#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/01/2011 15:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: δεν πιστεύω στη λογική του ώριμου φρούτου, υπηρετώ την λογική των ανατροπών



Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Από την πρώτη στιγμή, ως υποψήφιος ακόμα για την αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας, έβαλα ένα μοναδικό στόχο: την αλλαγή και ανανέωση του κόμματος, ώστε να γίνει η Παράταξη της Ελπίδας του Ελληνικού λαού. Που θα ξαναφέρει την Πατρίδα μας στη θέση που της αξίζει!

Μέσα στη χρονιά που πέρασε, κερδίσαμε το στοίχημα απέναντι σε τρεις υψηλούς στόχους:

Συνέδριο και εκλογές για καίριες κομματικές θέσεις.

Αντιπολίτευση σύγχρονη, δυναμική και δίκαιη προς τον Έλληνα πολίτη, με κορυφαία τη θέση μας απέναντι στο Μνημόνιο.

Και τέλος, αποτέλεσμα των αυτοδιοικητικών εκλογών τέτοιο, που όχι μόνο μας απομάκρυνε οριστικά από τα “απόνερα” της βαριάς ήττας του 2009, αλλά ανέδειξε την ενότητά μας κι έδειξε το δρόμο προς την τελική μας επικράτηση.

Κερδίσαμε, όμως, κι ένα ακόμα στοίχημα. Σε πολλές περιπτώσεις θέσαμε εμείς την πολιτική ατζέντα. Κάναμε προτάσεις πολιτικής που η Κυβέρνηση, είτε αναγκάστηκε να τις αποδεχθεί, είτε υποχρεώθηκε να τις συζητήσει. Κι όταν ακόμα τις απέρριψε αρχικά, τελικά άρχισε να τις υιοθετεί.

Βάλαμε “κόκκινες γραμμές”, τις οποίες επίσης η κυβέρνηση αναγκάστηκε να αποδεχθεί στην πορεία. Κι ας ετοίμαζε άλλα προηγουμένως…

Είναι η πρώτη φορά που, μέσα σε τόσο λίγο χρόνο, ένα κόμμα αξιωματικής αντιπολίτευσης κατάφερε να διαμορφώνει την πολιτική ατζέντα. Όπως είναι επίσης η πρώτη φορά, που ένα κόμμα το οποίον έρχεται από τη βαρύτερη ιστορικά ήττα του, κατάφερε να εκμηδενίσει τη διαφορά σε τόσο σύντομο χρόνο.

Σήμερα, προχωρώ σε νέες αλλαγές. Με στόχο, ακόμα καλύτερη αντιπολίτευση σε μια Κυβέρνηση που παραπαίει, χωρίς όραμα, χωρίς λύσεις και χωρίς προοπτική, σε μιαν εποχή πρωτοφανούς κρίσης, που ταλαιπωρεί τον κάθε Έλληνα. Αλλά προχωρώ στις αλλαγές αυτές και με στόχο να αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία περισσότεροι συνάδελφοι και συνεργάτες.

Επιλέγουμε ένα σχήμα πιο συμμετοχικό για την Κοινοβουλευτική Ομάδα, αλλά και πιο λειτουργικό για το κόμμα. Με διακριτούς ρόλους, αλλά και με συμπληρωματικότητα μεταξύ μας.

Ώστε, να μην κάνουμε όλοι τα πάντα, αλλά να γίνονται όλα με τον πιο αποδοτικό τρόπο. Εντός των ημερών μάλιστα, θα ανακοινωθούν και οι συνεργάτες εκείνοι που θα ασχοληθούν με την παρακολούθηση και τον έλεγχο του κάθε δημόσιου οργανισμού. Τότε μόνο θα αποφύγουμε κενά και επικαλύψεις.

Ώστε να προσφέρουν όλοι και να ελέγχονται όλοι.

Ώστε να μην παρακολουθούμε απλώς τις εξελίξεις, αλλά να τις καθορίζουμε.

Άλλωστε, δεν πιστεύω στη λογική του ώριμου φρούτου. Υπηρετώ αντίθετα τη λογική των αναγκαίων ανατροπών.

Εκτός από την πρωτοβουλία μας για τη Συνταγματική Αναθεώρηση, θεωρώ κορυφαίας σημασίας, για την αξιόπιστη έκφραση της λαϊκής ετυμηγορίας, τον εκλογικό νόμο της χώρας. Ανέθεσα, λοιπόν, στο μέχρι σήμερα Τομεάρχη Δικαιοσύνης Τάσο Νεράντζη, το έργο μιας ολοκληρωμένης πρότασης της Νέας Δημοκρατίας για τον εκλογικό νόμο. Έναν εκλογικό νόμο πιο αντιπροσωπευτικό και πιο δίκαιο, για ένα πολιτικό σύστημα πιο αποτελεσματικό και πιο λειτουργικό. Έναν εκλογικό νόμο που θα σπάσει χρόνιες αγκυλώσεις, χωρίς να δημιουργήσει νέες στρεβλώσεις.

Ευχαριστώ όσους αντικαθίστανται σήμερα για το έργο τους. Ανέδειξαν το νέο πρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας. Άλλωστε, οι αλλαγές γίνονται για να δοκιμασθούν οι πάντες.

