#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/09/2010 11:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Ο πρωθυπουργός δεν είναι κοντά στον κόσμο



Ο Αντώνης Σαμαράς παραυρέθηκε σήμερα το πρωί  -μαζί με τον υποψήφιο περιφερειάρχη Βασίλη Κικίλια- στον αγιασμό για τη νέα σχολική χρονιά στο 28ο Γυμνάσιο Παγκρατίου. Αμέσως μετά, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Μετά το χαμηλόμισθο και το χαμηλοσυνταξιούχο,  η Παιδεία και η Υγεία είναι, δυστυχώς, τα μεγάλα θύματα της κυβέρνησης του Μνημονίου. Εμείς είμαστε εδώ, κοντά στα παιδιά, αφουγκραζόμαστε τον κόσμο, είμαστε δίπλα στα προβλήματά του και αγωνιζόμαστε για να μπορέσουν αυτά τα παιδιά να είναι η ελπίδα του Τόπου μας στο αύριο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τη συνέντευξη του πρωθυπουργού, την παρακολουθήσατε, ή σας πήρε ο ύπνος;

Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Για τη συνέντευξη του πρωθυπουργού, θα πω μόνο το εξής: Ο Πρωθυπουργός έχει το ρόλο να αποφασίζει και να συντονίζει. Δεν έχει το ρόλο του σχολιαστή και του αναλυτή.  Δεν είναι κοντά στον κόσμο. Δεν παρακολουθεί τα προβλήματα του κόσμου.  Και λυπάμαι, αλλά καμία ουσιαστική λύση δεν έδωσε.

Νωρίτερα, ο κ. Σαμαράς απευθύνθηκε στους μαθητές του 28ου Γυμνασίου λέγοντας: «Οι γονείς και η πατρίδα περιμένουν από εσάς να κάνετε αυτό που πρέπει. Η πατρίδα βασίζεται σε εσάς για ένα καλύτερο μέλλον, να είσαστε καλά και να είσαστε πάντα πρώτοι».

Ο πρόεδρος της ΝΔ συνοδευόταν από τον γραμματέα του κόμματος Ανδρέα Λυκουρέντζο και την τομεάρχη Παιδείας Ελίζα Βόζεμπεργκ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ο Μήτσος avatar
    ο Μήτσος 13/09/2010 11:54:27

    Ο πρόεδρος της ΝΔ συνοδευόταν από τον γραμματέα του κόμματος Ανδρέα Λυκουρέντζο και την τομεάρχη Παιδείας Ελίζα Βόζεμπεργκ...

    Με την Βόζεμπεργκ σώθηκε η παιδεία!

    • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
      ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ ο Μήτσος 13/09/2010 13:57:28

      Εσύ θες την Μπίλντεμπεργκ;

      • ο Μήτσος avatar
        ο Μήτσος @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 13/09/2010 13:59:46

        Πάρε τη μία και χτύπα την άλλη

      • ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 13/09/2010 14:06:33

        Τί κακό σου έκανε μια γυναίκα που δεν κυβέρνησε ποτέ και που ποτέ δεν προκάλεσε. Μίλησε για Εθνική Παιδεία και υποσχέθηκε φυσικά την επαναφορά στην Εθνική Παιδεία. Το νά χτυπάμε τους συνεργάτες του Σαμαρά είναι σα να χτυπάμε τον ίδιο. Όπότε ποιος είναι το πρόβλημα της παιδείας; Η Βόζεμπεργκ ή η Άννα Μπίλντεμπεργκ; Ας αποφασίσουμε επιτέλους τί θέλουμε. Και αν έχουμε να κάνουμε προτάσεις ας τις κάνουμε..

      • ο Μήτσος avatar
        ο Μήτσος @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 13/09/2010 14:18:52

        Θες να πάρεις εύσημα;
        Για ενημέρωσε μας τι ιδιαίτερη σχέση έχει με την παιδεία μία δικηγόρος ποινικού και οικεγενειακού δικαίου; Χάθηκαν προσωπικότητες της επιστήμης;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 13/09/2010 15:08:06

        Γιατί, όσοι υπήρξαν υπουργοί παιδείας είχαν όλοι άμεση σχέση με το αντικείμενο;

        Αυτό που χρειάζεται είναι ήθος, ήθος, ήθος, καθώς και στοιχειώδης νοημοσύνη και κοινή λογική.

        Αν ο Βόζεμπεργκ έχει ήθος και πονάει την παιδεία και τη χώρα, με τρόπο που δεν το κάνουν αυτοί που έβαλαν τη Δραγώνα Ειδική Γραμματέα στο Υπουργείο Παιδείας, τότε η επίθεση εναντίον της είναι άδικη.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 13/09/2010 15:13:33

        Η Αννούλα πού έχει δουλέψει?

      • ο Μήτσος avatar
        ο Μήτσος @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 13/09/2010 19:11:20

        Δεν έχει και πολυδουλέψει. Με το πασόκ ασχολείται από φοιτήτρια.

  2. Αρετή avatar
    Αρετή 13/09/2010 12:08:15

    Μπλα μπλα μπλα... Κάθε χρόνο οι ίδιες δηλώσεις και ευχές για τα παιδιά, το "μέλλον" του τόπου. Από τότε που πήγαινα σχολείο τα θυμάμαι και πάνε 20 χρόνια από τότε.

