#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/01/2012 16:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: εκλογές τέλη Μαρτίου

Μόνο το PSI και η δανειακή αφορούν την κυβέρνηση Παπαδήμου, τα υπόλοιπα θα τα λύσει η κυβέρνηση της ΝΔ



Η ΝΔ δεν πρόκειται να δεχθεί η κυβέρνηση Παπαδήμου να αποφασίσει για ζητήματα (όπως τα νέα μέτρα) που δεν εμπλέκονται με την βιωσιμότητα του χρέους και την δημοσιονομική προσαρμογή ξεκαθάρισε σήμερα ο Αντώνης Σαμαράς στην ομιλία του στην συνεδρίαση της Εκτελεστικής Γραμματείας της ΝΔ και προειδοποίησε ότι δεν θα ανεχθεί κωλυσιεργίες και κομματικά ή εσωκομματικά παιχνίδια.

Απαντώντας στα σενάρια και τις διαρροές από το Μαξίμου ότι η κυβέρνηση Παπαδήμου πρέπει να παραμείνει στον ...αιώνα τον άπαντα και να ασχοληθεί με την αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων της Ελλάδος ο κ. Σαμαράς ξεκαθάρισε ότι στηρίζει την κυβέρνηση μόνο για την ολοκλήρωση του PSI και της δανειακής σύμβασης - η οποία όμως  "δεν θα λύσει όλα τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας".

Είπε μεταξύ άλλων στο θέμα αυτό ο πρόεδρος της ΝΔ:

"Πρόθεσή μας είναι να διευκολύνουμε την οριστική αποκατάσταση βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους και για να το επιτύχουμε, πρέπει να ολοκληρωθεί το «κούρεμα» και να ψηφιστεί η νέα δανειακή σύμβαση. Πρέπει λοιπόν να ολοκληρώσουμε σύντομα τη συμφωνία για την αποκατάσταση της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους. Χωρίς αυτήν, η Ελλάδα δεν μπορεί ούτε να κυβερνηθεί ούτε να σταθεί...

"Η Νέα Δημοκρατία στηρίζει μια συνολική λύση σήμερα. Αλλά λύση στο πρόβλημα της βιωσιμότητας. Με τη νέα  δανειακή σύμβαση δεν πρόκειται να λύσουμε όλα τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας. Ζητήματα που δεν εμπλέκονται άμεσα με τους στόχους δημοσιονομικής προσαρμογής, δεν θα τα λύσουμε τώρα. Μερικά δεν μπορούμε. Και τα λάθη του παρελθόντος δεν θα τα επαναλάβουμε...."

Οι στόχοι στους οποίους συμφωνήσαμε, συνέχισε ο κ. Σαμαράς, είναι να εκμηδενίσουμε το έλλειμμα, να ελέγξουμε το χρέος και  να αποκαταστήσουμε την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας. Αν, όμως. προσπαθήσουν κάποιοι να θέσουν ως προϋπόθεση τα πάντα σε αυτό το σύντομο μεταβατικό διάστημα, τους προειδοποιούμε ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει.

Αν ολοκληρωθεί επιτυχώς η ανταλλαγή ομολόγων, πρόσθεσε, τότε μέσα σε ένα μήνα μπορεί να έχει ολοκληρωθεί η νέα δανειακή σύμβαση και να πάμε σε εκλογές ως τα τέλη Μαρτίου.  Σε κάθε περίπτωση, δεν θα δεχθούμε καθυστερήσεις. Και να ξέρουν οι πάντες: αν κάποιοι προσπαθήσουν να κωλυσιεργήσουν μετά την ολοκλήρωση της ανταλλαγής ομολόγων και την ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης, τότε θα μας βρουν απέναντι!

Εμείς αυτά που λέμε τα εννοούμε. Και τις δεσμεύσεις μας τις εκπληρώνουμε στο ακέραιο. Αν κάποιοι θέλουν να παίξουν κομματικά παιγνίδια, εμείς δεν θα συμμετάσχουμε.

 "Θα διαπραγματευθούμε"

Δείχνοντας εξάλλου την "γραμμή" που θα ακολουθήσει η ΝΔ και στην προεκλογική περίοδο και ως κυβέρνηση, ο Α. Σαμαράς τόνισε ότι στις διαπραγματεύσεις που θα ακολουθήσουν η ΝΔ κρατά το δικαίωμα να αλλάξει πολλά λανθασμένα στοιχεία της σημερινής πολιτικής. Δεν θα δεχθούμε κι άλλα λάθη, που οδηγούν σε ακόμα χειρότερη ασφυξία.