Θα περιμένω από όλους, είτε ανήκουν στο νέο, είτε στο προηγούμενο σχήμα, συμμετοχή, παρουσία και αγώνα. Αυτήν την εντολή έχουμε από τον κόσμο της Νέας Δημοκρατίας. Αυτό περιμένει ολόκληρος ο Ελληνικός λαός από τον καθένα μας.

Καταφέραμε να πλησιάσουμε ξανά τον Ελληνικό λαό. Τώρα πρέπει να κερδίσουμε πολιτικά αυτούς που ακόμα μας αντιμετωπίζουν με επιφυλακτικότητα.

Το ΠΑΣΟΚ τους έχασε οριστικά.

Εμείς δεν τους έχουμε κερδίσει ακόμα.

Είμαστε στα μισά του δρόμου που πρέπει να διανύσουμε. Για την ακρίβεια είμαστε πέρα από τα μισά. Αλλά αυτή την κρίσιμη απόσταση που θα επισφραγίσει την τελική μας νίκη, πρέπει να τη διανύσουμε με όλες μας τις δυνάμεις. Ξεπερνώντας ο καθένας μας τον εαυτό του. Ξεπερνώντας και το κόμμα τον εαυτό του. Κι αλλάζοντας όπου πρέπει να αλλάξει…

Αυτό το μεγάλο στοίχημα – να τα αλλάξουμε όλα – δεν είναι διχαστικό, δεν είναι διαιρετικό, είναι ενωτικό. Δεν διαχωρίζει τα στελέχη μας σε παλαιά και νέα. Αναδεικνύει νέα στελέχη, αλλά και ανασυνθέτει τα παλαιά.

Αξιοποιεί όλες τις εφεδρείες της Παράταξης και αλλάζει όσα την πλήγωσαν. Μια ανασύνθεση που παράγει ακτινοβολία ιδεών, εμπνέει εμπιστοσύνη στον κόσμο και Ελπίδα για τη χώρα.

Μόνος εχθρός μας, οι κακές συνήθειες του παρελθόντος, τα “στρογγυλεμένα λόγια” και – κυρίως – η εσωστρέφεια.

Αυτά δεν πρόκειται να τα ανεχθώ, όπως δεν τα ανέχθηκα ως τώρα.

Γιατί αν το έκανα, θα πρόδιδα την εντολή που μου έδωσε ο λαός της Παράταξης. Αλλά και την υπόσχεση που εγώ ο ίδιος του έδωσα.

Αυτή τη στιγμή, ο Ελληνικός λαός ελπίζει σε μας, όλο και περισσότερο.

Χρέος μας είναι να διευρύνουμε αυτό το κεφάλαιο εμπιστοσύνης.

Αυτήν τη στιγμή οι αντίπαλοί μας, μας υπολογίζουν περισσότερο από κάθε άλλη φορά και ανησυχούν από την άνοδό μας. Χρέος μας είναι να επιβεβαιώσουμε πλήρως αυτές τις ανησυχίες τους…

Γιατί αυτήν τη στιγμή λίγο απέχουμε από το να εκπληρώσουμε την υπόσχεσή μας, να κάνουμε την Νέα Δημοκρατία το Κόμμα της Ελπίδας του Ελληνικού λαού. Χρέος μας, λοιπόν, είναι να διατρέξουμε αυτή την απόσταση, το ταχύτερο δυνατό.

Ώστε να κερδίσουμε στη συνέχεια και το επόμενο στοίχημα:

Να κάνουμε πραγματικότητα την Ελλάδα της Ελπίδας!

Σας ευχαριστώ πολύ».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dinos avatar
    dinos 10/01/2011 16:03:35

    Αυτός ο Αρούλης δεν έκατσε καθόλου καλά. Κρίμα τα μηνύματα και την ιδεολογική ζύμωση του τελευταίου διαστήματος...

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ dinos 10/01/2011 23:45:48

      Ας μην κολλάμε σε ένα πρόσωπο. Τον Άρη, το Γιακουμάτο κλπ τους ψήφισαν μερικές δεκάδες χιλιάδες ψηφοφόροι της Β Αθηνών. Εκπροσωπούν κάποιον κόσμο. Ας μην τα μηδενίζουμε όλα. Ένα μεγάλο κόμμα που στοχεύει στο 40 και βάλε % για να κάνει αυτοδύναμη κυβέρνηση δεν κάνει αποκλεισμούς. Κάνει σύνθεση. Και αυτό έκανε σήμερα ο Σαμαράς. Δεν γίνεται να μας αρέσουν όλοι. Όμως ανοίγει το παιχνίδι και δίνει ευκαιρίες σε όλους να αποδείξουν τί αξίζουν. Ο Πρόεδρος θα παρακολουθήσει έναν έναν ξεχωριστά ως προς την απόδοσή του και αναλόγως θα πάρει μελλοντικές αποφάσεις. Τίποτα δεν τον δεσμεύει. Αν κάποιος τομεάρχης, αναπληρωτής,κλπ αποδειχθεί κατώτερος των περιστάσεων, μπορεί να αντικατασταθεί και αύριο το πρωί κι όλας. Η σύνθεση όμως όλων των τάσεων είναι απαραίτητη στα μεγάλα κόμματα και αυτό κάνει ο Αντώνης..

