27/12/2008 14:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: «Να τα οργανώσουμε όλα από την αρχή»

«Η εποχή των σιωπηλών καταφάσεων, των υποκριτικών αρνήσεων, των ψευδαισθήσεων και των εμμονών τελείωσε. Τα καμένα κτίρια και τα σπασμένα κρύσταλλα συμβολίζουν το τέλος της. Ένα τέλος που άλλους τους αιφνιδιάζει, άλλους τους φοβίζει, τους περισσότερους τους συγκλονίζει κι όλους μας πονάει. Όμως το «τέλος εποχής» μπορεί να είναι και η αρχή της Λύτρωσης»

Αυτά τονίζει μεταξύ άλλων ο Αντώνης Σαμαράς σε ένα κείμενο του που δημοσιεύεται σήμερα στον «Κόσμο του Επενδυτή» με τίτλο «Νέμεση και Λύτρωση» και μπορεί να χαρακτηριστεί ως «μανιφέστο» για μια παράταξη που δέχεται συντριπτικά κτυπήματα. Δημοσιεύουμε επιλεγμένα αποσπάσματα:  

Τα γεγονότα που συγκλόνισαν την Ελλάδα τις τελευταίες εβδομάδες - και προκάλεσαν ανησυχία σε όλη την Ευρώπη - συμβολίζουν τον τέλος μιας ολόκληρης εποχής. Μιας εποχής που σημαδεύτηκε από σιωπηλές καταφάσεις, από υποκριτικές αρνήσεις, από συλλογικές ψευδαισθήσεις κι από ιστορικά παρωχημένες εμμονές.

 Επί δεκαετίες, δίναμε τη σιωπηλή μας συγκατάθεση:

- Στην υποκατάσταση της Παιδείας με την «κατάρτιση», της καλλιέργειας με τη «χρήσιμη γνώση», της διαπαιδαγώγησης με την «ψυχολογική παρακολούθησή» από «ειδικούς», των αρχών και των αξιών με τον «εγκυκλοπαιδισμό», της ελευθερίας από την ελευθεριότητα....

- Στη δημιουργία άβατων ασύδοτης ανομίας στα κέντρα των πόλεών μας

- Στην αμφισβήτηση από έκνομες μειοψηφίες της προστασίας του δημοσίου συμφέροντος

- Στην αμφισβήτηση του δημόσιου και εθνικού συμφέροντος, ο,τιδήποτε συγκροτεί την κοινωνία συμβολικά, ψυχολογικά, ιδεολογικά.

- Στη δημιουργία ενός ολόκληρο παρακράτους, που σπίλωνε συνειδήσεις και διέσυρε ανθρώπους, με την κατηγορία του «εθνικιστή». Ανάμεσά τους, στάλθηκαν στην «αντι-εθνικιστική» πυρά αναστήματα, όπως αυτό του Μίκη Θεοδωράκη, του Οδυσσέα Ελύτη, του Γιώργου Σεφέρη, του Γιάννη Ρίτσου. Όλοι αυτοί θεωρήθηκαν «εθνικιστές», επειδή μίλησαν για πατρίδα, για εθνική ιδιοπροσωπεία, για Ρωμιοσύνη. Αφού σπίλωσαν τους μεγάλους πνευματικούς ταγούς του λαού μας, σήμερα, δεν αντιδρούν όταν ανεξέλεγκτοι «Ηρόστρατοι» σκορπάνε τον τρόμο μαζικά στον πληθυσμό καίγοντας κτίρια παντού.

Εκτός από τη σιωπηλή συγκατάθεσή μας πληρώνουμε και τις υποκριτικές αρνήσεις μας:

- Επί δεκαετίες αρνηθήκαμε να δούμε κατάματα την πραγματικότητα. Να αντιληφθούμε ότι με το αναπτυξιακό πρότυπο που έχουμε υιοθετήσει, η Ελλάδα δεν παράγει πια σχεδόν τίποτε, εισάγει όλο και περισσότερα, εξάγει όλο και λιγότερα (το έλλειμμα στο Ισοζύγιο Πληρωμών έχει ξεπεράσει το 14% του ΑΕΠ), ζει από «υπηρεσίες» και κοινοτικές επιδοτήσεις.

- Αρνηθήκαμε να εκκαθαρίσουμε τις δημόσιες υπηρεσίες μας από τα κυκλώματα που τις ελέγχουν και τις νέμονται αποκλειστικά προς ίδιο όφελος.

- Αρνηθήκαμε να εκκαθαρίσουμε την αγορά από τα καρτέλ που την ελέγχουν.

- Αρνηθήκαμε να κάνουμε τα αυτονόητα. Για να μας πουν «συντηρητικούς». Για να μη μας κακο-χαρακτηρίσουν. Και βρεθήκαμε ανοχύρωτοι την ώρα που ξέσπαγαν οι κρίσεις...

Επί χρόνια είχαμε την ψευδαίσθηση, ότι ήμασταν απολύτως «θωρακισμένοι» από οικονομικές αναστατώσεις (λόγω ένταξης στο ευρώ), από πολιτικές αναστατώσεις (λόγω ένταξης στην Ευρωπαϊκή Ένωση), από κοινωνικές αναστατώσεις (λόγω λειτουργίας των δημοκρατικών θεσμών). Αλλά δεν σκεφτήκαμε, ότι καμία «ένταξη» δεν διασώζει χώρες που δεν βρίσκουν οι ίδιες τη δύναμη να προσαρμοστούν στις εξελίξεις και να αλλάξουν. Δεν διανοηθήκαμε ότι καμία δημοκρατική λειτουργία δεν διασώζει ένα καθεστώς που αποξενώνεται από τον πληθυσμό και δεν παράγει Ελπίδα ή Προοπτική.

Δεν καταλάβαμε ότι η Ευρωπαϊκή αλληλεγγύη και η Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση αφορά τη σύγκλιση εθνικών κρατών, όχι την κατάργησή τους. Κι αν θέλουμε να συγκλίνουμε με τα υπόλοιπα έθνη της Ευρώπης, θα έπρεπε να αποδεικνύουμε κάθε στιγμή - ιδιαίτερα τις δύσκολες στιγμές - ότι μπορούμε να σταθούμε στα πόδια μας, να λύσουμε τα χρόνια προβλήματά μας, να περιφρουρήσουμε το δημόσιο συμφέρον μας στο εσωτερικό, να προασπίσουμε τα εθνικά συμφέροντά μας διεθνώς.

Την κρίσιμη στιγμή αποδείχθηκε ότι όλα όσα θεωρούσαμε «δεδομένα» ήταν, στην καλύτερη περίπτωση, «ζητούμενα». Και πρέπει να τα σκεφτούμε ξανά και να τα οργανώσουμε όλα από την αρχή: την Παιδεία μας, την Οικονομία μας, τη Δημοκρατία μας....

