#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/06/2011 13:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: «Προστατέψτε τους πολίτες στην πλατεία»



Σε ομιλία του στην Βουλή πριν από λίγο  ο Αντώνης Σαμαράς αναφερόμενος στα χθεσινά επεισόδια , έκανε λόγο για σκηνές που «μυρίζουν κάτι χειρότερο από ανικανότητα, μυρίζουν παρακράτος». «Αν δεν μπορείτε να ελέγξετε μικρές ομάδες ελάχιστων κουκουλοφόρων πώς θα ελέγξετε το χρέος;» τόνισε ακόμα ο κ. Σαμαράς απευθυνόμενος στα κυβερνητικά έδρανα και κατέληξε: «Είστε τελικά λίγοι πολύ λίγοι».

Είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της ΝΔ σήμερα στην Βουλή:

Αυτές τις μέρες υπήρχε κόσμος – εκατοντάδες χιλιάδες λαού - στις πλατείες, με πρόθεση να διαμαρτυρηθεί ειρηνικά. Κρατώντας ελληνικές σημαίες και βγάζοντας την ψυχή του και τις αγωνίες του, όχι τα κομματικά πάθη του.

Αυτές τις ειρηνικές διαμαρτυρίες τις αμαύρωσαν ελάχιστοι, μερικές δεκάδες «γνωστοί-άγνωστοι» κουκουλοφόροι.

Και η Κυβέρνηση δεν μπόρεσε να προστατέψει το δικαίωμα των εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών, από τις ασχήμιες μιας χούφτας ατόμων, που δεν τολμούν να δείξουν το πρόσωπό τους. Ίσως γιατί δεν έχουν πρόσωπο.

Δεν θα τους χαρακτηρίσω. Αλλά εσείς κι εδώ αποτύχατε!

Γιατί είναι δική σας ευθύνη η εξασφάλιση της δημόσιας τάξης και η ταυτόχρονη τήρηση των κανόνων της Δημοκρατίας. Είναι καθήκον σας η προστασία και της Ασφαλείας και της Ελευθερίας των πολιτών. Κι εσείς αποτύχατε πανηγυρικά και στα δύο!

Και να μη μιλήσω – καλύτερα να μη μιλήσω – για πολύ περίεργες σκηνές που είδαμε στις τηλεοράσεις μας. Που μυρίζουν κάτι χειρότερο από απλή ανικανότητα. Μυρίζουν παρακράτος.

Αυτή την ώρα δε θέλω να πω τίποτε περισσότερο, Όμως εσείς και ο αρμόδιος υπουργός σας, πρέπει να δώσετε, εδώ στη Βουλή, απαντήσεις για όσα έγιναν χθες.



Γιατί, αν δεν μπορείτε να ελέγξετε μικρές ομάδων ελάχιστων κουκουλοφόρων, πώς θα  ελέγξετε το έλλειμμα και το χρέος της χώρας μας; Πώς θα διαπραγματευθείτε με τους δανειστές μας καλύτερους όρους;

Θα σας πω το ηπιότερο που μπορεί να  σας πει κανείς.

Και ίσως το χειρότερο που μπορεί να ακούσει ένας πολιτικός:

Είστε, τελικά, λίγοι!

Πολύ λίγοι...

Ο λαός το έχει αντιληφθεί ήδη. Και εσείς θα το καταλάβετε στις εκλογές!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/06/2011 13:41:55

    Κλεισαμε τον Εφαρμοστικο και τα Εκπορνευτικα αρθρα του στην Ταμπακιερα και την κλεισαμε ερμητικα !

    Χασμα...

    ΠΠ

  2. το καρφί avatar
    το καρφί 30/06/2011 13:42:19

    Και εσύ Αντώνη μου, απλά τους χαϊδεύεις με αυτά που λες.

    Κατάγγειλέ τους ΞΕΚΑΘΑΡΑ για κατάλυση Συντάγματος ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!!!

    • aliggatoras avatar
      aliggatoras @ το καρφί 30/06/2011 15:33:24

      +1000

    • papaki avatar
      papaki @ το καρφί 01/07/2011 00:45:01

      Ξέρει τι κάνει ο Αντώνης. Μπορεί να μη μας αρέσει αλλά ξέρει τι κάνει. Μετά τις εκλογές, αν βγει αυτοδύναμος, θα φανουν όλα.

  3. man8os avatar
    man8os 30/06/2011 13:47:15

    Πολυ ηπιος εισαι αρχηγε και δεν τα λες ολα.

