#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/05/2011 01:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σενάρια επί σεναρίων για την σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών



Μπορούμε να αποκαλούμε τον Γ. Παπανδρέου τέως πρωθυπουργό; Όποια απάντηση και αν δοθεί τώρα είναι πρόωρη, αλλά είναι η πρώτη φορά που βρισκόμαστε τόσο κοντά σ’ αυτό το ενδεχόμενο. Σίγουρα πάντως μπορούμε να πούμε ότι η σημερινή κυβέρνηση Παπανδρέου αύριο δεν θα είναι κυβέρνηση. Ήδη ορισμένοι ισχυροί παράγοντες και εκδότες θεωρούν ότι "δεν υπάρχει κυβέρνηση Παπανδρέου"και κινούνται ανάλογα.

Η πολύωρη κυβερνητική σύσκεψη που έγινε χθες βράδυ στο γραφείο του κ. Παπανδρέου στη Βουλή έδειξε ότι η κυβέρνηση είναι εγκλωβισμένη στη γωνία. Το μόνο που επιβεβαιώθηκε είναι ότι πολιτικός στόχος τους είναι να εμπλέξουν τον Σαμαρά στο πολιτικό αδιέξοδο που αντιμετωπίζουν και να του φορτώσουν την ευθύνη για τις αρνητικές εξελίξεις τόσο στο πολιτικό επίπεδο όσο και στην οικονομία, οι οποίες μπορεί να είναι δραματικές. Αυτή η κατάσταση υποχρεώνει τον ΓΑΠ σε πλήρη οπισθοχώρηση.

Στη σύσκεψη μετείχαν ο πρόεδρος της Βουλής Φίλιππος Πετσάλνικος και οι υπουργοί Δημήτρης Ρέππας, Γιάννης Ραγκούσης, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Παύλος Γερουλάνος. Επίσης, οι στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού, Νίκος Αθανασάκης, Κώστας Θέος και Ρεγγίνα Βάρτζελη. Λίγο μετά τις 7 το βράδυ της Πέμπτης μετέβη και ο γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλης Καρχιμάκης, ενώ λίγο μετά τις 8 προσήλθαν η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου, η υπουργός Εργασίας Λούκα Κατσέλη καθώς και ο υφυπουργός Εργασίας κ. Γ. Κουτρουμάνης. Μετά τη σύσκεψη ο πρωθυπουργός κλείστηκε στο γραφείο του με τον Γ. Παπακωνσταντίνου.

'Έτοιμος να τα δώσει όλα"

Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι η διυπουργική σύσκεψη  επεξεργάσθηκε το προγραμματικό πακέτο που θα προτείνει ο πρωθυπουργός στην σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών. Είναι προφανές όμως ότι δεν θα πρόκειται για ένα «πακέτο ΠΑΣΟΚ», αλλά για μία προσπάθεια ενσωμάτωσης στην υφιστάμενη οικονομική πολιτική στοιχείων από το Ζάππειο ΙΙ.

Συνεργάτες του κ. Παπανδρέου υποστηρίζουν ότι δεν θέλει εκλογές και γι’ αυτό θα κάνει παραχωρήσεις στα μέτρα που θα εφαρμοστούν. Ορισμένες μάλιστα πληροφορίες φέρουν τον κ. Παπανδρέου έτοιμο να παραχωρήσει στον Α. Σαμαρά ακόμα και την ..."φορολογική πολιτική" του "Ζαππείου2".  Να πηγαίνει  δηλαδή στην σύσκεψη σαν βρεγμένη γάτα, να κάνει αυτοκριτική ...χαρακίρι , ώστε να «δικαιωθούν» και οι επικριτές του, και να ζητάει από τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς να διαπραγματευθούν "μαζί" με την Τρόικα.

Αν όσοι διακινούν τα σενάρια αυτά έχουν δίκιο και ο κ. Παπανδρέου δώσει στον κ. Σαμαρά «γη και ύδωρ» τότε θα μιλάμε φυσικά για μια δεινή ήττα της κυβέρνησης η οποία έτσι θα έχει ομολογήσει την αποτυχία της. Και για μια μεγάλη νίκη για τον Αντώνη Σαμαρά που επέμεινε στην αντιμνημονιακή πολιτική και τώρα βρίσκεται να έχει το πάνω χέρι

Από την άλλη όμως το ερώτημα είναι γιατί ο Παπανδρέου να εφαρμόσει το πρόγραμμα της ΝΔ και να μην το κάνει ο ίδιος Α. Σαμαράς; Το γνωρίζει καλύτερα ο πρωθυπουργός; Το πιστεύει περισσότερο;

"Κυβέρνηση προσωπικοτήτων"

Εδώ είναι που έρχεται η πρόταση για κάποιας μορφής συγκυβέρνηση, η οποία θα κάνει τον Α. Σαμαρά συμμέτοχο στην δημοσιονομική κρίση που όξυνε εδώ και 20 μήνες ο Παπανδρέου. Ο Γιώργος θα συζητήσει όλες τις εκδοχές: κυβέρνηση προσωπικοτήτων, κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ – ΝΔ, ευρύτερη κυβέρνηση, ακόμη και κυβέρνηση χωρίς τον ίδιο στο πρωθυπουργικό γραφείο. Θα τα λανσάρει όλα επικοινωνιακά, ελπίζοντας έτσι ότι θα φέρει τη ΝΔ σε θέση άμυνας, επειδή νομίζει ότι ο Σαμαράς θα αμύνεται μόνο και δεν θα έχει κι αυτός τις δικές του προτάσεις.

Υπάρχουν σκέψεις να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός πρόσωπα κοινής αποδοχής, ιδιαίτερα στον «καυτό» τομέα της Οικονομίας. Άλλωστε, πληροφορίες από την τρόικα λένε ότι ζητήθηκε από τον κ. Παπανδρέου να «σπάσει» το υπουργείο Οικονομικών και να δημιουργήσει ένα υπουργείο Εσόδων. Πιθανολογείται έτσι ότι θα προτείνει τεχνοκράτες που θα μπουν σε νευραλγικά πόστα, θα τύχουν γενικότερης αποδοχής και θα προσπαθήσουν να διαχειριστούν την κατάσταση. Μέχρι τις 29 Ιουνίου, άλλωστε, θα έχουν κριθεί αν θα μας δοθεί νέο δάνειο και με ποιους όρους, αν η τρόικα θα δώσει το «ΟΚ» για την 5η δόση και φυσικά αν θα χρεοκοπήσουμε αφού, όπως λέει και η κυβέρνηση, λεφτά δεν υπάρχουν μετά τις 15 Ιουλίου.

Στη σύσκεψη που έγινε στη Βουλή, ο πρωθυπουργός φέρεται να ζήτησε από τους συνεργάτες του ονόματα που θα μπορούσαν να γίνουν αποδεκτά από τον κ. Σαμαρά. Έτσι, στο τραπέζι έπεσαν τα ονόματα του Λ. Παπαδήμου,  Στουρνάρα, Απ. Ταμβακάκη, Τ. Αράπογλου, Αλ. Παπαδόπουλου.

Όμως, αν ο κ. Παπανδρέου προτείνει κυβέρνηση προσωπικοτήτων ή ακόμη και «θυσίες» υπουργών του (βλέπε Γ. Παπακωνσταντίνου) για να εξευμενιστούν οι πολιτικοί αρχηγοί, τότε θα έχει παραδοθεί άνευ όρων. Και θα πρέπει να πάει σπίτι του.

Υπάρχει φυσικά και το ενδεχόμενο της οριστικής ρήξης με τον Α. Σαμαρά. Τότε είναι πιθανό ο κ. Παπανδρέου να ανακοινώσει πρόωρη προσφυγή στις κάλπες, καταλογίζοντας στον Α. Σαμαρά, ότι δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή. Και θα πάει στις εκλογές με διλήμματα του τύπου «Μνημόνιο ή χρεοκοπία».

Το μόνο βέβαιο είναι ότι οι συσχετισμοί έχουν αλλάξει. Όπως γράψαμε ήδη  ο Αντώνης Σαμαρά έστειλε χθες για άλλη μία φορά το μήνυμα ότι η ΝΔ δεν εκβιάζεται.

Ενώ ο Γιώργος Παπανδρέου είναι κοντά στο να πετάξει τα χαρτιά στο τραπέζι, γιατί ξέρει ότι και η χρεοκοπία είναι πολύ κοντά. Και η δημοσιονομική και η πολιτική του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. jkr avatar
    jkr 27/05/2011 01:15:37

    Κοντός ψαλμός...στόχος είναι η ψήφιση των ν/σ για τη δημόσια περιουσία..with the strongest legal basis...όπως είπε η ΕΕ πριν μήνα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

    • kopritis avatar
      kopritis @ jkr 27/05/2011 11:43:56

      κατσε δηλαδη για χαρη του φορολογικου ο σαμαρας θα συμφωνησει στα υπολοιπα?
      τοτε ειμαστε να παμε να πνιγουμε στο φαληρο αν γινει κατι τετοιο
      το οχι πρεπει ναναι οχι
      σπιτι του ο γαπ

  2. effie B. avatar
    effie B. 27/05/2011 01:18:41

    Ετοιμος να παραδωσει στο Σαμαρα, μου ακουγεται παρα πολυ καλα!
    ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ, να τελειωνουμε

  3. jkr avatar
    jkr 27/05/2011 01:20:13

    Βρισκόμαστε στην ίδια κατάσταση με την Κύπρο τον Απρίλιο 2004 προ του δημοψηφίσματος για το σχέδιο Ανάν
    με τον ίδιο εκβιαστικό κι ιταμό τρόπο αξίωναν την υπεψήφισή του από τα κόμματα και τον λαό της Κύπρου για την εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων και υποδομών και κινδυνολογούσαν ασύστολα
    η απάντηση πρέπει να είναι η ίδια σε ένα πλαίσιο που εκχωρεί τον εθνικό πλούτο σε μη ελληνικά συμφέροντα σε ένα κλίμα αφόρητης τρομοκρατίας

    • tpe avatar
      tpe @ jkr 27/05/2011 08:42:58

      +1000

  4. Aris. A avatar
    Aris. A 27/05/2011 01:27:17

    Mia παρατήρηση λίγο άσχετη αλλά νομίζω δείχνει πως η τράπουλα είναι υπέρ του Σαμαρά.

    Οι φιλομνημονιακοί βουλευτές της ΝΔ που έχουν μείνει στο κόμμα εν υπνώσει για να ενεργοποιηθούν την κατάλληλη στιγμή όταν θα είναι χρήσιμοι ξέμειναν από πυροκροτητή και δεν βγάζουν τσιμουδιά.

    Προφανώς και οι ίδιοι εισπράτουν την επιδοκιμασία της πολιτικής Σαμαρά από την μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών.

    Ο Παπανδρέου κάνει απελπισμένες κινήσεις και στο τέλος θα έχει καταφέρει να απογοητεύσει σε εσωτερικό και εξωτερικό τους τελευταίους εξωθεσμικούς υποστηρικτές του.

    Νομίζω ότι δεν θα είναι μια εύκολη μέρα αύριο για τον ίδιο και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας που ανέλαβε να οργανώσει αυτήν την ατσαλιά γιατί δεν έχουμε συνεκτιμήσει και την αντίδραση των κομμάτων της αριστεράς σε αυτές τις μεθοδεύσεις που επιχειρεί ο Παπανδρέου.

    Εχουμε και λέμε Σαμαράς Τσίπρας Παπαρήγα είναι εξοργισμένοι με τα μικροπολιτικά παιχνίδια Παπανδρέου.

    Καρατζαφέρης κατά τα γνωστά θα εισπράξει κλίμα και ανάλογα θα πράξει.

    Κάτι μου λέει ότι στο τέλος ο Γιώργος θα φάει κράξιμο θα κολώσει θα βάλει τα σενάρια στην κωλότσεπη ο Κάρολος θα κοιτάει τους κήπους του Προεδρικού μεγάρου περιμένοντας να περάσει η ώρα και η συζήτηση θα λήξει ήρεμα χωρίς αποτέλεσμα και χωρίς θεατρινισμούς.

    • blue nile avatar
      blue nile @ Aris. A 27/05/2011 02:25:02

      Λες τελικά ο ΓΑΠ να κάνει τουμπεκί ψιλοκομμένο? Πως θα περάσει όμως τα νέα μέτρα?... δεν περνιούνται με τίποτα. Πάντως αν είναι να πάει σε πρόωρες εκλογές πρέπει να διοργανώσει ένα σόου και ο Πρόεδρος του δίνει την ευκαιρία. Από αύριο και έπειτα οι χειρισμοί του Σαμαρά πρέπει να λαμβάνουν υπ'όψιν την επερχόμενη εκλογική αναμέτρηση.
      Μεγάη νύχτα απόψε...και η μέρα αύριο μεγαλύτερη...

  5. rally monkey avatar
    rally monkey 27/05/2011 01:31:25

    Από την άλλη όμως το ερώτημα είναι γιατί ο Παπανδρέου να εφαρμόσει το πρόγραμμα της ΝΔ και να μην το κάνει ο ίδιος Α. Σαμαράς; Το γνωρίζει καλύτερα ο πρωθυπουργός; Το πιστεύει περισσότερο;

    oλη η ουσια ειναι το παραπανω
    Ειναι αδυνατο να εμπλεξουν τον Σαμαρα αν δε 'αποδεχτουν' τουλαχιστον τις μισες απο τις προτασεις του Ζαππείου-2.
    Εδω υπαρχει ρισκο να εγκλωβιστει ο Σαμαρας - γιατι μιλουσε παντα για προτασεις/πολιτικες/συνταγες κλπ. Αν προτεινουν μαλιστα να βγαλουν 'επιμαχα' προσωπα και να βαλουν 'κοινης αποδοχης' τοτε να δουμε πως θα ξεφυγει - σιγουρα θα πρεπει να πει κατι καινουργιο που δεν το εχει πει μεχρι σημερα .. αλλα τετοιες ωρες δεν λες συνηθως πολυ καινουργια πραγματα...

    Ολα τα παραπανω με την προυποθεση ο'τι ο στοχος του ΓΑΠ ειναι να εμπλεξει τον Α.Σ. (ο'τι συμπιπτει δηλ. με τον στοχο της Ε.Ε.)
    Αν απλα παει για να σωσει τα προσχηματα (γιατι εχει την 'αλλη' ατζεντα οπως εχουμε βασιμες υποψιες ο'τι εχει) θα πει ..κοιταξτε εξαντλησα τα περιθωρια δεν συνεργαζονται..οριστε (αποστολη εξετελεσθει)
    ..πιο καταστροφικο και λογω ΓΑΠ πιθανοτερο.

    • tpe avatar
      tpe @ rally monkey 27/05/2011 08:45:48

      Ο ΑΣ μπορεί να γλιτώσει ρωτώντας κάτι απλό: ΟΚ, βάζουμε ένα πρόσωπο κοινής αποδοχής στα οικονομικά. Στα άλλα; Με ποιους; Με τους υπουργούς που ενώ έχουν "συμφωνήσει" στο ΥΣ πως πάμε για αποκρατικοποιήσεις, πάνε μετά στον ΟΛΠ και λένε το 51% στο κράτος; Η λύση είναι μία: ΟΥΣΤ

  6. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 27/05/2011 01:36:51

    Δεν θέλουμε να σώσουν τάχα την Ελλάδα και να πεθάνουν οι Έλληνες γιατί μόνο οι Έλληνες μπορούν να σώσουν την Ελλάδα. Αν θέλουν εξαθλιωμένο το λαό τότε προτιμάμε τη χρεοκοπία και ας τους πάρουμε μαζί μας στον γκρεμό. Τουλάχιστον θα μας μείνει το πιο πολύτιμο, η αξιοπρέπεια.

    • Γιάννης_Άλιμος avatar
      Γιάννης_Άλιμος @ Δάσκαλος 27/05/2011 09:32:54

      Σωστός Δάσκαλε...

    • Pikis avatar
      Pikis @ Δάσκαλος 27/05/2011 10:07:19

      Για ποια αξιοπρέπεια μιλάς;
      Ήδη μας χλευάζει η κάθε φακιδομούρα αγγλίδα και ο κάθε μέθυσος μπυρόβιος γερμανός σανδαλοφόρος...
      Σημίτης, Καραμανλής (σύζυγος της ιατρού) και ΓΑΠ μας ξεφτίλισαν σε όλο τον πλανήτη.

      • Γιώργης avatar
        Γιώργης @ Pikis 27/05/2011 10:48:35

        Πάλι ὅλοι μέσα στό ἴδιο τσουκάλι;
        Πότε θά πετάξετε ἀπό πάνω σας αὐτή τήν νοοτροπία; Πότε;

      • co avatar
        co @ Pikis 27/05/2011 10:56:27

        ελα τωρα με το αυτομαστιγωμα http://www.banksnews.gr/portal/home-page/124-top-story/2770-lr------

  7. Tem avatar
    Tem 27/05/2011 01:47:41

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή τη στιγμή ο Αντώνης Σαμαράς έχει το πάνω χέρι.

