#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/11/2009 19:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: να ζητήσει συγνώμη το ΠΑΣΟΚ που ξεγέλασε τους ψηφοφόρους

 

Σφοδρή επίθεση στο ΠΑΣΟΚ εξαπέλυσε ο Αντώνης Σαμαράς μιλώντας σε συγκέντρωση στο Κερατσίνι:

Κατάρρευσε η λαϊκίστικη πολιτική του ΠΑΣΟΚ

Κατήγγελλαν την πολιτική πρόταση Καραμανλή, πριν τις εκλογές, κι «έταζαν στους πάντες τα πάντα»...

Κι ήλθαν τώρα, σαράντα μέρες μετά, να κάνουν τα ίδια που κατήγγελλαν.

Και να προετοιμάζουν πολύ χειρότερα.

Κατήγγελλαν το πάγωμα των υψηλών αποδοχών του Δημοσίου. Και στη συνέχεια το επανέφεραν. Κι αμέσως το αναίρεσαν. Και κανείς δεν ξέρει που το πάνε.



Κι εκτίθενται στον ελληνικό λαό. Όπως εκτίθενται και στις Βρυξέλλες. Και στις δύο περιπτώσεις για αναξιοπιστία...

 

Κατάργησαν το έκτακτο βοήθημα των 500 ευρώ που έδινε η Κυβέρνηση Καραμανλή, λόγω της κρίσης στους χαμηλόμισθους, μέχρι 1500 ευρώ. Το οποίο αντιστοιχούσε σε 36 ευρώ το μήνα καθαρά.

Και τώρα δίνουν 1,5% αυξήσεις στις χαμηλές και μεσαίες αποδοχές του δημοσίου. Δηλαδή από 12 μέχρι 24 ευρώ το μήνα. Οι ασθενέστεροι θα έπαιρναν τριπλάσια με το έκτακτο βοήθημα της Νέας Δημοκρατίας που καταργήθηκε...

Ποτέ νέα κυβέρνηση δεν «κατάφερε» να χάσει τέτοιο απόθεμα αξιοπιστίας μέσα σε τόσο λίγο χρόνο...

Τα χειρότερα, όμως, δεν είναι αυτά που ήδη εξήγγειλαν, αλλά αυτά που ετοιμάζουν:

Αληθινή φοροεπιδρομή!

Με θύμα κυρίως τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες και τα νοικοκυριά. Δηλαδή τη μεσαία τάξη.

Δεν έχουμε καμία αντίρρηση να παταχθεί η φοροδιαφυγή. Άλλωστε τέτοια μέτρα είχαμε εξαγγείλει ως κυβέρνηση και τα αποδοκίμαζε τότε το ΠΑΣΟΚ.

Τώρα ετοιμάζει πολύ σκληρότερα.

Το πρόβλημα είναι ότι ετοιμάζονται να χτυπήσουν όχι τους φοροφυγάδες, αλλά το σύνολο της μεσαίας τάξης που βρίσκεται στο όριο.

Και των χαμηλότερων στρωμάτων που έχουν πέσει κάτω από το όριο.

Τους προειδοποιούμε: σε αυτή την φοροεπιδρομή θα μας βρουν απέναντι.

Όχι μόνο γιατί είναι άδικη. Αλλά και γιατί είναι ατελέσφορη.

Όχι μόνο γιατί δεν την αντέχει η Κοινωνία

Αλλά γιατί δεν την αντέχει ούτε η Οικονομία.

Και θα φέρει λιγότερα έσοδα στο Δημόσιο, γιατί θα οδηγήσει χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο λουκέτο.

Και θα δημιουργήσει και περισσότερες δημόσιες δαπάνες, γιατί θα αυξήσει την ανεργία.

Τους προειδοποιούμε ότι με αυτή την φοροεπιδρομή που ετοιμάζουν το έλλειμμα θα διογκωθεί, δεν θα πέσει. Και τότε θα έλθουν χειρότερα, πολύ χειρότερα από τις Βρυξέλλες. Όχι σαν «συστάσεις». Αλλά σαν «εντολές».

Τους καλούμε να επιστρέψουν στο πρόγραμμα Καραμανλή που κατήγγειλαν πριν δύο μήνες. Και να το εφαρμόσουν στο ακέραιο. Είναι λιγότερο οδυνηρό. Και πολύ πιο αποτελεσματικό.

Και κάτι ακόμα: να ζητήσουν συγγνώμη για το λαϊκισμό τους.

Το χρωστάνε: Όχι μόνο σε μας...

Το χρωστάνε στους ψηφοφόρους τους.

Που τους ξεγέλασαν...

Για μιαν ακόμα φορά.  

ΣΧΟΛΙΑ

  1. noworries avatar
    noworries 20/11/2009 19:23:06

    Μόλις άρχισαν οι γκρίνιες που ο Σαμαράς απέρριψε το debate, βγήκε στα κεραμίδια να καταγγείλει το Πασόκ.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ noworries 20/11/2009 19:30:26

      Ούτε ο Ψωμιάδης θελει debate. Είναι ακρως διχαστικό και ακραίο για μια παράταξη. μόνο ο μηχανισμος της Αγιας Θυγατερας ζητάει debate γιατι προφανώς πανω στην απελπισία της πρέπει να βρει κατι να εχει να λέει. ΑΕΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ, λεω εγω.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ noworries 20/11/2009 19:42:28

      Και σου έκανε χαλάστρα; μόνο η Ντόρα θέλει debate και τι θα μας πει αλήθεια; Έχει κάνει απολογισμό και αυτοκριτική για τα πεπραγμένα της; Πως να πιστέψουμε έστω και στο ελάχιστο αυτά που θα μας πει τώρα;

      Τεσπα ο καθένας όπως το βλέπει αν υπάρχουν ικανοποιημένοι από τα έργα και τις μέρες της στο ΥΠΕΞ και γενικότερα στην πολιτικη διαδρομή της ακόμα και με τις νεοφιλελεύθερες ιδέες της και όλα αυτά με την υποστήριξη εκδοτών, τζακιών, μηχανισμών κλπ κλπ με για του με χαρά του.

