#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/09/2011 18:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: πως θα κυβερνήσω



Τη δική του πλατφόρμα διακυβέρνησης της χώρας, με βασικό άξονα ένα ολοκληρωμένο εναλλακτικό σχέδιο ανάκαμψης της οικονομίας, καταθέτει με συνέντευξή του στον Τύπο της Κυριακής ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς.

Στη συνέντευξη, ο κ. Σαμαράς δηλώνει ότι η κυβέρνηση έχει χάσει κάθε έλεγχο στο έλλειμμα και το χρέος και εκτιμά ότι τα αδιέξοδά της θα γίνονται όλο και μεγαλύτερα λόγω της αποτυχίας της πολιτικής. Ο πρόεδρος της Ν.Δ. θεωρεί ότι μόνη λύση είναι οι εκλογές, «τις οποίες είναι πολύ δύσκολο πια να αποφύγει η κυβέρνηση», και ζητεί ισχυρή εντολή αυτοδυναμίας για καθαρές λύσεις ώστε να προχωρήσει με «λυμένα τα χέρια για τις μεγάλες αλλαγές που έχει ανάγκη ο τόπος».

 

"Θέλω όταν κυβερνήσω να έχω τα χέρια μου λυμένα για τις μεγάλες αλλαγές που έχει ανάγκη ο τόπος. Και το λαό στο πλάι μου", δηλώνει μεταξύ άλλων.

 

Απορρίπτει τα σενάρια συγκυβέρνησης, δηλώνοντας ότι «στις δύσκολες στιγμές ο λαός θέλει καθαρές λύσεις και όχι μία ετερόκλητη κυβέρνηση, μία κυβέρνηση κουρελού, όπου όλοι θα τσακώνονται για μία θέση», ενώ κατηγορεί την κυβέρνηση για προσχηματική διάθεση συναίνεσης με σκοπό τη συνενοχή σε πολιτικές που ήδη έχουν αποτύχει».

 

 

Σχολιάζοντας το πρόσφατο «επεισόδιο» μεταξύ της κυβέρνησης και της Τρόικας, προβλέπει πως «σύντομα θα επαναληφθεί το κακοπαιγμένο έργο ότι κινδυνεύει η επόμενη δόση, επενδύοντας στο φόβο».

Σε ό,τι αφορά το μέτωπο της οικονομίας, καταλογίζει στην κυβέρνηση ότι τώρα ανακάλυψε ξαφνικά την ύφεση, όταν υπέγραψε μία οικονομική πολιτική, που κορυφαίο συστατικό της είχε την ύφεση.

«Δεν έχουμε λάθη στην εφαρμογή ενός σωστού προγράμματος, έχουμε λάθος πρόγραμμα», τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Σαμαράς, που δηλώνει ότι η Νέα Δημοκρατία έχει ολοκληρωμένη πρόταση για εναλλακτικό σχέδιο - Plan B, το οποίο θα αποτελέσει τον πυλώνα επαναδιαπραγμάτευσης με την Τρόικα. Τάσσεται υπέρ της μείωσης των φορολογικών συντελεστών και της περικοπής της δημόσιας σπατάλης, ενώ για την εργασιακή εφεδρεία δηλώνει ότι είναι μεταβατικό μέτρο.

Δεσμεύεται ότι με την πλήρη εφαρμογή του προγράμματός του «η ανάκαμψη θα φανεί πριν κλείσει χρόνος, πάνω στο χρόνο θα μειωθεί το έλλειμμα, στα δύο χρόνια τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά και στα τρία χρόνια η εικόνα θα έχει αντιστραφεί πλήρως».

 

Για την κυβέρνηση που θα σχηματίσει δηλώνει ότι "σκέπτεται έντονα αυτόν τον καιρό" την συγκρότηση ενός "ολιγομελούς κυβερνητικού σχήματος που θα περιλαμβάνει και εξωκοινοβουλευτικούς υπουργούς, κι όχι μόνο από το χώρο της αγοράς". Δηλώνει επίσης ότι  δεν θέλει να ανακοινώσει ακόμα λεπτομέρειες για την κυβέρνησή του «πριν το ψάξει καλά» καθώς οι βαθιές τομές χρειάζονται καλή προετοιμασία και σε κρίσιμες στιγμές δεν χωρούν εύκολοι πειραματισμοί.

 

Για τα ψηφοδέλτια της ΝΔ στις επερχόμενες εκλογές δηλώνει τέλος:

"Την πραγματική επιλογή της ανανέωσης την έχουν στα χέρια τους οι ψηφοφόροι της παράταξης. Εγώ οφείλω να δώσω ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους".

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/09/2011 18:54:45

    Nα η σαφής απάντηση στην πιο κοινή ερώτηση που μου μου κάνουν με αγωνία πολλοί φίλοι, "τί θα κάνει;". Γι' αυτό ψηφίστε σαν να πυροβολείτε.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/09/2011 19:03:04

      Η μόνη περίπτωση να πετύχει τα χρονοδιαγράμματα που θέτει, με δεδομένη την στάση των ευρωπαίων, είναι χωρίς ευρώ.

      Εντός ευρώ με την τρέχουσα στάση και τις εμμονές της ευρώπης είναι πρακτικά αδύνατον.

      Το βέβαιον πάντως είναι ότι θα απαιτηθούν γιγάντιες επαναδιαπραγματεύσεις.

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ Απορία 03/09/2011 19:18:25

        Αυτό μάλλον συμφέρει κάποιους που έχουν πάει τα λεφτά τους στα πλούσια καντόνια του βορρά και λιγότερο τους καθημερινούς έλληνες πολίτες

        • Απορία avatar
          Απορία @ Γιώργος Μεσσηνία 03/09/2011 19:32:35

          Εαν δεν αλλάξει η τωρινή στάση των ευρωπαίων σε λίγο η παραμονή στο ευρώ για τους καθημερινούς έλληνες πολίτες θα είναι κόλαση.

