#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/10/2010 19:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: σας καλώ να πάρουμε την Ελλάδα στα χέρια μας



Μήνυμα ελπίδας απηύθυνε με  ομιλία του στην Καστοριά, κατά την διάρκεια της περιοδείας του στην Δυτική Μακεδονία, ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς. Αντισταθείτε στον φόβο, υπάρχει ελπίδα, ρεαλιστική, χειροπιαστή…Σας καλώ, τονίζει, να πάρουμε την Ελλάδα μας στα χέρια μας! Οι τοπικές και περιφερειακές εκλογές είναι πολύ σημαντική ευκαιρία. Μην ακούτε τις σειρήνες της αποχής. Η αποχή δεν οδήγησε ποτέ σε τίποτε. Η συμμετοχή έκανε πάντα τη διαφορά.

Ανεβάζοντας κι άλλο την πολιτική αντιπαράθεση με την κυβέρνηση ο Α. Σαμαράς είπε επίσης ότι «κάνουν πολύ καλά που μας πολεμάνε. Γιατί δίνουμε στον Ελληνικό λαό, εναλλακτική προοπτική και χειροπιαστή Ελπίδα.

Κάνουν πολύ καλά που φοβούνται. Διότι ο Ελληνικός λαός άρχισε να πιστεύει στο μήνυμα της Ελπίδας. Ξεπερνά το φόβο που του καλλιεργούν.



Κάνουν πολύ καλά που φοβούνται. Διότι δεν είναι μόνο ότι δεν τους βγαίνουν τα νούμερα πια. Είναι ότι σύμβουλος του Πρωθυπουργού, ο Ιταλός Τομάσσο Σκιόπα, με δηλώσεις του πιθανολογεί ελεγχόμενη χρεοκοπία της Ελλάδας! Παρά τις αιματηρές θυσίες του Ελληνικού λαού. Και δεν βγήκε κανείς να τον διαψεύσει…Καταλάβατε γιατί τους πείραξε τόσο που το Σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας προβλέπει εκμηδένιση του ελλείμματος σε δεκαοκτώ μήνες; Γιατί δικοί τους σύμβουλοι, με το υφιστάμενο Μνημόνιο, πιθανολογούν ελεγχόμενη πτώχευση πολύ νωρίτερα…



Κάνουν πολύ καλά που φοβούνται στην κυβέρνηση: Διότι όταν θα έλθει η Νέα Δημοκρατία θα φτιάξει μια εξεταστική Επιτροπή. Μία μόνο. Για να μάθουμε όλοι, με πλήρη στοιχεία και άπλετο φώς, πώς φτάσαμε από ένα πρόβλημα ελλείμματος κοινό σε όλη την Ευρώπη, σε μια κρίση δανεισμού μοναδική στην Ευρώπη. Πώς φτάσαμε από το “λεφτά υπάρχουν” στο πετσόκομμα των συντάξεων των 700 ευρώ.Για να μάθουμε όλοι πως φτάσαμε από τα spreads μόλις στις 130 μονάδες βάσης όταν παρέδωσε η Νέα Δημοκρατία τη διακυβέρνηση, στα τριτοκοσμικά spreads των 900 μονάδων σήμερα.



Στην αρχή της ομιλίας του, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε ότι η ΝΔ ξεκινά τον αγώνα για τις εκλογές της τοπικής Αυτοδιοίκησης από την τιμημένη Μακεδονία. Την μάνα των εθνικών μας αγώνων! Για να γεμίσουμε την ψυχή και την καρδιά μας με τη δική σας δύναμη! Και τις μπαταρίες της παράταξης με τη δική σας εντολή. Για συσπείρωση, για ενότητα, για αγώνα.

Περιγράφοντας το πολιτικό περιεχόμενο της εκλογικής αναμέτρησης είπε

«Θέλετε αυτοδιοικητικούς άρχοντες ελεγχόμενους από την κυβέρνηση που ακύρωσε τη μεταρρύθμιση; Που θα επαιτούν ψίχουλα, γιατί δεν θα τους αφήνουν να κάνουν αλλιώς;Ή θέλετε αυτοδιοικητικούς άρχοντες χωρίς κομματικές εξαρτήσεις από την κυβέρνηση. Που θα απαιτούν, δεν θα επαιτούν. Κι έχοντας τις τοπικές κοινωνίες συσπειρωμένες γύρω τους θα κερδίζουν;»

«Τι ακριβώς θέλετε; Να νιώσει η κυβέρνηση ευχαριστημένη με την ετυμηγορία του λαού; Ή να νιώσει… “ζεματισμένη”;»



Αφήνουμε πίσω τα βαρίδια και κοιτάμε μπροστά

Ο κ. Σαμαράς υπογράμμισε εξάλλου ότι η νέα ΝΔ «αποτελεί ταυτόχρονα συνέχεια και τομή σε σχέση με το παρελθόν». Αποτελεί συνέχεια, γιατί αντλεί από τις καλύτερες παραδόσεις της Κεντροδεξιάς, που θεμελίωσαν την δημοκρατία και την ευρωπαϊκή πορεία της Ελλάδας. Αλλά αποτελεί και τομή, διότι έκανε αυτοκριτική σε σχέση με το παρελθόν. Όση δεν έκανε ποτέ οποιοδήποτε κόμμα στην Ελλάδα. Και τώρα κρατώντας αυτά που οφείλουμε να κρατήσουμε – τις καλύτερες παραδόσεις μας και τις ιδέες μας που δικαιώνονται παντού στον κόσμο –

αλλά και απορρίπτοντας αυτά που οφείλαμε να απορρίψουμε – τα σοβαρά λάθη, τις παραλείψεις και τα “βαρίδια” του παρελθόντος – κοιτάμε μπροστά και χαράζουμε νέους δρόμους. Για την Παράταξη. Και για την Πατρίδα».

Εμείς θα μηδενίσουμε το ελλειμμα, η κυβέρνηση δεν θα το κάνει ποτέ

Αναφερόμενος στις επιθέσεις της κυβέρνησης, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, τόνισε: «Κι επειδή η κυβέρνηση, τα “παπαγαλάκια” της και τα “εξαπτέρυγά” τηςθέλουν τους Έλληνες φοβισμένους και απελπισμένους προσπάθησαν να πουν το μόνο που τους έμενε  να πουν: Ότι τάχα το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας είναι “ανεφάρμοστο”.Ότι δήθεν είναι “μαγικό”. Ότι δεν μπορεί να μειώσει το έλλειμμα σε δεκαοχτώ μήνες…Μια απλή ερώτηση: Πώς ξέρουν ότι το δικό μας πρόγραμμα είναι “μη ρεαλιστικό”; Είναι τάχα μη ρεαλιστικό, γιατί μηδενίζει το έλλειμμα πολύ σύντομα; Αλλά το πρόγραμμα που εκείνοι εφαρμόζουν δεν το μηδενίζει ποτέ!





