#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/03/2012 20:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: αυτοδυναμία ή ακυβερνησία και αστάθεια



Την πρώτη του προεκλογική συνέντευξη έδωσε σήμερα ο Αντώνης Σαμαράς στον ΑΝΤ1, κατά την διάρκεια της οποίας:

- Δήλωσε ότι οι εκλογές θα γίνουν στις 29 Απριλίου ή το αργότερο μια εβδομάδα μετά στις 6 Μαΐου (το ΠΑΣΟΚ θέλει κι άλλη παράταση για να οργανωθεί ο Βενιζέλος)

- Προέταξε τον στόχο της αυτοδυναμίας προκειμένου να κυβερνηθεί ο τόπος, ξεκαθάρισε για μια ακόμα αφορά ότι δε προτίθεται να συγκυβερνήσει με το ΠΑΣΟΚ ή άλλον και διαχώρισε την συγκυβέρνηση που θέλει το ΠΑΣΟΚ από την εθνική συνεννόηση που επιδιώκει ο ίδιος.

«Το δίλημμα (ΣΣ των εκλογών) είναι πολύ απλό, θέλεις σταθερότητα; Θέλεις κάποιον ο οποίος θα σε οδηγήσει αποφασισμένος να τα κάνει ό,τι πρέπει μπροστά; Ή θέλεις να πάμε στην αστάθεια και να υπάρχει μια από τα ίδια» ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Δεν μπορώ να είμαι εξαρτημένος από οποιοδήποτε άλλο κόμμα. Γι' αυτό και ζητάμε την αυτοδυναμία. Πρέπει, δηλαδή, να έχω τη δυνατότητα με τόλμη, με αποφασιστικότητα, χωρίς γραφειοκρατίες, γιατί η Ελλάδα βιάζεται, να μπορώ να παίρνω αποφάσεις. Αυτός είναι ο λόγος που εμείς ζητούμε την αυτοδυναμία» σημείωσε.

 

- Επανέλαβε ότι η ΝΔ θα κάνει μόνο μία εξεταστική για το «πως φτάσαμε στο Μνημόνιο, ποιοι ευθύνονται για το κατάντημα το σημερινό της χώρας. Μην κάνετε λάθος, δεν θέλω να εκδικηθώ κανέναν, αλλά ο λαός έχει δικαίωμα να μάθει την αλήθεια και εμείς έχουμε την υποχρέωση να του την πούμε την αλήθεια. Για αυτό το λόγο θα γίνει μια εξεταστική επιτροπή, η οποία πλήρως θα εξετάσει αυτή την κατάσταση. Αυτό το έχω υποσχεθεί στον κόσμο, αυτό θα γίνει και θα καταλογιστούν οι ευθύνες όπου αυτές ανήκουν».

 

- Αποκάλυψε ότι θα σχηματίσει ολιγομελή κυβέρνηση, η οποία σε πρώτη φάση θα είναι η μισή από τη σημερινή σε αριθμό υπουργών και υφυπουργών με στόχο αργότερα το υπουργικό συμβούλιο  να γίνει πιο ολιγομελές και ευέλικτο. Είπε επίσης ότι θα χρησιμοποιήσει και τεχνοκράτες - εξωκοινοβουλευτικούς υπουργούς και επανέλαβε παλαιότερη δέσμευσή του για διαχωρισμό της Εκτελεστικής από τη Νομοθετική Εξουσία που θα έχει ως συνέπεια για να είναι κάποιος υπουργός να μην μπορεί να είναι ταυτόχρονα και βουλευτής.

 

- Αναφερόμενος στα «κομματίδια», τα οποία«τελευταία φυτρώνουνε στα δεξιά μας» είπε ότι "μιμούνται την Αριστερά, δεν έχουν ιδεολογία, δεν έχουν θέσεις και υιοθετούν τις λογικές των αριστερών κομμάτων" επειδή "το μόνο που πραγματικά τους ενδιαφέρει είναι να μην πάρει η μεγάλη παράταξη της ΝΔ την αυτοδυναμία. Γιατί τότε οι ίδιοι δεν θα έχουν κανένα λόγο ύπαρξης» 

 

- Αναφέρθηκε τέλος ειρωνικά στις προσπάθειες του κ. Βενιζέλου να ανακάμψει το ΠΑΣΟΚ λέγοντας: «Συγνώμη, αλλά τι αρχίζουμε; Εγώ δεν κατάλαβα τι αρχίζουμε. Δύο χρόνια έκαναν τα πάντα για να μας τελειώσουν και τώρα ξαναρχίζουν, για να μας αποτελειώσουν; Θεός φυλάξει. Το σύνθημα δεν έπρεπε να είναι «Αρχίζουμε», «Βοήθα Παναγιά» έπρεπε να είναι. Σε αυτή την περίπτωση «Βοήθα Παναγιά» έπρεπε να είναι. Και η άποψή μου είναι ότι ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο. Να λένε «Αρχίζουμε» για να μας ξεπατώσουν, δεν το δέχομαι. Μπαίνουμε πια στο κωμικοτραγικό».

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, να σας ευχαριστήσω πολύ για το χρόνο σας. Γνωρίζω ότι είστε πιεσμένος, γιατί σε λίγο θα πετάξετε για Μαδρίτη και Λισαβόνα. Να ξεκινήσω με αυτό που όλοι αναρωτιούνται. Με ρωτήσανε και λίγο έξω από τα γραφεία σας, πριν από λίγο. Εκλογές πότε θα γίνουν;

 Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Προβλέπω 29 Απριλίου. Το πολύ να πάει μια βδομάδα αργότερα.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Κύριε Σαμαρά, εσείς επιμένετε στην ανάγκη αυτοδυναμίας. Όμως, όλες οι δημοσκοπήσεις, το τελευταίο διάστημα, δείχνουν ότι στη Βουλή μπαίνουν, ακόμα και 10 κόμματα. Πολλά κόμματα έχουν στελέχη, τα οποία προέρχονται και από τα σπλάχνα της Νέας Δημοκρατίας, της Κεντροδεξιάς και από τα σπλάχνα του ΠΑΣΟΚ. Εσείς θεωρείτε, τελικά, ότι η αυτοδυναμία είναι εφικτή;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Το ΠΑΣΟΚ θέλει συγκυβέρνηση. Και θέλει συγκυβέρνηση για να σωθεί το ίδιο, όχι για να σωθεί η χώρα. Εγώ θέλω εθνική συνεννόηση. Συνεννόηση με όλους που είναι αναγκαία. Οποιοδήποτε και αν είναι το αποτέλεσμα, εγώ θα θελήσω να αγκαλιάσω το σύνολο του κόσμου. Γιατί δεν είναι το ζήτημα το αυριανό, θέμα ενός κόμματος. Είναι θέμα ενός Έθνους, είναι θέμα του τόπου μας. Αυτή είναι η πρώτη μου παρατήρηση. Η δεύτερη παρατήρηση είναι ότι, για να μπορέσεις και συνεννόηση να κάνεις και, ταυτόχρονα, με σοβαρότητα να αντιμετωπίσεις τα προβλήματα, πρέπει κάποιος να έχει την ευθύνη. Και πρέπει κάποιος να έχει λυμένα τα χέρια του. Δεν μπορώ να είμαι εξαρτημένος από οποιοδήποτε άλλο κόμμα. Γι’ αυτό και ζητάμε την αυτοδυναμία. Πρέπει, δηλαδή, να έχω τη δυνατότητα, με τόλμη, με αποφασιστικότητα, χωρίς γραφειοκρατίες -γιατί η Ελλάδα βιάζεται- να μπορώ να παίρνω αποφάσεις. Αυτός είναι ο λόγος που εμείς ζητούμε την αυτοδυναμία. Τώρα, η Αριστερά δεν θέλει την αυτοδυναμία. Η Αριστερά δεν θέλει να αλλάξει τίποτα, θέλει να βουλιάζει ο τόπος και να κερδοσκοπεί πάνω στην απελπισία του κόσμου. Αυτό, για μένα, είναι το χειρότερο που υπάρχει. Και αυτή η Αριστερά στην Ελλάδα έχει μάθει στην αλαζονεία, έχει μάθει στη δήθεν ιδεολογική ηγεμονία. Αυτά τελειώσανε. Και από εδώ και πέρα, αυτό που εμάς μας ενδιαφέρει, είναι να καταλάβει και ο κόσμος, ότι κόμματα τα οποία μένουν μόνιμα έξω από την εξουσία και φωνάζουν, όποιος και αν είναι μέσα στην εξουσία, είναι καταδικασμένα από αυτή τη μη ιδεολογία και τη μη σοβαρότητα που επιδεικνύουν. Στην Κύπρο, η Αριστερά είναι σήμερα στην κυβέρνηση. Και κομμουνιστική Αριστερά. Παίρνουν ευθύνες. Εδώ πέρα τους αρέσει το παιχνίδι της ανευθυνότητας. Αυτά, ως προς την Αριστερά.