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 27/12/2008 15:03:53

    Ο κύριος Σαμαράς ευαγγελίζεται το τέλος κάποιας εποχής και την ανατολή μιας νέας από τότε που έφυγε από τη ΝΔ. Το ίδιο κάνει και τώρα. Κάποιος πρέπει να του πει ότι στην εποχή που φεύγει ανήκει και ο ίδιος.

  2. Jimmy L avatar
    Jimmy L 27/12/2008 15:24:39

    Αυτα που λεει και γραφει μπορει να ειναι σωστα και στην πλειοψηφια τους ειναι.Απλα το timing ειναι λαθος δεδομενης της εισοδου τουστην κυβερνηση στον προσεχη ανασχηματισμο!Καπως πρεπει να διαφοροποιηθει ξεχνωντας το παρελθον του ιδιου και της παραταξης του.

  3. kanis avatar
    kanis 27/12/2008 15:26:48

    Θα ήτανε καλό για αυτή τη χώρα, στην παρούσα συγκυρία ο Αντώνης Σαμαράς, να αναλάβει το Υπουργείο Εξωτερικών. Δείγματα γραφής έχει ήδη δώσει, ότι γνωρίζει, τόσο τα Εθνικά θέματα και τις σχετικές προτεραιότητες, όσο και την σωστή διαχείρηση ενός τέτοιου υπουργείου. Οι Διπλωμάτες (παραδείγματος χάριν), θα σταματήσουν να αποτελούν διακοσμητικά στοιχεία του Υπουργείου και των δεξιώσεων του και θα ενεργοποιηθούν, ώστε να προσφέρουν τις γνώσεις κι όχι μόνο την φυσική παρουσία κι ευγένιά τους. Κι άλλα πολλά ...

  4. greg avatar
    greg 27/12/2008 15:30:50

    Συγχαρητήρια στον κ. Σαμαρά.

    Δεν διστάζει να τοποθετηθεί, να ηγηθεί της κοινωνίας σε μια δύσκολη συγκυρία. Ίσως είναι η μόνη πια ελπίδα του Κ.Καραμανλή για να εξέλθει από την κρίση του!

  5. Νικος avatar
    Νικος 27/12/2008 15:50:31

    Ίσως το μοναδικό δείγμα πολιτικού οράματος από τις τάξεις της ΝΔ.Μπράβο στον κ.Σαμαρά, χρείαζονται τέτοιοι πολιτικοί που συγκεκριμενοποιούν τις ευθύνες μιας ολόκληρης γενιάς και τα λένε χωρίς προκαταλήψεις και χωρίς να χαιδεύουν τα αυτιά κανενός.

  6. Africa avatar
    Africa 27/12/2008 15:52:44

    Υπαρχουν στελεχη αξια με βαση το Βιογραφικο τους και μονο (χωρις κομματικες περγαμηνες) που ειναι σε θεση να ακολουθησουν τα λεγομενα του κ. Σαμαρα? Και αν ναι, πως θα τους βρει ο κ. Σαμαρας? Περιμενω απαντησεις... Καλο Χρονο 2009!

  7. kanis avatar
    kanis 27/12/2008 16:05:37

    @7
    Σε καθαρά νοήματα, προτάσεις, οράματα και προθέσεις, σίγουρα θα ακολουθήσουν οι καθαροί κι άξιοι, με διάθεση να δούνε επιτέλους μια νέα αρχή. Θα ακολουθήσουν όλοι εκείνοι οι άξιοι, που για μικροπολιτικούς λόγους έχουν παραγκωνιστεί, για να επικρατήσουν οι εγκάθετοι των όποιων συμφερόντων.
    Κοίταξε γύρω σου, βγάλε τα κομματικά ή φραξιονίστικα γυαλιά και σίγουρα θα δείς πολλούς, πρόθυμους,καθαρούς, κρυμμένους...Εκεί θα τους βρεί κι ο κ.Σαμαράς!

  8. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 27/12/2008 16:23:36

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Africa, ακόμα δεν έχουμε ησυχάσει από το μακεδονικό που δημιούργησε ο φίλος σου και ζητάς 'Ταρζανίσκο' ποιοι πολιτικοί θα ακολουθήσουν τον τυχοδιώκτη!!!

    factorx: Φίλε ανωνυμε, την επόμενη φορά που θα επιτεθεις σε σχολιαστή, είσαι εκτός. Χρόνια Πολλά

  9. marta avatar
    marta 27/12/2008 16:30:39

    Πάλι θα αναδιοργανώσουμε το κράτος? Τι λέτε, πολύ πρωτότυπο

  10. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 27/12/2008 16:31:45

    Η παραγραφος του Σαμαρα για την παιδεια ειναι ολο το ζουμι. Και δεν εχει σχεση αυτο με κομματικη πολιτικη.
    Μικροψυχοι,κομπλεξικοι η πρακτορες κατ εμε οσοι δεν καταλαβαινουν οτι ο ελληνισμος βαλλεται στο ισχυρο του σημειο, ο Πολιτισμος!

  11. donaE avatar
    donaE 27/12/2008 16:36:55

    Τωρα δεν ειναι πιστεψουμε πως αληθεια μπορει να αλλαξει τοσα πραγματα ο κ.Σαμαρας.Μεσα απο την κριτικη ομως και οσα ευαγγελιζεται κανει μια ηγετικη εμφανιση, που σημαινει πως τετοιο ρολο προτιθεται να αναλαβει πλεον.Αυτο πιστευω ειναι το ζουμι.

  12. PATRA avatar
    PATRA 27/12/2008 16:40:02

    ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ,
    ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΕΞΙΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΥΒΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ,
    ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΩΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ.
    ΑΝΤΩΝΗ , ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ.
    ΑΝ ΚΑΤΕΒΕΙΣ ΚΑΤΩ, ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ.

  13. donaE avatar
    donaE 27/12/2008 16:42:57

    @13 PATRA εκ Καλαμων και εσυ?

  14. PATRA avatar
    PATRA 27/12/2008 16:48:14

    @ donaE

    ΑΚΡΙΒΩΣ.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

  15. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 27/12/2008 16:52:27

    14

    Πρεπει κανεις να ειναι καλαματιανος και δεξιος για να συμφωνησει σε κατι με τον Α.Σαμαρα??
    Ημαρτον!

    Μακαρι να ειχαν και αλλοι πολιτικοι ανεξαρτητος χωρου το ηθος του.

    Δεν ξεχνω οτι ο Μητσοτακης τον ανεβοκατεβαζε τσατσο του Κοκκαλη και 2 μερες πριν φυγει απ την κυβερνηση και ενω ο Σαμαρας ηταν εδη εκτος υπεγραψε την συμβαση του ξηστου!!!!

    Η πρεπει μηπως να απολογηθει που το ονομα Πολιτικη Ανοιξη ηταν ευρημα του Οδυσσεα Ελυτη?
    Η μηπως ηταν αξεστος και τιποτενιος ο Λεντακης η ο Καλαμιδας?

    Ελεος!

  16. donaE avatar
    donaE 27/12/2008 16:52:30

    @15 PATRA Ομοιως κατα το μισο.Καλη χρονια.