«Και κάτι ακόμα: Μας είπε ο κ. Παπανδρέου ότι τα μέτρα του Μνημονίου που σκοτώνουν την Αγορά μας τα επέβαλαν απ΄ έξω. Όπως μας είπε χθες ο Εκπρόσωπός του ότι και τις Εξεταστικές μας τις επέβαλαν και αυτές απ΄ έξω. Ότι είναι και αυτές μέρος των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει ο κ. Παπανδρέου…Ένα είναι το σίγουρο. Ότι στήνουν εξεταστικές γιατί δεν μπορούν να κυβερνήσουν χωρίς εξεταστικές. Για να αποπροσανατολίζουν από τις αποφάσεις τους και από τα πραγματικά προβλήματα που περνάει ο κόσμος.

Καταλήγοντας ο κ. Σαμαράς είπε: Ξέρετε τι ανθρώπους πρέπει να εκλέξετε: Διεκδικητικούς απέναντι στην κυβέρνηση του Μνημονίου. Όχι υποτακτικούς σ’ αυτήν. Ξέρετε τι μήνυμα πρέπει να στείλετε το Νοέμβρη. Το μήνυμα της καρδιάς σας: Το μήνυμα της Ελπίδας. Όχι το μήνυμα της υποταγής στο Φόβο. Σας καλώ να ψηφίσετε την Ελπίδα, όχι το Φόβο! Σας καλώ να στηρίξετε τον αγώνα όσων παλεύουν για να δώσουν στην Ελλάδα Ελπίδα, όχι όσους καλλιεργούν το Φόβο. Το Νοέμβριο είμαι σίγουρος ότι θα στείλετε εσείς το μήνυμα της Ελπίδας. Σε αυτούς που πρέπει…Και θα γκρεμίσετε οριστικά την γκρίζα προπαγάνδα του Φόβου!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. loretta avatar
    loretta 01/10/2010 19:58:23

    Αντωνη

    αν δεν σε πειραζει εγω πρωτα θα χρησιμοποιησω τα χερια μου να ριξω μερικες ψιλες στα ΓΑΠΟΠΑΙΔΙΑ μπας και φιλοτιμηθουν να ξεκουμπιστουν απο τη χωρα...

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 01/10/2010 20:10:36

    Λοιπόν, αντιγράφω παρακάτω ένα χθεσινό μου σχόλιο από άλλο ποστ για τον επικοινωνιακό χειρισμό του "μηδενισμού του ελλείμματος". Πιστεύω ότι η ΝΔ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να επικεντρωθεί εκεί, διότι αυτή η υπόσχεση (αν και κατά τη γνώμη μου δεν είναι παράλογη) μοιάζει μη ρεαλιστική και μοιάζει υπερβολικά με το "λεφτά υπάρχουν". Πρέπει να αναδείξει και άλλα στοιχεία η ΝΔ. Αντιγράφω λοιπόν από χθες:

    Κατά τη γνώμη μου, η ΝΔ έκανε επικοινωνιακή πατάτα με το μηδενισμό του ελλείμματος στο τέλος του 2011. Και φταίει κυρίως το γεγονός ότι πριν τη ΔΕΘ η ΝΔ ήταν ανύπαρκτη επικοινωνιακά. Επειδή όμως ο εχθρός είναι πανίσχυρος πιάνεται από παντού για να χτυπήσει το Σαμαρά. Και βρήκε και πιάστηκε από εκεί, επενδύοντας στην απογοήτευση και στην απελπισία του κόσμου, και στην άρνησή του να πιστέψει τους πολιτικούς.

    Η ΝΔ τώρα έχει σοβαρό πρόβλημα στο προφίλ Σαμαρά, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να σταμπαριστεί ως λαϊκιστής και “θαυματοποιός” μια για πάντα. Γιατί αν τα καταφέρουν να το κάνουν αυτό μία φορά, το πέτυχαν για πάντα.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι άρχισαν να βγαίνουν γελειογραφίες με το Σαμαρά σε ρόλο θαυματοποιού, ενώ τον έπιασε και η Ελληνοφρένεια.

    Το πρόβλημα λοιπόν υπάρχει και πρέπει να το αναγνωρίσουμε. Και δεν αρκεί να πετάει το μπαλάκι πίσω η ΝΔ ότι “εσείς είστε οι θαυματοποιοί”. Απλώς δεν αρκεί.

    Το ερώτημα είναι, όμως, τι πρέπει να γίνει;

    1) Να δοθεί έμφαση στο σύνολο των στοιχείων του οικονομικού προγράμματος της ΝΔ και όχι μόνον στο συγκεκριμένο στοιχείο.

    2) Στο συγκεκριμένο στοιχείο, να κατανοηθεί η ουσία από τον απλό κόσμο. Ότι υπάρχει και το στοιχείο της ανάπτυξης.

    3) Να δοθούν αναλυτικές οδηγίες στα στελέχη της ΝΔ με non-papers και απαντήσεις, ώστε να μην πιάνονται απροετοίμαστοι (όπως συνήθως συμβαίνει) σε κάθε νέο ψευτο-επιχείρημα του ΠΑΣΟΚ του τύπου “δεν γίνεται”.

    4) Κάθε φορά που θα βγαίνει το ΠΑΣΟΚ και θα μιλάει για αυτό το επιχείρημα (του μηδενισμού του ελλείμματος), η ΝΔ να βγαίνει και να απαντάει με κουβέντα του στυλ “ούτε το μελετήσατε, το μόνο που ξέρετε είναι να απαξιώνετε για να μην αντιληθφεί ο λαός την καταστροφική πολιτική σας και το πόσο απλό είναι να αντιστραφεί και να πάει καλύτερα η χώρα. Ενώ αν μελετούσατε τουλάχιστον τι λέμε και τι εννοούμε, θα μποροόυσατε ως κυβέρνηση ίσως να μην φτάσετε σε μηδενισμό, αλλά πάντως σε πολύ καλύτερα αποτελέσματα από ό,τι η σημερινή σας πολιτική.

