#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/06/2013 22:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: η Ελλάδα θα γίνει η πύλη εμπορίου Κίνας - Ευρώπης



Προσκλητήριο για μεγάλες επενδύσεις και σε άλλους τομείς της ελληνικής οικονομίας, απηύθυνε ο πρωθυπουργός από το λιμάνι του Πειραιά, όπου μαζί με τον πρόεδρο του κινεζικού ομίλου COSCO Γουέι Τζιαφού, εγκαινίασε στο Ικόνιο η νέα προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων.

Τρένα, μεταφορές, λιμάνια και ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη είναι οι τομείς που σύμφωνα με τον Αντ. Σαμαρά θα μπορούσαν να αποτελέσουν πεδίο Κινέζων επενδυτών

Ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι κατά το πρόσφατο ταξίδι του στην Κίνα διαπίστωσε ότι υπάρχουν απεριόριστες δυνατότητες συνεργασίας σε διάφορους τομείς της οικονομίας ενώ ανέφερε ότι σε λίγες ημέρες θα ανακοινωθεί και επίσημα η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. «Η Ελλάδα μπορεί- εγώ λέω ότι θα γίνει- η πύλη εμπορίου Κίνας-Ευρώπης! Από το λιμάνι του Πειραιά που ξεκινήσαμε την πρώτη μας συνεργασία, σας προσκαλούμε, λοιπόν, και σε άλλες επιτυχημένες συνεργασίες στις μεταφορές, στα τραίνα, στα λιμάνια, στη ναυπηγο- επισκευή. Είμαι βέβαιος ότι η Κίνα θα στηρίξει τη μεγάλη μεταρρύθμιση της χώρας μας. Κι αυτό θα είναι για το κοινό συμφέρον όλων: Της Ελλάδας, της Κίνας αλλά και ολόκληρης της Ευρώπης»., είπε μεταξύ άλλων.

«Όποια και αν είναι η ένταση και η μορφή της κρίσης, η απάντηση είναι οι επενδύσεις» τόνισε ο πρωθυπουργός, ο οποίος είπε ότι με την ολοκλήρωση του ανατολικού τομέα του προβλήτα 3 επενδύθηκαν στην Ελλάδα 340 εκ. ευρώ.

Είμαστε στο μέσο της διαπραγμάτευσης για μια νέα συμφωνία για τη δυτική πλευρά, που αν ολοκληρωθεί και εγκριθεί από τις κοινοτικές αρχές, θα επενδυθούν επιπλέον 224 εκ. ευρώ και θα δημιουργηθούν 500 μόνιμες θέσεις εργασίας, καθώς και άλλες 200 κατά τα τρία χρόνια των κατασκευών. Σε πλήρη ανάπτυξη, το λιμάνι του Πειραιά θα αποκτήσει δυναμικότητα 7 εκ τόνων, η επένδυση θα φτάσει τα 500 εκ ευρώ και οι θέσεις εργασίας θα ξεπεράσουν τις 3.000.

Ο Πειραιάς συγκαταλέγεται στα πέντε πρώτα λιμάνια της Ευρώπης πηγαίνοντας να γίνει το πρώτο, πρόσθεσε ο κ. Σαμαράς.