Να πάμε τώρα σε ορισμένα κομματίδια, αν θέλετε, τα οποία τελευταία φυτρώνουν στα δεξιά μας. Αυτοί μιμούνται την Αριστερά. Δεν έχουν ιδεολογία, δεν έχουν θέσεις. Κατά την άποψή μου, υιοθετούν τις λογικές της Αριστεράς. Καμιά φορά συγκρούονται μεταξύ τους, αλλά το μόνο που πραγματικά τους ενδιαφέρει είναι να μην πάρει η μεγάλη παράταξη της Νέας Δημοκρατίας την αυτοδυναμία. Γιατί τότε οι ίδιοι δεν θα έχουν κανένα λόγο ύπαρξης. Επομένως, κατά την άποψή μου, όσοι πολεμούν την αυτοδυναμία, δεν θέλουν στον τόπο αυτό να αλλάξει τίποτα και δεν θέλουν ο τόπος αυτός να μπορεί να διοικηθεί. Γιατί αύριο - σας επαναλαμβάνω- ζούμε έκτακτες καταστάσεις, απαιτούνται έκτακτες λύσεις, απαιτείται γρηγοράδα, απαιτείται αλλαγή ψυχολογίας, αλλαγή κλίματος, ο κόσμος να καταλάβει ότι κάτι άλλαξε. Εάν είναι να βγούμε στη γραφειοκρατία και να πρέπει να παίρνω 10 τηλέφωνα εγώ κάθε μέρα, για να συνεννοηθώ τι θα αποφασίσω, η Ελλάδα θα έχει βουλιάξει. Και η Ελλάδα σήμερα – επαναλαμβάνω- βιάζεται.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Εσείς έχετε κάνει, πάντως, μια πανστρατιά, έχετε κάνει μια έκκληση, προφανώς, στο φάσμα το κεντροδεξιό, για να συστρατευθούν μαζί σας.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Η Νέα Δημοκρατία έχει κηρύξει πανστρατιά. Όποιος θέλει, μπορεί να έρθει. Αρκεί πρώτα να θεραπεύσει τα τραύματα, γιατί για τραύματα μιλάμε, τα οποία έχει δημιουργήσει στην παράταξη.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Ας πούμε ότι παίρνετε «150 και» βουλευτές, είστε αυτοδύναμη κυβέρνηση. Θα αλλάξετε κάτι σε αυτή τη δομή του κράτους, σε αυτή τη μορφή της διακυβέρνησης; Γιατί τόσα χρόνια ακούμε ότι θα υπάρξουν μικρότερα κυβερνητικά σχήματα, λιγότερα υπουργεία και ποτέ δεν βλέπουμε κάτι.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Θα θελήσω να έχω ως υπουργούς τους καλύτερους. Και, αν χρειαστεί, σε συγκεκριμένα υπουργεία που χρειάζεται μια επίβλεψη τεχνοκρατική, μπορεί να είναι και μη βουλευτές υπουργοί. Αν χρειαστεί, θα είναι και μη βουλευτές. Και θα είναι και μη βουλευτές. Και κάτι ακόμα να σας πω, πιο επαναστατικό. Θα έρθει η στιγμή με τις αλλαγές που σχεδιάζουμε στο Σύνταγμα, όπου θα διαχωριστεί η Εκτελεστική από τη Νομοθετική εξουσία και, για να είσαι υπουργός, δεν θα μπορείς να είσαι ταυτόχρονα βουλευτής. Αυτό το θεωρώ απολύτως αναγκαίο. Ταυτόχρονα να σας πω ότι έχουμε ετοιμάσει ένα σχέδιο, με βάση το οποίο από τους πενήντα τόσους υπουργούς, που είναι σήμερα, η κυβέρνηση θα είναι στην αρχή, στην πρώτη φάση, περίπου στο μισό και μετά στην τελική φάση, το σχήμα θα γίνει ακόμα πιο ολιγομελές, όπως πρέπει να είναι, ένα σωστό Υπουργικό Συμβούλίο.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Πάμε λίγο στα οικονομικά; Μιλάτε για την ανάπτυξη. Και ότι η ανάπτυξη, πράγματι, είναι ο μόνος τρόπος για να βγει η χώρα από την κρίση. Εσείς ως κυβέρνηση, την επόμενη μέρα, δεν θα έχετε κάπως δεμένα τα χέρια σας;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Θα σας πω λίγες λέξεις μόνο. Φυσικός πλούτος, αέριο, ενέργεια, ορυκτός πλούτος, τεράστια δημόσια περιουσία. Και για να μην πω πρώτο και καλύτερο από όλα, το τεράστιο ταλέντο και τα χαρίσματα των Ελλήνων. Έλληνες οι οποίοι παντού στον κόσμο διαπρέπουν, εκτός από την Ελλάδα, μέσα στην οποία, πολλές φορές, δυστυχώς, έτσι που είναι το σύστημα, μαραζώνουν οι πάντες. Να το πω διαφορετικά. Εντάξει, το πρόγραμμα, που -εδώ που μας έφεραν, ο κ. Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ- μας έχουν βάλει οι ξένοι. Από την άλλη πλευρά, όμως, μάτια δεν έχουμε; Επίγνωση εκείνων που μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας δεν έχουμε; Έμπνευση δεν έχουμε για τα δικά μας; Έχουμε. Η Ελλάδα μπορεί να γίνει, για παράδειγμα, το επίκεντρο της παραθεριστικής κατοικίας στην Ευρώπη. Σήμερα, δεν υπάρχει τίποτα. Η Ελλάδα μπορεί να γίνει διεθνές επίκεντρο και ίσως τεράστιος παραγωγός ενέργειας, φυσικού αερίου. Είναι κάτι το οποίο πρέπει αμέσως να το ψάξουμε. Αυτή τη στιγμή εισάγουμε ενέργεια και ούτε καν έχουμε αναγνωρίσει την ΑΟΖ, που θα είναι πολυσήμαντο γεγονός και πρέπει να γίνει. Η Ελλάδα μπορεί να γίνει διεθνές επίκεντρο συνεδριακού τουρισμού. Δεν έχουμε γίνει. Μπορεί να γίνει διεθνές επίκεντρο θρησκευτικού τουρισμού. Στη Ρωσία θέλουν να έρθουν και χειμώνα, μάλιστα, και να επεκταθεί η τουριστική περίοδος στην Ελλάδα, να δούνε τα μοναστήρια. Δεν έχουμε κάνει σ’ αυτό τίποτα. Μιλάω, δηλαδή, για ιστορικό και θρησκευτικό τουρισμό. Να σας πάω στην πρωτογενή παραγωγή. Εισάγουμε τόσο πολύ κρέας, χωρίς να βοηθάμε τους δικούς μας κτηνοτρόφους. Έχει φτάσει να πληρώνουμε περίπου 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ το χρόνο για εισαγωγές. Έχουμε το καλύτερο λάδι στον κόσμο, στην Ελλάδα. Και, όμως, σήμερα το εξάγουν άλλες χώρες που παίρνουν το δικό μας μόνο για να νοθεύουν το δικό τους. Η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή δύναμη στον κόσμο. Καταφέραμε να διώξουμε το ναυτιλιακό κεφάλαιο. Πού είναι τα ναυπηγεία που έπρεπε να είχαμε; Δεν υπάρχουν. Πού είναι οι ελεύθερες οικονομικές ζώνες; Πού είναι το διεθνές ναυτιλιακό κέντρο; Πού είναι το ενιαίο υπουργείο Ναυτιλίας, το οποίο υπήρχε και δούλευε και ήρθαμε εμείς να το καταργήσουμε; Καταργήσανε -δεν ξέρω αν το καταλαβαίνετε- το υπουργείο Ναυτιλίας και το υπουργείο Τουρισμού. Είναι σαν η Σαουδική Αραβία να καταργήσει το υπουργείο Πετρελαίων. Αυτά, μόνο εδώ μπορεί να γίνονται. Και μόνον επί ΠΑΣΟΚ μπορεί να γίνονται. Και θα αλλάξουν όλα αυτά. Θα αλλάξουν, γιατί η Ελλάδα μπορεί να αναπτυχθεί και έχουμε τη δυνατότητα, αυτοδύναμα, να προχωρήσουμε, πέρα από τα όποια προγράμματα θα πρέπει να ακολουθούμε ταυτόχρονα.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Πρόεδρε, αυτά όλα είναι λογικά. Χρειάζεται, όμως, προφανώς χρόνος και χρειάζεται και μια αλλαγή νοοτροπίας, για να γίνουν. Στον πολίτη, ο οποίος τα βγάζει πάρα πολύ δύσκολα πλέον πέρα, ο οποίος κινδυνεύει να χάσει το σπίτι του, ο οποίος δεν μπορεί πλέον ούτε τα παιδιά του να θρέψει, τι έχετε να πείτε; Δηλαδή, όλα αυτά ακούγονται πάρα πολύ ωραία, πραγματικά μακάρι να γίνουν κάποια στιγμή, όμως, προφανώς, πρέπει να υπάρξουν και άμεσα μέτρα ανακούφισης ενός τμήματος της κοινωνίας.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Κοιτάξτε να δείτε, εμένα με νοιάζει η αγωνία του κόσμου. Με νοιάζει να γνωρίζει ο κόσμος ότι έχουμε καταγράψει τις αδικίες που έχουν γίνει. Να γνωρίζει ο χαμηλοσυνταξιούχος και να γνωρίζει και ο πολύτεκνος -που είναι οι μόνες δύο κατηγορίες που έχουμε πει ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι, για να τους αποδοθούν αυτά τα οποία τους κόψανε- ότι είμαστε δίπλα τους. Και αυτή είναι η δική μας η αγωνία για εκείνους. Γιατί, μη νομίζετε, εγώ εκλέγομαι, χρόνια πολλά, στην επαρχία, γυρνάω τις συνοικίες της Αθήνας, γυρνάω και την περιφέρεια και βλέπω -και εκεί και εδώ- ένα φαινόμενο απίστευτο, το οποίο υπάρχει και πρέπει να το λέμε: Κόσμο μεγάλης ηλικίας να κοιτάει μέσα στους σκουπιδοτενεκέδες το βράδυ, στους κάδους των απορριμμάτων να βρει λίγο φαγητό, μια μπουκιά ψωμί. Αυτό δεν γίνεται πια. Θα πρέπει να είμαστε ένα κράτος, το οποίο θα υπερασπιστεί τους πιο αδύναμους. Αυτή είναι η δική μας υποχρέωση και αυτή είναι η προσωπική μου αγωνία.

 

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, μέχρι τις εκλογές, μας περιμένουν και άλλα, γιατί υπάρχει μια κινητικότητα στη Βουλή με διάφορα νομοσχέδια, οι υπουργοί θα θέλουν να καταθέσουν νομοσχέδια μέχρι τις εκλογές.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Έχουμε κυβέρνηση ειδικού σκοπού. Δεν έχουμε κυβέρνηση παντός σκοπού. Και εμείς θα ψηφίζουμε μόνο ό,τι αποτελεί, μέχρι τις εκλογές, συμβατική μας υποχρέωση. Τίποτα άλλο. Απολύτως τίποτα. Σε αυτό βάζω ένα τέρμα.

 Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Θα σας ρωτήσω κάτι, το οποίο το ξέρετε. Είναι αρκετοί που θεωρούν πως από το «όχι» στο 1ο Μνημόνιο μέχρι το «ναι» στη δανειακή σύμβαση, ουσιαστικά έχετε κάνει μια στροφή 180ο.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Κύριε Κοτταρίδη, η πολιτική μου δεν άλλαξε. Η πολιτική μου, δυστυχώς, επαληθεύτηκε. Δεν λέω «δικαιώθηκε», γιατί θα ήταν σε βάρος του κόσμου, που έχει υποστεί αυτή τη ζημιά από την πολιτική Παπανδρέου. Επαληθεύτηκε, τι θα πει; Έλεγα, από την πρώτη στιγμή -και ήμουν μόνος μου τότε, αρχιτέκτονας εγώ του αγώνα του αντιμνημονιακού- ότι «προσέξτε, εκεί που την πάτε την Ελλάδα, θα πέσει στο γκρεμό». Έφτασε η Ελλάδα στο γκρεμό. Εγώ έπρεπε να της τραβήξω μια για να πέσει στο γκρεμό, να τη ρίξω; Ο ρεαλισμός και η πολιτική υπευθυνότητα απαίτησαν, εκείνη τη στιγμή, να κάνουμε αυτό το οποίο θα έκανε ο κάθε σωστός Έλληνας. Και τι ήταν αυτό; Σας θυμίζω ότι, στις 27 Οκτωβρίου, είπαμε τότε - και όλοι αυτοί, που σήμερα κάνουν τους αντιρρησίες, δεν έφεραν καμία αντίρρηση- ότι φτάσαμε στο σημείο που το τεράστιο χρέος έκανε το κούρεμα και την καινούργια δανειακή σύμβαση αναπόφευκτα πράγματα. Φτάσαμε στο σημείο του αναπόφευκτου. Ως εκ τούτου, με το που έγινε αυτό και με το που ακολούθησε το τραγικότερο όλων, που ήταν η δήλωση Παπανδρέου για δημοψήφισμα- λες και υπήρχε θέμα να επιστρέψουμε στη δραχμή και το ήθελε κάποιος να πάμε στη δραχμή, σε σημείο που ολόκληρη η Ευρώπη διερωτήθηκε, αν είμαστε στα καλά μας, ως Έλληνες- από εκείνη τη στιγμή και πέρα, δεν υπήρχε παρά μόνο η υποχρέωση να εμποδίσω αυτό το κατρακύλισμα του τόπου για πάντα. Και ένα κατεξοχήν ευρωπαϊκό κόμμα, όπως είναι η Νέα Δημοκρατία, έπρεπε να προστατεύσει και την ευρωπαϊκή μας πολιτική και προοπτική. Και τότε, εμείς τι κάναμε;  Πρώτα απ’ όλα, αγωνιστήκαμε για μια σύμβαση, που τώρα μόλις ψηφίστηκε στη Βουλή, η οποία δεν έχει καμία σχέση με το Μνημόνιο. Το 1ο Μνημόνιο, σας θυμίζω, πρώτον, δεν μείωνε το χρέος μας, δεν το κούρεψε. Τώρα κουρεύτηκε. Στο 1ο Μνημόνιο τα επιτόκια ήταν πάρα πολύ ψηλά, πάνω από 5%. Τώρα, είναι κάτω από 2,5%. Άρα, το κόστος είναι πολύ μικρότερο και θα έχουμε κάποια κέρδη να δώσουμε εκεί που μπορούμε. Τρίτον, και ενώ πετάχτηκε ένα κομμάτι του χρέους στο μέλλον, θα μπορούμε να το πληρώσουμε πολύ αργότερα. Κάτι τέτοιο δεν υπήρχε στο 1ο Μνημόνιο. Και, εν πάση περιπτώσει, στο 1ο Μνημόνιο δεν υπήρχε ποτέ η απειλή ότι θα μας βγάλουν από το ευρώ να πάμε στη δραχμή. Τώρα ήταν προ των πυλών, το να φύγουμε από το ευρώ και να πάμε στη δραχμή. Και να σας πω κάτι; Θα μπορούσα, εκείνη τη στιγμή, να έλεγα «δεν ακούσατε την πολιτική μου, δεν θελήσατε να κάνετε αυτό που σας έλεγα, εγώ δικαιώθηκα, προχωράω σε αυτή τη γραμμή και ας πέσει η Ελλάδα κάτω». Ξέρετε πόσο απέχει το «ωσαννά» από το «σταύρωσον»; Μια βδομάδα στην Ελλάδα. Θα χειροκροτάγανε την 1η εβδομάδα και όταν μετά δεν θα βρίσκανε ούτε σύνταξη, ούτε μισθό, ούτε νοσοκομειακό να πάει κάποιον στο νοσοκομείο, επειδή δεν θα είχε βενζίνη, θα ήταν ο Σαμαράς υπεύθυνος. Δεν έπρεπε αυτό να το αφήσω να γίνει.

