#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/03/2010 14:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Το ΠΑΣΟΚ κορόιδεψε τους πάντες

 

Αναδημοσιεύουμε αποσπάσματα από σημερινή συνέντευξη του Αντώνη Σαμαρά στην «Ημερησία»:

 Τα μέτρα θα προκαλέσουν λαϊκή οργή

 Ο κίνδυνος κοινωνικής αναταραχής είναι μεγάλος. Διότι υπάρχουν έκδηλες αδικίες. Χονδροειδείς αδικίες. Κι αυτές θα προκαλέσουν δικαιολογημένη οργή. Όπως υπάρχουν – επόμενο είναι - και συντεχνιακές αντιδράσεις, για την κατάργηση κεκτημένων προνομίων. Υπάρχουν κι αυτά…

Αλλά την κοινωνική οργή την πυροδοτούν δύο άλλα στοιχεία:

Πρώτον, ότι το ΠΑΣΟΚ εν γνώσει του κορόιδεψε τους πάντες τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν φώναζε ότι «λεφτά υπάρχουν» και μοίραζε πακτωλό προεκλογικών υποσχέσεων.

Έτσι κέρδισε τις εκλογές! Και δεν δικαιούται να λέει ότι «δεν ήξερε». Διότι ήξερε.

Και αν δεν ήξερε, ομολογεί ανευθυνότητα: ότι υποσχόταν χωρίς να έχει ιδέα που πατάει και πού βρίσκεται.

Δεύτερον: ο κόσμος έχει αρχίσει να καταλαβαίνει ότι παρά τις θυσίες του, τα αποτελέσματα θα είναι πενιχρά. Ήδη μέρος των μεγάλων θυσιών χάνεται, είτε από το αυξημένο κόστος δανεισμού είτε από την ύφεση που φέρνουν τα μέτρα.

Όλα αυτά οδηγούν τον κόσμο σε απελπισία. Και η απελπισία – ή η απαισιοδοξία, αν θέλετε - είναι κακός σύμβουλος.

Εμείς προτείνουμε άλλο μείγμα πολιτικής. Επιμένουμε, και δίνουμε στον κόσμο Ελπίδα. Αλλά η Ελπίδα που εμείς ήδη σπείραμε από το Δεκέμβριο θέλει χρόνο για να καρποφορήσει.

Στην αρχή δημιουργήθηκε φόβος στον κόσμο.

Ύστερα ο φόβος έγινε μούδιασμα.

Αλλά όταν ξεπεραστεί ο αρχικός φόβος και το σημερινό μούδιασμα, θα υπάρξει οργή.

Εμείς προσπαθούμε να μπολιάσουμε την Ελπίδα, ώστε η οργή να μη γίνει καταστροφική.

Να γίνει, αντίθετα, η ευκαιρία για να προωθήσουμε λύσεις γόνιμες και ελπιδοφόρες. Το ΠΑΣΟΚ δεν το μπορεί…

 Η ΝΔ οφείλει να ζητήσει συγνώμη

 

Η «ήπια προσαρμογή» των πρώτων τριών χρόνων (της διακυβέρνησης από την ΝΔ), ήταν περισσότερο «ήπια» παρά «προσαρμογή». Αναμφίβολα οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας δεν τόλμησαν όλα όσα έπρεπε και μπορούσαν. Αλλά κι όσα τόλμησαν βρήκαν το ΠΑΣΟΚ απέναντι. Για παράδειγμα, σας θυμίζω την μεταρρύθμιση στο Ασφαλιστικό. Που ήταν ανεπαρκής ίσως. Αλλά κατάφερε να μειώσει τα 130 ασφαλιστικά ταμεία σε 13. Κι αυτό ήταν σημαντικό. Το προσπαθούσαν κυβερνήσεις για δεκαετίες. Αλλά δεν το πέτυχαν. Αυτό τουλάχιστον το πέτυχαν οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας. Λίγο ξε-λίγο, το πέτυχαν με το ΠΑΣΟΚ απέναντι! Και το ΠΑΣΟΚ που βρίσκεται σήμερα στην κυβέρνηση ευλογεί την τύχη του που πέτυχε τότε τη δραστική μείωση των ταμείων η ΝΔ, παρά τη δική του λυσσαλέα αντίθεση. Υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα μεταρρυθμίσεων που τις προώθησε η ΝΔ παρά την αντίθεση του ΠΑΣΟΚ, ή που αναγκάστηκε να τις υποβαθμίσει για να τις περάσει, ή που δίστασε και τις ανέστειλε λόγω των αντιδράσεων που ξεσήκωνε το ΠΑΣΟΚ. Έτσι η Νέα Δημοκρατία οφείλει να ζητήσει συγγνώμη που δεν ήταν πιο αποφασιστική όταν μπορούσε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 06/03/2010 15:19:12