  8. Ιντζεσίλογλου Λάζαρος avatar
    Ιντζεσίλογλου Λάζαρος 27/05/2011 01:49:23

    Δεν πρέπει να αποδεχτούμε οποιαδήποτε πολιτική λύση που δεν οδηγεί σε καθαρό πολιτικό αποτέλεσμα και δημιουργεί συνυπεύθυνους. Η μόνη καθαρή λύση που μπορούμε να δεχθούμε είναι οι Εκλογές. Όλα τα άλλα σενάρια οδηγούν την πολιτική σκηνή σε Ομηρία από τον ΓΑΠ με την προσπάθεια εξαγνισμού του και την ανάληψη ίσης ευθύνης από συμμετέχοντας σε οποιοδήποτε άλλο σενάριο.

  9. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 27/05/2011 01:53:01

    Δεν αφήνει το ΠΑΣΟΚ, βαθύ ή ρηχό, την εξουσία με τίποτε! Ξέρουν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην δοθεί η 5η δόση. Το ψιλοπέρασε κι ο Σόϊμπλε χθες..όλο κι όλο, μετά από μια (φαινομενική; ποιος ξέρει...) ασυμφωνία, ο ΓΑΠ θα φάει τον Παπακωνσταντίνου, ο οποίος έχει εξασφαλίσει θεσούλα στην Ευρώπη,αφού "τέλειωσε" τη δουλειά που του ανατέθηκε. Και που ήταν το πέρασμα της Δανειακής με τους απεχθείς όρους, πριν από ότιδήποτε άλλο..
    Έτσι θα εκτονώσουν και ένα μεγάλο τμήμα της πολιτικά ανειδοποίητης κοινής γνώμης που έχει χρεώσει τα πάντα στον Παπακωνσταντίνου. Μέχρι και τις συγκεντρώσεις μπορούν να πιστώσουν εκεί, ως "νίκη" του λαού και τέτοιες παπαριές, όπως πάντα.
    Και μετά όλο τον Ιούνη, άλλα κόλπα, ώστε να φανεί ότι τα κατάφερε ο ΓΑΠ να "σπάσει" τον...εκβιασμό περί συναίνεσης του ΔΝΤ! Κι έτσι θα πάρουμε τη δόση, την οποία ο κόσμος ο πολύς δεν ξέρει ότι αν δεν την...δώσει η Μέρκελ, μαύρο φίδι που θα φάει το ευρώ! Κιόλας οι γερμαναράδες μεγαλοκαρχαρίες τα αλλάζουν σε ελβετικά τα ευρώ τους!
    Θα μου πείτε τώρα τι θα κάνει ο Σαμαράς; Τον συμφέρει και τον Αντώνη η φάση, θα αγοράσει πολιτικό χρόνο, γιατί έτσι όπως είναι τώρα η ΝΔ, όχι για εκλογές δεν παίζει,αλλά ούτε για σεμινάριο!
    Θα γίνουν και κάποιες ψιλορυθμίσεις στο φορολογικό για να ηρεμήσει ο κόσμος και πάπαλα, φτου κι απ΄την αρχή, το ίδιο παραμύθι..
    Μένει ο λαός. Τι θα κάνει,τι θα γίνει με τις συγκεντρώσεις,ποια συναισθηματική εκτόνωση τον περιμένει,αν δεν αυτοοργανωθεί όπως οφείλει να κάνει κάθε αυθόρμητο λαϊκό κίνημα..
    Η γενιά που πάει να διαχειριστεί τις συγκεντρώσεις,δεν έχει δυστυχώς πολιτική πείρα,έχει μονάχα αγωνιστική προδιάθεση και αυτό είναι πανέμορφο για μένα τον ποιητή, αλλά εσας τους αναλυτές πρέπει να σας βάζει σε σκέψεις..

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 27/05/2011 02:01:35

      ΩΡΑΙΟΣ.
      αλλα υπαρχει παντα ο ασταθμητος παραγων-ΓΑΠ.
      ειναι εδω για να καταστρεψει.

      • abyssus avatar
        abyssus @ rally monkey 27/05/2011 02:16:28

        ...ειδικά αν είναι στην οικογένεια και κάποια CDS...

        • co avatar
          co @ abyssus 27/05/2011 10:57:25

          ++ να μην τη παρουμε τη πεμπτη δοση.

          θα βρεθει να εκλιπαρει ο Σοιμπλε να τη παρουμε αι σιχτιρ μας κοροιδευουν

    • Ένας avatar
      Ένας @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 27/05/2011 02:49:03

      Γειά σου Δημήτρη. Χαίρομαι που σε βλέπω να σχολιάζεις εδώ.

      Ως προς το τελευταίο, περί κινήματος κτλ. θέλω να πω πως το διακύβευμα τελικά είναι αν θέλουμε να αναζητήσουμε ένα εθνικό όραμα.

      Η οικονομία έπεται ενός εθνικού οράματος που θα εμπεριέχει και λέξεις όπως ανασυγκρότηση, δουλειά, υπερηφάνεια, τιμιότητα, ηθική, πατρίδα, έθνος. Και όχι νόμος είναι το δίκιο του βολεμένου.

      • co avatar
        co @ Ένας 27/05/2011 10:58:26

        δεν εχει ειπωθει καν (απο ποιους με ποιο στομαχι!!!) οτι κρατηστε τα λεφτα στις τραπεζες και μην τα σεντουκιαζετε γιατι ειναι εθνικη υποχρεωση

        καλα να παθουν οι εθνομηδενιστες τωρα που βραζει ο τοπος τωρα να δουνε τι μας ενωνει και τι οχι

    • spiros avatar
      spiros @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 27/05/2011 06:43:07

      Σωστό!!!!

  10. Γιώργης avatar
    Γιώργης 27/05/2011 01:56:02

    ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δέν πρέπει νά δεχθεῖ ὁ Σαμαράς τήν παραμικρή 'συναίνεση'.
    Προσπαθοῦν μέ νύχια καί με δόντια νά τοῦ ἀποσπάσουν ἔστω καί τήν ἐλαχιστη
    δυνατή παραχώρηση, γι' αὐτό καί προτεἰνουν σάν δόλωμα τήν «συμφωνία» μέ τίς προτάσεις τῆς ΝΔ στό φορολογικό. Ἐμφανίζονται διατεθειμἐνοι γιά «γῆ καί ὑδωρ» στόν ΑΣ, παίζοντας τήν μεγάλη μπλόφα..., γι αὐτό καί λένε ὅτι "δέν θέλουν" ἐκλογές, ἐλπίζοντας νά σώσουν τά πάντα τήν τελευταία στιγμή.
    Ἡ πονηριά ἀλλά ΚΑΙ ἡ ἀπελπισία τους εἶναι τεράστια!

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/05/2011 02:11:25

    Κυβέρνηση προσωπικοτήτων; testicula carabelae!

    Αυτοί είναι υποψήφιοι για τραπεζικές δουλειές. Ο Παπαδόπουλος δεν ξέρω για τι δουλειές είναι.

    Αν είναι τα ψέματα του ΓΑΠ να τα πληρώσουμε με χούντα... μα τι λέω... κάτι μου θυμίζει.

    Η λύση είναι μία. Καθαρές κουβέντες. ΚΑΘΑΡΕΣ και με αρκετή λεπτομέρεια για τα δύσκολα, γκαλσνοστ, ντισκλόζιουρ, πώς το λένε, εκλογές, και τέλος.

    Αν μπορούσα να προτείνω θα έλεγα και Σύνταγμα... αλλά.

    ΟΣΟ κι αν μου αρεσει ή σεν μου αρέσει ο Χ ή ο Ψ, όπως έιχα πει και για ΚΚ' Β και ΓΑΠ πριν δύο χρόνια, εδώ δεν είναι beauty contest. Όποιος επιλεγεί θα έχει δυσκολότερα από ότι φαντάζεται. Για το δικό μου μυαλουδάκι, το μείζον λάθος του ΓΑΠ ήταν τα κουτοπόνηρα και τα ψέματα (αν και μου την σπάνε τα Πράσινα). ΟΠΟΙΟΣ ΒΓΕΙ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ μπορεί και να καταλήξει σε κανένα πλάτανο. ΟΧΙ άλλα ψέματα.

    Τώρα... αν οι παραπάνω κύριοι είναι υποψήφιοι για τις εκλογές, δεν με χαλάει. Αν μου τους φορέσετε χωρίς να μου το πείτε προεκλογικά, ... Αγλαϊα!!! που έχω το διαβατήριο; Nothing personal

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ archaeopteryx 27/05/2011 02:18:04

      Ο Παπαδόπουλος; Μα, για δουλειές με... ερπύστριες φυσικά! Έστω και μεταμοντέρνες.

    • ΨΧ avatar
      ΨΧ @ archaeopteryx 27/05/2011 05:09:54

      Να είσαι καλά, Αρχαιοπτέρυγα! Με έκανες να ξεκαρδιστώ στα γέλια με τα λατινικά σου!

    • KM1 avatar
      KM1 @ archaeopteryx 27/05/2011 08:19:47

      με κάθε σεβασμό αλλά από που προκύπτει ότι οι Έλληνες τραπεζίτες είναι επιτυχημένοι?? Από την επιτυχημένη πολιτική επέκτασης στο εξωτερικό (βλ Eurobank)?? Όλο το τραπεζικό σύστημα κερδοφορεί εις βάρος του κράτους...
      Η μόνη επιτυχημένη κίνηση ήταν η εξαγορά της Εθνικής στην Τουρκια επί Αράπογλου..

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ KM1 27/05/2011 11:38:14

        Από εκεί αντλεί την περισσότερη κερδοφορία της η Εθνική για φέτος (περσινά αποτελέσματα 157.000.000 κέρδη) αλλά και αυτό οφείλεται στην "φουσκο-ειδή" ανάπτυξη της Τουρκίας τα τελευταία 3-5 χρόνια

    • vel avatar
      vel @ archaeopteryx 27/05/2011 10:47:21

      et haidus aidious..

  12. sp_athens avatar
    sp_athens 27/05/2011 02:13:07

    Ναι, αλλά τελικά δεν καταλαβαίνουμε.
    Εκβιάζεται ή προσκυνάται ο Αντώνης Σαμαράς;
    Και τα δύο μαζί, δύσκολο να ισχύουν.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ sp_athens 27/05/2011 10:19:37

      Εκβιάζεται, αλλά επειδή τον έχουν ανάγκη. Ξέρουν ότι αν δεν τον "κάψουν" δεν θα επιβιώσει το Μνημόνιο. Οπότε, ποιούν την ανάγκη φιλοτιμία και τον "προσκυνούν". Μόνον, όμως, όσο πιστεύουν ότι είναι δυνατόν να τον πιάσουν κορόιδο και να τον εξουδετερώσουν.

      • σίγουρος avatar
        σίγουρος @ Επώνυμος 27/05/2011 10:32:30

        Σήμερα κάποια έκπληξη ετοιμάζουν του Αντώνη, δεν μπορεί παρά κάποιο νέο στοιχείο να του βγάλουν στη συνάντηση... Μιλάμε για πιέσεις αδελφέ... Δεν φοβάμαι μην τον κάμψουν, φοβάμαι όμως μηπώς τον αναγκάσουν έστω λίγο να το νερώσει το κρασί του...

  13. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 27/05/2011 02:19:07

    Δεν διαφωνώ. Υπάρχει πράγματι. Το ζητούμενο είναι εδώ, πόσο του επιτρέπουν τα Αφεντικά του, (ας το πούμε πιο γιάπικα: Οι Προϊστάμενοί του), να αυτενεργεί..
    Σίγουρα είναι φουλαρισμένος στην παρόρμηση, στα δύσκολα χάνει τα νερά του, πανικοβάλλεται κι εκεί οι Σύμβουλοι, (δηλαδή οι τοποτηρητές της διεξαγωγής του "προγράμματος" που του έχουν αναθέσει), τον επαναφέρουν με διάφορα επικοινωνιακά παιχνιδάκια, και ξαναθρασύνεται κουλαρισμένος πια..
    Ας μην ξεχνάμε πως αυτοί θέλουνε τη σταδιακή μας αργεντινοποίηση, στην οψιόν όλης της τετραετίας, γιατί μετά ο ΓΑΠ θα πετάξει για τον Καναδά μάλλον, εκεί έχει καλύτερη βάση απ΄τα Στέϊτς..Δεν πρόκειται φυσικά να ξαναχριστεί υποψήφιος πρωθυπουργός, γι αυτό και δε νοιάζεται για τη δημόσια εικόνα του, ο άνθρωπος αυτός διδάχτηκε να βλέπει το λαό ως κομπιουτερέ αριθμοσύνολο κι όχι ως ανθρώπινη κοινότητα.
    Οπότε,έχετε δίκιο ότι έχει έρθει να καταστρέψει,αλλά αυτό δεν του το εμπιστεύονται τα Αφεντικά του, λόγω του αστάθμητου παράγοντα που ακριβώς εντοπίσατε! Απλώς του "λένε" τι να πει και τι να διαβάσει ή να κάνει κι αυτός εκτελεί.
    Και,να είσαστε βέβαιος ότι μέσα στο μυαλό του καραδοκεί και η ...έκπληξη για όλα αυτά που (του) συμβαίνουν!

    • co avatar
      co @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 27/05/2011 10:59:57

      δεν το βλεπει ως λαο. το βλεπει ως αχρηστους υπηκοους οπως καποιος αλλος στο μπουνκερ της καγγελαριας

  14. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 27/05/2011 02:21:58

    Η παρέμβασή μου αφορά την παρατήρηση του κ. με το νικ:rally monkey. Ευχαριστώ.

  15. deldio avatar
    deldio 27/05/2011 02:55:17

    Οι εξωκοινοβουλευτικές "προσωπικότητες" που αναφέρονται πιο πάνω, οι οποίες θα αποτελέσουν τα μέλη μίας κυβέρνησης οικουμενικής στήριξης για να μας σώσουν, είναι αυτά τα εξωνημένα, κατά βάση κρατικοδίαιτα, νεοφιλελεύθερα ζόμπι της διαπλοκής και των αγορών τύπου Στουρνάρα και Παπαδόπουλου που απέτυχαν όπου πήγαν; Αυτοί των οποίων οι πολιτικές και οικονομικές επιλογές απέτυχαν παταγωδώς και έστειλαν τη χώρα εκεί που είναι σήμερα; Αστο μεγάλε πεθαίνω και μόνος μου!

  16. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 27/05/2011 03:11:47

    Φαίνεται ότι με αυτή τη κυβέρνηση δεν απωλέσαμε μόνο μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας με τις δανειακές συμβάσεις και την ολοκληρωτική μας οικονομική υποδούλωση. Απωλέσαμε και ό,τι είχε απομείνει από αυτό που ονομάζουν δημοκρατικό πολίτευμα, σύνταγμα και νόμοι.
    Το πρεσάρισμα που ασκείται από έξω , αλλά και από μέσα ( από τα γνωστά καλοπληρωμένα τσιράκια ) για το ξεπούλημα των χρυσαφικών και ασημικών αυτής της έρμης χώρας ξεπερνάει κάθε όριο. Πριν ένα χρόνο είχαμε τα ίδια παραμονή του Μνημονίου 1. Μας έλεγαν ότι με εκείνα τα μέτρα δεν θα χρειαστούν άλλα και ότι η Ελλάδα θα βγει στις αγορές το 2012. Τώρα παραδέχονται χωρίς να ομολογούν την αποτυχία τους ότι χρειάζονται πιο σκληρά μέτρα και κυρίως το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Κι από που θα αντλεί χρήμα το κράτος όταν θα ξεπουλήσει τις προσοδοφόρες του επιχειρήσεις, όπως τον ΟΠΑΠ και πώς θα επιτευχθεί η περιβόητη ανάπτυξη όταν η ιδιωτικοποιημένη ΔΕΗ ή ΕΥΔΑΠ θα επιβάλλουν ακριβά τιμολόγια ;
    Oι Έλληνες δεν ψήφισαν ούτε τη πολιτική του μνημονίου , ούτε κυβέρνηση προσωπικοτήτων. Το δημοψήφισμα αργά το σκέφτηκαν.
    Του χρόνου - αν περάσει αυτός ο εκβιασμός - με 1.500.000 άνεργους, στεγνή αγορά και χωρίς έσοδα, τί θα πουλήσουν, τί άλλο θα κόψουν; Γιατί τότε θα είναι αργά για ομολογίες και συγγνώμες. Τότε θα αρχίσουν άλλοι να κόβουν...

  17. Νίκος avatar
    Νίκος 27/05/2011 06:44:00

    εκβιασμοί τέλος!κατινιές τέλος! εκλογές! Ο ΓΑΠ μας έφερε σε αδιέξοδο. Ο πρωθυπουργός είναιγια να φέρνει λύση και όχι να δημιουργεί τέλμα! Τα λουκέτα συνεχίζουν να αυξάνουν. Η συνταγή απέτυχε! Ο Παπούλιας αντί να καλέσει τους πολιτικούς αρχηγούς να καλέσει το λαό! Σαμαρά πρόσεξε τι θα πεις εκεί σήμερα.

