#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/01/2010 08:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαν το ΠΑΣΟΚ ξέρει να κυβερνά και ο …Μπούτας

 

«Να πάρετε 1 δις ευρώ από τα 28 δις που δώσατε στις τράπεζες και να τα δώσετε στους αγρότες». Ποιος έκανε αυτή τη δήλωση; Μήπως ο Αντώνης Σαμαράς ή η Αλέκα Παπαρήγα; Μήπως ο Τσίπρας ή ακόμη και ο... Μπούτας;

Δυστυχώς για την κυβέρνηση την έκανε ένα χρόνο πριν ο σημερινός πρωθυπουργός, Γ. Παπανδρέου. Η λήθη είναι ίδιον του ΠΑΣΟΚ και το έχει αποδείξει και αλλού.

Σήμερα όμως βρίσκεται μπροστά σε μια μεγάλη κινητοποίηση των αγροτών και αντί να τηρήσει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις, ή έστω να μπορέσει να δώσει κάποιες λύσεις, επιλέγει άλλα κόλπα. Αυτή τη φορά το ξεφούσκωμα των λάστιχων γίνεται με πιο επικοινωνιακό και τεχνοκρατικό τρόπο. Η χθεσινή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου για το αγροτικό ανέδειξε αυτή την τακτική.

1. Τηρούμε σκληρή γραμμή ξεχνώντας όσα λέγαμε πριν την 4η Οκτωβρίου. Προτάσσουμε το εθνικό καλό, την ανάγκη να σωθεί η οικονομία που καταρρέει, την αδυναμία να δοθεί νέο αγροτικό πακέτο, σαν αυτό που είχε δώσει ο Χατζηγάκης πέρυσι και ακόμη μας κυνηγάει η Κομισιόν.

2. Βάζουμε μπροστά τον πετυχημένο σε κάθε απεργία κοινωνικό αυτοματισμό. Βγαίνουν οι υπόλοιποι παραγωγικοί φορείς, βγαίνουν οι επιχειρηματίες όλων των κλάδων, τα επιμελητήρια και οι οργανώσεις και λένε ότι καταστρέφονται από το κλείσιμο των δρόμων. Όχι πως έχουν άδικο αλλά προβλήματα κινητοποιήσεων πρέπει να λύνει η κυβέρνηση, όχι να βάζει ασπίδα τους άλλους και να έρχεται η κοινωνία σε εσωτερική σύγκρουση.

3. Οι ειδήσεις και οι εφημερίδες κατακλύζονται από τις εκκλήσεις των Βουλγάρων, τα διαβήματα και τις παρατηρήσεις της Κομισιόν για τα μπλόκα. Έτσι, η κυβέρνηση πιάνει το χαρτί του διεθνούς διασυρμού και το πετάει στα μούτρα των αγροτών.

4. Τέλος, η κυβέρνηση εκμεταλλεύεται και τις διχόνοιες των αγροτών, τα πράσινα, κόκκινα, μπλε βιλαέτια. Από την άλλη, στον κόσμο δημιουργείται η απόλυτη απέχθεια όταν βλέπει τον Μπούτα σε ρόλο... Ζορό να διεκδικεί άκουσον – άκουσον 15.000 ευρώ για 850 χιλιάδες αγρότες, δηλαδή 13,5 δις ευρώ. Ακούει αυτά τα νούμερα ο κόσμος, κατακλύζεται από τα καταστροφολογικά σενάρια για την οικονομία οπότε δε θέλει και πολύ να πει «δεν μας παρατάνε οι αγρότες».

Καλώς καμωμένα, λοιπόν, όλα για την κυβέρνηση. Έτσι, όμως, ξέρει να κυβερνά και ο Μπούτας, δε χρειάζονται πολλά προσόντα.

Αντί να σκεφτεί ότι η αναδιανομή εισοδήματος είναι η μόνη λύση για να τα βάλει με τις τράπεζες και τα μεγαλοσυμφέροντα. Εκεί χρειάζεται ταλέντο και ο κ. Παπανδρέου δεν ‘το χει...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. yangoolas avatar
    yangoolas 21/01/2010 08:40:51

    Αν η αστική τάξη, δεν έχει τρόπο να ξεφορτωθεί την σαπίλα και τα αδιέξοδα, ας το κάνει η μη αστική τάξη. Ασχέτων ανθρώπων, χρωμάτων και «ποιότητας» ιδιελογιών.

    Εκτός αν οι Πασόκοι βολευόνται από την παραπάνω εικόνα ώστε να βρίζουν τα κατσαριδκάκια των πόλεων τα τρακτεράκια των αγρών, και όχι την πράσινη ευδαιμονία.

  2. SKAIs avatar
    SKAIs 21/01/2010 09:05:39

    Δυστυχώς για την κυβέρνηση οι αγρότες ζητάνε
    1. Αυτά που έδωσε στους δημόαιους υπαλλήλου και συνταξιούχους με το επίδομα κοινωνικής αλλυλεγύης
    2. Αυτά που έδωσε στου λιμενεργάτες
    3. Αυτά που έταζε κλαίγοντας πέρσι στον Πειραιά με αγρότες που είχαν ήδη πάρει λεφτά (500 εκατομμύρια).