  3. tsilivithras avatar
    tsilivithras 13/09/2010 12:20:23

    Μετά την τρέλα που μας πούλησε ο ΓΑΠ το σ/κ είναι ακόμα πιο καταφανής η ανάγκη για τον κ.Σαμαρά σαν επίδοξο ηγέτη να έρθει κοντά στον κόσμο και να απευθυνθεί με ειλικρίνεια και πάθος στους πολίτες για όλα όσα υποφέρουν αδιαμαρτύρητα χρόνια τώρα.
    Να τραβήξει το "πέπλο" του φόβου και της ενοχής με το οποίο καλύφτηκε η μνημονιακή σύμβαση ώστε να τρομάζει και να αποθαρρύνει κάθε σκέψη και πιθανότητα για διαφορετική πολιτική.

    Η ομιλία του στην ΔΕΘ είναι μια χρυσή ευκαιρία.
    Το έγραψα και αλλού ότι μια συμβολική κίνηση αντισυστεμισμού είναι απαραίτητη ώστε να δει ο πολίτης ότι υπάρχει (αν υπάρχει) διέξοδος και εναλλακτικές τακτικές από την σκλαβιά του μνημονίου.
    Εφ'όσον δεν πρόκειται να αστυνομοκρατείται η πόλη κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του ας βρει το θάρρος να βγει από το "ελιτίστικο" Βελλίδειο των χειροκροτητών και ας κάνει το βήμα να μιλήσει έξω...στην πλατεία της ΧΑΝΘ ανοιχτά στον κόσμο...να πει την αλήθεια και όχι ενορχηστρωμένα κομματικά συνθήματα.
    Να μιλήσει για πατρίδα και εθνικό συμφέρον και να ταράξει λίγο τα νερά για να ενεργοποιηθεί ο κόσμος πριν τις δημοτικές εκλογές της κακομοιριάς και του φόβου.

    Ας τολμήσει να κάνει κάτι διαφορετικό ειδικά τώρα που τρόμαξε ο κόσμος ακόμα περισσότερο με την αστυνομοκρατία της ΔΕΘ όπου πάση θυσία έπρεπε να περάσει ανέγγιχτος ο ΓΑΠ.

    Προσωπικά εξακολουθώ να σκέφτομαι "αντιστυστεμικά"-αντικομματικά και να μην πιστεύω σε κανέναν από δαύτους.
    Αλλά αν υπάρχει έστω και μια ελπίδα ο Σαμαράς να είναι άνθρωπος έντιμος και πατριώτης ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ τότε θα κάνω τον κόπο να στίψω το μυαλό μου να σκεφτεί και κάτι εναλλακτικό.

    • ΘΕΟΦΙΛΟΓΙΑΝΑΚΟΣ avatar
      ΘΕΟΦΙΛΟΓΙΑΝΑΚΟΣ @ tsilivithras 13/09/2010 12:23:58

      Βουίζει ο κόσμος, ότι η κυβέρνηση Jeffry, με την απαραίτητη μεσολάβηση του Μεγάλου Αδελφού (λέγε με αμερικανοσιωνιστές), τα έχει βρει σε όλα με την κυβέρνηση των Σκοπίων, και ότι μετά τις δημοτικές εκλογές θα υπάρξει «λύση» στο πρόβλημα, με την ονομασία Δημοκρατία της Μακεδονίας του Βαρδάρη» και θα ακολουθήσει είσοδος του ψευδοκράτους στο ΝΑΤΟ και στην Ε. Ε. Τις επόμενες ημέρες, ανεβαίνουν στη Θεσσαλονίκη οι αρχηγοί των κομμάτων της αντιπολίτευσης. Θα αφήσουμε στην άκρη τους αρχηγούς των αριστερών κομμάτων, που ασφαλώς και θα συμφωνήσουν με την προδοτική λύση, συνεπείς στις προδοτικές αρχές τους. Απευθυνόμαστε στους αρχηγούς των κομμάτων της «κεντροδεξιάς» (όπως τους αρέσει να λένε), που ο μεν πρώτος (Σαμαράς) ανέτρεψε την κυβέρνηση Μητσοτάκη γιατί ετοίμαζε εθνικά απαράδεκτη λύση για το Μακεδονικό, ο δε δεύτερος (Καρατζαφέρης) εμφανίζεται –τα τελευταία χρόνια- ως σκληρός και ανυποχώρητος «μακεδονομάχος». Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν: να καλέσουν δημόσια τον πρωθυπουργό να ενημερώσει εγκαίρως τον ελληνικό λαό για την πρόοδο των διαπραγματεύσεων με τα Σκόπια και να δηλώσει ρητώς αν συμφωνεί ή όχι με τη συγκεκριμένη ονομασία και βεβαίως να δεσμευτεί, έστω και προεκλογικά, για τη μετέπειτα στάση της κυβέρνησής του.


