09/11/2009 23:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαφής υπεροχή Σαμαρά



Δημοσκόπηση της GPO για το Mega δείχνει σαφέστατη υπεροχή Σαμαρά σε ποιοτικά στοιχεία, ...:σε επίπεδα αξιοπιστίας, ενότητας, σαφούς πολιτικής ταυτότητας, στοιχεία τα οποία είναι πρώτα στην επιλογη του προέδρου από τους ψηφοφόρους της ΝΔ, αλλά και στο επίπεδο της θετικής γνώμης.

Και στις θετικές γνώμες μέσα στα υπόλοιπα κόμματα υπερτερεί ο Σαμαράς, δείγμα του ότι αυτός έχει μεγαλύτερη εν τέλει παρέμβαση στο υπόλοιπο πολιτικό χάρτη και ότι αυτός εκφράζει τη πραγματική ευρύτητα του κόμματος.

Στο ερώτημα ποιος είναι καταλληλότερος για πρόεδρος της ΝΔ, οι ψηφοφόροι του κόμματος απαντούν: σε ποσοστό 43,7% η Ντόρα Μπακογιάννη, σε ποσοστό 43% ο Αντώνης Σαμαράς και σε ποσοστό 6,2% ο Παναγιώτης Ψωμιάδης. Το 1,1% απαντά άλλος, το 4,1% κανένας και 1,9% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.

Το σύνολο των ψηφορόρων στο ίδιο ερώτημα απαντά σε ποσοστό 40,7% ο Αντώνης Σαμαράς, σε ποσοστό 35,7 την Ντόρα Μπακογιάννη και σε ποσοστό 9,7% τον Παναγιώτη Ψωμιάδη.

Στην ερώτηση «Ποιος θα θέλατε να γίνει πρόεδρος της ΝΔ», στους ψηφοφόρους της ΝΔ η κ. Μπακογιάννη συγκντρώνει 42,8%, ο κ. Σαμαράς 42,7%, ο κ. Ψωμιάδης 9,4%, 0,4% απαντά άλλος, 1,6% απαντά κανένας και 3,1% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.

Στο σύνολο των ψηφοφόρων η κ. Μπακογιάννη συγκεντρώνει 29,5%, ο κ. Σαμαράς 39,1%, ο κ. Ψωμιάδης 13,9%, άλλος απαντά το 2,1%, Κανένας το 8,7%, δεν γνωρίζω/δεν απαντώ 6,7%.

Στο επόμενο ερώτημα «Ανάμεσα στην Ντ. Μπακογιάννη και τον Αντώνη Σαμαρά ποιον θέλετε για πρόεδρο;» στους ψηφοφόρους της ΝΔ περνάει οριακά μπροστά ο κ. Σαμαράς. Συγκεκρεμένα, συγκεντρώνει 46,8%, έναντι 46,5% της αντιπάλου του. Ποσοστό 3,6% απαντά Κανένας και 3,1% δεν γνωρίζει/δεν απαντά.

Στο σύνολο των ψηφοφόρων, ο κ. Σαμαράς διευρύνει το προβάδισμά του: Συγκεντρώνει 51,2%, έναντι 39,1% της κ. Μπακογιάννη.

Στην παράσταση νίκης, τόσο το σύνολο των ψηφοφόρων όσο και οι ψηφοφόροι της ΝΔ θεωρούν με διαφορά πως η νικήτρια θα αναδειχθεί η κ. Μπακογιάννη. Συγκεκριμένα, στους ψηφοφόρους της ΝΔ συγκεντρώνει 64,9% έναντι 24% του κ. Σαμαρά και 0,6% του κ. Ψωμιάδη.

Σε ό,τι αφορά τη διάθεση συμμετοχής στη διαδικασία εκλογής προέδρου και συγκεκριμένα στο ερώτημα «Πρόκειται να γραφτείται μέλος για να ψηφίσετε για νέο πρόεδρο» οι ψηφορόροι της ΝΔ απαντούν «Είμαι ήδη μέλος και ναι και μάλλον ναι» σε ποσοστό 50,6%, «όχι και μάλλον όχι» σε ποσοστό 45,8%, ενώ δεν γνωρίζει/δεν απαντά το 3,6%.

Στην ίδια ερώτηση οι ψηφοφόροι του ΛΑΟΣ απαντούν «Είμαι ήδη μέλος και ναι και μάλλον ναι» σε ποσοστό 19,8% και «όχι και μάλλον όχι» σε ποσοστό 80,2%.

Στο σύνολο των ψηφοφόρων «Είμαι ήδη μέλος και ναι και μάλλον ναι» απαντά το 21%.

Στο ερώτημα «Πόσο σας ενδιαφέρει το θέμα της εκλογής προέδρου στη ΝΔ» οι ψηφοφόροι της ΝΔ απαντούν «Πολύ και αρκετά» σε ποσοστό 79,7%, «Λίγο και καθόλου» σε ποσοστό 19,2%, ενώ «Δεν γνωρίζει/δεν απαντά» το 1,1%.

Στο σύνολο των ψηφοφόρων «Πολύ και αρκετά» απαντά το 50,6%, «Λίγο και καθόλου» το 49% και «Δεν γνωρίζω/δεν απαντώ» το 0,4%.

Σε ό,τι αφορά την ταυτότητα της έρευνας, διεξήχθη σε πανελλαδικό δείγμα 2.400 ατόμων, από το Σάββατο 7/11 έως τη Δευτέρα 9/11, με τηλεφωνικές συνεντεύξεις.

Δείτε τους πίνακες εδω: http://troktiko.blogspot.com/2009/11/gpo-mega.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. panos avatar
    panos 10/11/2009 00:25:27

    ΤΗ ΣΑΦΕΣΤΑΤΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑΤΕ?Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΔ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΕΙ ΔΙΧΑΣΤΕΙ...
    ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΕΡΕΥΝΑ...ΣΤΟ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟ ΑΛΛΟ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ!ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ...

    • Factorx avatar
      Factorx @ panos 10/11/2009 00:30:39

      στα ποιοτικά στοιχεία λέμε. Κατά τα άλλα ντερμπι, εχεις δίκαιο

    • Υ. avatar
      Υ. @ panos 10/11/2009 00:42:34

      Πριν μια βδομάδα, Ντόρα εμπροστά. Σήμερα, ντέρμπυ. Σε μια βδομάδα, Σαμαράς συν πέντε.
      Στις 29/11.
      Σαμαράς 60
      Ντόρα 33
      Πανίκας 7

      • loretta avatar
        loretta @ Υ. 10/11/2009 00:47:53

        Καλως την πατριανακου βρε!!

        • Υ. avatar
          Υ. @ loretta 10/11/2009 01:09:31

          Τελικά, όλοι οι του ΚΚ, στη Ντορούλα.

        • loretta avatar
          loretta @ loretta 10/11/2009 01:15:33

          Ναι πηραν και τα πριονιδια μαζι τους!!