    • yangoolas avatar
      yangoolas @ SKAIs 21/01/2010 09:33:46

      χαχαχα και αυτό αντίσταση. Άντι δεν σου δίνω, «δώσε δώσε»

  3. TopGunZ avatar
    TopGunZ 21/01/2010 09:06:20

    Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια... Έλεγα χθες σε ένα κύκλο φίλων, έχουμε καταντήσει "Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Θεοφάνεια, Μπλόκα, Απόκριες...". Επίσης θυμάμαι πρόσφατα σε μια μονάδα (μετράω μόλις 3 μέρες πολίτης ξανά) που μιλούσα σε ένα παλληκαράκι 19 χρονών από αγροτική περιοχή ο οποίος θεωρούσε αυτονόητο το ότι παράτησε το Γυμνάσιο για να ασχοληθεί με τα "χωράφια". Για να μην τα πολυλογώ? Η νοοτροπία που έχουν περάσει στην πλειονότητα των αγροτών, αυτή του αμόρφωτου τζάμπα μάγκα, δε θα μας βγει σε καλό. Πότε ακούσατε έναν αγρότη να μιλάει για καινούριες σπορές? Τεχνοτροπίες? Τεχνολογίες και μάνατζμεντ της δουλειάς του? Μόνο επιδοτήσεις, επιδοτήσεις, επιδοτήσεις, α, ναι, και ενδιάμεσα για κανά 4θυρο αγροτικό με 2 αστέρια στο NCAP και παράνομη αναλογία καρότσας/καμπίνας, που έχουν γίνει οι Μερτσεντέ του χωριού... Συζητάω καμιά φορά με έναν καλό μου φίλο γεωπόνο για καινούριες τεχνολογίες πάνω στην καλλιέργεια (μηχανικός γαρ με ενδιαφέρουν οι πάσης φύσεως τεχνολογικές εξελίξεις) και είναι να γελάς με το επίπεδο των αγροτών στην Ελλάδα. Κάποτε πρέπει να καταλάβουν ότι είναι επιχειρηματίες και αυτοί!

    Για να μην παρεξηγηθώ, μένω σε αγροτική περιοχή και ως επιχειρηματίας ζω εν μέρει από τους αγρότες, ότι λέω δεν το λέω αφοριστικά για τους "κακούς" αγρότες, αλλά επιτέλους πρέπει κάποιος να τους μιλήσει έξω από τα δόντια, γιατί οδηγούνται με μαθηματική ακρίβεια στο μαρασμό! Και μαζί με αυτούς κοινότητες και τοπικές οικονομίες ολόκληρες!

  4. Νίκος avatar
    Νίκος 21/01/2010 10:17:12

    @ TopGunZ, εν μερει εχεις δικιο αλλα δεν φταινε οι αγροτες.

    1) γιατι οι ανικανοι κλεπτομανδαρινοι δεν κανουν εμπορικες συμφωνιες με αλλα κρατη για να απορροφουν τα γροτικα μας προϊοντα;
    2) Εχουν οια γροτες ΜΒΑ κλπ για να σκεφτονται σαν "επιχειρηματιες";
    3) στην Ελλαδα ποσοι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μεταπρατες ιδεων και προϊοντων για να μαθουν και οι "αξεστοι" αγροτες;
    4) Εχεις εργαστει σε αγροτικη εργασια, εσπειρες ποτε σου, θερισες και καλλιεργησες τιποτα στα χωραφια σου; Ή μιλας απο το "μπραουτοκαπνισμενο" σου γραφειο και συ σαν τα λαμογια του κλεπτοαθηναϊσταν;
    5) Πιστευεις οτι αν η κλεπτοκρατικη νομενκλατουρα ειχε προγραμμα για να απορροφηθουν τα προϊοντα οι αγροτες δεν θα ανταποκρινονταν;
    6) ΔΗλαδη φταινε ΜΟΝΟ οι ναρκομανεις (σε επιδοτησεις πλεον) αγροτες και οχι οι ναρκεμπροοι των Αθηνων;

    Αντε γιατι πολλες μα@#$#@ιες ακουω εδω μεσα. ΣΑΣ ΤΡΕΦΟΥΜΕ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΛΕΜΟΝΙΑ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ. ΑΥΤΗ ΚΙ' ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
    Πως λεει ο ΧΟπλας, ο αρχηγος των ακριδων στην ταινια "τα ζουζουνια",στην μελλουσα βασιλισσα των μυρμηγιων;'

    ΚΑΝΩΝ ΠΡΩΤΟΣ ΠΕΡΙ ΗΓΕΣΙΑΣ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ.

    Λοιπον, η ΑΛΗΤ φταιει για ολα, οχι οι αγροτες που θα σας ξαναταϊσουν αχαριστα ξενοφαγα ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ σκουληκια των Αθηνων.
    Αυτο φιλε TopGunZ δεν ειναι προσωπικο, ελΠιζω να καταλαβαινεις.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Νίκος 21/01/2010 11:25:25

      Μάλλον φίλε μου δεν διάβασες το τελαυταίο κομμάτι της ανάρτησής μου, αλλά ας απαντήσω σε κάποια σχόλιά σου:

      1. Με το πρώτο σου σχόλιο απλά συμφωνείς με αυτό που λέω περί προστατευτισμού, περιμένουν δλδ οι αγρότες το κράτος να επισυνάψει τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.