    Καλά ότι ήταν η μεγαλύτερη πολιτική απάτη οι προεκλογικές εξαγγελία του ΘΑΣΟΚ δεν χωρά αμφιβολία.

    Αυτο που έχω να πω στο Αντώνη είναι:

    α) Ξεσκαρτάρισε το κόμμα.
    β) Κόψε τους ομφάλιους λώρους με διάφορα επιχειρηματικά κέντρα.
    γ) Γνώμονας ΜΟΝΟ το συμφέρον του ελληνικού λαού και της πατρίδας.
    δ) Να κόψει πολλούς θατσερισμούς από κάποια νεοφιλελευθερα παλικάρια.
    ε) τιμιότητα και διαφάνεια ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΑΤΑ ΑΝΤΩΝΗ.-

  2. olympiada avatar
    olympiada 06/03/2010 15:42:49

    Συγνώμη φίλοι αλλά ο Σαμαράς δήλωσε και κάτι άλλο, πολύ σημαντικό: ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ στο ΔΝΤ. Αυτή η δήλωση εν όψει των εξελίξεων που έρχονται είναι η απόδειξη για το τι ρόλο βαράει ο καθένας σε αυτή τη χώρα. Ο ΓΑΠ το προετοιμάζει, ο Καρατζαφέρης "πιέζει" τον ΓΑΠ για να του δώσει άλλοθι, η Αριστερά διασπά τις επιθέσεις της σε διάφορες κατευθύνσεις ενώ ο εφιάλτης έρχεται.
    Αυτή η δήλωση λοιπόν είναι η τρανταχτή απόδειξη για τα παπαγαλάκια που παρουσίαζαν (εμμέσως) τον Σαμαρά ως "συναινετικό", ακόμα και αμερικανόφιλο! Και όμως, αυτή η πλέον σημαντική δήλωση πολιτικού αρχηγού τους τελευταίους μήνες πέρασε στα αζήτητα.

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ olympiada 06/03/2010 18:12:26

      Είναι αρκετός καιρός που ο Σαμαράς έχει κάνει δηλώσεις για το ΔΝΤ. Νομίζω είναι προφανές ότι προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την προεξόφληση μιας πιθανότατης εξέλιξης. Και βέβαια αν αυτό μπορεί να είναι τρανταχτή απόδειξη ότι δεν είναι αμερικανόφιλος, μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει τρανταχτό άλλοθι για το ότι είναι. Αστεία πράγματα. Αν προσέξατε παρόμοιες δηλώσεις για το ΔΝΤ κάνει και ο Βενιζέλος. Σπεκουλάρει κι αυτός ως πολιτικός κερδοσκόπος.

    • tiramola avatar
      tiramola @ olympiada 06/03/2010 20:36:58

      Θεωρώ δεδομένη την προσφυγή στο ΔΝΤ , ίσως και μέχρι τέλους του μήνα.
      Απλά γιατί δεν υπάρχει σάλιο ούτε για ροχάλες..
      Από παπαγαλάκια πάσης φύσεως έχουμε πήξει...
      Επίσης να μην ξεχνάμε ότι ο Αντώνης είναι οικονομολόγος...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ olympiada 06/03/2010 21:09:59

      Oχι μονο.Και ο Παπαντωνιου σημερα στο MEGA ταχθηκε κατα του ΔΝΤ δηλωνοντας οτι μπορει να οδηγησει σε εξοδο απο την ευρωζωνη.
      Ολο το φιλοευρωπαικο στρατοπεδο ειναι κατα του ΔΝΤ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ olympiada 06/03/2010 22:17:32

      Μα δεν είναι θέμα φιλοευρωπαϊσμού. Είναι θέμα κοινής λογικής. Τι θα σου δώσει το ΔΝΤ, εκτός από λεφτά; Αξιοπιστία. Ε, δεν μπορούμε να ανακτήσουμε λίγη αξιοπιστία μόνοι μας; Έπειτα, όση και να σου δώσει το ΔΝΤ, αν δεν αποκτήσεις μόνος σου λίγη αξιοπιστία, δεν καταφέρνεις τίποτα. Γιατί στο μέλλον θα πρέπει μια ζωή να έρχεται κάποιο ΔΝΤ να σε σώζει.

