#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/06/2011 19:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς ανυποχώρητος στις πιέσεις της Μέρκελ και των άλλων



Επί τρεισήμισι ώρες, η Μέρκελ, ο Μπαρόζο, ο Ρομπάι και οι σύμμαχοί τους όπως ο Μπερλουσκόνι και ο πρωθυπουργός της Φιλανδίας Κατάνεν, σφυροκοπούσαν τον Αντώνη Σαμαρά  στην σημερινή σύνοδο του Ευρωπαϊκού λαϊκού Κόμματος, ασκώντας αφόρητες πιέσεις προκειμένου να συμφωνήσει στα μέτρα που θέλουν να επιβάλουν στην Ελλάδα και να δώσει συναίνεση στην κυβέρνηση Παπανδρέου.

Και "επί τρεισήμισι ώρες ο Σαμαράς στάθηκε βράχος, ανυποχώρητος", όπως είπε προ ολίγου μέλος της συνοδείας του. Και όχι μόνο αντιστάθηκε στις αφόρητες πιέσεις, αλλά παρουσίασε αναλυτικά τις θέσεις της ΝΔ, εξηγώντας γιατί το "φάρμακο είναι λάθος" και γιατί πρέπει να αποδεχθούν τις λύσεις που προτείνει ο ίδιος και γίνονται αποδεκτές ακόμα και από τον ....ΟΗΕ. "Αν δεν το κάνετε τώρα θα ξανάρθουμε την επόμενη φορά και θα λέμε τα ίδια" τους είπε μεταξύ άλλων.

Το αποτέλεσμα ήταν στο τέλος της συνεδρίασης να έχουν μεταπεισθεί αρκετοί από τους συντηρητικούς ηγέτες της Ευρώπης, οι οποίοι στηρίζουν τώρα τον Σαμαρά.

Ο Ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν συνιστούσε "κουράγιο" και έλεγε ότι "τα ίδια τράβηξα κι εγώ". "Ήταν καταπληκτικός ο Σαμαράς" είπε στον κ. Παπασταύρου της συνοδείας του προέδρου της ΝΔ και πρόσθεσε: "καλά κάνει και δεν κάνει πίσω".

Υπέρ του Σαμαρά τάχθηκαν εξάλλου, ο πρωθυπουργός του Βελγίου, ο επικεφαλής των ευρωβουλευτών του Λαϊκού Κόμματος, τον οποίο συνάντησε ο πρωί ο Α. Σαμαράς, ο Ισπανός αρχηγός του λαϊκού κόμματος Ραχόϊ, ο πρωθυπουργός της Ιρλανδίας Έντα Κένι και ο πρωθυπουργός της Δανίας ο οποίος δήλωσε ότι "η ομιλία του Σαμαρά ήταν εξαιρετική".

Απήχηση αρχίζουν να έχουν οι θέσεις Σαμαρά και στους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου, πολλοί από τους οποίους ζητούσαν συνεντεύξεις μετά την συνέντευξή του στους Fianancial Times.

“Κριτής όλων μας ο Ελληνικός λαός”




Μετά το πέρας των εργασιών της Συνόδου, ο Α. Σαμαράς έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Είχα την ευκαιρία να μιλήσω με τους εταίρους μας στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα. Επανέλαβα ότι συμφωνούμε με τους στόχους και με τα μέσα δημοσιονομικής εξυγίανσης: Με την εξάλειψη του ελλείμματος, τον περιορισμό του χρέους, τη μείωση της κρατικής σπατάλης και τις διαρθρωτικές αλλαγές. Αυτά όλα τα έχουμε προτείνει, τα έχουμε στηρίξει και εξακολουθούμε να τα στηρίζουμε. Και είμαστε οι πρωτοπόροι που ζητάμε πολύ περισσότερα από όσα μπορεί να κάνει η κυβέρνηση και σε αποκρατικοποιήσεις και στην αξιοποίηση περιουσίας.

Αλλά διαφωνούμε με το μίγμα πολιτικής, που έχει ήδη οδηγήσει σε βαθιά και παρατεταμένη ύφεση, που έχει παραλύσει την Οικονομία κι έχει ακυρώσει το πρόγραμμα εξυγίανσης. Καθώς όλα τα αποτελέσματά του βρίσκονται πια πολύ μακριά από τους στόχους.

Οι άλλοι πολιτικοί αρχηγοί άκουσαν τις απόψεις μας. Τους εξηγήσαμε ότι δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε το λάθος. Βεβαίως, κάποια άρθρα του εφαρμοστικού νομοσχεδίου, θα τα ψηφίσουμε γιατί συμφωνούμε, τους είπα.

Επέμεινα ότι ευθύνη δεν είναι να αποδεχόμαστε το λάθος, αλλά να το επανορθώσουμε. Κι αυτή είναι η υπέρτατη πολιτική ευθύνη και απέναντι στην Ελλάδα και απέναντι στην Ευρώπη. Γιατί δεν κρίνεται μόνο η τύχη της Ελλάδας…

Ακούστηκαν διαφορετικές προσεγγίσεις. Παρέμεινα στην άποψη μου ως το τέλος. Κάποιοι καταλάβαιναν ότι έχουμε δίκιο. Οι περισσότεροι επέμειναν στις δικές τους.

Όμως, κριτής κάθε οικονομικού προγράμματος είναι τα αποτελέσματά του. Και κριτής όλων μας είναι ο Ελληνικός λαός».

 

Προσερχόμενος εξάλλου στη Σύνοδο Κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, ο κ. Σαμαράς  έκανε την ακόλουθη δήλωση:



«Υποστηρίζω πλήρως την ανάγκη δημοσιονομικής προσαρμογής στην Ελλάδα.

Όμως, το ακολουθούμενο μείγμα πολιτικής που εφαρμόζει η Σοσιαλιστική Κυβέρνηση, προσθέτει φόρους σε μια οικονομία σε πρωτοφανή ύφεση.

Αυτή η πολιτική έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα, όπως αποδεικνύεται από όλα τα οικονομικά μεγέθη.

Απαιτούνται διαρθρωτικές δράσεις, για να διασφαλίσουμε την ανάκαμψη της Ελληνικής Οικονομίας και την αποπληρωμή των δανείων. Θα συζητήσω αυτά τα θέματα με τους συναδέλφους μου».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δήμος avatar
    Δήμος 23/06/2011 17:31:08

    Ωραία δήλωση, απλή και κατανοητή. Καλή και η σπόντα για το «Σοσιαλιστική», με βάση την περίσταση ;)

    • Δήμος avatar
      Δήμος @ Δήμος 23/06/2011 22:05:04

      Και να μην ξεχνάμε: σήμερα, στο editorial του Guardian, η εφηρίδα στηρίζει την πολιτική Σαμαρά. Για να το κάνουμε πενηνταράκια, η εφημερίδα που τάσσεται εναντίον των Συντηρητικών στη Βρετανία, στηρίζει τη Νέα Δημοκρατία! Λέει για άψογη οικονομική λογική Σαμαρά και ανάγκη ελέγχου του χρέους, ώστε να διαπιστωθεί ποιο μέρος του είναι επαχθές.

      http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2011/jun/23/greece-eurozone-reality-default

      Greece's main opposition leader, Antonis Samaras, for one, is no longer buying it. His economic logic is impeccable: the imposed cuts are squeezing demand at a time when the economy is in deep recession. Indeed, it is already happening: 50,000 businesses went bankrupt last year and the economy is in its third straight year of recession. The fact that the main conservative opposition points this out, however, is a big new twist.

      Economically, socially and now politically, the status quo is unsustainable. Instead of postponing the inevitable Greek default, it would be far smarter to prepare for it. Eurozone policymakers need to recapitalise Greek and other eurozone banks with major Greek exposure in return for equity stakes. They also need to reaffirm their commitment to stand behind European interbank lending, and to keep pumping money into the system. There should follow an ordered default on Greek sovereign and commercial debt, including an audit of the outstanding obligations to see if some of the debt is odious and should not be repaid at all. And there must be a sharp relaxation of the austerity plans. Let us not kid ourselves that this will be easy – but at least it will not be as impossible as achieving the kind of suicidal austerity that Greece is being forced to follow.

  2. ifer avatar
    ifer 23/06/2011 17:41:24

    Δεν άκουσα όμως τη λέξη "επαναδιαπραγμάτευση" αυτή τη φορά. Τυχαίο;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ifer 23/06/2011 18:07:24

      Όχι καθόλου τυχαίο. Ο Σαμαράς αποφάσισε να διαλύσει την ΝΔ και να προσχωρήσουν όλοι στο ΠΑΣΟΚ, ώστε να υπογράψουν όλοι μαζί το Μνημόνιο 3, ενώ δηλώνει πως πρέπει να παραχωρήσουμε τη Μακεδονία στα Σκόπια και το Αιγαίο στην Τουρκία. Τέλος, συμφωνεί με τους διάφορους Βερεμοδραγωνοτέτοιους ότι δεν υπάρχει Ελληνικός λαός/πολιτισμός/έθνος/πίτα γύρο κλπ. Κι όλα αυτά συμπεραίνονται ευκόλως από την παράλειψη μιας λέξης σε μια δήλωση 6 γραμμών.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ TopGunZ 24/06/2011 10:38:55

        Χαχαχαχαχαχα!
        Εξαιρετικό, TopGunZ.
        Καλή σου μέρα.
        Χαχαχαχαχα!