    • Factorx avatar
      Factorx @ panos 10/11/2009 11:08:53

      ΣΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΕΚΑΤΟ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑΞΕ ΝΙΚ

  2. loretta avatar
    loretta 10/11/2009 00:29:26

    ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΧΡΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑΑΑΑΑΑ!!!...η θεοδωρα ποτε δεν παραδεχτηκε οτι ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΟΓΟ ΚΟΥΡΣΑΣ!!!

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ loretta 10/11/2009 00:37:58

      Χωρίς πλάκα, ήταν κλάσεις ανώτερος σήμερα στον Χατζηνικολάου.
      Επλίζω να τα δούμε και στην πράξη όλα αυτά και κυρίως το:

      "...γιατί να χαρίσουμε την αγάπη για την πατρίδα στην άκρα δεξιά και την κοινωνική ευαισθησία στην αριστερά, γιατί να μην έχουμε το δικαίωμα του προνομιακού λόγου στα ζητήματα ανταγωνιστικότητας και δημόσιας τάξης;»... και «δεν ζητούν μόνο οι δεξιοί δημόσια ασφάλεια»... επίσης ότι θέλει ένα κράτος διαιτητή που να θέτει κανόνες και όχι επιχειρηματία ή νυχτοφύλακα.

  3. Θ.Τ. avatar
    Θ.Τ. 10/11/2009 00:33:37

    Ακόμα και εκεί...που η Ντόρα παίζει το χαρτί της ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ...χάνει!!!

  4. Πονοκέφαλος avatar
    Πονοκέφαλος 10/11/2009 00:39:19

    Οι Ντορικοί γύρισαν το τροπάριο και λένε πως ο Αβραμόπουλος στηρίζει Σαμαρά.

    http://fimotro.blogspot.com/2009/11/blog-post_8915.html

  5. citizen avatar
    citizen 10/11/2009 00:40:17

    Τελικά,θα κερδίσει εκείνος/η που θα πείσει τον κόσμο της Ν.Δ.,ότι μπορεί να ανατρέψει τον κ.Παπανδρέου.

  6. Θ.Τ. avatar
    Θ.Τ. 10/11/2009 00:40:22

    Τελευταία Καρτέλα :

    Ποιον προτιμάτε από τους δύο στους ψηφοφόρους της ΝΔ : 0,2 πάνω από Σαμαράς..

  7. Θ.Τ. avatar
    Θ.Τ. 10/11/2009 00:43:39

    http://fimotro.blogspot.com/2009/11/blog-post_1714.html για του λόγου το αληθες..

  8. panos avatar
    panos 10/11/2009 00:53:16

    ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΕΟΥΝ ΑΝΕΒΕΙ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ!
    ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟΝ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ Α ΜΙΛΑΕΙ?ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΙ!

  9. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 01:05:33

    @ Factorx.....λυπάμαι, αλλά ή δεν κατάλαβες καλά την δημοσκόπηση ή την ερμηνεύεις όπως θέλεις - και χάνεις την αξιοπιστία σου - παραλείποντας μερικά ουσιώδη στοιχεία της που δεν σε συμφέρουν......τα περισσότερα ποιοτικά χαρακτηριστικά (στις απαντήσεις ψηφοφόρων της ΝΔ που θα πάνε και να ψηφίσουν) είναι υπέρ της κυρίας Μπακογιάννη - έστω και με μικρή διαφορά......ενδεικτικά αναφέρω.....
    1) παραλείπεις να αναφέρεις το ερώτημα "ποιος θα κάνει καλύτερη αντιπολίτευση στην κυβέρνηση Παπανδρέου?" όπου οι ψηφοφόροι της ΝΔ δίνουν 49% στην κυρία Μπακογιάννη και κάτω από 35% στον κύριο Σαμαρά.....
    2)δεν αναφέρεις καθόλου την παράσταση νίκης όπου η κυρία Μπακογιάννη στους ψηφοφόρους της ΝΔ παίρνει πάνω από 60%....
    3) κάνεις αναφορά για την θετική άποψη για τον κύριο Σαμαρά που έχουν ψηφοφόροι των άλλων κομμάτων...αυτοί όμως δεν πρόκειται να πάνε να ψηφίσουν....τι μας νοιάζει αν οι κομμουνιστές και οι οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ προτιμούν ή έχουν θετική άποψη για τον κύριο Σαμαρά, τι σχέση έχουν αυτοί με τις εκλογές της ΝΔ?.....άσε που οι ψηφοφόροι του σκληρού πυρήνα του ΠΑΣΟΚ θα επιλέγουν σίγουρα τον κύριο Σαμαρά, για να μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες να μείνει το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία χρόνια...είναι παράλογο και αντιφατικό να πιστεύουμε ότι προτιμούν οι ψηφοφόροι του σκληρού πυρήνα του ΠΑΣΟΚ τον κύριο Σαμαρά, για να μπορέσει αύριο αυτός ως πρόεδρος να πάρει τις εξουσία και να κάνει το ΠΑΣΟΚ αντιπολίτευση.....
    Επιγραμματικά από την δημοσκόπηση αυτή δεν βγαίνει το συμπέρασμα περί σαφής υπεροχής του κυρίου Σαμαρά...ούτε όμως και περί της σαφής υπεροχής της κυρίας Μπακογιάννη.....το μόνο συμπέρασμα είναι ότι αυτή η δημοσκόπηση αποτυπώνει ένα μικρό προβάδισμα της κυρίας Μπακογιάννη έναντι του κυρίου Σαμαρά που είναι όμως αναστρέψιμο....η έκβαση όμως των εσωκομματικών εκλογών είναι ακόμα αβέβαιη....η εκλογική αναμέτρηση παραμένει ντέρμπυ.....

    • maria avatar
      maria @ fatfat 10/11/2009 01:32:27

      προς φατφατ
      για το 2) την παράσταση νίκης την αναφέρει
      για το 3) μας νοιάζει γιατί το επιχείρημα της ντόρας είναι ότι έχει καλύτερη διείσδυση στο κέντρο και στην τελική δεν είναι το θέμα να εκλέξουμε αρχηγό μόνο για να τον έχουμε να τον χαιρόμαστε εμεις αλλά και ποιος μπορεί να γίνει πρωθυπουργός μεθαύριο, τυγχάνει δηλ. ευρύτερης αποδοχής από όλα τα κόμματα

  10. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 01:07:39

    @ Υ....όνειρα θερινής νυχτός(το σε 1 εβδομάδα το + 5 μονάδες ο κύριος Σαμαράς).....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ fatfat 10/11/2009 01:12:52

      Είναι δυνατόν να σου αρέσει η Δρακουλίνα για πρόεδρος του κόμματός σου; Να το κοιτάξεις αυτό. Σύνελθε. Ζήτα βοήθεια έστω από την οικογένειά σου. Το καλό που σου θέλω. Πάς ντουγρού για να σε κλείσουν σε δωμάτιο με λαστιχένιους τοίχους.