Κάναμε το καλύτερο που έπρεπε να κάνουμε. Ανάκαμψη ζητούσαμε τότε, ανάκαμψη ζητούμε και τώρα. Η πολιτική μας δεν έχει αλλάξει. Απομονωθήκαμε στο εξωτερικό. Έχω κάνει το παν, για να μπορέσουμε να συγκροτήσουμε και πάλι μια Ελλάδα σοβαρότητας και στο εξωτερικό. Διορθώνω, όσο μπορώ, τα λάθη, τα οποία έγιναν τα δύο τελευταία χρόνια. Δεν αλλάζω πολιτική. Προσπαθώ να φυλάξω και να διαφυλάξω ό,τι γίνεται. Περίπου 650 με 700 εκατ., όταν κάθισαν με τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς και τον Παπαδήμο επρόκειτο να κόψουν από συντάξεις. Κόψανε τα μισά. Ό,τι μπόρεσα έκανα. Αυτό που δεν έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα και είμαι υπερήφανος γι’ αυτό, είναι ότι δεν άφησα να κατρακυλήσει ο τόπος μου, όχι στην ανυποληψία των Ευρωπαίων -αυτό είναι το τελευταίο που με νοιάζει- στο θάνατο της δικής μας οικονομίας και στο γκρεμό, όπου δεν θα υπήρχε πια όνειρο, ούτε για το γεροντάκι, ούτε για το νέο το παιδί. Και από εδώ και πέρα αγωνιζόμαστε όλοι να μπούμε σε μια διαδικασία ανάκαμψης. Απογείωσης, με ανάκαμψη, ανάπτυξη, που είναι το μόνιμο πράγμα που φωνάζω, επαναλαμβάνω, κραυγάζω, με κάθε τρόπο από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα. Και από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα -γι’ αυτό το λόγο- σας θυμίζω τσακώθηκα, όταν έπρεπε με τους Ευρωπαίους, είχα το θάρρος να πω την άποψή μου, είχα το θάρρος να τα πω παντού. Και, σήμερα, αυτή η άποψη έχει δικαιωθεί και στην Ευρώπη. Και δεν είναι μόνο, επειδή ήρθε ο Μόντι, που λέει τα ίδια στην Ιταλία. Ολόκληρη η ευρωπαϊκή κοινότητα των οικονομολόγων και των ηγετών πλέον στην Ευρώπη μιλάει για ανάκαμψη, μιλάει για ανάπτυξη. Και είναι ο μόνος τρόπος να βγούμε από τη σημερινή κατάσταση που έχουμε βρεθεί.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Το θέμα είναι να σωθεί η χώρα, να σωθούν και οι πολίτες έτσι;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Ασφαλέστατα.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Μιλάμε για έναν Αρμαγεδδώνα και στον ιδιωτικό τομέα, είχαμε στο Δημόσιο. Έχουμε τραγικές δυσκολίες για τον κόσμο.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Υπάρχουν ευθύνες. Το γεγονός ότι εμείς προσπαθούμε να σώσουμε τον κόσμο και να σώσουμε τη χώρα, με όποιο τρόπο μπορούμε, μέσα από την ανάκαμψη, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ευθύνες για το χθες.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Θα καταλογιστούν ποτέ;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Ασφαλώς θα καταλογιστούν. Πριν δύο χρόνια, περίπου, σε ανύποπτο χρόνο, όταν ξεκίνησε όλη αυτή η περιπέτεια, όλη αυτή η τραγωδία, εγώ είπα ότι θα κάνουμε ως Νέα Δημοκρατία μόνο μια Εξεταστική Επιτροπή. Πώς φτάσαμε στο Μνημόνιο, ποιοι ευθύνονται για το σημερινό κατάντημα της χώρας; Μην κάνετε λάθος, δεν θέλω να εκδικηθώ κανέναν, αλλά ο λαός έχει δικαίωμα να μάθει την αλήθεια και εμείς έχουμε την υποχρέωση να του την πούμε την αλήθεια. Για αυτό το λόγο θα γίνει μια Εξεταστική Επιτροπή, η οποία πλήρως θα εξετάσει αυτή την κατάσταση. Αυτό το έχω υποσχεθεί στον κόσμο, αυτό θα γίνει και θα καταλογιστούν οι ευθύνες, όπου αυτές ανήκουν.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Τώρα δεν χρειάζεται βέβαια να σας θυμίσω πόσες Εξεταστικές Επιτροπές έχουν γίνει στη Βουλή κατά το παρελθόν, για σωρεία σκανδάλων και κανένας ποτέ δεν πλήρωσε στη χώρα. Δηλαδή, είναι λογικό οι πολίτες να έχουν μια δυσπιστία.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Ό,τι έχω πει, το έχω κάνει. Ακολουθώ την ευθεία γραμμή, σιχαίνομαι την τεθλασμένη. Εγώ είμαι του ολίγου και του ακριβούς. Αυτό που λέω θα γίνει και αυτό που λέω θα το κάνω.  Μια Εξεταστική Επιτροπή, η οποία θα βγάλει στο φως τα όσα συνέβησαν και ποιοι έχουν τις ευθύνες για αυτά. Αυτό θα γίνει. Και πιστέψετε ότι θα γίνει. Το να ανακατευθώ με το χθες, τι συνέβη, δεν μου πάει. Εγώ θέλω να κοιτάω μόνο το αύριο.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, συναντηθήκατε προχθές με τον κ. Χρυσοχοΐδη. Δεν χρειάζεται να σας πω το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα με την εγκληματικότητα και τη λαθρομετανάστευση. Ακούμε, εδώ και πάρα πολύ καιρό, για μέτρα. Τίποτα δεν γίνεται και η κατάσταση χειροτερεύει. Δηλαδή, ο πολίτης πλέον που έχει και τα θέματα της οικονομίας, δεν μπορεί να βγει και από το σπίτι του.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Κοιτάξτε, κάθε χρόνο μαθαίνουμε ότι πιάνονται χιλιάδες. Παραπέμπονται πολύ λιγότεροι και τελικά καταδικάζονται ελάχιστοι από τους οποίους και πάλι οι περισσότεροι κυκλοφορούν ελεύθεροι. Εγώ δεν μπορώ να δεχθώ αυτή την εγκληματικότητα στον τόπο μου. Θα είμαι όσο το δυνατόν ο άνθρωπος που, με κάθε τρόπο και με κάθε αναγκαία αλλαγή, από τα θέματα της Δικαιοσύνης, μέχρι τα θέματα της Δημόσιας Τάξης, θα ανακατευθεί, προκειμένου να μην υπάρχουν πια εγκλήματα στη μέση του δρόμου. Να μην υπάρχουν άλλες «Υπατίες». Γιατί είδαμε και την Υπατία. Να μην υπάρχει άλλο παρεμπόριο. Να μπει ένα τέρμα στο φόβο του κόσμου. Και πάνω από όλα, για να γίνει αυτό, άποψή μου είναι πως πρέπει να σταματήσει η ατιμωρησία. Γιατί με αυτή την ατιμωρησία, οδηγηθήκαμε σε αυτή την εγκληματικότητα, με επιπλέον το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης, παράνομης από πάνω. Κύριε Κοτταρίδη, μπήκανε 385.000 παράνομοι μετανάστες από το 2009 μέχρι σήμερα. Ξέρετε πόσοι παράνομοι απελάθηκαν; 30.000 μόνο. Τους υπόλοιπους ούτε τους έχουν μετρήσει. Ούτε ξέρουν πού είναι. Και είναι σίγουρο ότι είναι μεταξύ μας. Μια λύση υπάρχει: Να δημιουργηθούν χώροι κράτησης- φιλοξενίας των παρανόμων, μέχρις ότου οι παράνομοι αυτοί απελαθούν. Διότι αυτή τη στιγμή – θα πω μια βαριά λέξη – χρειάζεται να… ανακαταλάβουμε την Αθήνα. Χρειάζεται τις γειτονιές στην Πάτρα, στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα, παντού, να τις ανακαταλάβουμε. Με την έννοια ότι θα πρέπει να μεταφερθούν αυτοί οι παράνομοι, κατά την άποψη μου, σε παλιά στρατόπεδα για παράδειγμα, τα οποία θα υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου να απελαθούν, όταν έρθει η ώρα. Και να γνωρίζουν, από εδώ και πέρα, ότι η Ελλάδα δεν είναι ξέφραγο αμπέλι. Το νόμο Ραγκούση πρόκειται να τον αλλάξουμε. Είναι απαράδεκτος. Κάνανε μαγνήτη των παρανόμων μεταναστών την Ελλάδα. Σε αυτό θα είμαι όσο πιο σκληρός μπορεί να είμαι. Διότι θα σας πω και μια άλλη διάσταση. Έρχεται ο παράνομος ο μετανάστης ζητάει φάρμακα. Πονάει η καρδιά μου να τον βλέπω να κρατάει το παιδάκι του ή την έγκυο γυναίκα του. Σε αυτούς, εν πάση περιπτώσει, να δώσω. Αλλά -το ξέρετε- ότι υπάρχουν παράνομοι οι οποίοι παίρνουν αυτά τα φάρμακα και μετά κάνουν εμπόριο με τα φάρμακα των Ελλήνων φορολογουμένων, που δεν έχουν άλλο να πληρώσουν φόρους. Κάνουν εκείνοι εξαγωγές των παρανόμων φαρμάκων. Ξέρω ότι και αυτά έχουν γίνει. Και να τα στέλνουν στο εξωτερικό; Αυτό πια έχει ένα όριο. Και αυτό θα σταματήσει εκατό τα εκατό. Έχουμε έτοιμο το νόμο, που την επόμενη μέρα αλλάζει το νόμο Ραγκούση και μπαίνουν σκληρές γραμμές στην υπόθεση της παράνομης λαθρομετανάστευσης. Τελειώσαμε με αυτό.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ:  Κύριε Πρόεδρε, υπάρχει οργή στην κοινωνία. Και είναι λογικό. Νομίζω το κατανοείτε και εσείς. Σας ανησυχεί πώς θα εκφραστεί αυτή η οργή του κόσμου στο δρόμο για τις κάλπες. Σε μια προεκλογική περίοδο, δηλαδή, με εντάσεις;