  17. donaE avatar
    donaE 27/12/2008 16:54:07

    @16 χαζε Απλως χαρηκα που βρηκα πατριωτακι εδω μεσα.Και βεβαια οχι.

  18. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 27/12/2008 17:03:07

    Εδώ και αρκετά χρόνια ο ανύπαρκτος μακροπρόθεσμος σχεδιασμός-προγραμματισμός του υπουργείου παιδείας ως αναφορά τα ζητήματα της φυσικής αγωγής έχει δημιουργήσει σοβαρά επαγγελματικά προβλήματα σε χιλιάδες πτυχιούχους φυσικής αγωγής, μεταξύ των αρκετών προβλημάτων που υπάρχουν είναι και αυτό των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής. Τα μεγάλα προβλήματα άρχισαν τη σχολική χρονιά 2002- 03, τότε πάνω από 3.200 εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής προσλήφθηκαν ως ωρομίσθιοι (με πλήρες ωράριο 24 ώρες) στα δημόσια σχολεία της χώρας για να καλύψουν τις λειτουργικές ανάγκες στα Δημοτικά σχολεία της χώρας (κανονικό και ολοήμερο πρόγραμμα). Από τότε μέχρι σήμερα πέρασαν πολλά χρόνια, το σύνολο όμως όσων τότε προσελήφθηκαν ωρομίσθιοι, συνεχίζουν ακόμη και σήμερα να απασχολούνται ως ωρομίσθιοι με 12 ώρες την εβδομάδα και περίπου 250 ευρώ αμοιβή το μήνα. Μέχρι και σήμερα στις προτεραιότητες του υπουργείου παιδείας δεν ήταν η επαγγελματική αποκατάσταση των ωρομισθίων εκπαιδευτικών. Από την άλλη πλευρά χιλιάδες εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι αποκαταστάθηκαν – διορίστηκαν όλοι όσοι είχαν αποκτήσει προϋπηρεσία, οι περισσότεροι δια της πλαγίου οδού, στα προγράμματα της ολυμπιακής παιδείας και των τμημάτων αθλητικής διευκόλυνσης(παράνομες προσλήψεις, κτλ)
    Σε αυτή την κατεύθυνση βοήθησε και η πολιτική του υπουργείου παιδείας, έκανε με σκανδαλώδη τρόπο πολιτική του την άνιση μεταχείριση προς όφελος μικρών και οργανωμένων ομάδων συμφερόντων. Η διαβλητότητα του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς και ο ανεύθυνος χειρισμός ενός σοβαρού ζητήματος όπως αυτό των προσλήψεων και των διορισμών είχε ως αποτέλεσμα να καταστρατηγηθεί κάθε έννοια αξιοκρατίας και νομιμότητας. Σήμερα η κατάσταση δείχνει ότι τα προβλήματα αντί να μειωθούν, αυξάνονται και δημιουργούν αδιέξοδα.
    Παράλληλα, οι πολλαπλές και άστοχες θεσμικές παρεμβάσεις έχουν δημιουργήσει μόνιμη επαγγελματική ανασφάλεια σε όσους εκπαιδευτικούς είναι χρόνια στα σχολεία ως ωρομίσθιοι. Η ρευστή κατάσταση μεταξύ άλλων διαιωνίζει τα φαινόμενα αυθαιρεσίας και ανομίας και περιθωριοποιεί τόσο τον εκπαιδευτικό κόσμο όσο και το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας. Διαβάστε περισσότερα για το ζήτημα: http://www.edra.grht=

  19. Β.ΚΟΝΤΟΣ avatar
    Β.ΚΟΝΤΟΣ 27/12/2008 17:12:11

    Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ Η Ν.Δ.ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΕΙΚΟΥ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΣΩΣΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.ΚΟΙΤΑΞΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ .ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΣΩΣΙΒΙΟ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ .ΝΕΟ ΟΡΑΜΑ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ ΤΟΝ ΦΩΛΙΑ ΤΟΝ ΔΟΥΚΑ . ΒΟΗΘΕΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/12/2008 17:12:17

    απροσκύνητος και ο Αντώνης

    τάσσομαι με τους απροσκύνητους

  21. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 27/12/2008 17:13:25

    Σωστή βρίσκω την παρατήρηση στο σχόλιο #12 από donaE. Αυτό είναι το ζουμί. Εκτός από αυτό όμως, μου άρεσε και η φράση του «άλλο κατάργηση εθνών, άλλο σύγκλισή τους». Σύγκλιση σε βασικές και αυτονόητες πανανθρώπινες αρχές και αξιώματα, θα προσέθετα εγώ. Απλή και περιεκτική κουβέντα, ανεξαρτήτως βαθμού ειλικρίνειας και βαθύτερων κινήτρων διατύπωσής της από πλευράς του.

  22. Κουνούπι avatar
    Κουνούπι 27/12/2008 17:18:23

    Σιγά τώρα ο Αντωνάκης που κάποτε έφτιαξε κόμμα Μακεδονομάχων του γλυκού νερού,τα λεφτά που τα είχε βρει;Φλομώσαμε από μεγάλους πατριώτες. Ετοιμάζεται για υπουργείο ο κύριος και άρχισε τις παρόλες.

  23. KaryID avatar
    KaryID 27/12/2008 17:30:44

    Πάλι έχασε το timing. Πολύ αργά για τις αυτονόητες αυτές διαπιστώσεις. Η "παράταξη που δέχεται συντριπτικά κτυπήματα" (τι επιεικής η διατύπωση της ανάρτησης) και την οποία υπηρέτησε "σιωπηλός" την τελευταία 15ετία απέχει παρασάγγας πλέον από την υπόλοιπη κοινωνία.

  24. donaE avatar
    donaE 27/12/2008 17:34:08

    @23 KaryID Η παραταξη μπορει.Αυτος ομως σαν ηγετης της μια χαρα ειναι.Και βλεπει μετα,σκεψου το.

  25. ataktos avatar
    ataktos 27/12/2008 17:47:49

    απροσκύνητοι είναι και τόσοι άλλοι σε αυτών το ντουνιά
    τάσσεσαι με όλους τους απροσκύνητους??

  26. Οργή avatar
    Οργή 27/12/2008 17:54:31

    Επι του Θεωρητικού είμαστε όλοι πολύ καλοι, ξέρουμε τι πρέπει να γίνει και τι όχι.
    Ότι αναφέρει είναι σωστό και όντως η ΕΕ αποτελεί σύγκλιση εθνικών κρατών και σύνθεση πολιτισμών και σε καμία περίπτωση 'απαλλοτρίωση' αυτών μέσα στο γενικό σύνολο.
    Όμως καθ'όλη την καταστεπτική 5-ετία πόσες φορές ζήτησε ακρόαση στον ΚΚ για να χτυπήσει τον κώδωνα?? Πως παρενέβει -έστω και διακριτικά- στο επερχόμενο μπάχαλο των 'μπαχαλάκηδων΄ κυβερνώντων???