    • ΜΑΝΙΑ avatar
      ΜΑΝΙΑ @ Επώνυμος 01/10/2010 20:32:54

      ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!
      ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΝΔ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΥΑΛΟ!
      ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.
      ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΕ ΑΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΣ.
      ΕΙΧΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ, ΑΠΛΑ!
      ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΤΩ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΤΙ "Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΕΩΣ"!!!
      ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΟΜΜΑΤΙ-ΚΟΜΜΑΤΙ, ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ.
      ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ Επώνυμος 01/10/2010 20:55:26

      Χαίρομαι που καταλαβαίνεις επιτέλους την μη ρεαλιστικότητα του μηδενισμού του ελλείμματος σε 18 μήνες.

      • ΜΑΝΙΑ avatar
        ΜΑΝΙΑ @ mitsosms 01/10/2010 21:19:04

        ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΣ Ο ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ.
        ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΒΕΙ.
        ΕΣΥ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΣΑΙ;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ mitsosms 02/10/2010 12:26:31

        Καλά, έχετε φτάσει σε σημείο απόλυτης απελπισίας. Δεν βλέπεις ότι το λέω ξεκάθαρα ότι ο μηδενισμός του ελλείμματος δεν είναι κάτι παράλογο; Μιλάω καθαρά για την επικοινωνιακή διαχείριση. Αν και δεν χρειάζεται καν να το πω.

        Παραφράζοντας τον Τσώρτσιλ θα μπορούσαμε να πούμε ότι από σήμερα δεν θα λέμε πια ότι οι Πασόκοι είναι πολιτικοί απατεώνες, αλλά ότι οι πολιτικοί απατεώνες είναι Πασόκοι.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/10/2010 20:17:36

    εξαιρετικό το μήνυμα. Ελπίζω στην επαρχία να το περάσουν. Λίγα λόγια, ο κόσμος είναι και τρομοκρατημένος και τα πράσινα παραμύθια δεν πείθουν

  4. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 01/10/2010 20:18:21

    Ωραία ιδέα μου έδωσε αυτό το τα ΓΑΠΟΠΑΙΔΙΑ!

    Ας παραφράσουμε λίγο Κακουλίδη:

    Του Πάγκαλου παράγγειλα
    Του ΓΑΠ του παραγγέλνω
    Του Πάγκαλου παράγγειλα
    Του ΓΑΠ του παραγγέλνω
    Ανάθεμά σε Τρόικα
    Και μια κατάρα στέλνω
    Και λεω της ΓΑΠΟΝΤΙΣΣΑΣ
    Στα ΓΑΠΟΠΑΙΔΙΑ λέω
    Και λεω της ΓΑΠΟΝΤΙΣΣΑΣ
    Στα ΓΑΠΟΠΑΙΔΙΑ λέω

    Ψήφο 'χω πράσινη, μα είναι άρριχτη
    Θωρώ την και γελώ σε
    Άρτος στο χέρι μου είναι επτάζυμος
    Τρώγω τον και θωρώ σε

    Και λεω της ΓΑΠΟΝΤΙΣΣΑΣ
    Στα ΓΑΠΟΠΑΙΔΙΑ λέω
    Ανάθεμά σας όφιδες
    Και άλλο πια δεν κλαίω
    Του Πάγκαλου παράγγειλα
    Του ΓΚΑΠ παραγγέλνω
    Ανάθεμά σε Τρόικα
    Και μια κατάρα στέλνω
    Του Πάγκαλου παράγγειλα
    Του χάρου παραγγέλνω
    Και λέω τις ΓΑΠΟΝΤΙΣΣΑΣ
    Στα ΓΑΠΟΠΑΙΔΙΑ λέω

    Ψήφο 'χω πράσινη, μα είναι άρριχτη
    Θωρώ την και γελώ σε
    Άρτος στο χέρι μου είναι επτάζυμος
    Τρώγω τον και θωρώ σε

    Του Πάγκαλου παράγγειλα
    Του ΓΑΠ του παραγγέλνω
    Του Πάγκαλου παράγγειλα
    Του ΓΑΠ του παραγγέλνω
    Ανάθεμά σε Τρόικα
    Και μια κατάρα στέλνω
    Και λέω τις ΓΑΠΟΝΤΙΣΣΑΣ
    Στα ΓΑΠΟΠΑΙΔΙΑ λέω
    Και λέω τις ΓΑΠΟΝΤΙΣΣΑΣ
    Στα ΓΑΠΟΠΑΙΔΙΑ λέω
    ανάθεμά σας όφιδες
    Και άλλο πια δεν κλαίω
    Του Πάγκαλου παράγγειλα
    Του ΓΑΠ του παραγγέλνω

    Ψήφο 'χω πράσινη, μα είναι άρριχτη
    Θωρώ την και γελώ σε
    Άρτος στο χέρι μου είναι επτάζυμος
    Τρώγω τον και θωρώ σε!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ (A)θανάσης 01/10/2010 20:35:39

      (A)θανάση,

      Διέπραξες ιεροσυλία!

      Στο τραγούδι αυτό ακούγονται δυο γίγαντες.
      Ο Ξυλούρης από την Κρήτη
      Και ο Χρύσανθος από τον Πόντο!

      ΑΘάνατοι και οι δυό!

      Σε μουσική Χριστόδουλου Χάλαρη!

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Κώστας Ροδινός 01/10/2010 20:39:21

        Το τραγούδι το γνωρίζω πολύ καλά, και τον Χρύσανθο τον έχω ακούσει και live...

        Πιστεύω ότι αυτό το "ανάθεμά σας όφιδες" βγαίνει σήμερα μέσα απ'την ψυχή του Λαού...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 01/10/2010 20:42:22

        Σ' αυτό έχεις δίκιο.

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/10/2010 20:40:43

    Είναι τόσο βρόμικο το παιχνίδι που παίζεται αυτή τη στιγμή στα παράθυρα της Φράου Χέλγκα, που οι συμπαρουσιαστές της αναγκάστηκαν για να τηρήσουν τα προσχήματα, να πουν στον Πρόεδρα ότι "ο κος Σαμαράς δεν έχει κριθεί ακόμα, ας μη βιαζόμαστε".

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλενάκι 01/10/2010 20:44:08

      Αλλενάκι,

      Σαν να έπαιξαν ...πολύ Σαμαρά σήμερα (για τα δεδομένα τους) ή ήταν ιδέα μου.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 01/10/2010 20:47:41

        Για να ...διορθώσουν το λάθος τους, έβγαλαν Καρατζαφέρη στη συνέχεια;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Κώστας Ροδινός 01/10/2010 21:00:41

        Κώστα, παίζουν τα ρέστα τους, είναι όλα μιλημένα.
        Όμως όσο αλυχτούν ενορχηστρωμένα τόσοι πολλοί και διαφορετικοί εναντίον ενός ανθρώπου, τόσο δεν πείθουν για την ειλικρίνεια των προθέσεών τους.