 

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Εγώ κατανοώ και την οργή και την αγανάκτηση. Και κατανοώ το γεγονός ότι ο κόσμος έχει, ταυτόχρονα, βαρεθεί να ακούει ψέματα. Υποσχέσεις, κούφια πράγματα, τα οποία επαναλαμβάνονται και μάλιστα πολλές φορές, χωρίς να κοκκινίζει κανένας. Εγώ σας είπα, θέλω να πω λίγα και αληθινά. Η προσπάθεια που έκανα προς την κατεύθυνση να έχουμε εκλογές, θέλησαν ορισμένοι να πουν ότι ήταν προς την κατεύθυνση να γίνει ο Σαμαράς πρωθυπουργός. Μα υπάρχει σοβαρός άνθρωπος έξω, που πιστεύει ότι κάποιος ελπίζει να γίνει σε αυτή την κατάσταση πρωθυπουργός και το εύχεται; Υποχρέωση έχω, απέναντι στον Τόπο. Να αλλάξω τα πράγματα, όπως μπορώ. Και επομένως, ο μόνος τρόπος που μπορεί να γίνει αυτό, είναι να γίνει με την εκτόνωση, να ανοίξει η βαλβίδα εκτόνωσης της λαϊκής οργής, που μπορεί σε μια Δημοκρατία να πάει μόνο σε εκλογές. Και για αυτό το λόγο οι εκλογές θα νομιμοποιήσουν την κατάσταση που σήμερα στα μάτια των περισσότερων δεν είναι νομιμοποιημένη. Βγήκε μια κυβέρνηση που είπε ότι υπάρχουν περισσότερα χρήματα και έχουμε φτάσει στο ναδίρ, έχουμε φτάσει στον Άδη, έχουμε φτάσει στο χειρότερο σημείο που είχε κατρακυλήσει ποτέ ο Τόπος. Χρειάζεται, λοιπόν, μια νομιμοποίηση των γεγονότων, των πολιτικών, με εκλογές. Και, για αυτό το λόγο, μέσα από τις εκλογές πιστεύω ότι θα υπάρχει αυτή βαλβίδα της εκτόνωσης, που θα δώσει το δικαίωμα και πάλι σε εμάς να αγωνιστούμε για το δικαίωμα της ελπίδας του κόσμου. Και στον κόσμο να αισθανθεί ότι, εν πάση περιπτώσει, ψήφισε, αποφάσισε ο ίδιος τι πρέπει να κάνει. Και το δίλημμα -με συγχωρείτε- είναι πολύ απλό: Θέλεις σταθερότητα; Θέλεις κάποιον ο οποίος θα σε οδηγήσει αποφασισμένος να κάνει ό,τι πρέπει μπροστά; Ή θέλεις να πάμε στην αστάθεια και να υπάρχει μια από τα ίδια; Θα έρθουν οι στιγμές οι προεκλογικές, θα μιλήσουμε για όλα αυτά. Αλλά αυτή τη στιγμή και την αγωνία του κόσμου κατανοώ και μέσα στον κόσμο είμαι και μέσα στον κόσμο ζω και αυτό το πράγμα είναι και η δική μου η αγωνία. Και σας πληροφορώ ότι, πολλές φορές, ξυπνάω το βράδυ και λέω και εκείνο εκεί το μέτρο να κάνουμε και εκείνο εκεί τον άνθρωπο να βάλουμε και αυτή την κατάσταση να την διαμορφώσουμε καλύτερα. Αυτή είναι η αγωνία όλων μας.

 Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Στο ΠΑΣΟΚ απέναντί σας θα βρείτε έναν νέο αρχηγό, τον κ. Βενιζέλο. Το ΠΑΣΟΚ με νέο σύνθημα, το «αρχίζουμε». Φοβάστε μια δημοσκοπική ανάκαμψη του ΠΑΣΟΚ;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Συγγνώμη, αλλά τι αρχίζουνε; Εγώ δεν κατάλαβα τι αρχίζουνε. Δύο χρόνια έκαναν τα πάντα για να μας τελειώσουν και τώρα ξαναρχίζουν, για να μας αποτελειώσουν; Θεός φυλάξοι! Το σύνθημα δεν έπρεπε να είναι «αρχίζουμε». «Βοήθα Παναγιά» έπρεπε να είναι. Σε αυτή την περίπτωση «βοήθα Παναγιά» έπρεπε να είναι. Και η άποψή μου είναι ότι ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο. Οι ευθύνες όλων μέσα στο ΠΑΣΟΚ είναι τεράστιες και δεν κρύβονται με τίποτα. Ασφαλώς, να το ξέρετε, ότι στη Νέα Δημοκρατία δεν θα πάμε με συνθήματα του τύπου «αρχίζουμε». Και, ασφαλώς, να ξέρετε ότι εγώ γνωρίζω καλά, όπως γνωρίζουν όλοι οι συνεργάτες μου και όλοι οι βουλευτές και όλος ο ελληνικός λαός, ότι και η Νέα Δημοκρατία έχει ευθύνες από το χθες. Αλλά εμάς η ευθύνη είναι ότι μπορούσαμε να κάνουμε πράγματα που δεν κάναμε, όταν έπρεπε γρήγορα, ενώ αυτοί έκαναν πράγματα, τα οποία μας οδήγησαν στο γκρεμό. Υπάρχει μια διαφορά. Ευθύνη η μεν, ευθύνη η δε. Αλλά να λένε «αρχίζουμε», για να μας ξεπατώσουν, δεν το δέχομαι. Μπαίνουμε πια στο κωμικοτραγικό.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Επειδή σε λίγη ώρα, ξέρω πρέπει να πάτε για το αεροδρόμιο. Ισπανία, Πορτογαλία, Ιρλανδία κάποια στιγμή στο μέλλον, από ό,τι έχω μάθει. Έχετε πάει στη Μόσχα. Έχετε επαφές στο εξωτερικό. Θεωρώ ότι έχει βελτιωθεί κάπως το κλίμα στην Ευρώπη. Ποιος ο στόχος όλων αυτών των ταξιδιών σας;

 Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Αυτή τη φορά πάω Ισπανία και Πορτογαλία, όπως είπατε. Σε λίγο φεύγω για να συναντηθώ με τους δύο πρωθυπουργούς, με τους οποίους, άλλωστε, έχουμε και μια καλή φιλία και βρισκόμαστε και στο ΕΛΚ. Αυτοί έχουν αντίστοιχα προβλήματα με εμάς. Μπορεί η Πορτογαλία να έρθει σε ένα πρόγραμμα σαν την Ελλάδα, η Ισπανία να μην είναι ακόμα, αλλά έχουν ίδια προβλήματα. Ποιοι είναι οι δύο βασικοί στόχοι; Πάω, για να δυναμώσει η πίεση μέσα στην Ευρώπη, προκειμένου να υπάρχει αυτή η διαδικασία της ανάκαμψης και από την άλλη πλευρά πάω και για να συντονιστούμε καλύτερα στο ζήτημα της λαθρομετανάστευσης. Γιατί είμαστε οι «νότιοι» που τρώμε όλη την καταιγίδα. Και, γι’ αυτό το λόγο, πρέπει κανείς να προετοιμάζεται, όχι μόνο για τις εκλογές. Πρέπει να προετοιμαζόμαστε και για μετά τις εκλογές. Δηλαδή, και μέσα στην Ευρώπη και εκτός Ευρώπης. Εκτός Ευρώπης εννοώ, είπατε για τη Μόσχα. Σημαντικό ταξίδι. Το Ισραήλ. Σημαντικό ταξίδι, σε ό,τι αφορά, για παράδειγμα, τα θέματα της ενέργειας. Είναι χώρες οι οποίες θα μπορέσουν να παίξουν ρόλο στο μέλλον. Γιατί -μη ξεχνάτε- η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα, η οποία γεωστρατηγικά ενώνει τρεις Ηπείρους. Και πρέπει αυτό να το εκμεταλλευτούμε. Επομένως, πρέπει να γίνουν σωστές συμμαχίες και για τα ενεργειακά και για τη λαθρομετανάστευση, κυρίως, όμως, για να υπάρχει μια κοινή πολιτική πίεση στην Ευρώπη, που τώρα πια έχει καταλάβει την ανάγκη για ανάκαμψη, για να υπάρχει ανάπτυξη σε όλες τις χώρες του ευρωπαϊκού νότου. Να υπάρχει μια ενιαία δυνατή φωνή.

Δ. ΚΟΤΤΑΡΙΔΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ. Ελπίζω να τα ξαναπούμε μέχρι τις εκλογές. Καλό κουράγιο.

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Εγώ ευχαριστώ πολύ. Να ‘στε καλά.


ΣΧΟΛΙΑ

  1. juliet avatar
    juliet 22/03/2012 20:57:38

    Αφήστε τις κακομοιριές ....όλοι μαζί θα μπορέσουμε ,ας του δώσουμε την δύναμη να βγεί μπροστά.Μια φορά ,μια φορά ....μόνο .ΜΠΡΑΒΟ ΠΡΟΕΔΡΕ!!!!!!!!

  2. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 22/03/2012 21:01:11

    www.youtube.com/watch?v=-emd0Ub2h7M&feature=g-all-u&context=G2c18cc1FAAAAAAAAAAA

  3. giorgos avatar
    giorgos 22/03/2012 21:07:55

    αν ο σαμαρας ειχε βγει μετα τη ψηφιση του μνημονιου 2 με δυο τρεις συνεντευξεις στη τηλεοραση και ειχε εξηγησει απλα και κατανοητα,οπως εκανε σημερα, τη θεση του,η ΝΔ δεν θα ειχε υποστει τη σημερινη φθορα.η σημερινη του παρουσια δειχνει οτι θα παρει το παιχνιδι πανω του και ειναι σιγουρο οτι θα παλεψει για την αυτοδυναμια μεχρι τελους.

  4. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/03/2012 21:10:57

    Ὑπάρχουν ἀκόμη ἐνδοιασμοί καί ἀντιρρήσεις; Πρόεδρε δυνατά μαζί σου ὂχι γιά νά ἀνακαταλάβουμε τήν Ἀθήνα ὃπως εἶπες, ἀλλά γιά νά ἀνακαταλάβουμε τήν Ἐλλάδα!

  5. Mara avatar
    Mara 22/03/2012 21:17:12

    Eξαιρετικός!!!
    Αφού προκηρυχθούν οι εκλογές και ξεδιπλωθεί τελείως, θα δείτε πως θα τρέχουν και δεν θα φθάνουν... κάποιες "ανεξάρτητες" σφήνες που μας προέκυψαν λίαν προσφάτως...

  6. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 22/03/2012 21:21:14

    Λόγος λιτός, περιεκτικός και κατανοητός.
    Λόγος υπεύθυνος.
    ΛΟΓΟΣ ΗΓΕΤΗ._

  7. yiannis avatar
    yiannis 22/03/2012 21:24:16

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!Τοσο δυσκολο να το καταλαβουν οτι υπερεχει εναντι οποιουδηποτε αλλου?Καλλιο αργα παρα ποτε.