 Η ΝΔ, τόνισε άφησε το χρέος βιώσιμο πριν από δύο χρόνια. Φτάσαμε όμως εδώ που φτάσαμε, εξαιτίας της λανθασμένη πολιτική που εφάρμοσαν.

 Δεν δεχόμαστε, λοιπόν, τα πάντα, όπως έκανε με το Μνημόνιο ο κ. Παπανδρέου. Και δεν απορρίπτουμε τα πάντα όπως κάνει πάντα η Αριστερά. Αναζητούμε έναν άλλο δρόμο για τη διέξοδο από την κρίση. Με ανάκαμψη. Όχι με περισσότερη ύφεση. Από την άλλη πλευρά, πολλά από αυτά που δοκιμάστηκαν την τελευταία διετία, δεν απέδωσαν ή απέδωσαν τα αντίθετα αποτελέσματα. Με αποτέλεσμα, παρά τα μέτρα, και τα πρόσθετα μέτρα και τα επί πλέον μέτρα, το έλλειμμα του 2011 να φαίνεται ότι αυξήθηκε αντί να μειωθεί! Είναι φανερό ότι κάποια πράγματα πρέπει να τα αλλάξουμε.

Αλλά αυτό θα το διαπραγματευθεί η επόμενη κυβέρνηση. Και σε ό,τι μας αφορά, έχουμε ήδη ενημερώσει τους πάντες πως ό,τι δεν λειτούργησε θα πρέπει να τροποποιηθεί.

Για τις συντάξεις, ο κ. Σαμαράς τόνισε πως δεν πρέπει να μειωθούν κι άλλο. Και ιδιαίτερα των χαμηλοσυνταξιούχων. Οι επικουρικές, για παράδειγμα, μειώθηκαν ήδη δύο φορές τους τελευταίους τέσσερις μήνες. Τώρα μας ζητούν νέα μείωση! Χωρίς να γνωρίζουν καν πόσο θα τις επηρεάσει το κούρεμα των ομολόγων. Δεν είναι ένας μήνας που ψηφίσαμε τον Προϋπολογισμό. Και τώρα, πριν δούμε τι θα γίνει με το κούρεμα, ζητούν και τρίτη μείωση των επικουρικών. Κι αύριο ίσως και τέταρτη και πέμπτη…

Το πρόβλημα της βιωσιμότητας των ασφαλιστικών ταμείων - επικουρικών και κύριων – πρέπει να το δούμε συνολικά, κυρίως αφότου ολοκληρωθεί το κούρεμα που επηρεάζει άμεσα τα έσοδά τους.

Εμείς έχουμε, άλλωστε, δεσμευτεί να αποκαταστήσουμε ειδικά τις χαμηλές συντάξεις. Δεν μπορούμε να αποδεχθούμε νέο πετσόκομμα συντάξεων.

Μακροχρόνια μπορούμε να δώσουμε και στα επικουρικά ταμεία περιουσιακούς πόρους που έτσι κι αλλιώς τους χρωστάει το κράτος. Άμεσα μπορούμε να βρούμε δημοσιονομικά ισοδύναμα. Αλλά, για την ώρα, τους εξασφαλίστηκαν ήδη 310 εκατομμύρια μείωση κόστους με τις περικοπές που ήδη έγιναν. Και εν πάση περιπτώσει, προέχει να δούμε πόσα θα χάσουν όλα τα ταμεία από το κούρεμα, και πόσα θα τους λείψουν φέτος, πέρα από τα 310 που έχουν ήδη εξοικονομηθεί.

Για την απελευθέρωση των φορτηγών, έχει ήδη ψηφιστεί ένας νόμος εδώ και ενάμιση χρόνο. Τώρα η προθεσμία εφαρμογής του προτείνεται να συντομευθεί. Αλλά οι προϋποθέσεις που είχαν ψηφιστεί τότε, δεν έχουν ακόμα εφαρμοστεί και κάποιες πρέπει να αλλάξουν. Εμείς δεν έχουμε αντίρρηση να συντομευτεί η εφαρμογή του, αρκεί να εφαρμοστούν οι σωστές προϋποθέσεις που τότε είχαν θεσπιστεί. Αλλιώς απλά θα διαλυθεί ένας ακόμα κλάδος της οικονομίας. Δεν θα απελευθερωθεί! Και θα παραδοθεί σε εταιρίες από τρίτες χώρες – και όχι μόνο της Ευρωπαϊκής Ένωσης - πράγμα που δεν συμβαίνει πουθενά στην Ευρώπη.