  4. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/06/2011 13:51:11

    Μπράβο ρε Αντώνη. Μα μπράβο ρε Αντώνη. Μπορεί σε άλλους σχολιαστές να φαίνονται πολύ ήπια αυτά που λέει ο Πρόεδρος της ΝΔ, όμως πρέπει να πούμε ότι είναι ίσως η πρώτη φορά που αρχηγός του κόμματος της δεξιάς στην Ελλάδα διατυπώνει ΤΕΤΟΙΕΣ εκφράσεις για ένα παρακράτος που, στο κάτω κάτω, είναι ιδεολογικό παιδί της δεξιάς και όχι του ΠΑΣΟΚ (άσχετα αν το ελέγχει σήμερα το ΠΑΣΟΚ).

    Και πάντως είμαστε σήμερα στην αντίπερα όχθη σε σχέση με τη φοβική αντιμετώπιση Καραμανλή, το Δεκέμβριο του 2008.

    Συνειδητοποίησα σήμερα το βράδυ τη βαθύτερη αιτία της πτώσεις Καραμανλή. Δεν ήταν το Βατοπαίδι. Ο Καραμανλής το έχασε το παιχνίδι το Δεκέμβρη. Εκεί αποδείχθηκε ότι δεν μπορεί να ελέγξει την κατάσταση. Ο οπαδός απογοητεύτηκε, ένιωσε ξεκρέμαστος. Ο "μεσαίος χώρος" ένιωσε τον πρωθυπουργό αδύναμο. Από ένστικτο οι πολίτες τείνουν να δίνουν την εξουσία σε όποιον εμφανίζεται αρκούντως ισχυρός. Και εκείνη τη στιγμή ο Καραμανλής εμφανίστηκε αδύναμος, υπερβολικά αδύναμος.

    Μπορεί να φαίνεται μικρό το βήμα που έκανε σήμερα ο Πρόεδρος της ΝΔ, όμως η κρίσιμη λέξη ειπώθηκε: η λέξη "παρακράτος".

    Αυτά τα λέω εγώ που, με ξέρετε πια στη σελίδα, υπήρξα πρόσφατα αρκετά καταγγελτικός για τον Πρόεδρο της ΝΔ.

    Δεν ξέρω, συνεπώς, αν έχω δίκιο, πάντως είναι αυτά που πιστεύω.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Επώνυμος 30/06/2011 14:17:07

      Έχει δίκιο ο Επώνυμος. Η στάση αυτή του Σαμαρά είναι η ενδεδειγμένη. Αφήνει πίσω τη φοβική αντιμετώπιση που η μεσαιοχωρίτικη "λογική" είχε επιβάλλει.
      Έτσι θα καθαρίσουμε από το παρακράτος και θα μπορέσουν ενωμένοι όλοι οι Έλληνες δεξιοί και αριστεροί δεν έχει σημασία με κυβέρνηση ΝΔ και Σαμαρά να απαλλαγούμε από την κακοδαιμονία την οποία έφερε η δική μας (ως πολίτες) ανοχή, η ραθυμία, η υποτέλεια, το βόλεμα, η ήσσων προσπάθεια, η φυγοπονία κ.λπ.

    • nick avatar
      nick @ Επώνυμος 30/06/2011 14:21:07

      Συμφωνώ ότι πρώτη στην Ελλάδα διατυπώνει τέτοιες απόψεις για το παρακράτος. Και μπράβο του. Ο Αντώνης σε λίγο καιρό θα είναι αδιαμφισβήτητα αυτοδύναμος πρωθυπουργός.
      Όμως θα διαφωνήσω απόλυτα μαζί σου ως προς το παρακράτος. Ποτέ, μα ΠΟΤΕ δεν υπήρξε ιδεολογικό παιδί της δεξιάς. Μα ποτέ. Ήταν πάντοτε παιδί της απέναντι πλευράς. Της δημοκρατικής (εντός χιλιάδων εισαγωγικών) παράταξης. Σκέψου όλα τα περιστατικά από τη δεκαετία του 60 και μετά, ποιον ωφελούσε πάντα το παρακράτος. Ποιον έσπρωχνε με τις ενέργειές του, ποιον βοηθούσε, προς όφελος ποιου αποπροσανατόλιζε. Το γεγονός ότι αυτοί που πάντα ήλεγχαν το παρακράτος κατάφεραν να αποδώσουν στο παρακράτος τον χαρακτηρισμό "παιδί της δεξιάς" είναι άλλο ένα κατόρθωμα του απίστευτου προπαγανδιστικού μηχανισμού της απέναντι πλευράς.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Επώνυμος 30/06/2011 14:42:30

      Όχι. Τι λες Επώνυμε;
      Το παρακράτος "ιδεολογικό παιδί της Δεξιάς";
      Είμαστε καλά;

      Ο Ελ. Βενιζέλος είχε τους λεγόμενους "μαγκουροφόρους", ανοιχτούς τραμπούκους, μισούς δολοφόνους, που ξυλοφόρτωναν πολιτικούς αντιπάλους και τρομοκρατούσαν τον υπόλοιπο πληθυσμό.
      Από αυτό το "σώμα" προήλθαν αυτοί δολοφόνησαν τον Ίωνα Δραγούμη.