      2. Δυστυχώς δεν έχουν. Αγροτεργάτης που δουλεύει στα κτήματα του "κοτσάμπαση", ναι, ας έχει βγάλει και νηπιαγωγείο, αλλά αγρότης με την έννοια του επιχειρηματία, του ιδιοκτήτη γης, άρα επιχείρησης, κατά τα προσόντα του θα πάει και η δουλειά του. Γιατί σε οποιαδήποτε άλλη δουλειά πρέπει να έχεις πτυχία και μεταπτυχιακά (με την έννοια των γνώσεων, όχι του κ...χαρτου) και ένα σωρό άλλες δεξιότητες? Αν έχεις τις δεξιότητες της δεκαετίας του '50, ε, κάπου εκεί θα είναι και το βιοτικό σου επίπεδο.
      3. Αυτό δεν το κατάλαβα. Και τι εννοείς άξεστοι αγρότες? Εγώ δόξα τω Θεώ γνώρισα πολλά παιδιά από φτωχές οικογένειες, αγροτικές και μη, στο Πολυτεχνείο που δεν χρησιμοποίησαν την κατάστασή τους σαν άλλοθι για το να εγκαταλείψουν το σχολείο. Η γνώση υπάρχει άπλετη, διαθέσιμη και πλέον φτηνή, ΕΣΤΩ για να πάρεις μια ιδέα του τι γίνεται έξω. Δεν είπαμε να γίνει ο αγροτικός κόσμος καθηγητές πανεπιστημίου, αλλά γιατί δεν παίρνετε παράδειγμα από ένα σωρό νέους αγρότες που με εφόδιο τη γνώση έχουν επιτελέσει μικρά θαύματα ανά την ελληνική επικράτεια?
      4. Αααα, ναι, το κλασικό επιχείρημα. Σε αυτήν την χώρα δουλεύουν μόνο οι αγρότες! Πόσες μέρες το χρόνο σπέρνεις ή θερίζεις? Και ποιος σου είπε ότι επιχειρηματίας σημαίνει κάθομαι σε γραφείο? Τέτοιες ηλίθιες κλισεδούρες εμφύτεψε η σοσιαλιστική λαίλαπα στα μυαλά των Ελλήνων. Γιατί κάθε μέρα κλείνω ανελλιπώς 12ωρο, διακοπές έχω πάει τα τελευταία 8 χρόνια συνολικά 2 εβδομάδες, γιορτές και Κυριακές έχω ξεχάσει τι σημαίνει. Αλλά, ναι, δεν πιάνω τσάπα στα χέρια μου, άρα δεν ξέρω τι θα πει δουλειά.
      5. Οι αγρότες γιατί δεν έχουν πρόγραμμα? Γιατί δεν οργανώνονται όπως κάνουν στο εξωτερικό εκατοντάδες χιλιάδες συνάδελφοί τους? Γιατί να πρέπει εγώ να πληρώνω φόρους για να συντηρείται μηχανισμός υποστήριξης της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας? Εμένα ποιος με υποστήριξε στις αποφάσεις μου, στις επενδύσεις μου, όταν είχα πρόβλημα ρευστότητας?
      6. Σε αυτό συμφωνώ πλήρως. Αλλά για μένα φταίει πάντα περισσότερο αυτός που ξεπουλάει την αξιοπρέπειά του παρά αυτός που την αγοράζει.

      Και κάτι ακόμα. Εμένα με τάισε ο πατέρας μου και η μάνα μου και τώρα με ταίζουν τα δυό μου χέρια. Αυτήν την παπάτζα περί "σας ταίζουμε" κόψτε την γιατί όπως είπες κι εσύ υπάρχουν κι αλλού λεμονιές, και μάλιστα κανείς Αργεντίνος δεν θα έρθει να μου κλείσει το δρόμο ώστε να κόψει τη δουλειά μου.

      Με συγχωρείς για το ύφος μου, αλλά έχω ειλικρινά βαρεθεί να βαυκαλίζεστε. Όπως σου είπα μένω σε αγροτική περιοχή, έχω φίλους αγρότες και πάντα όταν μια οικονομική ομάδα "καταρέει" την πατάμε όλοι. Εγώ δε μιλάω σκληρά γιατί ψάχνω εξιλαστήριο θύμα στους αγρότες για την οικονομική κατάντια μας. Μιλάω γιατί "πονάω" όταν βλέπω που έχει φτάσει ο αγροτικός κόσμος. Δεν πρόκειται να σου χαιδέψω τα αυτιά, ναι, φταίνει και οι κρατούντες με τη φιλοσοφία που σας περάσανε, αλλά για μένα πρωτίστως για τον καθένα ευθύνεται ο εαυτός του και ο πατέρας του. Όσο πιο γρήγορα συνειδητοποιήσετε ότι είστε "μόνοι" σας, όπως όλοι μας, τόσο πιο γρήγορα θα ξεκινήσετε τον πραγματικό σας αγώνα, αυτόν που αφορά την ανταγωνιστικότητά σας και τη βιωσιμότητά σας ως επιχειρηματίες. Όσο μένετε σε αναχρονιστικά συνθήματα στυλ "εμείς σας ταίζουμε" και "φταίει το κράτος" κάψε με μάνα κλάψε με. Και όπως είχε πει συγγενικό μου πρόσωπο σε φιλικό του πρόσωπο όταν του είχε μιλήσει στα ίσια για ένα επώδυνο θέμα "καλύτερα να με βρίσεις τώρα, παρά να μου λες μετά ότι δε σε προειδοποίησα."...

  5. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 21/01/2010 10:39:01

    «Να πάρετε 1 δις ευρώ από τα 28 δις που δώσατε στις τράπεζες και να τα δώσετε στους αγρότες».