Όσοι φοβούνται την κρίση του ελληνικού λαού να το πάρουν απόφαση

Η Νέα Δημοκρατία είναι ρυθμιστής των εξελίξεων. Κι όπως ήταν απόφαση ευθύνης που δημιουργήσαμε αυτή την κυβέρνηση για να επιτύχει το στόχο της, έτσι θα είναι απόφαση ευθύνης να εμποδίσουμε παρεκκλίσεις από τη Συμφωνία της Συνόδου των Αρχηγών. Ούτε όρους βάζουμε, ούτε ανταλλάγματα ζητάμε, ούτε προβλήματα δημιουργούμε. Απλώς ζητάμε απ’ όλους να μείνουν συγκεντρωμένοι στους στόχους που όλοι μαζί θέσαμε κι αποδεχθήκαμε. Τίποτε λιγότερο. Τίποτε περισσότερο.

Ο ελληνικός λαός θα έχει την ευκαιρία να αποφασίσει για την κυβέρνηση που θα τον βγάλει από την κρίση.

Όσοι φοβούνται την κρίση του ελληνικού λαού και προσπαθούν να την αποφύγουν, καλά θα κάνουν να το πάρουν απόφαση. Δεν μπορούν ούτε να καθυστερήσουν ούτε να αποτρέψουν την πολιτική νομιμοποίηση και τις εκλογές που έχει ανάγκη ο τόπος.   

 Π.Ζ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Y. avatar
    Y. 04/01/2012 17:13:06

    Για να δούμε, τι θα δούμε....

    • factorx avatar
      factorx @ Y. 04/01/2012 18:03:57

      Αυτό τώρα Υ τι ήταν σχόλιο; Αφήστε την γκρίνια και ...συσπειρωθείτε. Αυτό που έπρεπε να πει είπε σήμερα: τα μεγάλα προβλήματα θα τα αντιμετωπίσουμε εμείς - θα διαπραγματευθώ γιατί εμείς αφήσαμε το χρέος βιώσιμο και εσείς με τον ΓΑΠ το φτάσατε εδώ - όσοι φοβούνται τον λαό να το πάρουν απόφαση

      • hdgr avatar
        hdgr @ factorx 04/01/2012 18:13:15

        Φάκτορα επίσης είπε (δεν το λέει μόνο σήμερα βέβαια)

        Πρόθεσή μας είναι να διευκολύνουμε την οριστική αποκατάσταση βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους και για να το επιτύχουμε, πρέπει να ολοκληρωθεί το «κούρεμα» και να ψηφιστεί η νέα δανειακή σύμβαση.

        Έχω δύο απορίες:

        1. Η ΝΔ θα ψηφίσει την δανειακή σύμβαση , με οποιοδήποτε περιεχόμενο, ως "αναπόφευκτο" γεγονός;

        2. Η δανειακή σύμβαση μετά του "κουρέματος" εξασφαλίζουν οπωσδήποτε την βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους;

        • factorx avatar
          factorx @ hdgr 04/01/2012 18:19:05

          Αφου το λέει καθαρά, γιατί δεν διαβάζεις καλά την ανάρτηση: "Ο κ. Σαμαράς ξεκαθάρισε ότι στηρίζει την κυβέρνηση μόνο για την ολοκλήρωση του PSI και της δανειακής σύμβασης – η οποία όμως “δεν θα λύσει όλα τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας”... "Αν προσπαθήσουν κάποιοι να θέσουν ως προϋπόθεση τα πάντα σε αυτό το σύντομο μεταβατικό διάστημα, τους προειδοποιούμε ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει".

          • hdgr avatar
            hdgr @ factorx 04/01/2012 18:26:19

            Έχω διαβάσει με μεγάλη προσοχή.
            Τα ερωτήματα παραμένουν.