        Ξαφνικά βγαίνει ο Πρόεδρας και σα να μην είναι ο Σαμαράς αρχηγός της ΝΔ, λέει οτι "ο ΚΚβ θα ενώσει την παράταξη".

        Είναι φανερό ακόμα και σε ένα σχετικά αποστασιοποιημένο παρατηρητή, ότι θα επιθυμούσαν πολύ να μην υπήρχε αυτός ο ενοχλητικός που λέγεται Σαμαράς...

      • καινός avatar
        καινός @ Κώστας Ροδινός 02/10/2010 22:59:09

        Κώστα μου, και σήμερα και εχθές και προχθές...

        Εγώ προσωπικά δυσκολεύτηκα μόνο τα 5 πρώτα λεπτά, προχτές, να καταλάβω τι γίνεται. Λέω - στάσου ρε βάγγο - δεν ήταν λογική μια τέτοια αλλαγή πλεύσης στο μεγκάλο κανάλι!

        Οι καναλάρχες, και θα δείτε ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι, κατόπιν άνωθεν εντολών πάνε να κάνουνε γνωστές τις θέσεις του Σαμαρά και να τον προβάλουν αρχηγικά γιατί πολύ απλά ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ και στα γκάλοπ και στη συνείδηση του κόσμου. ΠΡΕΠΕΙ να είναι ο επόμενος πρωθυπουργός...

        "Γιατί βιάζονται;" θα αναρωτιέστε. Επειδή η χρεοκοπία έρχεται γρήγορα, γρηγορότερα απ' ότι ήταν αρχικά στα σχέδια.[1]

        Και το ΓΚΑΠ δεν πρέπει να την χρεωθεί. Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να έρθει μετά, σαν σωτήρας ξανά. Και η δεξιά να σταμπαριστεί και να μείνει στην ιστορία ως η παράταξη στην διακυβέρνηση της οποίας έγινε η χρεοκοπία. Για να ακριβολογήσω, η Νέα Δημοκρατία να έχει σταμπαριστεί. Με αυτό τον τρόπο εξάγονται αβίαστα τα παρακάτω τα οποία θα γίνουν και σημαία του πασόκ...

        - Η ΝΔ επι αρχηγίας Κ. Καραμανλή έφερε την Ελλάδα στο χείλος της χρεοκοπίας
        - Το καλό ΠΑΣΟΚ με τη συνδρομή του καλού ΔΝΤ προσπάθησε να σώσει την Ελλάδα.
        - Ο Λαοπλάνος Σαμαράς έπεισε τον λαό να ξεσηκωθεί και να ρίξει την κυβέρνηση τάζοντάς τους λαγούς και πετραχήλια, τους έπεισε οτι κάνει ΘΑΥΜΑΤΑ!
        - Η κυβέρνηση κάτω από τη λαϊκή δυσαρέσκεια ζήτησε νωπή λαϊκή εντολή και προκήρυξε εκλογές.
        - Ο Σαμαράς βγήκε και για ένα - δυο χρόνια[2] ΕΚΛΕΒΕ ΛΕΦΤΑ και μαζί με τα μέλη της κυβέρνησής του, αναλώθηκε σε σκάνδαλα!
        - Σε δύο χρόνια, η χρεοκοπία ήταν αναπόφευκτη μετά από τα σκάνδαλα και τα λεφτά που φάγανε ο Σαμαράς και η κυβέρνησή του (δις).


        Πρέπει λοιπόν το ΓΚΑΠ να χάσει τις εκλογές.

        Το βλέπω για Μάρτιο ΤΟ ΠΟΛΥ, εσείς τι λέτε;



        [1] Περίοδος χάριτος μόλις βγει ο Σαμαράς, κάνα χρόνο θα τον αφήσουνε ώστε να συνδεθεί ΑΠΟΛΥΤΑ με την οικονομία και την χρεοκοπία... μετά πάλι θα γίνει της τρελής από το city και τους οίκους.

        [2] Μπορεί βέβαια να άλλαξαν και τα σχέδια και να την θέλουν νωρίτερα, αφού βλέπουνε ότι ο γκαου-έλληνας δεν ιδρώνει το αφτί του με τα μέτρα, θα μας τα πάρουνε πιο γρήγορα (τα λεφτά, αλλά και τα μέτρα για το φέρετρό μας).

      • καινός avatar
        καινός @ Κώστας Ροδινός 02/10/2010 23:01:39

        Περιέργως, οι παραπομπές στο τέλος αριθμήθηκαν ανάποδα :) κάνε ένα swap (που είναι και της μοδός) ρε φακτορ-έξ!

  6. Aggelos avatar
    Aggelos 01/10/2010 20:41:19

    παιδια,,τωρα που στριμωχθηκε το πασοκ,,ξαφνικα βγαζουντα μμε φημες για επανοδο του καραμανλη..

    ξεφτιλες..
    τους ξινισε η αγριαδα του Σαμαρα και αναπολουν τον λαιτ δεξιο καραμανλη,,δεν θα τους περασει..

    και ο ψωμιαδης δυστυχως δεν το παιζει καλα,,αφου λεει για διχασμενη παραταξη κλπ..

    κριμα,σαλτιμπαγκος ειναι,,ουτε καν δεξιος,,τον εαυτουλη του κοιταει..
    να τον προσεχει ο Σαμαρας απο κοντα..

    πανε οι εποχες που η Νδ ηταν παιδικη χαρα επι Καραμανλη που καλυπτε τα παντα..
    τωρα μπαινει ταξη..μαχαιρι..

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Aggelos 01/10/2010 21:22:29

      Κάποιοι μπορεί να προβάλλουν τις επιθυμίες τους ή τις εικασίες ως πραγματικότητα.
      Πιστεύω ότι ο Σαμαράς θα δικαιωθεί με την αντί - μνημονιακή πολιτική του. Όταν η Ιρλανδία με 32% έλλειμμα δεν μπήκε σε επιτήρηση, μνημόνια και ΔΝΤ και εμείς οικειοθελώς αφεθήκαμε υπό κηδεμονία;
      Ποιος θα αμφισβητήσει ένα πιθανό νικητή των εκλογών του Νοεμβρίου;
      Ο ΛΑΟΣ; Η κα Μπακογίαννη; Ο Καραμανλής;
      Μην ξεχνάμε ότι 800.000 κόσμος συμμετείχε και επέλεξε.
      Κατανοώ τα θέλω ορισμένων, αλλά κάποτε πρέπει και ορισμένοι ότι πάνω από το θέλω υπάρχει το πρέπει πάνω από το εγώ υπάρχει το σύνολο πάνω από την καρέκλα υπάρχει η χώρα.