      Και βέβαια, να επιμείνουν στο ερώτημά τους, στην περίπτωση που δεν πάρουν απάντηση και να το κάνουν σημαία της προεκλογικής τους εκστρατείας. Μάλιστα, η ανακίνηση ενός τέτοιου θέματος, εκτός από εθνικά επωφελής, θα τους αποδώσει και κομματικά οφέλη, εφόσον θα στριμώξουν άγρια το ΠΑΣΟΚ. Για να δούμε, θα το κάνουν; Γιατί αν δεν το κάνουν, αυτό θα σημάνει πολλά. Και ο νοών νοείτο…

  4. vassilis avatar
    vassilis 13/09/2010 12:28:39

    Τα παιδια ειναι το μελλον του τοπου γι'αυτο οι πολιτικαντιδες φροντιζουν να μην υπαρχει μελλον ουτε παιδια!Ας αποκτισουν παιδεια οι πολιτικοι και τοτε πραγματι τα παιδια θα εχουν μελλον και πατριδα!

  5. παπαδοπαιδι avatar
    παπαδοπαιδι 13/09/2010 12:29:23

    οχι αλλους πολιτικους που ειναι κοντά στον κόσμο...ελεος

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ παπαδοπαιδι 13/09/2010 12:32:22

      Από μακρυά κι αγαπημένοι... Όπως Αμέρική... (πατρίδα γκαπ)

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ παπαδοπαιδι 13/09/2010 13:45:57

      E εσείς παπαδοπαίδι ξέρετε από πολιτικούς που δεν είναι κοντά στον κόσμο, με τέτοιο πρωθυπουργό μιλάμε για αποστάσεις σε έτη φωτός...

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ TopGunZ 13/09/2010 14:46:12

        μάλλον εννοεί ότι ο δικός του είναι αρκετός και κάνει τη δουλειά για όλους...

    • χελιδόνι avatar
      χελιδόνι @ παπαδοπαιδι 13/09/2010 15:03:28

      Πρώτη φορά στη ζωή μου και δεν είμαι και μικρή, βλέπω κόμμα , που δεν θέλει, να βλέπει τους δικούς του και προτιμά , να συχνοτίζεται με όποιον προέρχεται από τα εξαπτέρυγα!!!!


      Κύριε ελέησον , που θάλεγε και το παπαδοπαίδι!

    • BlueSky avatar
      BlueSky @ παπαδοπαιδι 13/09/2010 19:29:45

      Παπαροπαίδι, προφανώς έχεις μπουχτίσει από τους πολιτικούς που ψηφίζεις. Από που να αρχίσω:
      Μαντέλης, Σημίτης, Τσουκάτος, τουρίστας, μπακαλορεά, μπιρμπίλη, η σεξι μπατζελή, η Ξεμαλίζα, ο υπαληλλάκος πρωτόπαππας, ο αντιπρόεδρος, ο νταλάρας, η ξαδέλφη ραγκούση, η μιλένα, η φώφη, ο παπάκης, ο Σάμινα ατελείωτη λίστα................

      • παπαδοπαιδι avatar
        παπαδοπαιδι @ BlueSky 13/09/2010 19:54:38

        μηπως εισαι ο ινδος συντηρητης πισίνας?

  6. kiki avatar
    kiki 13/09/2010 13:45:48

    @ Θεοφιλογιαννακο,
    ποιος σου ειπε οτι η Αριστερα δεχεται την εισοδο των σκοπιων στην ΕΕ κσι στο ΝΑΤΟ.Που το εμαθες εσυ αυτο.Τ ο μεν ΚΚΕ δικαιως λεει αλλαγη του συνταγματος,ωστε να μην υπαρχει ενδειξη η υπονοια μακεδονικης ταυτοτητας η εθνους,και αλλαγη των αρθρων του συνταγματος που αναφερουν για αλυτρωτισμο.Ο δε Συνασπισμος τμημα αυτου τελοσπαντω,αναφερει και αυτος το ιδιο,συμπληρωνοντας οχι στη χρηση του ορου Μακεδονια η μακεδονικου.Μην αλλοιωνεται τις θεσεις των κομματων,δευτερον η ΝΔ με την Ντορουλα σας κοντεψε στο παρατριχα να τα βαλει τα Σκοπια ως Μακεδονια Βορεια Νοτια εμεις αρα αλλυτρωτη η νοτια αντε μπελαδες.Ας ξεκαθαρισουν τα δυο κομματα της εξουσιας ειλικρινα τι θελουν επ αυτου ας μας το πουν ,και να κανουμε δημοψηφισμα.Ετσι οχι μονοι τους παλι αποφασιζουν και διαταζουν.Για το ΛΑΟΣ δεν το συζητω ειναι σουργελα.

    • Greg avatar
      Greg @ kiki 13/09/2010 14:06:55

      Δημοψηφίσματα γίνονται σε σοβαρές και προηγμένες χώρες, όπως π.χ. η Τουρκία..

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Greg 13/09/2010 15:12:00

        Καλό!

    • aengus avatar
      aengus @ kiki 13/09/2010 17:23:53

      @kiki

      Επίτρεψέ μου να συμπληρώσω στα γραφόμενά σου, τις θέσεις του ΚΚΕ εναντίον της συγκυριαρχίας-συνεκμετάλλευσης στο Αιγαίο, το Σύμφωνο της Μαδρίτης ( που ο Πεπονής το απεκάλεσε προδοτικό….), το σύνθημα «Όχι στη διχοτόμηση του Αιγαίου» (σε πανό παρελάσεων επ΄ευκαιρία εθνικών εορτών) καθώς και το Σχέδιο Ανάν. Γι΄αυτό άλλωστε και έχει συχνά πυκνά κατηγορηθεί για …. «εθνικισμό» …. Προς γνώσιν των Θεοφιλογιαννάκων…

  7. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 13/09/2010 14:00:51

    δεν έχει δίκιο, είναι στον κόσμο του, εν πλήρη αφασία.