      • noworries avatar
        noworries @ «Κασσάνδρα» 20/11/2009 19:50:24

        Η κριτική στον Σαμαρά δεν σημαίνει αυτομάτως αποδοχή της Θεοδώρας. Αυτή είναι οπαδική λογική. Ή είσαι με τον ένα, ή με τον άλλο. Σόρυ αλλά δεν είμαι με κανέναν, απεχθάνομαι μεν τη Ντόρα αλλά κι ο Σαμαράς δεν με ψήνει ιδιαιτέρως.

        • Κώστας Θ. avatar
          Κώστας Θ. @ noworries 20/11/2009 19:55:25

          Το μη χείρον βέλτιστον, - μπορείς να το δεις και έτσι.
          Αδικήθηκε και συκοφαντήθηκε ο Σαμαράς - γι'αυτό κάποιοι νεοδημοκράτες είναι διστακτικοί.

        • «Κασσάνδρα» avatar
          «Κασσάνδρα» @ noworries 20/11/2009 21:04:52

          Δεν ξέρω τι σε ψήνει και τι όχι δικό σου θέμα... αλλά εδώ υπάρχουν έργα και ημέρες και εσύ μας λες για το debate.

        • Hase avatar
          Hase @ noworries 21/11/2009 14:45:17

          E.. πηγαινε να ψηφισεις Ψωμιαδη.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/11/2009 19:30:06

    Δεν κατέρρευσε ακόμα, αλλά δώσε του 5-6 μήνες...

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ archaeopteryx 20/11/2009 19:46:13

      Δεν ξέρω αν θα καταρρεύσει κυριολεκτικά και πότε, αυτό που ξέρω είναι ότι τότες κωλοτούμπες και τόσα ψέματα από τις προεκλογικές θέσεις δεν είχε καμιά κυβέρνηση από την μεταπολίτευση.

      Πλήρης αναντιστοιχία πράξεων και θέσεων.

  3. remali avatar
    remali 20/11/2009 19:32:53

    Μπραβο! Κοφτα, περιεκτικα και αντιπολιτευτικα! Ετσι θα φυγει μπροστα.
    Και ας αφησει αλλους να μαγειρευουν σε γερμανικες κουζινες.
    Η κυβερνηση δεν αντεξε ουτε 40 μερες και αρχισε ηδη τις δοκιμαστικες ριψεις, ριχνει, μαζευει, ριχνει, μαζευει.

  4. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 20/11/2009 19:41:41

    Παιδια οσοι ειστε στο εξωτερικο και ειδικα στην Αγγλια, ζητηστε απο τα πρακτορεια στοιχηματων να φτιαχτει στοιχημα με τη διαρκεια ζωης της νεας κυβερνησης στην Ελλαδα.Πρεπει να καταλαβει ολος ο κοσμος οτι αυτη η κυβερνηση θεωρειται βραχυβια.

  5. Orestios avatar
    Orestios 20/11/2009 20:07:33

    Η κυβέρνηση θα καταρρεύσει την Άνοιξη.

  6. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 20/11/2009 20:22:06

    Με τη μονη διαφορα οτι το 81 το Πασοκ ηταν αγνωστο φρουτο που ο κοσμος ηθελε επιμονα να το δοκιμασει.Τωρα ο κοσμος το ξερει το Πασοκ απο την καλη και απο την αναποδη.Δεν θα αργησει η μερα που ο κοσμος θα τους υποδεχεται με φτυσιες και βρισιες.

    • noworries avatar
      noworries @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 20/11/2009 21:02:03

      Ο κόσμος ξέρει και τη Νέα Δημοκρατία όμως πλέον. Οπότε μην διατηρείς φρούδες ελπίδες πως θα γυρίσουν τα πράγματα από τη μια μέρα στην άλλη.

  7. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 20/11/2009 22:11:02

    Στο ότι το ΠΑΣΟΚ πρέπει να απολογηθεί στους ψηφοφόρους του (δε μιλάω για τους υπόλοιπους πολίτες) θα διαφωνήσω. Όποιος πάει να ψηφίσει οφείλει να μαθαίνει ποιον ψηφίζει και σε ποια χώρα ζει. Ποιος νοήμων άνθρωπος που δε ζούσε σε σπηλιά και έβλεπε την οικονομική εξέλιξη και κατάσταση της χώρας τα τελευταία χρόνια μπορεί να πίστευε ότι υπάρχουν χρήματα; Όποιος πάλι δεν ήξερε, δε ρώταγε; Στην εποχή της πληροφορίας δε δικαιολογείται κάποιος να ψηφίζει στα τυφλά εκτός αν είναι ηλικιωμένος και απομονωμένος. Υπάρχουν εφημερίδες, ίντερνετ, βιβλία ώστε να μπορεί κάποιος πριν πάει στην κάλπη να έχει μάθει πέντε πράγματα για το τι έχει κάνει το κάθε κόμμα σε αυτόν τον έρημο τόπο. Κατά την ταπεινή μου άποψη πολλοί ψήφισαν ΠΑΣΟΚ είτε γιατί περιμένανε να μασουλήσουνε είτε γιατί τους αρέσει να τους παραμυθιάζουν. Οπότε το ΠΑΣΟΚ δεν ξεγέλασε πολλούς που δεν τους άξιζε ή που δεν ήθελαν να ξεγελαστούν αντίστοιχα. Οι υπόλοιποι πολύ απλά δεν το ψήφισαν.