        ΝΑ

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ TopGunZ 24/06/2011 17:00:03

        Ακριβώς, ifer, διότι ο λαός σας έχει πάρει χαμπάρι πασοκάκια-ντορακια-καρατζαφεράκια-κουβελάκια και άλλα πρόθυμα παιδάκια της μνημονιακής παιδικής χαράς της Παπανδρεόυ & Bros S.A.

    • nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
      nickname@taleftaiparhoun.gap @ ifer 23/06/2011 18:42:25

      Ολόκληρη η 2η 3η και 4η παράγραφος της δήλωσης τι εννοεί αγαπητέ ifer,τί κάνει νιαου στα κεραμύδια; δεν εννοεί μόνο επαναδιαπραγμάτευση ,εγώ θέλω να βλέπω ότι υπονοεί ακόμη και κατάργησή του!!

    • Theo avatar
      Theo @ ifer 24/06/2011 11:47:43

      Μα τον να αμφισβητείς ευθέως, σε ευρωπαικό επίπεδο, τα προτεινόμενα μέτρα της τρόικας είναι ουσιαστικά η αρχή της επαναδιαπραγμάτευσης των μέτρων. Δηλαδή έγινε η αρχή της υλοποίησης της επαναδιαπραγμάτευσης!!!
      Εκτός αν θέλουμε πολιτικούς που απλά κάνουν δηλώσεις χωρίς ποτέ να τις υλοποιούν...

  3. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/06/2011 17:42:18

    Πολύ καλή η δήλωση, πολύ περιεκτική. Ανεπίδεκτη παρερμηνειών (πολύ βασικό). Έχει δίκιο ο Δήμος, εξαιρετική η σπόντα για το "σοσιαλιστική". Δείχνει βασικά το κατάντημα των "αδελφών" κομμάτων της ΝΔ που έφτασαν στο σημείο να υποστηρίζουν πολιτικό αντίπαλο στη χειρότερη δυνατή εκδοχή οικονομικής πολιτικής...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 23/06/2011 21:17:46

      Φυσικα η λεξη ¨σοσιαλιστικη" δεν ακουγεται καλα σε τετοιες συναξεις αντιθετα με οσα συμβαινουν στην Ελλαδα.
      Ο Σαμαρας λοιπον δηλωνει οτι οσα συμβαινουν δεν ειναι ευθυνη του ΔΝΤ,της τροικας,της ΕΕ,της "Νεας Ταξης" και αλλων εξωτικων ζωων αλλα των σοσιαλιστων.Και βεβαιως δηλωνει οτι αυτος ζητει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ιδιωτικοποιησεις και οχι λιγοτερες αλλα απλως λιγοτερους φορους.
      Η κριτικη ειναι απο αμιγως φιλελευθερη σκοπια οποτε οσοι μιλουν για εθνικους πλουτους που πρεπει να μεινουν κρατικοι και για τοκογλυφους που τους ζητουν (ποιοι τοκογλυφοι - οι σοσιαλιστες τα εκαναν ολα) καλο ειναι να προσγειωθουν.

      • man8os avatar
        man8os @ ψυχραιμια 23/06/2011 21:52:10

        Ελεεος με την προπαγανδα σου!
        Η Ντορα ειναι πατος!
        Δεν μπορεις χωρις κανενα στοιχειο να συκοφαντης!

        • man8os avatar
          man8os @ man8os 23/06/2011 21:52:39

          συκοφαντεις

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ man8os 23/06/2011 22:01:42

          Kαμμια σχεση δεν εχει η Ντορα.Για τις δηλωσεις Σαμαρα λεμε.
          Διαβασε τες προσεκτικα.

          Και είμαστε οι πρωτοπόροι που ζητάμε πολύ περισσότερα από όσα μπορεί να κάνει η κυβέρνηση και σε αποκρατικοποιήσεις και στην αξιοποίηση περιουσίας

      • Γιώργης avatar
        Γιώργης @ ψυχραιμια 23/06/2011 22:26:57

        Περαστικά!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ ψυχραιμια 23/06/2011 23:40:47

        Συγγνώμη ψυχραιμία, αν και πολλές φορές συμφωνώ με τις θέσεις σου, εδώ έχω μία σοβαρή ένσταση:
        Ναι, να γίνουν ιδιωτικοποιήσεις. Αλλά τις ιδιωτικοποιήσεις τις κάνεις στην κατάλληλη περίσταση, όταν έχεις ώφελος. Σε μία χώρα υπό κατάρρευση, μαζικές ιδιωτικοποιήσεις και μάλιστα εξπρές, ισοδυναμεί με απώλεια κρατικών εσόδων, όχι με κέρδος.
        Αν έχεις ένα διαμέρισμα που αξίζει 100.000 ευρώ σε κανονικές συνθήκες, αλλά σε συνθήκες κρίσης και υπερπροσφοράς και μειωμένης ζήτησης δεν πιάνει ούτε 70.000 και εσύ το πουλήσεις 60.000, αντί να περιμένεις λίγα χρόνια για να περάσει η κρίση, δεν έχεις απώλεια;

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ ΒΙΣ 23/06/2011 23:43:11

          Στο κάτω-κάτω, ο ίδιος ο έγκυρος διεθνής τύπος γράφει "πωλείται η Ελλάς".
          Γιατί άραγε δεν μιλάμε καθόλου για τη σκανδαλώδη φοροδιαφυγή πολλών ελεύθερων επαγγελματιών; Αυτή δεν είναι απώλεια εσόδων;
          Σήμερα έκανα μία φθορίωση και καθαρισμό στα παιδιά μου και πλήρωσα 80 χωρίς απόδειξη. Δεν λέω ότι είναι πολλά λεφτά, αλλά πάλι δεν θα έπρεπε να λάβω απόδειξη;

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ ΒΙΣ 24/06/2011 00:21:24

            Βεβαιως και επρεπε να παρεις αποδειξη αλλα αυτο ειναι δικο μας προβλημα.

          • tpe avatar
            tpe @ ΒΙΣ 24/06/2011 00:54:25

            Γιατί ΔΕΝ ζήτησες; Δεν κατάλαβα. Μόνο οι "επαγγελματίες" φταίνε; Ξέρεις πόσες φορές είχα τσακωθεί με τη γυναίκα μου για το θέμα των αποδείξεων προ μνημονίου; ΑΠΕΙΡΕΣ. Μα μου έκοψε 5,10,15,20€, έλεγε. Ε ΚΑΙ?
            Πόσα μας έκοψαν τώρα οι κάφροι; Από εμάς τα έκοψαν, αυτοί εξακολουθούν και τα έχουν. Το πιάσατε;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ΒΙΣ 24/06/2011 00:19:33

          Φυσικα εχεις αλλα δεν μπορει να γινει αλλιως οταν το θεμα το εβαλε η κυβερνηση την ανοιξη με τα 50 δις που δηθεν θα μαζεψει.
          Εκεινο που θα γινει ειναι οτι τα προς πωληση θα μπαινουν στο αρμοδιο Ταμμει Δημοσιας Περιουσιας και θα πωλουνται μονο αν εγκριθουν απο τη Βουλη.
          Θεωρητικα μπορεις να τα καθυστερησεις μεχρι να πιασουν καλη τιμη.
          Πρακτικα το νεο δανειο περιεχει δανεια απο ΔΝΤ και ΕΕ + "συμμετοχη ιδιωτων (δηλαδη τραπεζες που θα κρατησουν τα ομολογα + 30 δις εσοδα απο ιδιωτικοποιησεις.
          Αρα για να μη μεινεις ανοιχτος πρεπει να βρεις 30 δις απο ιδιωτικοποιησεις και δεν μπορεις να πεις πολλα γιατι ισχυρισθηκες οτι μπορει να βρεις 50 δις.
          Ουτε σου ζητανε να τα πουλησεις σε αυτους.Πουλα τα σε Ελληνες ή σε οποιον θελεις.Αυτοι θελουν να συνεισφερεις 30 δις δικα σου για το χρεος αφου υποσχεθηκες οτι μπορεις να βρεις 50.

          • Γιώργης avatar
            Γιώργης @ ψυχραιμια 24/06/2011 10:37:27

            Σοβαρά;;;
            Γι αὐτό περιμένουν τά κοράκια τους ἀπό πάνω μέ τίς ...ἐναλλακτικές
            πηγές ἐνέργειας καί ὅλες αὐτές τίς ἀηδίες περί κλ. αλλαγῆς...;;;;
            Γιά νά μήν ποῦμε γιά «τουριστικά» θέματα, πού -ἐνῶ μᾶς σκυλο-
            βρίζουν μέρα νύχτα- ἔχουν ἀγοράσει τήν μισή Ἑλλάδα....