  8. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 22/03/2012 21:27:32

    Δύο πράγματα αξίζουν στην ΝΔ: ο κόσμος της , ο απλός αυτός κόσμος που στηρίζει και βοηθάει και ο αρχηγός της. Εχουμε τα δύο πιό δυνατά χαρτιά ,για να παλέψουμε και να φύγουμε μπροστά ! Χωρίς γκρίνια , χωρίς μιζέρια . Πολύ καλή εμφάνιση! Καθαρές κουβέντες , χωρίς υπεκφυγές , σχέδιο για το μέλλον, πίστη στη δουλειά και στις δυνατότητές μας . Πρόεδρε, πάρε το παιχνίδι επάνω σου και κατέβα στον κόσμο που σε περιμένει! Εμείς είμαστε εδώ να σε στηρίξουμε και να σε βοηθήσουμε ! Ολοι μαζί να παλέψουμε για το μέλλον μας και τη πατρίδα μας!

  9. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 22/03/2012 21:30:49

    Απλός, ανθρώπινος και Έλληνας! Δε θέλω τίποτα άλλο. Τα υπόλοιπα με τη βοήθεια του Θεού και την αποφασιστικότητα που έχει ο ΑΣ θα γίνουν... αν τον αφήσουμε να αναλάβει όμως και αφήσουμε απ' έξω από τη Βουλή τα παιδιά που θέλουν να του δημιουργούν θέματα εκεί που δεν υπάρχουν.

  10. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 22/03/2012 21:38:30

    εδώ και οπτικοακουστικό υλικό..

    http://www.youtube.com/watch?v=-emd0Ub2h7M

  11. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 22/03/2012 21:38:57

    Πρόεδρε, εγώ αγιογραφίες δεν μου αρέσει να κάνω, το μόνο που εύχομαι, είναι να καταλάβουν στο επιτελείο σου, ότι ο κόσμος δεν...ματιάζει.

  12. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/03/2012 21:39:46

    Πρόεδρε χαίρομαι..η απελπισία πολλές φορές κλονίζει την εμπιστοσύνη μας..με τέτοιες δηλώσεις όμως επανέρχεται δριμύτερη..ουσιαστικότερη..

  13. yianna avatar
    yianna 22/03/2012 21:41:39

    Πολύ καλός. Να συνεχίσει την επαφή με τον κόσμο.

  14. χρηστοσ avatar
    χρηστοσ 22/03/2012 21:47:50

    ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΝΑ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΟΥΝ ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΟΙ ΡΟΖ ΜΚΟ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΥ?
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ?
    ΤΟ ΚΕΕΛΠΝΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΡEΜΑΣΤΙΝΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ?
    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΠΟΙΟ Ι ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ

  15. android.K. avatar
    android.K. 22/03/2012 21:48:15

    από τις καλύτερες συνεντεύξεις του!
    πειστικότατος, αποφασιστικός, δυναμικός!
    την αξιζει την αυτοδυναμία!!

  16. geodan avatar
    geodan 22/03/2012 21:57:11

    Πού είναι οι ελεύθερες οικονομικές ζώνες;
    τι σημαινει αυτο?

    • juliet avatar
      juliet @ geodan 22/03/2012 22:23:29

      Είναι παραμεθόριες περιοχές με χαμηλό συντελεστή φορολογίας το πολύ 10%.

  17. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/03/2012 21:58:57

    Μέ ἐμπνέει ὁ πατριωτισμός του, ὁ ρεαλισμός του, καί ἡ πίστη του ὃτι μποροῦν νά ἀλλάξουν πολλά ὃταν προσπαθήσουμε. Θέλω,ὃμως,ἀκόμη ἓνα πράγμα νά δῶ ὃταν μέ τό καλό βγεῖ: τί στάση θά κρατᾶ ἀπέναντι στούς Τούρκους πού,ὣς γνωστόν,ἀλωνίζουν δυό μέρες τώρα στό Αἰγαῖο...Θά καταλάβουν καί οἱ ἀπέναντι ὃτι ἐδῶ ὑπάρχει πατριώτης ἠγέτης; Ἀπό τόν ἲδιο ἐξαρτᾶται...

  18. Άπολις avatar
    Άπολις 22/03/2012 22:19:51

    Άψογος Πρόεδρε, keep walking!!
    Βγες μπροστά... Είσαι το δυνατό χαρτί της παράταξης. Πάρ'την στις πλάτες σου, μίλα στον κόσμο, δείξε το δρόμο, γίνε Ελπίδα.... Το ποτάμι της 29/11 είναι εδώ!!!

  19. Δαναός avatar
    Δαναός 22/03/2012 22:23:40

    Εσύ τι ζόρι τραβάς ρε Χάρρυ; Σου απαντήσαμε προχθές αλλά εσύ μούγκα!

  20. Sardam avatar
    Sardam 22/03/2012 22:27:24

    Άντε στο το Λαζόπουλο να κολιγιάσετε και να λέτε τα ίδια! Γελωτοποιοί!

    • bird avatar
      bird @ Sardam 22/03/2012 22:45:38

      Α όχι ο Λαζόπουλος έχει ελεύθερο πνεύμα. Τόσο ελεύθερο που νομίζει ότι η λέξη αριστερός= καλός άνθρωπος και η λέξη δεξιός=κακός άνθρωπος. Και νομίζει ότι μιλάει πολιτικά ενώ θεολογεί για ενάρετους αριστερούς και αμαρτωλούς δεξιούς.
      Για να καταλάβετε τις αγκυλώσεις του εγκεφάλου του στην τελευταία του εκπομπή είπε οτι ο Σαμαράς το έπαιζε αριστερός και μετά μπήκε στη συγκυβέρνηση και έγινε δεξιός!!!

  21. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/03/2012 22:28:26

    Τό τετέλεσται ἀπό τήν Ἀνάσταση ἀπέχει τρεῖς ἡμέρες...,γιά ἐμᾶς ἀπέχει ἓνα μήνα καί κάτι ψιλά...

  22. GO avatar
    GO 22/03/2012 22:29:16

    Καλή αρχή.
    Καλή συνέχεια με φουλαριστή κλιμάκωση.

  23. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 22/03/2012 22:29:19

    Εργολαβία τον πήρες τον αντισαμαρισμό Χάρρυ; Τέτοιο απωθημένο βρε παιδί μου...

  24. Κώστας Θεσσαλονίκη avatar
    Κώστας Θεσσαλονίκη 22/03/2012 22:31:28

    Για να καταλάβετε τι εντύπωση έκανε η συνέντευξη Σαμαρά. Στην σχετική ανάρτηση για τον ίδιο ο Χάρρυ Κλυν έκανε τον ψόφιο κοριό και απαντούσε μα παγωμένα αστειάκια από το face book. Τώρα μπήκε στον κόπο να σχολιάσει. Όλοι εναντίον του Σαμαρά, γι αυτό θα συσπειρώσουν όλη την Ελλάδα γύρω του

  25. Άπολις avatar
    Άπολις 22/03/2012 22:31:30

    Για χωρατατζής καλός ήσουν, αλλά από πολιτική αντίληψη έμπαζες ανέκαθεν Μr... Ούτε στη γειτονιά σου δεν σε ψήφισαν!

  26. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 22/03/2012 22:32:37

    Λυπάμαι κε Κλυνν που παραδέχεστε πως έναν άνθρωπο που τον στηρίξατε τόσα χρόνια και συμπεραίνω πως κάποια στιγμή τον γνωρίσατε και από κοντά και συζητήσατε μαζί του τον κρίνατε τόσο λάθος τότε (άρα είστε επιπόλαιος στις κρίσεις σας) ή τον κρίνετε με εμπάθεια τώρα (επειδή είμαστε σε οριακό σημείο ως χώρα και στις κρίσιμες στιγμές η ψυχραιμία και το καθαρό μυαλό λείπει και τυφλώνει το πάθος). Διαλέξτε το μειονέκτημά σας που ακυρώνει και όσα λέγατε και λέτε. Πάντως τότε η πολιτική σας διαίσθηση σας δικαίωσε σε πολλά, επομένως μάλλον τώρα κάνετε λάθος στις κρίσεις σας...

  27. Τσιπης avatar
    Τσιπης 22/03/2012 22:37:52

    Αχ βρε Χάρρυ, ούτε γέλιο δεν βγάζεις πια!
    Μόνο φαρμάκι σου έμεινε και το ξερνάς.

  28. THESSGEO avatar
    THESSGEO 22/03/2012 22:39:40

    ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ, ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ;
    ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ .

    • Socrates avatar
      Socrates @ THESSGEO 22/03/2012 22:48:15

      Προφανώς, ούτε άκουσες, ούτε διάβασες: "Κοιτάξτε να δείτε, εμένα με νοιάζει η αγωνία του κόσμου. Με νοιάζει να γνωρίζει ο κόσμος ότι έχουμε καταγράψει τις αδικίες που έχουν γίνει. Να γνωρίζει ο χαμηλοσυνταξιούχος και να γνωρίζει και ο πολύτεκνος -που είναι οι μόνες δύο κατηγορίες που έχουμε πει ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι, για να τους αποδοθούν αυτά τα οποία τους κόψανε- ότι είμαστε δίπλα τους. Και αυτή είναι η δική μας η αγωνία για εκείνους. Γιατί, μη νομίζετε, εγώ εκλέγομαι, χρόνια πολλά, στην επαρχία, γυρνάω τις συνοικίες της Αθήνας, γυρνάω και την περιφέρεια και βλέπω -και εκεί και εδώ- ένα φαινόμενο απίστευτο, το οποίο υπάρχει και πρέπει να το λέμε: Κόσμο μεγάλης ηλικίας να κοιτάει μέσα στους σκουπιδοτενεκέδες το βράδυ, στους κάδους των απορριμμάτων να βρει λίγο φαγητό, μια μπουκιά ψωμί. Αυτό δεν γίνεται πια. Θα πρέπει να είμαστε ένα κράτος, το οποίο θα υπερασπιστεί τους πιο αδύναμους. Αυτή είναι η δική μας υποχρέωση και αυτή είναι η προσωπική μου αγωνία."

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Socrates 22/03/2012 23:06:24

        Με τα παπαγαλάκια δε θα συνεννοηθείς ποτέ. Πρέπει να ξέρεις τη γλώσσα τους. Αδυνατώ προσωπικά...

  29. Ταγμενος avatar
    Ταγμενος 22/03/2012 22:39:55

    Κύριε Κλυνν, προφανώς η κρίση σας εμπνέει και ετοιμάζεται μια απ τις ωραίες επιθεωρήσεις του παρελθόντος και ψάχνεται από νωρίς θεατές για να κάνετε εισπρακτικές επιτυχίες. Φαντάζομαι το αντίτιμο του εισιτηρίου, το θέλετε σε ...δραχμές!!!
    Εμείς οι υπόλοιποι προτιμούμε τις παραστάσεις που βλέπουμε να πληρώνουμε το εισιτήριου μας, σε ευρώ. Και για το λόγο αυτό, για να υπάρχουμε και για να μπορούμε να πληρώνουμε ένα εισιτήριο, σε ένα θέατρο, επιλέγουμε να εργασθούμε για την αυτοδυναμία της Ν.Δ. και του Σαμαρά.

  30. Socrates avatar
    Socrates 22/03/2012 22:39:58

    Όλη η συνέντευξη σε video: http://www.youtube.com/watch?v=-emd0Ub2h7M

  31. dimitris avatar
    dimitris 22/03/2012 22:40:12

    ΑΦΗΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΕΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
    ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ ΠΑΤΑΒΟΥΚΑ ΠΑΙΤΕΡΗ ΜΑΓΙΑΣ ΤΣΟΚΛΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΨΙΝΑΚΗ ΑΝΑΤΟΛΑΚΗ
    ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΔΩ ΡΕ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ

  32. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 22/03/2012 22:42:41

    Καλώς τον Χάρρυ!