          • factorx avatar
            factorx @ hdgr 04/01/2012 18:38:00

            Αντιλαμβάνομαι τον προβληματισμό σου όπως και πολλών άλλων. Όμως πρέπει να γίνει κατανοητό ότι ο Σαμαράς δεν απευθύνεται μόνο στο εσωτερικό σκηνικό - απευθύνεται και στο εξωτερικό και σε εκείνους με τους οποίους θα διαπραγματευθεί αύριο. Δεν μπορεί λοιπόν να τους λέει "αντε και..." ή να βγαίνει στα κάγκελα σαν τον Τσίπρα που δεν θα διαπραγματευθεί ποτέ

          • hdgr avatar
            hdgr @ factorx 04/01/2012 18:44:36

            Το θέμα είναι αν θα έχει μείνει τίποτα για να διαπραγματευτεί ή αν θα τους το πει όταν και αν θα χρειασθεί.
            Μακάρι να είναι όπως τα λες.
            Εδώ θα είμαστε και θα δούμε.

          • factorx avatar
            factorx @ hdgr 04/01/2012 18:48:17

            δηλαδή οι συμβάσεις δεν καταργούνται;

          • hdgr avatar
            hdgr @ factorx 04/01/2012 20:14:04

            Ναι, οι συμβάσεις καταργούνται , όχι όμως από αυτούς που τις έχουν υπογράψει ή ψηφίσει.

          • ακοματιστος avatar
            ακοματιστος @ hdgr 04/01/2012 20:29:04

            ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Y. avatar
        Y. @ factorx 04/01/2012 22:11:50

        Αυτό ήταν η αρχική θέση. Άρα, επιβεβαίωσε. Μόνο που στην αρχική θέση, υπήρχε και μια ημερομηνία
        Αυτό που περιμένω από το Σαμαρά είναι να βγει και να πει,....να σταματήσουν οι καψήδες και οι σταυρόπουλοι να μιλάν για το χρόνο εκλογών, γιατί δεν νομιμοποιούνται και δεν τους αφορά. Αυτά τα συζητώ μόνο με τον πρωθυπουργό τους. Τέρμα!

  2. blue nile avatar
    blue nile 04/01/2012 17:48:50

    Τώρα αυτό το ότι μπορεί κανείς να μηδενίσει τα ελλείματα σε συνθήκες ύφεσης κομματάκι δύσκολο μου φαίνεται. Σίγουρα η ελληνική οικονομία παρουσιάζει τέτοιες ιδιαιτερότητες και τέτοιες ανεκμετάλευτες δυνατότητες λόγω της πολύχρονης αδρανοποίησης και του παρασιτικού χαρακτήρα της που επεμβάσεις χειρουργικής ακρίβειας θα μπορέσουν να καλυτερέψουν την κατάσταση. Αλλά ακόμα και να καταφέρουμε να έχουμε τα διαβόητα πρωτογενή πλεονάσματα αυτά πρέπει να είναι τέτοιας έκτασης και τέτοιας χρονικής διάρκειας που παρόμοια δεν έχουν ξανασυναντηθεί στην παγκόσμια οικονομική ιστορία. Το ελληνικό πρόβλημα χρέους δυστυχώς είναι μη διαχειρίσιμο. Ο Σαμαράς το σημαντικό που μπορεί να κάνει είναι να συγκρατήσει όσο μπορεί μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας από την ελεύθερη πτώση αποφεύγοντας τα εγκληματικά χαράτσια και την άσκοπη φορολογία που στεγνώνουν παραπάνω την αγορά και αυξάνουν την ανεργία. Και αυτό μέχρι να έχουμε επιτέλους μια πειστική ευρωπαική απάντηση στα προβλήματα που ταλανίζουν την ευρωζώνη.

  3. astrokritis avatar
    astrokritis 04/01/2012 18:16:01

    .. Μια απορία ... Η νέα δανειακή σύμβαση θα ψηφιστεί ''σκέτη'' ?? .. Κανένα μνημόνιο δεν θα την συνοδεύει , αυτή ?? .. Θα περιμένουν , δηλαδή, οι ''φίλοι κι εταίροι'' μας ( και δανειστές μας , βεβαίως - βεβαίως ) , να κάνουμε εκλογές , να σχηματήσουμε κυβέρνηση ( όποια κι αν θα είναι αυτή) , να γίνουν οι προγραμματικές δηλώσεις της , να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή και μετά θα μας φέρουν το νέο μνημόνιο και θα μας πουν : '' αυτό είναι , εφαρμόστε το! '' ... ??? ...