    Αντίθετα τηρούσε σιγή ιχθύος βγάζοντας 147 άδειες διέλευσης οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας και διορίζοντας ανήψια και κουμπάρια σε θέσεις συμβούλων σε διάφορους οργανισμούς και αυτός.

    Παρουσιάζεται τώρα με Α. Παπανδεικό λόγο αφού έχει δυαλιθεί το σύμπαν ε και??? Ας ενωθεί με το παρεάκι μας εδω στο ΑΝΤΙ να τα λέμε όλοι μαζί που δεν κοστίζουμε και τίποτα στον Ελληνικό λαό.

    Συγνώμη για το πικρόχολο σχόλιο αλλά είναι πλέον εμετικό ενώ τους ψηφίζεις για να μην σε φέρουν σε αυτή την κατάσταση να έρχονται μετά και να μιλούν σαν ακαδημαικοι αναλυτές ενώ είναι εκτελεστικοί.

    'Αντωνάκη σκάσε' που έλεγε και η Κοντου στην ελληνική ταινία τώρα είτε τα λες είτε όχι δεν με πειθεις όταν έχεις υπερψηφίσει τα πάντα, όταν έχεις 'βολέψει' τα δικά σου παιδιά και σαν 'ορνιο' έρχεσαι και εσυ να πάρεις κομματάκι από την 'σαρκα΄του ΚΚ.

  27. οκτώ avatar
    οκτώ 27/12/2008 17:54:48

    Ούτε μία, ούτε δύο, ούτε τρεις, αλλά 147 άδειες κυκλοφορίας στο δακτύλιο της πρωτεύουσας, ζήτησε με έγγραφό του προς το υπουργείο Εσωτερικών και Δημόσιας Τάξης ο κ. Αντώνης Σαμαράς, προς εξυπηρέτηση των φίλων και ψηφοφόρων του.
    Θα ήταν πολύ φυσικό να ζητήσει, ο κατά τας δημοσιογραφικάς γραφάς, "υποψήφιος" για υπουργός στον επερχόμενο ανασχηματισμό της κυβέρνησης, κάποιες άδειες για την εξυπηρέτηση των άμεσων συνεργατών του, στο πολιτικό του γραφείο. Κανένας πολιτικός ή βουλευτής, ακόμη και υπουργός, δε διαθέτει 147 άμεσους συνεργάτες. Για να υπάρχει και κάποιο μέτρο σύγκρισης, κύκλοι του υπουργείου Εσωτερικών, που μίλησαν στη zougla.gr, αποκαλύπτουν πως ούτε οι τηλεοπτικοί σταθμοί, στους οποίους εργάζονται εκατοντάδες δημοσιογράφοι, τεχνικοί και διοικητικοί υπάλληλοι, δεν τόλμησαν ποτέ να αιτηθούν αδειών ελεύθερης κυκλοφορίας στο δακτύλιο, για ένα τόσο μεγάλο αριθμό ατόμων.
    Είναι επίσης αξιοπρόσεκτο ότι ακόμη και εταιρία, συγκεκριμένα η «VARDAS», με επιστολή της προς τον κ. Αντώνη Σαμαρά, αιτείται αδειών κυκλοφορίας για τους υπαλλήλους της. Αυτή η «οικειότητα» μεταξύ μίας εταιρίας και ενός βουλευτή, με το αρκετά ευτελές, αλλά για το λόγο αυτό αξιοπρόσεκτο αντικείμενο ρουσφετιού, θυμίζει τριτοκοσμική χώρα και είναι τόσο απαξιωτική για τον ίδιο το βουλευτή, που είναι να απορεί κανείς με την ευκολία, με την οποία απευθύνεται στο υπουργείο Εσωτερικών… διά τα περαιτέρω.

    ( από το zougla.gr )

  28. tony avatar
    tony 27/12/2008 17:59:58

    Εδώ ο κόσμος καίγεται και ο Σαμαράς θά μας χτενίσει.
    Δεν γίνεται με αλλαγές προσώπων.Οι προκλήσεις του εικοστού πρώτου είναι τέτοιες,που δεν αντιμετωπίζονται με τη λογική του εικοστού.
    Παγκόσμια οικονομία-παγκόσμια πολιτική-παγκόσμιο σύστημα διακυβέρνησης.Και τα τρία πάνε μαζί υποχρεωτικά.

  29. KaryID avatar
    KaryID 27/12/2008 18:01:15

    @24
    donaE:κάνω και δουλειές στο μεταξύ. Βρίσκω αρνητικό το ότι όλα αυτά τα χρόνια "λουφάζει" στην θαλπωρή του ευρωκοινοβουλίου.
    Αν έχει τη στόφα του ηγέτη ας αδράξει την ευκαιρία και ας κόψει το Γόρδιο Δεσμό (δεν το βλέπω πάντως).

  30. KaryID avatar
    KaryID 27/12/2008 18:03:20

    @27: το ρουσφέτι δεν κάνει διακρίσεις σε υψηλό ρουσφέτι και χαμηλό ρουσφέτι.
    Άπαξ ρουσφέτης πάντα ρουσφέτης (σχύει και για τα δύο μέρη της συναλλαγής).

  31. Φιλόλογος avatar
    Φιλόλογος 27/12/2008 18:10:32

    Σα μαθητική έκθεση, γεμάτη λεκτικά σχήματα και πομφόλυγες. Επί της ουσίας τίποτα. Κάτσε κάτω ρε Αντωνάκη, αποτυχημένε αρχηγέ προσωποπαγούς κόμματος.

  32. Jimmy L avatar
    Jimmy L 27/12/2008 18:11:43

    Με η χωρις Σαμαρα δεν προκειται να ανακαμψει.Ηασθενεια απο την οποια πασχει ειναι ανιατη.Χαιρετισματα λοιπον στην εξουσια!!!της ΝΔ.Ευτυχως η ωρα της ...αποδημησης ειναι πολυ μα παρα πολυ κοντα

  33. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 27/12/2008 18:16:34

    όπως η Αυριανή δουλεύει για να ανασταλεί η κατρακύλα του ΣΥΡΙΖΑ με το προηγούμενο εξώφυλλομ προκειμένου να λασπωθεί το ΚΚΕ δίπλα στο ΛΑΟΣ -η φωτογραφική μνήμη είναι αμείλικτη, έτσι και η ζούγκλατελείατζιαρ δουλεύει για την ανάσχεση της κατρακύλας στην Οικογένεια. Σαφώς και κάποιος ο οποίος προορίζεται από τον πυρήνα της παράταξής του για την μελλοντική ηγεσία της, ασχέτως εάν προκύψει ή όχι, έχει 147 συμβούλους. και λίγοι είναι. εδώ παίρνουν άδεια διέλευσης στον δακτύλιο και οι κουτσές κατίνες.

  34. KaryID avatar
    KaryID 27/12/2008 18:20:02

    Μόνο που παράταξη αυτή δεν είναι μονοπήρυνη, αλλά πολυπήρυνη, αυτό είναι το πρόβλημά της που έγινε και πρόβλημά μας δυστυχώς.