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ψυχραιμια 23/06/2011 23:42:04

        Πότε ζήτησε "περισσότερες" ιδιωτικοποιήσεις στη συγκεκριμένη δήλωσή του; Πότε δήλωσε ότι αυτά δεν είναι ευθύνη της τρόικας, της Ε.Ε. και του ΔΝΤ; Εσύ άλλη πρεμούρα δεν έχεις παρά να τους αθωώσεις; Όταν λέει ότι φάρμακο σκοτώνει τον ασθενή δεν τους λέει ότι προτείνουν λάθος πολιτική και να την αλλάξουν;

        Ο φιλελευθερισμός που λέει να εκχωρηθούν οι υποδομές ενός κράτους αλλού; Έχεις ακούσει τη λέξη "φυσικά μονοπώλια"; Η φιλελεύθερη άποψη λέει ότι τα φυσικά μονοπώλια πρέπει να είναι υπό "ιδιωτικό" έλεγχο; Πας καλά;;;

        Το πρόβλημα είναι η ψευτοϊδεολογικοποίηση του πλιάτσικου. Μίλησε η Νέα Τάξη για "φιλελευθερισμό" και αυτομάτως έχουν οι πλιατσικολόγοι ιδεολογία; Αμ δε σφάξανε!

        Είναι πολύ φανερό ότι η λέξη "σοσιαλιστική" είναι μια μπηχτή προς τους "ομοϊδεάτες" του. Τα άλλα όλα είναι δικές σου ερμηνείες...

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ ψυχραιμια 24/06/2011 00:14:47

        Οι 'ειδικοι' περι τα δημοσιονομικα των κρατων σε distress θα σου πουν ο'τι η βελτιστη στρατηγικη για asset sales **ΔΕΝ** ειναι κατα τη φαση μειωσης του ελλειματος **ΑΛΛΑ** στη φαση μειωσης του χρεους.
        Λαθος ταιμινγκ σε καταστραφει σαν χωρα γιατι παραδιδεις τα 'οπλα'
        Κατι που ουδολως απασχολει τους δανειστες φυσικα που το μονο που τους απασχολει ειναι να κανουν 'extract value' οσο πιο πολυ γινεται πριν τη δηλωση στασης πληρωμων. Στη δικη μας περιπτωση που οι δανειστες ειναι 'συμμαχοι και εταιροι' αυτο δε θα επρεπε να συμβαινει. ΑΡΑ ..μηδενιζουμε (χωρις asset sales) το ελλειμα και **δεσμευομαστε να πωλησουμε** περιουσιακα στοιχεια στην συνεχεια.

        • tpe avatar
          tpe @ rally monkey 24/06/2011 00:56:00

          Καλό... Δεν το είχα σκεφτεί έτσι...

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ ψυχραιμια 24/06/2011 01:07:07

        O Σαμαράς αντιτίθεται στην ιδιωτικοποίηση του ΟΠΑΠ λχ.
        Το γνωρίζεις, αλλά κάνεις πως δεν το ξέρεις, γιατί το ψάρεμα σε θολά νερά είναι βολικό.

        • Εύμηλος avatar
          Εύμηλος @ Κώστας 24/06/2011 11:17:58

          Πράγματι, με ποιά λογική πρέπει να πωληθεί ο ΟΠΑΠ; Είναι ζημιογόνος; ΟΧΙ. Το αντίθετο.
          Άλλο ιδιωτικοποίηση κι άλλο ξεπούλημα. Στις λεπτομέρειες είναι κι η διαφορά.

  4. Δήμος avatar
    Δήμος 23/06/2011 17:44:49

    Και μια φωτογραφία από μέσα, εκεί που κάθεται ο Σαμαράς.

    http://i.imgur.com/3DNY9.jpg

  5. Orestios avatar
    Orestios 23/06/2011 18:36:22

    Ευρωπαϊκό
    Λυκοφιλικό
    Κόμμα

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Orestios 23/06/2011 20:54:28

      Ούτε καν...

  6. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 23/06/2011 19:01:15

    Ναι ενω εκεινο το αλλο με προεδρα τον ΓΑΠ και μελη ολο το ανφαν κατε ΜΠΑΑΘ,ΚΑΝΤΑΦΙ,εεε,πρωτο πραμα.

    • tpe avatar
      tpe @ NIK THE GR 23/06/2011 19:45:22

      Φτου κακά... Κοίτα, για να είμαστε και... δίκαιοι, τον καθάρισε τον αδερφό (μετά την πόζα με τα χέρια βρε κουτό)...
      :)

  7. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 23/06/2011 19:58:33

    Η Δήλωση μετά την Σύνοδο αξίζει Συγχαρητηρίων. Ειδικά η τελευταία παράγραφος. Παρόμοιες δηλώσεις εμψυχώνουν τον Ελληνικό Λαό γιά να αντιμετωπίσει την λαίλαπα που έχει εξαπολυθεί εναντίον του.
    Επειδή δε έστειλα ήδη ένα σχόλιο γιά την δήλωση πριν την σύνοδο (που μιλούσε γιά "ήξεις αφίξεις"), με ικανοποίηση παραδέχομαι, οτι ήταν πρόωρο και αποδείχθηκε εσφαλμένο.
    Δημήτρης Κοκκαλάκης.
    Λαμία.

  8. Orestios avatar
    Orestios 23/06/2011 20:13:24

    Μπράβο στον Σαμαρά.
    Η Ελληνική ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ κουλτούρα αντιμάχεται την ΦΕΟΥΔΑΛΙΣΤΙΚΗ κουλτούρα της ΕΕ

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Orestios 24/06/2011 17:33:30

      O Ορέστιος είναι ακριβής. Οι φεουδαχικές ρίζες της δυτικής Ευρώπης έχουν διαμορφώσει μια πολιτική παράδοση που θεωρεί ως πανάκεια σε μια οικονομική κρίση πρωτίστως την εξασφάλιση της απρόσκοπτης ανάπτυξης του υπερσυγεντρωμένου μεγάλου ιδιωτικού κεφαλαίου (τράπεζες, χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί, βιομηχανίες με πολυεθνική εξάπλωση κ.λπ.). Και θεωρεί αυτήν πιο σημαντική από την προστασία του κοινωνικού κράτους, αδιαφορώντας για την άδικη κατανομή των βαρών στους πολίτες κάθε χώρας και εν τέλει αντιμετωπίζει τον λαό και κυρίως τα μεσαία στρώματα ως μάζα που οφείλει να συμμορφωθεί σε περίοδο κρίσης. Δηλαδή να υποστεί μια βαριά λιτότητα με το φόβητρο ότι αν δεν "διασωθεί" το μεγάλο κεφάλαιο (π.χ. οι τράπεζες) θα καταρρεύσει η οικονομία και θα χαθούν οι θέσεις εργασίας για το λαό.

      Αντιθέτως, η ευρωπαϊκή δημοκρατική παράδοση έτσι όπως την εκφράζουν ηγέτες όπως ο Αντ. Σαμαράς ενώ έχει φιλελεύθερη οικονομική άποψη δίνει ταυτόχρονα προτεραιότητα στην διάσωση του κοινωνικού κράτους (κοινωνικός φιλελευθερισμός) και στην κοινωνική συνοχή με μέτρα που αντί να εξαντλούν τους πολίτες τους δίνουν ελπίδα για ανάκαμψη και ξεπέρασμα της κρίσης στο ορατό μέλλον. Με μέτρα ελάφρυνσης της φορολογίας (π.χ. βλ. ΖΑΠΠΕΙΟ 2, φορολογία επιχειρήσεων 15%), με κίνητρα ανάπτυξης για όλους ακόμα και για τον κάθε πολίτη χωριστά ακόμα και των ατομικών του επενδύσεων (π.χ. μέτρα επιδότησης επιτοκίου στεγαστικών δανείων). Επίσης, με αξιοποίηση και όχι ξεπούλημα (χωρίς απώλεια κυριότητας) του εθνικού πλούτου με στόχο να εισρεύσει ζεστό χρήμα στην αγορά κ.α.

      Με όλα τούτα με την "οδό" Σαμαρά εμπεδώνεται το αίσθημα της δημοκρατικής δικαιοσύνης αφού και ο τελευταίος πολίτης θα θεωρήσει ότι οι θυσίες στις οποίες υπόκειται δεν πάνε χαμένες και ... παρεμπιπτόντως θα διασωθεί και το κεφάλαιο και οι τράπεζες αλλά δια της αντιστρόφου πορείας.

      Ταυτόχρονα, επειδή οι αφετηρίες είναι η κοινωνική συνοχή, η δημοκρατική λειτουργία και η αίσθηση δικαιοσύνης για τον κάθε πολίτη, τίθενται αποτελεσματικά και οι βάσεις της ευνομίας και της ανάπτυξης υγιούς θεμιτού ανταγωνισμού του κεφαλαίου (εγχωρίου και πολυεθνικού). Έτσι, συνολικά θα βελτιώνεται η ανταγωνιστικότητα της χώρας και το κεφάλαιο (μικρό, μεσαίο και μεγάλο) θα μπορεί να αναπτυχθεί και να έχει και κερδοφορία σε μια φιλελεύθερη οικονομία αλλά χωρίς να πίνει το αίμα των κρατών όπως κάνουν τώρα τα διεθνή και ευρωπαϊκά χρηματοπιστωτικά συστήματα που υπαγορεύουν την κοντόφθαλμη οικονομίστικη αντιδημοκρατική πολιτική αρκετών ισχυρών της Ευρώπης η οποία βλέπει "ανάπτυξη" μόνο μέσω εξαθλίωσης των μαζών, ανεργείας και μείωσης μισθών στα επίπεδα Κίνας.

