#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/01/2010 20:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: δημοσιονομική υπευθυνότητα και αναπτυξιακές πρωτοβουλίες



Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, προσερχόμενος στην ετήσια εκδήλωση του Ε.Β.Ε.Α., έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η πρόταση της κυβέρνησης προς τις Βρυξέλλες θα πρέπει να συνδυάζει από τη μία πλευρά τη δημοσιονομική υπευθυνότητα για να μειωθεί το έλλειμμα και από την άλλη αναπτυξιακές πρωτοβουλίες για να μην πνιγεί η Αγορά. Έχω καταθέσει, σχετικά, αναλυτικές προτάσεις στη συζήτηση του Προϋπολογισμού στη Βουλή. Περιμένω η κυβέρνηση να τις λάβει σοβαρά υπόψη της, αντί να επιτρέπει ή να προωθεί διαρροές για φοροεπιδρομές, οι οποίες τραυματίζουν την ψυχολογία της Αγοράς. Και, όπως ξέρετε, τα μισά οικονομικά είναι ψυχολογία».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. eo avatar
    eo 04/01/2010 20:37:01

    Αν και άσχετο αλλα τι θα γίνει επιτέλους; Δυο μέρες σερι το μέγκα παιζει δευτερο θέμα το ΛΑΟΣ μετα την οικονομικη τρομοκρατια και χωρις να προβαλει καν την ουσια του θεματος για μεταναστες κλπ.
    Τι θα γινει με αυτούς; Πως μπορουμε να τους εκθέσουμε; Μηπως να γραφεί ένα κειμενακι (ουδετερο και με γεγονότα) να ρίξουμε κανενα λινκ;

    • socrates avatar
      socrates @ eo 05/01/2010 10:09:21

      Ο Αντέννα κάνει τα ίδια και χειρότερα, προφανώς δεν τον παρακολουθείς αλλά σίγουρα δεν σε αδικώ γι' αυτό.
      Το δελτίο των 8 είναι ακόμη χειρότερο από του Μέγκα.

  2. Orestios avatar
    Orestios 04/01/2010 21:06:53

    Για να φανταστείτε πόσο βλάκες είναι στο οικονομικό, και όχι μόνο, επιτελειο του ΠΑΣΟΚ, ο Σαμαράς τους δίνει μαθήματα. Ανίκανοι να κάνουν μια πρόταση ολοκληρωμένοι εφαρμόζουν σύστήματα παροχημένα και επαχθή. Ο λαός βλέπει, η αγορά γνωρίζει την ανικανότητα του ΠΑΣΟΚ και δεν μπορεί να περιμένει. Πότε ο Γιάννης δεν μπορεί, πότε ο πόλος του πονεί, έχουν καταντήσει οι γιαλαντζί σωτήρες της χώρας. Είχαν και ΣΧΕΔΙΟ τρομάρα τους.

  3. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 04/01/2010 21:41:34

    Ανέβηκαν πριν από λίγο εδώ στο Antinews οι δηλώσεις Καρατζαφέρη στα Νέα, στις 27-3-2007, που ζητούσε αυτόματη υπηκοότητα για όλα τα μεταναστόπουλα ή λαθρομεταναστόπουλα που γεννιούνται στην Ελλάδα.

    Δες εδώ:

    http://www.antinews.gr/?p=29960

    κι εδώ:

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=96&ct=1&artid=15348&nid=0

    (Φάκτορα, δεν λειτουργεί το λινκ στη δική σου ανάρτηση).

  4. aetos avatar
    aetos 04/01/2010 22:32:41

    O ΓΑΠ εχει σχέδιο αλλά θα το αφαρμώσει μετά τον Μαρτιο,γιατί τότε ήλπιζε ότι θα είχαμε εκλογές,λόγο τα μπερδεύει τα πράγματα αυτό το παιδί.

  5. loretta avatar
    loretta 04/01/2010 22:36:44

    ....GAP...οχι ΓΑΠ και οποιος καταλαβε καταλαβε..!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ loretta 04/01/2010 22:40:42

      ...κενο, τεραστια αποσταση απο νευρωνα σε νευρωνα...

      ΠΠ

      • παρουσιάσου! avatar
        παρουσιάσου! @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/01/2010 07:19:27

        GAP είναι επίσης μια τεράστια εταιρία εμπορίας ρούχων απο το Αμέρικα ερχόμενη..

  6. Ενας_Οικονομολόγος avatar
    Ενας_Οικονομολόγος 05/01/2010 20:42:58

    "...πρέπει να συνδυάζει από τη μία πλευρά τη δημοσιονομική υπευθυνότητα για να μειωθεί το έλλειμμα και από την άλλη αναπτυξιακές πρωτοβουλίες για να μην πνιγεί η Αγορά..."
    Kαταπληκτικές κουβέντες!!!!.....αν καταλαβαίναμε και τι εννοεί ο ποιητής τι καλά θα ήτανε !!!!