#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/10/2010 14:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: ο Ελληνικός Λαός θα χτυπήσει πέναλτι στις 7 Νοεμβρίου



Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, βρίσκεται σήμερα στην Λάρισα, αποφασισμένος όπως λένε οι πληροφορίες μας να γυρίσει όλη την Ελλάδα και να σφίξει προσωπικά το χέρι όσων περισσοτέρων Ελλήνων μπορεί και να τους δώσει κουράγιο και ελπίδα ....Γιατί αν περιμένει από την κομματική οργάνωση ζήτω που καήκαμε

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο εκλογικό κέντρο του υποψηφίου Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστού, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Την ώρα που οι αντοχές της Κοινωνίας εξαντλούνται, ο κύριος Παπανδρέου έκανε χθες δήλωση για τους συνταξιούχους.

Δεν ξέρω αν είναι δήλωση μετάνοιας ή δήλωση – και πάλι – εξαπάτησης των πολιτών. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι οι συνταξιούχοι ήταν εκείνοι οι οποίοι εθίγησαν περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο, από τα μέτρα του Μνημονίου του κυρίου Παπανδρέου.

Γι’ αυτό και η αγωνία του, θυμίζει την αγωνία του τερματοφύλακα λίγο πριν από το πέναλτι.

Και το πέναλτι θα το χτυπήσει ο Ελληνικός λαός, στις 7 Νοεμβρίου».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nick avatar
    nick 22/10/2010 14:13:10

    Διαβάζει antinews ή μου φαίνεται?

    • Factorx avatar
      Factorx @ nick 22/10/2010 14:14:32

      Σου φαινεται

      • loretta avatar
        loretta @ Factorx 22/10/2010 16:07:14

        εξαιρετικη φωτο ΦΑΚΤΟΡΑ.....δειχνει ποσο ελαστικο ειναι αυτο το αγορι....σκετος μπαλαρινος της πολιτικης

  2. Greg avatar
    Greg 22/10/2010 14:24:23

    Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει μια παρανόηση σχετικά με την αγωνία του τερματοφύλακα πριν από το πέναλτι. Η αγωνία του δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη και σε κάθε περίπτωση είναι πολύ μικρότερη από την αγωνία του παίκτη που θα εκτελέσει το πέναλτι. Ο τερματοφύλακας και να φάει το γκολ δεν τρέχει τίποτα, αν το πιάσει γίνεται ήρωας, ενώ ο παίκτης βρίσκεται σε δυσκολότερη θέση. Πρέπει οπωσδήποτε να βάλει το γκολ, αν το χάσει η αποτυχία του είναι παταγώδης.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Greg 22/10/2010 14:35:01

      Αν είσαι στο 90'+ έχεις ανεβάσει 700 σφυγμούς, τα αντανακλαστικά πέφτουν κι επιπλέον έχεις και τους Ούννους στις κερκίδες να περιμένουν να σε φάνε ζωντανό.

      Think again...

      • danaos avatar
        danaos @ tsilivithras 22/10/2010 14:49:24

        ...έχεις και τους Ούννους στις κερκίδες να περιμένουν να σε φάνε ζωντανό...
        Άψογο!!

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/10/2010 14:50:11

    Βγαλε το μαλλι.. να βρει η μπαλα στην κατραφλα να γλυρτισει στα δυχτια !!

    Δεν ειναι να τζογαρουμε να φρεναρει..

    ΠΠ

  4. sawas avatar
    sawas 22/10/2010 16:12:43

    Να τον προσεξουμε μη κουνηθει!!!!! Το κανουν αυτο

    Αν ναι, παμε για επαναλυψη



    h**p://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20568032

  5. petros avatar
    petros 22/10/2010 17:34:10

    Δεν ξέρω αν ο κ. Παπανδρέου πιάνει πέναλτι ή όχι, αλλά υπάρχει ένα μείζον θέμα που προκαλεί : η απομάκρυνση αστυνομικού από την Ελληνική Αστυνομία γιατί δεν επιθυμεί την κάρτα Πολίτη. Υπάρχει ένα μείζον ηθικό θέμα για το οποίο πρέπει να πάρουν θέση τα κόμματα :
    ( http://olympia.gr/2010/10/22/%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%BF%CF%80%CF%81%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%AD%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B1%CE%BD/ )

    ( http://ierapostoli.wordpress.com/2010/10/21/dimosia_taksi_antirisisyneidisis/ )

  6. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 22/10/2010 18:35:39

    Φάκτορα, τι γίνεται τελικά στη φωτογραφία; Το πιάνει το πέναλτι ή του παίρνει το χέρι μέσα;