  35. KaryID avatar
    KaryID 27/12/2008 18:26:00

    ορθογραφικό λάθος πυρήνας, διορθώνω

  36. Δήμος avatar
    Δήμος 27/12/2008 18:28:33

    Ενα καθοριστικό λάθος όσων διαλέγοντια σε αυτό το βήμα είναι ότι κρίνουν όχι τα λόγια, τα γραπτά που ακούν και διαβάζουν , αλλά τον πομπό. Λοιπόν, το ερώτημα είναι: Αυτά που διαβάζουμε είναι σωστά ή θα επικεντρωθούμε σε ποιός τα λέει;
    Δεν είμαι πολιτικός και πολύ περισσότερο προσωπικός φίλος του Σαμαρά, αλλά μήπως κάτι θέλει να πεί; Ας κρίνουμε τα γραπτά του κι όχι τον άνθρωπο. Αυτός, άλλωστε, έχει κριθεί. Πέρασε την πολιτική του έρημο, κι αν έχει μυαλό θα ακολουθήσει την πρέπουσα πορεία. Σπεύδω να δώσω απάντηση. Αυτή , η πορεία είναι εκτός της ελληνικής Δεξιάς, όπως είναι σήμερα, κι όπως θα την καταντήσει η Ντόρα και το Μητσοκέϊκο.

  37. Giannis Dimitriou avatar
    Giannis Dimitriou 27/12/2008 18:34:19

    Na sumfwnhsw kai egw me ton @27

    O Samaras den kanei tipota allo para rousbetia kai
    xares stous Messhnious kai opou allou blepei kerdos edw kai dekaeties.

    Twra mas to paizei kai epanastaths o anwrhmos?

    Oso gia thn 0htia tou sas upourgos e3wtwrikwn
    tou Mhtsotakh - ti na pw? ana anwrhmo paidaki htan tote - ena anwrhmo paidaki einai kai twra.

    Mono o ari0mos twn ropusfetiwn exei megalwsei.

  38. Οργή avatar
    Οργή 27/12/2008 18:45:53

    @36 Δημος,

    Που διάβασες ότι κάποιος να διαφωνεί με τα ΟΣΑ ΛΕΕΙ?
    Πέραν τούτου παίζει ρόλο αν ο πομπός μπορεί να πείσει για αυτά που λέει και αυτό κρίνεται πάντα από την συμφωνία λέξεων και πράξεων.

    Όντως αυτή η πορεία είναι εκτός ελληνικής δεξιάς όπως είναι σήμερα όπως γράφεις για αυτό και είπα ότι μου θύμησε Α. Παπανδρεου. Και επ'αυτού άλλωστε αφορά αυτόν που βρίσκεται μέσα σε αυτή την δεξιά και θυμήθηκε τώρα πάνω από τα αποκαϊδια να κάνει αυτοψία. Ε και????? ξαναρωτώ, σε τι διαφέρει από εμάς εδω μέσα που λέμε τα ίδια αλλά δεν έχουμε εκτελεστική ή νομοθετική εξουσία.

    Σε τι διαφωνείς με τους υπόλοιπους δεν μπορώ να καταλάβω.

  39. οκτώ avatar
    οκτώ 27/12/2008 19:02:08

    Την ημέρα που ανακοίνωνε την αναστολή λειτουργίας της "Πολιτικής Άνοιξης", ο Α. Σαμαράς δήλωνε : "απόψε δεν ακυρώνουμε τα όνειρά μας, αλλά αντίθετα τους δίνουμε μια νέα αισιόδοξη προοπτική προς την παράταξη που έχει τις ίδιες αρχές με εμάς και προς τον αρχηγό της που αταλάντευτα μάχεται για το καινούργιο".

    Τελικά αυτό το mea culpa φοριέται πολύ σε αυτή την παράταξη…

  40. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 27/12/2008 19:07:55

    Ο Σαμαράς λέει αυτονόητα πράγματα που ακούγονται παράδοξα στην Ελλάδα άσχετα με το αν θα τα πραγματοποιήσει ή όχι-αυτό δεν το ξέρει κανείς.
    Αν δεν έχεις ισχυρό κράτος δεν πας μπροστά.Αν εσύ δεν υποστηρίζεις το δικο σου κράτος δεν θα το υποστηρίξει κανείς αλλος.
    Δεν υπάρχει "διεθνής κοινότητα".Τη διεθνή κοινότητα τη γράφει το Ισραήλ σήμερα εκεί που την έγραψε και η Ρωσία στην Τσετσενία ή τη Γεωργία,η Τουρκία με τους Κούρδους και οι ΗΠΑ παντού.

  41. 6-11-008 avatar
    6-11-008 27/12/2008 19:08:19

    ΕΛΛΗ ΣΤΑΗ:ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ALPHA,ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ...ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΓΡΑΜΜΗ...




    αλλη μια συνταξη αντιστασιακου εκρεμει.!!!
    Αναρτήθηκε από 11-12-008 στις 9:02 πμ 0 σχόλια

  42. kanis avatar
    kanis 27/12/2008 19:12:02

    @36
    Εχεις απόλυτο δίκιο.
    Ο κ.Σαμαράς, στην συγκεκριμένη συνέντευξη θίγει αλήθειες που όλους μας αγγίζουν,μας πονάνε και μας βρίσκουν εν τέλει απόλυτα σύμφωνους.Αλήθειες που κινητοποιούν για δράση και συμμετοχή...

    Απέναντί του μπορεί να σταθεί μόνο ο απόλυτα κυνικός, καιροσκόπος... Εκείνος/η που προκειμένου να επικρατήσει, θα προσφέρει πλουσιοπάροχα, πολλαπλάσια ανά την επικράτεια δελεαστικά και δεσμευτικά ρουσφέτια, που θα διασφαλίζουν την συνενοχή, όπως και την σιωπή των αμνών....

  43. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 27/12/2008 19:15:37

    Φαντάσου απο ολόκληρη παράταξη τους εμεινε μόνο ο Σαμαρας ο οποιος εδιωχθη πρίν 15 χρόνια και πάνω ως αποστάτης,εκανε τη ΠΟΛΑΝ και την εκλεισε τώρα τι θέλει ?

  44. kanis avatar
    kanis 27/12/2008 19:23:00

    @44
    Αυτά τα 15 χρόνια, ο όρος αποστάτης ανακτήθηκε δικαίως από τους προκατόχους του, συνεπώς για να επανέλθει η ισορροπία, συνεχίζουμε από κει που μείναμε.....