    Που δεν θέλει συγκυβέρνηση, αλλά πολεμάει τον Σαμαρά για να μη πετύχει αυτοδυναμία.
    Αυτά μόνο στο μυαλό του Χάρυ Κλύνν συμβαίνουν!

  33. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 22/03/2012 22:44:15

    Οι Άγγλοι λένε: «In a war of attrition, he who is prepared to go nuclear wins». Αυτό σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει: «Σε ένα πόλεμο φθοράς κερδίζει αυτός που είναι αποφασισμένος να φτάσει στα άκρα ( = να κάνει χρήση πυρηνικών ).

    Το σύστημα Πασόκ κατίσχυσε πάνω από τριάντα χρόνια γιατί εφάρμοζε αυτή την πρακτική: ήταν απρόβλεπτο, αδίστακτο και δεν ορρωδούσε προ ουδενός. Σε αντίθεση με το αμαρτωλό σύστημα Πασόκ, η Νέα Δημοκρατία ήταν πάντα προβλέψιμη: Στο τέλος κάθε αντιπαράθεσης με το σύστημα Πασόκ, ΠΑΝΤΑ έθετε το εθνικό συμφέρον πάνω από το κομματικό με αποτέλεσμα να «κωλώνει» και να αφήνει το παιχνίδι στα χέρια του Πασόκ.

    Η μόνη λύση για την Νέα Δημοκρατία απέναντι στο «σύστημα» είναι να γίνει επιτέλους και αυτή απρόβλεπτη. Και να διαμηνύσει προς πάσα κατεύθυνση ότι αυτή τη φορά δεν θα χαϊδέψει αυτιά, δεν θα πέσει στην παγίδα τής σώφρονος τακτικής αλλά θα φτάσει στα άκρα.

    Εμπρός, Αντώνη, Go nuclear!

  34. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 22/03/2012 22:44:54

    Να σε δω με την Κουντουρά υποψήφιο στην ηλικία σου Χάρρυ κι ας πεθάνω. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα ταυτιζόσουν τόσο με το ΠΑΣΟΚ στα γεράματα

  35. Σταύρος avatar
    Σταύρος 22/03/2012 22:46:06

    Όσο σχολιάζεις εκτίθεσαι.
    Φιλικά στο λέω!

  36. Κάτων avatar
    Κάτων 22/03/2012 22:46:21

    Δεν μου λες ρε Χάρρυ; τα σκάνδαλα του Μαρκόπουλου στο Τουρισμού τα ξέρεις; Η Κουντουρά είχε τίποτα προβλήματα και ήταν στην Αμερική;

  37. Kennan avatar
    Kennan 22/03/2012 22:48:36

    Προς κ. Καμμένο: Σας παρακαλώ κάντε τον Χάρρυ εκπρόσωπό σας. Και μεγαλύτερος είναι, άρα ωριμότερος από τον Τέρενς και θα διασκεδάζουμε περισσότερο

  38. julia avatar
    julia 22/03/2012 22:51:09

    Κύριε Κλύνν

    Ως Ανεξάρτητος υποψήφιος λέτε να σας βγεί αυτή τη φορά??
    Καμμια δουλεια δεν είναι ντροπή άλλωστε!!!

  39. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 22/03/2012 22:52:58

    Άδικος, αναληθής, διαστρεβλωτής και αφόρητα λαικιστής κύριε Κλυν.
    Και αυτά από κάποιον σφόδρα δυσαρεστημένο με τον Σαμαρά(όχι γιατί ψήφισε το όντως αναπόφευκτο Μνημόνιο 2, αλλά γιατί άφησε τον Παπαδήμο και τους πολυποίκιλους ηρακλείς του να αλωνίζουν).
    Ένα ένα:
    -Γράφετε πως ο Αντώνης Σαμαράς δεν διάβασε το Μνημόνιο. Ψεύδεστε και μάλιστα εν γνώσει σας. Εσείς γνωρίζετε τον άνδρα και ξέρετε καλά πως το διάβασε , αλλά πετάτε στρακαστρούκες. Ντροπή.
    - Μιλάτε για συγχωροχάρτι στον ΓΑΠ. Ο μόνος τρόπος παραπομπής και καταδίκης του αρχιενόχου είναι ο θεσμικός. Μέσω της Βουλής και μάλιστα Βουλής που να έχει αυτοδύναμη ΝΔ. Γιατί οιαδήποτε άλλη σύθνθεση εξασφαλίζει εξ ορισμού ασυλία στον ένοχο. Και εδώ ψεύδεστε συνειδητά. Κάθε ψήφος σε κόμμα διαμαρτυρίας αθωώνει εκ των προτέρων τον ΓΑΠ.
    -"Τιποτέλαγνεία"; Ο Αντώνης Σαμαράς ένα "τίποτα". Και ποιός το λέει αυτό; Εσείς που τον παρακολουθείτε και διακριτικά υποστηρίζετε από την δεκαετία του 90; Τώρα , χάριν του αντιμνημονιακού λαικισμού ανακαλύψατε πως ο ΑΣ είναι ένα τίποτα;
    "Τίποτα", πολιτικό τίποτα κ. Κλύν είναι οι "Καζάκηδες"(αριστεροί και δέξιοι βλ.Καμένος) που τίποτα δεν προτείνουν, παρά μόνο σπεκουλάρουν πάνω στην απόγνωση του κόσμου.
    Και για να τελειώνουμε: να με τον ΑΣ έχουμε και τις διατηρούμε διαφωνίες κυρίως στρατηγικής μετά τον 11/2011και το μέλλον θα δείξει ποιός είχε δίκιο. Αλλά όπως σωστά γράφτηκε δεύτερο 2009 μην περιμένετε από μας. Δεν θα ξανακάτσουμε σπίτι μας. Μαζικά θα ψηφίσουμε ΑΣ και εμβρόντητοι θα μείνετε. Μετά τις εκλογές θα επανέλθετε στις μπουρδολογίες αριστερών και δεξιών "Καζάκηδων" και τότε ακόμη θα σας ακούμε με προσοχή, αλλά την ημέρα που θα λάβουμε αποφάσεις για το μέλλον των παιδιών μας ο λαικισμός και η ανυπόφορη σπέκουλά σας θα μείνει απλά ένας ενοχλητικός θόρυβος στα αυτιά μας.

  40. juliet avatar
    juliet 22/03/2012 22:53:07

    Kύριε Κλυνν,
    'εχουμε και ένα άλλο θέμα '' Η Τζούλια στη βουλή'' την άποψή σας παρακαλώ.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ juliet 22/03/2012 22:59:43

      Ὢχ,μᾶς ἐκθέτεις...καί εἲπαμε καί πολλά...

    • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
      Ελληνική Φιλοσοφία @ juliet 22/03/2012 23:01:16

      Ε τωρα ξες πως ειναι αυτα, το χρημα ειναι το ισχυροτερο κινητρο υποκινησης. Αν σου δωσουν λεφτα γινεσαι προθυμος να κανεις το οτιδηποτε, ασχετα με το τι υποστηριζεις φαινομενικα.

  41. dimitris avatar
    dimitris 22/03/2012 22:53:42

    ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ CDS ΑΞΙΖΟΥΝ ENA ΤΡΙΣ...
    Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 11%...
    ΚΥΡΙΕ ΚΛΥΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΚΑΜΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΘΕΑΤΡΑΝΘΡΩΠΟ ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ?

  42. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/03/2012 22:54:53

    Αντικειμενικά τώρα Βασίλη, πες μου αν κάπου μπορείς να απαντήσεις αρνητικά σε σχέση με αυτά που είπε ο παλιόφιλος σου Σαμαράς στη συνέντευξη:

    Δείχνει να είναι γνώστης των θεμάτων που απασχολούν την ελληνική κοινωνία;

    Είναι αποφασιστικός στο θέμα εξάλειψης της ατιμωρησίας (εξεταστική για το μνημόνιο και θέμα λαθρομετανάστευσης);

    Κάνει τις αναγκαίες διεθνείς επαφές για να φτιάξει διεθνές υποστηρικτικό δίκτυο (ευρωπαϊκός νότος, Ρωσία, Ισραήλ);

    Ξέρει να μιλάει την ελληνική τόσο καλά όσο εσύ;

    Ήταν πειστικός ότι οι Έλληνες και η Χώρα μας έχουμε δυνατότητες ανάκαμψης για να φύγουμε από την κρίση που παρά το αναπόφευκτο μνημονιακό πρόγραμμα μας φόρεσαν οι Ευρωπαίοι μετά τις εγκληματικές ενέργειες του ΓΑΠ και των πασόκων μπορούμε να εκμεταλλευτούμε;

    Ήταν σωστός και στην αυτοκριτική του για τις ευθύνες του παρελθόντος της ΝΔ;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/03/2012 22:55:48

      την Ελληνική

  43. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/03/2012 22:56:40

    ''Γεροντικός πολιτικός ἐνθουσιασμός''...ὃμως ὑπαρχει ὁ ἐνθουσιασμός.Ὁ δικός σου πού εἶναι; Μάλλον πέτρωσε...,ἒμεινε μόνο γεροντικός...

  44. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/03/2012 22:56:40

    Εντάξει ... είπαμε.

    • Άπολις avatar
      Άπολις @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/03/2012 22:58:18

      πολυ λιγα.....

  45. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 22/03/2012 22:58:09

    Ποια Νεα Ταξη Πραγματων μωρε; Σε πασοκους απευθυνεσαι; Τι σχεση εχει ο Σαμαρας με αυτα τα πραγματα; και αν ο Σαμαρας υποχρεωθηκε να κανει κατι που να βλαπτει την χωρα οπως ισχυριζεσαι, τοτε σιγουρα δεν υπηρχε αλλη εναλλακτικη λυση. Και αρα επρεπε να γκρινιαξεις νωριτερα γιατι τωρα ειναι αργα.

  46. Φελίζα avatar
    Φελίζα 22/03/2012 22:59:24

    Σοβαρά τώρα , πρώτη συνέντευξη του αρχηγού της ΝΔ και σεις ασχολείστε με το Χάρρυ ?

    • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
      Ελληνική Φιλοσοφία @ Φελίζα 22/03/2012 23:02:11

      Αφου τον εχουν επιστρατευσει για να δυσφημησει τον Σαμαρα.
      Τι πρεπει να κανουμε δηλαδη;

      • Ελληνική Φιλοσοφία avatar
        Ελληνική Φιλοσοφία @ Ελληνική Φιλοσοφία 22/03/2012 23:03:21

        Δυσφημισει*

  47. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 22/03/2012 22:59:58

    Χάρρυ,
    εσύ τι είσαι, εκπρόσωπος του Καμμένου;
    Υστερα τι αλαζονεία είναι αυτή;
    Εσείς οι ανεξάρτητοι και εμείς οι ...εξαρτημένοι;

  48. Socrates avatar
    Socrates 22/03/2012 23:00:37

    Χαρρυ... αυτά που γράφεις είναι λίγο «Ουγκαγκα μπουμ μπουμ», όπως τραγουδούσες κάποτε. Μπρρρρρρρρρ...θα σου απαντούσε ο Τραμπάκουλας. Καλή τύχη στον αγώνα στήριξης των εξαπτέρυγων του ΠΑΣΟΚ. Και δεν υποχωρούμε αν δεν δικαιωθούμε…μεγάλε. Και κλάμα η κυρία….

  49. Φελίζα avatar
    Φελίζα 22/03/2012 23:08:03

    Λάθος απάντηση!