      Η ΟΠΛΑ μετά την Κατοχή υπήρξε επίσης σώμα παρακρατικής δράσης.

      Το μεταπολεμικό καθεστωτικό παρακράτος ανήκε στις ΗΠΑ και στο Παλάτι.
      Ποιος "έφαγε" τον Πολκ;
      60 χρόνια "μυστήριο".

      Ποιος "έφαγε" τον Λαμπράκη;
      Γιατί μετά τη δολοφονία του αποχώρησε κακήν-κακώς ο Καραμανλής;
      Αν τον είχε σκοτώσει ο ίδιος δεν θα το είχε σχεδιάσει έτσι ώστε να έμενε στην εξουσία;

      Η καραμανλική δεξιά, χωρίς βέβαια να είναι αρσακειάδα, χρεώθηκε το μεταπολεμικό παρακράτος.

      Οι Απριλιανοί είναι ένα σύνθετο φαινόμενο που περιλαμβάνει Ψυχρό Πόλεμο, CIA, Νασερισμό, λαϊκισμό και πολλά άλλα - και πάντως δεν μπορούν να καταλογιστούν μόνο στη Δεξιά. Μερίδα τους επιβιώνει ακόμα στο ΠΑΣΟΚ.

      Και πάμε στη Μεταπολίτευση.
      Αποκλειστικά πασοκικό, με πινελιές αριστερίστικες και αναρχισμού, παρακράτος.

      ΠΑΚ που μένει ακόμα "άγνωστο".
      Κουφοντίνας που ξεκινά από την ΠΑΜΚ Γκύζη.
      Τροτσκιστές που έχουν καίριες κομματικές θέσεις στο ΠΑΣΟΚ.
      Εκτελεσμένοι μόνο από άλλους χώρους.
      Κορυφαίος πρωταγωνιστής του Πολυτεχνείου που λειτουργεί ως "στρατολόγος" και "αρχηγός" στην Πλατεία Εξαρχείων.
      Και η μετεξέλιξη της Πλατείας, και γενικά των Εξαρχείων, από μια δημοκρατική γειτονιά σε "άντρο" και γκέττο μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, το 1981.

      Η Δεξιά έχει ιστορικά μερίδιο, αλλά όχι μετά τη Μεταπολίτευση.
      Γι' αυτό άλλωστε δεν μπορεί να κυβερνήσει.
      Οι ακροδεξιοί είναι άλλος χώρος.

      • kiki avatar
        kiki @ Προφήτης 30/06/2011 15:10:28

        Και οι περιφημοι Βενιζελικοι, ακρα αντικομμουνιστες, που ιδρυσανε τα Ταγματα Ασφαλειας, Γεννηματας, Παγκαλος.....

      • ενας παλιος γνωριμος avatar
        ενας παλιος γνωριμος @ Προφήτης 30/06/2011 16:36:41

        ...ετσι ακριβώς ρε Προοφήτη! Μαμώ την τύφλα μας την μαύρη...πώς να κυβερνήσει ή Λαική Δεξιά(Καραμανλική Α΄ή Β΄-Σαμαρική ή τι άλλο δεν με ενδιαφέρει),όταν διαιωνίζονται απίθανες αυταπάτες,πού την έχουν φορτώσει
        με τόσα συμπλέγματα αυτοκτονικής ενοχής;;; και περνάνε από γενιά σε γεννιά, παράγοντας ανιστόρητους Ελληνες Πολίτες,πού φοβούνται την αλήθεια,και δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τόν μύθο απο την πραγματικότητα...
        Αλλά φάνηκε τελικά επιτέλους,αυτές τίς μέρες γιατί ποτέ δεν ήθελαν τούς Ελληνες να είναι Πολίτες.
        Φτάνει πιά......τό παραμύθι μας τελείωσε!!!!!

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Προφήτης 30/06/2011 17:18:11

        +++++++++
        ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Προφήτης 30/06/2011 17:24:20

        ΚΑΙ ΤΣΟΥΤΣΟΥΒΗΣ ΒΕΒΑΙΑ

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Προφήτης 30/06/2011 23:37:30

        Ουάου! Καταπληκτική απαρίθμηση, Προφήτη. Ανακαλώ!

    • ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
      ΣΤΕΦΑΝΟΣ @ Επώνυμος 30/06/2011 15:07:58

      Επώνυμε, για δεύτερη φορά σε δύο μέρες συμφωνώ μαζί σου.Να προσθέσω απλά ότι και οι φωτιές στην Ηλεία που προηγήθηκαν είχαν πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα.
      Το ΠΑΣΟΚ κάνει ένα καίριο σφάλμα: με τη χρήση αλόγιστης βίας χάνει το ηθικό έρεισμα στην αριστερά και ταυτόχρονα εξαγριώνει το μέσο Έλληνα που μπορεί πλέον να μην αντιδρά δυναμικά - φοβούμενος για τη σωματική του ακεραιότητα- αλλά την απόφαση του την έχει πάρει. Τέτοιες συμπεριφορές δυναμώνουν καθημερινά την πεποίθηση του ότι "δεν πάει άλλο με αυτούς"...

      ΣΤΕΦΑΝΟΣ
      ΚΕΡΚΥΡΑ

    • φωνη avatar
      φωνη @ Επώνυμος 30/06/2011 15:40:10

      +10000000000000
      Ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Επώνυμος 30/06/2011 17:16:07

      ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΠΩΝΥΜΕ .
      ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ
      ΕΞ ΑΙΜΑΤΟΣ ΠΑΤΕΡΑ . ΜΟΝΟ ΘΕΤΟ.

    • tpe avatar
      tpe @ Επώνυμος 30/06/2011 20:12:53

      @Επώνυμο:
      Μπα...
      Φοβική ήταν η αντίδραση. Να σε ρωτήσω κάτι.
      Γιατί δεν ακούσαμε ΤΙΠΟΤΑ για την απόφαση έκτρωμα του ΣτΕ;
      Γιατί δεν είπε πως αυτά που έγιναν χθες ήταν αντισυνταγματικά;
      Γιατί δεν ζήτησε την κεφαλί επί πίνακι του αρχηγού της ΕΛΑΣ;
      Κι άλλα πολλά.
      Ξέρετε κάτι; Φοβισμένος ήταν. Γιατί πολύ φοβάμαι πως ξέρει πως το παρακράτος θα τα κάνει πάλι μπάχαλο, ΑΝ (δεν είμαι σίγουρος πως δεν θα δούμε κι άλλα πολλά έκτροπα), ο ΑΣ έρθει στην εξουσία.
      Αλήθεια, πόσες πυρκαγιές είχαμε μέχρι σήμερα από την ημέρα που ανέλαβε ο ΓΑΠ; Α, ξέχασα. Μόλις ανέλαβε την εξουσία ο ΓΑΠ έφτιαξε την ΠΥ που είχε διαλύσει ο Κ.Κ.....

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ tpe 30/06/2011 23:39:07

        Όταν με το καλό έρθει στην εξουσία, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ εκ των πραγμάτων να το ξηλώσει αυτό το παρακράτος.

        Αν θέλει να επιβιώσει.

        Τελειώσανε τα ψέματα. Τώρα πια ξέρουμε πολύ καλά ποιος και τι είναι ο εχθρός...

  5. δημης avatar
    δημης 30/06/2011 13:56:20

    ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΟΥΣ...ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟ..ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ......(ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΗΠΩΣ ΠΗΡΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΤΗΝ...ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ;;;;;)
    ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ...
    ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;;;

  6. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ 30/06/2011 13:57:38

    Μεταξύ δύο αντιπάλων μετερχομένων την αυτήν διαφθοράν, θα επιτύχει εκείνος όστις ευπρεπέστερον φορεί το προσωπείον κ’ επιδεξιώτερον τον κόθορνον.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ 30/06/2011 13:59:12

      δυστυχως.

      ΠΠ

  7. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 30/06/2011 13:58:45

    Μυρίζει παρακράτος Αντώνη μου; Βρωμάει και ζέχνει... Και ξαφνικά όλοι οι πολιτικοί και δημοσιογράφοι κάτι έπαθαν και ... άρχισαν να υποπτεύονται ότι κάποιο σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας( Αστυνομίας ) . Δεν μπορούσε λέει ο Χατζηνικολάου να καταλάβει τι συμβαίνει στο περίφημο πια βίντεο με τους ασφαλίτες... που μία φορά να σε αξιώσει ο Ύψιστος να κατέβεις σε πορεία, θα δεις τους παρακρατικούς να δρουν εντελώς απροκάλυπτα, μπροστά στα μάτια των πολιτών με τα σακίδια στην πλάτη με τα απαραίτητα "σύνεργα". Τώρα ξύπνησαν όλοι... Βλέπετε δε σερφάρουν σε "καταραμένα" σάιτ ( έχουμε και απ΄αυτά, τι, μόνο " καταραμένους" ποιητές νομίζατε; )Ρίξτε λοιπόν μία ματιά σε ένα απ΄αυτά, που έχω στο αρχείο μου από τις 15 Δεκεμβρίου 2010, ημέρα Πανελλαδικής απεργίας ΓΣΕΕ- ΑΔΕΔΥ : http://prezatv.blogspot.com/2010/12/blog-post_575.html. Έλεος πια με την υποκρισία και τη δειλία φυσικά...