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/01/2011 16:08:11

    Όσα ξέρει ο νοικοκύρης, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

    • zackii avatar
      zackii @ Strange Attractor 10/01/2011 20:50:59

      Συμφωνώ απόλυτα strange. Είμαι υπερ της πανστρατιάς με στόχο να πέσει αυτή η κυβέρνηση. Αν θυμάσαι-που είμαι σίγουρος ότι θυμάσαι τα σχόλια, και τον καθένα που γράφει εδώ- ήμουν εξαρχής αντίθετος με την αποπομπή Μπακογιάννη, όχι γιατί την θέλω, αλλά γιατί όπως ξέρουμε η ΝΔ δεν είναι τόσο μπροστά, ώστε και ένα 2,5% της είναι περιττό. Εν πάσει περιπτώσει αυτό δεν έγινε, αλλά πιστώνω στα θετικά του Σαμαρά ότι έγινε με τον Κυριάκο.
      Και μιά επισήμανση γιά τον Factor και όλους εσάς. Μπορεί κάποιες φορές να γράφουμε πολλοί -και ιδιαίτερα ίσως εγώ- πικρά σχόλια και γιά το Σαμαρά, αλλά έχουμε απηυδήσει με τις κουταμάρες που πολλές φορές γίνονται και απλά παρατείνουν την παραμονή των Ανθελλήνων στην εξουσία.

  3. νεφέλη avatar
    νεφέλη 10/01/2011 16:10:38

    Με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στα ίδια προνόμια εντός ΝΔ, ενώ, ανά πάσα στιγμή είναι έτοιμος να υπηρετήσει το σενάριο του κόμματος της αδελφής του Ντόρας, ουδεμία ανατροπή υλοποιείται!
    Ετσι την πάτησε κι ο Κωστάκης, Αντωνάκη μας!

    • factorx avatar
      factorx @ νεφέλη 10/01/2011 16:16:55

      Ακου Νεφέλη: να μην γράφουμε ότι ακούμε απο εδώ κι απο εκεί. Ο Κυριάκος δεν είναι βλάκας να πάει στο κόμμα της αδελφής του και να είναι μια ζωή δευτερο νούμερο, αν υποθεσουμε ότι το κόμμα αυτό επιβιώσει. Η αλήθει είναι οτι θέλει να μείνει στη ΝΔ υπο τον Σαμαρά, να το παίζει επικεφαλής της φιλελεύθερξς πτέρυγας και όταν ύστερα απο 1.000 χρόνια τωρα τεθεί θέμα διαδοχής Σαμαρά να είναι υποψήφιος

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ νεφέλη 10/01/2011 16:20:45

      Στοιχειώδη αξιοπρέπεια να είχε θα πήγαινε με την αδελφή του.
      Εκτός κι αν είναι τόσο ιδεολόγος, που βάζει τις κομματικές του αρχές και πιστεύω, πάνω από το οικογενειακό αίμα.
      Δεν νομίζω.

      • factorx avatar
        factorx @ Strange Attractor 10/01/2011 16:22:33

        τα πράγματα είναι απλά: Πάρτε έναν έναν τους δήθεν δελφίνους και σκεφτείτε αν ένας απο αυτούς μπορεί και να στεθεί έστω στον Σαμαρά. Μην λέμε αστειότητες

        • νεφέλη avatar
          νεφέλη @ factorx 10/01/2011 16:38:13

          Ο Κυριάκος παραμένει ώς δελφίνος κι αν η αδελφή του τα καταφέρει θα αποστατήσει.
          Αρα τι εκπροσωπεί πλην της οικογενειακής μωροφιλοδοξίας;

        • Bodinus1576 avatar
          Bodinus1576 @ factorx 10/01/2011 16:41:11

          Φάκτορα,
          Αν εξαιρέσουμε την επιλογή Σπηλιωτόπουλου στον Τομέα της Παιδείας, που είναι ίσως το τελευταίο προπύργιο του life- style, οι Τομείς που θα δώσουν "πολιτικούς πόντους" και το ιδεολογικό στίγμα στελεχώνονται από άτομα που είναι Σαμαρικοί. Ο Παναγιωτόπουλος μπορεί στην επικοινωνία να μην τα πήγε όπως τα θέλαμε, αλλά πατριωτικές ευαισθησίες έχει. Θυμάμαι στην συνέντευξή του με τον Οτσαλάν, όταν ο τελευταίος είχε αποκαλέσει τα Ίμια "Καρντάκ" τον διόρθωσε και ο Οτσαλάν ανακάλεσε στον αέρα αποκαλώντας τα "'Ιμια". Ο Γκιουλέκας επίσης είχε δηλώσει ότι στηρίζει Σαμαρά λόγω των θέσεών του του στα εθνικά θέματα. Στην Οικονομία έχει πάλι το εδώ και καιρό συστημένο επιτελείο του. Αντιλαμβάνομαι την δυσφορία πολλών εδώ και συμφωνώ μαζί τους ως προς κάποια πρόσωπα, αλλά στους Τομείς που θα κρίνουν την προτίμηση των ψηφοφόρων η σύνθεσή τους είναιο συμπαγώς Σαμαρική.