  7. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 01/10/2010 21:08:54

    Προσωπικά πιστεύω ότι μόνιμη επωδός σε κάθε ΠΑΣΟΚ -ική διγλωσσία πρέπει να είναι η απαίτηση - απάντηση σε μια ερώτηση:

    Γιατί η Ιρλανδία με 32% έλλειμμα δεν μπήκε σε επιτήρηση, μνημόνια και ΔΝΤ και εμείς οικειοθελώς αφεθήκαμε υπό κηδεμονία;
    Ηλιθιότητα, ανικανότητα ή σκοπιμότητα;

    ΥΓ

    Μαύρο σε κάθε υποστηρικτή του μνημονίου τον Νοέμβριο.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 01/10/2010 22:22:42

      και ποιο είναι το ωραιότερο όλων;
      Η κατέρευση του μονόδρομου. Η Ιρλανδία απέδειξε ότι η τρόικες και τα μνημόνια δεν ήταν μονόδρομος, όπως κάποιοι τόσο καιρό βαυκαλίζουν ή αναμασούν....
      Είναι όντως καιρός να πάρουμε τη χώρα στα χέρια μας, απαντώντας σε κάθε ρητορική παρλαπίπα των ψευτών: γιατί όχι και η Ιρλανδία; που είναι ο μονόδρομος; ποιος μας λέει ψέματα 12 μήνες τώρα;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Ο Ιθαγενής 01/10/2010 22:38:42

        Nαι,αλλα τωρα βγηκε οτι το ελλειμμα της Ιρλανδιας παει για 32% με τις ζημιες των τραπεζων της και τα spread της αμεσως ανεβηκαν.Κατσε να δουμε τι θα γινει.

      • Enzo avatar
        Enzo @ Ο Ιθαγενής 01/10/2010 23:53:25

        μολις γυρισα με κατι ιταλους πελατες μου και φιλους απο εξω.
        ενα πραγμα μου ειπανε ολοι τους.
        "επιτηδες το εκανε ο παπανδρεου αυτο με εσας για να χτυπησει την ευρωπη".

        μηπως μας πηρανε χαμπαρι παιδια?

  8. zame avatar
    zame 01/10/2010 21:27:04

    Με αρκετες Χρησιμες Συμμετοχες εχουμε σοβαρες ελπιδες γρηγορης ανακαμψης.

  9. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 01/10/2010 21:40:20

    Και πριν απο μερικες ωρες ο Γκιουλεκας ανακοινωνε τους υποψηφιους στο ψηφοδελτιο του στο οποιο ποζαρει και το ονομα της ΑΝΘΗΣ ΣΑΛΑΓΚΟΥΔΗ (ουαου!!) μαζι με το ονομα του ΔΙΟΝΥΣΗ ΜΑΚΡΗ (παλι ουαου!!)!

    http://taxalia.blogspot.com/2010/10/blog-post_5493.html

    Αν ο Αντωνης δεν παρατησει την νδ και ιδρυσει νεο δικο του κομμα τοτε θα εχει πολυ ασχημο τελος.Εδω ειμαστε και θα το δουμε.Το κομμα αυτο ειναι οτι πιο σαπιο και διεφθαρμενο εχει να παρουσιασει σημερα ο απανταχου ελληνισμος!

    Υ.Γ. Στην σημερινη ομιλια του αντωνη στην καστορια βρισκονταν και καποιοι νεολαιοι που οταν ακουνε το ονομα του βγαζουν σπυρακια κερατα και ενα σωρο αλλα εξανθηματα!

    Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΤΙΖΕΙ ΠΑΛΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ!

  10. ΝΖ avatar
    ΝΖ 01/10/2010 21:54:11

    Μισό λεφτό.
    Πολύ εύκολα μάθαν κάποιοι να υποχωρούν σε κάθε προπαγανδιστική αντεπίθεση του ΠΑΣΟΚ. Γιατί αυτά που λέει για το μηδενισμό του ελλείμματος είναι αντεπίθεση όταν βρέθηκαν στριμωγμένοι, μετά τη Θεσσαλονίκη.
    Αν ήταν "μη ρεαλιστικό" τότε γιατί δεν το "ανακάλυψαν" μετά την 7η Ιουλίου, όταν το είχε πεί ο Σαμαράς στο Ζάππειο ακριβώς το ίδιο; Κι όταν το επανέλαβε σε διάφορες συνεντεύξεις του από τότε;
    Λοιπόν, τώρα η Ιρλανδία, υπόσχεται να μειώσει το έλλειμμα από 32% σε κάτω από 3% μέσα σε τέσσερα χρόνια!!!
    Γιατί, τάχα, είναι "μη ρεαλιστικό" να μειωθεί το έλλειμμα από 9,9% στο μηδέν μέσα σε δύο χρόνια;
    Γιατί;
    Αντίθετα, το ΠΑΣΟΚ αντιδρώντας σπασμωδικά έχει μπεί σε μια συζήτηση που ΔΕΝ το συμφέρει. Γιατί πρέπει να παραδεχθεί ότι με τη δική του Πολιτική (του Μνημονίου) το έλλειμμα δεν θα μηδενιστεί ούτε το 2013, ούτε το 2014, ούτε το 2015, ούτε ΠΟΤΕ!
    Κι αν δεν μηδενιστεί το έλλειμμα τότε δεν θα πάψει να ανεβαίνει (τουλάχιστον σε απόλυτα νούμερα ούτε το χρέος.
    Και η Νέα Δημοκρατία μπορεί να τους γυρίσει το εξής επιχείρημα: Ωραία αν ο μηδενισμός σε 18 μήνες σας φαίνεται υπερβολικά αισιόδοξος, πέστε μας εσείς πότε νομίζετε ότι μπορεί να μηδενιστεί; Γιατί εσείς επιβάλλετε τη χειρότερη λιτότητα που έχει επιβληθεί ποτέ και δεν μηδενίζετε κάν το έλλειμμα. Χώρια που αυξάνετε και το χρέος!
    Είναι πολύ εύκολο για τη Νέα Δημοκρατία να τους γυρίσει την κουβέντα. Οπότε αντι να συζητάνε ΑΝ μπορεί να μηδενιστεί το έλλειμμα σε 18 μήνες, να συζητάνε υποχρεωτικά ΓΙΑΤΙ το ΠΑΣΟΚ μετά από 4 χρόνια λιτότητας θα εξακολουθήσει να βγάζει ελλείμματα και να μεγαλώνει το ήδη αβάστακτο χρέος.
    Φτάνει για μια μόνο φορά η ΝΔ να περάσει κι αυτή στην αντεπίθεση, κι όχι να "μαζέψει τα βρεμένα" όπως εισηγούνται κάποιοι, κατά τα άλλα καλοπροαίρετοι.
    Μη μας κάνουν "μπουουου" και λακάμε παιδιά.
    Έλεος πια.
    Το ΠΑΣΟΚ έχει μάθει τον κόσμο να γουστάρει τους "θαυματοποιούς".
    Κι αν το ίδιο το ΠΑΣΟΚ προβάλλει το Σαμαρά ως "θαυματοποιό", τόσο το χειρότερο για το ΠΑΣΟΚ.
    Ας τους πολεμήσουμε κάποτε με τα όπλα τους. Κι όχι να φυγομαχήσουμε ξανά κατά το (κακό) συνήθειό μας...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΝΖ 02/10/2010 10:40:17