  9. TopGunZ avatar
    TopGunZ 23/06/2011 20:21:46

    Εγώ λέω να βάλουμε στοίχημα, πότε θα πεταχτεί το πρώτο ντοράκι/πασόκεμον/καρατζαφερικό να μας την πει για το κομμάτι περί ψήφισης συγκεκριμένων διατάξεων. Νομίζω πως το 10λεπτο δίνει 1.01 και το άνω της ώρας τείνει στο +οο.

  10. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 23/06/2011 20:26:57

    Η δήλωση ήταν πολύ προσεχτική και πολύ ορθή. Είναι σαφές ότι ο Σαμαράς ξέρει να λέει όχι και ξέρει να διαπραγματεύεται, χωρίς να το παίζει Δονκιχώτης. Είναι πολύ θετικά στοιχεία αυτά για πολιτικό άνδρα.
    Από την άλλη, νομίζω ότι και ο ΓΑΠ είναι ένας πολύ καλός πρόεδρος της ΜΚΟ "Μην κόπτετε τα άνθη - ειρήνη και αγάπη για όλο τον κόσμο - δεν υπάρχουν λαθραίοι άνθρωποι, μόνο τσιγάρα".

  11. Ένας avatar
    Ένας 23/06/2011 20:39:54

    Σωστή και θαρραλέα τοποθέτηση. Ο Αντώνης δυστυχώς έχει να κάνει με "μη πολιτικούς" στο ΕΛΚ.

    Αλλά δείτε κι αυτό:

    "250.000 (παρανόμως προφανώς νομιμοποιημένοι) αλλοδαποί, με ένα μήνα εργασίας στην Ελλάδα κατάφεραν και παίρναν 700 ευρώ σύνταξη μηνιαίως.

    Δηλαδή πάνω από 2,1 δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο.

    Λεφτά υπάρχουν. Έτσι κύριε Τσίπρα;

    Κατά τα άλλα πρέπει να κάνουμε μείωση στους εξοπλισμούς που έχουν πέσει κάτω από 1 δις το χρόνο."

    Δεν είναι καιρός να απαλλαχτούμε και από όλα τα τρωκτικά των Βαλκανίων ποθ εκτός από συντάξεις μας ξυλώνουν και από ότι μεταλλικό αντικείμενο βρουν μπροστά τους;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ένας 23/06/2011 23:47:46

      Για τέτοια δεν μιλάνε οι Συριζαίοι. Επειδή είναι εντελώς ανθέλληνες, η μόνη τους έννοια είναι οι αλλοδαποί. Και τη μάνα τους να πείραζαν τίποτα λαθροορκ, αυτοί θα τους δικαιολογούσαν.
      Ξέρετε τι είπε ανηψιά συγγενικού μου προσώπου, φοιτητριούλα από επαρχία που το παίζει αίφνης προοδευτική; Καλά κάνουν και σκοτώνουν αφού δεν έχουν να φάνε, και εγώ θα σκὀτωνα!
      Τέτοιο δηλητήριο ποτίζουν την κοινωνία. Ο μηδενισμός σε συνδυασμό με την αλητεία.
      Μην ξεγελιέστε ότι τους έχουμε συμμάχους. Πολύ σύντομα θα καταλάβει ο Σαμαράς (αν δεν το έχει καταλάβει ήδη) το φίδι που θα πρέπει να σκοτώσει.

      • Xmm avatar
        Xmm @ ΒΙΣ 24/06/2011 01:10:03

        Και εγώ δεν έχω να αγάπησω γκουχου γκουχου αλλα δεν το κάνω θέμα. Συγγνώμη κιόλας αλλα αυτή η ακροαριστερα έχει καταντήσει καρκίνος

  12. ierofantis avatar
    ierofantis 23/06/2011 20:46:18

    Έλα Αθήνα Πρόεδρε, κάνε μια συνέντευξη τύπου, ξεμπρόστιασέ τους, ζήτα επιτακτικά εκλογές και κάνε πορεία στο Λαό.

    Παίξε σκληρά και απείλησε.

    Τους Έλληνες δεν μας τρομάζουν τα δύσκολα. Θα μας πτωχεύσουν; Ε, και; Θα τα χτίσουμε όλα από την αρχή, γιατί έχουμε ξανακάνει το ίδιο σενάριο 200 φορές.

    Αλλά οι Βέλγοι, οι Ολλανδοί, οι Γάλλοι, οι Γερμανοί και όλοι οι άλλοι Φραγκολεβαντίνοι, θα νιώσουν να ιδρώνει ο κ@λος τους..

    Και εκεί θα δεις πως μαλακώνουν τα σκυλιά και από το γαύγισμα το γυρνάνε στο κούνημα της ουράς.

    Ζητάω πολλά;

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ ierofantis 23/06/2011 21:46:48

      +1000

    • man8os avatar
      man8os @ ierofantis 23/06/2011 22:00:17

      +1000

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ ierofantis 23/06/2011 22:36:10

      Κι ἄλλα τόσα!

    • ΑΒ avatar
      ΑΒ @ ierofantis 23/06/2011 22:45:05

      +1000000000000000000000000000000000000

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ ierofantis 23/06/2011 23:43:28

      Κι ἀκόμα...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ierofantis 24/06/2011 01:27:44

      Ακριβώς φίλτατε. Ότι έχουνε να επιδείξουνε οι φραγκολεβαντίνοι και τα ορκ του Βορρά, τα μισά τα κλέψανε από το πτώμα του Βυζαντίου και τα άλλα μισά από τις ανά τον κόσμο αποικίες τους.

  13. SAS avatar
    SAS 23/06/2011 21:02:37

    +1000000

    Έτσι, κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουν να βλέπουν την χώρα σαν ΑΕ .
    Εάν πληρώσουμε όλα μας τα χρέη και ξεφτιλιστούμε σαν λαός και γίνουμε μίζεροι δούλοι των Ευρωπαίων δεν μας αξίζει ούτε η Ιστορία μας ούτε ο τόπος μας .

  14. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 23/06/2011 21:27:12

    ΄΄ΑΜΕΤΑΠΕΙΣΤΟΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ΄΄, ΓΡΑΦΕΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
    ΄΄ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ΄΄ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ΦΙΝΛΑΝΔΟ....

  15. Game Of Thrones avatar
    Game Of Thrones 23/06/2011 21:47:35

    Επίθεση κατά του προέδρου της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά εξαπέλυσε την Πέμπτη το γερμανικό περιοδικό Spiegel,αποκαλώντας τον «μπαμπούλα της Ευρώπης».

    Βασικό θέμα της ιστοσελίδας του Spiegel έγινε σήμερα ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος δέχεται επικρίσεις μέσα από άρθρο του περιοδικού σχετικά με τη στάση του απέναντι στην κυβέρνηση για τα οικονομικά μέτρα και το μεσοπρόθεσμο.

    Το άρθρο είναι ιδιαίτερα καυστικό καθώς ο συντάκτης του άρθρου, Κάρστεν Βόλκερυ με ανταπόκρισή του από τις Βρυξέλλες αναφέρει συγκεκριμένα: «Ο ηγέτης της αντιπολίτευσης Αντώνης Σαμαράς είναι ο μπαμπούλας της Ευρώπης, καθώς με την αντίθεσή του στο ελληνικό πακέτο λιτότητας, θέτει σε κίνδυνο την πορεία του ευρώ».

    • ΑΒ avatar
      ΑΒ @ Game Of Thrones 23/06/2011 22:47:29

      Καλύτερα μπαμπούλας παρά οσφυοκάμτης.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Game Of Thrones 23/06/2011 23:58:37

      Το Spiegel είναι όπως η γαλλική Le Monde, εκφράζει τα κατεστημένα συμφέροντα και τις ελίτ της χώρας του. Θα ήταν παράδοξο να είχε άλλη άποψη, αφού οι Γερμανοί έχουν πρωτοστατήσει στην πλειοδοσία ανθελληνισμού, τη στιγμή που φυσικά πρωτοστατούν και στις αγορές ελληνικών περιουσιακών στοιχείων.
      Πολλές φορές το έχω σκεφθεί: Αν δεν πατούσαν για δύο εβδομάδες πελάτες στα Πράκτικερ και τα Λίντλ, θα άλλαζαν ως εκ θαύματος οι Γερμανοί που είναι "φίλοι" μας. Προσωπικά, έχω να πατήσω στο Πράκτικερ από τότε που ξέσπασε η κρίση και το κάνω συνειδητά, αν και έχει και σχετικά κοντά στο σπίτι μου. Μέχρι και αυτόματο πότισμα που αγόρασα, αγόρασα την ισραηλινή μάρκα, από ελληνικό μαγαζί στο Μοναστηράκι, φθηνότερο από τη γερμανική γνωστή μάρκα που πουλάει το Πράκτικερ. Και κάτι αγορές που έκανα που και που από την γερμανική Amazon, τις έκοψα μαχαίρι. Από μένα δεκάρα, όσο μπορώ. Ξέρω και άλλους που το κάνουν. Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει συλλογική συνείδηση να γίνει ένα καλό μποϋκοτάζ στα γερμανικά προϊόντα....