    Έτσι ακριβώς ας τους λουστεί τώρα, τα ξέματα κάποτε πληρώνονται.

  6. πολίτης avatar
    πολίτης 21/01/2010 10:51:25

    Ήμουν, είμαι και θα είμαι με το μέρος των αγροτών, όποια κυβέρνηση και αν περάσει απ’αυτόν τον τόπο. Όποιος έχει άλλη άποψη, ας πάει για μία, μόνο μία, ημέρα στα καπνά και μετά το ξανασυζητάμε. Σαφώς και είναι αυτονόητο για κάθε παιδί φτωχής, αγροτικής οικογένειας, να σταματήσει το σχολείο για να δουλέψει. Δεν είναι θέμα βλακείας, είναι θέμα ΑΝΑΓΚΗΣ. Αυτό που δεν είναι καθόλου αυτονόητο, αλλά παραδόξως έγινε, είναι να πηγαίνουν τα παιδιά σχολείο, να αποφοιτούν στουρνάρια και στη συνέχεια να χτυπάνε οκτάωρα στα καφωδεία, αφού στείλουν κάθε πρωί τα γονικά σε αποστολή γλειψίματος κανενός δημάρχου, για να τα προσλάβει κάπου, διότι με 600€ δεν καταδέχονται να δουλέψουν. Αυτή είναι η κατάντια των νεαρών, «μορφωμένων» αστών, σαν αυτούς που διαμαρτύρονται κάθε μέρα στο δρόμο, γιατί δεν τους χαρίζουμε τον κόσμο. Μη μιλάτε λοιπόν για τα αγροτόπαιδα, είναι τα μόνα άξια παιδιά που έχουν απομείνει.
    Καταλαβαίνω βέβαια ότι λεφτά δεν υπάρχουν, ότι ο Αλμούνια είχε πει ψέματα προεκλογικά στον πρωθυπουργό μας και τώρα του ζητάει και τα ρέστα, αλλά όπως άκουσα χθές κι έναν αγρότη να λέει, οι άνθρωποι δεν έχουν να ζήσουν, τι θα κάνανε οι δημόσιοι υπάλληλοι αν τους έκοβαν το μισθό, θα το δέχονταν αδιαμαρτύρητα; Επειδή αυτό το ενδεχόμενο είναι πολύ πιο κοντά από ότι θα φανταζόμασταν, αναλογιστείτε πραγματικά τι θα συμβεί και μην κατηγορείτε με τόση ευκολία τους αγρότες. Άλλο η έλλειψη ορθής αγροτικής πολιτικής και άλλο η ανάγκη, η καθημερινή, επιτακτική ανάγκη.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ πολίτης 21/01/2010 10:55:54

      Ο Αλμούνια είναι πει ψέματα στο πρωθυπουργό μας η ο πρωθυπουργός μας σας δούλευε ψιλό γαζί και το χάψατε αμάσητο;

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ πολίτης 21/01/2010 11:53:43

      Κασσάνδρα, αυτό είναι ένα αστείο που λέμε πλέον με την παρέα μου, επειδή ο ΓΑΠ προεκλογικά έλεγε ότι "υπάρχουν λεφτά, εγώ μίλησα με τον κ.Αλμούνια και μου είπε ότι υπάρχουν". Οπότε το μόνο λογικό συμπέρασμα, είναι ότι του είπε ψέματα ο Αλμούνια.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ πολίτης 21/01/2010 11:55:06

      Μην μπερδεύεις τη γενική κατάντια της νεολαίας μας με την όλη ρητορική περί του τι πρέπει να κάνει ο νέος αγροτικός κόσμος, γιατί κι εσύ αρχίζεις τελικά τις διακρίσεις. Όσοι μεγάλωσαν στην πόλη δεν είναι όλοι βουτυρομπεμπέδες ούτε όσοι μεγαλώσαΜΕ στην επαρχία (ναι κι εγώ σε αγροτική περιοχή μεγάλωσα) είμαστε... Ξανθόπουλοι. Κι επειδή αναφέρεσαι μάλλον και στο παράδειγμα που έδωσα για το παιδί που συνάντησα στο Στρατό σε πληροφορώ ότι ανησυχούσε σοβαρά το παλληκάρι γιατί στα 19 του του είχαν βρει πρόβλημα στο συκώτι από τα πολλά ποτά! Οπότε τα δακρύβρεχτα περί ανάγκης μην τα γενικεύουμε.

      Απλά το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν δυο μεγάλες αρνητικές τάσεις: Τα παιδιά των αστικών κέντρων από τη μία με το ζόρι εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες μόρφωσης που έχουν και όταν το κάνουν επαναπαύονται στις... δάφνες τους και από δουλειά ΟΤΑΝ μας προτείνουν εκείνη τη θέση διευθυντή. Από την άλλη τα παιδιά των αμιγώς αγροτικών περιοχών "σνομπάρουν" τα "γράμματα" αφού αυτοί δουλεύουν, αλλά έχουν στο πίσω μέρος τους μυαλού τους πόσους αλβανούς θα χρειαστούν φέτος όσο πίνουν τη φραπεδούμπα στο καφενείο του χωριού. Φυσικά δε μιλάμε για το σύνολο των παιδιών, αλλά δυστυχώς για συντριπτικές πλειοψηφίες.