          Οι γερμαναράδες θέλουν αυτή τη στιγμή δύο πράγματα.
          Να μείνουμε στο ευρώ, για να μην διαλυθεί το δημιουργημά τους από τη μία και από την άλλη να ρίξουν το βιοτικό μας επίπεδο σε αφρικανικά επίπεδα.
          Αυτό για να πληρώσουμε εμείς τα λάθη των τραπεζών τους και το ότι συντηρήσαμε την ανάπτυξη τους με την κατανάλωση τη δική μας μέσω των δανεικών τους.

          Το ότι θα ήθελαν να μείνουμε στο ευρώ αποτελεί μια λαμπρή ευκαιρία επαναδιαπραγμάτευσης που αν γίνει σωστά θα βελτιώσει κατά πολύ τη θέση μας.

          Οι γερμανοί αυτή τη στιγμή φαίνονται ακλόνητοι στις διαπραγματεύσεις γιατί φύσικά βλέπουν απέναντι τους τον τζέφρυ και τον μπένυ.
          Όποιος και να έβλεπε ότι διαπραγματεύεται κάτι με καρτούνς φυσικά δεν θα έκανε πίσω σε τίποτα...

          Με τον αρχηγό της ΝΔ στην κυβέρνηση όμως θα αλλάξουν τα δεδομένα και τα πράγματα στις διαπραγματεύσεις.

          • Prometheus avatar
            Prometheus @ Απορία 03/09/2011 20:31:02

            αγαπητη Απορια... και μονο που θεωρεις πως ο ''γερμανος'' δεν εχει στρατηγικη και πειραματιζεται, ειναι ατοπημα. Το οτι επισης θεωρεις πως η Γερμανια η οποια ακομη παρεπιπτωντος τελει υπο Αμερικανικη κατοχη, ειναι αδιαλλακτη γιατι εχει ανδρεικελα απεναντι της ειναι παλι ατοπημα... με ολο το σεβασμο.
            ειναι λιγο πιο περιπλοκα τα πραγματα.

          • Απορία avatar
            Απορία @ Απορία 03/09/2011 20:44:07

            Δεν είπε κανείς ότι δεν έχει στρατηγική η Γερμανία. Εμείς δεν έχουμε καμμία στρατηγική.

            Η στρατηγική του ΠΑΣΟΚ μέχρι τώρα είναι μια διαρκής κοροϊδία του ελληνικού λαού αλλά και των δανειστών μας με στόχο να ροκανίζουν χρόνο παραμένοντας στην εξουσία.

            Προφανώς, κατά την προσφιλή τους συνήθεια, έβαλαν κάποιο στοίχημα στην Χ. Τρικούπη ότι κοροϊδεύοντας όλη την υφήλιο θα βγάλουν την τετραετία και ότι θα σκάσει η χρεωκοπία ή το πάρσιμο των σκληρότερων μέτρων στον επόμενο.

            Αυτό φυσικά το καταλαβαίνουν οι γερμανοί και γι'άυτο έχουν ξεσαλώσει.

            Μια σοβαρή όμως ελληνική κυβέρνηση που θα απαιτήσει, με σοβαρότητα, ορθότερη προσέγγιση στο πρόβλημα μας και κερδίσει την εμπιστοσύνη των ελλήνων και των δανειστών μας μπορεί να κάνει θαύματα.

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Γιώργος Μεσσηνία 03/09/2011 21:29:24

          Συμφέρει επίσης όσους χρωστάνε στις τράπεζες, γιατί μετά την αναπόφευκτη νομισματική υποτίμηση θα πληρώσουν "πραγματικά" (εκπεφρασμένα σε μισθούς) λιγότερα, ενώ με την σημερινή "εσωτερική υποτίμηση" καθημερινά ανεβαίνει το "πραγματικό" χρέος τους.
          Η οικονομολογία συντίθεται από απλούς συλλογισμούς, αλλά οι περισσότεροι ούτε αυτούς δεν κατανοούν.
          Συμφωνώ με την άποψη του Απορία και επαυξάνω: Αν ξέρει κανείς -των οικονομικών ταγών της ΝΔ περιλαμβανομένων- μέτρο καλύτερο από την δραχμή και την υποτίμηση, για την ΑΜΕΣΗ αύξηση της ανταγωνιστικότητος, στην οποία ΟΛΟΙ προσβλέπουν, ας φωτίσει και εμάς τους τυφλούς.

    • GRAEKUS avatar
      GRAEKUS @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 03/09/2011 20:38:17

      τι σημαίνει "ανακήρυξη της ΑΟΖ το συντομότερο δυνατό";

    • dimitris avatar
      dimitris @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/09/2011 13:36:39

      Προσεξτε μονο να μην πυροβολησετε τα ποδια σας .