  50. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 22/03/2012 23:08:21

    Απλα τετοιοι ανθρωποι με ονομα και κυρος ασκουν μια δυναμη, την δυναμη της αναφορας οπως λενε και τα βιβλια στο manatzment που εχω διαβασει, δηλαδη την δυναμη που εχουν οσοι αποτελουν προτυπα. Οποτε δεν ειναι περιεργο να εμφανιζονται τετοια "ονοματα" εκπροσωποντας διαφορους χωρους.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Ελληνική Φιλοσοφία 22/03/2012 23:13:20

      έλεος...όχι και πρότυπο ο Χάρρυ Κλύνν

  51. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 22/03/2012 23:09:29

    Εγω; γιατι;

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ Ελληνική Φιλοσοφία 23/03/2012 17:27:00

      Διάβασε την σημερινή ανάρτηση και θα καταλάβεις τι κουβέντα έπρεπε να κάνουμε εχθές

  52. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 22/03/2012 23:10:14

    Η αλήθεια με τα cds είναι πως πιθανότατα τόσο άξιζαν όταν έκανε την πρόταση για δημοψήφισμα ο GAP και το ακύρωσε τελικά ο ΑΣ. Ούτε αυτό είναι αρκετό όμως για τους εμπαθείς...

  53. GreekInLux avatar
    GreekInLux 22/03/2012 23:10:23

    Εσείς κύριε ως τι μιλάτε; ως απλός σχολιαστής ή μήπως είστε εντεταλμένος του Κα(η)μμένου και αλωνίζετε δεξιά-αριστερά φτύνοντας χολή; Τον πατριωτισμό δεν τον έχετε πάρει εργολαβία και το να μιλάτε για γεροντικό ενθουσιασμό στην ηλικία σας, καταλογίζοντάς τον στους άλλους είναι τουλάχιστον γελοίο. Όσο για πεπαλαιωμένα, μάλλον αυτά είναι τ' αστεία σας πια...σας κοστίζει που δεν γελά κανείς μαζί σας (ή μηπως αυτή δεν ήταν η δουλειά σας;) και σας βγαίνει σε ξινίλα!

  54. svetlana avatar
    svetlana 22/03/2012 23:16:46

    Τρομοκρατήθηκατε κύριε Τριανταφυλλίδη? Εσείς εξάλλου τον ξέρετε από παλιά τον κ.Σαμαρά έτσι δεν είναι? Προσπαθήσατε και κάποιες άλλες φορές στον παρελθόν να τον μειώσετε? Θυμάστε? Πολύ παλιά σε κάποιο σπίτι στη Ν.Ερυθραία. Γιατί τόσο πανικός κύριε Τριανταφυλλίδη? Η αλήθεια δεν πρέπει να κρύβετε... Και σήμερα ο Σαμαράς κύριε Τριανταφυλλίδη μίλησε αληθεινά πολύ αληθεινά! Και θα συνεχίσει να μιλάει. Ευτυχώς για εμάς δυστυχώς για εσάς και τους ομοίους σας!!!

  55. Mara avatar
    Mara 22/03/2012 23:17:20

    Αγαπητέ μου Τραμπάκουλα,

    Επειδή εσείς οι καλλιτέχνες λειτουργείτε περισσότερο με το συναίσθημα παρά με την λογική, βρίσκετε πραγματικά σοβαρές τις παρακάτω δηλώσεις του κ. Καμμένου???

    "Θα κάνω έρευνες στη Νότια Κρήτη για πετρέλαιο και αέριο θα... τιτλοποιήσω τα μελλοντικά κέρδη, θά πάρω μία επιταγή των 130 δις ευρώ απο την Gazprom θα τήν παρα δώσω στούς δανειστές και έτσι θα εξοφλήσουμε"...!!!

    Δεν σας θυμίζει σε τίποτα τον κ. Καρατζαφέρη και όλα αυτά τα ανεκδιήγητα που έλεγε κατά καιρούς???
    Χαρακτηριστικά θα σας αναφέρω κάτι παρεμφερές που είχε πεί κάποτε στον Παπαδάκη στον Αντέννα.

    " Γιώργο μου, το σαββατοκύριακο πετάχτηκα... μέχρι την Σόφια στην Βουλγαρία, να δώ τον Πούτιν, να βάλω λίγο πλάτη... να σωθεί η συμφωνία για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, γιατί ο Καραμανλής... τα έχει κάνει θάλασσα. Ευτυχώς που πήγα και έσωσα την κατάσταση γιατί η συμφωνία, θα είχε πάει περίπατο....".

    Τον Πούτιν αγαπητέ Χάρρυ, ο Καμμένος και ο κάθε Καμμένος, όχι μόνο δεν μπορεί να τον δεί (παρά μόνο από την τηλεόραση...), αλλά ούτε να τον πλησιάσει...

  56. hellasatt avatar
    hellasatt 22/03/2012 23:17:50

    Δεν ξέρω αν είναι ο πραγματικός Χάρρυ Κλυν ή κάποιος που γράφει με το όνομά του. Τα σχόλια του βεβαίως χαρακτηρίζονται από μία γενίκευση και απλούστευση των πάντων αλλά αν είναι ο πραγματικός δεν του αξίζει η απαξιωτική αντιμετώπισή του εκ μέρους των φίλων σχολιαστών του Antinews.

  57. Δαναός avatar
    Δαναός 22/03/2012 23:24:10

    Ακόμα εδώ είσαι Χάρρυ; Μας κάνεις αυτή τη χάρη; Τιμή μας!

  58. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 22/03/2012 23:25:48

    Απαξιώνει ο ίδιος, προκαλεί να τον απαξιώσουν, το περιμένει και δεν τον απασχολεί. Αντιθέτως αυτό επιθυμούσε να ασχοληθούν οι σχολιαστές μαζί του και όχι με το Σαμαρά. Σαμποτάζ λέγεται.

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 22/03/2012 23:30:28

      Α γεια σου!!!!!

  59. Άπολις avatar
    Άπολις 22/03/2012 23:32:16

    Είναι σχόλια αναρτημένα στο προσωπικό του μπλογκ. & παίρνει απαντήσεις ηπιότερες απο αυτές που του αξίζουν.
    Σιγά την Ιερή Αγελάδα!

  60. Τσιπης avatar
    Τσιπης 22/03/2012 23:32:18

    Μόνος του απαξίωθηκε. Και πρέπει να ειναι ο πραγματικός γιατί διαδικτυακά είναι δραστήριος ,επομένως θα είχε πάρει θέση να κάποιος άλλος χρησιμοποιούσε το όονομά του.
    Μόνος του απαξίωθηκε κι απ´όταν γύρισε από το Αμέρικα το μόνο του χιούμορ ήταν να απαξιώνει όλους τους Έλληνες.
    Γιατί απαξίωση του Έλληνα ήταν ο τραμπάκουλας.

  61. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/03/2012 23:33:10

    Κανείς δέν ἀπαξιώνει οὒτε ἀπαξιώνεται,ὃλοι τοποθετοῦνται,σχολιάζουν καί σχολιάζονται. Ἂλλωστε,ὃλοι ἂμα τῆ ἐμφανίσει ἐκτιθέμεθα.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/03/2012 23:40:57

      Αγνοείστε τον. Είναι το χειρότερό του.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Diamond Angel 22/03/2012 23:45:50

        Ἀκριβῶς!

  62. Φελίζα avatar
    Φελίζα 22/03/2012 23:43:46

    factorx: ήταν λίγο άσχετο εδώ, να το επαναλάβουμε σε άλλη αναρτηση

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ Φελίζα 22/03/2012 23:55:09

      !!!!! και προτιμάς αυτό?

  63. GEORGE_SPOROS avatar
    GEORGE_SPOROS 22/03/2012 23:44:51

    Για όσους ξέρουν καλά τη Θεσσαλονίκη το συγκρότημα των πεθερικών του Μπένυ κάνει πολύ καλή δουλειά. Συνενώνει δυνάμεις όπως: Καρατζαφέρης, Ψωμιάδης, Καμμένος-Χάρρυ Κλυνν κλπ και με ενορχηστρωτή της προπαγάνδας τον παλιό επικοινωνιολόγο του ΠΑΣΟΚ, Λαλιώτη και υπό τις ευχές του ιδρύματος Λιβάνη προσπαθούν να σπιλώσουν το πρόσωπο του Αντώνη Σαμαρά. Σε ότι αφορά την ομάδα της Θεσσαλονίκης ας απαντήσουν όλοι οι μεγαλοπατριώτες γιατί ο Κώστας Καραμανλής στηρίζει Σαμαρά;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ GEORGE_SPOROS 23/03/2012 00:03:15

      Είμαι σίγουρος πως κωλύονται να απαντήσουν επειδή το μόνο που θα μπορούσαν να κάνουν είναι να απαξιώσουν και τον ΚΚ πράγμα που θα τους εξέθετε για το ρόλο που παίζουν...

      • Mara avatar
        Mara @ Γεώργιος Τ. 23/03/2012 01:12:48

        Ακριβώς Γιώργο.
        Πολλές φορές απευθύνθηκα κάπου άλλού... να μου απαντήσει ο κ. Καμμένος, γιατί ο Καραμανλής ψήφισε το PSI και την Δανειακή και μάλιστα έδωσε μάχη γι΄αυτό.
        Είναι προδότης... και αυτός?
        Αλλά ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ... ΑΧΝΑ...
        Δεν τολμάει καν να αναφερθεί. Φοβάται ότι θα αποκαλυφθεί στους αφελείς ο πραγματικός... του ρόλος.
        Σαν δεν ντρέπεται λέω εγώ.

        Υ.Γ.
        Να του συστήσω ένα τραγουδάκι για το νέο του κομματίδιο.
        Θα του ταιριάζει απόλυτα να το κάνει ύμνο...
        "Των πρακτόρων... η σχολή, είναι χρήσιμη... πολύ κι οι καλοί του οι μαθητές... δεν ξεκουρά-κουρά-κουρά-ζονται ποτές",

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Mara 23/03/2012 01:37:25

          Χα,χα,χα....... !!!!!! Bρε Μάρα , χαρά στο κουράγιο σου και στην υπομονή σου! Νομίζεις ότι απαντάει σε σοβαρή κριτική, σ 'ανθρώπους που καταλαβαίνουν το ρόλο του;

          • Mara avatar
            Mara @ Diamond Angel 23/03/2012 01:59:08

            Διαμαντένιε Άγγελε,

            Φυσικά δεν περίμενα απάντηση.
            Απλά έτσι για την ιστορία... μήπως και αναρωτηθούν και κάποιοι αφελείς που έχουν παρασυρθεί από τις "πατριωτικές" του κορώνες.

        • svetlana avatar
          svetlana @ Mara 23/03/2012 03:09:34

          Μαρα, έχεις απόλυτο δίκιο. Και γω στο ίδιο site ήμουν πριν απο λίγο. Πολύ πλάκα...

  64. svetlana avatar
    svetlana 22/03/2012 23:48:16

    Αρχίζουμε!!! Βοήθα Παναγιά μου!!!

  65. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 22/03/2012 23:49:58

    Κρίμα Χάρρυ, κάποτε ήσουνα πράγματι προφητικός για πολλά από τα θλιβερά μελλούμενα και σήμερα έχεις γίνει ο ίδιος θλιβερός χωρίς πλέον το χάρισμα! Τόση εμπάθεια, πού την έκρυβες;

  66. bluesoul avatar
    bluesoul 22/03/2012 23:59:04

    parto panw sou proedre giati...den tsoulaei alliws..

  67. Παναγιώτης_Κ avatar
    Παναγιώτης_Κ 23/03/2012 00:08:10

    Πολύ πειστικός και ρεαλιστικός ο Πρόεδρος!Πολύ καλή παρουσία! Νομίζω, αυτή η συνέντευξη θα πείσει αρκετούς ΝεοΔημοκράτες, μεταξύ των οποίων και εγώ, που τον τελευταίο καιρό δεν είμαστε και πολύ σίγουροι για ψήφο στη ΝΔ. Οι επόμενες μέρες,νομίζω, θα δείξουν καθαρά τον αντίκτυπο αυτής της συνέντευξης στον κόσμο και πολύ περισσότερο στους δεξιούς ψηφοφόρους!