    • noworries avatar
      noworries @ Δημήτρης 20/11/2009 22:50:05

      Δηλαδή κατά την ταπεινή σου άποψη οι ψηφοφόροι του Πασόκ ή τεμπέληδες/λαμόγια είναι που ψάχνουν να βολευτούν, ή βλάκες.

      Κοιτάξτε παιδιά, το καταλαβαίνουμε πως δέκα μονάδες δεν χωνεύονται εύκολα αλλά κατεβείτε από το καλάμι γιατί θα κάνετε πολλά χρόνια να ξαναδείτε κυβέρνηση.

      Προκαλείτε με αυτά που λέτε.

  8. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 20/11/2009 22:52:14

    Αμα βγει προεδρος η Ντορούλα, οχι 20, αλλα 50 χρονια θα κυβερνα το ΠΑΣΟΚ

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/11/2009 00:51:10

    Για να καταρρευσει κατι πρεπει να υπαρχει διαδοχη κατασταση.
    Ετσι οπως τα καταφεραν στη ΝΔ διαδοχη κατασταση δεν υπαρχει.Δημιουργησαν τετοια αντιπαθεια μεταξυ των αντιμαχομενων στρατοπεδων ωστε και να μη γινει διασπαση πολλοι υποστηρικτες του ενος δεν θα ψηφισουν τον αλλο εαν εκλεγει.
    Εδω π.χ η απαξιωση οσων ειναι με τη Ντορα δινει και παιρνει ενω ολες οι δημοσκοποησεις δειχνουν οτι εχει πανω απο το 40% των ψηφοφορων της ΝΔ.
    Να δουμε τι θα πουν οι σαμαρικοι εαν νικησουν μετα που θα πρεπει να ενωθουν ολοι.
    Ειναι βλακειες τα περι καταρρευσης του ΠΑΣΟΚ που ποτε δεν κανει κατω απο δυο τετραετιες.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 21/11/2009 01:00:56

      Επειδή έζησα σε γνωστούς μου την δοκιμασία του πασόκ πριν από δύο χρόνια, δεν μπορείς να φαντασθείς την μανία που υπήρχει στους υποστηρικτές ένθεν κακείθεν, ιδιαιτέρως στους παπανδρεϊκούς λόγω της αδικίας που βίωναν από τα μμε για τον πρόεδρό τους, και την ψυχική ρήξη που είχε επέλθει μεταξύ τους. Δεν περιγράφεται. Δες τους τώρα πως κυβερνούν! Ώχου μωρέ ψυχραιμία, μια ελάχιστη ροπή προς την μελαγχολία άμα έχει κάποιος έτσι και του τύχει να σε συναναστραφεί κινδυνεύει με φούντο...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 21/11/2009 08:34:24

      Ο απλός Νεοδημοκράτης που δεν θέλει το Σαμαρά, το κάνει από κομματική νομιμοφροσύνη. Αν εκλεγεί ο Σαμαράς, η ίδια αυτή κομματική νομιμοφροσύνη θα τον οδηγήσει να στηρίξει τη ΝΔ με το Σαμαρά. Οπότε, η διάδοχη κατάσταση με το Σαμαρά είναι εξασφαλισμένη. Αντιθέτως, πάρα πολλοί οι ψηφοφόροι του Σαμαρά (και περιλαμβάνω τον εαυτό μου πρώτα-πρώτα σε αυτούς) δεν έχουν ιδιαίτερη ή καθόλου κομματική νομιμοφροσύνη στη ΝΔ. Οπότε, αν εκλεγεί η Ντόρα, τότε είναι οπυ δεν θα υπάρχει διάδοχη κατάσταση.

      Όσο για κάτι μεγάλα, μεσαία ή μικρά στελέχη που είναι με τη Ντόρα για την κουτάλα, αυτοί θα είναι οι πρώτοι που θα παραμείνουν, εκλιπαρώντας για κανένα κόκαλο τη νέα ηγεσία.

      Μην τα ισοπεδώνουμε όλα, δεν είναι ίσα κι όμοια.

      • openingceremony@hotmail.com avatar
        openingceremony@hotmail.com @ Επώνυμος 21/11/2009 13:29:02

        Όντως πιο δύσκολο είναι να επιβληθεί η Ντόρα στους Νεοδημοκράτες. Ο Σαμαράς αν δεν είχε το 93 στην πλάτη του θα έκανε περίπατο. Τώρα είναι ντέρμπι με καθαρό προβάδισμα Σαμαρά. Το ζητούμενο είναι η ψυχική ενότητα στην βάση που είχε χαθεί μετά το 93 και την πέτυχε ο Καραμανλής στην συνέχεια. Σε επίπεδο στελεχών το δύσκολο είναι το ξεκαθάρισμα στελεχών τύπου Γιακουμάτου και Παπακώστα για όποιον εκλεγεί. Ο μέσος δεξιός ψηφοφόρος έχει αγανακτήσει με την συμπεριφορά τους προεκλογικά και μετεκλογικά ούτε να τους δει δεν θέλει όσο προκαλούν με τις υπερβολές τους. Οι σκληροί μητσοτακικοί θα παραμείνουν πιστοί στην Ντόρα αλλά αποδεικνύονται ανίσχυροι να ελέγξουν σημαντικές μάζες ψηφοφόρων.
        Πάντως το κλίμα είναι ήδη πολύ αρνητικό για την κυβέρνηση στην κοινωνία ενώ ήδη πολλοί πασόκοι έχουν αρχίσει να εκνευρίζονται με τον ΓΑΠ. Είδωμεν