Ο «κάπτεν Γουέι», από την πλευρά του τόνισε: «Οι Έλληνες έφτιαξαν αυτή την προβλήτα. Πιστεύω πως η Cosco είναι μέλος της πορείας της Ελλάδας προς την ανάπτυξη και τη σταθερότητα. Είχαμε τη στήριξη της κυβέρνησης, των συνδικάτων και όλων των Ελλήνων για να κάνουμε αυτό το έργο. Τον πρώτο χρόνο είχαμε 116.000 εμπορευματοκιβώτια, το 2012 2,1 εκατ. και το 2013 θα φτάσουμε στα 2,5 εκατομμύρια, με πάνω από 1.000 εργαζομένους να απασχολούνται στις εγκαταστάσεις μας. Είχαμε εποικοδομητικές συζητήσεις με τον κ. Σαμαρά τόσο στην Κίνα όσο και εδώ. Τα δύο κράτη έχουν κοινή ιστορία στο εμπόριο και τις μεταφορές και μοιραζόμαστε τα ίδια όνειρα για το μέλλον. Η Cosco θα αυξήσει τη ροή εμπορευμάτων προς την Ελλάδα, θα φέρουμε περισσότερα φορτία, τα οποία θα προωθούμε στην Ευρώπη μέσω των σιδηροδρόμων, για τους οποίους εκδηλώσαμε ενδιαφέρον στη συνάντησή μας με τον πρωθυπουργό. Οι δύο χώρες θα πλησιάζουν όλο και περισσότερο μεταξύ τους. Θέλουμε να κάνουμε κι άλλη επένδυση στον προβλήτα 3, στο δυτικό κομμάτι της, που θα αυξήσει τα εμπορευματοκιβώτια που διακινούνται σε πάνω από 5.000.000 και θα κάνουν τον Πειραιά το νούμερο ένα λιμάνι της Μεσογείου. Αυτό σημαίνει περισσότεροι εργαζόμενοι, ενώ θα είναι ένα έργο που θα στηρίξει την κυβέρνησή σας».

Κι ενώ κάτι πάει να γίνει στην Ελλάδα και έχουν αρχίσει να επιστρέφουν κάποια χαμόγελα στον τομέα των επενδύσεων, ο ΣΥΡΙΖΑ επιμένει να ποντάρει στην καταστροφή. Σε ανακοίνωσή της η Κουμουνδούρου αναφέρει ότι το έργο προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2015 ή στην καλύτερη περίπτωση στο τέλος του 2014.

«Ο πρωθυπουργός πανικόβλητος από τις συνεχείς αποτυχίες της πολιτικής του success story ψάχνει εναγωνίως ευκαιρίες για να προβάλλει μία πλαστή εικόνα αισιοδοξίας. Ταυτόχρονα, με την παρουσία του στο χώρο της COSCO προετοιμάζει το έδαφος για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών της χώρας ευνοώντας ταυτόχρονα τις αξιώσεις της Κινέζικής εταιρείας για μείωση του συμβατικού τιμήματος που καταβάλλει ετησίως στον ΟΛΠ. Σε αυτή την πλαστή εικόνα δεν έχουν θέση οι σκανδαλώδεις φοροαπαλλαγές της Κινέζικης εταιρείας, οι ψευδείς προβλέψεις για χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας καθώς και οι καταγγελίες των συνδικάτων ότι ο προβλήτας της COSCO «αναδείχθηκε» πρόσφατα, σε έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ως ο μοναδικός μεταξύ των 265 μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών λιμανιών που δεν αναγνωρίζονται εργασιακά δικαιώματα» αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.

Απαντώντας ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, τόνισε: «τα γεγονότα διαψεύδουν με τον κατηγορηματικότερο τρόπο τους διακηρυγμένους εχθρούς κάθε μορφής επένδυσης» και επισημαίνοντας ότι «το λιμάνι του Πειραιά ανεβαίνει σταθερά, αλλά προφανώς στον ΣΥΡΙΖΑ δεν ενδιαφέρονται για τη δημιουργία θέσεων εργασίας».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. V avatar
    V 26/06/2013 21:37:01

    Αν η απαντηση στους ΕΡΤατζηδες και τα τσιπρακια ειναι επενδυσεις τετοιου μεγεθους (TAP, Cosco, OΣΕ προσεχως κλπ.), τοτε ο Σαμαρας δεν εχει να φοβαται τιποτα.

    • Mihalis avatar
      Mihalis @ V 27/06/2013 01:29:40

      Ο Σαμαράς δε φοβάται... όταν χρειαστεί να στείλεις βιογραφικό στην COSCO θα καταλάβεις τι εστί φόβος

      • regeneration avatar
        regeneration @ Mihalis 27/06/2013 02:42:50

        Γιατί; Δεν προσλαμβάνονται αυτοδιαθετοι και αναρχοαυτονομοι από τους Κινέζους;

        • Mihalis avatar
          Mihalis @ regeneration 27/06/2013 09:47:07

          Οι αναρχοαυτόνομοι προσλαμβάνονται μια χαρά γιατί ως αναρχοαυτόνομοι που είναι, ζουν άνετα με τα 400€.