    • Xmm avatar
      Xmm @ Game Of Thrones 24/06/2011 01:13:26

      Τι γέλοιοι. ΤΟ μεγαλύτερο ψέμα είναι ότι προκειτΙα για μεσοπρόθεσμο όταννσς μιλάμε απλά για πυροσβεστικά μέτρα αποτυχίας της πολιτικής τους .
      Οι γερμανοί ποτέ δεν μπορούν να διαβάζουν σωστά καταστάσεις,

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Game Of Thrones 24/06/2011 03:24:09

      Θερμές ευχαριστίες στους φίλους μας τους γερμανούς που μας επιβεβαιώνουν ότι ο Αντώνης Σαμαράς βάζει πρώτα τα συμφέροντα της Ελλάδας και του ελληνικού λαού!
      ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ Game Of Thrones 24/06/2011 10:41:33

      h++p://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22792&subid=2&pubid=63169115

  16. Manos-UK avatar
    Manos-UK 23/06/2011 21:48:52

    Μετά από αυτή τη δήλωση Σαμαρά έχει κανείς ακόμα ενδοιασμούς για το ποιος είναι πραγματικός πατριώτης? Και κάτι άλλο, μιλά ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

    • man8os avatar
      man8os @ Manos-UK 23/06/2011 22:00:51

      Σωστος

  17. Manos-UK avatar
    Manos-UK 23/06/2011 21:56:47

    Και κάτι ακόμα από μεγάλη εφημερίδα της Αγγλίας

    "Greece's main opposition leader, Antonis Samaras, for one, is no longer buying it. His economic logic is impeccable: the imposed cuts are squeezing demand at a time when the economy is in deep recession".

    Δηλαδή, η λογική που ακολουθεί για οικονομικά είναι ΑΨΟΓΗ!!!
    Αυτά γιά όσους λένε διάφορα στην Ελλάδα.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Manos-UK 23/06/2011 23:52:21

      Μας λες την εφημερίδα σε παρακαλώ;

      • Manos-UK avatar
        Manos-UK @ ΒΙΣ 24/06/2011 00:30:05

        guardian

  18. Kennan avatar
    Kennan 23/06/2011 21:57:44

    Spiegel: «Μπαμπούλας» της Ευρώπης ο Α. Σαμαράς

    «ο 60χρονος συντηρητικός πολιτικός ξεσηκώνει τους Έλληνες κατά του προγράμματος λιτότητας της σοσιαλιστικής κυβέρνησης και σαμποτάρει την αλλαγή νοοτροπίας που ζητούν η ΕΕ και το ΔΝΤ. Αντί να πείσει τους συμπολίτες του για την αναγκαιότητα της λιτότητας, υπόσχεται μείωση του ΦΠΑ και φόρο εισοδήματος στο 15% για όλους. Αντί να στηρίξει την κυβέρνηση Παπανδρέου την πιο δύσκολη στιγμή και να βάλει μπροστά το συμφέρον της χώρας, βάζει μπροστά τα δικά του συμφέροντα και ζητάει εκλογές».


    ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΗΡΩΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ

    • Manos-UK avatar
      Manos-UK @ Kennan 23/06/2011 22:12:38

      Περίμενες τίποτα άλλο από το συγκεκριμένο έντυπο?

  19. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 23/06/2011 22:12:13

    "Κι αυτή είναι η υπέρτατη πολιτική ευθύνη και απέναντι στην Ελλάδα και απέναντι στην Ευρώπη. Γιατί δεν κρίνεται μόνο η τύχη της Ελλάδας…"

    Αυτές οι δύο προτάσεις ήταν όλα τα λεφτά (όλα τα υπόλοιπα, και να μην τα έλεγε δεν θα είχε καμμία σημασία). Αυτοί που πρέπει το πήραν το μήνυμα...

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 24/06/2011 03:28:18

      Τέτοιο μήνυμα διασχίζει ακόμα και ωκεανούς!

  20. Εγώ avatar
    Εγώ 23/06/2011 23:24:22

    Λοιπάμε που το λέω αλλα το Ευρωπαίκο λαικό κόμμα ειναι πιο Σοσιαλιστικό και κορπορατιστικό ακομα και απο το Πασοκ. Ειναι δυνατον να θέλουν να αντιμετωπισουν το χρεος με περισσότερο χρέος, και την ιδια ωρα να προτεινουν ως λύση περρισοτερούς φόρους και να καταστρέφουν την αγορά και να βυθίζουν τη χώρα στην ανεργία. Ειναι δυνατον να συνομιλάμε στην ευρώπη με τετοια λαμόγια; Η ΝΔ πρεπει να φυγει απο την συμμορία των κορπορατιστών-σοσιαλιστών του Λαικού κόμματος.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Εγώ 23/06/2011 23:40:28

      +1000

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Εγώ 23/06/2011 23:48:35

      Δέν εἶναι ΚΑΘΟΛΟΥ ἄσχημη ἰδέα αὐτό!
      Μέ μιά μικρή διαφορά:
      Νά γίνει μετά τήν «Ἔξοδο»...!

      Γ.Ρ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Εγώ 23/06/2011 23:51:12

      Συμφέροντα τα υπαγορεύουν αυτά, όχι καμία συντηρητική ιδεολογία. Νομίζεις ότι έχουν σχέση με τον Τοκβίλλ οι περισσότεροι από αυτούς του Λαϊκού Κόμματος; Στην Ευρώπη η Μιράντα Ξαφά, αν ήταν βουλευτής, θα ανήκε προφανώς στο Λαϊκό Κόμμα. Τι σχέση έχει η Ξαφά με τον φιλελευθερισμό του Τοκβίλλ; Οση ο χριστιανισμός των Αμερικανών Ευαγγελιστών με την Ορθοδοξία, δηλαδή σχεδόν καμία.

  21. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/06/2011 23:42:59

    Ορέστιε, αυτό που λες έχει πολύ περισσότερο βάθος από όσο φαίνεται εκ πρώτης όψεως. Είναι ο πυρήνας όλων των προβλημάτων μας...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 24/06/2011 01:28:14

      Τα ευρωλιγούρια θα προσπαθήσουν να σας πείσουν για το αντίθετο

  22. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/06/2011 23:50:12

    Μακάρι να πείσει πολλούς ο Σαμαράς, όμως η Ευρώπη λειτουργεί με τελείως διαφορετικούς κανόνες. Να το πούμε απλά: Οι Ευρωπαίοι πιάνονται κορόιδα ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ. Δεν μιλάμε για μας, μιλάμε για τη Νέα Τάξη. Υπάρχει ελιτισμός, υπάρχει ακόμη φεουδαλισμός, υπάρχει γνήσια ταξική κοινωνία. Στην Αγγλία κάνουν κουμάντο ακόμη οι Λόρδοι και στη Γερμανία αν είσαι φον είσαι κάτι. Στη δε Γαλλία ο Ζισκάρ αγόρασε (με χρήματα) τον τίτλο του Ντ' Εσταίν για να έχει τίτλο.

    Τι θέλω να πω: Όταν η κατεστημένη αντίληψη γυρίζει προς ένα συγκεκριμένο σημείο - και είναι εύκολο να τη γυρίζει η Νέα Τάξη, χάρη στον έλεγχο της προπαγάνδας - τότε οι λαοί αυτοί μπορούν και τρώνε το κουτόχορτο που τους σερβίρεται πιο εύκολα. Δεν έχουν τις δυνάμεις αντίστασης και ελευθερίας ψυχής που έχουμε εμείς, πώς να το κάνουμε. Αυτό ήταν και ο πυρήνας του δόγματος Κίσινγκερ, που ειδικά σε εμάς το κατάλαβε ότι δεν είναι εύκολο να μας αλλάξουν μυαλά. Να δούμε αν θα καταφέρουν αυτοί ή εμείς...

    Επί του πρακτέου: Ο Αντώνης θα κερδίσει αρκετούς οπαδούς των απόψεών του στην Ευρώπη, από αυτούς που δεν είναι μέσα στη διαπλοκή, στα payrolls της Νέας Τάξης. Αυτοί όμως ποτέ δεν θα είναι αρκετοί για να του φτιάξουν κλίμα. Το βράδυ θα τους πείθει και το πρωί θα του λένε τα ίδια που του έλεγαν πριν τους πείσει. Γιατί; Δεν έχει γιατί. Θα το δείτε. Έτσι πάει, έτσι είναι ο Ευρωπαίος, έτσι είναι ο Δυτικός άνθρωπος. Υποταγμένος βαθιά μέσα του στην αυθεντία του κοινωνικά-πολιτικά ανώτερου.

    Θα κερδίζει έτσι κάποια συμπάθεια, αλλά ποτέ την απαραίτητη επικοινωνιακή ισχύ.

    Το μόνο που καταλαβαίνει ο Ευρωπαίος είναι η ΙΣΧΥΣ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 23/06/2011 23:52:51

      ... συνεχίζω, πάτησα αποστολή κατά λάθος: Το μόνο που καταλαβαίνει ο Ευρωπαίος είναι η ΙΣΧΥΣ, μια που μόνον αυτή μετράει τελικά για αυτόν. Με το βέτο π.χ. της Ελλάδας στο Βουκουρέστι ο Καραμανλής απέκτησε σε μία νύχτα ένα σωρό συμμάχους και τελικά ανάγκασε και τις ΗΠΑ να πάνε σε ομόφωνη απόφαση τις απόψεις του! Είναι τόσο απλό! Λίγο κουράγιο θέλει μόνο και να είσαι αποφασισμένος να παίξεις το κεφάλι σου. Αλλά έως τέλους. Όχι να συνθηκολογήσεις, όπως συνθηκολόγησε ο Καραμανλής...