      Πολύ σωστά. Τα "θαύματα" οφείλονται σε ΜΥΑΛΟ και ΓΝΩΣΗ. Όποιος τα διαθέτει, έχει και τη συνταγή της επιτυχίας.

      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΝΖ 02/10/2010 12:41:02

      Αγαπητέ ΝΖ, δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε εμένα, πάντως παρεξήγησες πολλά πράγματα.

      Καταρχάς, ποτέ δεν είπα ότι είναι μη ρεαλιστικό. Ούτε εδώ, ούτε πουθενά αλλού. Να σου θυμίσω ότι πριν καν η Ρηγίλλης πιάσει να απαντήσει στις πρώτες επιθέσεις που ήδη δεχόταν η συγκεκριμένη αποστροφή του προγράμματος του Αντώνη, εγώ ο ίδιος έγραψα αυτήν την ανάρτηση: http://www.antinews.gr/?p=62811. Σου μοιάζω να πιστεύω ότι είναι μη ρεαλιστική η μείωση;

      Όμως, στον επικοινωνιακό χειρισμό του πράγματος, διαπιστώνω κάτι που με ενόχλησε: ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ο Αντώνης έγινε αντικείμενο πραγματικής γελοιοποίησης απο τους γελοιογράφους. Επί έναν χρόνο, δέκα-έντεκα μήνες στην ηγεσία της ΝΔ, οι γελοιογράφοι δεν τον είχαν πιάσει ούτε μια φορά στο στόμα τους. Αυτό ήταν μια τεράστια επιτυχία του νέου Προέδρου της ΝΔ, διότι δεν είναι καθόλου εύκολο να κερδίσεις το σεβασμό των γελοιογράφων και των επιθεωρησιογράφων. Θα έλεγα ότι ήταν ένας τεράστιος πολιτικός άθλος Σαμαράς στο ηθικό επίπεδο. Τώρα λοιπόν έρχονται για πρώτη φορά και τον πιάνουν με τάσεις γελοιοποίσης (όσες φορές τον είχαν βάλει στα σκίτσα τους ήταν ΧΩΡΙΣ τάσεις γελοιποίησης). Αυτό σημαίνει ότι κάτι δεν πήγε καλά.

      Αυτά που λες μου φανερώνουν και κάτι ακόμη: Ότι δεν έχεις αντιληφθεί πόσο έχει πληγωθεί η ελληνική κοινωνία από τις φρούδες υποσχέσεις του τύπου "λεφτά υπάρχουν". Αυτό κινδυνεύει να γινει για τον ΓΑΠ το ανέκδοτο της εκατονταετίας. Τώρα όταν έρχεται ο Σαμαράς και λέει "θα μηδενίσω το έλλειμμα σε ενάμιση χρόνο", σε μια κοινωνία που δέχεται το συνεχές αυτομαστίγωμα που της βάζει να κάνει το ΔΝΤ και η Νέα Τάξη και που έχει πεισθεί ότι "πάμε για χρεωκοπία", ναι, αν δεν ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΘΕΙ σωστά το μήνυμα, ο Σαμαράς θα ΦΑΝΕΙ (χωρίς να ισχύει) ότι πηγαίνει για μια οικτρή επανάληψη του "λεφτά υπάρχουν".

      Ο ίδιος ο Σαμαράς φαίνεται να το κατάλαβε πολύ καλά αυτό στη ΔΕΝ όταν είπε επανειλημμένα στη συνέντευξη ότι "δεν έχω σκοπό να υποσχεθώ απολύτως τίποτα". Επρόκειτο για μία στάση που έπιανε τα μηνύματα των καιρών, για μία στάση που φανέρωνε μεγάλη εντιμότητα απέναντι στο εκλογικό σώμα. Τώρα, η ατάκα "θα μηδενίσω το έλλειμμα", που δεν τη λέει ο ίδιος ο Αντώνης, αλλά την περνάνε έτσι οι γελοιογράφοι, με την αμέριστη βοήθεια των ξελιγωμένων ΜΜΕ, φαίνεται να είναι κάτι το ακριβώς αντίθετο. Και είναι κρίμα, διότι με όλα αυτά τα πολύ βαριά μέτρα που έχει ήδη πάρει το ΠΑΣΟΚ (και δεν ξε-παίρνονται), ο μηδενισμός του ελλείμματος είναι πραγματικά κάτι το τρίβιαλ, που λέμε και στην καθομιλουμένη.

      Τι λέω λοιπόν εγώ; Λέω "μην δίνετε έμφαση στο 'μηδενισμός', αλλά δώστε έμφαση στη μέθοδο την οποία προτείνει ο Σαμαράς". Η οποία μέθοδος είναι πράγματι αποτελεσματική. Και η οποία μέθοδος είναι η σωστή, ασχέτως εάν καταλήξει ή όχι στο μηδενισμό του ελλείμματος. Έχει σημασία αν πάμε σε μηδενισμό ή σε 2% έλλειμμα σε δύο χρόνια; Πάντως αν δεν πάμε για μηδενισμό, πάμε για πολύ καλό σκορ και λύνουμε μετά και όλα μας τα υπόλοιπα προβλήματα.