      Πολύ ωραία μας έγραψε σήμερα ο Wolf κάτι από έναν αγγλοσάξωνα δημοσιογράφο που μας παρομοίασε με έναν αλκοολικό που θέλει να κόψει το πιοτό αλλά θέλει "ένα τελευταίο μπουκάλι για να τη βγάλει καθαρή απόψε".

      Χθες πέθανε οριστικά ο σοσιαλισμός στην Ελλάδα, αλλά ορισμένοι επιμένουν να τα χρεώνουν αυτά που συμβαίνουν στον... φιλελευθερισμό! Από πού κι ως πού; Μακράν του να είμαι φιλελεύθερος (είμαι με την ελευθερία, όχι με το φιλελευθερισμό), ωστόσο απεχθάνομαι το σοσιαλισμό. Τα μέτρα Παπανδρέου δεν ήταν από την αρχή αναγκαία. Απλώς, ερχόταν σαν ανόητος και ρωτούσε τους ξένους "πώς θα αποκτήσω αξιοπιστία;" και αυτοί του είπαν αυτό που θα έκανε... το ΔΝΤ! Τη μόνη συνταγή που ήξεραν.

      Πολύ καλά τους τα είπε ο Κεφαλογιάννης ότι δεν ήθελε κάτι παραπάνω από γνώσεις πρωτοετή φοιτητή του Οικονομικού για να πάρει τέτοια μέτρα. Τίποτε άλλο δεν ήξεραν να κάνουν; Αλλά πώς να πείσουν τις αγορές και τους ξένους πάτρωνες, όταν δεν ξέρουν τι τους γίνεται οι ίδιοι;

      Ζούμε το 1981 από την ανάποδη και σε φάρσα. Θα πέσει ακόμη πολύ γέλιο, αλλά για πόσο ακόμη εξαρτάται από τις αντοχές του ΓΑΠ. Από μια άποψη, θέλω να παραμείνει λίγο παραπάνω, για να ολοκλκηρώσει την καταστροφή του ΠΑΣΟΚ. Από την άλλη, δύσκολα θα τη βγάλει καθαρή μέχρι την 25η Μαρτίου...

  3. Sta_a avatar
    Sta_a 06/03/2010 16:15:51

    Αν λάβουμε υπόψη αυτά που είπε ο Γιωργάκης στο http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1113579&lngDtrID=244, τότε δεν μας γλιτώνει τίποτε. Οπως λέει και στο άρθρο, "η Ελλάδα θα είναι μια άλλη χώρα". Βέβαια, μας το λέει μες τα μούτρα. Μια στιγμή να ψηφιστεί και το νομοσχέδιο για τους μετανάστες και τελειώσαμε...Ποιος το περίμενε. Ο Καρατζαφέρης να στηρίζει Πασόκ. Αν είμουν βαμμένος Πασόκος, αυτό θα ήταν η χειρότερη προσβολή για μένα. Αλλά ευτυχώς ποτέ δεν πιστεψα στο "όραμα" του Πασόκ.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Sta_a 06/03/2010 16:20:39

      Και βεβαια "η Ελλαδα θα ειναι μια αλλη χωρα": ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Sta_a 06/03/2010 22:20:22

      Η πλάκα είναι ότι αυτά που λέει τα πιστεύει. Εντωμεταξύ, στην αρχή μας ζήτησε 100 μέρες (!), μετά μας ζήτησε άλλους τρεις μήνες, τώρα μας ζητάει, για τα ίδια πράγματα που θα γίνονταν σε 100 ημέρες, τρία χρόνια. Στο τέλος των τριών ετών, τι θα ζητήσει; Τρεις τετραετίες ακόμη;

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/03/2010 16:41:42

    ΔΝΤ ή όχι ΔΝΤ, δεν έχει σημασία. Το ΔΝΤ είναι προπέτασμα καπνού για την ανικανότητα των πασόκων. Το μόνο που έχουν είναι ότι αυτοπαοκαλούνται "σοσιαληστές" και ηρωποιούν τους Παναγόπουλους.