  45. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 27/12/2008 19:23:03

    Kanis-σήμερα έχουμε μεγάλες γιορτές ,γ αυτό δεχόμαστε τα δικά του λόγια και την δικιά σου μεγάλη υποστήριξη .Σήμερα δεν παρεξηγούμαστε μεταξύ μας

  46. Provocator. avatar
    Provocator. 27/12/2008 19:23:51

    Ρε συ βουνισιε,γιατι σπαμαρεις;
    Αντε στο καλο ανθρωπε μου, με τις αρλουμπες σου.
    Οταν πηγαν οι ανθρωποι αυτοι να δουλεψουν, δεν ηξεραν τους ορους υπο τους οποιους πηγαν; Τους ηξεραν,βεβαια, αλλα νομιζαν ...
    Τα γνωστα δηλαδη.
    Γι αυτο, να κοιταξουν να δωσουν εξετασεις με το ΑΣΕΠ, μαζι με τους αλλους, και να αφησουν τα σαπια.
    Και,κοιτα, του χρονου, το 09 εννοω, υπαρχει φοβος, να μην εχει το γκουβερνο χρημα για τους μονιμους,ποσο μαλλον για τους εξτρα.
    Το ριξανε εξω το καταστημα οι λεβεντες μας, υπο την πιεση βεβαια ημων των ιδιων.

  47. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 27/12/2008 19:28:12

    Καψτε τον Σαμαρα και πορευτειτε με τον Βουλγαρακη οι μεν,με την Βασω και τον Ευθυμιου οι δε...

    Οφσορ απο δω,κολοσπιτο πανω στην θαλασσα δισεκατομμυριων απο κει...

    Οσο για το ρουσφετι για τις καρτες κυκλοφοριες στο κεντρο...Τι να πει κανεις? Σε λιγο δεν θα υπαρχει κεντρο,να ησυχασουμε.

    Τρωει ο Σαμαρας απο την ΝΔ την ιδια λασπη απο την ιδια φαρα που λασπωνε τον Τριτση στο ΠΑΣΟΚ.

    Να μην εχει Σαμαρα και να εχει Καμμενο υπουργο και Φιλιππιδη διοικητη Τ.Τ...

    Ελεος!

    Να κανουν κυβερνηση συνασπισμου με Κουλουρη,Πρωτοπαππα,Βουλγαρακη,Φωλια και λοιπες δημοκρατικες δυναμεις και ας φερουν τον Κοσκωτα για Υπουργο Δικαιωσυνης.
    Λιγοτερο λαμογιο ειναι!!!!!!!!!!!!!!!!!

  48. kanis avatar
    kanis 27/12/2008 19:29:08

    Σκοπιανός ο Αλέξανδρος...
    ...σε πιστωτική κάρτα VISA!

    Από τον Κωνσταντίνο Κάλφα


    Με αμείωτη προκλητικότητα συνεχίζουν τις διεθνείς κινήσεις του οι Σκοπιανοί στον αμετακίνητο στόχο τους για πλήρη οικειοποίηση όλων των συμβόλων, μορφών, προσώπων, ονομάτων, προσωπικοτήτων που αφορούν τη μία και αληθινή Μακεδονία των Ελλήνων! Αυτή τη φορά ειδικότερα, κατάφεραν να πάρουν έγκριση και να κυκλοφορήσουν πιστωτική κάρτα VISA με τυπωμένη πάνω της τη μορφή του Μεγάλου μας Αλεξάνδρου!!!

    www.press.gr

  49. kanis avatar
    kanis 27/12/2008 19:32:15

    @50
    ...οι αρμόδιοι δεν προκάμουν. Ράβονται για να αναλάβουν το όλον της εξουσίας και ψωνίζουν PRADA , για να βγάλουν τις υποχρεώσεις τους!

  50. kanis avatar
    kanis 27/12/2008 19:34:07

    @51
    Αυτό είναι δουλέιά των πραγματικών αποστατών, που μην γελιόμαστε άλλωστε, όλο και κάτι ξέρουν!
    Ρώτα και τον φίλο τους τον Τατούλη,....

  51. Provocator. avatar
    Provocator. 27/12/2008 19:34:18

    Κυριοι, ο Σαμαρας, εχει δικηο σ αυτα που λεει, αλλα βεβαια, δεν τον βαλαμε να κανει το δημοσιογραφο, η τον καθηγητη του Παν/μιου,για να κανει διαλεξεις, αλλα για να λυνει τα προβληματα.
    Κι αυτος, μονο αυτο δεν εκανε.
    Οχι μονος του βεβαια.Ολοι αυτοι οι καραγκιοζηδες, τα ιδια κανουνε η κανανε.
    Κοιτωντας μονο το κεφαλι τους,και λεγοντας το,apres moi le deluse,το κανανε ρημαδιο.
    Κι εμεις απο κατω,δειλοι, μοιραιοι, και αβουλοι ανταμα...
    Δυστυχως, φαινεται οτι στην πραγματικοτητα, δε θελουμε να τα λυσουμε τα προβληματα.Αν θελαμε, θα τα ειχαμε λυσει τοσα χροια τωρα.
    Αλλα ολοι λενε,πριτς.Να κανω πρωτα εγω τη δουλεια μου, και μετα, τα λυνετε τα προβληματα.Οχι κι εγω μαζι με τους αλλους.
    Γι αυτο, μας βλεπω να πηγαινουμε φουλ για το σκουπιδοντενεκε της Ιστοριας.

  52. Αθηναίος avatar
    Αθηναίος 27/12/2008 19:35:00

    Το μόνο που δεν διάβασα μέχρι στιγμής είναι μια κριτική στις συγκεκριμ΄λενες θέσεις του Σαμαρα. Τις πιο συγκροτημένες συνγτηρητικού πολιτικού που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής

  53. Νίκος avatar
    Νίκος 27/12/2008 19:40:36

    μιλα σωστα και λεει ευατονοητα και λογικα, πραγματα τπου δεν ευδοκιμουν σρο ελληνικο πολτικο στερεωμα.

    και το κυριωτερο, δεν θαπρεπε δηλωσεις τετοιες να δημιυργουν 47 και πλεον σχολια. απλα πραγματα.

  54. άσχετος avatar
    άσχετος 27/12/2008 19:40:46

    Επειδη ορισμένοι εδώ μέσα φαίνεται πως δεν έζησαν ή δεν γνωρίζουν τα γεγονότα των αρχών της δεκαετίας του 90 υπενθυμίζω οτι ο Σαμαρας παύθηκε απο υπουργός Εξωτερικών στην υπο τον Κωνσταντίνο Καραμανλή σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών για το Σκοπιανό, επειδή αφενος διαφωνούσαν για τις θέσεις του (ποιος δικαιωθηκε;) και αφετέρου έκαναν το χατήρι στον Μητσοτάκη που δεν το ήθελε στη ΝΔ για να μην είναι εμπόδιο στον κόρη του. Και μόνο το οτι δεν υποχώρησε τότε, ούτε τους έγλειψε για να κρατήσει τη θεσούλα τοτ, ειναι ένας πολύ μεγάλος λόγος για να τον ακούσουμε σήμερα.