  2. Πητ avatar
    Πητ 03/09/2011 19:01:56

    Οφείλει να διευκρινίσει ορισμένα πράγματα άσχετα με το τι είχε πει παλιότερα. Πόσο θα διαρκεί η εργασιακή εφεδρεία; Δεν είναι λογικό να τους μειώσουμε τους μισθούς και να τους στείλουμε σπίτια τους να κάθονται. Μετά από 12 μήνες θα πρέπει να απολύονται. Και αυτό θα πρέπει να αφορά μόνο τους Δ.Υ. Οι ΔΕΚΟ είναι Α.Ε. και όσοι δεν χρειάζονται πρέπει να απολυθούν. Το ίδιο και με οργανισμούς που καταργούνται ή συγχωνεύονται.
    Από το 2004 που απενοχοποιήθηκε η μείωση της φορολογίας στις επιχειρήσεις μειώνουμε συνεχώς τους συντελεστές λες κι αυτό είναι το πρόβλημα. Για τη γραφειοκρατία και τη διαφθορά δεν γίνεται ποτέ τίποτα. Όσοι έχουν τη δυνατότητα εκβιάζουν ή εμποδίζουν, ακόμα κι αν δεν έχουν κάποιο όφελος, μια επιχείρηση και επειδή το κράτος δεν θέλει να βάλει μια τάξη μειώνει τα έσοδα του. Το 25% είναι αξιοπρεπέστατος συντελεστής. Κι άλλες μειώσεις μόνο ελλείμματα θα δημιουργήσουν.
    Σχετικά με την απάντηση του για τα ψηφοδέλτια ας μην εκπλαγούμε αν δούμε Ανδριανούς, Αντώναρους κλπ. Απ’ την άλλη πάλι έχει δίκιο. Στο χέρι των ψηφοφόρων είναι ποιοι θα μπουν στη Βουλή. Κι αν κάποιοι θέλουν τον Αντώναρο δικαίωμα τους είναι.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Πητ 03/09/2011 19:04:29

      όχι δεν ειναι δικαιωμα τους ρε φιλε. ας βαλει αντωναρους στα ψηφοδελτια και θα ψαχνει κι ο Σαμαρας την ψήφο του...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Πητ 03/09/2011 21:00:35

      Μονίμως, αυτή είναι η επωδός σας: πώς θα απολυθούν ΔΥ...

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Αυριανιστής 03/09/2011 21:27:05

        Αυριανιστή μάλλον εσύ έχεις κόλλημα με τους δυ που έχεις πάρει εργολαβικά την υπεράσπισή τους

      • Πητ avatar
        Πητ @ Αυριανιστής 03/09/2011 21:35:03

        Άσε μην το συζητάς είμαστε απαίσιοι. Να θέλουμε να απολυθούν αργόσχολοι; Είναι λογικά πράγματα αυτά; Τι κακό παθαίνουμε που απασχολούμε 15 κηφήνες να πουλάνε χαλιά στη Φιλελλήνων; Που κανονίζουν τις βάρδιες στο Αρχαιολογικό Μουσείο στην Πατησίων για να πηγαίνουν μια φορά στις 10 μέρες; Που ότι τους έκοψαν από τους μισθούς και τα επιδόματα τους τα δίνουν πίσω μέσω υπερωριών;
        Ευτυχώς που υπάρχουν ήρωες σαν εσένα, για να υπερασπίζονται αυτούς τους κατατρεγμένους βρικόλακες.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Πητ 03/09/2011 21:39:57

          Έχεις συγκεκριμένα στοιχεία για το Αρχαιολογικό Μουσείο, ή απλώς πιστεύεις ότι ένα τέτοιου μεγέθους μουσείο μπορεί να φυλάσσεται με ασφάλεια από δύο-τρεις φύλακες;

          • Πητ avatar
            Πητ @ Αυριανιστής 03/09/2011 21:48:09

            Τι έγινε, το μαγαζί με τα χαλιά είναι τόσο πρόκληση και κοροϊδία που ούτε εσύ δεν προσπαθείς να το δικαιολογήσεις;
            Αν περιμένεις να σου δώσω το χαρτί με τις βάρδιες, προφανώς δεν το έχω. Αυτά που λέω τα ξέρω μέσα από το μουσείο. Μήπως έχεις τσεκάρει πόσοι προβλέπονται στο οργανόγραμμα και πόσοι είναι καθημερινά στις θέσεις τους;

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Πητ 03/09/2011 23:51:04

            Όχι. Αν έχεις πληροφορίες "από μέσα" και όντως γίνεται έτσι, πάω πάσο και δεν σε αμφισβητώ. Αλλά δεν πάει κομματάκι πολύ, να γενικεύουμε από 2-3 περιπτώσεις;

  3. giorgos avatar
    giorgos 03/09/2011 19:10:54

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΗΛΟ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΚΛΑΙΜΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ.

    • Prometheus avatar
      Prometheus @ giorgos 03/09/2011 20:35:18

      ''Δεσμεύεται ότι με την πλήρη εφαρμογή του προγράμματός του «η ανάκαμψη θα φανεί πριν κλείσει χρόνος, πάνω στο χρόνο θα μειωθεί το έλλειμμα, στα δύο χρόνια τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά και στα τρία χρόνια η εικόνα θα έχει αντιστραφεί πλήρως». "

      ρε καπου το εχω ξανακουσει αυτο προ λιγων ετων και δε μπορω να θυμηθω... πως τον λεγανε μωρε εκεινον τον κοντουλη, δεξι χερι του ΓΑΠ τοτε ... παπακωνστα-κατι ... δε θυμαμαι ρε παιδια ... πειτε καποιος ...

      μα καλα ?!?!?! ειναι να αναρωτιεται κανεις αν διαβαζουν τα ιδια κειμενα καποιοι ανθρωποι ...

  4. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 03/09/2011 19:11:04

    Ειμαστε υποχρεωμένοι νά τά πιστέψουμε,

    Οπως τά πιστέψαμε τό 2004,αλλά τότε φάγαμε κατά πρόσωπο όλο τό αισχρό
    προσωπείο τού πασοκ,κρυμμένο πίσω από νεοδημοκρατικό κουστούμι.
    Μετά από πολλά χρόνια διακυβέρνησης πασοκ,τό 2004 μέ τήν ανάληψη τής
    εξουσίας από τή νδ,δέν υπήρχε,σέ διευθυντική θέση υπουργείου,οργανισμού,
    δέκο,τραπεζών κτλ,ούτε ένας νεοδημοκράτης.

    Ο Καραμανλής τότε ,εσφαλμένα, πορεύτηκε μέ πασοκίτικα στελέχη,αυτά δέν
    τόν άφησαν νά κάνει κάθαρση,νά εξυγιάνει τό δημόσιο,τού έστησαν σκάνδαλα
    καί τελικά τόν εξόντωσαν,οι δέ νεοδημοκράτες ψηφοφόροι ντρεπόντουσαν τε-
    λικά,νά δηλώνουν νεοδημοκράτες.