  11. loretta avatar
    loretta 10/11/2009 01:11:26

    Ντερμπυ με αλογο κουρσας τον ΣΑΜΑΡΑ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΝΗΜΑ.

  12. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 01:13:49

    χωρίς να θέλω να φανώ κοκοπροαίρετος, νομίζω ότι κάνετε λάθος αν πιστεύετε ότι ο κύριος Αβραμόπουλος θα στηρίξει με δήλωσή του δημόσια τον κύριο Σαμαρά......ο άνθρωπος επισκέφτηκε πριν λίγες μέρες τον κύριο Μητσοτάκη για να λάβει τις "σοφές συμβουλές του" -δικά του λόγια είναι, όχι δικά μου -....τι λέτε να του είπε ο κύριος Μητσοτάκης? Να υποστηρίξει τον κύριο Σαμαρά αν αποσυρθεί από την κούρσα διαδοχής? Ή να υποστηρίξει την κόρη του? Ποιο είναι πιο πιθανό?

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 10/11/2009 01:17:19

      ωχ ωχ αμα πηρε τις ευχες του ΕΠΊΤΙΜΟΥ δεν θελουμε την στηριξη του!!!

      φτου φτου μακριαααααααα!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ fatfat 10/11/2009 01:20:26

      Χωρίς να θεωρώ τοσο σημαντικη και καθοριστική τη φραστική στηριξη Αβραμοπουλου σε καποιον υποψηφιο, όλες οι πληροφορίες σε ΜΜΕ και μάλιστα ισχυρα που ξερουν το παιχνιδι καλα (πχ Πρετεντέρης αποψε στην τρέμη, ΑΝΤ1, κλπ) συγκλινουν πως με εμμμεσο αλλα καθαρο τρόπο θα δηλώσει πως ειναι πιο κοντά στον Αντώνη. Αλλά μέχρις εκει. Το παιχνίδι παραμένει απόλυτα αμφίρροπο.

  13. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 01:16:51

    @ loretta...αυτό μπορεί και είναι πιθανό να γίνει.....δηλαδή να κερδίσει τελικά ο κύριος Σαμαράς τις εκλογές....αλλά δεν διαφαίνεται αυτή την στιγμή ένα σαφές και αναμφισβήτητο προβάδισμά του......

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 10/11/2009 01:21:57

      ναι αυτη τη στιγμη ετσι ειναι αλλα με μια διαφορα ...οτι συνεχως ανεβαζει την δυναμη τοθ ενω η ντορα οχι επιασε οροφη..θα φανει απο ψωμιαδη τι θα παιξει. αυτη ειναι η αληθεια.

      ουτε καν ο αβραμοπουλος δεν μπορει να διαμορφωσει την κατασταση...παμε δευτερο γυρο.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ loretta 10/11/2009 01:27:11

        Εδω και 15 μερες η ντόρα εμφανιζει παντου τα ιδια ποσοστα, ισως και ψαλιδισμενα καπως. Ο Αντώνης εχει σχεδόν διπλασιάσει τα δικά του. Να δούμε που θα φτάσει αυτή η ανοδος.

    • Υ. avatar
      Υ. @ fatfat 10/11/2009 01:23:23

      Φατφατ, βλέπω αρχίζεις και συνέρχεσαι. Οι παραινέσεις, έπιασαν τόπο.

  14. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 10/11/2009 01:17:09

    Παντως δεν πρεπει να υπαρξει χαλαρωση και εφησυχασμος. Μην ξεχναμε πως εχουμε να κανουμε με εναν ΑΔΙΣΤΑΚΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΗΘΙΚΕΣ ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ!!!!Για παραδειγμα, στο site της ΝΑΥΤΕ ΜΠΟΡΙΚΗΣ ενω επι 15 μερες τα σχόλια ηταν 9 στα 10 υπερ Σάμαρα (οπως και στο antinews) σημερα παρουσιαστηκαν παρα πολλα υβριστικα σχολια για τον ΑΝΤΩΝΗ, σταλμενα την ιδια περιπου ωρα και με ιδιες γραμματοσειρες κλπ. Το εγκυρο site εχει μεγαλη απηχηση και επισκεψιμοτητα, επομενως επηρεαζει κοσμο. Γενικα, ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΟΠΛΑ μεχρι την τελευταια ωρα. Ο Σαμαρας σημερα διδαξε τί εστι ΕΝΟΤΗΤΑ. Ειπε: 'Αν νικησω θα σεβαστώ τον ηττημένο, κι αν χάσω θα σεβαστώ το ΝΙΚΗΤΗ.' Ας το πει και η Θοδωρα αυτό. Αλλά με καθαρο και ειλικρινες βλεμμα σαν του Αντώνη. Όχι με το οξυγονοκολλημενο ψευτικο χαμόγελό της...

  15. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 01:22:37

    @ Strange Attractor...."ο ανόητος ανόητα πράγματα θα
    πει"....ΕΥΡΥΠΙΔΗΣ......κόψε τα ευφυολογήματα....αν μπορείς να μιλήσεις πολιτικά σε σχέση με τα ευρήματα της δημοσκόπησης στην οποία αναφέρομαι και να με αντικρούσεις,έχει καλώς....διαφορετικά πήγαινε για ύπνο...δεν δουλεύεις αύριο?

    • Παλιός avatar
      Παλιός @ fatfat 10/11/2009 01:27:23

      Η δυναμική των πραγμάτων καθιστά πλέον φαβορί τον Σαμαρά.

  16. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 01:27:11

    @ loretta....δεν αμφισβήτησα ποτέ ότι ο κύριος Σαμαράς ανεβαίνει....εγώ όμως δεν ξέρω την οροφή του, μπορεί να είανι εδώ, μπορεί πιο πάνω....ίσως η κυρία Μπακογιάννη έχει πιάσει την δική της οροφή....όλα δείχνουν δεύτερο γύρο.....δεν νομίζω να αποχωρήσει ο κύριος Ψωμιάδης......αν αποχωρήσει τώρα,μετά την ομιλία του στο συνέδριο, θα φανεί ότι είναι αναξιόπιστος και ότι δέχτηκε πιέσεις.....

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 10/11/2009 01:29:59

      ΦΑΤ ΦΑΤ μολις αλιευσα αυτο....

      Το είπαν όλοι, αλλά με επιφύλαξη. Σας το λέμε με απόλυτη βεβαιότητα. Ο Αβραμόπουλος θα στηρίξει τον Σαμαρά. Το έκλεισε σήμερα τηλεφωνικά. Δεν θα το πει με ονοματεπώνυμο αλλά θα ξεκαθαρίσει ότι δεν θα στηρίξει τη Ντόρα. Με μια δήλωση γρίφο για αυτόν που θα επιλέξει, θα αναφέρει ότι "η παράταξη δεν θα πρέπει να μπει σε περιπέτειες που θα θυμίζουν τη δεκαετία του '60"!η δηλωση εχει ηδη γραφτει.