      Φυσικά, εννοείται ότι δεν μπορείς να το περάσεις έτσι στον κόσμο ότι "'ντάξει μωρέ, και να μη μηδενίσουμε πάλι καλούτσικα θα πάμε", διότι τότε θα σε πάρουν με τις πέτρες. Ο κόσμος είναι ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ και όπως είπε και ο ίδιος ο Σαμαράς, είναι δυσκολότερο σήμερα να πείσεις Νεοδημοκράτη να σε ψηφίσει, παρά Πασοκτσή.

      Αυτή λοιπόν η επιμονή στο "μηδενισμό του ελλείμματος" δεν βοηθάει να κερδίσεις τους δύσπιστους. Θα βοηθήσει αν επικοινωνήσεις όχι τόσο το τελικό αποτέλεσμα, όσο τη ΜΕΘΟΔΟ ΣΟΥ. Και αυτό η ΝΔ αυτή τη στιγμή το κάνει ανεπαρκώς.

      Αυτή είναι η γνώμη μου και όχι βέβαια ότι είναι "μη ρεαλιστικός" ο μηδενισμός του ελλείμματος. Μην ακούω ρε παιδιά σαχλαμάρες!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 02/10/2010 12:42:23

        *στη ΔΕΘ (όχι στη 'ΔΕΝ'...)

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Επώνυμος 02/10/2010 13:51:18

        Η ΝΔ έχει αναρτήσει στο site της το βίντεο από την ομιλία στην Καστοριά. Αξίζει τον κόπο να το δείτε όλοι, τόσο για τον αριστοτεχνικό τρόπο με τον οποίο αναφέρθηκε ο Σαμαράς στις αιτιάσεις του ΠΑΣΟΚ για το οικονομικό πρόγραμμα, όσο και για το θέαμα του κοινού που κρέμεται από τα χείλη του, με δίψα για να μάθει αλλά και με εμπιστοσύνη στα όσα ακούει. Δείτε το.

  11. Μακεδών avatar
    Μακεδών 01/10/2010 21:59:54

    Μόλις επέστρεψα από την ομιλία του στην Καστοριά, όπου η συμμετοχή του κόσμου ήταν πολύ μεγάλη, ανάμεικτη με νέους και διαφόρων άλλων ηλικιών.
    Οι αντιδράσεις του κόσμου ήταν επίσης πολύ θερμές και ενθουσιώδης.
    Χωρίς να έχω άλλη εμπειρία από άλλη ομιλία αρχηγού κόμματος, λέω ότι σήμερα μετά την ομιλία αυτή και την συμμετοχή του κόσμου είμαι πολύ αισιόδοξος.
    Μπράβο στον Αντώνη και στον κόσμο.

  12. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 01/10/2010 22:11:39

    Συμφωνω με τα σχόλια των Επώνυμου, Μανιας και Αλλενάκι.

    Να θυμισουμε οτι ο Καρατζαφέρης ειναι αυτός και μονο που μίλησε περί φυλακης για τον Καραμανλή. Κάνω λάθος? Δεν του το υπενθύμισαν όμως στο Μεγκαλο καναλι...

    Οσο για τα υπόλοιπα περι του κεφαλαίου Καραμανλή και συναφών αηδιών, είναι προφανείς οι λόγοι και οι σκοπιμότητες που παιζουν αυτο το παραμυθι. Δεν τσιμπάμε όμως στα δολώματα των μεγαλοεκδοτικονταβατζηδοκαναλαρχών σαν κάτι ανόητους και ψώνια “πολιτικούς”, πολιτικάντηδες και άλλα “καβαλημένα καλάμια” που κατοικοεδρεύουν στα παραθυρα απο το πρωι μεχρι το βραδυ και κάποια άλλα ψάχνονται για μιά στάλα δημοσιότητας!

    Θυμηθείτε οτι οι κλιμακούμενες πιέσεις, κριτικές και οι δήθεν διαφοροποιήσεις τέτοιων ανοήτων μόνο συσπείρωση και ψήφους θα φέρουν τελικα στον Σαμαρά!

    Επίσης, όσοι πάλι θέλουν να "φαινονται" σοβαροι, μετρημενοι και δήθεν μετριοπαθείς "πρωσοπικότητες" προκειμένουν να εγγράφουν υποθήκες ενθεν και εκειθεν για να “παίξουν” στίς μελλοντικές πολιτικές φαντασιώσεις τους, μην ξεχνούν οτι η συμβολή του καθενός στον αγώνα, αξιολογείται κάθε μέρα…

  13. thanos avatar
    thanos 01/10/2010 22:50:11

    ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΑΜΑΡΑ:
    "Διότι όταν θα έλθει η Νέα Δημοκρατία θα φτιάξει μια εξεταστική Επιτροπή. Μία μόνο. Για να μάθουμε όλοι, με πλήρη στοιχεία και άπλετο φώς, πώς φτάσαμε από ένα πρόβλημα ελλείμματος κοινό σε όλη την Ευρώπη, σε μια κρίση δανεισμού μοναδική στην Ευρώπη. Πώς φτάσαμε από το “λεφτά υπάρχουν” στο πετσόκομμα των συντάξεων των 700 ευρώ.Για να μάθουμε όλοι πως φτάσαμε από τα spreads μόλις στις 130 μονάδες βάσης όταν παρέδωσε η Νέα Δημοκρατία τη διακυβέρνηση, στα τριτοκοσμικά spreads των 900 μονάδων σήμερα"

    Ελπίζω κε Σαμαρά αυτό που λέτε σήμερα να το κάνετε όταν (όπως ελπίζω) έλθετε στην εξουσία να μήν το ξεχάσατε όπως ξέχασε ο Καραμανλής περί Χρηματιστηρίου

  14. anonymos avatar
    anonymos 01/10/2010 22:54:19

    Κοιταξε Αντώνη βασικά μαζί σου αλλα πρέπει να τιμωρηθούνε σκληρά οι Πασόκοι πρώτα και εδώ δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω τόσα λεφτα μας κλέψανε

  15. tiramola avatar
    tiramola 01/10/2010 23:40:17

    Ο Παπανδρέου δέχτηκε από το 2001 και θα φτάσει στο 1996, ο Σαμαράς από 1981 και η Παπαρήγα από την εποχή του κόμη Καπποδίστρια.
    Ίδια εικόνα όπως και με το σκάνδαλο των ομολόγων.
    Το κομματικό συμφέρον υπεράνω της ουσίας που στην παρούσα φάση δεν είναι τίποτε άλλο από την παραποίηση των στατιστικών στοιχείων τα χρόνια της συμμετοχής μας στην ΟΝΕ.
    Ένα κοινό αληθινό πόρισμα για το τι ακριβώς συνέβαινε με την ελληνική στατιστική υπηρεσία θα ήταν ένα βήμα αποκατάστασης της αξιοπιστίας και της αξιοπρέπειας της χώρας διεθνώς.
    Θέλει η ΝΔ να πληροφορήσει την ΕΕ για την "αμαρτωλή" κοινωνική πολιτική της πρώτης τετραετίας ΠΑΣΟΚ (λες και τους ενδιαφέρει) ή να τους θυμίσει τον ίδιο "αμαρτωλό" τρόπο με τον οποίο πολλές χώρες-μέλη "έπιασαν" τους όρους συμμετοχής στην ζώνη του ευρώ?