    Ελπίζουμε τούτη τή φορά,γιά στελέχωση μέ καταξιωμένα πρόσωπα τής αγοράς
    καί σέ ολική εξόντωση τού σοβιετικού κράτους,άλλως θά επαναληφθεί ή πονε-
    μένη ιστορία τών εκλογών τού 2009 πού ψηφοφόροι τής νδ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΝΑ
    ΨΗΦΙΣΟΥΝ.......

    • Ελεος avatar
      Ελεος @ ΣΠΥΡΟΣ 03/09/2011 19:45:43

      Πολύ σωστός!

  5. Grigoris avatar
    Grigoris 03/09/2011 19:13:07

    Αντωνη, "με παλια υλικα δεν χτιζεται νεο σπιτι!¨ Χρειαζεσαι νεους ανθρωπους εξω απο τον "κομματικο μηχανισμο" της ΝΔ! Μπορει να τους πεισεις να ερθουν κοντα σου? Τι γινεται με την ελληνικη ομογενεια? Το ποιο δυναμικο κομματι του ελληνισμου? Τιποτα! Παντως σου ευχομαι να πετυχεις παρολου που το βρισκω εξαιρετικα απιθανο!!

  6. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 03/09/2011 19:28:24

    Η τελευταία παράγραφος τα λέει όλα ....' Βοηθείστε και σεις , στο χέρι σας είναι.' Το δρόμο σου Πρόεδρε και μεις ξέρουμε τι θα κάνουμε.

  7. etsi_kai_allios avatar
    etsi_kai_allios 03/09/2011 19:29:42

    Τη φορολογία για τους απλούς ανθρώπους και το ΦΠΑ θα το μειώσει;

  8. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 03/09/2011 19:45:16

    ΜΙΛΑΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ!
    ΜΙΛΑΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΝ ΑΚΟΥΕΙ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ, ΕΣΤΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ!
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΜΕ Ο ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ 'Η Ο ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ Ή Ο ΣΠΗΛΙΟΤΟΠΟΥΛΟΣ... ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ!
    ΜΑΖΕΨΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!

  9. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/09/2011 19:56:33

    Με τους Αφροασιάτες τι θα γίνει; Θα απελαθούν οι παράνομοι (δηλαδή, όλοι τους!) και θα επανεξεταστούν όλες οι νομιμοποιήσεις και τα χαρτιά τους;
    Πρέπει να υπάρξει tabula rasa, δηλαδή όλα από την αρχή.
    Και για να γίνουν απλούστερα τα πράγματα, να ξεκινήσουν οι απελάσεις και οι επανέλεγχοι από τους πλέον επικίνδυνους για το δημόσιο συμφέρον: 1. Αλγερία, Μαρόκο, Τυνησία, Νιγηρία, Σομαλία, Αφγανιστάν. Ακολουθούν: 2. Πακιστάν, Μπαγκλαντές, Ιράκ, Συρία.
    Ολοι τους έχουν βγάλει χαρτιά με τη βοήθεια κυκλωμάτων δικηγόρων, λαμογιών του ΣΥΡΙΖΑ, του Δικτύου και της λοιπής σάρας και μάρας.
    Και από εκεί και πέρα, να υπάρξει μεταναστευτική πολιτική. Δηλαδή, θέλουμε εποχιακούς εργάτες και πόσους και από ποιες χώρες; Με διακρατικές συμφωνίες. Και άμα τη λήξει της περιόδου νόμιμης εργασίας τους, επιστροφή στη χώρα τους.
    Οχι να φτάσουμε στο σημείο, που φτάσαμε, να εργάζεται ο Πακιστανός μπάρμαν στο Friday's, ντελιβεράς, υπάλληλος εστίασης στα Fish 'n Chips στον Πειραιά και γκαρσόνι σε κυριλέ καφέ στο Κολωνάκι....
    Μην κοροϊδευόμαστε, αν δεν καθαρίσει η Αθήνα από τους Αφροασιάτες, δεν θα γίνει πόλη. Και δεν εννοώ να τους σπρώξουν από το Κέντρο στις δυτικές συνοικίες. Και με μία πρωτεύουσα σε άθλιο χάλι, μην περιμένετε ανόρθωση της χώρας.
    Περιμένουμε ξεκάθαρες κουβέντες από τον Σαμαρά και σχέδιο για το μεταναστευτικό και την λαθρομετανάστευση. Κανείς νομιμοποιημένος Αφροσιάτης να μην είναι βέβαιος ότι θα παραμείνει. Όση ανασφάλεια ενσπείρει η Αντιπολίτευση σε αυτούς, τόσο το καλύτερο. Να αρχίσουν να μαζεύουν τα μπογαλάκια τους. The party is over.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ ΒΙΣ 03/09/2011 20:42:43

      Δεδομένου ότι οι φορείς της παγκοσμιοποίησης θέλουν ισλαμοποίηση της Ευρώπης, όποιος τα βάλει με αυτό το φαινόμενο πρέπει να είναι διατεθειμένος να δεχτεί τρομακτικό πόλεμο από το εσωτερικό και, κυρίως, το εξωτερικό. Μπορεί να συσπειρώσει ο Σαμαράς το έθνος; Μπορεί ο Έλληνας να κάνει την αυτοκριτική του και να σταματήσει να αυτοκτονεί καταστρέφοντας μανιωδώς την παράδοσή του; Η ΝΔ σίγουρα δεν έχει τα προσόντα για έναν τέτοιο αγώνα. Και το γεγονός ότι ο Σαμαράς δεν αναφέρεται στο ζήτημα του αφελληνισμού της παιδείας δεν είναι ενθαρρυντικό. Ούτε, από όσο γνωρίζω, πήρε στο κόμμα του κανέναν σοβαρό Έλληνα επιστήμονα για ζητήματα εκπαιδευτικά ή πολιτειακά.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Δημήτρης 04/09/2011 02:29:47