      Για τους δε αγρότες που δεν έχουν να ζήσουν, είναι έως και... βλάσφημο αυτό που θα πω, αλλά τόσα χρόνια όλοι αυτοί που δεν έχουν να ζήσουν, δεν....πεθάναν ακόμα? Και το θυμούνται κάθε που τελειώνουν οι γιορτές? Όλο τον υπόλοιπο χρόνο τι κάνουν ΟΙ ΙΔΙΟΙ για να εξέλθουν της αυτής τόσο οδυνηρής καταστάσεως?

      Και για να τελειώνουμε με το όλο...Ξανθοπουλαίικο όπως προανέφερα θέμα, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που έκανα παρέα με έναν συντοπίτη μου, ο οποίος πραγματικά ήταν από φτωχή αγροτική οικογένεια, όμως το παιδί σπούδασε στο ΑΠΘ στη Θεσσαλονίκη δουλεύοντας σα σκυλί τα βράδια, όπως δούλευε και στο λύκειο. Αυτός ήταν παιδί με αξία και όλα τα υπόλοιπα είναι για "εσωτερική" κατανάλωση...

  7. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 21/01/2010 11:50:00

    Πάμε για νίκη στο μεταναστευτικό;

    http://jimmy278.blogspot.com/2010/01/blog-post_5844.html

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Blimblomblim 21/01/2010 12:20:38

      Ο Πρετεντερης δεν εκφραζει το τριτοκοσμικο αλλα το ευρωπαικο ΠΑΣΟΚ.
      Προσπαθει να περιορισει το ευρος του νομου χωρις να φανει δεξιος.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Blimblomblim 21/01/2010 14:38:36

      Είδες Ψυχραιμία που βρίσκεις συμμάχους παντού αν επιμένεις; Θυμάσαι που μας έλεγες να το δεχτούμε γιατί είναι τάχατες "αναπόφευκτο" και έπρεπε η ΝΔ να μην αντιδράσει και να κάτσει να τη φάει σύσσωμο το έθνος για να πάρει κανένα ψηφαλάκι η ΝΔ και ότι καλύτερα για να πάρει ψηφαλάκια από τους μετανάστες θα ήταν η Ντόρα;

      Όταν αντιστέκεται κανείς πάντοτε βρίσκει στην πορεία συμμάχους. Αν σκεφτούμε ότι και ο Φλωρίδης φάνηκε να κρατάει αποστάσεις από το νομοσχέδιο, αν σκεφτούμε ότι ο Πρετεντέρης πάει πια για διευθυντής στο Βήμα (για νο. 2 μετά τον Ψυχάρη, δηλαδή), τότε αυτό σημαίνει δύο πράγματα. Πρώτον, ότι ο ΔΟΛ πάει για αναδίπλωση σε ένα θέμα που κατεξοχήν ο ΔΟΛ θα στήριζε τις επιλογές της Νέας Τάξης και, δεύτερον, ότι το εκσυγχρονιστικο ΠΑΣΟΚ ίσως να βρήκε ένα πολύ καλό πεδίο για εσωκομματική αντιπολίτευση στον ΓΑΠ.

      Μπορεί βέβαια και να μην είναι εσωκομματική αντιπολίτευση, πάντως, αν εξαιρέσουμε τα πουλέν του Γιωργάκη, όλο το υπόλοιπο οργανωμένο ΠΑΣΟΚ βλέπει έκπληκτο τη χώρα να καταρρέει και την κυβέρνηση να μην μπορεί να κάνει τίποτα για να το αποτρέψει. Οπότε, πρέπει να περισσώσουν ότι μπορούν. Και εδώ μπορούν σίγουρα να περισώσουν κάτι.

  8. Νίκος avatar
    Νίκος 21/01/2010 12:07:26

    "Οι αγρότες γιατί δεν έχουν πρόγραμμα? Γιατί δεν οργανώνονται όπως κάνουν στο εξωτερικό εκατοντάδες χιλιάδες συνάδελφοί τους? Γιατί να πρέπει εγώ να πληρώνω φόρους για να συντηρείται μηχανισμός υποστήριξης της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας? Εμένα ποιος με υποστήριξε στις αποφάσεις μου, στις επενδύσεις μου, όταν είχα πρόβλημα ρευστότητας?"

    Αγαπητε TopGunZ, εχουν συνεταιρισμους αλλα οταν οι επικεφαλης ειναι απο την ιδια κλεπτοκρατια, την σιχαμερη για μενα εκμαυλισμενη συνδικαλιστικη νομενκλατουρα, και αν σκεφτεις οτι ο αγροτης πρεπει να ΕΡΓΑΣΤΕΙ και να σκεφτει πωα θα αποδωσει το χωραφι του, τοτε δεν υπαρχει χρονος στους περισσοτερους να ασχοληθουν με αγορες οσο ικανοι και μορφωμενοι να ειναι. Και κατι αλλο, τα πτυχια δεν σημαινουν τιποτα. Αν η ΗΓΕΣΙΑ σε καθε επιπεδο, τοπικο, και γενικο ειναι ΑΛΗΤ τοτε ο αγροτης, κανενας δεν μπορει να κανει τιποτα. η κλεπτοκρατικη ΑΛΗΤ ευννοει τα ενδιαμεσα λαμογια γιατι 25 χρονια τωρα ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ τις επιδοτησεις.