  18. spiros avatar
    spiros 27/05/2011 06:53:18

    α) Όποια προσωπικότητα και να προταθεί τουλάχιστον από τα αναφερθέντα ονόματα είναι υπέρ του μνημονίου. Άρα για τι αλλαγές μιλάμε; Μόνο στα χαρτιά;
    β) Ήδη υπάρχουν διακινητές πληροφοριών που ναι μεν είναι καλή η πρόταση της ΝΔ αλλά αποδίδει μακροπρόθεσμα.......... Επομένως έχει απορριφθεί.
    γ) Τεμαχισμός συμαίνει ΘΑΝΑΤΟΣ. Άρα δεν συμφωνεί ο ΑΣ.
    δ) Όσο και να την φτιάξεις την γριά δεν παύει να είναι γριά.
    ε) Δεν υπάρχει εμπιστοσύνη στα διακινούμενα . Απλά λέγονται για να ζυγιστούν οι αντιδράσεις του ΛΑΟΥ .
    στ) Αφού όπως αναφέρεται στο άρθρο είναι πολύ στριμογμένος και έτσι πιστεύω γιατί δεν παρεταίται και να δούμε τι κάνουμε;

  19. Y. avatar
    Y. 27/05/2011 07:02:25

    Χθες η Στάη είχε το Βαρβιτσιώτη, να αναπτύσει τη θέση της ΝΔ
    Ε όχι και τον αποτυχημένο υποψήφιο Δήμαρχο Μίλτο. Δεν έχει η ΝΔ να στείλει κάποιον, που να είναι πραγματικά αποδεκτός από το μέσο τηλεθεατή, ειδικά τέτοιες ώρες? (...μάλλον όμως δούλεψαν τα κονέ)

    Οι πολίτες απαιτούν και θέλουν να βλέπουν απλούς και μεστούς πολιτικούς. Όχι γιάπις και συστημικούς με ξύλινο λόγο, που τους βλέπει και εξοργίζεται
    Η παράταξη που θα τους υποδείξει, θα λάβει και την επιδοκιμασία του εκλογικού σώματος

  20. Tem avatar
    Tem 27/05/2011 07:36:11

    το ζήτημα είναι να προλάβουμε να σώσουμε οτι μπορεί ακόμα να σωθεί πριν ο ΓΑΠ ολοκληρώσει το απόλυτα καταστροφικό του έργο. Ενα είναι βέβαιο. Αν έφευγε σήμερα η Ελλάδα ολόκληρη θα ήταν κερδισμένη. Δεν υπάρχει πολύς χρόνος ακόμα. Πρέπει να φύγει ο ΓΑΠ.

  21. Tassos avatar
    Tassos 27/05/2011 08:03:07

    Ξεφτιλίζονται τα πασοκικά μέσα για να κρατήσουν το τυμπανιαίο πολιτικό πτώμα του ΓΑΠ: Μέχρι κι ο Ιγνατίου τα έχωσε στους ΚαμπουροΣαραντάκους και τους είπε "Καλά ρε παιδιά για όλα φταίει ο Σαμαράς?". Παγώνουν τα παπαγαλάκια και τον λεν "Από πού το βγάζεις το συμπέρασμα"? Ελα ντε? Οι καθεστωτικοί δημοσιογράφοι ....

  22. kiki avatar
    kiki 27/05/2011 08:03:54

    Καλημερα, θαναι καλη μερα για ολους μας, δεν τον παιρνει να κανει τιποτα πια.
    Τα κολπα τελειωσανε, οπως λεει και ο Δημητρης Ιατροπουλος ειναι ασταθης, ο μπαμπας του ειχε και εναν Στεφανη διπλα , αυτος ποιον εχει, τον σουηδο, ειναι αρκετος?
    Οσο για τον Ανωτατο , εδω και ενα χρονο παραπεων συνεργατης της πιο μεγαλης και σκληρης κοινοβουλευτικης χουντας που εχουμε φαει.
    Ο Σταθης τον αποκαλει ο Αλαριχος, ο βανδαλος ,
    ναι ζηταμε Αρχαιε καινουργιο Συνταγμα , συντακτικη Βουλη ,
    Ναι ζηταμε τιμωρια ολων αυτων, μα ολων που σκεφτηκαν να μας προσβαλουν, να μας υποτιμησουν να μας ξεφτιλισουν, και τελικα να μας βιαζουν καθημερινα, γιατι υπαρχει και ο ψυχικος βιασμος, και αυτος τιμωρειται στα δικαστηρια.
    Και αν μεσα στα κομματα που θα κατεβουν στις εκλογες υπαρχουν θρασιμια που γλυκοκοιταζαν την εξουσια η γερναν , να μην κατεβουν υποψηφιοι μονοι τους γιατι θα περασουν πολυ ασχημα.

  23. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/05/2011 08:32:40

    Παιδιά τα προγράμματα της τρόικας, όποια και αν είναι αυτά, δεν βγαίνουν. Όσα μέτρα και αν παρθούν.
    Είναι αυτό που λέγαμε όταν μας επιβλήθηκε το Μ1. Ότι δεν βγαίνει και θα μας οδηγήσει στη καταστροφή.
    Έτσι θα γίνει και στη συνέχεια, όσα νέα μέτρα και αν ληφθούν.
    Και η ΕΕ το ξέρει. Γνωρίζει ότι στο τέλος θα πρέπει να αποδεχθούν κούρεμα των ομολόγων που έχουν στα χέρια τους. Και οι χώρες και οι τράπεζές τους.
    Και το ΔΝΤ το ξέρει. Το Ελληνικό χρέος δεν είναι βιώσιμο με προπτική 12 μηνών.
    Άρα για να συνεχίσουν να δανείζουν θέλουν εξασφαλίσεις. Θέλουν τον απόλυτο έλεγχο του σεντουκιού. Των χρυσαφικών κ΄ των ασημικών.
    Αν στη σύσκεψη των Αρχηγών ο Σαμαράς συμφωνήσει, στη συνέχεια θα ζητήσουν και άλλα.

    Ας πούμε, αυτό που γράφεται στο άρθρο.
    Το σπάσιμο του υπουργείου οικονομικών και τη δημιουργία υπουργείου δημοσίων εσόδων.
    Και θα ζητήσουν την ανάληψη του από μια επιτροπή της τρόικας. Μια ΑΕ δηλαδή, που θα εισπράτει, θα κρατάει το 50% για τους πιστωτές και το υπόλοιπο θα το αφήνει στη "κυρίαρχη Ελληνική δημοκρατία" για να το παίζει έλευθερο ανεξάρτητο και ακηδεμόνευτο κράτος.

    Έχει ματαγίνει. Το 1998. Ο περιβόητος ΔΟΕ που είχε εγκατασταθεί στο υπουργείο οικονομικών και εισέπρατε τας προσόδους των τελωνείων και μονοπωλείων. Επέζησε 80 χρόνια.
    Και ήταν ΑΕ εισηγμένη στο χρηματιστήριο.

    Όποιοι θέλουν μπορούν να συμφωνήσουν.... Αυτοκτονώντας πολιτικά ασφαλώς.

  24. trelos avatar
    trelos 27/05/2011 08:32:54

    Κάνουμε ό,τι μπορούμε ως χώρα για να δοκιμάσουμε τις αντοχές των εταίρων και δανειστών μας. Η υπομονή τους εξαντλείται όταν βλέπουν πως η μεν κυβέρνηση σκέπτεται δημοψηφίσματα αντί να παίρνει άμεσες αποφάσεις, η δε αξιωματική αντιπολίτευση πιστεύει πως όσο πλησιάζουμε στη χρεοκοπία... τόσο αυξάνεται η διαπραγματευτική μας ικανότητα. Πρόκειται για μια εικόνα που διαφέρει πολύ από αυτήν της Πορτογαλίας ή και άλλων χωρών που αντιμετωπίζουν δημοσιονομική κρίση. Είναι πλέον προφανές ότι η Ελλάδα χρειάζεται επειγόντως είτε την εθνική συνεννόηση είτε ακόμη και μια κυβέρνηση εθνικής συνεργασίας, η οποία θα επωμισθεί το δύσκολο έργο της διάσωσης της χώρας. Ετσι όπως πορευόμαστε, πάντως, είναι βέβαιο πως απλώς θα συνεχίζουμε να δοκιμάζουμε την υπομονή των εταίρων μας με επιμονή και... σύστημα.

    Απο την Καθημερινή.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ trelos 27/05/2011 10:29:42

      Ἀηδίες!

    • co avatar
      co @ trelos 27/05/2011 11:09:52

      κυβερνηση εθνικης σωτηριας κεφαλαιουχων

  25. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 09:10:22

    Καλημερα,
    ολο το παιχνιδι ειναι να μεινει πανω το ΓΑΠ με νυχια και με δοντια να ξεπουλησει με το προγραμμα των φιλων του. Ποια δημοσια περιουσια?? Ποια 50 και 300Δις που ελεγε χτες ο Γιουνκερ? απο που? και οταν τα δωσουμε ολα το 2015 ποσα θα χρωσταμε?? Ολοι μιλανε για το ρισκο της Ελλαδος. Το ρισκο ολων των τυχαρπαστων Δανειστων το εχει υπολογισει ΕΝΑΣ??? ΕΝΑΣ?? εκτος απο 2-3 απο εμας εδω μεσα? Θυμιζω οτι ο Γιουνκερ μιλησε για 300Δις τα οποια ΣΥΖΗΤΑ η ΕΛΛΑΔΑ !!! ΥΠΟΓΕΙΩΣ ΠΑΛΙ !! δεν το φανταστηκα το διαβασα και το εκανα αντιγραφη εδω χτες !!! 300... μου τη δινει η νοοτροπιια οχι το νουμερο ! το 300 δηλωνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.. Να μη μεινει τιποτε !! Ουτε λεπι. Το ποσα θα παρουμε αν μας προδωσει το ΓΑΠ ειναι αλλο ζητημα...

    Σεναρια?? θελετε σεναριο?? Εχουμε εναν προδοτη. Οποιος ΣΥΝΕΝΑΙΣΕΙ ειναι διπλα ΠΡΟΔΟΤΗΣ. Διοτι γνωριζει, μπορει να αντιδρασει, μπρει να πει την αληθεια και να κανει τη διαφορα και αν αυτου στηριζει τη διαλυση της Χωρας εστω στα χερια του ΓΑΠ.

    Για το ΔΝΤ και τις δηλωσεις, εχω γραψει.. να να πατε να διαβασετε στο ποστ "το ΔΝΤ ζητα εγγυησεις κλπ " ...

    Τι λεω εγω? Μη σωσετε και δωσετε 1 Ευρω. Δις Ιζ Παρτα, και για το λογο του οτι οι Εγγυησεις 12 μηνου που ζητα το ΑΚΕΦΑΛΟ !!! τονιζω!!! ΔΝΤ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ. Οι εγγυησεις που ζητουν οι ΕΚΤ και ΕΕ και παλι ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ στη Δανειακη !

    Λεει και ο Γιουνκερ σημερα!!!!, " αν δεν πληρωσει το ΔΝΤ δεν πληρωνει και η Γερμανια/Γαλλια " χαχχαχαααααααααααα ΧΤΕΣ το ΔΝΤ ειπε " αν δεν εγγυηθουν 12 μηνες εκταμιευσεις οι αλλοι 2 εγω δεν πληρωνω "

    Εσεις τι καταλαβαινετε???

    ΠΠ

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 09:25:51

      Καλημέρα

      "Με πίεσαν πολύ να γίνω Ευρωπαίος.
      Μου πήραν το Ευρώ και μου μεινε το π...ς!"

      • kiki avatar
        kiki @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 09:43:20

        Και μου εμεινε στο χερι,
        η χαρα των κυβερνωντων.
        τι λεω παλι πρωι πρωι.

      • Pikis avatar
        Pikis @ Γιάννης Φαίλτωρ 27/05/2011 10:18:14

        Γειά σου Πίνδαρε!

  26. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 27/05/2011 09:12:26

    Εδώ και ενάμισι περίπου χρόνο η Ελλάδα, επηρεασμένη από έναν συνδυασμό παραγόντων, βαδίζει από κρίση σε κρίση, αν και η κυβέρνηση υποστήριζε ότι η πολιτική του μνημονίου θα δημιουργούσε τις προϋποθέσεις για ένα νέο ξεκίνημα.

    Σήμερα, ένα χρόνο μετά, τόσο οι αριθμοί, όσο και η κοινωνική πραγματικότητα δείχνουν ότι δεν υπάρχουν πιθανότητες βαθμιαίας επιστροφής της οικονομίας σε φυσιολογικά επίπεδα καθώς τα προβλήματα επιμένουν γεγονός που επηρεάζει τις πολιτικοοικονομικές εξελίξεις στην Ευρώπη, αλλά και γενικότερα.

    Έτσι, οι τρέχουσες πληροφορίες λένε ότι το ΔΝΤ ενδέχεται να μην εκταμιεύσει την επόμενη δόση για την Ελλάδα, που πρέπει να χορηγηθεί τον ερχόμενο μήνα. (αξίζει εδώ να θυμηθούμε ότι πριν τις περιφερειακές εκλογές εκβίαζε η ευρωζώνη για αναστολή του δανείου)

    Υπό την αίρεση λοιπόν της έγκρισης της επόμενης δόσης του δανείου από το δντ το ερώτημα εδώ δεν είναι γιατί (το ΔΝΤ) δεν θα χορηγήσει την επόμενη δόση, το ερώτημα είναι τι θα κάνει η Ευρώπη σε μια τέτοια περίπτωση;

    Θα αφήσει την Ελλάδα να φύγει από το ευρώ; τι αντίκτυπο θα έχει για την ευρωζώνη μια τέτοια εξέλιξη;

    Θα αλλάξει οικονομική πολιτική, βάζοντας σιωπηλά στην άκρη τα πακέτα διάσωσης; Ποιος όμως τότε θα απορροφήσει στην παρούσα φάση το ελληνικό χρέος; δεδομένου ότι σε κάθε περίπτωση θα υπάρξει κενό χρηματοδότησης

    Επειδή δεν είναι προβλέψιμος ο κίνδυνος που θα προκύψει αν η Ελλάδα φύγει από το ευρώ, το πιο πιθανό σενάριο είναι να αλλάξει η Ευρώπη οικονομική πολιτική ή να αναγκαστεί να αντιμετωπίσει πολιτικά την κρίση χρέους.

    Ορισμένοι από τους θεμελιώδεις παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά την ελληνική οικονομία είναι το ισχυρό ευρώ, η έλλειψη ρευστότητας και η μείωση της κατά κεφαλήν κατανάλωσης ενέργειας λόγω των αυξημένων τιμών στα καύσιμα. Η χαμηλή ανταγωνιστικότητα της χώρας είναι επίσης πρόβλημα, βασικές πηγές όμως ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην νέα οικονομία είναι τα αναγκαία οικονομικά κεφάλαια και η κοινωνική κινητικότητα που αυτή την στιγμή απουσιάζουν από την ελληνική πραγματικότητα.

    Με βάση αυτές τις διαπιστώσεις, η πρώτη σκέψη που έρχεται στο μυαλό είναι γιατί η Ευρώπη δεν αντιμετωπίζει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην οικονομία με παροχή ρευστότητας στις προβληματικές οικονομίες της ευρωζώνης και εφαρμόζει σκληρές πολιτικές λιτότητας με συνδυασμό πακέτων διάσωσης των οποίων τα χρήματα κατευθύνονται αποκλειστικά στην εξόφληση παλαιών χρεών, εξελίξεις όμως που διευκολύνουν την εύκολη μεταφορά πλούτου από την βάση της ευρωπαϊκής κοινωνίας προς το χρηματοπιστωτικό σύστημα.

    Η δεύτερη σκέψη που αφορά το ερώτημα είναι πού θα βρεθούν οι πόροι για αύξηση της ρευστότητας;

    Αν υποθέσουμε ότι η ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα εγγυόταν για το χρέος της Ελλάδας όπως έγινε με τα χρέη των τραπεζών και η εε ξεπερνούσε τεχνικά και νομικά προβλήματα ώστε τα χρήματα του πακέτου των 110 δις να είχαν κατευθυνθεί προς την εγχώρια πραγματικότητα με την μορφή «εύκολης χρηματοδότησης» για την στήριξη αναπτυξιακών έργων, την δημιουργία θέσεων εργασίας και την τόνωση της οικονομίας γενικά δεν θα υπήρχε άμεσο ανταποδοτικό αποτέλεσμα; γεγονός που θα μείωνε σημαντικά το ποσοστό του χρέους επί του ΑΕΠ, θα διευκόλυνε την δημοσιονομική εξυγίανση χωρίς μείωση των ανελαστικών δαπανών και αύξηση των φόρων και θα έκανε πιο εύκολη την αναχρηματοδότηση του χρέους με ίδιες δυνάμεις χωρίς να χρειάζεται να “εξοντωθεί’’ κάθε τι παραγωγικό που υπάρχει στην χώρα, συμπεριλαμβανομένου και του ανθρώπινου δυναμικού;

    Υπό αυτή την έννοια η τεχνίτη επιδείνωση του κλίματος σε ό,τι αφορά την περαιτέρω χρηματοδότηση της χώρας και η προσπάθεια διαμόρφωσης θετικού κλίματος με επικοινωνιακές φούσκες και αποδεδειγμένα καταστροφικές λύσεις δεν θα καταλήξει πουθενά από την στιγμή που το περιεχόμενό τους αφήνει ακάλυπτη την ελληνική κοινωνία και δεν αντικατροπτίζει την πραγματική εικόνα.