      Και στην περίπτωσή μας, ισχύ ο Αντώνης θα έχει μόνον όταν πάρει την κυβέρνηση. Και θα την πάρει κερδίζοντας το λαό, όχι τους Ευρωπαίους ή την ντόπια ολιγαρχία. Αυτοί, ναι, μπορούν να επηρεάσουν το λαό, αλλά πιο πολύ, εκ της θέσεώς του, μπορεί να τον επηρεάσει, βασικά, ο ίδιος. Και με μια κουβέντα του μόνον...

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Επώνυμος 24/06/2011 00:02:26

        Το απόγευμα άκουσα στο ράδιο την συνέντευξη Βενιζέλου.

        Εδειξε χτυπητή αδυναμία να απαντάει σε ερωτήσεις δημοσιογράφων που είχαν απλές τεχνικές λεπτομέρειες,

        Η απορία μου είναι μπορεί να σταθεί σε συνεδριάσεις στην Ευρωπαική Ενωση όταν θα γίνονται οικονομικές αναλύσεις σε βάθος;;

        Οι άνθρωποι είναι κουτοί στην Ευρώπη σε μια τέτοια κρίσιμη στιγμή δέχτηκαν να μπει υπουργός ένας άσχετος μόνο και μόνο επειδή πετάει δύο ελληνικούρες παραπάνω από τον Παπακωνσταντίνου.

        Προφανώς απόψε μεταξύ του άσχετου Παπανδρέου και του διαβασμένου Σαμαρά οι διαφορές θα ήταν εντυπωσιακές στα μάτια των ξένων.

        Αλλά σε αυτή την φάση πιστεύουν ότι κατέχουν την μοναδική συνταγή και απλά απαιτείται ο απόλυτα πειθήνιος Παπανδρέου να την εφαρμόσει για να πετύχει το σχέδιο.

        Τώρα καταλαβαίνω γιατί οι Γερμανοί χάσανε όλους τους πολέμους και δεν έγιναν ποτέ υπερδύναμη απλά γιατί είναι ξεροκέφαλοι και έχουν εμμονές.

        • man8os avatar
          man8os @ Aris. A 24/06/2011 00:22:48

          +++
          Ειδικα το τελευταιο

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Επώνυμος 24/06/2011 03:52:01

      Το καζάνι όλων των λαών της Ευρώπης βράζει από την δύση εώς την ανατολή. Ο κόσμος πια δεν ζει απομονωμένος, έχει επαφή και μέσα από αυτήν την επαφή καταλήγει στο εξής συμπέρασμα: Ζούσαμε τόσα χρόνια σε μια φαινομενική δημοκρατία που ήταν στην ουσία πλουτοκρατία.
      Τώρα οι αφέντες πλούσιοι ,γιατί άνθρωποι είναι, έχουν ονόματα, έχουν πρόσωπα δεν είναι εταιρίες (αν και πολύ τους βόλευε αυτό το απρόσωπο τόσα χρόνια) αποφασίσανε να μας πιούνε και το μεδούλι (με την βοήθεια της πολιτικής αλήτ πάντα) γιατί απλά μπορούνε!

      Δεν μπορείτε!
      Κάτι ξύπνησε μέσα μας, ίσως να είναι η ψυχή μας, αυτό που φοβάστε περισσότερο απ όλα!
      GAME OVER

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Επώνυμος 24/06/2011 17:55:04

      πολύ σωστά ... πίστη στην αυθεντία, συλλογικό κατάλοιπο της φεουδαρχικής δομής των ευρωπαϊκών κοινωνιών (από τον πρώτο αιώνα μ.Χ.) από σύστασή τους. Το οποίο διατηρήθηκε και μετά την Αναγέννηση αφού τις θέσεις των φεουδαρχών πήραν σιγά σιγά οι συγκεντρώσεις κεφαλαίων και οι διάφορες οικονομικές αυθεντίες. Ακόμα και δυτικός χριστανισμός (ρωμαιοκαθολικισμός και προτεσταντισμός) ενέταξε το δίκαιο της οικονομικής ισχύος στις προτεραιότητές του. Οι σημερινές εξελίξεις είναι επόμενες.

      Αν κάπου μπορεί να συμβάλει ο Ελληνισμός στην εξυγίανση του ευρωπαϊκού οικοδομήματος είναι να επιμείνει δια των ηγετών του και να πει μερικά μεγάλα ΟΧΙ σε πολιτικές που εμφανώς έχουν ως στόχο μόνο την επιβίωση του χρηματοπιστωτικού συστήματος αδιαφορώντας για τις συνθήκες διαβίωσης των λαών. ΟΧΙ σε πολιτικές ομογενοποίησης που στόχο έχουν να εκμηδενίσουν την οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη κάθε εθνικού κράτους έναντι κάποιας θολής "πολυπολιτισμικής" σούπας με κατακυριάρχηση του υπερθενικού κεφαλαίου που τα κάνει όλα σούπερ μάρκετ χωρίς ταυτότητα.

  23. Εnzo avatar
    Εnzo 23/06/2011 23:55:42

    “Κάνεις το σωστό για την χώρα σου. Μην υποκύψεις στις πιέσεις, εσύ είσαι στον σωστό δρόμο”!

    Βίκτορ Όρμπαν
    Πρωθυπουργος Ουγγαριας.

  24. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 23/06/2011 23:56:34

    Σήμερα καταλάβαμε με ποιόν τρόπο μπορούμε σαν λαός να νοιώσουμε υπερηφάνεια και αυτοπεποίηθηση.
    Αύριο με τον ΓΑΠ στη σύνοδο κορυφής θα δούμε τί διαφορά έχει η μέρα με τη νύχτα.

  25. rally monkey avatar
    rally monkey 24/06/2011 00:02:01

    ....Ακούστηκαν διαφορετικές προσεγγίσεις. Παρέμεινα στην άποψη μου ως το τέλος. Κάποιοι καταλάβαιναν ότι έχουμε δίκιο. Οι περισσότεροι επέμειναν στις δικές τους.
    Όμως, κριτής κάθε οικονομικού προγράμματος είναι τα αποτελέσματά του. Και κριτής όλων μας είναι ο Ελληνικός λαός».

    σιχαμερο καναλι mega .. το τελευταιο κομματι το εκοψε.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ rally monkey 24/06/2011 04:01:34

      Οι πάνε Mega

      http://www.inews.gr/103/oi-aganaktismenoi-pane-MEGA.htm

  26. pistolero avatar
    pistolero 24/06/2011 00:50:02

    Αγαπητέ aris.A. +1000. Μερικοί περιμένουν να τους σώσει ο άνθρωπος που κατάφερε και έχασε από το Γιωργάκη την αρχηγία του Πασόκ. Σωτήρας ο Μπένι? έλεος. Για το Σαμαρά, όσο παρουσιάζει σταθερές θέσεις με επιχειρήματα, σιδερένια πυγμή και άμεσο και κατανοητό λόγο, ώστε να επικοινωνεί αποτελεσματικά ιδέες,απόψεις και προτάσεις στον έλληνα πολίτη και να μη μπορεί κανείς να του καταλογίσει ασυνέπεια λόγων και πράξεων, η ανάληψη της πρωθυπουργίας θα γίνει πανεύκολη υπόθεση. Η διακυβέρνηση της χώρας θα είναι το μεγάλο στοίχημα, καθώς το Πασόκ έπνιξε τις ευκαιρίες στο απύθμενο πηγάδι της τρόικας. Η Νέα Δημοκρατία χρωστάει στην ιστορία της και στη χώρα τη σωτηρία της.

  27. Xmm avatar
    Xmm 24/06/2011 01:14:16

    Στο editorial. Και σοσιαλιστική και έγκυρη, σου κάνει;

  28. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 24/06/2011 03:46:11

    Ας γίνει επιτέλους κατανοητό ότι 1) το δημόσιο χρέος ΔΕΝ μπορεί να αποπληρωθεί ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ και 2) ο ελληνικός λαός θα αντισταθεί ΜΕ ΛΥΣΣΑ στην επιχειρούμενη τζάμπα προδοτική εκποίηση της περιουσίας όλων των Ελλήνων. Μόλις αυτές οι δύο αυτονόητες παραδοχές γίνουν αντικείμενο πολιτικής πράξης, τότε πολλά θα διορθωθούν. Μέχρι τότε, μόνο στο Σύνταγμα θα μας βλέπετε.

  29. nick avatar
    nick 24/06/2011 08:03:08

    Μπράβο ρε Αντώνη για ακόμη μια φορά...