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 10/11/2009 01:31:32

      ΦΑΤ ΦΑΤ οσο για τον ψωμιαδη μετα την πεμπτη θα φανει η σταση του δηλ μετα τις δηλωσεις αβραμοπουλου...αυτο πιστευω.

  17. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 01:31:53

    @ Υ.....με αδικείς....εδώ και πολλές μέρες γράφω για επικείμενο ντέρμπι μεταξύ του κυρίου Σαμαρά και της κυρίας Μπακογιάννη....και το έγραψα αυτό επανειλλημένως πολλές μέρες πριν το συνέδριο, γιατί συζητάω συχνά με απλούς νεοδημοκράτες και διαπίστωσα νωρίς ότι δεν θα είναι εκλογικός περίπατος για την κυρία Μπακογιάννη....

  18. Υ. avatar
    Υ. 10/11/2009 01:39:07

    Φατφατ. Για θυμήσου παλικάρι μου, τι έλεγες μετά τις πρώτες δημοσκοπήσεις? Μη βάλουμε το φάκτορα, να ανοίγει αρχεία. Πολύ καλά κάνεις και βάζεις τον εαυτό σου σε self moderation. Αυτό δείχνει αυτοπειθαρχία. Εύγε!

  19. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 01:41:33

    @ loretta....μπορεί να έχεις δίκιο και να εξελιχθούν τα γεγονότα όπως λες...αλλά εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός...όχι επειδή θέλω ο κύριος Αβραμόπουλος να υποστηρίξει την κυρία Μπακογιάννη (στην πραγματικότητα τον θέλω ουδέτερο,επειδή επέλεξε τον ρόλο του εγγυητή της ενότητας του κόμματος - και μιλάω για τον ίδιο,όχι για τους οπαδούς του),αλλά γιατί συναντήθηκε με τον κύριο Μητσοτάκη....ο κύριος Μητσοτάκης διαθέτει τεράστια πολιτική εμπειρία....δεν θα του ζήτησε να υποστηρίξει δημόσια την κόρη του, δηλαδή την κυρία Μπακογιάννη, αν τελικά αυτός απέσυρε την υποψηφιότητά του? - όπως και έγινε.....
    Και όσο για αυτό που λες ότι η δήλωση θα αναφέρεται στην δεκαετία του 1960, δεν το πιστεύω καθόλου.....αν γίνει κάτι τέτοιο, η σύγκρουση θα είναι μετωπική.....και η διάσπαση διαφαινόμενη.....εδώ θα είμαστε και οι δύο - την υγειά μας να έχουμε - και θα διαπιστώσουμε σύντομα ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο....

    • loretta avatar
      loretta @ fatfat 10/11/2009 01:58:17

      fat fat ισως θα σε ενδιεφερε να διαβασεις το παρακατω κειμενο.
      .
      http://aetoshal.blogspot.com/2009/11/blog-post_9472.html


      Αυτα για σημερα....ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!

    • anetos avatar
      anetos @ fatfat 10/11/2009 08:12:56

      "ο κύριος Μητσοτάκης διαθέτει τεράστια πολιτική εμπειρία"

      απο ποτε ειναι κυριος ο Μητσοτακης ? και απο ποτε λεγεται πολιτικη
      εμπειρια η το ματσρε στην ιντριγκα και την καμαριλλα ?

  20. loretta avatar
    loretta 10/11/2009 01:44:50

    το αποκλειεις δηλ να του αρνηθηκε ευγενικα την στηριξει?? και δηλ τι θα πει επειδη επισκεφθηκε τον επίτιμο ειναι υποχρεωμενος να του δηλωσει πιστη και υποταγει?

    ο αβραμοπουλος ειναι περιεργο πολιτικο ον!! εξαλλου μεχρι τεταρτη θα φανει.

    • loretta avatar
      loretta @ loretta 10/11/2009 01:45:52

      να υποταγει....(μου ξεφυγε )

  21. alone avatar
    alone 10/11/2009 01:52:46

    Ακουστε εμενα που δεν εχω καμαι σχεση με το χωρο. Ο Αβαραμο θα στηριξει
    Σαμαρα .

    1. Για να ειναι συνεπης με τις δηλωσεις του κατα την περιοδο της υποψηφιοτητας του.

    2. Για να ειναι με το μερος του νικητη...βλεποντας που παει το ρευμα

  22. nagia avatar
    nagia 10/11/2009 01:57:00

    H Loretta exei dikio se oti leei gia Αβραμοπουλο.Σημερα το βραδυ στην ανατροπη του Πρετεντερη,σε αναλυση που εγινε σε νεα δημοσκοπηση που παρουσισε,φανηκε [απο προηγουμενα ποσοστα με Αβραμοπουλο]οτι οι περισσοτεροι ψηφοι του Αβραμοπουλου πηγαν Στον Αντωνη.Εκτος αυτου ακουστηκε η μαλλον ειπωθηκε οτι ο Αβραμο,εντος της εβδομαδος θα μιλησει,πανω στο θεμα που μας καιει Ο Χατζηνικολοαου και ο Τραγκας ειπαν οτι θα μιλησει την Τεταρτη.Σημαντικο ειναι ,πως ενω η Ντορα ανεβαινει 2-4μοναδες,ο Αντωνης καλπαζει ανεβαινοντας 10-20 μοναδες σε καποιες ερωτησεις,κατι που αναγκαστηκε νατο παραδεχθει και ο Πρετεντερης,οτι απο την προηγουμεν μετρηση της ιδιας εταιριας οΣαμαρας ανεβηκε εντυπωσιακα ενω η αλλη επιασε ταβανι.

  23. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 02:00:40

    επειδή δεν θέλω ποτέ να αδικώ κανέναν, ζητώ δημόσια συγνώμη στον factorx επειδή ισχυρίστηκα ότι παρέλειψε την παράσταση νίκης, την οποία όμως και αναφέρει στο άρθρο του....

  24. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 02:04:13

    @ nagia...ασφαλώς και σε αυτήν την δημοσκόπηση ο κύριος Σαμαράς εμφάνισε πολύ μεγάλη άνοδο...και είναι αλήθεια ότι η δημοσκόπηση αυτή δείχνει ότι οι περισσότεροι υποστηρικτές του κυρίου Αβραμόπουλου κινούνται αυτή την στιγμή προς το μέρος του κυρίου Σαμαρά....είναι νωρίς όμως να προδικάσουμε τι θα γίνει τελικά....

  25. fatfat avatar
    fatfat 10/11/2009 02:06:40

    @ loretta... μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι ο κύριος Αβραμόπουλος επισκέφτηκε τον κύριο Μητσοτάκη για να του αρνηθεί ευγενικά την στήριξη στην κόρη του...οι επόμενες μέρες θα δείξουν....