    • Orestios avatar
      Orestios @ ψυχραιμια 21/11/2009 13:36:39

      Διάδοχη κατάσταση υπάρχει. Ο κόσμος εμπιστεύεται τους ειλικρινείς και όχι τους ψεύτες. Η Νέα Δημοκρατία αναγεννημένη με αρχηγό τον Αντώνη Σαμαρά μπορεί να διώξει τους αγύρτες, οι οποίοι με πρόσχημα την αριστεία καπηλεύονται την ανάγκη του λαού για δημοκρατία.
      Ουδείς αναντικατάστατος. Έτσι όπως ήρθε το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, έτσι θα φύγει. Πολύ σύντομα και κάτω από την εθνική αντίδραση για προδοσία των οραμάτων.

  10. george avatar
    george 21/11/2009 01:57:07

    Έχει δίκιο ο Σαμαράς σε αυτά που λέει για το ΠΑΣΟΚ. Δυστυχώς δείχνουν μια τρομερή επιμονή στο να εφαρμόσουν ένα πρόγραμμα με το οποίο ενισχύεται η σημερινή σαθρή λειτουργία της δημόσιας διοίκησης και του κράτους και από την άλλη πλευρά αποδυναμώνεται η προοπτική ανάπτυξης. Διότι με τον προϋπολογισμό που δημοσίευσαν δίνουν αυξήσεις σε όλους σχεδόν του ΔΥ από την μια πλευρά και από την άλλη βάζουν έκτακτες εισφορές και αυξάνουν τους φόρους σε όλα τα μεσαία εισοδήματα. Επιβεβαιώνεται ότι δεν έχουν σαφές και ισορροπημένο σχέδιο εξόδου από την κρίση, αλλά μόνο προεκλογικές δεσμεύσεις για παροχές σε συγκεκριμένες ομάδες χωρίς αναπτυξιακό αντίκρυσμα. Εκτός και αν θεωρήσει κανείς ότι οι αυξήσεις στους δημοσίους υπαλλήλους, (αυξήσεις που μόνο αυτοί παίρνουν, αφού οι υπόλοιπες παραγωγικές ομάδες συστηματικά αφαιμάζονται) έχουν αναπτυξιακό αντίκρυσμα.

  11. ΑΚΗΣ avatar
    ΑΚΗΣ 21/11/2009 02:25:24

    Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΓΥΡΟ ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ , Ο ΑΒΡΑΜΟ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΠΑΕΙ ΚΥΠΡΟ. ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ Η Β' ΑΘΗΝΩΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΝΤΟΡΑ. ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΡΙ DEBATE ''ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΟΧΙ ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΗΤΕΣ'' ΑΠΟΣΤΩΜΟΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ.NO COMMENT ΚΥΡΙΕΣ & ΚΥΡΙΟΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

    • XAPLAS avatar
      XAPLAS @ ΑΚΗΣ 21/11/2009 04:45:17

      Οπως και οι δημαρχοιτης Β. Επισης μικροτερο προβλημα(μικρο εκλογικο σωμα) αναμενεται να υπαρξη για τον Αντωνη στην Κρητη(Οικογενειακοι λογοι...) και στην Θρακη(Μειονοτικοι λογοι...). Ο Αβραμο εχει "ακρες"(και "μεσες" αν χρειαστει).

  12. asheti avatar
    asheti 21/11/2009 02:30:58

    asxeto... tin omilia tou sto metropolitan den tin exoun anevasei ta kanalia sta sites tous..psaxno na ti vro, kanena den tin exei.. (w ti thauma)

  13. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 21/11/2009 07:26:08

    Έχω την υποψία ότι τραβάει ζόρια ο Αντώνης κι άρχισαν τα όργανα. Θα πρέπει να ανεβαίνει η Ντόρα στις δημοσκοπήσεις.

    • Aris M. avatar
      Aris M. @ αχαβαχ 21/11/2009 08:57:39

      Τα λεφτά ανεβαίνουν, οχι η αποδοχή της απο το κόσμο. Δηλ. η μια απο τις δυο συνιστώσες των δημοσκοπήσεων...

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ αχαβαχ 21/11/2009 12:39:41

      Άσχετα με αυτήν την πτυχή, εγώ περίμενα να είναι πολύ πιο μπροστά ο Σαμαράς και δεν είναι.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ αχαβαχ 21/11/2009 12:46:26

        Μόνο δημοσκοπιση του Φλέσσα που ειναι συνεργατης της Ντόρας την φερνει μπροστα με 1%. ολες οι αλλες δημοσκοπισεις δινουν Αντωνη μπροστα 2-5%. Σε αυτη τη φαση, νομιζω ειναι αρκετο γιατι αλλιως θα υπηρχαν αντισυσπειρωσεις καθως και χαλαρωση στο στρατόπεδο σαμαρά. Παντως γενικα, μην περνουμε τις δημοσκοπισεις τοσο πολυ στα σοβαρα. Καταγραφουν μια απλη ταση και μόνο. Σημασια εχει ΠΟΣΟΙ και ΠΟΙΟΙ θα πανε στην καλπη. Όσοι πιστευουμε στον Αντωνη πρεπει ΟΠΩΣΔΠΟΤΕ να δωσουμε το παρρων προσπαθωντας να φερουμε μαζι μας οσο το δυνατο περισσοτερο κοσμο.