    • φωνη avatar
      φωνη @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 30/06/2011 16:04:51

      Όταν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν κάνει ούτε ένα σχόλιο για τα γεγονότα, όταν σχεδόν το σύνολο των ΜΜΕ κάνει την πάπια ( αν δεν ήταν το άλτερ λόγος δε θα γινόταν σήμερα) όταν ακόμα και η αριστερά με ήπιους τόνους υπερασπίτηκε τους αγανακτισμένους και έκανε λόγο για το παιχνίδι με τους κουκουλοφόρους. Δεν καταλαβαίνουμε πόσο συσπειρωμένο και ισχυρό είναι το σύστημα της αντίπερα όχθης; Δεν καταλαβαίνουμε πόσο μόνος του είναι αυτός που κάνει λόγο για παρακράτος; Δεν υποψιάζεστε ορισμένοι τις απειλές και τον εκβιασμό που δέχονται ορισμένα πολιτικά πρόσωπα στη χώρα μας; Και αντί να στηρίξουμε τα πρόσωπα που κάνουν το βήμα να τα ισχυροποιήσουμε με τη στήριξη μας να μπορούν να μιλούν καθαρότερα, εμείς να τους πούμε και λίγα λες. Ναι και λίγα λένε, αλλά δεν τα λένε σπιτάκι τους πίνοντας κρασί και τρώγοντας κοτόπουλο με την παρέα τους, ούτε καν τα γράφουν ανώνυμα όπως πολλοί από εμάς στο διαδίκτυο. Όταν μιλάει ο Σαμαράς τον ακούει και το παρακράτος και το κράτος και η Ευρώπη και ο Ατλαντικός και το δικό τους κράτος και παρακράτος...αναλογιστείτε.Μην τα θεωρούμε όλα τόσο εύκολα, όσο είναι να τα ξεστομίσουμε σπίτι μας..άλλωστε και αυτά που λέμε μεταξύ μας και αυτά που λέμε εδώ δωρεάν είναι... Ο Σαμαράς έχει το θάρρος ελπίζω να μας κόβει το κεφάλι να του δώσουμε και τη δύναμη να τα βάλει με αυτούς. Στηρίζουμε αυτούς που μας στηρίζουν!

  8. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/06/2011 14:03:50

    Σύμφωνοι. Και ακριβώς σε αυτό το πλαίσιο, της χούντας, μου φαίνεται ότι κάνει ένα σημαντικό βήμα ο αρχηγός της αντιπολίτευσης: την καταγγέλλει. Πολύ έμμεσα, αλλά την καταγγέλλει.

    Δεν ξέρω αν αρκεί, αλλά δεν μπορώ να μην το επαινέσω. Διότι εννόησε και άλλα και είπε κι από μόνος του ότι "είναι πολύ ήπια αυτά που σας λέω".

    Βάζει υποθήκη για το μέλλον, στήνει ένα σημαιάκι μέσα σε χώρο που ως τώρα κατέχεται από τον εχθρό.

  9. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/06/2011 14:04:02

    Άρθρο 120 Συντάγματος
    ...
    3. Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

    4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.

    **********

    Σφετερισμός των εξουσιών που απορρέουν από τη λαϊκή κυριαρχία έχει συντελεστεί.
    Με τα "λεφτά υπάρχουν".
    Με την εκποίηση της δημόσιας περιουσίας.
    Με την εκχώρηση εξουσιών σε αλλοδαπούς.
    Με την υποκατάσταση της Βουλής από την υπογραφή του ΥΠΟΙΚ.

    Επιπρόσθετα η "εξουσία" καταλύει με τη βία το Σύνταγμα, με επιθέσεις κατά πολιτών που διαμαρτύρονται για τον σφετερισμό των εξουσιών που απορρέουν από τη λαϊκή κυριαρχία.

    Έχει συνεπώς ενεργοποιηθεί η παραγρ. 4.