    Σε τελική ανάλυση, πέρα από τα προβλήματα της οικονομίας, το κυριότερο πρόβλημα αυτής της κυβέρνησης είναι το έλλειμμα αξιοπιστίας, ευθύνεται τόσο για έκταση που πήρε η κρίση χρέους εξαιτίας της µη σωστής και έγκαιρης προληπτικής δράσης, όσο και για την λανθασμένη διαχείριση της κρίσης.

  27. katalytikos avatar
    katalytikos 27/05/2011 09:17:49

    Ο Παπακωνσταντίνου λογικά θα είναι παρόν στην συνάντηση για να ενημερώσει. Ο Δρούτσας γιατί??
    Παίζει κάτι με τα Εθνικά θέματα???

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ katalytikos 27/05/2011 09:21:42

      Ο Δρούτσας προφανώς έχει κι αυτός αποστολή εκφόβησης του Σαμαρά και με τα εθνικά θέματα δεν είναι ανάγκη να πάιζει κάτι, το κάνουν αυτοί να παίζει...

      • Pikis avatar
        Pikis @ σίγουρος 27/05/2011 10:23:53

        Ρε παιδιά, είναι δυνατόν να φοβίσει ο Δρούτσας τον Σαμαρά σε εθνικά θέματα;
        Αν ο Σαμαράς τον ρωτήσει που είναι οι κήποι Έβρου είμαι βέβαιος οτι ο Δρούτσας θα κοιτάξει τον χάρτη.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ katalytikos 27/05/2011 10:51:51

      Όχι ρε παιδιά. Ο Φον Δημητράκης θα πάει για να ενημερωθεί από το Σαμαρά για τα εθνικά θέματα για να συμπληρώσει το διδακτορικό του.

  28. Dark Blue avatar
    Dark Blue 27/05/2011 09:22:08

    Προς συμμορία:..Που πάτε ρεεεε...τα συμβούλια αρχηγών τα μασάει ο Σαμ.... ιστορία δεν γνωρίζεται ;;

  29. koinos_nous avatar
    koinos_nous 27/05/2011 09:43:00

    Δεν μασαμε για την 5η δοση και δεν θα μασησουμε ουτε στην 6η κοκ.
    Δεν ειμαστε πρεζονια.
    Αν εχουν @@ ας μην την δωσουν και τοτε θα γελασει ο καθε πικραμενος που λενε στο χωριο μου.

  30. O Άνθρωπος της μιας Γης avatar
    O Άνθρωπος της μιας Γης 27/05/2011 09:48:46

    Nα τους διώξουμε, έτσι θα σταματήσουν και οι πληρωμές των δανείων.Οι καινούρ
    γιοι έχουν άλλο πρόγραμμα οικονομικής πολιτικής που η εφαρμογή του θα σώσει την πατρίδα μας από την οικονομική κατάρρευση που επιδιώκουν να μας οδηγήσουν οι δυνάμεις που τα συμφέροντα τους είναι αντίθετα προς τα δικά μας, μας εφθασαν σ' αυτό το σημείο κατάπτωσης,να πουλάμε τα λιμάνια μας και δε γνωρίζω και τι άλλο ακόμα ή μάλλον είναι πασιφανές.ολόκληρη τη χώρα,ποιοί?όλοι αυτοί που επιδιώκουν εδώ και πολλά χρόνια να επιτύχουν η Ελλάδα να χάσει την προηγούμενη αίγλη της,την οποίαν ποτέ δεν μας άφησαν να την επανακτήσουμε.

  31. antonis avatar
    antonis 27/05/2011 09:50:39

    Ωραία όλα ρε παλληκάρια, μας φοβάνται όλοι μας τρέμουν αλλά....
    Ελλάδα, Πορτογαλία και Ιρλανδία μαζί και οι τρείς αντιπροσωπεύουν το ΕΞΙ 6% της ευρωπαικής οικονομίας....
    Το δήλωσε με νόημα η υπουργός οικονομικών της Γαλλίας και μελλοντική πρόεδρος του ΔΝΤ.
    Ο Ζισκάρ δε που μας έβαλε στην ΕΟΚ και τον υποδεχτήαμε ως Μεσσία τότε στην Αθήνα , δήλωσε ότι έπρεπε ήδη να μας πετάξουν έξω....Ο ανθρωπος που κυριολεκτικά μας έβαλε με πολιτικά και όχι οικονομικά κριτήρια στην Ευρώπη.
    Και εμείς παίζουμε τα λιοντάρια , ποντικάκια όντες στα κλουβάκια μας...
    Και οι γάτες περιμένουν με χαρά να ορμήσουν τα ποντικάκια με αλλαλαγμούς ηρωικούς φυσικά να τις κατασπαράξουν, θεωρώντας ότι έγιναν λιοντάρια μια και το φωνάζουν μεταξύ τους...
    Μερικές δε πονηρές κάνουν ότι φοβάνται κιόλας, τρέμουν τα ποντίκια που θα επαναστατήσουν,και γελάνε κάτω απο τα μουστάκια τους οραματιζόμενες το πλούσιο γεύμα.
    Τα ποντίκια φυσικά θα έχουν ηρωικό τέλος,αλλά δεν το ξέρουν.
    Για την ώρα νοιώθουν λιοντάρια...
    Βρυχώνται μεταξύ τους, δείχνουν δοντάκια και νυχάκια και υπερηφανεύονται ότι οι γάτες θα φοβηθούν στο τέλος και θα υποχωρησουν..
    Αμ δε...
    Πάντα τα ποντίκια καταλήγουν μεζές .
    Το μόνο που συμβαίνει είναι ότι μερικά γλυτώνουν, καταλαβαίνουν ότι λιοντάρι δεν γίνεσαι και συνεχίζουν να ζούν την απλή ζωή των ποντικιών.
    Πάνε τα λιοντάρια,πάνε οι μάχες τώρα αγωνίζονται για κανένα ξεροκόματο γιατί βγαίνοντας απο το κλουβί έχασαν και τα πιατάκαι φαγητού..
    Ηταν και καλοαναθρεμέννα, κακομαθημένα και τώρα θα δυσκολευτούν να γυρίσουν στα βουνά ψάχνοντας τροφές.

    Αυτή είναι η μοίρα των ποντικών που βρυχώνται...

    • co avatar
      co @ antonis 27/05/2011 11:17:43

      δεν ειναι ετσι αγαπητε. το προβλημα δεν ειναι το 6%.

      το προβλημα ειναι οτι ειναι τοσο μοχλευμενοι που καταρχας δεν αντεχουν ουτε το 6% και τοσο αβεβαιοι ποιος χρωσταει σε ποιον που θα παραλυσει η αγορα.

      τα cds ποιος θα τα πληρωσει;

      ξερουν ποιος τα εχει;;;

      ξερουν αν εχει να τα πληρωσει;;;;

      ξερουν αν θα ρευστοποιησει τιτλους για να τα πληρωσει;;;

      τελευταια φορα που χρειαστηκε να πληρωθουν CDS χρεωκοπησε ο ασφαλιστικος κολλοσος AIG

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ co 27/05/2011 11:41:10

        ωραίος co ...έδωσες τεχνική απάντηση.

        Η μόχλευση είναι τεράστια, η έκθεσή τους σε χρέος αρκετά μεγάλη και οι εξαγωγές τους προς αυτό το 6% πολύ μεγάλες επίσης... Δεν τους παίρνει εύκολα να μας αδειάσουν...

  32. kiki avatar
    kiki 27/05/2011 10:03:24

    Αν εννοεις ποντικια τους πασοκους ναι.
    αν εννοεις τους υπολοιπους Ελληνες οχι.
    Αν εννοεις οτι βρυχομαστε σαν ποντικια, αλλα δεν εχουμε το σθενος , λαθος και παλι.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ kiki 27/05/2011 10:33:04

      Ὅπως καί νά τό λέει, ΛΑΘΟΣ τό λέει...

  33. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 27/05/2011 10:08:44

    Σήμερα το πρωί στην ολλανδική ιστοσελίδα του RTL4 γράφουν ολλανδοί δημοσιοκάφροι με πολύ ειρωνικά σχόλια ότι οι Έλληνες διαδηλώνουν γιατί δεν θέλουν να δουλεύουν περισσότερο ( γραμμή Μέρκελ ). Μας παρουσιάζουν ως ένα λαό τεμπέλη και διεφθαρμένο ( γραμμή Παπανδρέου ) και αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν και κάποιοι πετυχημένοι Έλληνες αλλά εκτός Ελλάδας.
    Αναγνωρίζουν ότι αν πτωχεύσει η Ελλάδα θα χάσουν πολλά κεφάλαια γιατί και οι ίδιοι κερδίζουν πολλά από αυτή την ιστορία. Αναγνωρίζουν επίσης ο ΓΑΠ είναι σχεδόν τελειωμένος στην Ελλάδα, αλλά αυτό που προκάλεσε το σχόλιο του Ολλανδού που μου τα μετέφερε είναι η ειρωνική και προκλητική διάθεση απέναντι στους Έλληνες .
    Την εποχή που γινόταν το μποϋκοτάζ εναντίον των ολλανδικών προϊόντων για το μακεδονικό ζήτημα ζούσα στην Ολλανδία. Τότε λοιπόν είχαν αρχίσει να μαζεύονται εκατοντάδες οι νταλίκες με τα ολλανδικά προϊόντα για την Ελλάδα στα σύνορα με την Γερμανία και ήταν καθημερινή είδηση στα κανάλια ότι η ολλανδική οικονομία δέχεται μεγάλο πλήγμα.
    Οι τεμπέληδες Έλληνες λοιπόν 30 χρόνια τώρα δουλεύουν σαν τα σκυλιά για να συντηρούν την ολλανδική - γερμανική - γαλλική οικονομία και ας κάνουν αν θέλουν μια στατιστική μελέτη να δούμε το ισοζύγιο εξαγωγών - εισαγωγών και πόσα έχουν δώσει στα διαρθρωτικά ταμεία και πόσα βγάζουν από τα τοκογλυφικά δάνεια για να δούμε ποιος έχει το δικαίωμα να φωνάζει.
    Αντί για ευρωπαϊκή αλληλεγγύη βλέπουμε μόνο εκμετάλλευση της αδυναμίας ενός κράτους μέλους και εξευτελισμού του λαού του. Παραπληροφορούν τους λαούς τους και τους φανατίζουν εναντίον άλλων, διαλύουν την όποια Ευρώπη των λαών υπήρχε - που στην ουσία δεν υπήρξε - και επιβάλλουν το δίκαιο του ισχυρού. Όπως ακριβώς κάνουν και στο εσωτερικό της Ελλάδας οι συνάδελφοί τους που εκπροσωπούν τα ντόπια συμφέροντα. Τώρα ετοιμάζονται να ελέγξουν και το Ίντερνετ και την ελεύθερη επικοινωνία, γιατί όπως δήλωσαν χθές από την Γαλλία στη συνεδρίαση του G8 ανησυχούν μετά τα γεγονότα στις χώρες της Βόρειας Αφρικής. Στην πραγματικότητα όμως ανησυχούν πιο πολύ για την Ισπανία, Πορτογαλία, Ελλάδα, Ιρλανδία και την φωτιά που μπορεί να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη και έτσι όπως μου μετέφερε εμένα ο Ολλανδός την ολλανδική παραπληροφόρηση, να μάθουν οι ευρωπαίοι λαοί να επικοινωνούν μεταξύ τους και να ανακαλύψουν τη δύναμή τους. Έτσι ετοιμάζονται να επιβάλλουν πολιτικές που εφαρμόζουν χώρες όπως το Ιράν, η Κίνα και άλλες ¨δημοκρατικές¨ δυνάμεις και που οι ίδιοι μέχρι τώρα χλεύαζαν.

    • kiki avatar
      kiki @ παρατηρητής 27/05/2011 10:16:19

      Αχ αυτο το " Αυγο του Φιδιου "
      προφητικος ο Μπερκμαν.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ παρατηρητής 27/05/2011 10:44:45

      Φαίνεται λοιπόν ὅτι ἦρθε ἡ ὥρα νά ξαναπάρουν τά Ὀλλανδάκια τήν ἐπόμενη ...δόση τους!
      Τούς εἶναι απίστευτα δὐσκολο νά ξεχάσουν τήν αποικιοκρατική συμπεριφορά τους. Ἡ Ἑλλάδα δέν εἶναι αποικία τους...
      Πρέπει νά μείνουν μερικές χιλιάδες τόνοι κρέατα τυριά κ.ἄ. στίς νταλίκες νά σαπίζουν
      γιά νά τονώνεται ἡ μνήμη τους...!!!

  34. Αννίτα avatar
    Αννίτα 27/05/2011 10:18:24

    ολοι οι υπόλοιποι αρχηγοί κομμάτων ας διαπραγματευτούν με την τρόικα. Ο μόνος που δεν πρέπει να διαπραγματευτεί τους κόπους 2 χρόνων [και το Ζάππειο 2] είναι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, κ.Σαμαράς. Είναι σχεδόν βέβαιο οτι πετώντας τα χαρτιά του στο τραπέζι ο Γαπ, θα συμφωνήσουν τα υπόλοιπα κόμματα με την διαπραγμάτευση.Το μεγάλο ζήτημα είναι η απόφαση του κ. Σαμαρά σε αυτήν και από αυτήν την συνάντηση παγίδα.
    Εδω βλέπουμε οτι η ΕΕ έβαλε τα μεγάλα μέσα για να εκβιάσει τις καταστάσεις,την Δαμανάκη. ΄Ολοι μαζί προσπαθούν να πείσουν τον ΕΝΑΝ, για την παράδοση της Ελλάδας, τον κ. Σαμαρά. Ψυχρός, ψυχολογικός πόλεμος σε όλο του το μεγαλείο.

  35. trelos avatar
    trelos 27/05/2011 10:20:07

    Πιάσε το αυγό και κούρευτο!

  36. m.s avatar
    m.s 27/05/2011 10:21:57

    Και ΔΕΝ θα τα βρουν , και σε εκλογές ΔΕΝ θα πάμε και το δάνειο προς την χώρα μας πιστεύω ότι έχει ήδη κλειδώσει.
    τι την θέλουν τη συναίνεση της ΝΔ αφού τις ιδιωτικοποιήσεις ανέλαβε οργανισμός που ελέγχεται από την τρόικα!!!!
    Νομίζω ότι όλος αυτός ο κουρνιαχτός έγινε για να συρθούν στο παιγνίδι των δανείων και ιδιωτικά πιστωτικά ιδρύματα και επενδυτικοί οίκοι .

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ m.s 27/05/2011 11:18:56

      Τη συναίνεση τη θέλουν γιατί ξέρουν ότι χωρίς τη συμφωνία και του άλλου κόμματος εξουσίας, αυτά που θέλουν να κάνουν δεν είναι βιώσιμα. Είναι στο πρώτο κεφάλαιο του μάνιουαλ της Νέας Τάξης.

  37. Pikis avatar
    Pikis 27/05/2011 10:32:11

    Δεν συμφωνώ σε εκλογές αλλά σε συγκυβέρνηση ΓΑΠ-Σαμαρά.
    Ο λόγος είναι απλός. Αν ο Σαμαράς πάρει τις εκλογές τότε θα περνάνε τα τροικανά μέτρα και οι κυβερνώντες θα ρίχνουν την ευθύνη στο χάος που παρέδωσε το ΠΑΣΟΚ. Αν ο ΓΑΠ κερδίσει θα λέει ότι σας τα χώνω τα μέτρα αφού η ΝΔ λάκισε από τη μάχη.
    Δηλαδή θα βλέπουμε το ίδιο θέατρο που βλέπαμε τα τελευταία 30 χρόνια.
    Μόνο αν μοιραστούν τις ευθύνες θα πάει μπροστά ο τόπος.

    ΕΡΩΤΗΣΗ: Άντε και πουλήσαμε ΔΕΚΟ κλπ (δεν με ενδιαφέρει αν χάσει τη δουλειά του ο Φωτόπουλος). Αν οι τροικανοί μας αρχίσουν τα ζόρικα με την 6η δόση του δανείου, τότε τι θα μας ζητήσουν;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Pikis 27/05/2011 11:39:37

      Μόνον αν φύγουν οι μνημονιακές δυνάμεις από τη διακυβέρνηση του τόπου υπάρχει ελπίδα. Δεν μπορούν να συνεργαστούν οι υποταγμένοι μνημονιακοί με τους αντιμνημονιακού που πιστεύουν στις δυνάμεις της χώρας. Το μόνο που θα γίνει θα είναι να εξουδετερωθεί ο Αντώνης.