    ΚΑΝΩΝ ΠΡΩΤΟΣ ΠΕΡΙ ΗΓΕΣΙΑΣ:
    ΦΤΑΙΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΚΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΠΙΣΤΑ ΣΑΣ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥΣ. ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Νίκος 21/01/2010 12:37:16

      Τώρα πάμε κάπου. Μην ξεχνάς όμως πως οι προεδράρες των συνεταιρισμών ήταν πάντα τοπικοί...μεγαλοπαράγοντες, οπότε φταίτε και εσείς που δεν τους πετάξατε με τις κλωτσιές, παρά τους αφήσατε οι περισσότεροι να έχουν όσα κτήματα έχετε 10 από τους υπόλοιπούς σας. Όσο δε για το άλλο που λες, δυστυχώς φίλε μου σε ΟΛΕΣ τις επιχειρήσεις, το "αφεντικό" δουλεύει τις 12 ώρες και τις υπόλοιπες 12 σκέφτεται τι άλλο πρέπει να κάνει για τη δουλειά (ναι, τις περισσότερες φορές στον ύπνο μου βλέπω πληρωμές και πωλήσεις κλπ, κλπ). Τον αγρότη δυστυχώς τον έχουν στερήσει από κάθε είδους επιχειρηματικό δαιμόνιο αφού το μόνο που τον έχουν μάθει να κάνει είναι σπείρω-ποτίζω-θερίζω-παίρνω την επιδότηση. Και, ναι, όντως μεγάλη μου παράλειψη να αναφερθώ στο ΠΟΙΟΙ παίρνανε τις επιδοτήσεις, αφού χωριά ολόκληρα, βαμμένα ως "γαλάζια", στερούνταν επιδοτήσεις. Το καλό βέβαια με όσους δεν πήρανε πολλές επιδοτήσεις ήταν ότι λόγω της ανάγκης δεν κακομάθανε και κάτι κάνανε σε σχέση με αυτά που λέω...

  9. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 21/01/2010 12:19:40

    Και σαν να μήν έφθαναν τα υπόλοιπα, μας έρχονται απο χθές και οι Βούλγαροι. Μας ζητούν ανερυθρίαστα 3.000.000 Ε την ημέρα επειδή κλείσαμε τον Προμαχώνα.

    Πού είσαι σε μαλάκα μετανάστη μή Έλληνα Πρωθυπουργέ; Γιατί δέν του λές του Βούλγαρου εδώ και τώρα ότι, η χώρα μας φιλοξενεί πέρα απο τις πουτάνες της χώρας του και όλες τις άνεργες και χαμένες εκεί, που συντροφεύουν γέρους και γριές κάνοντας και πολλά κόλπα για να τους κληρονομήσουν. Και σαν να μήν φθάνει αυτό, άπειρες Βουλγάρες μετά απο δύο χρονια κάποιας δουλειάς λαμβάνουν απο το ελληνικό ΙΚΑ σύνταξη εφ'όρου ζωής;

    Γιατί δέν του ζητάς πίσω τις συντάξεις;

    Φθάνει πια το δούλεμα των Ελλήνων κατ'εντολήν των υπερατλαντικών μας συμμάχων. Αϊντε στο Τορόντο Τζέφρυ μήν και δέν προλάβεις να φύγεις ...

    ΠΕΛΙΑΣ

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ ΠΕΛΙΑΣ 22/01/2010 14:24:32

      Αχ εσεις οι προοδευτικουληδες φιλτατε Serimos.Ποσες φορες θα πρεπει να πουμε οτι τη γλωσσα την βουταμε στο μυαλο και οχι...

  10. ηο avatar
    ηο 21/01/2010 13:43:48

    Οι συνεταιρισμοι πηγαιναν μια χαρα,ωσπου το 1982 αν θυμαμαι καλα επι υπουργου γεωργιας Σημιτη,καταργηθηκαν οι ορκωτοι λογιστες,αυτο ηταν το τελος(και σχεδιασμενο καλα).Επισης αρχισαν να γεμιζουν οι περισσοτερες Ενωσεις με υπαλληλους σωρηδον(επισης σχεδιασμενο),δεν χρειαζεται να εχεις και ιδιαιτερες ικανοτητες για να καταλαβεις το αποτελεσμα.Μετα απο αυτο ηταν(ειμαστε) ερμεα των εμπορων και των μεσαζοντων.Ψωνιζαμε ελληνικο βαμβακοσπορο απο την ΚΥΔΕΠ(συνεταιριστικη)μια δυο χρονιες καψανε τα σπορια,δεν φυτρωνε ουτε το 25%(γιατι αραγε;)με αποτελεσμα να στραφουμε στα Αμερικανικα.Οπως καταλαβαινεται ΚΥΔΕΠ παπαλα.Ηρθε και η παγκοσμιοποιηση...

  11. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 21/01/2010 14:30:15

    O "Rommel" της ΚΩΠΑΪΔΑΣ...

    http://repoupame.blogspot.com/2010/01/rommel.html

  12. Βιογόνος avatar
    Βιογόνος 21/01/2010 14:37:14

    Χαρακτηριστικός διάλογος δημοσιογράφου και ΓΑΠ στο Zάπειο πριν 15 μέρες.

    ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ («ΝΕΑ»): Κύριε Πρόεδρε πριν από 4 ακριβώς μήνες στη Θεσσαλονίκη στη ΔΕΘ, σας είχα υποβάλει το ερώτημα πού θα βρείτε τα χρήματα για να υλοποιήσετε αυτό το φιλόδοξο πρόγραμμα που είχατε εξαγγείλει. Μου απαντήσατε τότε επιγραμματικά ότι λεφτά υπάρχουν.