    Τι συζητάμε;

    • ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
      ΣΤΕΦΑΝΟΣ @ Προφήτης 30/06/2011 15:14:17

      Ποιός θα τολμήσει να μιλήσει για συνταγματική εκτροπή; Οι συνταγματολόγοι; Οι πολιτικοί; Οι στρατιωτικοί; Τα Μ.Μ.Ε.; Μόνο στο facebook ο απλός κόσμος αναφέρεται σε αυτό. Σε επίπεδο εξουσιών ΚΑΝΕΝΑΣ. Ο Σαμαράς σήμερα έκανε μια πρώτη νύξη. Ο καιρός θα δείξει τι θα βγει από αυτό. Με το δίκτυο της προπαγάνδας εναντίον σου είναι πιο εύκολο να βρεθείς μπλεγμένος και λοιδωρούμενος παρά ... (ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΕΣΥ ΤΗΝ ΑΡΜΟΖΟΥΣΑ ΛΕΞΗ).

      ΣΤΕΦΑΝΟΣ
      ΚΕΡΚΥΡΑ

  10. Κτησιας avatar
    Κτησιας 30/06/2011 14:20:08

    Κρατικοί υπάλληλοι που δρουν ως παρακρατικοί! Δέσμευση ότι θα απολυθούν !

  11. Scarface avatar
    Scarface 30/06/2011 14:23:11

    Επιτέλους!!!

    Μπράβο Πρόεδρε!!!
    Δεν μπορεί να συνεχίζεται άλλο αυτό το πανηγύρι με το παρακράτος να βασιλεύει. Δεν μπορεί να χτυπούν δίχως έλεος, παππούδες, μανάδες με παιδιά στο καρότσι.

    Και μια πρόταση:
    την επόμενη Πρόεδρε, που θα συμβούν αντίστοιχα επεισόδια στην πλατεία -γιατί θα συμβούν, μιας και δε μας θέλουν να είμαστε στην πλατεία- βγες έξω και ΣΤΑΣΟΥ ανάμεσα σε εμάς και τα ΜΑΤ!!!
    Και μην ακούς κανέναν από τους δήθεν.
    Βγες έξω μαζί μας.
    Και μετά άφησε τους να συνέλθουν από τη ζαλάδα που θα πάθουν, μόλις σε δουν εκεί μαζί μας.

  12. Kennan avatar
    Kennan 30/06/2011 14:23:50

    @ΠΠ: στα οικονομικά κάτι κάνεις αν και μπερδεύεσαι μεταξύ ...Κον Μπετίτ και ορθολογισμού. Στα πολιτικά όμως έχεις κολήσει ...Καμμενιτίδα.

    Αρχηγός του πιο συντηρητικού κόμματος είναι και αυτά που λέει είναι ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ.

    Τι ήθελες να βγει έξω στην Πλατεία και την άλλη στιγμή να του φύγει η μισή κοινοβουλευτική ομάδα. Δυστυχώς έτσι έχει η κατάσταση.

    Μην ξεχνάς λοιπόν οτι είναι ο μόνος που είπε ΟΧΙ στην Μέρκελ και την έχει στήσει στην γωνία και τους περιμένει όλους στις εκλογές. Μετά απο τις ερχόμενες εκλογές θα τον κρίνουμε. Στην πορεία προς τις μεθεπόμενες.

    Ξεκόλα από τον αρνητισμό

  13. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 30/06/2011 14:38:09

    Μπράβο κ. Σαμαρά. Ούτε ο Τσίπρας δεν τα χώνει έτσι

  14. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 30/06/2011 15:04:15

    Θα υπερψηφίσει ειδικές διατάξεις του εφαρμοστικού Νόμου που αφορούν τις αποκρατικοποιήσεις κάτω από αυτές τις συνθήκες?

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ daughter of mercy 30/06/2011 16:04:02

      Ελα ντε!!

  15. Εγώ avatar
    Εγώ 30/06/2011 15:28:08

    Πολύ καλή δήλωση, με κάλυψε απόλυτα και τα είπε όλα με λίγες και σταράτες κουβέντες. Επιτέλους δεν πρέπει να μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι οι ειρηνικοί διαδηλωτές με τους μπαχαλάκηδες που διαλύουν τις ειρηνικές συγκεντρώσεις.

  16. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 30/06/2011 15:48:04

    Μπράβο ρε Σαμαρά!!!

    Ετσι για να έχουμε και μια εικόνα από τη ΝΔ. Είναι μαζί μας ή όχι?

    Χίλια μπραβο!!!

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Igor Rasputin 30/06/2011 17:29:05

      Εικόνα από Σαμαρά και μόνο προς το παρόν (να προσθέσω και τον Καμμένο).