      Αν υπάρξει τέτοια κυβέρνηση συνεργασίας, θα είναι πάρτυ για την ελληνική και ξένη διαπλοκή. Το καλύτερό τους. Ας μη στρώνουμε βούτυρο στο ψωμί τους...

  38. co avatar
    co 27/05/2011 10:54:16

    Η θεση του παπακωνσταντινου δεν ειναι σπιτι του αλλα ειδικο δικαστηρι0 για συκοφαντηση της χωρας

  39. Προφήτης avatar
    Προφήτης 27/05/2011 10:54:44

    "Εμπρηστής" ο Καραμανλής, κατά τον Μπόμπ το Μάστορα!
    Τρομάζουν από τα ΟΧΙ τα όρνεα που έφαγαν ζωντανή τη χώρα και τώρα θέλουν το κουφάρι.
    Και αποδεικνύεται ποιοι είναι Έλληνες.
    Αυτοί που είπαν ΟΧΙ στο Σχέδιο Αναν και στο Βουκουρέστι.

    Και αυτοί που σήμερα λένε ΟΧΙ στην εκβιαζόμενη συναινεση για ξεπούλημα της χώρας.

    "Σε ρόλο εμπρηστή ο Καραμανλής"
    27/5/2011

    Εναν μάλλον απρόσμενο σύμμαχο βρήκαν οι υποστηρικτές της «σκληρής γραμμής» στη ΝΔ... Πρόκειται για τον πρώην πρωθυπουργό κ. Κ. Καραμανλή, ο οποίος μέσω συνεργατών του παρενέβη στο θέμα της κρίσιμης σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών, στηρίζοντας ουσιαστικά τη στρατηγική του «όχι» στη συναίνεση που πρόκειται να ζητηθεί σήμερα από τον κ. Σαμαρά.

    «Σε καμία περίπτωση η ΝΔ δεν πρόκειται να υποκύψει σε εκβιαστικά διλήμματα του κ. Παπανδρέου και της κυβέρνησής του», τόνισαν χθες οι στενοί του συνεργάτες, στέλνοντας έτσι μήνυμα τόσο στον κ. Σαμαρά όσο και στον πρωθυπουργό.

    Η τοποθέτηση αυτή του κ. Καραμανλή αιφνιδίασε βουλευτές του κόμματός του, καθώς κατά το παρελθόν είχε επιδείξει μετριοπάθεια και ήταν -ως πρωθυπουργός- υπέρμαχος της συναίνεσης. Τα ίδια πρόσωπα απέρριπταν το ενδεχόμενο η τοποθέτηση αυτή να είναι προϊόν συνεννόησης του ιδίου με τον κ. Σαμαρά, καθώς οι δύο πολιτικοί έχουν πολύ καιρό να συναντηθούν και να μιλήσουν πολιτικά.

    Ο πρώην πρωθυπουργός στηρίζει με την κίνηση και τον ίδιο τον πρόεδρο της ΝΔ, χωρίς όμως να είναι γνώστης της συνολικής στρατηγικής. Πρόσωπα που συνομιλούν τακτικά μαζί του σημειώνουν ότι δεν αποκλείει το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών, αλλά σημειώνει ότι το πρόβλημα το έχει ο κ. Παπανδρέου, οποίος παρά το ότι έχει άνετη κοινοβουλευτική πλειοψηφία θα δείξει -εφόσον τις προκηρύξει- ότι δεν μπορεί να κυβερνήσει.

    h**p://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=63092974#

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Προφήτης 27/05/2011 11:07:09

      Αν λένε "εμπρηστή" τον Καραμανλή, σκέψου τι θα λένε από μέσα τους για το Σαμαρά και δεν το λένε φωναχτά γιατί φοβούνται μην τους πάρουν με τις πέτρες!

      Ο Καραμανλής, ευτυχώς, προστατεύει την υστεροφημία του. Δεν θα έβαζε πλάτη ο ίδιος στο ξεπούλημα, όπως δεν έβαλε και ως πρωθυπουργός.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Προφήτης 27/05/2011 11:29:06

      Δεν εχουν ιδεα απο εμπρησμους... η Κερατεα ΖΕΙ !..χαχα
      απο μπαλαμουτοεμπρησμους ξερω κ εγω !..

      ΠΠ

  40. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 10:59:40

    Δεν είμαστε στο μυαλό του Παπανδρέου και, κυρίως, δεν πρέπει να θεωρούμε ότι λειτουργεί όπως ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Όλα αυτά που έχει κάνει από την ώρα που ανέλαβε την εξουσία, κανένας φυσιολογικός άνθρωπος δεν θα τα είχε κάνει. Η κάθε επόμενη κίνηση είναι απρόβλεπτη και το μόνο που είναι προβλέψιμο είναι η μεθοδολογία του, που είναι σταθερή και απαράλλακτη.

    Όσο σωστό είναι αυτό που λέει ο Δ. Ιατρόπουλος (ότι το ΠΑΣΟΚ δεν παραδίδει την εξουσία έτσι εύκολα), άλλο τόσο σωστό είναι, κατά τη γνώμη μου, αυτό που λέει και ξαναλέει ο ΓΑΠ ότι δεν τον ενδιαφέρει να εκλεγεί δεύτερη τετραετία. Ήρθε για να κανει μια συγκεκριμένη δουλειά και μετά θα φύγει. Έτσι κι αλλιώς, όσο τον έπαιρνε ήταν συνεχώς εκτός Ελλάδος (τώρα μάλλον τα "ποιοτικά στοιχεία" των ερευνών διαπιστώνουν ότι δεν τον παίρνει να είναι εκτός Ελλάδος και να προσποιείται ότι "σώζει τη χώρα" κάνοντας γυμναστική στα καλύτερα ξενοδοχεία του κράτους με δικά μας έξοδα). Τώρα πια θα θελήσει να φύγει για τα καλά από αυτή την απαίσια χώρα με αυτούς του απαίσιους κατοίκους, τους ιθαγενείς που του τη δίνουν τόσο πολύ στα νεύρα.

    Προσωπικά πιστεύω ότι ο ΓΑΠ μιμείται σε όλα τον Καραμανλή, τον μισεί που του πέταξε την καυτή πατάτα της οικονομικής κρίσης και προσπαθεί με κάθε τρόπο να τον εκδικηθεί γι' αυτό (εξ ου και η μανία των ΜΜΕ να τα φορτώσουν όλα στον Καραμανλή). Στο τέλος πιστεύω ότι θα έχουμε μια μεγαλοπρεπή όσο και απροσδόκητη φυγή του Παπανδρέου από την εξούσια, ΧΩΡΙΣ την αξιοπρέπεια του Καραμανλή να κάνει εκλογές και να θέσει εαυτόν στην κρίση του λαού.

    Το κρίσιμο ερώτημα τότε είναι, αν θα μπορέσει να επιβιώσει το ΠΑΣΟΚ χωρίς τον μύθο των Παπανδρέου. Μπορεί να κρατήθηκε επί Σημίτη ενωμένο, όμως κρατήθηκε λόγω του ότι το ΠΑΣΟΚ (ειδικά το "βαθύ ΠΑΣΟΚ") πάντοτε προσδοκούσε να φύγουν οι εκσυγχρονιστές και να αναλάβει "το παιδί της αλλαγής". Θυμάστε τον άνεμο ενθουσιασμού των Πασόκων τον Ιανουάριο του 2004, όταν αναλάμβανε "το παιδί της αλλαγής". Τρομερός, όσο και ακατανόητος για εμάς τους υπόλοιπους.

    Προσωπικά είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος και πιστεύω ότι το ΠΑΣΟΚ τότε δεν θα αντέξει και θα διασπαστεί σε τουλάχιστον πέντε κομμάτια. Θα δείξει.

    Πάντως, όσον αφορά το σήμερα, ο ΓΑΠ φτάνει στα όριά του. Δεν είναι η πέμπτη δόση, είναι ότι η ΝΔ με εντελώς συστημική αντιπολίτευση και χωρίς τον οραματικό λόγο που χρειαζόταν για την περίσταση, έχει παρόλα αυτά καταφέρει ήδη να τον ξεπεράσει στις δημοσκοπήσεις. Έχει ηττηθεί και το ξέρει. Γι' αυτό ζητάει και τη συναίνεση Σαμαρά.

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Επώνυμος 27/05/2011 11:35:44

      "είναι ότι η ΝΔ με εντελώς συστημική αντιπολίτευση και χωρίς τον οραματικό λόγο που χρειαζόταν για την περίσταση".
      Είναι τραγικό για την Ελλάδα, για την πατρίδα μας, να διατυπώνουμε τέτοιες σκέψεις-απόλυτα αληθινές δυστυχώς- και να τις προσπερνάμε, για να ασχοληθούμε με ποιός θα κερδίσει τις εκλογές-οταν γίνουν- όταν δεν είμαστε καθόλου βέβαιοι ότι υπάρχουν πολιτικοί που ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, ή ακόμα χειρότερα δεν πολυθέλουν να κυβερνήσουν, και παίζουν παιχνιδάκια στις πλάτες μας.
      Οσο για το κρίσιμο ερώτημα, νομίζω ότι ο λαός δεν δίνει δεκάρα για το ΠΑΣΟΚ ή ποιός θα διαδεχθεί τον ΓΑΠ, τουλάχιστον εμένα σαν πολίτη δεν με αφορά.

      • Γιώργης avatar
        Γιώργης @ ΝΑΥΤΗΣ 27/05/2011 15:48:33

        Ὅπως καί εἶναι προφανές ὅτι ἐσύ δέν «βλέπεις» κανένα, ειδικά ἀπό τήν ΝΔ..., σωστά;
        «...ἀφοῦ δέν μπορεῖ ὁ Γιῶργος, δέν μπορεῖ κανένας. Ὅλοι ἄχρηστοι...»

        ἀμέ...
        πῶς!

        (φυτίλι μέ φυτίλι δέν μπορεῖ..., ὅλο καί κάποιο θά ἀνάψει...)

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Επώνυμος 27/05/2011 11:39:55

      Κάποιες πολύ κακές γλώσσες κυκλοφορούν κάποιες πολύ κακές φήμες.
      Ότι, για παράδειγμα, δυο συνομιλήσαντες, των οποίων η αποκάλυψη της συνομιλίας έκανε αίσθηση, είχαν κοινές πρακτικές.

      Ο ένας, που ήταν από τους ισχυρότερους άνδρες στον κόσμο, χρησιμοποιούσε την πληροφόρηση που λόγω της θέσης του λάμβανε για τα spreads, ελληνικά και άλλα, για να τζογάρει και να αποκομίζει τεράστια ποσά.
      Η χυδαιότητα με την οποία εκφραζόταν η απληστία του είχε ενοχλήσει τα μάλλα ακόμα και τους, παρόμοιας ηθικής, κύκλους με ιδιαίτερη ισχύ στην παγκόσμια εξουσία.
      Μια στραβοτιμονιά του τούς έδωσε την ευκαιρία να απαλλαγούν από αυτόν.
      Και μόλις υπέγραψε την παραίτησή του ελάφρυναν οι συνθήκες υπό τις οποίες διαβιοί το τελευταίο, δύσκολο γι' αυτόν, διάστημα.

      Ο τ. φίλος του και συνομιλητής του, αποκομίζει και ο ίδιος τεράστια ποσά από στοιχηματισμό σε υποθέσεις της χώρας της οποίας έχει την ευθύνη. Για τον ίδιο λόγο έχει δυσαρεστήσει τους ίδιους κύκλους. Και μάλλον η απόφαση για έξωσή του έχει ληφθεί, σε παράλληλη πορεία με τον τ. φίλο του. Ο ίδιος προς το παρόν αναζητεί συνενόχους να φορτωθούν μαζί τα κρίματά του. Έχει εξασφαλίσει, από την προηγούμενη γενιά, την οικογένεια, με αμύθητα ποσά. Ασύλληπτα βέβαια πολιτικά, ποινικά και φορολογικά. Κι έτσι δεν θα πολυσκάσει σε απομάκρυνσή του. Μάλλον δεν θα έχει τη σκληρή τύχη του φίλου του. Σκληρή θα είναι η τύχη αυτών που θα αφήσει πίσω.
      Αλλά, όταν τον ξεφορτωθούν, τουλάχιστον θα ελπίζουν.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Επώνυμος 27/05/2011 11:42:55

      Το ΠΑΣΟΚ μπορεί να διασπαστεί, όμως να είσαι σίγουρος ότι σε εκλογές θα υπάρχουν συνεργασίες μεταξύ αυτών, αν όντως διασπαστεί.
      Κατά τα άλλα, το ζήτημα το μεγάλο είναι όχι η φυγή ΓΑΠ, που έτσι κι αλλιώς είναι βέβαιη, αλλά η διάδοχη κατάσταση στην κυβέρνηση.
      Υποθέτουμε πως έρχεται αυτή τη στιγμή στην εξουσία ο Σαμαράς. Άξιος καθ' όλα, αλλά θα μπορέσει να βγάλει τη χώρα απο τη μέγγενη;
      1. Υπάρχει το κολλάρο του μνημονίου, που μας πιέζει αφόρητα. Θα κάνουν δεκτή η "φίλοι" μας Ευρωπαίοι την επαναδιαπραγμάτευση; Ή θα αρχίσουν τα ξένα ΜΜΕ να πιπιλούν την καραμέλα του "εθνικιστή" Σαμαρά για να τον κάψουν;
      2. Υπάρχει εδώ μία μηδενιστική άκρα Αριστερά που θα δραστηριοποιηθεί στο έπακρον, μη γελιέστε, μόλις μυριστεί δεξιά κυβέρνηση. Θα της κάνει τον βίο αβίωτο.
      3. Υπάρχει το θέμα της λαθρομετανάστευσης και των μουσουλμάνων λαθρεποίκων, που είναι το μακρύ χέρι της άκρας Αριστεράς, αφού τα δικά της χέρια έχουν κοντύνει πάρα πολύ...Θα το χρησιμοποιεί συνέχεια η Αριστερά και θα μας καταγγέλλει μέχρι και στην ΕΕ για κακομεταχείριση "μεταναστών".

      Δεν θέλω να σπείρω ηττοπάθεια, αλλά πρέπει να γνωρίζουμε πώς έχουν τα πράγματα, ρεαλιστικά.

  41. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 27/05/2011 11:08:07

    Μίλησε κι ο Βούδας ο Ραφηναίος...Ο " άστο γι΄αργότερα". Ο τύπος που παρίστανε τον παρατηρητή επί πέντε χρόνια και η χώρα πορευόταν με αυτόματο πιλότο. Ο τύπος που χαρακτήρισε επικίνδυνη τη στρατηγική του Ελσίνκι και επέτρεψε χωρίς να προβάλλει οιοδήποτε πρόσκομμα την ενταξιακή πορεία της Τουρκίας.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ μουρίνιο 27/05/2011 11:17:45

      Ναι, καλά, το "άστο γι' αργότερα" μήπως είναι αυτό που είπε ο αρχηγός σας;;; Ο Καραμανλής (παρά τις συκοφαντίες του ευεργετηθέντος αχαρίστου Αλογοσκούφη, που χωρίς τον Καραμανλή δεν θα τον ήξερε ούτε η μάνα του), ΤΡΕΙΣ φορές πήρε μέτρα μέσα στη διεθνή κρίση και είχε διαχειριστεί ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ την κρίση, που έφευγαν οι καταθέσεις από την Ελβετία και έρχονταν στην Ελλάδα. Μην το ξεχνούμε αυτό! Η Ελλάδα είχε τη μικρότερη ύφεση στην Ευρώπη (κι αυτή με καθυστέρηση) και με λίγα "σκληρά" μέτρα το φθινόπωρο του 2009 θα είχε λύσει και το δημοσιονομικό της πρόβλημα.

      Η "στρατηγική του Ελσίνκι" ήταν στρατηγική ξεπουλήματος των συμφερόντων μας. Το ότι δεν υπήρξαν εμπόδια στην ένταξη της Τουρκίας ήταν η παραχώρηση που (κακώς, σύμφωνα με εμάς τους απέξω) έδωσε στους Τούρκους και τους εγκαθέτους της Νέας Τάξης για να απεμπλακεί από τις προδοτικές υποχωρήσεις του ΥΠΕΞ Γιωργάκη.

      Το λοιπόν, ο ιδανικός πρωθυπουργός μπορεί να μην ήταν, πάντως έκανε μια αξιοπρεπή διαχείριση και ούτε κατά διάνοια δεν μπορεί να συγκριθεί με τους σημερινούς ΠΡΟΔΟΤΕΣ που καταστρέφουν συνειδητά τη χώρα! Φτάνει πια με την αναπαραγωγή των κλισέ που επέτρεψαν την επιβολή του Μνημονίου!