          • νεφέλη avatar
            νεφέλη @ Bodinus1576 10/01/2011 16:50:19

            Ο Αρης γνωρίζει καλύτερα την Μυκονο από την Επίδαυρο. Συνεπώς.... ?

  4. ganasta avatar
    ganasta 10/01/2011 16:20:11

    Έτσι είναι, αν έτσι νομίζεις!!

  5. STATHIS avatar
    STATHIS 10/01/2011 16:22:42

    Δεν ξέρω πολλά αλλά τα λίγα που γνωρίζω μου λένε ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ και όταν φτάνει σε καμπή Ή ΤΗ ΠΡΟΦΤΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙΣ Ή ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ .

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ....... ΑΛΛΑ(κατ'εμέ ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ .

    ΕΙΔΩΜΕΝ!!!!

    *Μιά άποψη.

  6. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 10/01/2011 16:54:30

    Τα φεστιβάλ θα γίνονται στη Μύκονο, που μεταξύ μας καλύτερα, γιατί το οικοδόμημα του Θεάτρου φθείρεται από τη συνεχή χρήση, κάτι που κανείς δεν αναφέρει, για να μη χάσουν τις επιχορηγήσεις

  7. A.M. avatar
    A.M. 10/01/2011 17:12:39

    Αντώνη,
    η εποχή που οι Έλληνες χαμπάριαζαν από λόγια μας τελείωσε ανεπιστρεπτί!
    πάρτο χαμπάρι και σύ και όλοι οι πολιτικοί της χώρας!

    Εργα!
    Δράσεις!
    Αποτελέσματα! και άμεσα μάλιστα!

    Στα λόγια δεν δίνει πια κανένας σημασία.
    Από «τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» χόρτασαν όλοι οι Έλληνες απ όλους τους πολιτικούς όλων των χώρων.

    Έργα!

  8. Petros avatar
    Petros 10/01/2011 17:20:43

    Η δήλωση πολύ καλή.
    Και μόνο που έφυγε ο Αβραμόπουλος , ειδικά από τον συγκεκριμένο Τομέα των Εξωτερικών , εγώ είμαι καλυμμένος.
    Πολύ καλή επίσης η επιλογή Μιχελάκη.

  9. A.M. avatar
    A.M. 10/01/2011 17:24:42

    @ Νεφέλη
    Ο Κυριάκος.. δελφίνος;;;; :lol:
    Αυτό είναι ανέκδοτο!
    ..(και συγγνώμη για το ύφος μου)

    Εντάξει. για τομεάρχης φυσικού ...περιβάλλοντος ή για κάποιο υφυπουργείο μπορεί να το αντέξω.. πέραν αυτού όμως .. ουδέν!

    • νεφέλη avatar
      νεφέλη @ A.M. 10/01/2011 19:08:06

      Οσο σχέση έχει ο Κυριακός με το περιβάλον άλλο τόσο έχει κι ο φίλος τους ο Μαυρίκης......

  10. Νίκος Τανάλιας avatar
    Νίκος Τανάλιας 10/01/2011 17:28:28

    Το πολιτικό σύστημα της Ελλάδος είναι λάθος και χρειάζεται επισκευή, όχι απλά και μόνο το κόμμα της Ν.Δ. Το πρόβλημά μας είναι συγκεκριμένο, έχει όνομα και λέγεται ‘κομματοκρατία’. Άντε όμως να καταλάβει τώρα η ελληνική πιάτσα, που πάντα αποστρέφεται την αμπελοφιλοσοφία, τις ‘μικροδιαφορές’ μεταξύ αυθεντικής δημοκρατίας και κομματοκρατίας:
    http://contogeorgis.blogspot.com/2011/01/blog-post_05.html

    Ανασυγκρότηση Μάχης – Γενικό Προσκλητήριο στη ΝΔ
    Από factorx στις 10/01/2011

  11. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 10/01/2011 17:31:27

    Όπως έγραψα σε σχόλιο μου στο post (http://www.antinews.gr/?p=79246) οι περισσότεροι αναλώνονται στα πρόσωπα του Σπηλιωτόπουλου και του Γιακουμάτου, που τους έβαλε στο παιχνίδι για ευνόητους λόγους.
    Καλό θα ήταν να ρίξουν μια ματιά στα πρόσωπα που έβαλε στου νευραλγικούς τομείς. Αναπληρωτές τομεάρχες οικονομικών :Καρέλας Παναγής Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών,Κασσιμάτης Γεώργιος Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Επιμελητηρίων, Κορκίδης Βασίλης Πρόεδρος Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου. Μεσαία τάξη δηλαδή.

  12. neotera avatar
    neotera 10/01/2011 17:32:55

    Μακάρι να επιβεβαιώσει τον τίτλο του άρθρου, διότι όπως είπε κι ο Χαρυ Κλυν, αν περιμένουμε το σάπιο μήλο πάλι να ωριμάσει...