    • factorx avatar
      factorx @ astrokritis 04/01/2012 18:19:50

      βλ. την απάντηση στο προηγούμενο σχόλιο

      • astrokritis avatar
        astrokritis @ factorx 04/01/2012 18:36:15

        .. την είδα , Φάκτορα , αλλά δεν με ικανοποίησε .. Πρώτα - πρώτα , είναι 99% σίγουρο τώρα πια , πως η νέα δανειακή καθώς και το ''εθελοντικό'' κούρεμα θα διέπονται από το αγγλικό δίκαιο .. Το ότι αυτό θα το ψηφίσει ο Σαμαράς πως σου φαίνεται ? .. Τι διαπραγμάτευση θα κάνει μετά , όταν όλοι οι νομικοί συμφωνούν πως δεν θα έχουμε κανένα περιθώριο , μέσα σ'αυτό το (νομικό) πλαίσιο ? ...

        • factorx avatar
          factorx @ astrokritis 04/01/2012 18:51:56

          Που το ξέρεις ότι θα το ψηφίσει; Και έπειτα τι είναι αυτά που λένε οι ¨νομικοί" που επικαλείσαι; Βάζει ψευτοπροβλήματα η αριστερά και τα δεχόμαστε άκριτα; Με τις υπάρχουσες συμφωνίες δεν είμαστε δεμένοι χειροπόδαρα και θα είμαστε με το αγγλικό δίκαιο;

          • astrokritis avatar
            astrokritis @ factorx 04/01/2012 19:06:17

            .. ε , λοιπόν , όχι ! .. Το σημερινό χρέος ( αν εξαιρέσεις τα 110 δισ. του πρώτου μνημονίου [σε σύνολο, δεν τα έχουμε πάρει όλα , ακόμα] ) διέπεται από το ελληνικό δίκαιο, είναι ομολογιακό και όχι διακρατικό , (όπως το του πρώτου μνημονίου και του δεύτερου που μας ετοιμάζουν τώρα ) και είναι πάρα πολύ εύκολο ακόμα και να το διαγράψουμε , μονομερώς , ολόκληρο ... Αλλά , δεν είναι αυτό το θέμα μας , τώρα ... Το θέμα είναι τι θα κάνει ο Σαμαράς , από δω και πέρα ..... Οψόμεθα ...

          • factorx avatar
            factorx @ astrokritis 04/01/2012 19:23:16

            Φίλε δεν είσαι καθόλου καλά ενημερωμένος. Μην διαγραφεί εντελώς το χρέος με την δανειακή.

          • astrokritis avatar
            astrokritis @ factorx 04/01/2012 19:27:22

            .. την καινούργια δανειακή , εννοείς ? ... Αν ναι, φαντάσου τι θα συμπεριλάβουν σ'αυτή για να διαγράψουν ( οι δανειστές μας ) ένα χρέος άνω των 360 δις. ... Την μάνα μας και τον πατέρα μας , θα μας πάρουν ! ....

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ astrokritis 04/01/2012 21:51:18

            Χαχα,αν η μανα μας και ο πατερας μας
            αξιζουν 360δις,τοτε
            χαλαλι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ astrokritis 04/01/2012 18:37:52

      Λοιπόν! Για να ξεμπερδευτεί το κουβάρι δανειακής-μνημονίου. Όπως και στο πρώτο μνημόνιο που η δανειακή ψηφίστηκε στη βουλή από ΠΑΣΟΚ,ΛΑΟΣ,ΔΗΣΥ (για όποιον ξεχνάει αυτό) αλλά το μνημόνιο το υπέγραψε μόνο του το Παπάκι και δε το έφερε ποτέ προς έγκριση, έτσι είναι και τώρα. Θα υπογραφεί η δανειακή, θα έρθει προς έγκριση στη Βουλή και ΑΝ εγκριθεί, πάμε σε εκλογές με νόμισμα το ευρώ για να διαπραγματευτεί η επόμενη κυβέρνηση το μνημόνιο-2. ΑΝ ψηφιστεί λέω, γιατί αν ζητήσει ο Μπένι 180 ψήφους με συνταγματική δέσμευση επειδή θα έχουν συμφωνήσει για αγγλικό δίκαιο στα νέα μοόλογα, ο Σαμ έχει δηλώσει πως δε το ψηφίζει. Και μάλλον έτσι θα γίνει η έξοδος από Ε.Ε. και επιστροφή στη δραχμή μας... Και καλά θα κάνει κατ' εμέ ως νέος Λεωνίδας και Παλαιολόγος. Δεν παραδίδουμε τη χώρα σε κανέναν. Είναι μόνο δική μας. Με το αίμα των προγόνων μας έμεινε ελεύθερη και με λίγη πείνα που θα περάσουμε θα ξαναμείνει!