      • μουρίνιο avatar
        μουρίνιο @ Επώνυμος 27/05/2011 11:33:14

        Ναι, τρέμανε μήπως καταρρεύσει η Ελβετία και τα έφερναν μαζικά στην Ελλάδα του Κωστάκη, του μέγιστου ηγέτη που είχε συγκλονίσει το παγκόσμιο στερέωμα με τις ηγετικές του ικανότητες...Είσαι σίγουρος οτι οι ομόλογοι του στα συμβούλια Κορυφής της ΕΕ ήξεραν ποιός είναι ή πώς ονομάζεται;

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ μουρίνιο 27/05/2011 11:37:11

          Άσε τις ειρωνίες, Πασόκε! Η ουσία είναι ότι, ακριβώς, τρέμανε μήπως καταρρεύσουν οι ελβετικές τράπεζες από τη διεθνή κρίση.

          Ήρθατε μετά εσείς και τους κάνατε να τρέμουν μήπως φορολογήσετε τις καταθέσεις (!) και, αμέσως μετά, μήπως καταρρεύσουν οι έως τότε υγιέστατες ελληνικές τράπεζες.

          Από ειδικό δικαστήριο θα πρέπει να περάσουν όχι μόνον αυτοί που έκαναν το έγκλημα, αλλά και εσείς που επιμένετε να τους στηρίζετε σε αυτό.

          • Γιώργης avatar
            Γιώργης @ Επώνυμος 27/05/2011 15:57:28

            Ἄντε μπράβο! Νά τά λέμε ἔτσι, ὅπως εἶναι!

  42. eco avatar
    eco 27/05/2011 11:19:14

    Ο Sorros θα είναι στη σύσκεψη;

  43. η Dimi avatar
    η Dimi 27/05/2011 11:23:04

    Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος:

    «Προδοσία εκείνων που ξεχνούν να κάνουν όσα υποσχέθηκαν.»
    «Οταν ο λαός δεν ψηφίζει σωστά, πρέπει να περιμένει αυτά τα αποτελέσματα.»
    http://www.axeloostv.gr/news/index.php?option=com_content&task=view&id=2168&Itemid=56

    Ο αφυπνισμένος Eλληνικός Λαός, μεγαλώνει και γιγαντώνεται. Και συνεχίζει ακάθεκτος, απρογραμμάτιστος, ακαπέλωτος κι απρόβλεπτος (γι’αυτό και υπολογίσιμα επίφοβος), ειρηνικά να κατακλύζει κεντρικές πλατείες, δρόμους και στενά.

    Κάτω οι πανικόβλητοι δανειστές/οφειλέτες της Ελλάδας. Κάτω η δόλια μιζέρια τους. Κάτω οι τζούφιες απειλές τους. Κάτω τα βρώμικα-αρπακτικά χέρια τους.

    Αυτή την εφήμερη «νεο-τοξική» μπόρα των χρεοκοπημένων εκβιαστών-ληστοσυμμοριτών, o βρεγμένος Ελληνικός Λαός, ΔΕΝ τη φοβάται.
    Επειδή, έχει μάθει (ακόμα και με σβησμένα τα φώτα), να χορεύει στη βροχή!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 27/05/2011 16:04:55

      Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, Νικόλαος:
      «Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΙΝΑΖΕΙ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ»

      Με αφορμή την Ανάσταση και το Πάσχα, ο φωτισμένος Ιεράρχης με τον μεστό, σύγχρονο λόγο και τη μεγάλη απήχηση στο εκκλησίασμα και κυρίως στη νεολαία, διαθέτει δύο Διδακτορικά: Eνα στην Αστροφυσική και ένα στη Θεολογία. Σε μία συζήτηση (αποσπάσματα) με τη Κατερίνα Μπακογιάννη –
      “Κ” τεύχος 412, 23-24 Απριλίου, 2011:

      -Γιατί δώσατε πίσω το μισθό σας στο Ελληνικό κράτος;
      «Το ενδιαφέρον είναι ότι το κράτος είναι ανίκανο και το μισθό να μάς κόψει. Πληρώνομαι ακόμη και πηγαίνει σε ιδρύματα. Μακάρι να μού έκοβε τη δημοσιοϋπαλληλική ιδιότητα. Δεν θέλω να είμαι δημόσιος υπάλληλος.»

      -Ενώ πολλοί γίνονται παπάδες γιά το μισθό του Δημοσίου;
      «Νομίζω ένας μεγάλος αριθμός. Εγώ θα ήθελα να μην πληρωνόμαστε από το κράτος.»

      -Και πώς θα ζούσαν οι ιερείς;
      «Πολύ καλύτερα. Η φορολόγηση της Εκκλησίας είναι αντιλαϊκό μέτρο. Ο κόσμος δίνει λίγο-λίγο στα παγκάρια και μαζεύονται χρήματα. Εάν η Εκκλησία της Ελλάδος ταϊζει σήμερα 50,000, όπως είπε τις προάλλες η Σύνοδος, και φορολογηθεί με 20%, πρέπει κάποιος να βρει που θα φάνε οι 10,000;»

      -Εσείς έχετε άλλα εισοδήματα;
      «Δεν έχω ανάγκες.»

      -Τι τρώτε;
      «Δεν μπορείτε να φανταστείτε. Μου φέρνουν από τα μοναστήρια τα καλύτερα αυγά.»

      -Αρα, είσθε υπέρ του διαχωρισμού κράτους-Εκκλησίας;
      «Ναι. Mία Εκκλησία όσο πιό αποδεσμευμένη είναι από το κράτος, τόσο πιό Εκκλησία είναι. Είναι πιό κοντά στο μήνυμά της. Αυτην τη στιγμή, όντας μέρος του πολιτικού συστήματος, καταρρέει μαζί με αυτό.»

      -Ποιός ήταν ο ρόλος σας στο πρόβλημα στην Κερατέα;
      «Eγώ δεν μπαίνω καθόλου στην ουσία, γιατί δεν είμαι ο αρμόδιος. Αλλά η βία πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσει, από οποιαδήποτε μεριά και αν προέρχεται. Και γιά να σταματήσει, χρειάζεται οι άνθρωποι να συναντηθούν και να επικοινωνήσουν. Πρέπει η κυβέρνηση να ανοίξει τις πόρτες της επικοινωνίας με τους τοπικούς άρχοντες. Με αυτούς να μιλήσει. Οχι μ’εμένα. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Είναι πόλεμος.»

      -Το νόημα του Πάσχα;
      «Νομίζω είναι τριπλό. Το πρώτο είναι ότι με την Ανάσταση έχουμε την απόδειξη της Θεότητας του Χριστού, το δεύτερο ότι καταργείται ο θάνατος και το τρίτο, μέσα σε αυτό το πλαίσιο, είναι η πρόκληση γιά μιά καινούργια ζωή.»

      -Μπορεί να είναι κάποιος Χριστιανός Ορθόδοξος και να αντιμετωπίζει την Ανάσταση ως «παραμύθι»;
      «Μπορεί να κουβαλάει τον πολιτισμό της Ορθοδοξίας, αλλά θα είναι, όπως λέει ο Απόστολος Παύλος, με κενό κήρυγμα. Αδειο κήρυγμα και άδεια ζωή.»

      -Το Αγιο Φως ανάβει πραγματικά από μόνο του και όχι από σπίρτα;
      «Εδώ έφθασε ο σύγχρονος άνθρωπος, εν ονόματι της επιστήμης, να πιστεύει ότι ο κόσμος έγινε από το τίποτα. Γιατί να μην μπορεί να γεννηθεί και το Αγιο Φως από το τίποτα; Aπό εκεί και πέρα, η μεγάλη σημασία του Αγίου Φωτός είναι ότι όλοι μοιραζόμαστε αυτό το φωτάκι από την ίδια πηγή. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Γιατί να το χάσουμε;»

      -Σάς ενοχλεί που οι περισσότεροι φτάνουν στην εκκλησία μισή ώρα πριν από την Ανάσταση και φεύγουν με το «Χριστός Ανέστη»;
      «Δεν με ενοχλεί, αλλά είναι σαν να πηγαίνουν σε ένα γάμο, να περιμένουν την υποδοχή της νύφης και, μόλις αρχίζει ο γάμος, να φεύγουν. Είναι κρίμα. Αδικούνται οι άνθρωποι.»

      -Εσείς πιστεύετε στην Ανάσταση;
      «Με όλα μου τα κύτταρα. Το μόνο που πιστεύω είναι η Ανάσταση. Ολη η πίστη στην Ανάσταση, δημιουργεί μία έκταση στον άνθρωπο. Δεν έχεις ανάγκη του θαύματος ή της αποδείξεως. Αλλά ησυχάζεις και ξανοίγεσαι σε έναν άλλο κόσμο. Αυτό είναι η Εκκλησία.

      -Η επιστήμη σάς έκανε να αμφιβάλλετε γιά την ύπαρξη του Θεού;
      «Αντίθετα. Ενώ στην Αμερική γευόμουν τα καλύτερα κομμάτια της επιστήμης, ένιωθα την ανεπάρκειά της να με γεμίζει. Το πλήρωμά μου το έδινε η ανάγκη να ξεπεράσω τον θάνατό μου. Τη φθορά. Τον χρόνο.

      -Η επιστήμη θα μπορέσει ποτέ να ανακαλύψει την αρχή του κόσμου πριν από το Mπιγκ Μπανγκ;
      «Πριν από το Mπιγκ Μπανγκ δεν υπάρχει χρόνος και άρα δεν υπάρχει πριν. Η επιστήμη είναι ένα υπέροχο εργαλείο γιά να μάς δείξει την ομορφιά του φυσικού κόσμου. Αλλά είναι πολύ μικρό γιά να μάς αποδείξει τα όρια του ανθρώπου.»

      -Ο δικός σας σταυρός;
      «Ο χειρότερος είναι ο εαυτός μου. Δύσκολο πράγμα ο εαυτός μας.»

      -Η Ανάσταση του Χριστού δεν προκαλεί τη λογική μας;
      «Την τινάζει στον αέρα. Δεν έχει καθόλου λογική.»
      ♠♠

  44. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 27/05/2011 11:31:08

    Να μην κολώσει ο Σαμαράς στους εκβιασμούς, να απαιτησει καθαρή λύση, εκλογές άμεσα σε 15 μέρες!
    Η 5η δόση θα δοθεί θέλουν δε θέλουν, γιατί αλλιώς καταποντίζεται το €υρώ!
    Με τους Πασόκους δεν γίνεται συνεννόηση, λένε συνεχώς ψέμματα, θα κάψουν τον άνθρωπο τον οποίο εμπιστευόμαστε όσο κανένα άλλο σ΄αυτόν τον τόπο, πριν την ώρα του!
    Όλοι ήμαστε μαζί του, θα νικήσει σίγουρα και θα κυβερνήσει χωρίς παράσιτα!

  45. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/05/2011 11:36:46

    Γράφει το άρθρο στη παράγραφο:
    «“Κυβέρνηση προσωπικοτήτων”»
    «Υπάρχουν σκέψεις να ανακοινώσει ο πρωθυπουργός πρόσωπα κοινής αποδοχής, ιδιαίτερα στον «καυτό» τομέα της Οικονομίας. Άλλωστε, πληροφορίες από την τρόικα λένε ότι ζητήθηκε από τον κ. Παπανδρέου να «σπάσει» το υπουργείο Οικονομικών και να δημιουργήσει ένα υπουργείο Εσόδων.»

    Υπουργείο εσόδων;;;!!!… Το διάβασα και αλλού…
    Το ερώτημα είναι αν θα γίνει, ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές του και ποιος ή ποιοι οι υπουργοί…
    Εγώ πιστεύω ότι θα γίνει, στις αρμοδιότητές του θα είναι η φορολογική νομοθεσία, το φορομπίξιμο δηλαδή και στη συνέχεια η απόδοση ενός μέρους, πχ το 50% στους πιστωτές και το άλλο μέρος ή ότι περισέψει στο δημόσιο, που δεν θα του φθάνει και θα δημιουργεί και νέα χρέη.
    Και ασφαλώς οι υπουργοί ΔΕΝ θα είναι πολιτικά πρόσωπα … αλλά τεχνοκράτες … μπορεί και οι τροικανοί ή τα τσιράκια τους … και υπάρχουν πολλά.

    Α.. Και μια επιτροπή που θα αναλάβει την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας… αποτελούμενη από τροικανούς δηλαδή…

    Αν αυτό δεν είναι κατάλυση της δημοκρατίας και η απόλυτη απώλεια της εθνικής κυριαρχίας, η απολυτη ξεφτίλα δηλαδή, να μου πείτε εσείς τι άλλο μπορεί να είναι.

  46. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 11:39:48

    Ευτυχώς τα ονόματα που ακούγονται για "κοοπτάτσια" (οι πρώην κνίτες, μουλούδες και ροφοί ξέρουν) είναι ενθαρρυντικά.
    Ο απαισιόδοξος, νόμιζα ότι είναι ακόμα Μεσοπόλεμος.
    Αλλά ευτυχώς είναι δεκαετία του 1950: Παπανδρέου μετά από Καραμανλή με προσμίξεις Μαρκεζίνη, χα χα !
    Έσφαλλα, συγγνώμη, δεν είναι τόσο μαύρα. Ούτε Μεσοπόλεμος ούτε Μεσαίωνας, τη γλυτώσαμε πάλι φτηνά.

  47. DefenceNews avatar
    DefenceNews 27/05/2011 11:41:35

    Καλημέρα σε όλους.
    Η σημερινή συγκέντρωση δεν έχει σκοπό να ζητήσει ο ΓΑΠ κάτι. Αυτό το έκανε στην συνάντηση αρχηγών και δεν πήρε τίποτε. Η σημερινή συγκέντρωση είναι για να ενημερωθούν οι αρχηγοί για δύο σοβαρότατα ζητήματα. Το ένα είναι οικονομικό και το δεύτερο εθνικό. Εδώ δίδεται και η απάντηση στο γιατί παίρνει τον Δρούτσα μαζί του. Αυτή η ενέργεια γίνεται από πλευράς Πρωθυπουργού για να μπορεί να ισχυριστεί αργότερα ότι "... εγώ σας είχα ενημερώσει..."
    Νάστε καλά όπου και νάστε

  48. Περιπτερας avatar
    Περιπτερας 27/05/2011 11:48:50

    Όλα γίνονται για τα μάτια του κόσμου. Η απόφαση που βγήκε εχθές είναι να περάσει το Μνημόνιο 2 με 151 βουλευτές ….όλα τα άλλα είναι για εσωτερική κατανάλωση.

  49. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 11:49:05

    Κυκλοφορούν; Πού κυκλοφορούν; Τρομερά ενδιαφέρον.

    Αλλά, για να καταλάβω, τι μας λένε οι φήμες; Ότι τα αφεντικά είναι έντιμα και τα πήραν με τους υπαλλήλους που έβγαλαν λεφτά από την Ελλαδίτσα κάνοντας κατάχρηση εσωτερικής πληροφόρησης;

  50. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 27/05/2011 11:53:21

    Ναύπλιο-Κάιρο-Χαρτούμ που είπε και ο ποιητής.
    Ταχτίρ-Σύνταγμα τώρα λέει κι ο λαός...

  51. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 27/05/2011 11:56:36

    Και τι έχει γίνει με την μήνυση ? Υποβλήθηκε ? Δεν ακούμε όμως και τον "αποκαλύψαντα"...

  52. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 11:59:08

    Το ΠΑΣΟΚ προφανώς αντιμετωπίζει κυβερνητικό αδιέξοδο: Κινδυνεύει τώρα πιό πολύ από "δικούς του" παρά από την αντιπολίτευση. Το χειρότερο που μπορεί να πάθει ένα κόμμα με τέτοιο απολύτως αρχηγικό παρελθόν.
    Η ΝΔ αντιμετωπίζει αντιπολιτευτικό αδιέξοδο: Την πουλάνε ο ένας μετά τον άλλο οι ομόσταυλοί της του Ευρωπαικού Λαικού Κόμματος και γενικά οι δεξιοί Ευρωπαίοι. Τελευταία κραυγαλέα κρούσματα ο Ολλανδός δεξιός και ο Γάλλος "φίλος" Ζισκάρ Ντ' Εσταίν. Όταν γίνει κυγέρνηση, είναι σίγουρο ότι θα θα καταφύγει για στήριξη στους ....Ευρωπαίους Σοσιαλιστές.
    Οι λοιποί (με εξαίρεση τον Μπλάκ Τζάφ που αποδεικνύεται εξαιρετικά πονηρός), πάιζουν μπάσκετ χωρίς καλάθια (σε γήπεδο ποδοσφαίρου).
    Η πρόβλεψή μου:
    Η λύση θα είναι Πορτογαλική και Ιρλανδική - με ή χωρίς εκλογές. Όποιος και να κυβερνά στο ορατό μέλλον - ή και οι 2 μαζί - θα κυβερνά με ίδια και δεδομένη οικονομική πολιτική. Αυτόματος πιλότος με software πατέντας Trichet-Lagarde.
    Ο Κανένας θα είναι η ισχυρή αξιωματική αντιπολίτευση, σε αναμονή πολιτικής μορφοποίησης, προσώπων και εξουσίας. Στη ζεστή φωλιά του θα επωασθεί το Ελληνικό μέλλον και το Ελληνικό New Deal για μετά την Μεγάλη Κρίση.