  26. Νίκος avatar
    Νίκος 10/11/2009 03:02:21

    Καλά άμα μπλεχτεί ο Μητσοτάκης μόνο κακό μπορεί να κάνει στην Ντόρα. Αρχικά ήμουν υπέρ της γιατί πίστευα ότι μπορεί να κάνει το άνοιγμα, αλλά και εγώ όπως και πολλοί άλλοι που θα πάνε να ψηφίσουν άλλαξα γνώμη. Γιατί πιστεύω ότι ο σκοπός της πολιτικής είναι να πάει μπροστά αυτή η ρημαδοχώρα και η Ντόρα μόνο αυτό δεν έκανε. Μόνο επικοινωνιακή πολιτική κάνει η οποία δεν αποδίδει ποτέ. Με ενόχλησαν όλα αυτά που έκανε, που στην αρχή ήθελε να εκλογή από το συνέδριο και μετά τα άλλαξε, που βάζει Μεϊμαράκηδες και Κακλαμάνηδες να γίνονται μαριονέτες της... Καλά τα σκάνδαλα τα αφήνω απ'έξω. Το ΠΑΣΟΚ θέλει την Ντόρα αρχηγό για να την χτυπήσει με τα σκάνδαλα στα οποία εμπλέκεται (απορώ αν με τον πόλεμο που θα της κάνουν θα μπορέσει σύντομα να σηκώσει ανάστημα με την λογική ότι πολλοί Νεοδημοκράτες ήδη την έχουν στη μπούκα), ο ΛΑΟΣ την θέλει για να πάρει ψήφους από τους απογοητευμένους δεξιούς που δεν γουστάρουν τους Μητσοτάκηδες. Όσο για την Τουρκία που επίσης την θέλει στην αρχηγία, το δήλωσε σε συνέντευξη Τούρκος υπουργός, τα σχόλια περισσεύουν. Από την άλλη ο Σαμαράς μπορεί να προσφέρει το κάτι διαφορετικό. Κανένας δεν είναι τέλειος από τους δύο, αλλά η Ντόρα είναι καμμένο χαρτί πιστεύω ότι ακόμα και αν βγει πρόεδρος δύσκολα θα κρατήσει τους αντι-Μητσοτακικούς, αυτούς που σιχάθηκαν τα σκάνδαλα και αυτούς που δεν είδαν να κάνει τίποτα καλό στο υπουργείο Εξωτερικών. Και αν κάποιος μπορεί να χρεωθεί την ταμπέλα του παλαιοκομματισμού και των συντεχνιών αυτή είναι η Ντόρα, οπότε αλλαγή ριζική στο πολιτκό σκηνικό δύσκολα θα κάνει.

  27. thouthou avatar
    thouthou 10/11/2009 07:44:49

    Καλά όλα αυτά, αλλά νομίζω ότι βρίσκονται σε επίπεδο ευχών... Κανένας που να ξέρει από μέσα τα πράγματα, υπάρχει;
    Γιατί αυτές οι δημοσκοπήσεις είναι αφενός λίγο μπακαλίστικες, αφετέρου παραγνωρίζουν τους μηχανισμούς και τα "δεδομένα" ενός κόμματος μηχανισμών όπως αυτό της ΝΔ...
    Οι τοπικές; Τα μικρομεσαία στελέχη που λειτουργούν (ακόμα ; ) ως τσοπαναραίοι; Το '90 θυμάμαι σε μια τοπική μας είχαν πει "αυτή εδώ είναι του Βαρβιτσιώτη, να το ξέρετε".....
    Πάντως, όπως είπε και ο Καραμπελιάς, και μόνο ότι ο Σαμαράς έφτασε να κοντράρει στα ίσια την "αυτοκράτειρα -μέχρι προ λίγου- Θεοδώρα", δείχνει τις αλλαγές που γίνονται... Ελπίζω να δούμε κι άλλα...

  28. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 10/11/2009 08:33:43

    Καλημέρα. Τι να πούμε για την χθεσινή συνέντευξη Σαμαρά. Όποιος είδε κατάλαβε. Ο άνθρωπος έχει μια ποιότητα μοναδική στην ελληνική πολιτική σκηνή. Έπρεπε να τον είχαμε αρχηγό και πρωθυπουργό εδώ και πολλά χρόνια.
    Ευχαριστούμε την Ντόρα και τον πατέρα της που μας τον στέρησαν! Ηταν μια ακόμα πολύτιμη υπηρεσία τους στην παράταξη και στη χώρα.

    Η σύγκριση Σαμαρά - Ντόρας είναι σαν να συγκρίνεις μία Lotus με ένα Fiat. Διαλέγουμε και παίρνουμε.

  29. dr.thess avatar
    dr.thess 10/11/2009 09:03:53

    μη ματωνετε αλλο ρε την μεγαλη παραταξη...η καρδια του νεοδημοκρατη εχει πληγωθει..χαμενα πηγαν ολα τα πλαστικα σημαιακια

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ dr.thess 10/11/2009 09:07:01

      Οι εγχειρήσεις μπορεί να είναι επώδυνες αλλά σώζουν ζωές..

  30. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 10/11/2009 09:04:18

    συνέχεια..

    Κουτοπόνηρε Λαμπρακάνθρωπε κ. Πρετεντέρη, σταματήστε να μας πρήζετε στις εκπομπές σας με φράσεις όπως:

    «Πως είναι δυνατόν μετά το 93 ο Σαμαράς να εκλεγεί αρχηγός της ΝΔ;»
    «Θα μπορούσε ο Μητσοτάκης να βάλει υποψηφιότητα για αρχηγός του ΠΑΣΟΚ μετά το 65;»

    Εμείς τον θέλουμε και δε σας πέφτει λόγος. Να κοιτάτε το κόμμα σας και τα αφεντικά σας.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Kώστας Θ. 10/11/2009 10:03:09

      Δηλαδή θέλει να δει τον Σαμαρά αρχηγό του ΠΑΣΟΚ;! και γιατί δεν μας το λέει ευθέως ο δόλιος;! (ή μήπως φαντασιώνεται εναλλακτική τον Βενιζέλο για τη Νέα Δημοκρατία;! ...καλά το έχει πάρει χαμπάρι ο άνθρωπος πως γέρασε; πως απευθύνεται σε ανθρώπους που το 93 τους φαίνεται αρχαίο; που χορτάσαν από τον αεράτο εκσυγχρονισμό τους και ζητάν και λίγη αξιοπρέπεια βρε αδερφέ)

  31. tiramola avatar
    tiramola 10/11/2009 09:27:02

    Το τοπίο έχει αρχίσει να ξεκαθαρίζει...
    Υπάρχουν δύο μεγάλες ιδεολογικές τάσεις πλέον.
    Η μία της συσπείρωσης , να μαζέψουμε πίσω τους πληγωμένους και μετά να πάμε για διεύρυνση και η άλλη να πάμε κατευθείαν για διεύρυνση...
    Ο επικοδομιτικός διάλογος συνεχίζεται εν μέσω σπαρακτικών κελευσμάτων προς τους έτοιμους να αυτοκτονήσουν από την στεναχώρια απλών ΝΔκρατών.
    Πέστε νάρθουν ψυχολόγοι , είναι σοβαροί οι λόγοι...
    Το τραγούδι του Πάριου γίνεται ο ύμνος της παράταξης...
    Πως μπόρεσε η καρδιά σου το ΓΙΑΝΝΗ να πικράνει...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 10/11/2009 09:50:42

      μην πανηγυρίζεις... έρχονται δύσκολα και η σημερινή ευφορία μπορεί να αλλάξει με ένα τρίμηνο δημοσιονομικής πειθαρχίας. Η μουσική κάποια στιγμή σταματάει και πάντα κάποιος μένει όρθιος. Οι σημερινοί κυβερνώντες και οι πρασινάδες μπορεί να φάνε φθορά ασύλληπτου μεγέθους.