  14. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 21/11/2009 08:09:10

    Έτσι όπως το πάνε στο τέλος προβλέπεται να μένουν ξανά με τον Καραμανλή.

  15. sauraki avatar
    sauraki 21/11/2009 08:48:30

    Η κ. Μπακογιάννη θα χάσει με μεγάλη διαφορά από τον πρώτο γύρο. Δεν ανεβαινει. Οι διαφορές που δείχνουν οι δημοσκοπήσεις δεν έχουν καμιά σχέση με την πραγματηκότητα. Η διαφορά είναι μεγάλη. Οι Έλληνες της Θράκης θα πάνε μαζικά στις κάλπες λόγω του ότι η μειονότητα στηρίζει Ντόρα ενώ και στην Κρήτη τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα για την κ, Μπακογιάννη.

    • sauraki avatar
      sauraki @ sauraki 21/11/2009 09:02:58

      Σαμαράς στο Μεγα. Είναι άψογος. Σεμινάριο για Ντόρα. Ντόρα άνοιξε την τηλεόραση!

  16. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 21/11/2009 09:13:57

    Ο ίδιος ο Σαμαράς δέν είναι διασπαστικός στο κόμμα του δείχνει αρκετά συνεναιτικός ειδικά τώρα, εσείς οι οπαδοί είστε αρχιφανατίλες με απίστευτο μίσος στους αντιπάλους σας.

  17. ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ avatar
    ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ 21/11/2009 10:05:45

    Γιωργο ζω,πεσμενο στο χωμα να σε δω
    πτωμα οχι βιολογικο, αλλα πολιτικο.

  18. kanis avatar
    kanis 21/11/2009 10:12:21

    Εξαιρετική η συνέντευξη του Αντώνη Σαμαρά στο ΜΕΓΚΑ. Χαλαρή, άμεση, ενημερωτικη, διευκρινιστικη, ενωτική, εγκάρδια, αισιόδοξη εν τέλει!
    Μπράβο στον Μανώλη Αναγνωστάκη, που κατάφερε να επιβάλει την τόσο φιλική ατμόσφαιρα, ξεφεύγοντας από τα κλισέ των πολιτικών συνεντεύξεων, στα οποία μας έχουν συνηθίσει οι "έγκριτοι" δημοσιογράφοι τον καναλιού. Δεδομένης της προπαγάνδας του δελτίου ειδήσεων υπέρ Ντόρας, που καταπίνουμε κάθε βράδυ και απειλεί σοβαρά την εγκυρότητα του ΜΕΓΚΑ, ο Αναγνωστάκης κατάφερε, να διασώσει "κάτι" από το κύρος του καναλιού.

  19. Παλιός avatar
    Παλιός 21/11/2009 10:27:43

    Αν ο Σαμαράς, την τελευταία εβδομάδα, βγαίνει κάθε μέρα σε ένα κανάλι θα καθαρίσει εύκολα την εκλογή από την πρώτη Κυριακή. Κλάσεις ανώτερος της Ντόρας σε όλα τα επίπεδα.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Παλιός 21/11/2009 12:52:18

      Συμφωνω πως στην εβδομαδα που απομενει πρεπει να βγαινει περισσοτερο στην τηλεόραση και γενικα στα ΜΜΕ. Όλη η βαρυτητα να δωθει επισης στην κιμητοποιήση των οπαδων Σαμαρα ωστε να μη χαθει καμια ψηφος. Ειδικά στη Β ΑΘΗΝΩΝ που δημαρχοι και κομματαρχαιοι της Μητσοτακαινας λυνουν και δενουν...

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/11/2009 10:43:42

    Eγω ζητω απο ολους τους υποστηρικτες του Σαμαρα να ακουσουν αυτα που λεει περι ενοτητος και αποφυγης αντεγκλησεων και να παψουν τη δαιμονοποιηση της Ντορας.

    • Παλιός avatar
      Παλιός @ ψυχραιμια 21/11/2009 10:54:47

      Συμφωνώ, ας αντιληφθούν όλοι πως την επόμενη ημέρα η Ν.Δ., υπό τον Σαμαρά, τους έχει ανάγκη όλους. Υπάρχουν και αξιόλογοι άνθρωποι και στελέχη που υποστηρίζουν τη Ντόρα.

      Από την άλλη και οι υποστηρικτές της Ντόρας να σταματήσουν την κινδυνολογία περί διάσπασης και συρρίκνωσης και τις γροθιές κάτω από τη μέση.

    • donaE avatar
      donaE @ ψυχραιμια 21/11/2009 10:57:46

      Ειναι ματαιο,ασε να ξεκαθαρισει το πραγμα.Βλεπεις οτι δεν γυριζει πισω το ποταμι στην ΝΔ.
      Το Πασοκ μετα.

  21. Pyros avatar
    Pyros 21/11/2009 11:41:12

    Στο Σαμαρά πλέον πανε οι ελπίδες μου για την Ελλάδα. Οι ίδιες ελπίδες με τις οποίες στήριξα και πίστεψα τον ΚΚ το 2004. Νόμιζα για πολύ καιρό ότι δε θα ξαναπιστέψω πολιτικό. Αλλά...να...είναι αυτό το σαράκι που με τρώει. Δε μπορεί...θα βρεθεί κάποιος επί τέλους να κάνει τα αυτονόητα με ένα ψήγμα ηθικής μέσα του.