  13. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 10/01/2011 17:34:20

    Ο Καμμένος γιατί δεν είναι πουθενά? Ελπίζω να μην αληθεύουν διάφοροι ψίθυροι περί πιέσεων συγκεκριμένων επιχειρηματιών και καναλιών...

  14. Νίκος Π. avatar
    Νίκος Π. 10/01/2011 17:34:26

    αλήθεια ο Πάνος ο Καμμένος που είναι ρε παιδιά;;;

    • Crazyguy avatar
      Crazyguy @ Νίκος Π. 10/01/2011 17:48:46

      Ο Καμμένος τον τελευταίο καιρό με τις εμφανίσεις και τις δηλώσεις του το έπαιζε τρελός στον Σαμαρά για να του δώσει θέση, φαίνετε όμως ότι ο Σαμαράς είναι πολύ πιο τρελός από τον Καμμένο…

  15. factorx avatar
    factorx 10/01/2011 17:41:09

    Φυσικά δεν αληθεύουν. Και δεν καταλαβα ο Καμμένος τι είναι ο διώκτης των επιχειρηματιών;

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ factorx 10/01/2011 17:45:08

      Όμως γιατί δεν είναι πουθενά τη στιγμή που μέχρι και ο Γιακουμάτος πήρε θέση? Ο Καμμένος δεν είναι διώκτης επιχειρηματιών αλλά έχει κατονομάσει συγκεκριμένα διαπλεκόμενα συμφέροντα και δεν θυμάμαι πολλούς να είχαν το θάρρος να κάνουν κάτι ανάλογο..

      • vonchristoforakos avatar
        vonchristoforakos @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 10/01/2011 17:48:23

        Μεγίστη προσωπικότης ο Γιακουμάτος. Χωρίς έναν τέτοιον δεν θα μπορούσε καν να υπάρξει αύριο ένα ελληνικό κόμμα. Τρομάρα τους. Ο Καμμένος ας πρόσεχε καλύτερα στην Εξεταστική με τη Ζημενς (όχι οτι ο Τζαβάρας έπαιξε καμμιά σπουδαία μπάλα-Μέχρι τον Μαρκογιαννάκη πήγε να καλύψει).

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 10/01/2011 17:49:05

        Strange Attractor είπε:
        10/01/2011 στις 4:08 pm

        Όσα ξέρει ο νοικοκύρης, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

        • vonchristoforakos avatar
          vonchristoforakos @ Strange Attractor 10/01/2011 17:53:20

          Ε, καλά Strange, με αυτή τη λογική θα έπρεπε να είχαν κοπεί οι μισοί από αυτούς που ανακοίνωσε σήμερα το "αφεντικό"

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ vonchristoforakos 10/01/2011 17:56:05

            Όποιος έχει κάνει σε κάποια θέση ευθύνης, αυτός μόνο ξέρει τους περιορισμούς που του προκύπτουν και που του δένουν τα χέρια. Έτσι είναι δυστυχώς παντού. Ακόμη κι ο εκάστοτε πλανητάρχης δίνει λόγο. Οπότε αυτό που λέω είναι πως επειδή δεν μπορούμε να γνωρίζουμε λεπτομέρειες, ας περιμένουμε.

          • vonchristoforakos avatar
            vonchristoforakos @ Strange Attractor 10/01/2011 17:59:10

            Να αντικαταστήσουμε αυτό το "Όποιος έχει κάνει σε κάποια θέση ευθύνης", με το "όποιος πάει για πρωθυπουργός";

        • tiramola avatar
          tiramola @ Strange Attractor 10/01/2011 18:03:48

          Καλά ρε Strange, όσα ξέρεις ο νοικοκύρης κλπ...
          Εσύ δεν έχεις άποψη για τις επιλογές?
          Χθεσινές είναι όλες αυτές οι μούρες, δεν τους γνώρισες από την καραμανλική εξαετία?

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Strange Attractor 10/01/2011 19:17:56

          Και ο ΚΚ "νοικοκύρης" υπήρξε και αποδείχθηκε πως ό,τι ήξερε ο κόσμος όλος δεν το ήξερε ο ίδιος...

          • tiramola avatar
            tiramola @ Κάποιος 10/01/2011 19:53:18

            Εκεί ταιριάζει και το γνωστό..νοικοκυραίους ψάχναμε διακονιαραίοι μας προκύψανε...

  16. Kostas D avatar
    Kostas D 10/01/2011 17:44:17

    ασε να υπαρχει και ΔΥΝΑΜΙΚΗ εφεδρεια σε ωρα αναγκης μην τους εξαντλησει ολους απο τωρα.....
    Ετσι κι αλλιως μετα τις εκλογες πολλα προσωπα θα αλλαξουν παλι...
    θα ψηφιστουν νεοι και θα αποδοκιμαστουνε καποιοι αλλοι οι οποιοι
    ακομα ειναι σε καποιο τομεα....