    Εγώ λέω: "Έξω από την ΕΕ". Προτιμώ στρατιωτική κατοχή από αυτό που υφίσταμαι. Σε στρατιωτική κατοχή μπορώ να αμυνθώ. Τώρα θα είναι εμφύλιος. Εξω από την ΕΕ, και αν το πασποκ δεν μπορεί, να προκυρήξει εκλογές. Τώρα που βγαίνουν τα δεδομένα στην φόρα. Φτάνει η αλητεία.

    • ataktos avatar
      ataktos @ archaeopteryx 06/03/2010 17:34:33

      κρατος ΠΑΣΟΚ= ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 06/03/2010 21:11:21

      Αυτη βεβαια δεν ειναι πολιτικη της ΝΔ.Η ΝΔ ειναι το κατ εξοχην φιλευρωπαικο κομμα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 06/03/2010 22:27:44

      Αμάν πια βρε Ψυχραιμία με το "φιλοευρωπαϊκό κόμμα" η ΝΔ και "φιλοευρωπαϊκό κόμμα" η ΝΔ. Πού είμαστε, στη δεκαετία του 1970 ή στο ρομαντισμό των αρχών του 1990; Οι εποχές άλλαξαν, οι ευρωκράτες αφηνίασαν και το πρόβλημα σήμερα είναι πώς θα προστατέψουμε το έθνος-κράτος. Καλή η Ευρώπη, αλλά σήμερα τα προβλήματα είναι άλλα. Δεν έχουμε να δώσουμε ως χώρα σε κανέναν πιστοποιητικά φιλοευρωπαϊσμού, ούτε είμαστε υποχρεωμένοι να κάνουμε τη ΝΔ ντε και καλά κακέκτυπο της ΝΔ του 1970. Εθνικόν το αληθές και τα συναφή.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ archaeopteryx 06/03/2010 23:03:53

      @archaeopteryx - εξω απο την ΕΕ γιατι? γιατι δεν εχουμε πολιτικους που να μπορουν να διαχειριστουν την κριση η εστω τα πλεονεκτηματα που μας δινει το γεγονος οτι ειμαστε μελη..

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 07/03/2010 13:19:57

      rally monkey, δίκιο έχεις, αλλά δυοῖν κακοῖν προκειμένοιν, ίσως ξυπνήσουμε. Κατοχή δεν θέλω.

  5. Eastrader avatar
    Eastrader 06/03/2010 17:05:52

    Ολα σωστα τα λεει,Θα επαναλαβω ομως οτι πρεπει ολα αυτα να περασουν στον κοσμο.Και εαν περιμενουμε αυτα να τα περασει ο Κοκκινος Πανος,ο Πακης και ο Κυριακος με τον Κιλτιδη τοτε σωθηκαμε.Εγω παντως δεν βιαζομαι.Το εχω ξαναπει.Προτιμω αλλαγες στρατηγικης που θα μας καθιερωσουν βαθια στην ψυχη των ανθρωπων παρα να μαζευουμε διαμαρτυρωμενους.