  2. Φελίζα avatar
    Φελίζα 27/06/2013 00:52:10

    Πολύ ενθαρρυντικά όλα αυτά για την είσοδο της χώρας μας -επιτέλους- σε μια νέα τροχιά ανάπτυξης.
    Αδυνατώ, παρ' όλα αυτά, να καταλάβω πώς θα αντέξουν οι ελληνικές επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά για να δουν αυτό το θαύμα.
    Ακόμα και αν βγουν νικητές στην μάχη με το τέρας της γραφειοκρατίας και της πολυνομίας στην καθημερινότητά τους, ακόμα και αν αντέξουν με την κάτω του μηδενός ρευστότητα για ικανό χρονικό διάστημα, πολύ φοβάμαι ότι, θα ηττηθούν τελικά από τις ηλιθιότητες και την προχειροδουλειά του υπουργείου οικονομικών.

  3. DebbyTant avatar
    DebbyTant 27/06/2013 03:47:41

    ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ο Σαμαρας στα νεα του καθηκοντα

  4. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 27/06/2013 05:17:10

    Ασε το Μιχαλη, ειναι καλοκαιρι και ετοιμαζεται για διακοπες στη Μυκονο μαζι με τον Αλεξη...

  5. Κράντωρ avatar
    Κράντωρ 27/06/2013 10:57:37

    Όσο περισσότερα εμπορευματοκιβώτια έρχονται από την Κίνα τόσες θέσεις εργασίας θα χάνωνται στην Ελλάδα και γενικώς στην Ευρώπη, διότι θα κλείνουν οι βιομηχανίες που δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το εργατικό κόστος της Κίνας ή της Ινδίας.

    • helios avatar
      helios @ Κράντωρ 27/06/2013 11:27:12

      Τα λιμάνια μας θα έπρεπε να παραμείνουν σε ελληνικά χέρια.Οι Έλληνες εφοπλιστές δεν παίζονται στον διεθνή ανταγωνισμό,το όφελος για την ελληνική οικονομία θα ήταν πολύ μεγαλύτερο.Ανοίξαμε την κερκόπορτα στους βρωμοΚινέζους.

      Οι χιλιάδες Κινέζοι που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην πατρίδα μας(χωρίς να τους έχει καλέσει κανείς) έχουν καταστρέψει το ελληνικο εμπόριο και την ελληνική βιοτεχνία.Με την παραχώρηση των λιμανιών μας η κατάσταση απλά θα επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο,κράτος εν κράτει,όπως συμβαίνει ήδη με το λιμάνι στον Πειραιά,ρωτήστε και τους επαγγελματίες του χώρου.

      Διαβάστε και το παρακάτω:
      http://mantatoforos.blogspot.gr/2011/06/blog-post_4463.html

      • Mihalis avatar
        Mihalis @ helios 27/06/2013 12:25:35

        Πρέπει να βρούμε πιο καλής ποιότητας φάρμακα φίλε μου. Είναι απαράδεκτο να έχουμε θύματα. Μέχρι να βρεις τον αντικαταστάτη του θύματος, μένει πίσω η παραγωγή και κινδυνεύει το success story. Πρέπει να επιληφθεί το υπό Άδωνι υπουργείο ώστε με διεθνή διαγωνισμό να βρει τα πιο κατάλληλα σκευάσματα.

      • Κράντωρ avatar
        Κράντωρ @ helios 27/06/2013 14:15:06

        Οι λιμένες είναι συγχρόνως και στρατιωτικές εγκαταστάσεις γι΄αυτό πρέπει να διοικούνται από στρατιωτικούς.
        Η δημιουργία ενός ΝΠΔΔ στο οποίο θα υπαχθούν όλοι οι μεγάλοι λιμένες είναι απαραίτητος για μείωση του λειτουργικού κόστους αλλά και για καλύτερο αμυντικό σχεδιασμό.