    • Orestios avatar
      Orestios @ Kostas D 10/01/2011 17:47:50

      +1000

  17. vonchristoforakos avatar
    vonchristoforakos 10/01/2011 17:44:45

    Το σύνθημα που έριξε ο Σαμαράς (όχι στην πολιτική του ώριμου φρούτου, ναι στο συν Αθηνά και χείρα κίνει) είναι απόλυτα σωστό, αρκεί να μην μείνει επιθυμία. Ο Σαμαράς δεν μπορεί να περιμένει πότε (και εάν) θα σαπίσει το φρούτο του ΠΑΣΟΚ. Επιβάλλεται να αποδείξει τώρα, το πολύ μέσα στους επόμενους μήνες (και πολύ λέμε) ότι είναι η εναλλακτική λύση στην κυβέρνηση. Πολύ περισσότερο, αν και από το 2000 και εντεύθεν, όλες οι εκλογές κρίνονταν με τη λογική του ώριμου φρούτου, τώρα, στις σημερινές εντελώς διαφορετικές συγκυρίες, αυτή η "λογική" δεν μπορεί να ισχύσει.

    Ο Σαμαράς πρέπει να αποδείξει ότι είναι παίκτης. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Θα το αποδείξει; Διστακτικές και "σιορροπημένες", σε κάποιες περιπτώσεις, οι σημερινές αλλαγές. Δεν περιμένω βέβεια από έναν αστό πολιτικό να κάνει επανάσταση, αλλά υπό τις σημερινές συγκυρίες δεν μπορεί να αρκεστεί στη διαχείρηση και στα στρογγυλέματα. Κατανοητοί οι ισορροπιστικοί ακροβατισμοί, αλλα εάν το "σκοινί" της κοινωνίας σπάσει μέσα στο 2011, δεν ξέρω κατά πόσον το "σχήμα μάχης" (σιγά φάκτορα μην σκίσουμε κανα καλτσόν) θα μπορέσει να κερδίσει τις μάχες.

  18. κοινη λογικη avatar
    κοινη λογικη 10/01/2011 18:02:13

    ....και φυσικά καμία γυναίκα άξια για το Κόμμα του Αντώνη.... του αρκεί η Ντόρα, φαίνεται....
    ΥΓ πήξαμε στα νέα πρόσωπα, στους άφθαρτους, τους τεχνοκράτες, τους ειδήμονες: ο Μαργαρίτης Τζίμας σύζυγος ηθοποιού Μποτέλλη, στην Άμυνα, ο Γιακουμάτος, ο Γιαννόπουλος, ο Αρούκος, ο Καλαφάτης και ο Γκιουλέκας....για το Μιχελάκη, ούτε λόγος.... δυστυχώς ο Αντώνης αποδεικνύει ξανά και ξανά ότι δεν θέλει ανατροπές, δεν θέλει νέο Κόμμα, δεν θέλει να αυξήσει τη δύναμη της ΝΔ μέσα από τον αντιπολιτευτικό της λόγο, τα νέα πρόσωπα, τους άξιους. Πήρε τους ίδιους, πήρε και το Σίμο, τον αριστερό "ώμο" της Ντόρας, αφού τον "δεξιό" - Τζιτζικώστα τον είχε ήδη αποκαταστήσει ως αντιπεριφερειάρχη στη Θεσσαλονίκη, και πιστεύει στ'αλήθεια ότι θα πείσει τον πικραμένο, πληγωμένο και προδομένο ΝΔκράτη να σηκωθεί να πάει στην κάλπη να ψηφίσει ? δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση....ως ΝΔ το γράφω και το υπογράφω..... α ρε Αντώνη.....

    • vonchristoforakos avatar
      vonchristoforakos @ κοινη λογικη 10/01/2011 18:09:44

      @Κοινή λογική.

      Μεταξύ μας τον Σίμο τον Κεδίκογλου τον έβαλε να κάθεται στον πάγκο. Μόνο για παρηγόρια (λόγω Μαρκόπουλου) είναι η θέση που του'δωσε. Και, συγγνώμην Σίμο μου, αλλά δεν νομίζω ότι σου αξίζει και κάτι παραπάνω. Είχες πολλές και μεγάλες ευκαιρίες επί κυβέρνησης Καραμανλή, μεταξύ των άλλων και στα ελληνορωσικά (μιας γνωρίζεις το ρωσικό μπλα-μπλά, αλλά μόνον αυτό) πεδίον δόξης λαμπρόν. Και τι κατάφερες; Αντε, δευτεροκλασάτες, τριτοκλασάτες "ιστοριούλες" (;) μόνο και μόνον για την Εύβοια.

    • stoxastis avatar
      stoxastis @ κοινη λογικη 10/01/2011 18:18:35

      ουδείς πληγωμένος!!!
      αν εχεις πλάι σου παλιές αριστερές φωνές και νέα ψευτο-δεξιά κατά συνθήκη παλληκάρια ....θα βρίσκεις ¨δράκους¨, θα σε τρέχουν οι ¨χαριτωμένες¨ και θα....
      βοήθεια μας

  19. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 10/01/2011 18:02:21

    Ανατροπές ;

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ τσώφλι πασατέμπου 10/01/2011 18:07:12

      Πάντως, βαρύ το μενού ! Απο ζαρζαβάτι, έχει φρέσκο πράμα αλλά απο κρέας... πολύ κατεψυγμένο, φίλε μου !

