκυστικός ο τουρκικός τρόπος ζωής.

    Φοβάμαι πολύ, ότι οι φανατικοί τηλεθεατές των τουρκικών σειρών, όχι απλώς αποδέχονται την τουρκία, αλλά είναι
    ένα βήμα πριν το «σφάξε με αγά μου, ν’ αγιάσω» !!
    Αυτό ειδικά στην σημερινή συγκυρία, είναι επικίνδυνο.

  31. Νικήτας avatar
    Νικήτας 02/07/2012 00:08:15

    Μετά το 1981 μια ήταν η αισθητική που δημιουργήθηκε και καταναλώθηκε

    Τ Ο Υ Ρ Κ Ο ΜΠΑΡΟΚ.

    Εν έτη 2012 είναι ακόμα εδώ.

  32. Storm avatar
    Storm 02/07/2012 15:17:16

    Προτεραιότητα της κυβέρνησης χαρακτήρισε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη τη συνεργασία με την Τουρκία, σε συνέντευξη που παραχώρησε σε τουρκική εφημερίδα. Η υπουργός υποσχέθηκε να διευκολύνει με κάθε τρόπο τους Τούρκους που επιθυμούν να επισκεφτούν την Ελλάδα – χωρίς να διευκρινίσει αν περιλαμβάνει σε αυτή τη λίστα και τον ηγέτη των Γκρίζων Λύκων…

    Μίλησε επίσης για κοινό, ελληνοτουρκικό σχεδιασμό στον τομέα των τουριστικών επενδύσεων, αλλά και σε κοινή εκστρατεία προσέλκυσης τουριστών, αφού, σύμφωνα με την Κεφαλογιάννη η Τουρκία δεν θεωρείται ανταγωνιστής της Ελλάδας, αλλά συνεργάτης (!).Εμείς πάλι οι ταπεινοί θνητοί, αδυνατούμε να κατανοήσουμε πως η ακριβή και λόγω ευρώ, Ελλάδα, θα μπορέσει να συνεργαστεί με την φτηνή Τουρκία.

    «Ελλάδα και Τουρκία, πριν 20 περίπου χρόνια, σχεδόν συγκρούστηκαν για την κυριαρχία κάποιων μικρών νησιών στο Αιγαίο (Ίμια). Σήμερα έχουμε καλές, φιλικές σχέσεις και ειδικά οι κάτοικοι των νησιών που βρίσκονται κοντά στην Τουρκία (τα οποία δεν κατονομάζει όμως ως ελληνικά) έχουν καθημερινές επαφές με την Τουρκία. Βλέπουμε μια χώρα η οποία πραγματικά αναπτύσσεται. Είναι μια χώρα που προσπαθεί να εκσυγχρονιστεί», είπε η υπουργός.

    «Ας συνεχίσουμε ότι ο Ελ. Βενιζέλος άρχισε με τον Κεμάλ Ατατούρκ περίπου έναν αιώνα πριν», ανέφερε. Φυσικά δεν έλειψαν και τα σχόλια για τα τουρκικά σίριαλ. «Τα τουρκικά σίριαλ είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Ελλάδα και τα μηνύματα που έχουμε από τον κόσμο που τα παρακολουθεί είναι ότι έχουμε πολλά κοινά. Αυτό είναι πολύ καλό. Δουλεύουν (τα σίριαλ) στην προώθηση της φιλίας που επιθυμούμε», κατέληξε η υπουργός.

    h**p://www.defence-point.gr/news/?p=51875

    Ωραιότατα...και πριν τις προγραμματικές δηλώσεις...

  33. sos avatar
    sos 02/07/2012 17:55:40

    Φαήλο αν θέλεις και μπορείς θα ήθελα να σχολιάσεις τις σημερινές δηλώσεις της Κεφαλογιάννη.