        Αυτό είναι αλήθεια. Ας το δούμε πιο σοβαρά. Χρειάζονται προσωπικότητες που να εμπνεύσουν μια νέα ελληνική παιδεία

    • juliet avatar
      juliet @ ΒΙΣ 03/09/2011 21:12:57

      ΒΙΣ
      H κατάσταση είναι αφόρητη τον τελευταίο καιρό,μπαίνεις στο τραίνο απο Πειραιά και ακούς τις γλώσσες της Βαβέλ.Φάτσες που σε τρομάζουνε ,μου έλεγε μια γυναίκα ,δουλεύω 22 χρόνια στην Ομόνοια και αυτό που συμαίνει τον τελευταίο χρόνο είναι τρομέρο,λες και ξεφόρτωσαν εκατοντάδες .
      Προχθές σε φαρμακείο πίσω απο το Δημαρχείο είχανε μπει τρεις Αφρικανοί ,ο ένας συμπαράσταση του άλλου και διαμαρτύρονταν για φάρμακα που είχανε πάρει.
      Στη Πάτρα να δεις τι γίνεται ;Ηγουμενίτσα ....τρέχουνε άνω -κάτω ...φρίκη.
      Συμφωνώ ,αν δεν καθαρίσουνε οι πόλεις και ''μετρηθούμε'' δεν γίνεται τίποτε.Πάντως ελληνοποιήσεις έκαναν όχι μόνο οι Συριζαίοι γιατί τα λαμόγια δεν έχουνε κόμμα ,στη Θεσ/κη να δεις τι χρήμα βγάλανε κάποιοι .........Θα πρέπει, για να μπορεί να μείνει κάποιος ν' αποδεικνύει ότι έχει τα προς το ζειν,αλλιώς .....δρόμο.Αν θέλουνε ,νομοθετούν όρους για την είσοδο των αλλοδαπών.
      Ο Σαμαράς πιστεύω θα κάνει την κίνηση της απέλασής τους .Πριν απο χρόνια έπεσε στα χέρια μου ένα αρχείο σωματείων γυναικών αλλοδαπών,κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να του το δώσω ,αν και τους το είπα...το πάρτυ βλέπεις.
      Ας ελπίσουμε ότι το ξεβρώμισμα θα γίνει ,είμαστε η χαβούζα της ΕΕ.

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 03/09/2011 21:14:05

        αυτό που συμβαίνει

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ juliet 03/09/2011 21:29:31

          Καλησπέρα juliet, μα αν δεν κάνω λάθος για ότι λέει ισχύει το ακριβώς αντίθετο

          • juliet avatar
            juliet @ ΑΓΡΟΤΗΣ 03/09/2011 21:57:16

            Καλησπέρα,αυτό τον καιρό τα έχω χρειαστεί,όσες φορές έχω πάει για δουλειά εκεί γύρω στην Ομόνοια.Σκέψου ότι μπορώ ν΄αμυνθώ αν χρειαστεί,βέβαια να είναι ένας.Σκέφτομαι να έχω μαχαίρι και σπρέυ μαζί μου,ούτε στη Μασσαλία δεν φοβόμουνα τόσο.

          • juliet avatar
            juliet @ ΑΓΡΟΤΗΣ 03/09/2011 22:03:49

            Αγρότη
            Δεν ξέρω τι ανάρτηση βλέπεις αλλά προηγείται άλλο σχόλιο που σ΄εμένα γράφει ότι δεν έχει αναρτηθεί ακόμη.

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ juliet 03/09/2011 22:12:32

            Μαγικός δάκτυλος........

    • Μεσσήνιος avatar
      Μεσσήνιος @ ΒΙΣ 05/09/2011 00:27:34

      ΒΙΣ & juliet πολύ καλά τα λέτε, η κατάσταση τείνει να ξεφύγει εντελώς. Άφθονη Αφροασιατική μούχλα έχει μαζευτεί στη χώρα με ένα σωρό παρενέργειες. Καταντήσαμε χωματερή επικίνδυνων υπάρξεων.
      Αλλά το να προβεί σε τέτοιες ριζικές κινήσεις το θεωρώ πολύ δύσκολο. Κρύβονται πολλά συμφέροντα πίσω από την αθρόα εισροή των ΟΡΚ.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Μεσσήνιος 05/09/2011 00:51:22

        Ναι , βάσει σχεδίου γίνεται αλλά δεν μπορούμε να καθίσουμε έτσι έρμαια της μοίρας μας.....Δεν ξέρω που μένεις, αλλά εγώ που μένω Πάτρα σου λέω ότι δεν αναγνωρίζω τη πόλη μου . Ε, που θα πάει αυτό; Να φτάσουμε δηλ στο σημείο ,ακραίοι να πάρουν το νόμο στα χέρια τους με την στήριξη της κοινωνίας;

  10. Orestios avatar
    Orestios 03/09/2011 20:39:43

    Δεν θα είναι εύκολα για τους Έλληνες έτσι όπως τα έκανε η κυβέρνηση του Παπανδρέου. Όμως με τον Σαμαρά υπάρχει ελπίδα. Κι όταν υπάρχει ελπίδα, υπάρχει μέλλον

  11. kp8 avatar
    kp8 03/09/2011 20:55:28

    Ο μίστερ όμως ξαναξεκαθάρισε σήμερα ότι θα περιμένουμε μέχρι το 2013 για να έχουμε την ευκαιρία να ελπίζουμε σε εκλογές. Μέχρι τότε τι θα έχει απομείνει άραγε από μας ?