  20. stoxastis avatar
    stoxastis 10/01/2011 18:09:38

    ....παμε παλι από την αρχή...
    μάλλον θα μας βγαλουν στούς δρόμους!!!

  21. Αριστοτέλης avatar
    Αριστοτέλης 10/01/2011 18:25:48

    Προφανώς εκφράζεις την πικρία και την κακία της μαντάμ. Ο Σίμος είναι ένα νέο και άφθαρτο πρόσωπο που πάνω από όλα κοίταξε το συμφέρον της παράταξης του.

    • vonchristoforakos avatar
      vonchristoforakos @ Αριστοτέλης 10/01/2011 18:54:12

      Αστα Αριστοτέλη, τον ξέρω τον Σίμο πολύ προτού τον μάθει η μαντάμ και η ΝουΔουλα. Για άλλα μιλώ, αλλά θα χουμε ευκαιρία να τα ξαναπούμε. Οπουρτουνιστάκος...

  22. Enzo avatar
    Enzo 10/01/2011 18:36:11

    Αλλάζει όνομα και σύμβολο

    «Ιταλία» βαφτίζει το κόμμα του ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι


    ο αρχοντας Σιλβιο δειχνει τον δρομο...

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Enzo 10/01/2011 21:23:28

      Δεν έπιασες το υπονοούμενο στο κείμενο;
      Τη λέξη "ελπίδα "την αναφέρει 10 φορές.

  23. Κώστας avatar
    Κώστας 10/01/2011 18:45:04

    Η Κοινοβουλευτική Ομάδα είναι δεδομένη. Δεν την έφτιαξε ο Αντώνης. Τη βρήκε. Ο ΚΚ την έφτιαξε και οι ψηφοφόροι. Με δεδόμενο λοιπόν(αν δεν κάνω λάθος) πως οι Τομεάρχες πρέπει να είναι εν ενεργεία βουλευτές να κάνουμε τις κρίσεις μας.

    -Περίπτωση Σπηλιωτόπουλου: δεν τον πάω. Ποτέ δεν μου γέμισε το μάτι, επειδή ήταν ο καλύτερος ενσαρκωτής της λούλειας αποιδεολογικοποίησης. Πάντα του αναγνώριζα όμως την επιτυχημένη προεκλογική καμπάνια του 2000-απέναντι σε έναν πανίσχυρο επικοινωνιακά Σημίτη-όταν για πρώτη φορά η Αξ.Αντιπολίτευση πήρε 42% και έχασε για λίγες δεκάδες χιλιάδες ψήφους. Θεωρώ πως είναι η τελευταία του ευκαιρία. Εξυπνος είναι. Ας πιάσει επιτέλους τα μηνύματα των καιρών. Το lifestyle πέθανε. Η στρογγυλοποίηση τελείωσε. Ας αποδείξει πως μπορεί να προσαρμοστεί.

    -Τομέας Επικοινωνίας+Τομέας Αμυνας και Εξωτερικών: ο Μιχελάκης το 'χει. Θα πάει καλά. Ο Παναγιωτόπουλος έχει δώσει εξετάσεις. Τα θέματα τα ξέρει. Οι θέσεις του και η οπτική του εγγυώνται σταθερότητα και καλά αντανακλαστικά στις δύσκολες μέρες που έρχονται.

    -Τομέας Ασφάλειας: αποτυχημένη θεωρώ επιλογή. Απέναντι στον Παπουτσή που έχει απήχηση σε εξωπασοκικούς χώρους βάζει τον παλαιοκομματικής όψης Νάκο. Λίγος. Ανεπαρκής.

    -Κεφαλογιάννη-Κυριάκος-Βαρβιτσιώτης: Ισορροπίες... Και καλά ο Κυριάκος-για να είμαστε ειλικρινείς-τον τομέα του τον ξέρει. Η πρώτη όμως και ο τελευταίος είναι και παντελώς άσχετοι. Ούτε έξω δεν θα πρέπει να περνάγαν από το Κοινοβούλιο. Αλλά ας όψονται οι πατεράδες...

    -Αναπληρωτές τομεάρχες: Εκεί ίσως υπάρχει ζουμί. Πολλά νέα πρόσωπα. Αγνωστοι στον πολύ κόσμο βουλευτές, εξωκοινοβουλευτικοί(Κορκίδης, Κασιμάτης, Πουπάκης). Ισως από τους αναπληρωτές τομεάρχες αναδειχθούν άξια στελέχη πρώτης γραμμής.

    -Τομέας Υγείας: θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου....