  8. GALA avatar
    GALA 13/09/2010 14:09:28

    ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΣΟΒΑΡΑ? ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΒΡΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ? ΠΟΥ ΣΕ ΚΡΥΒΑΝΕ? ΑΡΕ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ!! ΑΝΤΙ ΝΑ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΛΕΕΙ......

  9. Γυναίκα του Καίσαρα avatar
    Γυναίκα του Καίσαρα 13/09/2010 14:46:15

    Ο κ.Σαμαράς θα έπρεπε να αποφεύγει εμφανίσεις σε σχολεία και πολύ περισσότερο "δεν δικαιούται διά να ομιλεί" στα παιδιά αυτά, όταν ο ίδιος πήγε και πηγαίνει τα δικά του τέκνα στα ιδιωτικά σχολεία και πανεπιστήμια του εξωτερικού.

    • Greg avatar
      Greg @ Γυναίκα του Καίσαρα 13/09/2010 14:57:37

      Όταν λέγονται αλήθειες, η απάντηση είναι κλισέ: Λαϊκίζεις..
      (το χρησιμοποιούν σε ακόμη πιο χτυπητές περιπτώσεις: Κόρη Παπαρήγα, υπουργός υγείας νοσηλεύεται σε ιδιωτικό νοσοκομείο κτλ)

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Greg 13/09/2010 15:27:10

        @Greg
        Αλήθεια τι έκανε η κόρη του Παπαρήγα; Στο Harvard πήγε; Εδώ σε ποιό τμήμα είχε περάσει και το σνόμπαρε; Πόσα να πλήρωνε άραγε για δίδακτρα και που τα βρήκε;

      • Greg avatar
        Greg @ Greg 13/09/2010 15:37:05

        Δεν είμαι σίγουρος, νομίζω ότι πήγε στο κολέγιο των φονιάδων των λαών..

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Greg 13/09/2010 15:52:47

        @Greg
        Ποιό είναι αυτό; Μπορείς να πεις σε μια καταληπτή πρόταση τι ακριβώς έκανε και ποιό είναι κατά τη γνώμη σου το μεμπτό; Κατά πάσα πιθανότητα και εσύ θύμα της ημιμάθειας και του κουτσομπολιού που έχει αντικαταστήσει (επειδή βολεύει τα αφεντικά και τους νταβατζήδες) την πολιτική ανάλυση και επιχειρηματολογία είσαι. Αλλά αυτό βλάπτει τους υπόλοιπους που δεν αρκούνται στην εκτόνωση της εκφοράς μιας αγοραίας (και ανακριβούς) "εξυπνάδας".

      • Greg avatar
        Greg @ Greg 13/09/2010 16:25:34

        Πήγαινε σε ιδιωτικό σχολείο και σε αμερικάνικο κολέγιο, όπως η ίδια η κυρία Παπαρήγα έχει πει κατα καιρούς, δεν τα άκουσα από κάποιον νταβατζή. Την έχω κάνει πολλές φορές αυτή τη συζήτηση και τη βαριέμαι (δηλαδή ένας ΚΚΕ δεν μπορεί να τρώει χάμπουργκερ; να ακούει ροκ; να πίνει κόκα κόλα; κτλ)

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Greg 13/09/2010 17:01:07

        @Greg
        Αυτό σου λέω. Στο Dereε (ίδρυμα μεταλυκειακής εκπαίδευσης με το χαρτί του οποίου ούτε εξετάσεις για το Δημόσιο δεν μπορούσες να δώσεις και μπορείς να το βρείς σε κατάταξη κάτω από το ΤΕΙ Μεσολογγίου) πήγαινε με δίδακτρα έξι χιλιάρικα που είναι λιγότερα από τα φροντιστήρια της προετοιμασίας για τις πανελλήνιες. Στο συγκεκριμένο ίδρυμα φοιτούν άτομα που δεν κατάφεραν να μπουν σε μια σχολή της προκοπής ή δεν έχουν λεφτά να πληρώνουν νοίκια στην επαρχία. Όμως πλέον για την πλειοψηφία του κόσμου αυτό είναι το βασικό στοιχείο κριτικής για το ΚΚΕ έχοντας πάρει διατάσεις μύθου. Η γγ των κομμουνιστών στέλνει το παιδί της στο (πανάκριβο) "αμερικάνικο κολλέγιο" (που λες κι εσύ) που μπορεί να διδάσκουν εκεί και πράκτορες της CIA (στην πλειοψηφία τους κάτι φουκαράδες ωρομίσθιοι είναι).