    Πάρτε μιά απόφαση επιτέλους ρε σύντροφοι, θα την κρεμάσουμε τη χώρα στα μανταλάκια ναι ή όχι?

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ tiramola 02/10/2010 00:00:10

      Εδώ το πράσινο σκυλολόϊ τη δίνει να τη φάνε τα σκυλιά, και μάλιστα για πλάκα, τα μανταλάκια σε νοιάζουνε ρε σύντροφε?

      Λύσσαξες για κοινό πόρισμα...

      • tiramola avatar
        tiramola @ (A)θανάσης 02/10/2010 00:11:23

        Ε, ας βγάλουνε ξεχωριστό...
        ...
        Θα με σκάσεις ρε Θανάση χαχα

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ tiramola 02/10/2010 12:48:02

      Εσείς την κρεμάτε. Ποια είναι τα "παραποιημένα" στατιστικά στοιχεία ποτέ δεν μας έχετε πει.

      Σας εγκαλεί η Ευρώπη γιατί δεν τα έχετε παρουσιάσει και πουλάτε και ύφος.

      Άντε λοιπον, πείτε μας ποια είναι τα "παραποιημένα" στατιστικά στοιχεία.

  16. Enzo avatar
    Enzo 01/10/2010 23:44:31

    Μπορω να εχω πατριωτικη λαικη Δεξια ΤΩΡΑ?

  17. Factorx avatar
    Factorx 02/10/2010 13:07:06

    @ΝΖ γράφει "Μη μας κάνουν “μπουουου” και λακάμε παιδιά"

    Κάτι τύπους απο την Ρηγίλλης βλέπω να λακάνε, ή μάλλον να σιωπάνε, όταν τα κρατικοδίαιτα μεα επιτίθενται. Εδω νομίζω ότι είναι όλοι στις επάλξεις

  18. ΝΖ avatar
    ΝΖ 02/10/2010 14:13:09

    Σωστά τα λές Επώνυμε.
    Συμφωνώ ότι ο μηδενισμός του ελλείμματος είναι ρεαλιστικός. Αν και κάποιοι σοκάρονται σε 18 μήνες, έστω και σε κάτι παραπάνω.
    Αλλά το θέμα δεν είναι εκεί. Ούτε μπορεί να σταθεί επικοινωνιακή αντεπίθεση του ΠΑΣΟΚ, στο αν θα είναι 18 ή 24 ή 30 οι μήνες που χρειάζονται για το μηδενισμό του ελλείμματος...
    Αντίθετα, μπορεί να στηθεί αντεπίθεση από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας πάνω στο γεγονός που προκύπτει από αυτή τη συζήτηση, ότι το Μνημόνιο δεν μηδενίζει το έλλειμμα ούτε σε πέντε χρόνια.
    Κι αυτή ανοίγει το δρόμο για ένα ακόμα ιδανικό πεδίο επίθεσης του Σαμαρά:
    Ότι έφτιαξαν ένα Μνημόνιο που όχι μόνο μεγαλώνει το χρέος, αλλά ανοίγει το δρόμο για να μη πάψει ποτέ να μεγαλώνει το χρέος. Άρα και να ανατροφοδοτεί το έλλειμμα από μια άλλη πλευρά: Όχι μόνο από την ύφεση που λέει σήμερα ο Σαμαράς, αλλά κι από τη συνεχή διόγκωση των τόκων που πρέπει να πληρώνει η Ελλάδα.
    Εγώ θέλω να δώ το Σαμαρά να κλιμακώνει συνέχεια την επίθεση για το Μνημόνιο.
    Και μάλιστα στα πιο αδύνατά του σημεία που είναι μη υπερασπίσιμο.
    Ήδη τους ανάγκασε να παραδεχθούν ότι διογκώνουν το χρέος.
    Ήδη του αναγκάζει να παραιτηθούν ότι θα συνεχίσει η διόγκωση του χρέους, αφού δεν μηδενίζεται το έλλειμμα.
    Μένει ένα ακόμα: Να φανεί τελικά ότι το Μνημόνιο δεν λύνει το πρόβλημα της "δημοσιονομικής εκτροπής" της Ελλάδας.
    Λύνει το πρόβλημα τον Τραπεζών που έχουν δανείσει την Ελλάδα, αλλά με τρόπο που χειροτερεύει συνεχώς τη θέση της Ελλάδας.
    Μόλις γίνει φανερό αυτο, το ΠΑΣΟΚ θα καταρρεύσει χωρίς πιθανότητες επαναφοράς.
    Αυτό είναι κρίσιμο.
    Νομίζω ότι μετά την ομιλία στην Καστοριά ο Σαμαράς είναι σε σωστό δρόμο για να επιτύχει αυτό ακριβώς: Να εξουδετερώσει την αντεπίθεση του ΠΑΣΟΚ (για τον μηδενισμό του ελλείμματος) και να προχωρήσει σε νέα κλιμάκωση της επίθεσής του για το Μνημόνιο.
    Γιατί στην προπαγάνδα κερδίζεις όταν επιτύχεις δύο πράγματα.
    Πρώτον, να λές συνέχεια κάτι καινούργιο.
    Και δεύτερο, να χτίζεις το καινούργιο που λές πάνω στο προηγούμενο.
    Ώστε η "κοινή γνώμη" να αποκτά την αίσθηση ότι της "αποκαλύπτεται" μια εντελώς διαφορετική εικόνα.
    Αυτή η σταδιακή αίσθηση της "αποκάλυψης" είναι που δίνει στην προπαγάνδα, μια ακατανίκητη "δυναμική".
    Νομίζω ότι μετά αυτές τις αμοιβαίες διευκρινίσεις τελικά συμφωνούμε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.