  55. Νίκος avatar
    Νίκος 27/12/2008 19:42:03

    ΠαραγοντεςΧ, τι γινεται με τις επιθεσεις των "ἑξεγερμενων νεων" κατα της Μητροπολης και του ιερεα της;

    ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ ΣΙΩΠΗ, ΓΙΑΤΙ;

  56. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 27/12/2008 19:42:19

    Αν ο Αντωνάκης ειναι η απάντηση των Καραμανλικών στην Ντόρα,η κατάσταση στη ΝΔ ειναι πολυ μα πολύ Ζοφερή. Φαινεται πως στο Καραμανλικό μπλοκ εμεινε οΣαμαραςκαι ο Μ Κεφαλογιαννης.

  57. john avatar
    john 27/12/2008 19:44:30

    Καλως τα τα Ντορακια. Πληρωνει καλα η Ντορα και βγηκατε παγανια ολοι σας? Ας αποδεχτειτε επιτελους το πολιτικο βαθος Σαμαρα και την ανεπαρκεια της Ντορουλας. Ελεος

  58. amerikanaki avatar
    amerikanaki 27/12/2008 19:44:49

    Ας δούμε τις εξελίξεις στη ΝΔ με καθαρό μυαλό. Μετά την αποχώρηση Καραμανλή αυτο το κόμμα θα πάψει να είναι όπως το ξέραμε. Και ηδη μιλάνε για ίδρυση άλλου κόμματος, της πατριωτικής δεξιάς. Κρίνουμε τον Σαμαρα ως ηγέτη αυτου του χώρου καις αυτής της παραταξης και οχι όπως μας κατέβει στο κεφάλι. Βλέπετε λοιπόν κανέναν άλλο που δεν τον βλέπω εγώ να μπορει να διαδραματίσει ηγετικό ρολο στο χώρο της Κενμτροδεξιάς τα προσεχή χρόνια; Η Ντόρα ας γελάσω. Ο Αβραμό; Ας γελάσω δις.

  59. kanis avatar
    kanis 27/12/2008 19:54:16

    @61
    John
    Για να είμαστε αντικειμενικοί, μπορούμε να ξεκινήσουμε συγκρίνοντας τις σπουδές του Σαμαρά με εκείνες της Ντόρας.

  60. Ίων Δραγούμης avatar
    Ίων Δραγούμης 27/12/2008 19:55:20

    Τι μας λες βρε Σαμαρά: #Ανάμεσά τους, στάλθηκαν στην «αντι-εθνικιστική» πυρά αναστήματα, όπως αυτό του Μίκη Θεοδωράκη, του Οδυσσέα Ελύτη, του Γιώργου Σεφέρη, του Γιάννη Ρίτσου. #
    Ίσα κι όμοια βρε με αυτούς τους γίγαντες. Κανείς δεν τους κατηγόρησε για εθνικιστές. Πατριώτες και δημοκράτες ήταν όλοι τους. Εσένα ποιά είναι η προσφορά σου; Τα ρουσφέτια στους Γαργαλιάνους;

  61. donaE avatar
    donaE 27/12/2008 20:09:34

    @64 Σε αυτο το σημειο δεν εχεις αδικο Ιωνα.Λογω της γιαγιας του που τοσο αγαπησες,θα καταλαβεις τον ποιητικο οιστρο του.Δεν ειναι η ουσια αυτα που λεει,γιατι το κανει μετρα.

  62. KaryID avatar
    KaryID 27/12/2008 20:13:54

    Άλλος είναι ο ποιητής εδώ.

  63. Διαπορών avatar
    Διαπορών 27/12/2008 20:17:07

    Αν εσείς είδατε το καινούργιο στον Αντώνη Σαμαρά, τότε τόσο το χειρότερο για το καινούργιο. Δεν κατάλαβα με ποιούς θα πάει και ποιούς θ' αφήσει ο Σαμαράς. Και ακόμη: Τι το καινούργιο φέρνει με τις απόψεις του; Τι έλεγε στην ΠΟΛΑΝ και τι λέει τώρα; Τα αυτονόητα δεν είναι αυτονόητα. Και αν το καλοσκεφτείς, τι διαφορετικό λέει η Ντόρα, ο Κωστάκης ή ο Αβραμόπουλος; Απλά, το άρθρο γράφτηκε για να πει: "Μη με ξεχνάτε, είμαι κι εγώ εδώ, στο μαγαζί". Τη στιγμή που το μαγαζί πάει για κλείσιμο. Αλίμονο μόνο για τη χώρα. Γιατί από Αντωνάκηδες...

  64. Συνδικαλιστής avatar
    Συνδικαλιστής 27/12/2008 20:22:15

    Για την συνδικαλίστρια καθαρίστρια Κωνσταντίνα Κούνεβα που τυφλώθηκε με οξύ από ανθρώπους της εργοδοσίας, έχει να μας πει κάτι ο Σαμαράς; Ή ασχολείται μόνο με γκλάμουρους θέματα; Γιατί η Του Βου το κάνει γαργάρα το θέμα.

  65. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 27/12/2008 20:22:22

    ΑΕΠ Οκτωβριο = 245 Δις Ευρω

    Δανεια ( Νοικοκυρια/Επιχειρησεις) = 248 Δις Ευρω

    Ειμαστε στον κουβα και παρακαλω τον καθε κ Σαμαρα εκτος των πολυ ορθων επισημανσεων σε σχεση με τη νεολαια , να δωσει και ενα οραμα στον κουβα !

    ΠΠ

  66. kanis avatar
    kanis 27/12/2008 20:27:36

    @67
    Σημασία έχει, ότι έχουν περάσει "10 χρόνια" και..., κι όχι μόνο κανείς δεν έχει ξεχάσει, αλλά κι ότι τα ίδια θέματα βρίσκονται ακόμη άλυτα στο τραπέζι. Εμπόδιο πάντα, το πατριωτικό στοιχείο που κάποιοι θέλουν μάταια, να μας πείσουν να "ξεχάσουμε"....

  67. Xase avatar
    Xase 27/12/2008 20:29:31

    Αυτα που λεει καλα τα λεει. Νομιζω ομως πως και ο ιδιος ξερει πως τα περισσοτερα ειναι δυσκολο να εφαρμοστουν. Απλα παιρνει θεση για την μετα Κ.Κ. εποχη. Να εχει λογω στις εξελιξεις.

  68. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 27/12/2008 20:40:23

    Αν ήταν ποιο ρομαντικός…. και δεν τους γνώριζε από παλιά aπό τα γεννοφάσκια τότε θα γινόταν αποδεκτά και για μελέτη ,πες μας τελικά σε τι διαφέρει από π.χ. Τατουλη σε ύψος ,χρώμα μαλλιών κλπ .Δεν το γελοιοποιώ απλά ο Αντώνης κατάλαβε όπως όλοι εμείς ότι η Ν.Δ. είναι πτώμα και τώρα επενδύει στην μετά Καραμανλή εποχή και μάλιστα με αξίωσης(μην ξεχάσει να αλλάξει και το όνομα του Κόμματος του) .

  69. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 27/12/2008 20:56:05

    ΠΠ

    Για τον κουβα φταιει πανω απ ολα η αφεντια μας...