    "Επέμεινα ότι ευθύνη δεν είναι να αποδεχόμαστε το λάθος, αλλά να το επανορθώσουμε. Κι αυτή είναι η υπέρτατη πολιτική ευθύνη και απέναντι στην Ελλάδα και απέναντι στην Ευρώπη. Γιατί δεν κρίνεται μόνο η τύχη της Ελλάδας…"

  30. nick avatar
    nick 24/06/2011 08:04:36

    + 100000

  31. Κώστας avatar
    Κώστας 24/06/2011 08:30:06

    Ο Σαμαράς θα γίνει σύντομα πρωθυπουργός για να μας σώσει από τους προδότες . Πρέπει να γνωρίζει ότι δεν ξεκολλάνε από την εξουσία με τίποτα. Έχουν κολλήσει στην εξουσία με ψαρόκολλα.

  32. sauraki avatar
    sauraki 24/06/2011 08:37:09

    πριν λίγο στον ΑΝΤ1 ο Αθανασιάδης ανακοίνωσε πως δε θα ψηφίσει το μεσοπρόθεσμο.

  33. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 24/06/2011 08:42:07

    Σε πείσμα όλων, ο Αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας δεν ΛΥΓΙΖΕΙ. Ο ηγέτης της Ελλάδος ΜΑΣ.

  34. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 24/06/2011 08:58:27

    Το βασικό θέμα των επόμενων εξελίξεων και εκλογών θα είναι η εκποίηση της δημόσιας περιουσίας. Οποιος έχει την προνοητικότητα να πεί επί της αρχής όχι στο νομοσχέδιο, θα έχει την θέση του καθαρή. Ό,τιδήποτε άλλο, όπως κατά περίπτωση ναι και όχι, ή επί της αρχής τάχα της αξιοποίησης ναι, θα στιγματίσουν μια ολόκληρη παράταξη με την κατηγορία, οτι συνέπραξε γιά να πάρει κάτι από τις μίζες που θα πέσουν. Να είμαστε δε βέβαιοι, οτι ο ελληνικός λαός έχει ήδη καταλάβει, οτι ο διαχωρισμός του αρχικού και των επιμέρους των νομοσχεδίων γιά την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας από το λοιπό μεσοπρόθεσμο γίνεται ώστε ενδεχόμενα με τις βολικές ψήφους της Νέας Δημοκρατίας να ισοφαριστούν οι όποιες απώλειες από τους βουλευτές Πασοκ. Ετσι και η πίττα γερή και ο σκύλος χορτάτος: Και περνάει η εκποίηση και το δήθεν "πατριωτικό Πασοκ" θα μείνει καθαρό και η Νέα Δημοκρατία θα χρεωθεί την καταδολιευτική εκποίηση του δημόσιου πλούτου της χωρας.

  35. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 24/06/2011 09:04:26

    Όσο το σκέφτομαι (διαβάζοντας και τα σχόλια των φίλων), τόσο πιο σημαντικό μου φαίνεται αυτό που είπε ο Πρόεδρος για το ότι δεν κρίνεται μόνον η τύχη της Ελλάδας. Αδυνατούν να καταλάβουν οι λοιποί ηγέτες ότι μαζί με την Ελλάδα πάει για φούντο ένα μεγάλο μέρος του "ευρωπαϊκού οικοδομήματος"; Πιστεύω ότι σύντομα θα φανεί αυτό, οπότε θα αναγκαστούν να προσχωρήσουν στις θέσεις Σαμαρά για αλλαγή των καταστροφικών όρων του Μνημονίου.

  36. axis avatar
    axis 24/06/2011 09:05:07

    Ο Σαμαράς είναι βέβαιος πρωθυπουργός. Άψογος, καθαρός, πατριώτης ανυποχώρητος στις πιέσεις. Η ΝΔ είναι όμως έτοιμη να αναλάβει εκ νέου τη διακυβέρνηση της χώρας; Θα κυβερνήσει ο Αντώνης με τους ίδιους που αποδοκίμασε ο λαός πριν από 2 χρόνια; Γιατί οι ίδιοι άνθρωποι θα κάνουν σίγουρα τα ίδια λάθη.

  37. Γ Νεοφωτιστος avatar
    Γ Νεοφωτιστος 24/06/2011 09:33:09

    Κανενα απο τα καθεστωτικα..ΜΜΕ δεν εβγαλε σαν ειδηση αυτη τη θαραλεα θεση του Σαμαρά..
    μασουλανε ολα...τι να κανουμε..μας πιεζουν ..πρεπει να...
    ΜΗ ΑΝΟΙΓΕΤΕ ΠΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ... ισως φτασετε σε απογνωση και τις πεταξετε απο το παραθυρο..

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Γ Νεοφωτιστος 24/06/2011 10:23:02

      Ἀπ' τό στόμα σου καί στοῦ Θεοῦ τ' αὐτί...!!!!!

  38. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 24/06/2011 10:02:21

    Ο Σαμαράς μάχεται με νύχια και με δόντια για να σώσει την πατρίδα του και τον λαό της.
    Ας ακούσουν επι τέλους οι καρεκλοκένταυροι της ΕΕ, προτάσεις λογικές, κοστολογημένες, ας αρθούν στο ύψος των περιστάσεων όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για την ίδια την ΕΕ.

    Ο Σαμαράς δεν μιλάει ποτέ στον αέρα. Μπορεί να δώσει τη λύση για όλη την ΕΕ και ν΄αποδειχθεί ο σωτήρας της. Είναι Ευρωπαϊστής, ενδιαφέρεται για το μέλλον της Ευρωζώνης σε αντιδιαστολή με τον ΓΑΠ, που απεργάζεται τα χειρότερα σενάρια τόσο για την Ελλάδα όσο και για την ΕΕ.

    Αυτή είναι η διαφορά των δύο ανδρών!
    Ο ένας (ΓΑΠ) μας σπρώχνει στον γκρεμό εκτελώντας διαταγές από σκοτεινούς κύκλους, θέλοντας να τινάξει στον αέρα όλη την ευρωζώνη, ενώ ο άλλος (Α.Σ.) προσπαθεί ν΄ακυρώσει όλα αυτά τα σατανικά σχέδια!

    Πρέπει επί τέλους ο λαός να καταλάβει ποιός είναι με το μέρος του.
    Πρέπει να στηρίξει μέσα από τις θέσεις του Σαμαρά, την μεγάλη την αληθινή εθνική προσπάθεια.

    • ορτικι ορτικαδ avatar
      ορτικι ορτικαδ @ Απλή σκέψη 24/06/2011 23:23:02

      πιστευω πως ηταν φυσιολογικο που με τις προτασεισ του τους κερδισε κ τουσ πηρε με το μερος τοθ αφοθ διαθετει μεγαλη διαπραγματευτικη δυναμη παρισσεια να πει οσα οι αλλοι δν τολμουν.αυτοι οι ανθρωποι αξιζουν που δεν δισταζουν να τα βαλουν με τιτανες..εμεισ δεν φοωομαστε καμια μερκελ κ δεν δεχομαστε τον εκφοβισμο κ τρομοκρατια μεσω των μετρων...οσο μαχεται ο σαμαρασ αλλο τοσο κ εγω θα τον στιριζω γιατι δεν δεχομαι να ξεπουλανε τη χωρα μ για να εξυπηρετουν κερδοσκοπικουσ σκοπους των υποτιθεμενων τραπεζιτων δεν δεχομαι να μην μπορω να δω το μελλον μ κ να μην ελπισω σε αυτο...βεβαιως αμεσα πρεπει να γινει αλλαγη μειγματος.αν δεν καταλαβαινουν οτι τα 'αντιδρωντα του μιγματος επιφερουν καταστροφικα κ επικυνδινα προιοντα'τοτε να αποχωρησουν,δεν μπορουν να διαχειριστουν καταστασεισ..ο σαμαρασ προτεινει ρεαλιστικωσ υλοποιησημεσ προτασεισ...εγω θα συνεχισω να ελπιζω σε αυτον που θετει σωτηρια προγραμματα που μαχεται με γεναιοτητα για τι καλο κ τα οφελη τησ πατριδασ...πιστευω πως θα καταφερει να βαλει σε καλη τροχια την πορεια τησ χωρασ...ειμαι εδω κ παντα θα υποστηριζω τα δικαια κ σωστα του μετρα...παντα...

  39. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 24/06/2011 10:21:06

    Γινομαι κουραστικός που λέω τα ίδια, αλλά οι θέσεις Σαμαρά είναι εν πολλούςνάγνωαστες στο ευρύ κοινό. Μιλάω με δεξιούς αντι-μητσό, οι οποίοι πάλι αγνοούν τι συμβαίνει και αμφισβητούν όσα α;κούνε περί αντιθεσης Σαμαρά στο Μν2.

    Υπάρχουν και οι ΝΔκράτες με μητσοτακικό υπόβαθρο (περιοχή, γονείς κλπ), οι οποίοι παραμένουν στη ΝΔ, νομίζουν ότι η συγκριση ειναι μεταξυ "ρεαλιστικής" μητσοτακικής γραμμής και "ερασιτεχνικής" σαμαρικής. Το δίλημμα, βασισμένο στην άγνοια, είναι ιδιαίτερα ύπουλο. Ταυτόχρονα αφήνουν συνέχεια σπόντες ότι ο Σαμαράς συναινεί, λέει ψέμματα πως θα πολεμήσει το Μν2 κλπ. Ακουσα 3 τετοιες περιπτώσεις, η μία θρασσύτερη από την άλλη και θα τις έκανα θέμα, αν η κατάσταση ήταν για να έιμαστε ψύχραιμη, αλλά εκτιμώ πως η κατάσταση είναι πολεμική.