    Σήμερα που εκ των πραγμάτων αποδείχθηκε ότι, για να χρησιμοποιήσω μια φράση ενός Υπουργού σας, δεν υπάρχει σάλιο και ο δανεισμός της χώρας γίνεται εξαιρετικά δυσχερής συνεχώς, θέλω να σας υποβάλω πάλι το ερώτημα. Πού θα βρείτε τα χρήματα για να υλοποιήσετε όλα όσα μας είπατε σήμερα και όσα είχατε δεσμευτεί προεκλογικά;

    Γ. Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Θα απαντήσω όπως σας απάντησα και το πιστεύω ακράδαντα, νομίζω ότι έχει επιβεβαιωθεί. Λεφτά υπήρχαν. Λεφτά βρήκαμε όταν θέλαμε, για το πρόγραμμα της ενίσχυσης της αλληλεγγύης για τους ασθενέστερους, αλλά βεβαίως το μεγάλο ερώτημα είναι πού πήγαν τα λεφτά. Εμείς διαχειριζόμαστε μια κατάσταση που βρήκαμε, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει η χώρα μας πλούτο, δεν έχει δυνατότητες, δεν έχει αναπτυξιακές δυνατότητες, δεν έχει φορολογητέα ύλη, δεν έχει δυνατότητες ακόμα και να δανειστεί, εφόσον είναι αξιόπιστο το πρόγραμμα.
    Βεβαίως, όταν δεν έχουμε αξιοπιστία, ούτε θα μας δανείσουν, όπως σε κάθε επιχείρηση που δεν είναι αξιόπιστη και όταν έχουμε μπροστά μας χαίνουσες πληγές, αν δεν τις κλείσουμε αυτές τις χαίνουσες πληγές, ό,τι και να κάνουμε, θα έχουμε συνεχείς ανάγκες να ψάχνουμε για χρήματα. Αλλά τα χρήματα υπάρχουν.

    Όποιος κατάλαβε να μου εξηγήσει και μένα!!!!

    • tiramola avatar
      tiramola @ Βιογόνος 21/01/2010 14:58:10

      Να σου πω εγώ να καταλάβεις κάτι απλό?
      2 εκατ. 200 χιλιάδες ευρώ ήταν η ανάθεση με διαγωνισμό σε εταιρεία προκειμένου να ρετουσάρουν το πάρκινγκ της βουλής με απόφαση του Σιούφα.
      Μετά το σοκ που υπέστη ο Πετσάλνικος έγινε εκ νέου διαγωνισμός και δώθηκε το έργο για 200 χιλιάδες ευρώ...

  13. δημητρης avatar
    δημητρης 21/01/2010 15:22:52

    Απο την Πολη ερχομαι και.....
    Περαν αυτου: Το κολπο ειναι σιγουρο και πιανει παντα.Με το να λεει ο καθενας το μακρυ του και το κοντο του δεν βγαινει τιποτα, ο καιρος περναει και το κατεστημενο (με τις χιλιες μορφες του) κανει αυτο που θελειαφηνοντας την πλεμπα να τρωγεται, ποτε υπερ του ενος και ποτε υπερ του αλλου ξνοφερτου Εθναρχη η Δημοκρατη!
    Αποτελεσμα; Π..τσες μπλε αλλα και πρασινες!
    Σκυψτε και σκαστε.
    Αλλος ειναι ο δρομος που οδηγει στη λυση. Τον ξερετε αλλα δεν τον θελετε γιατι δεν σας βολευει. Η οχι;

    • Determinsmisdead avatar
      Determinsmisdead @ δημητρης 21/01/2010 17:13:48

      Δηλαδή ποιός είναι αυτός ο δρόμος που οδηγεί στη λύση;

  14. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 21/01/2010 16:00:21

    Καλά όλα αυτά αλλά τα καμώματα του Γιωργάκη πέρυσι στον Πειραιά θα μείνουν στην ιστορία.
    Πρόκειται για μία από τις πιό αστείες φάσεις που έχω δεί εδω και πολλά πολλά χρόνια και πιστεύω ότι δεν πρόκειται, δεν υπάρχει περίπτωση, να ξεχάσω ποτέ.
    Οι Ηρακλειώτες πρασινο-συνδικαλιστές μαζί με κάμποσους άλλους αγροτο-πρασινοφρουρούς έρχονται στον Πειραιά (με έξοδα της πράσινης νομάρχη, δηλαδή δικά μας) και απαιτούν να οδηγήσουν με τα τρακτέρ τους στο Σύνταγμα.
    Ο Μαρκογιαννάκης τους το ξεκόβει και όταν κάποιοι πράσινοι ψευτόμαγκες πάνε να περάσουν με το ζόρι πέφτουν κάποια δακρυγόνα.
    Σε απόσταση 100 μέτρων ο Γιωργάκης και ο νομάρχης Πειραιά Μίχας εκμεταλλεύονται την ευκαιρία και αρχίζουν τα κλάμματα, ντεμέκ ότι η κακιά δεξιά πολεμάει τον υπερασπιστή του λαού Γιωργάκη.
    ΤΟ ΠΙΟ ΑΣΤΕΙΟ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ.
    Αχ αυτό το βίντεο, τα λέει όλα το ρημάδι.
    Ο Γιωργάκης κλαίει γοερά (όρθιος), ο Μίχας κλαίει γοερά (γονατιστός) και όλοι οι παριστάμενοι (συμπεριλαμβανομένης της έκπληκτης πράσινης νομόρχου Ηρακλείου) κοιτούν με απορία (χωρίς να καταλαβαίνουν τί συμβαίνει.
    Περιττό βέβαια είναι να πούμε ότι κανείς από τους παρισταμένους δεν είχε πρόβλημα με τα μάτια του εκτός από τους δύο τηλε-ηθοποιούς / πολιτικούς, Γιωργάκη και Μίχα.
    Πηγές του πασόκ διέψευσαν ότι προτάθηκαν, και οι δύο για όσκαρ ηθοποιίας, αλλά έβαλαν βέτο ο Μπαντ Πίτ και ο Ρόμπερτ Ντενίρο, ένεκα του ότι δεν ήταν επίσημες συμμετοχές στο θεσμό των Όσκαρ.
    Νό πρόμπλεμ, μετά την αποτυχία του να κάνει καριέρα στο Χόλυγουντ ο Γιωργάκης (σαν αποδεδειγμένα πιά καλός ηθοποιός) έπεισε τους Έλληνες να τον κάνουν πρωθυπουργό.
    Δεν πειράζει, καλό και αυτό.