      • aengus avatar
        aengus @ Greg 13/09/2010 17:06:21

        @τηλέμαχος αναγνώστου

        Αγαπητέ κύριε. Η κόρη της κας Παπαρήγα τέλειωσε το Δημόσιο Γυμνάσιο και Λύκειο –και όχι το Κολέγιο Ψυχικού, όπως πολύ συχνά έχει γραφεί σε «σοβαρές» εφημερίδες. Επίσης σπούδασε την αγγλική γλώσσα στο Deree (όπως και πολλά τέκνα δημοσίων υπαλλήλων, μικροπαντοπολών κ.α.)Παραμονές Εκλογών, η ΝΕΤ («Σαββατοκύριακο») ανεκάλυψε επίσης (μέσω δημοσιεύματος) ότι το ίδιο πρόσωπο τραγουδάει σε νυκτερινό κέντρο -- είναι περίπου «τραγουδιάρα»….. Μάλιστα, οι εκλεκτοί δημοσιογράφοι της ΝΕΤ, σχολίαζαν….πόσο φτυστή η μαμά της είναι.!!!!!! Φυσικά δεν επρόκειτο για την κόρη Παπαρήγα αλλά για άσχετο πρόσωπο. Αλλά η κόρη της κας Παπαρήγα είναι πλέον σαράντα ετών! Ας βρούμε κάτι άλλο να ασχοληθούμε…

      • aengus avatar
        aengus @ Greg 13/09/2010 17:13:13

        Ορθογρ.: «μικροπαντοπωλών» --με συγχωρείτε

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Greg 13/09/2010 17:14:23

        @aengus
        Συμφωνούμε αγαπητέ όπως βλέπεις παραπάνω στο σχόλιό μου (17:01). Δεν σου κάνει όμως κι εσένα εντύπωση ότι είναι από τις πιο διαδεδομένες "πληροφορίες" στην ελληνική κοινωνία;

      • Greg avatar
        Greg @ Greg 13/09/2010 17:29:29

        Οι απολύσεις και οι περικοπές στις επιχειρήσεις του ΚΚΕ, όμως, δεν είναι αρκετά διαδεδομένες "πληροφορίες" στην ελληνική κοινωνία. Ίσως επειδή ταιριάζουν με το κλίμα του μνημονίου.

      • aengus avatar
        aengus @ Greg 13/09/2010 17:58:37

        @τηλέμαχος αναγνώστου

        Όχι, αγαπητέ, όχι ιδιαίτερα, για να είμαι ειλικρινής. Θυμάσαι ότι αυτή η ερώτηση είχε γίνει από την κα Τρέμη, αν δεν κάνω λάθος, στην κα Παπαρήγα, στο διαβόητο debate ; Υπάρχει ολοφάνερη και πολύ μικρόψυχη σκοπιμότητα.
        Η ίδια η κα Ππαπαρήγα έχει δηλώσει επ΄αυτού: «Ένα παιδί αν δεν μπορεί ή δε θέλει να πάει στο Πανεπιστήμιο, δεν έχει διέξοδο στην Ελλάδα».
        Στο διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε πλήθος ρατσιστικών σχολίων εναντίον της, του είδους «είναι χοντρή», «αν φορούσε αμάνικο (στη φωτογραφία) θα βλέπαμε αν ξυρίζει τις μασχάλες της» κ.τ.τ.
        Για την κόρη Παπαρήγα μαθαίνω επίσης ότι τραγούδησε Χατζιδάκι σε μια συντροφιά πολιτικών και δημοσιογράφων, εντυπωσιάζοντας με το «μέταλλο» της φωνής της και την ιδιαίτερη σεμνότητά της –και ότι συγκρότησε με άλλους καλλιτέχνες το μουσικοθεατρικό σύνολο «Οι σκακιστές».
        Μπράβο της, αν και δεν το θεωρώ εποικοδομητικό να ασχολούμεθα (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) με το θέμα.

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Greg 13/09/2010 18:26:45

        @Greg
        Ακριβώς το αντίθετο, όλοιέχουν διαβάσει για τις "απολύσεις και τις περικοπές" και είναι σίγουρο ότι για τα επομενα δέκα χρόνια θα αντικαταστήσει το επιχείρημα με την "κόρη στο αμερικάνικο κολλέγιο". Αντί όμως να λες "εξυπνάδες" πάλι θα ήταν χρήσιμο αν μπορούσες να τοποθετηθείς στα παρακάτω δύο θέματα 1. Πρέπει ένα ΚΚ να διατηρεί κομματικές επιχειρήσεις και με ποιό ακριβώς σκοπό; 2. Με τι κριτήρια πρέπει να λειτουργούν; ιδιωτικοοικονομικά ή άλλα, "ψήγματα" της προτεινόμενης μελλοντικής κοινωνικής οργάνωσης;

      • Greg avatar
        Greg @ Greg 14/09/2010 11:28:08

        Κύριε Αναγνώστου, ας δεχτούμε ότι το ΚΚΕ πρέπει να έχει επιχειρήσεις που να λειτουργούν με ιδιωτικοοικονιμικά κριτήρια. Το αίτημα του ΚΚΕ για 1400 ευρώ βασικό μισθό, να υποθέσουμε ότι αναφέρεται στην προτεινόμενη μελλοντική κοινωνική οργάνωση;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Γυναίκα του Καίσαρα 13/09/2010 15:12:51

      Ξέχασες να μας πεις για τα παιδιά της Σοσιαλίστριας Υπουργού Παιδείας.

      • Greg avatar
        Greg @ Orestios 13/09/2010 15:18:46

        Μην λαϊκίζεις!