  4. d.a.- avatar
    d.a.- 04/01/2012 18:20:29

    τα παλληκάρια που οδήγησαν την χώρα στο γκρεμό τι θα απογίνουν ????

    • Αρτα-Ξερξης avatar
      Αρτα-Ξερξης @ d.a.- 04/01/2012 18:57:41

      Μην ανησυχείς , θα ακολουθησουν το παράδειγμα της Μπιρμπίλη και του Δρούτσα! Ξέρουν αυτοί είναι experts σ’ αυτά . Θα τοποθετηθούν σε διπλωματικά πόστα σε διεθνείς οργανισμούς με μηνιαίους μισθούς πολλών χιλιάδων ευρώ! Έχουν φροντίσει αυτοί, όλα είναι καλά σχεδιασμένα... Τώρα όσο αναφορά εμάς…. θα παραμείνουμε εδω με την πλέμπα στα θλιβερά ανατολικά βαλκάνια με μισθούς των 300 ευρώ. Ενώ ο ΓΑΠ και η παρέα του θα κάνουν lifestyle και θα μας χαιρετούν από την γκλαμουρια του Παρισιού, της Γενεύης , του Λονδίνου , της Νέας Υόρκης και πάει λέγοντας. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΜΕ !!!

  5. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 04/01/2012 18:35:56

    Το PSI και τη νέα δανειακή σύμβαση τα τακτοποιεί η κυβέρνηση Παπαδήμου. Νέα μέτρα θα συνοδεύουν όλα αυτά. Πότε θα ψηφιστούν; Πριν ή μετά τις εκλογές; Και αν είναι πριν τι θα κάνουν οι βουλευτές όλων των κομμάτων; Θα απειθαρχήσουν ή θα ευθυγραμμιστούν; Πάντως αν οι βουλευτές της ΝΔ ψηφίσουν τα μέτρα λίγο πριν τις εκλογές , τι θα πουν μετά στους ψηφοφόρους; Ψηφίστε μας, γιατί εμείς θα τα εφαρμόσουμε καλύτερα; Χρειάζεται προσοχή μεγάλη.

  6. NIKOS avatar
    NIKOS 04/01/2012 18:41:16

    ΕΡΩΤΗΣΕΙ.ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η Ν.Δ. ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ΠΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΒΓΕΙ Η Ν.Δ. ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ NIKOS 04/01/2012 19:01:30

      Θα βάλει την ΕΥΠ να βρει τους κυριότερους οργανωτές των αναρχικών που συνδέονται με την τρομοκρατία και έχουν διασυνδέσεις στο χώρο του ΠΑΣΟΚ, θα τους κάνει φύλλο και φτερό από απόψεως δημοσιότητας, θα στήσει δικαστήριο με ταχεία διαδικασία, θα μπουν ισόβια οι κύριοι και έτσι όλοι θα βγάλουν το σκασμό. Λύσεις υπάρχουν.

    • Agni avatar
      Agni @ NIKOS 04/01/2012 19:03:39

      (Χ).Α.ΠΑΝΤΕΙΣΟΙ:Τους έβαλε όλους φυλακή το Πασόκ αθώωους και ενόχους για να καταστρέψει τη χώρα χωρίς την παραμικρή ενόχληση,τους διέλυσε δομικά και πλέον δεν έχει καμμία χρήσιμη εφεδρεία,νόμιζε βλέπεις οτι θα κυβερνά για πάντα..

  7. Ραβινος avatar
    Ραβινος 04/01/2012 18:49:56

    Καιρια τοποθετηση του Σαμ προς φιλους και αλλοφιλους !Τωρα γιατι εδω μεσα αναλισκονται μερικοι στο ψειρισμα της καθε λεξης καθε φρασης ας αναρωτηθουν ψυχραιμα και να απαντησουν στο παρακατω ερωτημα .Τι εβαλε στοχο ο Σαμαρας και δεν τον πετυχε μεχρι τωρα ?