    Υ.Γ. Ο πιό επικίνδυνος αστάθμητος παράγοντας θα είναι μια πολιτική αποσταθεροποίηση σε μεγάλη Ευρωπαική χώρα: Π.χ. να πέσει η κυβέρνηση Μέρκελ μέσα στον Ιούνιο - ένα ενδεχόμενο ακραίο αλλά όχι απίθανο. Ποιά υπηρεσιακή κυβέρνηση θα μπορεί να εγκρίνει δανεισμό; Τότε θα πούμε "έλεος Χριστέ μου και βόηθα Παναγιά".

  53. Tem avatar
    Tem 27/05/2011 11:59:52

    Aπλά έλεος

  54. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 27/05/2011 12:01:49

    Αλήθεια τι έγινε με την μήνυση ? Ο καταγγείλας γιατί σιωπά ?

  55. Aris. A avatar
    Aris. A 27/05/2011 12:05:00

    Επώνυμε για να γελάσουμε και λίγο.

    Η Ντόρα από timing πάλι σχίζει.

    Φαντάζεσαι να έχουμε εκλογές το Σαββατοκύριακο.

    Ποιος θα ασχοληθεί με το συνέδριο της;;

    Αλήθεια εκείνα τα πουλάκια εντός ΝΔ που θέλανε συναίνεση που έχουν λουφάξει;;

    Μήπως περάσανε κατά λάθος από τίποτα καφενεία και τους πλακώσανε με τις πατσαβούρες.

  56. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 27/05/2011 12:07:53

    Να μην κολώσει ο Σαμαράς στους εκβιασμούς, να απαιτησει καθαρή λύση, εκλογές άμεσα σε 15 μέρες!
    Η 5η δόση θα δοθεί θέλουν δε θέλουν, γιατί αλλιώς καταποντίζεται το €υρώ!
    Με τους Πασόκους δεν γίνεται συνεννόηση, λένε συνεχώς ψέμματα, θα κάψουν τον άνθρωπο τον οποίο εμπιστευόμαστε όσο κανένα άλλο σ΄αυτόν τον τόπο, πριν την ώρα του!
    Όλοι ήμαστε μαζί του, θα νικήσει σίγουρα και θα κυβερνήσει χωρίς παράσιτα!

  57. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 12:09:21

    Μην θεωρείς δεδομένη την υποταγή Σαμαρά στο σύστημα αλά πορτογαλικά κλπ. μέσω των δηλώσεων περί αποκρατικοποιήσεων κλπ. Προσωπικά, επενδύω σε δύο τινά: 1) Ο Αντώνης να μην εννοεί πλήρως τα όσα διακήρυξε και να τα νοθεύσει - εξουδετερώσει στην πορεία. 2) Να αντιληφθεί στην πορεία ότι δεν γίνεται και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ και ότι θα πρέπει να επιλεγεί πορεία εντελώς ανεξάρτητης διακυβέρνησης της χώρας - χωρίς αυτό να σημαίνει ντε και καλά απομόνωση ή Ιρανοποίηση. Η Ουγγαρία μια χαρά είναι μέσα στο όλο σύστημα, κι ας ακολουθεί πολιτική απεξάρτησης από τη Νέα Τάξη.

    Το παν είναι να ξεπεράσουμε τη μπλόφα ότι "δεν μπορείτε να δανειστείτε". Όταν ξεπεραστεί αυτό (το βασικό που μας χαντάκωσε ο ΓΑΠ) τότε όλα τα άλλα είναι εύκολα.

  58. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 12:09:23

    Το τελυταίο το υπενθυμίζω, επειδή είναι ένα ενδεχόμενο απολύτως μη ελεγχόμενο και μη εξαρτώμενο από εξελίξεις δυνάμεις και πρόσωπα μέσα στη χώρα μας.
    Ηθικόν δίδαγμα: "Των φρονίμων τα παιδιά, πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν".
    Ή με άλλα λόγια (ο Μ. Γκορμπατσώφ το είπε έτσι): "Όποιον καθυστερεί, η ζωή τον τιμωρεί ".

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο Θείος 27/05/2011 12:49:21

      Εσύ μας λες όμως να κάτσουμε στα αυγά μας και να μην συναινέσουμε. Είναι διαφορετικό πράγμα αυτό.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 27/05/2011 12:51:32

        * και να συναινέσουμε.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Επώνυμος 27/05/2011 13:03:38

        Δεν λέω αυτό, προφανώς. Και το "παιχνίδι" ενέχει διαπραγμάτευση και μάχη.
        Αυτό που λέω είναι μη γίνουμε το "μαύρο πρόβατο" της "λέσχης" που πάει σαν παλαβό και μόνο του, να φτιάξει νέους "κανόνες". Η μένεις και παίζεις ως είθισται με το κατά δύναμιν εντός κανόνων, ή χτίζεις πλειοψηφία εντός "λέσχης" και αλλάζεις τους κανόνες (άν το επιθυμείς), ή φεύγεις. Αναλαμβάνοντας όμως μετά, τις ευθύνες του αποσυνάγωγου.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Ο Θείος 27/05/2011 14:22:42

          Και αυτοί που λες να χτίσεις πλειοψηφία, είτε είναι ιδιοτελείς (εσύ αντιθέτως τους αναγνωρίζεις δεδομένη ηθική καθαρότητα) είτε δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

          Το ερώτημα παραμένει ένα και είναι η δυνατότητα αυτοκυβέρνησης. Όλα τα άλλα, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, είναι προφάσεις υποταγής.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Επώνυμος 27/05/2011 14:34:11

            Ολοι που ασχολούνται επαγγελματικά με το "σπόρ" της πολιτικής ιδιοτελείς είναι. Φυσικά και κάθε Έλληνας πολιτικός, μηδενός εξαιρουμένου. Ακόμη και όταν προσπαθούν να διορθώσουν δικά τους λάθη, ακόμη και όταν δεν νοιάζονται για το χρήμα (λίγο απίθανο !), ποθούν τη δόξα. Για τον εαυτό τους.
            Αυτός είναι ο κανόνας, αυτή είναι η παρέα στο τραπέζι.
            Ηθική καθαρότητα στην πολιτική είναι ότι παρθενία σε οίκο ανοχής.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Ο Θείος 27/05/2011 15:00:11

            Μιλάω για τους ξένους. Σε αυτούς βλέπω να αναγνωρίζεις ηθική καθαρότητα.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Ο Θείος 27/05/2011 15:32:44

            Μη ψάχνεις "ηθική καθαρότητα" σε κανέναν πολιτικό, Έλληνα, Ευρωπαίο, Αμερικανό, Κινέζο από τη Ζάμπια ή εξωγήινο.
            Η πολιτική ως κλήση και επάγγελμα (Beruf), αλλά και ως πρακτική τέχνη δεν μπορεί να είναι κονγκλάβιο Βουδιστών ηγουμένων υπό την Προεδρία του Δαλαι-λάμα. Η αρετή του ηθικά καθαρού δεν είναι συμβατή με το επάγγελμα, ποτέ δεν ήταν - άν κάποιος την έχει μέσα του, καλύτερα ν' ασχοληθεί με άλλη δουλειά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 27/05/2011 13:01:57

      Θείο, το είχε πει αυτό τότε που ήταν ο ίδιος ισχυρός και αποφάσιζε για τη μοίρα των άλλων λαών. Μέχρι που επιτέλεσε την αποστολή του, διέλυσε τη χώρα του, και τον πέταξαν κι αυτόν στα αζήτητα οι νεοταξίτες κάνοντάς τον πιτσοδιαφημιστή...

    • sp_athens avatar
      sp_athens @ Ο Θείος 27/05/2011 13:23:03

      Πες τα Θείε, ν' αγιάσει το στόμα σου...

  59. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 12:11:47

    Ποιο μυαλο του ΓΑΠ? στην Πολιτικη τσεπη και την "αλλη" θελεις να πεις.-
    Τα ειπε ο Προφητης, κ εγω ως γνησιος προβοκατωρας λεω οτι θα τολμησει να ξεστωμισει οτι, " Το ΠΑΣΟΚ εκανε το χρεος του με το παραπανω! Πηραμε το Δανειο Ι διοτι η ΝΔ μας εφερε στα ταρταρα, και αν δεν το περναμε θα ειχαμε πτωχευσει, και ΣΗΜΕΡΑ η ΝΔ δεν στηριζει την ΕΝΤΙΜΗ προσπαθεια Συναινεσης στη Διασωση της Χωρας για δευτερη φορα ! Εμεις ως ΠΑΣΟΚ, συμμεριζομενοι την Ιστορικη μας Ευθυνη, καναμε και κανουμε το παν για τη σωτηρια της Πατριδας".-

    ΕΞω δε θα πει αλλα !! χαχαχααα " μαλακες τη βαψαμε, δε μασησαν!"

    ΠΠ

  60. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/05/2011 12:13:07

    Ποιος θα πει " μαλακες τη βαψαμε δε μασησε κανεις!!".., σε ποιον και πότε?

    ΠΠ

  61. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 27/05/2011 12:15:11

    Λοιπόν, να γράψω και το δικό μου σενάριο:

    1) Η συναίνεση δεν δίδεται, ο Παπανδρέου τα παρατάει, χωρίς να προκηρύξει εκλογές, το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να εκλέξει νέο αρχηγό και γίνεται χίλια κομμάτια, η χώρα είναι ακυβέρνητη.

    2) Λεφτά από την τρόικα δίνονται και δεν δίνονται, η "εξημέρωση" των "ανυπότακτων Ελλήνων" επιχειρείται να προχωρήσει με νέες μεθόδους και ο λαός αρχίζει να πεινάει.

    3) Κάποια στιγμή προκηρύσσονται εκλογές, οι εκβιασμοί από έξω συνεχίζονται, το ΠΑΣΟΚ κατεβαίνει σε πέντε κομμάτια στις εκλογές, ενώ η πείνα αυξάνεται.

    4) Η ΝΔ κερδίζει με σοβιετικά ποσοστά τις εκλογές και αρχίζει η ανόρθωση της χώρας, εν μέσω πείνας και ερειπίων.

    Κάποιος είχε πει για προμήθεια (μεταξύ άλλων) και ζάχαρης και τον ρωτούσε ένας άλλος εδώ, "γιατί ζάχαρη". Αν επιβεβαιωθεί το σενάριο, τότε η ερώτηση θα λάβει απάντηση σύντομα...

  62. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 12:19:45

    Καταλαβαίνω τον συλλογισμό και τον σκέφτομαι. Αλλά η γνώμη μου είναι ότι μάλλον δεν υπάρχει πιά περιθώριο τέτοιων ελιγμών.
    Η Ουγγαρία δεν είναι στην Ευρωζώνη και κυρίως, δεν αντιμετωπίζει πιθανότητα "ξαφνικού θανάτου" άν πέσει η Μέρκελ ή πάθει έμφραγμα ο Σόιμπλε ή ο Τρισέ (χτύπα ξύλο), δεν είναι σε μηχανισμό της ΕΕ αλλά του ΔΝΤ. Έχει εντελώς άλλα κανάλια χρηματοδότησης και άλλη διαδικασία διαπραγμάτευσης και αποφάσεων.
    Δεν είναι μπλόφα επειδή το ρίσκο είναι τεράστιο. Το ότι είναι συστημικό ρίσκο (Ευρωζώνης ως όλου και όχι τόσο Ελληνικό), δεν αλλάζει πολύ τα πράγματα. Το σύστημα είναι εκτεθειμένο σε πολλούς αστάθμητους παράγοντες. Άν κανείς κάνει "αντι-μπλόφα" πάνω στη μπλόφα, πιθανώς θα τον αποκόψουν αμέσως, για να "σώσουν ότι σώζεται". Το επιχείρημα θα είναι ακριβώς η Πορτογαλία - Ιρλανδία: "Ιδού, δεν είναι όλοι ίδιοι, θα σώσουμε όσους έχουν στοιχειώδη ορθολογισμό, αποκόπτοντας το τουμπανιασμένο μέλος με τη γάγγραινα". Δεν είναι ώρα για τέτοια παιχνίδια.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο Θείος 27/05/2011 12:48:47

      Αν είχαμε να κάνουμε με έντιμους παίκτες απέναντί μας, δεν θα είχε σχέση το ευρώ ή μη ευρώ. Έχει σχέση, διότι πλέον η ΕΚΤ κρατάει ένα τεράστιο μέρος του ελληνικού χρέους και τη ζωή ή το θάνατο των ελληνικών τραπεζών. Θα αναγκαστείς να φύγεις από το ευρώ, αν σε εκβιάσουν με τις τράπεζές σου. Αλλά μόνον τότε και όχι για να βγεις από την κρίση. Για να βγεις από την κρίση το ευρώ είναι βόηθεια και όχι πρόβλημα.

  63. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/05/2011 12:22:09

    Χαχαχαχα! Η λατινομάθειά σου Αρχαίε σπάει κόκκαλα, Μου επιτρεπεις να προσθέσω και το "et catellus Chaido ";
    Χαχαχαχα!

  64. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/05/2011 12:24:34

    Αναρωτιέμαι ποιούς να εννοείς Προφήτη.
    Χαχαχαχαχαχαχα!

  65. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 27/05/2011 12:27:22

    Αμυντικέ, κάτι τρεχει με την Τουρκία στο Αιγαίο...

  66. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 12:28:55

    Άν συμβούν αυτά, χωρίς απόκοπή μας, μέχρι να γίνουν εδώ εκλογές θα έχει διαλυθεί η Ευρωζώνη.
    Φίλε Επώνυμε, νομίζω ότι σκεφτόμενοι Ελλαδοκεντρικά, υποτιμούμε τα μέγιστα τον συστημικό κίνδυνο.
    Αυτό όμως που γράφεις, ότι η εξέλιξη θα "εν μέσω πείνας και ερειπίων", είναι ακριβές: Με το σενάριό σου θα μας έχουν αποκόψει για "υγειονομικούς λόγους", αλλά μόνον εμάς. Η διαφορά είναι ότι Πορτογαλία – Ιρλανδία, χάρις στη συναίνεση των κομμάτων τους, δεν θα είναι "εν μέσω πείνας και ερειπίων", αλλά η Ελλάδα θα είναι - λόγω της μή συναίνεσης των δικών της.
    Είναι αυτοκαταστροφικό το σενάριο. Δεν υπάρχει εν έτει 2011 πολιτική δύναμη που θα αποφασίσει en block τη νέα "εκστρατεία της Άγκυρας" για να υποστεί μετά την "νέα καμμένη Σμύρνη" και τη νέα "δίκη των 6". Θέλω να το ελπίζω, τουλάχιστον.

  67. antonis avatar
    antonis 27/05/2011 12:34:50

    Αν σήμερα ο ολίγιστος Γιωργάκης παραδώσει τα κλειδιά στον Σαμαρά, μας χαιρετήσει κανονικά και αφήσει τον Αντώνη ,που ξέρει να διαπραγματευτεί καλά με τους δικούς του στην ευρώπη,αυτό θα ήταν καλό για τον τόπο μας?

    Αφού απέτυχε ο Γιωργάκης παραδίδει κανονικά και αφήνει τους ικανους ΝουΔούδες να μας σώσουν.
    Μια χαρά φαίνεται.Ούτε εκλογές να χάνουμε ευρά και χρόνο για να ξαναμαζευτούν μετά απο ένα μήνα πάλι για να συζητάνε ότι πρέπει να συνενοηθούν ποιός θα κυβερνήσει.
    Θα ξεχωρίσει και κανένα λιοντάρι, αν υπάρχει, γιατί διαφορετικά τα ποντίκια θα πνιγούν άπαντα και άπατα μαζί με το πλοίο (αυτό της δραχμής είναι ότι πρέπει σημειολογικά...Αν βγούμε με αυτή την δραχμή δε, θα πέσει μαύρο κλάμα...Οι Πειρατές (του Πολάνσκυ) ξανάρχονται.
    Χωρίς επιστροφή...Εφοδος...

    Οποιος θέλει και μπορεί, αναλαμβάνει το καράβι,διαφορετικά ας πάει στην παραλία μαζί με τον χοντρό να τρώνε σουβλάκια μπαιρακτάρικα.

    Αν όμως αυτά που γράφονται εδώ μέσα ,απηχούν πραγματικά την περί τον Αντωνάκη ΝουΔου, φοβάμαι ότι θα πάμε άπατοι.
    Αν ο Αντωνάκης ξέρει κάτι παραπάνω και το παίζει εκ του ασφαλούς λιοντάρι πάει καλά, όμως στο τέλος θα πρέπει να έχει διασφαλισμένη την λύση γιατί ,δυστυχώς , στην χώρα μας έχουμε πολλά παραδείγματα απο διαβεβαιώσεις υπερατλαντικές που μας οδήγησαν σε καταστροφές.
    Και αν στραπατσαρισθεί η Ευρώπη δεν νομίζω ότι θα κλάψουν κατά Νέα Υόρκη μεριά.
    Αμερικανάκι τάχα ο Γωιργάκης,αλλά αυτοί συνήθως έχουν πολλά άλογα στην κούρσα και δεν τους νοιάζει ποιό θα νικήσει.Κατά βάθος του ίδιου ιδιοκτητη είναι.
    Και κάτι παλιοί τροτσκιστές, μαοιστές, και λοιποί επαναστάτες που έκαιγαν αμερικανικές σημαίες στα νιάτα τους , μας φλόμωσαν στις αμερικανιές τελικά, όταν χρειάστηκε.