  34. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 02/07/2012 19:44:33

    Αρνουμαι να παρακολουθησω εστω και 10 λεπτα, τη γυφτοκιτσαρια των Τουρκικων σειρων. Προτιμω εκεινη την ωρα να βλεπω τις ειδησεις στη τοπικη τηλεοραση και να περιμενω ποτε θα παιξουν στα τοπικα αθλητικα οι φασεις απ τα ματς του Α.Ο. Πλατανιά Χανίων. Νομιζω οτι για εμας που εχουμε ριζες απ την αλλη πλευρα του Αιγαιου ειναι ακομη πιο δυσαρεστο να βλεπουμε τετοια τηλεοπτικα σκουπιδια. Αρα η απαντηση ειναι απλη... τηλεκοντρολ κι αλλαγη προγραμματος. Κατα τα αλλα το κειμενο του Φ.Κ. ειναι απολυτα ευστοχο.

  35. roadrunner avatar
    roadrunner 04/07/2012 01:56:15

    Με δεδομένη την οικονομική δυσπραγία σχεδόν όλων των συμπατριωτών μας, και δεδομένου, συνεπώς, ότι η τηλεοπτική επικαιρότητα, ως σχεδόν αποκλειστική διέξοδος ψυχαγωγίας/ενημέρωσης είναι κυρίαρχη,
    μου κάνει εντύπωση ότι το συγκεκριμένο άρθρο που κριτικάρει ακριβώς, την σημερινή τηλεοπτική πραγματικότητα (ως προς το τουρκολαγνικό μέρος της), δεν αναπαράχθηκε σε blogs και ιστοσελίδες στην έκταση και το ρυθμό που έβλεπα να συμβαίνει με τα προηγούμενα άρθρα σου, φίλε Φαήλο.
    Σε συνδιασμό και με κάποιες άλλες διαδικτυακές παρατηρήσεις που ήμουν σε θέση να κάνω, καταλήγω στο ότι η θεματολογία σου ενόχλησε πολλούς και ταυτόχρονα κινητοποίησε κάποιους άλλους.
    Αναρρωτιέμαι όμως γιατί άραγε, εφόσον τα φλέγοντα ελληνικά ζητήματα αφορούν, κατά τα φαινόμενα, στην οικονομική κρίση, τη νέα κυβέρνηση, τον ερχομό της τρόικας κτλ ;

  36. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 04/07/2012 14:37:34

    Φαήλο, είναι γνωστό οτι η πένα " χορεύει" στα χέρια σου και το σημερινό σου κείμενο είναι εκπληκτικό...Απλά εκπληκτικό...Το κορυφαίο πιθανότατα τα τελευταία 2 χρόνια που σε διαβάζω στο antinews. Ξέρεις ομως τί με θλίβει; Οτι όσα γράφεις σήμερα, αν τα έδειχνες στους Έλληνες πριν 30, 40, 50 χρόνια θα έλεγαν αβίαστα οτι έτσι ακριβώς έχει η κατάσταση στη γείτονα...Αν όμως δείξεις το άρθρο στους σημερινούς Έλληνες ( ιδίως στη νεολαία), ένα σεβαστό τμήμα ( για να μην πω οι περισσότεροι) θα αδιαφορήσουν, θα γελάσουν ακόμα και θα καγχάσουν (οι συριζοκουβελαίοι...)
    Φαήλο, έχουμε υποστεί σημαντική μετάλλαξη και αφελληνισμό τα τελευταία χρόνια. Δεν ξέρω αν η κατάσταση είναι πλέον αναστρέψιμη ούτε αν περισσότερο ευθύνεται η πασοκική λαίλαψ ή η προϊουσα παγκοσμιοποίηση και οι δυνάμεις που την προωθούν παρασκηνιακά, αλλά το αποτέλεσμα δεν αποδέχεται αμφισβήτηση...Όσα κέρδισε η Ψωροκώσταινα, κινδυνεύει να τα απωλέσει ως ευρωπαϊκή, πλούσια ( γιατί ας μη γελιόμαστε ακόμα και τώρα ανήκουμε οικονομικά στην ελίτ του πλανήτη) και ισχυρή στρατιωτική Ελλάς...Διπλή η ντροπή...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.