        Η είσοδος δεκάδων χιλιάδων Κινέζων εποίκων εντάσσεται στο γενικότερο φαινόμενο της επιθυμίας για μετανάστευση των Αφροασιατών στα ανεπτυγμένα κράτη των Λευκών.
        Οι ιδιορρυθμία με τους Κινέζους έγκειται ότι έρχονται όχι για να παράξουν εξηρτημένη εργασία σε Έλληνες εργοδότες, αλλά να ασκήσουν εμπορία, από εισαγωγές μέχρι την λιανική πώληση μέσω καταστημάτων και πλανοδίων πωλητών.

        • Mihalis avatar
          Mihalis @ Κράντωρ 27/06/2013 15:25:03

          Δηλαδή... δεν υπάρχει ελπίδα για ανάταξη της παραγωγικής βάσης της Ελλάδας ούτε με σφαίρες.

          • Κράντωρ avatar
            Κράντωρ @ Mihalis 27/06/2013 17:23:03

            Aν δεν επιβληθούν δασμοί ή πλήρης απαγορεύσις εισαγωγών από τα υπανάπτυκτα κράτη με χαμηλό εργατικό κόστος, ανάκαμψις δεν θα υπάρξει στην Ελλάδα ούτε στα υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη.

            Οι κυβερνώντες τα κράτη της Δύσεως υπέγραψαν στα πλαίσια του Παγκοσμίου Οργανισμού Εμπορίου την « απελευθέρωση» της διακινήσεως εμπορευμάτων και κεφαλαίων ( χρηματικών μονάδων) με αποτέλεσμα την αποβιομηχάνιση , την ανεργία και την σώρευση χρεών.

          • Mihalis avatar
            Mihalis @ Κράντωρ 27/06/2013 19:12:25

            Η πραγματικότητα όμως, εεε...
            "Πύλη Εμπορίου Κινέζικων"!
            Τι μεγαλεία!
            Άντε πες τους τώρα για δασμούς. Σπυράκια βγάζουν. Θέλουν να σε κάψουν όπως το Γαλιλαίο.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ helios 27/06/2013 20:46:31

        Αν συστηθείς σε έλληνα εφοπλιστή
        μην κάνεις καμμιά μ@... και δώσεις
        το χέρι σου, το έχασες!!!!
        Ενας με 25χρ θαλάσσια υπηρεσία.

  6. Hawk avatar
    Hawk 27/06/2013 13:32:51

    Μόνο μην την πάθουμε κι εμείς όπως αυτούς που ερωτεύονται σφόδρα..... και δεν έχουν μάτια και νου για τίποτα άλλο πλην του νέου τους έρωτα και καθώς είναι πεσμένοι με τα μούτρα δεν παίρνουν είδηση τι γίνεται γύρω. Μιλάω για τον καινούργιο μας έρωτα τους Κινέζους επενδυτές, με μέτρο, όλα με μέτρο, σκέψη και κοντρόλ, τα συμφέροντα στην παγκόσμια σκακιέρα πολλά, οι συσχετισμοί αλλάζουν διαρκώς... κάλιο λοιπόν να έχουμε πολλούς εραστές παρά έναν.... κι ας μας πούνε και πο@@@@ες.

    • Mihalis avatar
      Mihalis @ Hawk 27/06/2013 15:29:54

      Προς το παρόν μας φέρονται ως τέτοιες, αλλά ευτυχώς δε μας το λένε ακόμα!

      • Hawk avatar
        Hawk @ Mihalis 27/06/2013 17:27:47

        Ω, ναι και ενώ εμείς είμαστε τόσο αγνές παρθένες, άσπηλες και αμόλυντες σε αυτό τον τόπο... πως τολμούν .

        • Mihalis avatar
          Mihalis @ Hawk 27/06/2013 19:19:10

          Το ζητούμενο είναι να έχουν οι πο@@@@ες αυταπάτες ότι είναι παρθένες. Έτσι έχουν να περιμένουν φρόνιμα τον πρίγκηπα με το άσπρο άλογο. Όλοι είναι ευχαριστημένοι.

  7. Νίκη avatar
    Νίκη 27/06/2013 23:00:13

    Προτιμώ τους Κινέζους! ...θα πονέσει λιγότερο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.