  6. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 06/03/2010 17:22:10

    Χρόνιες παθογένειες της ελληνικής κοινωνίας, άστοχες πολιτικές επιλογές [ κυρίως την περίοδο διακυβέρνησης της χώρας από το πασοκ], η δική μας ανοχή στο πρόσκαιρο και το υπερβολικό οδήγησαν την ελληνική κοινωνία στα σημερινά αδιέξοδα, δυστυχώς η σημερινή κυβέρνηση διαπράττει και νέα σφάλματα τα οποία θα έχουν κόστος για όλους.
    Έτσι σήμερα ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί ότι η αδυναμία προσαρμογής των πολιτικών στα δεδομένα της ελληνικής κοινωνίας, η λάθος πορεία και τα προβλήματα που δημιουργεί η οικονομική κρίση που πλήττει το σύνολο των χωρών του δυτικού κόσμου, μεγαλώνουν τις κοινωνικές ανισότητες, δημιουργούν αστάθεια και αναπτύσσουν ένα νέο κοινωνικό περιβάλλον, κατά συνέπεια οι προϋποθέσεις που είναι απαραίτητες για την λειτουργία της δημοκρατίας δοκιμάζονται.
    βεβαία σε κάθε δημοκρατία υπάρχουν και είναι απαραίτητο επειδή μέσα από τη διαφωνία ξανοίγονται δρόμοι για νέες κατευθύνσεις διαφορετικές απόψεις που πρέπει να εκδηλώνονται ελευθέρα και τελικά να κρίνονται από το λαό. .
    Η ΝΔ ως κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας δεν θα μπορούσε στη διάρκεια του χρονου να μην ενσωματώσει κάποιες από τις αδυναμίες του λαού μας. όλα όμως αυτά που έγιναν και είναι γνωστά σε όλους αποτελούν πλέον παρελθόν,
    βέβαια η περίοδος διακυβέρνησης της χώρας από τη ΝΔ απέδωσε και πολλά θετικά αποτελέσματα, ιδιαίτερα στο χώρο της εξωτερικής πολιτικής δόθηκαν έγκαιρες λύσεις που δρομολόγησαν σημαντικές εξελίξεις σε χρόνια προβλήματα…
    Από το άλλο μέρος η ήττα των τελευταίων εκλογών δημιούργησε στο εσωτερικό νέες κοινωνικές και πολιτικές ισορροπίες.
    Σε αυτό το νέο πλαίσιο η διαμόρφωση μιας νέας αντίληψης σε καμιά περίπτωση δεν θα έρθει μέσα από μονόπλευρη πολιτική ανάπτυξη,
    έτσι καταλήγω να πω ότι ο πολιτικός σχεδιασμός της ΝΔ δεν μπορεί να βασίζεται αποκλειστικά στις ισορροπίες που διαμόρφωσαν την πορεία και την πολιτική πράξη κατά το παρελθόν.
    Με γνώμονα το συμφέρον του συνόλου και με σημαία τη σημασία των ιδεών, τη σύνθεση, την ανανέωση και την ισότιμη συμμετοχή της πλατιάς βάσης σε κάθε διαδικασία χρειάζεται να δημιουργηθεί μια νέα πολιτική πλατφόρμα η οποία θα γίνει ο βατήρας για τη μετέπειτα πορεία του κόμματος,
    έτσι τα 800.000 μέλη και όχι μόνο θα μπορέσουν να οδηγήσουν το κόμμα της ΝΔ και κατ επέκταση τη χώρα στη μεθόριο των δυνατοτήτων τους…

  7. άστεγος avatar
    άστεγος 06/03/2010 18:30:36

    Η ιστορία δεν είναι τωρινή, εξελίσσεται σε βάθος τριακονταετίας.
    Θεωρητικά το πασόκ δεν κορόϊδεψε τους πάντες, κορόϊδεψε κυρίως τους σκληρά εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα και τους ελεύθερους επαγγελματίες.
    Κορόϊδεψε όμως, έμμεσα, και όλους τους υπόλοιπους, διότι μέσω της άφρονος ρητορικής του παρέσυρε το λαό στη λογική των δανεικών, χρεώνοντας μέχρι και τα εγγόνια μας.
    Το θέμα είναι τί κάνουμε τώρα.
    Η χώρα έχει δύο επιλογές:
    Η πρώτη είναι η εφαρμογή σκληρής λιτότητας για μια πενταετία (τουλάχιστον) με δραστική μείωση του μεγέθους του δημόσιου τομέα και παράλληλη προσπάθεια δυναμικής ανάπτυξης, ειδικά στο χώρο των υπηρεσιών (κυρίως στον τουρισμό). Η πλήρης απελευθέρωση της αγοράς εργασίας και οι σημαντικές φορολογικές ελαφρύνσεις σε μεγάλες επενδύσεις από το εξωτερικό είναι απαραίτητες (μαζί με πολλά άλλα θεσμικά μέτρα - ταμπού).
    Η δεύτερη είναι η έξοδος από το ευρώ, που βραχυπρόθεσμα θα δημιουργήσει μεγάλη φτώχεια αλλά θα μειώσει την ανεργία και θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις. Δυστυχώς, σε αυτή την περίπτωση θα περάσουν δεκαετίες μέχρι να συνέλθουμε, λόγω του αστρονομικού δημόσιου χρέους.
    Νομίζω ότι η πρώτη επιλογή έχει λιγότερα μειονεκτήματα από τη δεύτερη.
    Μπορεί ο ΓΑΠ να πολεμήσει την ίδια του την εκλογική πελατεία, δηλαδή τους Δ.Υ.;
    Χωρίς να μπορώ να το τεκμηριώσω, νομίζω πως δεν μπορεί, διότι είναι σαν να κόβει το ένα του πόδι.
    Τί άλλη επιλογή έχει;
    Όταν τα πράγματα σκουρήνουν περισσότερο από όσα μπορούν να αντέξουν οι 160 βουλευτές του, ο ΓΑΠ μπορεί να κάνει μιά ηρωϊκή έξοδο, βρίσκοντας κάποιο περιστασιακό άλλοθι, όπως πχ την εξέλιξη κάποιου εθνικού θέματος.