  8. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 04/01/2012 19:05:13

    Ο Σαμαράς ξεκαθαρίζει ότι οι εκλογές θα γίνουν πριν το Πάσχα με πιθανότερο χρόνο το τέλος Μαρτίου. Όλα τα υπόλοιπα είναι ιστορίες για αγρίους. Με όλα αυτά αποδείχθηκε ότι ο Σαμαράς ορθώς έπραξε και συμμετείχε στο σχηματισμό της μεταβατικής κυβέρνησης διότι έτσι αφαίρεσε κάθε άλλοθι στην Ευρώπη ότι δήθεν η ελληνική πλευρά φταίει για την αποτυχία του Μνημονίου και ταυτόχρονα απέδειξε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι οι πολυπόθητες του Αλαφούζου και άλλων και των τσιρακίων τους κυβερνήσεις συνεργασίας και τεχνοκρατών είναι μια μούφα, μια αναποτελεσματική φούσκα, ένα πουκάμισο αδειανό

  9. Νικήτας avatar
    Νικήτας 04/01/2012 19:37:05

    Ενωθείτε μην λιποψυχείται και πάμε φούλ για τις εκλογές.

  10. tak avatar
    tak 04/01/2012 19:37:49

    Πολλοί οι βιαστικοί, πολλή και η βιασύνη! Τι είναι εδώ, γάμος εν Κανά, για να κάνει ο Αντώνης θαύματα; Ο κ. Σαμαράς είναι σαφέστατος σε όλα όσα λέει και απορώ πώς άνθρωποι, που έχουν την απαίτηση να τον σχολιάζουν, βλέπουν εντελώς επιδερμικά τις σκέψεις του... Ο Αντώνης Σαμαράς δε λέει ψέματα... Ούτε κάνει υπαναχωρήσεις και κυρίως δεν υποχωρεί μπροστά σε καμιά σκοπιμότητα...

  11. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 04/01/2012 20:20:53

    Να το παίρνει σιγά σιγά χαμπάρι το πασοκοσύστημα και ο τραπεζικός καρδινάλιος που παριστάνει τον πρωθυπουργό πως το πάρτι τελειώνει οσονούπω. Ό,τι... λαγούς είχαν τους χρησιμοποίησαν, ό,τι πετραχήλι βρήκαν πρόχειρο το πέταξαν στα μούτρα μας μπας και τσιμπήσουμε. Τα μαγικά τελειώνουν όμως κάποια στιγμή, ο λαός σας σιχάθηκε κι ο Σαμαράς, δυστυχώς για εσάς, στα δύσκολα δεν κιοτεύει. Λαῷ ἐκδίκησις, λαὸς ἀνταποδώσει…

  12. Παύλος avatar
    Παύλος 04/01/2012 20:38:06

    Ναι, κάποιοι κακόμοιροι επιμένουν να κάνουν εκ του ασφαλούς κριτική στον Σαμαρά. Προφανώς ανοίκουν στην Καραντζαντόρεια παράταξη . Τον ψέγουν ότι έκανε αυτό , που αν δεν είχε κάνει, θα τον έψεγαν πολλαπλασίως !!!!!
    Ή μικρόψυχοι είναι,
    Ή μικρονοϊκοί ,
    Ή μεγαλο-διεστραμένοι, που δεν θέλουν με τίποτα να έλθει ο Σαμαράς στην εξουσία !!!!!