    (Οι σκαταδες που μας κυβερναν απλα επετειναν την κατασταση...)

  70. tiramola avatar
    tiramola 27/12/2008 21:24:00

    Απο λογια αλλο τιποτα...
    Μια εμφανιση στην TV και μια δηλωση υπερ ΚΚ ακυρωνει τα ηδη ακυρωμενα στην πραξη μεγαλα λογια...
    Τι λετε ρε?
    Ειναι τοσο μεγαλος πολιτικος ο Σαμαρας?
    Πως παραμενει σε ενα πολιτικο χωρο που εχει γινει συνωνυμο με τα σκανδαλα?
    Επειδη καποιοι τον θελουν και υπουργο εξωτερικων και επειδη πολυ κριτικη γινεται στο ονομα του πολιτικου παρελθοντος επαγγελματιων της πολιτικης καλο θα ηταν να θυμηθουμε τη σαλατα Σαμαρα στο ΥΠΕΞ επι Μητσοτακη...
    Τους χορους και τα πανυγηρια με τους Αλβανους λογω ....απελευθερωσης και την απλη παρουσια του κατα την υπογραφη διαλυσης της Γιουγκοσλαβιας χωρις ορους και προυποθεσεις που οδηγησε στις τραγικες συνεπειες που ολοι παρακολουθησαμε...

  71. factorx avatar
    factorx 27/12/2008 21:38:43

    @Νίκος. Εχεις κανενα προβλημα με την κάλυψη της επικαιρότητας απο το antinews; Ο δρόμος ειναι ανοικτός και τα σκυλιά δεμένα, αγαπητέ. Διαφορετικά μην μας ζαλίζεις με την μητρόπολη και τους χαβαλέδες που της "επιτέθηκαν"

  72. factorx avatar
    factorx 27/12/2008 21:41:14

    @Συνδικαλιστής: συμπαραστεκόμεθα στο δράμα της Κούνεβα και θα καταθέσουμε και απο αυτά που δεν μας περισεύουν. Κάνε μας και ένα κομμάτι να το βάλουμε. τα σχόλια όμως που έβαλες εδω είναι άσχετα με το θέμα και δεν το έκανες τυχαία.

  73. amerikanaki avatar
    amerikanaki 27/12/2008 22:07:32

    @tiramola says:"Ειναι τοσο μεγαλος πολιτικος ο Σαμαρας?Πως παραμενει σε ενα πολιτικο χωρο που εχει γινει συνωνυμο με τα σκανδαλα?"

    Το αυτό ερώτημα ισχύει και για τον φίλο σου τον Γ Α Παπανδρέου, μεγάλε. Πως παραμένει σε έναν χώρο που οχι μόνο ταυτίσθηκε με την διαφθορά, αλλά την εισήγαγε κιόλα σε νέα επίπεδα;

  74. tiramola avatar
    tiramola 27/12/2008 22:10:08

    Για οποιον υπαρχει ενδειξη πεφτει χατζαρα!
    Εκτος και αν τα παρακολουθεις απο την Αμερικη....

  75. amerikanaki avatar
    amerikanaki 27/12/2008 22:17:16

    Εγω άλλο σε ρώτησα και τα παρακολουθώ απο εδώ. Απλώς έγινα κι εγω αμερικανάκι, με αυτά που ακούω και διαβάζω κάθε μέρα (οχι εδω).

    Το έτρωτημά μου ειναι επι της ουσίας, επειδή κάνεις πψως δεν καταλαβες: Το ΠΑΣΟΚ άλλαξε; Δηλαδή μόνο ο Τσουκάτος ήταν ο διεφθαρμένος; Χα χα χααααααααααααααα

  76. t avatar
    t 27/12/2008 22:19:17

    To "ΒΗΜΑ" του προτείνει να κάνει χαρακίρι. Το "Πρώτο Θέμα", να μείνει έγκυος. Παει τον έχουν τρελάνει, τον KK...

  77. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 27/12/2008 23:18:51

    Να κάνω και εγώ την αφελή μου ερώτηση; ανοιξε η επετηρίδα για την αρχηγία στην μετακαραμανλική εποχή; Και μετά την προηγούμενη ανάρτηση σχετικά με την απώλεια του 5% απο τον πυρήνα της Ν.Δ., μήπως σήμαναν οι καμπάνες;

  78. thanos avatar
    thanos 28/12/2008 06:32:29

    Πολυ γουσταρω Αντωνη...τα λεει τοσο ωραια...θα παρει το Μητσο....στο λαιμο του με κανενα εγκεφαλικο.

  79. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 28/12/2008 10:25:43

    kαι να φαντασθεις 83 ειμαστε ακομη στην αρχη των προτασεων γι τον ΚΚ

  80. t avatar
    t 28/12/2008 11:36:32

    Φωνή της Αμερικής
    Έκθεση: Το διαδίκτυο κύριο μέσο στρατολόγησης νέων τρομοκρατών.
    04-05-2007
    Νέα έκθεση που Ινστιτούτου Πολιτικής για θέματα Εσωτερικής Ασφάλειας του Πανεπιστημίου Τζώρτζ Γουάσιγκτον, στην Αμερικανική πρωτεύουσα, αναφέρει πως το διαδίκτυο έχει γίνει καίριας σημασίας όργανο στα χέρια τρομοκρατών για την διάδοση των μηνυμάτων τους και την στρατολόγηση νέων υποστηρικτών τους.

    Σύμφωνα με την έκθεση τρομοκρατικές οργανώσεις ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το Ιντερνετ για να προσελκύσουν νέους μαχητές, συμπαθούντες και οικονομικούς υποστηρικτές και η Αμερικανική κυβέρνηση δεν έχει καταβάλλει επαρκείς προσπάθειες για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα στον κυβερνοχώρο. Η έκθεση υπεβλήθη τη Πέμπτη στην Επιτροπή Εσωτερικής Ασφάλειας και Κυβερνητικών Υποθέσεων της Αμερικανικής Γερουσίας.
    voanews.com/greek/archive/2007-05/2007-05-04-voa8.cfm

  81. isnogood avatar
    isnogood 29/12/2008 01:28:53

    Ε Ρ Χ Ε Τ Α Ι

  82. spm avatar
    spm 29/12/2008 13:44:51

    ΠΡΟΣ
    Κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ

    ΚΥΡΙΕ ΣΑΜΑΡΑ, ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ, ΕΙΠΑΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ, ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ.

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ, ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΟΠΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ -ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ- ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ, ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΠΙΛΩΝΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΑΥΤΟΙ ΟΥΤΩΣ ΟΙ ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ.

    ΘΕΛΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΔΗΛΑΔΗ, ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ, ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΡΟΤΑ ΩΣ ΧΩΡΑ, ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΜΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ, ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΤΕ, ΤΟΤΕ ΚΕ ΣΑΜΑΡΑ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΒΕΒΑΙΟΣ ΌΙ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ -ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΥ ΚΑΤ ΤΑ ΑΛΛΑ- ΤΟΠΟΥ, ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ.

    ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.