      • tiramola avatar
        tiramola @ archaeopteryx 10/11/2009 10:01:40

        Δεν πανηγυρίζω σε καμία περίπτωση.Εξάλου δεν έχω λόγους να το κάνω ΤΩΡΑ.Μπορεί και να μην το κάνω ποτέ...
        Και για να μιλήσουμε σοβαρά..
        Οι υποψήφιοι δεν απευθύνονται στην κοινωνία αλλά ψάχνουν για το δικό τους κομματικο στρατό...
        Ιδεολογική ένδεια και μάχη με όρους του παρελθόντος.
        Ο Σαμαράς να απολογείται για το 93 και η Ντόρα για το 65...
        Το φαντάζεσαι να μπορούσε να κοροιδέψει άλλη μιά φορά ο ΚΚ τους πολίτες και να κέρδιζε πάλι τις εκλογές?
        Πληγωμένοι ΝΔκράτες δεν θα υπήρχαν , η Ντόρα θα ήταν πάλι υπουργός εξωτερικών , ο Σαμαράς θα εκθείαζε τον Καραμανλή και όλοι μαζί θα κορόιδευαν τον Παπανδρέου...

        Γιαυτό σου λέω Αρχαίε , η χώρα αυτή έχει σοβαρό πρόβλημα...
        Και είναι πρωτίστως οπαδικής φύσεως...

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 10/11/2009 10:09:08

          Ναι, γιατί κανείς δεν βλέπει το πρόβλημα, ή δεν συμφωνεί ποιό είναι "το πρόβλημα". Ποιό είναι το πρόβλημα τιραμόλα;

  32. asinepis avatar
    asinepis 10/11/2009 09:47:40

    Παλαιότερα οταν τα κανάλια έβγαζαν δημοσκόπησεις στις οποίες η Μπακογίαννη έβγαινε πρώτη , λέγατε οτι οι διαπλεκόμενοι είναι με την Αγια Οικογένεια, η διαπλοκή στηρίζη την Ντόρα με ψεύτικες δημοσκοπήσεις κλπ . Τώρα που ανακοινώνουν αποτελέσματα υπέρ Σαμαρά έπαψαν να είναι διαπλεκόμενοι ;
    Τι συμβαίνει παιδιά; Η διαπλοκή στηρίζει ΣΑΜΑΡΑ ;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ asinepis 10/11/2009 12:02:01

      και τον Βενιζέλο στήριζε η διαπλοκή, αλλά έβλεπε που πηγαίναν τα κουκιά κι έκανε κουμάντο για το αύριό της... Αυτός αποφασίζει, άμα διαπλακεί μαζί της όταν βγει πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας απλώς θα μας χάσει. Απλά πράγματα. Είδες να κερδίζει πολλούς ο ΓΑΠ από το 07 μέχρι το 09; και με τόσο σπονσοράρισμα απ΄ όλη τη διαπλοκή μέσα σε δύο χρόνια... δέκα χιλιάδες ψήφους πήρε που θα έπρεπε να πάρει μισό εκατομμύριο με τα αίσχη της καμαρίλας των μεσαίων στελεχών της Νέας Δημοκρατίας. Τις έχασε αυτές τις ψήφους λοιπόν, ε έτσι θα τις χάσει και ο Σαμαράς άμα λειτουργήσει ως εκλεκτός της διαπλοκής ακολούθως. Καθαρές κουβέντες, αυτή κάνει τη δουλειά της κι εμείς τη δική μας. και ο καθένας στην ώρα του.

    • Σαος avatar
      Σαος @ asinepis 10/11/2009 12:08:52

      Οι δημοσκόποι δεν μπορούν να λένε ψέματα μέχρι τέλους.

  33. tiramola avatar
    tiramola 10/11/2009 10:19:03

    Αρχαίε θα σου γράψω για "το πρόβλημα" όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ όχι τώρα όμως γιατί έχω ένα audit από έναν οργανισμό και δεν προλαβαίνω...
    Θα επανέλθω σύντομα...

  34. nantia avatar
    nantia 10/11/2009 11:53:40

    Όλως τυχαιως το ΠΑΣΟΚ προτιμα Σαμαρα??? Ξέρουν ότι με το Σαμαρα αρχηγό θα κυβερνουν για άλλα 10 χρόνια.. παλιά η συνταγή!!!

    ΝΤΟΡΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ!

    • loretta avatar
      loretta @ nantia 10/11/2009 12:18:25

      Ναντια...


      dream on!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ nantia 10/11/2009 12:20:06

      Bασικα η ΝΔ θα σταμπαρισθει απο τα πασοκικα ΜΜΕ ως εθνικιστικο συντηρητικο κομμα.

      • loretta avatar
        loretta @ ψυχραιμια 10/11/2009 12:23:08

        γιατι περιμεναμε καλυτερη μεταχειριση απο τα ΜΜΕ ουτως η αλλως??

        αυτο δεν ειναι επιχειρημα αγαπητε....πες μας κανενα αλλο.!!

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ ψυχραιμια 10/11/2009 12:27:06

        όπως σταμπαρίστηκε και ο Σαρκοζύ και βαδίζουν και παραμιλούν ακόμη οι σοσιαλιστές στη Γαλλία. Ψυχραιμία σύνελθε! σε έχουν κατατρομάξει!!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ nantia 10/11/2009 12:23:38

      δηλαδή ο Πρετεντέρης και η Τρέμη προτιμούνε Σαμαρά;! ε, άμα είναι έτσι εγώ πάω με τη ΝΤΟΡΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ πάραυτα!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ nantia 10/11/2009 20:34:12

      ΠΑΣΟΚ και Καρατζαφερης κανουν ταμα στη Μεγαλοχαρη για να βγει η δρακουλιαρα προεδρος της ΝΔ. ΕΣυ σε ποιον πλανητη κατοικοεδρευεις?

  35. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 10/11/2009 12:19:36

    Η γνώμη μου είναι ότι σε ιδεολογικοπολιτικό επίπεδο - και ανεξαρτήτως συμφωνίας - η σύγκριση είναι η νύχτα με τη μέρα υπέρ του Σαμαρά. Αυτό, όπως ξέρουμε όλοι, φυσικά και δεν αρκεί.