    Μιλάω σε φίλους και γνωστούς και προσπαθώ να τους πείσω να έλθουν να ψηφίσουν στις 29. Έχω πάρει 4 ναι μέχρι στιγμής από μη μέλη της ΝΔ. Πώς το βλέπετε παιδιά; Θα τα καταφέρουμε να νικήσουμε ΜΜΕ, βαρώνους της Β Αθηνών, μηχανισμούς κλπ;

  22. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 11:45:57

    Κερδίζει τις εντυπωσεις σε καθε τηλεοπτικη εμφανιση ο Αντώνης. Όπως σημερα στην πρωινη εκπομπη του MEGA. Γράφει το blog nonews: Κατ' αρχήν δεν είπε τίποτα εναντίον της αντιπάλου του.
    Την αντιμετώπισε σωστά με (όσο κι αν ακούγεται παράξενο αυτό) σεβασμό. Με χαμηλούς τόνους, μειλίχιος , πειστικός. Έκανε το εντελώς αντίθετο από αυτό που κάνει η Ντόρα. Ήταν ενωτικός.
    Για το debate είπε ότι...

    δεν πάει , διότι θα ήταν μια παράσταση υπέρ του ΠΑΣΟΚ, και θα πλήγωνε ακόμη περισσότερο τους ήδη τραυματισμένους από την ήττα οπαδούς της Ν.Δ.
    "Δεν έχω αντίπαλο μου την Ντόρα, αλλά την ήττα", είπε. Και πρόσθεσε πως θα σεβαστεί την Ντόρα εάν τον νικήσει , αλλά και σαν ηττημένη.
    Χρησιμοποίησε μάλισ τα τις λέξεις αδέλφια και συμμαχητές για την αντίπαλό του, που το βασικό πλάνο της ομιλίας της είναι το σφυροκόπημα του.
    Ότι ακριβώς δηλαδή έκανε κι ο Βενιζέλος με τον Παπανδρέου, που τον "χτυπούσε" προσωπικά και ανελέητα.
    Αν αυτή η συνέντευξη του Σαμαρά έπαιζε νωρίτερα, θα του είχε δώσει ακόμα περισσότερους πόντους...

  23. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 12:03:57

    Γιατί γραφεις με κεφαλαία? Για να μας πείσεις πως εχεις επιχειρήματα? Παρε το υβρεολόγιό σου και ξου. Στο μεταξυ, ειναι γνωστο πως ολα τα νιάτα της παράταξης (χαχα) στηρίζουν Ντόρα. Σήμερα προστέθηκε και ο πρωην βουλευτης του ΠΑΣΟΚ Α. Ανδριανόπουλος!!Μη χειρότερα..

    • kanis avatar
      kanis @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 12:05:41

      ...αναμένεται τοποθέτηση του νιάτου ΤΑΤΟΥΛΗΣ!

  24. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 12:25:20

    Τατούλης ο υβριστης του Καραμανλη (τον χαρακτηρισε ψευτόμαγκα τραμπουκο, κλπ). Αυτα να τα βλεπουν οι (λιγοι) Καραμανλικοι που λενε πως θα ψηφισουν την Μητσοτακαινα.

  25. kanis avatar
    kanis 21/11/2009 12:29:07

    Με πολύ ωραία φώτο Αντώνη με Λιάπη συνοδεύει το in.gr την ανάρτηση του σχετικά με την συνέντευξη του Λιάπη στον κ.τ. Επενδυτή σήμερα, όπου αναφέρει ότι..

    <>

    Τiramola...την καλημέρα μου, με την παράκληση να μην ξαναρχίσουμε...
    Μιχάλη Λιάπη η αναφορά σου στο Ζάλογγο ... έγραψε!

    • kanis avatar
      kanis @ kanis 21/11/2009 12:29:53

      Σφοδρή επίθεση κατά της Ντόρας Μπακογιάννη εξαπολύει ο Μιχάλης Λιάπης, αναλύοντας παράλληλα τους λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να εκλεγεί πρόεδρος της ΝΔ.

      Μιλώντας στον Κόσμο του Επενδυτή ο πρώην υπουργός δηλώνει ότι η Ντόρα Μπακογιάννη έβλαψε την παράταξη: «Και είναι οξύμωρο να ζητάς να γίνεις αρχηγός για να την οδηγήσεις στην εξουσία, όταν εσύ ο ίδιος συνέβαλες να πέσει από την εξουσία.

      » [...] Χαρακίρι δικαιούται ο καθένας να κάνει. Να υποχρεώσεις όμως ολόκληρη παράταξη στο χορό του Ζαλόγγου, για ιδιοτελείς σκοπούς, αυτό είναι πολιτικά ανιστόρητο, ηθικά ανεπίτρεπτο, κομματικά ασυγχώρητο. Αλλά πρωτίστως αυταρχικό.»

      Ο ίδιος καταλογίζει στην πρώην υπουργό ότι με τους χειρισμούς της στην απόδραση καταζητούμενου στην υπόθεση Siemens, η ΝΔ έχασε έδαφος με αποτέλεσμα να ανοίξει και άλλο η ψαλίδα της διαφοράς.

      Για την ιδεολογική τοποθέτηση της Ντόρας Μπακογιάννη, ο κ. Λιάπης υποστηρίζει ότι εφόσον εκλεγεί, «ο κ. Καρατζαφέρης θα κάνει πάρτι», εφόσον οι παραδοσιακοί δεξιοί ψηφοφόροι θα εγκαταλείψουν το κόμμα.