    • ortiki ortikad avatar
      ortiki ortikad @ Νίκος Παπαδημητρίου 24/06/2011 21:42:15

      file niko auto ginetai nomizw giati oi perissoterh diamorfwnoun apopsh apo tis kritikes pou kanoun orismena mme k oute kan mpainoun ston kopo na akousoun protaseis apo thn wra twn omiliwn tou samara..egw dn dexomai ws epixeirhma oloi idioi einai k ta loipa an den aitiologoun giati an prospathisoun den tha mporoun na uposthriksoun th thesh tous giati polu apla dn einai dikia tous alla h propagandistikh plhsh egkefalou..na sunhdhtopoieisoume oti eferan to giwrgakh orismenoi sthn kuvernish gia na eksipurethsei kerdoskopika sumferwnta twn taxa trapezitwn...alla oti psemata k an lene polles fores h alhthia einai mia k dn krivetai oso k an theloun polloi na thn diastreulosoun

  40. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 24/06/2011 10:22:23

    *ψύχραιμοι

  41. βασίλης avatar
    βασίλης 24/06/2011 11:24:50

    Καλύτερα Μπαμπούλας της Ευρώπης και των κερδοσκόπων παρά δοσίλογος
    της πατρίδος του. Κ Σαμαρά ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ δώστε να καταλάβουν ολοι τους
    οτι η ελλάδα οχι μόνον δεν πωλείται αλλά οποιός εχει τα Α........... ΜΟΛΩΝ
    ΛΑΒΕ . Ο λαός να ξέρεις οχι μόνον θα το εκτιμήσει αλλά και θα θα σε αναδείξει
    ετσι ωστε να πάψουν πλέον τα πουλημένα κοπρόσκυλα να μας θεωρούν
    φλούφληδες ολους τους ελληνες. Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας και
    απέναντι στους δοσίλογους της πατρίδος αλλά και έναντι των δικόν σας
    ανθρώπων που το παίζουν χαμελαίωντες. ΚΟΥΡΑΓΙΟ -ΚΟΥΡΑΓΙΟ - ΚΟΥΡΑΓΙΟ

  42. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 24/06/2011 11:34:24

    Το πρόβλημα είναι ότι το ΦΑΣΟΚ δεν θέλει να απολύσει τους πελάτες που διόριζε τόσα χρόνια με τα 1,500 ευρώ το μήνα και για να μην το κάνει αυτό προτιμάει να φέρει στα όρια της γενοκτονίας τον ιδιωτικό τομέα με 850,000 ανέργους ήδη και όσους απομείνουν με μισθούς των 600 - 500 ευρώ. Τον Δεκέμβριο ο ιδιωτικός τομέας θα μετράει πάνω από 1,000,000 ανέργους. Και στο δημόσιο; Βαρκούλες ν'αρμενίζουν.

  43. Γιώργης avatar
    Γιώργης 24/06/2011 11:39:16

    Δηλαδή ποῦ εἶναι χειρότερος...;

  44. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 24/06/2011 12:06:42

    Μετά απ' αυτή τη λεβέντικη στάση του Σαμαρά μελαγχολώ όταν σκέφτομαι πως εξαιτίας ενός Μητσοτάκη στερηθήκαμε τόσα χρόνια έναν πολιτικό γίγαντα, έναν ευπατρίδη,έναν δημοκράτη φερέγγυο και ειλικρινή και κυβερνηθήκαμε από καιροσκόπους και πολιτικούς απατεώνες που γνώμονα είχαν το προσωπικό τους συμφέρον και όχι το συμφέρον της πατρίδας.
    Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

  45. ο ξένος avatar
    ο ξένος 24/06/2011 12:23:35

    Μπορεί ο Παπακωνσταντίνου να καταλαβαίνει περισσότερα οικονομικά, όμως, σαν παρουσία θύμιζε πιο πολύ γραφείο τύπου ΑΕ, ούτε καν διευθύνοντα σύμβουλο. Θεωρώ θετικό ότι έπεσε η αυλαία στο τσίρκο που είχε στηθεί, με την παρέα του Παπανδρέου, δήθεν τεχνοκρατών, δήθεν υπεράνω ΠΑΣΟΚ, που αναγκαζόταν για λόγους ανωτέρας βίας να παίρνει δυσάρεστα μέτρα "εκτός του ιδεολογικού του πλαισίου".
    Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ οδήγησε τη χώρα στο ΔΝΤ, το ΠΑΣΟΚ έκοψε μισθούς και συντάξεις, το ΠΑΣΟΚ κατέβασε τους μισθούς επίσημα στα 500 ευρώ (ενώ έριχνε μαύρο δάκρυ για τη γενιά των 700 ευρώ), το ΠΑΣΟΚ θέλει να ξεπουλήσει τις δημόσιες επιχειρήσεις (ενώ είχε δεσμευτεί ότι θα αγόραζε πίσω το ποσοστό του ΟΤΕ που είχε πουλήσει ο Καραμανλής), το ΠΑΣΟΚ θέλει να απολύσει ΔΥ, το ΠΑΣΟΚ χρεοκόπησε την Ελλάδα.

  46. miden_agan avatar
    miden_agan 24/06/2011 12:47:31

    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τους Γερμανούς το πρώτο τους μέλημα (ακόμα τουλάχιστον) είναι η σταθερότητα του Ευρώ. Για αυτό και πιέζουν στα μέτρα λιτότητας. Δεν τους ενδιαφέρει το χρέος. Αυτό άλλωστε γράφει και το SPIEGEL (ότι παίζει με το €). Αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος που στηρίζουν τον ΓΑΠ, εφόσον αυτός έτρεξε πρώτος να "προστατευθεί" στην ΤΡΟΙΚΑ και για αυτό πίεζαν αφόρητα Ιρλανδία και Πορτογαλία να μπουν στο μηχανισμό οπωσδήποτε.

    Ο Σαμαράς λοιπόν κυριολεκτικά παίζει με τη φωτιά παρότι βέβαια "ηθικά" έχει δίκιο!! Κατά τα μάτια των Ευρωπαίων παίζει (αθελά του) το ρόλο των Αμερικανών!!

    Σε κάθε περίπτωση το ζητούμενο για εμένα είναι:
    οκ ΣΑΜ έχεις δίκιο αλλά δεν τους πείθεις. Τι γίνεται τότε; Θα εφαρμόσεις το ΖΙΙ; Με αυτό βγαίνουν τα νούμερα για μηδενικό πρωτογεννές έλλειμα;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ miden_agan 24/06/2011 18:39:09

      Ούτε ο Όρμπαν τους έπειθε, αλλά εφάρμοσε τη γραμμή του και βγήκε νικητής.

  47. ektoras avatar
    ektoras 24/06/2011 13:02:40

    Το 2004 πιέζαν ολοι μαζι (με προέξέχων τον ΓΑΠ) τον Μακαριτη Τάσο Παπαδόπουλο να παοδεχθει το Σχέδιο Αναν με εκβιαστικα διλημματα παρόμοια με αυτά που θέτουν οι ίδιοι ανθρωποι στην Ελλάδα. Ο Τάσος Παπαδόπουλος αντιστάθηκε σχεδόν μόνος του στο σχεδιο λεγοντας μάλιστα οτι "το πολυ πολυ να μη μου μιλανε στο δείπνο οι ευρωπαϊοι ομόλογοί μου". Αποτέλεσμα της στασης αυτής και της στοιβαρης πολιτικής που ακολούθησε η Κύπρος στο χειρισμο της ΑΟΖ, των διεθνών συμμαχιών και και της ενεργειακής πολιτικης μιας χώρας 300.000 ψυχών είναι οι ίδιοι ηγέτες που τότε τους φοβέριζαν τώρα τρέχουν στο νησί για να ζητιανέψουν μερίδιο στις συμφωνίες.
    Ο Σαμαράς στεκετε στο ύψος των περιστασεων και δίνει ελπίδα στην ρημαζώμενη Ελληνική κοινωνία. Αυτο που θέλω να επισημάνω πως πρέπει να είναι ετοιμος για την επομενη ημέρα, με μια κυβέρνηση που θα κάνει την Ελλάδα σοβαρη χώρα στο εσωτερικο και το εξωτερικο.

    • Νίκος Παπαδημητρίου avatar
      Νίκος Παπαδημητρίου @ ektoras 24/06/2011 13:41:29

      όμορφος.

  48. ggsb avatar
    ggsb 24/06/2011 13:26:45

    Αποκρατικοποιήσεις δεν θέλουν; Αν τα ασφαλιστικα μας ταμεία γίνουν μεγαλομέτοχοι των δεκο δεν θυμάστε οκ;

  49. nikosw avatar
    nikosw 24/06/2011 13:32:19

    Αντώνη γερά
    Το ότι υπάρχει κάποιος που αντιστέκεται και ταυτόχρονα προτείνει λύσεις είναι καλό για τη χώρα και το λαό.
    Η ιστορία κρίνει
    Ωστόσο και το 51% στο ρεύμα, το νερό και την άμυνα της χώρας πρέπει να παραμείνουν. Είναι ζήτημα εθνικής κυριαρχίας...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.