    Αλλά ρε συντρόφια, δε νομίζετε ότι η αυτάρεσκη επιβεβαίωση των εαυτών σας και της προτίμησής σας οδηγεί σε έναν μονόλογο που πέρα από τις πλάκες και την ανατροφοδότηση του ενθουσιασμού και της αισιοδοξίας (σας) απομακρύνει από τη συζήτηση τους οπαδούς και υποστηρικτές της άλλης πλευράς;

    Αν εξαιρέσω δυο – τρεις σχολιαστές των οποίων το επίπεδο (και η υπομονή) τους κρατάνε εδώ μέσα, όσοι ντορικοί εμφανίζονται είναι για απλά συνθήματα και για ... γέλια! Σας αρέσει αυτό; Και σε τι οφελεί τη μάχη η ομοφωνία; Ή μήπως θεωρείτε ότι έτσι κι αλλιώς το επίπεδό «τους» είναι τέτοιο, τί να κάνουμε;

    Η μεγαλύτερη επιτυχία του antinews θα είναι να ανοίξει η συζήτηση επί της ουσίας και με το άλλο στρατόπεδο. Μπορείτε λίγο να βοηθήσετε;

    Νομίζω πως θάχει ενδιαφέρον και (κάποιο, πάντως όχι μηδενικό) αποτέλεσμα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ antiathlitikos 10/11/2009 12:26:01

      Εγω οτι μπορουσα ειπα.Το μεγαλο επιτευγμα του Σαμαρα ειναι οτι εριξε την κυβερνηση της ΝΔ.Αυτο δεν θα ειχε σημασια παρα μονο για μας της ΝΔ και οχι για την Ελλαδα εαν οι λογοι για τους οποιους το εκανε ειχαν δικαιωθει.Οι λογοι που προβαλε ηταν
      1) Οχι στην πωληση του ΟΤΕ.
      2) Οχι στη συνθετη ονομασια των Σκοπιων.
      15 χρονια μετα η κυβερνηση της ΝΔ που συμμετειχε ο Σαμαρας πουλησε τον ΟΤΕ ενω τωρα αγωνιζομαστε να πετυχουμε τη συνθετη ονομασια που τοτε απορριπταμε και ειναι επισημη θεση ολων των κομματων πλην ΛΑΟΣ.
      Αρα ιστορικα ΔΕΝ δικαιωθηκε ανεξαρτητα αν ωφελησε ή οχι το ΠΑΣΟΚ.
      Ο πατριωτισμος εχει εννοια μονον εαν γνωριζεις την πραγματικη κατασταση.

    • loretta avatar
      loretta @ antiathlitikos 10/11/2009 12:26:12

      ....σωστη τοποθετηση ....και οντως θαχε ενδιαφερον...!!

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ loretta 10/11/2009 12:44:22

        1)Είναι άλλος ο σημερινός ΟΤΕ με τον ΟΤΕ του 93 και άλλες οι γεωοικονομικές ισορροπίες όχι μόνον στα Βαλκάνια που αναπτύχθηκε ο ΟΤΕ αλλά και σε όλη την Ανατολική Μεσόγειο με τους νέους παίκτες που είτε μπήκαν είτε διεκδικούν μερίδα από την πίτα -και έχουν βγει ουκ ολίγες αναρτήσεις εδώ επί του θέματος. Αλλίμονο στους πολιτικούς που δεν είναι συντονισμένοι με το σήμερα κι αλλίμονο και σε μας όταν έχουμε τέτοιους πολιτικούς στα ηνία.
        2) Εχθές το βράδυ ζήτησε από τα Σκόπια να υπαναχωρήσουν από την κόκκινη γραμμή τους για ονομασία για όλες τις χρήσεις και ξέρει πως δεν θα το πράξουν, συνεπώς το ο΄,τι δεν συμφωνεί με την γεωγραφική ονομασία είναι γεγονός αλλά δεν εμπλέκεται επί του παρόντος ως θέση του στα τεκταινόμενα. Ο στόκος είναι από την άλλη πλευρά και καθώς φαίνεται ξέρει πολύ καλά ο ίδιος, και το ψυχανεμιζόμαστε και οι περισσότεροι, δεν πρόκειται να ξεστοκαριστούν οι συγκεκριμένοι εγκεφάλοι ούτε με τα καθρεφτάκια της ΕΕ (ένα αγαλματάκι στον Μπους, μια διαστημική αποικιούλα ούπς βάση ήθελα να πω μέσα στα σκόπια και κάτι κομπινοκαταστάσεις με το Ελλαδιστάν φαίνεται πως τους φθάνουν και τους περισσεύουν αρκεί να φαντασιώνονται Βουκεφάλες και Αλέξανδρους στην ιστορία τους)

  36. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/11/2009 12:44:55

    Εγω δεν διαπιστωσα να ειναι χειροτερη στο Δημο απο κανενα.Η Αθηνα ειναι μια πολυ δυσκολη πολη και δεν μαζευεται ευκολα.
    Το οτι δεν αφησε εργο στο ΥΠΕΞ ειναι αντικειμενο μιας συστηματικης συκοφαντιας οπου ολα τα "καλα" αποδιδονται στον Καραμανλη και ολα τα ασχημα στη Ντορα ενω η εξωτερικη πολιτικη ηταν ενιαια και ποτε κανεις απο τους δυο δεν ειπε κατι αντιθετο.Να θυμισω οτι η Ντορα επισκεφθηκε το Παρισι οπου απεσπασε τη στηριξη της Γαλλιας ήδη απο το φθινοπωρο του 2007 για το θεμα των Σκοπιων.Η ιδια επισκεφθηκε την Αμερικη και ενημερωσε τη Ραις για τη θεση της Ελλαδος και η ιδια υπεβαλε την πωρτη αντιρρηση στη συνοδο του ΝΑΤΟ σε επιπεδο ΥΠΕΞ πριν την τελικη συνοδο πρωθυπουργων.