    ΥΓ.: Εκείνος ο Μαρκογιαννάκης τί στον κόρακα ήθελε χθές στο Υπουργείο να δείξει, υποστηρίζοντας τους Χανιώτες αγρότες; Σαν υπουργός πέρυσι τους έστελνε τα μάτ και σαν αντιπολίτευση σήμερα τους υποστηρίζει;
    Εκεί στη Νέα Δημοκρατία κάποια στιγμή πρέπει να ξεφύγουν από το σύνδρομο Μαυρογιαλούρου, επιβάλλεται λίγη περισσότερη σοβαρότητα.

  15. lmn13 avatar
    lmn13 22/01/2010 12:19:13

    Παρακαλώ μπείτε στο panoramio.com κάνετε login και αναζητείστε φωτογραφίες από
    Sofades. Εκεί αφού τσεκάρετε τις μη επιλεγμένες από το google, πατείστε την επιλογή
    Επόμενη τρεις φορές και τσεκάρετε την Τρίτη φωτό. Εκεί θα δείτε κάτι που σίγουρα
    Θα σας εξαγριώσει. Από εκεί και πέρα κάνετε ότι σας επιβάλλει η συνείδησή σας .
    in Παλιούριον, Καλλιφώνιον 43300, Ελλάς
    39° 14' 57.38" N 21° 59' 40.66" E
    Αυτή είναι η ακριβής θέση της φωτό.
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας, αλλά και για τις ενέργειες που πιθανόν θα κάνετε.
    http://www.panoramio.com/map/#lt=39.334162&ln=22.098696&z=4

  16. trellakias avatar
    trellakias 22/01/2010 12:44:28

    1. Μέχρι και οι πέτρες πια γνωρίζουν πως ο Ανικανότατος μετά την νίκη του στις εκλογές του Οκτωβρίου άλλαξε το "τροπάριο". Όσα και αν έταξε το έκανε μόνο για να βγει, όλα τα υπόλοιπα δεν τον ενδιαφέρουν, δεν ασχολείται με κοινούς θνητούς, βρώμικους αγρότες, που χαλάνε την νιρβάνα του ενοίκου στο Μαξίμου. Υπάρχει το μαντρόσκηλο που ανέλαβε τα δύσκολα, ο κ. Πάγκαλος που γνωρίζει από δημοκρατία άλλοστε. Ζήτω η πράσινη ανάπτυξη με το πολύ "γέλιο" που έρχεται στην συνέχεια.
    2. Στο άσχετο ρε παιδιά αλλά έχω μια απορία: Οι εθνικές οδοί δεν ανήκουν πια σε ιδιώτες, οπότε γιατί "ανέχονται" το κλείσιμο των δρόμων που είναι το μέσον που μας ζητούν εμάς, των απλών πολιτών ΔΙΟΔΙΑ για την διέλευση που δεν κάνουμε ?

  17. στ. τακης avatar
    στ. τακης 23/01/2010 13:45:48

    ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΗΣ ΜΠΑΤΣΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ 80 ΝΤΑΧΡΟΝΟ ΑΓΡΟΤΗ.

  18. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 24/01/2010 00:53:50

    TOP OF THE TOP
    Το καλύτερο γκολ!
    είχα πάρει σήμερα την εθνική Αθηνών- Λαμίας. Στη Θήβα μας οδηγούν έξω από την εθνική στο Νομαρχιακό δρόμο Θήβας- Λειβαδιάς και μετά μέσα από χωράφια - Αλίαρτο και ο θεός ξέρει που βρέθηκα μέσω Μπράλου και Δαμάστας έφτασα στη Λαμία! Το καλό όμως πού είναι; Όταν με οδήγησαν εκτός εθνικής με περίμεναν... τί... Διόδια!!! θα με χρέωναν για αυτά που μου έμελε να περάσω. Ήθελαν να τους πληρώσω για τη διαδρομή μου μέσα από τα χωράφια της Βοιωτίας που αν κάτι μου συνέβαινε ούτε τα ελικόπτερα δε θα με εύρισκαν. Άκουσαν βέβαια τα σιχτίρια που τους άξιζαν, αλλά το φαντάζεστε;
    Απίστευτα όρνια πάνω στο κουφάρι μας.

  19. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/01/2010 11:52:10

    Τι ευαγγελίζεται το ΚΚΕ; Δικτατορία του προλεταριάτου ή μήπως δικτατορία επί του προλεταριάτου;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.