#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/12/2012 18:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: «Τρομοκρατήστε τους τρομοκράτες»

 



Κατά τη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης Τύπου στις Βρυξέλλες, ερωτηθείς να σχολιάσει την   δήλωση του προέδρου της ΠΟΕ-ΟΤΑΘ.Μπαλασόπουλου «εμείς θα τους τρομοκρατούμε με την παρουσία μας», ο Πρωθυπουργός απάντησε:

«Οι προνομιούχοι τρομοκρατούν γιατί χάνουν τα προνόμιά τους. Και να είναι σίγουροι ότι θα τα χάσουν. Εμείς προχωράμε».

Ο κ. Σαμαράς παρέπεμψε μάλιστα και σε μία ρήση του Γεωργίου Παπανδρέου: «Τρομοκρατήστε τους τρομοκράτες».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. stathis panagoulis avatar
    stathis panagoulis 15/12/2012 09:30:32

    Λυπάμαι για την άγνοιά σας....Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ χρησιμοποιησε το ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ για την δεξιά όταν κατεδίωκε τους εργαζομένους .....ΠΛΗΡΗΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

    • Maximus Decimus avatar
      Maximus Decimus @ stathis panagoulis 15/12/2012 09:44:15

      Μα αυτό δεν κάνουν και τώρα οι συνδικαλισταράδες του ΠΑΣΟΚ που προσφέρατε καταφύγιο κ. Παναγούλη στις Συνιστώσες; Δεν τρομοκρατούν και τους εργαζομένους για να υπακούσουν; Οι μερικές δεκάδες που βλέπουμε στα καθημερινά τηλεοπτικά ρεντεβού να κάνουν τα ίδια και τα ίδια είναι οι μάζες των εργαζομένων; Και τους εκφράζουν οι παλιμπαιδίζοντες του ΣΥΡΙΖΑ;

  2. viva avatar
    viva 15/12/2012 11:34:50

    Οταν ο σαμαρας διοριζει τους αποτυχημενους πολιτευτες στις ΔΕΚΟ κ αλλου ειναι ντροπη να μιλαει για προνομιουχους !!!

  3. viva avatar
    viva 15/12/2012 11:47:54

    τοσα χρονια διοριζανε τους αχρηστους κ διαλυσανε ολες τις ΔΕΚΟ, ο Σαμαρας γιατι το συνεχιζει ? ετσι θα αλλαξουμε ? Τρομοκρατες ειναι οι εργαζομενοι ? κ οχι τα κομματοσκυλα ?

  4. armageddwn avatar
    armageddwn 15/12/2012 11:53:30

    Προνομιούχοι οι σκουπιδιάρηδες των 700 Ευρώ...Για να δώσουμε τα σκουπίδια στον Μπόμπολα ,ο οποίος θα βάλει Πακιστανούς για 300 Ευρώ...

  5. stamoschios avatar
    stamoschios 15/12/2012 13:47:19

    Άχρηστοι και αμόρφωτοι οι συνδικαλιστές της ΠΟΕ-ΟΤΑ.

  6. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 15/12/2012 22:37:21

    Πάντως το σίγουρο είναι ότι οι φίλοι μας οι συνδικαλιστές της ΠΟΕ-ΟΤΑ, επί σειρά ετών μας ... φιλοδωρούν ανελλιπώς με απεργίες σε τακτά χρονικά διαστήματα, (Οπωσδήποτε εκτός των άλλων, Πάσχα και Χριστούγεννα).
    Άν κάποιοι επιχειρήσουν να τους δικαιολογήσουν και να τους δικαιώσουν, τότε δεν θα έχουν κανένα λόγο να μην δικαιώσουν και αυτούς που κατά το ίδιο χρονικό διάστημα , κατεβάσουν τους διακόπτες της ΔΕΗ, κλείυν τους κρουνούς ύδρευσης,κλειδώνουν (κυριολεκτικά) τα Νοσοκομεία,κλπ,κλπ!