  8. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/03/2010 19:00:59

    Ο ΓΑΠ βγήκε πρωθυπουργός επειδή είπε ότι τέλος πάντων θα τα κατάφερνε καλύτερα από τον ΚΚ που υποσχόταν "μέτρα". Προφανώς έκανε λάθος και μαζί με αυτόν και εμείς.

    Τώρα είμαστε προτεκτοράτο με νέα ιδιόμορφη κατοχή, όπου οι ξένοι αντί για αλάτι και σπίρτια παίρνουν το ρεύμα, το νερό, τα βουνά, τα κακά κλπ.

    Να γίνουν εκλογές για ποιόν θέλουμε για πρωθυπουργό ΤΩΡΑ που έχουμε τα ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. Τι προβλέπει το Σύνταγμα;

    • Έλλην του εξωτερικού avatar
      Έλλην του εξωτερικού @ archaeopteryx 06/03/2010 19:53:52

      "Ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά της απομακρύνσεως εκ του ταμείου."

      Οι εκλογές και μια πιθανή αλλαγή Κυβέρνησης πώς θα βοηθήσουν;
      Ο Κ.Κ. σε μια 6ετία έκανε μια οπήν εις ύδωρ (κάτω από συνθήκες ευνοϊκές να προσθέσω).

      Τι άλλαξε στη Ν.Δ. τόσο απότομα ώστε να είναι ικανότερη του ΠΑΣΟΚ στη διακυβέρνηση της χώρας; Διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 06/03/2010 19:59:55

      Να διαλέξουμε Κυβέρνηση κατοχής, αν θέλουμε να βγούμε από την ΕΕ και να αποφασίσουμε αν θέλουμε πολιτική κατοχή ή στρατιωτική. Προτιμώ την στρατιωτική. Εκτονώνεσαι πιο ελεύθερα.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ archaeopteryx 06/03/2010 20:24:12

      "Ελλην", δεν σε κόβω για τόσο "Έλλην"...
      Πέρα από το να μας κάνεις "νταντά" σε κάθε σχόλιο, έχεις κάτι άλλο να πεις?

      Αυτά τα ξέρουμε και μόνοι μας...

    • tiramola avatar
      tiramola @ archaeopteryx 06/03/2010 20:49:22

      @Έλλην του εξωτερικού
      Έχουν σφουγγαρίσει τώρα και είναι έτοιμοι να κυρήξουν μετά την "επανίδρυση του κράτους" , την "νέα μεταπολίτευση"...
      Ενώ είναι δεδομένη και γνωστή η λειτουργία του οικονομικού μοντέλου , ενω οι εκλεγμένες κυβερνήσεις αποτελούνται από υπαλλήλους των αγορών και το ξέρουν όλοι , αυτοί εφευρίσκουν "συνθήματα" προκειμένου να μην μείνουν άνεργοι.
      Πρόκειται για μιά απίστευτου θράσους φαρσοκωμωδία...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 06/03/2010 20:56:48

      λεφτά υπάρχουν, λεφτά υπάρχουν
      ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο
      είπαμε ένα δωράκι αλλά όχι και 500 εκατομμύρια
      το πασόκ είναι εδώ ενωμένο δυνατό