    • vonchristoforakos avatar
      vonchristoforakos @ Κώστας 10/01/2011 19:00:07

      σωστός για τους αναπληρωτές τομεάρχες

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ vonchristoforakos 10/01/2011 19:13:06

        Ξαναείδα τώρα τα όνοματα των Αναπληρωτών. Ευχάριστα μηνύματα. Μάλλον προσωπικές επιλογές του Αντώνη, άρα εγγύηση ποιότητας:

        -Πολιτισμός: Δαββέτας Δημοσθένης. Καθηγητής Αισθητικής και Φιλοσοφίας στο Παν. Ecole d' Arts et de Communication
        Μουζάλα Ελένη, Πιανίστρια, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου
        Καρυτινός Λουκάς, Αρχιμουσικός, πρ. Καλλιτεχνικός Διευθυντής Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

        -Εθνικής Αμυνας: Γκίκας Στέφανος. Πολιτευτής Κέρκυρας, πρ. Εκπρόσωπος Τύπου Εθν. Άμυνας

        -Παιδείας: Κυριαζής Αθανάσιος.ΚαθηγητήςΠανεπιστημίου
        Τσαλίδης Φίλιππος .Καθηγητής Πανεπιστημίου

        -Περιβάλλοντος: Ευταξά Βασιλική. Αρχιτέκτονας

        ...και πολλοί(άγνωστοι ευτυχώς) βουλευτές της περιφέρειας. Για να δούμε...

        • Αριστοτέλης avatar
          Αριστοτέλης @ Κώστας 10/01/2011 19:14:53

          Επίσης, ο Σαμαράς δίνει το στίγμα του μέσω των επιλογών που έκανε κυρίως στον οικονομικό τομέα. Η ομάδα είναι μπετόν αρμέ.

  24. pavlina avatar
    pavlina 10/01/2011 19:22:03

    Ηρέμησε βρε Αριστοτέλη... Όσο για τον Κυριάκο, επειδή τον έχω παρακολουθήσει στα θέματα περιβάλλοντος, δεν μπορώ να καταλάβω τί καλό του βρίσκετε...

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ pavlina 10/01/2011 19:28:08

      Θα αντικαταστήσει τις παλιές καφετιέρες και υπολογιστές με νέες "πράσινες" συσκευές.
      Με μικρά και σταθερά βήματα θα σωθεί το περιβάλλον.

  25. Κάποιος avatar
    Κάποιος 10/01/2011 19:26:10

    Φοβερή ανατροπή με φρέσκα και άφθαρτα πρόσωπα ο Κούλης, ο Πάνος, ο Γιαννόπουλος, ο Γιακουμάτος, ο Τζήμας κι ο Αρης.
    Σίγουρα θα δελεάσουν και τους μη σταθερούς ψηφοφόρους της ΝΔ.
    Βέβαια μέχρι το 2013 υπάρχει καιρός και γι'άλλους ανασχηματισμούς.

    • Kennan avatar
      Kennan @ Κάποιος 10/01/2011 19:48:31

      Σε παραπέμπω στο άρθρο του Ροδινού για να σε διαφωτίσει Θέλουμε μια Ν.Δ. μεγάλη και ισχυρή, ή θέλουμε μια Ν.Δ. περιχαρακωμένη

  26. Kennan avatar
    Kennan 10/01/2011 19:31:33

    Απ’ ότι κατάλαβα, ούτε ο Σαμαράς του βρήκε, γι’αυτό τον άφησε μετεξεταστέο χα χα

  27. Kennan avatar
    Kennan 10/01/2011 19:49:15

    http://www.antinews.gr/?p=79365

  28. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 10/01/2011 23:52:41

    Στις εκλογές του 2009 η ΝΔ έβγαλε 91 βουλευτές. Οι 5 πήγαν στο κόμμα της Ντόρας. Έμειναν 86. Αν βγάλεις τον ίδιο το Σαμαρά, τον Καραμανλή και μερικούς φθαρμένους υπουργούς των 5,5 ετών (Σιούφας, Πολύδωρας, Παυλόπουλος, Παπαθανασίου, Σωτ. Χατζηγάκης κλπ) σχεδόν όλοι οι άλλοι πήραν και κάποιον τομέα, ή αναπληρωτές, ή επικεφαλείς γραμματείας. Μετρημένα κουκιά είναι. Αυτούς βγάλαμε στις εκλογές, με αυτούς θα πορευτεί ο Αντώνης μέχρι τις επόμενες που θα υπάρξει ανανέωση της κοινοβουλευτικής ομάδας. Αν δεν μας αρέσουν κάποιοι από αυτούς να μην τους βάζουμε σταυρό όταν πάμε στο παραβάν. Απλό είναι...

  29. Tassos avatar
    Tassos 11/01/2011 09:21:01

    Για την αντιπολίτευση οι σημαντικοί είναι : ο αρχηγός, ο εκπρόσωπος τύπου, ο αρμόδιος για τα οικονομικά. Σαμαράς, Μιχελάκης και Σταϊκούρας-Μηταράκης είναι πολύ δυνατοί. Πιστεύει κανείς ότι ο Γιακουμάτος θα βγει περισσότερες φορές στο γυαλί επειδή είναι υποτομεάρχης υγείας? Να μη σας πω ότι θα βγει λιγότερες γιατί δεν θα χώνεται σε θέματα άλλων.

  30. Tassos avatar
    Tassos 11/01/2011 10:35:33

    Συν μερικά "γατόνια" δημοσιογράφους σαν τον Φάκτορα να ξετρυπώνουν σκάνδαλα όπως τον παλιό καλό καιρό.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.