      Συνεχίζοντας αναφέρει: «Το κόμμα δεν μπορεί να έχει στην ηγεσία προσωπικότητα που εκφράζει έναν υπέρμετρο ατλαντισμό και έναν ανεπίκαιρο πια νεοφιλελευθερισμό, που να διατηρεί στενές διαπροσωπικές σχέσεις με τα συμφέροντα και προνομιακές σχέσεις με τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ».

      Ζητά μάλιστα να μπει τέλος στην εναλλαγή προσώπων από πολιτικά τζάκια στην ηγεσία του τόπου, το οποίο θυμίζει τριτοκοσμικά καθεστώτα.

      Τέλος, σημειώνει ότι η ΝΔ χρειάζεται ένα bing bang επανίδρυσης. «Με γιουρούσια του τύπου 'άντε και πέφτει το ΠΑΣΟΚ σε λίγο', πάλι θα κουκουλώσουμε τα πράγματα».

      • Lavazza avatar
        Lavazza @ kanis 21/11/2009 12:42:13

        Γιατί ο Σαμαράς δεν είναι από πολιτικό τζάκι;;;;;;

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ kanis 21/11/2009 12:43:08

      Δεν κάνει και πολύ καλό η υποστήριξη του Λιάπη...

  26. Lavazza avatar
    Lavazza 21/11/2009 12:42:50

    factorx: δεν υπήρχε κανένα τετοιο σχολιο και βαρεθηκαμε τις π..ες

  27. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 12:55:49

    http://www.youtube.com/watch?v=WrBMomY8NoM
    Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑNTΩΝΗ ΣΤΟ MEGA

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 13:10:08

      http://www.youtube.com/watch?v=HZsO8HKdnrw
      http://www.youtube.com/watch?v=QlgPaMolHp8
      http://www.youtube.com/watch?v=Lg6md1hwUX4

  28. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 21/11/2009 13:12:57

    Το σχόλιο του "Τακης" δεν είπε τίποτα καινούργιο, αφού όποιος έχει διαβάσει σωστά την ελληνική ιστορία ξέρει πως "ανεξάρτητη πολιτική" - εσωτερική κι εξωτερική-δεν υπήρξε ποτέ μέχρι σήμερα, από συστάσεως του ελλ.κράτους. Διαχρονικό και αυταπόδεικτο, μάλλον και αναπόφευκτο, το φαινόμενο. Το ζήτημα είναι, επομένως, μέσα σε αυτό το δεδομένο πλαίσιο, ποια πολιτικά πρόσωπα χειρίζονται τα ζητήματα κατά τρόπο που μπορεί να αποβεί προς όφελος ή όχι της χώρας σε συγκεκριμένες ιστορικές καμπές.Άρα πρέπει να κρίνεται η καταλληλότητα και η ικανότητα των υποψηφίων να δρουν επ'ωφελεία μέσα στις-εξ'ορισμού- περιχαρακωμένες και περιορισμένες συντεταγμένες και όχι το ίδιο το οικοδόμημα, διότι , εν τοιαύτη περιπτώσει, θα έπρεπε να ιδρύσουμε ένα κράτος από την αρχή.
    Οπότε, το σχόλιο "Τάκης" δεν είναι ούτε υβριστικό, ούτε πρωτότυπο -είναι, απλώς, άστοχο, αφού είναι άλλης τάξεως ζήτημα.

  29. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 13:13:12

    H συνέχεια εδώ:
    http://www.youtube.com/watch?v=HZsO8HKdnrw
    http://www.youtube.com/watch?v=QlgPaMolHp8
    http://www.youtube.com/watch?v=Lg6md1hwUX4

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 14:41:19

      Η συνέχεια και το τελος της σημερινης συνεντευξης Σαμαρα σημερα στο MEGA:
      http://www.youtube.com/watch?v=kHkRKTW8rHI
      http://www.youtube.com/watch?v=V-ztxKDbBt0
      http://www.youtube.com/watch?v=q71NBhXDYwg
      http://www.youtube.com/watch?v=UrGbDfK_vVI

  30. fatfat avatar
    fatfat 21/11/2009 15:06:55

    Με το debate προωθείται ο πολιτικός διάλογος ενώπιον των εκατομμυρίων ψηφοφόρων και υποστηρικτών της ΝΔ που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να πάνε σε συγκεντρώσεις των υποψηφίων.
    Από την στιγμή που ο κύριος Σαμαράς μιλάει για την βάση του κόμματος, έπρεπε να δεχτεί την διεξαγωγή debate, διότι ένα debate σε πανελλαδική μετάδοση θα το παρακολουθήσουν πολλαπλάσιοι ψηφοφόροι της ΝΔ από αυτούς που πάνε στις προεκλογικές συγκεντρώσεις των υποψηφίων. Και αυτοί οι ψηφοφόροι,που είναι και η μεγάλη πλειοψηφία των ψηφοφόρων της ΝΔ και δεν πάνε στις συγκεντρώσεις,είναι η ΒΑΣΗ της ΝΔ.
    Όσο για το επιχείρημα "μην γίνουμε τηλεοπτικό θέαμα",δυστυχώς δεν στέκει, γιατί η ΝΔ συνολικά είναι "τηλεοπτικό θέαμα" από τις 5 Οκτωβρίου με όσα έχουν διαδραματιστεί ως τώρα.

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ fatfat 21/11/2009 16:53:57

      Eπειδή ακριβώς γίναμε ήδη θέαμα, θα πρέπει τουλάχιστον να γελοιοποιηθούμε τελείως.