      α... και ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά χαχαχα

    • tiramola avatar
      tiramola @ archaeopteryx 06/03/2010 21:05:37

      Έχεις ξεκινήσει και εσύ ανένδοτο" εναντίον του "συστηματος" ΠΑΣΟΚ αρχαιοπτέρυγα?
      χαχαχαχα

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/03/2010 21:10:06

    όχι...ενάντια της Γερμανικής κατοχής. Βαρέθηκα.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 06/03/2010 21:16:28

      Παντως αν θελεις αντιευρωπαικη δεξια πρεπει να ψαξεις προς το ΛΑΟΣ.
      Η ΝΔ ειναι εκ κατασκευης φιλοευρωπαικο κομμα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 06/03/2010 21:21:09

      ποιός σου είπε ότι ψάχνω για κόμμα;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 06/03/2010 21:21:59

      Ενταξει τοτε.

    • tiramola avatar
      tiramola @ archaeopteryx 06/03/2010 21:45:09

      Αρχαιοπτέρυγα φίλε διαδυκτιακέ συνομιλητή!
      Για την περίοδο 2006-2015 πρέπει να στάξωμεν περί τα 30 δις για εξοπλισμούς διότι η "ενωμένη" Ευρώπη δεν μπορεί να εξασφαλίσει τα σύνορά της σε ένα κράτος μέλος της.
      Αλλά γιατί να το κάνει αφού πρέπει να πουλήσει φρεγάτες και αεροπλάνα , να κινηθεί το χρήμα...
      Έτσι και ο υπουργός θα τα πάρει και ό έμπορος όπλων και οι μεσάζοντες , μπορεί να μείνει και κάτι για το κόμμα...
      Κατά τα άλλα , και αυτό βαφτίζεται "υπεύθυνη πολιτική" , η συμπίεση του εισοδήματος των πολιτών είναι μονόδρομος...
      Φιλαράκο όταν ήμουν πιτσιρικάς προκειμένου να αγοράσω ένα καρέλια έκανα και τον κομπάρσο.
      Τώρα μεγαλώσαμε ρε παίδαρε , επιτρέπεται?

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 06/03/2010 21:53:03

      καλά, δεν αντέχω, αυτό είναι για σένα:

      http://www.youtube.com/watch?v=Umw1hN8r0Mw

      εγώ έπλενα πιάτα, και ελπίζω να έχεις κόψει το κάπνισμα

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 06/03/2010 22:02:08

      Εαν δεν το θελουμε αυτο tiramola να συνθηκολογησουμε με την Τουρκια.
      Αλλα το πολιτικο κοστος θα μοιρασθει.Οικουμενικη κυβερνηση θα αναλαβει τη συνθηκολογηση και την υπογραφη και οχι μαλακιες τυπου ετοιμαζουμε σχεδιο Αναν και μετα το πασαρουμε να το υπογραψει αλλος.
      Θα μου πεις και ο αλλος του απαντησε στο ιδιο με τα χρεη -παρε φιλε την εξουσια και πληρωνε.
      Ε,ναι αλλα εαν πρεπει καποτε να ληφθουν στρατηγικες αποφασεις για την Ελλαδα πρεπει να υπαρξει οικουμενικη κυβερνηση.Αν ειμαστε σοβαροι.

    • tiramola avatar
      tiramola @ archaeopteryx 06/03/2010 22:07:00

      Άλλου είδους συζήτηση αυτή ψυχραιμία και σηκώνει πολύ κουβέντα.
      Εγώ μιλάω για την κοροιδία και νομίζω το καταλαβαίνεις...

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/03/2010 21:35:32

    "...Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι ήμεθα, ούτε πως δεν έχομεν άρματα, ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις, ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε, "πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιτοκάραβα βατσέλα", αλλά, ως μία βροχή, έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της Ελευθερίας μας... και όλοι, και οι κληρικοί και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι συμφωνήσαμεν σ' αυτό το σκοπό και κάναμεν την επανάσταση.

    Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοιαν και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι... Ο ένας πήγαινε στον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα στο στρατόπεδο και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμεν και εις την Κωνσταντινούπολη...