    • anonymous avatar
      anonymous @ kp8 03/09/2011 21:41:55

      Έλεγε ένας αστρολόγος ότι μέχρι το 2014-15 θα είναι δύσκολα τα πράγματα στη χώρα. Λες να χει δίκιο ο αστρολόγος αν μείνει μέχρι το 2013 το ΠΑΣΟΚ; :P

  12. Prometheus avatar
    Prometheus 03/09/2011 21:19:53

    κύριε Κρανιδιώτη, υπάρχει κάπου αναλυτικά και ολόκληρο το πρόγραμμα της Ν.Δ. να το διαβάζουν οι πολίτες? αν ναί, υπάρχει και επεξήγηση των στόχων? Πως και Γιατί δηλαδή θα οδηγήσουν οι επιλογές της Ν.Δ. στο προσδοκούμενο αποτέλεσμα? Στα θέματα που αφορούν στην Παιδεία (σε όλες της βαθμίδες), την Εξωτερική Πολιτική, το Ασφαλιστικό, την Υγεία, την Αναπτυξιακή Πολιτική, την Βιομηχανοποίηση της Χώρας, την 'Αμυνα και πολλά άλλα, ποιό ειναι το Στρατηγικό Δόγμα της Ν.Δ. ?( ή έστω τουλάχιστον οι μακροπρόθεσμοι στόχοι, απτά πράγματα που τελικά δεν είναι και τόσο αυτονόητα).
    Πως βλέπει η Ν.Δ. την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη τον εξελίξεων και πως σκοπεύει να την φτάσει σε αυτό το σημείο? Πώς αντιλαμβάνεται η Ν.Δ. τα πλεονεκτήματα του λαού που εκπροσωπεί και πως τα μειωνεκτήματά του? Πως ακριβώς σκοπεύει να τα εκμεταλλευτεί ή να τα διορθώσει αντίστοιχα?

    Οι πολίτες του ''κράτους'' αυτού (και κυρίως οι νέοι που ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν για την πολιτική σκηνή αυτού του τόπου, για ευνόητους λόγους) δεν πρέπει να γνωρίζουν ακριβώς τι πρεσβεύει η κάθε παράταξη σε κάθε τομέα της ζωής τους ξεκάθαρα ωστε να έχουν σημείο αναφοράς για να επιλέξουν και επιτέλους ίσως να ενεργοποιηθούν?

    Νιώθω έντονα οτι πρέπει να κάνω εγώ την ''έρευνα αγοράς'' ενώ το ''προϊόν'' αποφεύγει να διαφημίσει τον εαυτό του και σίγουρα δεν αναγράφει στην συσκευασία τα συστατικά που το απαρτίζουν/συνθέτουν... πως θα πειστεί ο καταναλωτής ? όταν μάλιστα ουτε καν έργο χειροπιαστό (προς οφελός του) δεν υπάρχει για να κρίνει ? το ότι το ανταγωνιστικό ''προϊόν" είναι χάλια, δε συνεπάγεται οτι ''εμείς'' είμαστε καλύτεροι. Στο κάτω, κάτω δε ζητώ εγώ την ψήφο του...

    Ελπίζω να καταλαβαίνετε τους προβληματισμούς μου και να μην σας κούρασα. Αντιλαμβάνομαι οτι είναι πολύ ευρές το φάσμα και ενέχει και αρκετά φιλοσοφικά ζητήματα, αλλά τα παραθέτω διότι είναι ουσίας και πιστεύω οτι απασχόλουν πολλούς απο εμάς. Επίσης πιστεύω οτι απευθύνομαι στον κατάλληλο συνομιλιτή.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Prometheus 03/09/2011 22:01:42

      Και εκεινο που πρεπει να διευκρινισθει καθαρα ειναι το θεμα του ευρω και της δραχμης στο οποιο βασιζεται η κυβερνηση κατηγορωντας τη ΝΔ ενω και εδω οπως φαινεται υπαρχουν ανθρωποι που πιστευουν οτι το προγραμμα δε βγαινει αλλιως.
      Μεχρι και γερμανικη εφημεριδα το εγραψε σαν σεναριο,η
      Handelsblatt,οτι ο Σαμαρας θα φερει τη δραχμη.
      Πρεπει να διαψευσθει κατηγορηματικα - ασαφειες τυπου λεφτα υπαρχουν δεν περνανε πια.

      • Απορία avatar
        Απορία @ ψυχραιμια 04/09/2011 00:45:45

        Η δραχμή αν έρθει δεν είναι θέμα νέας δημοκρατίας ή ελλάδας. Είναι θέμα του τι θέλει η ευρώπη. Μια ευρώπη λίγων ισχυρών κρατών γύρω από τη γερμανία ή την ευρώπη που ξέρουμε σήμερα;

        Οι γερμανοί βλέπουν τώρα ότι οποιαδήποτε αλλαγή στην σύνθεση των κρατών της ΟΝΕ σημαίνει και το τέλος του ευρώ αλλά και της ΕΕ.

        Μια σοβαρή ελληνική κυβέρνηση με κατάλληλες επαναδιαπραγματεύσεις μπορεί να πετύχει και τα δύο, και παραμονή στο ευρώ και ορθολογικότερα οικονομικά μέτρα για την πλειοψηφία του ελληνικού λαού.

        Το βέβαιο είναι ότι παραμονή στην εξουσια του ΠΑΣΟΚ είναι περισσότερη καταστροφή για τη χώρα και τον λαό.