  13. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 04/01/2012 21:06:07

    Καλα τα σχολια και οι προσδοκιες .
    Αλλα σε καθε διαπραγματευση για την υπογραφη οποιασδηποτε συμφωνιας που εμπεριεχει ζητηματα Εθνικης Κυριαρχιας και εν γενει της προοπτικης και της βιωσιμοτητας της Χωρας
    πρεπει να μπαινουν Κοκκινες Γραμμες απο τους Εθνικους μας διαπραγματευτες
    που δεν ειναι αλλοι παρα οι νομιμα εκλεγμενοι Πρωθυπουργοι , Υπουργοι και βουλευτες.
    Και σε οτι αφορα τωρα τις διαπραγματευσεις για το PSI+ και την Νεα Δανειακη Συμβαση που θα προκυψει στην συνεχεια πρεπει απ' τα κομματα
    που στηριζουν την κυβερνηση Παπαδημου να τεθουν οι Κοκκινες Γραμμες
    με σαφη και κατηγορηματικο τροπο που να μην δεχονται παρερμηνειες
    και υπαναχωρησεις.
    Γιατι αν περιμενουμε απο τον Παπαδημο να θεσει Κοκκινες Γραμμες
    καλα χαμπερια ...
    Σαν ενα μινιμουμ απαιτησεων(Κοκκινες Γραμμες) της Ελληνικης πλευρας προκειμενου να μην χαθει η Εθνικη Κυριαρχια και να καταστει βιωσιμο το Χρεος θα ηταν:
    α) Διατηρηση οπωσδηποτε του Ελληνικου Δικαιου στα νεα υπο ανταλλαγην ομολογα.
    Θα ειναι πραξη Εθνικης Μειοδοσιας αν δεχθουμε το Αγγλικο Δικαιο.
    β) Το επιτοκιο που θα τους δωθει να ειναι κατω του 5% και να μην συμπεριληφθει ρητρα αυξησης με αναφορα το ΑΕΠ της Χωρας
    γ) Σε περιπτωση μη εθελοντικης συμμετοχης του οποιου υπολοιπου των ομολογιουχων ενεργοποιηση των CAC(θεσμοθετηση απο την Ελλ. Βουλη της υποχρεωτικης συμμετοχης).
    Για τις πιο πανω προυποθεσεις για την συμφωνια του PSI+ πρεπει να τοποθετηθουν τα κομματα ευθαρσως και με σαφηνεια και να μην προσπαθησουν να κρυφτουν πισω απο τον ΠΑΠΑΔΗΜΟ.
    Οι ευθυνες τους ολων και καθενος ξεχωριστα ιδιαιτερως των Βουλευτων
    ειναι τεραστιες.
    Και να μην ξεχνουν οτι αυτοι εχουν δικαιωμα ψηφου και αυτοι θα απολογηθουν.
    Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ δεν εχει εκλεγει απο τον Λαο και ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΕΙ
    στις ψηφοφοριες στην Βουλη.

  14. Bohemian avatar
    Bohemian 04/01/2012 22:42:22

    Το δεν συγκυβερνώ έγινε συγκυβερνώ για να αποτραπεί η χρεοκοπία,
    το εκλογές 19 Φεβρουαρίου έγινε εκλογές τέλη Μαρτίου,
    το καταστρεπτικό νέο μνημόνιο έγινε ψήφιση του εκτός αν περιλαμβάνει αγγλικό δίκαιο,
    κρατάω πολύ μικρό καλάθι πλέον.

  15. Παύλος avatar
    Παύλος 04/01/2012 22:54:51

    Bohebian, αν είχες την τιμή να ηγείσαι ενός κόμματος, καλή ώρα σαν αυτό, του οποίου ηγείται Σαμαράς, τί θα έκανες ;;;;;;;
    Δεν έχω πολύ χρόνο, θα περιμένω 5 λεπτά να μου απαντήσεις !!

  16. Y. avatar
    Y. 05/01/2012 00:23:02

    Πρόεδρε Αντώνη Σαμαρά, πάρτα αμπάριζα, και τέλειωσέ τους όλους. Μόνο έτσι θα ξεβρωμίσει ο τόπος. Ειδάλως, ο συμβιβσμός θα διαιωνίζεται. Και δεν μας αξίζει, δεν σου αξίζει

  17. Ανδρομέδα avatar
    Ανδρομέδα 05/01/2012 13:34:37

    Έχετε δει άλλον άνθρωπο να αντιστέκεται σε αυτήν την πολιτική; Και όταν λέμε να αντιστέκεσαι εννοείται να σου ασκείται πίεση για την πολιτική που θες να ασκήσεις. Αντίσταση χωρίς πίεση δεν υπάρχει. Τα υπόλοιπα ή είναι δονκιχωτισμοί ή κάτι άλλο όχι τόσο αφελές όσο ο δονκιχωτισμός.

    Εγώ μόνο το Σαμαρά έχω δει. Φτάσαμε να είναι υπόθεση ενός πολιτικού άνδρα (μαζί με οτι πρεσβεύει) σε ολόκληρη την Ελλάδα να σταματήσει η πολιτική της ύφεσης. Όμως, σε αυτό το σημείο είμαστε.

    Όταν μόνο ένας από όλο το πολιτικό σύστημα το λέει και το εννοεί να αλλάξει η κατρακύλα και όλοι οι άλλοι βρίσκονται απέναντι, είναι αυτονόητο οτι ένας ήδη δύσκολος δρόμος γίνεται πολύ δυσκολότερος.

    Σε αυτές τις συνθήκες ποιός περιμένετε να στηρίξει την προσπάθεια του Σαμαρά; Ποιός έχει μείνει; Η πολιτική του ομάδα φυσικά. Αλλά αμέσως μετά είμαστε εμείς, οι πολίτες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.