    Τα πράγματα σοβαρεύουν, οι παιδικές χαρές ,και οι παρέες απο τα κολέγια καλό είναι να μαζεύονται στα κυβικά τους και στα σπίτια τους.
    Πορφυρογέννητοι και επαγγελματίες πολιτικοί απο τα 25 τους μάλλον δεν μπορούν να καταλάβουν τι τους γίνεται..
    Είναι η τελευταία ευκαιρία τους.
    Αμα βγούν στο δρόμο οι πολίτες, και όχι οι επαγγελματίες συνδικαλιστές ή οι χαμογελαστοί "αγανακτησμένοι" δεν θα μαζεύεται το πράγμα πιά.
    Τότε θα δούν λαική οργή και όχι τα χαζοχαρούμενα ιντερνετικά με τα φέισμπούκ και τις κάμερες (χαμογελάμε κιόλας να φαινόμαστε καλοί,και φωτογραφίζουμε επαναστατικά).

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ antonis 27/05/2011 12:46:46

      Α, εσύ θέλεις και διασφαλισμένη λύση. Ε, μάγκα μου, πες μας εσύ ποια είναι η διασφαλισμένη λύση και τι κάνει εσύ για να την προτείνεις.

      Μετά πώς να μην τρώτε φόλα το παραμύθι, αφού είστε έτοιμοι να προσκυνήσετε όποιον σας τάξει λαγούς με πετραχήλια και "διασφαλισμένες λύσεις" για τα πάντα...

  68. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 12:38:29

    Μου κάνει πάντως εντύπωση αυτό που έγραψες, επειδή ήμουν βέβαιος ότι είσαι απολύτως αντίθετος με το "χαρτί" της χρεωκοπίας και στάσης πληρωμών.
    Άν βέβαια το εννοείς μόνον ως αντι-μπλόφα, ασφαλώς δεν θα συνιστάς να "τραβήξουν" την αντιμπλόφα μέχρι να φτάσουμε μέχρι "πείνας και ερειπίων". Ο καλός μπλοφαδόρος γνωρίζει τα όρια στο κάθε πράσινο τραπέζι.
    Αλλά είπαμε: Γνώμη μου είναι ότι το "τραπέζι" δεν σηκώνει τώρα αντι-μπλόφα, διότι δεν υπάρχει πιά μπλόφα. Ο συστημικός κίνδυνος επιβαρύνεται υπερβολικά από τον τρόπο που συμμετέχουν στο "παιχνίδι" τα 2 Ελληνικά κόμματα. Μοιραία, κάποια στιγμή επεμβαίνει η μπάνκα, κι άν ανεβάζεις πολύ το (συμφωνημένο) επίπεδο ρίσκου, σε διώχνει από τη λέσχη.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο Θείος 27/05/2011 12:45:22

      Μα δεν μίλησα για χαρτί "χρεωκοπίας και στάσης πληρωμών". Δες λίγο καλύτερα τι έγραψα. Και δεν έχουμε ούτε καινούργια Σμύρνη ούτε τίποτα. Μου θυμίζεις τους υποστηρικτές του σχεδίου Ανάν που μιλούσαν για νέα Μικρασιαστική καταστροφή σε περίπτωση απόρριψης του σχεδίου Ανάν.

      Ούτε θα είναι αποτέλεσμα της "μη συναίνεσης" αυτό που περιγράφω. Θα είναι αποτέλεσμα των εκβιασμών των ξένων. Από πού κι ως πού θα πρέπει να υποταχθούμε και να σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε για να πάρουμε τώρα τη μία δόση και αύριο την άλλη, σα να παίρνουμε το ναρκωτικό μας; Θα εκμεταλλευτούν αυτοί απλώς την ακυβερνησία (που θα δημιουργήσει ο Γιωργάκης), για να μας δημιουργήσουν στερητικό σύνδρομο. Στο τέλος του τούνελ όμως η χώρα θα έχει εθνική κυβέρνηση και θα σωθεί.

  69. Leonidas M avatar
    Leonidas M 27/05/2011 12:39:10

    Σήκω ολετήρα (συγγνώμη Ανδρέα) για να δεις το παιντί της ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ!!!

  70. m.s avatar
    m.s 27/05/2011 12:39:48

    σωστός co.
    Γιαυτό και ο Τρισέ ΔΕΝ μπλοφάρει όταν ακούει για αναδιάρθρωση και κούρεμα πόσο μάλλον για πτώχευση γιατί δεν θα προλαβαίνει να σώζει πνιγμένους !!!!!!

  71. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 12:57:31

    Συμφωνώ απολύτως με το τελευταίο.
    Αλλά δεν μπορείς να φύγεις από το Ευρώ για έναν παραπάνω λόγο: Ακριβώς επειδή η ΕΚΤ ελέγχει απολύτως όλες τις γραμμές χρηματοδότησης των Ελληνικών τραπεζών και επιπλέον έχει πιά μαζέψει περίπου 40 % του τμήματος του Δημόσιου χρέους που δεν κατέχεται από Ελληνικές τράπεζες ή ασφαλιστικά ταμεία και δεν κατέχεται από κράτη της ΕΕ (μέσω των 4 δόσεων του πακέτου).
    Γι αυτό λέω είναι αργά πιά. Δεν γίνεται να αποκοπείς με τη θέλησή σου και να "ρίξεις φέσι" στην ΕΚΤ. Άν ήσουν επιχείρηση και το κάνεις αυτό επειδή αρνείσαι να ρευστοποιήσεις πάγια (που έχεις), αυτό είναι ο ορισμός της "δολίας χρεωκοπίας".
    Δεν θα έχεις τράπεζες μετά. Καμμία. Ούτε ασφαλιστικά ταμεία. Δεν θα υπάρχει άλλη γραμμή ρευστότητας για πολλά χρόνια - τον δόλιο μπαταχτσή και τους απογόνους του τούς αποφεύγουν όλοι.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο Θείος 27/05/2011 14:23:40

      Αν σε εκβιάσουν, τότε βγαίνεις από το ευρώ. Στην προοπτική να βγεις από το ευρώ (και να μειωθεί ο έλεγχος που ασκούν επάνω σου), θα το βουλώσουν και θα σου κάνουν τα χατήρια.

      Τα πάντα είναι θέμα αποφασιστικότητας και πόσο σοβαρά σε παίρνουν.

  72. Pikis avatar
    Pikis 27/05/2011 13:08:55

    Αν ο μακαριώτατος ήθελε να βοηθήσει τη χώρα, θα άνοιγε κανένα μπαούλο να χώσει κανένα φράγκο από την εκκλησιαστική περιουσία.
    1. Να αναλάβει τη μισθοδοσία των Δ.Υ. παπάδων
    2. Να νοικιάσει δωρεάν στο κράτος τα ακίνητα που χρησιμοποιεί (και είναι πολλά).

    Πάτερ, άσε τα γένια και κάνε έργα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Pikis 27/05/2011 15:02:03

      Φτάνει πια με τον αντικληρικαλιστικό λαϊκισμό!

  73. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 13:09:31

    Έτσι γραφόταν πάντοτε η Ιστορία.
    Ολόκληρος Ναπολέων Βοναπάρτης ολοκλήρωσε τον βίο του ψαρεύοντας σκουμπρο-κολιούς με τσαπαρί στην νήσο της Αγίας Ελένης.

  74. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 13:12:25

    A propos, και ο Ράτκο Μλάντιτς τελευταία το "έπαιζε μελισσοκόμος".
    Μωρέ κάποιον μου θυμίζει, κάποιον μου θυμίζει, κάτι με καραμπίνα ή τέτοιο.

  75. Α.Κ. avatar
    Α.Κ. 27/05/2011 13:20:48

    Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Το θέμα δεν είναι πόσο ποσοστό αντιπροσωπεύει η Ελληνική Οικονομία στην Ευρωζώνη ή στην Ε.Ε., αλλά το ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ αντίκτυπο που θα έχει σε όλο τον κόσμο (η πτώχευση της Ελλάδας) και βεβαίως στην πορεία του ευρώ ! Οι απανταχού κερδοσκόποι θα χτυπάνε όλους τους αδύνατους κρίκους (που θα εμφανιστούν) της ευρωζώνης μέχρι την κατάρρευση του ευρώ.

    Παρακαλώ θυμηθείτε: μόλις ο Σαντάμ σκέφτηκε να χρησιμοποιεί ευρώ και ΟΧΙ ΔΟΛΛΑΡΙΑ για το πετρέλαιο του ΙΡΑΚ, του την έπεσαν οι ΗΠΑ. Επειδή δεν μπορούσε να γίνει στρατιωτική εισβολή στην ευρωζώνη, χρησιμοποίησαν τον αδύναμο κρίκο (βλ. Ελλάδα) και τον ΓΑΠ (=τζέφρυ). Οι "φίλοι μας" οι Ευρωπαίοι, μυρίστηκαν φιλέτα κοψοχρονιά και πέσαν να μας φάνε, προσπαθώντας, ατυτόχρονα, να ισορροπήσουν και το ευρώ μην το χάσουν.

    Παρακαλώ ακόμα, να έχετε στο μυαλό σας ότι η Ελλάδα θα χρησιμοποιηθεί ως "παράδειγμα προς αποφυγήν" από ΟΛΕΣ τις χώρες της Ε.Ε. για να περάσουν σκληρά μέτρα στο μέλλον. Εάν νομίζουν οι Ολλανδοί, Δανοί, Σουηδοί κτλ. ότι θα την γλιτώσουν, είναι απλά κοντόφθαλμοι, για να μην πω τίποτα βαρύτερο.

    Με ένα σμπάρο πάνε για πολλά τρυγώνια.

    Τα υπόλοιπα είναι αναλύσεις για μικρά παιδιά.

  76. George Keran. avatar
    George Keran. 27/05/2011 13:21:22

    Θα μας κανουν format. Το λειτουργικό που θα μας περασουν θα ειναι τα millenioum. Θα κολλαμε και , αντι να μας ελαφρήνουν θα μας κανουν setup κι αλλα λογισμικά μνημονιακά. Θα μας αφησουν με 256 euro RAM.

  77. fotini avatar
    fotini 27/05/2011 13:23:55

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΟΜΕΣ ΣΕ ΟΛΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΔΙΑ Κ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΕΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΙΔΕΣ ..... ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟΥ Ο ΑΓΡΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤ. ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ 800.000 ΕΚ.ΔΡΧ ΟΙ ΤΟΤΕ ΔΙΕΥΘ. ΗΤΑΝ ΟΕΝΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΤΗΣΝΔ ΚΚΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ ΤΙ ΣΠΑΤΑΛΗ ΓΙΝΟΤΑΝ .ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΟΡΑΚΙΩΝ .ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΜΠΑΖΑ ΤΟΥΣ Κ ΜΑΣ ΖΗΤΑΝΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ .Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΕΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ Κ ΝΑ ΤΑ ΚΑΨΕΙ ΟΠΩΣ ΤΗΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ

  78. antonis avatar
    antonis 27/05/2011 13:29:24

    Εδώ δεν μας την λέει ο συνονόματος Άντώνης που την ξέρει και θέλει να κυβερνήσει την λύση του, μαγκίτη μου ανώνυμε, περιμένεις στο καφενείο να την βρείς?

    Προσπαθώ να μάθω και εγω που το πάνε το πράγμα ,αλλά δεν βλέπω λύση εφικτή πέρα απο το αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων που μας προτείνουν μέχρι τώρα.
    Ξεκινάμε να μπλοφάρουμε τάχα, με σημαδεμένη τράπουλα, χωρίς φύλλο, με όλους τους άλλους στημένους με κέντα και φλός στα χέρια, όλα τα λιμά σε μάς και βάζουμε τα ρέστα μας,ελπίζοντας ότι θα πάνε πάσο όλοι τους και θα μαζέψουμε το χρήμα.
    Αν τα καταφέρουμε μπράβο ...Είμαστε άξιοι.
    Ούτως ή άλλως ομως είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
    Το έχουμε ξανακάνει και άλλες φορές στο παρελθον να στουκάρουμε στην καταστροφή τραγουδώντας εμβατήρια.Δεν είναι η πρώτη φορά.

  79. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/05/2011 13:36:28

    Η βασική κριτική μου προς Σαμ.:
    Έπρεπε να είναι συνεχώς έξω, να προσπαθεί να πείθει και να "χτίζει" άλλες πλειοψηφίες μέσα στο Ευρωπαικό Λαικό Κόμμα (και σε συγγενείς δυνάμεις, π.χ. Φιλελεύθερους). Εκεί είναι τώρα το πεδίο της μάχης. Έτσι γίνεται η "δουλειά", αλλάζεις τους κανόνες στη λέσχη χτίζοντας άλλες πλειοψηφίες στα μέλη της.
    Αντί να τρέχει στις φοιτητικές εκλογές και στη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, όπως έκανε, έπρεπε να είναι τη μιά μέρα με τη Λαγκάρντ, την άλλη με τη Μέρκελ, την άλλη μέρα με τον "Ιπτάμενο Ολλανδό", την επόμενη με τον Σόιμπλε, την παρα-επόμενη με τον Κάμερον και Σαββατοκύριακο "κλειστό" με Μπαρόζο, Ρέν και Γιουνκέρ.
    Δεν το κάνει, και είναι τρομακτικό λάθος.
    Την ευρωφοβία του ΚΚ την πλήρωσε πανάκριβα ο Ελληνικός λαός.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ο Θείος 27/05/2011 14:20:58

      Η δική μου βασική κριτική στο Σαμαρά: Έπρεπε να έχει κάνει ήδη περισσότερα για να πάρει το λαό με το μέρος του.

      Ξεκινούμε από διαφορετικές αφετηρίες. Εσύ ψάχνεις αφεντικά, κάποιοι άλλοι ψάχνουμε ανεξαρτησία.

      Το δίλημμα παραμένει: ελευθερία ή θάνατος. Η επανάσταση του 1821 δεν τελείωσε ακόμη...

      Αλλάξτε αφετηρία σκέψης, το πρόβλημα είναι η ελευθερία μας και η ανεξαρτησία μας.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 27/05/2011 14:36:44

      Μιλάμε για διαφορετικούς κόσμους, ο ένας για "σύμπαν ύλης" και ο άλλος γαι "σύμπαν αντιύλης".

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Θείος 27/05/2011 15:06:25

      Η δική μου βασική κριτική στον Σαμ.:
      - έπρεπε ΚΑΙ να έχει συνδεθεί περισσότερο με τον μέσο πολίτη, διότι υφίσταται απαξίωση που δεν του αναλογεί, ως μέλος, γενικά, της πολιτική τάξης, που καταδικάζεται συλλήβδην
      - έπρεπε ΚΑΙ να έχει κάνει περισσότερες επαφές/προσπάθειες για συνασπισμό συμμαχίας με ευρωφεντεραλιστές, για αλλαγή των συσχετισμών στο εσωτερικό της ΕΕ.

      Αλλά μην ξεχνάμε ότι έτυχε σε κρίσιμη ιστορική στιγμή, με κουτσό άλογο=κόμμα. Και πολλά έχει κάνει, σε 1,5 χρόνο. Απλά, λόγω κρισιμότητας ιστορικής συγκυρίας δεν φθάνουν.

  80. occultist avatar
    occultist 27/05/2011 14:03:37

    Χέρι που δεν μπορεις να το δαγκώσεις, φίλα το.

  81. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 28/05/2011 03:06:56

    Εν τω μεταξύ,έχουμε φάει όλοι μας μου φαίνεται το παραμύθι των Αμερικάνων συμβούλων του ΓΑΠ, (που τρόμαξε ο φουκαράς να διαβάσει το κείμενο του "διαγγέλματος" που του γράψανε, από την απέναντι οθόνη) ότι το να μας δώσουν ή όχι την 5η δόση, συνδέεται άμεσα με την πληρωμή των μισθών και των συντάξεων!
    Αυτό φυσικά είναι μέγα ψέμα αλλά το πουλάνε για εκβιασμό! Το ταμείο του κράτους,τόσα τουλάχιστον έχει, το Λογιστήριο λειτουργεί πάντοτε με ένα ταμείο απολύτου ανάγκης και για μπόλικους μάλιστα μήνες, ως προς τη μισθοδοσία και τη συνταξιοδοσία των υπαλλήλων, αλλά υπάρχει περίπτωση μέσα απ τον εκβιασμό, να τα...φάνε οι επιτήδειοι κι αυτά ακόμη!
    Έτσι, στο φτερό,υπόγεια,όπως τρώνε κάθε μέρα εκατομμύρια ευρώ που εισπράττει το Κράτος από την πλούσια Ελλάδα!
    Έχουμε ξεχάσει και τις συμμορίες που λυμαίνονται το κρατικό πορτοφόλι και που η κρίση τις χόντρυνε στο φουλ..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.