  37. tiramola avatar
    tiramola 10/11/2009 14:08:33

    Ένα από τα προβλήματα Αρχαίε είναι η αναζήτηση των αυτονόητων η οποία δυσκολεύει λόγω της οπαδικής προσέγγισης της πολιτικής.
    Ο δικός μου να είναι στην καρέκλα και ας γίνουν όλα στάχτη και μπούρμπερη.
    Αυτό έχει να κάνει κυρίως με την αντίληψη της πελατειακής σχέσης πολίτη-πολιτικού για αμοιβαίο όφελος.
    Και ο πολίτης να εξυπηρετηθεί , σε βάρος άλλων φυσικά , και ο πολιτικός να συνεχίζει να εξυπηρετεί με το αζημίωτο πάντα.
    Άρα δεν μιλάμε για ανιδιοτελή εκπροσώπηση αλλά για επαγγελματική με όλες τις ανασφάλειες και τα άγχη ενός καθαρού επαγγελματία.
    Η οπαδική επίσης προσέγγιση αλλά και ο φανατισμός δημιουργεί την απαραίτητη θολούρα προκειμένου η όποια παραβατική συμπεριφορά να πέσει στα μαλακά.Η διαδικασία αυτή βολεύει και τον οπαδό επειδή βρίσκει άλλοθι για τις δικές του παρανομίες αφού το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι άρα ας πληρώσουν πρώτα οι πολιτικοί και μετά εγώ...
    Ξέρουμε όλοι πάρα πολύ καλά ότι το να κρύψουμε έσοδα από την εφορία υπονομεύουμε το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας.
    Πάλι όμως το προσπερναμε επειδή σαν οπαδοί που είμαστε ρίχνουμε το ανάθεμα στους ανίκανους να μαζέψουν το έλλειμα αντιπάλους.
    Η προσπάθεια του ΓΑΠ να βάλει στο παιχνίδι την κοινωνία με όρους συμμετοχικής δημοκρατίας λοιδωρήθηκε όσο καμία άλλη ακόμα και από οπαδούς του δικού του κόμματος.
    Όταν αποφάσισε της εκλογή αρχηγού από τα μέλη και του φίλους του κόμματος δεν άκουσα τουλάχιστον εγώ κανένα οπαδό άλλου κόμματος είτε της δεξιάς είτε της αριστεράς να δηλώσει ότι πρόκειται για μία κίνηση στη σωστή κατεύθυνση αφού με αυτόν τον τρόπο έδινε ένα τέλος στα πηγαδάκια των μηχανισμών στα παρασκήνια ενός συνεδρίου κομματόσκυλων.
    Αντιθέτως οι αγαπητοί ΝΔκράτες που είναι και η πλειοψηφία των σχολιαστών της παρούσας ιστοσελίδας δήλωναν ότι θα πήγαιναν να τον ψηφίσουν επειδή θα ήταν εύκολος αντίπαλος για τον Καραμανλή.
    Τα ίδια λάθη κάνουν και σήμερα.
    Άκουσα με μεγάλη προσοχή την απάντηση Σαμαρά για το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων.Με έκπληξη είδα να στρίβει δια του αρραβώνος.
    Αν δεχτούν ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό για όλες τις χρήσεις το συζητάμε.Αλλά δεν θα το δεχτούν...
    Μα αυτό δεν είναι η επίσημη γραμμή του κόμματος του αλλά και της κυβέρνησης?
    Είδες καμία αναφορά για το θέμα από κάποιον από τους φανατικούς σχολιαστές του?
    Γαργάρα ο οπαδός...
    Αυτό είναι κατακλείδι για μένα το πρόβλημα.
    Η έλλειψη καθαρού μυαλού λόγω οπαδικής προσέγγισης.

  38. kostas nikolaou avatar
    kostas nikolaou 12/11/2009 13:26:44

    δεν αναφερετε και κατι βασικο.προκειται για ερευνα του λαμπρακοκαναλου του οποιου οι αβαντες στην θοδωρα,καθε αλλο παρα διακριτικες ειναι.οταν ακομα και τα μεσα ενημερωσης που πολεμουν τον ΣΑΜΑΡΑ,αρχιζουν να μιλανε για υπεροχη του για να αποφυγουν ξεμπροστιασματα.. τοτε εμεις τι αλλο να πουμε;
    Εννοειται ΤΙΠΟΤΑ δεν εχει τελειωσει ακομα και η κουβελου-μητσοτακη θα παιξει τα ρεστα της προκειμενου να της βγει το ΟΝΕΙΡΟ. για να μην γινει ομως ο ΔΙΚΟΣ μας εφιαλτης,καλα θα κανουμε να μην λειψετ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ απο τις καλπες.
    ΣΤΙΣ 29 του ΜΟΕΜΒΡΗ,επιβαλλεται να δωσουμε στον νεποτισμο,εισητιριο ανευ επιστροφης για το σπιτι του.
    τζακια,φατριες,φαμιλιες και λοιπες συντεχνιες ΤΕΛΟΣ.
    τωρα ΜΙΛΑΜΕ ΕΜΕΙΣ

  39. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 12/11/2009 14:46:18

    Ο Αβραμόπουλος τουλάχιστον έκανε και πέντε έργα, έβαλε τα καγκελάκια που όλοι τον κορόιδευαν στην αρχή, έκανε τους πεζοδρόμους στην Ερμού, είχε ένα όραμα για την πόλη. Έφτιαξε η μορφή της πόλης. Άλλη Αθήνα πήρε, άλλη παρέδωσε, με τις δικές του δυνάμεις και όχι με τα Ολυμπιακά κονδύλια, που έρρεαν όταν είχε αναλάβει η Ντόρα. Είμαι από αυτούς που τον θεωρούν φελό, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι από τους ελάχιστους πολιτικούς που άφησαν κάποιο έργο πίσω τους. Απορώ να σκέφτομαι τι έχει αφήσει πίσω της η Ντόρα στη Δήμο, ένα πράγμα να έκανε για την Αθήνα πέρα από εξυπηρετήσεις και προμήθειες στους δικούς της.

    Ας μην θυμηθούμε δε πώς γίνονταν τότε όλες οι δουλειές στο Δήμο. Τέτοια ηθική κατάπτωση δεν υπήρξε ποτέ...

  40. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 12/11/2009 15:08:21

    Το ότι η υπονόμευση της πολιτικής Καραμανλή ήταν υπόγεια δεν σας δίνει τη δυνατότητα να μας λέτε τέτοια ψέματα στα μούτρα μας εμφανίζοντας αυτό που όλη η Ελλάδα ήξερε ως συναλλαγή με τους ξένους για ξεπούλημα της υπόθεσης στον ξένο παράγοντα ως δήθεν στήριξη της εθνικής υπόθεσης. Από πού να ξεκινήσουμε; Από τα ρεπορτάζ του τύπου, παπαγαλακίων και μη. Μαζί με εσένα, όλα τα παπαγαλάκια της Ντόρας μαζί κήρυτταν την υποταγή. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη για τον πραγματικό σου ρόλο εδώ μέσα από αυτό σου το ποστ.

    Ας θυμίσουμε μόνον τι έλεγε τότε ο Καρατζαφέρης αντικατοπτρίζοντας το λαϊκό αίσθημα σε σχέση με την όλη πολιτική Ντόρας, που αντιλαμβανόταν και αυτός βέβαια πολύ καλά όπως όλοι μας. Συστηματική συκοφαντία κι αυτό από τον καλό φίλο της Οικογένειας ή απλώς ανταπόκριση στη λαϊκή οργή;

    Εδώ και τώρα, Κώστα, διώξε τη Ντόρα!

    5 Μαρτίου 2008.

    http://www.iondragoumis.gr/omilies/Omilia_Proedroy_LAOS-Thessaloniki-giaMAKEDONIA_05-03-08.pdf

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.