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Κώστας Θ. 21/11/2009 17:06:25

        ...να ΜΗΝ γελοιοποιηθούμε τελείως

  31. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 21/11/2009 15:35:09

    O Σαμαράς είναι άλλη πάστα ανθρώπου και αυτό φάνηκε καθαρά σήμερα στο MEGA. Φιλικός, εξαιρετικά συμπαθής, ανθρώπινος και με χιούμορ. Οποιος ψηφίσει με βάση τέτοια ανθρώπινα χαρακτηριστικά δεν μπορεί παρά να επιλέξει τον Αντώνη. Σε κερδίζει. Σε αντίθεση με την "ψεύτικη" Ντόρα.
    Ο χαρακτήρας και γενικά η προσωπικότητα ενός υποψηφίου έχει πολύ μεγάλη σημασία. Ο πολίτης έχει ένστικτο και καταλαβαίνει.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Κώστας Θ. 21/11/2009 15:44:47

      Μιλάει ο Αντώνης και κοιτάζει χαμηλά. Η αντίθεση απο την αλαζωνική και ξερόλα κυρία Ντόρα με τα πλαστικά χαμόγελα (που δεν εχει καμία βαθεια παιδεία και καμια κατάρτιση) βγάζει μάτι.

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 15:51:53

        Και κύριος απέναντι στην Ντόρα και στο Μεϊμαράκη. Δεν είπε το παραμικρό. Ενώ θα μπορούσε να πει πάρα πολλά.

  32. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 21/11/2009 16:30:00

    Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΜΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 19.30 ΣΤΟΝ ΟΛΠ (Αίθουσα εκδηλώσεων)

  33. tiramola avatar
    tiramola 21/11/2009 17:47:46

    Να ζητήσει συγνώμη και ο ίδιος εκ μέρους της παράταξής του για το χάλι που οδήγησαν τη χώρα.
    Όχι τίποτε άλλο αλλά επειδή είναι και περισσότερο πατριώτης....

    • trellakias avatar
      trellakias @ tiramola 21/11/2009 18:12:16

      Όπως ζήτησε ο Σημίτης, Ο Παπανδρέου, Ο Μητσοτάκης, που έφτασαν την ελλάδα εδώ που είναι έτσι ρε φίλε Tiramolla? 'Ασε τα πράσινα γυαλιά σου στην άκρη και δες το πρόβλημα που είναι ότι όλοι αυτοί φίλε μου μας ΔΟΥΛΕΟΥΝ ψιλό γαζί, κοιτάνε την πάρτη τους και την μάσα τους. Το κακό είναι πως το ταμείο είναι άδειο και δεν υπάρχουν χρήματα! Λογικές πως η επάρετη Δεξιά τα έκανε όλα είναι ηλίθια λογική και πιστεύω πως οι αρπαχτές δεν έχουν χρώμα! Τώρα για πατριωτισμό καλό είναι να θυμάσε το ρητό " Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί". Σχέδιο Ανάν, έξω από το νατο και την Ευρωπαική Ένωση και άλλες φωτοβολίδες που υφάρπαξε το κόμμα σου από την Αριστερά και τις παράτησε στα λόγια είναι δείγματα σοβαρής εθνικής - πατριωτικής πολιτικής?
      Είναι νωρίς πολύ για κριτική στο αφεντικό σου αλλά τα δείγματα δεν είναι καλά οπότε καλό είναι στο άλλο στρατόπεδο να βρούν επιτέλους τον αρχηγό τους, και να αρχίσει να λειτουργεί η Δημοκρατία.

  34. Esopos avatar
    Esopos 21/11/2009 21:37:38

    Απύθμενο Θράσος!
    Ο Κυρ ΑΝΤΩΝΗΣ πάει καιρός που ξέχασε ότι η κυβέρνηση που στήριζε αν αυτά που είχε υποσχεθεί τα έπραξε!
    Κατάφεραν να ρίξουν την οικονομία έξω, καμιά συγνώμη!
    Κατάφεραν τόσα ώστε ο κόσμος τους έστειλε εκεί που τους αξίζει.
    10 μονάδες κάτω και αντιλαμβάνονται σαν βροχή το φτύσιμο.
    ΑΝΤΩΝΗ σύνελθε, άστο το ΠΑΣΟΚ αυτό προσπαθεί να διορθώσει τις δικές σας βλακείες .
    ΑΝΤΩΝΗ ζήτησες συγνώμη από τα παιδιά που διόρισες προεκλογικά στο Υπουργείο που ήσουν κοροϊδεύοντάς τα.
    ΑΝΤΩΝΗ ζήτησες συγνώμη για τα μεγάλα ‘’φαγοπότια’’ στα ταμεία που δεν έμεινε ευρώ για να πάρω και εγώ τώρα μετά από 42 χρόνια εργασίας σύνταξη.
    ΑΝΤΩΝΗ αρκετά χρόνια μας παραμυθιάζετε με λόγια ’’ παχιά και ανάλατα’’.
    ΑΝΤΩΝΗ δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου, σαν Νεοδημοκράτη σε κρίνω.
    ΑΝΤΩΝΗ όταν δημιούργησες την ΠΟΛΑΝ ήλθα μαζί σου, εσύ επέστρεψες έχοντας στο βάθος του μυαλού σου να γίνεις αρχηγός της νέας Δημοκρατίας, εγώ δεν ξαναγύρισα ΑΝΤΩΝΗ είμαι αλλού από τότε.
    ΑΝΤΩΝΗ θα μπορούσα να γράψω σελίδες αλλά φτάνει, μέχρις εδώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.