    Τόσο τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουαν Έλληνα και φεύγαν χίλια μίλια μακριά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός κι ένα καράβι μια αρμάδα. Αλλά δεν εβάσταξε. Ήλθαν μερικοί και ηθέλησαν να γένουν μπαρμπέρηδες εις του κασίδη το κεφάλι. Μας πονούσε το μπαρμπέρισμά τους μα τι να κάνουμε; Είχαμε κι αυτουνών την ανάγκη.

    Από τότε ήρχισεν η διχόνοια και εχάθη η πρώτη προθυμία και ομόνοια. Κι όταν έλεγες του Κώστα να δώσει χρήματα διά τας ανάγκας του έθνους, ή να πάει στον πόλεμο, τούτος πρόβαλλε το Γιάννη. Και με αυτό τον τρόπο κανείς δεν ήθελε να συντράμει, μήτε να πολεμήσει. Και τούτο εγίνετο, επειδή δεν είχαμε έναν αρχηγό και μίαν κεφαλή. Αλλά μας έμπαινε Πρόεδρος έξι μήνες, εσηκώνετο ο άλλος και τον έρριχνε, και εκάθετο αυτός άλλους τόσους, και έτσι ο ένας ήθελε τούτο κι ο άλλος το άλλο. Ίσως όλοι ηθέλαμε το καλό, πλην καθένας κατά τη γνώμη του. Όταν προστάζουνε πολλοί, ποτέ το σπίτι δεν κτίζεται, ούτε τελειώνει. Ο ένας λέει ότι η πόρτα πρέπει να βλέπει στο ανατολικό μέρος, ο άλλος στο αντικρυνό κι ο άλλος στο βοριά, σαν να ήταν το σπίτι στον αραμπά και να γυρίζει καθώς λέγει ο καθένας. Με τούτον τον τρόπο δεν κτίζεται ποτέ το σπίτι, αλλά πρέπει να είναι αρχιτέκτονας, οπού να προστάζει πώς θα γίνει. Παρομοίως κι εμείς χρειαζόμαστε έναν αρχηγό κι έναν αρχιτέκτονα, όστις να προστάζει κι οι άλλοι να υπακούνε και ν' ακολουθάνε. Αλλά επειδή είμαστε σε τέτοια κατάσταση, εξαιτίας της διχόνοιάς μας, έπεσε η Τουρκιά πάνω μας και κοντέψαμε να χαθούμε και εις τους στερνούς επτά χρόνους δεν κατορθώσαμε μεγάλα πράγματα..."

    (άλλος μου έδωσε την ιδέα, αλλά ο Κολοκοτρώνης είναι επίκαιρος)

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 06/03/2010 22:30:31

      Όχι, Γερο-Θόδωρε. Δεν τους είχαμε καμία ανάγκη. Αν τους είχες καθαρίσει τότε, σήμερα θα ήμασταν κράτος ελεύθερο. Εσύ φταις που δεν τους καθάρισες. Μπορεί σε εσένα να οφείλουμε την ελευθερία μας, αλλά οφείλουμε και τους "μπαρμπέρηδες". Φταις, γερο-Θόδωρε, φταις. Έπρεπε να το είχες κάνει τότε που γινόταν εύκολα.

  11. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2010 22:20:41

    11 δις πρέπει να βρεί το GAP φέτος για να πετύχει το στόχο του. Ο ιδεοληπτικός θα ξετινάξει τον λαό όπως έκανε ο Τσαουσέσκου.

  12. Dimi avatar
    Dimi 06/03/2010 22:35:52

    «End Game: To σχέδιο των ελιτιστών γιά παγκόσμια σκλαβιά» http://bit.ly/aplcbk

  13. Dimi avatar
    Dimi 07/03/2010 09:22:57

    Αποκαλυπτική συνέντευξη του κυρίου Αντώνη Σαμαρά http://bit.ly/cIrTiU

  14. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 07/03/2010 13:32:09

    Αντώνη καλά θα κάνεις να ετοιμάζεσαι σοβαρά με το κόψιμο του 14ου και το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια ο ΓΑΠ θα μείνει μονος με τους δρουστομπιρμπιλογερουλάνους.

    Ξεσκαρτάρισε το κόμμα άμεσα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.