    • φωνη avatar
      φωνη @ Prometheus 03/09/2011 23:16:02

      Αφού δεν τα ξέρεις όλα αυτά γιατί πρόλαβες και έκανες το σχόλιο που έκανες στον giorgos;

      Τόσο ειλικρινές το ενδιαφέρον σου που πρώτα σκέφτηκες να αμφισβητήσεις, να ειρωνευτείς και στο τέλος να δεις τι ισχύει;

    • ορτικι ορτικαδ avatar
      ορτικι ορτικαδ @ Prometheus 03/09/2011 23:25:09

      Δεν μιλαμε για προιον μιλαμε για δυνατη κυβερνηση.Νομιζω πως ο Προεδρος ειναι κατανοητος σε οτι λεει και οποιος ενδιαφερεται καταλαβαινει την πολιτικη που εφαρμοζει.Επιπλεον ειναι ξεκαθαρος στο τι θελει και τι προσδοκα ετσι δεν τιθεται θεμα διαφημισης.Στο ζαππιο1 και 2 παρουσιαζει με μεγαλη λεπτομερεια το οικονομικο του προγραμμα και πως αυτο συνδεται με την κοινωνια.Περιμενουμε στη δεθ να ακουσουμε το κυβερνητικο του προγραμμα το οποιο θα τον φερει στη κορυφη και θα μιλαμε την επομενη μερα για νικη Σαμαρα.Η μονη αντιθετη δυναμη στην Ελλαδα που παει κοντρα στο διεφθερμενο συστημα ειναι ο Σαμαρας και αυτο αποδεικνυεται απο την μεχρι τωρα πορεια του και επιλογες του που δικαιωνονται.

  13. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 03/09/2011 21:39:58

    οσο για το προγραμμα που θα εφαρμοσει θελλει ανθρωπους μπασμενους ,της αγορας και πετυχημενους. και πανω απο ολα να το πιστευουν και το προγραμμα κα τον σαμαρα. συμφωνω με τους εξωκοινοβουλευτικους υπουργους. και μακρια απο τα φθαρμενα στελεχη της εποχης καραμανλη.
    οσο για τους αντωναρους σιουφηδες παλιους και νεους και παυλοπουλους οταν θα ερθει η ωρα του σταυρου ο νεοδημοκρατης ξερει τι θα κανει.

  14. Theo avatar
    Theo 03/09/2011 22:41:43

    πες βρε αδερφε οτι εχεις να πεις και ασε τα ανακατεματα!!!
    απο κακιουλες και κακεντρεχιες η ανωνυμια δεν φειδεται!!!!!!!!!!

  15. Ιντζεσίλογλου Λάζαρος avatar
    Ιντζεσίλογλου Λάζαρος 03/09/2011 23:34:52

    Έχουν αρχίσει να ακούγονται διάφορες φωνές που αρχίζουν και αναρωτιούνται αν η Ν.Δημοκρατία έχει πρόγραμμα και πώς θα αντιμετωπίσει, και αν είναι ικανή, και με ποια στελέχη θα διαχειριστεί όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η σημερινή Ελλάδα και οι Έλληνες. Αυτό έπρεπε να το σκεφτούν όλοι αυτοί που ψήφισαν και υποστήριξαν το ΠΑΣΟΚ όλο αυτό τον καιρό, διευκολύνοντας το στην εφαρμογή της καταστροφικής του Πολιτικής που έχει οδηγήσει την Ελλάδα και τους Έλληνες στην Ψήφιση και προσπάθεια Εφαρμογής του Μεσοπρόθεσμου Οικονομικού προγράμματος που έχει επιβληθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση και παρακολουθείται η εφαρμογή του από την Τρόϊκα. Η Ν.Δημοκρατία έχει ξεκαθαρίσει και με τις δύο ανακοινώσεις της στο Ζάππειο Μέγαρο το όλο Τοπίο. Εξηγώντας με κάθε δυνατή λεπτομέρεια όλα τα δυνατά Πολιτικά και Οικονομικά σενάρια τα οποία μπορούν να οδηγήσουν σε διέξοδο. Οι απαντήσεις βρίσκονται δημοσιευμένες και όποιος θέλει πραγματικά να τις βρει μπορεί. Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει, λέει ο σοφός μας λαός. Αυτοί είναι που με τα δήθεν ψευτοδιλήμματα τους, και τον συνεχή εκφοβισμό, διατηρούνται στην εξουσία, διότι από την πρώτη μέρα δεν είχαν καμία πολιτική νομιμοποίηση να μας οδηγήσουν στην αγκάλη του ΔΝΤ και της Τρόϊκας σε επέκταση. Η Νέα Δημοκρατία με την διενέργεια των εκλογών θα της δοθεί η ευκαιρία να ανανεώσει το Πολιτικό της Προσωπικό με την είσοδο στα ψηφοδέλτια της νέων άφθαρτων προσώπων με πολιτικά προσόντα, απαλλαγμένοι από τα εμπόδια του παρελθόντος, με όρεξη για δουλειά και πίστη στην εφαρμογή του Οικονομικού Προγράμματός μας,και του ιδεολογικού μας υπόβαθρου του Κοινωνικού Φιλελευθερισμού.