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Orestios 13/09/2010 15:22:26

        ΧΑΑΑΑ ΧΑ ΧΑ! Από χιούμορ σκίζεις Greg!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 13/09/2010 15:37:43

        χαχαχαχαχαχα

    • loretta avatar
      loretta @ Γυναίκα του Καίσαρα 13/09/2010 15:17:21

      Απο υποκρισια ....Γυναικα του Καισαρα πως πατε? ???....σε αλλη χωρα ζειτε εσεις?????

      • Γυναίκα του Καίσαρα avatar
        Γυναίκα του Καίσαρα @ loretta 13/09/2010 15:59:20

        θα προτιμούσα από την εκλεκτή κοινότητα ένα σχόλιο επί της ουσίας και εξηγούμαι: Υποκριτές είναι όλοι οι πολιτικοί που λένε στα παιδιά των δημόσιων σχολείων, ότι δήθεν "είναι το μέλλον" τη στιγμή που το εν λόγω "μέλλον" δηλ. της πολιτικής εξουσίας, ανήκει στα παιδιά της "ελίτ" δηλ. των πολιτικών που θα αποφοιτήσουν από το Κολλέγιο και ακολούθως τα γνωστά πανεπιστήμια της αλλοδαπής.

      • Minnie avatar
        Minnie @ loretta 13/09/2010 16:12:33

        Γυναίκα του Καίσαρα, διαφωνω.
        Καθε οικογενεια κανει τις επιλογες της αναλογα με τις δυνατοτητες της.
        Οποιαδηποτε οικογενεια (ειτε κατεχει υπουργικους θωκους ειτε καταστημα εμπορικο ειτε προκειται για τον υδραυλικο της γειτονιας ειτε για τον περιπτερα της γωνιας)εχει δικαιωμα να επιλεξει που και πως θα σπουδασει το παιδι της και ποσα χρηματα θα διαθεσει απο το περισσευμα η το υστερημα της γι'αυτο.
        Ειναι οικογενειακο θεμα και κανενας τριτος δεν δικαιουται να κολλαει ταμπελιτσες "υποκριτης".

      • loretta avatar
        loretta @ loretta 13/09/2010 21:15:20

        ....οταν θα καταλαβετε οτι ολοι εσεις που στρεφεστε κατα της ιδιωτικης παιδειας το κανετε με καθαρα ταξικους ορους.....και δεν βλεπετε ποσο καλυτερη παιδεια ποιοτικά δινουν στα παιδια λογο των αυστηρων κριτηριων με τα οποια λειτουργουν και την αξιολογηση των καθηγητων που γινεται απο την ιδια την επιχειρηση σχολειο τοτε ισως πιεσετε να γινει το ιδιο και στην ρημαγμενη κομματικη δημοσια παιδεια που εχει γεμισει απο καρεκλοκενταυρους δημοκρατικους τυπους που αρνουνται την αξιολογιση την εκκαθαρισει και την αναβαθμιση τους.

        ....αυτο λοιπον ειναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.

    • aengus avatar
      aengus @ Γυναίκα του Καίσαρα 13/09/2010 17:11:47

      Ορθογρ.: « μικροπαντοπωλών»

      • Γυναίκα του Καίσαρα avatar
        Γυναίκα του Καίσαρα @ aengus 13/09/2010 17:43:49

        Αγαπητή Minnie: Οι πολιτικοί είναι υποκριτές διότι σε αντίθεση με όλους εμάς τους υπόλοιπους, που πασχίζουμε για το καλύτερο για τα παιδιά μας, αυτοί χαράσσουν πολιτική δηλ ορίζουν και το περιεχόμενο της δημόσιας παιδείας, για το κατάντημα της οποίας έχουν διαχρονικά μεγάλη ευθύνη