  17. STOP-NWO avatar
    STOP-NWO 30/06/2011 16:07:06

    ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ.ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΙΞΟΥΜΕ,ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΕ ΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ Κ ΛΟΙΠΑ.

  18. ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ avatar
    ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 30/06/2011 20:13:15

    Το Παρακράτος ιδεολογικό παιδί της Δεξιάς!!!! Μά τί λέτε εδώ μέσα επιτέλους! Το indymedia είναι δεξιό; αυτοί που μου έχουν κάψει το βιβλιοπωλείο μου 16 φορές δεξιοί; που κάνουν τις καταλήψεις στα Πανεπιστήμιά μας δεξιοί; μά τί λέτε; ο κ. Σαμαράς εξετέθη ανεπανόρθωτα για άλλη μία φορά. Νέος Πάκης προβλέπω να γίνεται, νέος Πάκης! Η ΕΛ.ΑΣ και ειδικά τα ΜΑΤ χθες έσωσαν το Κοινοβούλιο! Το Παρακράτος πέταξε μολότωφ μέσα στο King George; Το παρακράτος έχει αφήσει το Σύνταγμα σαν να είναι η Βαγδάτη; Ναι! Το Παρακράτος της Άκρας Αριστεράς, που έχει γεννήσει από τους κουκουλοφόρους έως τους τρομοκράτες και που ο κ. Σαμαράς αποφάσισε να χαϊδέψει. Ντροπή!
    Άδωνις Α. Γεωργιάδης

    • ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
      ΣΤΕΦΑΝΟΣ @ ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 30/06/2011 20:52:20

      Γιατί μόνο Άκρα Αριστερά; Ποιόν εξυπηρέτησαν τα χθεσινά επεισόδια; Μήπως συμμετείχαν και από άλλους χώρους στοιχεία ως συνεργάτες της Ασφάλειας; Πως αποθαρρύνεται εσείς τη συμμετοχή τέτοιων στοιχείων ιδεολογικά συγγενών σας;
      Και για να ξεκαθαρίζουμε: εσείς δεν στηρίξατε με όλες σας τις δυνάμεις και με αυστηρή κομματική πειθαρχία το Μνημόνιο 1 που έφερε το Μεσοπρόθεσμο (Μνημόνιο 2) και θα φέρει και το 3,το 4 κ.λ.π.; Πως περιμένετε να μην ξεσπάσει η λαική οργή επί δικαίων και κυρίως επί αδίκων;

      ΣΤΕΦΑΝΟΣ
      ΚΕΡΚΥΡΑ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 30/06/2011 22:08:46

      Τολμάς και μιλάς Γεωργιάδη;
      Ψήφισες μαζί με τα συντρόφια σου, τους πασόκους, το Μνημόνιο που σκλάβωσε την Ελλάδα και άνοιξε το δρόμο για την εκποίηση της περιουσίας που δημιουργήθηκε από το αίμα των παππούδων μας, τους φόρους και τη δουλειά των πατεράδων μας και τους φόρους τους δικούς μας, και μιλάς;

      Γίνεσαι συνεργός στην αμνήστευση της 30χρονης λεηλασίας των πασόκων, που επιρρίπτουν την πληρωμή των κλοπιμαίων τους σε όλους τους Έλληνες, και μιλάς;

      Συμμαχείς με το ΠΑΣΟΚ της Αλ Σαλέχ, του Βαλλιανάτου και της παγκόσμιας οικονομικής διακυβέρνησης
      - που έχει καταστρατηγήσει το Σύνταγμα
      - που εκχώρησε εθνική κυριαρχία
      - που απαγόρευσε τις αναχαιτίσεις πέρα από τον 25ο παρ. και τη λέξη «εθνικό»
      - που είναι υπόλογο στη συνείδηση του ελληνικού λαού για έσχατη προδοσία
      και μιλάς;

      Τα ΜΑΤ έσωσαν τη Βουλή;
      Θα ‘πρεπε να σε δέσουν σε καρέκλα στο κέντρο της Πλατείας για να απολαύσεις σωτηρία εισπνέοντας ασφυξιογόνα.