  68. monson avatar
    monson 23/03/2012 01:09:18

    Aποψη σας ...παρα ταυτα ...οσοι φωνασκείτε και διαρρηγνύεται τα ιμάτια σας ....αντιπροτασεις ΜΗΔΕΝ...στο πως θα θελετε να κυβερνηθει μια χωρα με τετοια προβληματα και πως...!! τελικα φαινεται οτι το ΟΧΙ ΣΑΣ δεν ειναι ουσιαστικο !!.


    Απο την αλλη η γιαγια μου ελεγε...παιδι μου στην αναμπουμπούλα χαιρονται οι λυκοι.!! και ελεγε και το αλλο το σοφοτερο..παιδι μου η γνωμη ειναι σαν τους κωλους....ολοι εχουν απο εναν.

    Φακτορα ...αν δεν το αναρτησεις το κατανοω...λογο του κωλου!!

  69. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 23/03/2012 01:22:33

    Ναι σήμερα μίλησε πρώτη φορά ο Σαμαράς για ανάπτυξη. Αυτό λέμε όλοι. Έκπληξη. Δεν έχουμε ξανακούσει από το στόμα του Σαμαρά 2 χρόνια τη λέξη ανάπτυξη και την ακούσαμε σήμερα.

    • ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ avatar
      ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 25/03/2012 15:39:01

      ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ;
      ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ;

      • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
        ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ 25/03/2012 16:08:26

        Νομίζω ότι υπάρχει σχετική ερώτηση και απάντηση στη συνέντευξη.
        Δε θα σου απαντήσω εγώ ακριβέστερα.

        • ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ avatar
          ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 25/03/2012 16:47:46

          ΝΑΙ ΕΙΠΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ
          Και από εδώ και πέρα αγωνιζόμαστε όλοι να μπούμε σε μια διαδικασία ανάκαμψης. Απογείωσης, με ανάκαμψη, ανάπτυξη, που είναι το μόνιμο πράγμα που φωνάζω, επαναλαμβάνω, κραυγάζω, με κάθε τρόπο από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα. ΦΟΒΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  70. franc avatar
    franc 23/03/2012 09:54:14

    Παιδια θα με πείτε άπιστο Θωμά, όμως με προβληματίζει έντονα αυτή η παράγραφος:
    "Το 1ο Μνημόνιο, σας θυμίζω, πρώτον, δεν μείωνε το χρέος μας, δεν το κούρεψε. Τώρα κουρεύτηκε. Στο 1ο Μνημόνιο τα επιτόκια ήταν πάρα πολύ ψηλά, πάνω από 5%. Τώρα, είναι κάτω από 2,5%. Άρα, το κόστος είναι πολύ μικρότερο και θα έχουμε κάποια κέρδη να δώσουμε εκεί που μπορούμε. Τρίτον, και ενώ πετάχτηκε ένα κομμάτι του χρέους στο μέλλον, θα μπορούμε να το πληρώσουμε πολύ αργότερα. Κάτι τέτοιο δεν υπήρχε στο 1ο Μνημόνιο. Και, εν πάση περιπτώσει, στο 1ο Μνημόνιο δεν υπήρχε ποτέ η απειλή ότι θα μας βγάλουν από το ευρώ να πάμε στη δραχμή. Τώρα ήταν προ των πυλών, το να φύγουμε από το ευρώ και να πάμε στη δραχμή."
    Δηλαδή τώρα ο Αρχηγός μας λέει οτι το 1ο Μνημόνιο ήταν λάθος συνταγή και σκότωνε τον ασθενή (επειδή η δόση ήταν μεγάλη?) όπως επαναλάμβανε σε κάθε ευκαιρία ο ίδιος, αλλά το 20 Μνημόνιο δεν είναι λάθος και δεν θα σκοτώσει τον ασθενή (επειδή η δόση είναι μικρότερη?) και επομένως αφου οι "Δανειστές" μας εκβιάζουν αυτή τη φορά με εκδίωξη απο το Ευρώ, πρέπει να το αποδεχτούμε ελπίζοντας προφανώς οτι θα καταφέρουμε εφ ' εξής να καταστήσουμε βιώσιμο και το χρέος και τον βίο μας (που τώρα είναι αβίωτος). Και όταν φτάσουμε έτσι στο 2020 θα είμαστε λίγο χειρότερα απο εκεί που μας άφησε ο Καραμανλής το 2009, ενώ στο μεταξύ θα έχουμε πληρώσει περί τα 150 δις ευρώ σε τόκους & χρεολύσια. Δηλαδή με χρέος στο 120+% του ΑΕΠ όπου οι αγοράς ανάβουν τα κόκινα λαμπάκια στα καντράν της wallstreet και σταματούν να μας δανείζουν όπως έκαναν το 2009 που είμασταν στο 119% του ΑΕΠ και ήρθε η Τρόικα.
    Είπαν όμως (ανυπόγραφα, προφορικώς κάποιοι, κανείς δεν ξερει ακριβώς ποιοί), ότι την Δεύτερη φορά οι αγορές θα μας την χαρίσουν, έτσι, γιατί μας το λένε αυτοί. Δηλαδή πάμε στό άγνωστο με βάρκα την ελπίδα. Αν μάλιστα πάρουμε 153 βουλευτές και άρα ΟΛΗ την ευθύνη, όλοι οι άλλοι απέναντι θα περιμένουν να βγάλουμε το κάρρο απο τη λάσπη μόνοι μας, αφού δεν δεχόμαστε τη βοήθεια και το μοίρασμα της ευθύνης με άλλους...

  71. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 23/03/2012 10:53:27

    Σε σχέση με τους λαθρομετανάστες πολύ φοβάμαι ότι θα γίνει της Κερατέας σε όλη την Ελλάδα. Σου λέει να παραμείνει η Αθήνα χωματερή.

  72. Socrates avatar
    Socrates 23/03/2012 12:04:26

    Επιστρέφει στη Νέα Δημοκρατία ο κ. Δημοσθένης Ανδριόπουλος, έως και πρόσφατα μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Δημοκρατικής Συμμαχίας.
    Ο Ανδριόπουλος ήταν υποψήφιος βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στο Νομό Δράμας, στις εκλογές του 2007 και 2009, διατέλεσε για 11 χρόνια πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, ενώ ήταν και Διοικητής της Διοίκησης Υγειονομικής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

  73. splash avatar
    splash 23/03/2012 12:25:35

    ναι αυτοδυναμια με τον αβραμοπουλο, τον παυλοπουλο, τον σπηλιοτοπουλο, τον χατζηδακη, τον παυλιδη, τον δουκα, τον βαρβιτσιωτη , και τα αλλα τα παιδια.....
    Ρε δεν ντρεπομαστε λιγακι! Παμε καλα ρε?! αυτοι θα επρεπε να εχουν ανοιξει ενα λακο να κρυφτουνε ! Ντροπη και ξεφτιλα .....Πουνε τα νεα προσωπα κυριε Σαμαρα? Που ειναι τα καινουργια στελεχη απο την διαδικασια αξιολογησης κυριε Σαμαρα? Τι απεγιναν ?? τους εφαγαν οι γνωστοι διαπλεκομενοι??

    • ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ avatar
      ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ @ splash 25/03/2012 15:40:23

      ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΑ ΥΛΙΚΑ

  74. andreas avatar
    andreas 23/03/2012 14:09:26

    Τελικά από τους βουλευτές που διαγράφηκαν για τη μη ψήφιση του μνημονίου 2 , από όσους έχουν ένα ειδικό πολιτικό βάρος , μόνο ο Ζώης την πάτησε .
    http://logia-starata.blogspot.com/2012/03/blog-post_7534.html

  75. Παύλος avatar
    Παύλος 23/03/2012 15:02:25

    Πάντως, αγαπητέ Factorx, θα μείνω με το παράπονο και την απορία, για ποιό λόγο κόπηκε η χθεσινοβραδυνή μου - απαξιωτική πράγματι - άποψη για τον Τραμπάκουλα!;
    Διερωτώμαι: άραγε ήταν πιό αιχμηρή (και ακατάλληλη ) κάποια από τις τρείς εκφράσεις μου , από όσο είναι και μόνο ο χαρακτηρισμός του προς εμένα, προς όλους τους σχολιαστές του Antinews και προς εσένα: "τιποτολάγνοι" ;;;;;;;;;;;

  76. factorx avatar
    factorx 23/03/2012 15:39:59

    Γιατί εμείς δεν θα πέσουμε στο επίπεδό τους

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ factorx 23/03/2012 15:52:55

      Δεκτόν !!!!!!!

  77. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 23/03/2012 22:47:02

    Αγαπητέ Χάρρυ Κλυνν πίστευα, με την «ντομπροσύνη» που φαινόταν να σε διακρίνει, πως θα απαντούσες «στα παιδάκια του antinews» εδώ, μέσα στο φιλόξενο χώρο του.
    Υποψιάζομαι λοιπόν ότι μάλλον κατανόησες πως εδώ δεν “αλωνίζουμε τα αυγά” και προτίμησες να την κάνεις γυριστή, προς μεριά f.b.!
    Δεν πειράζει μια και επέλεξες την κοινωνική δικτύωση, αλλά δεοντολογικά τουλάχιστον θα μπορούσες να έχεις αναρτήσει μαζί και το επίμαχο άρθρο, στο οποίο βεβαίως τρύπωσες για να χύσεις το μελάνι σου, σαν τη σηπία.
    Κρίμα που κάποτε παρίστανες τον υπερβατικό! Η μόνη σου υπέρβαση αποδείχθηκε πως αφορά αποκλειστικά στα εσκαμμένα της λάσπης, που βάζεις καθημερινά και εκτοξεύεις από τον ανεμιστήρα σου.
    Θα κατάλαβες βέβαια πως τα παιδάκια του antinews δεν είναι για τεχνητές οδοντοστοιχίες και η «κατρακύλα» της Ν.Δ. που ευαγγελίζεσαι δεν φθάνει βέβαια τη δική σου.

  78. ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ 24/03/2012 19:46:53

    Ο ΤΙΤΛΟΣ Σαμαράς: αυτοδυναμία ή ακυβερνησία και αστάθεια

    ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΟΠΟΤΕ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ

  79. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 25/03/2012 16:58:29

    Κοίτα τι θα κάνεις.
    Θα ψάξεις λίγο καλύτερα να βρεις την απάντηση στην ερώτηση:
    "Πάμε λίγο στα οικονομικά; Μιλάτε για την ανάπτυξη. Και ότι η ανάπτυξη, πράγματι, είναι ο μόνος τρόπος για να βγει η χώρα από την κρίση. Εσείς ως κυβέρνηση, την επόμενη μέρα, δεν θα έχετε κάπως δεμένα τα χέρια σας;"

    Αν δε σε καλύπτει η απάντηση, ας μπει κάποιος από το επιτελείο της ΝΔ να σου απαντήσει στα συγκεκριμένα ερωτήματα που θα διατυπώσεις.
    Και αν δεν μπει μπες εσύ στο facebook και ρώτα το Σαμαρά τις λεπτομέριες που θες.

    • ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ avatar
      ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 25/03/2012 17:15:11

      ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΠΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ.
      ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ

      • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
        ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ 25/03/2012 17:21:45

        Καλά διάβασε πρώτα την απάντηση του Σαμαρά.
        Και μετά κάνε αυτά που σου είπα στο πρηγούμενο σχόλιο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.