  10. bcnemo avatar
    bcnemo 13/09/2010 16:14:49

    Φίλε “g….s” συγχώρεσέ μου την αγένεια , αλλά τέτοια κείμενα δεν πρέπει να μένουν στην αφάνεια. Το αναδημοσιεύω λοιπόν και ελπίζω να μην στραφείς εναντίον μου.
    Τη δεκαετία του `70 τη θυμάμαι σαν χθες. Κυκλοφορούσαν παντού τα Fiat 127, τα Zastava, και οι μηχανές Floretta. Οι σπορτίφ τύποι είχαν Autobianchi Abarth (με 53 άλογα παρακαλώ), και οι σώφρονες. Austin Morris Allegro! Το σάντουιτς με γύρο κόστιζε 3 δραχμές, με σουτζουκάκι 2, και το λεωφορείο μία δραχμή (με πάσο 50 λεπτά). Αν έδινες εικοσάρικο, ο εισπράκτορας ή ο σουβλατζής σε μάλωνε, διότι δεν είχε. να στο χαλάσει.. Τόσο καλά.
    Και μετά ήρθε η δεκαετία του 80. Και το ΠΑΣΟΚ. Και γέλασε το χείλι του κάθε πικραμένου. Το δημόσιο άνοιξε τις πόρτες του στον κάθε αναξιοπαθούντα που δήλωνε σοσιαλιστής, η Ελλάδα απέκτησε «ανεξάρτητη» διεθνή φωνή, μια νέα τάξη αναδύθηκε απ` το πουθενά, και οι ρεμούλες έγιναν κανόνας. Η χαρά του αφισοκολλητή. Το βασίλειο της συνδικαλιστικής αυθαιρεσίας. Όπως και της φτηνής ρητορικής. «Έξω οι βάσεις του θανάτου», «Ζήτω η Λιβύη», μελετήστε το «πράσινο βιβλίο» του Καντάφι, και άλλα πολλά παρόμοια. Ώσπου ήρθε το τέλος. Τα αναπόφευκτα σκάνδαλα οδήγησαν σε ειδικά δικαστήρια, ψευδεπίγραφους κήνσορες, και στο «Τσοβόλα δώστα όλα», και από κει πάνε κι`άλλοι.
    Και σκάει μύτη ο Μητσοτάκης με τον Μαυρίκη και τον Σωκρατάκια που έλεγε και ο μακαρίτης ο Κίτσος και μπρρρ..
    Τη δεκαετία του `90 που ακολούθησε, τα κεφάλια μπήκαν κάπως μέσα, αλλά τότε ήταν που ανδρώθηκαν τα πραγματικά λαμόγια. Τα σκυλάδικα γνώρισαν πιένες. Η Λιάνη ήταν απλά η κορυφή του παγόβουνου. Πίσω της υπήρχε μια ολόκληρη συνομοταξία πεινασμένων και συνάμα αγριεμένων ασύδοτων. Με το χαμόγελο της Κολυνός.. «Σοσιαλιστικά» βαμπίρ. Μαζεύοντας όμως γύρω τους και τη πλέμπα. Και έτσι είδαμε το μοναδικό φαινόμενο, η κάθε γειτονιά να έχει και από μια ΕΛΔΕ, όπως κάποτε είχε από μια ντισκοτέκ. Χαμός στο ίσιωμα. Κόσμος και κοσμάκης καταχρεώθηκε για να μπορεί να γίνει «παίκτης». Χα και πάλι χα. Κάποιοι όμως ανησυχούσαν από τότε. Είχαν υπόψη τους τη λευκή βίβλο της ΕΟΚ, που ελάχιστη της δόθηκε δημοσιότητα.
    Και μετά ήρθε το ευρώ. Στην αρχή χαρήκαμε, καθότι αισθανθήκαμε Ευρωπαίοι. Το χρόνιο όνειρο της ψωροκώσταινας. Μέχρι που συνειδητοποιήσαμε πως το ευρώ, που είχε κλειδώσει στις 340 δραχμές, ισοδυναμούσε με το παλιό κατοστάρικο. Κάποτε αγοράζαμε το φραπέ 140 δραχμές και σκοτωνόμασταν με τον σερβιτόρο για τα ρέστα από τις 150. Τώρα έφτασε το φραπέ στα 5 ευρώ και αισθανόμαστε γύφτοι αν δεν αφήσουμε 1 Ε πουρμπουάρ (340 δραχμές παρακαλώ).
    Παρόλα αυτά, λίγο τα ευρωπαϊκά πακέτα, λίγο η Ολυμπιάδα, λίγο η τραπεζική απελευθέρωση της δανειοδότησης, λίγο η στρεβλή ανάπτυξη, λίγο η καρακατσουλίστικη τιβί μας, και γίναμε όλοι μπρούκληδες. Πήξαμε να βλέπουμε BMWκαι Μερτσέντες αγορασμένες με 136 άτοκες(!) δόσεις. Γεμίσαμε από χάϊδες τυπάδες και αισθησιακές μοντέλες (όλες ξανθιές) γκλαμουράτες.
    Εκεί που κάποτε βλέπαμε μόνο μουσάτους αγωνιστές, και αξύριστες κνίτισες, γεμίσαμε από τεκνά και σεξοβόμβες. 50 τηλεοπτικά κανάλια η Νέα Υόρκη; 150 εμείς. Home Cinemas, Pentium, Playstation, lap tops, flat screen 42 inch HD TV's, και πάει λέγοντας. Όχι παίζουμε. Και νάσου Ολυμπιάδα σούπερ φαντεζί, και νάσου ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, και πίσω και σας φάγαμε κουφάλες λιγούρηδες Ευρωπαίοι.
    Ελλάδα ρε..
    Ναι, αλλά ήρθε πλέον και η ώρα του λογαριασμού. Με π..ς αυγά δεν βάφονται. Η αιώνια σοφία του απλού λαού επαληθεύτηκε για μια ακόμη φορά. Όλα ήταν σικέ. Τεράστιο το έλλειμμα, τεράστιο το δημόσιο χρέος, και πάπαλα οι ντεμέκ σωτήρες πολιτικοί μας. Ανθρωπάκια και αυτοί, που ψάχνουν να κάνουν τη καλή τους με καμιά γρηγοράδα. Και μετά μην τους είδατε, μην τους απαντήσατε. Πάντα φταίνε οι προηγούμενοι.
    Και νάμαστε ξανά μανά, εσείς και εγώ, οι μέσοι Έλληνες δηλαδή, ενώπιοι ενωπίω του ΔΝΤ και του κάθε Τρισέ. Της σκληρής πραγματικότητας. Και ξαφνικά έντρομοι συνειδητοποιούμε, πως τελικά οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι δεν μας πολυσυμπαθούν. Ήταν όλα μια αυταπάτη. Τους αρέσουν τα τζατζίκια και οι παραλίες μας, αλλά πέραν τούτων .. τίποτα. Μας απεχθάνονται και μας θεωρούν τσαμπατζήδες και απατεώνες. Και ο κύκλος κλείνει.
    Μας βλέπω ξανά με λαχανί Zastava και πειραγμένα Lada (με 6 προβολείς ομίχλης) να κάνουμε κόντρες στις παραλιακές. Αν φυσικά υπάρχουν χρήματα για βενζίνη. Αλλιώς υπάρχουν και τα παπάκια (με φωσφοριζέ ζάντες) για τα τρελά γούστα.
    Το ride είναι over, που λένε και οι Αμερικάνοι σύμμαχοί μας. Το ελληνικό λούνα παρκ τελείωσε. Εκτροχιάστηκε, όπως στις ταινίες με το δαιμονισμένο τρενάκι του τρόμου. Ήταν όμως εντυπωσιακό όσο κράτησε. Και όσοι το πρόλαβαν το απόλαυσαν. Οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν. Γεννήθηκαν αργά.