  16. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 04/09/2011 02:02:34

    Δεσμεύεται ότι με την πλήρη εφαρμογή του προγράμματός του «η ανάκαμψη θα φανεί πριν κλείσει χρόνος, πάνω στο χρόνο θα μειωθεί το έλλειμμα, στα δύο χρόνια τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά και στα τρία χρόνια η εικόνα θα έχει αντιστραφεί πλήρως». Α) Το χρεος ειναι απιθανο να πληρωθει χωρις haircut της ταξεως του 70 με 80% και μειωση επιτοκιων στο 1% με οριζοντα αποπληρωμης 30 - 40 χρονια , ο κοσμος το εχει τουμπανο Ολοι παραδεχτονται (νομπελιστες , οικοι , επενδυτικα κεφαλαια , κοινως ολο το παγκοσμιο οικονομικο συστημα ) Μονοι που ειναι εκτος πραγματικοτητας , ειναι η ηγεσια της ευρωζωνης και το εγχωριο πολιτικο συστημα - πλην συριζα που πιστευουν οτι θα πορευτουμε με τετοιο χρεος Αλλα δεν θελει και πολυ μυαλο να το καταλαβει καποιος , την απλη αριθμητικη της εκτης δημοτικου να βαλει κατω δεν βγαινουν τα νουμερα Σε λιγο το χρεος θα φτασει το 210% του αεπ και σχεδον το 40% του εγχωριου προιοντος θα πηγαινει σε ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΑΝΩΤΟΚΙΑ Καπου 30 δις ακομα και ολικη παυση πληρωμων να κανει σε μισθους συνταξεις δεν συμπληρωνει το ποσο Β)Πως θα ισοσκελισουνε το εμπορικο ισοζυγιο στο ευρω , δεδομενου οτι τα εσοδα μας απο τις εξαγωγες ειναι πενιχρα και συν τοις αλλοις δεν ειναι και ανταγωνιστικες λογω των συνεχων ανατιμισεων του εναντι των αλλων νομισματων Γ)Αν πουληθουνε και οι τελευταιες υγεις δεκο (δεη , ευδαπ , οπαπ , ευδαθ , ελπε , τελευταιοι πυλωνες της ελληνικης οικονομιας σε ιδιωτες , απο που θα εισπραξει το κρατος τα χαμενα εσοδα απο αυτες ? Πχ η Δεη η πιο κερδοφορα επιχειρηση της χωρας απασχολει 25,000 , βγαζει κοντα 1,3 δις Αν την παρει ιδιωτης και λογου χαριν απολυσει τους μισους, οποτε με ενα προχειρο υπολογισμο εχουμε - 12000 ανεργους συν τις οικογενειες τους , οποτε το κρατος μονο απο την δεη θα χασει κοντα 1,6 δις μαζι και με τις εισφορες στα ταμεια ( -12000) Χωρια που το φτηνοτερο ρευμα της ευρωπης θα γινει ακριβο , αφου ο ιδιωτης εχωντας πλεον εκεινος το μονοπωλιο θα βαρεσει στο ψαχνο Φυσικα το νερο η το ρευμα δεν ειναι τηλεφωνο , ουτε η περιπτωση του οτε που επεσαν τα τιμολογια Ειδικοτερα το νερο που ειναι ειδος πρωτης αναγκης .. Παραδειγματα εχουμε στην χιλη , στην βολιβια που οι πολιτες επαναστατησαν Δ)Γιατι να ερθει να επενδυσει ενας ξενος , σε μια καταρρεουσα οικονομια οπως της ελλαδας , ενω μπορει να βρει φτηνοτερο κοστος σε αλλες χωρες (βουλγαρια) με ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ και πιο σταθερη οικονομια Συν τοις αλλοις με το ευρω η ελλαδα δεν μπορει να ασκησει ανεξαρτητη οικονομικη πολιτικη στα μετρα του επιχειρηματια , ακομα και στους συντελεστες φορολογησης θα εχει να δωσει λογο στην ευρωζωνη Η ιρλανδια βρηκε τον μπελα της με τις χαμηλες φορολογιες Στο νεο μνημονιο η ευρωζωνη , ηθελε να επιβαλλει στη ιρλανδια αυξηση των χαμηλων συντελεστων στις επιχειρησεις απο 11% στο 20% , οπως εχει η γερμανια Η ιρλανδια αντεδρασε εντονα και φυσικα δεν το εφαρμοσε διοτι θα αυτοκτονουσε οικονομικα Βεβαια κανεις δεν ξερει τι θα γινει τελικα με την ιρλανδια Ποιος μου λεει εμενα αυριο , οτι στην νεα οικονομικη διακυβερνηση που σχεδιαζει η γερμανια να θελει να επιβαλλει κοινους φορολογικους συντελεστες για ολους Ε)Περι ευρωομολογου οι οικοι αξιολογησης βγαλανε ανακοινωση http://www.capital.gr/News.asp?id=1274374 Με CC αξιολογηση ομολογου , δηλαδη σκουπιδια ποιος μας λεει οτι μια γερμανια θα εγγυηθει για την ελλαδα και για τις περισσοτερες οικονομιες που αντιμετωπιζουν προβληματα , μερικες απο αυτες και την χρεωκοπια?

  17. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 04/09/2011 02:21:32

    Σημειώνω (για να ρίξω λάδι στη φωτιά) ότι, κατά δήλωσή του, ο Αυριανιστής είναι Ι.Υ...

    H' είναι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου, καλύτερος του Ιησού, ώστε να υπερασπίζεται με τόσο πάθος αυτούς που του στερούν το εισόδημα ή εμείς οι υπόλοιποι είμαστε μισάνθρωποι....

    Έχει το τέλειο προφίλ του πασόκου ΔΥ...Δεν σκέφτεται καν την απόλυσή του από το τόσο καταπιεστικό και απαιτητικό Δημόσιο, για το δικό ΜΑΣ καλό...Δεν τον επιδοτούμε, ΜΑΣ "υπηρετεί" για το καλό μας, εις βάρος της προσωπικής του ευημερίας...
    Αλλά που να καταλάβουμε εμείς τα ζώα...που παπαγαλίζουμε ότι μας πει ο Μπάμπης...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 04/09/2011 03:47:34

      Ό,τι πεις. Πετάει ο γάιδαρος; Πετάει!

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Αυριανιστής 04/09/2011 22:19:34

        ο γάιδαρος δεν πετάει , τα επιδόματα πετάνε , τα εφ΄άπαξ πετάνε, οι συντάξεις πετάνε... οι λαμογιές και οι μίζες δεν πετάνε.....

    • δημητρης avatar
      δημητρης @ Φακ Κωστας 05/09/2011 13:39:55

      πες το οτι οι απολυσεις θα αφορουν πασοκους ΔΥ γιατι ανυσηχουν και τα «δικα μας παιδια » .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.