    • charulisN avatar
      charulisN @ ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 30/06/2011 23:00:42

      Τελικά πίστευα ότι οι βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου θα είχαν περισσότερο μυαλό από κάθε λογής ανεγκέφαλους που θέλουν να διαλύσουν τη χώρα.
      Απογοητεύτηκα με το ύφος και το ήθος των δηλώσεων μέλους του ελληνικού κοινοβουλίου, με τα περί «Πάκη» κ.λπ., αλλά ας πάμε στην ουσία.
      Η ακροαριστερά και μιλάμε για την εξωκοινοβουλευτική στην Ελλάδα τουλάχιστον τα τελευταία 30 χρόνια ποτέ δεν έκαψε βιβλιοπωλεία. Τα συμπλέγματά της έχουν να κάνουν με άλλα πράγματα. Άρα μένει ένα ιδεολογικό κομμάτι το οποίο κινείτε σε αυτό που ονομάζουμε «αντι» εξουσιαστικό χώρο, παλιά τους έλεγαν και αναρχοαυτόνομους και αποτελείται από πολλές φράξιες, ομάδες. Ένα ιδεολογικό σιφόνι που άγεται και μερικές φορές ελέγχεται μέρος τους ή τμήμα του από περίεργες υπηρεσίες, ντόπιες ή ξένες.
      Παρ’ όλα αυτά, διαχρονικά, ένα κομμάτι του «παρακράτους» πάντα ήταν στην υπηρεσία του «κράτους» εξυπηρετώντας αλλότριους σκοπούς με τη βοήθεια ρομαντικών ή ηλιθίων.
      Ποιός ήταν πίσω από τη δολοφονία του Παναγούλη?
      Ποιός στα αλήθεια έκαψε το Μινιόν και τον Κατράτζο?
      Ποιος αλήθεια σκότωσε τον Τζώρτζη Αθανασιάδη, τον Μομφεράτο καθώς και τα περίεργα ατυχήματα που είχαν το ζεύγος Βουδούρη του Ελεύθερου Τύπου?
      Ποιός ήταν πίσω από τη προδοσία των Ιμίων? Ποιός ήταν πίσω από τη παράδοση του Οτσαλάν?
      Αυτά προς το παρών.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 30/06/2011 23:47:21

      Αγαπητέ κε. Γεωργιάδη,

      Σταματήστε, επιτέλους, να πουλάτε δεξιοφροσύνη! Δεν είστε στο κανάλι του αρχηγού σας, για να κάνετε μονολόγους, αλλά σε χώρο όπου επικρατεί η κριτική σκέψη. Όντως η έκφρασή μου ήταν ουσιωδώς λάθος, όπως το απέδειξε άριστα ο Προφήτης, και καταλόγισα στη δεξιά συνολικά κάτι που ήταν ευθύνη της μόνον στο βαθμό που το μετεμφυλιακό παρακράτος συντηρούνταν από το παλάτι και το στρατό ως καθεστωτική εγγύηση.

      Εσείς όμως τώρα έρχεστε και εσκεμμένα διαστρεβλώνετε αυτό που είπα, κάνοντας αυτό που τόσο καλά ξέρετε: Πολιτικαντισμό και φωνακλακισμό. Διότι στο σχόλιό μου είπα πολύ καθαρά ότι σήμερα το παρακράτος ελέγχεται από το ΠΑΣΟΚ.

      Έρχομαι λοιπόν εγώ να συνδυάσω τα δύο παραπάνω γεγονότα: α) το παρακράτος σήμερα ελέγχεται σήμερα αναμφίβολα από το ΠΑΣΟΚ και β) εσείς είστε, μαζί με τον αρχηγό σας, ο προθυμότερος σύμμαχος και υποστηρικτής αυτής της κυβέρνησης του Μνημονίου (άσχετα αν τώρα προσπαθείτε απεγνωσμένα να διαστρέψετε την εικοσάμηνη υποστήριξή σας προς το ΠΑΣΟΚ).

      Και αναρωτιέμαι: Πώς είναι δυνατόν το (αποδεδειγμένα, πλέον, μετά τη χθεσινή ημέρα) πασοκικό παρακράτος να καίει αυτόν που τόσο πρόθυμα του παρέχει υποστήριξη;

      Ερώτημα, στο οποίο θα σας παρακαλούσα να δώσετε μια απάντηση, την οποίαν εγώ ομολογώ ότι δεν έχω.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΑΔΩΝΙΣ Α. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ 01/07/2011 17:17:10

      AΔΩΝΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ
      ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΓΙΝΟΣΑΣΤΕ ΔΟΥΡΕΙΟΙ ΙΠΠΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
      ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΩ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΣΟΥ.
      ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΤΙ ΧΑΡΙΝ ΣΕ ΣΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

  19. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 01/07/2011 03:04:54

    Ούτε αριστερά ούτε δεξιά μόνο Ελλάς. Πολλοί οι μνηστήρες Ένας ο Οδυσσέας. Αλλάξανε οι εποχές, ο χρόνος τρέχει γρήγορα και όλα αυτά θυμίζουν ταινία από βουβό κινηματογράφο, εκτός κι αν μέσα σου κατοικεί ένας "γέρος".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.