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ-(ΣΠΕΡΑ) ΣΑΣ

  11. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 13/09/2010 17:33:14

    Ανύπαρκτη ατιπολίτευση κύριοι. Αλωνίζουν τα παπαγαλάκια στην τηλεόραση και ο Σαμαράς δεν λέει κουβέντα. Σε κάθε σαπροκανάλι είναι 4-5 δημοσιοκάφροι σε διατεταγμένη υπηρεσία. Ακόμα και αυτός ο βλάκας ο γιωργάκης κάνει παρατηρήσεις στα ΜΜΕ που τον αβαντάρουν για να δείτε πόσο απλό είναι και ο Σαμαράς τίποτα. Στην πρωινή ζώνη παονηγύριζαν όλοι για την αποφασιστική κυβέρνηση που επέβαλε πλαφόν. Φοβερή ενέργεια.
    Ρε δεν πάτε στο διάολο στο Ηράκλειο αγοράζεις με 1,517 και βάζουν πλαφόν 1,545. Γιατί δεν βάζουν πλαφόν την μικρότερη τιμή;
    Γιατί δεν βάζουν πλαφόν στην χονδρική;

    • Greg avatar
      Greg @ Ανώνυμος 13/09/2010 18:06:34

      Ποιος είναι ο Γιωργάκης;

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Ανώνυμος 13/09/2010 18:14:28

      Έχεις δίκιο ππδπδ... Βλάκες υπάρχουν πάρα πολλοί... ΜΟΥΣΚΟΥΛΟΒΛΑΚΕΣ όμως 2-3 έχουμε να αναδείξουμε ως έθνος.

  12. anonymos avatar
    anonymos 13/09/2010 21:04:44

    Αντε ρε Αντώνη και γω που νόμιζα ότι ήταν κοντα, εγραψες με αυτή τη διαπίστωση

  13. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 13/09/2010 21:38:02

    Σε αντιθεση με τον ' ο ανθρωπος μας στην Αβανα'
    του Γκραιηαμ Γκρην

    που αντι για τους εντολεις του ουσιαστικα
    με την δραση του ωφελουσε τους οικοδεσποτες

    'ο ανθρωπος μας στην Αθηνα' παρα την οποια
    δικαιολογημενη οργη και απαγοητευση του για την
    δυσμενη τοποθετηση στην παραμεθοριο, πασχιζει
    και εργαζεται πυρετωδως και με απαραμμιλη αφοσιωση,
    κατα το αγροτικο του με τους ασθενεις
    ωστε να συγκεντρωσει την υψηλοτερη δυνατη
    βαθμολογια, και απο θεση ισχυος να τυχει πλεον
    απο τα Κεντρικα ευμενεστερης τοποθετησης για το
    καλο της ανθρωποτητος χωρις ανθρωπους για να
    μην βλαπτουν τον εαυτον τους, οπως ελεγε και ο
    μακαριτης ο Νιξον για τα εκατομμυρια των
    βομβαρδισμενων δεν σας σκοτωνω σας σωζω απο τον
    κακο σας εαυτο.

    Για αυτο Γιωργο μου καλο μου παλικαρι δεν μας εμαθες
    τοσα χρονια , ειμαστε αναξιοι δεν σου αξιζουμε ουτε
    στο μικρο σου νυχακι, δεν θεραπευομαστε και δεν
    σωζομαστε με τιποτα, μην χανεις αλλο τον πολυτιμο
    χρονο σου μαζι μας, ζητησε με την διαδικασια του
    κατεπειγοντος μεταθεση απο τα Κεντρικα σε αλλη
    επαρχια του Ιμπεριουμ, και να ξερεις οτι ακομη και
    εμεις οι ελεεινοι εχοντας αναγνωρισει και μετανοησει
    εκ βαθρων για την ασυγχωρητη ταπεινωση που σου
    επιβαλλαμε ταπεινωνοντας σε να μας διοικησεις
    θα συγκεντρωσουμε εκατομμυρια υπογραφες
    υποστηριξης αυτου του αιτηματος σου στη Νεα Ρωμη

    Πρωην αγνωμονες υποτελεις της εν
    ευλογημενω Γιαχβιδιω και πεφωτισμενης ηγεσιας σου και

    νυν σκλαβοι της εν τας ευλογιας της ομοουσιου και
    αδιαιρετου Τραπεζας της Ιερης και Φωτοδοθησαντος
    Πυραμιδος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.